#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2009 13:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διαστάσεις παίρνει η διένεξη Γιώργου – Βήματος


Μόνο το antinews έγραψε την αλήθεια



___________________________________________________________________________________________
Διαστάσεις παίρνει η διένεξη Παπανδρέου - Συγκροτήματος Λαμπράκη, την οποία πρώτοι αποκαλύψαμε χθες.

Σήμερα, εκπρόσωπος της εφημερίδας Το Βήμα  διέψευσε «με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τις σχετικές αναρτήσεις σε blogs τα περί συνέντευξης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου στην κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας, η οποία αποσύρθηκε». Ο ίδιος  χαρακτήρισε «παραμύθια» τις σχετικές αναρτήσεις, ξεκαθαρίζοντας: «Ουδεμία συνέντευξη υπήρξε».

Την αλήθεια βέβαια την γράψαμε εμείς:

Κόντρα Γιώργου με Συγκρότημα Λαμπράκη

(Μόνο στο Antinews). Ο Γιώργος Παπανδρέου αποφάσισε σήμερα να μην δώσει συνέντευξη στην εφημερίδα «Βήμα», ενώ το είχαν συμφωνήσει. Ο λόγος είναι «η σημερινή αθλιότητα» με την δημοσκόπηση για το χθεσινό debate (βλέπε: http://www.antinews.gr/?p=6650). Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το ΠΑΣΟΚ δεν αποκλείεται να προσφύγει στην ΣΔΕΕ (Ένωση Δημοσκόπων). Στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ υπάρχει επίσης προβληματισμός αν πρέπει να δοθεί και η συνέντευξη του κ. Παπανδρέου στο MEGA. Μέχρι τις σημερινές εξελίξεις υπήρχαν συζητήσεις να δοθεί στην κ. Τρέμη, ή στον κ. Τσίμα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 13:21:53

    Eννοείται... To χιλιοπαιγμένο παιχνίδι κακών ΜΜΕ και καλού Γιωργάκη... Τόσο προσεκτικά σχεδιασμένη αφέλεια βγάζει μάτι...Ναι, όλοι πολεμούν το αδιάφθορο ΠΑΣΟΚ: Π.Θ., Θέμος, Μπόμπολας, Κόκαλης, Λαυρεντιάδης, Αλαφούζος, ο Λαμπράκης των Νέων και του Μεγάρου...Σε ποιους πουλάτε τόση ηλιθιότητα;

  2. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 30/05/2009 13:23:32

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

  3. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 30/05/2009 13:27:37

    Όταν το αναγόρευαν ως το μέγα "Ζειμπέκη" το 2000, όλοι αυτοί ήταν καλοί, εε?

    Όταν του έστησαν την ιστορία με τα ομόλογα την οποια την έδωσαν οι ίδιοι οι συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ που είχαν υπογράψει τις συμβάσεις ήταν καλά, εεε?

    Όταν τον σπρώχνει η Σοσιαλιστική Διεθνής μέσω της κινδυνολογίάς του "Πράσινου" Αλμούνια και του Σοσιαληστή Προέδρου του ΔΝΤ ήταν καλά, εεε?


    Όταν δεκάδες κλιμάκια "υπηρεσιών", τον σπρώχνουν εντός και εκτός Ελλάδος ήταν καλά, εεε?


    Όταν στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιουν το "βαθύ κράτος" για να αποδιοργανώσουν την Αντιρομοκρατική και να πετάνε λάσπη στην ΕΛΑΣ και τις κρατικές υπηρεσίες ήταν καλά, εεε?


    Όταν στελέχη του ΠΑΣΟΚ, από το Νολεμβριο και ύστερα κατάσυκοφαντούν τη χώρα στα ξένα ΜΜΕ και φόρα ήταν καλά, εεε?

    Όταν στελέχη του ΠΑΣΟΚ στήνουν ακροαριστερίστικα μαγαζιά για να ξεσηκώνουν χούλιγκαν και Μουτζαχεντίν πριν τις Ευρωεκλογές ήταν καλά εεε?


    Και πολλά ακόμα.. Θα φας καλά ΓΚΑΠ, λίγη φρόνηση τούτες τις τελευταίες ώρες δεν βλάπτει.

  4. bill avatar
    bill 30/05/2009 13:29:11

    Ειναι μια διαμάχη με έναν αντίπαλο, που αν δεν υπήρχε, ο ΓΑΠ θα έπρεπε να τον εφεύρει. Ως γνωστό στον κόσμο αρέσουν οι πολώσεις και οι διαμάχες με υπαρκτούς και ανύπαρκτους εχθρούς αλλά μάλλον η ιστορία διογκώθηκε, παρά το ότι είναι γνωστές και διαχρονικές οι ΔΟΛιοτητες του κυρ Σταύρου, των Πρετεντέρη-Γιαλαμά κτλ. Νομίζω οτι η ενασχόληση με τους συγκεκριμένους, τους δίνει πολιτική υπόσταση και αξία που δεν απλά δεν έχουν.

  5. no more bets avatar
    no more bets 30/05/2009 13:29:30

    Το επαιξαν το παιχνιδι τους και το 65 και το 89 και το 2007.
    Ο Γιωργος τους το ειπε , "ΔΕΝ με κραταει κανεις".
    Ας το πει και ο DVDατος...

  6. Orestios avatar
    Orestios 30/05/2009 13:34:43

    Το καημένο το παιντί! Αυτοδημιούργητο, καθώς είναι το GAP, έπεσε πάνω στους πονηρούς. Άλλη μια προσπάθεια από το εκνευρισμένο GAP να δείξει ότι είναι ο καλός που πολεμά τους κακούς. Δυστυχώς για το GAP, όλοι μας γνωρίζουμε οτι έχει προϋπηρεσία και δεν είναι αυτό που πάει να μας παρουσιάσει. Αμνός πάντως σίγουρα δεν είναι.

  7. Orestios avatar
    Orestios 30/05/2009 13:38:57

    Το GAP μάλλον έχει πανικοθληθεί. Η ψαλίδα κλείνει όσο αποκαλύπτεται ο πραγματικός του εαυτός. Τόσο καιρό προστατευμένος από το επιτελείο του ασφυκτυούσε. Μόλις τον αφήσανε λίγο λάσκα είδατε τι συνέβη. Να είστε σίγουροί πως ένας τέτοιος άνθρωπος είναι άκρως επικίνδυνος.

  8. Orestios avatar
    Orestios 30/05/2009 13:43:29

    Έτσι γίνεται ο πόλεμος εναντίον σου GAP? Τι να πεί ο Καραμανλής δηλαδή τόσο καιρό? Αλλά ξέχασα πόσο τρυφηλός είσαι. Ακόμα και το "μπού" μπορείς να το θεωρήσεις ανένδοτο. Τι είναι τούτος ρε?

  9. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 13:56:44

    Aπλά εκτελείται κατά γράμμα σχέδιο Κοτζιά... Οι ΔΟΛιανοί και οι σύμβουλοι ΓΑΠ στήνουν μια ακόμη παράσταση για το πόπολο (τύπου Βενιζέλου) για αλληλοκάλυψη...Με τα νέα μέσα το σχέδιο αποδίδει γρηγορότερα...και η καχυποψία για τις αγνές προθέσεις τους επίσης...Μπόλικη λάσπη (για γαλάζιες μόνο μίζες), μπόλικη κατινιά ('ασθένεια' Νατάσας, εξομολογήσεις Ζαχόπουλου που προαναγγέλονται) και το σκηνικό για τη γερή πράσινη μάσα που σπρώχνει το Μπομπολιστάν έχει στηθεί...

  10. αχβαχ avatar
    αχβαχ 30/05/2009 14:13:03

    Όπως ο Καραμανλής μάχεται από το πρωί μέχρι το βράδυ τους νταβατζήδες και τα διαπλεκόμενα, έτσι και ο Παπανδρέου αρχίζει από τώρα τον υπέρτατο αγώνα για τη διαφάνεια. Βαριά η πρωθυπουργική.

  11. donaE avatar
    donaE 30/05/2009 14:19:54

    Υπαρχει και ενωση δημοσκοπων?

  12. daris avatar
    daris 30/05/2009 14:22:14

    Βρε καλως τα τα παιδια!!!
    Και μας λειψατε ρε φιλαρακια...

  13. Βασίλης avatar
    Βασίλης 30/05/2009 14:26:52

    Kανένας δημοκράτης με το ΒΗΜΑ....μας χρωστάνε τα λαμόγια δεν τους χρωστάμε

  14. daris avatar
    daris 30/05/2009 14:32:28

    Το γεγονος οτι δεν ειχε δοθει η συνεντευξη αλλα ειχε προγραμματιστει και ακυρωθηκε αλλαζει κατι στην ουσια;
    Καμια υποχωρηση ΠΛΕΟΝ στα λαμογια των ΜΜΕ και στους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ της ενημερωσης.

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/05/2009 14:35:31

    Eάν ο ΓΑΠ ειναι αντιπαλος του Λαμπρακη να παραιτηθει εδω και τωρα η Συλβανα Ραπτη απο την εκλογιμη θεση του ευρωψηφοδελτιου.
    Δεν μπορεις να στελνεις ευρωβουλευτες υπαλληλους καποιου που φωναζεις οτι ειναι αντιπαλος σου.

  16. Orestios avatar
    Orestios 30/05/2009 14:35:55

    Όλοι θυμόμαστε το ΠΑΣΟΚ να φωνάζει παραμονές εκλογών ότι το αδικούνε. Όπως με τα ταχυδρομεία το 2004. Ότι τάχα δεν τους διακίνησαν τις επιστολές. Μα τόσο ανίκανοι για να αρθρώσουν πολιτικό λόγο? Τόσο ανίκανοι στο ΠΑΣΟΚ? Κρίμα, το ΠΑΣΟΚ και το GAP είναι χειρότεροι και από το ΛΑΟΣ.
    Καληνύχτα GAP, θα σε θυμόμαστε σαν μια καλή επιθεώρηση που πέρασε από τη χώρα.

  17. daris avatar
    daris 30/05/2009 14:41:29

    Υπαρχει καποια ΕΠΙΣΗΜΗ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ανακοινωση απο τον ΔΟΛ (ΒΗΜΑ) για το θεμα;
    Ζητηθηκε συνεντευξη;
    Δοθηκε ή οχι;
    Ζητηθηκε ακυρωση ή οχι;
    Οπως και με την δημοσκοπηση μαιμου,αλλα λογια να αγαπιομαστε!!!

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/05/2009 14:44:56

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=270829&dt=30/05/2009

  19. daris avatar
    daris 30/05/2009 14:45:01

    Και ποια ειναι η αποψη σου Φακτορα για την αντιμετωπιση των Μπλογκ και των ειδησιογραφικων Σαιτ απο τον ΔΟΛ?
    "Τριτης ποιοτητας πειρατικα ιστολογια" σας χαρακτηριζει....

  20. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 14:51:02

    Σωστά...Oλη μας η φανερή στήριξη στα κομιστικά, οικολογικά και δικτυακά λαμόγια Μπόμπολα, Αλαφούζου, Κυριακού, Κόκαλη...και η καλυμμένη μας στήριξη (εξου και ο εικονικός πόλεμος των κοπτοραπτούδων) στα δολιανά λαμόγια για να μας καμαρώνει ο πράσινος λαός...Το γεγονός οτι δεν καταγγέλθηκα άμεσα και επίσημα η ΚΑΠΑ που σταθερα (γιατί άραγε;) δινει μεγάλο προβάδισμα στο ΠΑΣΟΚ είναι τυχαίο;

  21. no more bets avatar
    no more bets 30/05/2009 14:53:57

    daris,

    ο γιαννακης σημερα το ξεκαθαριζει,

    "Αν θέλουμε να μιλήσουμε ειλικρινά, το ερώτημα της προσεχούς Κυριακής δεν είναι ούτε ποιος θα βγει πρώτος ούτε πόσοι ευρωβουλευτές θα πάνε στις Βρυξέλλες. Ο πρώτος θα χαρεί και δικαίως αλλά το σύνολο του αποτελέσματος θα ερμηνευτεί υπό ένα πολύ απλό πρίσμα: είναι ένα αποτέλεσμα που προεξοφλεί το αποτέλεσμα των επόμενων εθνικών εκλογών ή είναι ένα αποτέλεσμα που αφήνει τις εξελίξεις ανοικτές;

    Από πού θα κρίνουμε αν ισχύει το ένα ή το άλλο; Ειλικρινά, δεν ξέρω να το προδικάσω. "

    Οι τυποι μιλαν ανοιχτα,
    θελουν να κοντυνουν το Πασοκ (plan A)
    κι αν δεν τους βγει θα πειραξουν λιγο το ...πρισμα για να "φανει κοντο" (plan B).
    Για να μεινουν οι ... εξελιξεις .... ανοιχτες, και να χαιρονται πολιτικοι... ανδρες τυπου ...γιαννακη και ...λακη.
    Σε μας μενει να τους απαντησουμε με την ψ...ηφο μας...

  22. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 30/05/2009 15:00:16

    @no more bets



    Βάζεις στοίχημα?

    Ο ΓΑΠ παίζει το τελευταίο του χαρτί προτού ο Ανδρίκος τον συστήσει στο ακαδημαικό προσωπικό του Μπέρκλευ, για μια "αξιοπρεπη" αποχώρηση από τα εγκόσμια.

    Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι νταβατζήδες και τον θεωρούν ψόφιο άλογο. Για αυτο και τον παίζουν προκειμένου να τους χαριστεί εντελώς ώστε να ρίξουν το Καραμανλή και ταυτόχρονα να πάρουν και όλο το Δ ΚΠΣ.

    Θέλουν οι ατιμούληδες και τη πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.

    Ο ΓΑΠ θέλει να κυβερνήσει και τους τα δίνει όλα, αλλά οι ίδιοι οι νταβατζήδες δεν το θεωρούν πλέον ικανό να τραβήξει τη κούρσα μέχρι τις εκλογές.

    Και μέσα σε αυτή την αναμπουμπούλα υπάρχουν και εκατέρωθεν βολές που στην ουσία είναι λεκτικά παιχνίδια πριν τις ερωτοτροπίες. Τώρα ποιός θα κάτσει να τον γα.. πιστεύω είναι τό μέιζων στις σχέσεις μεταξύ ΔΟΛ-ΓΚΑΠ.

    Ποιός δηλαδή θα είναι από πάνω.

    Καυγαδάκια παντρεμένων εν ολίγοις, μην τους παρεξηγείτε...

  23. daris avatar
    daris 30/05/2009 15:02:26

    Οσοι κοιμουνται με τον γιαννακη, με τον γιαννακη θε να ξυπνησουν...
    Να τον χαιρονται και ας διαλεξουν τι μπουκαλι θελουν στο κεφαλι την επομενη των εκλογων!!!
    Ειναι πολυ μικρος ο γιαννακης για να το παιζει τιμητης των παντων.

  24. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 15:04:07

    'Οι τυποι μιλαν ανοιχτα,
    θελουν να κοντυνουν το Πασοκ (plan A)
    κι αν δεν τους βγει θα πειραξουν λιγο το …πρισμα για να “φανει κοντο” (plan B).'

    Παίζουν με την υψηλή νοημοσύνη των πράσινων παρατρεχάμενω που ακολουθούν τη διαπλεκόμενη γραμμή ΓΑΠ-Μεσσία του άλλου πράσινου συγκροτήματος. Το βασικό είναι ότι μας διαβάζουν. (plan C).

    Τertiun non datur.

  25. Hase avatar
    Hase 30/05/2009 15:04:34

    Αν καταλαβα καλα ο ΓΑΠ λεει οτι εδωσε συνεντευξη και ο Λαμπρακης οτι ουδεποτε εδωσε. Οι Πασοκοι δεν εχουν αντιγραφα;; Γιατι δεν τα βγαζουβ ωστε ο κοσμακης να καταλαβει αν ο ομιλος Καμπρακη παιζει παιγνιδια η οχι; Η παιζουν αμφοτεροι την κολοκυθια στις πλατες μας;

  26. daris avatar
    daris 30/05/2009 15:05:26

    @Dubai Expatriate

    Βαζεις στοιχημα;
    Παντα στο τελος κερδιζει ο πιο καθαρος παιχτης.
    Εγω πονταρω στον ΓΑΠ.
    Εσυ μπορεις να διαλεξεις.

  27. toledo avatar
    toledo 30/05/2009 15:10:53

    Τελικα θα παει στους οικονομεα καμπουρακη τη δευτερα το πρωι ο Γιωργος

  28. psixaris avatar
    psixaris 30/05/2009 15:11:13

    δεν ισχύουν αυτά που λένε για την ώρα δημοσίευσής της. Η προσωρινά αποθηκευμένη σελίδα που βγάζει η google δείχνει ότι από τις 18.20 λέγαν ότι τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 11.30

    Αυτή είναι η προσωρινά αποθηκευμένη σελίδα της Google για την ιστοσελίδα http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=270460&ct=32. Πρόκειται για ένα στιγμιότυπο της σελίδας όπως εμφανίστηκε στις 28 Μάιος 2009 18:20:50
    http://img149.imageshack.us/img149/3421/screenshotecr.jpg

  29. daris avatar
    daris 30/05/2009 15:11:35

    @25
    Δηλαδη αν τα βγαλει θα πειστεις οτι ο ΔΟΛ παιζει παιχνιδια σε βαρος του ΠΑΣΟΚ;
    Ή μηπως και τοτε κατι αλλο θα φταιει ως συνηθως;
    Οι καλες προθεσεις σε αποφασισμενους ψηφοφορους ειναι σπανιο ειδος.

  30. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 15:11:37

    Θα τον στριμώξουν αλύπητα...

  31. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 30/05/2009 15:23:07

    τεστ

  32. Hase avatar
    Hase 30/05/2009 15:23:21

    @ 28
    Και βεβαια θα πειστω αλλα γιατι δεν βγαζει; Πως αλλοιως θα με πεισει;;. Και αν εχει και δεν βγαζει για ποιους λογους δεν βγαζει;; Γλυψιμο κανει;;. Αν ειναι καθαρος πρεπει να το βγαλει. Εσυ τελικα τι λες;;

  33. daris avatar
    daris 30/05/2009 15:24:19

    "Από το Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ, σχετικά με ερωτήματα δημοσιογράφων για «απόσυρση» συνέντευξης του Προέδρου του Κινήματος, από την εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ», εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
    Η εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ» είχε ζητήσει ενόψει των ευρωεκλογών από το ΠΑΣΟΚ, συνέντευξη του Προέδρου του Κινήματος.
    Στις αρχές της εβδομάδας, το ΠΑΣΟΚ γνωστοποίησε στην εφημερίδα ότι, η συνέντευξη δεν εντάχθηκε στον προγραμματισμό των συνεντεύξεων του Προέδρου του Κινήματος."
    Συνεντευξη λοιπον ΖΗΤΗΘΗΚΕ και συνεντευξη ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ λεει το ΠΑΣΟΚ.
    Η εφημεριδα τι λεει;
    Λεει απλα οτι δεν υπηρξε, δεν λεει οτι ζητηθηκε και οτι το ΠΑΣΟΚ αρνηθηκε.

  34. Hase avatar
    Hase 30/05/2009 15:24:55

    Και τελικα ο πιο καθαρος παιχτης δεν κανει συνδιαλαγες, ετσι δεν ειναι. Διαφορετικα θα ηταν το ιδιο βρωμικος.

  35. Hase avatar
    Hase 30/05/2009 15:26:52

    Εγω διαβασα οτι δωθηκε και μετεπειτα ακυρωθηκε. Το τι εχει γινει θα το δουμε. Τα περι καθαροτητας τοτε πανε περιπατο

  36. daris avatar
    daris 30/05/2009 15:31:45

    Ακομα χειροτερα για τον ΔΟΛ αν ειναι ετσι.
    Τωρα αν ο ΓΑΠ (στην περιπτωση αυτη) δεν θελει να εκθεσει παραπανω την εφημεριδα δεν ειναι και τοσο τραγικο.
    Ασ μην τα βλεπουμε ολα μαυρα και ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
    Αρκει να βαζει ο πολιτικος τους ορους του παιχνιδιου και οχι η εφημεριδα.

  37. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 15:32:52

    'Στις αρχές της εβδομάδας, το ΠΑΣΟΚ γνωστοποίησε στην εφημερίδα ότι, η συνέντευξη δεν εντάχθηκε στον προγραμματισμό των συνεντεύξεων του Προέδρου του Κινήματος.'

    Aρχές είναι Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο; Δεν υπήρξε σημαίνει ότι δεν ζητήθηκε; Ο Χοντρός-Λιγνος είναι αντι-ΔΟΛ ΠΑΣΟΚ; O Kαψής είναι ΔΟΛ-ΝΔ; Ο Green Sun είναι απόδειξη οικολογίας;

  38. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 15:36:02

    Ο ανένδοτος έγινε όροι του παιχνιδιού. Η συνδιαλλαγή με κατηγορίες διαφθοράς έγινε πολιτική. Οι φίλοι ξανασμίξανε. Το χέρι έπεσε βαριά στο...τραπέζι και στην τσέπη. Προσοχή στο σκίσιμο!

  39. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/05/2009 15:40:40

    Μιλαμε, λεω να μην φαω σημερα. Θα πενθησω για αυτη την κοντρα !

    Ειμαι σιγουρος οτι και ο Κυρ Σταυρος εχει χασει τον υπνο του και απο μπρουμυτα γυρισε ανασκελα.

    ΟΥΣΤ. Λαμογια.

    ΠΠ

  40. daris avatar
    daris 30/05/2009 15:41:34

    Ο καθενας οτι καταλαβε...
    Δεν περιμεναμε ολοι σημερα να μαθουμε οτι υπαρχει πολεμος ΓΑΠ και ΔΟΛ.
    Η ιστορια κραταει απο το 2007 τουλαχιστον και ειναι μια ιστορια που γνωριζουν οσοι δεν βλεπουν "ΛΑΚΗ ΓΛΥΚΟΥΛΗ" και "Eurovizion" μονο.
    Απο το 2007 δεν υπαρχει αρθρο και πρωτοσελιδο του Βηματος που να μην ειναι μαχαιρια για το ΠΑΣΟΚ και ειδικα για τον ΓΑΠ.
    Η εμπαθεια ειναι τοσο μεγαλη που υποκρυπτει σκοπιμοτητα και παντως ειναι περα απο καθε λογικη και πολιτικη.
    Και αλλοι αγαπησαν μιστερ Πρετεντερη αλλα δεν εκαναν ετσι...

  41. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 15:47:15

    Mαχαιριά στην καρδιά του ΠΑΣΟΚ, μαχαιριά στον ΓΑΠ, μαχαιριά στην καρδιά μας...Ό,τι καταλάβατε, καταλάβατε...Η πολλή κατανόηση βλάπτει...Προτείνω σεξουαλική αποχή ΠΠ και άμεση ενημέρωση των γκαλοπατζήδων για την σεξουαλική πτώση λόγώ σκληρού πολέμου ΔΟΛ-ΓΑΠ...

  42. ataktos avatar
    ataktos 30/05/2009 15:48:56

    Για να δούμε πότε επιτέλους θα βγάλουν τα ματάκια τους …το 2050

  43. Mikis avatar
    Mikis 30/05/2009 15:49:29

    Κάθε λαός έχει τις ελίτ που του αξίζουν,από την μια ένας κωμικά ανίκανος τύπος που απειλεί να γίνει γίνει Πρωθυπουργός και από την άλλη μια σοβαροφανής κωλοφυλλδα,που τις καθημερινές ζήτημα να πουλάει 10.000 φύλλα πανελλαδικά,να μας πίνει το αίμα.
    Αυτή είναι η Ελλάδα,που έλεγε και τέως Καταλληλότερος.

  44. daris avatar
    daris 30/05/2009 15:54:50

    Και απο την αλλοι πολιτες που στηριζομενοι σε "μια σοβαροφανη κωλοφυλλαδα", σε "σοβαρους δημοσιοκαφρους" και "σοβαρους πολιτικους αναλυτες"
    ανακυρηττουν "κωμικα ανικανο τυπο που απειλει;(σικ)..." εναν πολιτικο που εκφραζει ενα μεγαλο ποσοστο του Ελληνικου Λαου και τα σοσιαλιστικα ανα τον κοσμο κομματα!
    Εχουμε οντως οτι αξιζουμε!

  45. sinn avatar
    sinn 30/05/2009 16:02:28

    Oλα τα σοσιαλιστικα κόμματα ανά τον κόσμο εκπροσωπεί ο ΓΑΠ! Που με την αμέριστη στήριξη της κωλοφυλλάδας έγινε προεδρός της τιμημένης Διεθνούς! Και κάποιοι αχαρακτήριστοι τον κατηγορούν! Τον ΓΑΠ! Τον Πρόεδρο μας, τον αυριανο Πρωθυπουργό μας! Πώς το αντέχει η καρδιά μας και η libodo των Ελλήνων! Αλί και τρισαλί!

  46. daris avatar
    daris 30/05/2009 16:15:05

    Εχω αρκετα συχνη παρουσια στο σαιτ αυτο και ας μου βρει καποιος ενα ασχημο χαρακτηρισμο προς συνομιλητη ή προς αρχηγο οποιουδηποτε κομματος.
    Λιγος πολιτικος πολιτισμος πρεπει να μας χαρακτηριζει και νομιζω οτι μας αξιζει.
    Μονο η ελλειψη επιχειρηματων μπορει να οδηγει σε χαρακτηρισμους και σε σχολια τετοιου τυπου!
    Καλο σας μεσημερι!

  47. ataktos avatar
    ataktos 30/05/2009 16:17:58

    Μόνο ο ξάδελφος Χριστόδουλος μου 30 χρόνια οικοδόμος πιστεύει ακόμα αυτές της παπαδιές

  48. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 16:18:10

    @daris says: "Και ποια ειναι η αποψη σου Φακτορα για την αντιμετωπιση των Μπλογκ και των ειδησιογραφικων Σαιτ απο τον ΔΟΛ?
    “Τριτης ποιοτητας πειρατικα ιστολογια” σας χαρακτηριζει".

    1. Ούτε για προβοκάτορας δεν κανείς κακομοίρη μου. Το ΒΗΜΑ αναφέρεται μόνο "σε διάφορα μπλογκς". Το "ειδησεογραφικό σαιτ" το βάζεις εσύ.

    2. Γιατί δεν αναφέρεις οτι το επίσημο ΠΑΣΟΚ δικαιώνει απολύτως το antinews με αυτά που λεέι;

  49. daris avatar
    daris 30/05/2009 16:26:51

    Το "κακομοιρης" στο επιστρεφω.
    1.Τη λεξη σαιτ την εβαλα εγω για τι δεν εκανα copy-paste και γιατι ξερω οτι εσυ ετσι θελεις να λες το ANTINEWS.
    2.Δεν διαβασες ολα τα σχολια μου.

    Και τριτον να απαντησεις σε αυτο:

    ΕΓΓΡΑΦΟ-ΒΟΜΒΑ, το οποιο αποδεικνυει τις στενες σχεσεις της «Siemens» με τη λιβεριανη
    «Mayo Investments Corporation», εταιρεια που ειχε διαδραματισει ρολο «ιμαντα μεταφορας ωφελιμων πληρωμων» για το κομμα της Νεας Δημοκρατιας, εχει στα χερια του... συμφωνα με πληροφοριες που δεν επιδεχονται αμφισβητηση, ο ειδικος ανακριτης κ. Νικος Ζαγοριανος. Η υπαρξη των ντοκουμεντων αυτων για τα εμβασματα της «Mayo» στο γραφείο
    του κ. Nικου Ζαγοριανου επιβεβαιωνεται και απο ανωτατες δικαστικες πηγες στην Αθηνα. Και ετσι αποκτα το θεμα της «Siemens» μεγιστη πολιτικη διασταση, αφου αποκαλυπτεται, μια εβδομαδα προ των ευρωεκλογων, ουσιαστικα η χρηματοδοτηση του κυβερνωντος κομματος απο τα ταμεια της «Siemens».

    με δεδομενο οτι εσυ ειχες γραψει οτι απο τη συνεντευξη Καραμανλη στον Πρετεντερη ΜΑΘΑΜΕ οτι το κομμα της ΝΔ δεν πηρε χρηματα απο την ΖΙΕΜΕΝΣ!!!

  50. osaperas avatar
    osaperas 30/05/2009 16:27:45

    Εάν δεν κάνω λάθος τα γεγονότα ειναι τα εξής.

    Ο Παπανδρέου είχε συμφωνήσει να δώσει συνέντευξη στο Βήμα. Οι του Βήματος για χίλιους λόγους (θες από μαλακία τους-κυκλοφορεί πολύ τέτοια στα δημοσιογραφικά στέκια, θες επίτηδες) έπαιξαν μία μικρή μαϊμουδιά στον ΓΑΠ με ένα γκάλοπ που ανεξαρτήτως της ορθότητας που μπορεί να είχε, ο τρόπος που παρουσιάσθηκε ήταν αμφισβητήσιμος.

    Ο ΓΑΠ τα πήρε (ίσως να του κάθισε κουτί η όλη ιστορία) και ακύρωσε την συνέντευξη. Τόσο απλά.

    Γιατί χρειάζεται λοιπόν να μπερδευόμαστε μεταξύ μας; Και η ερώτηση απευθύνεται στους παλιούς σχολιαστές του σάιτ οι οποίοι είναι καλοπροαίρετοι.

    Κάποιους από τους καινούργιους, που είναι κατευθυνόμενοι από τα διάφορα κομματικά γραφεία , τους αγνοούμε. Άλλωστε μία εβδομάδα έμεινε. Μετά θα εξαφανισθούν με τόν ίδιο τρόπο που ήλθαν. Ξαφνικά.

  51. Swell avatar
    Swell 30/05/2009 16:29:41

    H συνέντευξη στον Οικονομέα και τον Καμπουράκη θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Κυρίως για τα ελληνικά και των τριών...

  52. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/05/2009 16:29:51

    Aυτος ο Γιαννος ο Colgate τι θελει απ τη ζωη μας??

    Δεν παιρνει το Βουλγαρακη να πανε διακοπες οικογενειακως ???

    Ο Βερελης που ειναι?? Ετοιμαζει βιβλιο με ανεκδοτα του εκσυγχρονισμου?

    Τον Τσουκρατο ο οποιος δηλςσε οτι εδωσε μαυρα μονος του στο κομμα γιατι δεν τον προφυλακιζουν? Τους φταει ο αλλος που εφυγε Αργεντινη και λεει ειμαι αθωος? Αυτος που λεει ειμαι ενοχος τι τον κανουμε? Τι να πω ρε π--στη μου ωρες ωρες.

    ΠΠ

  53. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 16:30:49

    @daris says: "Τη λεξη σαιτ την εβαλα εγω για τι δεν εκανα copy-paste και γιατι ξερω οτι εσυ ετσι θελεις να λες το ANTINEWS"

    1.Δηλαδή παραδέχεσαι οτι διαστρεβλώνεις τις ειδήσεις για να κάνεις πράσινη προπαγάνδα εδώ.

    2. Εκτός απο κακομοίρης είσαι και εμπαθής. Είναι ή δεν είναι site το antinewς;. Ειναι blogspot και δεν το ξέρω;

    3. Ψάξε στα προηγούμενα και θα δεις οτι εμείς μιλούσαμε με στοιχεία για την Mayo εδω και μηνες και οχι με πληροφορίες

  54. daris avatar
    daris 30/05/2009 16:35:21

    @54
    Μαλλον αρχιζω να ενοχλω εδω μεσα...
    Αν θες "δημοκρατικα" με κοβεις!
    Ναι ειναι σαιτ το antinews και οχι μπλογκ αν και αμφιβαλλω αν αυτη τη διαφορα τη γνωριζουν στον ΔΟΛ.
    Μιλουσατε για την Mayo και ετσι τελειωνουμε;
    Κατι αλλο; Για την ΝΔ και τον ΚΚ ας πουμε;

  55. Κόλακας avatar
    Κόλακας 30/05/2009 16:37:05

    Συμφωνώ απόλυτα με κάτι που αναφέρθηκε χθες... πασόκια μου όταν είχατε κάνει σημαία όλους αυτούς ήταν καλά έτσι; τώρα που σας φτύνουν γιατι το παιντί είναι για τα πανηγύρια και δεν τραβάει δεν μπορείτε να το χωνέψετε. Αυριο πάλι θα τους προσκυνάτε πάλι. Καλά δεν ξέρετε οτι Ψυχάρης σπρώχνει μπένυ και ντορίτα τώρα ξυπνήσατε ; με τις 'γιές σας και σε άλλα με υγεία.

  56. daris avatar
    daris 30/05/2009 16:37:08

    Ξερω-ξερω το θεμα θα το βγαλεται οταν εχετε και κατι για τον ΓΑΠ ως αντισταθμισμα...
    Εστω και ετσι εγω θα περιμενω!

  57. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 16:40:10

    @daris; Αυτα τα παραμυθια αλλού, έτσι; Δεν ενοχλείς εσύ. Η βλακεία ενοχλεί. Και για να ξέρεις ποια είναι η θέση μας και γράψε και την ώρα που το είπα για να δουμε αν θα δικαιωθούθμε και σ΄αυτό (την αυτοκριτική σου κάντην μετά).

    1. Το δικαστικό συστημα ελέγχεται απο την Αγία Οικογένεια. ο Γεωργίου με αυτήν νταλαβεριζόταν, όπως και ο Χρστοφορακος - και με το συστημα Σημίτη

    2. Ο ΓΑΠ και ο ΚΚ είναι άσχετοι - εντελώς όμως - με την Ζημενς. Αγονται και φερονται απο τα κομματικά κατεστημένα και την αδυναμία τους. Αντι να ενωθούν τωρα και να τους τσακίσουν, ξέρετε τι κάνουν.

  58. αχβαχ avatar
    αχβαχ 30/05/2009 16:42:16

    factorx, αυτό που περιγράφεις είναι η συγκυβέρνηση.

  59. Κόλακας avatar
    Κόλακας 30/05/2009 16:43:32

    Α και μια και το ξέχασα... τα πράσινα παπαλάκια που κυκλοφορούν εδώ μέσα είναι επιπέδου γιωργάκη.

  60. daris avatar
    daris 30/05/2009 16:43:52

    Οταν ομως ο Λαλιωτης μιλουσε για την «Mayo Investments Corporation» ολοι τον ελεγαν συκοφαντη.
    Μηπως για αυτο δεν τον καρατόμησε και ο Σημιτης;
    Μηπως για αυτο ο Μητσοτακης και η "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ" δικαιοσυνη τον καταδικασαν;
    Η αληθεια ειναι εδω και οποιος δεν την βλεπει κανει κακο πρωτα στον εαυτο του.
    Μη μας περνατε για χαζους!!!

  61. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 16:47:38

    @daris. να μην ξεφεύγεις απο αυτα που σε ρωτάνε. Ποιοί "εμείς". Ξαναεπαναλμβάνω: αλλού αυτά. και τον Λαλιώτη τον στηρίξαμε στο θέμα αυτό απο τα παλιά τα χρόνια, παρά τα προσωπικά μας αισθήματα.

  62. no more bets avatar
    no more bets 30/05/2009 17:03:06

    @ osaperas,
    συμφωνω, οπως το θετεις ειναι, αν και επιμενω πως το Βημα λειτουργει με σκοπιμοτητα και εμπαθεια, ασχετως της μαλακιας τους.

    πρωην ΠΑΤΡΑ (in English) (δια παντως κομμενος),
    πρωην time killer (προσωρινα κομμενος),
    νυν no more bets
    και παντα ...καλοπροαιρετος (με τους καλοπροαιρετους)

  63. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 17:14:40

    @no more bets: διευκρίνησε τις τέσσερις τελευταίες γραμμές παρακαλώ

  64. white shark avatar
    white shark 30/05/2009 17:21:26

    @# Factorx
    νομίζω αδικείς τον Παππανδρεου για την Siemens,υπάρχουν επισημες επιστολές και δηλώσεις του,το θέμα ειναι τί κάνει ο ΚΚ.
    «Δεν μπορεί η υπόθεση Siemens να είναι ανοιχτή, αλλά η Βουλή κλειστή. Δεν μπορεί να ασχολούνται όλοι με το σκάνδαλο αυτό, εκτός από τη Βουλή» ελεγε οΠαπανδρέου σε επιστολή που απέστειλε στις 10 Ιουλίου 2008 προς τον Καραμανλή.

    http://www.protothema.gr/content.php?id=11658
    ελεγε πέρυσι
    Δύο κόμματα που έχουν κυβερνήσει την Ελλάδα. Δύο κόμματα που δυστυχώς φέρονται από την Γερμανική Δικαιοσύνη ότι στελέχη τους μπορεί να έχουν εμπλακεί σε παράνομο χρηματισμό.

    Γι΄ αυτό η ευθύνη, η δική σας και η δική μου, είναι μεγάλη.

    Είτε θα συμφωνήσουμε να ξεκαθαρίσουμε αυτή και άλλες μεγάλες υποθέσεις που ταλανίζουν την πολιτική ζωή του τόπου, να βγάλουμε τα απαραίτητα πολιτικά συμπεράσματα, να συμφωνήσουμε σε μέτρα και να πάμε την χώρα μπροστά. Να ξαναβρεί ο τόπος και ο λαός μας την αυτοπεποίθησή του. Την εμπιστοσύνη του στους θεσμούς και την ελπίδα του για την πατρίδα.

    Είτε θα παραιτηθούμε από τις ευθύνες που μας αναλογούν. Θα κρυβόμαστε πίσω από προσχηματικές διαδικασίες για να αποφύγουμε τις σοβαρές και ίσως επώδυνες αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε για τον τόπο, την πολιτική ζωή της και τα κόμματά μας. Επώδυνες αποφάσεις αλλά λυτρωτικές για την Ελλάδα και την δημοκρατία.

  65. nikosx avatar
    nikosx 30/05/2009 17:22:55

    factorx says:
    Εκτός απο κακομοίρης είσαι και εμπαθής. Είναι ή δεν είναι site το antinewς;. Ειναι blogspot και δεν το ξέρω;"

    βλέπω εκτός των άλλων φακτορ-χ είσαι και ψηφιακά αγράμματος.

    Τα blogspot είναι μόνο blog ε;
    Γελάσαμε πάλι με την ασχετοσύνη...

    Δες και λίγο την κάτω μεριά του "site" σου από τι λογισμικό υποστηρίζεται.
    "ANTI WEBLOG is proudly powered by WordPress"
    δηλαδή το νο 1 λογισμικό για blogs...

    ή μήπως δεν έχεις σχόλια για να σε λένε "site";

    περαστικά.

  66. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 17:28:16

    @nikosx: καλώς τον και τον έξυπνο. Το antinews είναι site επειδή είναι ".gr" , πηρε άδεια απο την αρμόδια αρχή, χρησιμοπιεί τον σερβερ της ΟΤΕΝΕΤ και λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα απο την google κλπ. Για να υπάρχουν τα σχόλια, κρίναμε σκόπιμα να βάλουμε το wordpress σαν λογισμικό υποστήριξης μόνο. Μήπως είσαι εσυ ο άσχετος;

  67. daris avatar
    daris 30/05/2009 17:31:16

    @65
    Συμφωνω απολυτα αγαπητε μου!

  68. Orestios avatar
    Orestios 30/05/2009 17:31:51

    Αήθης η επίθεση στο "αντί".

  69. no more bets avatar
    no more bets 30/05/2009 17:32:23

    @64 Φακτορα,
    ειναι nicks με τα οποια σχολιαζα μεχρι να φαω πορτα.
    Πηρες ψαλιδι ή να κοπω μονος μου?

  70. Orestios avatar
    Orestios 30/05/2009 17:32:27

    Αυτό σας φταίει?

  71. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 30/05/2009 17:38:21

    γιωργο τοσα προβληματα εχει ο χοντρος,αντε και 4 μοναδες κατω τον δειχνουν οι δημοσκοπησεις,οι φιλοι σου μιλανε για τη siemens του 1990 94!!!!!!!!! με πρωτοσελιδα!,και συ και καλα τσακωνεσαι με το βημα.Ξερεις τι καταλαβαινω? Για πλακα σ εχει αυτος ο κωστακης..

  72. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 17:48:30

    @no more bets. Αρα ή δεν μπορείτε να κάνετε χωρίς το antrinews, η πρέπει να μπείτε οπωσδήποτε μέσα για να σχολιάσετε. Καλό αυτό. Μου αρέσει.

    Για το κόψιμο. Μολις βρίσεις θα κοπείς φυσικά. Κι αυτοί που λές γι αυτό κόπηκαν

  73. no more bets avatar
    no more bets 30/05/2009 17:58:15

    Φακτορα,
    βεβαιως και μπορω να κανω χωρις το antinews, δυο μερες το πολυ, χαχα,
    ποτε δεν εβρισα,
    ξερω γιατι κοπηκα, και πιθανον να ξανακοπω.
    Στο εχω ξαναγραψει , δικο σου ειναι το μαγαζι, εσυ διαλεγεις τους πελατες.
    Μια παρατηρηση (ψιλοκαλοπροαιρετη), κρατα τις ισορροπιες στους πελατες (στα κοψιματα),
    γιατι στις αναρτησεις ... γερνεις.

  74. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2009 18:14:59

    @no more bets: Συνεχίζεις να προκαλείς, αλλά επειδή δεν σε παίρνει να εκφραστείς όπως θα ήθελες, το κάνεις ευγενικά. Καλή η προσπάθεια, στο αναγνωρίζω.

    Αλλά ας επιχειρήσουμε ακόμα μια φορά να δούμε τι γίνεται με τα σχόλια. Εχουμε 280.000 μοναδικούς αναγνώστες σε μηνιαία βάση, που σημαίνει πολλαπλάσιο αριθμό στην πραγματικότητα. Οι μόνιμοι σχολιαστές είναι καμιά 200αρια το πολύ. Χρειάζομαι τρείς και παραπάνω ωρες κάθε ημερα για να ελέγχω τα σχόλια μην μπει κανένας ανόητος και βρίσει και τρέχουν εμένα στα δικαστηρια. Απο τότε που λειτουργούμε ανεβηκαν 118,163 σχόλια. Εγω θα σου πω οτι εκοψα χίλια σχόλια, που δεν έκοψα τόσα - πολυ λιγότερα. Εχουν καμια σημασία μπροσπτα στα άλλα -που παραμένουν; Καμία απολύτως. Οποιοσδήποτε άλλος να ήταν στην θεση μου/μας θα τα είχε βγάλει τα σχόλια απο καιρό. Εμεις όμως επιμένουμε γιατί πιστευούμε στις δυνατότητες αυτού του πράγματος. Και η υπομονή όμως έχει τα όριά της. και φυσικά όποιος θέλει να κάνει κομματίκή ή άλλη προπαγάνδα να πάει αλλού. Δεν μας ενδιαφέρει τι λέει

  75. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 30/05/2009 18:33:08

    Εγώ επειδή έλειπα καιρό και η αναζήτηση στο αντινιούζ δεν με βοήθησε και πολύ, θα ήθελα να διαβάσω στις επόμενες ημέρες τις απόψεις των τακτικών σχολιαστών για τα υπόλοιπα (ας τα προσδιορίσω αξιοπρεπή, για να αποκλείσω τα τύπου Βεργή) κόμματα που συμμετέχουν στις ευρωεκλογές. πχ για το ΑΣΚΕ ή για το Κοινωνία το οποίο μου έκανε εντύπωση γιατί έχει πολυτονική αφίσα. Ή να μου λυθεί η απορία γιατί οι Δημοκρατικοί και η Δράση δεν είναι ένα κόμμα;

  76. no more bets avatar
    no more bets 30/05/2009 18:35:44

    Στην μεταξυ μας διενεξη προφανως θα εχεις τον τελευταιο λογο.
    Οτιδηποτε γραψω απλα θα ξεκινα μια νεα διενεξη, κοκ.
    Το κατανοω.
    Οτι ισχυει και για το καζινο, διασκεδασε αλλα μην τα βαλεις με τη μπανκα.

  77. Κόλακας avatar
    Κόλακας 30/05/2009 18:42:09

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    μην ρίχνεις λάδι στη φωτια

  78. Greco avatar
    Greco 30/05/2009 19:21:21

    το θεμα ειναι οτι το antinews ειναι ισως το καλυτερο site-blog οπως θελετε πεστε το,αυτη τη στιγμη

    Φιλοξενει ολες τις αποψεις,απο κκε εως λαος,κοβει μονο οποιον βριζει ψυσικα..

    Τωρα καποιοι μαλλον συνηθισμενοι απο αλλα blogs που υμνουνε το συγκεκριμενο "σοσιαλιστικο" κομμα δυσανασχετουνε.Λογικο γιατι σε ολα τα μετωπα(μμε,εφημεριδες,καναλια)ειχαν συνηθισει αλλιως τοσα χρονια

    Ευτυχως η πλειοψηφια των ελληνων εχει καταδικασει πια αυτη τη πρακτικη και οι εν λογω τυποι μαλλον γραφικοι φαινονται πλεον

  79. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/05/2009 19:57:21

    Και τι νομιζετε ρε παιδια;Οτι η δυνατοτητα των εφημεριδων να διαμορφωνουν την κοινη γνωμη,εχει καμια σχεση μ αυτη,πριν απο 40 χρονια;
    Ειτε την εδωσε,ειτε δεν την εδωσε,ποιος εχασε λετε;Η εφημεριδα;
    Εγω λεω, ο ιδιος.

  80. Hase avatar
    Hase 30/05/2009 20:46:23

    @79 Προβοκατωρ

    Σωστος, και δεν εχασε μονο στην συγκεκριμενη στιγμη αλλα και τις μελλοντικες υποθηκες. Ασχετα αν γνωριζε πως το καραβι του Λαμπρακη εχει κατευθυνση προς την Ντορομπενια.

  81. osaperas avatar
    osaperas 30/05/2009 21:05:24

    @79,80

    Σε μία περίοδο όπου υπάρχει οργασμός στα μπλόγκσ και τα σάιτς (πάρτε για παράδειγμα το σάιτ που μας φιλοξενεί) όπου οι διαφημιστικες εταιρίες αναπροσαρμόζουν τα πακέτα τους, όπου τα κόμματα οργανώνουν ομάδες κρούσης για να παρέβουν στις συζητήσεις (ξαναπάρτε για παράδειγμα το σάιτ που μας φιλοξενεί) όπου η (κυκλοφοριακή) κατρακύλα και κυρίως η ανυποληψία των εφημερίδων είναι μεγαλύτερη από ποτέ εσείς πιστεύετε ότι όποιος πολιτικός τσακωθεί με το συγκρότημα Λαμπράκη θα βγει χαμένος;

    Συγνώμη αλλά ούτε ο Λαμπράκης δεν το πιστεύει αυτό.

  82. tiramola avatar
    tiramola 30/05/2009 21:27:59

    @79
    Ενώ ο Σαμαράς που δίνει συνέντευξη αύριο στο ΒΗΜΑ αλλά φυσικά και οι Διαμαντοπούλου , Βενιζελος που το τιμούν με την παρουσία τους συχνά θα κερδίσουν μακροπρόθεσμα...

  83. Hase avatar
    Hase 30/05/2009 21:31:13

    @ 81 osaperas
    Λαθος φιλε μου Το συγκροτημα ειναι αυτο που λεμε διαπλεκομενα. Μεχρι τωρα ανεβαζαν και κατεβαζαν κυβερνησεις, η δυναμις τους δεν ειναι μονο τα ΜΜΕ εχουν απλωμενα πλοκαμια σε ολους τους τομεις της ελλ. επικτατειας. Μαμουν και δερνουν. Τα μπλογκ και τα σαις ειναι καλα αλλα δεν τα διαβαζει ολος ο κοσμος, χωρια που τα περισσοτερα τα ελεγχουν οι ιδιοι. Λιγα ειναι τα σαιτς σαν το "δικο" μας.

  84. Mikis avatar
    Mikis 30/05/2009 21:40:19

    Καλά τα λεέι ο Hase,παρ'όλη την ανυποληψία των καταστημένων ΜΜΕ οι εκδότες συνεχίζουν να κάνουν ανενόχλητοι αυτό που έκαναν πάντα,δηλαδή να καταβροχθίζουν και το τελευταίο ψίχουλο απο την πίτα των κρατικών προμηθειών και των κοινοτικών πακέτων.
    Αξιέπαινη η προσπάθεια σαϊτ όπως το antinews,αλλά όπως βλέπουμε οι πολιτικοί εξακολουθούν να τρέμουν το μονόστηλο.

  85. anonym avatar
    anonym 30/05/2009 21:57:55

    83. Απολυτο δικαιο εχεις, φιλε.
    Οι Ελληνες ουτε με 30 χρονια δε θα διαβαζουν εφημεριδες και μπλογκς απο το ιντερνετ.
    Εμεις ειμαστε κουκια μετρημενα στα δαχτυλα.
    Οι νεολαιοι που εχουν φουλαρει τα κλαμπς βρισκονται στο σταδιο αναζητησης ημισεως εταιρου κι εκει κατα τα φαινομενα θα μεινουν.
    Μη κοιτας που στην Ευρωπη ολα γινονται μεσα απο το διαδυκτιο οπως εισητηρια τσεκινγκσ, πληρωμες, αγορες εσωτερικου και εξωτερικου, αλληλογραφια, ραπορτ, και ο,τι αλλο μπορει κανεις να φανταστει σε σημειο να εχει ελατωθει η δουλεια του ταχυδρομειου και να κλεισουν πολλα ταξιδιωτικα γραφεια.

  86. osaperas avatar
    osaperas 30/05/2009 21:58:39

    Παιδιά τα πράγματα αλλάξουν και με γρηγορο ρυθμό. Δεν το λέω εγώ-ποιος ειμαι για να ξέρω. Το λένε οι διαφημιστικές εταιρίες το λένε τα κόμματα το λένε οι ιδιοκτήτες των εφημερίδων και ψάχνουν να βρουν τρόπους να αντμετωπίσουν τη νέα κατασταση.

    Γράφει λίγο πιο πάνω ο φάκτορας ότι έχει 280.000 μοναδικούς αναγνώστες το μηνα. Τι αντίστοιχη κυκλοφορία έχει το Βήμα σε ανάλογο χρονικό διάστημα; Και πόσοι από αυτούς που αγόρασαν το Βήμα το πήραν για να διαβάσουν τις ειδήσεις αποκλειστικά;

    Οι αλλαγές στον χώρο "της διαμόρφωσης της κοινής γνώμης" είναι ραγδαίες. Το παιχνίδι έχει φύγει πλέον από τα χέρια των εκδοτών. Και το ξέρει και ο ΚΚ και ο ΓΑΠ αυτό. Ίσως αυτός να ήταν και ο βασικός λόγος της "μαγκιάς" του ΓΑΠ στο Βήμα με την υποτιθέμενη συνέντευξη. Ίσως σε άλλεςεποχές να μην τολμούσε. Όταν ξέρει όμως ότι μέσα σε ένα μήνα μόνο στο αντινιούζ θα μπουν 280.000 ΄διαφορετικοί επισκέπτες για να διαβάσουν τις αναρτήσεις του φάκτορα και τα σχόλια των -με καλή έννοια -βαρεμένων , τον νοιάζουν οι μερικές χιλιάδες του απαξιωμένου βήματος;

  87. tiramola avatar
    tiramola 30/05/2009 22:12:48

    Θα συμφωνήσω με τον osapera 86.
    Υπάρχει πλέον καταιγισμός πληροφοριών από πολλές πηγές.
    Πλοκάμια μπορεί να απλώνουν που λέει και ο Hase αλλά είναι σίγουρο κατ εμέ ότι η δύναμη επιρροής που εξασκούσαν πριν μιά δεκαετία όχι απλώς έχει μειωθεί αλλά αναγκάζονται να είναι και πιό προσεκτικοί.

  88. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/05/2009 23:14:45

    Εγω θα γραψω κατι,που μου ειπε φιλος,μεγαλο στελεχος καπου,δεν θα πω που,για καποιο εκδοτικο μαγαζι.
    Τον ρωταω εγω.
    Πως πανε αυτοι;
    Να σου πω μου λεει,Τη μια χρονια κερδιζουν 5,την αλλη χανουν 5.
    Και;Ξαναρωταω εγω.
    Ναι,αλλα τ αφεντικο,κερδιζει ΚΑΘΕ χρονο,εκατο,και μαυρα,μου λεει.
    Και πως γινεται αυτο;Ξαναρωταω εγω.
    Δεν ξερεις μου λεει,οτι η ακριβότερη ειδηση,ειναι αυτη που ΔΕΝ δημοσιευεται;

  89. ... avatar
    ... 31/05/2009 13:12:07

    Πίσω από την αλήθεια, ότι πέφτουν οι πωλήσεις των εφημερίδων κρύβεται μια άλλη, ότι ανεβαίνει η τηλεθέαση και η ενημέρωση μέσω τηλεόρασης, που είναι βέβαια χαμηλότερης ποιότητας και μάλιστα χειραγωγεί ευκολότερα τον δέκτη.

    Ειδικά άμα κοιτάξετε στατιστικές από την χρονιά που πρωτοεμφανίστηκε η ιδιωτική τιβί στην Ελλάδα, θα δείτε ότι τότε ξεκίνησε η πτώση των εφημερίδων. Σε αυτό συνέβαλλε επίσης η κυκλοφορία αθλητικών εφημερίδων( έτσι κι αλλιώς πολιτική και μπάλα το ίδιο είναι για τον Έλληνα).

    Σαφώς αλλάζει το σκηνικό με τα μπλογκς, το κακό είναι όμως ότι υπάρχει μια τεράστια μερίδα του πληθυσμού που ενημερώνεται αποκλειστικά από την τηλεόραση και είναι πια αργά για να αποκτήσει καινούργιες συνήθειες. Σίγουρα τα πράγματα για τις επόμενες γενιές θα είναι καλύτερα.