#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/10/2010 12:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διαφωνεί η επιτροπή αγώνα με την αναστολή της απεργίας



Aποχωρήσεις βυτιοφόρων και φορτηγών παρατηρούνται στα μπλόκα που έχουν στηθεί σε όλη τη χώρα, μετά την απόφαση των προέδρων των ομοσπονδιών των μεταφορέων για τερματισμό της κινητοποίησης. Ωστόσο, στις 3 το μεσημέρι αναμένεται να συνεδριάσει η συντονιστική επιτροπή αγώνα, που κατήγγειλε την απόφαση του προεδρείου ως μεθόδευση ενάντια στην επιθυμία της βάσης για συνέχιση των κινητοποιήσεων.


Σχεδόν όλα τα βυτιοφόρα έχουν αποχωρήσει από την Ελευσίνα, ενώ ανάλογη εικόνα παρατηρείται στο Χαϊδάρι, στα μπλόκα των διοδίων, της Μεταμόρφωσης, αλλά και της Βόρειας Ελλάδας.

Ωστόσο, φορτηγά παραμένουν παραταγμένα στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα, στη διασταύρωση της Λαχαναγοράς, στη διασταύρωση Γέφυρας, στο δρόμο Θεσσαλονίκης-Βέροιας, στο Δερβένι και στην πύλη 16 του ΟΛΘ.

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, ύστερα από μία συνεδρίαση των εννέα προέδρων των ομοσπονδιών, που ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα, αποφάσισαν να τερματίσουν τις κινητοποιήσεις τους και να αρχίσουν να εκτελούν κανονικά τις μεταφορές.

Ωστόσο, τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής αγώνα κατήγγειλαν την απόφαση του προεδρείου ως μεθόδευση ενάντια στην επιθυμία της βάσης για συνέχιση των κινητοποιήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίστηκε νέα συνέλευση των μελών της επιτροπής, στις 3 το μεσημέρι της Παρασκευής, οπότε αναμένεται να ληφθούν αποφάσεις.

Πάντως, κορυφαίο συνδικαλιστικό στέλεχος του κλάδου, μιλώντας στο ΑΠΕ, χαρακτήριζε την ενέργεια αυτή της Επιτροπής Αγώνα αδικαιολόγητη, κάνοντας λόγο για καθαρά κομματική τοποθέτηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει διάσπαση ακόμη και στα μέλη της Επιτροπής Αγώνα, καθώς ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας των γερανοφόρων οχημάτων κ. Σαχινίδης, που ήταν μέλος της Επιτροπής, διαχώρισε πλήρως τη θέση του.

Κατά τη συνεδρίαση των εννέα προέδρων, όπου αποφασίστηκε η λήξη της απεργίας, δεν έλειψαν οι εντάσεις με τους «σκληροπυρηνικούς» να εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι και να προτείνουν συνέχιση των κινητοποιήσεων και τους πιο ψύχραιμους να ζητούν την αναστολή τους. Τελικά επικράτησε η άποψη των τελευταίων και έτσι η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία.

Τέσσερα είναι τα βασικά στοιχεία που οδήγησαν τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης να αποφασίσουν αναστολή των κινητοποιήσεων. Τα δύο πρώτα έχουν σχέση με την τροπολογία που προώθησε η κυβέρνηση και η οποία, μεταξύ άλλων, προβλέπει αυστηρές κυρώσεις, διοικητικές και ποινικές, για τους παραβάτες και την εκχώρηση έργου δημόσιας μεταφοράς σε ιδιωτικά αυτοκίνητα. Το τρίτο στοιχείο σχετίζεται με τις αντιδράσεις του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου.

Το τέταρτο στοιχείο έχει σχέση με τη συνάντηση, σε καλό κλίμα, που είχαν την Πέμπτη ο πρόεδρος του συνδικάτου χερσαίων μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος και αντιπροσωπεία των μεταφορέων με τον υπουργό Ανάπτυξης Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. «Όταν οι προθέσεις είναι καλές, οι συναντήσεις είναι σύντομες και αποτελεσματικές» δήλωσε ο κ. Τζωρτζάτος μετά τη συνάντηση.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές για το ραντεβού μεταφορέων-Χρυσοχοϊδη, μεσολάβησε ο πρόεδρος των Εμπόρων Βασ.Κορκίδης. Ακολούθησε συνεννόηση των κ. Ρέππα και Χρυσοχοϊδη, οι οποίοι συνομίλησαν για αρκετή ώρα και στο περιθώριο της συνάντησης που είχε ο πρωθυπουργός με τους δημοσιογράφους, στο Μέγαρο Μαξίμου, και συζήτησαν, πέραν του νόμου που έχει ψηφιστεί, τα θέματα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, όπως η ένταξη των μεταφορέων στον αναπτυξιακό νόμο και στο ΕΣΠΑ, ένα αντικείμενο για το οποίο αρμόδιος είναι ο κ. Χρυσοχοϊδης.

Στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με την αντιπροσωπεία των μεταφορέων, ο κ. Χρυσοχοϊδης τους εξειδίκευσε τα μέτρα κάτω από τα οποία θα ενταχθούν στον αναπτυξιακό νόμο, θέμα πολύ σημαντικό για τους μεταφορείς, καθώς με τον τρόπο αυτό, όπως λένε οι ίδιοι, θα αντισταθμίσουν ένα μέρος από τις απώλειες που θα έχουν με τον μηδενισμό της αξίας της αδείας των οχημάτων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που οι μεταφορείς εντάσσονται σε αναπτυξιακό νόμο.

ΑΠΕ - ΔΟΛ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GALA avatar
    GALA 01/10/2010 12:51:09

    ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ!

  2. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 01/10/2010 13:17:25

    @GALA.....λογική και αναμενόμενη εξέλιξη των πραγμάτων, οι αποχωρήσεις βυτιοφόρων και φορτηγών από τα μπλόκα.....η κατάσταση είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο - για τους ίδιους, για την αγορά, για την κοινωνία -.......

  3. k.k. avatar
    k.k. 01/10/2010 15:05:32

    οι τζωρτζάτοι μεγαλοφορτηγατζήδες με εταιρείες που θα βολευτούν με τις επιδοτήσεις πούλησαν τους μικροϊδιοκτήτες που θα εξαφανιστούν και θα γίνουν υπάλληλοι ή και άνεργοι. γιατί δέν πήγαν στη βάση να την ενημερώσουν για τις απαντήσεις χρυσοχοϊδη?? ωραία δημοκρατία έχει η παρέα τζωρτζάτου. η βάση αποφάσισε συνέχεια και η κορυφή τη λήξη. η κυβέρνηση βγήκε από το στρίμωγμα για την ώρα χάρις στους τζωρτζάτους,που κυκλοφορούν σε όλους τους συνδικαλιστικούς χώρους και ειναι συνεταιράκια της εξουσίας. το θέμα θα ξανανοίξει με την εφαρμογή της απελευθέρωσης και της απελευθέρωσης του λαού πού δέν ειναι πολύ μακρυά

  4. Georgios avatar
    Georgios 01/10/2010 15:39:52

    φίλε GALA θα ήθελα να σου πω ότι είναι αρκετά εύκολο να χρησιμοποιούμε τέτοιες εκφράσεις χωρίς πραγματικά να έχουμε ιδέα για την κατάσταση που διαδραματίζεται αυτή τη στιγμή. Πάρα πολλοί κλάδοι πλήττονται αυτή τη στιγμή, γενικότερα όλοι είναι χαμένοι λόγω του μνημονίου.Θα εστιάσω όμως στα φορτηγά καθώς είμαι και εγώ ένας μικροϊδιοκτήτης και απεργός.Θα ήθελα να τονίσω ότι η
    ζημία που έχει γίνει κυρίως σε εμάς αλλά και στο εμπόριο ειναι ανεπανόρθωτη καθώς τα αυτοκίνητα κάθονται για παραπάνω από ένα μήνα ενώ οι υποχρεώσεις τρέχουν για όλους. Προσωπικά πιστεύω ότι η ζημία από την απεργία είναι περίπου στο κόστος της άδειας αν υπολογίσει κανείς ότι σε κάθε μήνα υπάρχουν πάγια έξοδα...Υπολόγισε ότι για ένα αυτοκίνητο διεθνών μεταφορών τα έξοδα τον μήνα πλησιάζουν τις 15.000(καύσιμα,καράβια,συντήρηση,κλπ),έτσι καταλαβαίνεις ότι τόσο καιρό αντέχαμε λόγω της ιδεολογίας αλλά και της επιμονής μας να διεκδικήσουμε δικαιώματα μας.Κέρδος από τις συνομιλίες δεν είχαμε.. ουσιαστικά ζημία...παρ' όλα αυτά προσπαθούσαμε και συνεχίζαμε έχοντας απέναντι μας πολλές κοινωνικές ομάδες που έστρεψε εναντίον μας η κυβέρνηση.Εύχομαι αν ήσουν στη θέση μας να έκανες τα μισά από αυτά που κάναμε εμείς οι φορτηγατζήδες και να έμπαινες μέσα με τα μισά λεφτά από αυτά που μπήκαμε εμείς λόγω της συνειδητοποιημένης στάσης εργασίας που κάναμε...δεν λέω καν για την αξία της άδειας που έχει χαθεί και την οποία καταβάλαμε... Αλλά βεβαίως το να σχολιάζεις και να λες πράγματα τα οποία δεν σε αφορούν και δεν σε θίγουν είναι εύκολο και σε αυτή την παγίδα πέφτουμε αρκετά συχνά όλοι μας είναι από τις στιγμές που ο δημοκρατικός λόγος πληρώνεται ακριβά, αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα ,πως όλοι μας έχουμε γίνει ειδικοί και κριτές των πάντων δυστυχώς.Το μόνο σίγουρο είναι ότι από εδώ και πέρα τα πράγματα θα είναι αρκετά διαφορετικά για όλους μας καθώς στην ζωή μας θα μπουν οι πολυεθνικές και πιστέψτε με οι τιμές θα απογειωθούν,δεν είναι όλοι σαν και εμάς να δουλεύουνε με τεράστια ποσοστά φόρων και ελάχιστο κέρδος.Τον τελευταίο καιρό δεν μιλάμε για κέρδος τα τελευταία χρόνια δεν μιλάμε για χρήματα καθώς ουσιαστικά εργαζόμαστε για να πληρώνουμε τις εταιρίες πετρελαίων (οι οποίες με καθυστέρηση 4 ημερών απειλούν για κυρώσεις ),τα καράβια και χίλια δύο πράγματα τα οποία δεν μπορείτε να φανταστείτε, τα έξοδα αυτή την στιγμή αποτελούν το 80% μιας φορτωτικής(δεν είναι υπερβολή) που δεν περιλαμβάνει καμία απόσβεση άδειας ή οχήματος έτσι με ένα ποσοστό που κυμαίνεται στο 15-20% πρέπει να πληρώσουμε τα leasing και τα δάνεια που έχουμε τα οποία δεν είναι μικρο ποσά ενδεικτικά να αναφέρω ότι ένας τράκτορας καινούργιος αξίζει περί τα 120.000 ένα συρόμενο ψυγείο περί τα 60.000 ευρώ (δεν αναφέρω την τιμή αδείας που έχουμε καταβάλει) ,έτσι άπλα υπολογίστε την τιμή της δόσης του δανείου τον μήνα για να καταλάβετε την κατάστασή για κάποια άτομα που είναι στο ενοίκιο και με μεγάλη οικογένεια,με λίγα λόγια η κατάσταση είναι τραγική και θα γίνει ακόμη χειρότερη.Από την κατάσταση που βλέπω και με συζήτηση με συνάδελφους μου αλλά και από συζητήσεις στις τράπεζες σχετικά με επιταγές πραγματικά ελάχιστοι θα είναι αυτοί που θα καταφέρουν να βγάλουν την χρονιά.Θα ήθελα να πω επίσης ότι παρακολουθώ από το συγκεκριμένο blog εδώ και πολύ καιρό τις εξελίξεις και είναι η πρώτη φορά που γράφω αλλά θα ήθελα να αναφέρω ότι
    πραγματικά ακούγονται πολλές ορθές απόψεις και γίνονται αρκετές σωστές τοποθετήσεις.

  5. Enzo avatar
    Enzo 01/10/2010 16:15:20

    παιδια ωραια! συμφωνοι σε οσα λετε! αλλα! αλλα αμα δεν εληγε η απεργια, 400 ατομα σε μονο αυτη την εταιρεια που εργαζομαι θα ημασταν στον δρομο!
    βαλτε τωρα ποσες χιλιαδες εταιρειες ειχαν τεραστιο προβλημα επιβιωσης πλεον.
    η ζωη συνεχιζεται.

  6. alimakias avatar
    alimakias 01/10/2010 18:48:58

    Ωραία. Να πάμε τώρα στους ταξιτζήδες, στους φαρμακοποιούς (κλειστά επαγγέλματα και οι φαρμακοποιοί ποσοστό αμοιβής σύμφωνα με το φάρμακο δηλαδή 10 ευρώ το φάρμακο τα 10 στην τσέπη ο φαρμακοποιός με τον τσαμπουκά!), στους δικηγόρους (κατώτατη αμοιβή και υποχρεωτική παρουσία του με ποσοστό επί αμοιβής στο συμβόλαιο του συμβολαιογράφου) και μηχανικούς (κατώτατη αμοιβή επί τοις % επειδή έγραψε π.χ. σε ένα κωλόχαρτο ότι ο τάδε έβαλε το αυθαίρετό του μέσα στην αυλή σου και για να το πας στους κοπρίτες της πολεοδομίας να επιληφθούν λες και δεν το βλέπουν - δουλειά τους είναι!).

    Θα αρχίσουν τα δάκρυα στο διαδίκτυο από τους φίλους και τους συγγενείς τους, θα λένε κατά του Παπανδρέου, και αυτή η κυβέρνηση θα τους αφήσει να μας ταλαιπωρήσουν για 3-4 μήνες και αυτοί μέχρι να ψηφίσει το σχετικό νόμο για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων. Και θα υπάρχουν και αυτοί που θα κλαίνε, Ααααοουυυυ γιατί να πάρει και ο διπλανός μου άδεια ταξί, ααααααααααααααουυυυυ! Μόνο εμείς που έχουμε άδειες έχουμε δίκιο, θα χαθεί η αξία της άδειας ταξί που την αγοράσαμε 150.000 (αντί να κοιτάνε και να βρίζουν αυτούς που τους διαβεβαίωναν ότι "στην Ελλάδα, χώρα της Ευρωπαίκής Ένωσης αυτά τα επαγγέλματα δεν θα απελευθερωθούν ποτέ!"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.