#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/02/2012 12:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δραχμή, καλώς ήρθες



Κυριακή 4.03.2012

• Ο υπουργός οικονομικών Βενιζέλος, ανακοινώνει ότι από αύριο Δευτέρα η Ελλάδα έχει ώς εθνικό νόμισμά της τήν νέα Δραχμή.

• Οι πολίτες καλούνται νά συμπεριφερθούν τελείως φυσιολογικά, γιατί (όπως βεβαίωσε ο υπουργός) στήν ουσία δέν αλλάζει τίποτα.

• Η ισοτιμία τής δραχμής από τήν δευτέρα μέ τό ευρώ ορίζεται χάριν αποφυγής προβλημάτων ώς εξής: 1 νέα δραχμή=1 ευρώ. Όλοι οι τραπεζικοί λογαριασμοί, τά συμβόλαια, δάνεια, συμφωνίες, κ.λ.π. μένουν ώς έχουν, μέ τήν μόνη διαφορά, όπου αναγράφεται η λέξη ευρώ, αντικαθίσταται μέ τήν λέξη δραχμή.

• Όλες οι τράπεζες καί οι πολίτες καλούνται νά ανταλλάξουν υποχρεωτικά τά χαρτονομίσματά τους τών ευρώ μέ νέα τής δραχμής. Εξ’ αιτίας τού γεγονότος ότι θά αργήσει η εκτύπωση τού νέου νομίσματος, όλα τά υπάρχοντα σέ κυκλοφορία χαρτονομίσματα τών ευρώ, θά σφραγίζονται μέ μία μεγάλη σφραγίδα μέ τήν ένδειξη ΔΡΑΧΜΗ (σχετική εγκύκλιος έχει ήδη σταλεί στούς αρμόδιους οργανισμούς), η ονομαστική αξία τους παραμένει η ίδια σέ δραχμές, τά δέ υπάρχοντα κέρματα θά κυκλοφορούν ώς δραχμές καί ώς υποδιαιρέσεις αυτής (1 νέα δραχμή=100 λεπτά).

• Η εξαγωγή χαρτονομισμάτων καί κερμάτων ευρώ, όπως καί η χρήση ασφράγιστων χαρτονομισμάτων ευρώ γιά εμπορικές συναλλαγές απαγορεύεται αυστηρά, θεωρείται κακούργημα καί επιφέρει ποινή μέχρι δεκαετή φυλάκιση, τό δέ προϊόν συναλλαγής ή παράνομης εξαγωγής κατάσχεται. Η τράπεζα τής Ελλάδος θά ορίσει τήν δευτέρα τό βράδυ τήν νέα ισοτιμία τής δραχμής έναντι τού ευρώ καί θά ισχύει γιά τίς διεθνείς συναλλαγές τής χώρες από τρίτη 6.3.2012.

Δευτέρα πρωϊ ξεκινώ γιά τήν δουλειά μου. Προτού φύγω αγοράζω ψωμί καί γάλα. Στό φούρνο δέν ξέρουν άν θά αλλάξει κάτι μέ τίς τιμές, πληρώνω σέ ευρώ καί ξεκινώ μέ τό αυτοκίνητο γιά τήν δουλιά. Σκέφτομαι νά βάλω καί βενζίνη (ποτέ δέν ξέρεις τί συμβαίνει). Στό πρώτο βενζινάδικο η ουρά είναι ήδη μεγάλη (όλοι τό ίδιο σκέφθηκαν;), αλλά παρ’ όλα αυτά στήνομαι στήν ουρά. Στό πεντάλεπτο ο βενζινάς, εν μέσω αποδοκιμασιών, βγάζει τήν ταμπέλα μέ τήν ένδειξη καύσιμα τέλος. Εκνευρίζομαι, βγαίνω από τήν ουρά (όπως καί άλλοι) καί βάζω πλώρη γιά τό επόμενο βενζινάδικο. Είναι κλειστό, όπως καί τό επόμενο. Φθάνω στήν δουλιά μου, αρχίζω εκνευρισμένα νά δουλεύω, οι συνάδερφοι κάνουν πηγαδάκια, ακούω σημεία καί τέρατα τί θά συμβεί, μερικοί έχουν βγάλει από τίς τράπεζες τίς οικονομίες τους καί είναι χαμογελαστοί, άλλοι δέν μιλάνε καί άλλοι γουστάρουν ότι επιτέλους έχουμε δικό μας τώρα νόμισμα καί από αύριο η οικονομία θά πάρει μπροστά.

• Τελειώνοντας τήν δουλιά, θέλω νά παρκάρω στό Supermarket νά ψωνίσω τά απαραίτητα, αλλά δέν έχει πουθενά θέση. Γίνεται τής κακομοίρας. Καροτσάκια γεμάτα νερό, αλεύρι, σαμπουάν, άλλα τελείως γεμάτα, άλλα μισοάδεια, άλλα τελείως άδεια. Περιμένω τρία τέταρτα καί κλέβω μιά θέση στό πεζοδρόμιο. Μπαίνω μέσα καί νομίζω ότι ζώ σέ άλλο πλανήτη. Έχουν εξαφανισθεί σχεδόν τά πάντα. Δέν βρίσκω τίποτα από τά πράγματα πού θέλω νά αγοράσω. Αμήχανος απλώνω τό χέρι καί παίρνω τό προτελευταίο πακέτο ξυραφάκια καί όπως πάω νά φύγω αγοράζω καί ένα ζευγάρι πλαστικές παντόφλες. Καλοκαίρι έρχεται, σκέφτομαι, πού ξέρεις;

• Στό σπίτι μαγειρεύουμε από τά αποθέματα τής κατάψυξης, τά κανάλια έχουν τρελαθεί νά μεταδίδουν τά πιό απίθανα, υπουργοί μιλάνε γιά μαυραγορίτες καί γιά τήν ανάγκη κουπονιών τροφίμων καί βενζίνης, τά διυλιστήρια ότι έχουν στρατηγικά αποθέματα καυσίμων δύο εβδομάδων καί έχουν ήδη δεσμευθεί από τό υπουργείο άμυνας καί διάφορα άλλα παλαβά. Μετά τά μεσάνυχτα έρχεται καί η ανακοίνωση τής τράπεζας τής Ελλάδος, η οποία υποτιμά τό νέο νόμισμα έναντι τού ευρώ κατά 50%.

• Τρίτη πρωΐ στό πρώτο βενζινάδικο. Τιμή σοκ. Βενζίνη 2,49. Παρ’ όλα αυτά ουρά ατελείωτη. Στήνομαι ξανά. Σέ λίγο έρχεται ένας νέος αλβανός καί θέλει νά ξέρει άν έχω ασφράγιστα ευρώ. Τού λέω ναί καί λέει εντάξει, τότε περίμενε στήν ουρά. Τού αντιτείνω ότι η τιμή είναι σέ δραχμές καί μού απαντά ότι άν γουστάρω περιμένω καί ότι όλοι σκοτώνονται γιά νά γεμίσουν βενζίνη μέ ασφράγιστα ευρώ καί φεύγει. Άκου θράσος ο Αλβανός!

• Παίρνω τηλέφωνο στήν δουλιά ότι είμαι άρρωστος καί μού λένε ότι από τούς δεκαπέντε πήγαν μόνο οι τρείς. Επιδημία πλάκωσε. Βάζω πλώρη γιά τράπεζα. Η ουρά φθάνει στό τρίτο τετράγωνο καί πληροφορούμαι ότι η τράπεζα δίνει μέχρι 3οο δραχμές ρευστά σέ σφραγισμένα ευρώ, αλλιώς μόνο επιταγές καί κάρτες. Μετά από ένα τετράωρο, καταφέρνω παίρνω 300 σφραγισμένα ευρώ καί πληροφορούμαι ότι είναι όλα τά ρευστά γιά αυτό τόν μήνα γιατί μπήκε πλαφόν στίς αναλήψεις!

• Στό Supermarket γίνεται χάος. Οι τιμές στά βασικά αγαθά έχουν τριπλασιαστεί, δέν έχει σχεδόν τίποτα καί μέ παράκρουση πάω στό ταμείο νά βγώ στόν καθαρό αέρα, ελεύθερος χωρίς ψώνια. Στήν έξοδο μού τήν πέφτουν δύο λεβέντες καί μού εξηγούν ότι υπάρχει εμπόρευμα σέ ιδιωτική αποθήκη, κατιτίς παραπάνω στοιχίζει, μέ «καπέλλο» όπως λέγει χαμογελαστά ο γηραιότερος, αλλά αγορά μόνο μέ ασφράγιστα ευρώ, τούς λέγω ότι απαγορεύεται, μού απαντούν ότι αυτά είναι μαλακίες, τούς αντιτείνω ότι έχω σφραγισμένα ευρώ καί η απάντηση είναι «λυπάμαι φίλε δέν γίνεται».

• Οδηγώ γιά τό σπίτι. Καί τά τρία βενζινάδικα είναι κλειστά μέ ταμπέλα μπροστά «βενζίνη τέλος». Πνίγω τόν πανικό μου σκεπτόμενος ότι υπάρχει καί λεωφορείο. Τά διαθέσιμα τού ψυγείου αρκούν γιά δύο, άντε τρείς μέρες. Τά παιδιά, σκέφτομαι χαιρέκακα, άς μάθουν πώς ήταν στήν κατοχή. Σκέφτομαι ότι υπάρχει καί η γριά μάνα μου στό χωριό. Αυγά, κότες, γαμώτο δέν έσπειρε φέτος καί δέν έχει σιτάρι, αλλά τέλος πάντων. Από ολότελα καλή καί η παναγώταινα. Δέν μπορεί σκεφτομαι. Θά στρώσουν όλα. Τί στήν ευχή, δέν έχουμε κράτος;

• Στήν σκέψη αυτή είναι πού μέ κυρίευσε πανικός. Κράτος!

• Φτάνω σπίτι. Παρκάρω. Ο μικρός κλαίει. Τί στό διάβολο θέλει πάλι. Ανοίγω τήν πόρτα καί ακούω από τόν διάδρομο ότι τό υπουργείο άμυνας ενεργοποιεί τίς ένοπλες δυνάμεις γιά τήν αποφυγή ταραχών. Ακούγεται ότι η χώρα θά μπεί σέ καθεστώς έκτακτης ανάγκης. Η Μέρκελ θεωρεί απαράδεκτη τήν κατάσταση στήν Ελλάδα καί θεωρεί ότι η Ελλάδα πρέπει νά αποπεμφθεί τελείως από τήν ΕΕ ή νά μπεί σέ ενδιάμεσο καθεστώς προσωρινής αποπομπής. Θά μάς τρελάνουν σκέφτομαι. Καί τό καπάκι. Η τουρκική ημισέλινος ειδοποίησε ότι θά βοηθήσει μέ τόνους τρόφιμα τήν γείτονα χώρα. Δέν θέλω νά ακούσω τίποτα άλλο. Κλείνω εκνευρισμένος την τηλεόραση καί βγαίνω στό μπαλκόνι. Θέλω νά ανάψω τσιγάρο καί τό πακέτο είναι άδειο. Ποιός πάει στό περίπτερο σκέφτομαι καί η ματιά μου διαπιστώνει ταυτόχρονα ότι καί αυτό είναι κλειστό.

Δραχμή, καλώς ήρθες.

Ιαπετός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Padron avatar
    Padron 16/02/2012 12:40:18

    Επιφανειακή ανάλυση που δεν λαμβάνει καθόλου υπ΄όψιν τις ικανότητες του πλυθησμού να συσπειρώνεται και να παράγει αποτελέσματα εν 'οψει "κινδύνου". Πιστεύω η πιο σωστη ανάλυση να περιλαμβάνει τις μεσοπρόοθεσμες συνέπειες, και για τον πληθυσμό αλλά και για την κυριαρχία της χώρας.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Padron 16/02/2012 13:28:05

      Κοιμήσου εσύ

    • ΝΙΚΟΣ Τ. avatar
      ΝΙΚΟΣ Τ. @ Padron 16/02/2012 18:55:23

      συμφωνώ ,pardon.Να προσθέσω: ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ. Δηλαδή ,επιλέγουμε μια χώρα ΥΠΟΔΟΥΛΗ, ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΗ , που στο τέλος θα καταλήξει επαρχία της Γερμανικής αυτοκρατορίας.
      Νομίζω ότι πρέπει να συμφωνήσουμε στο τι Ευρώπη θέλουμε .Θέλουμε την Ευρώπη της γαλέρας-οπως διαμορφώνεται πια- ή την Ευρώπη του πολιτισμού; Εγώ προσωπικά προτιμώ το δεύτερο .Μέχρι να τη δούμε το συζητάμε .Αρνούμαι όμως να δεχτώ τον εξευτελισμό της χώρας μου ,για να μείνω στο Ευρώ.

      • nikst avatar
        nikst @ ΝΙΚΟΣ Τ. 17/02/2012 02:06:35

        Βρε νικο,κανεις ενα καιριο λαθος που σε οδηγει σε ανεφικτες λογικες.Το κειμενο ειναι μια απλοικη εξιστοριση μιας χειροπιαστης πραγματικοτητας και οι κρισεις σου αναφερονται στον νοητικο καθωσπρεπισμο των συναισθηματων.Σε καθε περιπτωση ολοι αισθανομαστε πικραμενοι και ταπεινωμενοι αλλα εμεις οι ιδιοι θα ειμαστε που θα υποστουμε οσα αναφερει το κειμενο,αν γυρισουμε στην δραχμη.

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ Padron 16/02/2012 21:06:59

      Μεταφυσικού περιεχομένου απαντηση σε μια σοβαρή προσεγγιση. Ο πληθυσμος που "συσπειρώνεται" πίσω απο τους μπαχαλακηδες της Κυριακής (12/02/12) 'εχει εξαντλήσει τα δημιουργικά του αποθέματα στα αποκαίδια της Αθηνας. Σήμερα, δηλαδη, δεν είμαστε εν ‘οψει “κινδύνου” για να συσπειρωθεί;
      Δυστυχώς τα πραγματα θα είναι πολύ χειρότερα. Το Θλιβερά ανατριχιαστικό είναι ότι υπάρχουν Κομματα και Πολιτικές δυναμεις που έχουν επενδύσει για την εκλογική τους άνοδο στην εξαθλίωση και στο αίμα των συμπατριωτών μας.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/02/2012 12:40:40

    Αν δεν κάνω λάθος όμως, Ιαπετέ, είχες λάβει και απάντηση σ' αυτό το σενάριο, από τον/την Twins:

    http://www.antinews.gr/2012/02/15/148135/#comment-914468

    Σενάριο 2.
    Παρασκευή 4.03.2012 9 μμ
    Ο ΥΠΟΙΚ λεέι στον Ελληνικό Λαό οτι η Ελλάδα περνάει σε διπλό νόμισμα χωρίς έξοδο από την Ευρώζώνη. Οι καταθέσεις σε Ευρώ ειναι ασφαλείς και δεν υπάρχει κανένας λόγος πανικού.

    Η Νέα Δραχμή που με κωδικό (NGD) θα ξεκινήσει με ισοτιμία 1:1, για 3-6 μήνες θα έχει κλειδωμένη ισοτιμία με το ευρώ και μετά θα διαπραγματευεται μέσα σε κάποια όρια με την υποστήριξη της ΕΚΤ σε περίπτωση νομισματικής επίθεσης. Η ορισμένη υποτίμηση θα ειναι 10% το χρόνο, δηλαδή 0.8% το μήνα. Κανένας λόγος για πανικό.

    Οι Δημόσιοι υπάλληλοι και οι συντάξεις θα πληρόνται σε Δραχμές, ενώ οι φόροι θα είσπρακτέοι σε οποιαδήποτε αναλογία ευρώ/δραχμών. Οι ιδιωτικές εταιρίες ειναι ελευθερες να πληρώνουν σε οποιοδήποτε μίγμα.

    Την Δευτέρα δεν υπάρχει κανένας πανικός. Τα μαγαζία δέχονται και τις δραχμές(σφραγισμένα ευρώ) και τα ασφράγιστα ευρώ αφού εχουν κλειδωμένη ισοτιμία αλλα και ύστερα η υποτίμηση ειναι πολύ μικρή για να υπάρχει πανικός.

    Μέσα σε 2 χρόνια η Ελλάδα έχει κάνει επίπροσθετη υποτίμηση 20%, η ανεργία έχει πέσει. Πολλοί ΔΥ παραιτήθηκαν και πήγαν σε εξαγωγικές εταιρίες που τους πληρώνουν σε ευρώ. Ο Στόχος για μείωση 150.000 ΔΥ πιάστηκε χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, η ανταγωνιστηκότητα επανήλθε, οι Ελληνικές εταιρίες μεγάλωσαν το μερίδιο αγοράς τους και οι ιδιωτικοποιήσεις έφέραν νέες επενδύσεις.

    Τον τρίτο χρόνο αρχίσει η Τράπεζα της Ελλάδος σε συνεργασια με την ΕΚΤ να αποσύρει τις δραχμές και οι ΔΥ/Συνταξιούχοι να πληρόνται σε μίγμα ευρω/δραχμών μέχρι της τελικής ολικής επαναφοράς στο Ευρώ.

    • ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
      ΕΛΛΗΝΑΣ @ Αυριανιστής 16/02/2012 13:27:57

      ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΕΣ

      • κωστας Α avatar
        κωστας Α @ ΕΛΛΗΝΑΣ 16/02/2012 16:59:35

        Κι εζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλλιτερα . Ελπιζω την ανοιξη που θ ανεβει η Θερμοκρασια να βγουμε ολοι εμεις που πολεμαμε μεσα απο FB και λοιπα κοινωνικα δικτυα και να παμε για εθελοντικη εργασια στα συσιτια των δυστυχισμενων ΕΛΛΗΝΩΝ . Ρε λεβεντες δεν αφηνουμε τις P@p@riες ολοι οι καλοβολεμενοι εξυπνακηδες που διεξαγουμε αυτη την ασφαλη ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ν αφησουμε τους υπευθυνους να διαχειρισθουν το προβλημα χωρις ολα αυτα τα παρασιτα .ΔΕΝ μας λενε ολοι αυτοι οι ανακριτες [sorry ,οι δημοσιογραφοι ] ποσα επερναν ολα αυτα τα χρονια και τα χρυσοπληρωναμε εμεις με τις πανακριβες τιμες των προιοντων ,στις οποιες βεβαια υπηρχε και η πανακριβη διαφημηση ;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αυριανιστής 16/02/2012 14:40:34

      ...Μέσα σε 2 χρόνια η Ελλάδα έχει κάνει επίπροσθετη υποτίμηση 20%, η ανεργία έχει πέσει. Πολλοί ΔΥ παραιτήθηκαν και πήγαν σε εξαγωγικές εταιρίες που τους πληρώνουν σε ευρώ. Ο Στόχος για μείωση 150.000 ΔΥ πιάστηκε χωρίς να ανοίξει ρουθούνι...

      τραλαρα τραλαρα!!!

      • m.s avatar
        m.s @ Strange Attractor 16/02/2012 14:57:40

        ενώ οι φόροι θα είναι εισπρακτέοι σε οποιαδήποτε αναλογία ευρώ/δραχμών...

        Τι!!!!!!!!! θα πληρώνουμε και φόρους;;;
        εδώ δεν πληρώναμε όταν δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα , χρεοκοπημένοι θα πληρώσουμε

        και φίλε μου ΣΑ , έβαλα τις φωνές στην μάνα μου , το καλοκαίρι
        '' πόσο τραχανά έφτιαξες μωρέ , ποιος θα τον φάει;''

        αφήστε ονόματα και διευθύνσεις , αχρείαστες να 'ναι...

    • Δείμος avatar
      Δείμος @ Αυριανιστής 16/02/2012 18:11:06

      Ο Γκοτζίλα τι ώρα βγαίνει από τη θάλασσα να σε φάει;

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ Αυριανιστής 16/02/2012 21:14:41

      "Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πληρώνονται σε δραχμές". Και που θα τις βρίσκει το κράτος σου Κύριε Αυριανιστή; Θα τις τυπώνει στο Χολαργό και αυτό θα διατηρήσει ελεγχόμενη την ισοτιμία. Η κοπη νομισματος είναι από μόνη της υποτίμηση. Τοσο απλά!
      Προτέινω να ξαναδιαβάσετε το άρθρο και στις ήπιες περιγραφές του, προσθέστε μελανα σχόλια, καθως από ότι διαπιστώνω έχετε ικανότητα στο γραπτό λόγο!

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Αυριανιστής 17/02/2012 01:32:45

      Περίπου σωστός ο TWINS αλλά την ιδέα να σφραγίσει τα ευρώ, δηλαδή να καταστρέψει πολύτιμο ξένο συνάλλαγμα, την σκέφτηκε πολύ, πριν την γράψει;
      Σφραγίζαμε "παλιές" δραχμές για να τις κάνουμε "νέες", πχ το 1953, όχι όμως και αγγλικές λίρες, ή δολλάρια. Αυτά δεν τα σφραγίζουμε, τα μαζεύουμε ανταλλάσσοντάς τα με δραχμές σε μία λογική (υποτιμημένη) ισοτιμία, την οποία υπολογίσαμε για να μας δώσει το απαραίτητο πρωτογενές πλεόνασμα (στα έσοδα, πλέον, συνυπολογίζεται όλο το εκδοθέν "χαρτί", ενώ οι εγχώριες υποχρεώσεις παραμένουν οι ίδιες).

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/02/2012 12:40:59

    Αν δεν κάνω λάθος όμως, Ιαπετέ, είχες λάβει και απάντηση σ' αυτό το σενάριο, από τον/την Twins:

    h**p://www.antinews.gr/2012/02/15/148135/#comment-914468

    Σενάριο 2.
    Παρασκευή 4.03.2012 9 μμ
    Ο ΥΠΟΙΚ λεέι στον Ελληνικό Λαό οτι η Ελλάδα περνάει σε διπλό νόμισμα χωρίς έξοδο από την Ευρώζώνη. Οι καταθέσεις σε Ευρώ ειναι ασφαλείς και δεν υπάρχει κανένας λόγος πανικού.

    Η Νέα Δραχμή που με κωδικό (NGD) θα ξεκινήσει με ισοτιμία 1:1, για 3-6 μήνες θα έχει κλειδωμένη ισοτιμία με το ευρώ και μετά θα διαπραγματευεται μέσα σε κάποια όρια με την υποστήριξη της ΕΚΤ σε περίπτωση νομισματικής επίθεσης. Η ορισμένη υποτίμηση θα ειναι 10% το χρόνο, δηλαδή 0.8% το μήνα. Κανένας λόγος για πανικό.

    Οι Δημόσιοι υπάλληλοι και οι συντάξεις θα πληρόνται σε Δραχμές, ενώ οι φόροι θα είσπρακτέοι σε οποιαδήποτε αναλογία ευρώ/δραχμών. Οι ιδιωτικές εταιρίες ειναι ελευθερες να πληρώνουν σε οποιοδήποτε μίγμα.

    Την Δευτέρα δεν υπάρχει κανένας πανικός. Τα μαγαζία δέχονται και τις δραχμές(σφραγισμένα ευρώ) και τα ασφράγιστα ευρώ αφού εχουν κλειδωμένη ισοτιμία αλλα και ύστερα η υποτίμηση ειναι πολύ μικρή για να υπάρχει πανικός.

    Μέσα σε 2 χρόνια η Ελλάδα έχει κάνει επίπροσθετη υποτίμηση 20%, η ανεργία έχει πέσει. Πολλοί ΔΥ παραιτήθηκαν και πήγαν σε εξαγωγικές εταιρίες που τους πληρώνουν σε ευρώ. Ο Στόχος για μείωση 150.000 ΔΥ πιάστηκε χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, η ανταγωνιστηκότητα επανήλθε, οι Ελληνικές εταιρίες μεγάλωσαν το μερίδιο αγοράς τους και οι ιδιωτικοποιήσεις έφέραν νέες επενδύσεις.

    Τον τρίτο χρόνο αρχίσει η Τράπεζα της Ελλάδος σε συνεργασια με την ΕΚΤ να αποσύρει τις δραχμές και οι ΔΥ/Συνταξιούχοι να πληρόνται σε μίγμα ευρω/δραχμών μέχρι της τελικής ολικής επαναφοράς στο Ευρώ.

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ Αυριανιστής 17/02/2012 20:04:17

      Κλειδωμενη Ισοτιμία! Δηλαδή, Μονομερής αποφαση για την ισοτιμια του νομισματός σου. Καινουργια θεωρία και πρακτική στη διεθνη οικονομία. Οι ισοτιμίες των νομισματων προσδιοριζονται ελευθερα στην αγορά.
      Κλειδώνω την ισοτιμία, σημαινει ότι κάποιος δεχεται να μου αγοράσει το νόμισμα μου στην τιμή που του προτείνω εγώ και αντιστοιχα να μου πωλησει το δικό του στην τιμη που πάλι του επιβάλλω εγώ.
      Δεν είναι το γνωστό παιχνίδι της "monopoly" η οικονομία, δυστυχώς. Το ακόμα δυστυχέστερο είναι καποιοι διεκδικουν να κτίσουμε τη ζωή μας με τέτοια σαθρα υλικα.

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/02/2012 12:45:44

    Και -ούτως ή άλλως- οι ελλείψεις ξεκίνησαν, κι ας μην το βλέπουμε. Μπορεί να μην είναι ελλείψεις στα ράφια, αλλά στις... τσέπες των υπό εξαθλίωση Ελλήνων. Μετά από το πρόσφατο παράδειγμα των "σκηνών ροκ" κατά το μοίρασμα λαχανικών από παραγωγούς της Βοιωτίας στο Σύνταγμα, οι ίδιες σκηνές επαναλήφθηκαν σήμερα, με πλήθος Αθηναίων να στήνεται σε ουρές υπό βροχή για λίγο ψητό κρέας που προσφέρουν οι κρεοπώλες της Βαρβακείου Αγοράς. Αυτή είναι η Τσικνοπέμπτη στην κατεχόμενη από τους ναζί Ελλάδα του 2012...

    • αγθ avatar
      αγθ @ Αυριανιστής 16/02/2012 13:03:35

      Ωστε τώρα μοιράζουν και κρέας! Με το "πρόσχημα" της Τσικνοπέμπτης. Η Κατοχή είναι εδώ... Και ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί η "νέα δανειακή"... Το μόνο καλό: ίσως με όλα αυτά ξαναβρούμε την ανθρωπιά μας και την αγάπη στον διπλανό... Φυσικά, δεν υποστηρίζω ότι θα έπρεπε να καταστραφούν όλα για να συμβεί αυτό, δυστυχώς όμως φαίνεται ότι πρέπει... ίσως γιατί έτσι είναι φτιαγμένος ο άνθρωπος...

  5. Αχινός avatar
    Αχινός 16/02/2012 12:46:48

    Είμαι ένας από τους 1 εκ ανέργους.

    Οι γονείς μου, με μειωμένη σύνταξη, την βγάζουν δεν την βγάζουν.

    Ζω στο νοίκι, μέχρι να με πετάξουν έξω σε μερικούς μήνες. Τρώω με ό,τι βοήθεια έχω από κάνα συγγενή και φίλο.

    Προοπτική για εργασία πουθενά.

    Προοπτική για ανάπτυξη πουθενά.

    Ο αδερφός μου έφυγε στο εξωτερικό μετανάστης. Τρείς φίλοι μου, επίσης.

    Ευτυχώς ο Ιαπετός έχει τα τσιγάρα του, βενζίνη και παντόφλες για το καλοκαίρι.

    • logikos avatar
      logikos @ Αχινός 16/02/2012 13:44:41

      File mou me olo to tharros, alla ti se kanei na pisteveis oti epistrfeontas stin drahmi, magika tha vreis douleia tin epomeni imera ? Giati kaneis den paradeigmatizetai apo to ti egine stis proin anatolikes hores tin epavrio tis ptosis tou koumounismou gia na katalavei ti mas perimenei me mia atakti xreokopia ? Osoi epikalountai tin sispeirosi ton Ellinon mprosta ston kindino einai makria nihtomenoi. Otan ginontousan oi apergies ton fortigatzidon, oi oures sta venzinadika eftanan 3-4 tetragona pio kato. Ti sas kanei na pistevete oti se periptosi xreokopias oi Ellines tha ferthoun sintetagmena...

    • λέων avatar
      λέων @ Αχινός 16/02/2012 16:37:51

      @ Αχινός: Το ίντερνετ πως το πληρώνεις??????

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Αχινός 16/02/2012 20:27:20

      Ναί. Ακόμα τά έχω.
      Τό προσωπικό σου πρόβλημα τής ανεργίας δέν μπορώ νά στό λύσω. Ούτε τά προβλήματα ανθρώπων πού είναι στήν πρέζα, στόν τζόγο, στό ποτό, στήν αναπηρία, στά γηρατειά, στήν φτώχεια καί ότι πρόβλημα μπορεί νά έχει ο κάθε συνάνθρωπός μας.
      Ένα ξέρω. η δραχμή δέν πρόκειται νά σού λύσει τό συγκεκριμένο πρόβλημα. Όπως δέν μπορεί νά τό λύσει τό ευρώ. Αυτό πρέπει νά τό λύσεις εσύ. Συντεταγμένα, ασύντακτα, μέ τό καλό, μέ τό κακό, δέν ξέρω.
      Αυτό πού θέλω νά επισημάνω είναι ότι μιά γενική κατρακύλα καί πλήρης ανατροπή, μπορεί νά σέ ικανοποιήσει ψυχολογικά, γιατί θά εισέλθουν στήν χαβούζα τής απελπισίας πάρα πολλοί άνθρωποι. Πολύ περισσότεροι από ότι μπορείς νά φαντασθείς. Όλοι αυτοί όμως θά σού στερήσουν καί τήν παραμικρή ελπίδα επιστροφής στήν αξιοπρέπεια. Έστω τής φτώχειας. Μιά κατάσταση πού πολλοί δέν τήν ξέρουν καί άλλοι έχουν ξεχάσει.
      Φύγε από τήν τυράνια μούλεγε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου τήν ένδοξη προεοκική περίοδο τής δραχμής. Αυτή τήν περίοδο δέν τήν θέλω γιά κανένα. Αλλά θά έρθει. Θά τήν φέρει ο θυμός τής απελπισίας. Θά τήν αγκαλιάσουν πολλοί πολιτικοί καί καθεστωτικοί εθνοσωτήρες. Καί θά τήν πληρώσει πολύ ακριβά αυτός ο τόπος. Μάθαμε, σάν τίς κότες, νά βλέπουμε μόνο τό καλαμπόκι πού μάς τάϊζαν καί αυτό πού υπόσχονται νά μάς ξαναταΐσουν. Άν δέν κάνουμε αυγά, θά μάς σφάξουν.
      Ναί ντουγρού στήν δραχμή. Νά γίνουμε ανταγωνιστικοί. Νά πωλούμε εκατό κιλά πατάτες γιά ένα ευρώ στόν χοντρό γερμανό. Αυτό τόν ανταγωνισμό επιδιώκει η δραχμή. Ή μήπως νομίζεις θά αγοράζεις πατάτες από τόν γερμανό πωλώντας του ανταλλακτικά γιά τά αυτοκίνητά του; Αυτό μέ τά καύσιμα καί τά φάρμακα τό σχολίασαν πολλοί καί έχασε τό νόημά του. Όσον αφορά τίς πατάτες, παλιά είχαμε άλογα, βόδια καί γαϊδούρια γιά τήν βάναυση εργασία. Σήμερα όχι. Άν δέν μπορείς νά πληρώσεις τό τρακτέρ, τά ανταλλακτικά του ή τό πετρέλαιο, ποιός νομίζεις ότι θά κάνει αυτή τήν βάναυση εργασία; Τό πληκτρολόγιο;

  6. Melow2 avatar
    Melow2 16/02/2012 12:47:10

    1 Μαρτίου 2012

    Ξυπνάω το πρωί και πάω στη δουλειά, αφού περάσω από την τράπεζα να δω αν μπήκε ο μισθός μου. Μπαίνω και βλέπω 470 ευρώ πίστωση.

    Πάω να βάλω βενζίνη... 1,70 στην καλύτερη, αλλά τί να κάνω πρέπει να πάω στη δουλειά μου που είναι εκτός της πόλης. Νομίζω με 10 ευρώ θα την βγάλω για 2 μέρες πήγαινε έλα στη δουλειά (υπόλοιπο 460 ευρώ).

    Γυρνάω σπίτι και βλέπω ένα πακέτο γράμματα: Χαράτσι 250 ευρώ, αέριο 100 ευρώ, νερό 35 ευρώ, Δεή 150 ευρώ, τηλέφωνο 50 ευρώ.... (υπόλοιπο -125 ευρώ)

    Να γράψω και την συνέχεια; Το φαί, το παιδί, η ΖΩΗ μας;

    Όσο και να φοβίζετε τον κόσμο, η κολοτούμπα έγραψε και θα μείνει...

    Τις ίδιες δικαιολογίες έλεγε και ο ΓΑΠ... Δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο να μας διώξει από το ευρώ. Και έτσι και αλλιώς θα χρεοκοπήσουμε άσχετα με τα ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΝΑΙ. Εδώ είμαστε...

    • mitsos avatar
      mitsos @ Melow2 16/02/2012 14:17:48

      Μην ακούτε αυτούς που βγαλανε τα λεφτα τους εξω, φυσικά και δεν υπαρχει νομικό πλαισιο. Αλλά οταν ολοι βαλουμε τα ευρωδακια μας κατω απο το στρωμα αυτο θα οδηγείση σε πολυ λιγο χρονο σε ελλειψη χαρτονομισματων, δεν θα μπορουν να γινονται συναλλαγες καταλεβαίνετε τώρα τις διακυβεβεύεεται; θα παρακαλαμε να τυπωσουν δραχμες για να αρχισουμε παλι συναλλαγες αλλα ο υπερπληθωρισμος θα μας τσακισει και παλι πολυ γρηγορα. Παιδιά συνέλθετε δεν παμε καλά.....

    • nestrom avatar
      nestrom @ Melow2 16/02/2012 15:02:32

      Σωστότατος

  7. Περίεργος avatar
    Περίεργος 16/02/2012 12:50:41

    Ανάμεσα σε Ιαπετό και Αυριανιστή .....
    ας βγάλουμε ένα μέσο όρο.......

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Περίεργος 16/02/2012 13:05:35

      Αν εννοείς το "σενάριο 2", δεν είναι δικό μου, ο/η Twins το έγραψε και εγώ απλώς το υπενθυμίζω.

      Αν όμως εννοείς το επόμενο σχόλιό μου, δηλαδή για τις σημερινές ουρές στη Βαρβάκειο, όπου η προσφορά των κρεοπωλών για την Τσικνοπέμπτη πήρε το χαρακτήρα συσσιτίου, δε νομίζω ότι μπορείς να επικαλεστείς κανένα "μέσο όρο" στον εξαθλιωμένο που πεινάει και αναγκάζεται να στηθεί υπό βροχή στην ουρά για μια μπουκιά ψητό κρέας. Δεν υπάρχει "μέσος όρος" στην πείνα.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Περίεργος 16/02/2012 13:13:29

      Ισως το καλύτερο και πιο μεστό σχόλιο εδώ και καιρό. Αριστα!!! Δώστε τέλος στις υπερβολές.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/02/2012 12:53:35

    Δεν θα έχει δραχμή εάν προηγουμενως δεν έχει κάνει στάση πληρωμών εξωτερικού χρεόυς. Ναι, κάτι τράπεζες-πασοκομάγαζα που υπήρξαν ΜΟΝΟ λόγω φούσκας ΧΑΑ, θα τις ...χάσουμε. Αλλά η στάση πληρωμών εξωτερικού χρεόυς θα σε απαλλάξει από άλλα. Εξ άλλου, στα 10-20% ονομαστικής είναι τα χαρτιά, απλά θα τους αναγκάσεις να πουν την αλήθεια στα βιβλία τους. Με την σταση θα έλεγα και το "ελάτε όταν έχω" να τους δώσεις την δυνατότητα να κάνουν write-down και όχι write-off. Κα΄πιος δικηγόρος θα το πει πιο κομψά από μένα.

    Φυσικά και οι εισαγωγές θα πάνε εκεί που ΕΠΡΕΠΕ να είναι, ούτως ή άλλως. Πατάτες και ντομάτες από Γαλλία γιοκ. Αϊ-παντ γιοκ. Μέχρι νεωτέρας.

    Στο θέμα πριορισμού κινήσεως συθναλλάμγτος και κεφαλαίου, θα διαφωνήσω κάθετα από τώρα. ΜΟΝΟ εάν δεν έχουμε προετοιμαστεί επαρκώς, θα ανεχθώ 1 μέρα ή ένα μήνα περιορισμών. Ειδεμή, ελεύθερη και απρόσκοπτη κίνηση, κεφαλαίων (πες με δραχμοσκόπο, μαυραγορίτη ό,τι γουστάρεις ) πλήρης ελευθερία όσο δεν προσκρούει σε περιορισμούς που αφορούν τρομοκρατια και προϊόν εγκλήματος (για συμβουλές στην Πρεσβεία). Συνταγματική κατοχύρωση ελευθερίας εισόδου και επανεξγωγής. Αυτή θα είναι η ρευστοτητα και το κεφάλαιο κίνησης. Κατάργηση όλως όσων μου έταξε ο "franc" σε προηγούμενο σχόλιό του. Κατάργηση ΚΑΘΕ κρατικοδίαιτης δραστηριότητας Μείωση εταιρικής φορολογίας (μηδέν θα έλεγα αλλά θα με φάτε) και μειωση και απλοπόιηση φορολογικών συντελεστών και φοροαπαλλαγές για επενδύσεις και όχι για επιδότηση κατανάλωσης.

    Φορολογία μόνο για άμυνα και να μην πεινάσουν παιδάκια. Η Ελλάδα στους Έλληνες. Και μετά ξύπνησα.

    Φίλε Ιαπετε, το χάος είναι συνάρτηση μόνο της απροετοιμασίας, της τσαπατσουλιάς, της μη επικοινωνίας και των ψεύτικων προσδοκιών. Μην πέφτεις σε αυτό το τριπάκι, θα θεωρηθεί ότι αποδίδεται στον Σαμαρά.

    • avanti avatar
      avanti @ archaeopteryx 16/02/2012 13:18:42

      Συμφωνώ απόλυτα με τον αρχαιοπτέργυα. Τίποτα άλλο.

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ archaeopteryx 16/02/2012 14:52:33

      Συμφωνω και επαυξανω.
      Οσο ευκολη ηταν η μεταβαση απο δρχ σε ευρω, τοσο αδυνατη ειναι η επαναφορα. Σοβαρευτητε λιγο. Για να δουλεψει το πραμα χρειαζονται εγγυησεις: κανενας πετρελαιάς δεν θα παρει δρχ, θα πρεπει να αγορασουμε δολλαρια. Με τι πιστωση? Οποτε και καυσιμα γιοκ.
      Ας καταλαβουμε οτι αφηνοντας τη δραμη αφησαμε και ενα μεγαλο κομματι της εθνικης μας κυριαρχιας: την νομισματική μας πολιτική. Ακουει ο αειμνηστος Ζολώτας που καθε πριωι ρυθμιζε τη ισοτιμια δολλαριου?

      Εσωτερικη υποτιμηση ειναι ο μονοδρομος. Αλλα πρεπει να μειωθουν και οι τιμες των τροφιμων, των καυσιμων,... αλλοιως μονο με μειωση μισθων το στραγγαλισαμε το μαγαζι.

    • nestrom avatar
      nestrom @ archaeopteryx 16/02/2012 15:06:08

      καθαρή σκέψη, καθαρός λόγος..

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 17/02/2012 02:45:15

      Αρχαίε μην παρεξηγείς τον Ιαπετό.
      Έχει τις ιδεοληπτικές φοβίες του γι' αυτό και επινόησε το πόνημα αυτό.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Orestios 17/02/2012 17:13:33

        Ιδεοληπτικές φοβίες λές Ορέστιε. Μπορεί νά είναι καί έτσι. Ευτυχώς πού εσύ ιδεοληπτικές φοβίες δέν έχεις καί σώζεις τήν κατάσταση.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/02/2012 12:58:29

    Μην το κουράζετε άλλο...

    Από το πολύ το ανακάτεμα στο βράσιμο (όλο τα ίδια και τα ίδια) το φαγητό γίνεται χυλός...
    (και το επιχείρημα εξαχνίζεται ... )

    Αυτοκτόνησαν ΔΥΟ (2) νεαρές γυναίκες σήμερα στην Καστοριά.

    Η μία μάνα δύο παιδιών, η άλλη 22 ετών.

    Έπεσαν από το μπαλκόνι.

    Επί τη ευκαιρία:

    Με αυτό εδώ το θέμα:
    www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ytXtWh7WWhU

    που ΔΙΟΓΚΩΘΗΚΕ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ και ΕΝ ΜΕΣΩ ΕΥΡΩ τι θα κάνει η ΝΔ που συγκυβερνά σήμερα και φιλοδοξεί να κυβερνήσει μεθαύριο;

    Η απρόσκοπτη και απροσχημάτιστα προκλητική επίδειξη έγινε στο Σύνταγμα την Κυριακή όταν τα ΜΑΤ της ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ είχαν εντολή να ΛΙΑΝΙΣΟΥΝ τους ΕΛΛΗΝΕΣ...

  10. xp avatar
    xp 16/02/2012 13:00:39

    Μήμπως είσαι λίγο υπερβολικός?Είχαμε δραχμή και τα πράγματα ήταν καλύτερα.Οπως διαθέτουν δικό τους νόμισμα 120 χώρες μεταξύ των οποίων η Ελβετία ,Νορβηγία,Δανία,Σουηδία κτλ.Εντάξει θα υπάρχουν προβλήματα στην μετάβαση αλλά όλα τα τεχνικά προβλήματα τα χειρίζονται ειδικοί και δεν μπορούν να αναλυθούν ούτε από εσένα ούτε από εμένα.Μην ξεχνάς ότι και επί ΕΡΕ ,υπήρχαν αμφιβολίες για το αν είναι σκόπιμη η σύνδεση της χώρας με την τότε ΕΟΚ.Πολλοί εντός ΕΡΕ ,επαγγελματίες αλλά και στελέχη της ΕΡΕ ήταν αντίθετοι.Και επειδή αυτά που λές αναπαράγονται από ομίλους των ΜΜΕ,μην ξεχνάς τι έγραφε το Ελεύθερο Βήμα,τα Αθηναικά Νέα και η Καθημερινή επί κατοχής,το οποίο σου αφιερώνω: «Εντός εικοσιτετραώρων η κατάληψις της χώρας μας θα έχει συμπληρωθή. Ετσι η Ελλάς βγαίνει από τον πόλεμο - και βγαίνει οριστικώς από τον πόλεμον, καθ' ον τρόπον εβγήκαν όλαι σχεδόν αι χώραι της ηπειρωτικής Ευρώπης. Δεν είνε μόνη η Ελλάς που ευρίσκεται εις αυτήν την θέσιν. Από της Νορβηγίας μέχρι του Ταινάρου και από των Πυρηναίων μέχρι των παρυφών της Ουκρανίας υπάρχει δι' όλους τους λαούς της Ευρώπης απόλυτος ταυτότης εις τας πολιτικάς και άλλας συνθήκας της υπάρξεώς των. Αυτό δεν το λέγομεν προς παρηγορίαν μας. Τα λέγομεν διά να τονίσωμεν την βασικήν κατά την γνώμην μας αλήθειαν που δεν πρέπει ποτέ να φεύγη από τα μάτια μας, ότι δηλαδή τα ελληνικά προβλήματα που εδημιουργήθησαν από της 27ης Απριλίου δεν ημπορούν να αντιμετωπισθούν παρά εις το πλαίσιο της Νέας Ευρωπαϊκής πραγματικότητος. Πρέπει να καταλάβουμε ότι εφεξής αποτελούμεν μέρος ενός εκτεταμένου ηπειρωτικού συνόλου του οποίου όλα τα τμήματα θα έχουν αναποφεύκτως κοινότητα κατευθύνσεων και προπαντός κοινότητα συμφερόντων, οικονομικών και άλλων. Αυτή η ηπειρωτική σύλληψις της υποστάσεώς μας πρέπει να αποτελέση το πλαίσιον μέσα εις το οποίον θα κινηθούμε. Η τύχη μας είναι εφεξής αρρήκτως συνδεδεμένη προς την τύχη της γηραιάς ηπείρου της οποίας αποτελούμεν την νοτιοανατολικήν εσχατιάν».
    («Ελεύθερο Βήμα», 29/4/1941)

  11. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 16/02/2012 13:00:40

    για αυτο σου λεω κοψε το καπνισμα

  12. Τινα avatar
    Τινα 16/02/2012 13:01:20

    Δηλαδη θελεις να μας πεις πως ο Σαμαρας κινειται στο σωστο δρομο και γι αυτο ασκεις ψυχολογικη βια με το αρθρο σου ωστε να μας πεισεις και να μην εχει αλλη φθορα λιγο πριν τις εκλογες.Εσκεμμενα δεν αναφερεσαι στα καλά ή δεν υπαρχουν κιόλας?Φιλε ασε.Προτιμω δημοκρατια απο κοινοβουλευτισμο.Δεν ενδιαφερομαι για την καρεκλα του Αντώνη που δεν θα πάρει κιολας με τις πρακτικες του.Μ' ενδιαφερει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Σιγα -σιγα θα μπαινουν τα πραγματα στη σωστη τους θεση απο δω και περα.

    • mitsos avatar
      mitsos @ Τινα 16/02/2012 13:55:35

      σκεφτειτε το πρωτο πραγμα που θα κανατε εσεις οι καλοι πατριωτες εαν ελεγε οχι, θα ήσασταν τωρα στημμενοι στο γκισε των τραπεζων να παρετε και το τελευταιο ευρω, και οχι μονο αυτο, αλλα ολα τα χαρτονομισματα του ευρω ακομα και εισπραξεις μιας ημερας μικρομαγαζων θα κρυβοντουσαν κατω απο ενα στρωμα. Η ελλειψη των χαρτονομισματων σε συνδυασμο με την καταρρευση των τραπεζων θα δημιουργουσε πανικο ακομα και στα γκισε των σουπερ μαρκετ, ως γνησιοι Ελληναρες για προσπαθουσατε να σωσεται το τομαρι σας και θα φτανετε στο σημειο να κανετε πλιατσικο ακομα και για κονσερβες! Σε μια εβδομαδα θα κυκλοφορουσε δραχμη που θα υποτιμονταν σε καθημερινη βαση και θα ήταν αδύνατη ακομα και η αγορα ψωμιου. Και οι ξενοι ξερετε τι θα λεγανε; Καλα να παθουν ! τους δωσαμε 130 δισ και προτιμησαν την αυτοκτονια…. γιατι δεν τους εφταναν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ mitsos 16/02/2012 14:04:40

        "...αδύνατη και η αγορά ψωμιού."

        I rest my case, your Honour.

      • avanti avatar
        avanti @ mitsos 16/02/2012 14:12:39

        Ηδη ζω τον πανικό από την αρβύλα του Σόϊμπλε.
        Α, και κάτι άλλο, διαρκώς γράφουμε ότι θα μας δώσουν 130 δις, περί δώρου πρόκειται, γιατί έχω αρχίσει να μπερδεύομαι...
        Για να σοβαρευτούμε, θεωρείτε τους Νορβηγούς για πολύ μα@@@ες και ανόητους που δεν πάνε τους γερμανούς με τίποτα και είναι ο κύριος λόγος που δεν μπαίνουν στην ΕΕ ?

  13. Flat avatar
    Flat 16/02/2012 13:09:14

    Γειάσου ρε σοβαροφανή μποέμ.
    Το άρθρο αποτελεί μια εξαιρετική απεικόνιση μιας χρεοκοπίας μας.

  14. Γιώργος Ρ avatar
    Γιώργος Ρ 16/02/2012 13:13:48

    Πριν λίγο

    Τριανταενιάχρονη μητέρα δύο παιδιών αυτοκτόνησε πηδώντας από τον 4ο όροφο.
    Λόγω οικονομικών προβλημάτων .
    Με τα ράφια ... γεμάτα.
    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ !

  15. αγθ avatar
    αγθ 16/02/2012 13:18:17

    Δραχμή: με το καλό να έρθει! Μόνο και μόνο για να απαλλαγούμε μια και καλή από τις απανταχού μοιρολογήστρες!

    ΥΓ1: έχετε πραγματικά χάσει την ψυχραιμία σας, εκέι, και λέτε πλέον ό,τι θέλετε! Με αυτή την πρακτική, όχι αυτοδυναμία, αλλά ούτε καν την ψήφο σας δε θα βρήτε στην κάλπη.
    ΥΓ2: όσο και να μην αρέσει σε πολλούς, ο βασικός παράγοντας διάλυσης της οικονομίας μας και τώρα και της κοινωνίας, είναι το ΕΥΡΩ!!! Ενα "νόμισμα" ΧΩΡΙΣ καμία πραγματική αντιστοιχία σε οικονομίες, και κυρίως σε πολιτικές! Ένα "εργαστηριακό" προϊόν, ένα πρωτόγνωρο "πείραμα", εκτός τόπου και χρόνου. Με προφανή κατάληξη τη Χρεωκοπία - όχι μόνο "ρευστότητας" αλλά Οικονομίας και Κοινωνίας. Παν-ευρωπαϊκής.

  16. Bohemian avatar
    Bohemian 16/02/2012 13:22:25

    Να μας εξηγηθεί για ποιο λόγο οι πολυεθνικές που εισάγουν τα τρόφιμα στην Ελλάδα και οι 2 τεράστιες εταιρίες που φέρνουν το πετρέλαιο θα σταματήσουν να το κάνουν; Κανένα πειστικό επιχείρημα;

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Bohemian 16/02/2012 13:58:27

      Πέρα από το πρόβλημα σε επίπεδο οικονομικών συναλλαγών και εγγυήσεων που θα ζητούνται, σημαντικότερο νομίζω πως θα είναι η ανικανότητα του κόσμου (λόγω κόστους, έλλειψης ρευστότητας, πες το όπως θέλεις) να προμηθευτεί πολλά από τα αγαθά. Για ποιο λόγο οι πολυεθνικές να μπούνε στον κόπο να τα προμηθεύσουν ; Η πιθανώς θα μειώσουν προς τα κάτω τις ποσότητες εκτιμώντας ανάλογα το ποσοστό απορρόφησής τους. Μπορείς να το αποκλείσεις ; Το θεωρείς παράλογο ; Εμένα δεν μου φαίνεται απίθανο αυτό το ενδεχόμενο.

  17. mitsos avatar
    mitsos 16/02/2012 13:27:35

    Πολύ καλό αλλα λίγο αισιόδοξο, φοβαμαι οτι θα υπαρξει πλιατσικο, πολυ θα σπανε βιτρινες για να προμηθευτους πραγματα, θα υπαρξει πανικος, για να γυρισουμε στην δραχμη θα πρεπει να γινει μόνο μεσω ΕΚΤ, να παρεχει τα κεφαλαια για αγορα καυσιμων τουλαχιστον δυο χρονια, να κρατηθει σταθερή η ισοτιμια επισης για 1 χρονο τουλαχιστον κλπ. Πάντως ο κύριο Θεοδωράκης θα ειναι πολυ χαρουμενος, θα βγάλει και μερικα σφυροδρεπανα στον μπαλκονι του και θα φωναζει: Επιτελους το κεφαλαιο ηττήθηκε, λαέ μπορείς πλεον να τρως όση μπομπότα θέλεις!. Να θυμίσω η μπομπότα είναι το καλαμποκαλευρο που ήτανε για χρονια η σπεαλιτε των πρωην κουμουνιστικων χωρών.

  18. avanti avatar
    avanti 16/02/2012 13:29:48

    Τι και να το ξορκίζουμε το κακό, αφού είναι ν' ρθει.....

  19. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/02/2012 13:30:32

    Γιατί ντροπή; Αυτά θα περνάγαμε αν γυρίζαμε βίαια στη δραχμή. Θα συμφωνήσω με όσους λένε ότι θα βρίσκαμε και πάλι το δρόμο μας. Αυτό είναι σίγουρο. Δεν θα πεθαίναμε, θα το παλεύαμε. Αλλά ότι θα γίνονταν αυτά θα γίνονταν!

  20. elli avatar
    elli 16/02/2012 13:34:34

    Χαίρομαι όταν βλέπω ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό σκεπτόμενων ανθρώπων που "καταπίνει " άκριτα τα πάντα και δεν χειραγωγείται. Ο κόσμος πια ξύπνησε, άρα υπάρχει ακόμα ελπίδα!

  21. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/02/2012 13:37:22

    Από τη στιγμή που μπήκαμε στην ΕΕ και την Ευρωζώνη δεν μπορούμε να επιστρέψουμε σε δραχμή ή να χρεοκοπήσουμε χωρίς τεράστιο κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό κόστος. Απλά δεν συμφέρει. Είναι τόσα τα διασυνδεδεμένα συμφέροντα δικά μας και των εταίρων και των τρίτων (τράπεζες, επενδυτικά funds κ.λπ.) που δεν μπορούμε να κάνουμε πίσω. Το ζητούμενο για εμάς είναι ένα: Πώς θα αναπτυχθούμε βασιζόμενοι στις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ δυνάμεις. Κανένας ξένος δεν θα μας προσφέρει την ανάπτυξη. Εμείς ό,τι κάνουμε. Να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητές μας ως χώρα και ως κοινωνία. Να μάθουμε να παράγουμε. Γεωργία, υπηρεσίες τουρισμού, εξαγωγικό εμπόριο, πολιτισμό, ενεργειακή αυτονομία κ.λπ. Ανάκαμψη και ανάπτυξη θα την πετύχουμε μόνοι μας. Τα δεκανίκια τέλειωσαν. Οι Ρώσοι μπορεί να μας βοηθήσουν για τα συμφέροντά τους κι αυτοί αλλά δεν είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη. Είναι απλά μια καλή βοήθεια και γι' αυτό θα την επιδιώξουμε, δεν είμαστε ανόητοι. Αλλά η λύση βρίσκεται στον δικό μας κόπο και μόνον σε αυτόν.

  22. elli avatar
    elli 16/02/2012 13:40:13

    Συγνώμη, ήθελα να γράψω που ΔΕΝ " καταπίνει" τα πάντα άκριτα

  23. στεφανος γραγας avatar
    στεφανος γραγας 16/02/2012 13:41:23

    Κυριακή 04.03.2012 ο υπ.οικ. Βενιζέλος ανακοινώνει ότι από αύριο Δευτέρα η σωτηρία μας είναι οριστική και νόμισμα μας παραμένει το ευρώ. Οι πολίτες καλούνται πλέον να βρούν την ηρεμία τους.
    - Οι άνεργοι θα ανέλθουν εντός του μηνός στο ύψος των μόλις 1.500.000.
    -Το χαράτσι της ΔΕΗ θα διπλασιαστεί αφου οι αντικ. αξίες που δεν θα ανέβαιναν αλλά θα ανέβουν, θα αυξηθούν κατά ποσοστό 100%
    -Τα ράφια των σούπερ μάρκετ θα είναι γεμάτα από προϊόντα με τιμές αυξημένες κατά μέσο όρο 30% μόλις.
    -Η Βενζίνη θα ανεβεί μόλις στα 2 ευρώ ενώ το πετρέλαιο θα ανεβεί μόλις στο 1,60
    -Οι εργαζόμενοι θα προσέλθουν ήρεμα στα γκισέ των τραπεζών για τους μισθούς τους οι υψηλόμισθοι των 800 ευρώ στα αριστερά γκισέ ενω οι χαμηλόμισθοι των 400 στα δεξιά γκισέ
    - Οι άστεγοι των πόλεων θα φιλοξενούνται πλέον σε υπόγειες σήραγγες που θα κατασκευάσει ο Μπόμπολας σε συνεργασία με λοιπούς φιλέλληνες.
    -Τα δάνεια των επιχειρήσεων και των κατοικιών θα χαρισθούν σε όλους επιστρέφοντας εμπορεύματα, εξοπλισμούς και κατοικίες στα ευαγή ιδρύματα των κυρίων Κωστόπουλου, Λάτση, και λοιπών ευεργετών.
    - Τα περίπτερα με νόμο θα μένουν ανοιχτά όλο το 24ωρο μαζί με τα φαρμακεία όπου θα διατίθενται δωρεάν υδροκυάνιο και ξυραφάκια για όσους τα χρειάζονται προς ατομική χρήση (ευθανασία)
    -Το κράτος θα μοιράζει δωρεάν πιπίλες για όλα τα μωρά ώστε να μην ακούγονται τα χαρωπά γέλια τους για την επίτευξη της σωτηρίας της πατρίδας απο το Μνημόνιο 2 και ενοχλούνται οι γείτονες (όσοι έχουν απομείνει)
    -Τέλος να μένουν ήσυχοι όλοι οτι το χρέος είναι βιώσιμο, οι τράπεζες θα σωθούν, η χώρα δεν κινδυνεύει, τα σύνορα είναι εντός ελέγχου, η εγκληματικότητα μηδενική, και η φορολογία θα συνεχιστεί μέχρι νεοτέρας. Επίσης επιτρέπεται πλέον και η χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου από όλους σε περίπτωση που οι τιμές των κανονικών φαίνονται ακριβές στους ηλίθιους πολίτες της ψωροκώσταινας.
    -Για κάθε νεότερη πληροφορία σχετικά με την κατάσταση σας θα βγαίνει ανακοινωθέν από MEGA και ΣΚΑΙ ενώ ίσως κάνει δηλώσεις και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σόιμπλε.
    -Καλώς παρέμεινες ευρώ...
    -

  24. factorx avatar
    factorx 16/02/2012 13:41:55

    Οι όψιμοι δραχμολάτρες ας ψάξουν να βρουν πόσες φορές γράψαμε εδώ υπέρ της δραχμής και πόσες φορές τα παπαγαλάκια της Τροικας (ΣΚΑΙ κλπ) κατηγορούσαν τον Σαμαρά ότι βάζει το Antinews να προπαγανδίζει υπερ της δραχμής. Τώρα ορισμένοι εδώ γράφουν πάλι ότι για προπαγανδιστικούς λόγους ανέβηκε το άρθρο.
    Ερώτημα: δηλαδή μπορεί ο καθένας να βγαίνει και να στηρίζει την επιστροφή στην δραχμή και καλά κάνει. Ο Ιαπετός δεν έχει δικαίωμα να γράψει το αντίθετο. Τι είδους νεοφασισμός είναι αυτός. Από τον χωρισμό σε "πατριώτες και - προδότες" θα πάμε τώρα σε νέο διχασμό; "δραχμολάγνοι και δραχμοφάγοι";

    Κι εγώ υπερ της δραχμής είμαι. Ευτυχώς όμως δεν είμαι πρωθυπουργός και ούτε θα γίνω ποτέ για να αποφασίσω.

    • στεφανοις γραγας avatar
      στεφανοις γραγας @ factorx 16/02/2012 14:28:11

      η τοποθέτηση σου φάκτορα, είναι απολύτως σωστή και δομημένη. Δεν κάνεις όμως προπαγάνδα απλά επιχειρηματολογείς υπέρ η κατά της κάθε λύσης..άλλο πράγμα υποστηρίζω την άποψη μου με στοιχεία και άλλο πράγμα τρομοκρατώ..ουδείς λοιπόν νεοφασισμός απλά χλευασμός τέτοιων τρομοκρατικών άρθρων..

      • factorx avatar
        factorx @ στεφανοις γραγας 16/02/2012 14:41:44

        Δηλαδή τα αρθρα υπερ της δραχμης και υπερ της καταστροφικής παραμονής στο Ευρω δεν τρομοκρατούν; Και τι είσαι, αγράμματος κακομοίρης στο Καιμακτσαλάν που τρομοκρατείται με ό,τι του λένε;

    • Γιώργος Ρ avatar
      Γιώργος Ρ @ factorx 16/02/2012 14:54:02

      Από τον χωρισμό σε “πατριώτες και – προδότες”

      θα πάμε τώρα σε νέο διχασμό; “δραχμολάγνοι και δραχμοφάγοι”;

      Αυτό που λέει ο factorx κρατήστε το.
      Θα παίξει πολύ προεκλογικά, ο Βενιζέλος και η κουστωδία του παίζει ήδη την κασέτα . Οσονούπω και σε CD .
      Το θέμα είναι αν και ποιοι θα τους σιγοντάρουν.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Γιώργος Ρ 16/02/2012 20:50:39

        Συμφωνώ απόλυτα..γέμισε η κοινωνία μας με διχαστικούς πόλους

  25. vasileios avatar
    vasileios 16/02/2012 13:46:56

    Είτε Δραχμή, είτε Ευρώ αν δεν παράγεις τίποτα και όλα τα εισάγεις, αργά ή γρήγορα θα πεινάσεις.

  26. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 16/02/2012 13:50:35

    Έκθεση ιδεών σε πλήρη ευθυγράμμιση με το διάγγελμα χάους του κου Τεχνοκράτη και τα τρομοκρατικά διλήμματα του Δρ Σόιμπλε.

    Η μη-ύπαρξη εναλλακτικού σχεδίου πλην του Ευρωπαϊκού σχεδίου διάσωσης, αλλά και για την περίπτωση που οι Γερμανοί αίφνης μας πουν nicht και auf wiedersehen, είναι μέγιστη παράλειψη της κρατικής ηγεσίας, για να μη πω σχεδόν προδοσία. Η καταφυγή στην τρομοκρατία του χάους από πρωθυπουργό και πολιτικούς αξιωματούχους δείχνει σε αυτούς με τους οποίους διαπραγματευόμαστε ότι δεν έχουμε εναλλακτική λύση και έχουμε παραδοθεί στις ορέξεις τους.

    Τελικά αυτή η φοβική υστερία μας φέρνει ακόμη πιο κοντά στο απευκτέο ενδεχόμενο.

    Η μόνη δικαιολογία που αναγνωρίζω στον Σαμαρά για τον συμβιβασμό είναι ότι είδε ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός και έκανε πίσω με την σκέψη ότι αν έρθει στα πράγματα θα προετοιμαστεί τάχιστα για κάθε ενδεχόμενο. Αλλά αυτό δεν απαλλάσσει από την ευθύνη κανέναν από τους συμμετέχοντες στην κυβέρνηση του Τεχνοκράτη.

    • factorx avatar
      factorx @ Professor Moriarty 16/02/2012 13:58:33

      Θα μας πείτε κανένα σχέδιο, καμιά εναλλακτική λύση κ. Καθηγητά, ή θα είστε μονίμως στην άρνηση; Διότι όλα αυτά τα έχουμε ξανακούσει

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ factorx 16/02/2012 16:05:33

        Υπενθυμίζω ότι το “δαιμόνιον” είναι αποτρεπτικόν.

        Και παραφράζοντας τον μυθιστορηματικό μου αντίπαλο, θα έλεγα ότι, αν αποκλείσουμε το αδύνατο, η λύση βρίσκεται σε αυτό που απομένει, όσο δυσάρεστο και αν είναι.

        Αν με διάβαζες προσεκτικότερα, θα καταλάβαινες ότι τώρα είναι αργά να ψάχνεις για “λύση”. Η επιλογή έγινε, το παιχνίδι παίζεται αλλού, το μπαλάκι είναι στην τσέπη της Γερμανίας. Εμείς παίζουμε το παιχνίδι της, και έχουν το service. Εγώ ισχυρίζομαι ότι επιλέξαμε λύση (την λύση των Άλλων, όχι δική μας) και δεν υπάρχει ελιγμός. Ο μόνος “ελιγμός” είναι ότι περιμένουμε να δούμε που πάει το όχημα στο οποίο επιβιβαστήκαμε (με το ζόρι).

        Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι θα πρέπει να προετοιμαζόμαστε για ό,τι ακριβώς δεν θέλουμε να συμβεί. Τότε θα έχει και λιγότερες πιθανότητες να συμβεί...

  27. Tyxaios avatar
    Tyxaios 16/02/2012 13:51:01

    Ξεχνάτε μια μικρή λεπτομέρεια.
    Η ισοτιμία που θα καθορισθεί θα κρατήσει τα πρώτα 5 ή 6 δευτερόλεπτα!
    Στη συνέχεια - επειδή αυτά δε ρυθμίζονται δια νόμου ή δια αποφάσεων των Κεντρικών Τραπεζών - θα ισορροπήσει εκεί που θα αποφασίσει η αγορά με τον παρακάτω μηχανισμό:
    Τι θες να εισάγεις (θυμίζω εισάγεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!) ας πούμε πετρέλαιο/ενέργεια/φάρμακα κλπ. τα οποία αποτιμώνται σε δολάρια ή ευρώ. Ο προμηθευτής σου θα σου πει πολύ απλά θέλω 100 δολάρια για το Χ προϊόν κι εσύ θα του δώσεις 1000δρχ. Στη συνέχεια - και επειδή εισάγεις τα πάντα άρα χρειάζεσαι ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ- θα τυπώσεις κι άλλες δραχμές για να αγοράσεις κι άλλο συνάλλαγμα για να αγοράσεις μ αυτό κι άλλα ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ αλλά απαραίτητα προϊόντα. Που φτάνουμε; Υπερπληθώρα (πληθωρισμός!!!) δραχμών για την αγορά συναλλάγματος ΑΡΑ η ισοτιμία ΣΥΝΕΧΩΣ θα διορθώνει προς τα κάτω. Από την άλλη όσο διορθώνει η ισοτιμία -υποτιμήσεις - τόσο θα πωλούν (δηλαδή θα απαλλάσσονται ) όλοι από τις δραχμές προσπαθώντας να αγοράσουν σκληρό νόμισμα. Κι άλλο πιο κάτω. Μέχρι κατάρρευσης!
    Όλοι θυμούνται τη δραχμή του '90. Όμως η "σωστή" οπτική είναι η δραχμή πριν το '60 (ΟΛΑ εισαγώμενα και ΟΛΑ αγορασμένα με πληθωρικές δραχμές με το χρυσό να αποτελεί τότε - τώρα ίσως το δολάριο ή το ευρώ - το "σοβαρό" νόμισμα της χώρας) Θα θυμίσω ότι πριν το '60, προίκες σπίτια και μεγάλες αγορές ή αποταμιεύσεις γινόντουσαν σε λίρες χρυσές!

    • mitsos avatar
      mitsos @ Tyxaios 16/02/2012 14:13:22

      Αυτή είναι η αλήθεια, η δραχμή ήταν πληθωριστική τον καλό καιρό τώρα θα φέρει μόνο καταστροφή εκτος εάν γινει με βοήθεια των ευρωπαίων και οργανωμένα. Για αυτό μην ακούτε εθνικιστικές κορώνες είτε από δεξία είτε από αριστερά (Μίκης) . Οι θυσίες μέσα στο ευρώ θα είναι τεράστιες αλλα θα υπάρχει ενα φως και ενα ελαχιστο επιπεδο διαβιωσης...ακομα και 30 με 40 τοις εκατο λιγοτερο απο τώρα, η αλλη λύση όμως θα ειναι εφιαλτης διχως τελος....

  28. Dimitris MANH avatar
    Dimitris MANH 16/02/2012 13:59:24

    Η ΔΡΑΧΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΟ...ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ 100 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ..ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 1941-44

  29. φριξος avatar
    φριξος 16/02/2012 14:01:53

    Ιαπετέ συγχαρητήρια για το κείμενό σου μιας και παρουσιάζεις τα πράγματα μέσα από εικονολέξεις... κατά τα άλλα διαφωνώ με το σενάριο τρομοκρατίας που περιγράφεις...ναι, γνωρίζω βαριά κουβέντα αλλά μόνο αυτή μου έρχεται στο μυαλό, μηδέν ρεαλισμός! Ναι, ξέρω πολλοί διαφωνούν αλλά αυτές οι καταστάσεις που περιγράφεις περισσότερο παραπέμπουν σε κήρυξη πολέμου από την Τουρκία. Ζούμε σε μια ευρωπαϊκή κοινότητα και θέλω να πιστεύω ότι σε αυτή την περίπτωση ο πρωθυπουργός (ελπίζω Σαμαράς) θα έχει προετοιμάσει κατάλληλα το έδαφος ώστε να αποφευχθούν τέτοιας έκτασης καταστάσεις. Είμαι απόλυτος σε αυτό που λέω, πανικός θα υπάρξει, λογικό είναι, αλλά όχι σε αυτή την έκταση εάν έχεις έναν ηγέτη που δεν θα πάρει το πρώτο διαθέσιμο ελικόπτερο αλλά θα έχει προετοιμάσει τον λαό και την χώρα. Για αυτό πιστεύω ότι είναι σενάριο τρομοκρατίας.

  30. STATHIS avatar
    STATHIS 16/02/2012 14:11:05

    Η διαφορά μεταξύ του γράφω και ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΡΑΦΩ είναι ακριβώς ανάλογη με τη διαφορά μεταξύ ενός "σχεδίου σωτηρίας" και της ΣΩΤΗΡΙΑΣ.
    Είναι άλλο πράγμα η Φαντασία και άλλο η ΓΝΩΣΗ !!

    Σε κάθε περίπτωση όταν διεξάγεται ένα "πείραμα" θα πρέπει να σε οδηγούν τ' αποτελέσματά του στη μεθοδολογία συνέχειάς του ΚΑΙ ΟΧΙ να ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ τους ώστε να συμφωνήσουν με το ΑΡΧΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ως αποτέλεσμα ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ , ενώ κινδυνεύεις να ΞΕΜΕΙΝΕΙΣ ΑΠΟ "ΥΛΙΚΑ" και να ΔΙΑΚΟΠΗ ΑΠΟΤΟΜΑ ΣΕ ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ.!!

    *ex mea sententia

  31. Inno avatar
    Inno 16/02/2012 14:50:43

    ο φόβος για την δραχμή ή για την παραμονή στο ευρώ πηγάζει από το σημερινό πολιτικό μας σύστημα το οποίο έχει καταφέρει να μετατρέψει την ανικανότητά του σε ένα από τα μεγαλύτερά του όπλα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Inno 16/02/2012 15:02:48

      ++++
      Από το νεκρό πολιτικό τους σύστημα, πηγάζει το ίδιο το κουλό και κουφό ερώτημα: Δραχμή ή ευρώ !!!!
      Ανύπαρκτο ερώτημα, από ένα ήδη ανύπαρκτο πολιτικό σύστημα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Θείος 16/02/2012 17:08:55

        Κοίτα σύμπτωση, λες ό,τι λέει και ο Σόϋμπλε. Μήπως είσαι ο Σόϋμπλε;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ archaeopteryx 16/02/2012 17:34:16

          Αγαπητέ, έχω διατελέσει μέν συμπατριώτης του στη Σβαμπία (επί το λαικότερον Βάδη-Βυρτεμβέργη), αλλά περπατάω και δεν έχω μαχαιρωθεί ακόμη. Και ξέρω καλύτερα από εκείνον το Ελληνικό πολιτικό σύστημα. Ο "Λύκος" έχει αυταπάτες για τους Έλληνες πολιτικούς: Νομίζει ότι μπορεί να τους "διδάξει".
          Τά ίδια αιθεροβάμονα νόμιζε, αυτός και οι κομματικοί φίλοι του, ότι θα διδάξει τους τζαναμπέτηδες Σβάμπους της Στουτγκάρδης, Μέλαος Δρυμού και περιχώρων. Με τέτοια αφέλεια, τους π#@ή&ανε οι Πράσινοι και βγάλανε αυθεντικό Σβάμπο πρωθυπουργό.
          Δες τι θα γίνει τον Απρίλιο με τον "φίλο Νικολά" και τι τούμπες θα πάρει ο δεξιός "άξονας". Οι άνθρωποι έχουν IQ-κατσικιού.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ archaeopteryx 16/02/2012 18:02:00

          Δεν έχω πυροβοληθεί ακόμη, συγγνώμη. Πυροβολήθηκε ο Σόιμπλε και έμεινε ανάπηρος.
          Ο Όσκαρ Λαφονταίν είναι αυτός που μαχαιρώθηκε. Και η Σερβίδα πρωταθλήτρια του τέννις Μόνικα Σέλες, την ώρα που αγωνιζόταν (της πέταξε στιλέτο οπαδός της αντιπάλου της Στέφι Γκραφ - και ύστερα νομίζουμε ότι έχουμε κι εμείς χουλιγκάνους!).

  32. Εγώ avatar
    Εγώ 16/02/2012 14:55:11

    Ιαπετέ, σωστά τα όσα λες.
    Έτσι θα είναι η πραγματικότητα του πρώτου μήνα αν γυρίσουμε στη δραχμή.
    Το 2020, όμως, θα έχουμε μια εύρωστη, αυτάρκη οικονομία, με ακμάζουσα γεωργία, ακμάζοντα τουρισμό, και άφθονη ενέργεια, αφού τα ενεργειακά μας αποθέματα θα τα συνεκμεταλλευτούμε εμείς (ως κράτος) με τις εταιρείες, και όχι οι Γερμανοί.

    Μείνε στο ευρώ εσύ, να βλέπεις τις καταθέσεις σου να μειώνονται μήνα με τον μήνα, όχι επειδή βγάζεις τα λεφτά σου στην Ελβετία, αλλά επειδή δεν μπορείς αλλιώς να πληρώνεις τα χαράτσια και τους φόρους των φόρων που θα μας επιβάλλουν οι πουλημένες συγκυβερνήσεις. Μείνε στο ευρώ, και το 2020 θα πουλήσεις στο 1/10 της τιμής του το χωράφι που έχεις στο χωριό, σε κάποιο λιγδιάρη Λετονό, γιατί αλλιώς δεν θα μπορείς να βγάλεις τον μήνα. Μείνε στο ευρώ, να δούμε πόσο ακριβά θα πληρώσεις το 2020 το μικροαστικό σου βόλεμα του 2012.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Εγώ 16/02/2012 15:10:30

      Χα χα, "εμείς (ως κράτος) με τις εταιρείες" θα κάνουμε πράματα και θάματα !
      Ποιό κράτος; Του Άκη, Μάκη, Πάκη, Σάκη και του φιλαναγνώστη Μιχαλάκη;
      Ποιές εταιρείες; Του Μπόμπ του Μάστορα και του κυρ Σταύρου Αφέντη Τσουτσουλομύτη;
      Sorry αλλά ο "λιγδιάρης Λετονός" και ξέρει να διαβάζει και είναι απείρως καλύτερος στα δημοσιοικονομικά statistics. Γιατί να προτιμήσω Μιχαλάκη και κυρ Σταύρο;

  33. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/02/2012 14:58:56

    Και μόνον που γίνεται αυτή η συζήτηση (σοβαρά έ !), φαίνεται καθαρά τι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Γραικολανδίας: Το σύστημά του έχει ενσωματωμένο προγραμματισμό αυτοκαταστροφής.
    Αντί να κάνω τον Άμλετ, δηλώνω προς το παρόν, βραχυπρόθεσμα, Μοντενεγκρίνος και δημότης της ωραίας Ποντγκόριτσα. Ως γνωστόν, η Δημοκρατία του Μαυροβουνίου έχει επιλέξει εθελοντικά, ως νόμισμα καθημερινών συναλλαγών των πολιτών της, το Ευρώ. Χωρίς ν' ανήκει στην Ευρωζώνη. Τίποτε δεν απαγορεύει κάτι τέτοιο. Νομίζω το ίδιο ισχύει εν μέρει, ντεφάκτο, χωρίς θεσμοποίητική πράξη, και στη Σερβία.
    Διατελώ όμως μεσοπρόθεσμα αισιόδοξος: Το Γραικολανδικό πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικό σύστημα της αυτοκαταστροφής, όπως είναι φυσικό αυτοκαταστρέφεται. Όχι η Ελλάδα ως κοινωνικό όλον (με 75 % σας ρίχνουμε στ' αυτιά, δραχμολιγούρηδες).
    Όχι ως χώρα δεν δεν θα γίνουμε ποτέ Λιβύη ή Τυνησία. Θα παραμείνουμε πάντοτε αγνά και αμετακίνητα Βαλκάνια, τουτέστιν Νοτιανατολική Ευρώπη, χώρα αδελφή εξ αίματος της Ευρω-Σλοβενίας. Στην δυσμενέστερη περίπτωση, θετή αδελφή του Μοντενέγκρο και μπράτιμη της Σερβίας.
    Δεν θα εξέλθουμε ποτέ, κουφάλες ραντικάλες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 16/02/2012 15:05:37

      Για ρώτα τους ίδιους τους Σλοβένους, να σου πουν πόσο "βαλκάνιοι" νιώθουν (είτε εξ αίματος, είτε εξ αγχιστείας), και τα ξαναλέμε...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 16/02/2012 15:19:18

        Ε ναί, γι αυτό έγραψα ως συνώνυμον το Νοτιοανατολική Ευρώπη! Έτσι νοιώθουν!
        Βαλκάνια και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο ίδιος τίτλος ευγενείας είναι, σε διαφορετικές γλώσσες: Είναι όπως λέμε κόμης (στα Ελληνικά), Graf (Γερμανικά), earl (Αγγλικά), conte (Ιταλικά) και voivoda στα Σέρβικα.
        Μερικοί βέβαια, αντί για κόντηδες και βόιβοδες, προτιμούν αφροασιατικά αξιώματα, πασάδες, αγάδες και εμίρηδες. Δεν πειράζει, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα, ευχαρίστως διαγράψτε με από το αφρικανικό libro d' oro.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 16/02/2012 15:27:15

        Χα χα, "οι Μπέηδες της Δραχμής"!
        Ή οι «Απάχηδες των Αθηνών» (για να μη πώ οι "Απάτσηδες των Αθηνών"). Ή ο «Βαρώνος Αθίγγανος». Όπως στην καλή εποχή του Πάγκαλου του Πρεσβυτέρου, με το ψαλίδι!
        Σαν τίτλος οπερέττας του Νίκος Χατζηαποστόλου μου ακούγεται !
        Φραντς Λέχαρ, Φραντς φον Σουπέ και Γιόχαν Στράους τρέμετε, έρχεται η νέα φουρνιά συνθετών !

  34. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 16/02/2012 15:18:07

    Καὶ λίγα λὲς Ἰαπετέ.

    Καὶ γὼ πρὶν ἀπὸ μερικοὺς μῆνες εἶχα ἐσωτερικὸ δίλημμα (διαπροσωπικά, I played it safe ὑπερασπίζοντας τὸ Εὐρὼ) γιὰ τὸ ἂν ἡ Δραχμὴ εἶναι τόσο μπαμπούλας ὅσο τὴν παρουσιάζουν, καὶ ἀναρωτιόμουν μήπως τονώσει τὴν ἀνταγωνιστικότητα. Ἀσχολήθηκα λίγο παραπάνω καὶ κατάλαβα: "ὅτε ἤμην νήπιος, ἐλάλουν ὡς νήπιος, ἐφρόνουν ὡς νήπιος, ἐλογιζόμην ὡς νήπιος· ὅτε γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου." Ἡ παραμονὴ στὸ Εὐρὼ εἶναι ἐθνικὴ προτεραιότητα, καὶ ἂς τὸ ἔχουν αὐτὸ ὑπ' ὄψιν τους ὅσοι λένε εὔκολα "ὄχι σὲ ὅλα καὶ σὲ κάθε περίπτωση".


    Πάντως, Δραχμὴ ἢ Εὐρώ, θὰ ἔρθουν πολὺ δυσκολώτερες μέρες ἀπὸ τὶς σημερινές. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ. Τοὐλάχιστον ὅσοι τώρα παίρνετε 700-1.000 εὐρὼ ποὺ αὔριο θὰ γίνουν λιγώτερα καὶ μεθαύριο λιγώτερα, ἂν καταφέρετε νὰ διατηρήσετε τὴ δουλειά, σκεφτεῖτε σοβαρὰ τὸ ἐνδεχόμενο μετακόμισης στὸ χωριό, στὴν ἐπαρχία, μὲ ὅοοοολην τὴν οἰκογένεια (ὄχι τὴν "πυρηνική": τὴ δωδεκαμελῆ!). Σκεφθεῖτε: στὴν Κατοχὴ ἡ Ἀθήνα πείνασε, ἡ ἐπαρχία ὄχι. Καὶ εἶναι καὶ χαμηλώτερο τὸ κόστος ζωῆς, καὶ ὑπάρχουν οἱ δυνατότητες τῆς γεωργίας μικρῆς ἢ μεγαλύτερης κλίμακας (ἀκόμα καὶ "οἰκειακῆς" κλίμακας), καὶ θὰ γλιτώσετε τὶς "καταστάσεις mad max" ποὺ θὰ λάβουν χώρα στὰ μεγάλα ἄστεα (...δηλαδή, στὸ ἑξῆς ἕνα ἢ δύο).

  35. Ρομαντικος avatar
    Ρομαντικος 16/02/2012 15:21:30

    Συμφωνα με στοιχεια του 2010 (Wikipedia - List of countries by GDP με τη συμβολη πληροφοριων απο το ΔΝΤ, Παγκοσμια Τραπεζα και CIA), η Τουρκια ειναι 17η στην παγκοσμια καταταξη! Τρομακτικο!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ρομαντικος 16/02/2012 15:39:01

      Σωστό Ρομαντικέ, αλλά η Τουρκια είναι πολυπληθής χώρα, έχει μεγάλο πληθυσμό. Άν πάμε στο δείκτη GDP κατά κεφαλή (GDP per capita) είναι μόλις 64η (κατά το ΔΝΤ), 54η (κατά την Διεθνή Τράπεζα) και 73η (κατά την CIA). H Ελλάδα είναι αντίστοιχα 33η, 31η και 34η.
      Η Ελλάδα ανήκει στις ολικά πλούσιες χώρες, η Τουρκία ακόμη ανήκει στις φτωχές.
      Το πρόβλημα είναι το αλγεβρικό άθροισμα: Για την Ελλάδα, η ακραία δημόσια φτώχεια είναι ο ακραίος ιδιωτικός πλούτος. Το έχω γράψει εδώ μέσα πολλές φορές: Τον Ελληνικό δημόσιο πλούτο, κυρίως Έλληνες τον υπεξαίρεσαν και τον έκαναν ιδιωτικό. Συμπολίτες της ελεεινής μειοψηφίας και της ελεεινής μορφής.

  36. El Gekko avatar
    El Gekko 16/02/2012 15:28:53

    Τα πράγματα είναι πολύ απλά..

    Μία Δευτέρα πρωί
    1. Εισάγεται στην Βουλή νέος προϋπολογισμός χωρίς πρόβλεψη για καταβολή τοκοχρεωλυσίων και με πρόβλεψη για πλεόνασμα 3% (Είπαμε απλά, όχι εύκολα).
    2. Εκδίδεται προεδρικό διάταγμα που επιτρέπει την αποπληρωμή υποχρεώσεων του Δημοσίου μέσω ετήσιων εντόκων γραμματίων με επιτόκιο 0,01% σε περιόδους κρίσεως.

    Μετά καθόμαστε και αφήνουμε τον χρόνο να περνά...

  37. ιακωβος avatar
    ιακωβος 16/02/2012 15:36:17

    Προφανώς δεν ανακοινώνεις πέρασμα στην δραχμή αέρα πατέρα,
    πρώτα έχεις πάει κατα ομπάμα μεριά (αλήθεια ποια απόφαση πάρθηκε χωρίς ενημέρωση της πρεσβείας?) και του λές να συνδέσεις την μελλοντική δραχμή με το δολλάριο,όποτε έχει και κατά 30% υποτίμιση αλλά και την σταθερότητα του δολλαρίου και υπογράφεις συμφωνία για αντικατάσταση όλων των βορειοευρωπαικών προιόντων που εισάγεις και των αμυντικών εξοπλισμών αποκλειστικά με αμερικάνικα, παίρνεις και τα 500 άρματα που σου δίνουν τζάμπα και δεν τα έχεις πάρει λόγω γερμανικού εκβιασμού.
    Αν ο θείος σαμ δεν γουστάρει πας κατά πούτιν και κατα κινέζους μεριά με το ΄διο σκεπτικό
    το ξανατονίζω τα κανεις όλα αυτά πριν περάσεις στη δραχμή
    Αν όλοι οι κερατάδες σε αφήσουν μόνο Plan B
    Kαλείς τις ισραηλίτικες εταιρείες που έχουν ζητήσει να κάνουν γεωτρήσεις άνευ ερευνων νοτίως της κρήτης γνωρίζοντας αυτά που έχεις αλλά εσύ αρνείσαι περιέργως πεισματικά να βγάλεις και ζητάς μια αποτίμηση του συνολικού εκμεταλλευσιμου ορυκτού πλούτου της χώρας σε πετρελαιο, φυσικό αέριο, βωξίτη , λιγνήτη κλπ και τα κάνεις μια σούμα
    πχ 150 δισ δολλάρια
    την άλλη μέρα ανακοινώνεις ότι περνάς στην δραχμή και κόβεις 150δισ δραχμές ΣΕ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ και δίνεις στους Έλληνες ενα από τα λίγα νομίσματα παγκοσμίως που δεν είναι χαρτοπόλεμος αλλά σε αντίκρυσμα πραγματικών αξιών.
    Κι ας τολμήσει μετά ο κάθε κερατάς σοιμπλε ή η ρουφιάνα η μέρκελ να το υποτιμήσει (θα έχεις βάλει και ένα δασμό 300% στα γερμανικά προιόντα για το κερασάκι)
    Όλοι δραχμές θα ψάχνουν να βρουν και η Ελλάς με την εξωτερική στάση πληρωμών δεν θα χρωστά και σε κανένα

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ιακωβος 16/02/2012 16:03:43

      Κι άν ούτε ο νονός πούτιν δεν γουστάρει, ούτε ο κινέζος αφεντικός, πάς κατά Ρόμπερτ Γκάμπριελ Μουγκάμπε μεριά.
      Για καβάντζα σε καιρό ανάγκης υπάρχει και ο Κιμ Γιονγκ Ουν, εκέι στην πανέμορφη Πιόγκ Γιανγκ.

      • ιακωβος avatar
        ιακωβος @ Ο Θείος 16/02/2012 16:15:56

        Μάλλον το plan B δεν θες να το διαβάσεις και μάλλον θεωρείς ότι τα όλο και περισσότερα παιδιά που λιποθυμούν από την πείνα τώρα εντός ευρώ δεν είναι σκηνή Αφρικής ή Βορείου Κορέας,
        Έχω λάβει απαντήσεις στο βιογραφικό μου από το εξωτερικό του στυλ" είσαι 'Ελληνας και δεν σε θέλουμε παρ'ολη την διεθνή εμπειρία σου" νιωθω ήδη ότι ζω σε μία περίκλειστη φυλακή τύπου Βορείου Κορέας
        Η Ελλάς περικυκλωμένη ως ένα νέο μεσολόγγι....
        Τα ποντίκια τελειώνουν και η έξοδος είναι κοντά...

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ ιακωβος 20/02/2012 18:02:46

      Γιατί μόνο 150 δις $/δρχ ας τα κανουμε 500, έτσι, για να τρομαξουμε τους Γερμανούς που ζητάνε με πείσμα να μας δανεισουν. Να συνυπολογίσουμε στις "πραγματικες αξίες" και το σκύλο μου που τον αγοράσα 1.000.000 $. Συγκεκριμένα τον απέκτησα ανταλλασσοντας τον με τις δυο γάτες των 500.000 που είχα πριν.
      Η αξια της δρχ σου, στην αρχή τουλαχιστον, θα εχει μικρότερη αξια από το χαρτί που θα είναι τυπωμενη. Οι Νομισματικοι σου λεονταρισμοί περιεχουν εξανδραποδισμο είτε σε Ομπαμα είτε σε Κινεζους , Ρώσους κλπ. Τι ειδους ικανότητα και δυναμη δηλωνουν όταν σε όλες τις εκδοχές του περιέχει ξένους καθε είδους ως προστάτες!
      Οσο αφορά την υποτίμηση της δρχ αυτό δεν θα το κανει κανείς ξένος. Απλα δεν θα την αγοράζει, δεν θα το νοιάζει η ύπαρξη της, όπως παλια στο ένδοξο δραχμικό παρελθόν μας.

  38. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 16/02/2012 15:36:35

    Αθλιότητες βολεμένων ευρωλιγουριδων.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Πετρος Μ. 17/02/2012 09:22:55

      Ενώ το γυαλισμένο μάτι όσων ρίξανε την ασπίδα και δεν θέλουνε να παλέψουν άλλο, παρά να παρασύρουν μαζί τους και τους υπόλοιπους δεν είναι άθλιο. Με τη συντριπτική πλειοψηφία του ιδιωτικά εργαζόμενου πληθυσμού να απασχολείται σε δουλειές που χρειάζονται έστω και μια βίδα εισαγωγής, με την επάρκεια σε ΒΑΣΙΚΑ τρόφιμα όπως κρέας, όσπρια και στάρι στο μισό, τολμάτε μερικοί και μιλάτε για βόλεμα? Ναι, να μας συγχωρέσετε που θεωρούμε βόλεμα την επιβίωσή μας.

  39. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 16/02/2012 16:13:44

    Αγαπητοί δραχμολιγούρηδες -ε'ιτε λόγω ιδιοτελών συμφερόντων είτε λόγω απλής ασχετοσύνης- αυτά που γράφει ο Ιαπετός μάλλον λίγα είναι! Διότι δεν γράφει για την εκρηκτική άνοδο της εγκληματικότητας που θα συνοδεύσει την επιστροφή της δραχμής, καθώς τα σώματα ασφαλείας θα αποσυντεθούν και ταυτόχρονα ένοπλες συμμορίες -κυρίως- αλλοδαπών, αλλά και απελπισμένων ημεδαπών θα λυμαίνονται κάθε σπιθαμή της ελληνικής επικράτειας. Επίσης, αντί για επισιτιστική βοήθεια από την τουρκική ερυθρά ημισέληνο, πιθανότερο είναι να δούμε την αιφνιδιαστική εισβολή της ερυθράς ημισελήνου σε Καστελλόριζο και νησιά Αν.Αιγαίου, λόγω της ελληνικής αδυναμίας να προβάλλει οποιαδήποτε αντίδραση. Θα είναι μοναδική ευκαιρία για τους πάντα καιροσκόπους και άπληστους γείτονες να λύσουν το θέμα του Αιγαίου και της ΑΟΖ μια και καλή προς όφελος τους. Πραγματικά απορώ αν υπάρχει έστω και μία στο εκατομμύριο πιθανότητα να αποφύγει το ντουφέκι ο πρωθυπουργός της δραχμής.Η επιστροφή στη δραχμή θα ισοδυναμεί με τη μεγαλύτερη καταστροφή μετά το 1922.

  40. Γιώργος avatar
    Γιώργος 16/02/2012 16:19:53

    Πολύ εύκολα προπαγανδίζουν κάποιοι τα σφραγίσματα...

  41. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/02/2012 16:20:35

    Θέλω νά συμπληρώσω, ότι τό σενάριο πού περιγράφω είναι σύγχρονο (ενδεικτικά αναφέρεται η τετάρτη Μαρτίου).
    Μετά παρέλευση κάποιου χρόνου αλλάζουν καί οι συνιστώσες, άρα καί τό σενάριο μπορεί νά είναι διαφορετικό. Πιό ανακουφιστικό ή πιό σκληρό.
    Η εκδοχή τού σεναρίου είναι ο συγκρατημένος πανικός.
    Σενάριο βασισμένο στόν αναξέλεγκτο πανικό δέν θά ήθελα νά τό περιγράψω.
    Άν συγκρίνετε τήν εμπιστοσύνη τού έλληνα στό κράτος του καί στίς δομές του, τότε η σεναριολογική φαντασία μπορεί νά οργιάσει.
    Ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ τούς σχολιαστές γιά τόν κόπο τους νά τό σχολιάσουν.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ιαπετός 16/02/2012 16:41:57

      Και λίγα είπες.
      Αυτό το θυμάσαι από πέρσι;
      h__p://www.antinews.gr/2011/04/22/97804/

  42. λαλακης avatar
    λαλακης 16/02/2012 16:32:37

    Αν παμε δραχμη η υποτιμηση πιθανων να ειναι και 80%
    Με το ευρω και παλι η εκρηξη της φτωχειας ειναι δεδομενη.
    Δεν ξερω αν ειναι καλυτερος ο ξαφνικος θανατος η αυτος με δοσεις.
    Το ολο θεμα εχει να κανει πλεον με τους ΔΥ ,ποσες απολυσεις θα υπαρξουν.
    Αν η κυβερνηση στηλωσει τα ποδια και δεν απολυσει τοτε ουδεις γνωριζει
    τι θα συμβει.

  43. Σπυρος avatar
    Σπυρος 16/02/2012 16:33:15

    υπαρχει πολυ λιπος στις τσεπες αρκετων,απο αυτα που εχουν αρπαξει τοσο καιρο.το 72% θα περναει καλα και το 28% θα τους παρακολουθει που περνανε καλα.κατι ειναι κι αυτο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Σπυρος 16/02/2012 17:41:00

      Μάλλον αντίστροφα είναι τα ποσοστιαία νούμερα, κατά τα άλλα σωστότατος !

  44. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/02/2012 17:04:54

    Κι όλα θα 'να μαγικά, θά 'ναι μαζικά
    και προπαντός Αμερικανικά !

  45. Θύμιος avatar
    Θύμιος 16/02/2012 17:35:25

    Τον Σόιμπλε τον άφησε ανάπηρο η γυναίκα του, που τον μαχαίρωσε στην σπονδυλική στήλη, έτσι λέει τουλάχιστον ένας Γερμανός παντρεμένος μ’ Ελληνίδα, που ζεί στην Λαμία.
    Και οι Έλληνες όμως είναι μεγάλα “λαμόγια”. Ορισμένα ομόλογα, με κάποιον χ΄ κωδικό & κάποια ψ΄ εγκύκλιο, πρέπει να κουρευτούν ως και 93%, ιδίως όσα εκδόθηκαν/ πουλήθηκαν στις αρχές 2007 και έχουν απόδοση επί 12400, τα ’χουν αγοράσει δε “Έλληνες!!! Έλληνες! Έλληνες!!” βουλευτές και ιδιαίτεροί τους. Δές τι λέει ένα τρέιλερ που στάλθηκε στον Farage.

  46. Οικαδεκοντούτης avatar
    Οικαδεκοντούτης 16/02/2012 17:41:39

    Αλήθεια ποιοί θα χάσουν εκτός των κομπραδόρων μεγαλοεισαγωγέων , των πολυεθνικών των καταναλωτικών υπερκαταστημάτων και των τραπεζών στό εσωτερικό που χ ευρώ εδάνεισαν και 2χ ευρώ πρέπει να εισπράξουν - εν τάξει είναι και ο τιμάριθμος- εάν συμβή μία εφ'άπαξ απομείωσι των τιμών αγαθών, υπηρεσιών, ενοικίων, χρεωγράφων, καταθέσεων- υπέρ δημοσίου, υποχρεώσεων εντός κλπ πχ 20%? (εάν δεν με απατά η μνήμη μου είχε συμβή στο Ισραήλ προ δεκαετιών).
    Θά μειωθή η αγορά των εισαγομένων, μα αυτό είναι το ζητούμενον! το δημόσιο χρέος ογκώνεται από το εμπορικό έλλειμμα αφού τροφοδοτείται από τραπεζική πίστωσι και εμείς χρεωνόμεθα για την χρηματοδότησι των τραπεζών.
    Θα μειωθούν ισοπόσως οι καταθέσεις, μα ήδη το σπίτι του καταθέτη έχει έκπτωσι 40% και άν!!! δηλ εαν κάποιος το 2007 επώλησε το σπίτι του και τα έκανε λίρες εδιπλασίασε τα χρήματα του χωρίς χαράτσια, εαν τα έριξε στον καιάδα της αγοράς με ικα-μικα-φόρους-μισθούς-άγχος κλπ πρέπει να προστεθή στην λίστα των 1700 αυτοχείρων ή να προσαχθή στις φυλακές που εσχάτως απηλάγησαν απο βαρείς ποινικούς.. εύγε.
    Θα έχουν ολιγότερα έσοδα οι επήλυδες που υπελόγιζαν κάποια ευρω πριν αρχίσουν το μεγάλο ταξίδι τους, παρά την φιλότιμη προσπάθεια της ανατολού φίλης να τους εμποδίση!! εδώ έχω πρόβλημα τι να αντιτάξω.
    Θα μειωθή η κατανάλωσι των πετρελαιοειδών- εδώ πρέπει να προστεθή φόρος πέραν ενός ποσοτικού ορίου- και η εισπρακτική κίνησι στα διάφορα πολιτιστικά και άλλα γκαλά... δεν έχουν ανάγκη οι υψηλοί φίλοι μας έχουν κάνει το κουμάντο τους στα διάφορα μολ, διόδια κλπ με φανταστικούς πολεοδομικούς όρους- δεν χρειαζόμεθα άλλωστε τα μικρομάγαζα πιο ρομαντικό το σκότος ανά τας ρύμας και τας αγυιάς το πολύ πολύ να φάνε και τα παιδάκια της ερασιτεχνικής ψωμάκι και όχι οι πανάκριβοι εισαγόμενοι μπαλαδόροι..
    Να μη πλατειάζω όμως στόν θεό μας υπάρχει χειρότερη σημειολογία από την έκφρασι του "δαρμένου" αντιπροέδρου στην σύνοδο; ποιός τον εξουσιοδότησε να έχει τέτοιο ύφος; ποιούς νομίζει ότι εκπροσωπεί? Εάν πρέπει και εμείς να προσαρμοσθούμε σε παρεμφερή δουλικότητα για να επιβιώσουμε εντός ευρώπης ερρέτω ευρώπη!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Οικαδεκοντούτης 17/02/2012 09:28:15

      Θα χάσουν πρωτίστως αυτοί που εργάζονται σε εταιρείες που βασίζονται στην εισαγωγή (δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία) και την άλλη μέρα θα κλείσουν. Αλλά, συγνώμη, ξέχασα ότι έχετε τρομερό σχέδιο, να γίνουμε όλοι ποδοσφαιριστές.

      • Οικαδεκοντούτης avatar
        Οικαδεκοντούτης @ TopGunZ 17/02/2012 11:49:22

        Ο κάθε Έλληνας κατείχε 13 στρέμματα εξ αδιαιρέτου ελληνικό έδαφος οπουδήποτε, μέση αξία grosso modo ένα ευρώ ανά τμ. Γιά κάθε ευρώ που φεύγει έξω χωρίς να αναπληρώνεται με αντίστοιχη είσοδο το "γήπεδο" μειώνεται κατά ένα τμ μέτρο- ήδη τα 13 στρέμματα δεν υπάρχουν ήδη στην ιδιοκτησία σου (γιαυτό κάθε λαθρομετανάστης έχει το δικαίωμα να έρχεται ως νόμιμος κάτοικος με "διαβατήριο" που εκχωρούν οι νέοι ιδιοκτήτες της χώρας) εσύ πλέον είσαι επίκαρπος... σου έχει μείνει το σπίτι που όμως το χρωστάς στην τράπεζα επομένως δεν σε αφορά το άρθρο αφορά τους εγχρώμους νεονεοέλληνες που κάποιος πρέπει να φροντίση για τα συμφέροντα τους.τουλάχιστον ΝΑΦΕ!!

  47. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 16/02/2012 17:44:24

    Με το πολιτικό μας στερέωμα, ακόμα και το σενάριο του Ιαπετού είναι πιθανόν. Ωστόσο, υπάρχουν άλλα, πιό ελπιδοφόρα.

    Ας μην κοροϊδευόμαστε: Το Ευρώ μας τσάκισε! Δεν έφταιγε το ίδιο, απλά, δεν μας ταίριαζε για διάφορους λόγους, που πολλοί, και εγώ, εξηγήσαμε εδώ, τα τελευταία δύο χρόνια. Άλλωστε, ΚΑΘΕ χώρα με αυάλωτη οικονομία, που μπήκε στο Ευρώ είναι τώρα στον Χορό των καταραμένων, που σέρνει η Ελλάδα.

    Το γιατί θα μας συνέφερε, σήμερα, να έχουμε δραχμή, το εξηγήσαμε, επίσης, πλειστάκις. Ας μην επαναλαμβανόμαστε. Παίρνουμε σαν αντίλογο, τσιτάτα και συνθήματα. Κανένας δεν μας παρέθεσε ένα (1) εδάφιο αναγνωρισμένης θεωρητικής σκέψεως, που να δέχεται ότι, μια χώρα στο χάλι μας πρέπει να έχει "σκληρό" και "ξένο" (μη ελεγχόμενο εγχωρίως,δηλ.) νόμισμα. Γιατί, όσο και να έψαξαν, έπεφταν πάντα, πάνω στο αντίθετο.

    Το ότι, ΑΦΟΥ είμαστε "μέσα" ΘΑ ΠΟΝΕΣΟΥΜΕ βγαίνοντας, είναι αναντίρρητη αλήθεια. Αλλά τα σενάρια καταστροφής, όπως το εν λόγω, δεν έχουν καμμία ιστορική ή θεωρητική βάση. Θυμίζω ότι, αν πάψουμε να εξυπηρετούμε το χρέος μας οι εξαγωγές μας αυξηθούν λογικά, λόγω του νομίσματος, και οι εισαγωγές μας μειωθούν, επίσης λογικά, επίσης λόγω του νομίσματος, θα βρεθούμε ΑΜΕΣΩΣ σε πρωτογενές πλεόνασμα, δηλαδή θα έχουμε τα μέσα να συντηρήσουμε το κράτος μας. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ "ΚΑΤΟΧΗ", όπου οι κατακτητές μας έπαιρναν σχεδόν ότι παράγαμε, τζάμπα. Δεν χρειάζεται καν να αρνηθούμε οριστικά την καταβολή του χρέους. Όπως λέει και ο Αρχαιοπτέρυξ "έλα όταν μπορώ". Έτσι έγινε το '32, και όχι μόνο, σε συνθήκες πολύ πιό άθλιες και η Ελλάδα αναστήθηκε και κέρδισε έναν πόλεμο. Γιατί όχι τώρα; Ποιό ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ επιχείρημα το αποκλείει; Το ότι το λένε οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, που μας έφεραν σε αυτό το χάλι, Ξένοι και Έλληνες; Αυτοί θα έβγαζαν και τον ήλιο από τη δύση, για να στηρίξουν το παιχνίδι τους.

  48. Michalis avatar
    Michalis 16/02/2012 18:09:30

    Greek Vlakeies...
    Apo theoria allo tipota.Anti na xanetai xrono sta site tha htan pio swsto na ergaseste.To life style twn Ellhnwn TELIWSE.Kairos gia poly douleia...

    Michalis apo Monaxo.

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ Michalis 16/02/2012 18:22:27

      Κι εσύ που εργαζόσουνα γιατί ξενιτεύτηκες;
      Υ.Γ. Εσένα η πατρίδα σου πέφτει μακριά...

    • mitsos avatar
      mitsos @ Michalis 16/02/2012 18:46:55

      Ασε ρε μεγαλε ξερω πως δουλευεται και εσεις στο Μοναχο, και εγω εκει κοντα ειμαι 8 με 4 αυστηρα και 6 εβδομαδες αδεια , για πηγαινε σε μια ιδιωτικη εταιρεια στην Ελλαδα να δεις πως δουλευει ο κοσμος.
      Και κανουν οι Γερμανοι καμια 10 μερες μια ποναει ο κολος μια το αυτι τους. Μην σκοτωνεσται στα δουλεια μετα θα σας κατσουν στο στομαχι τα λουκανικα και οι μπυρες.

      Aufweidersehen!

  49. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 16/02/2012 18:21:36

    Θεωρώντας, ότι βάση της εξουσίας αποτελούν οι θρησκείες και τα ιερατεία (προφανή και κεκαλυμμένα) που συνδέονται με αυτές, προσπαθώ να επικεντρώνω την προσοχή επ' αυτών. Επειδή η οικονομία δεν αποτελεί την βάση, αλλά τμήμα του εποικοδομήματος του καθεστώτος κυριαρχίας, νομίζω, ότι οι αναφορές σε οικονομικά ζητήματα, οι οποίες δεν θίγουν την καθεστωτική ουσία, δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα όρια κάποιας λογιστικής, η οποία αγκομαχεί να αυτοαναχθεί σε πολιτικό λόγο.
    Κατά συνέπεια, ο προβληματισμός σχετικά με κάποια οικονομικού χαρακτήρος διακυνδύνευση αδυνατεί να οδογήσει σε ουσιαστικά συμπεράσματα, εφ' όσον δεν πραγματευεται το εν τέλει διακύβευμα.
    Εάν θεωρήσουμε ως τελικό στόχο την ιδιότητα του ανθρώπου ως καταναλωτού, ή έστω ακόμη και την εν τέλη επιβίωσή του, δεν δυνάμεθα να προσεγγίσουμε κάποια πολύ σημαντικά διακυβεύματα.
    Αυτοί, οι οποίοι επέλεξαν να προσφέρουν την ζωή τους, στο όνομα της προασπίσεως κάποιων αρχών και της διαφυλάξεως κάποιων ιδανικών, συχνά εκκίνησαν από την επίγνωση, ότι η υποδούλωση συνιστά μοχλό, ο οποίος στοχεύει στην πλήρη εθνική, κοινωνική και προσωπική αλλοτρίωση τους.
    Υπάρχουν δηλαδή δυο ήδη θανάτου:
    - Ο φυσικός θάνατος, ως επερχόμενος μέσω οργανικών ή βιαίων αιτίων.
    - Η πλήρης μετάλλαξη της ταυτότητος του ανθρώπου, μέσω διαδικασιών αλλοτριώσεως, ούτως ώστε η προκύπτουσα προσωπικότης, αλλά και η φυσιολογία του μεταλλαγμένου (δεδομένου ότι η συνείδηση συνδιαμορφώνει έντονα τον γονότυπο) να μην έχουν πλέον ουσιαστικά σχέση με τον προ της μεταλλάξεως άνθρωπο.
    Υπάρχουν περιπτώσεις οικονομικής υποδουλώσεως, όπου αυτή επιβάλλεται (ως εναλλακτική μορφή προς την δια βιαίων μέσων επιβαλλόμενη υποδούλωση) με στόχο την πλήρη μετάλλαξη ανθρώπων, εθνών και κοινωνιών.
    Οι ιστορία των εξισλαμισμών, οι οποίοι αποτέλεσαν για τον Ελληνισμό την χειρότερη των εθνικών αιμορραγιών, πιστοποιεί, ότι αυτοί δεν είχαν ως κυρίως αιτία την βίαιη επιβολή, αλλά η βασική αιτία τους ήτο οικονομική, δηλαδή το "χαράτσι" (Ιδέ Κώστα Κύρρη, "Τουρκία και Βαλκάνια").
    Κατά συνέπεια, όποια σενάρια κι αν καταστώσουμε επί χάρτου ως πιθανές εξελίξεις στον οικομικό τομέα, αυτά χρησιμεύουν κυρίως σε τακτικό επίπεδο, με στόχο να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε διαχειριστικά τις συνέπειές τους. Οι στρατηγικού χαρακτήρα επιλογές όμως, δεν μπορεί παρά να προκύπτουν μετά από σοβαρή μελέτη του εν τέλει διακυβεύματος.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Μποτίλια στο Πέλαγος 17/02/2012 01:17:39

      Εαν το μειζον(βαση)ειναι οι θρησκειες και τα ιερατεια,τοτε πως ανατρεπεται απο το ελλασον(οικονομια).
      Αυτοαναιρουμενο φιλοσοφικο σχημα.

  50. Θάνος avatar
    Θάνος 16/02/2012 19:25:43

    Αξιότιμε κύριε δημοσιογράφε, ξεχάσατε να αναφέρετε τα εξής στο μυθιστόρημά σας : μετά την αναχώρηση του ήρωα από το περίπτερο, προσγειώνεται στο προαύλιο της βουλής το μητρικό διαστημόπλοιο των Ελ. Οι διαστημικοί προστάτες της Ελλάδας κεραυνοβολούν την Μέρκελ και τον Σόιμπλε και δίνουν στον έλληνα πρωθυπουργό εξουσία σε όλη την Ευρώπη. Ταυτόχρονα, γεμίζουν τα άδεια ράφια των σουπερμάρκετ με μάννα "εξ ουρανού" και το περίπτερο που στέκεται ο ήρωας, με δωρεάν τσιγάρα, για να καπνίζουν ο περιούσιος λαός στο σκυλάδικο το βράδυ. Τέλος...

  51. panos avatar
    panos 16/02/2012 19:33:04

    Οσοι ειναι πανω απο 35 θα θυμουνται τον πανικο που επιασε τον κοσμο μετα το ατυχημα στο πυρηνικο εργοστασιο του Τσερνομπιλ.Θα θυμουνται το ντου του κοσμου στα σουπερ-μαρκετ προκειμενου να εξασφαλισει τροφιμα για μεγαλη χρονικη διαρκεια αφου και τοτε η ραδιο-αρβυλα διερρεε απιθανες φημες με βασικη οτι ο αερας θα φερει το ραδιενεργο νεφος στην Ελλαδα,οποτε θα βιωναν ολοι σκηνες Αποκαλυψης..Καταλαβαινει,λοιπον,ο καθενας οτι επειδη ο Ελληνας πανικοβαλλεται ευκολα,μια ξαφνικη επιστροφη στη δραχμη,θα προκαλεσει σκηνες χαους..Η ουσια ειναι οτι αν δεν αποφασισουμε ολοι οτι θελουμε να ζησουμε σε μια πραγματικα σοβαρη χωρα,με νομους και κανονες,μια χωρα που θα παραγει δικο της πλουτο και δεν θα ζητιανευει μονιμως,προκειμενου καποιοι να ζουν σε βαρος των υπολοιπων και δεν παψει ν'αποτελει καταλοιπο της σοβιετιας και του οθωμανισμου,δεν μας σωζει κανενα νομισμα,οπως κι αν λεγεται αυτο.

  52. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/02/2012 20:31:28

    υπάρχει ένα διασκεδαστικό σε όλη την σύζήτηση. Όλοι μιλάμε για τα υπέρ και κατά του ευρώ ή της δραχμής. ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει για τα υπέρ ή κατά της στάσηςε πληρωμών εξωτερικού χρεόυς . Υποθέττω όλοι το έχουμε αναλύσει και έχουμε άποψη. ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει για περίεργους ευρωνόμους που μας επιβάλλονται και τους έχουμε ψηφίσει ή εγκρίνει πολύ λιγότερο από ότι τον Παπαδήμο. ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει για την "Ευρώπη", όχι αυτή που μας έλεγαν το 1998, αλλά αυτή που διαφαίνεται τώρα.

  53. Twins avatar
    Twins 16/02/2012 23:43:12

    Τώρα το πρόσεξα αυτό και τις αναφορές σε προηγούμενο posts μου.

    Αρχικά κύριοι να σας πω οτι δεν ειμαι δραχμολάτρης, ούτε επιθυμω (ακόμα) επιστροφή σε δραχμή.
    ΑΛΛΑ πρέπει να έχουμε κάποια πράγματα υπ΄οψιν μας:

    -Για τα επόμενα 30 χρόνια πρέπει να έχουμε πρωτογεννές πλεόνασμα 5%+.
    Αυτό σημαίνει οτι το κράτος θα πρέπει να αφαιρεί από την οικονομία 10 Δις € κάθε χρόνο και να τα δίνει στους δανειστές. Από που νομίζεται οτι θα έρθουν αυτά τα ευρώ ??

    - Η ανεργία ειναι στο 20% και ανεβαίνει καλπάζοντας. Τι νομίζεται οτι θα συμβεί οταν φτάσει στο 30%+ ?

    - Μιλάτε για ελλείψεις σε τρόφιμα/καυσιμα ? Με ποιά ευρώ ακριβώς θα τα νομίζεται οτι θα τα αγοράζουμε αυτα ??

    - Εχουμε σχεδόν φτάσει σε πρωτογεννές πλεονασμα. Τους τελευταίους 4 μήνες του '11 είμασταν στο "συν". Το 12 μπήκε ασχημα αλλα δεν εχω δεί τα νούμερα ακόμα. Η εκτύπωση δραχμών θα ήταν πολυ περιορισμένη και συνεπώς δεν θα είχαμε υπερπληθορισμό (ένα 10-15% )

    - Η Ελλάδα εχει διατροφική αυτάρκεια, ασχετα με αυτά που ακούτε. Ναι, θα λείψει ο Σολομός Σκωτίας, Το προσούτο Ιταλίας και οι γαλλικές σαμπάνιες, αλλά θα σταματήσουν να σαπίζουν τα πορτοκάλια μας αμάζευτα στα χωράφια.

    - Θα έρθει μια στιγμή σε 2-3 χρόνια που η οικονομία δεν θα μπορεί να αναπτυχθεί λόγω ελλειψης ρευστότητας και όχι λόγω λιτότητας.

    - Προτιμώ τον πληθωρισμό (σε όρια) από τον από-πληθωρισμό που καταστρεφει παραγωγικές και υγιεις δομές.

    - Το σενάριο που ανέφερα πάνω δεν είναι της άτακτης μετάβασης σε δραχμή, αλλά σενάριο οργανωμένης και ελεγχόμενης διολίσθης προσωρινού νομίσματος (3-5 χρόνων) με υποστήριξη της ΕΚΤ και της ΕΕ. Η ατάκτη μετάβαση σε δραχμή είναι άλλο ζήτημα.

    - Εαν είχαμε πάει σε δραχμή το 2010 σήμερα θα είχαμε ανάπτυξη. Αντίθετα τώρα έχουμε ακόμα επιταχυνόμενη ύφεση.

    - Προτιμω να μείνουμε στο ευρώ, αλλα και να μπορούμε να σταθούμε μέσα σε αυτό, το οποίο σήμερα ειναι αδύνατο.

    - Τα μέτρα που πάρθηκαν, δυστυχώς ειναι αναγκαία, και πρέπει να παρθούν έτσι κι αλλιώς.

    - Η φτώχια που βλέπουμε σήμερα ειναι η κορυφή του παγόβουνου και αυτοι που έπεσαν πρώτοι. Οι περισσότεροι ελληνες "μπάινουν μέσα" και ζούνε από καταθέσεις προηγούμενων ετών. Η κατάσταση θα αρχίσει να γίνεται πραγματικά δραματικη από το τέλος του 2012 που θα αρχίσουν να τελειώνουν οι καταθέσεις της μεσαίας τάξης.

    Οπότε:
    Ας τα έχουμε αυτά υπ΄οψιν μας, και να ξέρουμε οτι ειναι πιθανό να έρθει μία μέρα που θα πάμε αναγκαστικά στην δραχμή όχι γιατι θα μας διώξουν (δεν μπορούν άλλοστε) αλλα γιατί θα είναι απαραίτητη να εφορμοστούν πολιτικές που θα μας βγάλουν από την ύφεση.
    Η δραχμή δεν θα είναι το τέλος του κόσμου αλλά ούτε και η λύση.
    Η λύση ειναι να έχουμε σοβαρό κράτος.

  54. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 17/02/2012 00:52:03

    Ξέχασες όμως στο σενάριο σου ότι δεν είναι βραχυπρόθεσμα όλα καταστροφικά με επιστροφή στη δραχμή. Το αντίθετο: Αν έχεις, για παράδειγμα, μια υποθήκη στο σπίτι σου και χρωστάς στην τράπεζα 50000 ευρώ, το χρέος σου θα μετατραπεί σε 50000 δραχμές, και με μια 70% υποτίμηση (1 ευρώ = 1.70 δραχμές) θα γίνει ισοδύναμο με 30000 ευρώ. Θα έχεις λοιπόν κέρδος απομείωσης του χρέους σου ισοδύναμο με 20000 ευρώ... Το ίδιο θα ισχύει για το χρέος των πιστωτικών καρτών σου και για τα χρέη της επιχείρησης σου (αν δεν έχει κλείσει ακόμα...). Αν έχεις επιχείρηση και μπορείς να εξάγεις (για παράδειγμα υπηρεσίες τουρισμού) θα επωφεληθείς διπλα αφού τα χρέη σου σε ευρώ θα μειωθούν αλλα τα έσοδα σου μάλλον θα αυξηθούν με την καλλίτερη ανταγωνιστικότητα που θα φέρει η υποτιμημένη δραχμή... Ας μην είμαστε λοιπόν τόσο επιρρεπείς στην "δραχμοτρομοκρατία" των γνωστών τοποτηρητών...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Evro-skeptikos 17/02/2012 01:06:31

      Να λοιπόν, γιατί το καθυστερούμε: Όσο πιο πολλοί και όσο πιό πολλά χρωστάμε, τόσο πιό πολύ θα ωφεληθούμε από την έξοδο στην δραχμή.
      Γι' αυτό επιμένουν οι φίλοι μας να μείνουμε μέχρι τελευταίας δεκάρας μας στο ευρώ: Για να επωφεληθούμε περισσότερο της χρεωκοπίας μας!
      (Είναι να μην ξυπνήσεις τον σουρρεαλιστή μέσα μου)

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Evro-skeptikos 17/02/2012 09:31:44

      Ψιτ. Φίλος. Σε δραχμές θα πληρώνεσαι. Εκτός αν έχεις τπτ ευρουλάκια στα εξωτερικά και ψήνεσαι να την πατήσουμε όλοι μαζί για να φέρεις το ρευστό και να αγοράσεις μισοτιμής από τον γείτονα το χρεωμένο του σπίτι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Evro-skeptikos 17/02/2012 14:39:56

      Kι όποιος δεν χρωστάει σε κανέναν τι φταίω; Μόνον για να παίρνει μισθό σε δραχμές;
      Η δραχμή είναι ωραία για τους ωραίους που έχουν χρέη.
      Δεν φθάνει που δανείστηκαν σαν $$$στηδες, θέλουν και να μας $$$ήξουν τώρα!

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Ο Θείος 19/02/2012 14:15:56

        1. Τι προτιμάς; Μικρότερο μισθό σε Ευρώ, με τάση μειώσεως, ή τον ίδιο σε (ισοτίμως περισσότερες) δραχμές με τάση αυξησεως.
        2. Κι εγώ δεν χρωστάω και μου αρέσει το Ευρώ, αλλά κοιτάζω και μακρύτερα.

  55. Orestios avatar
    Orestios 17/02/2012 02:09:05

    Πού να δειτε τί θα γίνει αν συνεχίσουμε να είμαστε στο ευρώ.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ Orestios 17/02/2012 15:17:45

      Ε, σιγά σιγά, κάτι αρχίσαμε να βλέπουμε, κάτι μαύρο έχει αρχίσει να ...αχνοφαίνεται μέσα στο μαύρο φόντο του πίνακα

  56. kostaks avatar
    kostaks 17/02/2012 06:08:10

    2002 Μπήκαμε επιτέλους στο ευρώ!
    Πάω να πληρώσω τον καφέ και...... τι μεγάλη ευτυχία είναι αυτή?
    Ενώ μέχρι χθες έδινα 100 ολόκληρες δραχμές, σήμερα έδωσα μόνο 1 ευρώ!!!
    ΜΟΝΟ 1 ΕΥΡΩ.........................................................................................................

    • Οικαδεκοντούτης avatar
      Οικαδεκοντούτης @ kostaks 17/02/2012 16:21:20

      Και εγώ σήμερα άκουσα πως οι ελβετικές τράπεζες είχαν προ ευρώ καταθέσεις 600 δις δρχ και κουφάθηκα που είχαμε τόσο σκληρό νόμισμα αποδεκτό εκεί και δεν το ξέραμε!!

  57. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 17/02/2012 14:29:48

    Daily Mail: "Όταν οι Έλληνες χρεωκοπήσουν, κλείστε διακοπές για Ελλάδα!"

    h**p://synonblog.dailymail.co.uk/2012/02/when-the-greeks-default-the-first-thing-you-do-is-book-that-holiday.html

  58. kriti avatar
    kriti 17/02/2012 14:43:41

    Μπείτε λίγο και στο μυαλό των Τούρκων όταν δεν θα κινδυνεύει να πέσει το ευρώ από ένα θερμό επεισόδιο στον Έβρο. Αφού φτιάξανε μόνοι τους γέφυρες 10 μέτρων θα φτιάξουνε και των 15. Λέτε να τους σταματήσει το χαντάκι που σκάψαμε;

  59. τζιμαρας avatar
    τζιμαρας 17/02/2012 15:02:16

    Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθ...νές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις 2 ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα).Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία. Εχουμε και μια δυνατή αμυντική βιομηχανία που φτιάχνει από άρματα και τζηπ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ-ΕΛΒΟ ως προηγμένα συστήματα λέιζερ και υπερσύγχρονα μη επανδρωμένα αεροπλάνα όπως έκανε το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων (ΚΕΑ) στο Ελληνικό.Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν όποιο είδος πλοίου σκεφτεί κανείς. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν καταπληκτικά βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ. Μέχρι και ΠΟΡΣΕ (!) φτιάχνουμε στην Κατερίνη (δείτε στο Διαδίκτυο την βιομηχανία REPLICAR HELLAS). Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά και είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες και είναι 5οι στον κόσμο. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδακινα. Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνια.Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!Και να που βρέθηκαν νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του πετρελαίου και του αερίου μας είναι – κρατηθείτε – 10.000.000.000.000 (10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ !) όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το USGS.
    Δεν υπάρχει μικρή και μίζερη Ελλάδα.Να, λοιπόν, γιατί όλοι σπεύδουν να μας "βοηθήσουν". Το κάνουν γιατί θέλουν, χρειάζονται, έχουν ανάγκη τον δικό μας έλεγχο. Αν δεν μπορούν να μας ελέγχουν θα χάσουν σύντομα τον δικό τους αυτοέλεγχο. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που δεν μας επιτρέπουν να γυρίσουμε πίσω στηνΔραχμή: την Μεγαλύτερη Δύναμη της Μεσογείου. Κι όταν θα μας το επιτρέψουν, είναι βέβαιο ότι θα έχουν εξασφαλίσει όλα αυτά που ζητούν και ξεπουλάμε, οπότε και πάλι θα έχουν τον έλεγχο...Και, ναι, σίγουρα η Ελλάδα δεν είναι μικρή και μίζερη. Αυτό που η Νέα Τάξη Πραγμάτων προσπαθεί, είναι να κάνει τους Έλληνες μικρούς και μίζερους. Ωστόσο, είναι στο χέρι μας, στο χέρι όλων των αγανακτισμένων πολιτών να το αποτρέψουμε. Και φυσικά, όταν γίνει αυτή ανατροπή, να μπορέσουμε να την συντηρήσουμε κατά τα συμφέροντα των Ελλήνων και όχι υπέρ άλλων συμφερόντων ή των συμφερόντων μκρών ή μεγάλων κομμάτων...

    • alakran avatar
      alakran @ τζιμαρας 18/02/2012 17:50:59

      Μπράβο ρε τζιμάρα,έτσι να μην ξεχνιόμαστε!

  60. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 17/02/2012 15:15:54

    Παιδιά μην το συζητάτε, τι να συζητήσουμε τώρα... Φρίκη θα ναι η δραχμή, το είπε και το μέγκα και το σκάι, δεν υπάρχει αμφιβολία..
    Δε θυμάστε πόσο κρυώναμε πριν το ευρώ, όταν αγοράζαμε το πετρέλαιο θέρμανσης 68 δραχμές, τέτοια φρίκη μη δώσει ο Θεός να ξαναζήσουμε.

    Και μετά τις σαρκαστικές αηδίες, παρακαλώ να συνέλθουμε, και όσοι ξέρουν απο στοιχειώδη μαθηματικά να μου πούν αν ξεπληρώνονται 300 δις (ευρώ, ευρώ) που τοκίζονται με 4% το χρόνο, κάθε χρόνο. Μη σας φαίνεται απλοική η ερώτηση, ούτε λαικίστικη. Ολοι οι μισθοί μας αν δίνονται πλήρως, ΟΛΟΙ, κάθε μήνα, πληρώνονται τα τοκοχρεολύσια? ( ετήσιοι τόκοι, και ετήσιο χρεολύσιο για αποπληρωμή του χρέους σε 30, ή αν θέλετε σε 40 χρόνια, ή αν θέλετε σε μισό αιώνα) Για μετρήστε και πείτε μου.

  61. ΓεωργιοςΤ avatar
    ΓεωργιοςΤ 18/02/2012 17:44:05

    καλύτερα ΔΡΑΧΜΗ παρά κατεβασμένο βρακί.........
    Είμαστε όχι στο 0 αλλά -0 οπότε ας θυσιαστούμε για την ΔΡΑΧΜΟΥΛΑ μας,αφού χεσμένους μας έχουν στο euro και ένα κλικ πριν να μας δώσουν τα παπούτσια στο χέρι.Μην ξεχνάμε και στο euro να μείνουμε την υποτίμηση θα μας την σερβίρουν σαν το μνημόσυνο 2 οπότε η γενιά μας ας πονέσει για να θεμελιώσει ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗ απο το μηδέν.......μην ξεχάσω τα πολιτικά λείψανα της πατρίδος μας θα πάρουν και αυτά τα αναλογούντα........(@#%^$&*%$#) μηδενός εξαιρουμένου

  62. ΓεωργιοςΤ avatar
    ΓεωργιοςΤ 18/02/2012 17:46:48

    και τώρα τι έχουμε αγαπητέ μου???????
    δεν έχουμε χρεωκοπία??????
    βρε μπας και ζεις αλλού ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.