#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/08/2013 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διευκολύνσεις στην οικονομία σε αντάλλαγμα των στρατιωτικών διευκολύνσεων για την Συρία



Κάποτε, στη σημιτική περίοδο είχαν εφεύρει ένα λαϊκίστικο σύνθημα προκειμένου να ξεγελάσουν τον κόσμο. Ο τότε τσάρος της οικονομίας, Γιάννος Παπαντωνίου, έλεγε συχνά «Βούτυρο ή κανόνια»; Ρίχνοντας ουσιαστικά το μπαλάκι στο κόσμο για να επιλέξει. Περικοπές αμυντικών δαπανών και τα λεφτά να πάνε σε κάποια παροχή ήταν το νόημα. Άλλο που και η άμυνα αδυνάτισε επικίνδυνα και τις παροχές αυτές πληρώνουμε τώρα.

Το σύνθημα αυτό μου ήρθε στο μυαλό για άλλο λόγο, με αφορμή τον επικείμενο πόλεμο στη Συρία και την εμπλοκή της Ελλάδας σ’ αυτόν.

Οι ξένοι εμμέσως πλην σαφώς ζητούν από την Ελλάδα να εμπλακεί στον πόλεμο, δίνοντας ότι ζητούν οι επιτιθέμενοι, Αμερικανοί, Γάλλοι, Βρετανοί κ.λπ. Θα έχουν φυσικά τη Σούδα να επιτίθενται από εκεί, τα αεροπλανοφόρα ήδη περνούν στα ελληνικά ύδατα, μετρούν το βάθος λιμανιών όπως της Καλαμάτας και γενικώς επικρατεί κινητικότητα στο Αιγαίο.

Βέβαια, δε θα μας ζητήσουν και στρατό να επιτεθεί στους Σύριους, αλλά η Ελλάδα είναι η βασική πύλη τους για την επίθεση στη Συρία. Ε λοιπόν, αφού τους είμαστε τόσο πολύτιμοι γιατί δεν τους φωνάζουμε με όλη μας τη δύναμη «Θέλετε κανόνια; Δώστε βούτυρο». Ή αλλιώς. Θέλετε διευκολύνσεις για να κάνετε πόλεμο στη Συρία; Μειώστε μας το χρέος κύριοι. Απαλλάξτε μας από το απίστευτο αυτό βάρος, δώστε κάτι μη ζητάτε μόνο.

Δεν είναι καθόλου αστείο. Η Ελλάδα πρέπει να διαπραγματευτεί διευκολύνσεις στην οικονομία σε αντάλλαγμα των… στρατιωτικών διευκολύνσεων. Για να μην πούμε ότι για το χατίρι του Ομπάμα ή του Ολάντ και του Κάμερον που θέλουν να ανέβει η δημοτικότητά τους, η Ελλάδα θα πληγεί στην οικονομία της.

Και το ακριβό πετρέλαιο θα την ζημιώσει, και ο τουρισμός μπορεί να πάθει καμιά λαχτάρα αλλά και μπορεί να δούμε καμιά 500αριά χιλιάδες Σύριους πρόσφυγες να μας χαιρετούν από τα κότερα των Τούρκων λαθρεμπόρων.

Ποιος θα πληρώσει, λοιπόν, τα σπασμένα; Η Ελλάδα; Και τι σημαίνει άραγε το συνεχές «πιπίλισμα» του μυαλού ότι η χώρα είναι σε γεωστρατηγική θέση, την έχουν ανάγκη οι ισχυροί λόγω των εξελίξεων στη  Μ. Ανατολή και άλλα τέτοια ωραία λόγια.

Κύριοι της κυβέρνησης και ιδίως κύριε Βενιζέλε που κρατάτε στα χέρια σας αυτή τη στιγμή τα διαπραγματευτικά χαρτιά της χώρας μπορείτε να φωνάξετε μια έστω φορά «εν τη παλάμη και ούτω… βοηθήσομεν». Αν για άλλη μια φορά σκύψουμε το κεφάλι, τους πούμε «μπάτε σκύλοι αλέστε» και δεν κερδίσουμε τίποτε τότε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Αλλά από την άλλη, τι να περιμένει κανείς από τον Βενιζέλο ο οποίος εμφανίζεται ξαφνικά «Ατλαντιστής» και… αμερικανικότερος των Αμερικανών; Που ζήτησε άμεση απάντηση κατά της Συρίας που χρησιμοποίησε όπως είπε χημικά. Δηλαδή ζήτησε επίθεση αν και ακόμη και ο Ομπάμα διστάζει γιατί δεν έχει ατράνταχτα στοιχεία.

Συμπέρασμα: Κύριοι δανειστές δώστε λίγο βούτυρο και στην Ελλάδα αν θέλετε να παίξετε με τα κανόνια σας και τα αεροπλανάκια σας.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. pythagorean avatar
    pythagorean 30/08/2013 10:27:32

    Μετά από την ξεκάθαρη άρνηση της Αιγύπτου (που λοξοκοιτάει προς Μόσχα) και του ηχηρού "ΟΧΙ" του Βρετανικού Κοινοβουλίου, η συμμαχία των προθύμων δυτικών προστατών της Αλ Κάεντα οδεύει προς ταπεινωτική ήττα. Το τίμημα που θα ζητηθεί για τυχόν χρήση των ελληνικών βάσεων θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα υψηλό.

  2. dioklis avatar
    dioklis 30/08/2013 10:46:01

    Ξεχνάμε ότι έχουμε υπογράψει αμυντικές συμφωνίες με το Ισραήλ και πρέπει να της σεβαστούμε συνδράμοντας ?

    • pythagorean avatar
      pythagorean @ dioklis 30/08/2013 11:10:13

      Ποια συμφωνία ? Να συνδράμουμε σε τι ? Έχει δεχθεί επίθεση το Ισραήλ από τη Συρία ?

      • dioklis avatar
        dioklis @ pythagorean 30/08/2013 14:09:54

        Από τα συμφραζόμενα, μέχρι και κοινά υπουργικά συμβούλια κάμανε, οι δηλώσεις τους αναφέρονται σε κοινές ασκήσεις και συνεργασία στην άμυνα, που ως γνωστόν η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Αν είχαμε εμείς το πρόβλημα , που το έχουμε με την Τουρκία, δεν θα ζητούσαμε συνδρομή ? Εκτός και αν σερνόμαστε από τα γεγονότα χωρίς ίχνος έστω και βραχείας στρατηγικής

        • pythagorean avatar
          pythagorean @ dioklis 30/08/2013 15:37:52

          Τώρα τοποθετείσαι πιο ρεαλιστικά. Πράγματι έχουμε υπογράψει Μνημόνιο Στρατιωτικής Συνεργασίας. Αυτό όμως δεν περιλαμβάνει απρόκλητη επίθεση εναντίον τρίτου κράτους (Συρία). Αν το Ισραήλ επιθυμεί διακαώς να παραβούμε το Διεθνές Δίκαιο παρέχοντας βάσεις για βομβαρδισμό στρατηγικών στόχων στη Συρία, τότε θα πρέπει να απαιτήσουμε υψηλό αντίτιμο. Αυτά όμως δεν λέγονται δημοσίως. Ίσως μετά από 30 χρόνια να μάθουμε αν κάτι τέτοιο συνέβη.

  3. αντιρεαλιστής avatar
    αντιρεαλιστής 30/08/2013 11:08:04

    Είμαι τόσο απογοητευμένος από την κυβέρνηση Σαμαρά που ούτε αυτό πιστεύω πως θα κάνει!
    Εκτός από αυτό τι προτείνεται κ.Αριστερέ Ψάλτη;η Ελλάδα να ενισχύσει τους ισλαμοφασίστες που ενισχύουν οι Αμερικάνοι και Σια να συνεχίσουν την εξαφάνιση κάθε χριστιανικού ίχνους στη Συρία;Η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να στους "συμμάχους" της να μιλήσει και γι'αυτούς τους ανθρώπους;Η μήπως δεν αντιλαμβάνεστε τα γεωστρατηγικά μας οφέλη αν η μειονότητα αυτή έρθει κοντά στην Ελλάδα δεδομένου ότι οι ισλαμοφασίστες που τους σφάζουν είναι σχεδόν κομμάτια της Τουρκίας;

  4. fitsoulas avatar
    fitsoulas 30/08/2013 11:08:45

    Βούτυρο έδωσε και ο Μάρλο Μπράντο στη Μαρία Σνάιντερ στο "Τελευταίο Ταγκό στο Παρίσι" και μετά έπαιξε με το κανόνι του.

  5. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 30/08/2013 11:10:52

    Μάλλον προτρέχετε...

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 30/08/2013 11:11:13

    Συγνώμη αλλά μου θυμίζει τον αντιμνονιακό ρητορικό οίστρο της Κυβέρνησης Βαγγέλη Σαμαρά το άρθρο.
    Είμαστε μέλη μιας συμμαχίας; ή φεύγεις ή συμμετέχεις.
    Ασε που αν πχ δεχτεί επίθεση η Τουρκία οφείλουμε (από συμμαχικές υποχρεώσεις) να βοηθήσουμε
    Ασε που αν το ΝΑΤΟ αποφασίσει επίθεση οι βάσεις και οι διευκολύνσεις είναι αυτονόητες
    Ασε που πέρα και πάνω από όλες τις δεσμεύσεις και υποχρεώσεις το άρθρο κατρακυλά σε επικίνδυνους συμψηφισμούς: δώστε δανεικά για αίμα και πόλεμο; ούτε καν μισθοφόροι; σβήστε χρέος και βάλτε μπουρλότο; αυτή είναι η χώρα; Την απόφαση του Βρετανικού Κοινοβουλίου την διάβασες; αλλά εκεί έχουν ακόμα Βουλή και όχι εκθέσεις υπαλλήλων που εντελλόμαστε να εφαρμόσουμε.

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ Ο Ιθαγενής 31/08/2013 05:15:54

      Και η Τουρκια ηταν στο ΝΑΤΟ αλλα τους ειπε,οτι δεν μπορειτε να πατε στο Ιρακ, μεσω Τουρκιας.

  7. εφήμερος avatar
    εφήμερος 30/08/2013 11:30:59

    Και ποιός θα διαπραγματευθή τα όσα λέτε αγαπητέ αριστερέ ψάλτη? Μήπως ο κ. Βενιζέλος? Μα αυτός δήλωσε εθελοντής-απο τα μετόπισθεν-πριν καν αρχίσει η επέμβαση.Σκέφτομαι μονο τον δύστηχο δάσκαλο του μέλλοντος που θα πρέπει να εξηγεί στους μαθητές του τις διαφορές ανάμεσα στους δύο Βενιζέλους.Τον εθνάρχη και τον "πρόθυμο".

    • kat avatar
      kat @ εφήμερος 30/08/2013 11:51:07

      Ωχ Παναγιά μου...

  8. decodex avatar
    decodex 30/08/2013 12:30:19

    Αυτό αφορά μία διαπραγμάτευση από θέση ισχύος. Η Ελλάδα πάει να βγεί από το πηγάδι που γλυστράει έχοντας ήδη βαρίδια στα πόδια (τη τρόικα) τα οποία ενίοτε λειτουργούν και ως σκαλοπάτια (όχι όμως πάντα προς ανοδική κατεύθυνση). Τώρα μας λένε και να πατήσουν (ελαφρώς) από επάνω για να πάνε στο παραπέρα χωράφι. Θέση ισχύος δεν νομίζω να υφίσταται.
    Υπάρχουν δύο επιλογές:
    α. Να σου πούνε...δεν φτάνει που ήδη σε υποστηρίζω (όπως σε υποστηρίζω) έως τώρα και δεν γλυστράς να πας στον πάτο. Οπότε, ότι σου έδωσα, σου έδωσα και ρούφα το αυγό σου γιατι ούτως ή άλλως δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς.

    β. Να τους πούμε...δώσε κάνα χεράκι μπας και ανέβουμε πιο γρήγορα. Εδώ χρειάζεται κάποιο αντικειμενικό κριτήριο που θα πείσει. Το μόνο τέτοιο είναι η βελτίωση του παράγοντα σταθερότητας της χώρας. (κάτι που ήδη έχει ειπωθεί και συζητηθεί πιστεύω).

    Η σταθερότητα είναι το μόνο "όπλο" που θα μπορούσε να πείσει για κάποια περαιτέρω ανταλλάγματα. Με το δεδομένο ότι άλλες εναλλακτικές "κυβερνήσεις" στην Ελλάδα φαντάζουν μάλλον αποσταθεροποιητικές για τα μελλοντικά στρατηγικά σχέδια των συμμάχων μπορεί κάτι να επιτευχθεί.

  9. Απορών avatar
    Απορών 30/08/2013 12:33:47

    Θέλετε ενιαίο χώρο δράσης που θα εκτείνετε από την Κρήτη έως τη Μέση Ανατολή (Συρία). Πολύ καλά, θα το συνδυάσουμε και με οικονομική / ενεργειακή ενοποίηση μέσω ΑΟΖ συμπεριλαμβανομένου του συμπλέγματος του Καστελορίζου (εφόσον από ότι φαίνεται την Τουρκία δεν την εμπιστεύεστε και τόσο τελευταία και η Αίγυπτος άλλαξε χέρια και λόγω του αντιτουρκισμού της νέας της ηγεσίας θα τρέξει πρώτη να βάλει υπογραφή), ώστε να αποκτήσει και το Ισραήλ ζωτικό χώρο, να εξασφαλιστεί ο ενεργειακός εφοδιασμός της Ευρώπης με παράλληλη απεξάρτηση από τη Ρωσία και η Ελλάδα να κατασταστεί μαζί με την Κύπρο νησίδα σταθερότητας για όλην την περιοχή.
    Επιπλέον:
    1. Ρύθμιση χρέους για να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα πλεονάσματά μας για την υλοποίηση αυτού του στόχου μέσω έρευνας και υποδομών και να μην πηγαίνουν στα ελλείματα.
    2. Αναθεώρηση της συνθήκης Δουβλίνο 2 καθώς δεν μπορούμε ως Ελλάδα η οποία θα παίξει αυτό το ρόλο να δεχόμαστε μόνο εμείς σε ολόκληρη την Ευρώπη τις μεταναστευτικές ροές που εσείς προκαλείται, απλούστατα γιατί μας αποσταθεροποιούν και αυτό δεν το θέλετε.
    3. Εγγυήσεις για τις ελληνορθόδοξες κοινότητες στη Μέση Ανατολή τους οποίους θεωρούμε Έλληνες (έτσι θα έπρεπε τουλάχιστον) ως Ρουμ Ορτοντόξ, σε ένα ευρύτερο πλαίσιο προστασίας των μειονοτήτων (Κόπτες, Μαρωνίτες, Συροιακωβίτες, Σιίτες, Αλεβίτες, Αλαουίτες, Δρούζοι κτλ.) και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων για τα οποία τόσο κόπτεστε.
    4. Ενεργός ρόλος της Ελλάδας στην επίλυση του Παλαιστινιακού λόγω της ουδέτερης θρησκείας μας (δεν είμαστε ούτε εβραίοι, ούτε μουσουλμάνοι και ούτε δυτικοί χριστιανοί / πρώην σταυροφόροι, αντιθέτως είμαστε θύματά τους), της συνεργασίας μας με το Ισραήλ, των αρχαίων φυλετικών σχέσεων με τους Παλαιστίνιους και των φιλοαραβικών αισθημάτων του ελληνικού λαού.

    Και αφήστε τον Νταβούτογλου να ψάχνετε...

    Αλλά πριν καμμία διαπραγμάτευση (θέλω να πιστεύω πως δεν ισχύει) ήδη είπαμε πως η Ελλάδα θα είναι μπροστάρης χωρίς να ξέρει ακριβώς σε τί ακριβώς και αυτό προκειμένου να προιδεαστεί η κοινή γνώμη και να μην αντιδράσει αρνητικά αφού το μόνο που φαίνεται να ενδιαφέρει είναι το πολιτικό κόστος...

    • MCA avatar
      MCA @ Απορών 30/08/2013 18:03:35

      Ανεξαρτήτως του εάν συμφωνώ ή όχι με το σχόλιο σας και το κατά πόσο αυτά που γράφετε είναι εφικτά, συγχαρητήρια για την πρωτότυπη σκέψη σας.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Απορών 30/08/2013 18:57:46

      @Απορών
      Ναι, αλλα η Τουρκια ειναι βασικος παραγοντας της συμμαχιας κατα της Συριας. Ποιος θα θελησει να την δυσαρεστησει δινοντας μας ανταλλαγματα που δεν θα ειχαν την εγκριση της.

      Σε τι ποσο θα εκτιμησουμε την αξια των δυο επισκοπων (που εχουν απαγαγει η εχουν σκοτωσει οι συμμαχοι Τσετσενοι) για να παρουσιασουμε και αυτο τον λογαριασμο στην συμμαχια;

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/08/2013 12:59:36

    Δεν εχουμε δικαιοδοσια για το πως θα χρησιμοποιειται η βαση της Σουδας.Η συμφωνια με τους Αμερικανους δεν προβλεπει που θα πηγαινουν τα πλοια και τα αεροπλανα που τη χρησιμοποιουν και για ποιο σκοπο.Αυτα για τη Σουδα.
    Ασφαλως δικαιοδοσια εχουμε για τον εναεριο χωρο που ομως ειναι 1ο μιλια και τα χωρικα υδατα των 6 μιλιων.Εαν νομιζετε οτι μπορουμε να εκβιασουμε με διαγραφη χρεους για να μην κανουν παρακαμψη στα διεθνη υδατα και το διεθνη εναεριο χωρο οι Αμερικανοι ειστε υπερβολικοι.
    Με χαμηλους τονους μπορει να κερδισουμε πιο πολλα.

  11. Κατερίνα Αλβ. avatar
    Κατερίνα Αλβ. 30/08/2013 13:06:56

    Ο Βενιζέλος. Μπράβο. Αυτός θα διεκδικήσει τα δικαιώματά μας με σθένος και αποφασιστικότητα. Καλύτερος απλά, ΔΕΝ υπάρχει!
    Την εκδοχή να αποτελέσουμε στόχο αντιποίνων, την εξετάζετε ή δεν υφίσταται λέτε αυτή η πιθανότητα;
    Καλύτερα η Ρώσικη ράθυμη αρκούδα να αποτρέψει τελικά το αιματοκύλισμα και ας μην εισπράξουμε ποτέ της συνενοχής μας τα ....αργύρια.

  12. pythagorean avatar
    pythagorean 30/08/2013 13:15:33

    Μετά από την ξεκάθαρη άρνηση της Αιγύπτου (που λοξοκοιτάει προς Μόσχα) και το ηχηρό "ΟΧΙ" του Βρετανικού Κοινοβουλίου, η συμμαχία των προθύμων αποψιλώνεται και οδεύει προς ταπεινωτική ήττα. Το τίμημα που θα ζητηθεί για τυχόν χρήση των ελληνικών βάσεων θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα υψηλό.

  13. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 13:34:45

    δηλαδη αυτο που ζητας ειναι εκτος απο το ξεπουλημα του οικοπεδου που λεγεται Ελλαδα, να ξεπουλησουμε και την ψυχη μας.
    προσκυνω τη χαρη σου....
    μην τρεφεις ελπιδες παντως. και ΟΛΑ θα τα δωσουν και ΤΙΠΟΤΑ δεν θα παρουν

    • kat avatar
      kat @ και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 15:22:04

      ++++

    • kat avatar
      kat @ και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 15:22:04

      ++++

  14. daresome avatar
    daresome 30/08/2013 13:37:44

    ...... κάθε χριστιανικού ίχνους όχι μόνο στη Συρία, αλλά παντού. Αυτός είναι ο σκοπός τους και όσο θα δυναμώνουν τόσο θα επεκτείνονται και στο τέλος θα μας καταπιούν όλους .....

  15. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 13:39:12

    απορω και μονο που πιστευεις οτι μπορει να υπαρχει πολιτικος που μπορει να τα ζητησει ολα αυτα, απορων

    • Απορών avatar
      Απορών @ και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 16:30:30

      Μα δεν το πιστεύω... οι πολιτικοί μας και γενικότερα ως λαός έχουμε την τάση να πιστεύουμε ότι όλα είναι παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος... Τί από τα παραπάνω δεν θα ήθελε ο αμερικανικός παράγοντας; Εγώ νομίζω πως όλα θα τα ήθελε... απλά νομίζουμε ότι οι άλλες χώρες είναι σαν τον πατέρας μας που ότι και να του ζητούσαμε το έβγαζε από την τσέπη του (δηλαδή το έχανε αυτός).

    • Απορών avatar
      Απορών @ και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 16:38:09

      Συμπλήρωση: για οποιαδήποτε συμμετοχή της Ελλάδας το 3ο θα πρέπει να είναι απαράβατος όρος. Τώρα το πως αυτό μπορεί να γίνει αυτό... δυστυχώς δεν το γνωρίζω...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Απορών 30/08/2013 17:10:40

        *Που να βρω μιά ψυχή σαρανταπληγιασμένη
        κι απροσκύνητη, σαν τη ψυχή μου,
        να της ξομολογηθώ;* ~Νίκος Καζαντζάκης

        • Απορών avatar
          Απορών @ η Dimi 30/08/2013 18:31:18

          Αν αυτό είναι μομφή... όπως θα δείτε στην απάντησή μου στον MCA συμμερίζομαι τον προβληματισμό... Αν είναι θρήνος για τα δεινά πληθυσμών που νιώθουμε πολύ συγγενείς, ισχύει το ίδιο...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Απορών 30/08/2013 22:13:55

            Μόνον εκτίμηση και σεβασμό, μού εμπνέουν οι γνώσεις και οι θέσεις σας. Και ημικρανία, που γράφει ιατρικό ιστορικό, μού προκάλεσε το βίντεο με τον συγκλονιστικό Σύριο πατέρα http://bit.ly/14CNwSn Και απορώ, πως είναι δυνατόν Eμείς, οι Έλληνες, λόγω δεσμεύσεων ΝΑΤΟ, παθητικό έστω όργανο να γίνουμε της επικείμενης επίθεσης κατά του πανάρχαιου και φίλου Συριακού λαού και των Ορθοδόξων Χριστιανών της Συρίας. Είναι πασίδηλο πλέον ότι, η διαστροφική- «αριστοκρατία της σκοπιμότητας», τα μάλα ενοχλείται και στόχο έχει την εξάλειψη των αρχαιότερων πολιτισμών της Γης. Στο στόχαστρό της λοιπόν, η Μεσοποταμία των πετρελαίων και των πάμπλουτων υδάτινων πόρων των Τίγρη και Ευφράτη ποταμών, το Αφγανιστάν (οι Ελληνογενείς Καλάς, με τα γαλάζια μάτια, υπερηφανεύονται για τη καταγωγή τους από τον Μέγα Αλέξανδρο, γι αυτό εκεί οργιάζει η άθλια προπαγάνδα των σκοπιανών), το Ιράν, η Λιβύη, η Αίγυπτος, η Ιταλία, η Ισπανία. η Ελλάδα, η Συρία..). Για να μην υπάρχει πλέον ιστορικό παρελθόν. Ούτε ευοίωνο για την ανθρωπότητα μέλλον. Σας ευχαριστώ.

          • Απορών avatar
            Απορών @ η Dimi 31/08/2013 00:41:51

            Η κατάσταση είναι τόσο τραγική που εν μέρει ντρέπομαι για όσα έγραψα παραπάνω. Δείτε τα ως αυθόρμητη απάντηση σε ένα κουίζ στρατηγικής παρά ως πεποίθηση και βούληση. Όπως έγραψα: ο 3ος όρος θα πρέπει να είναι απαράβατος, ωστόσο δεν γνωρίζω και πως θα μπορούσε να διασφαλισθεί κάτι τέτοιο.
            Όσο για τις υποτιθέμενες γνώσεις μου, ένας σχολιαστής όπως όλοι μας χωρίς καμμία ιδιαίτερη γνώση, για αυτό και μπορώ να λέω ό,τι μου κατέβει με ευκολία χωρίς να αναλαμβάνω και την ευθύνη που έχει η κυβέρνηση... Εγώ σας ευχαριστώ.

  16. GLAD avatar
    GLAD 30/08/2013 13:40:51

    Η όπως έλεγαν παλιά οι Κουτσούμπες "better read than dead"...

  17. GLAD avatar
    GLAD 30/08/2013 13:43:19

    Συγνώμη - red .

  18. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 13:59:53

    δεν βλεπω πως θα αναχαιτιστει η δυσαρεσκεια του κοσμου. παραδοσιακα δε, η δημοτικες εκλογες αποτελουν την καλυτερη ευκαιρια για εκφραση αυτης της δυσαρεσκειας. φυσικα, και λυπαμαι για αυτο, δεν περιμενω τον κοσμο να εκφρασει της αποδοκιμασια του με ωριμο και αποτελεσματικο τροπο, οποτε θεωρω εκ προοιμιου οτι ο δημος της αθηνας θα ζησει ενα νεο πειραμα...στου κασιδι(αρη) του κεφαλι

    • και Κλεφτης και Απελατης avatar
      και Κλεφτης και Απελατης @ και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 14:00:31

      ουπς! εκτος θεματος....χαχα

  19. sender avatar
    sender 30/08/2013 14:00:53

    Στην σφαίρα της realpolitik,το να υπάρχει ηθικό δίλημμα θεωρείται κυνικά,ουτοπικό και ανεδαφικό.Αλλά ποιός λογαριάζει την γνώμη μας;Χυδαία εποχή.

  20. GREG avatar
    GREG 30/08/2013 14:34:37

    Μου θυμιζει τις παραμονες της επιθεσης στο Ιρακ ,που μας ελεγαν οι πολιτικοι μας,οτι εαν βοηθησουμε τους Αμερικανους(με την αποστολη των φρεγατων μας,κ.τ.λ) θα δουν ευνοικα το Κυπριακο....
    Ξερετε να εγινε κατι τετοιο?

    • και Κλεφτης και Απελατης avatar
      και Κλεφτης και Απελατης @ GREG 30/08/2013 14:51:57

      εχω μια βασικη αρχη. δεν πιστευω τιποτα απ' ο,τι λενε οι πολιτικοι

  21. Φωτεινἠ avatar
    Φωτεινἠ 30/08/2013 14:35:40

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΙΤ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ;;; What are they after for this time???

  22. ΚΜ avatar
    ΚΜ 30/08/2013 15:02:16

    Δεν θα ήθελα με τίποτα να βάψουμε στα χέρια μας στο αίμα των χριστιανών της Συρίας (με τους οποίους μας συνδέουν πολύ περισσότερα από ότι με κάτι σιελ και ροζ εθνομηδενιστές ελληνόφωνους), όσα αργύρια και να μας δώσουν. Μερικά πράγματα δεν μπαίνουν στη ζυγαριά. Το μόνο πλεονέκτημα μας σε αυτόν τον κόσμο είναι η ψυχή μας. Στο βαθμό που τη χάσαμε, τραβάμε όσα τραβάμε. Ε μην την χάσουμε και τελείως! Όσο για τη μάχη με το χρέος, σε βάθος χρόνου, με σωστές ενέργειες, προσπάθεια και με τη βοήθεια του Θεού, είναι δυνατόν να βγούμε από το λούκι ούτως ή άλλως.

  23. ΑκαιΣ avatar
    ΑκαιΣ 30/08/2013 16:23:46

    Καλησπέρα σας ΚΜ. Σε κάποια σημεία σας, με εκνευρίζετε αφόρητα αλλά όσο περάει ο καιρός, ανακαλύπτω οτι μας συνδέουν τελικά περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Ή τέλος πάντων, πιό ουσιαστικά.
    Να είστε καλά.

  24. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 16:46:25

    KM, σχετικα με το σχολιο σου περι χρεους, δεν υπαρχει βαθος χρονου. αυτη τη φορα ο χρονος ειναι ενας επιπλεον αντιπαλος, ισως και ο χειροτερος. το χρεος δεν ξεχρεωνεται με κανενα τροπο, οδευουμε μαθηματικα στην ολοκληρωτικη καταστροφη.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 17:07:27

      Είτε στη μια περίπτωση είτε στην άλλη, σε τίποτα δεν θα μας ωφελήσει να συνεργήσουμε στον αφανισμό των Χριστιανών της Μέσης Ανατολής.

  25. yianna avatar
    yianna 30/08/2013 17:32:44

    Μήπως για την παροχή διευκολύνσεων άνευ ανταλλαγμάτων βγήκε στην επιφάνεια το θέμα του ΤΑΥΠΕΔ και της εθνικής μας περιουσίας?
    Γιατί να μας δώσουν ανταλλάγματα αφού τους χρωστάμε τόσα δις και ουσιαστικά έχουμε χάσει την εθνική μας κυριαρχία?

  26. πολίτης avatar
    πολίτης 30/08/2013 18:11:04

    H Eλλάδα δεν έχει να κερδίσει απολύτως τίποτα από την εμπλοκή στον πόλεμο.
    Ότι θα υπάρξουν πολιτικοί που θα έχουν τσαγανό να διαπραγματευτούν καλύτερους όρους με αντάλλαγμα τις εδώ βάσεις, είναι ανέκδοτο.
    Και θα τα δώσουν όλα και τίποτα δε θα απαιτήσουν.
    Αντίθετα. Θα διευκολύνουμε τους Τούρκους που έχουν συμφέρον από την επίθεση, θα είμαστε οι πρώτοι που θα υποστούμε νέα κύματα προσφύγων και με μια ποιοτική διαφορά. Εμπλεκόμαστε σε έναν εμφύλιο θρησκευτικού περιεχομένου και οι άνθρωποι που θα έρθουν εδώ δε θα είναι μόνο πρόσφυγες που έφυγαν για να αποφύγουν τις βόμβες ή την πείνα, αλλά και μαχητές τζιχάντ αφού οι σύμμαχοι ευνοούν τους σουνίτες. Το μεταναστευτικό θα πάρει άλλη διάσταση και είναι το μόνο που μας έλειπε.
    Τι θα κάνουν δηλ. αν αρνηθούμε; Δε θα μας δώσουν τη δόση ή θα μας βομβαρδίσουν;
    Άντε, γιατί πάνε να μας μπλέξουν πολύ άσχημα.

  27. Απορών avatar
    Απορών 30/08/2013 18:29:13

    Αγαπητέ, το δίλλημα είναι τόσο μεγάλο που ούτε εγώ γνωρίζω αν... συμφωνώ με αυτά που γράφω...
    Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε το Ba'ath εγγυητή του λαϊκού χαρακτήρα της Συρίας και κατ' επέκταση του στοιχειώδους σεβασμού των δικαιωμάτων των μειονοτήτων (και ο Άσαντ μειονοτικός είναι) ξεχνώντας ότι το λαϊκό κράτος εδράζεται στον εθνικισμό με τα γνωστά αποτελέσματα στην κεμαλική Τουρκία και τη νασερική Αίγυπτο για τις μειονότητες.
    Ωστόσο, σε σύγκριση με τους κάφρους αντιπάλους του Άσαντ... το Ba'ath φαντάζει εγγυητής της ασφάλειας των μειονοτήτων και ας ελπίσουμε, ελλείψει εναλλακτικής, να κρατήσει γερά ό,τι και αν γίνει...

    • Ναύτης avatar
      Ναύτης @ Απορών 30/08/2013 23:16:24

      Αγαπητέ Απορούντα συμφωνούμε απόλυτα ως προς την αναγκαστική υποστήριξη του Άσαντ, αλλά τα περί διαπραγματεύσεων, τα θεωρώ ρομαντικά σχέδια και σκέψεις, που όμως δυστυχώς βρίσκονται εκτός πλάνων και σκέψεων των διεθνών εγκληματιών, που εφαρμόζουν το διαίρει και βασίλευε αρπάζοντας τον πλούτο που εποφθαλμιούν, χωρίς πολλά πολλά παζάρια ..
      Το δίκαιο του αδίστακτου επικρατεί.

      • Απορών avatar
        Απορών @ Ναύτης 31/08/2013 00:44:30

        Δεν μπορώ να πω πως έχετε άδικο... Από την άλλη όμως και η πλήρης απουσία δεν νομίζω να ωφελήσει κανένα...

  28. dioklis avatar
    dioklis 30/08/2013 19:06:14

    Αν είσαι περιστέρι δεν γίνεται να κάνεις παρέα με γεράκια να τσαμπουκαλευεσαι εκ του ασφαλούς και όταν έρθει η ώρα του φαγητού να μην σου αρέσουν η σάρκες και να ζητάς από τα γεράκια σπόρους. Τόσα σχόλια για το τι θέλει ο καθένας, χωρίς να βλέπουμε την πραγματικότητα. Τι είμαστε, τι φαγητό μας αρέσει, και αν υπάρχει εκεί που πάμε ?

  29. Απορών avatar
    Απορών 30/08/2013 19:21:16

    Η Τουρκία θέλει να είναι βασική σύμμαχος αλλά αυτή τη φορά δεν φαίνεται να της βγαίνει. Ίσα ίσα που ό,τι κάναμε έως τώρα εμείς (και εχθές ο Βενιζέλος) το κάνει τώρα η Τουρκία. Έχει αυτοδεσμευθεί τόσο πολύ στη μια πλευρά που δεν μπορεί να απέχει ακόμα και αν δεν πάρει τίποτα.
    Όσο για τους επισκόπους και το γενικότερο ηθικό ζήτημα απαντώ επάνω. Με συναισθηματικούς όρους αντιλαμβάνομαι την ειρωνία και στωικά την εισπράτω γιατί δεν είναι ανυπόσταση, αντιθέτως. Αλλά μίλησα με όρους στρατηγικής και επιπλέον, είπα παραπάνω ότι δεν γνωρίζω πως θα μπορούσε να διασφαλιστεί το 3ο αίτημα, άρα το "σχέδιο μου" είναι ελλιπές... δεν ισχυρίζομαι ότι έχω απάντηση για όλα και τελοσπάντων δεν έχω και όλα τα στοιχεία διαθέσιμα...
    Ωστόσο, η απλή συναισθηματική αντίδραση θα ήταν "ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ": θα νιώθαμε μια χαρά, η εισβολή θα γινότανε, θα σφαγιάζονταν όλες οι μειονότητες, η Τουρκία θα αναβαθμιζόταν και δεν θα πετυχαίναμε τίποτα. Αν θέλουμε να βοηθήσουμε και τους επισκόπους και τις μειονότητες που μας ενδιαφέρουν θεωρώ ότι μάλλον θα πρέπει να συμμετέχουμε με τους όρους μας παρά να απέχουμε, αλλά επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω ακριβώς πως θα μπορούσε να γίνει αυτό...

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Απορών 31/08/2013 00:07:04

      Θα πετυχαιναμε να μην χασουμε την ψυχη μας. Και οταν θα εχουμε χασει την ψυχη μας, τοτε δεν θα εχουμε το δικαιωμα να κουνησουμε το δακτυλο στο επερχομενο εσωτερικο δεος. Και επιτρεψτε μου να σας θυμισω οτι εσεις το κουνατε αρκετα το δακτυλο στο επερχομενο εσωτερικο δεος.

      • Απορών avatar
        Απορών @ Zugzwang 31/08/2013 12:30:19

        Τελικά το πρόβλημα είναι ότι κουνάω το δακτυλό μου στο εσωτερικό δέος; Τα υπόλοιπα που γράφετε δεν με αφήνουν αδιάφορο πάντως και τα αντιλαμβάνομαι. Τολμώ να πω ότι συναισθηματικά συμφωνούμε πλήρως και λογικά εν μέρει...

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Απορών 31/08/2013 21:47:30

          Δεν ειμαι σιγουρος οτι συναισθηματικα συμφωνουμε πληρως. Διαισθανομαι οτι μας εχουν διαπλασει arketa διαφορετικες καταστασεις και εμπειριες. Ετσι εξηγειται και το οτι λογικα συμφωνουμαι εν μερει και οχι πληρως. Η λογικη εκαστου εξαρταται απο την ψυχη του και απο την ιστορια του . Αν δεν ηταν ετσι, τοτε οσοι εχουν ιδιο IQ θα ειχαν και τις ιδιες αποψεις...Και ο Μπομπυ Φισερ με το IQ 183 θα ειχε το αλανθαστο ...

          • Απορών avatar
            Απορών @ Zugzwang 01/09/2013 14:53:17

            Αγαπητέ Zugzwang μπορεί εσείς να μη θέλετε να με δείτε ούτε ζωγραφιστό, αλλά ώρες ώρες φαντάζομαι πως θα είχε πολύ ενδιαφέρον να πίναμε έναν καφέ μαζί...

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Απορών 01/09/2013 19:44:02

            @Απορων
            Κανετε λαθος. Διαβαστε με πιο προσεκτικα. Και θα επινα ευχαριστως καφε μαζι σας αν δεν μας χωριζε μεγαλη χιλιομετρικη αποσταση.

          • Απορών avatar
            Απορών @ Απορών 01/09/2013 22:47:16

            Χαίρομαι... τα περί IQ σαφώς και δεν έχουν καμμία σημασία, απλά στην Ελλάδα κάποιες φορές μπερδεύουμε τη μέθοδο με το στόχο και ενώ π.χ. μπορεί κάποιος να θέλει να πάρει το δεξιό μονοπάτι επειδή θεωρεί ότι είναι μικρότερο και ο άλλος το ίδιο για το αριστερό, ξεχνάμε ότι θέλουμε να φτάσουμε στο ίδιο σημείο. Αυτό δεν έχει να κάνει με την ευφυία, το IQ κτλ. αλλά με τα υπόλοιπα που αναφέρετε.

  30. Η απερισκεψία του Ίκαρου avatar
    Η απερισκεψία του Ίκαρου 31/08/2013 07:51:18

    Εμένα πάλι αυτή η ....ρεαλιστική προσέγγιση, του στυλ ''τι μου δίνετε για να σας εξυπηρετήσω'', ή ''θα σας εξυπηρετήσω, αλλά δώστε μου κι εσείς 50€'', μου μοιάζει λίγο με εκπόρνευση ..... Δεν ξέρω μήπως είναι ...ηθικίστικη η θεώρησή μου βέβαια, γιατί στην πολιτική (των πολιτικάντηδων), η αξιοπρέπεια και η συνείδηση περιττεύουν.

  31. η Dimi avatar
    η Dimi 31/08/2013 10:31:37

    *Το Μνημόνιο ως "επιβεβλημένο" και "αυτονόητο" πρέπει να προηγηθεί του Συντάγματος της χώρας και το δεύτερο πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες περιορισμού της Εθνικής Κυριαρχίας.*

    Βαγγέλης Βενίζέλος, Συνταγματολόγος:
    *Nέο Σύνταγμα που να προβλέπει τον περιορισμό της Εθνικής μας Κυριαρχίας*
    πηγή: Defence.net | 03/01/2011 | 16:25 | (απόσπασμα) |

  32. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 31/08/2013 11:32:26

    H Eλλάδα θα λάβει σοβαρά οικονομικά ανταλλάγματα για την παραχώρηση διευκολύνσεων.Αυτά είναι: Αύξηση της τιμής πετρελαίου, αυξηση της ροής λαθρομεταναστών και εξαφάνιση του Ελληνορθόδοξου στοιχείου στην Συρία.

    Φυσικά πολύ εύστοχα επισημαίνεται η προσπάθεια του Κου Βενιζέλου να επικρατήσει στην διελκυστίνδα του με τον Κο Αβραμόπουλο ,αλλά ξέρετε ότι στην κυβέρνηση η ευθύνη είναι συλλογική και βαραίνει και τον Ηγήτορα της.Κατά συνέπεια θα πρέπει να αναζητηθεί η ευθύνη και σε αυτόν αλλά και στα κομματικά παραμάγαζα της Ν.Δ. που καθηλώνουν τις πολιτικές της Ηγετικής ομάδας της Ν.Δ..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.