#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2012 19:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διαφωνίες Ρουπακιώτη: Το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού



(Ανανεωμένο) - Το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού, έλεγαν οι αρχαίοι. Κι επειδή δεν αμφισβητούμε τη σοφία του Αντώνη Ρουπακιώτη τότε κάποιο λάκκο έχει η φάβα για τη σημερινή του επίθεση στην κυβέρνηση που ο ίδιος υπηρετεί.

Είναι η δεύτερη φορά που ο υπουργός Δικαιοσύνης δημιουργεί θέμα στην κυβέρνηση, η πρώτη ήταν όταν αρνούνταν (για μερικά λεφτά της ώρας) να υπογράψει το Μεσοπρόθεσμο για να κατατεθεί στη Βουλή.

Σήμερα ο κ. Ρουπακιώτης έκανε μια σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση για δύο θέματα. Για τους δικηγόρους και για την ιθαγένεια, όπου δείχνει να είναι πλήρως αντίθετος στις κυβερνητικές επιλογές. Περιέργως, αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξής τους στα προνόμια που χάνουν οι δικηγόροι και λιγότερο χρόνο στο θέμα της ιθαγένειας. Θα περιμέναμε το αντίθετο, καθώς η υπόθεση με τους αλλοδαπούς υποτίθεται ότι κάνει περισσότερο... γκελ στην Αριστερά που ανήκει ο κ. Ρουπακιώτης. Κι όμως, οι δικηγόροι ήταν το πρόβλημα. Ο υπουργός υιοθέτησε ευνοϊκότερη για το επάγγελμα του δικηγόρου, ρύθμιση την οποία ετοίμασε νομοπαρασκευαστική επιτροπή με επικεφαλής έναν άλλο δικηγόρο, τον Α. Βγόντζα, Μάλιστα ο κ. Ρουπακιώτης ήθελε να φέρει τη ρύθμιση στη Βουλή για να αλλάξει το νόμο που ψηφίστηκε πριν 10 ημέρες. Τι έλεγε ο νόμος για τους δικηγόρους; Εν πολλοίς ότι δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία τους στις μεταβιβάσεις ακινήτων. Όποιος έχει αγοράσει σπίτι ή το έχει δώσει με γονική παροχή θα ξέρει ότι πρέπει να κλάψει 1-2 χιλιάρικα, ανάλογα με την αξία του ακινήτου.

Εν πάση περιπτώσει, είναι ένα μέτρο, από τα λίγα, που θα μείωνε το κόστος των αγοραπωλησιών προς όφελος των πολιτών. Αυτό λοιπόν ήθελε να το αλλάξει ο κ. Ρουπακιώτης βάζοντας μια διάταξη που θα προέβλεπε συμμετοχή δικηγόρων από την πλευρά του αγοραστή σε συμβόλαια αξίας άνω των 60.000 ευρώ κ.λπ.

Ο υπουργός, επίσης, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον Γ. Στουρνάρα όπου χωρίς να τον κατονομάζει είπε ότι εξυπηρετεί συμφέροντα των τραπεζών, των εταιρειών και των ασφαλιστικών επειδή, λέει, κατάργησε το κατώτατο όριο των αμοιβών των δικηγόρων.

Να είναι τυχαίο άραγε ότι ο κ. Ρουπακιώτης είναι και ίδιο δικηγόρος και μάλιστα διετέλεσε πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου;

Όπως καταλαβαίνετε, το αντάρτικο του υπουργού προκάλεσε κυβερνητική ταραχή. Κάποιοι είπαν ότι ετοιμάζει ηρωική έξοδο, ίσως ήθελε να τον «παραιτήσουν», ποιος ξέρει. Πάντως, ο εκλεκτός του κ. Κουβέλη προκάλεσε πρόβλημα που έσπευσε να λύσει το Μαξίμου και ο πρόεδρος της ΔΗΜ.ΑΡ. Προς το παρόν αποσοβήθηκε η κυβερνητική κρίση που θα έφερνε αλλαγές στην κυβέρνηση και η αντικατάσταση του κ. Ρουπακιώτη, εφόσον κι ο ίδιος το επιθυμεί, μετατίθεται για τον ανασχηματισμό που θα γίνει μετά την εκταμίευση της δόσης.

Έχουμε, όμως, μια ακόμη άλυτη απορία. Γιατί δεν επέμεινε τόσο στην ιθαγένεια; Μήπως υπήρχε καμιά προσυμφωνία του στυλ «σου δίνω μου δίνεις»; Να μην υπάρξουν δηλαδή μεγάλες αλλαγές στο νόμο για την ιθαγένεια, όπως επιθυμεί η ΔΗΜ.ΑΡ. αλλά να μη γίνουν αλλαγές στην προαπαιτούμενη από την τρόικα απελευθέρωση του δικηγορικού επαγγέλματος;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βασίλης avatar
    Βασίλης 15/11/2012 20:05:00

    Ένας αληθινός υπουργός των Ελλήνων, σωστά υπερασπίζεται τα δικαιώματα 40.000 δικηγόρων και των οικογενειών τους...
    Μη βιαστείτε να καθυβρίσετε πάλι τους δικηγόρους ως φοροφυγάδες. Σκεφθείτε πρώτα τα παιδιά σας. Ποιο μέλλον τα επιφυλάσσετε αν ο δικηγόρος καταστεί απλός υπάλληλος μιας εταιρίας. Ποια καριέρα σκέφτεστε για τα παιδιά σας....
    Οι εταιρίες (όχι μόνον οι τράπεζες και οι ασφαλιστικές) όμως δυστυχώς, είναι πιο δυνατές από έναν υπουργό την σήμερον ημέρα......

    • anideos avatar
      anideos @ Βασίλης 15/11/2012 21:16:06

      Συμφωναω περα για περα
      40.000 ειναι οι δικηγοροι
      50.000 οι ταξιτζηδες,
      60.000 οι φαρμακποιοι,
      70.000 οι γιατροι,
      80.000 οι φορτηγατζηδες,
      90.000 δημοσιογραφοι.
      Αυτοι και οι οικογενειες τους πρεπει παση θυσια να εξαιρεθουν απο οποιοδηποτε μετρο....

      • ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ @ anideos 15/11/2012 21:44:43

        Τους παπάδες ξέχασες,είναι απαραίτητοι για την σωτηρία της ψυχής μας !

        • Tasos avatar
          Tasos @ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 16/11/2012 07:31:22

          Οι 8.500 παπαδες σε πειραξαν εσενα ευλογημενε? Και ναι, αν το θες κι ετσι για μερικους απο εμας μας ειναι πολυ χρησιμοι για τη σωτηρια της ψηχης μας

      • tarzan avatar
        tarzan @ anideos 16/11/2012 07:47:07

        100000%+++++

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ anideos 16/11/2012 13:03:32

        Ξέχασες και τους υπαλλήλους της Βουλής :P

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Βασίλης 16/11/2012 10:39:45

      Ωραία όλα αυτά πρεί δικαιωμάτων.. Ρώτησε όμως και αυτούς που τώρα πρέπει να πληρώνουν τζάμπα λεφτά για αγοραπωλησίες εάν θέλουν ή αν μπορούν να δίνουν τα χρήματα αυτά; Οι υπόλοιποι άνθρωποι δεν έχουν δικαιώματα;
      Δικαίωμα των δικηγόρων είναι να ρουφάνε το αίμα των άλλων;
      Κάπου τα έχουμε παρεξηγήσει τα "δικαιώματα" στην χώρα αυτη..

  2. Sthlh Allatos avatar
    Sthlh Allatos 15/11/2012 20:40:12

    Δήλωση Ρουπακιώτη:
    "Αδιαφορώ αν με αποκαλούν υπουργό των δικαστών και των δικηγόρων" !
    Μια ερώτηση μόνο έχω, ας την υποβάλει κάποιος στον Υπουργό αν είναι δυνατόν.

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ,
    ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΘΕΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ?
    Εκτός αν αδιαφορεί ΚΑΙ για την κοινωνική δικαιοσύνη, παρότι υπουργός δικαιοσύνης!

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ Sthlh Allatos 16/11/2012 13:05:36

      ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ,
      ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΘΕΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ?

      Μπορείς να μου δείξεις μια υπουργική δήλωση που το περί δικαίου αίσθημα έχει εμπεδωθεί ;; Γιατί είτε δεν υπάρχουν είτε είναι ναι μεν αλλά είτε είναι και ναι και όχι είτε είναι σαν το παραδοσιακό τραγούδι

      ''Που πας βρε Χαραλάμπη ''

      • Sthlh Allatos avatar
        Sthlh Allatos @ Χριστίνα 16/11/2012 18:54:34

        Οι υπουργοί οφείλουν να είναι όλων των Ελλήνων. Ειδικά, για τον Υπουργό Δικαιοσύνης , είναι αδιανόητο να τοποθετείται όπως παραπάνω, δηλαδή, περιφρονώντας τις αρχές της ισότητας και της αμεροληψίας (και μάλιστα με δημόσια δήλωση).

        Εφόσον όμως, μου ζήτησες μια δήλωση υπουργού που να εξισοροπεί το περί δικαίου αίσθημα, ιδού η προχθεσινή δήλωση Αρβανιτόπουλου κατά την παραλαβή του ξενοδοχείου LaMirage (του Μετοχικου Ταμείου Αεροπορίας) για χρήση ως φοιτητική εστία.:
        "...Με τον τρόπο αυτόν, προσπαθούμε να συμβάλλουμε, ώστε η ελληνική οικογένεια να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις πρωτόγνωρες συνθήκες αυτής της κρίσης. Έχουμε διπλασιάσει ήδη τους δικαιούχους της σίτισης και αυξάνουμε, σήμερα, τις κλίνες της φοιτητικής στέγασης κατά 400. Όπως είπε και ο Υπουργός, συμβάλλουμε και εμείς, ώστε το Κέντρο της Αθήνας να γεμίσει από νέους και νέες και να ξαναβρεί τους ρυθμούς του παρελθόντος. Ευχαριστώ το Υπουργείο Άμυνας για τη συνεργασία και νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο, στα μέτρα των δυνατοτήτων μας, προσπαθούμε να διευκολύνουμε τους Έλληνες πολίτες, να ανταπεξέλθουν στη δεινή οικονομική κρίση, που περνάμε."

  3. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 15/11/2012 21:45:22

    Aδιαφορεί. Αυτοί της ΡΗ.ΜΑΔ. ας μας πούνε τέλος πάντων στηρίζουν την κυβέρνηση ή όχι ; Μας έχουν κουράσει όλες αυτές οι άνευ ουσίας δηλώσεις. Και εν πάσει περιπτώσει ρε συντρόφια της αριστεράς (???????????) εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν.

  4. ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 15/11/2012 21:48:58

    Αυτό εδώ που είναι και η ουσία θα το σχολιάσει κανείς η πάλι θα μείνουμε ως συνήθως στα προσχήματα ;
    Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτή η παραδοχή από υπουργό της κυβέρνησης ;

    Απαίτησαν και πέτυχαν να μην υπάρχουν κατώτατα όρια σε αυτούς που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό επιβλήθηκε από το υπουργείο Οικονομικών και την τρόικα χάριν των τραπεζών και των ασφαλιστικών εταιρειών», ανέφερε ο κ. Ρουπακιώτης

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 16/11/2012 08:03:07

      Φίλτατε ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ είσαι ο μόνος που αντελήφθη την ουσία της παρέμβασης Ρουπακιώτη.Οι υπόλοιποι παρακινούμενοι από το κοινωνικό αυτοματισμό ο οποίος έχει καταλάβει (επιβληθεί) την Ελληνική κοινωνία ομιλούν περί "εμπέδωσης αισθήματος κοινωνικής δικαιοσύνης" κ.λπ. και δεν αντιλαμβάνονται ότι μας εξωθούν όλους στην εξαθλίωση. Ή όπως προσφυώς είπε ο δημοσιογράφος Σταύρος Λυγερός "εφαρμόζεται ένας ιδιότυπος Κομουνισμός προς τη μιζέρια". Ο δε συντάκτης του άρθρου το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να μη "δημιουργεί θέμα στην κυβέρνηση" διάβαζε "να μη δημιουργεί θέμα στον Α.Σαμαρά."

      • Geros avatar
        Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 16/11/2012 12:26:26

        Βρε Γιαννάκη εσύ δεν με διαβεβαίωνες ότι το επάγγελμα των δικηγόρων είναι ελεύθερο? Τι δεν κατάλαβα καλά πάλι? Για δώσε μου άλλη μια φορά τα φώτα σου.
        Αν κατάλαβα καλά η υποχρεωτική παράσταση ίσχυε μέχρι χτες και ο Άγιος προστάτης της συντεχνίας σας πάει να σας το διατηρήσει από την πίσω πόρτα.
        Εγώ σε καταλαβαίνω που ψέλνεις ωσαννά στον θαυματουργό άγιο Ρουπακιώτη , λεφτά στις τσέπες σας θέλει να βάλει. Εσύ όμως γιατί δεν καταλαβαίνεις γιατί θέλω να ... μαρτυρήσει? Λεφτά από την τσέπη μου θέλει να πάρει.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 16/11/2012 13:26:58

          Καλώς το φίλο μου !
          Μου φαίνεται ότι τα έχεις κάνει αχταρμά από τις πολλές αναρτήσεις. Η διαφωνία σου για το δικηγορικό επάγγελμα ήταν με το κύριο Ηλία Κοντάκο και όχι με εμένα (εγώ δεν μπήκα στην ουσία του θέματος) .Επειδή όμως δε με αφήνεις να αγιάσω θα σου κάνω μια πρόταση σχετικά με τη παράσταση δικηγόρου στις αγοραπωλησίες ακινήτων. Αν υπάρξει νόμος ο οποίος δε θα επιτρέπει την προσφυγή στη δικαιοσύνη ατόμων(χωρίς δικηγόρο) που εμπλέκονται σε αγοραπωλησίες στη περίπτωση που ο συμβολαιογράφος ( ή ο δικηγόρος του αντισυμβαλλομένου) τον "τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί" τότε θα συμφωνήσω με αυτή την """απελευθέρωση""" που θέλεις εσύ. Και για να στο κάνω πιο "λιανό" η πολιτεία έχει υποχρέωση να προστατεύει μερικούς "πονηρούς" σαν και εσένα ώστε να μην είναι μετά αναγκασμένη να απασχολεί δικαστές, γραμματείς κ.λπ (εργατοώρες όπως θα έλεγες και εσύ), για να βρουν το δίκιο τους γκέγκε ; (γκέγκε = slang για το κατάλαβες)

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 16/11/2012 14:22:24

            Δηλαδή Ελληνικό κράτος το είχε κάνει για να με σώσει?
            Τι μου λες? Θα δακρύσω τώρα , τόσο πολύ με νοιάζεται αυτό το κράτος και εγώ ο αχάριστος δεν το αναγνωρίζω?

            Για να αφήσω την πλάκα , έζησα για χρόνια σε χώρα που το κράτος δεν .... μας νοιαζόταν τόσο πολύ και τίποτα από αυτά που προφητεύεις δεν γινόταν. Είναι κινδυνολογίες για να δικαιολογήσουν οι δικηγόροι τα προνόμια τους. Και δεν είναι μόνο αυτοί , θυμάσαι τι συμφορές θα μας έβρισκαν αν πωλούσαν γάλα βρεφικής ηλικίας τα supermarket? Τελικά η μονή συμφορά έπεσε στην τσέπη των φαρμακοποιών μιας και σταμάτησε το χαράτσι που μας επέβαλαν και που ο καλός Έλληνας νομοθέτης (που μας νοιάζεται βρε παιδί μου) είχε θεσμοθετήσει.
            Αν μετά από αυτά τα χάλια που έχει το Ελληνικό κράτος εσύ πιστεύεις ότι η λύση είναι περισσότερο κράτος τότε τι να πω? Και ο μαζοχισμός για τους ανθρώπους είναι ....

            Όντως δίκιο έχεις , άλλος ήταν ο δικηγόρος , αλλά πεταγόσουν και εσύ στην συζήτηση με ... συμβουλές πως να με αντιμετωπίσει και μπερδεύτηκα.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 16/11/2012 18:53:58

            Όλα τα θέματα τα αναλύεις με "οικονομίστικα" (αδόκιμος όρος) κριτήρια (ίσως λόγω επαγγελματικής διαστροφής) οπότε δε μπορείς να καταλάβεις την κοινωνική τους διάσταση.Στις ΗΠΑ (τη χώρα την οποία υποθέτω εννοείς) δεν υπάρχει δημόσια ασφάλιση (τώρα κάτι προσπαθεί να κάνει ο Ομπάμα αλλά έχει να τα βάλει με τους ομοιδεάτες σου από το GOP) σε αντίθεση με πολλές χώρες στην Ευρώπη μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα που έχουν δημόσια υποχρεωτική ασφάλιση. Γιατί νομίζεις ο νομοθέτης το έκανε αυτό για να "τρώνε" τα λεφτά του κοσμάκη;(όπως έγινε τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας) ΟΧΙ ! το έκανε ώστε κάποιος να μη γίνεται "βάρος" στη κοινωνία όταν μεγαλώσει και είναι τελείως ανασφάλιστος. Βέβαια υπάρχει και η εκδοχή να τον αφήσει να "ψοφήσει" αφού δεν είχε "μυαλό" στα νιάτα του. Απλά διαφωνώ με αυτή τη κοσμοθεωρία - και αυτός είναι και ο λόγος της σφοδρής μου αντίθεσης με τον Milton Friedman διότι ο μακαρίτης εκτός από οικονομολόγος χάρασσε και πολιτική (με την ευρεία έννοια του όρου) ως σύμβουλος διαφόρων ηγετών. Σου έχω μια σχετική ανάρτησή μου όπου εξηγώ τη κοσμοθεωρία μου :
            http://www.antinews.gr/2012/11/12/189365/#comment-1087037

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 16/11/2012 10:45:36

      Δεν υπάρχει κατώταος μισθός? Αϊντε ο Ρουπακιώτης μετά την εγχείρηση είναι "κούκου". Εσύ δεν το πήρες χαμπάρι?

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ Tassos 16/11/2012 13:36:36

        Για τους δικηγόρους, μετά το Μνημόνιο ΙΙΙ, δεν υπάρχει.
        Τα δικαστήρια έχουν κρίνει, ότι οι συμβάσεις των έμμισθων δικηγόρων δεν αποτελούν συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας και, ως εκ τούτου, σε αυτές δεν εφαρμόζεται το εργατικό δίκαιο.

  5. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 15/11/2012 22:26:09

    O Ρουπακιώτης ξέχασε ότι είναι υπουργός και γυρνάει μάλλον στην φυσική του θέση..

    Ένας άλλος σχολιαστής παραπάνω μας προτρέπει να σκεφτούμε το μέλλον των παιδιών μας που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μέλλον των δικηγόρων!..

    Άλλος σχολιαστής ζητάει να εξαιρεθούν όλες οι συντεχνίες..

    Άλλος μιλάει για μια κατάργηση του βασικού μισθού, που έχει ήδη καταργηθεί στην πράξη εδώ και χρόνια!

    Τελικά αυτοί οι αντιμνημονιακοί δεν αντέχουν στην πολλή πίεση, όπως εμείς οι "καθωσπρέπει" μνημονιακοί!

    Και μια τελευταία ερώτηση:

    Πες τε μας ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ??!

    • greekfournaris avatar
      greekfournaris @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 16/11/2012 02:35:35

      Αν έλεγες στο antinews πριν δυο χρονια, ''εμεις οι ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ μνημονιακοι'', θα σε επερναν με τις πετρες. Εσυ μπορει να ξεχασες, δεν εχουν πιει ομως ολοι το νερο της ληθης

      • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
        Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ greekfournaris 16/11/2012 07:50:21

        "έπαιρναν", το κάνω κι εγώ αυτό το λάθος καμιά φορά.

        Πριν 2 χρόνια δεν σχολίαζα στο antinews, είμαι νέος..

        Το "καθωσπρέπει" μνημονιακοί ειπώθηκε ως εύθυμο ευφυολόγημα, όλοι πιστεύω καταλαβαίνουν τι εννοώ..
        Αλλά εσύ αποδεικνύεις ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις..
        και κάποιοι... ψιλοξενέρωτοι..

        Αν υπάρχει κάποιος που κερδίζει απ' αυτήν την κατάσταση, πάντως δεν είμαι εγώ.
        Και να σου πω και κάτι: Μακάρι να μπορούσα!

        Γιατί βαρέθηκα την μιζέρια, την κουτοπονηριά και την λαμογιά αυτής της χώρας και -αν μπορούσα- θα εκμεταλλευόμουνα κάθε κατάσταση.
        Αλλά: πρώτον και δεν είμαι σε θέση τέτοια με "πρόσβαση"
        και δεύτερον η οικογένεια, το σχολείο και ο κοινωνικός μου περίγυρος με μεγάλωσαν με κάτι που λέγεται "συνείδηση" -έτσι μου φαίνεται λέγεται- που δεν μ'αφήνει ν' "απλώσω χέρι" γιατί δεν θα μπορώ να ζήσω με τον ευατό μου μετά.

        Μεγάλη μαλ.. αυτή η συνείδηση, πρέπει να λές συνέχεια την αλήθεια και βρίσκεις τον μπελά σου στο τέλος!

    • tarzan avatar
      tarzan @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 16/11/2012 07:49:11

      "Άλλος σχολιαστής ζητάει να εξαιρεθούν όλες οι συντεχνίες.. "

      υπαρχει και το χιουμορ ....

      • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
        Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ tarzan 16/11/2012 07:52:33

        Ααα, humor ήτανε?
        Χα, χα, χα! Ευθυμήσαμε πάλι!

  6. roadrunner avatar
    roadrunner 15/11/2012 22:40:48

    "Μήπως υπήρχε καμιά προσυμφωνία του στυλ «σου δίνω μου δίνεις»; Να μην υπάρξουν δηλαδή μεγάλες αλλαγές στο νόμο για την ιθαγένεια, όπως επιθυμεί η ΔΗΜ.ΑΡ. αλλά να μη γίνουν αλλαγές στην προαπαιτούμενη από την τρόικα απελευθέρωση του δικηγορικού επαγγέλματος;"
    Aν έχει θετική απάντηση το ερώτημά σου, αλίμονό μας Φάκτωρ: αυτό σημαίνει ότι τα κόμματα ενδεχομένως σηκώνουν "μόνο για το φαίνεσθαι" ιδεολογικές σημαίες (πχ ανθρώπινα δικαίωματα και χορήγηση ιθαγένειας στους λάθρο). Προτίθενται όμως να τις κατεβάσουν, με αντάλλαγμα την εξυπηρέτηση ισχυρών συντεχνιακών συμφερόντων. Ανατριχιαστικό ! Μα είναι δυνατόν ;

  7. Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
    Κάνω ότι δεν βλέπω 16/11/2012 00:34:11

    Φάκτορα, με όλο το θάρρος διόρθωσε το εξ' αμαρτειν σε ἐξαμαρτεῖν ή έστω εξαμαρτείν.

  8. anideos avatar
    anideos 16/11/2012 02:00:00

    Για αυτο δεν μου βγενε ο λογαριασμος...

  9. roadrunner avatar
    roadrunner 16/11/2012 07:35:44

    Μη σεβόμενος τις συνταγματικές επιταγές και την απόφαση του ΣΤΕ,
    ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει μια ύστατη και απέλπιδα προσπάθεια να αναδειχθεί ως "αντισυστημικός" !
    Γιατί (δυστυχώς για τον ΣΥΡΙΖΑ) με την υποστήριξη που παρείχαν στη Βουλή σε προνομιούχες συντεχνίες, όπως
    1) υπάλληλοι Βουλής
    2) δημοσιογράφοι, γιατροί, δικηγόροι (μέσω καταψήφισης τροπολογίας για ένταξή τους στον ΕΟΠΥΥ)

    απέδειξαν περίτρανα ότι αποτελούν τον κορμό του σαθρού ρουσφετολογικού μεταπολιτευτικού συστήματος.

    Τι κάνουν λοιπόν μετά από αυτά ; κηρύσσουν ανυπακοή στο Σύνταγμα, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των ψηφοφόρων τους και του λαού !

  10. tarzan avatar
    tarzan 16/11/2012 07:51:09

    Αν έχεις κάνει χρόνια συνδικαλας πως να εις τα πράγματα από την πλευρά του κοινωνικού συνόλου …ψηλά γράμματα

  11. GO avatar
    GO 16/11/2012 08:41:04

    Υπουργός διαφωνών με την κυβερνητική πολιτική, παραιτείται.

    • GO avatar
      GO @ GO 16/11/2012 13:06:20

      ...και δεν συνδικαλίζεται.

  12. Giannis avatar
    Giannis 16/11/2012 09:14:17

    Εσείς οι σχολιαστές θα πρέπει να μάθετε ότι με τις τελευταίες ρυθμίσεις το επάγγελμα του δικηγόρυ έχει σχεδόν πλήρως απελευθερωθεί. Μόνο στα συμβόλαια υπάρχει η υποχρεωτική παράσταση δικηγόρου αλλάμε τον τρόπο αυτό ρποστατεύονται οι συναλλαγές. Αν καταργηθεί η παράσταση, τότε, πχ το πιό απλό παράδειγμα, θα αρχίσουν τα λαμόγια να πουλάνε δύο και τρείς φορές το ίδιο ακίνητο ή υποθηκευμένα ακίνητα και τότε οι ακυμένοι αγοραστές θα κλαίνε τα χρήματα τους. Και όχι μόνο αυτά.
    Στα επαγγέλμα γύρω από την απονομή της δικαιοσύνης η μεγαλύτερη πληγή είναι οι ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ και οι ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ, που είναι τα πιό κλειστά επαγγέλματα στη χώρα αλλά κανένας δεν τα αγγίζει. Κατοχυρωμένες αμοιβές με υπουργικές αποφάσεις, που παραδόξως η Τροϊκα δεν τις αγγίζει. Υπάρχουν υπόγειες διαδρομές των συνδικαλιστικών τους οργάνων και κανένας δεν μιλάει. Γιατί

  13. θΩΜΑΣ avatar
    θΩΜΑΣ 16/11/2012 09:22:04

    Σε όλη την ευρώπη υπάρχει παρουσία των δικηγόρων στα συμβόλαια.Δεν υπάρχει δε χώρα Ευρωπαική που να μην έχει καθορίσει ελάχιστη αμοιβή κατα πολύ μεγαλύτερη απο αυτή της Ελλάδος..Ποιοι είναι αυτοί που καταργούν τις ελάχιστες αμοιβές και εξεφτελίζουν το νέο δικηγόρο κάνοντάς τον υπάλληλο για 400 και 800 ευρώ σε δικηγορικές εταιρίες?Κανονίστε έτσι όπως το πάτε να μην ξαναδείτε ψήφο από νεοδημοκράτη.Ψηφίσαμε μια κυβέρνηση που δεν θα σκοτώσει τον επαγγελματία προς όφελος των τραπεζών και των ασφαλιστικών εταιριών(βλέπε πρόσφατη σκανδαλώδη ρύθμιση για το επικουρικο κεφάλαιο)

  14. αριστογειτων avatar
    αριστογειτων 16/11/2012 11:03:12

    ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ??
    ΤΑ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΣΑΓΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΞΙΜΑΔΑΚΙ

  15. Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
    Κάνω ότι δεν βλέπω 16/11/2012 11:18:00

    Φάκτορα, ακόμη ένα εξ' αμαρτείν έχει ξεφύγει στην αρχή του άρθρου. Ένα λάθος που συναντώ συχνά είναι ότι δεν έχουμε αντιληφθεί ότι η πρόθεση εκ ή εξ δεν παίρνει απόστροφο γιατί δεν χάνει κάποιο φωνήεν στη θέση του οποίου θα έμπαινε η απόστροφος. Λέμε π.χ. εξ ανάγκης γιατί η επόμενη λέξη αρχίζει με φωνήεν, δηλ. το κ μετατρέπεται σε ξ λόγω του επόμενου φωνήεντος. εξ αποστάσεως, εξ αντικειμένου κ.ο.κ. Συγγνώμη για την επιμονή αλλά μη νομιμοποιήσουμε ένα λάθος. Εδώ δεν μπορώ να κάνω ότι δεν βλέπω.

  16. Δικηγόρος avatar
    Δικηγόρος 16/11/2012 11:51:05

    Ο Ρουπακιώτης δεν γνωρίζει ότι το 90% των "νέων" δικηγόρων (δηλαδή όλων όσων δεν κληρονόμησαν γραφείο από το μπαμπά ή τη μαμά τους) δουλεύουν σε δικηγορικά άλλων χωρίς σύμβαση, χωρίς κατώτατο μισθό, χωρίς να τους πληρώνουν τα ταμεία, χωρίς αποζημίωση σε περίπτωση "απόλυσης",....ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΤΡΟΙΚΑ? Με τις ευλογίες, βεβαίως, των μεγαλοδικηγόρων- καρχαριών που λυμαίνονται τους Συλλόγους και καθορίζουν το περιεχόμενο του Κώδικα περί Δικηγόρων. Αυτά που ανακοινώθηκαν για την αναμόρφωση του οποίου, και παρουσιάστηκαν ως επανάσταση του Ρουπακιώτη κατά της Τρόϊκα, καμμία βελτίωση δεν βλέπω να παρέχουν στους "μικρο"δικηγόρους. Τώρα θα έρθει και το φορολογικό να εξοντώσει τους μικρούς δικηγόρους και να μειώσει τα βάρη των μεγαλοκαρχαριών. Είναι αλήθεια ότι η προσπάθεια απαξίωσης του δικηγορικού λειτουργήματος σε ένα απλό ελεύθερο επάγγελμα (ΟΧΙ ΡΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!) και μάντρωσης των ανεξάρτητων δικηγόρων σε μεγάλες "εν δυνάμει" διαπλεκόμενες δικηγορικές εταιρείες πάει πακέτο με όλες τις διαδικασίες εξαθλίωσης μιας κοινωνίας και συρρίκνωσης των θεσμικών εγγυήσεων (Σύνταγμα, διεθνείς συνθήκες και άλλα τέτοια ποταπά). Αυτά που συμβαίνουν και αυτά που έρχονται ίσως αποδειχτούν η θρυαλλίδα για τους νέους ανεξάρτητους δικηγόρους να οργανωθούν επιτέλους και να κάνουν αυτό που ΠΡΕΠΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Ξέρουμε εμείς. Απλά τρέχαμε τόσον καιρό για το κατοστάρικο, παλεύουμε για την επιβίωση, όπως σωστά έγραψε σε άλλο σχόλιο ο συνάδελφος Ηλίας. Λοιπόν, τώρα πρέπει να αντιληφθούμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και τη δύναμη και το χρέος μας, ως η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΖΑ του μαχόμενου δικηγορικού σώματος, απέναντι στους εαυτούς μας. Και στη χώρα, αν μου επιτρέπετε μια μικρή λυρική κορώνα, μέρες που είναι.

  17. DANDE avatar
    DANDE 19/11/2012 01:24:41

    προς
    1.Κάνω ότι δεν βλέπω
    Τα σέβη μου. Αυτό το εξ΄ κοντεύει να με στείλει. Παθαίνω παροξυσμό όταν το συναντώ (όλο και πιο συχνά). Σε αγαπώ.
    2.Θόδωρος XVII-VI-MMXII
    Απόψεις, σύμφωνές μου. Χιούμο τρελό,ερωτεύσιμο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.