13/09/2010 17:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δουλειά της ομάδας «ΔΙΑΣ» είναι να κόβει κλήσεις;

Η ομάδα "ΔΙΑΣ" αναμφισβήτητα δημιουργήθηκε για να "κόβει" ολημερίς βόλτες στις γειτονιές της Αθήνας και να προστατεύει τους πολίτες. Να περιπολεί με λίγα λόγια, ώστε να αποτρέπει κάθε επίδοξη απόπειρα κακοποιού και όχι να "στήνεται" κάθε μέρα στους δρόμους και να δίνει κλήσεις στα μηχανάκια, λες και είναι η Τροχαία.

Ειδικά στην οδό Δικαιάρχου και στους παραδίπλα από αυτήν δρόμους στο Παγκράτι, το τελευταίο διάστημα, άνδρες της ομάδας "ΔΙΑΣ" αράζουν καθημερινώς με τις ώρες τις μηχανές τους και το μόνο που τους νοιάζει είναι το πως θα δώσουν καμιά κλήση στα παιδάκια που περνούν από εκεί με τα μηχανάκια ή σε εκείνους που πετάγονται χωρίς κράνος μέχρι τον "ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ" από τα παραδίπλα σπίτια για τα ψώνια τους...

Μας συγχωρείτε κύριοι της αστυνομίας αλλά αυτή είναι η δουλειά της ομάδας "ΔΙΑΣ" ή να είναι συνέχεια σε περιπολία στους δρόμους πιάνοντας τους ληστές;

Έτσι για να ξέρουμε κι εμείς οι φορολογούμενοι πολίτες...

Σ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Greg avatar
    Greg 13/09/2010 17:59:48

    Το έχω προσέξει και εγώ! Πρέπει να είναι καμια βδομάδα τώρα (ιδέα Παπουτσή;) Εκεί που κόβουν βόλτες όλη μέρα και καίνε βενζίνη, γιατί να μην αράζουν και να κόβουν κλήσεις, να μπαίνει και κανα φράγκο στο ταμείο; Φαντασία στην εξουσία!

  2. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 13/09/2010 18:02:32

    Παρεμπίπτοντος, την περασμένη Παρασκευή είχα ατύχημα με μηχανή στο Χολαργό, ευτυχώς τη όχι τίποτε σοβαρό. Η μηχανή μου ήταν πεσμένη σε ένα από τα δύο ρεύματα του δρόμου, κι εγώ στο πεζοδρόμιο αφενός πιάνοντας το πόδι μου που είχα χτυπήσει εφεταίρου ανήμπορος να σηκώσω τη μηχανή. Λοιπόν 3 μηχανές της αστυνομίας με δύο από αυτούς τους τύπους καβάλα η κάθε μία προσπέρασαν την μηχανή που προφανώς του εμπόδιζε, με κοίταξαν και δεν σταμάτησαν!

    Κι εγώ αλλά κι 2-3 άτομα που άρχισαν να συγκεντρώνονται γύρο μου μείναμε με ανοιχτό το στόμα!

  3. παπαδοπαιδι avatar
    παπαδοπαιδι 13/09/2010 18:07:01

    και οταν τα παιδακια που δεν φοραν κρανος πεσουν και σπασουν το καφαλάκι τους ..χρεωνουν με την αναπηρία τους κανα -δυο εκ. ευρω τα νοσοκομεια

    • Greg avatar
      Greg @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 18:10:31

      Ησύχασε, θα κοπούν αυτά. Το ΔΝΤ θα φροντίσει τα νοσοκομεία να έχουν μόνο κέρδη.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 18:11:26

      Εσύ με τον ανίατο κρετινισμό σου πόσα μας χρεώνεις ρε παπαδοπαίδι? Πόσο κοστίζει ή ώρα που @φοδεύεις στο πληκτρολόγιό σου στον ελληνικό λαό? Με λεφτά ΔΝΤ ή με τα δικά μας τα πέτσινα σε πληρώνει το πράσινο κρετινοκράτος?

      • παπαδοπαιδι avatar
        παπαδοπαιδι @ (A)θανάσης 13/09/2010 18:39:16

        καθάρισε καμια αυθαιρετη πισινα του Μαγγινα και ασε με να βγαλω το ψωμί μου

      • παπαδοπαιδι avatar
        παπαδοπαιδι @ (A)θανάσης 13/09/2010 19:22:58

        οποις σας περνει χαμπαρι ειναι πασοκ?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 13/09/2010 19:32:09

        Είναι παπαροπαίδι...

  4. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 13/09/2010 18:35:00

    να γυρίζεις όλη την ώρα με τη μηχανή είναι επικίνδυνο!
    και αμφιβάλλω για την εμπειρία που έχουν μερικοί που οδηγούν κάτι TDM κι APRILIA.
    Οπότε σου λέει ο υπουργός....
    τις μισές ώρες της βάρδιας αρράξτε κάπου, για να μην πληρώνουμε συνέχεια στο ΚΑΤ...
    και για να μη βαριούνται οι νεαροί αστυνομικοί την ώρα της "τσουγκράνας", ας κόβουν και κανα πρόστιμο!

    μην το ψάχνετε! πολιτική ιδιοφϋία!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ σιδεράκιας 13/09/2010 19:36:45

      Έχουν αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα στην ομάδα Δίας διότι τους έβγαλαν απότομα και πολύ γρήγορα στο δρόμο μετά από τροχάδην εκπαίδευση.
      Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ αλλενάκι 13/09/2010 20:53:27

        οδηγώ αρκετά χρόνια κι είμαι 42 χρονών,
        θεωρητικά έχει πήξει το μυαλό μου.
        τα παιδαρέλια που τους δώσαν τις μηχανές,
        εκτός από το νεαρό της ηλικίας,'
        απολαμβάνουν και τη δύναμη της στολής και κάνουν σαχλαμάρες.
        αλλά εν τέλει, έχουν καθήκοντα τροχαίας; θα πέσει πολύ γέλιο την πρώτη φορά που αυτοί οι νεαροί θα κόβουν κλήση σε κανένα δύστυχο ντελίβερι, δίπλα τους θα αρπάζουν την τσάντα καμιάς δύστυχης γριάς.

  5. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 13/09/2010 19:19:01

    Μια ζωή τα ίδια... Όποιος σας παίρνει χαμπάρι βαφτίζεται δεξιός... Ρε συ, όταν πεθάνει η ΝΔ τι θα κάνετε? Στους ΕΛ θα τα ρίχνετε?

  6. τι λετε ρε avatar
    τι λετε ρε 13/09/2010 19:25:40

    μούλεγε τις προάλες κάποιος απο ''διας '' δεν μας αφήνουν να πιάσουμε κλέφτες, και μάθανε οτι γ......... και πλάκωσαν και οι γύφτοι. το ψάρι βρομάει απ΄το κεφάλι !!!!!!!!!!!!!!

  7. sting avatar
    sting 13/09/2010 19:48:32

    http://egklimatikotita-allodapwn.blogspot.com/

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/09/2010 19:49:00

    ΔΙΑΣ του Μνημονιου ειναι ??

    ΠΠ

  9. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 13/09/2010 21:09:18

    Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να κόβουν κλήσεις για παρκάρισμα, κράνη, κατάληψη πεζοδρομίου, πολεοδομικές ακόμα και αγορανομικές παραβάσεις.

    Δεν έχω επίσης πρόβλημα να παίρνουν και ποσοστά από τις κλήσεις που κόβουν.

    Μήπως έχουμε την απαίτηση για το κάθε τι να θέλει και επιτροπή σοφών για να κριθεί παράνομο;

    Η βασική αρχή της μηδενικής ανοχής είναι πως η ανοχή στην μικροπαραβατικότητα τρέφει και το βίαιο έγκλημα.

    Ας είναι εκπαιδευμένοι σωστά και ας αμοληθούν να μαζέψουν την πόλη.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Thraphsorchis 13/09/2010 22:05:53

      δεν έχεις άδικο,
      αλλά τη μαγκιά τους την εξαντλούν σε φτωχούς με παπάκια.
      την πρώτη φορά που θα κόψουν κλήση σε συνάδελφό τους που οδηγεί υπουργικό αυτοκίνητο και το έχει σταθμεύσει στη Βουλής ή στη Νίκης...
      θα τους χειροκροτήσω!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Thraphsorchis 13/09/2010 23:33:58

      Πολυ σωστός. Οι"φτωχοί" με τα παπάκια δεν είναι και τόσο φτωχοί, και συχνά είναι θρασίμια (κομμένες εξατμίσεις κλπ).
      Θέλουμε μηδενική ανοχή ή θέλουμε ό,τι μας βολεύει;
      Αυτός ο άθλιος ψευτο-ελληναραδισμός πότε θα πάψει;

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/09/2010 23:42:30

    Δεν συνηθίζω να πλέκω εγκώμια σε καμιά κυβέρνηση, πόσο μάλλον τη σημερινή. Ούτε είμαι από αυτούς που θαυμάζουν τον Χρυσοχοϊδη. Το γεγονός ότι «πριμοδοτήθηκε» στο υπουργείο του, αλλά και στα ΜΜΕ, ως αυτός που εξάρθρωσε τη 17Ν, δεν μου λέει τίποτα. Γνώμη μου είναι πως κανένας απλός πολίτης δεν κινδύνευε από τη 17Ν. Οι απλοί πολίτες, οι οικογενειάρχες, κινδύνευαν και κινδυνεύουν από τα κακοποιά στοιχεία, που μετέτρεψαν τις πόλεις μας σε μικρογραφίες της Καμπούλ (όπως ο ίδιος κάποτε είπε).
    Δεν μπορώ όμως να μην αναγνωρίσω ένα πρόσφατο επίτευγμα του πρώην υπουργού, που ενώ είναι τόσο απλό, χρειάστηκε να φτάσουμε στο 2010 για να το εφαρμόσει κάποιος. Και αναφέρομαι στην ομάδα ΔΙΑΣ.
    Από τότε που βγήκαν στους δρόμους, βαρέθηκα να τους βλέπω. Κυριολεκτικά. Εκεί που κάναμε μήνες να αντικρύσουμε περιπολικό, σήμερα τους συναντάω να κυκλοφορούν και να περιπολούν μέχρι και πέντε φορές την ημέρα! Παντού. Σε στενά, σε δρομάκια, στην εθνική οδό, σε κεντρικές λεωφόρους, σε πάρκα κλπ. Για κάποιον σαν και εμένα που πιστεύει στην αναγκαιότητα της αστυνομίας, εφόσον αυτή ασχολείται αποκλειστικά με τη δίωξη του εγκλήματος, η παρουσία της στους δρόμους της Θεσσαλονίκης είναι σταγόνα ανακούφισης.
    Και από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν πρόκειται απλά για μια σκέτη παρουσία και μια επικοινωνιακή επιχείρηση, αλλά και για ουσιαστικό έργο. Αν δεν κάνω λάθος, τα ποσοστά μικροεγκλήματος και παραβατικότητας έπεσαν σε ποσοστό 25-35% από την ημέρα που η ΔΙΑΣ βγήκε στους δρόμους. Τρανό παράδειγμα η πρόσφατη ληστεία-ομηρεία σε τράπεζα της Αθήνας. Πόσες ληστείες δεν γίνονται καθημερινά; Μέχρι να φτάσει το περιπολικό, οι μάγκες έχουν εξαφανιστεί προ πολλού. Αυτή τη φορά όμως, στη σήμανση του συναγερμού επιλήφθηκαν τα παιδιά της ΔΙΑΣ. Εξ ου και η εξέλιξη της υπόθεσης με τους ληστές εγκλωβισμένους στη τράπεζα, την ομηρεία κλπ.
    Πολλοί θα διαφωνήσουν, είναι αυτοί που στο όνομα μιας λανθασμένης «δημοκρατικότητας», βγάζουν σπυριά και μόνο στη θέα αστυνομικού. Άλλοι δυσανασχετούν, διότι έχουν τη φωλιά τους λερωμένη. Πολλοί μάλιστα συνάδελφοί τους αστυνομικοί, θεωρούν πως οι ημέρες της ΔΙΑΣ είναι μετρημένες, κυρίως διότι έχουν αποδυναμωθεί οι υπόλοιπες υπηρεσίες και τα τμήματα, προκειμένου να στελεχωθεί η ομάδα. Δεν ξέρω. Στην Ελλάδα ζούμε και όλα μπορεί να συμβούν. Προσωπική μου πάντως άποψη είναι πως η απλή ιδέα και εφαρμογή αυτού του είδους της συχνής αστυνομικής περιπολίας, συμβάλλει τα μέγιστα τόσο στη καταπολέμηση της παραβατικής συμπεριφοράς όσο και στη ψυχολογική ενίσχυση όσων από εμάς φοβόμαστε πλέον να κυκλοφορήσουμε, εξαιτίας της μεταμόρφωσης της κοινωνίας μας σε Σικάγο της δεκαετίας του `20.
    Προσωπικά, έκανα παράβαση, με σταμάτησαν, τους έβρισα και τους πρόσβαλα, και αυτοί παρέμειναν ευγενικοί και επαγγελματίες. Και δεν με έκοψαν κλήση, ούτε και με συνέλαβαν όπως θα δικαιούντο εξαιτίας της στάσης μου. Με αποστόμωσαν με τη συμπεριφορά τους. Με το παρόν σχόλιο τους ζητάω έστω και καθυστερημένα συγνώμη.

    Strange Attractor

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 14/09/2010 00:27:15

      Ειδικά από τον Παπουτσή, να θεωρείς ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΕΒΑΙΟ ότι θα "ξεδοντιάσει" σταδιακά τις ομάδες ΔΙΑΣ. Αφ' ενός θα υποκύψει στα κελεύσματα των συνδικαλισταράδων, που απαιτούν ρέκλα και γραφειακή δουλειά, και αφ' ετέρου, ως "φιλολαϊκός" που το παίζει, θα ευθυγραμμιστεί με την άποψη των "λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων" που εγχειρήματα όπως η ΔΙΑΣ τα θεωρούν "ενίσχυση της αστυνομοκρατίας".

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 14/09/2010 00:31:37

        Δεν αμφιβάλλω καθόλου για αυτό που λες. Δεν μπορούμε ως Έλληνες να αποσυνδέσουμε την αστυνομία από τα πολιτικά. Κι όμως, κράτη προπύργια δημοκρατικών ελευθεριών (πχ ΗΠΑ, Καναδάς, Σουηδία κλπ) έχουν αστυνομία που θυμίζει γκεστάπο. Και αυτό διότι αντιμετώπισαν την εγκληματικότητα που αντιμετωπίζουμε εμείς σήμερα, από συστάσεως τους. Σε αυτόν τον τομέα πρέπει να ξεπεράσουμε τα κολλήματά μας.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Αυριανιστής 14/09/2010 00:41:02

        Τι ωραία που θα ταν να ψήφιζαν οι πολίτες για τους αρχηγούς της αστυνομίας...όπως οι σερίφηδες sto ameriki...

        Καμμία δουλειά δεν έχει ο πολιτικός προιστάμενος να μπαίνει στα πόδια του επιχειρησιακού αρχηγού.
        Η αστυνομία υπάρχει για να προφυλάσει και να υπερασπίζεται την ζωή και της περιουσία του πολίτη και της κοινωνίας.
        Εδώ οι δικοί μας έχουν ξεφτιλίσει κάθε έννοια ευνομίας ποδηγετώντας την αστυνομία για πολιτικούς σκοπούς.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 14/09/2010 00:43:34

        Δεν φταίνε όμως μόνο τα κολλήματά μας.

        Για ρώτα ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ τους αστυνομικούς, να δεις πώς έχουν αντιληφθεί το ρόλο τους και την αποστολή τους. Σε ένα Σώμα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ευσυνείδητων, θα είχαν ποτέ θέση συνδικαλιστικά αιτήματα για λιγότερους αστυνομικούς στο δρόμο; Κάτι σαν το φοιτητικό αίτημα άλλων δεκαετιών για το "δημοκρατικό πέντε" και το "δικαίωμα στην αντιγραφή" μου θυμίζουν...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 14/09/2010 00:45:05

        Τσιλιβίθρα, σε ψάχνω απ το πρωί. Πάρε από τον φάκτορα το ιμέιλ μου και επικοινώνησε μαζί μου.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 14/09/2010 00:48:24

        Στην Αμερική ψηφίζουν σερίφη, δικαστές, και εισαγγελείς, μεταξύ άλλων πολλών αξιωμάτων! Στις δε πόλεις η αστυνομία, ναι αυτή που βλέπουμε στις ταινίες, είναι δημοτική! Δίνει λόγο στον δήμαρχο. Μόνο η πολιτειακή υπάγεται στον κυβερνήτη, και βεβαίως το εφ μπι άϊ που είναι ομοσπονδιακό.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 14/09/2010 00:53:52

        Φυσικά να μην κάνουμε λόγο για οποιαδήποτε σύγκριση του "κύρους" της δημοτικής αστυνομίας εδώ, με την αμερικάνικη "που βλέπουμε στις ταινίες" όπως λες. Εδώ είναι προφανώς σφουγγοκωλάριοι των δημάρχων, απαθείς θεατές της θρασείας αντικοινωνικής παράνομης στάθμευσης και θεραπαινίδες των καφετεριάδων και εστιατόρων που επεκτείνουν παράνομα τα τραπεζοκαθίσματά τους...

      • loretta avatar
        loretta @ Αυριανιστής 14/09/2010 00:56:04

        Strange a
        ο καναδας η αμερικη λειτρουργουν ετσι γιατι ακριβως δεν εξαρτωνται απο την κεντρικη εξουσια.... καθε πολιτεια περιφερεια νομος παρτο οπως θες ειναι αυτοδιοικητος και οικονομικα σχεδον απεξαρτημενος απο την κεντρικη εξουσια.

        Καθε πολιτεια εχει αλλο φορολογικο συστημα αλλα φορολογικα κινητρα για τις επενδυσεις και παει λεγοντας....ακομα και τα δημοσια σχολεια χρηματοδοτουνται απο τοπικα κονδυλια για τις προσληψεις καθηγητων κτλ κτλ..

        εδω....ακομα ζιμπαμπουε....
        εδω για να φτασουμε σαυτο το σημειο...θα φτυσουμε αιμα..!!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Αυριανιστής 14/09/2010 01:01:04

        Αυριανιστή η δημοτική αστυνομία εδώ είναι ένα αστείο.
        Ένα ρουσφετολογικό όργιο και μια ευκαιρία για να γεμίσουν τα ταμεία των δήμων με πρόστιμα.

        Ανέκδοτο εντελώς δλδ...ούτε για πλάκα δεν είναι να τους αναφέρεις.

        Strange στο χωριό μου αυτός που ζητάει κάτι είναι αυτός που χτυπάει την πόρτα.
        So feel free to do so...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 14/09/2010 01:06:51

        Για καλό σε ήθελα, αλλά βλέπω πεισμώνεις.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Αυριανιστής 14/09/2010 01:08:34

        Κανένα πείσμα με συγχωρείς αν παρεξήγησες.
        Αντανακλαστικό εγωιστή πόντιου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Strange Attractor 14/09/2010 01:13:36

      SA, πολύ καλό το σχόλιό σου, αλλά από την άλλη έχω την εντύπωση ότι η Ομάδα Δίας πιο πολύ φιγούρα κάνει παρά πραγματική δουλειά. Ισως τους έχουν κόψει τα φτερά με τον νόμο Καστανίδη (δεν προφυλακίζεται κανείς), ίσως εχουν εντολές απλά να κάνουν γύρες για να φαίνεται ότι περιπολούν.
      Εννοείται ότι δεν είμαι υπέρ της κατάργησης του σώματος, αντίθετα είμαι υπέρ της αυστηρότερης αστυνόμευσης. Οπως το λές πολύ σωστά, όλες οι δημοκρατικές κοινωνίες της Δύσης έχουν πολύ σκληρή αστυνομία, εννοείται σκληρή στην εφαρμογή του νόμου.

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/09/2010 01:19:03

    Εδώ και μερικά χρόνια, το κέντρο, και όχι μόνο, της Θεσσαλονίκης τελεί υπό καθεστώς κατοχής. Στρατιές (κυριολεκτικά) γαλάζιων παιδιών που βολεύτηκαν επαγγελματικά ως δημοτικοί αστυνομικοί, έχουν επιβάλλει ένα ιδιόμορφο καθεστώς «τρομοκρατίας» επί δικαίων και αδίκων. Υπό την ηγεσία ενός πρώην αξιωματικού της Τροχαίας και νυν «αντιδημάρχου» αρχηγού της δημοτικής αστυνομίας, τα εκατοντάδες (κυριολεκτικά) αυτά παιδιά περιπολούν δρόμους και πλατείες της πόλης αφαιρώντας (!!!) πινακίδες και κόβοντας κλήσεις σε ΙΧ και μηχανές. Όλα καλά και ωραία αν όμως δεν συνέβαινε και το εξής παράδοξο: Οι εν λόγω «αστυνομικοί» γράφουν και αφαιρούν πινακίδες από ΙΧ που είναι παράνομα σταθμευμένα (σχεδόν σε όλη τη πόλη είναι παράνομη η στάθμευση) αλλά κάνουν τα στραβά μάτια σε αυτοκίνητα εμπόρων (προς πώληση) τα οποία είναι κατά δεκάδες αραδιασμένα επάνω στα πεζοδρόμια εμποδίζοντας την κίνηση πεζών, μητέρων, αναπήρων κτλ. (Οδός Β. Όλγας, Κ. Καραμανλή κ.ά. είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα.) Η πιάτσα βοά για το πώς αυτοί οι «μαντράδες» επέτυχαν ασυλία… Ο «πορφυρογέννητος» όμως δήμαρχος περί άλλων τυρβάζει.Με ποιο δικαίωμα ο Δήμος αφαιρεί πινακίδες από ΙΧ τις εκδίδει το κράτος;
    Με ποιο δικαίωμα η δημοτική αστυνομία ζητάει παράδοση της άδειας κυκλοφορίας προκειμένου να αρχίσει να μετράει η ποινή που έχει επιβάλλει δια της αφαίρεσης πινακίδων;
    Γιατί επιτρέπεται στους δεκάδες μαντράδες να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους επάνω στα πεζοδρόμια ατιμώρητοι;
    Που θα σταθμεύει ο απλός κόσμος; Στα ανύπαρκτα δημοτικά πάρκιγκ; Πως θα κυκλοφορεί; Με τα δημοτικά!!!! λεωφορεία;
    Γιατί κυνηγιούνται οι μοτοσικλέτες αντί να επιδοτούνται στη χρήση τους;Ποιος (δεν) ελέγχει την κατάληψη πεζοδρομίων από αυτοκίνητα εμπόρων και γιατί;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 14/09/2010 01:36:46

      Α, όλα κι όλα Strange.

      Δηλαδή, επειδή δεν υπάρχουν "δημοτικά πάρκινγκ", νομιμοποιείται ο "απλός κόσμος" να σταθμεύει όπου του κα...πνίσει; Κι εδώ "δημοκρατικό πέντε" δηλαδή; Ε, όχι λοιπόν, αν δεν έχει πού να σταθμεύσει ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.

      Όσο για την αφαίρεση πινακίδων, αν ο νόμος το προβλέπει, τότε ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ και τις αφαιρεί. Αλλιώς δεν καταλαβαίνουν οι παραβάτες. Και καλά κάνει και ζητάει την άδεια (επίσης αν ο νόμος το προβλέπει), γιατί στο μπάχαλο της Ελλάδας ο καθένας μπορεί να κυκλοφορεί με πινακίδες του εμπορίου και να ισχυρίζεται ότι "ξεβιδώθηκαν από τους κραδασμούς σε ένα χωματόδρομο και μου έπεσαν, κύριε πόλισμαν, και πού να τρέχω τώρα για αντικατάσταση"...

      Προφανώς και συμφωνώ αναφανδόν μαζί σου για τη σκανδαλώδη ανοχή στην αυθαιρεσία των μαντράδων. Να ξεκαθαρίσουμε όμως, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ θέλουμε. Θέλουμε Δημοτική Αστυνομία με "κότσια", κύρος και ισχύ αδιακρίτως, ή Δημοτική Αστυνομία εξανδραποδισμένη, με επιλεκτική στόχευση λόγω της "ανυπαρξίας πάρκινγκ για τον απλό λαό";

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 14/09/2010 08:36:23

        Παρεξήγησες. Είμαι υπέρ αυτού που λες. Πήρα μηχανή για να πηγαίνω κέντρο και πληρώνω πάρκιγκ όταν πάω με αμάξι. Πληρώνω μάλιστα πάρκιγκ και εκεί που μένω (ανατολικά). Τόσο νόμιμος είμαι.
        Αλλά αυτοί δεν γράφουν διπλοπαρκαρισμένους κλπ στο κέντρο, γράφουν αυτά τα ιχ που δεν έχουν πληρώσει κάρτα και γράφουν (αφαιρώντας πινακίδες) σε στενά της ανατολικής θεσσαλονίκης και αλλού αγνοώντας τα προς πωληση που είναι κατά δεκάδες επάνω σε πεζοδρόμια; Γιατί άραγε; Τα μανάβικα στη Μπότσαρη τα γνωρίζεις; Εκεί τι παίζει; Που είναι ο σερίφης μας;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Αυριανιστής 14/09/2010 09:09:55

        Δεν έχω πληρώσει πάρκινγκ ποτέ στο κέντρο.
        Αρνούμαι κατηγορηματικά να δώσω έστω και 1 ευρώ στον "ιπτάμενο" δήμαρχο.Μέχρι πριν μερικά χρόνια είχε αρκετά στενά το κέντρο όπου μπορούσες να παρκάρεις ελεύθερα αλλά πλέον κάτω από την Αγ.Δημητρίου δεν παρκάρει ελεύθερα ούτε ο Θεός ο ίδιος χωρίς να πληρώσει "κάρτα".
        Έχουν γεμίσει σήματα και πινακίδες και το πιο μικρό στενό που υπάρχει.
        Η δημοτική στυνομία είναι ένα ανέκδοτο στην πλάτη μας.
        Εξυπηρετεί ρουσφέτια και είσπραξη προστίμων.

        Όσο ο δήμος με αντιμετωπίζει σαν πορτοφολι θα συνεχίσω να κουβαλάω το αυτοκίνητό μου για ψύλου πήδημα και να παρκάρω μανιωδώς ΜΟΝΟ σε μέρη που δεν πληρώνεις.
        Είναι ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα στην καθημερινότητα της πόλης.
        Όπως το κράτος έτσι και ο δήμος ζει εις βάρος μας.

        Δεν θέλουμε καμμία δημοτική αστυνομία να φέρεται αλαζονικά εις βάρος του πολίτη και δεν θέλουμε δρόμοι οι οποίοι είναι "πληρωμένοι" εδώ και χρόνια να γίνονται αντικείμενο οικονομικής αφαίμαξης.
        Ειδικά σε ένα δήμο με πρόσφατο σκάνδαλο υπεξαίρεσης 30 εκτ.

        Ίσα ρε που θα σας πληρώσω κιόλας.

  12. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 14/09/2010 07:23:26

    Μηπως μερικοι τα παραλετε ? σιγουρα υπαρχουν και μερικοι αστυνομικοι που δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους.
    Η προσωπικη μου ομως εμπειρια απο την ομαδα ΔΙΑΣ ειναι οτι δουλευουν και προσφερουν.
    Και αν κοβουν κλησεις σε ανεγκεφαλα παιδακια, και μονο αν γλυτωσουμε μερικες ζωες, ναι το αξιζουν το μπραβο.
    Σταματηστε να τα βλεπετε ολα στραβα, και κανετε επικοδομητικη κριτικη.

  13. nikos avatar
    nikos 23/09/2010 15:07:08

    Πολύ ωραίοι οι ΔΙΑΣ... Όποτε τους βλέπω να καβαλάνε τις μηχανές τους , να εμφανίζονται παντού, να κυνηγάνε τους παραβάτες, χαίρομαι και ταυτόχρονα ανατριχιάζω στη θέα που προσφέρουν σε μας τους απλούς πολίτες οι ωραίες τους στολές και οι καλογυαλισμένες τους αρβύλες....Προσκυνάω!

  14. ούρε avatar
    ούρε 10/10/2010 01:10:42

    εχει σκεφτει κανενασ πωσ η ομαδα αυτη κυνηγαει μονο χαμηλου επιπεδου εγκληματιεσ ετσι ωστε να ζουμε σε μια βιτρινα προστασιασ και οι πραγματικοι εγκληματιεσ ειναι και ατομα που βαπτιζονται αρχηγοι αστυνομιασ; απλα μια ιδεα ριχνω ισωσ να ειναι απλα ενασ τροποσ να νιωθει ο καθε μαλακασ ασφαλεια. εχεται σκεφτει πωσ η λυση τησ αστυνομιασ δηλαδη μιασ ομαδασ που εχει το δικαιωμα να χρησιμοποιησει βια απεναντι σε πολιτεσ αντι να λυσει προβληματα δημιουργει περισσοτερα; μηπωσ μασ λυπει κατι αλλο απο κατι γελιουσ χωρισ διπλωματα οδηγησησ που προπονουνται για να γινουν ραμπο με σκοπο να κυνηγανε ληστεσ ψιλικατζιδικων αντι για βαπορακια και σοβαρουσ εγκληματιεσ; ετσι μια ερωτηση ριχνω ειμαι χαζο τι να πω

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.