#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/10/2011 18:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διαψεύδονται οι πληροφορίες ότι η κυβέρνηση "τα μαζεύει"

Έκτακτη τηλεδιάσκεψη της κυβερνητικής επιτροπής!



Στις 7 ξεκινά η σύνοδος κορυφής της Ε.Ε. και στις 6.30 ο ΓΑΠ έβαλε αιφνιδίως τηλεδιάσκεψη της κυβερνητικής επιτροπής! Ο ΓΑΠ λένε ότι θέλει να τους ενημερώσει για την πορεία των διαπραγματεύσεων, διότι οι υπουργοί «έχουν ανέβει στα κάγκελα» επειδή δεν έχουν καμία ενημέρωση για το τι γίνεται. Υπενθυμίζεται ότι οι επιτελείς του ΓΑΠ διαρρέουν από το πρωί ότι θα θέσει σε δημοψήφισμα το αποτέλεσμα της συνόδου και την νέα δανειακή σύμβαση με τους επαχθείς όρους.

Οι πληροφορίες ότι θα τους ζητήσει να μαζέψουν τα προσωπικά τους είδη από τα γραφεία τους, ελέγχονται ως ανακριβείς και διαψεύδονται. Αντίθετα πολιτικοί παρατηρητές εκτιμούν ως πιθανότερο να τους ενημερώσει ότι δεν θα γυρίσει τώρα γιατί για τα επόμενα χρόνια έχει κάτι δουλίτσες στο εξωτερικό ως πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς και το πρόγραμμά του θα είναι φορτωμένο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lampros avatar
    Lampros 26/10/2011 18:16:05

    μαλλον ειναι απ έξω απ την αιθουσα συνεδριάσεων, δεν τον αφηνουν να μπει μεσα και βαριέται. Θέλει να κάποιον να μίλήσει.

  2. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 26/10/2011 18:18:30

    Εγώ νομίζω οτι θα τους πει "δεν γυρίζω πίσω, κόψτε το λαιμό σας"

  3. Ρομαντικος avatar
    Ρομαντικος 26/10/2011 18:19:01

    Μακαρι να γινει δημοψηφισμα!

  4. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 26/10/2011 18:38:45

    ο ΓΑΠ μπορεί να την κάνει, ο χοντρός τι θα γίνει; θα γυρίσει θριαμβευτής να ..παρελάσει την Παρασκευή και να εισπράξει τις ..ρουχάλες των Ελλήνων η θα κάτσει στις Βρυξέλες να διδάξει ...συνταγματικό δίκαιο ο αθεόφοβος!!!

  5. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 26/10/2011 19:14:24

    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ!
    ΩΣ ΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ;;;
    ΩΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ Ή ΩΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ;;;
    ΕΔΩ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ... ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ...

  6. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 26/10/2011 19:35:04

    Να ετοιμάζεται η διμοιρία που θα συλλάβει τους γαπ-μπενυ-παπακι και το σόϊ του

  7. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 26/10/2011 21:13:35

    Δε φεύγουν γιατί το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να κοροϊδεύουν τον κόσμο. Τώρα που τα ψέματα τελείωσαν δε θα έχουν αντικείμενο. Θα μείνουν λοιπόν όσο μπορούν με κάθε τρόπο.

  8. μαρικα avatar
    μαρικα 27/10/2011 01:57:12

    Να και μια καλη ειδηση.Μακαρι να φυγουν ολοι τους οπως ειναι τους βαρεθηκε ο κοσμος και τους συχαθηκε.Αλλα και να φυγουν, οπου και να πανε την Ελλαδα θα την πολεμουν γιατι ειναι ανθελληνες.Αλωστε το δειχνουν με τις πραξεις τους.
    Δεν ντρεπονται!!!!!!!!!!!!!!!!!