#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2013 13:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δημοσκόπηση της METRON ANALYSIS για τον ΕΠΕΝΔΥΤΗ: Η ΝΔ εξακολουθεί να προηγείται



Μπορεί η υπόθεση της ΕΡΤ να δυναμιτίσει την όποια πολιτική, κυβερνητική για να είμαστε πιο ακριβείς, σταθερότητα, έχει επιτευχθεί τον τελευταίο χρόνο;

Πως διαμορφώνεται το κοινωνικό κλίμα, αλλά και ποια είναι τα πρώτα συμπεράσματα μετά την απόφαση να μπει λουκέτο στην ΕΡΤ;

Σύμφωνα με την έρευνα της METRON ANALYSIS, για την εφημερίδα «Επενδυτής», που δημοσιεύεται στην αυριανή έκδοση (16/06):

Ο όλος χειρισμός της διακοπής της λειτουργίας της ΕΡΤ, δεν βρίσκει σύμφωνη την κοινή γνώμη. Ειδικότερα, πάνω από δύο στους τρεις (68%) δηλώνουν ότι δεν συμφωνούν με την διακοπή της λειτουργίας της ΕΡΤ

Η μεγάλη πλειοψηφία θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει Δημόσια τηλεόραση. Ένας στους δύο (49%) ζητά να μην κλείσει η ΕΡΤ, ενώ το 43% των ερωτηθέντων συμφωνεί με την άποψη να δημιουργηθεί ένας νέος φορέας για τη Δημόσια τηλεόραση.

Επίσης η κοινή γνώμη διχάζεται για το εάν η ασυμφωνία των κομμάτων που στηρίζουν την Κυβέρνηση για το θέμα της ΕΡΤ, αποτελεί λόγο πρόωρης προσφυγής στις κάλπες.

Η σχετική πλειοψηφία (49%) θεωρεί ότι ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ πρέπει να παραμείνουν στην Κυβέρνηση παρά τη διαφωνία τους, ενώ ποσοστό 47% θεωρεί ότι πρέπει να αποχωρήσουν και να πάμε σε πρόωρες εκλογές.

Από την άλλη πλευρά οι δείκτες πορείας της χώρας, αξιολόγησης της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού, υποχώρησαν αλλά όχι δραματικά. Το κλείσιμο της ΕΡΤ δημιουργεί συνθήκες αστάθειας άλλα όχι περιβάλλον ανατροπής των μετεκλογικών συσχετισμών. Η ΝΔ εκτός από τα ισοδύναμα ή ελαφρώς καλύτερα ποσοστά στην πρόθεση ψήφου από τον ΣΥΡΙΖΑ, στα ποιοτικά στοιχεία της παράστασης νίκης αλλά και της Πρωθυπουργικής εικόνας ο κ. Σαμαράς προηγείται ευκρινώς έναντι του κ. Τσίπρα.

Συγκεκριμένα: «Ισοπαλία» Νέας Δημοκρατίας – ΣΥΡΙΖΑ τόσο στην πρόθεση ψήφου, όσο και στην εκτίμηση αποτυπώνει η δημοσκόπηση. Η Ν.Δ. προηγείται του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά με μικρή διαφορά, μόλις 0,2%. Τη Νέα Δημοκρατία επιλέγουν το 20,2% των ψηφοφόρων ενώ τον ΣΥΡΙΖΑ το 20%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αναξαγορας avatar
    Αναξαγορας 15/06/2013 13:21:37

    δεν ξερω αν το προσεξατε αλλα στη χωρα της δημοκρατιας κυβερναει το 1/3 τα 2/3 και αυτο ειναι ανησυχητικο!
    βλεπω την ΧΑ να καρπωνεται ψηφους απο πολλες δεξαμενες πλεον!! ξυπνατε το αυγο του φιδιου ξεπηδησε και τρωει απο παντου!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Αναξαγορας 15/06/2013 13:42:14

      Εαν ο Σαμαρας παρει πισω την αποφαση του για την ΕΡΤ κι εγω ακραιφνης ΝΔ { Καραμανλικος -Σαμαρικος } θα ψηφισω ΧΑ και να πανε να ......... ολοι τους !

      • Αρχιμηδης1 avatar
        Αρχιμηδης1 @ Ραβινος 15/06/2013 13:46:11

        Ηδη την έχει πάρει πίσω...Και δεν θα είσαι καθόλου μόνος σου, ούτε μ' αυτούς που θα φύγουν προς τα δεξιά, ούτε με τους άλλους προς τα αριστερά.

        • MantisKalhas avatar
          MantisKalhas @ Αρχιμηδης1 15/06/2013 13:57:20

          Ψέμα. "Ο Σαμαράς δεν κάνει βήμα πίσω." Καθημερινή της Κυριακής

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Αρχιμηδης1 15/06/2013 17:03:14

          Πότε το πήρε πίσω; Άσε τις μούφες... Και θα κλείσει (έκλεισε τυπικά ήδη άλλωστε), και θα μπει εισαγγελέας να ξεβρωμίσει την κατάσταση, και θα ξανανοίξει με λιγότερους.

      • arcane avatar
        arcane @ Ραβινος 15/06/2013 13:57:43

        Δεν είναι στο χέρι του αφού δεν έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία στο θέμα αυτό. Ετσι όπως το χειρίστηκε, εγώ υπέθετα ότι επιδιώκει εκλογές.

        Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ έχουν ένα σταθερό πυρήνα 20%, ενώ το 28% είναι με διάφορους τρόπους αναποφάσιστο. Οι εκλογές θα κριθούν σε αυτό το 28% ανάμεσα σε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Οι υπόλοιποι ξαναμπαίνουν στη βουλή, αλλά με μικρά νούμερα. Οπότε το κρίσιμο ερώτημα είναι το εξής, αυτό το αναποφάσιστο 28% πως αυτοχαρακτηρίζεται, "μνημονιακό" ή "αντιμνημονιακό";

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ arcane 15/06/2013 16:35:12

          Δεν υπάρχουν μνημονιακοί-αντιμνημονιακοί! Τι είναι το αντιμνημόνιο; Μια απολίτικη ανοησία. Διόρθωση των προβλημάτων στο ευρώ ή στη δραχμή και με μεγάλες μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία ή όχι, αυτά είναι τα διλήμματα! Όταν οι εκφραστές του αντιμνημονίου δε μπορούν να απαντήσουν καν τι θα κάνουν αν απειληθούν να σταματήσει ο ELA από την ΕΚΤ, το δίλημμα μνημονιακός-αντιμνημονιακός ούτε καν υφίσταται!

          • arcane avatar
            arcane @ Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 17:55:23

            Κατανοώ τη θεωρητική σου διαφωνία, επειδή η αντίρρηση είναι βάσιμη χρησιμοποιώ τους όρους με εισαγωγικά. Αναφέρομαι όμως στην απάντηση που δίνει ο καθένας στην ερώτηση "Μνημόνιο υπέρ ή κατά". Αν κάποιος αυτοχαρακτηρίζεται "ανιμνημονιακός" η όποια βάσιμη θεωρητική διαφωνία περί του πρακτέου δεν αλλάζει τον αυτοχαρακτηρισμό.

        • George avatar
          George @ arcane 15/06/2013 17:09:19

          Παλιές διαχωριστικές γραμμές που δεν έχουν νόημα στις μέρες μας. Η σωστή ερώτηση είναι: αυτό το 28% είναι υπέρΕΡΤ ή αντίΕΡΤ!

          • arcane avatar
            arcane @ George 15/06/2013 18:36:11

            Οπως γράφει το άρθρο πιό πάνω:
            "Ο όλος χειρισμός της διακοπής της λειτουργίας της ΕΡΤ, δεν βρίσκει σύμφωνη την κοινή γνώμη. Ειδικότερα, πάνω από δύο στους τρεις (68%) δηλώνουν ότι δεν συμφωνούν με την διακοπή της λειτουργίας της ΕΡΤ"

            Αν όμως γίνουν εκλογές με αφορμή την ΕΡΤ ο κόσμος δεν θα ψηφίσει με μοναδικό κριτήριο την ΕΡΤ, αλλά όλη τη κατάσταση της χώρας.

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ Ραβινος 15/06/2013 13:59:04

        Φίλε Ραβίνε,
        εκτός από σένα θα χάσει και το μάντη και όλο το μαντείο. Δεν γίνονται αυτά. Είναι αφελή.

        • Heaven avatar
          Heaven @ MantisKalhas 15/06/2013 14:31:42

          Ο Σαμαρας δεν κάνει πίσω!
          Το έχει δηλωσει παντιοτροπως!
          Αυτη τη φορά είναι ¨νυν υπερ πάντων ο αγών"
          Η αυτοί η εμείς!
          Η διαπλοκή απέναντι στην Ελλάδα του αύριο!
          διαλέγουμε και παίρνουμε!!!

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Heaven 15/06/2013 16:36:33

            Μακάρι Heaven, μακάρι!

      • ΛΕΩΝ avatar
        ΛΕΩΝ @ Ραβινος 15/06/2013 14:33:36

        παρα πολυ σωστος

      • ΖΑΝΤΕ avatar
        ΖΑΝΤΕ @ Ραβινος 15/06/2013 14:56:50

        Αν κάνει πίσω ο Σαμαράς θα χάσει δια παντός το προφίλ του μεταρρυθμιστή. Το βέβαιο έιναι ότι δεν τον ξαναψηφίζουμε, αλλά όχι και ΧΑ!!! Να μην φοβάσαι για την τύχη της χώρας και να δώσεις μια παραπομπή του Βενιζέλου για υπαιτιότητα της απόκρυψης της λίστας Λαγκάρντ που έχει το θράσος και μιλάει και να τρέχει στα ειδικά δικαστήρια. Ξεχάσαμε τι έκανε το καλοκαίρι του 2011 που δεν άφησε το ΓΑΠ να φτιάξει κυβέρνηση με τη ΝΔ, τότε που υπήρχε καιρός για πιο ήπια μέτρα;
        Τέτοιο πολιτικό ΧΑΟΣ που υπάρχει στην Ελλάδα ούτε φυσικός επιστήμονας δε θα μπορούσε να φανταστεί που θα ξεσπάσει.

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ Ραβινος 15/06/2013 16:38:28

        Και εις ανώτερα ...

      • ETA avatar
        ETA @ Ραβινος 15/06/2013 21:17:21

        Και οι καταθεσεις τι θα γινουν δεν τις σκεφτεσαι

  2. αρχιμήδης avatar
    αρχιμήδης 15/06/2013 13:34:00

    Oπως φαίνεται επικρατούν ψυχραιμότερες σκέψεις... Αλλωστε η ΕΡΤ δεν ήταν και ο πλέον ζημιογόνος Δημόσιος οργανισμός για να αρχίσει απο εκεί το ξήλωμα...
    Προηγούνται οι ανευ αντικειμένου Δ.Οργανισμοί και ΜΚΟ , όπως πχ. Οργανισμός αποξήρανσης Κωπαίδος, ΟΣΕ Αιτωλ/νίας (Το τραίνο καταργήθηκε), Οργανισμός Ολυμπιακών αγώνων και ακινήτων κλπ. κλπ. για να μην αναφερθούμε στις εκατοντάδες ζημιογόνες Δημοτικές "επιχειρήσεις"...
    Επι πλέον δεν χρειάζεται να πάθουμε ένα καινούριο φιάσκο τύπου ΔΕΠΑ για να ξεκινήσουμε επιτέλους. Αφού υπάρχει η δυνατότητα του Πρωθυπουργού σε ένα βράδυ να κλείνει ολόκληρη ΕΡΤ, γιατί αφησε και παρήλθε απρακτος ενας ολόκληρος χρόνος?

    • Heaven avatar
      Heaven @ αρχιμήδης 15/06/2013 14:35:46

      Γιατι γίλε Αρχιμήδη, έκανε αυτό που ζητούν όλοι σήμερα να κάνει: σιγά-σιγά και με διαλακτικό τρόπο!
      Δεν δουλεύει όμως!
      Ακόμη μέχρι σήμερα οι κηφήνες και οι ανεπρόκοποι παραμένουν στις θέσεις τους την στιγμή που ο ιδιωτικός τομέας αφανίζεται!
      Το έγραψα και παραπάνω: διαλέγουμε και παιρνουμε:
      διαλέγουμε επιτέλους την Ελλάδα που θέλουμε!

      • Heaven avatar
        Heaven @ Heaven 15/06/2013 15:02:55

        φιλε ηθελα να γραψω αλλά απο την αγανάκτηση τα πληκτρα χτυπανε ...σε άλλους ρυθμους!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αρχιμήδης 15/06/2013 17:05:27

      Γιατί περίμενε από το Μανιτάκη του Κουβέλη να τα κάνει με συμβιβασμούς και συζητήσεις ένα χρόνο. Και ΤΙΠΟΤΑ! Το πήρε πάνω του λοιπόν. Εσύ και όλοι όσοι διαφωνείτε τι καλύτερο θα κάνατε δηλαδή;

  3. Βασίλης avatar
    Βασίλης 15/06/2013 13:41:28

    Σώπα! Το 68% δεν συμφωνεί με το κλείσιμο της ΕΡΤ ? Εγώ νόμιζα ότι η λεγόμενη "σιωπηλή πλειοψηφία" ήταν υπέρ. Μάλλον λάθος έκανα.

    • dim avatar
      dim @ Βασίλης 15/06/2013 13:54:20

      Αν το ερώτημα τεθεί σωστά, δηλαδή: "Θέλετε να συνεχίσει η ΕΡΤ ΑΕ με αυτους τους διορισμένους 2700 υπαλλήλου?" ή "Θέλετε να ανοίξει μια νέα ΝΕΡΙΤ ΑΕ, με 1000 υπαλλήλους αξιοκρατικά επιλεγμένους μέσω ΑΣΕΠ?"

      Το α) θα πάρει 30% και το β) 70%

      Το 68% απαντάει συναισθηματικά, επειδή δε του αρέσει το "μαύρο" στην οθόνη... Και εμένα δε μου αρέσει, αλλά δεν υπήρχε άλλος τρόπος... Ας είχε βρει ο Μανιτάκης 2000 άλλους να φύγουν μέχρι 30 Ιουνίου... Όλο λόγια είμαστε, και όλο τελικά αναβολές, υπεκφυγές, κοσκίνισμα, για να μη πειράξουν οι αριστεροί τα δικά τους παιδιά, και να πληρώνουμε όλοι οι άλλοι τα ελλείμματα που δημιουργούν αυτοί οι υπεράριθμοι, αργόσχολοι...

      • Heaven avatar
        Heaven @ dim 15/06/2013 14:36:36

        πέστα χρυσόστομε!

  4. Αρχιμηδης1 avatar
    Αρχιμηδης1 15/06/2013 13:42:41

    Oπως φαίνεται απο το γκάλλοπ επικρατούν ψυχραιμότερες σκέψεις... Αλλωστε η ΕΡΤ δεν ήταν και ο πλέον ζημιογόνος Δημόσιος οργανισμός για να αρχίσει απο εκεί το ξήλωμα...
    Προηγούνται οι ανευ αντικειμένου Δ.Οργανισμοί και ΜΚΟ , όπως πχ. Οργανισμός αποξήρανσης Κωπαίδος, ΟΣΕ Αιτωλ/νίας (Το τραίνο καταργήθηκε, αλλά οι υπάλληλοι πληρώνονται και το υλικό ρημάζεται), Οργανισμός Ολυμπιακών αγώνων και ακινήτων κλπ. κλπ. για να μην αναφερθούμε στις εκατοντάδες ζημιογόνες Δημοτικές "επιχειρήσεις"...
    Επι πλέον δεν χρειάζεται να πάθουμε ένα καινούριο φιάσκο τύπου ΔΕΠΑ για να ξεκινήσουμε επιτέλους. Αφού υπάρχει η δυνατότητα του Πρωθυπουργού σε ένα βράδυ να κλείνει ολόκληρη ΕΡΤ, γιατί αφησε και παρήλθε απρακτος ενας ολόκληρος χρόνος για πιό εύλολους στόχουσ μάλιστα?

  5. Γιάννης ο όμορφος avatar
    Γιάννης ο όμορφος 15/06/2013 13:54:19

    Η Ραχήλ τα ξέρει αυτά τα γκάλοπ;

  6. MCA avatar
    MCA 15/06/2013 13:57:09

    Το κλείσιμο της ΕΡΤ ωφέλησε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Παραδόξως η ΔΗΜΑΡ άντεξε, ενώ η ΧΑ αντιδρώντας αστραπιαία και τασσόμενη υπέρ του κλεισίματος της ΕΡΤ πρόλαβε τυχόν απώλειες.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ MCA 15/06/2013 20:13:14

      Δεν μπορεις πραγματικα να ξερεις.Τα γκαλοπ πλεον διασκεδαζουν το κοινο...
      Αν σκεφτεις την ισχνη πλειοψηφια και το οτι οι αναποφασιστοι κινουνται πιο γρηγορα απο τα ανσανσερ του Μανχαταν,τοτε δεν μπορεις να ξερεις...

      • MCA avatar
        MCA @ Μεγαλες στιγμες 15/06/2013 22:14:50

        Συγκρίνοντας τα γκάλοπ της ίδιας εταιρίας, μπορείς να βγάλεις σχετικά ασφαλή συμπεράσματα.

  7. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 15/06/2013 14:00:46

    Ίσως τη λύση δώσει το ΣτΕ...

  8. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 15/06/2013 14:05:38

    Εκτός από τις κατά παραγγελία δημοσκοπήσεις υπάρχουν και οι πραγματικές δημοσκοπήσεις τις οποίες χρησιμοποιούν τα κόμματα για να διαμορφώσουν την πολιτική τους. Από την τακτική Σαμαρά (ανυποχώρητος) όσοι γνωρίζουν να ερμηνεύουν τις πολιτικές ενέργειες έβγαλαν τα συμπεράσματά τους τα οποία είναι πολύ δυσάρεστα για τα δύο άκρα του πολιτικού μας συστήματος. Τόσο οι νεοναζί όσο και ο ΣΥΡΙΖΑ γίνονται κάθε μέρα πιο αποκρουστικοί στην κοινή γνώμη.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ MantisKalhas 15/06/2013 16:40:11

      +10000000

    • mid avatar
      mid @ MantisKalhas 15/06/2013 18:12:57

      @MantisKalhas εγώ πιστεύω οτι η ν.δ ανέβηκε 20% και γνώμη μου είναι να κάνει μια ανοιχτή συγκέντρωση στο Σύνταγμα να μαζευτούμε όλοι άνεργοι,απλήρωτοι εργαζόμενοι,χαμηλοσυνταξιούχοι να πανηγυρίσουμε παρέα

      • Βιολόγος avatar
        Βιολόγος @ mid 15/06/2013 21:30:36

        Παρένθεση.
        Στις τελευταίες εκλογές ο ΑΣ πήγε καλά στους συνταξιούχους και στις νοικοκυρές.
        Στους άλλους που αναφέρεις mid, έχασε κατά πολύ και απ' ότι φαίνεται, θα ξαναχάσει...

        Τα σέβη μου
        Β

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/06/2013 14:31:52

    "68% δεν συμφωνεί με το κλείσιμο της ΕΡΤ"?

    Πως τότε όλες οι on line δημοσκοπήσεις , ακόμα και σε "προοδευτικά" (τρομάρα τους) sites (Νέα ,Εθνος) λένε άλλα? Πως όλοι όσοι συναντάω λένε "μπράβο καλά τους κάνανε"?

    Το θέμα είναι πάντως πως η μονομερής πληροφόρηση ,για να μην την πώ Γκεμπελική προπαγάνδα, στο τέλος θα επηρεάσει τον κόσμο ,καθώς σκόπιμα εμφανίζουν ενα παραπλανητικό δίλημα , αν θα υπάρχει ή αν δεν θα υπάρχει δημόσια τηλεόραση. Ιδίως ,αν δείξουμε απολγητική διάθεση.

    Ό Σαμαράς πρέπει να μην υποχωρήσει βήμα ,και να κρατήσει στάση δυναμική ,για να μην πώ προκλητική: "Τιμή μου και καμάρι μου το "μαύρο"¨, γιατί είναι μαύρο στη διαφθορά!"

    Παράληλα πρέπει να υπάρξει σχέδιο για την άλωση του...Alamo της Αγ.Παρασκευής , γιατί αυτοί δεν πρόκειται να επιτρέψουν να λειτουργήσει , ούτε ενδιάμεσο σχήμα ,ουτε ΝΕΡΙΤ.

    Αυτό δε σημαίνει αναγκαστικά αστυνομική επέμβαση: σε άλλο σχόλιό μου πρότεινα να γίνει ξεκάθαρο πως το κόστος της κατάληψης...θα αφαιρεθεί απο τις αποζημιώσεις τους!

    • Νοσφεράτου avatar
      Νοσφεράτου @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/06/2013 14:46:24

      Άλαμο ή Αλκαζάρ ? :)

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νοσφεράτου 15/06/2013 15:28:35

        Ε, όχι ,αν θυμάμαι καλά στο Αλκαζάρ οι...Τσιπραίοι ήταν οι πολιορκητές ,όχι οι πολιορκημένοι!

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/06/2013 14:47:03

      Ο μέσος αναγνώστης των σαιτ αυτών δεν είναι ο μεσος ψηφοφόρος.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Περικλής 15/06/2013 15:32:28

        Ναι αλλα στα συγκεκριμένα δεν πολυσυχνάζουν και οπαδοί της ΝΔ. Κί όμως είναι υπέρ του κλεισίματος

  10. Περικλής avatar
    Περικλής 15/06/2013 14:43:48

    Τι έγινε ρε παιδιά; Εδώ δε λέγατε μερικοί ότι η πλειοψηφία είναι υπέρ της κίνησης Σαμαρά για κλείσιμο ΕΡΤ; Στημένα όλα τα γκάλοπ μάλλον θα ειναι..

    • Mihalis avatar
      Mihalis @ Περικλής 15/06/2013 14:54:54

      ΟΛΑ! Θέλουν να ρίξουν το Σαμαρά οι αλήτες.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Mihalis 15/06/2013 14:58:24

        Ο Σαμαρας θα τον παρει και αυτόν τον γύρο!
        Οπως τοτε τον Νοεμβρη του '09
        Ολοι εναντιον μας, αλλά η νικη δική μας!
        Αυτη θα είναι η αποφασιστική φορά!

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ Heaven 15/06/2013 16:12:49

          Εσείς και ο Λεωνίδας με τους 300!

          • Heaven avatar
            Heaven @ Περικλής 15/06/2013 17:17:27

            Εμεις, ο Λεωνίδας, οι 300 και ο Περικλής!

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Περικλής 15/06/2013 16:43:10

      Αν είχαν ερώτηση θέλετε στη θέση της κλειστής ΕΡΤ να ανοίξει μια νέα δημόσια τηλεόραση-ραδιοφωνία με 1.000 εργαζομένους μέσω ΑΣΕΠ και μειωμένο ανταποδοτικό τέλος, τι θα απάνταγε η πλειοψηφία Περικλή;

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 17:21:15

        Λογικά ναι! Ο Σαμαράς κατάφερε με απίστευτα λάθος χειρισμό να χάσει τη λαϊκή στήριξη που διαφορετικά θα είχε στο τσεπάκι! Θέλουμε εκκαθάριση αλλά όχι έτσι όπως έγινε. Ο Έλληνας θέλει μεταρρυθμίσεις αλλά όχι να τις κάνει ένας νέος Μεταξάς!

        • Heaven avatar
          Heaven @ Περικλής 15/06/2013 17:36:34

          δηλαδη θέλουμε λιγο-λιγο και σιγά-σιγα χωρίς να πειράξουμε κανέναν στο δημοσιο, αφανίζοντας ολους και ολα τα ιδιωτικά!

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ Περικλής 15/06/2013 18:04:14

          Περικλή, πρόκειται για δυναμική πολιτική κίνηση, δεδομένης της κατάστασης.
          Ξαναδές τα πράματα σε 6-7 μέρες και θα καταλάβεις καλύτερα.
          Δεν είναι τόσο τραγικά, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ να πιστέψουμε ότι είναι τραγικά!

          Μην ψαρώνετε!

  11. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 15/06/2013 14:54:01

    Σαμαρά μην κάνεις πίσω και μην πας να κρυφτείς πίσω από τυχόν αρνητική απόφαση του ΣτΕ. Τέτοια παιχνιδάκια δεν σου ταιριάζουν. Δεν το λέω πιο χυδαία. Ο παραδοσιακός νοικοκύρης δεξιός είναι πίσω σου 100% σε αυτήν την απόφαση. Μην τον απογοητεύσεις γιατί θα πάει αλλού. Απέδειξε ότι η ΝΔ ΔΕΝ είναι "ελαφροδεξιούλα". Χίλες φορές εκλογές και ας τις χάσουμε (που ΔΕΝ θα τις χάσουμε) παρά να ξαναδούμε τις γνωστές φάτσες στην ΕΡΤ. Θα σπάσουν πολλές τηλεοράσεις. Και καιρός να ανοίξει και μια συζήτηση για το πόσα είμαστε διατεθειμένοι να πληρώνουμε για την μισθοδοσία του ΣτΕ ιδίως σε καιρό κρίσης και για το ποιες πρέπει να είναι οι αρμοδιότητές του, δεδομένου οτι πρόκειται για το δικαστήριο που με τις αποφάσεις του έχει ακυρώσει πολλές φορές μεγάλα αναπτυξιακά έργα.

  12. Mihalis avatar
    Mihalis 15/06/2013 14:56:36

    Εγώ λεώ να δωθεί η ΕΡΤ στην COSCO για 50 χρόνια.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Mihalis 15/06/2013 15:37:49

      Ακόμα καλύτερα ,να ζητήσουμε απο του Κινέζους να καταλάβουν όλη την Ελλάδα! Με την προυπόθεση πως θα στείλουν τις μονάδες του link για στρατό κατοχής! (ιδίως αυτές στο 0:50!)

      https://www.youtube.com/watch?v=1vA4T1wfJLE&feature=player_detailpage

  13. Περικλής avatar
    Περικλής 15/06/2013 15:18:04

    Κοίτα πρώτα να κόψετε από κανένα μισθό Αιμίλιου Λιάτσου στην ΕΡΤ και μετά βλέπουμε για τους δικαστές.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Περικλής 15/06/2013 16:46:10

      Ο Λιάτσος απολύθηκε όπως όλοι στην ΕΡΤ! Ας κοιτάξει πρώτα ο ψεκασμένος (έχει καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για τους ψεκασμούς!!!) Κουβέλης και ο φίλος του Μανιτάκης να βρουν τους 2.000 για να απολύσουμε που έχουμε συμφωνήσει με την τρόικα για να εκταμιευθεί η επόμενη δόση και μετά όλα βρίσκονται!

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 17:58:55

        Τους μισθούς που έπαιρνε τόσους μήνες γιατί τους έπαιρνε; Πρώτα "μπουρδελοποιούμε" τους οργανισμούς και μετά τους κλείνουμε;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Περικλής 15/06/2013 17:07:15

      Εξυπνάδες γκεμπελικού τύπου. Στην Κουμουνδούρου το κάνεις το φροντιστήριο;

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Γεώργιος Τ. 15/06/2013 20:06:42

        Άσε τα ψόφια και τις τρολλιές περί Κουμουνδούρου σε εμένα. Στα Συριζάκια που σε παίρνει αυτά. Αν θες απάντα επί του θέματος.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Περικλής 15/06/2013 23:24:17

          Δηλαδή θες απάντηση στη βλακεία που είπες για το Λιάτσο; Αν εσύ είχες ευθύνη για έναν οργανισμό και δεν είχες άνθρωπο μέσα να μαθαίνεις τι γίνεται, πως θα ήξερες τι να κάνεις και τι να αλλάξεις; Έβαλε το Λιάτσο να δει πως θα πάει το πράγμα. Και έμαθε ότι εκεί μέσα είναι σφηκοφωλιά πρώην πασόκων που το γύρισαν σε συριζαίους για να έχουν την καλύτερη πολιτική κάλυψη. Και ότι δε βγαίνει άκρη με διάλογο. Και πήρε την απόφαση να κόψει το γόρδιο δεσμό που με το καλό δε λυνόταν. Που το παράλογο;

  14. dimos1969 avatar
    dimos1969 15/06/2013 15:29:32

    ΔΕΠΑ μας τελείωσε, ΔΕΣΦΑ μας δίνουν το 75% της ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ αποτίμησης, ΟΠΑΠ κρέμεται από μια κλωστή για το αν θα ολοκληρωθεί...Τρόικα πιέζει για νέα μέτρα σε Υγεία και παιδεία, ανεργία σε νέα άνοδο... Είναι φανερό ότι ο Αντώνης επιχειρεί αντιπερισπασμό, αλλά δύσκολα τα πράγματα για αυτόν...

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/06/2013 15:36:59

    Στο δημοσκοπικό συσχετισμό κομματικών δυνάμεων δεν δείχνει να άλλαξε σχεδόν τίποτε. Μονον ενισχύθηκε κι άλλο ο (και προηγουμένως μακράν πρώτος) "Κανένας":
    7,8 +13,2 + 5,4 = 26,4 %
    Η "γέφυρα" στο σκάφος της ΝΔ σωστά σκέφθηκε, ότι πολύς κόσμος πιστεύει, πως η ΕΡΤ είναι εστία όχι άψογης διαχείρισης. Ωστόσο έπεσε εντελώς έξω στο θέμα του τεράστιου "συμβολικού φορτίου" που κουβαλά ένα ολικό κλείσιμο του δημόσιου φορέα ΜΜΕ. Λάθος που λογικά δεν έπρεπε να γίνει.
    Ξέρει επίσης ο κόσμος, ότι και αυτή η κυβέρνηση συνέχισε τις ατασθαλίες (κομματικοί και συγγενικοί διορισμοι κτλ). Οπότε προς τί η στροφή τώρα;
    Τα αριστερά κόμματα πήραν μια πολιτική πάσα-δωράκι απο τους αδέξιους παίκτες stratego της ΝΔ, αλλά δυσκολεύονται να την διαχειριστούν. Ολική πολιτική ανεπάρκεια. Ένα "γκραμσιανό" αριστερό κόμμα θα είχε βάλει τρία γκόλ απο τη "γραμμή του κέντρου".
    Η σημαντικότερη πιεση προς την ΝΔ έρχεται απο την Ευρώπη. Ο Μάρτιν Σούλτς καθάρισε εντελώς το πεδίο: Κουβέλης και Βενιζέλος δεν μπορούν τώρα να υποχωρήσουν.
    Σήμερα και η Μέρκελ νίπτει τας χείρας.
    Άν ο Σαμαράς θέλει όντως να φύγει από την κυβερνητική ευθύνη, οι εκλογές είναι αναπότρεπτες. Άν ήταν μόνον τακτική κίνηση αλλαγης ατζέντας - ή "ζαριά" για να ανακτήσει την ενδοκυβερνητική και "ενδοδεξιά" πρωτοβουλία - ο Σαμαράς θα κάνει πίσω.
    Η "γέφυρα" στο σκάφος της ΝΔ ξαναέγινε σπασμωδική και αδέξια στους "ελιγμούς αποφυγής παγόβουνων". ¨Οπως πριν το Μάη του 2012. Συνηθισμένο κακό για το κόμμα, αλλά πολύ κακό για τη χώρα, στις σημερινές συνθήκες.

    • new.fe avatar
      new.fe @ Uncle Stgm 15/06/2013 16:54:05

      για αλλη μια φορα σωστος ο θειος

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Uncle Stgm 15/06/2013 18:10:19

      "...Άν ο Σαμαράς θέλει όντως να φύγει από την κυβερνητική ευθύνη, οι εκλογές είναι αναπότρεπτες. Άν ήταν μόνον τακτική κίνηση αλλαγης ατζέντας – ή “ζαριά” για να ανακτήσει την ενδοκυβερνητική και “ενδοδεξιά” πρωτοβουλία – ο Σαμαράς θα κάνει πίσω.."

      1. Θειούλη, όχι και εκλογές! Το παρακάνεις..

      2. Ο Σαμαράς θα κάνει πίσω? Που να πάει πίσω, μπαρμπούλη? Θα τον φάει το σκοτάδι της Ιστορίας αν κάνει πίσω τώρα.

      Υ.Γ. Μου επιτρέπεις τους φιλικούς χαρακτηρισμούς, ε? Πιστεύω γνωριστήκαμε..

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/06/2013 15:40:10

    «Βεβαίως σχετίζεται με το πλαίσιο των συμφωνηθέντων για κατάργηση θέσεων στον δημόσιο τομέα, αλλά αυτό το μέτρο δεν συζητήθηκε με τη γερμανική κυβέρνηση και την τρόικα, αλλά ελήφθη από την ελληνική κυβέρνηση», διευκρίνισε ο εκπρόσωπος της κ. Μέρκελ.
    Την ανησυχία του για τις εξελίξεις στην Αθήνα εξέφρασε και ο υποψήφιος καγκελάριος του SPD Πέερ Στάινμπρουκ. «Ναι» ήταν η απάντησή του στην ερώτηση αν το κλείσιμο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης στην Ελλάδα συνιστά απειλή για τη δημοκρατία.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Uncle Stgm 15/06/2013 16:57:17

      Παρενέβη ο Σούλτς για την ΕΡΤ; Μάλλον θα ήταν φανατικός τηλεθεατής της Μπήλιως και του Σπύρου... Ο Σούλτς έτσι, αυτός που θέλει να γίνει Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (μετά τη Συνθήκη της Λισαβόνας πρόεδρος της Ευρ.Επιτ. εκλέγεται κάποιος από το πρώτο κόμμα στις ευρωεκλογές) και βλέπει ότι στην Ελλάδα ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ (αν ενταχθεί στο ΕΣΚ) κινδυνεύουν (και με τις εξελίξεις της ΕΡΤ) να εκλέξουν 2-3 ευρωβουλευτές και οι δύο μαζί; Ε εντάξει τότε, να ανοίξει η ΕΡΤ και να προσλάβουμε και άλλους 30.000 υπαλλήλους για να πάει ο Σούλτς στις ευρωεκλογές του ήσυχος, ψυχαγωγημένος και ενημερωμένος από την ΕΡΤ...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 18:28:26

        Η θέση του είναι θεσμική, και εκλέχθηκε συναινετικά, ως συνήθως. Μέτρησε που γέρνει η πλαστιγγα στις βρυξέλλες πριν μιλήσει στο τουιτερ - και μίλησε πολύ σκληρά, απαξιωτικά.
        Ίσως μίλησε και με τον Τσουκαλά (εξίσου απαξιωτικός).

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Uncle Stgm 15/06/2013 22:54:55

          Μάλλον ο Τσουκαλάς τον έπεισε...Άλλο η θέση του προέδρου του Ε.Κ. και άλλο του προέδρου της Ευρ. Επιτ. μετά τις ευρωεκλογές! Ποιός άλλος έχει μιλήσει από τις βρυξέλλες πλην Σουλτς;

  17. Θεοτοκάς avatar
    Θεοτοκάς 15/06/2013 15:41:47

    Εγώ θα έλεγα ότι δεν είναι μόνο ο παραδοσιακός "δεξιός" με τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά και ένα υπολογίσιμο ίσως κομμάτι του κεντροαριστερού χώρου. Γιατί πέρα από τις δημοσκοπήσεις κατά παραγγελία, υπάρχουν και οι "δημοσκοπήσεις" που κάνουμε όλοι μας στον περίγυρό μας, στους φίλους μας, στους γνωστούς μας, στους συγγενείς μας κτλ. Σας πληροφορώ λοιπόν πως υπάρχουν άνθρωποι που αηδίασαν με το ΠΑΣΟΚ, που τους προκαλεί φρίκη ο Σύριζα και δεν τους καλύπτουν οι παλινωδίες του Κουβέλη, οι οποίοι είναι απολύτως αποφασισμένοι να ψηφίσουν τον Σαμαρά στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση. Μετά λόγου γνώσεως, γνωρίζω 4 τέτοιες περιπτώσεις μόνο στο δικό μου περιβάλλον. Πρόκειται για πρώην ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, του πάλαι ποτέ Συνασπισμού ή της ΔΗΜΑΡ που έχουν ενθουσιαστεί με τον μεταρρυθμιστικό οίστρο του Σαμαρά και τάσσονται υπέρ της πολιτικής σταθερότητας της χώρας. Ας λάβουμε λοιπόν υπόψη μας και αυτή τη παράμετρο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Θεοτοκάς 15/06/2013 17:10:08

      Εύχομαι να υπάρχουν τέτοιοι σκεπτόμενοι Έλληνες. Μόνο έτσι έχει προοπτική η χώρα μας. με ανθρώπους που δέχονται να φάνε λίγο για λίγο αλλά να αλλάξει η νοοτροπία και το ήθος μας ώστε το μέλλον να είναι καλύτερο για τις επόμενες γενιές. Με θυσίες που θα πιάσουν τόπο. Όχι με δανεικά που κάινε το μέλλον...

    • Heaven avatar
      Heaven @ Θεοτοκάς 15/06/2013 17:28:05

      "επειδή και γω αυτή την πληροφορία έχω" -που έλεγε και κάποιος ανεκδιηγητος δημοσιογράφος- κε. Θεοτοκά, απορώ με όλες αυτές τις στημένες δημοσκοπήσεις που "θρηνούν" για την ΕΡΤ.
      Αλλά μήπως έτσι δεν έδιναν πεντε μονάδες μπροστα πέρυσι τον Συριζα;

  18. Νοσφεράτου avatar
    Νοσφεράτου 15/06/2013 16:25:15

    Το λάθος ήταν ο επικοινωνιακός χειρισμός της υπόθεσης. Φορτώθηκε στον Κεδίκογλου και μετά έτρεχε ο Πρωθυπουργός να μαζεύει τα ασυμμάζευτα. Γιατί όταν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχουν κυβερνήσει τα τελευταία 30 χρόνια ο μέσος πολίτης δεν μπορεί να καταλάβει πως οι ευθύνες του παρελθόντες φορτώνονται αποκλειστικά στους υπαλλήλους, αλλά όχι στους διαχρονικά πολιτικούς προισταμένους της ΕΡΤ, τις διοικήσεις, του γενικούς διευθυντές, τους διαχειριστές του χρήματος δηλαδή.
    Και γω σαν εργαζόμενος αν μου έλεγαν "πάρε 60 χιλιάρικά το χρόνο" δηλαδή 5000 το μήνα δεν θα έλεγα όχι, ενώ ξέρω πως ένας μέσος εργαζόμενος στις καλές εποχές έβγαζε στον ιδιωτικό τομέα λιγότερα από τα μισά (και πολλά λέω).
    Είναι σαν να κατηγορούμε το μαχαίρι, και όχι το φονιά. Γόντικας, Σίμος, Ρουσόπουλος, Πεταλωτής, Χυτήρης και δεν ξέρω και γω ποιοι άλλοι είναι, ας ελεγχθούν ! Αυτό έπρεπε να γίνει πρώτα.
    Απομυθοποιείς την "ιερή αγελάδα", γκρεμίζεις κάθε ίχνος συμπάθειας προς αυτήν και στο τέλος προχωράς με το λαό μαζί σου.
    Τώρα κάνεις τους καλά αμοιβόμενους (στην πλειοψηφία τους) και προνομιούχους υπαλλήλους της ΕΡΤ ΜΑΡΤΥΡΕΣ που θυσιάζονται στο βωμό της Τρόικας.
    Τι δεν καταλαβαίνουν στο επιτελείο του Μαξίμου ??????

  19. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 15/06/2013 16:40:35

    Yποτιμήθηκε,κακά τα ψέματα φίλοι,η σημειολογία του μαύρου στην οθόνη.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Βασίλης Παπαχρήστος 15/06/2013 18:29:56

      Πρόβλημα στη "γέφυρα". Βέρτιγκο μετά την Gazprom.
      Το λευκό του παγόβουνου το είδαν μαύρο.

  20. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/06/2013 17:08:34

    Ακριβώς! Οι ερωτήσεις είναι απόλυτα στημένες για να πάρουν την απάντηση που θέλουν. Ο λαός δεν ξέρει το πλάνο γιατί τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ δε λένε τι θα γίνει ακριβώς αλλά εστιάζουν στο απότομο της απόφασης και το συναίσθημα.

  21. mid avatar
    mid 15/06/2013 17:08:45

    Η ελλάδα πρεπει να μικρύνει το δημόσιο να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις όλα αυτα μέσα στο ευρώ και μετά να βγει από το ευρώ η οικονομία μας δεν αντέχει το σκληρό ευρώ όταν δεν μπορείς να υποτιμήσεις το νόμισμα σου μην περιμένεις ισχυρή ναυτιλία,τουρισμο και αγροτική παραγωγή

  22. Αsterix avatar
    Αsterix 15/06/2013 17:18:14

    Αυτή είναι η Ελλάδα μάγκες ( βάραμε και ας κλαίω ) !!!
    Πάω στοίχημα ότι πάλι ΝΔ θα ψηφίσετε , γιατί θα το σκεφτείτε το πράγμα.
    Ότι κάνει ο ΑΣ είναι το πρέπον της εποχής , δηλ αν ήταν ο Τσίπρας πάνω δεν θα κλαίγαμε κάποιοι ?
    Η απόφαση που έχω πάρει στα 50 μου είναι από δω και πέρα κατάσταση σοβιέτ.
    Πάει η εποχή της ΑΤΑ , τα μπάνια του λαού, Τσοβόλα δώστα όλα , λεφτά υπάρχουν κ α. Τα κεφάλια μέσα (κατά το ανέκδοτο) και αν είμαστε τυχεροί βλέπουμε !!!
    Όχι όμως ίδια όλα τα σπίτια της γειτονιάς ( βλέπε Λιβύη. Αίγυπτο , Συρία ) μια φορά ας το παίξουμε και εμείς χαζοί και να σφυρίζουμε αδιάφορα, θα αλλάξουν τα πράγματα και τότε καλύτερα να είσαι ισχνός παρά χωλός.

  23. Ν.Π. avatar
    Ν.Π. 15/06/2013 17:27:25

    Επειδή βλέπω μια σκληρή γραμμή, να πω κάτι κι εγώ. Το ότι έπρεπε να γίνει επιτέλους κίνηση στην ΕΤ, δεν το αμφισβητώ καθόλου. Με την κεντρική ιδέα συμφωνώ. Αλλά ο τρόπος που έγινε είχε τις εξής επιπτώσεις: έδωσε την ευκαιρία στο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ να πάρει το 100% του ελέγχου σ ένα κανάλι με τεράστια υποδομή. Έβγαλε από τη δύσκολη θέση τον Τσίπρα και τις γκρίνιες που θα είχε στο συνέδριο. Εξασφάλισε την επιτυχία της συγκέντρωσης του, αφού πόλωσε το κλίμα. Ανησύχησε την Ευρώπη και δημιούργησε κυβερνητική κρίση. Το τελευταίο (διεθνής ανησυχία) είναι το πλέον σοβαρό.
    Ο κύριος πρωθυπουργός είναι υπεύθυνος και ψύχραιμος. Δεν νομίζω, ότι θα πρέπει να επιμείνει στο κλείσιμο. Μια τέτοια γενναία και λογική απόφαση, θα ξεφουσκώσει την αντίδραση για το τρόπο, θα φέρει την συζήτηση επί της ουσίας, θα λήξει την απεργία και θα καθησυχάσει την ευρωπαϊκή και διεθνή γνώμη.
    Γιατί μας ενοχλεί ν’ ανοίξει η ΕΤ και να φέρει στη βουλή κανονικά τις προτάσεις της η Παράταξη; Η ένσταση του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ είναι για τον τρόπο. Ωραία λοιπόν, ας ανοίξει η ΕΤ, φέρνουμε τη δική μας πρόταση και την καταθέτουμε. Αφαιρούμε έτσι κάθε πρόφαση.
    Σκεφτείτε το, γιατί κι αν ακόμη βγει η ΝΔ πρώτη κι αυτοδύναμη, (πράγμα αμφίβολο μ' ένα κανάλι να λέει αυτά και τα ιδιωτικά να σιωπούν) θα τιναχτούν θυσίες χρόνων στο αέρα από τον πολύτιμο χρόνο, που θα χαθεί. Θα βρεθούμε αντί εμπρός, πίσω. Με ότι αυτό συνεπάγεται για μετά. Δεν αντέχει η χώρα περιπέτεια, ας γίνει κατανοητό.
    Ευχαριστώ.

  24. mid avatar
    mid 15/06/2013 17:38:16

    @Σύριζαλβανία Σωστός αλλά πιστεύω οτι αν το 2010 ο γαπ βαραγε κανόνι και σταματούσαμε να εξυπηρετούμε το χρέος μας και επιστρέφαμε στην δραχμη αν εφαρμόζαμε μόνοι μας ένα σκληρό μνημόνιο σήμερα τα πράγματα θα ήταν καλύτερα καθώς θα είχαμε απαλλαγεί από το "σκληρό" ευρώ και θα μπορούσαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στους ισχυρούς μας τομείς ναυτιλία,τουρισμο και αγροτική παραγωγή.Βέβαια οι πρώτοι μεταβατικοί μήνες θα ήταν τραγικοί λόγω αρνητικού ισοζυγίου εισαγωγών-εξαγωγών αλλά πιστεύω λόγω οτι είμαστε λαός που το λέει η καρδιά του θα τα καταφέρναμε

  25. πιλαβιος avatar
    πιλαβιος 15/06/2013 18:14:31

    Τα γιουργα δεν πιανουν πια ουτε στο ποδοσφαιρο ,ποσο πια στην πολιτικη.Να κοιταξει η ΝΔ ,να μεινει πιστη στις εξαγγελιες της και τις αποφασεις της και θα εχει ενα σημαντικο κομματι της κοινωνιας μαζι της ,αν δεν συνεχισει αποφασιστικα την βλεπω τριτο κομμα συντομα

  26. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 18:24:16

    Περικλή ξεχνάς δύο κρίσιμες παραμέτρους:
    1) ΠΑΣΟΚ (ν. 4002/11, 4η επικαιροποίηση μνημονίου για κλείσιμο ΕΡΤ) και ΔΗΜΑΡ (μη συμπλήρωση απολύσεων από Μανιτάκη για την εκταμίευση της δόσης) είναι οι αποκλειστικά υπεύθυνοι της υπόθεσης ΕΡΤ
    2) Η πνπ (μάλλον απ'εκεί προκύπτει το ''νέος Μεταξάς'') ήταν γνωστή στους 2 κυβ. εταίρους από την Κυριακή. Τι έκαναν; Σιώπησαν 2 μέρες και προβάριζαν στον καθρέφτη το ρόλο του ''δημοκράτη'' μέχρι να βγει η πνπ; Το δε κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν γνωστό εδώ και 3 εβδομάδες από τον τύπο. Μάλλον θα έπεσαν από τα σύννεφα...
    Η στάση ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ (μη στήριξη πνπ) είναι ακατανόητη και εξαιτίας αυτών που ανέφερα πιο πάνω, αλλά και εξαιτίας της γνώσης/πολιτικής αντίληψής τους ότι αν υποχωρήσει τώρα ο Σαμαράς στην ΕΡΤ, καμία μεταρρυθμίση δε θα γίνει στο μέλλον.

  27. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/06/2013 18:24:25

    1. Μόνον απο τον Σαμαρά εξαρτάται, άν ισχύει.
    2. Καραμανλής Β' (πίσω στις πρόωρες εκλογές), Παπανδρέου Γ' (πίσω στο δημοψήφισμα)...

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Uncle Stgm 15/06/2013 21:17:28

      1. Εντάξει, συμφωνώ..

      2. Το ίδιο λέμε, όχι?
      Καραμανλής Β΄, Παπανδρέου Γ΄τους ρουφάει η χρονοδίνη όπως μιλάμε!
      "ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ" θα γραφτεί με μεγάλα γράμματα!
      Για να μην πω τίποτα άλλο βαρύτερο..

  28. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 15/06/2013 18:27:28

    Σωστό, αλλά κάποτε πρέπει να γίνει κάτι σ'αυτή τη χώρα. Αν αρχίσουμε και αναλύουμε τι έχει κάνει ο ένας κι ο άλλος δε θα τελείωσουμε ποτέ!

  29. mid avatar
    mid 15/06/2013 18:29:13

    @Heaven Στην ερτ δεν είχαν όλοι το συμβόλαιο της Στάη και του Λιατσου ξέρετε υπήρχαν και κόσμος που δούλευε και αμοιβοταν όσο ένα μεσος ιδιωτικός υπάλληλος όσα έπαιρνε η Στάη και ο Λιατσος το χρόνο περνάν συνολικά 100 απλοί εργαζόμενοι της ερτ κάμεραμαν ηχοληπτες κ.α και αυτοί οι 500-700 απλοί εργαζόμενοι πλήρωναν φόρους,καταναλωναν και έμμεσα "διναν" δουλεια σε άλλους 50-100 ανθρώπους αλλά για εσάς αυτα είναι ψιλά γράμματα μάλλον

    • thirty avatar
      thirty @ mid 15/06/2013 19:31:32

      Τότε ας δεχτούν να παίρνουν όλοι εκεί μέσα μέχρι 1000 ευρώ ή να μπουν στο ενιαίο μισθολόγιο. Ας κοπούν όλες οι εξωτερικές παραγωγές και όλες οι υπερωρίες με εφαρμογή κυκλικού ωραρίου. Ας δεχτούν να μπουν στην ΕΡΤ ορκωτοί λογιστές.
      Αυτά τα δέχονται ή θα επιμένουν σε απεργίες;
      Αν είναι καθαροί και τα σκάνδαλα τα κάνουν τα λίγα λαμόγια θα έπρεπε να τα είχαν δεχτεί αυτά προ πολλού όπως τα δέχτηκαν όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες.
      Ας βγουν να το προτείνουν. Αυτοί που είναι σαν εμάς.
      Το λένε; Όχι. Άρα;

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ mid 15/06/2013 20:06:53

      Σωστη παρατηρηση αλλα γιατι τα συνεργεια της ΕΡΤ εβγαιναν για ρεπορταζ με τριπλασιο αριθμο εργαζομενων απο τα αντιστοιχα των ιδιωτικων;

  30. Mihalis avatar
    Mihalis 15/06/2013 18:49:21

    Καλύτερα να είναι μια αποφασιστική νίκη όπως αυτή του Αυγούστου του 1949!

  31. Mihalis avatar
    Mihalis 15/06/2013 18:56:18

    Αν εννοείς τον Οκτώβρη του '09, πράγματι η νίκη μας ήταν σαρωτική, παρότι βγήκε το πασοκ με 160 έδρες.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Mihalis 15/06/2013 22:48:02

      Νοέμβρη του 2009 στις εσωκομματικές της ΝΔ, σ'αυτό αναφερόταν ο Heaven!

  32. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 15/06/2013 19:05:47

    Θα γελασει και ο καθε πικραμενος αν το ΣτΕ κρινει παρανομο το κλεισιμο της πρασινοκοκκινης ΕΡΤ των golden boys τη στιγμη που εχει απορριψει επανειλημμενως,εκατονταδες προσφυγες αλλων φορεων και πολιτων.
    Τετοιες ιδεες απεμπλοκης απο δηθεν "αδιεξοδα" θα εξαγριωσουν το λαο.

  33. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 15/06/2013 19:12:19

    Δεν επιτρέπεται να μου περισσεύουν εμένα χρήματα από τους κεφαλικούς φόρους και τα χαράτσια και να δίνω εγώ δουλειά σε άλλους παρά να τα δίνω σε αυτούς για να γεμίζουν αυτοί τις …ταβέρνες!
    Ο μεροκαματιάρης οικοδόμος που έχει να δει ταβέρνα από την εποχή των δανεικών και των παχέων αγελάδων και πληρώνει κεφαλικούς φόρους και είναι και άνεργος δεν έχει δικαίωμα στην αναδιανομή με δημόσιες επενδύσεις που θα γίνουν από πόρους που θα περισσέψουν κλείνοντας δημοσίους οργανισμούς;

    Σκεφτείτε και εσείς κάτι.
    Τα χρήματα για δημόσιες επενδύσεις μένουν ως επί το πλείστον στη χώρα μας λογω του ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται άμμος τσιμέντα χαλίκι και πολλά άλλα παράγονται εδώ , ενώ τα χρήματα για διατροφή καταλήγουν στις τσέπες των ξένων αφεντάδων!
    Ταυτόχρονα απολαμβάνω με δημόσια έργα και ποιοτική αναβάθμιση της ζωής μου. Για αυτό πληρώνω φόρους και όχι για να πληρώνονται …αργομισθίες!
    Ελπίζω να μην κάνετε και εσείς σύγκριση στα δημόσια έργα που αναφέρομαι εγώ με τον Μπόμπολα όπως δεν θέλετε και εσείς να συγκρίνουμε την σταη με τους απλούς εργαζόμενους!

    Η λογική αυτή της αναδιανομής έχει νόημα όταν φορολογείς με λογικούς συντελεστές εισοδήματα όχι περιούσιες και κεφαλικούς φόρους σε οποιονδήποτε ακόμα αναπνέει σε αυτήν την χώρα και δεν έχει αυτοκτονήσει …από τα χαράτσια!
    Αυτή η αριστερή λογική της αναδιανομής μας έφτασε στον γκρεμό!
    Το σοσιαλιστικό παραμύθι της αναδιανομής δυστυχώς δεν έχει αίσιο τέλος, το βλέπουμε όλοι!

  34. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 15/06/2013 19:14:36

    Με ΟΛΑ τα στραβα και τα λαθη της, η Ν.Δ ειναι ακομα και τωρα η μονη σοβαρη πολιτικη δυναμη στη χωρα. ΟΛΟΙ εσεις που τη χτυπατε, αν καταφερετε και τη ριξετε πιο χαμηλα εκλογικα (μονο αυτο μπορειτε να πετυχετε, γιατι η Ν.Δ ΔΕΝ θα διαλυθει ποτε ), το μονο που θα καταφερετε θα ειναι να κανετε τις ζωες ΟΛΩΝ μας, ακομα πιο δυσκολες, και για πολλους απο μας ακομη πιο τραγικες.

    Μετα ομως μην χαθουμε, γιατι θα σας ζητηθουν ευθυνες, οσο του αναλογει του καθενος σας. Μην κριβεστε και μην αρχισετε τα σαπια, του στυλ > ''εγω δεν ψηφισα ποτε το ''χ'' - ''ψ'' κομμα κτλ κτλ.
    Αυτα, και υγεια να εχουμε, να δουμε και τα αλλα σεναρια, και τις όποιες συνεπειες θα εχουν για το μεσο Ελληνα πολιτη. Μη χαθουμε μονο...

  35. Agriemenos avatar
    Agriemenos 15/06/2013 21:21:28

    Διαφορά 0,2% έως 0,3%. Σε ένα δείγμα 1003 ατόμων πανελλαδικά (με βάση την απογραφή του 2001 και όχι του 2011) αυτή η διαφορά αντιπροσωπεύει 2-3 άτομα! (στη δημοσκόπηση απάντησαν 202 άτομα ότι θα ψηφίσουν ΝΔ και 200 ΣΥΡΙΖΑ. Αυτά τα 2 άτομα ως μερικό δείγμα δεν φτάνει ούτε τα 30 για να πούμε ότι είναι στατιστικά σημαντικό (έστω για να ακολουθεί την κανονική κατανομή - για όσους γνωρίζουν από στατιστική και οικονομετρία). Χμμμμμμμμμμμμμμμμμ

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Agriemenos 16/06/2013 00:03:32

      Και γιατί μας το λες και εμείς ξέρουμε να μετράμε...
      Διαβασες κανενα σχόλιο τους σκίσαμε,τελειώσανε,νικήσαμε,θρίαμβος;;;
      Το ότι αυτός που κυβερναει στα χειρότερα και παίρνει τις δυσκολότερες αποφάσεις είναι μπροστά απο αυτόν που κάθεται στον καναπέ και σκούζει για Δημοκρατία δεν είναι σημαντικό δημοσκοπικό εύρημα;

  36. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 16/06/2013 11:23:01

    ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΡΕΥΣΤΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΛΟΓΩΝ( ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΝΔ ΘΑ ΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ , Η ΔΗΜΑΡ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ( ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟ3-5% ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑ), Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΓΙΩΘΕΙ ΣΤΟ 5% ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΝ 2 ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΝΑΙ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ Χ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ , Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ Η ΧΑ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΧΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΒΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ, ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ΤΣΙΠΡΑ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΝΔ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ , ΓΙΑΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΣΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.