#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/12/2010 00:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διαδώστε το !



Η πλήρης Νομική γνωμοδότηση κατά του Πλινθίου (τσιπ) και της Φακελο-Κάρτας του Πολίτη

http://allenaki.wordpress.com/2010/12/20/supreme-court-arguments-against-id-card/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/12/2010 00:56:58

    Και τι θα γίνει με εμάς που περιμένουμε το τσιπάκι πως και πως;
    h__p://www.antinews.gr/?p=64420

    • Orestios avatar
      Orestios @ Strange Attractor 21/12/2010 01:00:02

      lol

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Strange Attractor 21/12/2010 01:00:15

      το τσιπάκι ενοποιεί όλα τα databases, συν άλλα. Και να τακιμιάσει και με το κινητό σου, χ.ψ.α. Και αν πρέπει να το χρησιμοποιήσεις και στι ιντερνετ καφέ...

  2. popolaros avatar
    popolaros 21/12/2010 09:52:40

    ..άσχετο αλλά κλείνουν το HellenicRevenge ??
    http://bit.ly/ijK0X

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/12/2010 11:58:34

    ο Δαρειος ειχε εναν τυπο που του υπενθυμιζε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ..
    "να θυμασαι τους Αθηναιους !"... να τα παιρνει κρανιο και να ετοιμαζεται να μας την πεσει.... μεχρι να παρει αυτο που του αξιζε...

    Εμεις εχουμε το ρολο αυτου του τυπου. Πρεπει να θυμιζουμε καθε μερα στον εαυτο μας και σε οσους μας διαβαζουν-μελετουν οτι ο ΓΑΠ ειναι προδοτης και ανθελληνας και οτι λειτουργει ως αχρηστο γραναζι για λογαριασμο αλλων αλλα ισως και με ιδιοτελεια.(*) Θα το αναλυσω αλλου...

    Καρτα Πολιτη - ΟΧΙ. Καθε μερα. και εαν την εκδοσουν, την ιδια μερα παμε και κανουμε αναληψη ολων των χρηματων μας απο τις Τραπεζες.

    ΠΠ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/12/2010 12:11:55

      αυτό το τελευταίο είναι όπλο...

      • MatrixRevolutionEra avatar
        MatrixRevolutionEra @ archaeopteryx 21/12/2010 14:46:21

        Για όσους έχουν..

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ archaeopteryx 22/12/2010 05:10:29

        +1000000000000000!!!!!!

  4. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 21/12/2010 12:33:57

    Παλιά στο Τέξας έβαζαν σφραγίδες από πυρωμένο σίδερο μήπως να το ξανασκεφτούν ειναι οικονομικότερο.