#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/03/2012 20:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δημοσκοπική κοπτοραπτική ... για συγκυβέρνηση!



Tην ατυχία μου!

Με πρόλαβε η Pulse!

Από την Κυριακή σκεφτόμουν να γράψω ένα κομμάτι όπου θα ...προέβλεπα τα ευρήματα που θα μας παρουσίαζαν οι γνωστές και μη εξαιρετέες εταιρείες δημοσκοπήσεων.

Που το ήξερα;

Όχι ούτε καμιά έρευνα έκανα, ούτε μαντικές ικανότητες διαθέτω, αλλά πολλά ήταν τα «νέα δεδομένα» που έπρεπε να λάβω υπόψιν μου.

Για παράδειγμα ο Πρετεντέρης στα ΝΕΑ παρουσίαζε τον Βενιζέλο ως «Επιλογή σταθερότητας», ο Καρακούσης στο ΒΗΜΑ μας πληροφορούσε ότι «Ηγέτες μόνο η μάχη γεννά», ανάλογα άρθρα διάβασα και στα άλλα «Συγκροτήματα»!

 

Οπότε, έρχεται η Pulse και «δεύτερο κόμμα το ΠΑΣΟΚ» από ...πέμπτο!

Βέβαια, εγώ ουδέποτε πίστεψα ότι το ΠΑΣΟΚ θα έρθει πέμπτο κόμμα. Αλλά για να ανεβάσεις κάτι, πρέπει προηγουμένως να το έχεις κατεβασμένο!

Και πώς το κάνουμε αυτό; Να, δίνουμε μια στον Κυρ Φώτη και από ...δεύτερο τον πάμε ...πέμπτο!

 

Μάλιστα τον Κυρ Φώτη , επειδή προφανώς είχε πάρει ψιλά τον αμανέ και  άρχισε να λέει ότι δεν θα συνεργαστεί με κανέναν, τον  βάζουμε κάτω από το ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Έτσι για να μάθει!

 

Δεύτερον, τις τελευταίες ημέρες μας προέκυψε καινούργιο κοσκινάκι. Το Κίνημα των Ανεξαρτήτων!

Ε, να μη του δώσουμε μια ώθηση;

Να στείλουμε και ένα μήνυμα στο Σαμαρά να ξεχάσει την αυτοδυναμία και να προετοιμάζεται για συγκυβέρνηση. Επιπλέον, όσο κόβουμε τα ποσοστά του Σαμαρά, τόσο ...ξεθαρρεύουν οι ...αντάρτες!

Πώς γίνεται αυτό;

Παίρνουμε κάτι από τη ΝΔ, συμπιέζουμε στο όριο και τον Καρατζαφέρη και νάσου ο κ. Καμμένος με 5%!

Ο πρώην Κυβερνητικός εταίρος, ο εμπνευστής της Κυβέρνησης Παπαδήμου, ο κ. Καρατζαφέρης μάχεται πλέον για να μπεί στη Βουλή! Τον ξεπερνάει και η «Χρυσή Αυγή»!

Το ....παράπονό μου είναι ότι έχουν ξεγραμμένη τη Θεοδώρα. Ντροπή!

Ποιό είναι το μήνυμα;

Το μήνυμα είναι απλό: μαθήματα κοπτοραπτικής για να ενισχυθεί η συγκυβέρνηση!

 

Για την ιστορία να τι λέει η δημοσκόπηση:

ΝΔ 17%

ΠΑΣΟΚ 10 %

ΚΚΕ 9,5%

ΣΥΡΙΖΑ 9,5%

Δημοκρατική Αριστερά 8 %

Ανεξάρτητοι Έλληνες 5 %

Χρυσή Αυγή 3,5%

ΛΑΟΣ 3%

Οικολόγοι Πράσινοι 2%

ΔΗΣΥ 2%

Άρμα Πολιτών 2%.

Αδέξιος Δεξιός, 21%

Όφις Ιοβόλος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/03/2012 20:18:07

    Μόνο με τον Χάρη στα πράγματα, θα υψωθεί ο ήλιος πάνω απ την Ελλάδα!

  2. Tabachaniotika avatar
    Tabachaniotika 14/03/2012 20:22:08

    71,5 % το άθροισμα , το 28,5 που πάει μήπως το κρατούν ...εφεδρεία για την Λούκα και τα άλλα παιδιά ; δεν ξέρεις κάτι μπορεί να προκύψει , να το αφήσουμε έτσι;
    Σαμαρά αυτή την στήρηξη θα σου προσφέρει ο κυρ Σταυρος; δια του μονογενούς του!!!

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Tabachaniotika 14/03/2012 22:40:30

      το 28,5% είναι τα λευκά-άκυρα-δεν γνωρίζω-δεν απαντώ.
      η σημασία της δημοσκόπησης είναι ότι τα ποσοστά είναι καθαρά χωρίς αναγωγή!

      by the way, ο μονογενής στη Συγγρού αλωνίζει!
      η οικειότητα του ξεπερνά κατά πολύ μέλη της ΝΔ που έχουν γράψει χιλιόμετρα!!!

  3. airman avatar
    airman 14/03/2012 20:23:05

    ''Θα φέρει ο βλάχος το τυρί'', που λένε και στο χωριό μου!

  4. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 14/03/2012 20:24:10

    Προσωπικα πιστευω οτι ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα αυτη η δημοσκοπηση παρα εκεινες που εδιναν κατι 30ρια στην ΝΔ

    • Tassos avatar
      Tassos @ Δραγουμης 14/03/2012 20:46:07

      Οπως έχεις καταλάβει σε ψιλογράφουμε, αλλά συνέχισε εσύ...

      • Δραγουμης avatar
        Δραγουμης @ Tassos 14/03/2012 22:34:40

        ποσο χρονων ειναι καποιος για να δινει τετοιες απαντησεις?

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Δραγουμης 14/03/2012 23:40:01

          Εκφραζει πολλους ο Tassos ακομη και πανω απο 60 !Εσυ απο που αντλεις αυτην την πιστη !Αυτες οι δημοσκοπησεις απευθυνονται σε ατομα που τους εκφραζουν τις μυχιες επιθυμιες τους και οχι τα η ερμηνεια τους με αντικειμενικα γεγονοτα οπως τα περιγραφει το αρθρο !

  5. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 14/03/2012 20:37:11

    Μπορεί να είναι ακριβής η μέτρηση. Όπως λέει και το άρθρο του Φ.Κ. οι ψηφοφόροι πάνε να πυροβολήσουν και να εκδικηθούν.
    Τώρα πια δεν εχει νόημα. Θα δούμε το αποτέλεσμα σε κανένα μήνα.

  6. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 14/03/2012 20:37:42

    Πρώτα είχαμε τον "καταλληλότερο", μετά ήρθε ο "κανένας", λίγο αργότερα η "παραλία" και τώρα το "κίνημα των ανεξαρτήτων".


    Ξεμένουμε από ιδέες παιδιά, για πάμε λίγο πιο δημιουργικά. Δεν σώζεται πια έτσι απλά η Μεταπολίτευση, θέλει φαντασία και τόλμη η δουλεία.

  7. wx avatar
    wx 14/03/2012 20:41:32

    η δημοσκόπηση λεει αυτά που ακούω έξω στον κόσμο...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ wx 14/03/2012 21:14:37

      Δηλαδή μαλακίες? (Μπαρντόν το "γαλλικό"...)

  8. ΔΙΜΧ avatar
    ΔΙΜΧ 14/03/2012 20:51:30

    το 17% φτιαχνει ενα πολλη ωραιο συνθημα που θα συγκινησει τους παλαιοτερους ψηφοφορους ( 1980 και πισω)
    ΝΔ - αλλαγη _ δευτερη κατανομη

  9. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 20:55:48

    Θέλω το ...ποσοστό μου!

    • Tabachaniotika avatar
      Tabachaniotika @ Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 21:26:23

      21,5%

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Tabachaniotika 14/03/2012 21:30:52

        Καλά που οι εταιρίες δεν συμπεριλαμβάνουν και τον Δαναό στις δημοσκοπήσεις.
        Θα έσπαζαν τα καντράν!

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ Strange Attractor 14/03/2012 21:33:33

          Μη μου τα χαλάς, τώρα που πάω να φτιάξω κόμμα

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Tabachaniotika 14/03/2012 21:32:22

        Eίσαι η πρώτη ...μεταγραφή!
        Διορίζεσαι Αντιπρόεδρος και Εκπρόσωπος Τύπου.

        Περιμένω και άλλους οπαδούς.
        Είμαστε ....δυο!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 21:36:30

          Ρωτάει ένας τον φίλο του: -Είσαι για μια παρτ...ζα;
          -Είμαι, πόσοι θάμαστε;
          -Αν φέρεις την γυναίκα σου θάμαστε τρεις!!!!!

          • Sardam avatar
            Sardam @ Strange Attractor 14/03/2012 21:41:21

            Strange, συγνώμη για την ερώτηση,αλλά πήρες ποτέ Βιάγκρα με Στεντόν μαζί;

          • Αδέξιος Δεξιός avatar
            Αδέξιος Δεξιός @ Sardam 14/03/2012 21:47:41

            madras,
            ρωτάς από πείρα;

          • Sardam avatar
            Sardam @ Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 21:50:01

            Τοn Stange ρωτώ όχι τους Αδέξιους!

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 21:37:59

          Με παράβολο ή χωρίς?

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 21:49:47

          Από το 3 μέχρι το 1013 το έχω εγώ λόγω εκτοπίσματος. Αλλά θέλω και το Δαναό μαζί, δεν μπορώ χωρίς σωματοφύλακα.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Αδέξιος Δεξιός 14/03/2012 22:07:14

          Εσείς, έτσι όπως πάτε θα ξεπεράσετε τη Ντόρα..κι ο Καμμένος θα ζηλέψει που είσαστε πάνω από 10..φτου σκόρδα, κακό μάτι να μη σας έβρει...

  10. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 14/03/2012 20:57:53

    Συμφωνώ απόλυτα με τις διαπιστώσεις περί υψηλής κοπτοραπτικής...προς επιβεβαίωσιν των γραφομένων είναι και η απάντηση ενός εκπροσώπου εταιρ(ε)ίας δημοσκοπήσεων στην εκπομπή του Πρετεντέρη, σε ανάλογη ερώτηση του παμμέγιστου δημοσιογράφου: ''βεβαίως και η κοινωνία αντέχει κι άλλα κόμματα...είναι μάλιστα ένα από τα μεγαλύτερα αιτήματά της'' (σε ελεύθερη απόδοση)

  11. airman avatar
    airman 14/03/2012 21:06:19

    Στις δημοσκοπήσεις θέτουν ερωτήματα του τύπου ''καταλληλότερος'', ''δημοφιλέστερος'', ''θετικές γνώμες''. Το ερώτημα ''ποιον θεωρείται ικανότερο'' γιατί δεν το περιλαμβάνουν; Τους φοβίζουν οι ικανοί; Θέλουν να μας πείσουν ότι δεν υπάρχουν ικανοί; Μήπως εμμέσως απαξιώνουν τους ικανούς, αγνοώντας τους εντέχνως; Εκπαιδεύουν το λαό να μη δίνει τη δέουσα σημασία στους ικανούς; Αβαντάρουν τους ανεπαρκείς/ανίκανους;

  12. Bohemian avatar
    Bohemian 14/03/2012 21:13:06

    Η συγκεκριμένη δημοσκόπηση δείχνει την πρόθεση ψήφου χωρίς αναγωγές, το υπόλοιπο 28, 5% είναι λογικά το άκυρο/λευκό, αναποφάσιστοι, άλλο κόμμα. Δεν έχει μεγάλες διαφορές από την προηγούμενη της ίδιας εταιρίας για λογαριασμό της ίδια εφημερίδας.
    -2% Ν.Δ
    +ο,5% πασοκ
    +0,5% κκε
    +1 συριζα
    -1 Καρατζαφέρης
    +1,5 χρυσή αυγή
    -0,5 οικολόγοι
    σταθεροί Κουβέλης, Μπακογιάννη, Δημαράς

  13. perastikos avatar
    perastikos 14/03/2012 21:47:46

    Οφις Ιοβολε sorry που θα σε αμφισβητήσω, αλλά η δημοσκοπηση δεν απεχει απο την πραγματικότητα. Κατά την γνωμη μου θα ηταν αντιπροσωπευτικότερη αν εδινε στην Ν.Δ. 18-19% και στους "Ανεξάρτητους Ελληνες" 8-9% αν και οι τελευταιοι δεν θα ειναι εκπληξη να περάσουν το 10% και να τους δούμε ακόμα και 2ο κόμμα!
    Μπορει να σε ενοχλεί αυτο αλλά κοντος ψαλμος αλληλουια...

    • Οφις Ιοβόλος avatar
      Οφις Ιοβόλος @ perastikos 14/03/2012 21:57:44

      αν η δημοσκόπηση γίνει στα γραφεία του, το ποσοστό του μπορεί να ξεπεράσει και το ..90%

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Οφις Ιοβόλος 14/03/2012 23:56:40

        Αν δε, γίνει στο Σείριο, παίζει να πάρει και 105%, ως απόγονος των Ελ κρατάει τα μυστικά της κβαντικής φυσικής.

  14. Σωτηρίου Γ. avatar
    Σωτηρίου Γ. 14/03/2012 22:04:27

    Εσείς πιστεύετε ότι υπάρχουν ακόμη 30 Ελληνεσ στους εκατ'ο που επιλέγουν ακόμα ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ; Γιατί άραγε; Αυτοί οι 30 σε ποιά χώρα ζούν και τι αναμένουν από αυτήν την επιλογή τους;
    Τα αποτελέσματα των επόμενων εκλογών εάν δεν νοθευτούν θα είναι ένα πραγματικό τσουνάμι.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Σωτηρίου Γ. 14/03/2012 23:04:58

      Όχι βέβαια. Ξέρουμε ότι είναι πολύ περισσότεροι, δυστυχώς στην περίπτωση ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ, ευτυχώς στην περίπτωση ΝΔ.

  15. Αναποφάσιστος Νεοδημοκράτης avatar
    Αναποφάσιστος Νεοδημοκράτης 14/03/2012 22:06:54

    Προσωπικά θεωρώ ότι το 10%(διψήφιο στο όριο) του ΠΑΣΟΚ σαφώς και είναι απόρροια κοπτοραπτικής.Ειδικά μετά τις εσωκομματικές φιάσκο που ετοιμάζει ο Βενιζέλος είναι ζήτημα αν θα βρεθούν 20.000 νοματαίοι να ψηφίσουν τον μοναδικό υποψήφιο.
    Το ίδιο πιστεύω και για το ΛΑΟΣ.Είμαι βέβαιος ότι δεν ξαναμπαίνει στη Βουλή.
    Όσο παράξενο κι αν σας φαίνεται το ποσοστό που δίνεται στη ΝΔ είναι το πραγματικό και η μεγάλη παράταξη της κεντροδεξιάς αποκλείεται να εξασφαλίσει αυτοδυναμία.
    Τουλάχιστον να επανδρωθεί η Βουλή με άξιους Νεοδημοκράτες και οι Αρούληδες, Βαρβιτσιώτηδες και Πιπιλήδες να πάνε σπίτια τους.
    Η ΝΔ έχει πολλούς άξιους νέους στην ΟΝΝΕΔ.Γιατί πάλι κατεβαίνει με τις πιο αποτυχημένες εντεκάδες?Ένα καλό δεξί εχτρεμ σαν τον εκ μεταγραφής Βορίδη ή ένας καλός κεντρικός αμυντικός σαν τον Φαήλο δεν θα σώσουν το παιχνίδι αν έχεις φουλ επίθεση τα ορφανά του νεοφιλελευθερισμού και στο τέρμα τα αζήτητα των αποτυχημένων Υπουργών Καραμανλή.
    Ο προπονητής είναι ο καλύτερος, αλλά η ομάδα χρειάζεται νέο αίμα!

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Αναποφάσιστος Νεοδημοκράτης 15/03/2012 14:56:15

      Η ΝΔ έχει πολλούς άξιους........... Ένα καλό δεξί εχτρεμ ...............ένας καλός κεντρικός αμυντικός..............

      Αν έχει μάλιστα και manager τον Αλέξη.....................

  16. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 14/03/2012 22:19:12

    Η εποχή δεν χωρά ¨άχρωμους¨ και ¨άοσμους¨, όπως ΔΗΜΑΡ, Οικολόγοι, Αρμα Πολιτών, Κοινωνική Συμμαχία και άλλα τέτοια ¨συμπληρώματα¨.
    Ή είσαι με το μνημόνιο και την πλήρη υποδούλωση (= σίγουρη καταστροφή) ή είσαι με την εθνική ανεξαρτησία και αξιοπρέπεια (= υπάρχει ελπίδα).
    Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ δεν γίνεται.
    Ετσι, και η κοινωνία είναι μοιρασμένη σχετικά.
    Οποιος θέλει μνημόνια ψηφίζει ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΣΥ.
    Οποιος δεν θέλει ψηφίζει ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, Ανεξάρτητους Ελληνες, ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    Και αυτά, πέρα από τις μέχρι σήμερα διαχωριστικές γραμμές (αριστερά, δεξιά, κέντρο).

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ Γιαγκούλας 14/03/2012 22:38:00

      Ανταρσυα?

      οχι αλλο καρβουνο....

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Δραγουμης 14/03/2012 23:05:32

        Αμ τους ΑνΈλληνες, εκεί μιλάμε πλέον για μαζούτ.

  17. Γιάννης avatar
    Γιάννης 14/03/2012 22:25:35

    κονταίνει η ΝΔ και έχει και άλλο κάτω εσείς αλλού κακαρίζεται ξυπνάτε

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Γιάννης 14/03/2012 22:29:07

      Nαι ...κονταίνει η ΝΔ και ψηλώνει ο Φώτης, ο Καμμένος, θα πάρει μπόι και ο ...Βενιζέλος

  18. giorgos avatar
    giorgos 14/03/2012 22:26:08

    το μονο τσουναμι ειναι της μ.... που εχει κυριευσει τα μυαλα ορισμενων.ορισμενοι νεοκοποι καμμενοι του διαδικτυου θα παθετε πλακα με τα αποταλεσματα των εκλογων γιατι οι νουνεχεις ελληνες που ειναι οι μεγαλη πλειοψηφια θελουν δυνατη κυβερνηση και ηγετη αυτη τη δυσκολη ωρα για την πατριδα.

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ giorgos 14/03/2012 22:40:54

      δεν διαφωνω μαζι σου

      ισα ισα με την τρομοκρατια που θα πεσει θα αλλαξουν πολλα

      αλλωστε αυτοι οι νουνεχεις Ελληνες εβγαζαν τα τελευταια 40 χρονια αυτες τις φοβερες κυβερνησεις

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ giorgos 14/03/2012 22:58:39

      Συμφωνώ φίλε μου πλήρως ... η μόνιμη συναναστροφή με άτομα των ιδίων πεποιθήσεων αυτό δημιουργεί ... θεωρούν ότι ΟΛΟΙ συμφωνούν μαζί τους , για αυτό και τέτοια αντίδραση σε όποιον πει κάτι διαφορετικό ... στον πραγματικό κόσμο όμως τα πράγματα είναι αλλιώς και όταν το δουν μερικοί ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ...

      p.s. αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι τα γκάλοπ ήταν είναι και θα είναι αμφιβόλλου αξιοπιστίας

  19. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 14/03/2012 22:41:56

    Αν με το δυνατή κυβέρνηση και δυνατό ηγέτη εννοεί κάποιος αυτούς που λένε προθύμως γιες και για στον κάθε δανειστή, ασφαλώς και δεν μπορεί να τύχουν της επιλογής των νουνεχών Ελλήνων πολιτών. Να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας;

  20. Tassos avatar
    Tassos 14/03/2012 22:47:23

    Εγώ πάντως τον ψυχανεμίζομαι τον Αρχηγό να ετοιμάζεται να κάνει πάλι από κείνες τις παλιές ωραίες προεκλογικές εκστρατείες. Που μιλούσε στην καρδιά του κάθε Ελληνα, που ξεσήκωνε τον κόσμο.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Tassos 14/03/2012 23:06:48

      απο το youtube εννοείς ... γιατί προεκλογική συγκέντρωση δεν τολμάει να κάνει ΚΑΝΕΙΣ

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ EVANGELOS 14/03/2012 23:57:52

        Αγόραζε πολύ και πούλα λίγο. Μην εκτίθεσαι....

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ TopGunZ 15/03/2012 00:47:54

          Θα κάνει κεντρική ΑΝΟΙΚΤΗ προεκλογική ομιλία στην Αθηνά δηλαδή ???

          φίλε αν γίνει αυτό ας εκτεθώ (μην γίνει όμως πάλι το αναμενόμενο όπως με τη δήθεν 2μηνη συγκυβέρνηση , τη δήθεν επικείμενη αποτυχία του psi , τα δήθεν όχι νέα μετρα κλπ) ... οψόμεθα εγώ εδώ θα είμαι

          p.s. μη διαβάζω όμως σε κανά 2μηνο την παρασκευή πριν τις εκλογές ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Α.Σ. ...

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ EVANGELOS 15/03/2012 09:57:02

            Οψώμεθα αγαπητέ. Όπως σου είπα μην εκτίθεσαι, όπως δεν εκτίθεμαι κι εγώ υποστηρίζοντας το αντίθετο. Τεράστιες συγκεντρώσεις του παρελθόντος ίσως όχι, αλλά άνοιγμα στον κόσμο σίγουρα.

  21. Γιώργος 33 avatar
    Γιώργος 33 14/03/2012 22:53:24

    Η πραγματικότητα θα είναι ακόμα σκληρότερη για τους εμπνευστές της κολοτούμπας

    • giorgos avatar
      giorgos @ Γιώργος 33 14/03/2012 23:56:33

      33 λαλουν κα δυο χορευουν

  22. TopGunZ avatar
    TopGunZ 15/03/2012 00:17:08

    Κάποια παιδάκια μηδενικού πολιτικού αισθητηρίου θυμίζουν τις κλασικές χαζές κοπελίτσες που νομίζουν πως ο παντρεμένος θα παρατήσει την οικογένειά του επειδή τις κρεβάτωσε κανά δυο φορές για να ξεδώσει...

  23. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 15/03/2012 01:02:17

    Φοβάμαι ότι ο Σαμαράς θα την πάθει όπως ο Νταλάρας.Απογοήτευσε κι αυτός πολύ κόσμο ...κι ο κόσμος αυτή την περίοδο δεν συγχωρεί εύκολα.Τη στροφή του υπέρ του μνημονίου θα την πληρώσει και μάλιστα ακριβά...

    • blue nile avatar
      blue nile @ Δον Κιχώτης 15/03/2012 02:18:23

      Στροφή μεν αλλά επιβεβλημένη. Από το πρώτο μέχρι το δεύτερο μνημόνιο μεσολάβησε η χρεωκοπία, για όποιον μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει αυτό...

  24. rs avatar
    rs 15/03/2012 08:59:25

    Παιχνιδάκια και σείς! Βάλατε την εικόνα της "Πρόθεσης ψήφου" και όχι τo ποσοστό του 17%!
    Πάντως μετά από όλα αυτά που συνέβησαν και συμβαίνουν είναι απογοήτευση να πιστεύεται σε παρωχημένες ιδέες.
    Μιά δε μόνιμη "καραμέλα" 'ηταν πάντα ο "κατακερματισμός" της Αριστεράς. Νομίζω ότι την ξεπεράσατε και μάλιστα με αξιώσεις!

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/03/2012 13:06:10

    Ελλάδα και Γερμανία (!), έχουν γίνει μηχανές παραγωγής πρόωρων εκλογών.
    Όπως και το φθινόπωρο του 2009 (όταν βγήκε ο Παπανδρέας), οι εκλογές μας θα συμπέσουν πάλι με εκλογές στην Γερμανία: Αυτή τη φορά και εκεί πρόωρες, στο μεγαλύτερο Ομόσπονδο κράτος, Βόρεια Ρηνανία - Βεστφαλία. Μόλις έπεσε σε ψηφοφορία για τον προυπολογισμό, η κυβέρνηση Σοσιαλδημοκρατών - Πρασίνων, η οποία δεν είχε τη δεδηλωμένη και στηριζόνταν εδώ και 1, 5 χρόνια σε μία ψήφο βουλευτή του FDP .
    Οι εκλογές θα γίνουν σε 2 μήνες. Οι δημοσκοπήσεις προβλέπουν άνετη επανεκλογή του συνασπισμού Σοσιαλδημοκρατών - Πρασίνων. Το φιλελεύθερο FDP δημοσκοπικά είναι στο 2 %.
    Πιθανώς προκάλεσαν την πτώση και νέες εκλογές, προκειμένου να ενισχύσουν τη δυναμική για εκλογή συνασπισμού Σοσιαλδημοκρατών - Πρασίνων και στην Ομοσπονδιακή κυβέρνηση το 2013.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 15/03/2012 13:11:48

      Εν τώ μεταξύ, ο τοπικός αρχηγός των Χριστιανοδημοκρατών Ρέττγκεν (πιθανός δελφίνος της Μέρκελ) διεκδικεί ως κυβερνητικούς εταίρους τους Πράσινους. Εκεί δεν έχουν "πολυκατοικίες" και "ημιυπαίθριους"- μαμού, αλλά προτιμούν τις μονοκατοικίες με κήπο.
      h**p://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,821475,00.html

  26. ggl avatar
    ggl 15/03/2012 13:09:29

    Λαμβάνουμε τις δημοσκοπήσεις πολύ περισσότερο σοβαρά από ότι πρέπει. Ιδιαίτερα οι εκτιμήσεις εκλογικής επιρροής ή οι αναγωγές είναι αβάσιμες. Βασίζονται σε δεδομένα και σταθερές του παρελθόντος και είναι αναξιόπιστες έρευνες.Θα έπρεπε να θυμόμαστε την αποτυχία των εταιριών στις δημοτικές του 2010 όταν προέβλεπαν Δημαρά, Κακλαμάνη και Γκιουλέκα και έχασαν και οι τρεις. Πολλά από τα κόμματα που εμφανίζονται είναι δημοσκοπικές φούσκες και θα πάνε τόσο καλά όσο δείχνουν.
    Η ΝΔ όμως έχασε το επικοινωνιακό παιχνίδι το βλέπω στο δρόμο, στις παρέες παντού. Απολογείται ως να είναι υπεύθυνη για το μνημόνιο. Ήταν επικοινωνιακά λάθος η σκληρή αντιμνημονιακή γραμμή και η ταύτιση με την αριστερά. Δυστυχώς αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ότι ο Α.Σ. δεν έχει πολιτικό ένστικτο ή πολιτική ευφυία. Οι καλές προθέσεις δεν αρκούν πάντα.

  27. dimitris avatar
    dimitris 15/03/2012 13:51:17

    Ολα καλα παιδια μην ανησυχειτε ,με την αποχη και το μαυρο που εχει να πεσει στις εκλογες το 17% του γκαλοπ αρκει και για αυτοδυναμια με βαση τον εκλογικο νομο του Πακη.

  28. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 15/03/2012 14:29:06

    Διαβάζω τά διάφορα σχόλια σχετικά μέ τίς δημοσκοπήσεις τών πράσινων εκτροφείων καί εάν επιτρέπετο νά καταθέσω ταπεινά τήν γνώμην μου,θά έλεγα ότι τό εκλογικό σώμα εκλέγει πάντα ό,τι τού αξίζει!!!!
    Έτσι λπν δέν είναι καθόλου απίθανο νά εκλέξη τόν Καμμένο μέ υψηλά εκλογικά ποσοστά καί τό μπατσόκ τού μπένυ, 1ο κόμμα καί τόν καρατζαφύρερ μείζονα αντιπολίτευση!!!!!!
    Δέν έφθασε ή χώρα μας τυχαία σέ αυτό τό επίπεδο τής ηθικο-κοινωνικο-οικονομικής παρακμής!!!!!.
    Υπό αυτήν τήν έννοια κι ή ατάκα τού πάγκαλου ##μαζί τά φάγαμε##,μετεκλογικά θά επιβεβαιωθή, χωρίς πλέον νά είναι δυνατόν, νά διαμαρτύρεται/-θή κανείς.

    Θεωρώ ότι τό ##Σύνδρομο τής Στοκχόλμης## έχει προσβάλλει πλέον τό dna τού ΄Ελληνα Πολίτη κι είμεθα άξιοι τής μοίρας μας κι ΑΝΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ!!!!!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 15/03/2012 15:13:42

      Δε διαφωνώ (αν και στο ίδιο "σύνδρομο" θα έβαζα και ψήφο στη ΝΔ) ... η μόνιμη διαφορά μου είναι το ότι ΔΕ γίνεται να θέλουμε εκλογές ... και όταν ο κόσμος δεν ψηφίσει αυτό που ο καθένας μας θεωρεί σωστό να τον αποκαλούμε "ζώα , γαιδούρια , ανάξιους ..." κλπ

      P.s. αποψή μου είναι ότι τα τόσα πολλά αντιμνημονιακά κόμματα τελικά δημιουργούν κατακερματισμό της ,όποιας, λαικής αντίδρασης και έτσι εξυπηρετούν τη συνέχιση της εφαρμογής της ίδιας πολιτικής ... από την άλλη αν με ρωτήσεις "ποιο κομμα εγγυάται εφαρμογή άλλης βιώσιμης πολιτικής" δεν έχω εύκολη απάντηση

  29. Άρτεμις avatar
    Άρτεμις 15/03/2012 16:53:52

    ΟΚ εγώ θα ψηφίσω κανά 2 φορές τους Ανεξάρτητους και μετά θα γυρίσω στην οικογένεια.

    Τι άλλο θα ακούσουμε θεέ μου! Μα τόσο φανατισμός πια;

  30. hellasatt avatar
    hellasatt 15/03/2012 21:36:57

    Γιατί αλήθεια δεν μπορώ να πιστέψω τις δημοσκοπήσεις; Ας κρατήσουμε αρχείο αυτών και των σχολίων μας. Εκτιμώ (μπορεί να κάνω και λάθος) ότι και πάλι τα δύο μεγάλα (ή πρώην μεγάλα) κόμματα θα καταλάβουν της πρώτες θέσεις.Πολλοί σχηματισμοί και στο παρελθόν πήραν υψηλά ποσοστά στις δημοσκοπήσεις αλλά στις εκλογές εξαφανίσθηκαν. Δεν γίνονται τα κόμματα από τη μία μέρα στην άλλη...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.