#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/07/2010 00:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δημοσιογραφία, ενημέρωση και διαπλοκή



Η είδηση λέει ότι εναντίον του  ιδιοκτήτη της εφημερίδας «Ποντίκι»  κ. Αντώνη Δελατόλλα, θα ασκηθεί πειθαρχική δίωξη από την ΕΣΗΕΑ, επειδή  ο εκδότης-επιχειρηματίας-τηλεσχολιαστής-δημοσιογράφος, ταξίδεψε στη Ν. Αφρική, ως προσκεκλημένος της Τράπεζας Πειραιώς για να παρακολουθήσει τους αγώνες του Μουντιάλ!

Αν θυμάμαι καλά και ο κ. Παύλος Τσίμας είχε πάει ως προσκεκλημένος του κ. Χριστοφοράκου να παρακολουθήσει αγώνες της F1  στη Γερμανία. Η ΕΣΗΕΑ άσκησε πειθαρχική δίωξη εναντίον του;

Κατ’ αρχήν ελπίζω να πέρασε καλά. Μη ταλαιπωρήθηκε αδίκως!



Τύπος και business

Χαιρετίζουμε αυτήν την όψιμη ευαισθησία της ΕΣΗΕΑ, αλλά που βρίσκεται όλα αυτά τα χρόνια; Δεν βλέπει τι γίνεται;  Δεν ξέρει ότι οι  περισσότεροι μεγαλοδημοσιογράφοι  ασχολούνται παράλληλα και με συναφείς επιχειρήσεις;  Ας αρχίσουμε λοιπόν:



Ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου, κεντρικός παρουσιαστής του Δελτίου Ειδήσεων του ALTER,  είναι μεγαλομέτοχος της εφημερίδος Real News και του Ραδιοφωνικού Σταθμού Real Fm.  Από το ραδιόφωνο διαφημίζει την εφημερίδα και από την τηλεόραση την εφημερίδα και το ραδιόφωνο. Ο επιχειρηματίας, λοιπόν,  κ. Χατζηνικολάου, στις επιχειρήσεις τις οποίες είναι μέτοχος, έχει χορηγούς, σπόνσορες και διαφημιστές! Αν παρακολουθήσετε μάλιστα ένα πρωϊ το ραδιοφωνικό του πρόγραμμα θα δείτε ότι η περισσότερη ώρα αναλώνεται σε διαφημίσεις. Ρωτάω, εγώ ο  αδαής: Ο κ. Χατζηνικολάου είναι τόσο άτεγκτος και υπεράνω, που δεν υποστηρίζει τους χορηγούς του;

Ο κ. Αντώνης Δελατόλλας, με αφορμή τη πειθαρχική δίωξη του οποίου, άρχισε αυτή η συζήτηση, είναι ιδιοκτήτης της εφημερίδας «Ποντίκι» όπου επίσης παίρνει διαφημίσεις.

Ο κ. Αλέξης Παπαχελάς, είναι μέτοχος της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, ενώ παράλληλα είναι και διευθυντής της και παρουσιαστής εκπομπής στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ

Ο κ. Γιώργος Κύρτσος, ήταν ιδιοκτήτης της CITY PRESS.

Ο κ. Αιμίλιος Λιάτσος, είναι ιδιοκτήτης της εφημερίδα «Παρασκευή και 13».

Ο κ. Νίκος Ευαγγελάτος ήταν μέτοχος στο «κανάλι 9».

Ο κ. Θέμος Αναστασιάδης, εκτός από το «Πρώτο Θέμα» και τον ραδιοφωνικό σταθμό «ΘΕΜΑ», είναι μέτοχος και στον «Πρωταθλητή».

Ο κ. Μάκης Τριανταφυλλόπουλος , εκτός από την εφημερίδα το «VETO» έχει την «Zoυγκλα. gr”.

O κ. Γιώργος Τράγκας, ανοίγει και κλείνει εφημερίδες, ραδιόφωνα και κανάλια και άκρη δεν μπορώ να βρώ.

Είναι και άλλοι (για να μη μπώ στη διαδικασία με τις εταιρείες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων και τα γραφεία τύπου)

Όλα αυτά είναι νόμιμα. Δεοντολογικά είναι;



Επιχειρηματίες και ειδήσεις

Ολοι αυτοί είναι μέρος του συστήματος που διαμορφώνει την κοινή γνώμη. Δημοσιογραφούν, ενώ παράλληλα εισπράττουν κρατικές διαφημίσεις και ιδιωτικές χορηγίες για να συντηρούν τις …επιχειρήσεις τους.  Δεν αναφέρθηκα στους επιχειρηματίες που έγιναν εκδότες και ιδιοκτήτες ΜΜΕ, γιατί αυτοί τουλάχιστον είναι εντιμότεροι, δηλώνουν πρώτα επιχειρηματίες!  Για τους άλλους, όμως, που ξεκίνησαν ως δημοσιογράφοι και στην πορεία κατέληξαν να είναι επιχειρηματίες ειδήσεων δεν υπάρχει θέμα;

Το σύστημα ενημέρωσης στην Ελλάδα είναι στρεβλό.  Είναι δέσμιο συμφερόντων.  Είδατε για παράδειγμα πως  αντιμετωπίστηκε η πρόταση του κ. Σάλλα για την αγορά της ΑΤΕ και του ΤΤ. Λογικό! Αν η Πειραιώς, αποσύρει το διαφημιστικό της πρόγραμμα, θα χάσουν ένα γερό έσοδο σε περιόδους κρίσης. Δεν είναι καιρός για ηρωϊσμούς!

Η Ένωση Συντακτών έκλεινε τα μάτια στη γιγάντωση του φαινομένου και τώρα κυνηγάει ανεμόμυλους.  Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα με την ενημέρωση δεν έχει προηγούμενο. Όχι ότι δεν υπάρχει και αλλού διαπλοκή. Υπάρχει παντού. Αλλα είναι δυνατόν να φανταστείτε τον Carl Bernstein και τον Bob Woodward,  που απεκάλυψαν το Watergate, να είναι ιδιοκτήτες ΜΜΕ; Φαντάζεστε τον Walter Cronkite, τη Barbra Walters, τον Ted Koppel,  τον Βernard Shaw ή τον Larry King να είναι μέτοχοι εταιρειών ΜΜΕ;

Η Αnn Sinclair , είχε τη δημοφιλέστερη εκπομπή στη Γαλλική τηλεόραση. Όταν ο σύζυγος της Dominique Stros Kan  έγινε υπουργός Οικονομίας στη Γαλλία, παραιτήθηκε από τη θέση της, επειδή θεώρησε ότι είχε ασυμβίβαστο! Εδώ η σύζυγος του υπουργού Επικρατείας έλεγε το Δελτίο Ειδήσεων στο Μεγάλο Κανάλι και έκανε  παχυλές μεταγραφές. (Για την ιστορία της υποθέσεως ο,  δε σηκώνω μύγα στο σπαθί μου, κ. Χατζηνικολάου την είχε προσλάβει στο ραδιοφωνικό του σταθμό και την είχε ως σχολιάστρια  στο δελτίο του).

Η διαδικασία απεγκλωβισμού

Αυτό το σύστημα δημοσιογραφίας  που στηρίζεται σε επιχειρηματικά συμφέροντα  και  γιγαντώθηκε τα τελευταία χρόνια, είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα της ελληνικής  κοινωνίας.  Διαμορφώνει τις πολιτικές εξελίξεις, προωθεί πρότυπα, εκμαυλίζει συνειδήσεις, εξυπηρετεί συμφέροντα  και όλα αυτά με  προκλητικό τρόπο. Σαν να μας κουνούν το δάκτυλο και να λένε, «εμείς αποφασίζουμε και διατάζουμε». Μπροστά σ’ αυτήν την ισχύ, το πολιτικό σύστημα  έχει καταστεί αιχμάλωτο, μιας δράκας ανθρώπων. Και ποδηγετείται. Ετσι ο «πανίσχυρος Καραμανλής», μετετράπη σε «κουρασμένο». Ο «αφελής Γιωργάκης», σε «σοβαρό και τολμηρό Πρωθυπουργό που τολμάει ρήξεις που δεν διανοήθηκε κανένας άλλος». Και πάει λέγοντας!  Και το χειρότερο, όλοι αυτοί είναι στο απυρόβλητο! Για να είχε εντοπισθεί ένας πολιτικός ή ένας απλός πολίτης με τα χρήματα που βρέθηκε να έχει και να μη μπορεί να δικαιολογήσει ο κ. Θέμος Αναστασιάδης;

Αίφνης, το σύστημα αυτό αντιμετωπίζει τρείς μεγάλες προκλήσεις.

Η πρώτη είναι ότι πια η ελληνική κοινωνία τους πήρε χαμπάρι! Η αξιοπιστία τους είναι στα χαμηλότερα επίπεδα.

Η δεύτερη, ότι η οικονομική κρίση κτυπάει τις πόρτες και τα παράθυρά τους με εκκωφαντικό τρόπο. Δύσκολα θα επιβιώσουν όλοι και αν το καταφέρουν, θα αποδυναμωθούν.

Η τρίτη πρόκληση είναι το διαδίκτυο. Το κοινό που  αγόραζε  εφημερίδες και θέλουν να βλέπει τηλεόραση, όλο και περισσότερο, επιλέγει ως πηγή ενημέρωσης το διαδίκτυο. Η τάση είναι αυξανόμενη.  Για αυτό και τα μεγάλα συγκροτήματα κήρυξαν  τον πόλεμο κατά του διαδικτύου!

Όμως αυτός είναι ένας πόλεμος που δεν θα μπορέσουν να κερδίσουν! Αν τον συνεχίσουν το πιθανότερο είναι να εξαντληθούν και να επιταχύνουν την φθορά και την κρίση τους.

Αν είναι έξυπνοι, θα επαναπροσδιορίσουν το ρόλο τους στη νέα πραγματικότητα.

Για πρώτη φορά δεν  μπορούν να τα έχουν όλα. Και αυτό είναι μια κάποια ελπίδα!

Kώστας Ροδινός

Υ.Γ.

Για να είμαστε, όμως, δίκαιοι δεν άρχισαν πρώτοι οι δημοσιογράφοι τις επιχειρήσεις, αλλά τα κόμματα!

Το ΚΚΕ, για παράδειγμα έχει στην ιδιοκτησία του εφημερίδα, ραδιόφωνο, τηλεόραση και μια από τις πλέον σύγχρονες εκτυπωτικές μονάδες. Ο ΣΥΡΙΖΑ,, διαθέτει επίσης εφημερίδα και ραδιόφωνο.

Ο κ. Καρατζαφέρης,  δήθεν πολέμιος του συστήματος διαπλοκής, αλλά προνομιακός φιλοξενούμενος όλων των καναλιών, τα έχει όλα. Τηλεόραση, ραδιόφωνο και εφημερίδα! Ένα ολόκληρο συγκρότημα! Επι πλέον είναι ο αρχηγός κόμματος με τη συχνότερη παρουσία στα ΜΜΕ

Να υπενθυμίσουμε εδώ, ότι  το ΚΚΕ αρνείται έλεγχο στα οικονομικά του από τα εντεταλμένα όργανα του δημοσίου! Για σκεφτείτε τι θα πάθει ένας ιδιοκτήτης  μικρής επιχείρησης, αν αρνηθεί τον έλεγχο της εφορίας; Θα  βρεθεί στο αυτόφωρο αυτοστιγμή  με ένα σεντόνι κατηγορίες! Αμα είσαι κόμμα, δηλώνεις ότι δεν δέχεσαι το σύστημα και καθαρίζεις!

Το ίδιο ερώτημα τίθεται και εδώ. Νόμιμα όλα αυτά, δεοντολογικά όμως; Και ας μη μας απαντήσουν ότι έχουν τα συγκροτήματα για να προωθούν τις ιδέες τους, γιατί οι εκπρόσωποί τους ξημεροβραδυάζονται στα τηλεοπτικά πλατώ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 24/07/2010 00:53:50

    Στην Ελλάδα κάθε θεματική ενότητα εφημερίδας, κάθε θέμα που αναδεικνύει κάθε ''φάκελος'' κλπ. χρηματοδοτούνται από διαφημίσεις.
    Μέχρι πριν λίγο καιρό νόμιζα ότι μόνο στην Ελλάδα οι εφημερίδες πουλάνε τα θέματά τους.

    Πριν από κάτι βδομάδες έπεσε στα χέρια μου μια Γερμ. εφημερίδα. Είχε μια παρουσίαση των ιδιωτικών σχολείων στη Γερμανία η οποία ήταν ευνοϊκή για τα ιδιωτικά σχολεία και ήταν φίσκα στις διαφημίσεις από αυτά τα σχολεία. Σημειώνεται ότι στη Γερμανία τα ιδιωτικά σχολεία δεν έχουν την αίγλη που έχουν τα ιδιωτικά σχολεία σε άλλες χώρες, αφενός λόγω φασισμού μια και το κράτος θέλει να ελέγχει την εκπαίδευση και αφετέρου λόγω της σχετικά καλής λειτουργίας του δημοσίου σχολείου.

  2. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 24/07/2010 00:58:32

    Πρέπει να ήταν στα τέλη της δεκαετίας του '80 όταν είδα στην τηλεόραση την ταινία σχετικά με το watergate. 'Hμουν 17 ετών και εντελώς ανυποψίαστη.Στη δεκαετία του '90 ήμουν πλέον υποψιασμένη και αηδιασμένη με το επικερδέστατο επάγγελμα του δημοσιογράφου.Αλήθεια, γιατί κάποιοι από αυτούς χαρακτηρίζονται ως μεγαλοδημοσιογράφοι? Είναι πιο μεγάλα λαμόγια, λαδώνονται περισσότερο, παπαγαλίζουν καλύτερα ή έχουν πιο μεγάλα σκάφη ,βίλες και τραπεζικούς λογαριασμούς σε σχέση με άλλους? Όμως ήρθε η ώρα της τιμωρίας τους. Το διαδίκτυο είναι η αρχή του τέλους σ' αυτή την σάπια "δημοσιογραφία". Το σύστημα που δήθεν καταγγέλουν, αποτελείται και από τους ίδιους τους δήθεν καταγγέλοντες. Δεν έχουν πάρει χαμπάρι ότι αλλάζουν τα πάντα γύρω τους και ότι οι εξελίξεις και τα γεγονότα θα συμπαρασύρουν και αυτούς γιατί είναι σε μεγάλο βαθμό συνυπεύθυνοι για το κατάντημα αυτής της χώρας. Είναι ένας συρφετός φιλοχρήματων,κενών και ανήθικων ατόμων που έγιναν τιμητές των πάντων, που με κάθε ευκαιρία μας κάνουν ηθικά κηρύγματα για το καλό της πατρίδας και πως θα πρέπει να δείξουμε την αγάπη μας σ' αυτήν δεχόμενοι ό,τι σκληρό μέτρο μας επιβληθεί, για να βγάλουμε τη χώρα από το τέλμα στο οποίο την οδήγησαν αυτοί με τους φίλους τους "επιχειρηματίες"-λαμόγια και με αρκετούς πολιτικούς .Το παραμύθι τελειώνει.Και ο πιο αφελής τους έχει απαξιώσει πλέον στη συνείδησή του.

  3. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 24/07/2010 01:13:27

    Παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα της χώρας είναι από κάθε άποψη σοβαρά και μεγάλα, οι σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ media και κοινωνίας κάθε άλλο παρά ειλικρινείς μπορεί να χαρακτηριστούν.
    Αρκετά και ισχυρά media κατανοούν και αναπαράγουν την εξουσία και τα κοινωνικά προβλήματα με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από αυτόν που επιβάλλει ο κώδικας δεοντολογίας που διέπει λειτούργηµά τους, γεγονός που επιβεβαιώνει και η εξέλιξη των πραγμάτων στη χώρα[ δντ και άλλα] .
    Δεν θα αποτελούσε υπερβολή αν πούμε ότι μια βασική αιτία, η βασικότερη και ίσως με μεγαλύτερη από αυτή των πολιτικών ευθύνη για την σημερινή κατάντια της χώρας ανήκει στα μμε, τόσο σε περιφερειακό, όσο και σε κεντρικό επίπεδο.
    Για να μπορέσετε να καταλάβετε αυτά που γράφω προσπαθήστε να δείτε τον κόσμο γύρω σας πέρα από τις εφημερίδες και την τηλεόραση, με βάση τις δικές σας ανάγκες και τα δικά σας ενδιαφέροντα…
    Στην ουσία αυτό που εκπροσωπούν αρκετά μμε είναι μια οργανωμένη, καλοστημένη παγίδα που σε ένα μεγάλο βαθμό σχηματίζει τον τρόπο που ο μέσος πολίτης αντιλαμβάνεται τον κόσμο και διαμορφώνει τη ζωή του.
    Τα μμε πάντα, ως δια μαγείας, έχουν το μαγικό ραβδί που θα τα λύσει όλα γρήγορα και αποτελεσματικά, ποτέ όμως οι παρεμβάσεις τους δεν προκαλούν τις αλλαγές ουσίας που επιθυμεί ο πολίτης ή άλλες φορές θα δώσουν μια γρήγορη απάντηση που θα είναι η θέση του μιντιακού φεουδάρχη για τα πολιτικά κ.α. πράγματα. Ανάλογα τα συμφέροντα που θέλουν να εξυπηρετήσουν παράγουν αισιοδοξία ή απαισιοδοξία.
    Κατ’ αυτόν τον τρόπο τα πάντα έχουν αντικατασταθεί από μια υποκειμενικότητα που δεν μπορεί από κανέναν να προσδιοριστεί με ακρίβεια, με τον καιρό η κατάσταση παγιώθηκε.
    Οι συνθήκες αυτές μειώνουν σημαντικά την ενεργό συμμετοχή του πολίτη στην πολιτική διαδικασία, εγκλωβίζουν την κοινωνική κριτική, αδρανοποιούν και εξοστρακίζουν κάθε σοβαρή κουλτούρα, κατακερματίζουν τις κοινωνικές σχέσεις και οδηγούν την κοινωνία σε απώλεια πολιτικού προσανατολισμού.
    Βέβαια, για να φτάσουν τα πράγματα σε αυτό το σημείο έχουν συμβάλει αποφασιστικά και αρκετοί πολιτικοί παράγοντες «θαμώνες» των ίδιων οικονομικών κέντρων εξουσίας.
    Εδώ ίσως πει κάποιος, ελευθερία του τύπου έχουμε, έχει όμως μεγάλη διαφορά επειδή στην προκειμένη περίπτωση οι μιντιακοi φεουδάρχες χρησιμοποιούν την ανάγκη ενημέρωσης ή ακόμη και επιβίωσης [επιβίωση στην καθημερινότητα (βιοπορισμός) πολιτική επιβίωση κ.α.] της κοινωνίας, είτε συλλογικά, είτε ατομικά για να τους έχουν όλους στο χέρι και στην ουσία εξυπηρετούν, περιορίζοντας κατά πολύ τη λειτουργία της δημοκρατίας, τα ταξικά συμφέροντα μιας μικρής οικονομικής ελίτ.
    Το ιτερνετ, αν και η διαφορετικότητά του [ καινούργια κοινωνικά ρεύματα, ριζοσπαστικές πολιτικές τοποθετήσεις] ευνοεί να δημιουργηθούν άλλες συνθήκες, σε αρκετές περιπτώσεις δεν μπόρεσε να ξεφύγει από το γενικότερο πλαίσιο λειτουργίας των μμε .
    Σε αυτή την κατεύθυνση συνέβαλε αποφασιστικά, η προώθηση και αναπαραγωγή μέσω των παραδοσιακών μμε συγκεκριμένων προτύπων και η αδυναμία της κοινωνίας να αντιληφθεί τι πραγματικά κρύβεται πίσω από τα πράγματα, με άμεσο αποτέλεσμα ο μέσος πολίτης να μην μπορέσει να απελευθερωθεί από τα πρότυπα που έχουν επιβάλει τα παραδοσιακά μμε, έτσι συνέχισε να ακολουθεί το δρόμο που είχε μάθει.
    Σε αυτή την κατεύθυνση όταν μια εκπομπή, κ.α. προβληθούν ως κάτι αυτόνομο αυτόματα κατακτούν έναν υψηλό βαθμό νομιμοποίησης που τους δίνει το δικαίωμα να περνούν απόψεις που εξυπηρετούν αυτό που όλοι έχουν κρίνει ως κοινωνικά απαράδεκτο. Πολλοί blogger θελητά ή αθέλητα πέφτουν στην παγίδα που έχουν στήσει τα μμε.
    Γίνεται λοιπόν σαφές ότι η ανάγκη αποκατάστασης της δημοκρατικής ομαλότητας επιβάλει διαφορετικό τρόπο προσέγγισης και αντιμετώπισης των πραγμάτων.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 24/07/2010 09:27:25

      Βουνίσιε,
      η ανάλυση σου είναι πού διαφωτιστική.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 24/07/2010 09:27:56

        ήθελα να πώ "πολύ διαφωτιστική"

    • Μακκις Friss Τσιαβόλο avatar
      Μακκις Friss Τσιαβόλο @ o βουνίσιος 24/07/2010 17:51:24

      Κοι. Ροδινέ και Βουνήσιε,

      Εξαιρετικά εύστοχα τα σχόλια σας.

      (1) Προσθέτω οτι ποτέ δεν υπήρξε διαχωρισμός των δημοσιογράφων (ως ατόμων) απο το Διοικητικό και Κυβερνητικό σύστημα. Ξεχάστε αυτά τα περί "ανεξαρτησίας του τυπου"

      (2) Σαν ἀτομα ποτέ δεν ενοιωσαν σαν ουδέτεροι περιγράφωντες τα τεκταινόμενα.

      Η είδηση παρουσιάζεται πάντοτε μέσω της ιδεολογικής και συναισθηματικής ερμηνείας που αποδίδει ο δημοσιογράφος.

      (3) Απενατίας, το ελληνικό φαινόμενο ειναι οτι ο "Δημοσιγράφος "ΕΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ" τις Ειδήσεις σαν ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ για προσωπική προβολή και ίδιον όφελος.

      (4) Ενω η Δημόσια (κατά)Γραφή προϋποθέτει ΟΥΔΕΤΡΗ στάση στο γεγονός, στην ελληνική πραγματικότητα ΠΟΤΕ δεν υπήρξε ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ απο τα Γεγονότα.

      (5) Σαν αποτέλσεμα, δεν εχουμε Δημοσιογράφους, αλλά έχουμε εντεταλμένους ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ των ειδήσεων.

      (6) Καταλήξαμε σε ενα εξαρτώμενο κύκλωμα που αναπράγεται διότι οι μεταδόδοντες τις ειδήσεις

      (α) Σαν υπάλληλοι παντοτε εξυπηρετουσαν την γραμμή του εργοδότη.

      (β) Σαν εργαζόμενοι εύκολα υποκείπτουν στην βιοποριστική ανάγκη.

      (7) Εαν μαθαίνουν τιποτα στις σχολές δημοσιογραφίας, το ξεχνάν αμέσως, οταν βγουν στο επάγγελμα.

      (8) Μετά το Λύκειο θυμάμαι,οτι αρκετά απο τα άτομα στην τάξη μου που εδήλωσαν "σχολή δημοσιογραφίας".

      Το ότι δεν μπορούσαν να γράψουν δύο συνεχόμενες προτάσεις με νόημα στην έκθεση, δεν ειχε σημασία.....

  4. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 24/07/2010 01:31:48

    Και κάτι ακόμη αν διαβάσουμε όλοι το βιβλίο '' Τα Πρωτοκολλα Των Σοφών της Σιών '' εκδόσεις Χατζόπουλου και όχι αυτού τουουου....Λιακό (μακριά απο μένα η διαφήμιση) τότε όλα εξηγούνται αυτόματα. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ!!!!

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ ΕΛΛΗΝ 24/07/2010 01:49:55

      Έλεος, αγαπητέ. Η πλαστότητα των κειμένων έχει αποδειχτεί. Κι εδώ που τα λέμε, είναι περισσότερο παραγωγικό να κάνουμε κάτι για εμάς, όχι να συζητάμε για όσα υποτίθεται πως μας κάνουν οι άλλοι.

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Γιάννης Σ. 24/07/2010 02:05:42

        Απο ποιόν Αγαπητέ έχει αποδειχθεί η πλαστότητα??? από αυτούς που μας σερβίρουν τις διάφορες ''ΑΛΗΘΕΙΕΣ'' από την TV ????

  5. Greg avatar
    Greg 24/07/2010 01:36:25

    Τη στρέβλωση στα ΜΜΕ τη βλέπω αλλου. Στα δελτία των "8¨ -που δεν είναι δελτία αλλά εκπομπές-τοκ σόου, μπορεί και ενδιαφέρουσες. Πάντως, ιδιαίτερα φθηνές, με παράθυρα ούτε καν στούντιο. Τηλεοπτικό δελτίο κανονικό έχει 20 ρεπορτάζ, ζωντανές ανταποκρίσεις, τη δημοσιογραφική καταγραφή της επικαιρότητας -όχι κουβέντα, επιχειρήματα-και ατέρμονες αναλύσεις. Χωρίς να είναι απαραίτητα κακό, σίγουρα δεν είναι δελτίο ειδήσεων. Το μοντέλο αυτό θα εκλείψει, όπως και αλλού, καθώς στην Ελλάδα έρχονται όλα με χρονική καθυστέρηση. Βρισκόμαστε στον αστερισμό του 'ωραίου", το οποίο βέβαια είναι σχετικό. Σε ένα ξένο ειδησεογραφικό κανάλι ο ρεπόρτερ είναι άνετα 60 ετών.

  6. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 24/07/2010 01:42:04

    Οσοι μπορουμε πρεπει να κανουμε προκηρυξη, σε οσα αντιτυπα μπορει ο καθενας, το αποκαλυπτικο κειμενο του κυριου Κωστα Ροδινου και να τα μοιρασουμε χερι με χερι σε συγγενεις, φιλους και γνωστους. Με αναφορα της πηγης, δηλαδη, του Antinews, και την προτροπη στους αναγνωστες να κανουν και αυτοι αντιτυπα και να τα μοιρασουν με τον ιδιο τροπο. Για να μαθουν και οι συμπολιτες μας, που δεν εχουν προσβαση στο Internet, τι καπνο φουμαρουν ολοι αυτοι που τους ξεκατινιαζουν καθε μερα απο εφημεριδες, ραδιοφωνα και το χαζοκουτι, μεσω του οποιου διοχετευεται κυριως η προπαγανδα του συστηματος. Για να τους φτυσουν και αυτοι, οπως τους εχουν φτυσει ηδη οι αναγνωστες των μπλογκς.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ xenitemenos21 24/07/2010 01:50:13

      Επικροτώ την ιδέα σου για μαζική εκτύπωση και διανομή του κειμένου εν είδει "προκήρυξης". Γι' αυτό, είναι καιρός να βάλει ο Φάκτορας κι ένα κουμπάκι μετατροπής των αναρτήσεων σε "printer-friendly version"!

  7. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 24/07/2010 01:52:04

    Τα μπλόγκς να κοιτάξουν και λίγο τον καθρέφτη. Δέν είναι αόρατα !

  8. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 24/07/2010 01:53:22

    Επανερχομαι και συμπληρωνω οτι θα ειναι ιδιαιτερα χρησιμο αν στις προκηρυξεις με το κειμενο του κυριου Κωστα Ροδινου προστεθουν και τα σχολια των αναγνωστων του Αntinews που το συνοδευουν.

  9. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 24/07/2010 02:00:20

    Εκείνη η λίστα με τους δημοσιογράφους-δωρολήπτες της Ζήμενς τι έγινε;
    Το επιχείρημα που κυκλοφορεί, ότι τα δώρα ήταν ταπεινά, δεν επαρκεί.
    Ας αφήσουν εμάς να κρίνουμε, την ταπεινότητα , αλλά και την συχνότητα των δώρων

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ χελιδόνι 24/07/2010 09:29:14

      πολύ φοβούμαι ότι η λίστα αυτή θα ξεχαστεί όπως και πολλά άλλα.

  10. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 24/07/2010 02:03:27

    Τι συζητάμε τώρα... Εδώ και μήνες τα κατεστημένα μίντια πιπιλίζουν το δόγμα του φταίμε όλοι (εξίσου εννοείται!) και μας βάζουν να αυτοχαστουκιζόμαστε την ώρα που περικόπτονται οι μισθοί και οι συντάξεις μας, απολυόμαστε από τη δουλειά και πάει λέγοντας. Το να τους αφήνουμε ακόμα να κελαηδάν είναι μέγιστη απόδειξη των μαζοχιστικών μας τάσεων, οι οποίες βέβαια με Γιωργάκη πρωθυπουργό είναι αδιαμφισβήτητες!

  11. neotera avatar
    neotera 24/07/2010 09:31:12

    Εχουν χαθεί η έννοια της δημοσιογραφίας, μαζύ με την ευθύνη της ενημέρωσης και το ποιόν του προϊόντος από 5.200 νομάτους που πιστεύουν πως είναι "δημοσιογράφοι". Στα δε κανάλια "παίζουν" τις ειδήσεις υποκρινόμενοι... Γνωρίζουν πως σίγουρα δεν είναι αυτές που ενημερώνουν το κοινό, ούτε πως έτσι πρέπει να παιχτούν, αλλά δεν γνωρίζουν πλέον ποιές θα έπρεπε να είναι οι ειδήσεις, γιατι έχουν διαβρωθεί οι πηγές τους και μεταδίδουν σαχλαμάρες. Καθαρή προπαγάνδα κυρίως μεταδίδουν τα πρακτωρεία ελληνικά και ξένα, οι πολιτικοί προσθέτουν σαχλαμάρα στην παραπληροφόρηση και τους μιμούνται από όλους τους χώρους της δημόσιας σφαίρας όλοι οι παράγοντες που έμαθαν πως επικοινωνιακά κερδίζονται τα οφίτσια και καλλιεργούνται χρήσιμες σχέσεις. Ολοι οι ως άνω δε, συν τους 5200 νομίζουν ότι "κάνουν πολιτική". Γιατί έτσι είναι οι "επαγγελματίες"...
    Εχουν χαθεί μαζύ η μπάλα και η ψυχική υγεία και υπ' αυτό το πρίσμα θα τους κάνει καλό η κρίση που θα ξεσπάσει από το φθινόπωρο και στα δικά τους χωράφια.

  12. nbechr avatar
    nbechr 24/07/2010 09:48:38

    Αρκετό χρόνο από την πολύτιμη πλέον ζωή μας αφιερώνουμε στους νταβατζήδες.
    Εκτιμώ οτι περισσότερο αξίζουν οι πόρνες .

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ nbechr 24/07/2010 10:43:30

      Αχ βρε Καραμανλή !

      Μσς έταξες, να τσακίσεις τους νταβατζήδες και σε παραδεχτήκαμε.
      Που να φανταστείς όμως κι εσύ πως κάθε νταβατζής, θα ΄ριχνε κι από μία "πόρνη" μέσα στην αυλή σου για να σου θολώνει τα νερά...

      Αχ βρε Κώστα, με δαύτους στην αυλή σου, δίπλα σου έπρεπε πρώτα να ξεκινήσεις...

  13. helas george avatar
    helas george 24/07/2010 10:10:25

    Η ΔΕΞΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑΚΥΛΙΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ,ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.

  14. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 24/07/2010 13:12:44

    κ.ΡΟΔΙΝΕ άν και ιδεολογικά αντίπαλος παρακολουθώ ανελειπώς τα άρθρα σας ,τα οποία βρίσκω εύστοχα ,αρκεί ο καταγγελτικός σας λόγος να γίνετε και όταν η παράταξη που υποστηρίζετε ασκεί εξουσία.
    Πάντως εγώ δεν θα ήθελα με το πρόσχημα της νομιμότητας για τον έλενχο των οικονομικών των κομμάτων να στοχοποιούμε όταν ενισχύω οικονομικά ένα κόμα και όταν μάλιστα αυτό είναι το Κ.Κ.Ε.,όταν γνωρίζουμε τις διώξεις που δέχθηκε το συγκεκριμένο κόμα από εντνταλμένα όργανα του κράτους.
    Μήν παραβλέπεις κ΄ΡΟΔΙΝΕ τον τελευταίο καιρό τον νέο αντικομουνισμό που παράγετε από πολλά Μ.Μ.Ε. όπου στοχοποιούν το ΠΑΜΕ για τους αγώνες που έκανε και κάνει υπέρ των εργαζομένων ,ακόμη και η επίθεση που δέχετε από κυβερνητικά στελέχη προεξέχοντος του γνωστού οινοποιού των μεσογείων είναι προτόγνωρη για την μεταπολιτευτική δημοκρατία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΩΡΓΟΣ 24/07/2010 13:36:44

      Αγαπητέ Γιώργο,

      Δεν με ενοχλεί κανένας όταν λειτουργεί στο πλαίσιο της έννομης τάξης της χώρας.

      Εχω την άποψη ότι ουδείς νομιμοποιείται, στο όνομα της ιδεολογίας του, να θέτει εαυτόν υπεράνω των νόμων.

      Και όταν ακόμα θέλει να τους αλλάξει αυτούς τους νόμους!

      Το αντιλαμβάνεσαι, δημιουργείται κακό προηγούμενο.

      Το ίδιο ισχύει για το ΚΚΕ, αλλά και για όλους μας.

      Οσον αφορά στον αντικουμουνιστό. Είμαι ιδεολογικά αντίθετος στην κοσμοθερία του, αν και ορισμένα από τα θεωρητικα του κείμενα πρέπει να τα διαβάζει κανένας, ανεξαρτήτως του τι πιστεύει. Είναι εκπληκτικά.

      Τέλος, αναφορικά με τις επιθέσεις του οινοποιού. Το ΠΑΣΟΚ πάντα είχε μια τάση να λεηλατεί την Αριστερά. Απλώς η Αριστερά δεν ήθελε να το καταλάβει γιατί συμπεριελάμβανε εαυτήν στις ....δημοκρατικές δυνάμεις, ενώ εγώ καταγόμενος από αγροτική οικογένεια, επειδή ήμουν στέλεχος της ΔΑΠ, εθεωρούμην εκπρόσωπος .....της άρχουσας τάξης!

  15. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 24/07/2010 14:24:15

    Κε Ροδινέ, μέχρι και οι πέτρες σ΄αυτόν τον τόπο γνωρίζουν την αισχρή προπαγάνδα με την οποία το σύστημα των διαπλεκόμενων ΜΜΕ αβαντάρει το ΠΑΣΟΚ, αποδυναμώνοντας ταυτόχρονα το άλλο κόμμα εξουσίας( Ν.Δ )και φαλκιδεύοντας εδώ και 30 χρόνια την ίδια την ουσία της δημοκρατίας. Την ίδια στιγμή επικρίνετε τα κόμματα της ήσσονος αντιπολίτευσης διότι σ΄αυτή τη χούντα των εχθρικών ΜΜΕ αντιπαραθέτουν τα δικά τους όπλα.Θα γίνω λίγο Βουλγαράκης και θα πω , αφού είναι νόμιμο να κατέχουν δικά τους ΜΜΕ, είναι και ηθικό. Σ΄αυτή τη ζούγκλα της ενημέρωσης, όπου κάθε έννοια δεοντολογίας και δημοκρατίας έχει καταργηθεί, πολύ καλά κάνουν και προασπίζουν τα συμφέροντα τους. Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα, είναι ο ρόλος της Ν.Δ απέναντι στο πρόβλημα. Ποιά λογική υιοθετούν? εκείνη του " σφάξε με αγά μου να αγιάσω? " Γιατί οι ηγεσίες της κεντροδεξιάς παράταξης όλα αυτά τα χρόνια, δεν ήρθαν σε ευθεία σύγκρουση με το καθεστώς των διαπλεκόμενων ΜΜΕ? τι είχαν να χάσουν, αφού έτσι και αλλιώς ο πόλεμος εναντίον της Ν.Δ ήταν λυσσαλέος? άραγε τη στάση της ηγεσίας της Ν.Δ υπαγόρευε η... πίστη στους θεσμούς, τους οποίους όλο το πολιτικό σύστημα φρόντισε ( ακόμα και η ΝΔ με βατοπεδινούς και λοιπούς ) να εξευτελίσει? Γιατί όλα αυτά τα χρόνια δεν έγινε η παραμικρή προσπάθεια να αποκτήσει η Ν.Δ τη δική της φωνή στα ΜΜΕ? Γιατί η Ν.Δ ήταν πάντα το καλό παιδί του συστήματος, που όταν το εκλεκτό κόμμα των βαρώνων (ΠΑΣΟΚ), τα έκανε θάλασσα, ερχόταν μετά η ΝΔ να καθαρίσει τη μπουγάδα, άλλο που στην πορεία τη λέρωνε περισσότερο? Όλα αυτά τα αμείλικτα ερωτήματα κε Ροδινέ, απαιτούν πειστική απάντηση. Γιατί διατυπώνονται από ανθρώπους που όλη τους τη ζωή στηρίζουν τη Ν.Δ, χωρίς προσωπικό όφελος και που είδαν το κόμμα αυτό να χάνει και το τελευταίο του ατού: το ηθικό πλεονέκτημα απέναντι στα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 24/07/2010 17:41:06

      Η Ν.Δ. από τότε που έχασε τους παραδοσιακούς εκδότες (Αθανασιάδης, Μομφεράτος,Βλάχου) οι οποίοι πίστευαν στην παράταξη, αντί να δημιουργήσει φίλιο τύπο, επεδίωξε περισταστιακές λυκοφιλίες.

      Το έκανε ο Μητσοτάκης, το επανέλαβε (χωρίς να διδαχθεί τίποτα από τα λάθη του) και ο Καραμανλής!

      Ενώ το σύστημα ΠΑΣΟΚ, ιδιαίτερα στην περίοδο Σημίτη, έκανε ότι μπορούσε για να ενισχύσει τον φιλικό του τύπο (σκανδαλώδη εισαγωγή στο χρηματιστήριο, δημόσια έργα, τεράστια διαφημιστικά συμβόλαια και χορηγίες κ.λ.π)

      Είναι τραγικό ότι την περίοδο διακυβέρνησης Καραμανλή έκλεισε ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, που υποτίθεται ότι ήταν η μεγαλύτερη εφημερίδα της παράταξης. Νωρίτερα είχε ξεπουληθεί και η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ σ' έναν εργολάβο!

      Και ο Ρουσσόπουλος, ως παιδί του συστήματος, επεδίωξε να τα έχει καλά με όλους, μοιράζοντας την πίττα της διαφήμισης.

      Πολύ φοβούμαι, όμως, ότι τα ίδια γίνονται και τώρα.

  16. Βασίλης avatar
    Βασίλης 24/07/2010 14:31:59

    Αγαπητέ κύριε Ροδινέ

    Διαβάζω αρκετά από τα άρθρα και τα σχόλια σας και ειλικρινά τα βρίσκω καίρια και τα στηρίζετε με καλή επιχειρηματολογία.

    Θέλω να πω όμως, ότι γενικά δεν ικανοποιούμαστε ούτε από τους επιχειρηματίες ιδιοκτήτες ΜΜΕ, αλλά ούτε και από τους δημοσιογράφους που έχουν εξελιχθεί σε επιχειρηματίες ιδιοκτήτες ΜΜΕ. Πρέπει να απαντήσουμε όμως στο ερώτημα, ποιοι πρέπει να είναι οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ..

    Εγώ πιστεύω ότι μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε, αρκεί να τηρείται η ηθική, ο νόμος και η δεοντολογία. Ποιος όμως θα φτιάξει και τα δύο;
    * Οι πολιτικοί που φοβούνται τους δημοσιογράφους και συμπεριφέρονται όταν βρίσκονται απέναντί τους σαν μαθητριούλες, ή τους παρακαλάνε για λίγο χρόνο δημοσιότητας, οι δε δημοσιογράφοι τους κρατάνε από ....;
    * Ή οι δημοσιογράφοι που δεν δέχονται καμιά επέμβαση της πολιτείας στη δουλειά τους και από την άλλη δεν τηρούν κανένα κώδικά δεοντολογίας (δεν γνωρίζω και αν έχουν);
    * Ή οι επιχειρηματίες που έχουν Θεό το κέρδος και μέσω των ΜΜΕ που τους ανήκουν, ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις, παραπληροφορούν και χειραγωγούν τη κοινή γνώμη, δημιουργούν την επιθυμητή κάθε φορά ατμόσφαιρα και προωθούν τα συμφέροντά τους;
    * Ποιος δηλαδή θα δεχτεί να βγάλει τα μάτια του;

    Θα σας αναφέρω ένα περιστατικό: Όταν είχε αναρτηθεί στο μπλογκ η είδηση, ότι η ΤΠ θα "διέθετε"(;) το ποσό των 600.000 ευρώ για το ...κλπ, έστειλα ένα σχετικό μήνυμα σε κάποιους μεγαλοδημοσιογράφους, συνοδευόμενο από ένα σχετικό σχόλιο, αν και αυτοί περιλαμβάνονταν στην ομάδα των αποδεκτών της "ευγενούς χορηγίας", του "ευαγούς ιδρύματος". Με ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο.... Πηγαίνοντας το μεσημέρι στο σπίτι μου, κτύπησε το τηλέφωνο και ... "Βασίλη γεια σου. Εδώ Γιώργος Αυτιάς. Εγώ φίλε Βασίλη μένω μακριά από αυτές τις ...κλπ". Βεβαίως είπαμε κάποια πράγματα ακόμη. Εκτίμησα πολύ τη κίνηση του Γιώργη Αυτιά. Όλοι οι άλλοι με έγραψαν.

    Επιτρέψτε μου ακόμη, παίρνοντας αφορμή από τον προηγούμενο σχολιαστής σας, ο οποίος αναφέρθηκε και στην ιδεολογική του ταυτότητά, από την οποία και εγώ λόγω κοσμοθεωρίας βρίσκομαι σε αντίθετη κατεύθυνση, ότι ένας αριστερός φίλος, μου έστειλε δύο από τα πιο εμπεριστατωμένα άρθρα που έχω διαβάσει και τα οποία αναφέρονται στο ζήτημα της υφαλοκρηπίδας του Αιγαίου και στις αιρετικές και ανατρεπτικές θεωρίες που ανέπτυξε ο συνήθης υβριστής της κυβέρνησης, αναφορικά προς τα μέχρι σήμερα ισχύοντα με τις πάγιες Ελληνικές θέσεις και στο τι αποτελεί κυριαρχικό δικαίωμά μας στο Αιγαίο. Τα άρθρα αυτά δημοσιεύτηκαν στο όργανο ενός κατά τα άλλα διεθνιστικού κόμματος, το "Ριζοσπάστη", στις 21 και 22/7.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βασίλης 24/07/2010 17:47:17

      Αγαπητέ Βασίλη,

      Εχω ζήσει πολλα χρόνια στις ΗΠΑ.
      Ξέρετε τι ισχύ έχει εκεί ο τύπος;
      Και με σαφή ιδεολογικό προσδιορισμό.
      Υπάρχει, όμως, αυστηρό πλαίσιο λειτουργίας και η είδηση είναι πάνω απ' όλα.
      Εδώ έχουμε από το 1989 την ιδιωτική τηλεόραση να λειτουργεί χωρίς άδειες!
      Χρησιμοποιούν ΔΩΡΕΑΝ τις συχνότητες!
      Οσο, λοιπόν, η πολιτεία δεν αποφασίζει να ασκήσει τις εκ του Συντάγματος απορρέουσες εξουσίες της και να εφαρμόσει το νόμο, θα ζούμε σ'αυτό το σύστημα που όλοι γνωρίζουμε, όλοι καταδικάζουμε, οι πολιτικοί το χρησιμοποιούν, αλλά όταν έρθει η ώρα των αποφάσεων, κλείνουμε μάτια, αυτιά και στόμα.

  17. Κικη avatar
    Κικη 24/07/2010 18:04:02

    Κυριε Ροδινε. χτες εγραψα ενα σχολιο ακριβως γιαυτο το θεμα.Ο Δελλατολας εχει και αλλα ,εκδιωχτηκε απο τον Μπομπολα γιατι πλασαρε την πωληση του Εθνους στην Γιαννα.Αλλα υπαρχουν και αλλα αφανη και εμφανη,οσο οι τιμιοι δημοσιογραφοι δεν περνουν τις τυχες τους στα χερια τους να αντισταθουν στα αφεντικα τους,που ειναι εργολαβοι,πλουσιοι που δεν ξερουν πως να περασουν την ωρα τους,και γινονται εκδοτες,η εχουν αλλες φιλοδοξιες,και δεν απομονωσουν τα ενεργουμενα δημοσιογραφικα γιουσουφακια του εκαστοτε συστηματος της εξουσιας πολιτικου και οικονομικου,η ενημερωση θα ειναι αυτη που ειναι.Οι εντιμες δημοσιογραφικες φωνες,θα χαντακονονται ,θα απηλουνται ,θα εκβιαζονται, θα απολυονται.Απο εποχης Σημιτη που επεβληθη ενας ιδιοτυπος φασισμος στα ΜΜΕ,για να δοξαζουν την δοξα του απιστευτου αυτου προσωπου,και των κυβερνοντων εκεινης της εποχης,συνεχιστηκε επι Ρουσοπουλου που ηταν ενας εξ αυτων της προηγουμενης περιοδου,και καταληγουμε στο σημερα,οπου μας απειλουν δια των τηλεορασεων,στις ειδησεις,ορα Σκαι,Μεγα,μας τρομοκρατουν οτι αν αντισταθουμε θα μας τιμωρησουν οι ΕΕ και ΔΝΤ,οτι για ολα φταιμε εμεις,η κ. Μακρη, ο Κωνστας, ο Πορτοσαλτε,και διαφοροι αλλοι που και τα πιανουν και ειναι πολλοι,και στηριζουν τα αφεντικα τους που ετσι η αλλιως δεν εχουν πληρωσει τις εισφορες στα ταμεια ΤΣΠΕΑΘ και ΕΔΟΕΑΠ,ο Κυριακου ,και μας παρουσιαζουν μια ιδανικη εικονα τον Γιωργακη χαλαρο να κανει ποδηλατο μπανιο,να ασχολειται με αλλα,τον προνομιουχο του Μεγα ,Παπακωνσταντινου με εκεινο το υφακι το εξυπνακιστικο διοτι προκειται και περι ντενεκε στα οικονομικα,τον επισης αγαπητο στο Μεγκα Παγκαλο,για ολα φταιει το ΚΚΕ,και παει λεγοντας.Αν καταφερουν οι πολιτες να απεμπλακουν απο το δελτιο των 8,και αρχισουν και διαβαζουν καμμια εφημεριδα,ολο και καποια δημοσιογραφικα κομματια αξιολογα θα βρουν απο αξιολογους ανθρωπους που δεν τους εχει καταπιει το συστημα.Στην φασιστικη περιοδο του Σημιτη καθιερωθηκε ο ορισμος για οποιον ειχε αντιρηση για τα δρωμενα του εθνικιστη,του ανενταχτου και αρα επικινδυνου,τωρα παλι απειλουν τα μπλογκς γιατι δεν τα ελεγχουν,οτι και να γινει καποιο τροπο θα βρουμε να βγαζουμε γλωσσα,αλλα αν και υπαρχουν ολοι αυτοι θα συνεχισουμε .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κικη 24/07/2010 23:08:10

      Κική,
      Σε ένα άρθρο δεν χωράνε όλα!
      Για αυτό και τα σχόλια που πολλές φορές λένε περισσότερα από τα άρθρα.

  18. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 25/07/2010 00:08:24

    Αν και συμφωνώ σε όλα οσα αναφέρεις, ξέχασες να προσθέσεις στους δημοσιογράφους που έγιναν εκδότες-επιχειρηματίες, τους Μπενέκο, Σκαναβή, Κοτρώτσο, καλ. Ακόμα και ο Ντάσκας με τίς "αποκαλύψεις" του έγινε εκδότης. Και μην εκπλαγείς να δείς τον Ευαγγελάτο ή ακόμα και τον Παπαγιάννη να κάνουν το ίδιο σύντομα. Υποθέτω οτι και ο Πίκουλας με την ΑΞΙΑ συγκαταλέγεται στην ιδια λίστα.

    Είναι περίεργο δε πως «βγαίνουν» επιχειρηματικά όλοι αυτοί οι απίθανοι τύποι που έχουν γίνει εισαγγελείς και τιμητές της δημόσιας και της πολιτικής ζωής του τόπου. Όλες οι φυλλάδες τους είναι, αλλου λιγότερο αλλου περισσότερο, ζημιογόνες.

    Ακόμα και η πλέον επιτυχημένη κυκλοφοριακά απ’ αυτές το «Πρωτο Θεμα» μόλις και με το ζόρι εμφανίζει 300χιλ. κέρδη σε τζίρο 55 εκατ. Παρ’ όλα αυτά ο Αναστασιάδης δανείζεται άνετα απο την Πειραιως 23 εκατ. για να εξαγοράσει το 70% που είχε ο Μπόμπολας σ’ αυτην. Ένα τέτοιο δάνειο έχει τουλάχιστον 1,2 εκατ. τόκους ετησίως και μαζί με την δόση, υπερβαίνουν τα 3 εκατ. ετησίως!

    Αρα πως ο «κυριος» αυτός θα αποπληρώνει στην Πειραιώς 3 εκατ. ετησίως όταν στην καλύτερη περίπτωση η εφημερίδα του πρίν την λήψη του δανείου είχε μόλις και με τα βίας 300 χιλ. κέρδη? Και με ποια τραπεζικά κριτήρια χορηγήθηκε ένα τέτοιο δάνειο σε μια περίοδο που η ίδια η χώρα ητανε και είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης και με το τραπεζικό σύστημα να εγκρίνει μόλις το 20% των επιχειρηματικών αιτημάτων και μόνο για τις υγιέστερες και επικερδέστερες εξ αυτών?

    Αρα, το θέμα αγαπητέ Κώστα Ροδινέ δεν είναι να κάνουμε διαπιστώσεις και να αρεσκόμαστε σε καταγγελτικές αρθρογραφίες μόνο. Το θέμα είναι πως θα μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε με τον κόσμο και τον λαό που σαν αγέλη σύρεται και κρέμεται από το τι θα πούνε πρωι-μερσημέρι-βράδυ αυτοί οι σκερβελέδες μέσα από τα κανάλια και στις φυλλάδες τους. Και όχι μόνο αυτό. Πως θα τους εκθέσουμε ώστε οι οικονομικές και άλλες αρχές (αν υπάρχουν) κινητοποιηθούν για να ψάξουν τις πηγές προέλευσης των χρημάτων όλων αυτών που στήνουν και διατηρούν εκδοτικές επιχειρήσεις με ζημίες ή δυσανάλογη κερδοφορία σε σχέση με το μέγεθος των χρηματοδοτήσεων και της οικονομικής τους έκθεσης γενικότερα.
    Αν αυτό επιτευχθεί, τότε να δείς πως θα εξαφανιστούν ολοι αυτοί οι τύποι που θέλουν να ποδηγετούν την κοινή γνώμη και την πολιτική ζωή. Η γάγγραινα της χώρας είναι όψιμοι αυτοί εκδότες-δημοσιογράφοι και τα μεγάλοεργολαβικοεκδοτικά διαπλεκόμενα συμφέροντα γενικότερα.

  19. evaggelos avatar
    evaggelos 25/07/2010 14:54:16

    ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΖΩ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ , ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΡΕ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΒLOGGS ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΑΝΕΥΘΥΝΕΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΝΩΔΥΝΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΑΣ???????ΚΑΛΗ ΩΡΑ ΤΟ τροktiko?????? OΠΟΥ ΟΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΠΑΠΑ ΝΑ ΘΑΨΟΥΜΕ 5-6 ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΗΓΓΗΛΑΝ ΟΤΙ ΜΑ---ΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ????????

  20. Κικη avatar
    Κικη 25/07/2010 18:02:06

    Κολοπαιδο δεν θα μπορουσες να με πεις,αλλα ολους αυτους που ξερουμε και ξερουμε ποια μπλογκς εχουν και τα χρησιμοποιουν ,για ιδιον οφελος,γιατι πολλες φορες καταγγελιες και επωνυμες που γινονται δεν αναγραφονται αμα δεν τους συμφερει,τους χρησιμοποιουμε και εμεις για να μπορουμε να βγαζουμε κατι στην φορα ,διοτι οι καταγγελιες στις εφημεριδες των γνωστων εκδοτων,και τα καναλια των γνωστων καναλαρχων,δεν μας επιτρεπουν να πουμε την ειδηση η την καταγγελια.Οσο γιαυτους που αναθεματιζουμε και καταγγελουμε,τους ξερουμε απο καιρο,και τους καταγγελουμε και επωνυμα στην ενωση συντακτων,αλλα εχουν καταφερει και εκει να ισχυει η ασυλια των διασημων,και παλι επαναλαμβανω οτι τιμωρια δεν ειναι πειθαρχικο και διαγραφει απο την ενωση συντακτων,τιμωρια ειναι στερηση ασησης λειτουργηματος,γιατι αυτο ειναι δημοσιογραφια,να μου πεις οι μισοι ειναι εκδοτες,αλλα παλι ποναει.

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/07/2010 22:13:45

    Το κύρος του ελληνικού Τύπου είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο. Σύμφωνα με δημοσκοπήσεις της Διεθνούς Διαφάνειας, οι Έλληνες θεωρούν τα ΜΜΕ εξίσου διεφθαρμένα με τα κόμματα. Οι εφημερίδες, αν και έχουν και αυτές πρόβλημα αξιοπιστίας, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να εξισωθούν με τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Οι πιο έγκυρες εφημερίδες της Ελλάδας θεωρούνται η Καθημερινή, Τα Νέα και Το Βήμα. Η τελευταία προκάλεσε πολλά σχόλια, όταν σε κυριακάτικη έκδοσή της αναφέρθηκε με λεπτομέρειες και σε επίπεδο δηλωσεων σε μία επίσκεψη του Τούρκου Πρωθυπουργού, Recep Tayyip Erdogan, στην Αθήνα.

    Μόνο που η επίσκεψη αυτή δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, αλλά ανεβλήθη κατά απροσδόκητο τρόπο. Η εφημερίδα είχε καλύψει την επίσκεψη, ασχέτως αποτελέσματος, προτού αυτή πραγματοποιηθεί. Ποιός συνεχίζει να αγοράζει μία τέτοια εφημερίδα;

    Aπό τη γερμανική "Suddeutsche Zeitung"
    Καλά πάμε, γενικώς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.