#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/06/2011 17:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διαφοροποιείται ο Βορίδης;



Πάγωσαν οι βουλευτές του ΛΑΟΣ ακούγοντας τον συνάδελφό τους Μάκη Βορίδη να διαφοροποιείται ουσιαστικά από τη «μνημονιακή» γραμμή του ΛΑΟΣ και να επιχειρηματολογεί με τα ίδια επιχειρήματα που χρησιμοποιεί η ...ΝΔ: «Το προεκλογικό πρόγραμμα της Ν.Δ πάγωνε μισθούς και συντάξεις και πάγωνε και προσλήψεις στο δημόσιο. Ο λαός επέλεξε το πρόγραμμα ΠΑΣΟΚ που έλεγε ότι θα αυξήσει τον προϋπολογισμό και θα δώσει ένα δις στην παιδεία. Αν εκείνα τα μέτρα είχαν ληφθεί τότε είναι ενδεχόμενο η κατάσταση να είναι ήταν πολύ διαφορετική σήμερα. Είναι πολύ βολικό για τον ψηφοφόρο να επιλέγει το ευνοϊκότερο πρόγραμμα» είπε προκαλώντας σίγουρα έναν ακόμα πονοκέφαλο στον αρχηγό του…

Αντικοινοβουλευτικός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 20/06/2011 17:27:04

    Εδώ και καιρό δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με τον Βορίδη. Δελφίνος του ΛΑΟΣ? Τεχνητός παράγων απόσβεσης κραδασμών μέσα στην παράταξη του (ως βαλβίδα ανακουφίσεως)? Καλοβλέπει την προσχώρησή του στη ΝΔ? Με δεδομένο το παρελθόν του, και με την αίσθηση ότι κατά τα άλλα πρόκειται για ένα άτομο με προοπτικές (να με διορθώσετε αν κάνω λάθος), δεν έχω πειστεί αν μια τυχόν βολιδοσκόπηση είναι επίκαιρα δόκιμη κίνηση από τη ΝΔ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ TopGunZ 20/06/2011 17:29:01

      θεωρεί ότι έχει υποχρέωση στον καρατζαφερη...

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ archaeopteryx 20/06/2011 17:44:29

        Συμφωνώ,
        αλλά δεν αντέχει άλλες κωλοτούμπες........

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ archaeopteryx 20/06/2011 18:01:41

        Κι εμένα πιο πολύ εκεί μου πάει, ότι βαρέθηκε, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορεί να αποφασίσει για την επόμενη μέρα, για τον λόγο δεν έχω κατασταλάξει, ίσως είναι όπως τα λέει ο αρχαίος.

    • tpe avatar
      tpe @ TopGunZ 21/06/2011 09:22:13

      Το βιογραφικό του ανδρός, δεν μου δείχνει πως είναι τίποτα περισσότερο παρά ένας δικηγόρος. Σε αυτή τη χώρα έχουμε πολλούς από δαύτους κι ας θυμώσουν όσοι δικηγόροι το διαβάζουν αυτό. Από πραγματικούς ειδικούς πάσχουμε.
      Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Δε με ενδιαφέρει να τον δω στα γαλάζια.

  2. kiki avatar
    kiki 20/06/2011 17:29:40

    Μπα φοβηθηκε μην τον ξαναφιλησει ο Κωλοτουμπας.
    Κοιτα την εικονα, δεν τρομοκρατησε να σκαγαν αυτες οι χειλαρες στο μαγουλο σου.

  3. Ίωνας avatar
    Ίωνας 20/06/2011 17:31:29

    Όταν ο κύριος Βορίδης ψήφιζε το μνημόνιο, (και με ενθουσιασμό μάλιστα), χειροκροτούμενος εντός της βουλής από την ατυχήσασα κόρη του επίτιμου μπαμπάκα της, δεν πρόσεχε? Άρχισε τις κυβιστήσεις,σαν το αφεντικό του κι αυτός? Δεν υπάρχει για τέτοιου είδους άτομα χώρος σε ΑΥΤΗΝ τη ΝΔ. Δεν ...μασάει ο Σαμαράς από κάτι τέτοια...

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ Ίωνας 20/06/2011 19:12:37

      συμφωνώ αλλά από κάτι αρούληδες και κυριάκους είναι κλάσεις ανώτερος ο βορίδης..

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ περήφανος δεξιός 20/06/2011 19:45:19

        Έτερον εκάτερον...

      • ΕΛΛΑΣ avatar
        ΕΛΛΑΣ @ περήφανος δεξιός 20/06/2011 23:50:30

        ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

  4. stfvas avatar
    stfvas 20/06/2011 17:52:17

    O KΥΡΙΟΣ ΒΟΡΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΡΑ ΤΑ ΟΣΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΕΙ Ο ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ stfvas 20/06/2011 18:00:24

      Μακάρι να είχαμε κι άλλους σαν τον Βορίδη. Δεν είναι τυχαίο που τον εκτιμούν και στην Βουλή και έξω απ' αυτήν.

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ stfvas 20/06/2011 19:48:19

      ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ Ο ΒΟΡΙΔΗΣ?

      Πιστευεις οτι στη ΝΔ χρειάζονται τέτοιοι άνθρωποι με παρακράτικο και ακραίο παρελθόν? Αν θελουμε να χαρίσουμε αλλη μια θητεία στον ΓΑΠ τοτε ας τον παρουμε, να κανουν τα Πασοκια παρτυ.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Εγώ 20/06/2011 20:19:57

        Σωστά. Πρώτον έχει παρελθόν και δη βεβαρυμένο.
        Επειτα, δεν ξέρω αν προσέξατε , αλλά χθες στη
        Βουλή και στην δευτερολογία του Βούδα του αρχηγού του σχετικά με
        τα βιβλία της Π.Δέλτα, ο κ. βορίδης αν δεν κάνω λάθος χειροκροτούσε καταγοητευμένος από τις ανοησίες του αρχηγού του εις βάρος του Α.Σαμαρά.
        Νομίζω κωλοτούμπας κι αυτός ως το αφεντικό του.

        Πάντως αξίζει να σημειωθεί η στάση Βελόπουλου στη Ζούγκλα του Τριανταφυλλόπουλου πριν λίγες μέρες. Οταν του είπε κατάμουτρα ο γιατρός κ. Αντωνίου ότι "εφόσον οι βουλευτές του ΛΑΟΣ ψήφισαν το πρώτο άρθρο του μνημονίου Ι, το ψήφισαν όλο" εκείνος είπε ότι αυτός ήταν αντίθετος, αλλά ακολούθησε την πλειοψηφία των βουλευτών του κόμματός του.
        Κωλοτούμπας νο 3 κι αυτός;

  5. kiki avatar
    kiki 20/06/2011 17:59:44

    Οχι εκπτωσεις οχι , το ψηφισε, ας προσεχε.
    ειναι και νομικος δεν το διαβασε? μην σκεφτεστε οτι τετοιοι καλοι ανθρωποι οτι θα βρουν στοργικη αγκαλια αλλου.να μεινει εκι να τον φιλαει ο Λαγος, η σπιτι του.

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ kiki 20/06/2011 18:07:52

      Το πρόβλημα δεν είναι το μνημόνιο, αλλά η δανειακή σύμβαση. Αυτή δεν την ψήφισε ποτέ κανείς, διότι δεν ήλθε προς ψήφιση στην Βουλή. Δανειζόμαστε βάσει αυτής, που φέρει την υπογραφή μόνο του Παπακωνσταντίνου. Τέτοια σύμβαση έπρεπε να εγκριθεί από καθολικό δημοψήφισμα. Εγείρεται το ερώτημα, αν ο Παπακωνσταντίνου φέρει ποινικές ευθύνες και ποιες ακριβώς. Επίσης, ποιοι είναι συνένοχοί του. Μπορεί πολίτης ή ομάδα πολιτών να του κάνει αγωγή, όπως έκανε ο Λυκουρέζος στους Χουντικούς; Είναι έγκυρη μία τέτοια σύμβαση; Δεσμεύει πράγματι την Ελλάδα; Ιδού μερικά ερωτήματα, με τα οποία δεν ακούω κανέναν να ασχολείται, ειδικά από την αξιωματική αντιπολίτευση, που πουλά φύκια για κορδέλες.

  6. TopGunZ avatar
    TopGunZ 20/06/2011 18:05:11

    Υπάρχει πάντα η ρετσινιά του Μνημονίου, συμφωνώ με τους συνσχολιαστές, για αυτό και εγώ στο πρώτο σχόλιό μου ουσιαστικά έθεσα σε αμφιβολία το αν θα έπρεπε στην παρούσα φάση να προσεγγιστεί. Σε μετέπειτα φάση δεν γνωρίζω τι θα μπορούσε να συμβεί.

    Αλήθεια, επειδή δε θυμάμαι, τα παραπολιτικά νέα τι έλεγαν τότε, ήταν στους διαφωνούντες για την ψήφιση ή μαζί με Καρατζαφέρη και Άδωνι?

    • chrisss avatar
      chrisss @ TopGunZ 20/06/2011 18:21:56

      Μαζί με Καρατζαφέρη δυστυχώς γιατί είναι πολύ αξιόλογος..κατά ήταν οι Ροντούλης-Βελόπουλος

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ chrisss 20/06/2011 18:29:26

        Χμμμ, οπότε δύσκολα "σώζεται".

  7. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 20/06/2011 18:10:37

    Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΕΙΩΝ
    ΜΕΘΟΔΩΝ.

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 20/06/2011 18:15:56

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ...ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ

    • chrisss avatar
      chrisss @ ΕΥΑ 20/06/2011 18:23:46

      τι θα πει ακραία φιλελεύθερος?και ποια η διαφορά του με το κοινωνικά φιλελεύθερος, νεο-φιλελεύθερος κλπ?τα θεωρώ χαζομάρες που χρησιμοποιούνται απλώς για να ξορκίσουν άτομα που δεν είναι τις αρεσκείας κάποιων

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ chrisss 20/06/2011 19:47:07

        Το ...μονεταριστής σε καλύπτει?

      • Εγώ avatar
        Εγώ @ chrisss 20/06/2011 19:51:16

        Μήπως είναι αναρχοκαπιταλιστής και δεν το ξέραμε?

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 20/06/2011 18:28:50

    Φιλελεύθερος σήμερα είναι όποιος πιστεύει στην αυτορύθμιση και το αυτεξούσιο της οικονομικής ζωής. Από κει και πέρα τα διάφορα συνοδευτικά χαρακτηριστικά έχουνε να κάνουνε με την ολοκλήρωση της πολιτικής ταυτότητας του φιλελεύθερου, πέραν του οικονομικού πεδίου. Π.χ., κοινωνικό φιλελευθερισμό έχουμε όταν υπάρχει πρόβλεψη για κοινωνική μέριμνα και δικαιοσύνη σε ένα περιβάλλον ελεύθερης αγοράς, ενώ νεοφιλελευθερισμός είναι ο ακραίος ουσιαστικά φιλελευθερισμός της απόλυτης κυριαρχίας των αγορών πάνω στα κράτη και πέρα από το κοινωνικό σύνολο.

  10. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 20/06/2011 18:32:56

    chriss
    ΑΚΡΑΙΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΛΑΤΡΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ.
    ΄΄Φιλελευθερισμός είναι ένα σύνολο ιδεών ή ένα φιλοσοφικό ρεύμα που θέτει ως κύριο στόχο τη θρησκευτική, πολιτική ή οικονομική ελευθερία του ατόμου. Ο όρος όμως χρησιμοποιείται για διάφορες ιδεολογίες, οι οποίες δε συνδέονται απαραίτητα μεταξύ τους.
    Παρότι οι περισσότερες εκδοχές φιλελευθερισμού είναι κατά βάση ατομιστικές, υπάρχουν και εκδοχές που επιδιώκουν να περιλαμβάνουν κοινωνική διάσταση. Μια τέτοια εκδοχή κοινωνικού φιλελευθερισμού είναι, για παράδειγμα, αυτή που βασίζεται στην έννοια της κοινωνικής δικαιοσύνης όπως αυτή αναπτύχθηκε από τον Τζον Ρολς (John Rawls) και συνοψίζεται ως εξής: "Το κάθε άτομο κατέχει απαραβίαστο (δικαίωμα), που βασίζεται στη δικαιοσύνη, το οποίο ούτε η ευημερία του συνόλου της κοινωνίας δεν μπορεί να υπερβεί. Για το λόγο αυτό, η δικαιοσύνη αρνείται το ότι απώλεια της (οικονομικής) ελευθερίας κάποιων δικαιολογείται από ένα υψηλότερο κοινό καλό των άλλων"
    ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

    • chrisss avatar
      chrisss @ ΕΥΑ 20/06/2011 20:15:29

      Είναι λάτρης της παγκοσμιοποίησης ο Βορίδης? ο κατά τα άλλα εθνικιστής κλπ κλπ

  11. Tasos avatar
    Tasos 20/06/2011 19:01:49

    Αν και του αναλογεί αρκετό μερίδιο για τις επιλογές του κόμματός του, πρέπει να είναι από τους ελάχιστους (μπορεί και ο μοναδικός) που τον έχω ακούσει να μιλάει και κατάλαβα τι έλεγε, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους (γνωστούς και μη) που απλά κραυγάζουν (μερικοί κυριολεκτικά).
    Η διαφοροποίηση του από τη γραμμή είναι εμφανής εδώ και πολλές ημέρες (πριν από τη τελευταία δήλωση) όταν σε τηλεοπτικό πανελ λίγο-πολύ ακολούθησε τη γενική πεποίθηση ότι το φορομνημόνιο δε βγάζει πουθενά, βαθαίνει την ύφεση και η μόνη λύση είναι άλλη πολιτική (για συναίνεση δεν είχε πει λέξη όταν ο "αρχηγός" είχε κολλημένη τη βελόνα).

  12. nikos avatar
    nikos 20/06/2011 19:09:22

    Εγώ πιστεύω οτι ο Βορίδης θα έρθει στη ΝΔ και αυτό είναι καλό

  13. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 20/06/2011 19:09:47

    Η Ντόρα όταν υπερψήφισε το μνημόνιο αποχώρησε από την αίθουσα .
    Επέστρεψε μόνο στην ομιλία Βορίδη.
    Ακροδεξιός νεοφιλελεύθερος φίλος της Οικογενείας.
    Δεν σας φτάνουν οι άλλοι που παραμένουν και περιμένουν;

  14. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 20/06/2011 19:11:04

    "Μακάρι να είχαμε κι άλλους σαν τον Βορίδη. Δεν είναι τυχαίο που τον εκτιμούν και στην Βουλή και έξω απ’ αυτήν"
    Αγαπητέ φίλε "Ανώνυμε" όπως βλέπεις γράφω επωνύμως.Βάστα "πισινή" και άσε εμάς που τον ζήσαμε στη Νομική την δεκαετία του ΄80 να έχουμε μια διαφορετική άποψη.Και επειδή γνωρίζω ότι ο Μαυρουδής μας διαβάζει, θα τον παρότρυνα να φρεσκάρει λίγο τη μνήμη του...Να του θυμίσω τη χλεύη και τους προπηλακισμούς κατά ΟΝΝΕΔιτών και ΔΑΠιτών και όχι μόνο...Ετσι δεν είναι Μάκη μου;

    • Ετεός avatar
      Ετεός @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 20/06/2011 19:33:55

      Καλά μην κάνεις τον δίκαιο χωρίς να πεις και το αντίστροφο . Για πές μας και για την στάση της ΟΝΝΕΔ κατά της ΕΠΕΝ .

  15. Ετεός avatar
    Ετεός 20/06/2011 19:17:01

    Μάκη Βορίδη ελπίζω να καταλάβεις με τα άλλα παιδιά (και είμαι σίγουρος ότι έτσι είναι) τους καλούς πατριώτες του ΛΑΟΣ ότι η μόνη λύση είναι πατριωτική συστράτευση με τον Αντώνη Σαμαρά κατά των προδοτών πρακτόρων. Το μασοναριό που βρίσκεται τώρα στη ΝΔ θα πάει με το φυσικό αρχηγό τους , το μητσοτακέικο .

  16. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 20/06/2011 19:28:59

    στη θέση της φλόγας, στο σήμα της ΝΔ, μήπως κάποιοι θέλουν να μπεί το ρόπαλο του μάκη?

  17. Ίωνας avatar
    Ίωνας 20/06/2011 19:51:53

    Η ΝΔ δεν έχει στέλεχος της ...εμβέλειας του Βαγγέλη Βενιζέλου. Ας πάρει εκ μεταγραφής τον Βορίδη για να αποκτήσει. Ένας φαφλ.... , συγνώμη, ...δεινός ρήτορας, πάντα χρειάζεται...

  18. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 20/06/2011 19:52:48

    Της ποιάς;Της Ν.ΕΠΕΝ θές να πείς που προσκαλούσε τον Λεπέν στα αμφιθέατρα...Με τις σιδερόβεργες στα χέρια,τις σιδερογροθιές και άλλα τέτοια "καλλυντικά"...

    • Ετεός avatar
      Ετεός @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 20/06/2011 22:21:01

      σώπα !!! εγώ έχω δεί άλλους(κάτι γαμ...να κομματόσκυλα) με αλυσίδες να απειλούν Έλληνες πατριώτες. Είναι ο καθένας από ποιά πλευρά το βλέπει. Άλλωστε αν ήταν όπως τα λές γιατί ο Κ.Καραμανλής είχε πάρει την ΕΠΕΝ μαζί του ??? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑ

      • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
        ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ Ετεός 21/06/2011 07:15:45

        Είσαι αλλού φίλε μου...Τα "σταγονίδια" και οι "νοσταλγοί" αν θυμάσαι πήγαν με τον Στεφ.Στεφ. και φυσικά εξαφανίστηκαν.Για τον συγκεκριμένο τώρα, η διαδρομή του "έγραψε" και δύσκολα "ξεγράφει".

        • Ετεός avatar
          Ετεός @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 21/06/2011 14:17:06

          Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά. Ο Στεφανόπουλος χειροκροτούσε τον Ιωαννίδη - Γκιζίκη όταν ανέτρεψε την κυβέρνηση Μαρκεζίνη και είχε συλλάβει το Παπαδόπουλο 25 Νοε 1973 !!! Τράβα τώρα διάβασε κανα ιστορικό βιβλίο και συνέχισε να ψάχνεις για σταγονίδια αλλά άλλαξε κατεύθυνση προς τα εκεί που κοιτάς δεν θα βρείς.

  19. Tassos avatar
    Tassos 20/06/2011 20:07:19

    Καλά ρε, πάτε καλά? Χουντικούς και τέως? ναζί θέλετε στο κόμμα? Ο άνθρωπος πέραν του ότι δεν μπορεί να φέρει μία ψήφο στο κόμμα , θα σε κάνει και τεράστια ζημιά στο ίματζ.

    • Ετεός avatar
      Ετεός @ Tassos 20/06/2011 20:53:33

      δεν ξέρεις τι σου γίνεται συριζαίε !!! άκου ναζί !

      • Tassos avatar
        Tassos @ Ετεός 20/06/2011 21:41:42

        Εγώ ψηφίζω μόνο Σαμαρά, φιλαράκι. Αντε πάρε τα κουβαδάκια σου και τράβα να παίξεις παραπέρα. Ναι ήταν σε ναζιστικές οργανώσεις. Δεν το ξέρεις?

        • Ετεός avatar
          Ετεός @ Tassos 20/06/2011 22:27:15

          Τότε γιατί είχε συνεργαστεί ο Κωνσταντίνος Καραμανλής με την ΕΠΕΝ ? Και ο Κοττάκης όταν ρώτησε (πριν 2-3 χρόνια) τον Βορίδη πως γλύτωσε από την ΝΔ αφού ο θείος του Βορίδη ήταν προσωπικός γιατρος του Κ.Καραμανλή ,τοτε δεν ήταν ναζί έτσι ??? ο Κοττάκης δεν ήξερε σε ποιόν μιλούσε !!!

          • Tassos avatar
            Tassos @ Ετεός 21/06/2011 00:41:08

            Να ρθούνε οι ψηφοφόροι του Λαός αν θέλουν να ψηφίσουν ΝΔ με το κεφάλι χαμηλά και στη ζούλα. Εγώ ξέρω ότι ο κουρασμένος με το που τους ξαπόστειλε έγινε 2 φορές πρωθυπουργός. Απωθούν , τους σιχαίνονται οι ψηφοφόροι, είναι φύρα. Είναι πλέμπα.

          • Ετεός avatar
            Ετεός @ Tassos 21/06/2011 14:22:25

            Καλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται για το "2 φορές πρωθυπουργός" και απέφυγες να ξανακάνεις νύξη για τον Βορίδη!!! καλό αυτό πάντως. Για να στο πώ και ξεκάθαρα αν δεν ήταν το ΛΑΟΣ να κάνει αντιπολίτευση στο Σημίτη ,η ΝΔ δεν ήταν άξια να τον ρίξει .

  20. pg avatar
    pg 20/06/2011 20:14:29

    ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΚΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ¨ΠΟΛΕΜΑΝΕ¨ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ή ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΘΩΚΟ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ ΝΕ ΕΡΘΕΙ ΤΩΡΑ. ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ. ΤΩΡΑ. ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ¨ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ, ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ¨. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.

  21. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 20/06/2011 20:21:54

    H KΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΑΡΧΗΓΟ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ. (ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ).
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΕΚΡΟΑΝΑΣΤΕΝΕΤΑΙ ΣΕ ...ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΑ.. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!!
    Η ΝΔ ΚΑΝΕΙ ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΜΛΕΞ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΗΝ ΦΤΥΝΕΙ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΘΕΡΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ!!

  22. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 20/06/2011 20:40:43

    Προσωπικά δεν μου είναι ιδιαιτέρως συμπαθής αλλά ούτε και αντιπαθής. όσο αφορά το ιδεολογικό το παρελθόν την στιγμή που αποδεχόμαστε (και καλώς κάνουμε) πρώην αριστερούς στο κόμμα και στην παράταξη γενικότερα δεν νομίζω ότι αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα. Βέβαια από τον γνωστό "προοδευτικό" τύπο θα υπερπροβληθεί κάθε σκοτεινή πλευρά του παρελθόντος του. Αλλά επιτέλους δεν κινούμαστε πια στον περιβόητο μεσαίο χώρο και στον υπερβολικό πολιτικό καθωσπρεπισμό. Κάποιες θέσεις και απόψεις του με βρίσκουν σύμφωνο ωστόσο όντως η ψήφιση και η συμπαράσταση του Μνημονίου του στερούν πολλούς πόντους. Και επίσης προσωπικά με ενόχλησε τρομερά η εν πλήρη ευθυμία και χαρά εικόνα του αμέσως μετά την ομιλία Καρατζαφέρη περί Τρελλαντώνη κτλ. Εικόνα που μόνο διαφωνούντα ή διαφοροποιούμενου δεν φανέρωνε.

  23. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 20/06/2011 21:53:15

    Δηλαδή εκείνο που λείπει από την ΝΔ είναι ένα φιλομνημονιακό φασιστοειδές
    ρετουσαρισμένο από τα ΜΜΕ της διαπλοκής;
    Ο Αντώνης έχει δώσει τόσες μάχες για την αξιοπρέπεια της πατρίδας 1,5 χρόνο τώρα , για να συναντηθεί τελικά με τον Βορίδη;
    Ήμαρτον.

  24. Κώστας avatar
    Κώστας 20/06/2011 22:17:20

    Ο Τσεκουράτωρ έχει συνδέσει άμεσα την πορεία του με τον προδότη της Κεντροδεξιάς Γιώργο Καρατζαφέρη. Τυπικός ακροδεξιός είναι : νεοφιλελεύθερος +πατριδοκάπηλος. Στα λόγια και στην TV: πατριωτάρα! Στην πράξη: μνημόνιο, συναίνεση στον ΓΑΠ, μούγκα για το νμταναστευτικό ως όρο σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας...
    Μακρυά από την ΝΔ τέτοιοι. Να μας λείπουν.

  25. zagor avatar
    zagor 20/06/2011 22:24:16

    Για να είμαι ειλικρινής τον είχα σε συμπάθεια παρά την φιλομνημονιακή του στάση γιατί φαίνοταν ο πιο σοβαρός από το ΛΑΟΣ , όταν τον είδα όμως να χειροκροτεί τον Καρακολοτούμπα που έβριζε χθες στη βουλή τον Σαμαρά έχασα κάθε ιδέα. Επομένως τι τον χρειάζεται η ΝΔ ?

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ zagor 21/06/2011 01:19:35

      Οι υβριστές του Σαμαράς δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ στη ΝΔ. Να μείνουν στο ΛΑΓΟΣ που θα μείνει και εκτός Βουλής να ηρεμήσουμε από τις στριγκλιές του μπουμπούκου.

  26. jz avatar
    jz 20/06/2011 22:33:57

    Ο Βορίδης είναι ο καλύτερος βουλευτής του ΛΑΟΣ, μπορώ να πω δε ότι είναι πολύ καλύτερος από τον Καρατζαφέρη με ηγετικό στυλ, τέλεια άρθρωση λόγου και ευγένεια, κάτι που ταιριάζει σ έναν ηγέτη. Ο Καρατζαφέρης βλέποντας το μέγεθος του ανδρός ζηλεύει και επειδή κάθε κορυφή μεγαλύτερη απ αυτόν προκαλεί προβλήματα προσπαθεί να τον μειώσει. Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Βορίδης.

  27. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 20/06/2011 23:31:58

    Ο Βορίδης και οι όμοιοί του είναι από τις περιπτώσεις που ένας έρχεται και χίλιοι φεύγουν.
    Καλά θα κάνουν στη ΝΔ να ανοιχτούν στην κοινωνία και να αφήσουν τα μνημονιακά ακροδεξιά ρετάλια στην τύχη τους.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ Εύμηλος 21/06/2011 01:20:37

      Και Μητσοτακικά ρετάλια. Η Ντοράκλα πάντα χειροκροτεί τις αγορεύσεις Βορίδη και τούμπαλιν. Ρε ΟΥΣΤ

  28. The Narrator avatar
    The Narrator 20/06/2011 23:33:37

    Ο Βορίδης είναι ο επόμενος αρχηγός μιας σοβαρής ακροδεξιάς (τύπου Γαλλίας, Ολλανδίας και Αυστρίας). Το "σύστημα εξωτερικού" τον προετοιμάζει από χρόνια. Ο Γ. Καρατζαφέρης εξάντλησε τα όρια του, πλέον δεν είναι χρήσιμος και τον αναμένει το περιθώριο.

  29. Homo Problematicous avatar
    Homo Problematicous 21/06/2011 11:09:54

    Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας στη Ρόδο (1992-1993), τελούσα υπό τις διαταγές του Μαυρουδή (Μάκη) Βορίδη. Εκείνος ήταν δόκιμος ανθυπολοχαγός και εγώ στρατιώτης. Αμφότεροι υπηρετούσαμε στο Πυροβολικό. Άριστος επιστήμονας (νομικός), σε τέτοιο βαθμό ώστε ανώτατοι αξιωματικοί ( συνταγματάρχες, ταξίαρχοι κ.λ.π.), ζητούσαν τη συμβουλή του πάνω σε θέματα νομικά ! Συνεπέστατος με την υπηρεσία του και σοβαρός μεν, πλην όμως απολύτως ακριβοδίκαιος με τους υφισταμένους του .

  30. Libero avatar
    Libero 21/06/2011 15:15:43

    Αν ανατρέξετε στα προ του 2009 παραπολιτικά, θα διαπιστώσετε ότι Βορίδης και Καραμανλής είχαν αρκετές επαφές στο παρελθόν. Καλό θα ήταν λοιπόν, πριν προσπαθήσουμε να θορυβήσουμε τον κωλοτούμπα, να θορυβηθούμε και λίγο εμείς για την παρασκηνιακή δράση του άλλου χοντρού, αυτού της Ραφήνας, ο οποίος παρουσιάζει ιδιαίτερη κινητικότητα τον τελευταίο καιρό.

  31. Κλεομένης avatar
    Κλεομένης 21/06/2011 15:24:46

    Καταρχάς, ο Βορίδης δεν πάει πουθενά μόνος του. Έχει ολόκληρη ομάδα μαζί του. Αυτό όσον αφορά τις ψήφους. Συγκρίνετε τον τώρα με τα στελέχη της ΝΔ. Με εξαίρεση τον ίδιο το Σαμαρά, το Λαζαρίδη και το Ζώη (που τον είχα ακούσει σε κάποιον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό και μου έκανε καλή εντύπωση) οι λοιποί είναι ας μην πούμε τι. Απλώς κόβουν ψήφους. Τα περί Ναζί κλπ είναι απλώς γραφικές αστειότητες που κανείς πλέον δεν τις παίρνει στα σοβαρά. Δεν συγκινούν πια την ελληνική κοινωνία τα συνθήματα του '80.
    Ουσιαστικά η ΝΔ εως τώρα ήταν ένα κόμμα χωρίς ιδεολογία, που απλώς με τα ανίκανα στελέχη της έπαιζε το ρόλο του χαλαρωτή του ΠΑΣΟΚ απο την εξουσία. Όποτε κουραζόταν το ΠΑΣΟΚ δηλαδή, αναλάμβανε η ΝΔ να το ξεκουράσει με μικρά διαλλείματα. Και δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς ένα κόμμα στο οποίο είχε ηγηθεί ο Μητσοτάκης. Φαίνεται πως ο Σαμαράς είναι αρκετά έξυπνος (Πελ/νήσιος γαρ) και προσπαθεί να τα αλλάξει όλα αυτά. Είναι λίγο άτυχος βέβαια γιατί έπεσε σε δύσκολη περίοδο.
    Η προσθήκη του Βορίδη θα ήταν εξαιρετική, με την προυπόθεση να πάρει πίσω τη στήριξη του στο μνημόνιο και να ομολογήσει πως είχε κάνει λάθος εκτίμηση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.