#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/08/2010 19:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διεγράφη από τη ΝΔ ο Μαρκογιαννάκης



Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, με επιστολή του, που εστάλη σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής κ. Φίλιππο Πετσάλνικο, του γνωστοποιεί ότι θέτει εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας τον Βουλευτή Χανίων κ. Χρήστο Μαρκογιαννάκη.

Παράλληλα, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, με έγγραφό του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας του Κόμματος κ. Γιάννη Τραγάκη, παρέπεμψε στην Επιτροπή τον κ. Χρήστο Μαρκογιαννάκη, με το ερώτημα της οριστικής διαγραφής από μέλος της Νέας Δημοκρατίας, γιατί με την εν γένει στάση και συμπεριφορά του επέλεξε να θέσει τον εαυτό του εκτός κόμματος».

Η διαγραφή του κ. Μαρκογιαννάκης κατέστη μονόδρομος απο την στιγμή που διαφώνησε ανοικτά με την  επιλογή του κόμματος για την Κρήτη (Πλακιωτάκης) και παράλληλα συζητούσε με ανθρώπους της κ. Μπακογιάννη για να κατέβει ο ίδιος ως αντίπαλος του κ. Πλακιωτάκη

Η Επιτροπή Δεοντολογίας

«Σήμερα, την 19η Αυγούστου 2010, η Επιτροπή Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας, υπό την Προεδρία του Βουλευτή Ιωάννη Τραγάκη, κατόπιν του υπ’ αριθμ. 964/19-8-2010 εγγράφου του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, σύμφωνα με το οποίο παραπέμπεται στην Επιτροπή με το ερώτημα της οριστικής διαγραφής από μέλος του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας ο Βουλευτής Χανίων κ. Χρήστος Μαρκογιαννάκης, ομόφωνα αποφάσισε ότι συντρέχουν οι λόγοι που αναφέρονται από το ανωτέρω έγγραφο του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, ότι με την εν γένει στάση και συμπεριφορά του προκαλεί βλάβη στη λειτουργία του Κόμματος».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Alex avatar
    Alex 19/08/2010 19:30:01

    Σωστος.....στο καλο κυρ Χρηστο....αντε τωρα και συ στη γωνια σου....Αστραπιαια κινηση Σαμαρα.

  2. ΣΜ avatar
    ΣΜ 19/08/2010 19:30:43

    Δῶωωωωσεεεεε!

  3. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 19/08/2010 19:32:02

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΟΜΕ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΕΜΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ... ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΟΠΗΣ! ΠΕΛΑΤΕΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ! Η ΝΔ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΙΔΕΕΣ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ! ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. Η ΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΤΟ ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΛΑΙΚΟ ΟΛΩΝ.

    ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ : ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΥΣΗ : ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΦΙΛΟΛΑΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ TV. EΠΙΛΟΓΗ N I K H Σ. ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ.
    ΠΡΟΕΔΡΕ : ΤΟΛΜΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. Υ.Γ. ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ!

    • Νικος avatar
      Νικος @ ΓΙΩΡΓΟΣ 24/12/2013 06:12:06

      Φίλε για ξαναδιάβασε σήμερα το σχόλιο σου. Ειδικά στα σημεία που αναφέρεσαι στο μνημόνιο.

  4. petros avatar
    petros 19/08/2010 19:32:12

    Ας κατέβει ο κ. Μαρκογιαννάκης τώρα στη Κρήτη να μιλήσει σε αυτούς που έχει πλήξει το ΔΝΤ, το μνημόνιο. Να εξηγήσει στους ανέργους, στους καταστηματάρχες που κλείνουν τα μαγαζιά τους, στους πολύτεκνους, στους συνταξιούχους, στους μισθωτούς, γιατί γίνεται ΔΕΚΑΝΙΚΙ της παραπαίουσας,διαλυτικής και φορομπηχτικής κυβέρνησης... Περιμένουμε από τους λεβέντες Κρητικούς να δώσουν ηχηρή απάντηση στα αποκόμματα του μνημονίου. ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΙΑ. ΘΑ τους πάρει και θα τους σηκώσει...Τα λεφτά μας πίσω, κάτω τα χέρια από τη μεσαία τάξη και τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα. Μαυρίστε τους. Όλοι στη ΔΕΘ, όλοι στη Θεσσαλονίκη, από το Σάββατο να τους πολιορκήσουμε μέχρι την Κυριακή, όλες οι κοινωνικές ομάδες.Αν πάρουν ψήφους θα μας ρημάξουν και άλλο. Θα μας πάρουν τα σπίτια μας και τις αποταμιεύσεις μας, λέγοντας ότι δεν πετύχαμε τους στόχους του μνημονίου.ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ,μας ρημάξατε, τα παιδιά μας μένουν άνεργα και φεύγουν μετανάστες, οι γονείς μας φυτοζωούν, οι γνωστοί μας μένουν άνεργοι με δάνεια και παιδιά, οι φίλοι μας κλείνουν τα μαγαζιά τους. Ελάτε τώρα να πάρετε τη .. ψήφο μας.
    Μαύρο στα κόμματα του μνημονίου και στον α' και β΄γύρο. Μαύρο στις μαριονέττες τύπου Τατούλη και Μαρκογιαννάκη. Νέο αίμα στα κόμματα του αντιμνημονικού μπλογκ.

    • Alex avatar
      Alex @ petros 19/08/2010 19:34:48

      @petros

      Ασε φιλε απο Κρητη ειμαι...μη το ψαχνεις εδω ειναι αλλος κοσμος σταθερα 70% Πασοκ.....και η Ντορα καλα κρατει ξερεις ποσο τοπικιστες και συφεροντολογοι ειιναι εδω?....σκεψου οτι ειμαι στο 2% σε ολη τη Κρητη που ψηφισε Σαμαρα....τι να λεμε τωρα..

      • petros avatar
        petros @ Alex 19/08/2010 20:04:55

        Ναι, αλλά οι Χανιώτες φωνάζουν για την ανεργία που διπλασιάστηκε στη Κρήτη. Εάν ψηφίσουν πάλι ΠΑΣΟΚ και Ντόρα, είναι άξιοι της μοίρας τους και να μη φωνάζουν πια και να μη διαμαρτύρονται. Ας πάνε οι άνεργοι και οι πολύτεκνοι Κρήτες να τους ξαναψηφίσουν και να ζουν χειρότερα από εργάτες του Μεσαίωνα.
        ( http://ksipnistere.blogspot.com/2010/08/blog-post_7980.html )

        Και αυτός που δεν είναι οικονομολόγος, καταλαβαίνει ότι με νέα αύξηση ΦΠΑ από 11 στο 23, αύξηση φόρων στα καύσιμα, με αύξηση φόρων στα ακίνητα, οι άνεργοι θα 5πλασιαστούν. Αν τους ξαναψηφίσουν, θα υποστούν και αυτοί τις συνέπειες που θα είναι τρισχειρότερες. Και ας πάνε μετά να ζητήσουν τα ρέστα από τη Ντόρα, τον Μαρκογιαννάκη, τους τοπικούς βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Ας τους στεγάσει ο Μητσοτάκης στους πολλούς καμπινέδες που έχει στα σπίτια του, όπως λένε...

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 19/08/2010 20:16:43

        Ασε φιλε οι περισοτεροι δεν παιρνουν χαμπαρι....ΠΑΣΟΚ και ξερο ψωμι...δεν αλλαζει.Δυστυχως

      • kapoios2 avatar
        kapoios2 @ Alex 22/08/2010 23:56:26

        min to les...

        xero pasokous vamenous kai simeoforous pou tora vrizoun ton GAP anoixta

        kati mporei na allaxei ki edo

    • Ευαγγελία avatar
      Ευαγγελία @ petros 19/08/2010 19:40:36

      Εξηγήσεις θα πρέπει να δώσουν όλοι οι μνημονιακοί υποψήφιοι. Και πρέπει με κάθε τρόπο να τους προκαλούμε δημοσίως να μας τις δώσουν. Ο καθένας στην περιοχή του. Να μην ξέρουν πού να κρυφτούν. Αυτά τα ´´Είμαι ικανός και μορφωμένος, αγαπάω τον τόπο μου, αλλά φταίμε όλοι και γι αυτό ήρθε η Τρόικα να μας μεταρρυθμίσει γενικώς`` δεν ισχύουν πια, είναι εντελώς οξύμωρα. Όπως δεν αφήνεις έναν παιδεραστή εκπαιδευτικό να μαθαίνει γράμματα στο παιδί σου, όσο καλός κι αν είναι στο αντικείμενό του, έτσι και αυτοί δεν μπορούν να ζητούν την ψήφο των συμπολιτών τους που στενάζουν από την κρίση.

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ petros 19/08/2010 20:07:20

      Νέο αίμα στα κόμματα του αντιμνημονικού μπλογκ.

      Ποιά κόμματα?
      Ενα είναι το κόμμα.

    • tzager avatar
      tzager @ petros 19/08/2010 22:39:40

      Δηλαδή αν στην κατά τα άλλα γαλάζια περιφέρεια Πελοπονήσου (Θυμίζω ότι 3 από τους πέντε νομούς που υπερίσχυσε η ΝΔ στις εκλογές του 2009 ανήκουν σ'αυτήν την περιφέρεια- Αργολίδα, Λακωνία, Μεσσηνία)νικήσει ο Τατούλης αυτόματα σημαίνει ότι οι Πελοπονήσσιοι είναι κατά πλειοψηφία υπέρ του μνημονίου και των έκτακτων μέτρων..;

      Φίλε Πέτρο οι πολίτες στις αυτοδιοικητικές εκλογές ψηφίζουν με άλλα- περισσότερο προσωπικά, τοπικιστικά- και όχι με αμιγώς πολιτικά- κομματικά κριτήρια.

      Στην Κρήτη η παντοδυναμία του ΠαΣοΚ είναι δεδομένη, αλλα εκτός αυτού η επιλογή Αρναουτάκη (ενός κατά γενική ομολογία επιτυχημένου πρώην δημάρχου Αρχανών) θεωρείται μία άκρως αυτοδιοικητική επιλογή με ευρεία αποδοχή.

      Τώρα για το αν και κατά πόσο η Ντόρα πρέπει να μετρήσει τις δυνάμεις της στο νησί στηρίζοντας δικό της υποψήφιο υπό αυτές τις συνθήκες (και με δεδομένη πλέον την έστω και ισχνή υποψηφιότητα Πλακιωτάκη)το τοπίο παραμένει θολό και μία τέτοια υποψηφιότητα πρέπει να είναι πραγματικά ανεξάρτητη, να προέρχεται από τον κεντρο-αριστερό χώρο και την αυτοδιοίκηση για να έχει τύχη και να μην καταλήξει κώλαφος για την ίδια και τους μελλοντικούς σχεδιασμούς της.

  5. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 19/08/2010 19:34:43

    Ένα ένα τα βαρίδια να πάνε στο καλό,ΣΑΜΑΡΑ η κοινωνία είναι μαζί σου ,διεγράψε ΤΑΤΟΥΛΙΚΕΣ και ΜΑΝΩΛΙΚΕΣ συμπεριφορές άμεσα όπως έπραξες με τον ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ, δεν θα μας λείψη

  6. Σολιαληστής avatar
    Σολιαληστής 19/08/2010 19:34:52

    Ας πάει να τον κεράσει ρακί ο δράκουλας...

    Αλήθεια το κούλη και ο επίτιμος ακόμα να φύγουν;

    • DIMITRIS avatar
      DIMITRIS @ Σολιαληστής 14/09/2010 10:36:11

      Κατά τη διάρκεια των χρυσών- πληρωμένων Ολυμπιακών Αγώνων παρουσιάστηκαν σημαντικά προβλήματα λειτουργίας σε επτά υποσυστήματα του C4I και ουσιαστικά το σύστημα δεν λειτούργησε.
      Έτσι η κυβέρνηση της ΝΔ (2005) πάτησε πόδι, το Eλεγκτικό Συνέδριο «μπλόκαρε» τις πληρωμές προς την SAIC και ακολούθησαν νέες διαπραγματεύσεις, στις οποίες κεντρικά πρόσωπα ήταν οι τότε υπουργοί Δημόσιας Τάξης Γ. Βουλγαράκης , Χ.Μαρκογιαννακης (τα δεδηλωμένα Ντορακια ) και Άμυνας Σπ. Σπηλιωτόπουλος.

      Τις νέες διαπραγματεύσεις με την SAIC και Siemens είχε αναλάβει ο υφυπουργός ο Χρ. Μαρκογιαννάκης, που υπέγραψε την συμφωνία !!!. Όχι με την SAIC, αλλά με την Siemens (την χορηγό της όσιας οικογένειας του Μήτσο-Ντόρα- Κούλα) στην οποία έκανε κι από πάνω ως δωράκι, ένα ακόμα κέντρο ελέγχου του C4Ι.
      Τι έβγαλε συνολικά η Ζήμενς από αυτό τη δωράκι; Περί τα 30-40 εκατομμύρια ευρώ...
      (Κάτι ψηλά δηλαδή ισα –ισα για τα κουζινικα της ψιλής )

      Ο Μαρκογιαννάκης βεβαία μετά την υπογραφή παραιτήθηκε αιφνιδίως τον Ιανουάριο του 2006, με μια μάλλον προσχηματική αφορμή (Ξεκουκουλωματακης η ξεκουκουλωμα η ξεκωλ…).
      Όμως σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν τότε, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Δ. Λινός είχε στείλει στον υπουργό Δικαιοσύνης, Αναστάση Παπαληγούρα, ογκώδη φάκελο με πολλές παρατυπίες στους όρους των προσαρμογών που έγιναν από τον πρώην υφυπουργό στην αρχική σύμβαση για το C4I.

      Τώρα, τα επίσημα στοιχεία που έχει η εξεταστική δείχνουν, ότι η Siemens μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες έδινε χοντρά μπαξίσια προκειμένου το αρμόδιο Ντόρο-κρατούμενο υπουργείο (Δημόσιας Τάξης) να παραλάβει το άχρηστο σύστημα και να την εξοφλήσουν».

  7. petros avatar
    petros 19/08/2010 19:38:49

    Υ.Γ Το κλάμα και η αγωνία των ΑΝΕΡΓΩΝ, των Πολυτέκνων, των συνταξιούχων, των οικογενειαρχών, θα ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΚΥΡΙΕ ΤΑΤΟΥΛΗ,ΚΥΡΙΕ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΣΥΝΘΛΙΒΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΝΕΤΕ... ΑΡΕΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΝΤ, ΠΟΥ ΡΉΨΑΞΑΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΣΙΕΜΕΝΣ, ΟΜΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ...
    ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ 30%, Η ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ, Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟΧΩΡΕΙ, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ, ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ, ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ, κύριοι, με τα πολιτικά σας, προσωπικά παιχνίδια... Θα σας διαολοστείλει ο ελληνικός λαός... Και ο Θεός για όσα δεινά φέρατε και θα φέρετε στις πλάτες μας, και στις πλάτες των νέων ανθρώπων. Στον αγύριστο,λοιπόν, λέει απελπισμένη σήμερα όλη η Ελλάδα. Μείνετε με τα βρωμοκάναλά σας, τους μεγαλοεκδότες και μεγαλοδημοσιογράφους, που δεν θα τολμούν σε λίγο, ούτε αυτοί να κυκλοφορούν. Μας ρημάξατε, να ρημάξετε και εσείς ΠΟΛΙΤΙΚΑ...ΟΥΣΤ.

  8. LG avatar
    LG 19/08/2010 19:40:34

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

  9. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 19/08/2010 19:45:09

    Μπράβο ρε Αντώνη τον εστειλες για παγάκια, γιατί πολλά έλεγε για τόσο λίγος.

  10. Ttt avatar
    Ttt 19/08/2010 19:47:35

    Μπράβο Αντώνη!!!

  11. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 19/08/2010 19:56:05

    Αντε μπράβο, ένας -ένας να μας αδειάζει την γωνιά.
    Θα τον αναλάβει κι'αυτόν υπό την προστασία της η Ντόρα και ο κωλοτούμπας Καρατζα-φύρερ ;

  12. Dimi avatar
    Dimi 19/08/2010 20:00:42

    Kίνηση «Checkmate» στην επική μάχη της πολιτικής σκακιέρας, Κύριε Πρόεδρε!

  13. BlueSky avatar
    BlueSky 19/08/2010 20:07:19

    Αντώνη Αρχηγέ διώξε όλα τα λαμόγια εξαπτέρυγα της !!
    Μπράβο Πρόεδρε, μαζί σου, για να διώξουμε τα λαμόγια του Πασόκ!!!

  14. BlueSky avatar
    BlueSky 19/08/2010 20:10:49

    Μπράβο ακατάλληλε Μαρκογιαννάκη. Έδωσες τροφή στο πασοκοκάναλο μέγκα να ασχολείται δύο μήνες μαζί σου. Άντε τώρα στη , να σου πιεί το αίμα, το παίζες και δεξιούλης.

  15. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 19/08/2010 20:11:45

    Δεν πάτε καλά νομίζω και σας το λέει ένας Χανιώτης. Ο Χρήστος ήταν και είναι η σημαία της πόλης όσον αφορά την Ν.Δ. και την τοπική μάχη εναντίον του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Αφού δεν μας θέλει η Ν.Δ. θα πάμε αλλού! Εμείς τον Χρήστο στηρίζαμε τόσα χρόνια και θα στηρίζουμε. Κύριε Σαμαρά λάθος μεγάλο και λυπάμαι πολύ. Δεν πρόκειτε τα Χανιά να σας στηρίξουν σε τίποτα και να το ξέρετε!

    • Alex avatar
      Alex @ H pena tis orghs 19/08/2010 20:14:22

      Στο καλο να πατε αρκετα διχασατε τη Κρητη με την ΄΄αγια οικογενεια΄΄σας!

      Ενας Κρητικος!

      • H pena tis orghs avatar
        H pena tis orghs @ Alex 19/08/2010 20:16:11

        Σίγουρα ένας ΠΑ.ΣΟ.ΚΟΣ Κρητικός.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 19/08/2010 20:17:30

        Οχι φιλε μου ενας Νεοδημοκρατης παραδοσιακος... ειτε σ αρεσει ειτε οχι....

      • H pena tis orghs avatar
        H pena tis orghs @ Alex 19/08/2010 20:21:28

        Τότε θέλω να μου πεις αναλυτικά πως και γιατί στα Χανιά ο Μαρκογιαννάκης έβλαψε την Ν.Δ.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 19/08/2010 20:27:06

        @H pena tis orghs
        Γιατι ποιος ειναι ο Μαρκογιαννακης που θα επρεπε να τον ενημερωσει ο Σαμαρας για τον υποψηφιο περιφεριαρχη στη Κρητη?
        Γουσταρει Ντορα να παει στο καλο.Εγω εχασα τη δουλεια μου αγαπητε για ενα κωλομνημονιο που η Ντορα ειπε ναι!!!!Και στο νησι εστω και με καθυστερηση η κριση ερχεται και δουλειες χανονται. Και αυτο γιατι?Γιατι ολη η Κρητη ψηφιζει ΠΑΣΟΚ και Ντορα ταυτιζεται με το ΓΑΠ.Τερμα λοιπον.Με το Μαρκογιαννακη προσωπικα δεν εχω τπτ ουτε τον ξερω ουτε ειμαι στην εκλογικη του περιφερεια.Ταυτιστηκε με τη Ντορα το Μνημονιο (αρα επαρατο ΠΑΣΟΚ)επομενως να παει στο καλο.Στο κατω κατω εσυ εισαι νεοδημοκρατης η προσωπολατρης?

      • tzager avatar
        tzager @ Alex 19/08/2010 23:32:29

        Καμία 'Αγία οικογένεια' αγαπητέ δε δίχασε την Κρήτη. Αν αναφέρεσαι στην οικογένεια του Ελευθερίου Βενιζέλου που μέρος της είναι και οι Μητσοτάκηδες στα Χανιά, τότε να ξαναδιαβάσεις την Κρητική ιστορία. Εκτός αν ανήκεις στην ανύπαρκτη μειοψηφία (σε τοπικό επίπεδο) των βασιλόφρονων δεξιών ή σε εκφράζουν 'αυριανιστικές πτυχές' της ιστορίας της Κρήτης...

        Και όλοι εμείς οι κεντρογενείς ψηφοφόροι της ΝΔ, που παλέψαμε τόσα χρόνια σε ένα δυσμενές και περίπου εχθρικό περιβάλλον για τις αρχές και τις αξίες της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης δε είμαστε αμελητέο μέγεθος για να μας 'στέλνεις στο καλό' με τόση ευκολία και ενθουσιασμό.

        Να είσαι σίγουρος ότι θα πάμε στο καλό για το καλό και η απουσία μας θα λείψει πολύ στην παράταξη. Θα το διαπιστώσεις σύντομα...

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 19/08/2010 23:44:31

        @ Tzager

        Η καταγωγη οπως πολλακις εχει αποδειχθει δεν κληροδοτει και την ικανοτητα.Και ο ΓΑΠ απογονος 2 Παπανδρεου ειναι και ειχναι μακραν ο χειροτερος.Το αυθαιρετο συμπερασμα σου περι ΄΄βασιλόφρονων δεξιών ή σε εκφράζουν ‘αυριανιστικές πτυχές’ της ιστορίας της Κρήτης…΄΄ ειναι ενδειξη ελειψης επιχηρηματων.3 αν σαν ΄΄κεντρογενείς ψηφοφόροι της ΝΔ΄΄ εκφραζεστε απο τη Ντορα και το Μητσοτακη ειναι δικαωμα σας και καλα κανετε μονο που δεν αφορα το Ριζοσπαστικο Φιλελευθερισμο του Κων/νου Καραμανλη οπως περιγραφεται στη ιδρυτικη διακυρηξη του κομματος,αντιθετως ειστε υποστηρικτης ΝΕΟφιλελευθερων αποψεων που ειναι ταυτοσημες πλεον με την ΄΄Κεντρωα σοσιαλιστικη (ο θεος να την κανει)κυβερνση΄΄..Λυπουμαι λοιπον σας υπενθιιμιζω ειδηκως οτι Ο Κων/νος Καραμανλης ηταν αυτος που απηλαξε την Ελλαδα απο τον Γλυξμπουργκ...αντιθετως ο Κων./νος Μητσοτακης τα τελυταια 10-15 χρονια πολακις εχει παρει θετικη σταση απεναντι στον Τεως με δηλωσεις και δημοσιες τοποθετησεις.

      • tzager avatar
        tzager @ Alex 20/08/2010 01:43:37

        Alex,

        Nα σου υπενθυμίσω ότι ο Μητσοτάκης ήταν επιτυχημένος υπουργος συντονισμού στα τέλη της δεκαετίας του '70 στην κυβέρνηση Καραμανλή όταν η χώρα μας με το σπαθί της εισχώρησε στην Ευρωπαική οικογένεια.

        Επίσης ότι επί αρχηγίας του η φοιτητική παράταξη της ΝΔ κατέκτησε για πρώτη φορά την πρωτιά στα πανεπιστήμια, ενώ για χρόνια αποτελούσε παράταξη φάντασμα στις πανεπιστημιακές σχολές.

        Επίσης να σου υπενθυμίσω ότι επί αρχηγίας του η ΝΔ κέρδισε σε δημοτικές εκλογές για πρώτη φορά στα χρονικά και τους τρεις μεγάλους δήμους της χώρας.

        Τώρα αν εσύ θυμάσε το Γλύξμπουργκ και την τέως βασιλική οικογένεια που κατά παράδοξο τρόπο και παρά τα συμβαίνοντα στον Ευρωπαικό χώρο δε μπορούσαν να πατήσουν το πόδι τους στην Ελλάδα ούτε για τουρισμό και τους παραχώρησε αυτό το δικαίωμα η κυβέρνηση Μητσοτάκη, τι να πω; Ότι διέπραξε Εθνική μειοδοσία για να ικανοποιηθούν τα αντι-Μητσοτακικά σου σύνδρομα;

      • Tassos avatar
        Tassos @ Alex 20/08/2010 01:47:23

        @tzager Ηταν τόσο επιτυχημένος που η ατάκα που έκανε θραύση εκείνη την εποχή ήταν από νούμερο του Χ. Κλυν : "Μητσοτάκης για Νόμπελ Χημείας. Ο άνθρωπος που έπιανε χιλιάρικο και το έκανε σκατά"

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 01:52:03

        @tzager
        Αγαπητε δεν χρειαζομαι υπενθυμισης..και ουτε με ενοχλει τι εκανε και τι δεν εκανε με το Γλυξμπουρκ εσυ πεταξες κατι γι Βασιλοδεξιους και σου απηντησα...το πολιτειακο ελεω Καραμαλη ευτχως εληθη οριστικα.Οσο για τα υπολοιπα ναι πετυχε πολλα ως αρχηγος της Ν.Δ αλλα απο την αλλη μη ξεχνας οτι ηταν και ειναι ακραια νεοφιλελευθερος Μεγας υποστηρικτης του Μνημονιου εχει καταντησει δεκανικι του ΓΑΠ και συγνωμη που θα στο πω ζουμε στο Σημερα οχι στο χτες αν ειναι να πιασουμε το χτες αστα γιατι δεν θα σταματησουμε να λεμε.Σημερα λοιπον Η Ντορα υποστηριζει Μνημονιο ειναι υπερ του Αναν και δεν εχει ξεκαθαρη οπως και ο πατερας της αποψη για το Σκοπιανο. Εγω πρωτιστως με πολιτικους ορους τη κρινω.Και για αυτο σε τσιγκλαω θυμιζοντας πολυ προσφατα γεγονοτα που την αφορουν.Επι της ουσιας απαντηση δεν παιρνω.

      • tzager avatar
        tzager @ Alex 20/08/2010 02:37:46

        Ε όχι και δεν παίρνεις απάντηση επί της ουσίας.

        Είμαστε υπέρ του μνημονίου επί της αρχής, υπέρ πτυχών του ασφαλιστικού και του εργασιακού, υπέρ του Καλλικράτη, υπέρ του γερμανικού μοντέλου σαν βάση εκλογικού συστήματος, υπέρ της΄άμεσης και λειτουργικής λύσης του Κυπριακού, υπέρ της λύσης του Σκοπιανού με γεωγραφικό προσδιορισμό, υπέρ της προσέγγισης με το Ισραήλ.

        Πιο καθαρά δε γίνεται.

        Ποιά είναι η ξεκάθαρη θέση της νέας ΝΔ για τα περισσότερα απ'αυτά τα ζητήματα; ΑΡΝΗΣΗ και έλλειψη εναλλακτικής πρότασης.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 02:41:18

        Τζαγκερ
        Αχαχαχα
        αρχισαμε τις θολουρες με το κυπριακο και με το Σκοπιανο τυαυτοσημες οσφυοκαμπτικες ιδεες με το ΓΑΠ ΕΥΓΕ!!!!!!
        Για το μνημονιο αστα τα ειπαμε πιο πριν...Μη παθετε τιποτα μονο απο το πολυ πρασινισμα....Αντε και στο Αναν 2 και που εισαι σχεδον 20 χρονια περασαν για το Σκοπιανο και δεν το ξεχασαν οι Ελληνες!!Τετοια διορατικοτητα πια!!!

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 02:56:47

        Οσο για τις Προτασεις τις Ν.Δ μπες στο Site του κομματος αναλυτικα λεει και τις προτασεις και Επισης υαπρχει και η ιδρυτικη διακυρηξη...ριξε μια και μετα τα λεμε...

      • tzager avatar
        tzager @ Alex 20/08/2010 03:34:29

        Ποιές θολούρες ρε φίλε; Αυτές ήταν οι πάγιες θέσεις της ΝΔ την περίοδο Καραμανλή. Θα τις αλλάξετε κι αυτές;

        Και ο αρχηγός σου για τί δεν τολμάει να αναφερθεί στο Σκοπιανό; Ποιά είναι η σημερινή θέση του; Γιατί απ'όσο γνωρίζω η επίσημη θέση της ΝΔ και όλων των πολιτικών δυνάμεων- πλην ΛαΟΣ- είναι υπέρ του γεωγραφικού προσδιορισμού.
        Όσο για τη διορατικότητα του Μητσοτάκη, μακάρι το θέμα να είχε λυθεί τότε γιατί όπως έχεις διαπιστώσει όσο παιρνάει ο καιρός και το θέμα 'παρκαρίζεται' τόσο πιο επώδυνες καθίστανται οι συνθήκες επίλυσής του.

        Μιλώντας για θολές θέσεις μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Ξεκαθαρίστε τι θέλετε με τον Καλλικράτη- που παραμπιπτόντως ήταν πολιτική της ΝΔ και τον εκλογικό νόμο που επίσης ήταν πάγια πρόθεση της κυβέρνησης Καραμανλή η εισαγωγή του Γερμανικού μοντέλου και μετά βγείτε στον κόσμο και ζητήστε δίκαια την ψήφο του.

        Στοιχεία του μνημονίου στο ασφαλιστικό, το εργασιακό και τα δημοσιονομικά ήθελε να τα εφαρμόσει η Κυβέρνηση Καραμανλή και εσείς τώρα στρίβετε δια του αρραβώνος.

        Γι'αυτό οι πολίτες δυσπιστούν και όπως και εσύ ο ίδιος ανέφερες σε προηγούμενο σχόλιό σου οι υποψήφιοι της ΝΔ δεν πρόκειται να έχουν καμία τύχη στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Δε σου λέει τίποτα αυτό;

        Θα καταλάβεις όταν το υπερσυντηρητικό και υπερεθνικιστικό μοντέλο της νέας ΝΔ θα συντριβεί στις επόμενες εθνικές εκλογές. Οι εκλογές του Νοεμβρίου θα είναι μόνο η αρχή. Και τότε δε θα σας φταίει ούτε η Ντόρα, ούτε ο Καραμανλής...

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 09:41:53

        Τζαγκερ
        Το Σκοπιανο το χειριστηκε πρωτος ο Μητσοτακης με τις γνωστες συνεπειες τωρα για μια πιο αντικειμενικη αναλυση των γεγονοτων σε παραπεμπω στο Βιβλιο του Σταυρου Λυγερου ΄΄Εν ονοματι της Μακεδονιας΄΄.Στο Θεμα του κυπριακου ΝΑΙ στο σχεδιο Αναν ειπε απο την αρχη Η Ντορα και ο ΓΑΠ.ΝΑι η ΟΧΙ???
        Στο θεμα του Καλικρατη ναι η Ν.Δ και ο Καραμανλης ειχε ηταν ο πρωτος που εθεσε θεμα για διευρυμενους δημους.Η αντιθεση της Ν.Δ αφορα δομικες διαφορες στην εφαρμογη του οχι στην γενικη ιδεα.Στο γερμανικο μοντελο η διαφωνια τουλαχιστον η δικια μου ειναι οτι επιχειρημα προβαλεται η παταξη των πελατειακων δηθεν σχεσεων αλλα η διευρυμενη λιστα απο την αλλη δεν ενισχυει τα αρχηγικα κομματα.Η πελατειακες σχεσεις δεν μπορουν να μεταλαχθουν στις περιπτωσεις που κανουν εσω κομματικες εκλογες για την αναδειξη των μονοεδρικων υποψηφιων των κομματων...σκεψου το λιγο.Στοιχει του μηνμονιου αν λες μεταρυθμιση στο ασφαλιστικο Η το παγωμα των μισθων στο δημοσιο ας το δεχθω.Ποιος ομως ειπε οτι χρειαζεται η υπογραφη ενος επαισχυθντου μνημονιου με δυσβασταχτες υποχρεωσεις ανελαστικοτατο χωρις δυνατοτητα ουσιαστικα ταυτοχρονης εφαρμογης μετρων αναπτυξης.Δεν θ αμπορουσε η Ελλαδα να παρει μετρα λιτοτητας που κανεις δεν αρνηται οτι χρειαζονται απο μονη της χωρις να καταφυγουμε σε τροικες? Επιπλαστο λοιπον το ερωτημα σου.
        Κατα την προσφιλη σου συνηθεια πετας τη μπαλα στην εξεδρα λεγονταε πραγματα που δεν ειπα και παραποιωντας τα λεγομενα μου.ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΡΗΤΗ!!! ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ για τους λογους που ολοι ξερουν, οχι γενικως οπως προβοκατορικα παρερμηνευεις.Οσο για τα υπερσυντηρητικα και υπερθνικιστικα σχολια για την Ν.Δ ειναι αλλο ενα μουφιο ερωτημα που αποδεικνυει και την ενδεια επιχηρματων που εχετε αλλa ακι την ενοχη σταση σας που την βαφτιζετε real politic....
        Στην Ελλαδα εχουμε μπερδεψει τον πατριωτισμο με τον Εθνικισμο....μολις μιλησει καποιος για πατριδα λυσσομανατε εσεις οι κεντρωοι και οι αριστεροι κατηγορωντας τον για Εθνικισμο ρατσισμο κτλ.

        Υ.Γ το Σφιχταγκαλιασμε Ντορας Καρατζαφερη και του Γνωστου Μακη Βοριδη (του πρωην Ελληνικου Μετωπου) να το θεωρησω συμπτωση κεντρωων και μετριοπαθων δυναμεων ε?

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 09:46:56

        ***διορθωση στη φραση

        αλλα η διευρυμενη λιστα απο την αλλη δεν ενισχυει τα αρχηγικα κομματα(?)Η πελατειακες σχεσεις δεν μπορουν να μεταλαχθουν στις περιπτωσεις που κανουν εσω κομματικες εκλογες για την αναδειξη των μονοεδρικων υποψηφιων των κομματων(?)

        κεκτημενη ταχυτητα ξεχασα σημεια στιξης (ερωτηματικα)

    • djz avatar
      djz @ H pena tis orghs 19/08/2010 20:15:20

      Εδώ ισχύει ακριβώς αυτό που είπε ο Alex 19/08/2010 at 19:34

      ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!! ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΤΕ!

    • petros avatar
      petros @ H pena tis orghs 19/08/2010 20:20:33

      Ποιον Μαρκογιαννάκη μας λες, ρε φίλε, πένα της πλάκας.
      Εδώ ο άλλος μένει άνεργος λόγω ΔΝΤ και εσείς έχετε τα προσωπικά σας με τον Μαρκογιαννάκη και τη Ντόρα ; Εμείς δεν έχουμε να θρέψουμε τα παιδιά μας και να πάμε διακοπές και εσείς βάζετε πλάτες στο ΠΑΣΟΚ - ΔΝΤ ; Δεν θα έρθω ποτέ στα Χανιά διακοπές... Ντροπή σας να σκέφτεστε έτσι... Θα σας φάει η μαύρη μαρμάγκα... Δες τι θα γίνουν τα παιδιά μας από την ανεργία και ξεκολλήστε...Θα στρέψετε όλον τον ελληνικό λαό εναντίον σας με αυτά τα μυαλά. Να μου το θυμηθείς... Δεν θα σταυρώνετε Έλληνα τουρίστα και δεν θα αγοράζουμε κρητικά προϊόντα, αν συνεχίσετε να στηρίζετε αυτούς που μας μαύρισαν τη ψυχή και μας έχουν οδηγήσει στο χείλος της οικονομικής κατάρρευσης. Όσο περνάνε οι μήνες και χάνει ο κόσμος τις δουλειές του, θα ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ. Να μου το θυμηθείς. Και οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ που πλήττονται από την ανεργία και την ανέχεια, και αυτοί θα σας πάρουν με τις πέτρες. Δεν θα μπορείτε ούτε στη Κρήτη να κυκλοφορείτε, μόλις πάει ο ΦΠΑ στις ταβέρνες, στα ξενοδοχεία και στις καφετέριες στο 23%, όταν η βενζίνη στη Κρήτη θα φτάσει τα 2 ευρώ, όταν θα φτάσει η ανεργία στις 20.000... Γιατί όλοι θα καταλάβουν ότι βάζετε πλάτες στο ΠΑΣΟΚ- ΔΝΤ...

      • H pena tis orghs avatar
        H pena tis orghs @ petros 19/08/2010 20:43:28

        Επείδη δεν είστε από Κρήτη βρίσκω λογικό το ξέσπασμα αλλά πρέπει να καταλάβετε το εξής. Η μοναδική ελπίδα της Ν.Δ. να κερδίσει την Κρήτη στις επόμενες εκλογές ήταν ο Μαρκογιαννάκης. Όμως η προεδράρα μας πήγε κι έβαλε για υποψήφιο κάποιον που δεν θα βρει ούτε τον ψήφο του μόνο και μόνο επειδή ο Μαρκογιαννάκης είχε σχέσεις με την Ντόρα. Ε τι να κάνει δηλαδή! Να της κόψει και το καλημέρα; Επειδή η προεδράρα μας βλέπει παντού συνομοσίες; Του εξήγησε κανείς ότι με την κίνηση αυτή έβαλε ταφόπλακα στην Ν.Δ. της Κρήτης για την επόμενη 10ετία; Σας νοιάζει τελικά το κόμμα ή σας έχει πιάσει όλους η μανία να καταδιώκεται την Αγία Οικογένεια;

      • Alex avatar
        Alex @ petros 19/08/2010 20:47:09

        Σιγα που ειχε ελπιδα ο Μαρκογιαννακης...ελεος ανω του 65 τοις εκατο το ΠΑΣΟΚ στη κρητη το ΜΑρκογιαννακη θα τον ψηφιζε ποιος?Οποιος και να ειναιυποψηφιος της Ν.Δ ειναι καμμενο χαρτι εδω κατω.Μη λες ανακριβιες....και ο Πλαγιωτακης με τη Ντορα ηταν στις εσωκομματικες...ετσι για να μη λες....

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ petros 19/08/2010 20:49:51

        Επειδή δεν είμαι από την κρήτη - ευτυχώς - σου δηλώνω ότι εμένα προσωπικά με νοιάζει να καταποντιστεί ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΤΗΣ ΑΝΙΕΡΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ πιο πολύ απο το κόμμα της νδ.
        Όσο για την "ελπίδα" της κρητης, τον μαρκογιαννάκη...σιγά μη σκίσεις κανα καλσόν. 70% έπαιρνε το πασοκ και με τους μητσοτακαιους και μαρκογιαννακαιους στη νδ, 70% θα πάρει και τώρα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ petros 19/08/2010 21:02:15

        @ Πενα της οργης

        Ειναι γεγονος οτι πολλους τους ενδιαφερει κυριως να αποδυναμωθει η Μπακογιαννη και ας κυβερνα το ΠΑΣΟΚ.Ο εμφυλιος πολεμος -και μεσα στα κομματα - γεννα τα μεγαλυτερα παθη.

      • H pena tis orghs avatar
        H pena tis orghs @ petros 19/08/2010 21:06:15

        @Ηλίας : Το ειρωνικό "ευτυχώς" το προσπερνάω. Άμα είσαι με τους συμπατριώτες σου τόσο εμπαθής θέλω να σου θυμίσω ότι και η Κρήτη είναι Ελλάδα. Άμα ακόμα επιμένεις να είσαι τόσο εμπαθής τότε είσαι απλά αξιολύπητος. Όσον αφορά το 70% και το 65% εδώ κάτω πολύ καιρό τώρα γίνονταν συζητήσεις για την μεγάλη φθορά που έχει το ΠΑ.ΣΟ.Κ και για τις τρομακτικές απώλειες που θα είχε. Αλλά εσάς σας νοιάζει μόνο το Μητσοτακέικο να εξαφανιστεί. Ας εξαφανιστεί να ηρεμισετε.

      • Alex avatar
        Alex @ petros 19/08/2010 22:02:18

        @H pena tis orghs

        Αγαπητε μου μην ορκιζεσαι για την μεγαλη φθορα του ΠΑΣΟΚ..ας περιμενουμε να δουμε...δεν θα ξεχασω οτι αναλογες συζητησεις γινοταν και το 2000 και τοτε δεν ειδαμε καμια διαφορα...θες να εχει μια πτωση 5-6-7 τοις εκατο...αντε να εχει..κανενας ομως υποψηφιος της Ν.Δ δεν εχει καμια πιθανοτητα...

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ H pena tis orghs 19/08/2010 20:20:55

      Μη μας ψηφίσεις. Δική σου είναι η ψήφος ότι θέλεις την κάνεις.
      Αλλά δεν δεχόμαστε εκβιασμούς και ψευτοδιλήματα.

    • Makis avatar
      Makis @ H pena tis orghs 19/08/2010 22:28:36

      Ε, οχι και σημαία της πόλης ο Μαρκογιάννακης!!!Στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και με όλη την στήριξη της "οικογένειας" (συμπεριλαμβανομένου και του ανταγωνιστη του Νικηφοράκη) που δεν ήθελαν να βγει ο Βολουδάκης με τίποτα, κατάφερε να τον περάσει για μόλις 500 ψήφους.Το βασίλειο του ρουσφετιού και της διαπλοκής φτάνει στην δύση του και παίζει οριστικά και αμετάκλητα την τελευταία πράξη στο έργο του.Ηδη πάρα πολλά απο τα δικά τους στελέχη δηλώνουν οτι στηρίζουν Σαμάρα και στις αυτοδιοικητικές εκλογές θα γραφτεί ο επίλογος...

      • tzager avatar
        tzager @ Makis 20/08/2010 00:11:15

        Ναι γιατί όλοι εμείς οι νέοι άνθρωποι στηρίξαμε το Μανούσο ως το αύριο της παράταξης στα Χανιά. Αυτό όμως με τίποτα δε σημαίνει ότι δε σεβόμαστε τους αγώνες του Μαρκογιαννάκη για τη ΝΔ σε δύσκολες και τεταμένες εποχές.

        Και κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι ο Μαρκογιαννάκης στηριζόταν από το μηχανισμό του Μητσοτάκη. Έμπιστος και διαχρονικός φίλος της οικογένειας πάντα ήταν ο Στέλιος και μόνο αυτός.

        Τώρα όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά και θα το διαπιστώσεις το Νοέμβρη. Και πολύ αμφιβάλω αν η Ντόρα στηρίξει το Χρήστο για υποψήφιο περιφερειάρχη. Όχι γιατί δε συμπορεύονται αλλά γιατί οι καιροί και η φύση αυτών των εκλογών απαιτούν καθαρά αυτοδιοικητικές και ανεξάρτητες προσωπικότητες ευρείας αποδοχής και ο Μαρκογιαννάκης δεν ανήκει σε καμία περίπτωση σ'αυτήν την κατηγορία υποψηφίων.

        Πάντως ο Πλακιωτάκης, που σίγουρα ποτέ δεν υπήρξε του περιβάλλοντος Μητσοτάκη (ο έμπιστος του Ψηλού στο Λασίθι είναι ο Πευκιανάκης) και στήριξε τη Ντόρα γιατί δε μπορούσε να κάνει αλλιώς από τα πράγματα, πέραν από το Λασίθι (που θα πάρει γύρω στο 20%) στην υπόλοιπη Κρήτη δεν έχει καμία τύχη και τα ποσοστά του θα κινηθούν σε μονοψήφια νούμερα.

        Αν αυτό ικανοποιεί την παράταξη, που συνειδητά κατεβάζει κομματικό υποψήφιο σε μία περιφέρεια που οι συνθήκες γίνονται ολοένα και πιο δυσχερείς μόνο και μόνο για να κοντραριστεί με το μηχανισμό της Ντόρας, τότε την Κυριακή στις 14 του Νοέμβρη το βράδυ η προβοκατόρικη επιχείρηση της Ρηγίλλης θα αποτύχει οικτρά!

      • Makis avatar
        Makis @ Makis 20/08/2010 00:40:41

        Φιλε tzager, ο Μαρκογιαννάκης δεν στηριζόταν γενικά απο τον Μητσοτάκη αλλά τις τελευταίες ημέρες πριν τις εκλογές και βλέποντας την επερχόμενη ήττα του απο τον Βολουδάκη, αποφάσισαν να τον στηρίξουν με νύχια και με δόντια για να μην βγει ο Μανούσος.Όσο για την επιλογή του Πλακιωτάκη, είναι ενας σχετικά νεος πολιτικός με σοβαρό δείγμα γραφής και προσωπικά τον θεωρώ άριση επιλογη.Οσο για τα ποσοστά που θα πάρει, επέτρεψε μου να είμαι πολύ πιο αισιόδοξος.Όπως και να'χει όμως, ηταν κάτι που έπρεπε να γινει(το ξεκαθάρισμα) για να ξεχωρίσει σιγά σιγα η ηρα απο το στάρι...

      • tzager avatar
        tzager @ Makis 20/08/2010 01:24:55

        Αγαπητέ Μάκη,

        Στο βωμό του ξεκαθαρίσματος διασύρεται ένα κόμμα εξουσίας. Ένα κόμμα που στη δυτική Κρήτη είχε καταγράψει εξαίρετες επιδόσεις σε αυτοδιοικητικές εκλογές.

        Όσο για το Μανούσο μάλλον θα έπρεπε να βάλει υποψηφιότητα για κανένα Καλλικτατικό δήμο (π.χ. Σφακίων ή Γαύδου) γιατί οι πιθανότητες να κατακτήσει βουλευτική έδρα στα Χανιά έχουν πλήρως εξαλειφθεί.

      • Makis avatar
        Makis @ Makis 20/08/2010 12:04:40

        Τωρα που έφυγε ο Μαρκογιαννάκης από το κόμμα εξουσίας της ΝΔ και δεν θα έχει τι να τάζει πια...οι πολλές χιλιάδες των Χανιωτων που στήριξαν τον Βολουδάκη θα ενωθούν με όλους αυτούς που ήταν εγκλωβισμένοι απο ρουσφετολογικές υποσχέσεις και θα στείλουν πάλι στην βουλή εναν νεο πολιτικό με αδιαμφισβήτικο ήθος και ικανότητες.Το πολιτικό σκηνικό αλλάζει και μαζί του αλλάζει και η κακή-ρουσφετολογική νοοτροπία των Ελλήνων.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Makis 20/08/2010 14:22:34

        Είμαι από την Κρήτη. Παρακαλώ δώστε βάση στο παρασκήνιο που θα περιγράψω.

        Οι "ντορικομητσοτακικοί" βουλευτές της Κρήτης χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: Σε αυτούς που είναι παραδοσιακά δικοί τους και σε αυτούς που πήγαν μαζί τους συγκυριακά όταν πίστεψαν ότι η Μπακογιάννη θα έβγαινε πανηγυρικά μόνη της από τους συνέδρους. Η 29η Νοεμβρίου 2009 απλά ανέτρεψε τα πράγματα. Στην πρώτη κατηγορία ανήκει για παράδειγμα ο Μαρκογιαννάκης και ο Αυγενάκης. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκει π.χ. η Όλγα Κεφαλογιάννη (κόρη του Ιωάννη) και ο Πλακιωτάκης ο νυν υποψήφιος Περιφεριάρχης που θα στηρίξει η ΝΔ.


        Ο Μαρκογιαννάκης ως προσωπικότητα είναι ικανός (δεν είναι φελός δηλαδή) αλλά είναι ξεροκέφαλος. Τα είχε σπάσει με το Μητσοτακαίικο τα τέλη της δεκαετίας του 90 και μετά τα ξαναφτιάξανε γιατί η οικογένεια έκανε πίσω στο θέμα των τότε αυτοδιοικητικών εκλογών και πέρασαν του Μαρκογιαννάκη οι επιλογές.

        Στην πραγματικότητα πίσω από την χθεσινή διαγραφή του (που ο ίδιος ηθελημένα προκάλεσε) βρίσκεται το σχέδιο της Ντ. Μπακογιάννη να τον κάνει Νο 2 του κόμματος που ετοιμάζει να φτιάξει. Γι'αυτό ήθελε να "μετρήσει" κόντρα στη ΝΔ τις δυνάμεις της μέσω του Μαρκογιαννάκη σε ολόκληρη την Κρήτη την οποία περιφέρεια θεωρεί ως προνομιακή της περιφέρεια (γιατί αλλού δεν πάει καλά όπως όλοι ξέρουμε και το ξέρει και η ίδια).

        Η ίδια, βέβαια, μπορεί να έχει ή να εκφράζει φιλοδοξίες ότι το κόμμα που θέλει να φτιάξει θα έχει καλή προοπτική, αυξημένα ποσοστά σε σύγκριση με άλλες προσπάθειες του παρελθόντος,θα έχει άφθαρτα πρόσωπα κλπ κλπ αλλά μάλλον θα αρκεστεί σε ένα κομματίδιο τύπου "Νεοφιλελεύθεροι" του πατέρα της (που είχε φτιάξει με τον Βαρδινογιάννη τα τέλη της δεκαετίας του 70) με στόχο το οριακό ξεπέρασμα της βάσης του 3% με πιθανότητες να εκλέξει έναν και μοναδικό βουλευτή στην πρώτη διαλογή (τον Μαρκογιαννάκη) και τους υπολοίπους με την εξομάλυνση στις 5-10 περιοχές όλες κι όλες που έχει κάποιους πυρήνες ανά την Ελλάδα και συγκεκριμένα εκεί που βρίσκονται κάποιοι βουλευτές της ΝΔ που πιθανόν να μην ξαναβγούν και να θελήσουν να πάνε μαζί της όπως ο Κοντογιάννης, ο Γιαννόπουλος, ο Κεδίκογλου (ίσως όχι αυτός) και μερικοί άλλοι.

        Πρόσφατο γεγονός του παρασκηνίου είναι ότι ο Σαμαράς ζήτησε πρώτα από τον βουλευτή ΝΔ Ηρακλείου Αυγενάκη (ο οποίος έχει απήχηση τοπικά καθώς ξεπέρασε σε σταυρούς ακόμα και τον Μανώλη Κεφαλογιάννη στις τελευταίες εκλογές) να μπει υποψήφιος Περιφερειάρχης Κρήτης αλλά εκείνος (μάλλον λόγω της παραδοσιακής στήριξης του στο μητσοτακαίικο) είπε όχι γιατί δεν ήθελε να πάει τόσο πολύ κόντρα με την Μπακογιάννη, ασχέτως αν δεν είναι από αυτούς που δημιουργούν προβλήματα ή που θα έφευγαν από τη ΝΔ ή που θα προκαλούσαν τη διαγραφή τους όπως αντιθέτως έκανε ο Μαρκογιαννάκης (που στα γεράματά του μάς προέκυψε υπερφιλόδοξος). Η δεύτερη λύση ήταν η ανεύρεση ενός συγκυριακού υποστηρικτή του μητσοτακαίικου που έχει αποδεχτεί πλήρως το Σαμαρά μετά την 29η Νοεμβρίου, για να ισορροπήσουν τα πράγματα στην Κρήτη και να απαλλαγούμε επιτέλους από το συγκρουσιακό κλίμα που συντηρεί κυρίως η εν λόγω οικογένεια στον τόπο μας (την Κρήτη). Γι'αυτό και προτάθηκε ο Γιάννης Πλακιωτάκης.
        Τέλος, η Ντ. Μπακογιάννη-Μητσοτάκη την 29η Νοεμβρίου πήρε στην Κρήτη το 90% όσων ψήφισαν για Πρόεδρο του κόμματος. Τώρα, αν μετρήσει κανείς τη δύναμή της θα δει ότι δεν ξεπερνάει το 20 με 30% των ψηφοφόρων της ΝΔ στην Κρήτη. Δηλαδή η πτώση της είναι ραγδαία. Μόνο στις ηλικίες άνω των 55-60 το ποσοστό της είναι αυξημένο γύρω στο 10 με 15% επιπλέον. Η μείωση της δύναμής της στην Κρήτη οφείλεται απ'ότι φαίνεται (δεν είναι μυστικό εξάλλου) στο γεγονός ότι ο λαός πηγαίνει με αυτόν που έχει προοπτική εξουσίας άρα με τον αδιαφιλονίκητο Πρόεδρο του κόμματος που υποστηρίζει, άρα τον Σαμαρά στην δική μας περίπτωση. Το ότι τα ποσοστά της δεν είναι πολύ μικρά ή ανύπαρκατα όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας αλλά αντιθέτως είναι στην Κρήτη περίπου στο επίπεδο του 30$ οφείλεται στο ότι ζει ακόμα το σύμβολο της βασιλικής (συγνώμη, της πολιτικής) αυτής οικογένειας, ο πατέρας Κωνσταντίνος, και ότι υπάρχει ακόμα ο απόηχος της (κούφιας) αίγλης που είχαν προσδώσει πάνω της τα πανελλήνιας εμβέλειας και τα τοπικά ΜΜΕ τις τελευταίες δεκαετίες.

        Για όλους αυτούς τους λόγους, το πιο πιθανό είναι ότι η οικογένεια αυτή θα παρακμάσει, ακόμα και στην περίπτωση που πετύχει την οριακή είσοδο στη βουλή το κομματίδιο τύπου "Νεοφιλελεύθεροι" που σκοπεύει να κάνει η Μπακογιάννη. Ο Μαρκογιαννάκης αφού πλέον ταυτίστηκε ανοιχτά με αυτούς θα χαθεί και αυτός αργά ή γρήγορα. Επομένως, πάμε για άλλα. Καλημέρα σας

        • Factorx avatar
          Factorx @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 20/08/2010 14:33:34

          Μανώλη, ψάχνω ανταποκριτή στην κρήτη. ενδιαφέρεσαι;

      • Alex avatar
        Alex @ Makis 20/08/2010 15:06:48

        Συμπατριωτη Μανωλη ευστοχο το κειμενο σου....ευγε

    • Alex avatar
      Alex @ H pena tis orghs 20/08/2010 09:46:08

      ***διορθωση στη φραση

      αλλα η διευρυμενη λιστα απο την αλλη δεν ενισχυει τα αρχηγικα κομματα(?)Η πελατειακες σχεσεις δεν μπορουν να μεταλαχθουν στις περιπτωσεις που κανουν εσω κομματικες εκλογες για την αναδειξη των μονοεδρικων υποψηφιων των κομματων(?)

      κεκτημενη ταχυτητα ξεχασα σημεια στιξης (ερωτηματικα)

  16. BlueSky avatar
    BlueSky 19/08/2010 20:13:08

    Μπράβο Πρόεδρε για την επιλογή Κικίλια! Εξαίρετος! Είμαστε η γενιά ΠΟΥ θα διώξουμε τους κατοχικούς του ΔΝΤ και τα λαμόγια του ΠΑΣΌΚ.

    • tzager avatar
      tzager @ BlueSky 20/08/2010 01:17:08

      Και πράσινα άλογα...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ tzager 20/08/2010 14:26:10

        @tzager

        Μάλλον θα ήθελες να είσαι ψηφοφόρος του ΠαΣΟΚ και δεν το ξέρεις

  17. κπ avatar
    κπ 19/08/2010 20:15:55

    Πολύ σωστή η κίνηση του προέδρου.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ κπ 19/08/2010 20:58:59

      Βέβαια, πολύ σωστή, αφού μόνο όταν κάνει διαγραφές ο Σαμαράς παίζουν τα ΜΜΕ την ΝΔ.

      • Σολιαληστής avatar
        Σολιαληστής @ mitsosms 19/08/2010 23:51:12

        Και εσένα τι σε κόβει τι λένε τα πράσινα ΜΜΕ?

  18. julia avatar
    julia 19/08/2010 20:24:52

    Μονο και που υποστηριζε την Μητσοτακη για αρχηγο της ΝΔ, κακο εκανε στο κομμα

  19. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 19/08/2010 20:25:10

    Στο καλό να πάει !! Αρκετά με τα μητσοτακέικα ζιζάνια.

  20. Γιωργος avatar
    Γιωργος 19/08/2010 20:27:41

    ο Μαρκογιαννάκης όποτε είχε ερωτηθεί δεν απέκλειε ούτε αν θα φύγει απο τη ΝΔ, ούτε αν θα είναι υποψήφιος περιφερειάρχης κόντρα στην επιλογή της ΝΔ , τώρα χύνει κροκοδείλια δάκρυα γιατί διεγράφη στο καλό...

  21. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 19/08/2010 20:29:22

    ΙΝΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΗΣΤΟ....;

    • tzager avatar
      tzager @ DARK-BLUE 20/08/2010 00:20:01

      Ήντα...

  22. Ηλίας avatar
    Ηλίας 19/08/2010 20:39:17

    Μπράβο Αντώνη!!!!
    Όξω απ την παράγκααααα!!!!!!!!

  23. xristos avatar
    xristos 19/08/2010 20:44:01

    ΑΝΤΩΝΗ ΠΕΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΜΕ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΟΛΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΟΛΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/08/2010 20:58:49

    Θα ειμαι δυσαρεστος αλλα θα τα πω : δεν εχω καμμια σχεση με Κρητη και ο Μαρκογιανακης γενικα δεν εχει το στυλ που αρεσει.Ομως ο Μαρκογιαννακης ειναι ο ανθρωπος που αλλαξε την αντιμετωπιση των αναρχικων το Δεκεμβρη 2008 και αυτο δεν το ξεχνω.Ο Παυλοπουλος αφηνε τα παντα να καουν και μονο οταν ανελαβε ο Μαρκογιαννακης αποκατασταθηκε η ταξη.Δεν διστασε να συγκρουσθει και με τους συντοπιτες του που αποβιβασθηκαν με τρακτερ στον Πειραια παρουσια του Παπανδρεου.Για ολους αυτους τους λογους διαφωνω με τη διαγραφη του.
    Βεβαια ο Σαμαρας ακολουθωντας την πολιτικη Καραμανλη ως υπουργος Πολιτισμου αφησε τους καταληψιες αναρχικους του Εθνικου Θεατρου να φυγουν χωρις διωξεις.Πιστευω οτι ο Μαρκογιαννακης πληρωνει και τη σταση του ως υπουργος Δημοσιας Ταξεως.

    • Alex avatar
      Alex @ ψυχραιμια 19/08/2010 21:00:07

      Ψυχραιμια κανεις λαθος...

      Τη ταυτιση με το Μητσοτακεικο πληρωνει...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Alex 19/08/2010 21:06:52

        Η ταυτιση εχει σχεση και με την αντιμετωπιση των επεισοδιων.
        Η Μπακογιαννη ηταν η μονη που στη συσκεψη της 8ης Δεκεμβριου ζητησε την αποφασιστικη επεμβαση της αστυνομιας.
        Η λεγομενη λαικη δεξια που αντιπροσωπευοταν απο τον Καραμανλη και ως φαινεται και απο το Σαμαρα ανεχθηκε τα επεισοδια.Μην ξεχνας επισης οτι ο Μαρκογιαννακης ηταν στοχος του υποστηρικτη της τρομοκρατιας Τριανταφυλλοπουλου στον οποιο εδωσε τη πρωτη συνεντευξη ο Σαμαρας.
        Η προσπαθεια "κατευνασμου" της αριστερας απο τη λαικη δεξια συνεχιζεται.

  25. lpap avatar
    lpap 19/08/2010 21:01:10

    Ώρα καλή και να μη γράφει.. Έχει κι άλλους να διώξει ακόμα και να μην έχει την πόρτα ανοιχτή στο μέλλον για κανένα από αυτούς.

  26. Βασίλης avatar
    Βασίλης 19/08/2010 21:05:23

    Γιατί μιλάω συνέχεια για κοτζαμπάσηδες και όχι για υπεύθυνους πολτικούς;

    Μπακογιάννη Κιλτίδης μαρκογιαννάκης. Εννοείται ότι αυτά τα θλιβερά ανθρωπάκια υπηρετούν μια παράταξη και μια ιδεολογία και όχι προσωπικά ή φιλικά συμφέροντα. Θαυμάστε συμπεριφορά, "υπεύθυνων" πολιτικών, που πειθαρχούν στις αποφάσεις ενός κόμματος, στη σημαία του οποίου οφείλουν την εκλογή τους.

    Πάρτε το χαμπάρι. Η Νέα Δημοκρατία, συγκεντρώνει στις τάξεις της τους πλέον άθλιους κοτζαμπάσηδες, οι οποίοι διαφοροποιούνται από το κόμμα όχι για σοβαρά ιδεολογικά καταστατικά εθνικά ή πολιτικά θέματα, αλλά κυρίως για τα καθαρά προσωπικά τους πολιτικά συμφέροντα.

    Ο μαρκογιαννάκης είναι ένας από αυτούς τους θλιβερούς.

    Αντώνη μη χαρίζεσαι σε κανένα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Βασίλης 19/08/2010 21:10:05

      Δεν ξερω για τους συγκεκριμενους αλλα εγω διαφοροποιουμαι ευθεως απο το κομμα για την ανοχη του στη διαταραξη της ταξης απο την ακρα αριστερα και τους αναρχικους.Αν δεν το θεωρειτε σοβαρο πολιτικο θεμα αποψη σας.
      Και οι Μπακογιαννη - Μαρκογιαννακης ησαν οι μονοι που το Δεκεμβριο 2008 ζητησαν το ελληνικο κρατος να φερθει ως πραγματικο κρατος.

      • Alex avatar
        Alex @ ψυχραιμια 19/08/2010 21:15:44

        Η Μπακογιαννη βαρυνεται και για το φιασκο με το τηλεγραφημα απο την Ουρουγουαη στην υποθεση Καραβελα, ηταν υπερ του σχεδιου Αναν..ενα μικρο δειγμα..δε συζηταω για το Μνημονιο...Οσο για το Μαρκογιαννακη μπορω να συμφωνησω μαζι σου σε πολλαη τελευταια του ομως τοποθετηση αλλα και η εν γενει συμπεριφορα το τελευταιο διαστημα ηταν εκτος οχι κομματικης γραμμης αλλα της θελησης και του λαου και των νεοδημοκρατων.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 19/08/2010 21:19:07

        Θα θεωρουσα φυσιολογικη τη διαγραφη αν ανακοινωνε πρωτα την υποψηφιοτητα του για περιφερειαρχης Κρητης αντιθετα με την υποψηφιοτητα του κομματος.
        Η σπουδη για διαγραφη απλως μονο επειδη εκανε καποιες δηλωσεις δυσαρεσκειας δειχνει μια νευρικοτητα και ενα φοβο μηπως τελικα και δεν κατεβαινε υποψηφιος και χανοταν η ευκαιρια για διαγραφη.

      • Alex avatar
        Alex @ ψυχραιμια 19/08/2010 21:20:33

        Εγω παλι πιστευω οτι εκβιασε τη διαγραφη τουοπως ακριβως εκανε και η Ντορα....

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ ψυχραιμια 19/08/2010 22:27:48

        ΨΥΧΡΑΙΜΊΑ ,τον Δεκέμβρη του 2008 αυτοί που έστησαν τα επεισόδεια περίμεναν ακριβώς την δυναμική επέμβαση της Αστυνομίας ,το δεύτερο θύμα θα το δημιουργούσαν πανέυκολα και μετά αντίο Ελλάδα.
        Μάλλον ξέχασες την απέλπιδα προσπάθεια που έκαναν οι κύκλοι της ανωμαλίας πυροβολώντας τον μαθητή ΚΝΙΤΗ στο Περιστέρη και πόσο έντεχνα η υπόπτως υποδαυλίζουσα τα γεγονότα (ανεξάρτητη)δημοσιογραφία μας πρόβαλλε το γεγονός πληροφορώντας μας οτι μάλλον ο ατυχής μαθητής πυροβολήθηκε από παλαιό όπλο που πιθανόν κατείχε συνταξιούχος αστυνομικός, τα παραπάνω συμπεράσματα από ρεπορτάζ των καναλιών

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 19/08/2010 22:42:13

        Yπαρχουν ορια και χρονικα στα οποια πρεπει να εξαντλειται η ανοχη της αστυνομιας.
        Δε μιλαμε για μια ή δυο ή τρεις νυχτες.Ο Παυλοπουλος με εντολη Καραμανλη αφηνε την εξελιξη των επεισοδιων ανενοχλητη για ενα σχεδον μηνα.Τελικα εδεησε να αναλαβει ο Μαρκογιαννακης και στην πρωτη διαδηλωση που η αστυνομια ηταν αποφασιστικη ολοι εκαναν πισω.Γιατι δεν εγινε προβοκατσια επι Μαρκογιαννακη;
        Εν πασει περιπτωσει στο θεμα των επεισοδιων εχω γραψει αρκετα και προφανως διαφωνουμε.Εγω θεωρω οτι μια κυβερνηση οφειλει να προασπιζει τη δημοσια ταξη και θα προσχωρουσα σε συγκρουση.Και αν υπηρχαν και αλλα θυματα η ευθυνη ανηκει στους διαδηλωτες.
        Τι ακριβως τελικα φοβομαστε;Μηπως γινει κομμουνιστικη ή αναρχικη επανασταση τωρα;Μηπως γινει πραξικοπημα του στρατου;Τι ακριβως;
        Πως ειναι δυνατον η ΝΔ να ασκησει εξουσια αν φοβαται ταραχοποιους και "κυκλους ανωμαλιας";Δηλαδη τι εχει να χασει ο χωρος της ΝΔ απο μια ανοιχτη συγκρουση με την αριστερα σημερα;

  27. panagis avatar
    panagis 19/08/2010 21:42:00

    Η Ντόρα προσπαθεί να κάνει κάτι ανάλογο με την κίνηση Σαμαρά το 1993.
    Ποιες είναι,όμως, οι διαφορές ;
    1) Τότε είχαν δυσανασχετήσει μόνο πολλοί Νεοδημοκράτες, επειδή έχαναν την πρόσβαση στα κέντρα εξουσίας. Τώρα η κίνηση της Ντόρας και των συν αυτή ( Κιλτίδης, Μαρκογιαννάκης ) θα αντιμετωπίσουν την οργή ανθρώπων από όλα τα κόμματα και τα κοινωνικά στρώματα.
    2) Τότε η ΝΔ ήταν κυβέρνηση και η φθορά της ήταν χωρίς αντιστροφή.Τώρα προσπαθεί να ανανεωθεί με νέα πρόσωπα. Ο κόσμος της ΝΔ είναι εξοργισμένος από την παλαιοκομματική συμπεριφορά πολλών που κοιτούν μόνο την πάρτη τους ( καρεκλοκένταυροι ) και ενισχύουν το ΠΑΣΟΚ σε μια στιγμή που το 70% του ελληνικού λαού υποφέρει.
    3) Το κόμμα του κ. Καρατζαφέρη , ήδη, υφίσταται τη φθορά της ψήφισης του μνημονίου με συνεχείς αποχωρήσεις στελεχών. Γνωρίζω ανθρώπους που ψήφισαν την Ντόρα στις εσωκομματικές εκλογές και τώρα την σκυλοβρίζουν.Μαζικές αποχωρήσεις θα υπάρξουν και από το ΠΑΣΟΚ, σε επίπεδο στελεχών, όσο θα συνεχίζεται η αδιέξοδη πολιτική και η χώρα θα οδηγείται σε χειρότερη οικονομική κατάσταση.

    Οι συνθήκες είναι διαφορετικές και η οργή των Ελλήνων από την ιδιότυπη κατοχή μεγάλη, απεριόριστη. Όσοι, παλιοί και νέοι, ταυτιστούν με τις επιλογές όσων στήριξαν το Μνημόνιο, θέτουν τον εαυτό τους αντιμέτωπο με την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού. Τα λάθη στη πολιτική ζωή δεν είναι αδιόρθωτα. Η επιμονή, όμως, σε αυτά, έχει και το ανάλογο πολιτικό κόστος.
    Η κ. Μπακογιάννη και όσοι την συμβουλεύουν θα πρέπει να λάβουν τα μηνύματα του κόσμου και να αλλάξουν πορεία.Δεν πρέπει να την κυριεύσει το προσωπικό πάθος και η αντεκδίκηση.Η στάση της, η στήριξη της από τα εκδοτικά συμφέροντα, περισσότερο εξοργίζει το κόσμο και απωθεί το μεσαίο χώρο που νοιώθει ότι υποβαθμίζεται και εξοντώνεται οικονομικά και κοινωνικά. Ας δει τη πορεία των εφημερίδων, ας δει την θεαματικότητα των καναλιών, των εκπομπών, που ο κόσμος θεωρεί κατευθυνόμενα και καθοδηγούμενα από πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα... Κυρία Μπακογιάννη δεν παίζουμε με τον πόνο του κόσμου...Θα με θυμηθείτε,αλλά τότε μπορεί να είναι αργά. Προστατεύστε τον εαυτό σας και τους φίλους από πολιτική αυτοκτονία. Ακούτε ;

  28. Hellas-Orthodoxy avatar
    Hellas-Orthodoxy 19/08/2010 21:51:02

    Πολυ ευχαριστη εξελιξη.Επιτελους,ενα βαριδι λιγοτερο και μαλιστα ΡΟΤΑΡΙΑΝΟ,αφου ειναι γνωστο πως αυτος,η Ντορα κι ο Μητσοτακης ειναι ΕΠΙΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΣΤΗ ΡΟΤΑΡΙΑΝΗ ΛΕΣΧΗ ΧΑΝΙΩΝ.

    Εδω η σχετικη φωτογραφια:

    http://2.bp.blogspot.com/_p9qk1pN75Vg/TG16ayJPJNI/AAAAAAAAIGE/8CtA_Ge9Ihs/s640/73.jpg

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Hellas-Orthodoxy 20/08/2010 14:36:44

      Ρόταρυ: Προθάλαμος ένταξης στη μασονία.

      Σχετικές πηγές:

      http://www.inout.gr/showthread.php?t=44935

      http://www.xristianiki.gr/arkheio-ephemeridas/810/masona-tektonisms-ka-khros-ts-ekklesas.html

      http://www.trosch.org/bks/msnc/masonry-exposed.html

      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Kz1gAKrGYlQJ:orthodox-world.pblogs.gr/tags/masonia-gr/pages/2.html+%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1+%CE%A1%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%81%CF%85&cd=6&hl=el&ct=clnk&gl=gr

      κ.α.

  29. spiros avatar
    spiros 19/08/2010 22:21:05

    Στο καλό αυτές οι συμπεριφορές έφεραν την ΝΔ στην κατάαντια που την έφεραν. Δεν χάθηκε ο κόσμος. Το γοσργόν και χάρι έχει

  30. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 19/08/2010 23:24:44

    Έχω μια απορία και παρακαλώ όποιος μπορεί να μου τη λύσει.
    Εννοείται πως ο Σαμαράς έπρεπε να διαγράψει το Μαρκογιαννάκη. Αλλά χθες. ή αύριο. όχι πάντως σήμερα.
    Πρώτον , διότι σήμερα ο Μαρκογιαννάκης δεν είπε κάτι διαφορετικό από χθες. Άρα έδειξε σχεδόν καθυστερημένα ανακλαστικά.
    Δεύτερον και σημαντικότερο "έκαψε" τελειώς επικοινωνιακά την υποψηφιότητα Κικίλια.
    Σας διαβεβαιώ ότι ακόμα και στις παραταξιακές εφημερίδες αύριο η αναλογία θα είναι ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, πεντάστηλο,ΚΙΚΙΛΙΑΣ δίστηλο κι αν.

    • Maya avatar
      Maya @ Bloody_Ophelia 20/08/2010 00:00:11

      Αν θέλουν οι εφημερίδες της παράταξης και τα μέσα επικοινωνίας της γενικά (τα πολλά που χει...) μπορούν να το δουν και αλλιώς:
      Αφήνει το παλιό, πιάνει το καινούριο. Την ίδια στιγμή. Οι θετικοί συμβολισμοί μπορούν να βρεθούν.

      Όσο για το αν ήταν ικανός ή όχι ο Μαρκογιαννάκης, δεν έχει σημασία, αφού μαζεύονται όλοι σιγά σιγά προς το κόμμα (ρεύμα που λεγε και ο Βενιζέλος) της κας Μπακογιάννη. Τι να κάτσει να κάνει και ο Σαμαράς, την κολοκυθιά?

      Ό,τι είναι να γίνει ας γίνει να τελειώνουμε.
      Σιγά σιγά, αλλά να γίνει.

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ Maya 20/08/2010 00:12:32

        Επί της ουσίας, δεν διαφωνώ. Επί της επικοινωνιακής διαχείρισης όμως, τα μάλα. Τα κόμματα δεν είναι φιλολογικά καφενεία για να κάνουμε λογοτεχνικές αναλύσεις. Η πολιτική δεν είναι Άξιον Εστί κι οι δημοσιογράφοι ( δυστυχώς) Τάσος Λιγνάδης.

      • Maya avatar
        Maya @ Maya 20/08/2010 00:55:12

        Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι τα κόμματα δεν είναι φιλολογικά καφενεία, ούτε καν πολιτισμικά. Είναι σκέτα καφενεία.

        Για αυτό και κατ' εμέ κάνει πολύ καλά που ορίζει την επικοινωνιακή διαχείριση με βάση την ουσία.
        Το συγκεκριμένο δε, παραστέκεται μια χαρά επικοινωνιακά, εκτός αν είσαι ντορικός. Εκεί ναι, θα βρεις να γράψεις πολλά και να "κάψεις" ακόμα περισσότερα. Αλλά δε μιλάμε για εφημερίδα της παράταξης πλέον. Οπότε? Ποιος νοιάζεται?


        Γενικώς μιλώντας, ας ψηφίζουν λίγοι και καλοί σε μια τελική. Αν είναι να έρχονται οι ψηφοφόροι επειδή τους πιπιλίζει τα μυαλά το κάθε Βήμα ή ο κάθε Ρίζος, καλύτερα να μείνουν εκεί που είναι. Η κρίση εκείνων που χτίζεται μονίμως με βάση τις εντυπώσεις που του δίνουν οι άλλοι, είναι μοιραίο κάποια στιγμή να κάνει το λάθος, και είναι και για σένα τον ίδιο πρακτικώς αδύνατο να προσπαθείς μονίμως να τις ελέγχεις.
        Και από ένα σημείο και μετά παύεις να είσαι αυθεντικός και ζεις για το τι λένε και θέλουν οι άλλοι.

        Το ζήσαμε με τον ΚΚ.
        Περιπτώσεις όπως η "συγγνώμη" στον Σημίτη ή τα χατίρια στον τΣΥΡΙΖΑ είναι που μας ρίξανε στην ψυχανάλυση.

        Και δεν νομίζω ότι θα ξαναέγραφε κάποιος το Άξιο Εστί αν έγραφε αυτό το τόσο απλό:
        Ωραία κύριοι, καλός ο Μαρκ., αλλά βλέπετε και εσείς ότι ο άνθρωπος θέλει να φύγει. Δεν πειράζει όμως γιατί εμείς γυρίζουμε σελίδα, να δούμε έναν άνθρωπο νέο, από τον χώρο του Αθλητισμού, με καλή προαίρεση και πολλή διάθεση κλπ που κατεβάζουμε για την Αττική.

        Κι όμως είναι τόσο απλό. Δεκαπέντε λέξεις για τον Μαρκ., 5 σειρές για τον Κικίλια.


        Τώρα το κακό που θα κάνει το mega... αυτό δεν το γλιτώνει ούτως ή άλλως. Ό,τι και να κάνει ή να μην κάνει από κάτω θα ναι πάντα.
        Τουλάχιστον ας έχει κάνει αυτό που πρέπει και πιστεύει για τον κόσμο που δεν βλέπει/παρασύρεται από το mega. (όπου mega βλ. γενικά το όποιο καθεστωτικό μμε)

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ Maya 20/08/2010 01:06:15

        @Maya
        Ποιός νοιάζεται τί θα γράψει το ΒΗΜΑ; Μα πολλά λαοπρόβλητα στελέχη της νέας νέας δημοκρατίας!!
        Αν δεν απατώμαι, εκεί έσπευσε πρώτα πρώτα να υποβάλει τα σέβη της και η νεοφώτιστη κ. Τζότζολα.
        Όσο για το Ρίζο. ε ναι πια όντως δεν ενδιαφέρονται και πολλοί για όσα λέει.

      • Maya avatar
        Maya @ Maya 20/08/2010 03:39:44

        (Μόλις είδα ότι έγραψα το Άξιον Εστί, Άξιο Εστί.
        Να μου καεί το πληκτρολόγιο πάραυτα!)

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ Maya 20/08/2010 09:23:29

        ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • nicname@ta lefta iparhoun.gap avatar
      nicname@ta lefta iparhoun.gap @ Bloody_Ophelia 20/08/2010 00:36:44

      bloody_Ophelia στο δευτερο έχεις απόλυτο δίκηο ,στο πρώτο όμως πιστευω ότι καλά έκανε σήμερα και πρόλαβε τον κο Μαρκογιαννάκη πρίν ανακοινώσει ως βουλευτής της Ν.Δ. την υποψηφιότητά του κ΄'οντρα στο κόμμα του.

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ nicname@ta lefta iparhoun.gap 20/08/2010 00:44:51

        Γιατί να τον προλάβει; Για να του δώσει άλλοθι να καταγγέλει την Ν.Δ. για συμπεριφορές τύπου "πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι";
        Ας τον άφηνε να αυτοεξευτελιστεί. Τί είχε να χάσει;
        Νομίζω ότι έχουμε υπερεκτιμήσει τις αρχηγικές επιδείξεις πυγμής όπως αυτή που έκανε ο Αντώνης σήμερα. Ενίοτε είναι απαραίτητες και υποδηλώνουν πράγματι στόφα ηγέτη, π.χ όταν πρόγκηξε ευθαρσώς και επωνύμως τον Ρουσόπουλο.
        Η σημερινή είναι άστοχη και δείχνει νευρικότητα και εντελώς παιδιάστικη νοοτροπία. Με το... ποιός θα προλάβει ποιον, ρούχο ηγέτη δε ράβεις.

    • Maya avatar
      Maya @ Bloody_Ophelia 20/08/2010 01:30:12

      Με ποιο τρόπο υπέβαλε τα σέβη της η κα Τζότζολα στο Βήμα? Εννοείς εκεί έδωσε πρώτα συνέντευξη?
      Αν είναι αυτό, ας μην τα μπλέκουμε. Επειδή κάποιος δίνει συνέντευξη κάπου δεν σημαίνει ότι "υποβάλλει σέβη". Θέσεις υποβάλλει. Αυτή είναι η δουλειά του.

      Και ποια είναι τα υπόλοιπα στελέχη?

      Και πάλι όμως δεν αλλάζει κάτι. Οι ίδιοι άνθρωποι που κάλυπταν ΝΔ στο Βήμα πέρσι την καλύπτουν και φέτος.
      Το τι λέει το Βήμα μας νοιάζει για να δούμε τι γραμμή θέλουν να περάσουν, τι "μαγειρεύουν", κλπ. Όταν δεν πρόκειται για απλό ρεπορτάζ.
      Δεν περιμένουμε τα όποια πληρωμένα του Βήματος για να κρίνουμε μια κίνηση και δη πολιτική, κι αν το περιμένουμε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
      Ας παρασυρθούν όσοι είναι να παρασυρθούν. Κακό του δικού τους κεφαλιού.

      Και αν υπάρχουν και στελέχη που θα παρασυρθούν και μπερδευτούν από την διπλή κίνηση του Σαμαρά, τότε αυτό είναι εσωτερικό πρόβλημα της ΝΔ. Ένας τέτοιος διάλογος όμως δεν νοείται να δομείται στα εκτυπωτήρια της Μιχαλοκοπούλου.

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ Maya 20/08/2010 02:53:37

        Θέσεις προσωπικά δεν είδα.
        Αντιθέτως , είδα το εξαιρετικό αν το δει κανείς με χιούμορ
        " Γεννήθηκα νεοδημοκράτισσα" σε εφημερίδα του Λαμπρακέικου.

      • Maya avatar
        Maya @ Maya 20/08/2010 03:26:48

        Έχει θέσεις, μέχρι και για το Δίκτυο 21 παίρνει θέση. Υπάρχει ερώτηση τι είναι πατριωτισμός και υπάρχει και απάντησή της για το τι είναι εθνοκεντρισμός και πώς μπορεί να συνδυαστεί με την ενωμένη Ευρώπη.

        Απλά επειδή είναι η πρώτη συνέντευξη είναι και αναγνωριστική για αυτό έχει και ερωτήσεις του τύπου "πού γνωριστήκατε με τον Σαμαρά", "πού σπουδάσατε", κλπ. Λογικό είναι, σιγά.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Maya 20/08/2010 14:44:09

        @Bloody_Ophelia

        Συμφωνώ με την Maya

  31. nicname@ta lefta iparhoun.gap avatar
    nicname@ta lefta iparhoun.gap 20/08/2010 00:32:09

    ..έξω επιτέλους το βαρύδι της Κρήτης .
    Τι έγινε Χρηστάρα με το C4I ποιός το παρέλαβε παληκάρι μου.
    Ε όχι και να αποσύρει ο Πλακιωτάκης για να βάλεις εσύ ! Βαρίδι έ βαρίδι ,ποιός είσαι εσύ που θα φέρεις νέο αέρα..έχεις δει τον εαυτούλη σου στον καθρέπτη !!
    Πάντως Χρηστάρα σε περιμένωμε να ζητήσεις την ψήφο μας .

    • tzager avatar
      tzager @ nicname@ta lefta iparhoun.gap 20/08/2010 00:53:27

      Το C4I παρέλαβε η κυβέρνηση Καραμανλή αγαπητέ. Το κράτος έχει συνέχεια και οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν προ των πυλών. Σε άλλη χώρα ζούσες; Kανένας υπουργός ή υφυπουργός δεν κυβερνάει μόνος του. Τι είναι αυτά που λές;!!

      Kαι κανένας Χρηστάρας δεν πρόκειται να ζητήσει την ψήφο σου γιατί πολύ απλά δεν θα είναι υποψήφιος! Ένα παιχνιδάκι ήταν και η Ρηγγίλης τσίμπησε. Τσίμπησε όμως αργά γιατί έκαψε την 'βαρβάτη' υποψηφιότητα Κικίλια για την Αττική. Όπως αποδεικνύει το timing της αποπομπής μόνο από εμπάθεια ορμόμενη ήταν η κίνηση του κόμματος.

      Άντε και στον επόμενο με καλό...

      • Tassos avatar
        Tassos @ tzager 20/08/2010 00:59:39

        Φιλαράκι, ο Σαμαράς ξέρει πράγματα που εμείς θα τα μάθουμε σε 2 μήνες. πχ ποιόν αφορούν οι μίζες για το C4I...

    • tzager avatar
      tzager @ nicname@ta lefta iparhoun.gap 20/08/2010 01:14:17

      Αφού δε γνωρίζεις και κάνεις υποθέσεις τότε με ατάκες φίλε μου κανείς δεν πρόκοψε...

      Και αν γνωρίζει ο Σαμαράς τότε η επίσημη ΝΔ να μην διαλαλεί στα κανάλια ότι η Siemens είναι υπόθεση που αφορά αποκλειστικά το ΠαΣοΚ.

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 01:25:53

        Ναι αλλα ξεχνας το φιασκο με το τηλεγραφημα απο την Ουρουγουαη...ξερεις για το ΚΑραβελα της Σημενς...περσι ηταν στις ευρωεκλογες....

      • tzager avatar
        tzager @ tzager 20/08/2010 01:49:47

        Δε ξεχνάω τίποτα Alex. Όλα στο φως και όποιος πρέπει να πληρώσει να μη δει στον ήλιο μοίρα!

        Αλλά επειδή πολλών η γούνα μπορεί να καεί μη διακινδυνεύεις προβλέψεις γιατί μπορεί να εκτεθείς...

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 01:57:21

        ΤζΑΓΚΕΡ φιλε μου να εκτεθω γιατι...ουτε πολιτικος ειμαι ουτε τα εχω πιασει...σκασιλα μου μεγαλη...εγω πολιτικα μιλαω αν καποιος εχει χεσμενη τη φωλια του και τον πιασουνε ας προσεχε....εγω κρινω και τις συμπεριφορες φιλε κατα το ΄΄Η Γυναικα του Καισαρα΄΄....

  32. Greg avatar
    Greg 20/08/2010 00:44:30

    Για να διοικηθεί ένας οργανισμός σαν την ΝΔ χρειάζεται πυγμή.
    Οι Δημοκρατικές διαδικασίες μας έφεραν ως εδώ, αφού πάρα πολλοί τις εκμεταλεύτηκαν για ίδιον όφελος και έβλαψαν την παράταξη και τον Κ.Καραμανλή ( Τατούλης, Ντόρα και πολλόι άλλοι).
    Δεν είναι δυνατόν την ανοχή στις διαδικασίες να την εκμεταλεύονται όσοι λειτούργούν με αυτό τον τρόπο, τώρα που είναι ώρα μάχης. Ακόμη και αν λειτούργησαν σε μερικά πράγματα σωστά όπως άλλωστε ήταν υποχρεωμένοι στα πόστα που τους ανατέθηκαν, αυτή τη στιγμή ή συντάσσονται στις αποφάσεις ή αποχωρούν μόνοι τους. Κάθε άλλη ενέργεια βλάπτει την παράταξη και λογικά διαγράφονται.
    Στο κάτω κάτω της γραφής μια ζωή με 151 βουλευτές υποφέραμε, αυτή τη στιγμή το πλήθος δεν απασχολεί, μας ενδοιαφέρει η ποιότητα η συνέπεια και η ικανότητα αυτών που θα αναλάβουν κάποια στιγμή τις ευθύνες αυτού του τόπου.
    G.

    • tzager avatar
      tzager @ Greg 20/08/2010 01:09:51

      Έτσι όπως το πάει η ΝΔ καμία στιγμή δε θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης του τόπου γιατί πολύ απλά θα έχει απωλέσει την πολυσυλεκτικότητα που επιβάλεται να διαθέτει ένα κόμμα εξουσίας. Για αξιοπιστία δε κανένας λόγος...

      Ο Τατούλης φταίει που πρώτος είχε διαβλέψει τον κατήφορο της κυβέρνησης Καραμανλή και το πάρτυ στο υπουργείο του..;

      Kαι τώρα που όπως λές είναι ώρα μάχης για το μεγαλύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης εν όψη κρίσιμων εκλογών, ήταν απολύτως άκαιρη και ατυχής η στιγμή και ο τρόπος που επελέγει για την διαγραφή. Πυγμή και τόλμη χρειάζεται όχι για ίντριγκες αλλά για καινοτόμες προτάσεις για τη διοικητική διάρθρωση της χώρας, για υπερκομματικές ανεξάρτητες υποψηφιότητες με ευρεία αποδοχή από τους πολίτες. Όχι σε δράκους και χειμέριους ύπνους που διασύρουν την εικόνα μίας πάλαι ποτέ μεγάλης παράταξης...

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 01:20:10

        @ Tzager
        Ειπα να μην ασχοληθω περαιτερω αλλα δεν με αφηνεις...Ο Τατουλης ητα μουγγος οσο ειχε θωκο ξαφνικα θυμηθηκε να γινει λαλιστατος οταν τον απωλεσε...αλλα απο το ΕΚΚΕ προερχοταν κακως το μαζεψε η Ν.Δ ετσι και αλλιως.Τωρα αν η Εκλεκτη σου εχασε απο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΕΣ εσωκομματικες διαδικασιες απο τον ορκισμενο εχθρο της και δεν το αντεχει καλα εκανε και εφυγε.Ομως αυτο δεν αλλαζει οτι η πλειοψηφια την απερριψε και αυτην και την πολιτικη που εκφραζει ολα τα κουλα τωρα για αρχηγικα κομματα και τα τοιαυτα ειναι για να εχουμε να λεμε. ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ οι οπαδοι του Ντορισμου ολους αυτους που τον Νοεμβριο ψηφισαν και επελεξαν το Σαμαρα αντι τη Μπακογιαννη για αρχηγο..
        Τα κροκοδειλια δακρυα για τη τυχη της Ν.Δ δεν συγκινουν κανενα...οπως και για την ταμπακερα (μνημονιο) δεν σας βλεπω και πολυ ομηλιτικους....μαλλον ξεχασατε με ποιους ταυτιστηκε η εκλεκτη σας..

      • tzager avatar
        tzager @ tzager 20/08/2010 02:02:03

        Καλά έκανε η Ντόρα και ψήφισε επί της αρχής το μνημόνιο. Αυτό θα έπρεπε να πράξει κάθε σοβαρό και αξιόπιστο κόμμα που κατείχε εξουσία και ευθύνεται για τα κακώς κείμενα στη χώρα.

        Τώρα αν εσείς για καθαρά μικροκομματικούς λόγους (όπως παραδοσιακά έκανε το ΠαΣοΚ όταν κυβερνούσε η ΝΔ) αντιδράτε σε όλα προσποιούμενοι τους φιλολαικούς και ανταγωνιζόμενοι στενά την παραδοσιακή Αριστερά, μεγιά σας με χαρά σας!

        Δε βλέπω πάντως κάποια δημοσκοπικά οφέλη από τη λαικίστικη αυτή στάση της ΝΔ. Και αν δε σ'αρέσουν οι δημοσκοπήσεις τότε το Νοέμβρη η ΝΔ θα πρέπει κατά τη δική σου επαναστατική λογική την πλειοψηφία των περιφερειών και να σαρώσει στους μεγάλους δήμους επιβραβευόμενη από τους πολίτες για την αντίθεσή της στο μνημόνιο.

        Αντί γι'αυτό όμως βλέπω να καταποντίζεται σε ιστορικά χαμηλά ποσοστά και να χάνει κατά κράτος τις 10 από τις 13 περιφέρειες και μεγάλους δήμους όπως της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Εύγε λοιπόν και άξιος ο μισθός σας...

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 02:09:44

        Τζαγκερ προσωπικα χεστηκα για τα δημοσκοπικα οφελη και τετοιες τριχες...το μνημονιο δεν ηταν μονοδρομος και το ξερουμε ολοι αυτο.Ακομα και νομπελιστες οικονομολογοι εχουν τοποθετηθει.Το μνημονιο παραχωρησε μερος της εθνικης κυριαρχιας ετσι και αλλιως.Εγω φιλαρακι δεν ειμαι κανενας βολεμενος εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα 15 χρονια με κοπο και ιδρωτα...η εταιρεια που εργαζομουνα απελυσε 70 ατομα απο τις αρχες του χρονου και εγω εχασα τη δουλεια μου πριν απο 2 εβδομαδες.Το κομμα εξουσιας και πως καταντησε το αφηνω σε εσενα εμενα με ενδιαφερει οχι η Κομματικη επικρατηση αλλα η επικρατηση μιας αλλης πολιτκης ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ.με εκφραζει λοιπον το ΟΧΙ στο μνημονιο και για λογους αρχης και ιδεολογικους και εθνικους και προσωπικους.....τα κροκοφειλια τα αφηνω στη Ντορα και σε οσους εχουν συνδρομοα στερησης με την εξουσια...ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

      • tzager avatar
        tzager @ tzager 20/08/2010 02:25:46

        Ποια ΑΛΛΗ πολιτική ρε φίλε; Ακούγεσαι σαν το Γιωργάκη προεκλογικά. Αφού έχουμε τα χάλια μας εν μέσω διεθνούς κρίσης. Πάντα για να στρώσουμε θέλουμε το χωροφύλακά μας. Πώς θα γίνει δηλαδή; Να συνεχίσουμε τις λαμογιές (σαν χώρα εννοώ) και να σφυρίζουμε κλέφτικα νομίζοντας ότι οι κουτόφραγκοι δεν πάίρνουν χαμπάρι;

        Τώρα τα περί απώλειας εθνικής κυριαρχίας και πράσινα άλογα... Γιατί πότε είχαμε απόλυτη εθνική κυριαρχία και δεν είμασταν μαριονέτες τη μία της Αμερικής και την άλλη του Πούτιν;

        Χώρα ισχυρή οικονομικά και ανταγωνιστική στις διεθνείς αγορές είναι μία χώρα που στην εποχή της παγκοσμιοποίησης διατηρεί την εθνική της κυριαρχία. Μία χώρα έρμαιο των αγορών, υπερχρεομένη παραμένει άβουλη και βορά σε κάθε λογής συμφέροντα.

        Τώρα τα περί συνδρόμου στέρησης με την εξουσία τα αφήνω σε κάτι ομοιδεάτες σου που νομίζουν ότι πήραν μαγαζί γωνία και το παίζουν αφεντάδες...

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 02:34:31

        Τζαγκερ κατσε εσυ με το χωροφυλακα τετοιες ιδεες εχετε ολοι οι ομοιδεατες σου μολις στριμωχτητε.Τετοιες αηδιες ελεγε και το 90-93 ο αγαπημενος σου.Αν το θεωρεις αποψη με γεια σου με χαρα σου.Εθελοτυφλεις ομως...μονο η χωρα μας ητνα ερμαιο γιατι? Για τις σαχλαμαρες με τα πιστολια στο τραπεζι και τις αλλες σαχλαμαρες....ολες οι χωρες σχεδον στην Ε.Ε ειναι στην ιδια περιπου μοιρα μονο εμεις αυτοχειριαστηκαμε...οσο για το σχολιο για το μαγαζακι ....απλως αγαπητε επιβεβαιωνεις αυτο που σου ειπα...Δεν αντεχεται η Ηττα τελικα δεν πειραζει περαστικα....
        Χωροφυλακα ε? Μπραβο βρε νεοφιλελευθερε εις ανωτερα...

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 02:45:58

        Και μην ξεχνας εμεις στο μαγαζι ειμαστε απο την αρχη εσεις μπηκατε μετα....Ενα απο τα αψυχολογητα του Αημνηστου Κων/νου Καραμανλη....

      • tzager avatar
        tzager @ tzager 20/08/2010 03:13:37

        Πιο αψυχολόγητο του Κων. Καραμανλή; Ο άνθρωπος διέβλεψε ότι το 54% ήταν λόγω ειδικών συνθηκών και ότι η κεντοδεξια παράταξη δε θα μπορούσε να επιβιώσει αν δε συνέθεται όλες τις δυνάμεις από το κέντρο μέχρι τη δημοκρατική δεξιά.

        Αυτή η πολυσυλεκτικότητα δε σας αρέσει και θέλετε να καταντήσετε την παράταξη σε δεύτερο ΛαΟΣ ή Πολιτική Ανοιξη.

        Μην κόπτεστε. Οι πολίτες θας σας κάνουν το χατίρι...

      • trellakias avatar
        trellakias @ tzager 20/08/2010 07:39:29

        Η ιστορία είναι πολύ μεγάλη για τον κ. Τατούλη. Ένας πολιτικάντης του χειρίστου είδους, με σαφείς αρχηγικές τάσεις ακόμα εμφανείς από τα πρώτα χρόνια της πολιτικής του καριέρας. Η ερώτηση μου αγαπητέ φίλε tzager είναι πολύ απλή και …….κατατοπιστική ως προς την απάντηση της για όποιον γνωρίζει. Τι δουλειά κάνει ο αδερφός του κ. Τατούλη, σε ποια υπηρεσία, ποιάς χώρας; « Έπαιξε» κάποιο ρόλο η συγκεκριμένη θέση του αδερφού του στην πολιτική του ανέλιξη και σταδιοδρομία;

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 15:09:58

        Ναι Τζαγκερ το 3% του Νεοφιλελευθερου κομματος Μητσοτακη-Βαρδινογιαννη μασ ελειπε τοτε....Η αλλαζονια σας δεν εχει ορια τελικα.χαχαχα

  33. Tassos avatar
    Tassos 20/08/2010 00:55:23

    Μιάς και ο φάκτορας με κόβει, κάτσε να το επαναδιατυπώσω. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στην ΝΔ του Α. Σαμαρά, βουλευτής της να είναι δικηγόρος εμπόρων ναρκωτικών. Αντε γειά Μαρκογιαννάκη. Τέτοιοι βουλευτές κάναν την ΝΔ να παίρνει 20 % στην κρήτη. Να με σχωρνάτε ρε παιδιά αλλά με Μητσοτάκηδες,Μαρκογιαννάκηδες, Νικηφοράκηδες, Κεφαλογιάννηδες και δεν συμμαζεύεται περιμένει κανείς πάνω από 20 %? Αυτοί είναι μέλη ΑΕ δεν είναι πολιτικοί.

  34. Alex avatar
    Alex 20/08/2010 01:38:36

    Επειδη με αφορμη την διαγραφη Μαρκογιαννακη καποιο κοπτονται για την πορεια της Ν.Δ ακι ποσο την καταστερφει ο Σαμαρας που ειναι αυταρχικος αρχηγος και κτλ κτλ...Θυμιζω οτι Σαμαρας ειναι ο πρωτος προεδρος εκλεγμενος απο τη ΒΑΣΗ....η μεγαλη αντιπαλος του πηγε σε ανοιχτες διαδικασιες συρομενη απο τις εξελιξεις μιας και δεν τη εξυπηρετουσε καθως ηλεγχε τη πλειοψηφια των εκλεκτορων.Ειχε τρελη αβαντα απο τα κατεστημενα ΜΜΕ (πχ ΜΕΓΚΑ ΔΟΛ) και τελικως εχασε απο ενα πολυ μεγαλο εκλογικο σωμα ανω των 800000 ψηφοφορων.Ας σεβαστουν καποιοι την επιλογη της ΒΑΣΗΣ της Ν.Δ και ας μην βιαζονται...
    Απο ΄΄απλοι στρατιωτες΄΄ της παραταξης ας συμμετασχουν στο Φορουμ και ενδεχωμενως στο Κομμα ΝΤορα.Δεν ειναι κακο.

    • tzager avatar
      tzager @ Alex 20/08/2010 02:11:20

      Μην ανυσηχείς φίλε Alex. Θα μετέχουμε ενεργά σε κάθε καλή προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό της χώρας και του πολιτικού συστήματος. Άλλοι θα μείνουν στα μετ'όπισθεν και θα αναρωτιούνται τι συνέβει και 'έφαγαν άκυρο πανηγυρικό' από τους πολίτες...

      Όσο για τις εσωκομματικές εκλογές προσέξτε μη σας μείνουν μόνο οι αρχικοί 400.000 που ψηφισαν Σαμαρά και οι υπόλοιποι πολίτες σας γυρίσουν επιδεικτικά την πλάτη...

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 02:14:01

        Καθολου δεν ανυσηχω εγω... εσεις μη παθετε τιποτα με το συνδρομο στερησης εξουσιας...αντε να κανετε κομμα να ειναι και αρχηγος η Ντορα που ψοφαει μη παθει τπτ...

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 02:17:47

        Μπορειτε να πατε και κατ ευθειαν στο ΠΑΣΟΚ ουδεμια πλεον διαφορα δεν εχετε ειστε απολυτος ευθυγραμισμενοι

      • tzager avatar
        tzager @ tzager 20/08/2010 02:28:38

        Κι εσείς αν δε βρείτε γιατριά στη ΝΔ μπορείτε να γραφτείτε στο ΠΑΜΕ. Έχουν ανάγκη από επαναστατικά μυαλά του βελινεκούς σας...

      • SERT avatar
        SERT @ tzager 20/08/2010 02:35:58

        μια ζωή ποταπούς στόχους......
        τη μια να μη βγει ο εβερτ πρωθυπουργός
        την άλλη να μη βγει
        την άλλη να πέσει ο καραμανλής
        τότε το κάλυπτε με την υποτιθέμενη κομματίκή της αγάπη....
        τώρα.....απλά οι μάσκες έπεσαν....τη νδ να χαντακώσει....έλα όμως που πέσαν οι μάσκες, έλα που οι 50 που έλεγε μείναν 10..........

      • Alex avatar
        Alex @ tzager 20/08/2010 02:36:26

        Περαστικα....και παλι ....αντε απο το αυτι και στο χωροφυλακα....τετοιον δεν ειπες οτι θελει η χωρα..?

      • tzager avatar
        tzager @ tzager 20/08/2010 02:59:37

        Οι Έλληνες του εξωτερικού και οι εφοπλιστές μας που λειτουργούν σε συνθήκες ισονομίας και αξιοκρατίας διαπρέπουν. Στην Ελλαδίτσα της κουτοπονηριάς και της τσάμπα μαγκιάς κανείς δε πρόκοψε αν δε ήταν λαμόγιο και διαπλεκόμενος. Και δε μιλάω μόνο για τους πολιτικούς. Μιλάω για μία διάχυτη νοοτροπία προχειρότητας και αρπαχτής που γιγαντώθηκε επικίνδυνα τη δεκαετία του '80 και επιμελώς συντηρήθηκε από όλες τις πολιτικές δυνάμεις μέχρι σήμερα για ψηφοθηρικούς λόγους. αυτή η νοοτροπία μας έφερε σάυτά τα χάλια!

        Εσείς θέλετε να συντηρήσετε αυτά τα νοσηρά φαινόμενα και να μην αλλάξει τίποτα. Αυτό ξεχάστε το. Last year..!

    • Alex avatar
      Alex @ Alex 20/08/2010 15:13:59

      Τζαγκερ Ευυχως που η ΠΕφωτισμενη και αυθαρτη οικογενεια Μητσοτακη θα απαλλαξεθ την ελλαδα απο ολα αυτα που κατηγορεις το πολιτκο κοσμο τα τελευταια 30χρονια. Τελικα καημενοι μου εχετε γινει διαχασμενες προσωπικοτητες τι ΠΑΣΟΚ τη Ντορα ειστε.Αντε λοιπον στο καλο οπως πρωτοειπα και ενοχληθηκες μια ζωη και Ο μητσοτακης και ο Παπανδρεου διχαστικοι και μικροψυχοι ηταν σας ταιριαζει εσας τους ΄΄Κεντρωους΄΄

  35. anonymos avatar
    anonymos 20/08/2010 01:47:16

    Πολυ κακό για το τίποτα

  36. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 20/08/2010 08:33:27

    Ακούω τον κ. Μαρκογιαννάκη στο διεφθαρμένο MEGA. Είναι άθλιος.

  37. armageddon avatar
    armageddon 20/08/2010 08:57:04

    ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΑΚΗ ΓΝΩΣΤΗ Η ΔΙΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ .
    ΥΠΟΝΟΜΕΥΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΜΕ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΓΚΑΦΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ.ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ
    ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ.ΕΞΑΛΟΥ Η ΝΔ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΖΟΜΠΙ ,...

  38. crazy doctor avatar
    crazy doctor 20/08/2010 09:28:58

    υπαρχει η αισθηση στους "σαμαρικους" οτι μπορουν να διαγραψουν ολους τους "ντορικους" χωρις να διαγραψουν τους ψηφοφορους της ...διωχνουμε την ντορα-κραταμε τους ψηφοφορους της....θα δειξει

  39. Gioyxoy avatar
    Gioyxoy 20/08/2010 09:38:19

    Αϊντε δρόμο...

  40. ΛΕΩΝ avatar
    ΛΕΩΝ 20/08/2010 09:46:41

    ...Και,με την οικονομική κρίση,δεν έχω λεφτά ούτε για χαρτομάντηλα,να σκουπίσω τα δάκρυά μου..

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΛΕΩΝ 20/08/2010 09:50:40

      Εσύ, παλικάρι μου, καλό θα είναι να "ακονίζεις" τους κυνόδοντες...
      Άσε τα δάκρυα.

      • ΛΕΩΝ avatar
        ΛΕΩΝ @ ΒΡΑΧΟΣ 20/08/2010 13:22:22

        Άσε διότι,όσο σκέφτομαι ότι ίσως φύγει και ο Κοντογιάννης,αρρωσταίνω..Τί θα απογίνουμε χωρίς his excellency???

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 20/08/2010 13:25:16

        Λαϊκή Δημοκρατία...
        Την εικόνα με τον πιτσιρίκο και το στέμμα την γνωρίζεις;

      • ΛΕΩΝ avatar
        ΛΕΩΝ @ ΒΡΑΧΟΣ 20/08/2010 16:46:58

        Καλά το πας..You Rock!!

  41. KLE avatar
    KLE 20/08/2010 10:33:48

    ΔΙΠΛΟ ΜΑΤ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΚΙΚΙΛΙΑ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ.

  42. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 20/08/2010 10:35:19

    Aν δεν εξαφανισθούν από το κόμμα και οι πολύ στενοί υποτελείς της Ντόρας, η παράταξη θα συνεχίσει να ταλαιπωρείται από το μητσοτακέϊκο παραμάγαζο. Μακάρι ωστόσο οι αξιόλογοι φίλοι της να αναγνωρίσουν τον Σαμαρά και να εργαστούν ειλικρινά για το καλό της ΝΔ εγκαταλείποντας τη φαμίλια.
    Οσον αφορά την Κρήτη, δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλόκληρο το νησί ή έστω τα Χανιά είναι δεμένα εφ’όρου ζωής στο άρμα του Μητσοτακέϊκου. Παραμύθια της φαμίλιας μου ακούγονται αυτά. Γιατί δηλαδή οι Κρητικοί να μην στηρίξουν νέους αξιόλογους κρητικούς υποψηφίους;

  43. Lungcancer avatar
    Lungcancer 20/08/2010 11:04:08

    Δεν ξέρω αλλά ούτε και θέλω να μάθω τι γίνεται μέσα στο κόμμα. Αλλά πάντως αυτό που εισπράττει ο μέσος κεντρώος που δεν ανέχεται το ΠΑΣΟΚ, είναι μια ανελέητη φαγωμάρα, μια αρένα οπου όλοι τρώγονται μεταξύ τους.
    Τέτοια προβλήματα δεν φαίνεται να έχει το ΠΑΣΟΚ. Δυο απολύτως λογικές διαγραφές διαδέχθηκε μια περίοδος αλληλοϋποστήριξης.
    Δεν είναι ωραία πράγματα αυτά. Περιμέναμε μεγάλα και γενναία ανοίγματα από τον Αντώνη. Προς όλη την πολιτικά άστεγη μεσαία τάξη, ανεξαρτήτως ιδεολογικής καταγωγής.

    Εγώ τουλάχιστον αυτό είχα καταλάβει. Ότι ο κ. Σαμαράς θα ξεκινήσει νέο πολιτικό φορέα, έστω και με το όνομα "ΝΔ" που θα σαρωνε το βρόμικο σκηνικό των κατ' επάγγελμα ψευτοπολιτικαντηδων.
    Για παράδειγμα, τον πολιτικά ελάχιστο κ. Μαρκογιάννακη, θα τον άφηνα να πάει να κουρευεται. Σιγά τα αβγά δηλαδή... Περισσότερο θα ασχολούμουν με την συσπείρωση του κόσμου της Δεξιάς και το αυγάτεμά της, και λιγότερο ή καθόλου για τα παράσιτα. Αυτό μετράει. Τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου και δυνάμεων.

    Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

    • Makis avatar
      Makis @ Lungcancer 20/08/2010 21:08:37

      Η ΝΔ της Ντόρας και του Μαρκογιαννάκη με βασικούς στυλοβάτες τους ίδιους και την αφωνία τους (για να μην πούμε συμμετοχή τους) είναι εκείνοι που μας πλήγωσαν και σαν υποστηριχτές του κομματος και σαν Έλληνες πολίτες.Να τους σεβαστούμε και να τους αφήσουμε να παραμείνουν γιατι? Επείδη υπάρχουν πολλοί ακόμα που δεν πρόλαβαν να "εξυπηρετήσουν"? Επείδη υπάρχουν και άλλα "deals" που δεν πρόλαβαν να ολοκληρωθουν? Επείδη οι έννοιες "ανανέωση" "αλλαγη νοοτροπίας", "νέες ιδέες" είναι αγνωστες σε αυτούς? Η μήπως τέλος επείδη τους χρωστάμε...κάτι? Οι καιροί επιτάσσουν συστράτευση και οχι διχόνοια, ανανέωση και όχι πισωγυρίσματα, αποφασιστικότητα στις αποφάσεις και όχι πολιτική ατολμία.Ο Σαμαράς έχει δείξει όλα αυτά τα στοιχεία μέχρι στιγμής και όσο θα τολμάει ρήξεις θα μας βρίσκει δίπλα του, συμπορευόμενους σε μια νέα σελίδα για την Ελλάδα.

  44. sok avatar
    sok 20/08/2010 11:31:04

    ΑΝΤΑ ΓΕΙΑ.ΟΙ ΚΟΥΜΠΟΥΡΑΔΕΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΝΕΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ.

  45. thespieys avatar
    thespieys 20/08/2010 11:36:08

    Ποτέ μου δε τον συμπάθησα αυτό το τύπο.

    • crazy doctor avatar
      crazy doctor @ thespieys 20/08/2010 11:36:59

      κανεις λαθος ..ειναι συμπαθεστατος και σοβαρος

  46. qwert avatar
    qwert 20/08/2010 11:43:29

    157 + 15 + 5 + 3 = 180 στη Βουλή για το μνημόνιο.

  47. Νικόλαος Μ. avatar
    Νικόλαος Μ. 20/08/2010 12:05:53

    Καλά... Κάποιοι εδώ μέσα, δεν είναι απλά Κρητικοί... Είναι σόι Μαρκογιαννάκη. Δηλαδή ο Σαμαράς πρέπει να κρατήσει τον Μαρκογιαννάκη εφόσον θέλει να έχει απλά ελπίδες; Να του χτίσουμε και μια εκκλησία αν είναι έτσι... Αν και είμαι Μακεδόνας, ενώ είναι γνωστή η συμπάθεια Μακεδόνων/Κρητών κάτι τέτοιες εμμονές με κάνουν να αναθεωρώ... Εν πάση περιπτώσει, ότι έγινε, έγινε. Ας τραβήξουμε όλοι μπροστά και κλωτσιά στο στέλεχος πολυεθνικής Gap

  48. ΚΟΝΔΩΡΑΣ avatar
    ΚΟΝΔΩΡΑΣ 20/08/2010 12:43:23

    ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤ ΣΤΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑ. ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΥΗΡΙΞΟΥΝ ΑΡΑΓΕ?

    • Alex avatar
      Alex @ ΚΟΝΔΩΡΑΣ 20/08/2010 12:46:49

      Κονδωρα
      Αστο το θεμα...εκει ειχε απολυτο δικιο.....2000 πρασινοφρουροι πολλοι εξ αυτων οπλοφορουντες...τι ηθελες να τους αμοησει στην Αθηνα?Οσοι δεν ειστε απο Κρητη μη λετε λογια του αερα.Του λιμανιου προγηθηκε η καταληψη του αερολιμενα Ηρακλειου παλι απο οπλοφορους.Με συνενοηση με τους Αγροτοπατερες και μπροστα στο κινδυνο διασυρμου της χωρας εκαναν πισω τοτε χωρις να παρει εκταση το θεμα.

  49. sok avatar
    sok 20/08/2010 14:04:46

    ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞ.ΑΓΙΑ ΕΠΡΑΞΕ ΤΟΤΕ Ο ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ.ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙ.ΑΠΛΩΣ ΤΑ ΜΑΤ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΦΑΛΙΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ .

  50. ΜΙΧΑΛΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ 20/08/2010 20:13:18

    ΠΡΟΣΩΠΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ,ΓΕΡΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ.... ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ;;;
    ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΑΙ Η ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΡΕΚΛΕΣ;;;
    ΑΣ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥ...
    ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ-ΤΑΞΙΔΕΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ,ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ AGENTA ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ, ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ, ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ.... ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ (ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΜΑΣ);;;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.