12/09/2008 16:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διεθνές θέμα το ζεύγος Ρουσόπουλου

Το μπλογκ του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters (Reuters Blogs), με τίτλο «What should a minister's wife do in Greece?» αναφέρεται στην πτώση της δημοτικότητας του Κ. Καραμανλή εξαιτίας των σκανδάλων και επικεντρώνεται στις εκδοτικές και δημοσιογραφικές δραστηριότητες της κας Μάρας Ζαχαρέα.

«Ο κληρονόμος μίας από τις πιο διακεκριμένες πολιτικές οικογένειες ανήλθε στην εξουσία το 2004 πείθοντας τους Έλληνες ότι θα ξεκαθαρίσει την κακοδιοίκηση των σοσιαλιστών, αλλά η οικονομική του πολιτική και μια σειρά σκανδάλων ξεσήκωσαν λαϊκή δυσαρέσκεια...», αναφέρει το δημοσίευμα του διεθνούς πρακτορείου για τον κ. Καραμανλή.

Στη συνέχεια αναφέρεται με ειρωνικό τρόπο στις δραστηριότητες της συζύγου του κ. Ρουσόπουλου, «ενός από τους στενότερους συνεργάτες του πρωθυπουργού», όπως τον χαρακτηρίζει.

Το δημοσίευμα επισημαίνει επίσης πως οι εκδοτικές- δημοσιογραφικές δραστηριότητες του αρμόδιου υπουργού για θέματα Τύπου προκάλεσαν την οργή εσωκομματικών «ανταρτών», όπως ο κ. Τατούλης, ακόμη και εφημερίδων φιλικά προσκείμενων στην κυβέρνηση.

Διαβάστε όλο το τηλεγράφημα στο πρώτο σχόλιο και δείτε το στο πρωτότυπο εδώ:

http://blogs.reuters.com/global/2008/09/11/what-should-a-ministers-wife-do-in-greece/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 12/09/2008 16:17:34

    What should a minister’s wife do in Greece?
    The heir to one of Greece’s most distinguished political families, Prime Minister Costas Karamanlis, helped his conservative New Democracy party sweep to power in 2004 by convincing Greeks tired of decades of socialist graft that he would clean up Greek politics.
    But public discontent with a new set of scandals and a slowing economy has hit the popularity of his government and party.
    One of the many problems Karamanlis faces is over the role played by the wife of one of his closest aides, Minister of State Theodoros Roussopoulos, who is also the minister dealing with the press.
    His wife, Mara Zacharea, is a journalist who appears on television as a news commentator and also co-owns a media company.
    Petros Tatoulis, a New Democracy party rebel, has criticised the arrangement, describing it in his blog http://tatoulis.blogspot.com/ as an “unprecedented conflict of interest”. He compares the situation with that of couples in other countries where one of the two has given up a job to avoid any hint of impropriety.
    The liberal press and opposition parties have been just as tough in their condemnations.
    The minister and his wife hit back, saying they were victims of a political war. They took the moral high ground, pointing out that questioning her role was anachronistic and showed opposition parties believed women in the 21st century should be limited to playing second fiddle to their husbands.
    During his annual appearance in the northern Greek city of Thessaloniki this weekend, Karamanlis faced an unprecedented barrage of questions about alleged misconduct in party ranks - ranging from allegations about hiding of wealth in an off-shore company to accusations about kickbacks for island sailing contracts.
    Asked about Roussopoulos, Karamanlis echoed his minister’s own defence: “Such views are anachronistic, if not medieval, about the role of women in modern society
    An opinion poll showed 56 percent of those asked were not convinced by his answer. The press appeared equally sceptical, with most liberal dailies saying that with only 152 deputies in the 300-seat house, Karamanlis could
    hardly afford to crack the whip.
    In a European Union country where women make up only about 16 percent of parliament but more than 60 percent of the unemployed, the debate drew ironic comments.

  2. ςςς avatar
    ςςς 12/09/2008 16:52:14

    Τελικά πήραν χαμπάρι κι έξω ότι στην Ελλάδα πρωτοπορούμε,ανοίγωντας δρόμους στην επιχειρηματικότητα και στην ευρηματικότητα σαν γνήσιοι απόγονοι του πολυμήχανου Οδυσσέα! Ευκαιρίες ανοίγοναι στο εξωτερικό!Άλλη μια επιτυχία της Κυβερνησής μας!Δοξάστε τους!

  3. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 12/09/2008 16:53:06

    Ρόϋτερς όπως ρόμπα ;

  4. saska avatar
    saska 12/09/2008 17:02:51

    Το καλύτερο έκοψες Factorx εκεί που αναφέρει καποιο Λουτ.... αλλά και το PRESS..... ; Ημαρτον αν περιμέναμε και τίποτα διαφορετικό απο το Ρωυτερς αλλά και ιδιαίτερα απο την κυρία που έγραψε το άρθρο την Ντίνα μας.

  5. Anonymous(1) avatar
    Anonymous(1) 12/09/2008 17:11:20

    Άς τους αφήσουμε λοιπον ανώνυμε, τούτους εδώ τους κατσαπλιάδες να ... ολοκληρώσουν το έργο τους;

  6. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 12/09/2008 17:21:05

    μπα anonymous (1) εισε και ζηλιαρης?

  7. Anonymous avatar
    Anonymous 12/09/2008 17:34:09

    Διεθνείς δόξες γνωρίζει το παρακολούθημα.

  8. aionios avatar
    aionios 12/09/2008 18:00:32

    Για να μην έχουμε και στο μέλλον τέτοια φαινόμενα θα πρέπει όλοι(όσοι τουλάχιστον ενοχλούμαστε από αυτά τα φαινόμενα και θέλουμε πάταξη της διαφθοράς) να επικεντρώσουμε στο θέμα της δικαιοσύνης.
    Από κει ξεκινάνε όλα.
    Πιστεύω πως πρέπει να δημιουργηθεί μια κίνηση από τον χώρο των blogs με αίτημα κάθαρση στη δικαιοσύνη και κατόπιν κάθαρση στην πολιτική.
    Και τα κόμματα της αντιπολίτευσης -πλην ΚΚΕ- πιστεύω εκεί θα έπρεπε να ποντάρουν έστω και για λόγους ιδιοτελείς για να απεγκλωβιστεί η χώρα από ένα συρφετό εξωνυμένων δικαστικών που προστατεύουν τη διαφθορά και συναλλάσονται με τους πολιτικούς.
    Η κίνηση Καρατζαφέρη βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση και ασκεί πίεση.

  9. donaE avatar
    donaE 12/09/2008 18:07:12

    aionios@ Η κινηση Καρατζαφερη συνοδευεται με ολο το πακετο υποθετω!Παιζει ρολο το γιατι και το μετα...Εκει αρχιζουν οι δυσκολιες για την καθαρση,μετα θα ζητανε τα εργατικα.

  10. Says avatar
    Says 12/09/2008 18:22:59

    Αν στις υποθέσεις Βουλγαράκη και Ρουσόπουλου - Ζαχαρέα αναζητήσουμε το κίνητρο και το όφελος, δηλ. ποιος έχει κίνητρο για να βγουν στη δεδομένη συγκυρία αυτά τα θέματα (με το δεύτερο να τελεί εμφανώς υπό την προστασία σχεδόν όλων) και ποιος, τελικά, ωφελείται, τι προκύπτει;

    Μήπως, λέω μήπως, ΝΤΟΡΑ;;;

  11. Theodore avatar
    Theodore 12/09/2008 18:26:20

    H υποκρισια, ειναι κακο πραγμα.Και η ζηλεια βεβαια.
    Αν η φασαρια, γινοταν στην Ελβετια, η στην Αγγλια, τοτε κι εγω μαζι σας.
    Αλλα στο Ελλαδισταν, το 95%, κλεβει τους φορους.Αρα ο Βουλγαρακης, δικος μας ειναι. Ενας απο μας. Προς τι το μισος λοιπον;

  12. aionios avatar
    aionios 12/09/2008 18:28:58

    @donaE
    Πώς φτάσαμε φίλε donaE στο μπάχαλο των τελευταίων ημερών για την κυβέρνηση σκέφτηκες?
    Λόγω Κοντομηνά είχαμε το ξεβράκωμα Καραμανλή και της δίωξης που του έγινε.
    Χάρις σε αυτόν το σύστημα αποσταθεροποιήθηκε και ακούστηκε το θέμα του Βατοπεδίου.
    Τι μας ενδιαφέρει γιατί ξεσηκώθηκαν στον ΑΛΦΑ, εμάς μας συμφέρει να βγαίνουν πράγματα στο φως.
    Αν είχαμε μια δικαιοσύνη που κρατούσε έστω τα προσχήματα θα είχαμε κάποια καταδίκη και όχι ατιμωρησία.

  13. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 12/09/2008 18:29:43

    Άλλο φοροδιαφυγή κι άλλο αρπαγή ή η συμμετοχή στην αρπαγή ή η διευκόλυνση αρπαγής ακινήτων του δημοσίου με μεσάζοντα μοναστήρι για να μη φωνάζει κανείς.

  14. aionios avatar
    aionios 12/09/2008 18:37:41

    @Says
    ο Λαμπράκης λένε έχει πει προς διαπλεκόμενους και μιντιάρχες:να μην το πολυψάχνετε γιατί όλοι έχουμε ένα σκελετό στην ντουλάπα μας.
    αυτή η φράση κρύβει την ευαίσθητη ισορροπία του συστήματος και πώς όλα είναι ισορροπία συμφερόντων. Η συνομοσιολογία είναι κακός σύμβουλος για να εκτιμά κανείς τα πράγματα.
    @Theodore.... Ρουσσόπουλε?

  15. Τomatopeltes avatar
    Τomatopeltes 12/09/2008 18:49:12

    ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΕΣ...ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ Ο saska

  16. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/09/2008 18:55:14

    Η ιστοσελίδα αυτή έχει δημιουργήσει ένα βαρύνοντα για την επικοινωνία, κατάθεση και ανταλλαγή απόψεων χώρο.
    Η φιλελεύθερη και μεγαλόκαρδη αντιμετώπιση του ιστολόγου απέναντι σε όλους τους σχολιαστές, καθιστά δυνατή την παροχή βήματος με ισχυρή εμβέλεια, σε ανθρώπους με σχετικά περιορισμένες δυνατότητες πρόσβασης στη δημοσιότητα, όπως εγώ, για να μην χάνεται η φωνή τους. Με αυτή την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω εκ νέου θερμά τον διαχειριστή, αλλά και για την γενικότερη προσφορά του.
    Σεβόμενος τον όγκο των σχολίων, που μπορεί να είναι τεχνικά απεριόριστος, πρακτικά όμως πρέπει να καταλαμβάνει κάποια όρια, στα πλαίσια της χρηστικής σκοπιμότητας, δεν αποσκοπώ να επαναλαμβάνω απόψεις στη βάση ότι "η επανάληψη είναι αρχή της μαθήσεως", κάνοντας κατάχρηση της καλοσύνης του διαχειριστή και της αναγνωστικής διάθεσης των επισκεπτών.
    Παρ΄όλα αυτά, ας μου επιτραπεί μια επιγραμματική επανάληψη κάποιων απόψεων, που με ευκαιρία προηγούμενες αναρτήσεις ανέπτυξα πιο διεξοδικά:
    1. Η κυβέρνηση Καραμανλή προγραμματίστηκε θνησιγενής από την υπερεξουσία, ΄δη από το 2004.
    2. Η κοινωνική αποδοχή μιας κυβέρνησης καθορίζεται από δύο παράγοντες: Την αντιμετώπιση της από τα μίντια και το περιεχόμενο της πολιτικής που ακολουθεί. Δυστυχώς, στην μιντιαλιστική εποχή που ζούμε, ο πρώτος παράγων είναι τουλάχιστον τόσο σημαντικός, όσο και ο δεύτερος, έστω και εάν ο δεύτερος είναι ο μόνος που εμπεριέχει ουσιαστικές πλευρές. Βεβαίως δεν είναι καν όλο το περιεχόμενο της ακολουθούμενης πολιτικής ουσιαστικής σημασίας, όσο αφορά την κοινωνική αποδοχή της κυβέρνησης, δεδομένου ότι σε αυτό εντάσσονται μέτρα και τακτικές, που αποτελούν τεχνάσματα προσέλκυσης της συμπάθειας συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων και αριθμού προσώπων, είτε με άνισα ευνοϊκή μεταχείριση, είτε με ευτελείς παροχές.
    3. Τα τρία πρώτα χρόνια διακυβέρνησης του Κ. καλλιεργήθηκε από τα μίντια ένα πλασματικό φωτοστέφανο. Παράλληλα οι πάτρωνες δεν απαίτησαν την εφαρμογή μέτρων, που μπορούσαν να φερουνν την Κυβέρνηση σε κατάφωρη ρήξη με το κοινωνικό σώμα. Με αυτό τον τρόπο πέρασε η ονείρωξη στον Κ. και τον περίγυρο του, ότι ο Κ. είναι και μάγκας και ισχυρός. Οι σκιές της υπερεξουσίας εγνώριζαν από την πρώτη στιγμή πόσο λίγος και μικρός είναι ο Κ.
    Γύρω στις αρχές του 2007 έβαλαν εμπρός την διαδικασία αποδόμησης, σπρώχνοντας τόσο τον ίδιο όσο και τη γενικότερη κατάσταση στη δημιουργία προφανούς αδιέξοδου. Το αδιέξοδο υπήρχε πάντοτε. Τύχαινε όμως πλασματικής επικάλυψης.
    4. Αιτία αποδόμησης του Κ. δεν αποτελεί το άνοιγμα στη Ρωσία. Αυτό βρίσκεται μέσα στον γενικότερο σχεδιασμό των σκιών, απλά η πολιτική αφέλεια του Κ. τον εμποδίζει να το αντιληφθεί. Η αποδόμηση του αποτελεί κρίκο στην αλυσίδα της δοτής και προγραμματισμένης πολιτικής εξελικτικής της υπερεξουσίας.
    5. Επακόλουθο της αποδόμησης του Κ. θα είναι η δημιουργία ασταθών κυβερνήσεων, με όξυνση στα εθνικά θέματα. Εκεί βαράνε μια ζωή τα όργανα. Έρχονται και οι ζεμπεκιές.
    6. Για την αντιμετώπιση της κατάστασης έχω προτείνει τη συγκρότηση Εθνικού Λαϊκού Μετώπου στη βάση.
    Κατά τα άλλα το πρακτορείο Reuters μου είναι γνωστό. Όσο αφορά πράκτορες και πρακτορεία, βάζω στο γραμμόφωνο το τραγούδι των Roggers και Hart "I could write a book".

  17. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 12/09/2008 18:58:00

    Απολύτως σωστός ο aionios .

    (για τον Καρατζαφέρη αποστασιοποιούμαι..χεχε)

    Δεν χρειάζονται όλοι οι μοχλοί εξουσίας να είναι τίμιοι για να λειτουργήσει ένα κοινωνικό σύστημα . Ένας αρκεί για να φοβίζει τους υπόλοιπους . Και αυτός είναι η δικαιοσύνη (γιατί οι άλλοι δεν παίζει που να χτυπάμε τα κεφάλια μας κάτω) .

    Δίχως ανεξάρτητη δικαιοσύνη καταρρέει το όλο οικοδόμημα και λογικό επόμενο είναι αυτά που ζούμε .

    aionie ακούει κανείς ?

  18. Fox Terrier avatar
    Fox Terrier 12/09/2008 19:02:05

    @ Μποτίλια:
    "Λίγος" αλλά αθώος ο Καραμανλής, το είχε προφητεύσει άλλωστε από παλιά ο Λαλιώτης (μια περιποιημένη "Εθνική Λαική Ενότητα" μας χρειαζόταν, αλλά δεν τον ακούσαμε). Αυτό εννοείς;

  19. donaE avatar
    donaE 12/09/2008 19:05:41

    aionios@ Μιλησες για καθαρση.Αλλο πραγμα ειναι το ξεσκεπασμα.Πρεπει να εχεις εξουσια για να κανεις καθαρση .

  20. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/09/2008 19:08:17

    @Theodore
    Εάν στα δέκα εκατομμύρια υπάρχει ένας τίμιος, δικαιούται να δικάσει.
    Την εκτέλεση της καταδίκης αναλαμβάνω εγώ. Από το δήμιο δεν απαιτείται τιμιότητα.

  21. aionios avatar
    aionios 12/09/2008 19:10:44

    @greekpoliticalreview
    είπες τη σωστή κουβέντα (ακούει κανείς?).
    αν μπορεί ο factor να μας πει τι επισκεψιμότητα
    έχει το αντίnews καθημερινά θα δούμε πόσοι ακούνε.
    και αυτοί που ακούνε είναι σίγουρα αυτοί που θάβουν τα θέματα στα μέσα που δουλεύουν.
    και νοιώθουν πιό ανασφαλείς όταν τα θάβουν από παλιότερα. γιατί τώρα τα γράφει το αντίnews.

  22. aionios avatar
    aionios 12/09/2008 19:16:10

    @donaE
    για αυτό θέλει πέσιμο στη δικαιοσύνη.
    ο Τριανταφυλλόπουλος είχε ξεκινήσει κάτι αλλά σταμάτησε και ότι ξέρει το έχει πλέον ως διαπραγματευτικό ατού.
    και μην μοιρολατρούμε.δηλαδή εμάς μας καταράστηκαν να είμαστε μπανανία? στην Ιταλία που ξεχαρβαλώθηκε το σύμπαν ήταν καλύτεροι? γιατί υπάρχουν εκεί δικαστές και δημοσιογράφοι(ΡΑΙ) που αντιστέκονται στο Μπερλουσκόνι?

  23. χχχ avatar
    χχχ 12/09/2008 19:25:15

    Ο βουλγαρακης παντως το χιουμορ του δεν το χάνει.
    Η επιστολή παραίτησης βγάζει πολύ γέλιο.

    "Όλα αυτά τα χρόνια εργάστηκα σκληρά προκειμένου να υλοποιήσω το κυβερνητικό πρόγραμμα"

    χααχααχαχααα

    "Κύριε Πρόεδρε, Την επίθεση αυτή θα μπορούσα να την αντέξω.Εκείνο που δεν δέχομαι είναι η επίθεση αυτή να πλήττει την παράταξη, το κυβερνητικό έργο και σας προσωπικά."

    Δηλαδή παραιτήθηκε απο συμπόνια προς τον καραμανλη και όχι γιατί τον τον τραβάγανε με γερανό απο την καρέκλα και δεν μπορούσαν να τον ξεκολήσουν.

    "Είμαι από παιδί στη Νέα Δημοκρατία.Αγωνίστηκα για τις ιδέες της στα αμφιθέατρα"

    Το πως αγωνίζεται ο βουλγαράκης στα αμφιθέατρα φαινεται εδω:
    http://www.youtube.com/watch?v=nRBo1EdO40c

    το πιο ωραίο όμως είναι στο τέλος όπου δηλώνει ότι θα συνεχίσει τη μάχη εναντίον της διαπλοκής δηλαδη εναντίον (και) του εαυτού του.

  24. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/09/2008 19:26:47

    @Fox Terrier
    Το θύμα δεν υπέχει ενοχή. Όταν όμως το θύμα είναι και θύμα του εαυτού του, δύσκολα θα μπορέσει να διαφοροποιηθεί από το θύτη. Τις περισσότερες φορές καταδικάζονται άλλοι στη θέση των άλλων. Δεν είμαι κριτής, διότι θα κριθώ. Προσπαθώ να κατανοήσω τον εαυτό μου και τους άλλους. Έγκαιρα και διόλου τυχαία ανέφερα το όνομα του Μεντερές.
    Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης είχε διακηρύξει "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους. Τους Μαυρομιχαλαίους και τους Λαλιώτηδες". Ποιόν από όλους εννοείς;
    Ο Λαλιώτης ίσως κριθεί ευπρόσδεκτος σε κάθε δυνατή πρωτοβουλία βάσης. Σ΄αυτή την περίπτωση θα πρέπει να φέρει και τα κλοπιμαία, για να σιτίζονται τουλάχιστον αυτοί που χρειάζεται να τον προσέχουν.

  25. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 12/09/2008 20:57:21

    Μποτίλια στο πέλαγος –μας κρίνεις πολύ αυστηρά και αδικείς γενικεύοντας .Υπάρχουν και εδώ ΤΙΜΙΟΙ .Ότι είναι μειοψηφία ναι συμφωνώ ,μήπως όμως σε άλλα κράτη δεν είναι έτσι .Απλά εδώ αυτή η άξια δεν είναι στην καθημερινή μας γλώσσα και κυριαρχούν άλλα μπαμπεσιά ,ψευτιά ,τεμπελιά ,κουτοπονηριά κλπ αλλά το ξέρουν και αυτοί γ αυτούς τους λόγους συμπεριφέροντε έτσι και όχι αλλιώς .

  26. Aline avatar
    Aline 12/09/2008 21:31:16

    Περισυ το καλοκαιρι με τις φωτιες αρχισε ο ευρωπαικος τυπους και η τηλεοραση να οργιαζουν κατα της παρουσας κυβερνησης.
    Η διεθνης κατακραυγη δεν ειναι εργο του ρουτερς και ουτε του μπι μπι σι.
    Το κακο ξεκιναει με την ανακοινωση των Γερμανων πως τα Ευρωπαικα πακετα στην Ελλαδα τα εγαγαν οι μαυρες τρυπες με αποτελεσμα να αρχισει η αντιστροφη μετρηση για τη χωρα μας.
    Απο τη μερα αυτη για τους φιλους Ευρωπαιους χασαμε τη μουρη μας, αφου μας θεωρουμαστε λιγοτερο κι απο τιποτενια παρασιτα.

  27. salmonellas avatar
    salmonellas 12/09/2008 21:32:21

    Ρωυτερς εχουν εξω, ρομπερς - οχι ρομπες - εχουμε μεσα. Αυτο πλεον ειναι σαφες σε ολους περιλαμβανοντας και ψηφηφορους του κομματος που γνωριζουμε την αγαπη τους για τα κομματα εξουσιας. Το παραδοξο ειναι οτι αυτος ο ανεκδιηγητος θιασος εξακολουθει να εχει το θρασος να πιστευει οτι απευθυνεται σε τελειως ηλιθιους. Αγαπητοι κυριοι, κανετε λαθος και για το λαθος σας θα πατε πισω στο καλαθι των αχρηστων. Ενας, ενας παρακαλω, μη σπρωχνεστε.

  28. Aline avatar
    Aline 12/09/2008 21:40:45

    Μου αρεσεις Σαλμονελλα. Εισαι αχτυπητος

  29. esma avatar
    esma 12/09/2008 21:46:34

    κοιτα φιλε μου, που καποια χρονια πριν, δεν θα μπορουσα να φανταστω οτι το δημοιογραφικο αυτο ζευγαρι θα πρωτοστατουσε στην επικαιροτητα! πολυ "αχρωμοι"και "αοσμοι" μου φαινονταν... τελικα μαλλον επικρατουν οι μετριοτητες...

  30. Δεν ξεχνώ avatar
    Δεν ξεχνώ 12/09/2008 21:56:27

    Nestbeschmuetzer - η κλασσική γερμανική έκφραση:
    Αυτός που χέζει μέσα στη φωλιά του, αυτό που κανένα (ενήλικο) πουλί δεν κάνει.
    Και μή λέμε ά, το γνωστό Ρώυτερς, για να αλληλοξεπλυθούμε:
    Υπάρχουν άνθρωποι έξω που ακόμα ψάχνουν για τις πυρκαιές του Αυγούστου 2007, ακόμα υποπτεύονται ότι κάποιοι έλληνες real estate "μπίζνεσμεν" έκαψαν την περιοχή της Ολυμπίας και 70 ανθρώπους, αρκετά ήταν τα παιδιά. Αυτούς που δεν είναι από δώ, η υποψία και μόνον τους φέρνει εμετό και οργή.
    Εδώ, τα ζόμπι το πέρασαν ψυχρά στο ντούκου κι εμείς κάνουμε την πάπια.
    "Ασύμμετρη απειλή", είπαν και καθάρισαν. Άφησαν τον κόσμο να καεί και κορόιδευαν από πάνω. Μη τους ξεχάσουμε, από τον Καραμανλή μέχρι τη Ντόρα και πολλούς άλλους. Είναι η χειρότερη στιγμή του συστήματος Καραμανλή. Το Βατοπέδι είναι απλά ...μια πολύ μεγάλη ληστεία.
    Καί ρόμπες και ρόμπερς και rascals.

  31. thanos avatar
    thanos 12/09/2008 22:42:20

    @16.Τomatopeltes
    September 12th, 2008 at 6:49 pm

    Εαν ομως εγραφε τα αντιθετα, πως ολα ειναι ομορφα και αγγελικα πλασμενα, τι κριτικη θα εκανες?

  32. ρομαντικος avatar
    ρομαντικος 12/09/2008 23:23:59

    aionie ,έπιασες τον ταύρο κυριολεκτικά απο τα κέρατα.
    Θα σε παρακαλέσω ομως στήν κάθαρση να συμπεριλάβεις και τους νταβατζήδες των ΜΜΕ τους σύγχρονους Μαυρομιχαλαίους και κοτζαμπάσηδες και τους πουστάρ και παπαγαλάκια τους σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο που με τις Πρετεντεριές τους αποβλακώνουν τον λαό.
    Αγαπητέ μποτίλια στο πέλαγος θα σε βοηθήσω με μεγάλη χαρά στήν επιβολή της ποινής.
    Ομως θα σε παρακαλέσω κάποια στιγμή να γράψεις ενα βιβλίο με τις απόψεις σου και τις τοποθετήσεις σου προκειμένου οι νέοι να εχουν πρόσβαση στην πραγματική αλήθεια των γεγονότων που βιώνουμε σήμερα.
    Να ξέρουν δηλαδή οτι δεν τρώμε ολοι κουτόχορτο.

  33. aionios avatar
    aionios 13/09/2008 00:08:53

    @Ρομαντικός

    την κάθαρση θα την κάνει μια καθαρή και ανεξάρτητη δικαιοσύνη. αυτή θα συμπεριλάβει αυτούς που ανέφερες.εμείς εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε.

  34. ρομαντικος avatar
    ρομαντικος 13/09/2008 00:22:45

    aionie,συμφωνώ απόλυτα.
    Πιστεύω οτι εάν κάποτε η Ελληνική Δικαιοσύνη γίνει καθαρή και αναξάρτητη,την ιδια στιγμή θα αρχίσει ο νέος χρυσός αιώνας του Ελληνισμού.

  35. aionios avatar
    aionios 13/09/2008 01:54:23

    @Ρομαντικός
    Επειδή οι δικαστές από μόνοι τους δεν πρόκειται να κάνουν αυτοκάθαρση πρέπει από έξω αυτό να γίνει.
    Δεν νομίζεις πως ξοδεύουμε καθημερινώς ενέργεια για να αποκαλύπτονται σκάνδαλα αφού η κατάληξη είναι πάντα ίδια - το αρχείο?
    Και έτσι αποθρασσύνονται.

  36. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 13/09/2008 03:05:04

    @Αθανάσιος Ι
    Δεν κρίνω κανένα. Ούτε αυστηρά, ούτε χαλαρά. Η απάντηση είναι ρητορική. Το σκεπτικό λέει ότι όταν υπάρχει έστω και ένας τίμιος, διασώζεται η τιμιότητα. Φυσικά υπάρχουν πολλοί τίμιοι άνθρωποι. Μπορεί να ζούμε σε εποχή παρακμής, αυτό δε σημαίνει όμως ότι έχουν ισοπεδωθεί όλα. Αν δεν υπήρχαν τίμιοι άνθρωποι, δεν θα υπήρχε ελπίδα, οπότε θα ήταν ανούσιος και ο όποιος σχολιασμός.
    Το ίδιο ισχύει όσο αφορά και την όποια καταδίκη. Το τελευταίο που φιλοδοξώ να γίνω είναι δήμιος. Στα σχόλια έχω δηλώσει από καιρό, ότι έχω μόνο ένα αντίπαλο και αυτός είναι ο εαυτός μου.

  37. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 13/09/2008 03:46:41

    @Ρομαντικός
    Με έχεις επαινέσει επανειλημμένα και σε ευχαριστώ για πολλοστή φορά. Η παραίνεση σου, πέραν του ότι γίνεται για να ικανοποιηθεί κάποια αναγκαιότητα, ταυτόχρονα αποτελεί έπαινο και μάλιστα έξω από τα μέτρα.
    Συγνώμη εάν γίνομαι απορριπτικός, αλλά αυτό δεν πηγάζει από μετριοφροσύνη, αλλά από διάθεση συμμετοχής στην προβληματική που αναφέρεσαι. Το να βιώσουν την αλήθεια οι νέοι ιδιαίτερα, αλλά και όλοι μας, είναι η πιο βαθιά, η πιο απελευθερωτική επιταγή. Πρόκειται για την πλήρη μετουσίωση. "Όψεσθαι της αληθείας και αυτή ελευθερώσει υμάς". Όμως "δεν είναι η γνώση το φως, αλλά το φως η γνώση". Κανένα βιβλίο, όποιος και εάν το γράψει, δεν επαρκεί για να βιώσουμε την αλήθεια. Βιβλία υπάρχουν πολλά και καλά. Με αυτή την έννοια νέοι και γέροι είμαστε ήδη πάμπλουτοι. Πατάμε απάνω σε θησαυρούς, που αγκομαχούν για να γίνουν κοινωνικό απόκτημα.
    Αυτό που χρειάζονται οι νέοι είναι η μαρτυρία μας. Πάνω από όλα η αγάπη της μάνας τους. Αλλά και η αγάπη όλων μας. Υπάρχουν νέοι που η κοινωνία τους έχει κάνει ήδη γέρους. Ας στραφεί εκεί πρώτα η συμπάθειά μας.
    Ο νόμος της αρμονίας του σύμπαντος είναι τα ανώτερα να φωτίζουν τα κατώτερα. Με αυτή την έννοια, είμαστε όλοι ταυτόχρονα γέροι και παιδιά.
    Να μη με εκτιμάς ιδιαίτερα. Τα καλύτερα μπλουζάκια μου τα έγραψα για κάποιες πιστσιρίκες, τις καλύτερες μεταξογραφίες μου, τις χάρισα σε κάποιες γκόμενες και αυτές τις έκαναν κουρτινάκι στην τουαλέτα τους. Είμαι ένας μοναχικός κάου μπόυ του διαδικτύου, όπως εκατοντάδες άλλοι.
    Σε παρακαλώ ακόμη, να μη βιάζεσαι να εκτελέσεις ποινές. Αυτό που είπα ήταν μόνο σχήμα λόγου. Ας στήσουμε πρώτα τον εαυτό μας στον τοίχο. Τα δερβίσια λένε "αν δεν πεθάνεις πριν πεθάνεις, δεν θα ζήσεις".
    Το ποιοι θα γράψουν βιβλία, που μπορούν να βοηθήσουν, το αποφασίζουν οι Θεές Μούσες και το Πνεύμα, που είναι ο Μεγάλος Πρωταγωνιστής στη ζωή μας. Εμένα δεν με επέλεξαν.
    Αν μπορούσα να σου προτείνω κάτι, αυτό είναι μόνο ένα: Κατόρθωσες να γίνεις Ρομαντικός. Καιρός να γίνεις Ρομαντικός χωρίς όρια.
    Αδελφούλη σ΄ευχαριστώ και πάλι.

  38. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/09/2008 09:39:27

    Το ενδοοικογενειακό ρουσφέτι, ο νεποτισμός, η άποψη ότι τα παιδιά των πολιτικων μπορούν να τσιμπολογούν επειδή έτσι κάνεις και ο μπαμπάς, το φαινόμενο Μιμή, Νατάσσα, Ντόρα (συγγνώμη, με τι προσόντα υπάρχει αυτή η περίεργη?) είναι απόδειξη ότι είμαστε από τις κακές Αλβανικές φυλές κατσικοκλεφτών, με μηδενική προοπτική, τουλάχιστον όπως είμαστε σήμερα.

    Έμένα ο Σημίτης, την πρώτη τετραετία, μου άρεσε, (κι ας με ενοχλεί το ξεπούλημα στους Γερμανούς, κι ας φωνάζετε για τους πονηρούς που δεν μάζεψε). Είδατε την κυρία Δάφνη να κουνιέται ή να κονομάει; Είδατε την κόρη να γίνεται αστρονάυτης; Είχατε, τότε, την αίσθηση του μπάχαλου; ή ήταν όλα μεθόδευση της διαπλοκής;

    Μπορεί οι δηλώσεις του ΚΚ του β' περί διαπλοκής να ήταν έμπνευση για μερικούς. Ποτέ δεν τον πίστεψα γιατί δεν είδα το νοητικό περιεχόμενο ούτε στον ίδιο ούτε στις επιλογές του. Ο ...Σουφλιάς έχει καταλήξει να είναι ο μόνος σκεπτόμενος.

    Το πως θα μείνουν στην ιστορία, θα φανεί σε 150 χρόνια. Αν τώρα μας προκύψει Ντόρα, ουαί και αλοίμονο, το δωμάτιο με την πυτζάμα, θα γίνει το δωμάτιο με το νυχτικό (χωρίς τουλάχιστον την ευφυία της ...πυτζάμας). Μεταξύ μας δεν πολυανησυχώ, μεταξυ Ντόρας και Τσίπρα, μπορεί και να προτιμήσω τον δεύτερο (!!)

    Σάββατο πρωί, προσφέρεται για φλυαρία...Με συγχωρείς factorx, υπάρχει υποσυνείδητος συνειρμός στην φωτό και τον τίτλο;

  39. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/09/2008 09:47:47

    και χωρίς να επιμένω σε χαρακτηρισμούς και εμφάνιση, υποτίθεται ότι ο εκπρόσωπος Τύπου είναι και λίγο επί της προπαγάνδας. Το καλοκαίρι έτυχε να είναι η τηλεόραση ανοιχτή με τον εκπρόσωπο Τύπου να κάνει δηλώσεις. Έτυχε να τον δει αγγλόφωνος φίλος μου που δεν ξέρει Ελληνικά, αλλά του αρέσουν οι ...Μυκήνες. Γύρισε και μου είπε αφου τον έβλεπε για λίγα δευτερόπλεπτα:

    "Who is the stuck-up nerd?"

    Τόσοι επικοινωνιολόγοι και ιματζ μαίηκερς βρε παιδί μου πάνε χαμένοι...

  40. aionios avatar
    aionios 13/09/2008 11:54:33

    @archaeopteryx

    Επειδή δεν έχουμε μάθει ούτε τα μισά από τα γενόμενα με τις μίζες της Siemens ας είμαστε λίγο συγκρατημένοι με τον Σημίτη.
    Το δικό του μερίδιο μπορεί να μην βγήκε καθόλου από τη Γερμανία.

  41. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/09/2008 23:08:18

    τι να πω αιώνιε? Αρκετοί με έχουν απογοητεύσει, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ελπίζω να κάνεις εσύ λάθος.

  42. Τomatopeltes avatar
    Τomatopeltes 15/09/2008 13:14:09

    @thanos
    ΦΙΛΕ ΘΑΝΟ, ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΜΠΩΔΕΣ ΤΟ ΡΟΙΤΕΡ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΝΤΑΓΜΕΝΗ...ΕΑΝ ΟΜΟΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΠΛΑΣΜΕΝΑ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.