#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/01/2012 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δραματικές εξελίξεις - έκτακτη Σύνοδος μόνο για Ελλάδα



Δραματικές είναι οι εξελίξεις για την Ελλάδα και το ελληνικό πρόβλημα το οποίος φαίνεται ότι δεν μπορεί να λυθεί ούτε με το PSI. Οι πληροφορίες από το εξωτερικό κάνουν λόγο για συμφωνία των ισχυρών να προγραμματίσουν έκτακτη σύνοδο κορυφής με αποκλειστικό θέμα την ελληνική οικονομία. Είτε επειδή πιστεύουν ότι η συμφωνία για το κούρεμα δε θα ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα, είτε γιατί οι πιέσεις για νέα, πολύ σκληρά μέτρα δεν αποδίδουν ακόμη, οι Γερμανοί ετοιμάζονται για νέο κύκλο συζητήσεων.

Έχουν αρχίσει ήδη και αντιλαμβάνονται ότι το PSI δε θα καταστήσει βιώσιμο το ελληνικό χρέος και αναζητούν άλλες λύσεις, ακόμη και να αφήσουν την Ελλάδα να χρεοκοπήσει.

Δεν είναι καθόλου τυχαίες οι δηλώσεις που έκανε σήμερα ο Ολι Ρεν ότι η Ελλάδα θα χρειαστεί περισσότερα κεφάλαια, αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρέπει να ληφθούν νέες αποφάσεις σε ξεχωριστή συνεδρίαση. Αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία του Οκτωβρίου θα πεταχτεί στο καλάθι των άχρηστων και μια νέα συμφωνία θα πρέπει να προκύψει με τους Ευρωπαίους να βάζουν περισσότερα λεφτά για να σώσουν την Ελλάδα.

Προς επίρρωση των παραπάνω έρχονται και οι πληροφορίες ότι το Βερολίνο εκτιμά ότι η έκθεση της τρόικας δε θα είναι έτοιμη μέχρι τη Δευτέρα.

Οπότε πάμε φουλ για νέα σύνοδο κορυφής, νέο θρίλερ για το μέλλον της Ελλάδας κι ενώ στο εσωτερικό η κατάσταση είναι τραγική. Τόσο στην κοινωνία όσο και στην πολιτική με το ΠΑΣΟΚ να βρίσκεται στα όρια της διάλυσης.

Κι επειδή αδιέξοδα δεν υπάρχουν, μην αποκλείσει κανείς ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις.

Σήμερα, εξάλλου, ο Παπαδήμος συγκαλεί έκτακτη διυπουργική σύσκεψη για τη νέα δανειακή σύμβαση και το PSI. Σύμφωνα με πληροφορίες από το Μαξίμου αντικείμενο της σύσκεψης θα είναι να καταγραφούν οι άξονες της νέας δανειακής σύμβασης. Ταυτόχρονα όμως το Μαξίμου επιχειρεί να συμπεριλάβει στην δανειακή και τα μέτρα για τις επικουρικές, τους μισθούς και τις άλλες απαιτήσεις της Τροϊκας και όλα αυτά να τα περάσει μέσα σε αφυκτικά χρονικά πλαίσια.

Αντιλαμβάνεσθε λοιπόν τι έχει να γίνει στην Βουλή, μετά τα προχθεσινά. Γι αυτό το λόγο το Μαξίμου διαρρέει επίσης ότι θα συγκαλέσει νέα σύσκεψη πολιτικών αρχηγών.

Εν τω μεταξύ, το ΔΝΤ διέψευσε τις φήμες ότι θέλει συμμετοχή της ΕΚΤ στο κούρεμα αν και η ίδια η Λαγκάρντ του ζητούσε τις προηγούμενες ημέρες. Εκπρόσωπος του Ταμείου διευκρίνισε ότι δεν ασκούνται  πιέσεις στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να δεχτεί μια υποτίμηση για τα ελληνικά ομόλογα που κατέχει.

"Για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους, είναι σημαντικό  ένα νέο πρόγραμμα να υποστηριχθεί από το συνδυασμό της συμμετοχής του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα που θα έχει ως αποτέλεσμα το χρέος να φτάσει στο 120% του ΑΕΠ μέχρι το 2020", αναφέρεται χαρακτηριστικά στη δήλωση.

Τα χώνει δηλαδή κανονικά στην ΕΚΤ και τον Παπαδήμο, για τα ομόλογα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (θέμα για το οποίο έχουμε γράψει επανειλημμένως)

Κατά τα άλλα μην πείτε ότι δεν προειδοποιήσαμε επανειλημμένως για το αδιέξοδο του PSI, την "εξαφάνιση" της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου, το ανεπίλυτο του χρέους χωρίς βαθύτατο κούρεμα και όλα αυτά που συμβαίνουν σήμερα...

Αριστερός Ψάλτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/01/2012 16:39:58

    Επιτέλους, δεν είναι δουλειά αυτή! Τεχνητό σκηνικό όξυνσης από τους ευρωναζί, για να επιβάλουν κι άλλα μέτρα εξαθλίωσης. Ήρθε η ώρα για το "άι σιχτίρ"!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 26/01/2012 16:45:45

      Σωστός...αν νομίζουν οτι κρεμόμαστε από τα ...φρύδια τους, ας τα κόψουν...ας δοκιμάσουν και αυτή τη λυση...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αυριανιστής 26/01/2012 17:09:04

      Μαζί σας λεβέντες! Ζωντανοί και ελεύθεροι και ας τρώμε χόρτα!

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Γεώργιος Τ. 27/01/2012 01:45:06

        "........την Ελλάδα θέλομεν κι ας τρώγωμεν πέτρες......"
        Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

  2. Φωφώ avatar
    Φωφώ 26/01/2012 17:07:30

    Μα πόσο δούλεμα θα φάμε ακόμη??? Μήπως ήρθε ο καιρός να αρχίσουμε να τους δουλεύουμε εμείς!!!!!!!!!!!

    • franc avatar
      franc @ Φωφώ 26/01/2012 17:29:37

      Eχεις απόλυτο δίκιο!
      Στη νέα σύνοδο να τους κάνουμε την εξής πρόταση (δεν κάνω πλάκα)
      που θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα της Ελλάδος σε 1 λεπτό!:

      Οπως δήλωσαν οι επιφανέστεροι πνευματικοί άνθρωπο του κόσμου, με προεξάρχοντα τον Jean Luc Goddard το χρέος της ανθρωπότητας προς την Ελλάδα και τους σημερινούς της κατοίκους( ακόμα κι αν είναι κουμάσια-λαμόγια-ψεύτες -κλέφτες -τεμπέληδες όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός της διασποράς ΓΑΠ) που έσωσαν μέχρι τις μέρες μας τη γλώσσα πανω στην οποία είναι κτισμένες όλες οι Ευρωπαικές και πολλές άλλες γλώσσες της Γης, μόνο και μόνο για πνευματικά δικαιώματα απο τη χρήση Ελληνικών λέξεων, μπορούν να ανέλθει σε τρισεκατομμύρια Ευρώ.
      Θα πρότεινα λοιπόν σε όλα τα κράτη του ΟΗΕ να επιβάλλουν ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ φόρο για τη σωτηρία της Ελλάδος 1% επι ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.
      Θα συγκεντρωθούν μεσα σε 3 μέρες τουλάχιστο 300 δις Ευρώ!!!!!!!
      Φανταστείτε κάθε παίκτης που παίζει πχ. στο χρηματιστήριο κάθε μέρα 100 Ευρώ, θα πληρώσει μιά φορά στη ζωή του 1 ευρώ επι 3 ημέρες και θα λέει στα παιδιά του οτι έσωσε την Ελλάδα απ τη χρεωκοπία…
      Πείτε και σεις ιδέες. μπορεί να βγεί κάτι καλό. Ετσι κι αλλοιώς δεν χάνουμε τίποτε…

      • Stella Solaris avatar
        Stella Solaris @ franc 26/01/2012 18:01:13

        Dear Franc,
        Δεν ειναι τo ζητημα πως θα πληρωθει το χρεος μας, αλλα ποιος θα κερδισει/χασει απο αυτο. Την ιδια ιδεα ειχαμε συζητησει στο Λ Πυργο με ενα καθηγητη Οικονομικων, και ρωτησαμε αν μια συμβολικη φορολογια της ταξης το 5 τοισ χιλεις για 5 χρονια σε ΟΛΕΣ τις τραπεζικες και χρηματοοικονικες συναλλαγες (αναλληψεις ΑΤΜ, καυαθεσεις, καρτες ΟΛΑ) στην Ευρωπη,ή εστω στην Ελλαδα θα βοηθουσε την αποπληρωμη του χρεους. Μαντεψε την απαντηση. Αλλα το ζητουμενο δεν ειναι αυτο, και προσεξε το συλλογισμο μου. Η αγωνια των αγορων ειναι να ξεφορτωθουν παλιοχαρτα χωρις καμια ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αξια, και να τα ανταλλαξουν με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πλουτο (γη, ορυκτα, ακινητα, υποδομες). Γι αυτο και η πρεμουρα για τις διασφαλισεις, και το αγγλικο δικαιο. Αυτο που πραγματικα υποβαθμιζεται καθε φορα απο τους οικους αξιολογισης ειναι η πραγματικη αξια ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ αληθινου πλουτου με τα χαρτακια που διακινουνται στις αγορες. Σε αυτα τα χαρτακια συμπεριλαμβανοται και τα ΧΡΗΜΑΤΑ τα εθνικα νομισματα δηλαδη. Οποτε τωρα που η Ελλαδα εχει πεσει στη χαμηλοτερη βαθμιδα, τα κορακια μπορουν να ανταλλαξουν τα χαρτια τουαλετας που εχουν εναντι πραγματικων ΑΞΙΩΣΕΩΝ σε πραγματικο πλουτο, και αυτο για ενα ξεροκομματο. ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ Αρνηση στη διαδικασια συνεχισης του PSI αν δεν αφορα το 80% του χρεους και δεν περιλαμβανει ΟΛΟΥΣ τους πιστωτες. αλλιως δεν εχουμε δυνατοτητα αποπληρωμης και οταν θα εκπεσουν οι εγγυησεις θα τα χασουμε ολα. Παρ ολα αυτα, για να σταθουμε στα ποδια μας θα πρεπει να μειωσουμε αυτα που ξοδευουμε ή να αυξησουμε αυτα που κερδιζουμε. Γιατι λεφτα για να πληρωσουμε, οτι δεν μας φτανει ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!!!

        • Tomster avatar
          Tomster @ Stella Solaris 27/01/2012 09:44:17

          +1

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ franc 26/01/2012 18:09:32

        +100000000000000

        • franc avatar
          franc @ ΜΠ 26/01/2012 18:37:32

          Aγαπητή Stella Solaris , εχω ήδη συμφωνήσει απόλυτα μαζί σου σε παλαιότερη δημοσίευσή μου όπου έλεγα τα εξής:Πως ερμηνεύεται η συστηματική επίθεση των “οίκων” μετά απο κάθε προσπάθεια της ΕΕ να αντιμετωπίσει τα χρέη των PIIGS και πως το γεγονός οτι εδω και 3 χρόνια έχει επίσημα δηλωθεί οτι είναι αδήριτη ανάγκη η δημιουργια και Ευρωπαικών oίκων αξιολόγησης οπως ο Ιαπωνικός Nomura, αλλά κάποιο “αόρατο χέρι”δεν επιτρέπει τη δημιουργία τους? Και γιατί πάλι κάποιο “αόρατο χέρι” δεν επιτρέπει να παρθεί κανένα μέτρο ελέγχου των “φορολογικών παραδείσων ” παρά τις δηλώσεις Σαρκοζί και G20? Γιατί παρ’ όλο που όλοι ομολογούν την αναγκαιότητά του δεν μιλάει κανείς για τον φόρο Tobin στις χρηματιστηριακές πράξεις? Πότε θα καταργηθούν τά “παράγωγα” που οδήγησαν στην τεράστια φούσκα του Παγκοσμίου οικονομικού συστήματος που ελέγχεται απο 4 οικογένειες? Ποιός αποφάσισε οτι τό χρέος της Γερμανίας στα 85% του ΑΕΠ ή των ΗΠΑ στο 300% ‘η της Ελλάδας στο 110% δεν αποτελεί ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και ποιός ξαφνικά άναψε το κόκκινο για όλη την Ευρωζώνη ? Κατά την άποψή μου η υπόθεση στοχεύει σ’ αυτό που είπε και ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ προ μηνός :
          Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ έχει ανάγκη απο όλο και περισσότερο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρήμα, οχι μόνο λόγω απληστίας, αλλά και λόγω φόβου σκασίματος μεγάλων φουσκών τύπου Lehman bros, Dexia κλπ. Η αναλογία πραγματικού χρήματος προς εικονικό έχει πέσει δραματικά στο 1,7%!!! από 8% που ήταν προ Ρήγκαν-Θάτσερ εποχή. Με την πλήρη “ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ” λόγω ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ που θα τις ρύθμιζε αυτόματα, φτάσαμε στο σημερινό αποτέλεσμα του καζινοκαπιταλισμού . (Το εικονικό χρήμα ετησίως είναι 3,7 τετράκις εκατομμύρια δολλάρια και το πραγματικό 60 τρις.) Αφού λοιπόν τελειώσανε με τις Ασιατικές τίγρεις και τη Λατινική Αμερική έβαλαν στο μάτι την Ευρώπη αρχίζοντας φυσικά από τα “γουρουνόπουλα” του Νότου και φτάνοντας πολύ γρήγορα στη Γαλλία οσονούπω…
          Υ.Γ. Το άρθρο γράφτηκε πρίν τα Χριστούγεννα . Η υποβάθμιση της Γαλλίας ήρθε μετά τις γιορτές και συνεχίζεται. Εμείς είμαστε το κερασάκι όπως αντιλαμβάνεσαι. Η τούρτα είναι όλη η υπόλοιπη "παχουλή Ευρώπη". Τη Γερμανία την αφήνουν για επιδόρπιο. Η μάχη πάντως κρίνεται στην Ιταλία...

  3. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 26/01/2012 17:18:30

    Οταν οι πάνω έχουν δυσκολίες ο λαός μόνο να χαίρεται μπορεί. Μη φοβάστε λοιπόν, αλλά χαρείτε φίλοι!

  4. drider avatar
    drider 26/01/2012 17:26:47

    Επιτρέψτε μου να αναρωτηθώ γιατί ένα χρέος 120% του ΑΕΠ το 2020 είναι σημαντικό ως στόχος, βιώσιμο ή δεν ξέρω τι άλλο. Τί το μαγικό έχει αυτό το νούμερο;

    Μήπως τελικά η όλη συζήτηση δεν συνιστά τίποτα άλλο παρά μια αισχρή αριθμολαγνεία χωρίς κανένα ουσιαστικό αντίκρυσμα;

  5. amt avatar
    amt 26/01/2012 18:03:36

    Προσέξτε λίγο τους τίτλους ρε υλατζήδες του antinews. Μη ρίχνεται νερό στο μύλο όσων πάνε να δημιουργήσουν κλίμα για να οξύνουν τεχνητά το σκηνικό όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω ! Σιγά τις δραματικές εξελίξεις. Προαποφασισμένες είναι. Απλά τώρα στηνεται το σκηνικό για να τις επιβάλλουν. Σε λίγο θα βγουν κι οι ηθοποιοί. Για να δούμε το κοινό τι θα κάνει. Θα λουφάξει πάλι;;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ amt 26/01/2012 18:32:40

      σιγά ρε αρχισυντάκτη...

      • amt avatar
        amt @ αλλενάκι 26/01/2012 20:25:27

        Που διαφωνείς; Δεν κατάλαβα; Ή απλά ήθελες να ρίξεις μία ατάκα;

    • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
      Δημήτρης Ιατρόπουλος @ amt 26/01/2012 18:37:40

      "ρίχνετε"!! Όχι "ρίχνεται" στο δεύτερο πληθυντικού, εντάξει αδερφέ μου;

      Πού στο διάλο μωρέ με τέτοια ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙΣ σου ξεφεύγει κι εσένα και όλων σας αυτή η μαλακία;

      • amt avatar
        amt @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 26/01/2012 20:23:23

        Αβλεψία φίλε

    • factorx avatar
      factorx @ amt 26/01/2012 20:02:54

      Ο τίτλος αναφέρεται και στις εσωτερικές εξελίξεις - δεν έχεις δει τι γίνεται στην Βουλή;

  6. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/01/2012 18:05:08

    Πράγματι.Για πολλά,οικονομικού περιεχομένου ζητήματα,το Antinews έχει πέσει διάνα.Και οφείλω να συγχαρώ όσους ανάρτησαν κείμενα και αναλύσεις,εδώ και πολλούς μήνες,πάνω στο καυτό οικονομικό πρόβλημα και τη πιθανή κατάληξή του.Η Ελλάδα,πλέον,είναι στο σημείο μηδέν.Η χώρα διαλύθηκε.Το έχω ξαναγράψει.Η χρεωκοπία είναι γεγονός.Το τυπικό μέρος του ζητήματος έχει απομείνει.Εάν θα είναι ''συντεταγμένη'' ή ''άτακτη'',με αφήνει αδιάφορο.Η χρεωκοπία δεν παύει να είναι χρεωκοπία,με όποιον προσδιορισμό χρησιμοποιηθεί....
    Τους υπεύθυνους τους γνωρίζουμε και τους έχουμε κεραυνοβολήσει άπειροι σχολιαστές από αυτό εδώ το διαδικτυακό μετερίζι.Οι θέσεις μου είναι γνωστές.Η κοινωνία,δημοσκοπικά,τους απαξιώνει και η τιμωρία θα είναι σκληρή.Από δω και πέρα,τι γίνεται,θ'αναρωτηθεί κάποιος.Οικονομολόγος δεν είμαι,όμως υπάρχουν άξιοι και ικανότατοι,που μπορούν να δώσουν απάντηση.Αλλά ένα είναι σίγουρο.Η Ελλάδα και οι Έλληνες πρέπει να ορθοποδήσουν.Πως θα γίνει αυτό;Πρώτα απ'όλα,μ'εξύψωση της,ήδη,κουρελιασμένης εθνικής μας αξιοπρέπειας.Έχει καταρρακωθεί...Επιτέλους,ας υψώσουμε ως συντεταγμένη πολιτεία και ως κοινωνία ένα μεγάλο ΟΧΙ στην ελεύθερη πτώση της πατρίδας και της εξόντωσης των πολιτών...ΩΣ ΕΔΩ!!!

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ Komis Montechristo 26/01/2012 19:42:39

      Σωστός , όπως και η stella solaris και ο franc , o drider , o Αυριανιστής , η Φωφώ , ο Μπ , o φακ κωστας , ο Γεώργιος Τ.
      Δεν κάνω πλάκα πολύ καιρό έψαχνα τόσο γενικευμένο σιχτίρισμα στην τρομοκρατία , τον τεχνητό φόβο , τα μαϊμού αδιέξοδα .
      Και απο εμένα λοιπόν ......στα τετοι@ μας !!!

  7. ΜΠ avatar
    ΜΠ 26/01/2012 18:06:23

    Η επίσκεψη του Α.Σ στη Ρωσία τραβάει το χαλί κάτω από τα πόδια της ΕΚΤ,του ΔΝΤ και της Ε.Ε, που παίζουν το τελευταίο τους εκβιαστικό χαρτί πριν καν επιστρέψει ο Α.Σ από τη Ρωσία. Οι σπασμωδικές κινήσεις πανικού στις οποίες θα προβεί ο Πρωθυπουργός, θα βάλουν την ταφόπλακα στην κυβέρνησή του και θα προκαλέσουν τη διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη "πρόωρων" εκλογών, καθώς ο Α.Σ θα αποσύρει την εμπιστοσύνη του - επιτέλους - και δεν θα δεχθεί ΚΑΙ αυτόν τον εκβιασμό, να υπογραφεί το PSI+ με πιέσεις, χωρίς χρόνο για "μελέτη" και διαπραγμάτευση των όρων της δανειακής και του μνημονίου2. Ήγηκεν η Ώρα.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΜΠ 26/01/2012 18:19:40

      Ὂνειρο ζῶ,μή μέ ξυπνᾶτε!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΠ 27/01/2012 08:31:55

      Πολύ σωστά. Αν δεν δεχτούν δανειακή σύμβαση χωρίς νέο μνημόνιο με την ίδια υφεσιακή λογική ο Σαμαράς θα αποσύρει τη στήριξή του. Αν αντί γι' αυτό συμφωνηθεί ένα νέο πακέτο μέτρων που προβλέπει μόνο περιστολή σπατάλης δημοσίου χωρίς απολύσεις, αληθινή και όχι πασοκική εφεδρεία, πάγωμα αντικειμενικών αξιων, μείωση ΦΠΑ, κοινός φόρος σε όλες τις επιχειρήσεις μικρότερος από 20%, ενιαίος μοναδικός φόρος ΕΤΑΚ στα ακίνητα με κατάργηση ΦΑΠ, χαρατσίου και ΤΑΠ, με μείωση εργοδοτικού κόστους από ασφαλιστικές εισφορές χωρίς μείωση μισθολογικού τότε θα ο Σαμαράς θα συναινέσει και θα πάμε ομαλά στις εκλογές. Αν όχι θα πάμε έκτακτα σε κατάσταση άμεσων εκλογών με τη ΝΔ να αποσύρει τη στήριξή της στην κυβέρνηση Παπαδήμου

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/01/2012 10:59:21

        Το να την αποσύρει, ειδικά μετά τις χθεσινές σαδιστικές αξιώσεις των ευρωναζί, είναι το ελάχιστο που πρέπει να κάνει. Αλλά το αν "θα πάμε εκτάκτως σε κατάσταση άμεσων εκλογών", να δούμε πώς θα επιτευχθεί αν η ΝΔ δεν κατεβάσει τον κόσμο στους δρόμους.

  8. Kennan avatar
    Kennan 26/01/2012 18:08:11

    Εντός των επόμενων ημερών εκτιμά ο ευρωπαίος επίτροπος Όλι Ρεν ότι θα υπάρξει συμφωνία μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των ιδιωτών πιστωτών για την ανταλλαγή χρέους, ενώ θεωρεί πως ίσως χρειαστεί μεγαλύτερη συμμετοχή του δημόσιου τομέα στο δεύτερο πακέτο στήριξης της χώρας.

    Θα χρειαστούν περισσότερα χρήματα από το δημόσιο για να καλυφθεί το κενό χρηματοδότησης στο πακέτο βοήθειας της Ελλάδας, αν οι ιδιώτες πιστωτές συμφωνήσουν να αναλάβουν ένα μέρος των απωλειών, είπε ο Ρεν από το Νταβός της Ελβετίας.

    Reuters

  9. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/01/2012 18:17:32

    Χτυπᾶς κέντρο!!! Μιά ἒνσταση μόνο,πώς θά ἐξυψωθεῖ ''ἡ κουρελιασμένη ἐθνική μας ἀξιοπρέπεια'' ὃπως πολύ σωστά σημειώνεις,ἀφού καλώς ἢ κακώς αὐτή εἶναι συνδεδεμένη μέ τήν οἰκονομική μας κατάσταση. Ἀφοῦ τά οἰκονομικά μας βρίσκονται στό ναδίρ, στά τάρταρα θά βρίσκεται καί ἡ ἐθνική μας ἀξιοπρέπεια...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/01/2012 19:37:04

      Ἡ ἀπάντηση ἦταν γιά τόν Κόμη λίγο παραπάνω.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/01/2012 21:07:21

        Φίλε μου,εκείνο που τονίζω,και αξίζει να προσεχθεί,είναι πως η πολιτική ηγεσία οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.Οι στιγμές είναι κρίσιμες.Και εδώ,πρέπει ν'αναφέρω πως κλειδί για τη πορεία των εξελίξεων είναι η στάση Σαμαρά,από δω και πέρα.Οι θέσεις μου είναι γνωστές,είτε με αναρτήσεις είτε με σχόλια.Ας μην τις επαναλάβω.Και κυρίως,εκείνο που επιμένω και τονίζω είναι να πάμε το συντομότερο σ'εκλογές.Ίσως είμαι μονότονος και κουραστικός.Αλλά το πολιτικό τοπίο,μετά το αποτέλεσμά τους,θα είναι τέτοιο που θ'αλλάξει πάρα πολλά.Πρώτα απ'όλα τη ψυχολογία των Ελλήνων που βρίσκεται στο ναδίρ.Μετά,ίσως,ακολουθήσουν άλλες εξελίξεις.Όμως,δεν είναι του παρόντος για τέτοιες αναλύσεις.Εκείνο για τ'οποίο είμαι σίγουρος είναι πως αν δεν έχουμε το συντομότερο κάλπες,η κοινωνία θα εκραγεί και θα σαρωθούν οι πάντες.Εδώ ο Σαμαράς έχει δίκιο.Η δικλείδα ασφαλείας είναι η άμεση προσφυγή σ'εκλογές.Όμως,επικίνδυνα καθυστερούν.Δυστυχώς,το άσχημο είναι πως η χώρα έχει εισέλθει στο προθάλαμο της χρεωκοπίας.Όποιος παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις,θ'αντιληφθεί πως το πλαίσιο είναι ασφυκτικό πια.Ο χρόνος είναι περιορισμένος,όσον αφορά τις τακτικές κινήσεις από τη πλευρά της ΝΔ.Η μεγάλη παράταξη οφείλει να λάβει ξεκάθαρες αποφάσεις.Και δεν το λέω ή το γράφω εγώ.Το λένε,πλέον,τα γεγονότα.Θα έχουμε ραγδαία συμβάντα,μ'έναν καυτό Φεβρουάριο.Γι'αυτό όλοι να έχουμε το νου μας.Και πάνω απ'όλα,ψυχική ενότητα.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Komis Montechristo 26/01/2012 21:41:45

          Συμφωνῶ μαζί σου,μέ καλύπτεις ἀπόλυτα! Τόν χρόνο πού τρέχει φοβᾶμαι μόνο ὃπως λές καί ἐσύ,ὃτι ἲσως δέν προλάβουμε τελικά...

  10. Κ avatar
    Κ 26/01/2012 18:21:00

    ΑΥΤΟΣ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑ ΜΙΛΑΕΙ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ, ΚΟΥΡΕΜΑ 80% ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.

  11. τάσος avatar
    τάσος 26/01/2012 18:22:49

    "... And justice for all" - final scene (full)

    http://www.youtube.com/watch?v=9XPoeP996PM

  12. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 26/01/2012 18:32:19

    Η ταμπακιέρα είναι τα σπλάχνα της Κρήτης και η θάλασσά μας εκεί!
    Ε Ι Ν Α Ι Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο Τ Ο Κ Ο Ι Τ Α Σ Μ Α Σ Τ Α Κ Ρ Η Τ Ι Κ Α Ν Ε Ρ Α !

    Όλα τα άλλα είναι,άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε, η μπάλα έξω για καθυστέρηση και ο λαός μας μόνιμα φρικαρισμένος από τα πληρωμένα τσογλάνια εντός και εκτός της Ελλάδας,για να μην πάρει ποτέ χαμπάρι την ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ!

    Μας δουλεύουνε ρε Συνέλληνες, και εμείς καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια..

    Μου φαίνεται όπως πάνε τα πράγματα η μόνη λύση θα είναι να επιλέξουμε και να σχηματίσουμε μόνοι μας μια ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, έτσι ναι,νταηλίκι, απέναντι στην ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΥΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

    Δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
    Τελεία.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 26/01/2012 18:36:05

      κ.Ιατρόπουλε,μπαίνετε μπροστά; Τό προτείνω μέ κάθε εἰλικρίνεια!

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/01/2012 21:06:13

        Ωραίος και ο ΚΥΘΗΡΙΟΣ !

    • k avatar
      k @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 26/01/2012 19:13:21

      ΣΩΣΤΟΣ. ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΤΟΧΑΛΑΕΙ . ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/01/2012 01:26:44

      Ζητεῖται ἐπειγόντως ὁ Μεταξᾶς μας! Χρεωκοπία καί ἐθνική ὑπερηφάνεια ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ--ψωμί καί ἐλιά μωρέ!

  13. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 26/01/2012 18:37:52

    Έφθασε η ώρα να ξεσηκωθούμε,τέλος η μιζέρια!!!

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 26/01/2012 18:59:19

    Όλα στημένα είναι ρε παιδιά αφού οι υπογραφές είναι στον αέρα. Το PSI θα προχωρήσει για να πέσουν οι τζίφρες της νέας δανειακής που θα κλειδώνει και την μετέωρη πρώτη. Μετά θα έρθει ο εκβιασμός της μεγάλης δόσης του Μαρτίου την οποία μπορεί και να μην την δώσουν αν θεωρήσουν ότι τους καλύπτει η σύμβαση η οποία πιθανόν δεν θα έχει καμμία ρήτρα σε περίπτωση μη εκπλήρωσης από μεριά τους (δηλ. να πέσει το μετρητό).

  15. factorx avatar
    factorx 26/01/2012 19:28:10

    Την άποψη ότι πρέπει να αποτραπεί πάση θυσία μια χρεοκοπία της Ελλάδας, εκφράζει ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ σε συνέντευξή του που δημοσιεύει σήμερα η Figaro. Ο Γιούνκερ, που είναι και πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, εκτιμά ότι η αδυναμία προώθησης των διαρθρωτικών αλλαγών στην Ελλάδα οφείλεται στην απροθυμία των κομμάτων. Γι' αυτό και απευθύνει έκκληση προς αυτά να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να στηρίξουν τις μεταρρυθμίσεις.

    «Η Ελλάδα είναι μια ξεχωριστή περίπτωση. Δεν αποδίδω ευθύνες στον πρωθυπουργό Παπαδήμο. Παρατηρείται μια πραγματική κόπωση των ελληνικών πολιτικών δυνάμεων που τις εμποδίζει να ακολουθήσουν το δρόμο των μεταρρυθμίσεων», σημειώνει ο λουξεμβούργιος πολιτικός. Και απευθύνει έκκληση προς τους Ελληνες «να μην κάνουν πίσω, να αποφασίσουν τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες ποιες είναι οι προτεραιότητές τους και να μη θέσουν σε κίνδυνο την οικονομική βοήθεια που θα λάβουν από την ΕΕ και το ΔΝΤ».

    Απαντώντας στην ερώτηση αν η Ελλάδα μπορεί να χρεοκοπήσει χωρίς να εγκαταλείψει τη ζώνη του ευρώ, ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ τόνισε ότι δεν θέλει να μπει σ' αυτή τη λογική. «Δεν υπάρχει χρεοκοπία χωρίς επιπτώσεις στις άλλες χώρες. Είναι προς το συμφέρον όλων μας να αποτρέψουμε μια χρεοκοπία της Ελλάδας», τόνισε χαρακτηριστικά.

    • franc avatar
      franc @ factorx 26/01/2012 20:21:56

      O κ. Γιουνκέρ ξέρει βέβαια οτι μπορεί τα προιόντα μας να μην είναι εξ ' ίσου ανταγωνιστικά με εκείνα του Λουξεμβούργου, με αποτέλεσμα να είμαστε οι φτωχότεροι στην Ευρώπη, και καλά θα έκανε να μας στείλει κάποιον δικό του αντί να μας στέλνουν οι Γερμανοί τον Ράιχενμπαχ, για να μας μάθει τι πρέπει να "παράγουμε" και πώς, ώστε να γίνουμε και εμείς "Λουξεμβούργο του Νότου" και να μη στενοχωριέται πια για την πιθανή χρεωκοπία μας. Επίσης αυτός ξέρει καλύτερα απο κάθε άλλον και έχει και τα μέσα, ώστε να αποτρέψει μια χρεωκοπία της Ελλάδας. Ξέρει επίσης οτι οι δικοί μας πολιτικοί ηγέτες είναι "οι χειρότεροι της Ευρώπης" με χειρότερο όλων τον υπουργό οικονομικών εν μέσω κρίσεως, και επομένως κανείς δεν μπορεί να τους κατηγορήσει που δεν διαβάζουν τα μνημόνια αφου έτσι κι αλλοιώς δεν θα καταλάβουν τίποτε, αλλά και να καταλάβουν κάτι, ξέρουν οτι δεν αποφασίζουν αυτοί, άρα και τι αξία έχουν άραγε οι υπογραφές των υπουργών που ομολογιούν ΔΗΜΟΣΙΑ ότι υπογράφουν χωρίς να διαβάσουν τις συμφωνίες (Φοβάμαι κ. Γιουνκέρ ότι τσάμπα παιδεύεστε για το Αγγλικό δίκαιο γιατί ποιό δικαστήριο, ακόμα και Αγγλικό, θα αναγνωρίσει τις υπογραφές κάποιων που αποδεδειγμένα τις έβαλαν ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ?).
      Επομένως ας προχωρήσει τη "δουλειά' ο κ. Γιουνκέρ και μόλις σωθεί η Ιταλία, τα λέμε πάλι...

  16. Silence t. avatar
    Silence t. 26/01/2012 19:33:19

    Άκουσε φίλε , τέθηκε στην Ελληνική κυβέρνηση θέμα μείωσης κατώτατου μισθού και κατάργησης του 13ου και 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα .
    Η πρώτη αντίδραση των Yes man , ήταν ουάου πολύ ωραία ιδέα , άλλη μια υπέροχη σφαλιάρα στην ανάπτυξη , την ευημερία την πρόοδο και παράλληλα ώθηση στην ύφεση για 5 , 6 μη σου πω και 16 μονάδες ακόμα .
    Ήρθαν όμως οι αντιδράσεις της ομοσπονδίας (θα σκίσουν κανένα καλσόν τα τρελλόπαιδα) , των κομμάτων της αριστεράς (με ξένα κόλλυβα μνημόσυνο) , της συγκηβερνούσας Ν.Δ. (μαθήτρια το πρωί , πόρνη το βράδυ) και κάποιον βουλευτών του ΠΑΣΟΚ (ξέρετε αυτοί που την υπογραφή και την ‘’τέτοια’’ τους την βάζουν όπου να ’ναι ) και τάραξαν την ησυχία και τα σχέδια του Γενικού Διευθυντή (να μιλάμε με τους όρους που πρέπει) Παπαδήμου , ο οποίος δήλωσε ότι θα το περάσει με νομοθετική ρύθμιση (δικό μου είναι το μαγαζί , ότι γουστάρω κάνω) , το οποίο και μετά ξανά μάζεψε με 27 κωλοτούμπες .
    Η επόμενη πράξη ήταν να μαζευτούνε οι κοινωνικοί εταίροι (ξέρετε αυτοί που οι μεν έχουν πρόεδρο χωρίς δουλειά (ΣΕΒ) και οι δε πρόεδρο μελλοντικό βουλευτή (ΓΣΕΕ) ) για να συζητήσουν ότι δεν συμφωνεί καμία από τις πλευρές !!!! (ούτε οι εργοδότες , περίεργο) με αυτό το μέτρο .
    Να σημειωθεί ότι αν κοπεί ο 13ος και 14ος μισθός και το κράτος θα έχει ζημία ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ τον χρόνο !!!!!!!!!!!!!!!!
    Εδώ όμως τελειώνει το αστείο των δημοκρατικών διαδικασιών (και χαζά τώρα) και έρχεται η Τρόικα , με ηγέτη τον ρήτορα Τόμασεν (όποιος δεν τον έχει δει να ρητορεύει χάνει) η οποία εκπροσωπεί μια ιδιωτική εταιρεία (δύο μάλλον αν βάλω και την Ευρωπαϊκή Ένωση) και ΑΠΑΙΤΕΙ (παρακαλώ) να προχωρήσουν άμεσα οι παραπάνω περικοπές γιατί αλλιώς ……..τι δεν θα μας δώσουνε οεο ; Καλά το μαντέψατε , την δόση βρε κουτά !

    Και φτάνουμε στο τέλος του έργου ‘’του Έλληνα ο τράχηλος και άλλο ζυγό υπομένει’’ όπου οι νεότερες πληροφορίες λένε ότι η κυβέρνηση (ξέρετε προκειμένου να σώσει την χώρα , μπλα , μπλα , μπλα , μπλα) αν δεν συμμορφωθούν τελικά οι εταίροι για να αποφασίσουν ότι τους υποδειχτεί , τότε με μια πράξη άκρατου πατριωτισμού και λεβεντιάς , θα το κάνει με νομοθετική ρύθμιση (όχι παίζουμε) .

    Οπότε αγαπητέ μου φίλε το θέμα δεν είναι το αν και το πότε θα γίνουν εκλογές , αλλά το αν και το πότε θα συνέλθουμε εμείς .
    Μέχρι τότε ….για το ποιος θα κυβερνήσει …..χέστηκ@ !

  17. dimitris avatar
    dimitris 26/01/2012 19:44:10

    Εκλογές εδώ και τώρα!!

  18. Silence t. avatar
    Silence t. 26/01/2012 19:50:21

    Δεν υπάρχει τίποτα πιο παρήγορο πιο ζωογόνο απο τα σχόλια των ''γενναίων'' που γράφουν σε αυτή την ανάρτηση (μέχρι στιγμής) και φτύνουν στα μούτρα τις πλαστές φοβίες που μας δημιουργούν συνεχώς .
    Και μάλιστα στον τίτλο ''δραματικές εξελίξεις'' .
    Σιγά σιγά θα γίνουμε περισσότεροι .
    Υπάρχει ελπίς.......

    • franc avatar
      franc @ Silence t. 26/01/2012 20:44:56

      Οχι μόνο ελπίς φίλε μου...
      Eίμαστε το 99%!!! και είναι το 1%... Δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν.
      Είναι ίσως το τελευταίο τους "Νταβός". Ο Σόρος τό'χει ψυλλιαστεί πρώτος και ετοιμάζεται να "την κάνει". Είδατε που ανακάλυψε τα βρώμικα συμφέροντα που θέλουν να μας πάνε στη δραχμή?

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ franc 26/01/2012 21:10:27

        Βλέπω φως σου λέω , μετά από πολύ καιρό αναμονής !

  19. πρωην κνιτης avatar
    πρωην κνιτης 26/01/2012 21:47:49

    Stella Solaris συμφωνω απολυτως μαζί σου , όλα τα χαρτακια είναι μια υποσχεση και τίποτα άλλο ενώ ο ορυκτός πλουτος κλπ αλλά και η ΑΞΙΑ & ΥΠΕΡΑΞΙΑ της ΕΡΓΑΣΙΑΣ είναι ο πραγματικος πλούτος. Σήμερα που βρισκόμαστε; Μας σοσιαΛΗΣΤΕΥΟΥΝ τα πάντα.Ποιες οι δυνατότητες αντιδρασής μας α)Διαλυουμε τα παντα με όλα τα επακόλουθα που μπορούμε να φανταστούμε. ή β)Ακολουθούμε και εμπιστευόμαστε αταλαντευτα την μόνη πολιτική δύναμη που έχει και πρόταση για την έξοδο από την ΚΡΙΣΗ και τον Αντώνη Σαμαρά .

  20. factorx avatar
    factorx 26/01/2012 22:20:23

    Η ελληνική κυβέρνηση "θα πρέπει να δράσει τώρα", αν θέλει να συνεχίσει η Ευρώπη να την βοηθά για να ξεπεράσει την κρίση, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

    "Φτάνουν οι ανακοινώσεις, η κυβέρνηση των Αθηνών πρέπει να δράσει τώρα", φέρεται να είπε ο Σόιμπλε σε συνέντευξή του που θα δημοσιευτεί στο αυριανό φύλλο της εφημερίδας Στουτγκάρτερ Τσάιτουνγκ.

    Εάν η Ελλάδα επιθυμεί τη νέα ευρωπαϊκή βοήθεια "θα πρέπει πρώτα να εκπληρώσει τους όρους (...). Επιμένουμε η Ελλάδα να εκπληρώσει τους όρους του πρώτου πακέτου βοήθειας", προτού να ληφθούν άλλα μέτρα υπέρ της, πρόσθεσε.

    Εξάλλου, ο Σόιμπλε απέρριψε για άλλη μια φορά την πιθανότητα διεύρυνσης του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας. "Προς το παρόν" όλα δείχνουν ότι οι πόροι που διαθέτει το ΕΤΧΣ επαρκούν, σημείωσε ο Γερμανός υπουργός.

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 26/01/2012 22:30:07

    Για να λέμε και του στραβού το δικιο, η δράση που θέλουν απο την Ελλάδα είναι, βασικά και λογικά ,το συμμάζεμα του Δημοσίου ,όπου έδώ και 2 χρόνια,παρά τα λόγια και τις κουτοπονηριές τύπου εφεδρείας, δεν έχει γίνει τίποτα!

    Ακόμα και τα...λουλουδάκια του ΟΣΕ που μίσθωναν ολόκληρες αμαξοστοιχίες μαύρες και τσέπωναν τα μεταφορικά ,παραμένουν στις θεσούλες τους!

    Βέβαια οι ντόπιοι μεγαλοεργοδότες ,με πρώτους τους καναλάρχες ,προσπαθούν να κρατήσουν πρώτο θέμα...τη μείωση των μισθών στον Ιδιωτικό τομέα!

    Σε λίγους μήνες βλέπεις είναι Πάσχα ,χρειάζονται νέα σκάφη να επιδεικνύουν στη Μύκονο ,τι ,με τα περσυνά θα πάνε? Ντροπή!

  22. factorx avatar
    factorx 26/01/2012 22:49:37

    Ύφεση 3,7% φέτος και μηδενική ανάπτυξη το 2013 στην Ελλάδα, λόγω των μέτρων λιτότητας, προβλέπουν οικονομολόγοι σε δημοσκόπηση του Reuters.

    Οι προβλέψεις αυτές είναι χειρότερες από τις εκτιμήσεις του μεσοπρόθεσμου σχεδίου δημοσιονομικής προσαρμογής, που κάνουν λόγο για ύφεση 2,8% φέτος, ενώ προβλέπουν ανάπτυξη 0,7% για το 2013.

  23. Orestios avatar
    Orestios 27/01/2012 00:17:04

    Οι Ευρωπαίοι όταν δεν έχουν κάτι να πούν κάνουν μια έκτακτη σύνοδο.
    Τόσο προβλήψιμοι πια. Σαν τα παλιά Σοσιαλιστικά καθεστώτα έχουν καταντήσει

  24. ΘΣ avatar
    ΘΣ 27/01/2012 10:10:21

    Εαν κάνουν την π@π@ρι@ και υπογράψουν καμία νεα δανειακη, πανε τα κοιτάσματα, πετρέλαια, αέριο και όλα. Θα γυρίσουμε στην εποχή του χαλκού. Κάντε επιτέλους μια συμφωνία βαρβάτη με τους Ρωσους η οποια να περιλαμβάνει συν εκμετάλλευση των κοιτασμάτων και αφήστε τους ολους να κουρευονται.

  25. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 27/01/2012 10:53:28

    Να κάνουν και μια έκτακτη σύνοδο μόνο για τη Γερμανία.

  26. george avatar
    george 27/01/2012 20:39:19

    εγω απορω διοτι δεν τουσ κανουμε τον βιο αβιοτο οπου και να βρισκωνται ετσι πιστευω οτι θα αρχισουν νακαταλαβαινουν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.