#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/05/2013 17:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δημοσκόπηση Rass: Στήριξη σε Σαμαρά, ράπισμα σε Τσίπρα,προβάδισμα της ΝΔ



Έπειτα από μια μεγάλη περίοδο - ντέρμπι, όπου η Ν.Δ. και ο ΣΥΡΙΖΑ εναλλάσσονταν στην πρώτη θέση ανάλογα με τη συγκυρία, τα δεδομένα αλλάζουν σύμφωνα με τα ευρήματα της εταιρίας Rass: H Ν.Δ. καταγράφει καθαρό προβάδισμα 2,4 ποσοστιαίων μονάδων στην πρόθεση ψήφου, ενώ ο Αντώνης Σαμαράς εμφανίζει σαφή υπεροχή έναντι του Αλέξη Τσίπρα σε όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ο πρωθυπουργός για πρώτη φορά πέρασε στην κορυφή στη δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών, υποχωρώντας ο Φώτης Κουβέλης στη δεύτερη θέση.

Από τον Δεκέμβριο μέχρι σήμερα -είναι αποτύπωση εξαμήνου λένε οι εκλογολόγοι- το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα έχει χάσει 3,4%, ενώ η Ν.Δ. μόλις 0,3%. Η συσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ είναι χαμηλότερη κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες καταδεικνύοντας τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Κουμουνδούρου τόσο στην πολιτική της γραμμή όσο και στο εσωτερικό του κόμματός της. Αντίθετα, η συσπείρωση της Ν.Δ. εμφανίζεται αυξημένη κατά 1,5 μονάδα.

Στην πρόθεση ψήφου και σε σύγκριση με την αντίστοιχη έρευνα του Δεκεμβρίου, η Χρυσή Αυγή εμφανίζεται σταθερή και μονοψήφια, το ΠΑΣΟΚ χάνει μία ποσοστιαία μονάδα και η ΔΗΜ.ΑΡ. υποχωρεί κατά 1,2%. Για τους Ανεξάρτητους Έλληνες η αντίστοιχη έρευνα του Δεκεμβρίου είχε συμπέσει με τη μεγάλη κρίση και την αποχώρηση κορυφαίων στελεχών από το κόμμα του Πάνου Καμμένου και το ποσοστό του τότε είχε καταγραφεί στο 2,8%. Τον Ιανουάριο οι ΑΝ.ΕΛ. ανέβηκαν 2 μονάδες και σήμερα καταγράφεται το ίδιο ποσοστό (4,8%) που σε κάθε περίπτωση -λένε οι ειδικοί αναλυτές- απέχει από το εκλογικό ποσοστό των 7,5 ποσοστιαίων μονάδων. Το ΚΚΕ βρίσκεται σταθερό μετά την αποχώρηση της Αλέκας Παπαρήγα από το τιμόνι του κόμματος. Στο χάρτη της πρόθεσης ψήφου, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ συγκεντρώνει 1,5%, εμφανίζεται η Νέα Ελλάδα του Ανδρέα Λοβέρδου με 1,1%, ενώ το «Σχέδιο Β» του Αλέκου Αλαβάνου και η «ΝΕΑ ΜΕΡΑ» του Χρήστου Ζώη είναι κάτω από τη μονάδα.



Στην καταλληλότητα πρωθυπουργού ο Αντώνης Σαμαράς προηγείται του Αλέξη Τσίπρα κατά 24 ποσοστιαίες μονάδες. Ο συγκριτικός πίνακας δείχνει ότι ο κ. Σαμαράς κέρδισε τέσσερις μονάδες από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα και το ποσοστό του είναι 53%, ενώ την αντίστοιχη περίοδο ο Αλέξης Τσίπρας έχασε τρεις μονάδες και βρίσκεται στο 28,9%.

Σε επίπεδο τρικομματικής κυβέρνησης, το «δυνατό χαρτί» είναι ο πρωθυπουργός με ποσοστό 53,3%, ενώ οι πρόεδροι της ΔΗΜ.ΑΡ. και του ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνουν μονοψήφια ποσοστά (9,9% και 7,9% αντίστοιχα).

Τα ευρήματα της Rass εμφανίζουν τον Αντώνη Σαμαρά να προηγείται του Αλέξη Τσίπρα σε όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Το 44,1% των ερωτηθέντων απαντά ότι θα εμπιστευόταν περισσότερο για το μέλλον της οικογένειάς του μια κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά έναντι 25,7% που συγκεντρώνει η επιλογή κυβέρνησης με πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα, ενώ η τρικομματική κυβέρνηση (Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜ.ΑΡ.) θεωρείται από το 46,6% ότι θα μπορούσε καλύτερα να υπηρετήσει συμφέρον της χώρας από μια κυβέρνηση συνεργασίας υπό τον ΣΥΡΙΖΑ που συγκεντρώνει ποσοστό 31,7%.

Στις δημοτικότητες των πολιτικών αρχηγών για πρώτη φορά πέρασε στην κορυφή ο Αντώνης Σαμαράς με διαφορά 6,6% από τον Φώτη Κουβέλη που ακολουθεί.
Όσον αφορά στις μετακινήσεις, κι εκεί η Ν.Δ. είναι ωφελημένη σε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ καθώς «χάνει» προς το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα 2,8% και «παίρνει» 3,1%. Ωστόσο και τα δύο κόμματα έχουν τη μεγαλύτερη διαρροή τους προς τη Χρυσή Αυγή (3,1 από Ν.Δ. - 4,8% από ΣΥΡΙΖΑ), στοιχείο που ερμηνεύει τη διατήρηση της Χ.Α. σε υψηλά ποσοστά.

Ναι στην επιστράτευση των εκπαιδευτικών

Με την πλευρά της κυβέρνησης που αποφάσισε να επιστρατεύσει τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να διεξαχθούν ομάδα οι πανελλαδικές εξετάσεις συντάχθηκαν οι πολίτες. Στο ερώτημα της έρευνας, το 62,4% των ερωτηθέντων απάντησε ότι συμφωνεί με την απόφαση της κυβέρνησης έναντι του 36% που δήλωσε ότι διαφωνεί με την επιστράτευση των εκπαιδευτικών.


Υπέρ των απολύσεων στο Δημόσιο


Υπέρ των απολύσεων των δημοσίων υπαλλήλων τάσσονται οι πολίτες. Στο ερώτημα «συμφωνείτε ή διαφωνείτε» με τις απολύσεις στο δημόσιο τομέα, το 54,1% απαντά ότι συμφωνεί έναντι του 44,7% που δηλώνει ότι διαφωνεί. Πρόκειται για ένα θέμα που βρίσκεται εδώ και μήνες στο προσκήνιο καθώς μέχρι τις αρχές Ιουνίου πρέπει να απομακρυνθούν 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι.

 

Μαζική αποδοκιμασία για ΣΥΡΙΖΑ



Αρνητική πρωτιά καταγράφει ο ΣΥΡΙΖΑ, ένα χρόνο μετά τις εκλογές του Μαΐου όπου αναδείχθηκε δεύτερο κόμμα και διεκδίκησε την εξουσία στην κάλπη του Ιουνίου 2012. Όπως προκύπτει από τα ευρήματα της δημοσκόπησης της Rass, το πρόβλημα στο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα είναι σήμερα δομικό, καθώς η πολιτική του δεν βρίσκει αντίκρισμα στην κοινή γνώμη ενώ παράλληλα αμφισβητείται ακόμη και από ψηφοφόρους του κόμματός του. Η οικονομική του πρόταση για παραμονή στο ευρώ με ακύρωση του Μνημονίου απορρίπτεται ως ανέφικτη από τους πολίτες, αλλά και από μια μεγάλη μερίδα στο εσωτερικό του, ενώ η αντιπολίτευση που ασκεί κρίνεται επίσης αρνητικά.

Ο δρόμος για τον Αλέξη Τσίπρα είναι γεμάτος αγκάθια σύμφωνα με την έρευνα της Rass και οι ανηφόρες είναι μπροστά, καθώς τον Ιούλιο στο συνέδριο του κόμματος ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα βρεθεί και πάλι αντιμέτωπος με τους επικριτές του που απορρίπτουν την πρότασή του για «ενιαίο κόμμα», χωρίς τις συνιστώσες…

Το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Κουμουνδούρου καταγράφεται στα ποσοστά που συγκεντρώνει ο ΣΥΡΙΖΑ τόσο σε σχέση με την πολιτική που ασκεί όσο και στα λεγόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Δυσαρέσκεια για τον τρόπο που ασκεί αντιπολίτευση δηλώνει το 59,3% των ερωτηθέντων, ενώ ικανοποίηση εκφράζει μόλις το 13,8% των πολιτών. Ο πονοκέφαλος γίνεται μεγαλύτερος καθώς το πράσινο φως για την αντιπολιτευτική του τακτική ανάβει μόλις από το 29,6% των ψηφοφόρων του, το 26,9% δηλώνει δυσαρεστημένο, πολύ δυσαρεστημένο το 6,7% ενώ αδιάφορο (ούτε ικανοποίηση ούτε δυσαρέσκεια) τοποθετείται το 36,3% των ψηφοφόρων του.

Αν ήταν στην κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, το 51,4% εκτιμά ότι τα πράγματα θα ήταν χειρότερα ενώ μόνο το 20,2% πιστεύει ότι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα. Επίσης, το 59,9% των πολιτών βαθμολογεί αρνητικά το ενδεχόμενο συνεργασίας του με τους Ανεξάρτητους Έλληνες. Το σενάριο αυτό βρίσκει αντιδράσεις και στους ψηφοφόρους του καθώς το απορρίπτει το 37,2%.

Στο κενό πέφτει η θέση του Αλέξη Τσίπρα, ότι μπορεί να υπάρξει λύση για την οικονομία εντός ευρώ αλλά χωρίς το Μνημόνιο καθώς το 59,8% το θεωρεί ανέφικτο όπως και το 40,6% των ψηφοφόρων του. Το νέο αδιέξοδο για τον ΣΥΡΙΖΑ έρχεται σε μια συγκυρία όπου εδραιώνεται η άποψη των πολιτών για παραμονή της χώρας στο ευρώ απέναντι στους υποστηρικτές της δραχμής. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 71,8% των ερωτηθέντων διαφωνεί ρητά με την πολιτική πρόταση του Αλέκου Αλαβάνου για επιστροφή στη δραχμή, ενώ συμφωνεί το 18,6% των πολιτών. Και σ’ αυτή την περίπτωση τα σύννεφα πυκνώνουν πάνω από την Κουμουνδούρου, αφού το 29,1% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ τάσσεται υπέρ της πολιτικής πρότασης του Αλέκου Αλαβάνου και του Σχεδίου Β ενώ το 60,3% δηλώνει κατηγορηματικά ότι διαφωνεί με την επιστροφή στη δραχμή.

 

Πρώτο φως στο τούνελ της κρίσης



H αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της ελληνικής οικονομίας από τον οίκο αξιολόγησης Fitch και η βελτίωση της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό όπως προκύπτει από τα ταξίδια του πρωθυπουργού για την προσέλκυση επενδύσεων ανοίγουν την πρώτη χαραμάδα στο μακρύ τούνελ της κρίσης.

Όπως λένε ειδικοί αναλυτές, είναι ενδεικτικό ότι η «ψαλίδα» ανάμεσα στο αίσθημα απογοήτευσης και αισιοδοξίας, ικανοποίησης και δυσαρέσκειας περιορίζεται, ενώ κερδίζει έδαφος η «πάση θυσία» παραμονή της χώρας στο ευρώ. Σημάδια εξόδου της χώρας από την οικονομική κρίση βλέπουν 4 στους 10 πολίτες, καθώς στο συγκεκριμένο ερώτημα το 41,4% των ερωτηθέντων απαντά «ναι» και αρνητικά το 57,4%.

Με δεδομένο ότι στις αρχές του χρόνου ψηφίστηκε μια νέα θύελλα μέτρων και η ανεργία έκανε νέο άλμα, οι πολιτικοί αναλυτές χαρακτηρίζουν «ισορροπημένη» την απάντηση που δίνουν οι πολίτες στο ερώτημα πώς τα πήγε η κυβέρνηση στον ένα χρόνο που συμπληρώνεται από την κάλπη του Ιουνίου: το 50,4% λέει ότι η κυβέρνηση τα πήγε χειρότερα απ’ ό,τι περίμενε, «καλύτερα» απαντά το 30,3%, ούτε καλύτερα ούτε χειρότερα λέει το 18%.

Για τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος καλείται να κλείσει μέτωπα στο χώρο της οικονομίας (μεταρρυθμίσεις, ιδιωτικοποιήσεις) της δημόσιας διοίκησης (απολύσεις, συγχωνεύσεις και καταργήσεις οργανισμών), αλλά και να περιορίσει τους κλυδωνισμούς που αντιμετωπίζει συχνά η τρικομματική κυβέρνηση, το 30,1% των πολιτών δηλώνει ικανοποίηση για τον τρόπο που χειρίζεται τα πράγματα και δυσαρέσκεια το 48,3%.

Σχετικά με το ταξίδι του στην Κίνα, το 52,1% κρίνει αδικαιολόγητη την αισιοδοξία που εκφράζεται και το 40,3% δικαιολογημένη. Πάντως, όπως έχει διαμηνύσει ο πρωθυπουργός στους συνεργάτες του και έχει επισημάνει ο ίδιος σε δημόσιες παρεμβάσεις του, υπάρχουν κάποιες καλές ενδείξεις, ωστόσο «θα πρέπει να πατάμε γερά στο έδαφος, να είμαστε ρεαλιστές και όχι υπέρμετρα αισιόδοξοι».

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η πλειοψηφία των πολιτών (54,9%) επιθυμεί η κυβέρνηση να εξαντλήσει την τετραετία, ενώ το 72,2% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι εντός ευρώ έχει τις περισσότερες πιθανότητες η ελληνική οικονομία να αντιμετωπίσει την κρίση.

Κατερίνα Κατασαβού, στον "Τύπο της Κυριακής"

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 25/05/2013 17:45:12

    ΑΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΞΕΙ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ, ΤΟΤΕ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 14 ΘΑ ΔΟΥΜΕ.........ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 20. ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ ........ΞΕΧΕΙΛΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΔΑΛΩΣ ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΟ 2014.

    • fe avatar
      fe @ Σαρακατσανος 25/05/2013 19:08:39

      Διαχρονικα οι ευρωεκλογες εχουν το χαρακτηριστικο της "χαλαρης" ψηφου.Η τραγικη κατασταση που βρισκομαστε θα δωσει στο φαινομενο εκρηκτικες διαστασεις.Πιστευω οτι κανενας λογικος πολιτικος δεν θα τζογαρε να μην κανει πακετο ευρωεκλογες-εθνικες . Ουτε με τανκς δεν θα μπορει να σταθει η τρικομματικη αν παρει αθροιστικα 25-30%.Εκτος αν καποιος πιστευει οτι σε ενα χρονο με την ιδια πολιτικη δουμε φως!!!
      Η εβδομαδιαια γεννηση κομματων και οι κινησεις των "παλιων" κομματων δειχνει οτι αρχισε ηδη μια μια παρατεταμενη προεκλογικη περιοδος.

    • fe avatar
      fe @ Σαρακατσανος 25/05/2013 19:16:21

      Να προσθεσω οτι πακετο ευρωεκλογες-εθνικες θα γινουν εκτος απροοπτου που θα τις επισπευσει πχ.δευτεριατικες συναντησεις.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σαρακατσανος 26/05/2013 14:11:10

      Για ανάλυσε το "ξεχειλωμένο και σπάταλο κράτος". Εδώ βλέπω να έχουν κοπεί και δαπάνες αναγκαίες για να βγει το πρωτογενές πλεόνασμα. Η αγορά που στέγνωσε είναι το πρόβλημα με τη ρευστότητα των τραπζεών που πάγωσε τα πάντα.

  2. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 25/05/2013 18:31:11

    Την τελευταία πρόταση να την επαναλαμβάνει ο Κεδίκογλου στον Τσίπρα, όταν μιλάει για ακροδεξιά στοιχεία εντός την ΝΔ. Περισσότερα έχει ο σύριζα με βάση τη δημοσκόπηση...

  3. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 25/05/2013 18:46:22

    Διαπιστώνω, στον μικρόκοσμό μου, πως πολλοί έχουν σίγουρη την αυτοδυναμία της ΧΑ εντός ολίγων ετών.Η πολιτική όμως είναι,καλώς ή κακώς,δύσκολο σπορ...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Βασίλης Παπαχρήστος 26/05/2013 21:05:50

      ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΚΥΠΡΟ.

  4. Αλέξ avatar
    Αλέξ 25/05/2013 19:12:40

    Αν η μία όψη του νομίσματος της επιτυχίας αποτυπώνει τον κο. Σαμαρά, η άλλη αποτυπώνει τον κο. Τσίπρα... Αντίστοιχα για την περίοδο 2007-09 αν η μία όψη του νομίσματος της αποτυχίας έχει τον κο. Καραμανλή, η άλλη έχει τον κο. Παπανδρέου.

  5. πολίτης avatar
    πολίτης 25/05/2013 19:45:43

    Κι έπειτα σου λένε για τη λαϊκή σοφία...
    αν σας πιστέψουμε, πρόκειται για μαζική άνοια.
    Να υποθέσω από τις απαντήσεις ότι οι ερωτηθέντες έχουν γεννηθεί
    λίγο μετά την εφεύρεση του τροχού;
    Γι' αυτό η ΝΔ δε νοιάζεται για τη μετανάστευση των νέων, κι αυτοί οι συνταξιούχοι ρε παιδί μου, τι χάνει τον χρόνο του ο Τσίπρας μ΄αυτούς;
    Και 2 χιλιάρικα να μπορούσε τους έδινε για σύνταξη, αυτοί γνώμη δεν αλλάζουν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ πολίτης 26/05/2013 14:05:17

      Τι νόμιζες; Πως μπορεί ο κάθε Τσίπρας να δουλεύει με τα λαμόγια του το λαό για πολύ με τέτοιοες εχθρικές απόψεις για ότι ελληνικό από τόσα στελέχη του και με κούφιες υποσχέσεις; Είναι πολύ σκληρό καρύδι ο Έλληνας. Το είχε πει ο Κίσσινγκερ και βάλθηκε να μας μαλακώσει αλλά δεν τρωγώμαστε. Όποιοι ελπίζουν στην καταστροφή μας λοιπόν, ματαιοπονούν. Ας τα παρατήσουν και να φύγουν από τώρα αλλιώς θα πικραθούν πολύ σε λίγους μήνες. Δε βγήκε τυχαία το άσμα "η Ελλάδα ΠΟΤΕ δεν πεθαίνει μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει". Το διδάσκει η Ιστορία χιλιετίες τώρα.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Γεώργιος Τ. 27/05/2013 14:09:21

        @ Γεωργιος Τ. !!!!!!!!
        το επιβεβαιωνει επισης και η Εκκλησια μεσω των Αγιων και των γεροντων και φαινεται οτι καποιοι "φιλοι" το λαμβανουν σοβαρα υποψη, αλλιως δεν θα ειχε μεινει ρουθουνι!!!!

  6. mara M. avatar
    mara M. 25/05/2013 20:13:20

    Ν συμπληρώσω και τη ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ALCO για το πρώτο θέμα με αναγωγή
    ΝΔ 24,9%
    ΣΥΡΙΖΑ 22.1%
    ΧΑ 11%
    ΠΑΣΟΚ 5.8%
    ΑΝΕΛ 5.2%
    ΚΚΕ 5.1%
    ΔΗΜΑΡ 4.1%
    ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ 2,2%
    ΣΧΕΔΙΟ Β 2%
    To 52% τάσσεται υπέρ νέου αντιρατσιστικού νόμου έναντι του 35%
    Προσέξτε τα ποσοστά του Λομβέρδου και του Αλαβάνου. Μπορείτε να αναλύσετε τα ποσοστά τους αν το 2,2 του πρώτου έφυγε απο το ΠΑΣΟΚ το ΠΑΣΟΚ θα είχε σχεδόν 8% ποιος το πιστεύει αυτό; Aν έφυγαν απο τη ΝΔ δεν θα ανέβαινε. Απο που τα πήρε αφού όλοι ανεβαίνουν εκτός απο το Σύριζα; O Aλαβάνος δε δεν μπόρεσε να πάρει πάνω απο 3.5% όταν ήταν αρχηγός του Συριζα τώρα εχει 2%;
    To 52% είναι υπέρ νέου αντιρατσιστικού νόμου. Κάτι δεν πάει καλά η δεν πάμε καλά.
    Ο Σύριζα είναι το μόνο κόμμα στην αναγωγή που δεν ανεβαίνει το ποσοστό του ούτε 0,1
    Αν τα πιστεύετε αυτά μπορείτε να πανηγυρίσετε. Eγώ πάντως νομίζω ότι οι δημοσκόποι δεν έβαλαν μυαλό απο τις εκλογές του 2012 και θα ζήσουν το νέο τους βατερλώ.

    • mara M. avatar
      mara M. @ mara M. 25/05/2013 21:08:42

      Λοβέρδος.
      Αυτό με την αναγωγή στο ποσοστό του σύριζα είναι λάθος.

  7. Αναγνώστης avatar
    Αναγνώστης 25/05/2013 21:12:10

    Συγνώμη αλλα συμπεριφερεστε τελειως ανωριμα.
    Το σημαντικό ειναι οτι αυτοδυναμια δεν υπαρχει για ΝΔ ουτε κατα διάνοια σε συνδυασμο με τα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ κομματα πρεπει να ξεκαθαρισει η ΝΔ με ποιον θα συνεργαστει. Ετσι οπως ειναι τωρα τα νουμερα μπορει να ζητηθει απο τους δανειστες συνεργασια ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ για να συνεχιστει το προγραμμα.
    Ειναι διατεθειμενη η ΝΔ να συνεργαστει με το ΣΥΡΙΖΑ (και ο ΣΥΡΙΖΑ απο την μερια του) για να μεινει η χωρα στην Ευρωπαικη Ενωση;
    Εαν τεθει τετοιο ζητημα εσεις προτιματε συνεργασια με τον ΣΥΡΙΖΑ ή να φυγει η χωρα απο την Ευρωπαικη Ενωση;

    Υ.Γ. Το αστειο ειναι οτι θελουν οι Εθνικιστες να προκαλουν αλλα δεν ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ οτι θα ειναι ο καταλυτης για να τσακισουν οτι δεξιο υπαρχει στην χωρα. Πραγματικα η XA ετσι οπως πολιτεύετε για να ενισχυσει το "αντισυστημικο" και καλα προφιλ θα ενισχυσει προς κυβερνηση την Αριστερα στο κρατος και θα τσακισει την δεξια. Η ΝΔ 'η πρεπει να ξεφτιλισει την ΧΑ, ΟΧΙ να τους φυλακισει αλλα να τους ξεφτιλισει, με τα απλυτα που σιγουρα εχουν ή να πειστει μεσω εκβιασμου η ΧΑ να πει δημοσια οτι θα συνεργαστει με την ΝΔ χανοντας το αντισυστημικο προφιλ.
    Γεια σας

  8. Evangelos avatar
    Evangelos 25/05/2013 21:33:49

    "Η οικονομική του πρόταση για παραμονή στο ευρώ με ακύρωση του Μνημονίου απορρίπτεται ως ανέφικτη από τους πολίτες,..."

    το αξεπέραστο και μεγαλύτερο πρόβλημα του Σύριζα ... ακόμα και η ανεπάρκεια του Τσίπρα θα ήταν αντιμετωπίσιμη ... Η στρατηγικά εντελώς λάθος θέση (όπως τελικά απεδείχθει) ότι υπάρχει έξοδος από το μνημόνιο με παραμονή στο ευρώ είναι το αδιέξοδο του Σύριζα και δεν βλέπω πως θα βγεί από αυτό.

  9. someone avatar
    someone 25/05/2013 22:45:43

    η ιδια αυτη εταιρεια στις εκλογες του μαιου 2012 εδινε δευτερο κομμα το πασοκ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Κωνσταντίνος της διπλανής πόρτας avatar
    Κωνσταντίνος της διπλανής πόρτας 25/05/2013 23:53:48

    Στην Αργεντινή τον Δεκέμβριο του 2001 και κάπου είκοσι μέρες πριν την λαική επανασταση έιχε γίνει ίδια δημοσκόπηση και το 60% είχαν πει ''ναι'' στην συνέχιση σύνδεσης δολαρίου-πέσο . Οι τεχνοκράτες και τα αρπακτικά νόμιζαν ότι είχαν νικήσει .Τον ίδιο μήνα έγινε η εκρηξη του λαού .Στο http://hellenicsunrise.blogspot.com/2013/05/wall-street-journal-h.html υπάρχει ενα αρθρο της wall street journal για το θέμα. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΚΟΜΑ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κωνσταντίνος της διπλανής πόρτας 26/05/2013 14:14:23

      Η παντοκρατορία των ΗΠΑ έχει τελειώσει απλά δε το κατάλαβαν ακόμη τα τσιράκια τους. Και αν δε σε νοιάζει εσένα συγκεκριμένα νοιάζει "ομοϊδεάτες" σου...

  11. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 26/05/2013 01:18:15

    Μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα της ΕΛΣΤΑΤ θα σας πληροφορήσει για πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Αντί να λέει μόνο τη γνώμη του και τον καημο του ο καθένας (καλό είναι αυτό, το κάνω κι εγώ) θα ήταν χρήσιμο να βλέπουμε κάποιους αριθμούς.
    Από τον Φεβρουάριο του 2008 έως τον Φεβρουάριο του 2013 μειώθηκαν οι απασχολούμενοι κατά ένα εκατομμύριο περίπου και αντίστοιχα αυξήθηκαν οι άνεργοι. Οι οικονομικά μη ενεργοί παραμένουν περίπου σε σταθερό αριθμό.
    Για να γίνει λίγο πιο κατανοητό τον Φεβρ. του 2008 είχαμε 390.000 ανέργους (8% ανεργία) και φέτος είχαμε 1.320.000 (27% ανεργία) και για να συμπληρωθεί η εικόνα, το 2013 εργάζονται 3.600.000 και ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ 4.600.000. Όσοι ακόμη εργάζονται έχουν υποστεί τεράστια μείωση στις αποδοχές τους και έχουν αυξηθεί δραματικά οι υποχρεώσεις τους (φορολογία, χαράτσι κλπ). Βάλτε όλα τα προηγούμενα μαζί με τους ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ εργαζομένους (π.χ. ΠΕΤΖΕΤΑΚΙΣ) και δείτε αν υπάρχει φως στο τούνελ (το οποίο να μην είναι το τρένο που έρχεται καταπάνω μας).
    Τον κύριο λόγο λοιπόν στις εκλογές θα τον έχουν οι ΑΝΕΡΓΟΙ με τις οικογένειές τους και οι ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ. Κοντά σε αυτούς θα έρθουν και όσοι χάσανε μεγάλο μέρος των αποδοχών τους (μισθωτοί, συνταξιούχοι). Α, υπάρχουν και οι έμποροι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που ούτε άνεργοι λογαριάζονται, ούτε απλήρωτοι, ούτε υπέστησαν τη λεγόμενη "μείωση μισθού". Όλα τα παραπάνω τα παραβλέπει μεγάλο μέρος των σχολιαστών του antinews (ειλικρινά δεν ξέρω σε ποια κατηγορία πολιτών ανήκουν και συνεχίζουν να είναι αισιόδοξοι) και περιμένουν νίκη της ΝΔ σε εκλογές (νίκη με 20 εκατοστιαίες μονάδες λιγότερο από άλλες εποχές) και ήττα του ΣΥΡΙΖΑ (ήττα με πενταπλάσιο ποσοστό από άλλες εποχές) όπως λένε οι...δημοσκοπήσεις.
    Τα συμπεράσματα τα βγάζει ο καθένας μόνος του.

    • B.Q avatar
      B.Q @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 26/05/2013 12:57:57

      Αγαπητέ Γεωμέτρη πολύ σωστά τα περιγράφετε εσείς, όμως δε ζούμε όλοι στην ίδια Ελλάδα. Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάνθρωποι που πιστεύουν (εκ του ασφαλούς και εξ απυροβλήτου φυσικά), οτι
      ''Η χαρά δεν είναι στα πράγματα. Είναι μέσα μας.''
      Ρίχαρντ Βάγκνερ 1813-1883, Γερμανός συνθέτης
      Γι αυτό, πρέπει αυτομάτως όλοι οι λαϊκιστές, οι απαισιόδοξοι, οι αχάριστοι, οι σκεπτικιστές και οι λοιποί επιζήμιοι που δεν έχουν τη μεγαλοψυχία ν΄αναγνωρίσουν το θρίαμβο, να καταπιούν {και με τη βία ακόμη αν απαιτείται :-)} , το δωρεάν σερβιρισμένο γεύμα των χαρωπών και (πάντα) επί παραγγελία ''δημοσκοπήσεων''...
      Ευτυχείτε επί τέλους κι εσείς!! Μην αντιστέκεστε άλλο.....Είναι απολύτως μάταιο.

      • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
        ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ B.Q 26/05/2013 14:40:54

        Να είστε καλά, φιλτάτη B.Q!!

  12. dim avatar
    dim 26/05/2013 03:04:01

    Το σημαντικότερο όλων δεν είναι αν είναι η ΝΔ μπροστά 0,5 - 1- 2 ή 3 %

    Το πιο σημαντικό είναι ότι αυξάνεται "ραγδαία" το ποσοστό των Ελλήνων που βλέπουν "φως στην άκρη του τούνελ"... Το 10% έγινε 20%, έγινε 30%, είναι 41% τώρα, και αν συνεχιστεί αυτή η τάση, σε λίγο καιρό θα είναι 50% ή 60%... Και όταν θα γίνει 50% ή 60% τότε "αυτομάτως" θα γίνει και 70% ή 80%... Διότι θα έχει αρχίσει πια ο "ενάρετος κύκλος"... Και ακριβώς όπως 6 χρόνια ζούμε τις συνέπειες του "φαύλου κύκλου", όπου "το ένα κακό φέρνει το άλλο", έτσι και μόλις αρχίσει να αλλάζει η «αίσθηση», η «ψυχολογία» της πλειοψηφίας, τότε και «το ένα καλό θα φέρνει το άλλο»…

    • mara M. avatar
      mara M. @ dim 26/05/2013 11:59:40

      Ο κόσμος δεν βλέπει φώς το τούνελ τον έπεισαν ότι υπάρχει. Αν δεν το δεί σε εύλογο χρονικό διάστημα αλίμονο σ'αυτούς που τον κοροιδεψαν.

      • B.Q avatar
        B.Q @ mara M. 26/05/2013 12:24:36

        '' τον έπεισαν ότι υπάρχει''
        Μόνο οι ...''δημοσκοπήσεις'' και οι ωφελημένοι ''πείθονται''.

        • mara M. avatar
          mara M. @ B.Q 26/05/2013 12:42:47

          Κι αυτοί που βλέπουν ειδήσεις γνωστών και μη εξαιρετέων μεγάλων και καναλιών.

        • mara M. avatar
          mara M. @ B.Q 26/05/2013 12:44:39

          Τους υπόλοιπους απλά μας έπεισαν για μια ακόμα φορά για την "αξιοπιστία" τους !!!!

        • dim avatar
          dim @ B.Q 26/05/2013 14:08:51

          Βρε καλώς τα δύο "τσιπράκια"...

          Κατηγορείται από τη μια τα κατεστημένα μέσα, αλλά βλέπω διαβάζετε με προσοχή τα σημερινά αφιερώματα του Έθνους και του Μπόμπολα στο αγαπημένο σας τέκνο... Αυτά που λέτε πέρι τεχνητής αισιοδοξίας, κλίματος, κλπ κλπ, είναι copy - paste οι δηλώσεις του Τσίπρα στον αρχιδιευθυντή του Μπόμπολα !!!

          Ας μάθει πρώτα ο Αλέξης την διαφορά ανάμεσα στην Κλάιν και την Κάμπελ και ας έρθει μετά να μας πει για «τεχνητές αισιοδοξίες» και «καλλιεργούμενα κλίματα»…

          • mara M. avatar
            mara M. @ dim 26/05/2013 14:19:58

            Βρε καλώς τον. Καλό θα ήταν να διαβάσετε κι εσείς την έκθεση της Ε.Ε για την Ελλάδα φαίνεται κάνουν κι αυτοί copy-paste στον Τσίπρα.
            Θυμηθείτε δε ποιός ειχε δώσει συνέντευξη στο ΕΘΝΟΣ στις 9/12/12 :)

          • B.Q avatar
            B.Q @ dim 26/05/2013 14:34:09

            α) ''Τσιπράκι'', είστε και φαίνεστε παπαγαλάκο μου. Πέρασε η μόδα του συγκεκριμένου χαρακτηρισμού προς οποιονδήποτε δε συμφωνεί με τους φανατισμένους ''ντιμς''. Πάρτε ένα τηλέφωνο αύριο στα...κεντρικά ώστε να σας ενημερώσουν. Άλλο παίζει τώρα.
            β) Προσωπικά διαβάζω τα πάντα (ότι προλαβαίνω) και δεν με αφορά η οπτική κανενός ''αρχηγού'' που ζει στην κοσμάρα του της τεχνητής ευτυχίας ή της βολικής δυστυχίας. Ζω ανάμεσα σε ανθρώπους και αισθάνομαι άμεσα την πραγματικότητα. Αλίμονο σε όλους εσάς, που τραγουδάτε κάθε μέρα αναλόγως της δοθείσης κομματικής ''γραμμής''...

          • dim avatar
            dim @ B.Q 27/05/2013 02:22:01

            Εγώ απλά λέω αυτά που λένε οι δημοσκοπήσεις... που όμως για εσάς είναι "κατευθυνόμενες", από τα "κέντρα" τύπου "Έθνος", που όμως κάνει τρισέλιδα στον Αλέξη, και που τα λεγόμενα του εσείς μετά ποστάρετε εδώ "copy - paste"...

            Το πράγμα μιλάει από μόνο του... Ποιος αναλύει με βάση επιστημονικά δημοσκοπικά ευρήματα και ποιος ποστάρει μεταφέροντας τη γραμμή της Κουμουνδούρου...

            Mara m, B.Q και λοιπές μαρξιστικές δυνάμεις, σας μάθαμε πια...

          • B.Q avatar
            B.Q @ dim 27/05/2013 09:31:47

            Σας ξέρουμε πολύ καλά, γι αυτό μην κουράζεστε. Είστε - όποτε κι αν- εμφανίζεστε, εν υπηρεσία..... Η εναγώνια προσπάθειά σας να κολλήσετε ετικέτες στους άλλους, δεν είναι παρά μάταιη προσπάθεια να κρύψετε την ...παπαγαλική σας φύση. Αφήστε το. Δεν κρύβεται.

          • mara M. avatar
            mara M. @ dim 27/05/2013 17:15:04

            @dim
            Eιναι φανερό ότι δεν με παρακολουθείς σε όλα τα θέματα γι αυτό και η άποψή σου είναι τραβηγμένη.

          • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
            ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ dim 26/05/2013 14:39:50

            Dim, εκτείθεσαι!!
            "Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν".

  13. fe avatar
    fe 26/05/2013 08:51:25

    Στην δημοσκοπηση μετρηθηκε λεει και το αντιρατσιστικο νομοσχεδιο.
    53% το θελει!!!!! θα μας τρελανουν;

    • B.Q avatar
      B.Q @ fe 26/05/2013 12:25:39

      Τόοοσηηηηη αξιοπιστία αυτές οι μετρήσεις πια!!!

  14. arcane avatar
    arcane 26/05/2013 10:17:47

    Οι δημοσκοπήσεις αυτές καταγράφουν την απόλυτη επικράτηση της Νέας Δημοκρατίας επί του ΠΑΣΟΚ στον "μνημονιακό" χώρο, αφού το ΠΑΣΟΚ καταρρέει και μέρος των ψηφοφόρων του στρέφεται στη Νέα Δημοκρατία. Δεν καταγράφεται όμως επικράτηση του "μνημονιακού" χώρου επί του "αντιμνημονιακού". Στις εκλογές του Ιουνίου 2012 η Νέα Δημοκρατία ήταν 2.77 μονάδες μπροστά από τον ΣΥΡΙΖΑ, τώρα είναι 2.4 μονάδες μπροστά, συνεπώς όλα παίζονται ακόμα.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ arcane 26/05/2013 14:44:01

      Ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι ο όρος ''αντιμνημονιακός'' δεν υφίσταται και ήταν μια πολιτικάντικη εφεύρεση εσωτερικής κατανάλωσης. Σε όλες τις χώρες της ευρωζώνης, ο μοναδικός διάλογος που αναπτύσσεται από τα κόμματα και τους επιστήμονες είναι μεταξύ ευρώ και επιστροφής σε εθνικό νομισμα. Ευρώ με δημοσιονομική προσαρμογή, μεταρρυθμίσεις και ενδεχομένως με αναπτυξιακές ενέσεις ή επιστροφή σε εθνικό νόμισμα.

      • arcane avatar
        arcane @ Συριζαλβανία του Χότζα 26/05/2013 15:01:53

        Γιά τον λόγο αυτό χρησιμοποιώ τα εισαγωγικά στις λέξεις “μνημονιακό” και “αντιμνημονιακό”.
        Υπάρχει πάντως διεθνώς διάλογος γιά το πως θα έπρεπε να είναι δομημένο το Ευρώ γιά να είναι βιώσιμο. H άποψη ότι ένα νόμισμα που επιβάλλει αντικυκλική πολιτική σε καιρό ύφεσης είναι καταδικασμένο να αποτύχει έχει διατυπωθεί από τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ arcane 26/05/2013 15:20:00

          Το αντίθετο μάλλον εννοείς, ένα νόμισμα που δεν επιβάλλει αντικυκλική πολιτική (επεκτατική ή περιοριστική) σε περίοδο οικονομικών διακυμάνσεων είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Πάντως είναι πιο σύνθετο το θέμα από αυτό και έχω γράψει δεκάδες σχόλια στο antinews στο παρελθόν. Το βασικό στην απάντησή μου στο πρώτο σχόλιό σου έχει σχέση με τον όρο ''αντιμνημονιακός'' και νομίζω το λύσαμε!

  15. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 26/05/2013 12:46:17

    Μέρα με τη μέρα υποχωρεί το αίσθημα της τιμωρίας και φαίνεται ότι εκείνοι που υποστήριξαν την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού με την τακτική του εκβιασμού της αυτοκτονίας χάνουν το παιχνίδι. Εκμεταλλευόμενοι την άγνοια, την οργή και το έλλειμμα καρτερικότητας μεγάλης μερίδας του ελληνικού λαού επιχείρησαν να αλλάξουν τα σεντόνια και να συνεχίσουν να χαίρονται την αναπαυτικότατη ελληνική κλίνη. Στη λογική ότι φταίει το βρώμικο σεντόνι και όχι ο βρωμιάρης που κάθεται πάνω τους, επιχείρησαν να διαιωνίσουν την πολιτική τους επικυριαρχία βάζοντας στη θέση του πολιτικού ηγέτη τον Τσίπρα, τον Καμμένο και τον Μιχαλολιάκο. Είναι ξεκάθαρο ποιοί το επιχείρησαν. Σήμερα απομονώνονται και βγαίνουν χαμένοι στο γεωστρατηγικό παιχνίδι στην κρίσιμη περιοχή της μεσογείου αφού οι Έλληνες αποδεικνύονται σοφότεροι από όσο υπολόγιζαν οι καουμπόηδες ψευτοσύμμαχοί μας.

    • B.Q avatar
      B.Q @ MantisKalhas 26/05/2013 12:59:35

      Οι Γερμανοί και ΜΟΝΟΝ είναι αληθινοί φίλοι μας. Τ Ε Λ Ο Σ!

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ B.Q 26/05/2013 13:21:58

        Γιατί πρέπει ντε και καλά να με βάλεις να υπερασπιστώ τους Γερμανούς; Σε βολεύει σε κάτι; Ή μήπως νομίζεις ότι δεν πρωτοστάτησαν οι αμερικάνοι στα γεγονότα που αναφέρω του περασμένου έτους; Επειδή εδώ και πολύ καιρό σε κάθε σχόλιο που θίγει τον αμερικάνικο παράγοντα υπάρχει μια απάντησή σας που με εξομοιώνει με τους γερμανοτσολιάδες θα σας παρακαλούσα να βγάλετε από το μυαλό σας ότι πιστεύω πως οι γερμανοί μας "αγαπάνε" περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο ξένο.

        • B.Q avatar
          B.Q @ MantisKalhas 26/05/2013 14:03:50

          Αγαπητέ, εγώ απλώς σας ...διευκόλυνα ώστε να γίνετε πιό σαφής. Όταν κατακεραυνώνετε με πάθος τους πολυαστερικούς ''συμμάχους'' μας και επιχαίρετε για το οτι απέτυχαν να...επικυριαρχήσουν πολιτικά, ενώ ταυτόχρονα απ΄την άλλη (εμμέσως) πανηγυρίζετε για τη φασιστική κατοχή των Γερμανών που ελέγχουν απόλυτα οικονομικά τη χώρα, η οποία βέβαια με την πολύτιμη ''βοήθειά'' τους κατακτά τις υψηλότερες κορυφές της ανάπτυξης και της ευημερίας, ε, να μην σας προκαλέσω να ξεκαθαρίσετε εντελώς την άποψή σας; Με την ''μαιευτική'' μέθοδο του Σωκράτη σας ωθώ, απλά, να διευκρινήσετε!! Οχι οτι δεν σας...καταλάβαμε, αλλά να. Έτσι. Για τη χαρά του παιχνιδιού :-) !

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ B.Q 26/05/2013 14:29:58

            Επειδή λέγεσαι Μαύρη βασίλισσα, αυτό δε σημαίνει πως υπάρχει μόνο μαύρο και άσπρο. Υπάρχει και γκρι και με αυτό είμαι κι εγώ και ο συνσχολιαστής παραπάνω όπως βλέπω από την απάντησή του. Και υπάρχει γκρι χρώμα στην υπόθεση, να είσαι σίγουρη. Και επειδή η μέση οδός είναι πάντα η βασιλική, θα σου συνιστούσα να αλλάξεις όνομα σε γκρι βασίλισσα. Τα άκρα δε σου πάνε για βασίλισσα.

          • B.Q avatar
            B.Q @ Γεώργιος Τ. 26/05/2013 14:41:55

            Μπα, δεν παίζει καθόλου αυτό το ....μετριοπαθές σενάριο Γεώργιε Τ.!!
            Προτιμώ να.....ηγούμαι στο βασίλειο του Απόλυτου. Το γκρί, καθόλου δεν συνάδει με τα χρώματα, που απαιτούν τ΄ανυποχώρητα όνειρά μου!!!! :-)
            Ζωή ή θάνατος. Χαρά ή λύπη. Έρωτας ή σύμβαση. κ.λπ.,κ.λπ.
            Τα ενδιάμεσα, είναι αβάσταχτα μίζερα.

          • MantisKalhas avatar
            MantisKalhas @ B.Q 26/05/2013 16:37:12

            Πάλι πετάς τη μπάλα στην κερκίδα! Δεν κατακεραυνώνω κανέναν αμερικάνο εκτός από τα εγχώρια κορόϊδα τους οι οποίοι για να κρύψουν το γεγονός ότι εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα φοράνε το μανδύα του υπερπατριώτη, του οραματιστή του δήθεν όπως κάνετε εσείς εδώ και ένα χρόνο...

          • B.Q avatar
            B.Q @ MantisKalhas 26/05/2013 18:01:56

            Όσο και να επιχειρείτε να θολώσετε τα νερά, μπάλα δεν υπάρχει και μια χαρά σας καταλάβαμε. Για την ταμπακιέρα, δεν μας είπατε κάτι όμως... Δεν πειράζει. Διαβάσαμε τη σιωπή σας. Τις μπότες μόνο τώρα τρέξτε να γυαλίσετε γιατί θα περάσει η Δωροθέα για επιθεώρηση κι αν δει σκόνη, καήκατε!

          • Eliza avatar
            Eliza @ B.Q 27/05/2013 15:02:15

            Κυρία μου με το ένα από τα πολλά... σας nick ΒQ, έλεοοοοος..... πιά..., έλεοοοοος......
            Έχετε αναγάγει τον εαυτό σας, σε τιμητή των πάντων.
            Τί έπαρση και αλαζονεία είναι αυτή; Απορώ δε από που πηγάζει;
            Ότι σας κατέβει στο κεφάλι για τον κάθε σχολιαστή, αρπάζετε το πληκτρολόγιο και γράφετε με μένος και εμπάθεια απίστευτου μεγέθους, ειδικά άν σας γίνει κάποια κριτική.
            Αλωνίζετε ανενόχλητη, διαστρεβλώνετε, διαστρέφετε, άλλα σας γράφουν και άλλα καταλαβαίνετε.
            Όλοι που σας ασκούν κριτική είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, εκτός από εσάς;
            Γιατί όχι λοιπόν και εσείς, που ξημεροβραδιάζεστε με το πληκτρολόγιο στο χέρι και γράφετε ακατάπαυστα;
            Για ηρεμείστε λίγο.... και σεβαστείτε επιτέλους το χώρο που όψιμα σας φιλοξενεί γιατί έχετε κουράσει σε τραγικό βαθμό.

          • dim avatar
            dim @ Eliza 27/05/2013 16:51:02

            +10000

            Είναι ειδική περίπτωση η συγκεκριμένη. Πέρα από το ότι έχει μόνη της παραδεχθεί ότι γράφει με δεκάδες διαφορετικά nicks (γιατί της αρέσει λέει το παιχνίδι με τις 'μάσκες' και τα 'προσωπεία' και κάτι τέτοια τελοσπάντων), διαστρεβλώνει και τις απόψεις των άλλων, και τους "στολίζει" και από πάνω με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς !

    • mara M. avatar
      mara M. @ MantisKalhas 26/05/2013 13:18:52

      "Μέρα με τη μέρα υποχωρεί το αίσθημα τιμωρίας" Πώς το μαντέψατε αυτό;

      • B.Q avatar
        B.Q @ mara M. 26/05/2013 14:05:31

        Ελάτε καλέεεεε!! Από τα γκάλοπς βεβαίως βεβαίως!!

        • mara M. avatar
          mara M. @ B.Q 26/05/2013 14:11:49

          Απο το 29%; χαχα

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ mara M. 26/05/2013 16:59:10

        Μιλώντας με τους ανθρώπους οι οποίοι δεν έδειξαν την καρτερικότητα που απαιτούσαν οι συνθήκες στις περσινές εκλογικές αναμετρήσεις και σήμερα συνειδητοποιούν το λάθος τους.

        • mara M. avatar
          mara M. @ MantisKalhas 26/05/2013 19:20:19

          Που τους βρήκατε αυτούς τους ανθρώπους;
          Το αίσθημα τιμωρίας δεν υποχωρεί όταν καταστρέφουν τη χώρα και το λαό της επειδή κάποιοι βολεύονται. Αυτά τα μυαλά μας έφτασαν εδώ. Αν υπήρχε τιμωρία απο πριν δεν θα τολμούσαν ούτε να σκεφτούν αυτά που έκαναν.

  16. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 26/05/2013 14:37:03

    @ Mara M.
    Απορείς για το ποσοστό του Αλαβάνου και το συγκρίνεις με την εποχή που δε μπορούσε να πάρει πάνω από 3,5% όταν ήταν πρόεδρος της κ.ο. του ΣΥΡΙΖΑ. Η αναγωγή σε προμνημονιακούς πολιτικούς συσχετισμούς για την ανάλυση του σήμερα είναι εκτός τόπου και χρόνου. Κάτι που φαίνεται άλλωστε με τη σύγκριση του 4,6% που πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Τσίπρα στις εκλογές του 2009 (5,04% είχε πάρει με Αλαβάνο το 2007) και το 17% στις πρώτες εκλογές. Ο τελευταίος άνθρωπος στην Ελλάδα που θα ήταν υπέρ της δραχμής ή του Αλαβάνου θα ήμουν εγώ. Ωστόσο, του αναγνωρίζω ότι μιλάει καθαρά όπως και όλα τα κόμματα στην ΕΖ που πρεσβεύουν ριζικά διαφορετικές πολιτικές από τις εφαρμοζόμενες και ΟΛΑ μιλούν για έξοδο από την ΕΖ και επιστροφή σε εθνικά νομίσματα. Το παράξενο για μένα (όχι και τόσο εδώ ο ΓΑΠ πήρε 44%) είναι το ποσοστό τοου ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ και όχι του Αλαβάνου.
    Σχετικά με τον αντιρατσιστικό νόμο, το 52% των ερωτηθέντων που τάσσονται υπέρ είναι ένα άκρως ενθαρρυντικό ποσοστό. Ο λόγος είναι απλός. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ πάνω στις προβλέψεις του νομοσχεδίου Ρουπακιώτη. Ο ΣΥΡΙΖΑ άλλαξε τη θέση του από το 2011 με πολιτικάντικο και καιροσκοπικό τρόπο, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ επιχειρηματολογούν ελάχιστα και η ΝΔ δεν έχει δώσει ακόμα μάχη με συγκέκριμένα επιχειρήματα εναντίον του νομοσχεδίου. Ελάχιστος κόσμος έχει καλή γνώση για το περιεχόμενο του προσβλητικού για κάθε φιλελεύθερη αρχή της Δημοκρατίας νομοσχεδίου και σε αυτό φταίει αποκλειστικά -δυστυχώς- η ΝΔ. Το γεγονός ότι ακούει αντιρατσιστικό χωρίς να ξέρει τι προβλέπει λοιπόν και τάσσεται θετικά στην πλειοψηφία του είναι σημαντικό γιατί ένα μεγάλο τμήμα της κοινωνίας θεωρεί το ρατσισμό κάτι που πρέπει άμεσα να ξεριζωθεί από την ελληνική κοινωνία αλλά προβληματικό γιατί δεν έχει ενημερωθεί ουσιαστικά για το κατά πόσο αυτό το νομοσχέδιο συμβάλλει σε αυτή την κατεύθυνση. Νομίζω ότι αυτό απαντά και στον fe.
    Το Βατερλώ των δημοσκόπησεων αφορούσε κυρίως τις εκλογές του Μαιου και είναι απόλυτα λογικό αφού οι περισσότεροι που ψήφισαν αποφάσισαν την Κυριακή των εκλογών ή 2-3 πριν. Αντίθετα, στις εκλογές του Ιουνίου, 15 πριν ανοίξουν οι κάλπες που επιτρεπόταν η δημοσιοποίηση αποτελέσματων δημοσκοπήσεων, οι περισσότερες εταιρείες έδιναν 1 με 1,5 μονάδα μπροστά τη ΝΔ και όλοι έλεγαν στα σχόλια ότι ήταν στημένες από το ''σύστημα''. Τελικά η ΝΔ κέρδισε με σχεδόν 3% και οι μόνες εταιρείες που μέχρι και το βράδυ των εκλογών (!!!!!) έδιναν μπροστά το ΣΥΡΙΖΑ ήταν του Μαυρή και του Βερναρδάκη, δηλαδή οι μόνες εταιρείες που δίνουν και σήμερα ακόμα μπροστά το ΣΥΡΙΖΑ(!!!!!). Οι τελευταίες προτάσεις απαντούν και στο σχολιαστή ''someone''.

    • mara M. avatar
      mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 26/05/2013 19:08:32

      O Aλαβάνος δεν έχει ανοίξει το στόμα του ακόμα δεν ξέρουμε ποιοι τον στελεχώνουν και πήρε 2%; Γουρούνι στο σακί δηλαδή θέλεις να μου πείς.
      Ο Σύριζα πήρε 27% γιατί διαλύθηκε ένα κόμμα της κεντροαριστεράς, είχε δεξαμενή δεν το πήρε έτσι.
      Οσο για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο όσοι δεν το υποστηρίζουν δεν είναι ρατσιστές. Απορώ πως εσύ ένας υπερασπιστής των ελεύθερων ιδεών το υπερασπίζεσαι. Δεν μπορεί να ποινικοποιείται η σκέψη ούτε η έκφρασή της, στα πάντα όχι μόνο στο συγκεκριμένο.
      Μου αναφέρεις τις δημοσκοπήσεις μόλις πριν τις εκλογές. Δεν ήταν δυνατόν να ξαναεκτεθούν μόλις 1 μήνα μετά το βατερλώ. Αν ανατρέξεις όμως στις δημοσκοπήσεις πολύ πριν των εκλογών του Μαίου στις συγκεκριμένες εταιρίες θα δείς τις ποσοστά έδιναν σε ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΔΗΜΑΡ,και τι σε συριζα. Τώρα δεν είμαστε πριν τις εκλογές.
      Αλλά κακώς ασχολούμαστε με τις δημοσκοπήσεις έχουν χάσει την αξιοπιστία τους προ πολλού αλλά ακόμα νομίζουν ότι μπορεί να χειραγωγούν. Επιμένω ξέχασαν τι έπαθαν και θα το ξαναπάθουν. Οι εταιρίες του Μαυρή και του Βερναρδάκη αν εξαιρέσεις τις συγκεκριμένες εκλογές ήταν οι μόνες που έπεφταν πάντα μέσα. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε η μη προσέλευση των νέων που προτίμησαν τις παραλίες.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ mara M. 26/05/2013 22:00:14

        Ο Αλαβάνος είπε τη μαγική λέξη,ΔΡΑΧΜΗ. Όταν το 40%΄, μπορεί και παραπάνω τάσσεται υπέρ αυτής της επιλογής και δεν έχει πολιτική στέγη, νομίζω είναι απόλυτα λογικό το 2%.
        Για την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ, νομίζω συμφωνούμε ότι έχει καθαρά πασόκικη απόχρωση, απλά το επιχείρημα το δικό μου ήταν η αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών μετά το μνημόνιο. Αυτή ήταν η απάντησή μου στην απορία σου γιατί ο Αλαβάνος δε μπορούσε να πάρει μεγάλο ποσοστό τότε και ανεβαίνει σταθερά τώρα.
        Για το αντιρατσιστικό έχω αρνητικότατη άποψη, φαντάζομαι αν διαβάσεις πιο προσεκτικά το πρώτο σχόλιό μου θα το καταλάβεις. Απλά προσπάθησα να δώσω μια εξήγηση σε αυτό το 52%.
        Οι εκλογές του Μαϊου ήταν εκλογές οργής σε αχαρτογράφητα πολιτικά και κοινωνικά νερά. Τα ποσοστά που έδιναν 15 μέρες πριν τις εκλογές ήταν απόλυτα λογικά, αφού οι περισσότεροι αποφάσισαν το Σάββατο ή την Κυριακή, σε αντίθεση με τις εκλογές του Ιουνίου που είχαν καθαρά πολιτικά διλήμματα.
        Τέλος, ο Βερναρδάκης δεν κάνει μετρήσεις με προθέση ψήφου αλλά με εκτίμηση εκλογικής επιρροής. Τον Απρίλιο του 2012 εκτιμούσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα έρθει τρίτο κόμμα, η ΔΗΜΑΡ θα πάρει 10% και η ΧΑ 5%.
        http://www.vprc.gr/uplds/File/teleytaia%20nea/Epikaira/Graphs_Political%20Conjuncture_Apr2012.pdf
        Ο Μαυρής επίσης δεν έχει πρόθεση ψηφου, αλλά εκτίμηση εκλογικής επιρροής χωρίς αδιευκρίνιστη ψήφο. Τον Απρίλιο του 2012, εμφάνιζε το ΣΥΡΙΖΑ τρίτο κόμμα, τη ΔΗΜΑΡ στο 12%(!!), ΧΑ 5%, ΚΚΕ 11% κλπ.
        http://www.youtube.com/watch?v=s3M5gh8Di2w
        Για τις εκλογές του Μαίου όλοι έχουν δικαιολογίες και φυσικά και οι δύο προαναφερθέντες, για τις εκλογές του Ιουνίου όμως όχι. Αφήνω έξω βέβαια Β' Πανελλαδική, ''επιτροπή σοφών'' ΣΥΡΙΖΑ κλπ...

        • mara M. avatar
          mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 27/05/2013 02:22:14

          Kαι τι έγινε που είπε δραχμή το είπε κι ο Καζάκης και ο Κατσανέβας που προανήγγειλε κι αυτός κομμα. Παρεμπιπτόντως άλλο κι αυτό με τα κόμματα έχω χάσει το μέτρημα.
          Τέλος πάντων αυτό με τον Αλαβάνο είναι ακόμα νωρίς να κρίνουμε τι ακριβώς εξυπηρετεί το πιο πιθανό είναι στη διαδικασία μετάλλαξης του Σύριζα σε ενιαίο κόμμα τον Ιούλιο να λειτουργήσει σαν ανάχωμα των δυσαρεστημένων προς άλλα κόμματα πχ ΚΚΕ γιατί υποτίθεται σ'αυτό κάνει άνοιγμα. Θυμάσαι τα ποσοστά του Σύριζα στις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ στο 18% είχε φτάσει. Ο κόσμος κάπου πρέπει να ξεσπάει το θυμό του και μετά επιστρέφει στη βάση του. Οψόμεθα.
          Κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι αυτές οι εκλογές θα γίνουν σε χαρτογραφημένα πολιτικά και κοινωνικά νερά. Το 2012 υπήρχε φανερή οργή διαδηλώσεις,αγανακτισμένοι,επεισόδια κλπ
          Τώρα η οργή είναι βουβή και η βουβή οργή δεν απαντάει ούτε σε δημοσκοπήσεις κι αν γίνει αυτό απαντάει αντίθετα από αυτά που πιστεύει και το κάνει σαν τιμωρία στο σύστημα.
          Πριν λίγες μέρες μιλώντας για δημοσκοπήσεις με μία φίλη άνεργη μου είπε το εξής και στο μεταφέρω ακριβώς για να πιάσεις το κλίμα.
          "Μην απαντάς σε δημοσκοπήσεις αλλά κι αν απαντήσεις θα πείς ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πιστεύεις γι ότι θέμα κι αν ερωτηθείς, αυτοί μας διέλυσαν κι εμείς θα τους δίνουμε και συμβουλές για το πως θα μείνουνε στην εξουσία. Αν σε ρωτήσουν ποιά κυβέρνηση προτιμάς θα πεις αυτή που έχουμε κι αν σε ρωτήσουν τι θα ψηφίσεις θα πείς τους ίδιους."
          Το συμπέρασμα δικό σου.

          • fe avatar
            fe @ mara M. 27/05/2013 14:12:43

            Αγαπητα μου παιδια μαρα και αλβανε σταματηστε να τσακωνεσται για τις εταιρειες δημοσκοπησεων.ΟΛΕΣ εχουν δωσει εξετασεις και εμειναν στην ιδια ταξη.Οταν η vprc για το "κοκκινο" δινει συριζα +2,5 και η rass για τον ελευθερο τυπο μεσα σε 20 μερες δινει -2,5 ε τοτε συγνωμη δεν θα παρω.Δλδ οποιος παραγγειλει την δημοσκοπηση και πληρωσει θα παρει και τα νουμερα που θελει;Ακομα και οι ανεξαρτητες παν.αθηνων και παν.πατρων εχουν πεσει εξω.Εγω το μονο που κοιταω πλεον ειναι ο μικροκοσμος μου(ο ζωντανος οχι ο διαδυκτιακος γιατι δεν ξερεις με ποιον μιλας).Οι πατατηρησεις μου ειναι οι εξης:
            α)ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ διατηρουν πανω κατω την δυναμικη τους αλλα οι ψηφοφοροι τους ειναι αρκετα προβληματισμενοι.Για τους πρωτους οι τεραστιων διαστασεων δοσεις αισιοδοξιας εαν επαληθευουν και για τους δευτερους η λειτουργεια του κομματος και η ανυπαρξια ενος planb.
            β)Το τεραστιο ποσοστο αναποφασιστων που οποιος ψαρεψει καλυτερα εκει μεσα θα ειναι και ο νικητης.
            γ)Ιδιατερη σημασια δινω στην πληθυσμιακη ομαδα 60+ γιατι ειναι κοντα στο 50% του εκλογικου σωματος.Εκει συμβαινει το εξης παραδοξο.Ενω νδ+πασοκ πεφτουν ελαφρα δεν τους καρπωνεται ο συριζα αλλα η Χ.Α.Τωρα ανακαλυψαν οι παππουδες την Χ.Α!
            δ)Οι ΑΝΕΛ παρα την διαλυση του κομματος αντεχουν.
            ε)ΠΑΣΟΚ σε ελευθερη πτωση.Τροφοδοτει την ΔΗΜΑΡ που αν δεν συνεβαινε αυτο θα ητανε στο 1%.
            στ)ΚΚΕ και εξωκοινοβουλευτικη αριστερα ανακτησαν ενα μεγαλο μερος των χαμενων ψηφων αλλα οταν ερθει η ωρα μαλλον θα το χασουν.
            ζ)ΧΑ ανοδικη πορεια,ειπαμε μολις την ανακαλυψε η τριτη ηλικια.
            η)Νεα κομματα που ιδρυονται με ρυθμους οπλοπολυβολου δεν πιστευω κανενα να πιασει το 3%.Αθροιστικα ομως δεν ξερω σε ποιον θα κανουν την μεγαλυτερη ζημια.

            Αυτην ειναι η φωτογραγια της στιγμης για μενα.Ποιο καλα θα ξερουμε μετα τις γερμανικες εκλογες.

            Υ.Γ.Η πρωτη απογοητευση για την καλη πορεια της ελλαδας θα ερθει συντομα στον τομεα του τουρισμου.Ημουνα χαλκιδικη το ΣΚ και τα πραγματα δεν ειναι ετσι οπως εμφανιζονται.

          • mara M. avatar
            mara M. @ fe 27/05/2013 17:07:03

            Κι εγώ αυτήν την αίσθηση έχω ακριβώς όπως το λές απο το μικροκοσμό μου.
            Το μόνο που διαφωνώ είναι η ΧΑ. Οι ψηφοφόροι της στην πλειοψηφία είναι νέοι και οργισμένοι πολίτες που θεωρούν ότι μόνο αυτή θα τιμωρήσει το σάπιο πολιτικό σύστημα. Δεν ασπάζονται καμία ιδεολογία ούτε δεξιά ούτε αριστερή και εύκολα ανάλογα με τις εξελίξεις μπορούν να μεταπηδήσουν απο τη ΧΑ στο ΣΥΡΙΖΑ οποιον απ'τους δύο θεωρήσουν ότι έχει τη δυνατότητα να τα βάλει με το σύστημα. Οι άνω των 60 θεωρώ ότι είναι περαστικοί απο τη ΧΑ απλά και αυτοί αρχίζουν πλέον να οργίζονται.

  17. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/05/2013 16:18:09

    ¨Οσο ο "Κανένας" (αδιευκρίνιστη ψήφος + άκυρο - λευκό + άλλος) είναι πρώτο κόμμα, υπάρχει ελπίδα.
    Ο φόβος φυλάει τα έρμα. Διαφορετικά, το υπάρχον πολιτικό προσωπικό (με λίγες εξαιρέσεις εντιμότητας και ευφυίας), είναι ικανό για τα χειρότερα τερατουργήματα.

  18. molly avatar
    molly 27/05/2013 00:03:47

    Το 2014 στις εκλογές θα τρίβουμε τα μάτια μας με τα αποτελέσματα Μυαλό δεν βάζει κανείς !!!!!!!!11Αύριο κλαίνε αλλά θα είναι αργά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 29/05/2013 13:50:37

    !!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.