Δημοσκόπηση έκπληξη: Ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται με 3,6% αλλά οι πολίτες δε θέλουν εκλογές και επιθυμούν κυβέρνηση με βασικό πόλο τη ΝΔ
25/12/2014 13:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δημοσκόπηση έκπληξη: Ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται με 3,6% αλλά οι πολίτες δε θέλουν εκλογές και επιθυμούν κυβέρνηση με βασικό πόλο τη ΝΔ

Προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ με 3,6% έναντι της ΝΔ στην πρόθεση ψήφου, σύμφωνα με δημοσκόπηση που πραγματοποίησε η εταιρία Marc για λογαριασμό του Alpha. Συγκεκριμένα, στο ερώτημα «αν γίνονταν σήμερα εκλογές τι θα ψηφίζατε», ΣΥΡΙΖΑ απάντησε το 28,5% των ερωτηθέντων και ΝΔ το 24,9%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το Ποτάμι 5,8%.

Ακολουθούν η Χρυσή Αυγή με 5,7%,το ΚΚΕ με 5,3% το ΠΑΣΟΚ με 4,5% και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 3,3%.
Το ΛΑ.Ο.Σ. συγκεντρώνει 1,9%, η ΔΗΜΑΡ 1,2% και οι Οικολόγοι Πράσινοι 1,1%. 'Άλλο Κόμμα απάντησε το 6,9%. Άκυρο/Λευκό 3,6%, ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος ανέρχεται στο 7,6% των ερωτηθέντων.

Σε ότι αφορά τη συσπείρωση των ψηφοφόρων, στη ΝΔ είναι μόλις στο78,3% ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι ένα 6,7% φεύγει από τη Νέα Δημοκρατία και πάει στον ΣΥΡΙΖΑ.

Αντίστοιχα, η συσπείρωση στην Κουμουνδούρου βρίσκεται στο 82,7% κι ένα 3,6% μετακινείται προς τη ΝΔ.

Επίσης, το 56,9% θέλει να εκλεγεί τώρα Πρόεδρος της Δημοκρατίας και να μην πάμε σε εκλογές ενώ το 38,7% θέλει εκλογές.

Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλα ενδιαφέροντα ευρήματα που θα πρέπει να βάλουν σε σκέψεις τα πολιτικά κόμματα.

Στην ερώτηση για το τι κυβέρνηση θέλουν οι Ελληνες, το 38,8% απαντά μια κυβέρνηση με βάση τη ΝΔ και το 23,9% μια κυβέρνηση με βασικό πόλο τον ΣΥΡΙΖΑ. Μόλις 18,4% θέλει να εκλεγεί με αυτοδυναμία ο ΣΥΡΙΖΑ.

Σχεδόν 7 στους 10 (67%) πιστεύει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα εφαρμόσει την ίδια πολιτική στην οικονομία κι όχι κάτι διαφορετικό.

Το 57,8% λέει ότι μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προκαλεί φόβο για τα χειρότερα και το 33,3% ελπίδα για το καλύτερο.

Το 66,2% λέει ότι η χώρα δεν πρέπει να επιστρέψει στη δραχμή αν δε μειωθεί το χρέος και το 27,6% θέλει επιστροφή στο εθνικό νόμισμα.

Ο Αντώνης Σαμαράς με 28,4% προηγείται του Αλέξη Τσίπρα (25,5%) στην ερώτηση για το ποιον πιστεύει περισσότερο ο λαός.

www.imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 25/12/2014 13:43:48

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗ . ΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΘΑ ΤΙΣ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ , ΕΙΝΑΙ Β Α Σ Ι Μ Ο ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

    • Ο Ιππέας avatar
      Ο Ιππέας @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 26/12/2014 05:22:21

      Φίλε Πειραιώτη, <b>Ας μην μειώνουμε την νοημοσύνη μας</b><I> (με ιδιαίτερη έμφαση στο υπόλοιπο 34,1% που η δημοσκόπηση δεν καλύπτει)</I> διότι αυτό δεν είναι θέμα φόβου αλλά ενα απλό θέμα κοινής λογικής.

  2. θεσσαλος avatar
    θεσσαλος 25/12/2014 18:50:34

    Η Νεα Δημοκρατια αν και πληγωμενη εχει τα χαρακτηριστικα του μεγαλου κομματος..Οι εκλογες ειναι ντερμπυ..Ο Τσιπρας δεν τραβαει,εχει ταβανιασει στο 28-30%..Ο Σαμαρας εχει περιθωριο να ανεβασει τα ποσοστα του και να τις παρει τις εκλογες..

    • Hunter avatar
      Hunter @ θεσσαλος 25/12/2014 19:31:02

      Όλο το κουμπί είναι να ψηφίσει Ν.Δ το 7%-8% που φαίνεται να δηλώνει ότι θα ψηφίσει Χ.Α και ΛΑ.ΟΣ.
      Αν γίνει αυτό, ο ΣΥΡΙΖΑ θα γίνει 150 συνιστώσες και θα ξαναγυρίσει στο 3% που είχε πάντα...

      • Ο Ιππέας avatar
        Ο Ιππέας @ Hunter 26/12/2014 05:56:09

        Φίλτατε Hunter Aν προσθέσεις (άλλο κόμμα+άκυρο/λευκό+αδιευκρίνηστη ψήφο + το υπόλοιπο) θα εκπλαγείς βλέποντας πως ένα 34,1% ΚΑΙ αυτής της δημοσκόπησης είναι στον καθαρό αέρα. Καταφανώς, και επειδή αποκλείω οτι ενας Συριζαίος θα ήταν υπο αμφίβολη σκέψη του τι θα ψηφίσει, θεωρώ ότι η πλειονότης του 34,1% θα είναι ψήφοι που θα πατήσουν το ΚΟΥΜΠΙ της σιγουριάς. Παρακαλώ την γνώμη σας.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Ιππέας 26/12/2014 10:21:42

          ΣΩΣΤΟΣ.

  3. Naruto avatar
    Naruto 25/12/2014 19:31:33

    Η δημοσκόπηση φέρνει ένα μήνυμα στον Σαμαρά που πρέπει να το λάβει υπόψιν . Το μήνυμα λέει : θέλουμε κυβέρνηση ΝΔ αλλά η πολιτική σου δεν μας αφήνει περιθώρια να την ψηφίσουμε . Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κυβερνήσει γιατι μια τέτοια κυβέρνηση θα είναι τραγέλαφος με τις αλλοπρόσαλλες συνιστώσες .

  4. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 25/12/2014 20:09:44

    «Προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ με 3,6% έναντι της ΝΔ» και .... «το 38,8% απαντά μια κυβέρνηση με βάση τη ΝΔ και το 23,9% μια κυβέρνηση με βασικό πόλο τον ΣΥΡΙΖΑ» αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του παραδόξου εγώ είμαι ο George Gallup. Μα τι νομίζουν ότι τρώει ο Ελληνικός λαός κουτόχορτο ; Εγώ θεωρώ ότι αυτές οι δημοσκοπήσεις κινούνται όχι στα όρια του στατιστικού λάθους αλλά στα όρια του ποινικού αδικήματος και δυστυχώς μέχρι την 1η Φεβρουαρίου θα δούμε πολλές τέτοιες "αντικειμενικές" δημοσκοπήσεις.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Γιάννης Κιαπέκος 25/12/2014 20:41:23

      ΒΙΑΖΕΣΑΙ . ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ Γιάννης Κιαπέκος 25/12/2014 20:45:08

      Κάνεις και συ το λάθος, να μην προσθέτεις αυτούς που θέλουν αυτοδύναμη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ή της Ν.Δ, με αυτούς που θέλουν Κυβέρνηση με πόλο τον ΣΥΡΙΖΑ ή τη Ν.Δ. Κάνε τις δύο προσθέσεις και θα δεις ποιο είναι το πραγματικό εύρημα, το οποίο συνάδει με την πρόθεση ψήφου. Χρόνια πολλά!

      • dim avatar
        dim @ ΙΚΟ 25/12/2014 22:10:21

        Σωστό, είναι λίγο παραπλανητικό έτσι όπως παρουσιάζεται το εύρημα... Παρόλα αυτά, το εύρημα αυτό δείχνει ότι η ΝΔ έχει πολύ μεγαλύτερη "δεξαμενή", από την οποία μπορεί να αντλήσει τώρα προεκλογικά, σε συνθήκες πόλωσης, και με τα μηνύματα από την Ευρώπη να είναι αμείλικτα. Η Ευρώπη στην ουσία θα θέσει προεκλογικά το εξής πλαίσιο: «Να κάνουμε πίσω ως δανειστές και να υποκύψουμε σε εκβιασμούς μιας κυβέρνησης της ριζοσπαστικής αριστεράς είναι πλέον σαφές ότι δε πρόκειται να γίνει. Το deal που προτείνουμε ως δανειστές στους έλληνες ψηφορόρους είναι πολύ απλό: Για να συνεχίσετε να έχετε ρευστότητα και να πληρώνετε τις υποχρεώσεις σας πρέπει να κάνετε τα εξής τρια: α) ως εκ των ουκ άνευ δε συζητάμε ότι σε καμία περίπτωση δεν αλλάζετε μονομερώς ήδη ψηφισμένους νόμους, όπως ο κατώτερος μισθός, ο 13ος μισθός κλπ... β) ψηφίζετε όλες τις μεταρρυθμίσεις που είναι στο πακέτο, όπως καμία σύνταξη κάτω των 62, μειωμένη από τα 20 χρόνια, συνδικαλιστικός νόμος, εξορθολογισμός δημοσίου κλπ..., και γ) για να μη μας λέτε και ότι δεν υποχωρούμε και σε κάτι, παρότι την 28η Φεβρουαρίου προβλέπουμε κενό για το 2015 ύψους 4 δις (προβλέπαμε 2,5 αλλά αφού πήγατε σε παρατεταμένη αστάθεια λόγω εκλογών, αυτό ανέβηκε στα 4 δις), πάρτε τώρα δημοσιονομικά μέτρα 2 δις ευρώ, και τα υπόλοιπα θα τα καλύψουμε εμείς μέσα από την μελλοντική διευθέτηση του χρέους, που θα μειωθούν τα επιτόκια, και άρα αντί 6 δις πρωτογενές πλεόνασμα, θα απαιτηθεί πχ 4 δις με την διευθέτηση που θα κάνουμε, και άρα με 2 δις από εσας το κενό θα είναι μηδέν μετα τη διευθέτηση». Υ.Γ. «Και για να μη παίζουμε τις κουμπάρες, και μας λέτε μετά ότι εμείς φταίμε, εμείς προειδοποιούμε τον Ελληνικό λαό να έχει και υπόψη του το παράδειγμα των αδελφών τους των Κυπρίων. Αν δεν κάνετε δεκτή τη πρόταση αυτή, και προκληθεί αναστάτωση πχ στις τράπεζες, στις επενδύσεις κλπ, έστω και για μια βδομάδα που θα κλείσουμε τη στρόφιγγα, εμείς άντε θα σας δώσουμε και μια ακόμα ευκαιρία, παρότι θα μας έχετε κάνει μαγκίτσες, αλλά το κενό που στο μεσοδιάστημα θα έχει δημιουργηθεί λόγω πτώσης ΑΕΠ, πτώσης εσόδων λόγω φυγής επενδύσεων και καταθέσεων κλπ, θα το καλύψετε εσείς που κάνατε τις μαγκίτσες, και άρα, για να ξανανοίξουμε τη στρόφιγγα, θα πρέπει να πάρετε μέτρα όχι 2 ή 4 δις, αλλά 6-7 δις και βλέπουμε, ανάλογα με το μέγεθος της αναστάτωσης που θα έχετε μόνοι σας δημιουργήσει στην οικονομία σας.... Φιλικά... οι δανειστές σας».... Μέσα σε αυτό το ξεκάθαρο, και δεδομένο πλαίσιο επομένως, και μπροστά στο διλημμα να καταστρέψουμε μέσα σε 10 μέρες όλα όσα πετύχαμε με θυσίες 5 χρόνια, και να αρχίσουμε από ακόμα χειρότερο σημείο εκκινησης και χωρίς άλλες αντοχές πλέον, πιστεύω ότι η δεξαμενή των νοικοκυραίων, μικρομεσαίων, που έχουν ακόμα πάρα πολλά να χάσουν, και που όσο και αν δικαίως γκρινιάζουν τώρα, και περνάνε δύσκολα, ξέρουν ότι με μαγκιές, και περιπέτειες, δε θα χάσουν μόνο το 25% που έχουν χάσει ως τώρα, αλλά θα χάσουν άλλο ένα 30% - 50% επιπλέον, μέσα σε λίγες μόνο μέρες, θα στηρίξουν τη ΝΔ, ώστε η νέα κυβέρνηση να είναι και πάλι με κορμό τη ΝΔ, και όχι με κορμό τους άσχετους και παλαβούς Συριζαίους...

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ dim 26/12/2014 00:55:55

          ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ , ΣΑΝ "ΣΚΙΑΧΤΡΟ" ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΤΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ . ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.

        • George N avatar
          George N @ dim 26/12/2014 05:21:02

          Αυτά είναι λογικά επιχειρήματα που μικρή τύχη έχουν σε παράλογες συνθήκες. Η απίστευτη λιτότητα που επιβλήθηκε στον κόσμο υπέρ ενός κρατικού τομέα που έφτασε να απομυζά 6 στα 10 ευρώ που παράγονται στη χώρα είχε ένα ακόμα χαρακτηριστικό που κάνει την διαφορά. Ήταν αδιέξοδη. Μόνο ο φόβος δεν αρκεί. Πρέπει να υπάρχει και η ελπίδα.

          • Naruto avatar
            Naruto @ George N 26/12/2014 10:15:47

            Χρόνια πολλά George . Έχω βαρεθεί να τα λέω αυτά ,στην Ιρλανδία το πακέτο των μέτρων περιείχε 25% αύξηση φόρων και 75% μείωση δημοσίων δαπανών και ήδη η χώρα αυτή βγήκε απο τα μνημόνια . Στην Ελλάδα έκαναν ακριβώς το αντίθετο και ακόμα βουλιάζουμε .

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Naruto 26/12/2014 10:56:44

            Δηλαδή η μείωση των μισθών των ΔΥ κατά 40-45% που εφαρμόστηκε εδώ δεν ήταν μείωση δαπανών του κράτους;

          • foros1 avatar
            foros1 @ Γεώργιος Τ. 26/12/2014 12:07:43

            φυσικά και ήταν και μάλιστα υπερβολική. γιατί αν παράλληλα καταπολεμούσε στο ίδιο ποσοστό και την φοροδιαφυγή, την τωρινή αλλά και της 12ετίας του ευρώ, δεν θα υπήρχε σήμερα αυτή η κατάσταση.

          • Naruto avatar
            Naruto @ Γεώργιος Τ. 26/12/2014 12:39:28

            Οι μειώσεις δεν ξεπέρασαν το 20 με 25% και αφορά κυρίως τις συντάξεις .

          • George N avatar
            George N @ Γεώργιος Τ. 26/12/2014 23:27:53

            Δεν υπήρξε μείωση 45% των μισθών των ΔΥ και θα ήταν παράλογο να υπάρξει. Υπήρξε μεταφορά κόστους από τους μισθούς στις συντάξεις μια και φουρνιές από ΔΥ βγήκαν σε πρόωρη συνταξιοδότηση. Το να συγκριθεί το μισθολογικό κονδύλι χωρίς να ληφθεί υπόψη αυτό προφανώς οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα. Το ουσιαστικό όμως είναι ότι η μείωση του ΑΕΠ ήταν μεγαλύτερη από την μείωση των δημοσίων δαπανών. Επομένως αυτές αυξήθηκαν στα χρόνια της κρίσης ως ποσοστό του ΑΕΠ. Αν κάποιος πιστεύει ότι το Ελληνικό Δημόσιο είναι η ατμομηχανή που θα βγάλει από το τέλμα την Ελληνική οικονομία προφανώς και δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την εξέλιξη. Θα συμφωνήσει δε ότι η αύξηση των Δ. Δαπανών στο 65-70% του ΑΕΠ που πρεσβεύει ο Συριζα είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Σε αυτούς που κοιτάνε το Ελληνικό Δημόσιο και δυσκολεύονται να δουν...ατμομηχανή, η εξέλιξη φαντάζει μοιραία. Σίγουρα ακατανόητη μια και είναι σαν μια επιχείρηση λίγο πριν βάλει λουκέτο να κλείνει το τμήμα που φέρνει κέρδη και να δίνει τα χρήματα στο τμήμα που την βάζει μέσα.

          • Vaylane avatar
            Vaylane @ Γεώργιος Τ. 27/12/2014 22:25:57

            40-45% ;;;; Πού το είδες αυτό ; ; Βαριά 25% ηταν οι μειώσεις. Να μην λέμε και ότι θέλουμε....

          • George N avatar
            George N @ Naruto 26/12/2014 23:32:36

            Τις καλύτερες ευχές μου Naruto. Δυστυχώς έτσι είναι. Κι αν ήταν να σωθεί το δημόσιο και ο κόσμος που ζει από αυτό θα έλεγε κανείς...χαλάλι. Το άσχημο είναι ότι κόπηκε το κλαδί πάνω στο οποίο καθώτανε.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΙΚΟ 26/12/2014 00:48:02

        ΤΙ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΜΕ . ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ? ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 26/12/2014 10:24:10

          Διάβαζε τις απαντήσεις, με τις αντίστοιχες στήλες τους, ο επισχολιασμός μου δεν αφορούσε το δικό σου σχόλιο αλλά του Γιάννη Κιαπέκου. Χρόνια πολλά!

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ ΙΚΟ 26/12/2014 00:54:39

        Επειδή μου αρέσει η μπακαλική λόγω επαγγέλματος ☺ έχουμε και λέμε : Στατιστικό δείγμα 100 ατόμων : Στο πρώτο ερώτημα τι θα ψηφίσετε απαντούν 28 άτομα ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και 25 άτομα Ν.Δ. Στο δεύτερο ερώτημα (στα ίδια ακριβώς άτομα) με τι βασικό κορμό προτιμάτε κυβέρνηση απαντούν 39 άτομα Ν.Δ. και 24 ;;; άτομα ΣΥ.ΡΙΖ.Α . Το να κερδίσει η Ν.Δ. 14 άτομα (από τους ποταμίσιους και το Κ.Κ.Ε) το καταλαβαίνω ;;; Όμως ψηφοφόρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. (4 τον αριθμό) να προτιμάει κυβέρνηση με κορμό την Ν.Δ. το βρίσκω σουρεαλιστικό. Χρόνια Πολλά και σε σένα!

        • dim avatar
          dim @ Γιάννης Κιαπέκος 26/12/2014 01:48:50

          Υπάρχουν άλλες δύο κατηγορίες στις απαντήσεις που δίνονται: "αυτοδύναμος Σύριζα 18%", "αυτοδύναμη ΝΔ 10%" Άρα σύνολο: "ΝΔ - αυτοδύναμη ή εστω με κορμό ΝΔ, 48%" "ΣΥΡΙΖΑ - αυτοδύναμος ή έστω με κορμό Σύριζα, 42%" "Κάτι άλλο, 10%"

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ dim 26/12/2014 06:07:16

            Δεν απαντήθηκε η ερώτησή μου. Πως από τα 28 άτομα που θα ψηφίσουν ΣΥ.ΡΙΖ.Α ,σύμφωνα με την δημοσκόπηση, υπάρχουν τέσσερα που προτιμούν την Ν.Δ. ως βασικό κορμό μιας κυβέρνησης.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ dim 26/12/2014 10:49:41

            Αυτή είναι η ανάγνωση των απαντήσεων, δεν είναι όμως αυτή η ερμηνεία τους. Γιατί; Επειδή οι δυνητικές απαντήσεις στο ερώτημα, στοιχίζονται μόνο στο δίπολο ΣΥΡΙΖΑ - Ν.Δ. Έτσι, οι περισσότεροι από αυτούς που στην πρόθεση ψήφου λένε ΠΟΤΑΜΙ, ΠΑΣΟΚ, ενδεχομένως ΛΑΟΣ και κάποιοι Χ.Α κλπ, συγκροτούν μαζί με αυτούς της Ν.Δ μια πλειοψηφία η οποία αποτυπώνεται στο διλημματικού και διπολικού χαρακτήρα τεθέν ερώτημα. Όμως, αυτή η πλειοψηφία είναι απολύτως φυσιολογικό, να μην αποτυπώνεται στην πρόθεση ψήφου, αφού εκεί, σε όλη την παλέτα των κομμάτων, πλειοψηφεί ο ΣΥΡΙΖΑ της Ν.Δ. Ενισχυτικό της ερμηνείας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πλειοψηφεί είναι το αποτέλεσμα της απάντησης που αφορά την αυτοδυναμία του ενός ή του άλλου, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται κατά 8% περίπου. Χρόνια πολλά!

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ ΙΚΟ 26/12/2014 11:24:02

            Ρε φίλε ΙΚΟ το ποσοστό της Ν.Δ. 38,8% το καταλαβαίνω (που λέει ο λόγος) εκείνο που δεν "κολλάει" είναι το ποσοστό 23,9% που θέλουν κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. να υπολείπεται του 28,5% που προτίθενται να ψηφίσουν ΣΥ.ΡΙΖ.Α . Και σε κάθε περίπτωση αυτές οι "πονηρές ερωτησούλες" των δημοσκοπήσεων δεν ξέρω ποιο σκοπό εξυπηρετούν μια και είναι γνωστό ότι τα κόμματα επικαλούνται επιλεκτικά τις δημοσκοπήσεις όταν τα συμφέρει.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Γιάννης Κιαπέκος 26/12/2014 12:03:31

            Γιατί πέραν αυτών που θέλουν Κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ (~24%) υπάρχουν και αυτοί που θέλουν αυτοδύναμη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (~18%). Αν αθροίσεις τα δύο αυτά ποσοστά υπερκαλύπτεται η πρόθεση ψήφου.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ ΙΚΟ 26/12/2014 12:27:25

            Σου υπόσχομαι ότι είναι το τελευταίο μου σχόλιο (αρχίζω να νιώθω χαζός) επί του θέματος. Δηλαδή μου λες ότι αν ένας συριζαίος (από τους 28 ) ερωτηθεί "προτιμάς κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α ή με κορμό την Ν.Δ." θα απαντήσει με Ν.Δ. Και για να το εξηγήσω μαθηματικά κυβέρνηση με κορμό κάποιο κόμμα είναι υπερσύνολο του αυτοδύναμη κυβέρνηση.

          • dim avatar
            dim @ Γιάννης Κιαπέκος 26/12/2014 14:57:58

            Κανένας Συριζαίος από τους 28 δεν απαντάει "κυβέρνηση με κορμό τη ΝΔ"... Από τους 28 Συριζαίους, οι 18 απαντάνε ¨αυτοδύναμος Σύριζα", και οι υπόλοιποι 10 απαντάνε "κυβέρνηση με κορμό Σύριζα"... Και έρχονται και άλλοι 14 (προφανώς από ΚΚΕ, Ανταρσία, ισως και ΑΝΕΛ, και λοιπά μικρά), που συμπληρώνουν τους 24 που λένε "κυβέρνηση με κορμό Σύριζα"... Είναι πολύ απλό, απλά δεν έχεις καταλάβει ότι οι απαντήσεις που μπορούσε να δώσει ο καθένας ήταν 5 και όχι 2... Ήταν: κορμό Σύριζα (24%), αυτοδύναμο Σύριζα (18%), κορμό ΝΔ (38%), αυτοδύναμη ΝΔ (10%), άλλο (10%

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ dim 26/12/2014 19:34:27

            Την υποψιαζόμουνα αυτή την "μαΐμουδιά" αλλά δεν πίστευα ότι μπορεί να δημοσιοποιηθεί μια τέτοια δημοσκόπηση όπου η πρόθεση ψήφου να έρχεται σε δεύτερη μοίρα και το πρωτεύον ,με διάφορες δημοσκοπικές αλχημείες ,να βγαίνει ότι η πλειοψηφία θέλει κυβέρνηση Ν.Δ. Σε ευχαριστώ πάντως για την υπομονή σου. Χρόνια πολλά.

          • Naruto avatar
            Naruto @ Γιάννης Κιαπέκος 26/12/2014 12:24:17

            Προφανώς το 4,6 θέλει κυβέρνηση μόνο απο ΣΥΡΙΖΑ και αποτελεί τον πυρήνα του κόμματος . Το υπόλοιπο 23,9 ειναι οι πρόσφυγες απο το ΠΑΣΟΚ που προσχώρησαν στον ΣΥΡΙΖΑ . Το αποκλειστικό ενδιαφέρον αυτού του 23,9% εστιάζεται στις αργομισθίες του δημοσίου γι αυτό και είναι πρόθυμοι για συνεργασίες .

          • ΝΙΚΟΣ1 avatar
            ΝΙΚΟΣ1 @ Naruto 26/12/2014 13:17:56

            Kρίμα που δεν ήλθαν στη ΝΔ όλοι αυτοί.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Κιαπέκος 26/12/2014 10:54:53

      Δεν ξέρεις να διαβάζεις και προδίδεις την κομματική σου προτίμηση. Το ποσοστό που θέλει κυβέρνηση Τσίπρα είναι οι συριζαίοι και ελάχιστοι από τα άλλα κόμματα. Το ποσοστό που θέλει Σαμαρά στην κυβέρνηση είναι οι της ΝΔ και σχεδόν όλοι από τα άλλα κόμματα. Και αυτό επειδή όλοι πλην σύριζα τρέμουν την ασυμφωνία και τον τυχοδιωκτισμό από τα στελέχη του σύριζα που θα δώσουν την απόλυτη ευκαιρία στην τρόικα να μας εκβιάσει με πολύ χειρότερα μέτρα, πράγμα που θα οδηγήσει άμεσα σε άτακτη χρεωκοπία και οικειοθελή έξοδο από το ευρώ. Εκτός των 2/3 του σύριζα και ΧΑ και ΚΚΕ, κανείς άλλος δε το θέλει αυτό. Πράγμα που εξηγεί απόλυτα τα νούμερα που σε μπερδεύουν.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Γεώργιος Τ. 26/12/2014 11:53:01

        Δεν προδίδω τίποτα γιατί δεν έχω να κρύψω τίποτα. Εκτός αν μου απαγορεύεις ☻☻☻ να ψηφίσω ΣΥ.ΡΙΖ.Α οπότε θα το ξανασκεφτώ. ☻☻☻ «Εκτός των 2/3 του σύριζα» δηλαδή υποστηρίζεις στα σοβαρά ότι υπάρχει ψηφοφόρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α που στην ερώτηση ποια κυβέρνηση προτιμάει θα απαντήσει της Ν.Δ. ; Μάλλον για χαζούς ψάχνεις.

        • greg avatar
          greg @ Γιάννης Κιαπέκος 26/12/2014 19:31:54

          Δηλαδή πού είναι τό περίεργο; Μέχρι πρίν από 2,5 χρόνια ένα 4-4,5% ήταν οί "μόνιμοι" τού ΣΥΡΙΖΑ. Από κεί καί πέρα δέν φαντάζομαι νά φαντάζεσαι ότι οί "νέοι" ψηφοφόροι του βάζουν καί τό χέρι τους στή φωτιά ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θά είναι η λύση τών προβλημάτων τους . Απλά ψάχνουν κάτι νά ψηφίσουν, αντιδρώντας στήν κατάσταση, πού νά 'χει καί κυβερνητική προοπτική. Αυτό δέν σημαίνει ότι ξαφνικά ο ΣΥΡΙΖΑ αποπνέει αξιοπιστία καί εμπνέει σιγουριά στό σύνολο τών δημοσκοπικών ψηφοφόρων του. Εσένα άς πούμε, πού τούς ψηφίζεις (καί μπράβο σου), αυτή η επίμονη καί καθόλου κρυφή πολυγλωσσία τών στελεχών του, γιά τούς τρόπους καί τούς στόχους του, σέ ηρεμεί, σέ καθησυχάζει καί σέ χαλαρώνει; Εκτός άν πιστεύεις καί σύ ότι δέν έχουμε τίποτα νά χάσουμε, οπότε πάσο.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ greg 26/12/2014 21:57:43

            Συμφωνώ μαζί σου τουλάχιστον όσον αφορά τον εαυτό μου. Θεωρώ ότι η ακολουθούμενη πολιτική δεν οδηγεί πουθενά , παρά σε ένα αργό θάνατο μεγάλου μέρους της Ελληνικής κοινωνίας και πρέπει να σταματήσει - αλλάξει αμέσως. Γιαυτό είμαι διατεθειμένος να το ρισκάρω μπας !!! και το τονίζω μπας !!! και ο Τσίπρας κάνει έστω και κάτι από αυτά που υπόσχεται. Και στη χειρότερη περίπτωση το πολύ πολύ να πει και αυτός "ουδείς αναμάρτητος" και να κάνει μια από τα ίδια με τον Σαμαρά. Τα λοιπά περί "λοιμού , καταποντισμού και τριγμού" οδόντων δεν τα θεωρώ σοβαρά.

          • greg avatar
            greg @ Γιάννης Κιαπέκος 26/12/2014 23:16:04

            Μιάς καί τό έθειξες, ο αργός θάνατος μπορεί νά θεωρηθεί καί παράταση ζωής. Καί ώς γνωστόν, όσο ζεί κανείς ελπίζει. Από τόν ανίατα ασθενή, μέχρι τήν βαριά πάσχουσα οικονομία καί κοινωνία μας. Η αντιδιαστολή τού αργού είναι ο ξαφνικός θάνατος, πού μοιάζει νά μή σέ φοβίζει ή νά μήν θέλεις νά τόν σκέφτεσαι. Καί φυσικά ο ξαφνικός θάνατος μέ τή μορφή τής αυτοκτονίας, είναι όντως ένα βήμα. Στό πουθενά. Η τρίτη επιλογή, πού μάλλον έχεις στό μυαλό σου, είναι τό θαύμα. Αν ξέρεις κι άλλη πές την. Πάντως άν ο ασθενής βρίσκει παρηγοριά σέ ένα θαύμα, γιά τήν οικονομία καί τήν κοινωνία οί παρηγοριές δέν αρκούν.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ greg 27/12/2014 08:30:08

            Τον ένα , αργό θάνατο τον ζούμε, τον άλλο τον υποθέτεις.Και εν πάσει περιπτώσει μεγάλη μερίδα των συμπολιτών σου δεν συμμερίζεται τις προβλέψεις σου.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Γιάννης Κιαπέκος 27/12/2014 15:50:13

      Να συλληφθούν πάραυτα όσοι διαφωνούν με τις απόψεις Σκουρλέτη...

  5. σκεπτικιστης avatar
    σκεπτικιστης 25/12/2014 21:14:51

    εμενα με εκπλησσει, που το 28 τοις εκατο των Ελληνων θελει δραχμη. Αν θυμαμαι καλα, ηταν κατω απο 10 τοις εκατο τον παλιο καλο καιρο. Και μαλιστα, οταν ολες οι δυναμεις, κανουν προπαγανδα υπερ του ευρω. Λιγο ακομα και πρωτο κομμα θα βγει ο Αλαβανος.

    • Naruto avatar
      Naruto @ σκεπτικιστης 26/12/2014 10:02:40

      Αυτό σημαίνει οτι ο ελληνικός λαός έχει λίγη και κακή πληροφόρηση στα της οικονομίας .

      • foros1 avatar
        foros1 @ Naruto 26/12/2014 10:51:03

        πολύ τα μπερδεύουμε, τα πράγματα είναι ποιο απλά: ο κόσμος δεν θέλει να τραβηχτεί το σχοινί τόσο ώστε να σπάσει (δραχμή). για την ΝΔ πιστεύει δεν θα το σπάσει, αλλά και ότι δεν τραβά καθόλου το σχοινί. για τον ΣΥΡΙΖΑ πιστεύει ότι θα το τραβήξει, τρέμει όμως μην το σπάσει. εκεί θα παιχθεί όλο το προεκλογικό...

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ foros1 26/12/2014 12:51:00

          Ο μόνος φόβος του κόσμου, είναι το αύριο εκτός Ευρώ. Όχι πως είναι λιγότερο τρομακτικό το αύριο εντός Ευρώ, με τις προϋποθέσεις εξόντωσης που εκβιάζοντας, απαιτούν να επιβάλουν οι δανειστές.... Αλλά το απολύτως άγνωστο, κυρίως όταν κανένας δεν το έχει καν περιγράψει πόσο μάλλον σχεδιάσει και προγραμματίσει, σίγουρα φαντάζει τραγικότερο....

        • Naruto avatar
          Naruto @ foros1 26/12/2014 13:02:31

          Απλουστευμένη αλλά και σωστή η περιγραφή της κατάστασης

      • Vaylane avatar
        Vaylane @ Naruto 27/12/2014 22:30:57

        Ίσως και να σημαίνει οτι εσύ έχεις την αυταπάτη πως έχεις καλή πληροφόρηση στα της οικονομίας...Πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα ξέρει κάτι παραπάνω απο εσένα...και κάτι λιγότερο αντίστοιχα...Περαστικά...

  6. η Dimi avatar
    η Dimi 26/12/2014 00:42:15

    “Δεν θα υπάρξει τρίτος γύρος Προεδρικής Εκλογής – Ο Σαμαράς θα προκηρύξει ΕΚΛΟΓΕΣ!” http://www.hellasforce.com/blog/den-tha-iparxi-tritos-giros-proedrikis-eklogis-o-samaras-tha-prokirixi-ekloges/ *Αν δεν φτάσεις στο χείλος του γκρεμού, δεν βγάζει η πλάτη σου φτερά για να πετάξεις.* ~Nίκος Καζαντζάκης

  7. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 26/12/2014 13:31:27

    Να ψηφίζει ο καθένας εκεί που μένει.Σιγά μην οδηγήσει κάποιος 200-300 χλμ. για να ψηφισει ΝΔ.Αντίθετα αυτός που θέλει να ριξει την κυβερνηση θα πηγαινε και με τα πόδια

  8. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/12/2014 15:26:42

    Μεταξύ μας τι ψάχνουμε τώρα, στη σημερινή Ελλάδα; Προβλέψιμα πράγματα, κανονικότητες, τα συνήθη; Εδώ ο περίφημος Μπάμπης ο Φλού, που έκανε πασίγνωστο ανά το Πανελλήνιον ο αείμνηστος Παύλος Σιδηρόπουλος, βρέθηκε, είναι υπαρκτό πρόσωπο και ζεί. Και τι είναι; Καλόγερας! Και ζεί σε ολιγομελή σκήτη ασκητών μέσα στα πυκνά δάση του Αγίου Όρους...

    • Θόδωρος 17.06.201? avatar
      Θόδωρος 17.06.201? @ Uncle Stgm 26/12/2014 19:49:40

      Ε, δεν "παίζεσαι", Θείο!.. Το Θεό σου δεν έχεις! Provocateur με τα όλα σου!.. Μόνο μην αρχίσεις τους χρησμούς πάλι.. Χρόνια Πολλά.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Θόδωρος 17.06.201? 26/12/2014 23:45:47

        Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Θόδωρε. Δεν το έκανα επίτηδες. Αυθόρμητα μου ξεπήδησε, πετάχτηκε μέσα απο το καζάνι με το χυλό αυτών των ημερών... Η αλήθεια είναι ότι με δυσκολία κρατήθηκα να μη κατρουρηθώ από τα γέλια. Είναι όμως αστείο αλλά αθώο κουλουβάχατο και γκροτέσκο, περιχυμένο με καρναβαλίστικο κομφετί Χριστουγενιάτικα. Ενώ τα άλλα γελοία, με τους Χάï, τους χάλι, τους μάϋ και τους Γκάλυ Γκάϋ αυτών τών ημερών, επίσης για να κατουριέσαι απο τα γέλια, αλλά καθόλου αθώα, απολύτως λαμόγκ και περιχυμένα όχι με κομφετί αλλά με σκαδά και άλλα υλικά υπονόμου.

  9. αλεξ avatar
    αλεξ 26/12/2014 16:20:32

    δηλαδή το 42,7% επιθυμεί αυτοδύναμη ή με βάση τον ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση και το 38,8% με τη ΝΔ. Σωστα;

  10. Μικρασιάτης.. avatar
    Μικρασιάτης.. 27/12/2014 04:46:58

    Ανεξάρτητα του τι δειχνουν οι δημοσκοπήσεις, πολύ δυσκολα δεν θα είναι πρωτο κομμα ο συριζα. Όμως είναι σημαντικό η ΝΔ να παρει ένα ποσοστο ανω του 25%, ώστε να είναι δυνατη και ενωμενη την επομενη μερα. Γιατι όταν ο συριζα θα αφησει πισω του ερείπια, τοτε παλι η ΝΔ θα κληθεί να βγαλει τα καστανα απ τη φωτια. Ως συνηθως...

  11. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 27/12/2014 16:33:41

    Θλιβερό το συμπέρασμα: Οι Έλληνες στην πλειοψηφία τους είναι ανώριμα κακομαθημένα παιδιά, που θέλουν κάποιος άλλος να βγάλει για λογαριασμό τους τα κάστανα από τη φωτιά χωρίς οι ίδιοι να ανακατευτούν. Σύριζα πρώτο κόμμα=εμείς δεν είμαστε με την "κακιά" κυβέρνηση. Όχι εκλογές=αλλά καλά τα κάνει όσα κάνει η "κακιά" κυβέρνηση. Η ανωριμότητα σε υπερθετικό βαθμό. Ένας λαός ανώριμων εγωπαθών ανοήτων. Εκεί έχουν καταντήσει την Ελλάδα οι λαϊκισμοί του Πασόκ και η ανημπόρια της ΝΔ να αντιδράσει αποτελεσματικά. Και η ανωριμότητα πληρώνεται. Και η ώρα της πληρωμής όλο και πλησιάζει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.