#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/01/2013 00:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διεθνές "κράξιμο" για το δάνειο του Mega



Αντικείμενο χλευασμού και σκληρής κριτικής κατά της Ελλάδας, έγινε και στο εξωτερικό το δάνειο που πήρε το Mega Channel. H ανταποκρίτρια Süddeutsche Zeitung της Γερμανίας Κριστιάνε Σλότσερ έγραψε το σχετικό άρθρο το οποίο σύμφωνα με την Deutsche Welle αναφέρει:

«Πολλά μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα κινούνται, όπως και το κράτος, στο χείλος του οικονομικού γκρεμού. Τα έσοδα από καταχωρήσεις είναι τόσο πενιχρά όσο και η οικονομική κατάσταση ενώ ακόμη και μεγάλοι δημοσιογραφικοί οίκοι είναι καταχρεωμένοι. Οι επιφανέστεροι εξ αυτών είναι στενά συνδεδεμένοι με την πολιτική και την οικονομία. Οι ιδιοκτήτες τους πλούτισαν ως εφοπλιστές ή εργολάβοι οικοδομών».

«Στις 16 Ιανουαρίου οι ελληνικές τράπεζες αναμένεται να αποκτήσουν ειδικούς επόπτες. Αυτοί θα είναι επιφορτισμένοι κατ' επιθυμία της ΕΕ να επιτηρούν τη χορήγηση μεγάλων δανείων, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ειδικούς πελάτες: συγγενείς μετόχων, ελληνικά κόμματα ή και μέσα ενημέρωσης. Πριν την άφιξη των εποπτών, μία γνωστή δημοσιογραφική επιχείρηση καλύφθηκε γρήγορα με ένα δάνειο από τις τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της χώρας: πρόκειται για το Mega, τον μεγαλύτερο ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό», επισημαίνει η δημοσιογράφος.

Εδώ που τα λέμε δεν έχουν κι άδικο. Δε μπορεί να στενάζουν χιλιάδες επιχειρήσεις και πιο υγιείς από τον Τηλέτυπο και να μην μπορούν να πάρουν ούτε ένα ευρώ δάνειο. Δε μπορεί ακόμη και για δάνειο 20-30 χιλιάδων σε μια μικρή επιχείρηση οι τραπεζίτες να κάνουν την πάπια και μόλις ζητούνται 88 εκατ. για αναχρηματοδότηση τραπεζικού δανεισμού του Mega να… προσκυνούν τα αφεντικά.

Τα βλέπουν αυτά χιλιάδες επιχειρηματίες και οι πολίτες και είναι πεπεισμένοι ότι η διαπλοκή στα ΜΜΕ δε θα καταπολεμηθεί ποτέ.

Μάλιστα, η ανακοίνωση του δανείου έγινε προτού μπουν οι ευρωπαίοι επίτροποι που θα ελέγξουν τα πάντα. Τυχαίο; Δε νομίζω.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 09/01/2013 00:57:50

    Τεράστιο αυτογκολ της +κυβερνησης.Τελικά είναι 88;Το μεγκα δεν είπε για δανειο 10 εκ. (καθαρά 8 εκ.);

  2. rally monkey avatar
    rally monkey 09/01/2013 01:17:17

    ο πολυς κόσμος πάντως δεν το ακουσε απο την Deutsche Welle
    αποτέλεσμα ..πάλι τον καναμε μάγκα

  3. kouvari avatar
    kouvari 09/01/2013 03:58:14

    Χρωσταγε ηδη 88εκ απο παλιοτερα δανεια και οι τραπεζες τα ανακεφαλοποιησαν....συν και 10εκ στο χερι...
    Δηλαδη 98εκ συνολικα....!!!

  4. kouvari avatar
    kouvari 09/01/2013 04:03:28

    Δουλευω σε επιχειρηση που εξαγουμε σε 50 χωρες στον κοσμο....!!
    Δεν χρωσταμε πουθενα...ουτε στην εφορια....ουτε σε ασφαλιστικα ταμεια...ουτε σε τραπεζες...
    Ο κυκλος εργασιων της εταιρειας ειναι περιπου 33εκ ευρω...
    Καθε χρονο περναμε 1εκ ευρω δανειο (6μηνο νομιζω) πριν τα Χριστουγεννα για να πληρωνουμε τους παραγωγους....
    Τα τελευταια δυο χρονια....γιοκ..οι τραπεζες δεν μας δινουν ουτε σεντ....
    Το MEGA πως τα καταφερε θα μου πει κανεις.....?

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ kouvari 09/01/2013 07:46:35

      Ήταν απλά μία ατυχής χρονική σύμπτωση η άρον άρον χορήγηση δανείου , που οι φθονεροί μονάχα συσχετίζουν με την επικείμενη εγκατάσταση των ''ειδικών εποπτών'' στις Τράπεζες...

      ''Το MEGA πως τα καταφερε θα μου πει κανεις…..?''

      Τα κατάφερε κύριε, απλά γιατί ηγούνται της επιχείρησης άξιοι, ικανοί, τίμιοι, ταλαντούχοι, αξιοπρεπείς και εμπνευσμένοι επιχειρηματίες, που πάνω από όλα βάζουν την έγκυρη ενημέρωση και τη συμβολή τους στην άνοδο του πνευματικού επιπέδου του κοινού στο οποίο απευθύνονται.
      Τι ερωτήσεις είναι αυτές; Μη δείτε να προκόβουν οι ικανοί !!!! :-)

      Υ.Γ : Συγχαρητήρια στην εταιρεία που εργάζεστε. Τυχερός είσαστε.

    • Guardian Angel avatar
      Guardian Angel @ kouvari 09/01/2013 08:23:45

      Πουλήστε την επιχείρηση στους μετόχους του ΜΕΓΚΑ (Μπόμπολα κλπ) και θα δείτε πως διορθώνονται όλα.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/01/2013 11:22:21

    Η ανταποκρίτρια της Süddeutsche γράφει αυτά που αυτολογοκρίνουν οι εγχώριοι τσάτσοι.
    Άν πώ ότι η λύση είναι μια Treuhandanstalt, θ' ακούσω πολύ βρίσιμο.
    Ξέρετε, είναι η υπηρεσία που μετά το 1989 διέλυσε τις "κρατικής" (δηλαδή της νομενκλατούρας) ιδιοκτησίας επιχειρήσεις της πρώην Ανατολικής Γερμανίας.
    Αλλά θα έχω άδικο;

  6. astoria avatar
    astoria 09/01/2013 11:46:46

    Με ενοχλει που σαν υπναπτυκτοι ιθαγενεις εκλαμβανουμε οτι γραφουν και λενε οι ξενοι και τα ΜΜΕ τους ως δεδομενα και ως γραφες τις βιβλου.

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ astoria 09/01/2013 20:01:41

      Έχεις δίκιο, ζητούμε συγγνώμη !!!
      Αλλη φορά θα ακούμε μόνο Πρετεντέρη και Όλγα...
      Και Μπάμπη...
      Α, ξέχασα, και Άρη....

  7. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/01/2013 11:51:39

    Έχουν αψιλίες ο Μπόμπολας, ο Ψυχάρης και τ' άλλα παιδιά...

  8. Νικόλας avatar
    Νικόλας 09/01/2013 12:19:48

    Καλημέρα,

    εγώ μια απορία έχω. Όταν λέμε 88 εκατ. δάνειο σημαίνει ότι παίρνω 88 εκατ. για να τα κάνω κάτι. Εδώ μιλάμε για "αναχρηματοδότηση χρέους". Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτός ο όρος και περί αυτού θέλω να ρωτήσω κάποιον σχετικότερο. Τι σημαίνει "αναχρηματοδότηση"; Σημαίνει ότι χρωστάω ήδη 88 εκατ. και η τράπεζα μου δίνει δάνειο για να πληρώσω αυτά τα χρέη (και επιπλέον π.χ. 10 εκατ. όπως είπε ο kouvari); Γιατί αυτό δεν έχει διαφορά από το δάνειο. Δάνειο είναι, απλά εγώ το χρησιμοποιώ για να ξεπληρώσω παλιά χρέη.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Νικόλας 09/01/2013 15:13:14

      Σημαίνει ότι χρωστάω ήδη x εκατ. και η (ίδια ή άλλη) τράπεζα μου δίνει άλλο δάνειο y εκατ. με ευνοικότερους όρους (χαμηλότερο επιτόκιο, μακροτερη περίοδο αποπληρωμής, ενδεχομένως χρόνο χάριτος) για να πληρώσω αυτά τα χρέη.
      Κάποτε αυτές τις ονόμαζαν "προβληματικές επιχειρήσεις" και άν δεν ήθελε να κλείσουν, τις αναλάμβανε το κράτος με εξαγορά. Τώρα, για να μην κλείσουν τις στηρίζει το ζόμπι τραπεζικό σύστημα, χωρίς όμως αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος. "Λεπτομέρεια": Τις στηρίζει το διακρατικό δανεικό ρευστό που παρέχει στο τραπεζικό σύστημα η ΕΚΤ και ο Μηχανισμός Στήριξης, το οποίο (προς το παρόν) εγγράφεται στο Ελληνικό Δημόσιο χρέος.
      Οι πολίτες και φορολογούμενοι γινόμαστε (χωρίς να ρωτηθούμε) πιστωτές τους.
      Όταν (και κυρίως άν) αποπληρωθεί, ο δανεισμός τότε ξανασυζητάμε τι σημαίνει αυτό επι της ουσίας και ποιοί ακριβώς "θα πληρώσουν τον βαρκάρη".

  9. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 09/01/2013 12:27:29

    Η Ελλάδα δεν είναι Γερμανία, Θείο, ούτε οι Έλληνες Γερμανοί.
    Άλλη νοοτροπία, άλλοι άνθρωποι, πόσες φορές οι ίδιοι οι Γερμανοί έχουν πει την πατρίδα τους "Ψωροκώσταινα"?!

    Δεν υπάρχει η εμπιστοσύνη, η αξιοπιστία και η εγκυρότητα του Γερμανικού Κράτους ή η νομιμοφροσύνη της πλειονότητας των γερμανών επιχειρηματιών.

    Ξέρω από ιδιωτικό τομέα, λίγοι οι σωστοί, για τις αρπαχτές οι περισσότεροι, συμφωνώ να τελειώνουν οι κρατικοδίαιτοι.
    Αλλά όχι εντελώς ελεύθερη αγορά (που δεν υπάρχει για μένα πουθενά στην πραγματικότητα, όλοι στην τελική τον κ@$λο τους κοιτάνε όπως είπα και σ' άλλο σχόλιο),
    το σωστό κράτος να ελέγχει, να οδηγεί την σωστή επιχειρηματικότητα με συστάσεις και "όπου δεν πίπτει λόγος και υπάρχει παρανομία, να πίπτει ράβδος"!
    Εγώ το ονομάζω "κρατικό καπιταλισμό", αν και μάλλον αδόκιμος ο όρος.

    Είπαμε να ξαναφτιάξουμε το μαγαζί η "Όμορφη Ελλάς" και όσο γρηγορότερα να αρχίζει να ξαναδουλεύει..

    Αν ήταν να το γκρεμίσουμε, ψηφίζαμε και σφύριζα!...

  10. Νικόλας avatar
    Νικόλας 09/01/2013 16:43:14

    Επομένως η αναχρηματοδότηση είναι μια υποκατηγορία δανείου. Λανθασμένα λένε κάποιοι ότι "το MEGA δεν πήρε δάνειο άσχετοι, απλά αναχρηματοδότηση χρέους έγινε. Χρώσταγε 88 εκ. πήρε 98εκ. αλλά τα 88εκ. ήταν αναχρηματοδότηση οπότε 10 εκ. πήρε στην ουσία." Αυτός ο συλλογισμός είναι εντελώς άκυρος. Το MEGA πήρε 98 εκατ. δάνειο, ένα μεγάλο τμήμα του οποίου διέθεσε για αποπληρωμή χρεών του παρελθόντος. Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.