Δραγασάκης: Ανοιχτό το ενδεχόμενο εκλογών ή δημοψηφίσματος σε περίπτωση αδιεξόδου
18/04/2015 20:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δραγασάκης: Ανοιχτό το ενδεχόμενο εκλογών ή δημοψηφίσματος σε περίπτωση αδιεξόδου

Ανοιχτό άφησε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Γιάννης Δραγασάκης, το ενδεχόμενο εκλογών ή δημοψηφίσματος σε περίπτωση αδιεξόδου, αναφέροντας πως «στο πίσω μέρος του μυαλού μας, αυτές είναι οι δυνατότητες αναζήτησης διεξόδου, εφόσον διαπιστωθεί αδιέξοδο».

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Το Βήμα της Κυριακής, ο κ. Δραγασάκης επανέλαβε πως η κυβέρνηση θέλει «βιώσιμη λύση εντός του ευρώ», αλλά ξεκαθάρισε πως «δεν θα υποχωρήσουμε από τις κόκκινες γραμμές».

imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αλέκος avatar
    Αλέκος 19/04/2015 08:17:59

    κ. Σοβαροφανή ,όπου θέλετε να πουλήσετε μαγκιές επικαλείσθε την πρόσφατη ετοιμηγορία του λαού ,όπου μοιρίζεσθε ότι θα φορτωθείτε ευθύνες που θα σας χαντακόσουν δημοσκοπικά θέλετε προσφυγή στις κάλπες για να την κάνετε με το γνωστό στρήβειν δια του αρραβώνος για να ρίξετε την ευθύνη στο λαό, αυτές τις κουτοπονηριές ξεχάστετες θα το πιείτε το πικρό ποτήρι μέχρι τέλος μαζί με την κολοτούμπα γιατί τώρα που γευτήκατε το μέλι θα προτημίσετε τους συμβιβασμούς από το αφήσετε τις καρέκλες .

  2. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 19/04/2015 14:50:01

    Το θέμα είναι κύριε Υπουργέ οτι τρεις μήνες τώρα μόνο ενδεχόμενα βλέπουμε.Καμία πράξη,κανένα τετελεσμένο.Μόνο εάν,ίσως,μάλλον.Οπως λέει ο λαός,με τα ενδεχόμενα, αυγά δεν βάφεις

  3. Geros avatar
    Geros 19/04/2015 18:36:40

    Για μια ακόμα φορά τα τελευταία χρόνια έχουμε στυλώσει τα πόδια σε κάποιες "κόκκινες γραμμές". Δεν θυμάμαι πότε από το 2010 μέχρι σήμερα δεν ήμασταν ανυποχώρητοι σε κάποιες κόκκινες γραμμές. Το αποτέλεσμα γνωστό θα μου πείτε, πάντα τελικά υποχωρούσαμε, σωστά? ΛΑΘΟΣ! Κερδίσαμε στην συντριπτική πλειοψηφία των φορών που στυλώσαμε τα πόδια. Όταν οι εταίροι επέμεναν σε μείωση του κράτους και εμείς σε διατήρηση του, κερδίσαμε εμείς. Όταν οι εταίροι επέμεναν στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και εμείς στην διατήρηση των συντεχνιακών προνομίων, κερδίσαμε εμείς έστω και αν αναγκαστήκαμε να τους εξαπατήσουμε με δήθεν ανοίγματα. Όταν οι εταίροι ήταν ανυποχώρητοι για δεκάδες χιλιάδες απολύσεις τελικά πέρασε το δικό μας και έγιναν μερικές δεκάδες απομακρύνσεις επίορκων, οι δε υπάλληλοι που μπήκαν σε διαθεσιμότητα πληρώνονταν κανονικά και δεν απολύθηκε κανείς. Όταν οι εταίροι μας ζητούσαν άμεσα ιδιωτικοποιήσεις έχασαν μιας και στην ουσία μετά από 5 χρονια δεν έχει ολοκληρωθεί παρά μόνο μια ιδιωτικοποίηση. Αντιδράσαμε, σκούξαμε, στυλώσαμε τα πόδια για τα πιο απίθανα θέματα. Από την απειλή του ΠΑΣΟΚ να ρίξει την κυβέρνηση σε περίπτωση που δεν διατηρηθεί το καθεστώς αδειοδοτήσεων στις λαϊκές αγορές, στον υπερπάντων αγώνα για την διάρκεια ζωής του γάλακτος και τις ζυγαριές στους φούρνους. Σε όλα αυτά τα θέματα κερδίσαμε ή ανοιχτά αρνούμενοι την "νεοφιλελεύθερη λαίλαπα" ή αποδεχόμενοι για τα μάτια του κόσμου μια συμφωνία που στην πορεία δεν υλοποιούσαμε. Ακόμα και για την εταιρεία για την αποξήρανση της Κωπαΐδας δώσαμε επιτυχημένα τον υπερπάντων αγώνα μιας και υπάρχει μέχρι και σήμερα και λειτουργεί κανονικά! Το πρόβλημα της Ελλάδας και ο λόγος που αυτή είναι ακόμα σε μνημόνια την στιγμή που όλοι οι άλλοι έχουν βγει, δεν είναι όπως νομίζει ο περισσότερος κόσμος το ότι διαπραγματεύτηκε λίγο και ανεπιτυχώς, είναι ότι διαπραγματεύτηκε υπερβολικά και επιτυχώς! Μα κάπου πρέπει να χάσαμε στις διαπραγματεύσεις, θα μου πείτε, αλλιώς πως φτωχύναμε? Πως μειώθηκαν μισθοί και κόπηκαν δώρα? Έτσι είναι, κάπου αποτύχαμε κιόλας σε αυτή την συνεχόμενη πενταετή διαπραγμάτευση, δεν καταφέραμε να τους πείσουμε να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν καμια εικοσαριά δις ελλείμματα τον χρόνο στον κρατικό προϋπολογισμό. Αυτό είναι αυτό που ονομάζει μνημόνιο ο μέσος Έλληνας, το ότι το κράτος σε βάθος τέσσερων ετών αναγκάστηκε να ζει μόνο με τα έσοδα του από φόρους, αυτό μισούμε τόσο πολύ και αυτό προσπαθεί να αποφύγει με νύχια και με δόντια και η σημερινή κυβέρνηση. Ας δούμε τις τωρινές κόκκινες γραμμές, τι στην ουσία αρνούμαστε να κάνουμε? Αρνούμαστε λέει την ρήτρα μηδενικού ελλείμματος στα επικουρικά ταμεία. Δηλαδή? Ζητάμε να παράξουμε ελλείμματα και αυτοί να τα χρηματοδοτήσουν. Ζητάμε την ελευθερια να προσλαμβάνουμε δημοσίους υπαλλήλους και να δώσουμε δέκατο τρίτο μισθό στους συνταξιούχους. Πάλι και εδώ το ίδιο έχουμε, τους ζητάμε να χρηματοδοτήσουν το έλλειμμα που τόσο λατρεύουμε να δημιουργούμε. Ζητάμε να μην γίνουν οι ιδιωτικοποιήσεις. Μια από τα ίδια και εδώ μιας και την υστέρηση στα έσοδα που θα δημιουργηθεί ποιος θα την καλύψει? Οι εξωγήινοι? Όχι φυσικά, οι κακοί , εκδικητικοί, νεοφιλελεύθεροι εταίροι μας! Μόνο ένα από αυτά που ζητούν και εμείς διαφωνούμε δεν αποσκοπεί απευθείας στην τσέπη τους, οι ομαδικές απολύσεις, οι οποιες συνομολογείται από τους πάντες, αριστερούς, δεξιούς, κεντρώους, ακροδεξιούς και ακροαριστερούς ότι είναι πράγμα κακό, τους σατανά και το ζητούν επειδή είναι εμμονικοί και μάλλον λίγο βλάκες αφού δεν βλέπουν τι καλό είναι το δικό μας σύστημα και τι λαμπρά αποτελέσματα έχει φέρει ..... Κανεις δεν μπαίνει στον κόπο να ρωτήσει μερικές απλές ερωτήσεις για το θέμα των ομαδικών απολύσεων. Γιατί απολύει ομαδικά ένας εργοδότης? Επειδή είναι ένα εκδικητικό κάθαρμα, ή επειδή η εταιρεία δεν μπορεί να αντέξει το υφιστάμενο μισθολογικό κόστος? Επειδή νομίζω συμφωνούμε ότι η σωστή απάντηση είναι η δεύτερη μιας και τα εκδικητικά καθάρματα είναι σπάνια και κάθε νόμος που επιτρέπει τις μαζικές απολύσεις περιέχει μέριμνα για αυτούς τους τύπους, το να του απαγορεύουμε να απολύσει τους εκατό από τους εκατόν πενήντα υπαλλήλους του τι θα επιφέρει νομοτελειακά? Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε ότι θα φέρει το λουκέτο. Οι μαζικές απολύσεις είναι μέτρο που αν υπήρχε τα προηγούμενα χρονια, η ανεργία θα ήταν μερικές μονάδες μικρότερη μιας και τα λουκέτα θα ήταν λιγότερα. Μια άλλη ερώτηση που πρέπει να ρωτήσουμε είναι: αυτοί οι χαζοί οι δανειστές μας, επιτρέπουν τις μαζικές απολύσεις στις χώρες τους? Η απάντηση είναι ναι. Και είναι περίεργο γιατί οι νέοι μας μεταναστεύουν μαζικά για να εργαστούν στις κολάσεις που επιτρέπουν τις μαζικές απολύσεις και αφήνουν τον όμορφο μας παράδεισο που τις απαγορεύει! Η θέση μου ότι η σωστή λύση αυτή την στιγμή θα ήταν να πούμε ναι σε όλα μοιάζει πολύ περίεργη, ύποπτη, έως και προδοτική, γιατί? Μα γιατί οι εταίροι μας είναι εχθροί μας και θέλουν το κακό μας φυσικά! Η αριστερή συντηρητική ιδεοληψία ήρθε και έδεσε με την ξενοφοβία του συντηρητικού δεξιού και δημιούργησε έναν κόσμο τεράτων γύρω μας. Είναι αληθινά αυτά τα τέρατα τελικά ή το μόνο που υπάρχει εκεί έξω είναι η αδυναμία μας να προσαρμόσουμε την υπερσυντηρητική κοινωνία μας σε έναν κόσμο που αλλάζει? Σε τελική ανάλυση αν το σκεφτούμε λίγο λογικά αν ήθελαν να μας καταστρέψουν οι εταίροι μας, υπήρχαν πολύ γρηγορότεροι και φτηνότεροι για αυτούς τρόποι .....

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ Geros 19/04/2015 20:16:10

      Δεν σου περνάει απ' το νού Γέρο οτι ίσως κάπου κάνεις λάθος? Αλλά θα μου πείς και λάθος να κάνεις, αυτό που επιθυμείς για σένα είναι καλό. Πάντως οι "εταίροι" μας επι 5 συνεχή χρόνια είχαν ΟΛΕΣ τις δυνατότητες να εφαρμόσουν "τη σωστή λύση" αφού λέγαμε συνεχώς ναι σε όλα. Δεν φταίει ο Τσίπρας που τους νίκησε. Αυτοί έχασαν και τώρα επιμένουν να δείξουν στους υπόλοιπους Νότιους οτι δεν έχασαν και τόσο πολύ...

      • Geros avatar
        Geros @ οδυσσεύς Κ. 19/04/2015 21:11:24

        1. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι λέγαμε όχι σε όλα, δεν είπαμε ναι σε τίποτα. Στο μόνο που τελικά δεν μας πέρασε είναι το ότι φυσικά κανείς δεν θα δάνειζε μία χώρα για να δημιουργεί ελλείμματα όσο είναι το ΑΕΠ άλλων χωρων!
        Αυτό είναι το περίφημο "μνημόνιο" έτσι όπως το νιώσαμε όλοι μας. Δεν είναι νεοφιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις το μνημόνιο, είναι η αναγκαστική σταδιακή προσαρμογή των εξόδων του κράτους στα έσοδα του.
        Οι προγραμματισμένες μεταρρυθμίσεις (που και αυτές δεν ήταν ποτέ νεοφιλελεύθερες) ακυρώθηκαν από μία συνεχόμενη διαπραγμάτευση. 2.Είπαμε να είσαι οπαδός φίλε μου αλλά ότι νίκησε ο Τσίπρας δεν το ισχυρίζεται ούτε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος!
        Αλλα επειδή εδώ είμαστε για να εκθέτουμε γνώμες περιμένω να μας αναλύσεις που στο καλό είδες την νίκη του Τσίπρα και πως καταφέρνουν αυτοί οι τοκογλύφοι δανειστές μας να κρύβουν την ξεφτίλα τους.
        Είμαι όλος αυτιά!

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ οδυσσεύς Κ. 19/04/2015 22:02:19

        "Δεν φταίει ο Τσίπρας που τους νίκησε." Αυτό πίνετε εκεί στον (Π)ΣΥΡΙΖΑ μάλλον δεν φτάνει για όλους...

      • CC avatar
        CC @ οδυσσεύς Κ. 19/04/2015 22:38:34

        "Δεν φταίει ο Τσίπρας που τους νίκησε." Αγαπητέ, αυτή η φράση σου και μόνο δείχνει δύο πράγματα. Πρώτον ότι έχεις παντελή άγνοια το πως δουλεύουν οι εταίροι, τι ζητάνε, πως μιλάνε και τι επίπεδο συζήτησης περιμένουν από τον Έλληνα. Ο Γέρος πολύ καλά τα λέει και εδώ και σε άλλα σχόλιά του, και δείχνει ότι έχει εμπειρία του εξωτερικού. Δεν κάνει λάθος και συμφωνώ μαζί του γιατί έχω και εγώ την εμπειρία του εξωτερικού. Δεύτερον, τα κρυπτοσυριζαίικα σχόλια σου τα έχουμε ξαναδεί πολλές φορές εδώ στο αντινιουζ. Απο το 2009 που παρακολουθώ το σαιτ εχώ ποιά τη δυνατότητα να καταλαβαίνω το στυλ σχολιαστών. Αντε θα μείνεις εδώ για κανα δυό μήνες και μετά πάλι θα αλλάξεις το ψευδώνυμο. Και ένα τελευταίο, στο σχόλιο "Αυτοί έχασαν". 300.000 Έλληνες που έχουν πάει στο εξωτερικό σου λένε με ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ ότι οι εταίροι ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ. Κατάφεραν να ρουφήξουν άρτια εκπαιδευμένους gastarbeiters ΤΖΑΜΠΑ... Ανθρώπους που δεν έχουν καμμία διάθεση να γυρίσουν στην πατρίδα για να συνεχίσουν να ταίζουν αυτό το σοβιετικό κράτος. Ανθρώπους που ξεκινούν μια καινούργια ζωή. Και εσύ θα μείνεις εδώ με την Ζωή. Και ψάξε τώρα ποιός θα σου πληρώσει την σύνταξή σου. Και μην περιμένεις να σου έρθουν επενδύσεις γιατί σε κανένα σοβιετικό καθεστώς δεν πάνε επενδυτές (και μην πολυπιστεύεις την Κουμουνδούρου ότι θα έρθουν επενδύσεις γιατί αυτοί δεν έχουν διοικήσει ούτε περίπτερο). Καλή τύχη...

    • tt avatar
      tt @ Geros 20/04/2015 11:15:13

      Πες τα χρυσόστομε.

  4. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/04/2015 20:44:25

    Nα πάτε σε εκλογές κ.Αντιπρόεδρε,αλλά γιατί ακριβώς θα ζητήσετε από τον ελληνικό λαό να σας ψηφίσει ξανά; Θα επανατοποθετήσετε τις κόκκινες γραμμές σας και μόνο αυτές,διότι οι ψεύτικες υποσχέσεις για σκισίματα των μνημονίων έπιασαν μιά φορά μόνο και μετά τί; Θα πάτε πάλι στους εταίρους με νωπή την ίδια με την προηγούμενη εντολή από τον ίδιο λαό,με τις ίδιες κόκκινες γραμμές; Και; Θα σας πάρουν μήπως τώρα στα σοβαρά; Μόνη λύση εάν και εφόσον πάτε σε εκλογές,κερδίσετε-χάσετε,να κάνετε διακριτικά λίγο πίσω να αναλάβουν άλλοι που και καλύτερα ξέρουν και έχουν όρεξη να δουλέψουν σοβαρά...

  5. George N avatar
    George N 19/04/2015 20:46:15

    Ενδεικτικό της απόγνωσης όταν κι ο Δραγασάκης μιλάει για εκλογές και δημοψήφισμα σε περίπτωση αδιεξόδου. Μόνο δε περίπτωση συμφωνίας έχει κάποιο νόημα κάτι τέτοιο και όχι αδιεξόδου. Προεκλογική περίοδος με bank run, μη καταβολή μισθών και συντάξεων, ενδεχομένως και default θα είναι αυτοκτονική για τον ΣΥΡΙΖΑ. Εδώ ισχύει το "if you can't stand the heat get out of the kitchen" και μάλλον το game of chicken είχε άλλο ένα θύμα. Οι μόνοι που δεν πτοούνται μοιάζει να είναι ο V for Vanity κι ο Λαφαζάνης. Ο πρώτος επειδή είναι τόσο σίγουρος ότι αποκλείεται να κάνει λάθος κι ο δεύτερος γιατί ελπίζει τόσο πολύ να κάνει :-)

  6. Don kixotis avatar
    Don kixotis 20/04/2015 11:56:41

    για εμένα το Σενάριο έχει ως εξής: το αργότερο εως το τέλος του Έτους θα γίνουν ξανά Εκλογές και θα Συγκυβερνήσουν Σύριζα+Αντώνης...ή ΧΑ...μόνη της.. ή πολύ πιο άμεσα χρονικά θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι θα Πάμε σε Δημοψήφισμα περί Δραχμής ή Ευρώ....απλά δεν μας το έχουν πει ακόμα Επίσημα....Μειονεκτήματα+Πλεονεκτήματα: Αν άλλαξει το Νόμισμα σε Δραχμή-grexit-ισπανικά πέσος,eurocoin ή όπως αλλιώς το ονομάσουν...τότε θα Υποτιμηθεί η Αξία του Ευρώ Αμέσως,θα Υπάρξει πρόβλημα Πληθωρισμού με άμεση Συνέπεια τα Προιόντα-Αγαθά μέσα στην ίδια μέρα να έχουν μεγάλες διαφορές στην τιμή,το πρωί μπορεί να πωλείται π.χ 10 δραχμές + το βράδυ 50000 δρχ. Σε συνδυασμό βέβαια με τις ελλείψεις στην Αγορά,σούπερ-μάρκετ,παντοπωλεία κτλ..οι Τράπεζες θα κατεβάσουν ρολλά...,τα ΑΤΜ στην αρχή θα δίνουν μέχρις ένος συγκεκριμένου ποσού μετά ΠΑΠΑΛΑ..... Βέβαια Συναισθηματικά αλλά και σαν Αγοραστική Δύναμη Σαφώς και ήταν πολύ καλύτερα με την Δραχμή π.χ με 5000ΔΡΑΧΜΕΣ πήγαινες Λαική,σούπερ-Μάρκετ,έβαζες βενζίνη,πήγαινες για καφέ,έκανες και αποταμίευση στην Τράπεζα ενώ Αντίστοιχα με τα 15ευρώ τι Ακριβώς Αγοράζεις;;;; Υπηρεσίες-Προιόντα-Μανταλάκια-Τσίχλες..... Ας κάνει την επιλογή του ο καθένας μας αλλά θα πρέπει να έχει προετοιμαστεί να Αντιμετωπίσει την Κατάσταση είτε στην μία ή στην άλλη περίπτωση.

    • Geros avatar
      Geros @ Don kixotis 20/04/2015 17:13:33

      Πότε φίλε μου με πέντε χιλιάρικα έκανες αυτά τα πράγματα που περιγράφεις?? Το 2001 σίγουρα όχι πάντως. Αυτά που περιγράφεις μπορούσες να τα κανεις με 5 χιλιάδες γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 1980.
      Ναι αλλά τότε οι 5 χιλιάδες ήταν το ένα πέμτο ενός μισθού, ενώ σήμερα τα 15 ευρώ είναι το ένα πεντηκοστό.
      Συγκρίνεις το ένα πέμτο του τότε μισθού σου με το ένα πεντηκοστό σήμερα?

  7. Don kixotis avatar
    Don kixotis 21/04/2015 12:52:31

    Αγαπητέ Geros το 2001 σίγουρα δεν ήταν έτσι όμως παλιότερα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα σε σχέση με την Αγοραστική Δύναμη της ΔΡΑΧΜΗΣ πάντα Συγκρινοντάς το με το κόλπο του ευρώ... 1ευρώ=340,75 δραχμές... Ας επιλέξουμε Ορθολογισμό/Νούμερα/Αναλύσεις επί Αναλύσεων απο τους Ειδικούς ή Δραχμή/Συναίσθημα/Αποδέσμευση/Χρεοκωπία.. Αν και η Χρεοκωπία στην Ελλάδα έχει έρθει πολύ καιρό τώρα σε επίπεδο Κοινωνικού Εκφυλισμού...Πολιτισμικής Σύγχυσης...Κρίση Ταυτότητας για τον Νεοέλληνα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.