#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/07/2008 22:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διπολισμός, νέο στάδιο του καραμανλισμού;

Η σημερινή ομιλία του πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή στην Ολυμπία θα μείνει στην ιστορία (αν θα την θυμάται κανένας φυσικά) ως μνημείο διαστρέβλωσης της πραγματικότητας. Ένα ακόμα επικοινωνιακό πυροτέχνημα που δεν απευθύνεται σε σκεπτόμενους πολίτες αλλά μόνο στο μαντρί της απελπισμένης κομματικής βάσης την οποία επιχειρεί να ενθαρρύνει από την απογοήτευση των σκανδάλων και της ακυβερνησίας με επιθέσεις κατά του ΠΑΣΟΚ. Θύμισε δηλαδή καθ΄ όλα τον αείμνηστο Ανδρέα Παπανδρέου (πρότυπό του άλλωστε) που σε ανάλογες στιγμές το 1988-89 επιτίθετο στην … επάρατη δεξιά. Με λίγα λόγια επιχείρησε να ρίξει την ευθύνη για όλα όσα συμβαίνουν σήμερα στο …ΠΑΣΟΚ.

«Οι πολίτες το ξέρουν πολύ καλά. Τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα (τα χρέη, τα ελλείμματα, η ακρίβεια, η ανεργία, η διαφθορά) είναι 'επιτεύγματα' ενός καθεστωτικού παρελθόντος. Ανεξιχνίαστες υποθέσεις που αποκαλύπτονται, ερευνώνται και αντιμετωπίζονται σήμερα (παραδικαστικό, Χρηματιστήριο, ΔΕΚΑ, Κτηματολόγιο, Εξοπλιστικά, ΤΟΡ - Μ1, Siemens) γεννήθηκαν και εξελίχθηκαν στο χθες…», είπε μεταξύ άλλων. Και μόνο μια φράση του αρκεί για να αποδείξει την αξιοπιστία όσων είπε: «Για πολλά χρόνια, η 'μίζα' ήταν κυβερνητική οδηγία, η παρανομία γινόταν ανεκτή, οι υπαίτιοι προστατεύονταν ακόμη και με νομοθετικές ρυθμίσεις». Αυτό μια μόνο ημέρα μετά την κατάθεση από την κυβέρνησή του νομοθετικής ρύθμισης με την οποία εκδιώκεται ο Γιώργος Ζορμπάς από την Αρχή για το βρώμικο χρήμα, προκειμένου να προστατευθούν οι υπαίτιοι της γαλάζιας διαφθοράς με τις Μήζενς.

Κατά τα άλλα είναι προφανές ότι με την σημερινή ομιλία του ο κ. Καραμανλής επιχειρεί την επαναφορά των γνωστών διαχωριστικών γραμμών του παρελθόντος, φοβούμενος πλέον ότι η αποτυχία των πολιτικών του θα οδηγήσουν σε ενίσχυση των τάσεων αποσυσπείρωσης της κομματικής του βάσης και σε άνοδο το ΠΑΣΟΚ. Ταυτόχρονα βέβαια η πολιτική αυτή ενδυναμώνει και τον Γιώργο Παπανδρέου επειδή οι επιθέσεις δεν συσπειρώνουν μόνο το ένα κομματικό μαντρί. Συσπειρώνουν και το αντίπαλο. Σε ένα τρίτο επίπεδο, λιγότερο ορατό και εν όψει των σεναρίων συγκυβέρνησης των δυο μεγάλων κομμάτων ως διεξόδου από την κρίση, ο κ. Καραμανλής επιχειρεί να επιβάλει τους όρους του, επειδή δεν μπορεί να δεχτεί κάτι τέτοιο, ούτε ως πολιτικός, ούτε ως χαρακτήρας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 18/07/2008 22:43:12

    Το θέμα είναι οτι 20 χρόνια μετά, ο Καραμανλής δεν βρίσκει καμία άλλη πολιτική να εφαρμόσει. και η περίφημη παρέμβασή του που τόσον καιρό προαναγγελλόταν δεν ήταν παρά μια πληκτική επανάληψη του διπλισμού. Μέτρα θέλει ο κόσμος και οχι εξηγήσεις χιλιοειπωμένες. Κι εκει δεν ΄χει να προτείνει τίποτα

  2. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 22:54:24

    Αποτελεί μεγάλη έκπληξη το βαθυστόχαστο της ανάλυσής σας για την πολιτική στόχευση Καραμανλή, μετά τη σημερινή του ομιλία. Η πρωτοτυπία της ανάλυσής σας βρίσκεται στη χρήση του όρου "Διπολισμός". Εμένα πάντως μου θυμίζει "πρόσφατο" Λαλιώτη και όχι "παλιό" Ανδρέα... Είδομεν
    Για προβληματισμό επαναλαμβάνω την πρωτότυπη Καραμανλική ρήση:"Στο παρελθόν η μίζα αποτελούσε κυβερνητική οδηγία". Πολλά τα ερωτηματικά... Φαίνεται ότι κάτι γνωρίζει... Τι άραγε θέλει να πει ο ποιητής;
    Μήπως είναι σκόπιμο να ψάξετε με τις πηγές σας τι ξέρει ο Καραμανλής;

  3. asade avatar
    asade 18/07/2008 22:55:10

    Υπάρχει καταλληλότερος; Μπα άρα καλή όρεξη, όσο για τις απαντήσεις του προς το πασοκ μάλλον έχει δίκιο, Για πολλά χρόνια, η ‘μίζα’ ήταν κυβερνητική οδηγία,!

  4. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 23:03:07

    Προς ενημέρωση από ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ για το "κύκνειο άσμα Ζορμπά" όπως λέει:
    "Παράλληλα, τους τελευταίους 2 μήνες ο κ. Ζορμπάς ξεκίνησε να ερευνά τα περιουσιακά στοιχεία στελεχών της Siemens Hellas στα νησιά Τήνο και Πάρο, σε μια προσπάθεια να προσδιορισθεί αν το επίπεδο διαβίωσης τους συνάδει με τα δηλωθέντα εισοδήματά τους."

    δηλαδή εδώ και 2 χρόνια βοά ο Τέλογλου και το antinews.gr για μαύρο χρήμα και off-shore και ο Ζορμπάς "ξεκίνησε να ερευνά τους τελευταίους 2 μήνες"!!!! Την ίδια ταχύτητα και αμεροληψία έδειξε και στην έρευνα για τα "μαύρα" του Αναστασιάδη...
    Γιατί μου φαίνεται ότι κάτι μυρίζει σ' αυτή την ιστορία;

  5. Factorx avatar
    Factorx 18/07/2008 23:21:52

    @mareli: κάνεις λάθος. Άκουσέ με που σου λέω. Κανεις δεν θεοποιεί τον Ζορμπά, ούτε τις δυνατότητές του. Αλλά για να ξεκινήσει έρευνα χρειάζονται αποφάσεις του 11μελους οργάνουν που του έχουν επιβάλει, κυνδύλια που του αρνούνται, οργανα για να ψάξουν που δεν του τα δίνουν κλπ.
    Και μην ξεχνάς οτι ολοκλήρωσε το πόρισμα για τα ομόλογα σε πέντε μηνες

  6. mareli avatar
    mareli 18/07/2008 23:54:15

    @factorx
    Δεν έχω αντίρρηση και αποδέχομαι την παρότρυνσή σου να δεχθώ το λάθος μου (το εννοώ ειλικρινά). Ωστόσο, επισημαίνω, ότι επειδή ακριβώς ολοκλήρωσε πολύ σύντομα (θυμάμαι ότι κατηγορήθηκε για κωλλυσιεργία από τους σημερινούς υποστηρικτές του) το πόρισμα για τα ομόλογα και επειδή δεν χρειάστηκε τις 11 υπογραφές για να παραδώσει και να "δημοσιοποιήσει" το πόρισμά του, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εδώ και 2 χρόνια δεν ζήτησε να ανοίξουν λογαριασμοί off-shore και ελληνικών τραπεζών για τους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο Siemens; Για το άνοιγμα των λογαριασμών χρειάζεσαι μια γραμματέα να πληκτρολογήσει τα έγγραφα. Συνεργάστηκε με την αντίστοιχη επιτροπή στη Γερμανία; Έστειλε κάποιο έγγραφο να ζητήσει τα στοιχεία από τη δική τους έρευνα;
    Νομίζω τα ερωτήματα είναι εύλογα...
    Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου και αναγκάζομαι να ξαναπώ ότι το εννοώ ειλικρινά, επειδή κάποιοι εδώ πολλές φορές δαιμονοποιούν και τις καλές μας προθέσεις...

  7. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 19/07/2008 00:15:06

    Ελεος ρε παιδια!

    Βρεθηκε ενας σωστος ανθρωπος,και αυτο του καταμαρτυραν τελικα ,και παμε να τον κατασπαραξουμε ψαχνωντας λεπτομερειες που σε αλλον λειτουργο δεν τις ψαχνουμε -και πως αλλοστε- αφ ου δεν φτανουν την ερευνα περα απο την σελιδα Περιεχομενα...

  8. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2008 00:47:44

    @mareli. δεν μπορεί να ζητήσει αυτός άνοιγμα λογαριασμών. Είναι θέμα δικαστικής συνδρομής που την συντασει το εφετείο και την διεκπαιρεώνει το υπουργείο Δικαιοσύνης. Κατάλαβες τώρα γιατι δεν ήθελαν να γίνουν δεκτά τα πορίσματα του Ζορμπά απο την δικαιοσύνη. Διότι έτσι θα δεχόντουσαν την υπαρξη των λογαριασμων.

  9. mareli avatar
    mareli 19/07/2008 01:39:37

    Τα στοιχεία του πορίσματος Ζορμπά - 4

    By Factorx | May 16, 2008

    ...δού τα βασικά συμπεράσματα από τα δυο πορίσματα του Ζορμπά για το ΤΣΠΕΑΘ και το ΤΕΑΥΦΕ και όσα δημοσιεύσαμε στα τρία προηγούμενα post, για να μην μένει σε κανέναν καμία αμφιβολία για το τι ακριβώς έγινε.
    ---------------
    Στο post αυτό περιγράφεται με κάθε λεπτομέρεια η κίνηση λογαριασμών των CROZANA (off-shore), Παστελάκου, Δεσποτόπουλου (Φυσικά πρόσωπα). Είναι λογαριασμοί που όπως λέτε άνοιξε ο Ζορμπάς.
    Παραθέτω και το εξής:
    in.gr (5/9/07)
    Προσωπικούς τραπεζικούς λογαριασμούς ερευνά ο Γ.Ζορμπάς για το ομόλογο του ΤΣΠΕΑΘ
    Αποκαλυπτικά στοιχεία για τις «υπόγειες διαδρομές» που ακολούθησαν προμήθειες για την αγορά του ομολόγου των 130 εκατ. ευρώ από το ασφαλιστικό ταμείο των δημοσιογράφων φέρεται να έχει στα χέρια του ο Γ.Ζορμπάς, σύμφωνα με όσα δημοσιεύει το Έθνος.

    Το συνολικό ποσό που κατατέθηκε σε επτά τραπεζικούς λογαριασμούς για την αγορά του ομολόγου των 130 εκατ. ευρώ από το ασφαλιστικό ταμείο των δημοσιογράφων φέρεται να ανέρχεται σε 3,987 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει η εφημερίδα.

    Αυτούς τους λογαριασμούς γιατί τους άνοιξε ο Ζορμπάς; Ζήτησε δικαστική συνδρομή ή χρησιμοποίησε τις νομικές δυνατότητες που του παρέχει σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο η επιτροπή στην οποία προϊσταται;

  10. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 19/07/2008 01:46:42

    Δειγμα εκπληκτικης πολιτικης στρατηγικης που στοχο εχει την συρρικνωση του αντιπαλου ma non troppo,και πιθανον και των δικων του ζιζανιων η αποψινη ομιλια Καραμανλη.Προαγγελος των πολιτικων του διαθεσεων επισης,που αν υλοποιηθουν θα αποτελεσουν τα θεμελια μιας τριτης συνεχομενης νικης που θα ειναι ιστορικη..το θεμα ειναι καποιοι να το καταλαβουν,ετσι θα καλυτερεψουν οι μερες μας..

  11. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2008 02:15:45

    @Χρηματιστης. 1. Προφανώς συμπεριλαμβάνεσαι στο κοινό για το οποίο προορίζεται η ομιλία. 2. δενμ ειναι πολιτική ομιλία, είναι προιόν ατέλειωτων συσκέψεων επικοινωνιολόγων.3 Γιατί δεν πήγε περιοδεία στον κόσμο; 4. Τι έκανε τεσσερα χρόνια στην εξουσία; 5. Τον Ζορμπά που ο ιδιος τον προσκάλεσε στη ΝΔ γιατί το έδιωξε;

  12. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 02:16:02

    @mareli λες:

    Φαίνεται ότι κάτι γνωρίζει… Τι άραγε θέλει να πει ο ποιητής; Μήπως είναι σκόπιμο να ψάξετε με τις πηγές σας τι ξέρει ο Καραμανλής;
    --------------------------------------------------

    Γιατί να το ψάξουμε; Δηλαδή θα παίξουμε την κολοκυθιά με κάτι που "ξέρει ο πρωθυπουργός" και δεν μας το λέει;
    Ένας πρωθυπουργός που ξέρει κάτι (προφανώς εννοείς κάτι σάπιο) ή
    (α) κάνει άμεσα κάτι για αυτό (γιατί αυτή είναι η δουλειά ενός πρωθυπουργού) ή
    (β) αν είναι ανίκανος να κάνει κάτι, τουλάχιστον το καταγγέλλει ανοικτά.

    Από το λαό ψηφίσθηκε, όχι για να αφήνει υπονοούμενα ή να σχολιάζει την επικαιρότητα ή τα Χ-Files αλλά για να πράττει.
    Εμείς θα κάτσουμε να αποκρυπτογραφήσουμε τον δήθεν χρησμό του;
    Και να σου θυμίσω ότι στις δημοκρατικές χώρες, ένας πρωθυπουργός που ξέρει κάτι (προφανώς εννοείς κάτι σάπιο) και δεν κάνει κάτι ή δεν το καταγγέλλει είναι ή παντελώς ανίκανος ή ύποπτος. Εκτός κι αν απλά πετάει μπαρούφες για να καλύψει τα γνωστά (smokescreen τύπου Αθνάρ, Μπούς κλπ).

    Αν εσύ ξέρεις κάτι, πες το εδώ ανοικτά. Αλλιώς προσφέρεις κακή υπηρεσία στην παράταξη σου και στον πρωθυπουργό διότι εμμέσως τον κατηγορείς ως ανίκανο ή δόλιο, ή απλά παραμυθατζή.

    Φιδιας

  13. mareli avatar
    mareli 19/07/2008 02:39:41

    @Φιδίας
    Όχι εγώ δεν ξέρω τίποτα. Όμως με προβληματίζει αυτή η πρωτότυπη ρήση και πρότεινα αυτοί που έχουν τις πηγές να αναζητήσουν περισσότερες λεπτομέρειες...
    Αν πιστεύεις ότι απλά το είπε τότε εσύ θα πρέπει να προετοιμαστείς για να αντιμετωπίσεις επικοινωνιακά αυτό που έρχεται και εγώ να παραδεχτώ το "ρηχό" του πράγματος.
    Πάντως όλα αυτά που του προσάπτεις δεν νομίζω ότι προκύπτουν επειδή είπε και δεν έκανε. Γιατί πράγματι έκανε: ΔΕΝ δέχτηκε εξεταστική!
    Φαντάσου τον Καρχιμάκη να αποκαλύπτει τα "μαύρα" του Τσουκάτου... Όπως τότε που έθαβε το Ζορμπά προς χάριν των "μαύρων" των ΤΟRM1.
    Έχει πάντως συνέχεια και εδώ θα είμαστε...

  14. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 02:40:36

    @mareli

    Όσο για τις καταγγελίες κατά Ζορμπά, σε παραπέμπω στα χτεσινά μου ερωτήματα που δεν απάντησες:

    Επιλογή προσωπική του ΚΚ δεν ήταν ο Ζορμπάς; Όταν η «Ε» και κάτι πασοκοι έλεγαν διάφορα για τον Ζορμπά, το Μάξιμου δεν τον είχε υποστηρίξει με νύχια και με δόντια; Τότε δεν ήξεραν και τώρα ξέρουν; Από ποτέ ξέρουν; Από τότε που ο Ζορμπάς είπε ότι τα φράγκα από τα ομόλογα «πήγαν σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο»; Αν ο χώρος αυτός ήταν το Πασοκ, το ΚΚΕ, ο Λαος ή ο Συν γιατί η κυβέρνηση δεν άφησε το πόρισμα του Ζορμπά να βγει στο φως, να τους ξεμπροστιάσει αλλά αντίθετα το απαξίωσαν;
    Αν τελικά ο Ζορμπάς ήταν λάθος επιλογή γιατί ο ΚΚ δεν το παραδέχεται ανοικτά και παίζει κουκλοθέατρο;

    Σου θυμίζω τη ρήση Ταλεϋράνδου: «ήταν κάτι χειρότερο από έγκλημα, ήταν λάθος» Και ξέρεις τι εννοούσε αυτός ο ποιητής; Ότι ο έχων την εξουσία ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ έτσι απλά να μας λέει «παιδία έκανα λάθος» γιατί από τα λάθη του εξαρτάται η μοίρα ενός λαού. Λάθη κάνω κι εγώ κι εσύ αλλά δεν είμαστε πρωθυπουργοί (εκτός κι αν είσαι εσύ αυτοπροσώπως Κωστάκη…) ο πρωθυπουργός κι αν κάνει λάθος, υποτίθεται ότι άμεσα, χρησιμοποιώντας και τα άπειρα μέσα που του δίνει το αξίωμα του, το ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ και πάμε παρακάτω. Δεν λέει «ουπς λάθος επιλογή αυτός ο Ζορμπάς, τώρα στου κασίδη το κεφάλι θα δοκιμάσω έναν άλλο». Πόσα λάθη θα κάνει μέχρι να βρει τη λύση; Τι είναι η χώρα πειραματόζωο;

    Ένας πρωθυπουργός, επίσης, δεν πάει σε μια περιοχή που υπέστη μια τεραστία καταστροφή και στην οποία η κυβέρνηση του δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα, για να παίξει κακό θέατρο.

    (Τουλάχιστον την επόμενη φορά ας προτιμήσει την Επίδαυρο – ιεροσυλία είναι κι αυτό αλλά εκεί τουλάχιστον ο χώρος έχει συνηθίσει να στεγάζει θεατρίνους εδώ και 2.500 χρόνια)

    Φιδιας

  15. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 02:43:53

    Φαντάσου τον Καρχιμάκη να αποκαλύπτει τα “μαύρα” του Τσουκάτου… Όπως τότε που έθαβε το Ζορμπά προς χάριν των “μαύρων” των ΤΟRM1.
    ---------------

    Αν ο ΚΚ ήταν έξυπνος θα είχε αφησει τον καθε Καρχιμακη να προσπαθει να καλυψει τα μαυρα του Τσουκατου και να ξεφτιλιζεται δημοσιως full monty. Αλλα ή δεν ειναι εξυπνος ή εχει κατι να κρυψει. Both ways ειναι ανεπαρκής, σορρυ

  16. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 19/07/2008 02:44:29

    @Factorx 1.Δυστυχως ειμαι πολυ μεγαλυτερος απο οποιονδηποτε οννεδιτη 2.Προκειται περι καθαρα πολιτικης ομιλιας.3.Ο τοπος που εγινε αυτη η ομιλια ηταν και σημειολογικης σημασιας" εγω ειμαι εδω"4.Το σημαντικοτερο που εκανε ηταν να προσπαθησει να "δειξει"για το ποιος ειναι συντηρητικος στην Ελλαδα και ποιος προοδευτικος.Η συντηρηση θα ηθελε να μην αλλαξει τιποτα στο ασφαλιστικο,να εχουμε τα πανεπιστημια διοικουμενα απο συντεχνιες και Μεταξοπουλους,να παιρνουν βαρεα και ανθυγιεινα διοικητικοι υπαλληλοι και οχι οι εναεριτες της ΔΕΗ,να λυμαινονται τον οσε,την ολυμπιακη και ολες τις δεκο οι πρασινοι συνδικαλιστες που το ονειρο τους ειναι να γινουν σαν τον Πρωτοπαπα,να υπαρχει η Μπουρμπουλια,ο καλουσης,ο Παντελεημων χωρις να τους ενοχλει κανεις κλεβοντας τον κοσμο,οι τσουκατοι να μην αποκαλυπτονται και αν τυχον γινει να εχουμε φροντισει να παραγραφεται γρηγορα το αδικημα τους,την απιστια να την εχουμε πλημελλημα για να γλυτωνουν οι δικοι μας..τωρα τα ενεργειακα και η εξωτερικη πολιτικη θα φανουν αργοτερα.5.Ο Ζορμπας ειναι 82 ετων και ο ιδιος τον εβαλε οπου επρεπε,ομως η δικαιοδοσια μιας ανεξαρτητης αρχης ειναι περιορισμενη..το εχουμε δει και στις αλλες.Οι αρμοδιοτητες του εν ενεργεια ανωτερου δικαστικου που με βαση το νεο νομο θα ειναι ο ανθρωπος που θα επιλαμβανεται αυτων των υποθεσεων θα εχει και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ χαρακτηρα.

  17. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 02:58:25

    Κάποτε στην Ιταλία, ένας αληθινά καθαρός και γενναίως άνθρωπος, ο στρατηγός Νταλακιέζα των καραμπινιέρων, ανέλαβε να «καθαρίσει» την Μαφία.

    Επειδή ήξερε, και δεν ήταν αχυράνθρωπος ή ανίκανος όπως ήλπιζαν οι αντίστοιχοι διεφθαρμένοι, έκανε όλη τη δουλειά με 4 έμπιστους του πιτσιρικάδες καραμπινιέρους. Βρήκε τις διαπλοκές, τις σχέσεις της Μαφίας με το γκουβερνο, με την Εκκλησία. Τον σκότωσαν σαν το σκυλί (του έβαλαν βόμβα στο φιατάκι 500αρακι με το οποίο κυκλοφορούσε).

    Αλλά άφησε πίσω του κληρονομιά. Μετά ήρθε ο Ντι Πιέτρο. Κι αυτός επειδή ήξερε τη σαπίλα των δομών, δούλεψε επίσης με 4-5 έμπιστους του πιτσιρικάδες καραμπινιέρους κι εφοριακούς. Και τους διέλυσε τους διαπλεκόμενους. Ο Αντρεότι, ο «ογκόλιθος» της ιταλικής πολιτικής πήγε φυλακή, ο Κράξι πέθανε αυτοεξόριστος και καταγέλαστος (με παρεό!) στην Τυνησία και όλοι οι άλλοι πήγαν στο διάολο. Τα παραδοσιακά κόμματα εξαφανίστηκαν. Θα μου πεις και τι έγινε; Το τέρας είναι Λερναία Ύδρα και το επόμενο σιχαμερό κεφαλάκι του που ξεπρόβαλε ήταν ο «καβαλιέρε» Μπερλούσκα. Αλλά αυτοί τουλάχιστον, οι ιταλοί που τόσο έχουμε συνηθίσει σωρηδόν να τους θεωρούμε «φλώρους» το πάλεψαν.

    Θλίβομαι που στη χώρα μου, που υποτίθεται ότι έχει βγάλει τόσους γενναίους, δεν υπάρχει ούτε ένας Νταλακιέζα, ούτε ένας Ντι Πιέτρο, ούτε ένας γενναίος θεσμικός.

    Φιδιας

  18. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 02:58:45

    "γενναίος"

  19. mareli avatar
    mareli 19/07/2008 03:31:49

    @Φιδίας
    είσαι χειμαρρώδης! χαίρομαι...
    Λοιπόν, πράγματι Ο ΚΚ ανέθεσε στον Ζορμπά τη Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών του ΥΕΘΑ με αφορμή την έρευνά του για τους TORM1. Στη συνέχεια, του ανέθεσε, αναβαθμίζοντάς τον, την ευθύνη της Ανεξάρτητης Επιτροπής για το "μαύρο" χρήμα. Τότε όλοι φώναζαν ότι τον αποστράτευσαν. Αποδείχτηκε το αντίθετο και παρέμεινε στη θέση του ασκώντας τα καθήκοντά του όσο καλύτερα γινόταν. Πράγματι, ήταν μεγάλη επιτυχία να εικάσει στο πόρισμά του ότι "τα χρήματα πήγαν σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο", τον οποίο όμως απέφυγε να προσδιορίσει, όπως απέφυγε να δημοσιοποιήσει τις αποδείξεις της εικασίας του. Σε αντίθεση με τον ΑΝΑΚΡΙΤΗ Αθανασίου, ο οποίος συντομότερα βρήκε ότι στο ταμείο του ΠΑΣΟΚ μπήκαν χρήματα σε βαλίτσες από τον Τσουκάτο πριν 10 χρόνια!!!!(βρήκε και το ακριβές ποσό).Πάντως δεν είχε την ίδια επιτυχία όταν εκλήθη να ερευνήσει τα 5.5 εκ "μαύρα" του Αναστασιάδη.
    Εδώ και ένα περίπου χρόνο είναι γνωστό ότι η Επιτροπή Ζορμπά (τελικά) αναβαθμίζεται σύμφωνα με τις επιταγές της ΕΕ και στη θέση του θα τοποθετηθεί εν ενεργεία δικαστικός, ο οποίος θα εκλέγεται από 15μελές δικαστικό συμβούλιο. Αυτές τις μέρες το σχετικό νομοσχέδιο κατατίθεται στη Βουλή και πλέον η επιτροπή θα πάψει να έχει το όνομά του. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο φοβερό όταν ένα στέλεχος 82 ετών ολοκληρώνει τον κύκλο του, να αντικαθίσταται από κάποιον που είναι πολύ πιθανό να είναι καλύτερος:ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ! Επί πλέον, δεν κρίνεται η τύχη της χώρας από έναν Ζορμπά, ώστε να χρειάζεται να αλλάξουμε τον Πρωθυπουργό! Προφανώς και ο Πρωθυπουργός κάνει λάθη, άλλωστε παρόμοια θα έκανε και ο Ταλεϋράνδος.


    Πήγε στην Ολυμπία... πράγματι!Είναι ή αναίσθητος ή τεράστιος. Διαλέγεις και παίρνεις. Σου θυμίζω τι έλεγε ο ΚΚ:"Όταν πηγαίνω στο καφενεδάκι της Γλυφάδας, εγώ θέλω να μπορώ να κοιτάω τον κόσμο στα μάτια!" αυτό έκανε και στην Ολυμπία!

  20. a avatar
    a 19/07/2008 05:17:45

    Ποιος τη χαρη σου ΦΑΚΤΟΡ. Ο «Χρηματιστης» ειναι ο jimmy278 η αλλιως wolf.

  21. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 05:56:50

    Ο Ταλεϋράνδος λάθη, ποτέ! Άλλωστε γι αυτό λέγεται και «ο πρίγκηψ της πολιτικής» και θεωρείται ο σημαντικότερος ευρωπαίος πολιτικός-διπλωμάτης. Θήτευσε (κρατήσου) συνεχώς με επιτυχία σε όλες τις κυβερνήσεις, από τον Λουδοβίκο τον 16ο, όλες αυτές που προέκυψαν με την Γαλλική Επανάσταση και μετά με τον Ναπολέοντα, με τον Λουδοβίκο τον 18ο, τον Κάρολο τον 10ο και τον Λουδοβίκο-Φίλιππο.

    Δυστυχώς εμείς δεν έχουμε τέτοιον. Και προφανώς επειδή δεν βγάζουμε άκρη αντιπαρατιθέμενοι σε λεπτομέρειες (γιατί και ο Ζορμπάς μια λεπτομέρεια της όλης εικόνας είναι) ας κάνουμε μια βουτιά στη ρίζα και αναρωτηθούμε:

    Πως μια οικογένεια (οι Καραμανλήδες) παθμολογούμενα φτωχή από την επαρχία, βρέθηκε, με όλα τα μέλη της να είναι πάμπλουτα, εξασφαλισμένα για γενιές; Το ιδιο φυσικά ερώτημα ισχύει και για όλες τις γνωστές μεγάλες πολιτικές οικογένειες της χώρας, κάθε απόχρωσης. Αλλά και τις μικρότερες, έως και κάποιους διάττοντες της πολιτικής. Πως γίνεται, κάποτε στην Ελλάδα όλοι όσοι ασχολούνταν με την πολιτική να έβγαιναν πιο φτωχοί από ότι μπήκαν και τώρα μέσα σε μια-δυο θητείες να βρίσκονται με βίλες στην Πάρο ή την Μύκονο, σκάφη και αλλά πολλά; Απλό δεν είναι; Με τη βουλευτική, άντε και την υπουργική ή την πρωθυπουργική αποζημίωση τα έκαναν όλα αυτά; Δεν είναι πασιφανές το έγκλημα; Κι ενώ ταυτόχρονα η χώρα καταρέει, συνεχώς απαιτούνται θυσίες απ΄τους πολίτες, τιποτα δεν λειτουργεί σωστά και βασει σχεδίου (αν έχεις ζήσει έστω και λίγο κάπου στην Εσπερία, ξέρεις τι εννοώ).

    Συμφωνούμε φαντάζομαι, γιατί υποθέτω κι εσύ όπως κι εγώ πλούσιος δεν είσαι, δουλεύεις και το παλεύεις. Οπότε μοιάζει λίγο κουτό, να υποστηρίζουμε με φανατισμό τις «καλές προθέσεις», την «τιμιότητα και το ενδιαφέρον για τα κοινά» ή να δικαιολογούμε τα «λάθη», κάποιων που μέχρι στιγμής το μονο που έχουν αποδείξει είναι ότι, βρέξει-χιονίσει, αυξάνεται με μυστηριώδη τρόπο η προσωπική τους περιούσια.

    Δεν είμαι αιθεροβάμων ούτε ουτοπιστής (ούτε οπαδός της Αλέκας, ή κανενός άλλου παραμυθά) αλλά όταν όλος αυτός ο αδικαιολόγητος προσωπικός τους πλουτισμός συνοδεύεται και από πασιφανή ανικανότητα να διοικήσουν τη χώρα, γίνομαι έξαλλος.

    Θα μου πεις και στις άλλες χώρες τα ίδια γίνονται. Όχι ακριβώς. Σε ολες τις αποκαλούμενες Δυτικές υπάρχει ένα μίνιμουμ στάνταρ ευημερίας και λειτουργίας του κράτους - περισότερο ή λιγοτερο, αλλά υπάρχει. Τελικά όμως και πρακτικά, ομολογούμε, κυρίως εμείς οι Έλληνες, ότι είμαστε αγέλη δουλοπάροικων και συνεχίζει να ισχύει ένα μεσαιωνικό καθεστώς όπου μας διαφεντεύουν συμμορίες από λήσταρχους που έχουν αυτοχρηστεί «ευγενείς» κι εμείς τους προσκυνάμε. Και τσακωνόμαστε, οι Βένετοι με τους Πράσινους και εμπριμέ με τους πουά και τους μπατίκ.

    Θα ‘θελα, τουλάχιστον να κλέβουν λιγότερο και να είναι πιο δίκαιοι, να φροντίζουν για τη χώρα και το λαό που τους εξέλεξε, οποίοι και να είναι αυτοί κάθε φορά. Μια χώρα, όπως μια εταιρία ή ένα μικρομάγαζο, χρειάζεται σωστή διαχείριση αλλά οι λαοί θέλουν και έμπνευση, ελπίδα, το «δικαίωμα της επιδίωξης της ευτυχίας», που λέει και το αμερικάνικο σύνταγμα (όχι φυσικά ότι θεωρώ το δικό τους σύστημα σωστό αλλά δεν είναι τριτοκοσμικό σαν το δικό μας). Δεν λέω ότι θα έπρεπε να κάνουν τίποτα υπερβολικά ή τρελά πράγματα… Απλά, μια μίνιμουμ καλή διακυβέρνηση.

    Δεν ξέρω αν ο ΚΚ εσένα δεν σου έχει ακόμα εξοντώσει με τα καμώματα και τα "λάθη" την ελπίδα, την έμνευση και την εμπιστοσύνη στο Κράτος. Εμένα, ναι. Και μη μου πεις "και οι προηγούμενοι ηταν χειρότεροι". Χεστήκαμε τι ήταν. Καθε φορά υποτίθεται ότι προσδοκάμαι το καλύτερο.

    Αν κάποιος χειρουργός χειρουργήσει εναν δικό σου και τον σκοτώσει, φανταζομαι, δεν εξυμνείς τον αλλο χειρουργό που άφησε αλλον συγγενή σου απλα ανάπηρο!

    Υπάρχει δυνατότητα να βρεθεί κάποιος που να μην είναι χυδαία αδιάφορος για τη χώρα και για του πολίτες;

    Φιδιας

    ΥΓ Παρηγοριέμαι τουλάχιστον γιατι μια "φιλική" ιδέα ο Archeopteryx την "βρίσκει ενδιαφέρουσα". Και μοιάζουν να συμφωνούν ο Νήπιος, ο Προφήτης (που είσαι?!,)ο ΠΠ, o GPR οπως και η ταπεινότητα μου φυσικά.

  22. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 05:57:52

    σόρρυ, το παραπάνω σεντόνι παει προς mareli (#20)

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/07/2008 06:29:14

    Πολλή η ανάλυση και πολύ το θέατρο. Η αλήθεια και το δια ταύτα υπερβαίνουν την λεπτομέρεια. Η αλήθεια και το δια ταύτα είναι ότι συγεντρώνονται οι ελεγκτικοί μηχανισμοί. Ελέγχων και ελεγχόμενος γίνεται το ίδιο άτομο. Αυτό είναι οπισθοχώρηση της Δημοκρατίας.

    Φάουλ, ακόμα και εάν ο Ζορμπάς είναι ο χειρότερος των ελεγκτών και ο Αλογοσκούφης ο καλύτερος των ελεγχομένων. Τι το παιδεύετε;

    Η «Βουλή» είναι η σφραγίδα της, de facto, εκ περιτροπής δικτατορίας. Ο νομοθέτης, ο κυβερνήτης, ο δικαστής και τώρα ο ελεγκτής είναι το ίδιο πρόσωπο.

    Το στόμα που βγάζει τις ομιλίες είναι άβουλο και δέσμιο (και γιατί μου φαίνεται ότι το βλέμμα είναι απλανές;)

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/07/2008 07:00:32

    @mareli, σου εύχομαι καλή τύχη. Πάρε κανένα τονωτικό, να αντέξεις την επόμενη βαρυσήμαντη ομιλία που θα ανεβάσει το ΑΕΠ.

    Βαριούνται καλέ μου άνθρωπε. δεν έχουν τι να πουν. Ξεκινάν την μέρα λέγοντας: «ρε γ.μώ το, τι θα πούμε σήμερα», δεν τους βλέπεις.

    Καλά κάνεις και αναλύεις λεπτομέρειες αλλά έχεις χάσει πλήρως την εικόνα όπως οι εργοδότες σου (δημόσιος υπάλληλος δεν δήλωσες;) έχουν χάσει τον μπούσουλα.

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/07/2008 07:02:01

    Και σε πιο σοβαρό θέμα: Ο Προφήτης που είναι; έχει αποχωρήσει μπαϊλτνισμένος; είναι εκτός; είναι καλά; ξέρει κανείς;

  26. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 19/07/2008 08:31:13

    Παλιά λέγανε Κουμμουνισμός το ανώτερο στάδιο του Σοσιαλισμού. Όσο είδαμε Σοσιαλισμό άλλο τόσο είδαμε και τον Κουμμουνισμό.
    Δεν πάμε στον διπολισμό γιατί δεν υπάρχει Καραμανλισμός.
    Οντως υπήρξε μία λειτουργική Ν.Δ. επί Κωνσταντίνου Καραμανλή, με πολιτική και ιδεολογική θεώρηση επιπέδου αμοιβάδας (σε σύγκριση με τις πολιτικές που εκφράζαν στα λόγια βέβαια οι άλλοι), αλλά αυτά ήταν καλά για το 1974 μέχρι το 1978. Ο κύριος λόγος της κατάρρευσης της Ν.Δ. το 1981 ήταν η πολιτική αφασία της έναντι του ΠΑΣΟΚ.
    Για την εκείνη εποχή πορευόσουν σαν κυβέρνηση και μάλιστα με αξιοπρέπεια (θυμηθείτε τότε δεν υπήρχαν καν οι Η/Υ).
    Δεν άλλαξαν πολλά μέχρι σήμερα. Η εξαίρεση της διακυβέρνησης Μητσοτάκη, κατ΄εξοχήν πολιτικού ζώου, πολεμήθηκε κομματικά και μάλιστα αναιρέθηκε πολιτικά από τον Εβερτ, όπου έγινε και συνέδριο για να ληφθεί απόφαση ότι το κόμμα "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ" (διεθνής πατέντα). Ετσι για την ιστορία εκείνη την εποχή έσκασε μύτη στην ομάδα Έβερτ και ο μή φιλελεύθερος Αλογοσκούφης.
    Και πάλι από το 1997 μέχρι σήμερα καμμία πολιτική λειτουργία, μόνο το κυνήγι του 150+ (προσοχή όχι της εξουσίας).
    Ποιός Καραμανλισμός λοιπόν;

  27. mareli avatar
    mareli 19/07/2008 08:38:40

    @Φιδίας

    Δεν είναι καθόλου εύκολο να διαφωνήσει κανείς σε ΟΛΑ όσα γράφεις στο 22. Πολύ, δε, περισσότερο , όταν ο χειμαρρώδης λόγος σου γίνεται καταλυτικός. Η μοναδική ένστασή μου αφορά στο ότι μου φαίνεται σκληρό και άχαρο να αποδεχόμαστε την καταχνιά του παρελθόντος ως περιγράφουσα και προσδιορίζουσα του μέλλοντος. Επειδή, ακριβώς, είμαι Δημόσιος υπάλληλος και, δυστυχώς, βιώνω την ισοπέδωση και το τέλμα, αναζητώ τρόπους διεξόδου απ' αυτή την κατάσταση. Με έμφαση τονίζω ότι ήδη επαναπροσδιορίζω τη σχέση μου με τον εαυτό μου, τη δημιουργικότητά μου και το ρόλο μου. Βρίσκω ότι ελπίζοντας αισιοδοξώ... Για την ώρα αυτό μου αρκεί, αλλά κατανοώ ότι για σένα δεν φτάνει. Προφανώς, απαιτείς αλλαγές και ρήξεις άμεσες και ριζικές. Δεν έχεις άδικο! Νομίζω ότι χρειάζεται υπομονή και το γεγονός ότι υπάρχουμε σ' συτό το χώρο και μπορούμε να "τα χώνουμε" ο ένας στον άλλο είναι κομμάτι αισιοδοξίας.
    Πάντως να σημειώσω, ότι όταν βγάζετε το μανδύα της δημοσιογραφίας (αν είστε, ζητώ συγγνώμη) είστε υπέροχοι!!!

    ΥΓ Εγώ ξαναλέω ότι είμαι όπως παρουσιάστηκα σε άλλα σχόλια!

  28. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 19/07/2008 08:44:11

    @γάϊδαρος
    τρέχουμε και δε μιλάμε
    χαιρετάμε, προχωράμε.

  29. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 09:12:19

    archaeopteryx Says:
    "Πολλή η ανάλυση και πολύ το θέατρο"

    Αν απευθυνόταν σε μένα η ατάκα, την δέχομαι.

    Ήταν όντως κουραστική ανάλυση και πολύ θεατρικό το κέιμενο μου #22 - αλλα προσπαθούσα να "νουθετήσω" τον mareli, καταλαβαίνεις...

    (και μη διανοηθείς να μου δώσεις εξηγήσεις οπως στον greekpoliticalreview γιατί θα τσακωθούμε!!! xaxaxa)

    Φιδιας

  30. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 19/07/2008 11:00:37

    @πανέξυπνη
    Δεν μιλάμε, δεν γελάμε, τρέχουμε και χαιρετάμε!!!!!

  31. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 19/07/2008 11:41:28

    @ Φειδιας

    Ημι-ανεκδοτο

    Οταν ανατιναχθηκε το φιατακι με τον Ντελλα Κιεζα μεσα, εψαχνε ο Υπ.Εσωτ τον Αντρεοτι(πρωθυπουργο τοτε)να τον ενημερωσει. Επειδη η ιδιαιτερα του ελεγε συνεχεια πως ειναι απασχολημενος σε εξαιρετικα σημαντικη συσκεψη και δεν μπορουσε να τον διακοψη αποφασισε και παει στο Πρωθυπουργικο γραφειο...Περιμενε λιγο εξω απο την αιθουσα οπου υποτιθεται γινοταν η συσκεψη,και καποια στιγμη μην αντεχοντας να περιμενει αλλο κανει ντου παραμεριζωντας γραμματεα και φρουρο. Εκπληκτος βλεπει τον Αντρεοττι να κοιμαται τον υπνο του δικαιου,τα ποδια πανω στο τραπεζι! Εξαλλος φωναζει, Τον σκοτωσαν,τον σκοτωσαν κ.Πρωθυπουργε δολοφωνησαν τον Ντελλακιεζα,τον ανατιναξαν μαζι με το αυτοκινητο του! Ειναι φοβερο!!! Ξυπναει αταραχος ο Αντρεοττι και χασμουριωντας του λεει, Μπα, πηγε ηδη 6 η ωρα?

  32. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 19/07/2008 13:32:05

    @a Δεν ειμαι ο wolf ειμαι ο Μιχαλης..

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/07/2008 15:47:10

    όχι φιδία, δεν ήταν για σένα, άλλον υποψιάζομαι για θέατρο...

  34. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/07/2008 15:49:12

    mareli μου θυμίζεις την λάρα

  35. mareli avatar
    mareli 19/07/2008 17:14:55

    @Archaeopteryx
    Είχα αποφασίσει μετά τα προβοκατόρικα σχόλια σου σε παλιότερο post να μην ξανασχοληθώ με κακοπροαίρετους συνομιλητές, όπως δυστυχώς αποδείχτηκες εσύ!
    Σου πρότεινα, για να αμυνθώ, τρόπους με τους οποίους θα μπορούσες να μάθεις ποιός είμαι και τι είμαι (ένα τίποτα δηλαδή!). Εσύ, φρόντισες να "κάνεις την πάπια" και βλέπω ότι συνεχίζεις να διαδίδεις τα ίδια...
    Ζητώ, λοιπόν, από τον administrator του antinews
    1. Να συγκρίνει τη δικιά μου ip address με αυτή της lara
    2. Να αναζητήσει μέσω του παρόχου μου την ταυτότητά μου (η ip address μου λέει ποιός είναι ο πάροχος).
    3. Να σε ενημερώσει για τα αποτελέσματα του 1 και 2
    Μετά να βγεις και να μου ζητήσεις συγγνώμη

  36. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2008 20:49:12

    @mareli: γιατί με βάζετε να κάνω τον αστυνόμο του μπλογκ;
    @Archaeopteryx: γιατί τρώγεσαι;

  37. mareli avatar
    mareli 19/07/2008 22:27:48

    @factorx
    Συγγνώμη, δεν ζήτησα αστυνόμευση, αλλά απόδοση δικαιοσύνης.
    Πραγματικά δεν κατανοώ, γιατί η διαφορετικότητα των επιχειρημάτων, η διαφωνία και ο καλοπροαίρετος διάλογος αντιμετωπίζονται με τέτοια μεθοδολογία.
    Αν πρέπει κάποιοι να εκμεταλλεύονται την "ανωνυμία" και να μετέρχονται "δοσίλογες" μεθόδους, τότε ΟΛΟΙ θα πρέπει να έχουμε "ΕΠΩΝΥΜΟ"... Το θέλετε αυτό;

  38. Φιδίας avatar
    Φιδίας 19/07/2008 22:34:11

    Ελα ρε Archaeopteryx, δημόσιος υπάλληλος ειναι ο άνθρωπος... ξερεις στην Κατεχάκη... το ψηλό κτίριο... με τους ρόμποκοπ απ' εξω...

    χεχεχεχε

    @mareli
    πλακα κανω, μην αρχισεις τα "ελέγξτε με, δείτε το IP μου κλπ" - btw, εχω κι εγω το προγραμμα που σου βγαζει IP zimbabue αν γουστάρεις (:

  39. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2008 22:40:11

    @mareli. Προσωπικά θα προτιμούσα να γράφουν όλοι επώνυμα. Επειδή έτσι παίρνει ο καθένας την ευθύνη αυτών που γράφει. ΟΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ.

  40. mareli avatar
    mareli 19/07/2008 23:27:07

    @Φιδίας
    Η πλάκα δεκτή! Είμαι εκπαιδευτικός...

    Εγώ, όμως, δεν έχω τέτοιο πρόγραμμα. Το IP μου δεν είναι fake. Μπορεί να επιβεβαιωθεί.

    @factorx
    Συμφωνώ και θα τιμήσω τη θέση σας.

  41. aris avatar
    aris 20/07/2008 07:56:35

    το καταλληλότερο όρθιο γουρούνι...και τα γουρουνάκια...mareli μιας και ανέφερες το δημόσιο, λόγω επαγγέλματος χρειάζεται να έχω σχέσεις και να γνωρίζω μια συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία περισσότερο από τις άλλες...ένα μήνα αφότου ο αρχιερέας της κάθαρσης έφτιαξε κυβέρνηση, ο προιστάμενος της εν λόγω υπηρεσίας που μπήκε τελείως φυτευτός και παρά τη θέληση ακόμη και των δεξιών, πιάστηκε να λαδώνεται χοντρά...κατάλαβα αμέσως πως ετούτοι εδώ ήταν πολύ πεινασμένοι, τους είχε θερίσει η πείνα τόσα χρόνια στην απέξω...ήταν ενδεικτικό του τι θα ακολουθούσε: φύγετε εσείς να φάμε κι εμείς.
    Αλλά γαμώτο αυτή η χώρα δεν ανήκει στους πράσινους και στους γαλάζιους εξ ημισείας...και είναι αηδιαστικά τα επιχειρήματα του στυλ "μα και οι άλλοι έκλεβαν!" ε καί??? εγώ θα πρέπει να χαρώ που άλλαξε αυτός που με κλέβει? Πρέπει σώνει και καλά να χωθούμε σε κάποιο κομματικό μαντρί για να εξισορροπήσουμε το κλέψιμο που μας κάνουν με κανένα διορισμό ή χάρη που θα μας κάνει ο κάθε τυχαρπαστος βουλευτάκος?
    Που πήγε η περηφάνεια σε αυτή τη χώρα ρε γαμώτο?
    Τόσο γερός είναι ο σπόρος από τους κοτζαμπάσηδες και τους μαυραγορίτες και κυριάρχησε πνίγοντας τα πάντα?

  42. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/07/2008 08:17:48

    συγνώμη ζητάω μόνο για την χαμένη περηφάνεια.

  43. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/07/2008 08:37:57

    θα σου πω γιατί τρώγομαι factorx. Γνώρισα και εγώ κάποτε ένα παρακλάδι του Δημοσίου. Είδα ότι ακόμα και με επίφαση τιμιότητας το σύστημα είναι διαβρωμένο, «βαθειά». Είδα ότι η δουλειά εδώ δεν είναι να κάνεις την δουλειά σου αλλά να ταϊζεις αλητάκους. Είδα ακόμα ότι αν δεν συνεργαστείς σε βγάζουν τρελλό, off, ο,τιδήποτε. Εχεις αμφιβολίες ότι και στον Ζορμπά θα του φτιάξουν μυθιστορήματα για να δημιουργήσουν αμφιβολίες ότι ξέρει τι λέει;

    Για αυτό τρώγομαι. Για τον πόλεμο που θα του κάνουν και θα είναι μόνος ενάντια στον Τύπο, τα κανάλια και τους μπουρδολόγους και τις ξανθειές γκιόσσες που φτιάχνουν την κοινή γνώμη.

  44. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 20/07/2008 10:08:39

    ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ "ΠΡΟΒΑΤΑ" ΓΙΑ ΣΦΑΓΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΜΑΝΤΡΙ?

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΤΣΙΠΡΑ, ΠΑΠΑΡΗΓΑ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ,... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ!! ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!! ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΟΥΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΝΣΗΜΟ ΣΤΟ ΙΚΑ?

  45. Φιδίας avatar
    Φιδίας 20/07/2008 10:53:05

    Φιλική Εταιρία. Κάπου, δεν θυμάμαι που, διάβασα να την αποκαλούν και "συνομωσία των γενναίων".

    Και όπως έλεγε ο Silvio Pellico, ένας από τους πρωτεργάτες των ιταλών "Καρβουνιάρηδων" (Carbonari): "Σε μια χώρα κατακτημένη, επειδή το χταπόδι της παράνομης καταπιεστικής εξουσίας έχει πλοκάμια παντού και έχει διαφθείρει όλες τις δομές, αυτοί που το πολεμάνε, όσο κι αν αγαπούν το φως, είναι αναγκασμένοι για να σώσουν την πατρίδα να κινούνται στο σκοτάδι."

    Φιδιας

  46. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/07/2008 21:30:41

    φιδία, θα μας κυνηγάνε οι μυστικές υπηρεσίες να μας κρεμάσουν :-)

  47. Φιδίας avatar
    Φιδίας 20/07/2008 23:09:48

    Πριν ή μετα τον ετήσιο χορο που οργανώνουν 2 φορές το χρόνο (!!) στα μπουζούκια?

    Εγώ απλά μια ιστορική αναφορά έκανα άλλωστε

    Φιδιας (με μάυρα γυαλιά)

    χαχαχαχαχα

  48. Λαρα avatar
    Λαρα 20/07/2008 23:12:32

    Αρχαιοπτερυγα
    Δυσκολα να εντοπισεις το στιγμα μου.
    Κινουμαι αναμεσα στην Ψαθουρα και στη Λημνο
    λαρα

  49. μπάμιας avatar
    μπάμιας 20/07/2008 23:41:17

    εκεί δεν χάνονται τα UFO;

  50. Φιδίας avatar
    Φιδίας 20/07/2008 23:45:02

    και τα bufo, επίσης :)

  51. Λαρα avatar
    Λαρα 21/07/2008 17:51:05

    Eκει φυτρωνουν γλοιωδεις μπαμιες και κυκλοφορουν αδεσποτες δηλητηριωδεις εχιδνες.
    λαρα

  52. μπάμιας avatar
    μπάμιας 21/07/2008 18:34:41

    σύμπτωση βρε παιδί μου, σε ακολουθούνε. Ελκύεις μπάμιες και φίδια, ανησυχητικό...και όπου εσύ και ο δημόσιος υπάλληλος...

  53. μπάμιας avatar
    μπάμιας 21/07/2008 20:05:56

    Αμφιβάλω Λάρα, γιατί σε θεωρώ "απάτη", πως το λένε; ολίγον τι "ταγκισμένη οξείδωση", εξ άλλου είχες υποσχεθεί ότι θα έφευγες, θιγμένη...

  54. Λαρα avatar
    Λαρα 21/07/2008 20:24:53

    Γιατι μου διεγραψες το τελευταιο μου μηνυμα σχετικα με τον δημοσιο υπαλληλο;
    Πολυ πιστευω πως εισαι τσιρακι του Φακτορα
    και επιδιδεσαι εν απουσια του σε εριστικα παιγνιδια.
    Λιγη ευγενεια δε θα σε πειραζε, αναγωγε!
    Παρακαλω τον Φακτορα να παρει θεση!
    Η εδω παραμονη μου δεν εξαρταται απο την παρουσια σου, που το μονο που πετυγχανει ειναι να προσπαθει να επισκιαζει το φωτεινα σημεια του οριζοντα μα ζαρζαβατικα.

    λαρα

  55. μπάμιας avatar
    μπάμιας 21/07/2008 20:38:11

    μην αυτοκολακεύεσαι και αυτοχαριεντίζεσαι...οι μπάμιες δεν σβήνουν σχόλια...οι μπάμιες σβήνονται. Η παρουσία σου εδώ είναι φωτεινό σημείο αναφοράς για τους απέλπιδες, ανέραστους μουζίκους

    Δεν είμαι τσιράκι, είμαι τσιρόπουλο, που πάσχω απο λαραλαγνεία. Can you say that? "λαραλαγνεία"?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.