#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/09/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διόδια, μια πονεμένη ιστορία



Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι;
Μην είναι τ' άσπαρτα ψηλά βουνά;
Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει;
Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά;

(Ιωάννης Πολέμης , 1862-1924)

Τι είναι η Πατρίδα μας τελικά εν έτει 2012 και εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης; Ταξιδεύοντας στην διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα – Θεσσαλονίκη πρόσφατα, επιτρέψτε μου να σας προτείνω μια πολύκλαυστη και καθόλου ποιητική εκδοχή.

Η Πατρίδα μας είναι τα διόδια!

Η οδύσσεια του σύγχρονου γιωταχή που θα επιχειρήσει το προαναφερθέν ταξίδι, ξεκινά από τα Μάλγαρα. Εκεί, θα καταθέσει στον βλοσυρό υπάλληλο 2,40 ευρουλάκια. Αν «καταθέσει» και κανένα ευγενικό «καλημέρα» ή «καλησπέρα» κινδυνεύει να ακούσει κανένα γρύλισμα (στην καλύτερη) ή κανένα σιχτίρισμα (στην χειρότερη) από τον βαριεστημένο «αγά» του κουβουκλίου.

Στην λεπτοκαρυά, το σκηνικό αλλάζει μαζί με τον παραχωρησιούχο του κυκλοφοριακού χαρατσιού. Ο ευγενέστατος υπάλληλος της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» θα «τσιμπήσει» τα 3,10 ευρώ σας με πλατύ χαμόγελο και την απαραίτητη ευχή για «καλό ταξίδι». Χαλάλι, θα πείτε, έχοντας διανύσει αρκετά χιλιόμετρα (σχετικά) καλοφτιαγμένου δρόμου. Αμέσως μετά, πέφτοντας στις στροφές του Πλαταμώνα, θα μετανοήσετε κλαίγοντας για τα πεταμένα σας λεφτά, σερνόμενος με 50 χλμ την ώρα αλλά τουλάχιστον θα ανταμειφθείτε με την θέα του πολυτραγουδισμένου κάστρου!

Τα 2,40 ευρώ του Πυργετού, θα τα κλάψετε διπλά. Τόσο για τα χιλιόμετρα που φιδοσερνόσασταν μέχρι την είσοδο στην περίφημη κοιλάδα των  Τεμπών, όσο και για την επίφοβη διαδρομή μέσα στην κλεισούρα. Τα πρόσφατα έργα, με τα μεταλλικά πλέγματα, ελάχιστα θα σας καθησυχάσουν για τον κίνδυνο να φάτε κατακέφαλα κανένα αγκωνάρι από την θυμωμένη Όσσα.

Τελειώνοντας το μαρτύριο της κοιλάδας των Τεμπών, θα χαρείτε προς στιγμήν βλέποντας τα πρώην διόδια στην έξοδο να λάμπουν διά της απουσίας τους! Αφού όμως συρθείτε για μερικά χιλιόμετρα πίσω από φορτηγά και βυτιοφόρα στον στενάχωρο διπλής κατεύθυνσης «αυτοκινητόδρομο», θα αποζημιωθείτε, «ακουμπώντας» 1,10 ευρώ στα διόδια Μακρυχωρίου, ως προεόρτιο της αυτοκινητικής πανδαισίας που σας περιμένει από κει και πέρα. Δρόμος – τζάμι, με άφθονες πινακίδες, αμφιβόλου καθαριότητας WC ανάγκης στις παρκίδες, χαλάλι τα 1,10 θα σκεφτείτε.

Φευ! Αυτά ήταν μονάχα η ….. προκαταβολή! Στα διόδια Μοσχοχωρίου θα καταθέσετε εκόντες – άκοντες άλλα 3 ολόκληρα ευρώπουλα. Θα απολαύσετε όμως αρκετά χιλιόμετρα σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητόδρομου και αυτό θα σας παρηγορήσει κομμάτι.

Όμως, αυτή την απόλαυση θα την πληρώσετε εξτρά στην Πελασγία! 2,60 ευρώ θα σας ζητήσει ο τελευταίος γαλαζοφορεμένος και υποχρεωτικός υπάλληλος της εταιρίας με την απαραίτητη ευχή για «καλό δρόμο». Πλην όμως, ο δρόμος δεν θα είναι και τόσο καλός από κει και πέρα, καθώς θα εισέλθετε στην διαχρονική παράνοια του «φονικού» πετάλου του Μαλιακού, που δυστυχώς και για ικανό μήκος, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

Αφού επιβιώσετε μέχρι την Στυλίδα, αφήνετε το διπλής κατεύθυνσης κομμάτι και ξαναεισέρχεστε στην Ευρωπαϊκή επικράτεια. Διπλός, καινούριος δρόμος και το μόνο που θα σας ζητηθεί από την εταιρία «Κεντρική Οδός Α.Ε.» είναι να συνεισφέρετε 1,65 ευρώ στην Αγία Τριάδα. Αστείο ποσόν!

Από κει και πέρα, εισέρχεσθε στο φέουδο της εταιρίας «Νέα Οδός Α.Ε.». Τούτοι, θα σας ζητήσουν ευγενικά να «σπρώξετε» 2,45 ευρώ στην Τραγάνα. Και αμέσως παρακάτω, θα τους βρείτε να καρτερούν (όπως οι παλιοί «κλέφτες» των ορέων) στη Θήβα, για να σας ελαφρώσουν την τσέπη από άλλα 2,55 ευρουλάκια. Όμως, ο δρόμος είναι καλός, και θα ικανοποιηθείτε αφάνταστα καθώς θα περάσετε «μπάι» τον πρώην μπαμπούλα των διοδίων του Σχηματαρίου. Πρόσκαιρη ανακούφιση!

Μην βιαστείτε όμως να χαρείτε. Ακόμη δεν μπήκατε στην υδροκέφαλη Πρωτεύουσα του Ελλαδιστάν! Σας την έχουν στημένη ακριβώς απέξω οι χαμογελαστοί εισπράκτορες της ίδια εταιρίας για να πάρουν τα τελευταία 2,10 ευρώ του ταξιδιού, στις Αφίδνες. Καλωσορίσατε, η Αθήνα πλέον σας περιμένει χωρίς άλλα διόδια, παρεκτός και χρειαστεί να πέσετε στην ανάγκη της «Αττική Οδός Α.Ε.» που θα σας αναλάβει στην συνέχεια. Εμείς, καθώς δεν είχαμε άλλα «ψιλά» στην καβάντζα, αποφασίσαμε να εισέλθουμε ηρωικά στην πόλη, από τον παλιό, καλό Κηφισό.

Κάνοντας έναν μικρό απολογισμό στο ξενοδοχείο, ανακαλύψαμε πως όλο αυτό το πάρε (ευχές και γρυλίσματα) – δώσε (ευρώ και αγανάκτηση) μας είχε κοστίσει συνολικά 23,35 ευρώ στο κατέβασμα και ασφαλώς θα μας κόστιζε άλλα τόσα στο ανέβασμα. Σύνολο πάνε – έλα 46,7 ολόκληρα ευρώ! Βρίσκω το ποσό εξωφρενικό για την ποιότητα του δρόμου (σε αρκετά σημεία απλώς απαράδεκτος, σε άλλα επικίνδυνος), τις άλλες παροχές των εταιριών (κυριολεκτικά άφαντες ή όταν υπήρχαν, κυριολεκτικά τριτοκοσμικές) και φυσικά για την εποχή οικονομικής ανέχειας που βιώνουν οι πολίτες της χώρας. Είναι κι αυτό όμως ένα σημάδι των καιρών. Δείχνει που μπορεί να οδηγήσει η «ανάπτυξη» που βασίζεται μονάχα σε (υπερκοστολογημένα και υπόπτως παραχωρημένα) έργα υποδομής, που το μόνο που καταφέρνουν είναι να πλουτίζει ασύστολα η ευγενής κάστα των απανταχού της χώρας «μπετατζήδων». Αν είναι να ανοίξει το ΕΣΠΑ, να έρθουν κονδύλια από την ΕΤΕΠ και να πέσει ζεστό χρήμα από τις τράπεζες στην ίδια «αναπτυξιακή» κατεύθυνση, τότε κυριολεκτικά να λείπει το «βύσσινο». Η χώρα χρειάζεται επειγόντως (ανάμεσα σε άλλα), αλλαγή μοντέλου ανάπτυξης. Χωρίς αυτό το προαπαιτούμενο, όσο χρήμα και να πέσει στην αγορά, κινδυνεύει να πάει στις γνωστές αχόρταγες τσέπες, που θα γεμίσουν την επικράτεια με κλιματιζόμενα προκάτ κουβούκλια, μέσα από τα οποία, καλοσιδερωμένοι, ευγενικοί και μειλίχιοι εισπράκτορες των «μπετατζήδων» θα μας παίρνουν αβέρτα, χωρίς έλεγχο και με αμφισβητούμενη ανταποδοτικότητα και το τελευταίο ευρώ των ισχνών εισοδημάτων μας.

Ηλίας Ι. Τσιαμήτρος         

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σταύρος avatar
    Σταύρος 30/09/2012 11:22:43

    Ο Ρέππας, έκανε το σπρώξιμο της μπάρας παράβαση του ΚΟΚ.
    Αν δεν υπάρχει Αστυνομικό όργανο στα Διόδια, σπρώξτε ελεύθερα!
    Όσο για την υποτιθέμενη "φωτογράφηση", δεν ξέρω κατά πόσο είναι αποδεικτικό στοιχείο στο Δικαστήριο, ούτε κι εάν ένας Ιδιώτης ή Κατασκευαστική Εταιρία έχουν το δικαίωμα να φωτογραφίζουν "τροχαίες παραβάσεις"!

    Εγώ δεν πληρώνω.
    Σπρώχνω την μπάρα και περνάω ενώ ακούω τον υπάλληλο της "γενιάς των 400Ευρώ" να δίνει τον αριθμό μου στην ενδοσυνεννόηση.
    (μαύρο φίδι που θα τον φάει όταν θα του ζητήσω τα δεδικασμένα)

    Την καλημέρα μου, καλό μήνα και καλό χινόπωρο!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Σταύρος 30/09/2012 11:33:20

      Σε όλη την διαδρομή, πήγαινε - έλα, δεν είδα κανέναν πια να το κάνει αυτό! Όλοι πληρώναμε αδιαμαρτύρητα ..... Καλή μέρα και (ελπίζω) καλό φθινόπωρο.

    • tsipoura avatar
      tsipoura @ Σταύρος 01/10/2012 02:02:55

      Ας είναι καλά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για το τερατούργημα που λέγεται "Συμβάσεις παραχώρησης " δηλ. χάρισμα των εθνικών δρόμων σε ιδιώτες.Και όχι μόνο.Έχουν νομιμοποιήσει όλες τις αυθαιρεσίες τους.Σε πληροφορώ ότι η ΝΕΑ ΟΔΟΣ έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό και στέλνει ραβασάκια.Αν αρνηθείς να πληρώσεις δεκαπλασιάζει το ποσό.Αν αρνηθείς πάλι να πληρώσεις το πρόστιμο μπαινει στον τραπεζικό σου λογαριασμό και σου αφαιρεί το ποσό.Είναι τέτοια η ασυδοσία τους που έχουν μπεί μέχρι και σε λογαριασμούς συγγενικών προσώπων.Το θέμα είναι οτι σε όλα αυτά η Δικαιοσύνη σφυρίζει αδιάφορα.Ή μάλλον αφυπνίζεται μόνο όταν την θίγουν στις απολαβές της

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ tsipoura 01/10/2012 15:16:37

        Γιατί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ??
        Ο Σουφλιάς δεν τις έκανε τις Συμβάσεις παραχώρησης ??

        • tsipoura avatar
          tsipoura @ Ηλίας 02/10/2012 22:29:35

          O Σουφλιάς ,αυτός ο πονηρός Σαρακατσάνης, έκανε τις Συμβάσεις αλλά ψηφίστηκαν στη Βουλή από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ. Εκεί κι αν χρειάζεται το ΠΟΘΕΝ στα αίσχη τους

  2. αλεκος avatar
    αλεκος 30/09/2012 12:05:13

    πανακριβα διοδια
    σταθμοι παντου
    και επιπλεον τελη κυκλοφοριας!

    γιουνανισταν 2012

  3. sanderson avatar
    sanderson 30/09/2012 13:28:44

    Ένα απλό και εύκολο μέτρο θα ήταν η καθιέρωση ετήσιας κάρτας απεριορίστων διαδρομών σε όλο το εθνικό δίκτυο ή και σε τοπικό επίπεδο. Έτσι συνήθως κάνουν στα οργανωμένα κράτη. Στην Ελλάδα πάλι, που κάνει κουμάντο ο μπομπ ο μάστορας, αν πηγαινοέρχεσαι Αθήνα - Θεσσαλονίκη 2 φορές το μήνα, σκας 1200 ευρώ το χρόνο σε διόδια (χώρια τις βενζίνες που είναι άλλα τόσα).

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 30/09/2012 13:31:44

    Μία από τις αιτίες που κατρακύλησε η ΝΔ,με κύριο υπεύθυνο τον ανεκδιήγητο
    και μεγάλο υπονομευτή σουφλιά.
    Σε ποιά χώρα του κόσμου για άθλιο δρόμο οπως το τμήμα της ΠΑΘΕ Μοσχοχώρι -Λεπτοκαριά πληρώνεις 4 διόδια ανά 10 λεπτά διαδρομής;

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 30/09/2012 13:51:37

    Η πλάκα είναι ότι σε κανά εξάμηνο οι κοινοπραξίες θα διεκδικήσουν από το δημόσιο κάποια δις ευρώ αποζημιώσεις επειδή φταίει το κράτος που δεν προχωράνε τα έργα.

    Να δείτε πως θα βρουν άμεσα 2 δις ευρώ για να ικανοποιήσουν τους εργολάβους.

    Υπομονή.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Aris. A 30/09/2012 14:38:54

      Άρη ευχαριστώ για τις ευχές, έστω και ετεροχρονισμένα!!!
      Εδώ τριγύρω είμαι και νομίζω ότι ήλθε ο καιρός, να κάνω αισθητή την παρουσία μου!

  6. xp avatar
    xp 30/09/2012 14:17:08

    Εαν κάποιος κάνει την διαδρομή Αθήνα-Αλεξανδρουπολη θα πρέπει να φουλάρει στα πανάκριβα βενζινάδικα μετά την Κατερίνη.Αν εγκλωβιστεί στην περιοχή της Καβάλας βράδυ μπορεί και να μείνει γιατί η μεν Εγνατία δεν εχει κανενα βενζιναδικο , τα δε βενζινάδικα στις πόλεις κλείνουν νωρίς.
    Αμα γυρίζει κάποιος από Αλεξανδρούπολη μετά την Λαρισα δεν υπάρχει για 120-150 χλμ βενζινάδικο.Θυμάμαι επαιρνα τηλ -νομιζω το 1866 -να μου πουν τι θα κάνουν σε περίπτωση που έμενα από βενζίνη .Θα σου φέρουμε ενα μπετόνι μου είπαν,μεχρι τα όρια του αυτοκινητοδρόμου μας ,δεν υπάρχει κανένα πρατηριο !
    Για ποιό μετά δεν γνωρίζουμε!
    Ειναι εξυπηρέτηση αυτή?

  7. Kραντωρ avatar
    Kραντωρ 30/09/2012 14:25:54

    H όλη περιγραφή αντικατροπτίζει τη ποιότητα του πολιτικού προσωπικού της Χώρας. Τα πέντε μεγάλα οδικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 8.7 δις ευρώ εκτελούνται με συμβάσεις παραχωρήσεως δλδ είναι ιδιωτικά και όχι δημόσια έργα. Οι κοινοπραξίες συμμετέχουν στο κόστος τω έργων με 800εκ. ίδια κεφάλαια και 3 δις τραπεζικό δανεισμό! Το Δημόσιον συμμετέχει με το υπόλοιπο ποσόν, στο οποίο περιλαμβάνονται και τα διόδια, σαν ειδικός φόρος. Η παύσις των έργων οφείλεται στην άρνηση των τραπεζών να συνεχίζουν την χρηματοδότηση. Σημειωτέον ο τραπεζικός δανεισμός αφορά ευθύνη των κοινοπραξιών και όχι του Δημοσίου.

  8. ΣΑΚΑΤΑΚ avatar
    ΣΑΚΑΤΑΚ 30/09/2012 15:05:29

    Ελα ρε ταξιδευτη που στα Μάλγαρα (τα μόνα εναπομείναντα στον έλεγχο του δημοσίου διόδια) δεν σου λένε καλημέρα οι υπάλληλοι...και μάλιστα σε βρίζουν κιόλας..!!..πολυ Μπομπολα σε κόβω για να αρπάξει και αυτό το τελευταίο κομματι της Π.Α.Θ.Ε. Εμένα δηλαδη πως μου λένε καλημέρα και απο συμπεριφορά είναι μια χαρα δηλαδη?? μην ανυσηχείς, ομως...ελεω Χατζηδάκη θα τα πάρει και αυτα ο Μπομπ...οποτε θα πληρώνεις τα διπλάσια και με περισσότερες λακούβες στο δρόμο,..αλλά χαλάλι αφου θα σου εχει την γκομενίτσα στο ταμείο να σου χαμογελάει και να στα παίρνει με το γάντι πάντα...α ρε Ελλαδάρα....

    • Ηλίας Ι. Τσιαμήτρος avatar
      Ηλίας Ι. Τσιαμήτρος @ ΣΑΚΑΤΑΚ 30/09/2012 16:51:52

      Πιστεύετε ότι έγραψα αυτό το σημείωμα, με μόνο σκοπό να τονίσω την διαφορά συμπεριφοράς των εισπρακτόρων (κρατικών ή ιδιωτικών); Τελικά ο καθένας καταλαβαίνει αυτό που θέλει.
      Υ.Γ. Την διαφορά πάντως μην την αμφισβητείτε! Υπάρχει και είναι οφθαλμοφανής. Όπως υπάρχει σε κάθε τι κρατικό - ιδιωτικό στον ίδιο τομέα (ΚΤΕΟ ας πούμε;) ......

  9. Μαρκος avatar
    Μαρκος 30/09/2012 15:24:51

    με μερικα δις δραχμες οι δρομοι θα γινοντουσαν τσαμπα για το δημοσιο χρεος με Ελληνες εργαζομενους και Ελληνικες πρωτες υλες...αλλα ναι ξεχασα αν βγουμε απο το ευρω θα πεινασουμε(δρακοι θα καψουν τα σπαρτα μας τα προβατα θα ειναι στειρα και τα ελαιοδεντρα θα γεμισουν δακο)

  10. panos avatar
    panos 30/09/2012 16:18:00

    γραφτε και ενα αρθρο για την απαραδεκτη αυξηση του υγραεριου αυξηση που θα τελειωσει και εναν κλαδο οπου δουλευει...ισως ο μονος σημερα

  11. Evrimedon avatar
    Evrimedon 30/09/2012 16:39:17

    Αφου μας αρεσει να μας περνουν για χαζους και μαλιστα για εμπιστους χαζους η στα τουρκικα ισλε γιουβαν που σημαινει παντοτινος δουλος.

  12. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/09/2012 17:17:11

    Πράγματι αναμένεται και νέα αύξηση των διοδίων. Πάντως αν πραγματοποιηθεί
    τότε θα αποτελέσει και τη σφραγίδα υποταγής και ραγιαδισμού του σύγχρονου Έλληνα!
    Και μη μου πούνε ότι έτσι προβλέπεται από τη σύμβαση, γιατί και για μένα προβλέπονταν από τη σύμβαση, ο μισθός μου να βαίνει αυξανόμενος και όμως μειώθηκε και όχι μόνο αυτό, αλλά καταργήθηκε ακόμα και ο 13ος και ο 14ος και όταν διαμαρτυρηθείς και προβάλεις την αντισυνταγματικότητα, τότε επικαλούνται λόγους ανωτέρας βίας.
    Εδώ δεν υπάρχουν λόγοι ανωτέρας βίας; Και μάλιστα όχι για αύξηση αλλά αντιθέτως για μείωση ανάλογη της δικής μου απομείωσης του βιοτικού μου επιπέδου;
    Πάντως ειλικρινά ικετεύω την Κυβέρνηση να μην εξωθεί τον κόσμο σε ακραίες καταστάσεις, γιατί η έκρηξη συνήθως επέρχεται από γεγονότα φαινομενικά δευτερευούσης σημασίας!!!

  13. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 30/09/2012 17:22:27

    Λαθρομετανάστες στις εθνικές οδούς σε ληστεύουν κάθε 20 χλμ.
    τα στέκια τους τα λένε διόδια.
    γεια σας Έλληνες!

  14. Tasos avatar
    Tasos 30/09/2012 23:23:35

    Για Μάλγαρα,Λεπτοκαρυά,Πυργετό,Μοσχοχώρι και Θήβα παίζουν παρακάμψεις. Μειώνουν το κόστος σχεδόν στο μισό και αυξάνουν το χρόνο κατά 50 λεπτά συνολικά.
    Εγώ τα ίδια πλήρωνα παλιά, τα ίδια και τώρα, απλά τώρα αναγκάζομαι να παρακάμπτω τα μισά διόδια. Δεν έπρεπε να τα αυξήσουν. Η αύξηση δεν απέδωσε ούτε στον ΦΠΑ, ούτε στη βενζίνη, αλλά τι να πείς; Μυαλό κουκούτσι ή τραγικη σκοπιμότητα;

  15. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 01/10/2012 03:55:02

    Μεγάλη μαγκιά να μην πληρώνεις
    μεγάλη μαγκιά να μην υπακούς
    μεγάλη μαγκιά να αντιστέκεσαι στον Νόμο
    άντε τώρα στην ουρά για το επίδομα θέρμανσης Δον Κιχώτες

  16. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 01/10/2012 08:35:54

    Κατάφερα χθες για πρώτη φορά να φθάσω μέχρι τον Βόλο αποφεύγοντας όλα τα διόδια (Μάλγαρα-Λεπτοκαρυά-Πυργετός-Μακρυχώρι-Μοσχοχώρι)!!!!!
    Οι αποδοχές μου μειώθηκαν 50% και για το κράτος των εργολάβων δεν μου περισσεύει ΔΡΑΧΜΗ!!!
    Πιστέψτε με στα 51 μου αναγκάστηκα να συμπεριφερθώ έτσι για πρώτη φορά,δεν αντέχω άλλο να με κλέβουν!!!

  17. H pena tis logikhs avatar
    H pena tis logikhs 01/10/2012 09:45:18

    Στους νταβατζήδες θα αναφέρεσαι σίγουρα που αρπάζουν κανονικά το υπέρογκο και άδικο αντίτιμο ,αλλά όπως όφειλαν δεν έχουν φτιάξει ούτε μέτρο καινούργιου δρόμου από το 2007 , άραγε τι γίνονται αυτά τα χρήματα που αρπάζουν ; Μήπως ξέρεις να μας πεις ;

  18. astonapai avatar
    astonapai 01/10/2012 14:14:13

    ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ (10 ΧΛΜ, ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΟΡΕΙΝΟ ΚΑΙ ΒΡΑΧΩΔΕΣ ΕΔΑΦΟΣ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ - Σ.Σ. ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ (18 ΧΛΜ), ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ, ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΠΕΡΊΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΑΓΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΞΑΝΑ, ΣΧΕΔΙΟΥ MARSHALL ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ.
    ΕΝ ΕΤΗ 2010 ΞΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕΣΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ - ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΠΌ ΠΤΩΣΕΙΣ ΒΡΑΧΩΝ, ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ.ΛΠ.). ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ;

  19. α.α avatar
    α.α 01/10/2012 16:14:56

    Η πολιτική ευθυνη για το χάλι των διοδίων έχει όνομα: Γιώργος Σουφλιάς. Αλήθεια τι κάνει σήμερα αυτή η τεράστια προσωπικότητα;

  20. ΣΑΚΑΤΑΚ avatar
    ΣΑΚΑΤΑΚ 02/10/2012 00:43:23

    ..εξακολουθεί να χορεύει τσάμικο μαζι με τον Μπόμπ...δεν ηταν δα και μικρό το φαγοπότι..

  21. Κώστας Δημητρίου avatar
    Κώστας Δημητρίου 02/10/2012 17:27:24

    Τι άλλο να πω; από αει ...

    Πριν λίγο καιρό μας είχε φλομώσει η κυβέρνηση στο παραμύθι (βλ. προηγούμενες κυβερνήσεις της τρικομματικής) ότι θα γίνει επαναδιαπραγμάτευση... και τελικά δεν έγινε τίποτε, παρά μόνο αστυνομικά μέτρα.

    Για να συμπληρώσω το ωραίο άρθρο ... φυσικά αναφέρομαι στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου , που είναι ένα ωραίο έργο, αλλά πολύ-πολύ ακριβό και που η μεν διαπραγμάτευση ήταν ... ένα ωραίο όνειρο ..., ο δε εκμεταλευτής της γέφυρας κάνει ό,τι θέλει και μάλιστα επαίρεται με δελτία τύπου ότι ... κρατά τις τιμές χαμηλές.
    Οι δυο πλευρές της Στερεάς Ελλάδας και της Πελλοπονήσου δεν ενώθηκαν, αλλά έγιναν χρήμα για τον εκμεταλευτή της γέφυρας και μάλιστα η εξυπηρέτηση του κάτοικου της περιοχής είναι συνάρτηση της δυναμικής της τσέπης του.
    Το δίωρο (που έγινε τρίωρο) είναι ίσως το μόνο σχετικά φτηνό διόδιο σε σχέση με τα υπόλοιπα. (όμως είναι συνάρτηση του απλού, που είναι ακριβό). Κάτι δήθεν εξυπηρετήσεις για την Κυριακή με οκτάωρο είναι για λίγους ...
    Αυτή τη στιγμή τα πράγματα είναι απαράδεκτα!
    Αν κάνεις το λάθος και ξεχαστείς και βρεθείς να πηγαίνεις για γέφυρα (ιδίως από Αντίρριο) δεν υπάρχει τρόπος να γυρίσεις πίσω...
    Και τα προβλήματα συνεχίζονται ...
    υ.γ.: Πάντως ο εκμεταλευτής έχει εταιρική κοινωνική ευθύνη, αφού κάνει χορηγίες κλπ.
    Μην παραβλέπουμε όμως ότι και το κράτος εισπράττει από τα διόδια, δηλαδή το φπα (γιατί δεν μειώνει το φπα ή δεν παραιτείται για ένα χρονικό διάστημα, όσο θα διαρκεί το μνημόνιο ;)

    Και τα προβλήματα συνεχίζονται για όσους διαβαίνουν τις εθνικές οδούς (υπάρχει και η περίφημη εθνική οδός Πατρών -Αθηνών, όπου στην περιοχή της Πελλοπονήσου πληρώνει κανείς διόδια για έναν δρόμο που δεν υπάρχει!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.