#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/07/2012 18:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν υπάρχουν ανώδυνες λύσεις για την λαθρομετανάστευση

[caption id="attachment_170520" align="alignnone" width="600" caption="Από την εξέγερση λαθρομεταναστών στο Rosamo της Ιταλίας, τον Ιανουάριο του 2010"][/caption]

 

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Σπανίως υπάρχουν λύσεις άχρωμες και ανώδυνες. Εκ πείρας τίποτε δεν έχω καταφέρει στα δύσκολα, χωρίς να φτύσω αίμα. Εν γένει αυτό ισχύει σχεδόν για όλους μας και πολύ περισσότερο για την Πατρίδα και την ηγεσία της. Όταν φυσικά θέλει να αγωνιστεί για να λύσει τα δύσκολα.

Οι άνθρωποι, όπως όλα τα πλάσματα, είναι όντα που τους αρέσει η συνήθεια κι η ευκολία. Βολεύονται. Στις απάτητες κορυφές και στους μακρινούς ορίζοντες τους οδηγούν συνήθως η Ανάγκη και η αληθινή Ηγεσία. Αν αφήνονταν όλα στο ανώνυμο πλήθος, ακόμη θα μουγκρίζαμε στις σπηλιές κι όταν μάταια θα ψάχναμε θηράματα στους λειμώνες των κυνηγών, θα τρώγαμε που και που ο ένας τον άλλο.

Οι εξαιρετικές συνθήκες, οι κίνδυνοι, οι αδήριτες ανάγκες και οι ανήσυχοι και τολμηροί μπροστάρηδες, παίρνουν το ανθρώπινο κοπάδι και το σπρώχνουν μπροστά και πιο ψηλά.

Τετριμμένο να πω πως τέτοιο ζόρικο κάβο έχουμε δεκαετίες ν’ αντικρίσουμε. Είναι από αυτούς τους θανάσιμους κινδύνους, τις εξαιρετικές περιστάσεις, που επιβάλλουν σκέψη, λύσεις, πράξεις «έξω από το κουτί».

Ο Φώτης, ο Μπίστης και τ’ άλλα παιδιά, θέλουν να διαφυλάξουν την αριστερή παρθενία τους, το «προοδευτικό» τους πρόσημο, εμποδίζοντας μια δραστική πολιτική καταπολέμησης της λαθρομετανάστευσης. Το ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας, απαιτεί πολύ πιο σκληρές πολιτικές από αυτές που ευαγγελίζεται η πλειοψηφία των κοινοβουλευτικών κομμάτων είναι όμως κάτι, που δεν θα μπορούν να το αγνοούν για πολύ. Κανείς μας.

Ας σκεφτούμε, ας μιλήσουμε ψύχραιμα. Τι ισχύει στον υπόλοιπο Νότο; Άραγε οι Ισπανοί και οι Ιταλοί είναι λιγότερο ανθρωπιστές και δημοκράτες από εμάς; Στην Ισπανία, για να νοικιάσει σπίτι ο μετανάστης, πάει μαζί με τον ιδιοκτήτη – εκμισθωτή στην Αστυνομία και πρέπει να έχει άδεια παραμονής. Άμεσες και δραστικές οι ποινικές και διοικητικές συνέπειες για όποιον από τους δυο κάνει παράνομες κουτοπονηριές. Στους Ισπανούς δεν αρέσει να περιφέρονται ορδές παρανόμων, να μην ξέρουν ποιοι είναι και που μένουν.

Στην Ιταλία η αστυνομία καταστρέφει επί τόπου τα λαθραία που πουλάνε οι μαύροι απλωμένα στις λινάτσες κι όταν πριν δυο - τρία χρόνια το Μιλάνο γέμισε διαρρήκτες, πορτοφολάδες και επαίτες συγκεκριμένης βαλκανικής εθνικότητας, ο μπούνγκα – μπούνγκα βαψομαλιάς, δεν αστειεύτηκε. Κοινοτικοί – ξεκοινοτικοί, τους μάζεψε σωρηδόν και τους απέλασε χωρίς πολλές κουβέντες.

Στην πολιτική ζωή έχουμε διάφορες ψωραλέες ιερές αγελάδες. Τις επέβαλε η ωχρά σπειροχαίτη του δημόσιου λόγου, η «πολιτική ορθότητα». Άμα είσαι επίδοξος «φονιάς» του Παπαρρηγόπουλου και υποστηρίζεις τα «τέρατα» της Ρεπούση και του μπαρμπα Θωμά για την Ιστορία και την εθνική ταυτότητα, άμα διαρρηγνύεις τα σινιέ ιμάτια σου για το δικαίωμα του Αμπντουλχαλήμ να κόβει ελεύθερα τσάρκες στα σύνορα, να απλώνει τις λινάτσες του με τα λαθραία στα Προπύλαια, κάτω από το βανδαλισμένο άγαλμα του Ρήγα και των άλλων παλιοεθνικιστών, σαν τον Κοραή, τότε είσαι σένιος, αριστερός και μοδάτος.

Έφτασε τόσο βαθιά, ως το μεδούλι, αυτή η γάγγραινα της «πολιτικής ορθότητας», που πήραμε διαζύγιο από την λογική. Θα πείτε, «μα γιατί έχεις τόση εμμονή με την λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα»; Μα γιατί πλήττουν τους πολλούς, τους φτωχούς. Δεν είναι εμμονή, είναι κοινή λογική. Γιατί είναι από τα πράγματα που καμία Τρόϊκα και κανένα Μνημόνιο δεν μας εμποδίζει να κάνουμε. Κι ακούραστα θα επαναλαμβάνω, πως οι πολιτικές καταπολέμησης τους, είναι από τα πράγματα που θα αλλάξουν δραστικά την ζωή των πολιτών προς το καλύτερο, χωρίς να τους δώσεις ένα ευρώ.

Μεγάλο ζήτημα τίθεται με τους εργαζόμενους που θα προσληφθούν στα μεγάλα έργα, στους αυτοκινητόδρομους, στο Ελληνικό, στις μαρίνες, σε όλα αυτά που η κυβέρνηση είναι καταδικασμένη να τα ξεκινήσει…χτες! Οι έφοδοι της Επιθεώρησης Εργασίας και της Αστυνομίας πρέπει να είναι συνεχείς. Θα είναι εθνικό έγκλημα να ανοιχτούν σταδιακά εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας, να εργοδοτηθούν μαζικά και παράνομα  λαθρομετανάστες και να μένουν άνεργοι Έλληνες πολίτες και νόμιμοι μετανάστες. Αν αφεθούμε στον πατριωτισμό και την νομιμοφροσύνη των εργολάβων, τότε την κάτσαμε την βάρκα! Η απληστία θα τα πάρει όλα αμπάριζα και τα εργοτάξια θα γεμίσουν από τα «αδέρφια» μας από την Λαχώρη και την Τόρα Μπόρα, που θα δουλεύουν ανασφάλιστοι για δέκα ευρώ κι ένα σουβλάκι χωρίς πίττα και χωρίς..σουβλάκι. Η εκκίνηση των μεγάλων έργων δεν πρέπει να αποτελέσει παράγοντα γιγάντωσης της μαύρης εργασίας. Δουλειά λοιπόν στους Έλληνες και στους νόμιμους μετανάστες, σε αυτούς που σέβονται την χώρα και τους νόμους της, με δρακόντειους ελέγχους και αυστηρή εφαρμογή της κειμένης νομοθεσίας. Αλλιώς η κοινωνία δεν θα καταλάβει τίποτα, καμία ανάταση, μόνο υπερκέρδη για λίγους και ρατσισμός απέναντι στους Έλληνες πολίτες και τους νόμιμους μετανάστες.

Κι όποιος τολμάει ας βγει να πει ότι αυτό είναι «κακό», ας πάρει ευθέως θέση πλάι στους δουλέμπορους, στους εργοδότες που θέλουν αδήλωτους κι ανασφάλιστους εργαζόμενους. Και να μας εξηγήσει μετά πόσο «προοδευτικό» είναι αυτό…

(δημοσιεύεται στην Δημοκρατία)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εύα avatar
    Εύα 12/07/2012 19:29:04

    Σωστότατα..
    ΥΓ: Εξαιρετικές οι ''ομηρικές'' παρομοιώσεις στο κείμενο

  2. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 12/07/2012 19:34:15

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ 1:08:00 ΚΑΙ 1:09:00 Γειά σου Φαήλο. Πρέπει να εφαρμοστεί η θέληση του Ελληνικού. Έτσι αν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ή η Χρυσή Αυγή καταθέσουν πρόταση νόμου για το μεταναστευτικό τότε οι βουλευτές της ΝΔ να ψηφίσουν κατά συνείδηση. Επίσης πρέπει και να εφαρμοστεί ο ήδη υπάρχων νόμος. Πρόσεξε καλά την περίπτωση που σου περιγράφω για να δεις και συ πόσο αυθαίρετη μπορεί να γίνει η εξουσία: Πήγε ο εμπορικός σύλλογος της Νέας Ιωνίας στο δημοτικό συμβούλιο και ζήτησε από τον δήμαρχο να εφαρμόσει τον νόμο κατά των παρανόμων μικροπωλητών. Ο Δήμαρχος τους απάντησε ότι δεν εφαρμόζει τον νόμο επειδή δεν τον θεωρεί σωστό!!! Και αν δεν αρέσει σε κάποιον η απόφαση του τότε να του κάνει μήνυση!!! Δεν σας κάνω πλάκα. Δείτε το βίντεο που σας βάζω. Αυτά τα απίθανα πράγματα τα λέει ο δήμαρχος μεταξύ των χρονικών στιγμών 1:08:00 και 1:09:00 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nZ6WK3-lSDI Την παράνομη αυτή συμπεριφορά του Δημάρχου την κατήγγειλα και στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής. Παρακαλώ δείτε το βίντεο στις χρονικές στιγμές που σας λέω για να δείτε με τι φασίστες παλεύω.

  3. elli avatar
    elli 12/07/2012 19:53:48

    Δυστυχώς για τον κόσμο, αυτά που λέγονταν προ εκλογών, απ' ότι φαίνεται μέχρι τώρα τουλάχιστον, ήταν απλά ψηφοθηρικές εξαγγελίες.
    Σε λίγο όμως που θα έχει γυρίσει το μάτι στον Έλληνα από αυτά που θα έχει πληρώσει σε εφορίες ,χαράτσια και λοιπά, έχει και δυό παιδιά άνεργα και φοβάται κάθε μέρα να κυκλοφορήσει στην πρωτεύουσα της χώρας του για να μην τον σφάξουν ή κλειδαμπαρώνεται στο σπίτι του και φοβάται μην ανοίξουν για να τον κλέψουν, να του μιλήσετε για αγάπη προς τους λαθρομετανάστες, εκεί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
    Σημειωτέον ότι από προχθές το βράδυ η τηλεόραση άρχισε την προπαγάνδα υπέρ των αλλοδαπών . Προχθές με ταινία, για τις φυλετικές διακρίσεις, και εχθές η κρατική τηλεόραση (ΝΕΤ και ΕΤ3) με ντοκυμαντέρ . Μήπως αυτό είναι ένα δείγμα του ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα με τη λαθρομετανάστευση? Ή μήπως νομίζουν ότι με μερικά ντοκυμαντέρ θα εξευμενιστούν οι Έλληνες που τους κλέβουν και τους σκοτώνουν ? ΝΤΡΟΠΗ!!

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ elli 13/07/2012 00:54:22

      Εχεις δίκιο,ξαφνικά τα κανάλια θυμηθηκαν και το Αμέρικαν Χίστορυ και το προβάλλουν

  4. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 12/07/2012 19:55:11

    Κ. Κρανιδιώτη,

    Καί οἱ νόμιμοι μετανάστες παράνομα εἰσέβαλαν στήν ῾Ελλάδα. . .ἐκτός καί ἄν εἶχε ζητήσει ἡ ῾Ελλάδα ἀπό τῖς χῶρες τους ἐργατικά χέρια.

    Εἶναι πλέον ζήτημα ζωῆς ἤ θανάτου τῶν ἱθαγενῶν ἡ διαιώνηση τῆς θολοκουλτουριάρικης μεταναστευτικῆς πολιτικῆς--ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

  5. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 12/07/2012 20:06:05

    Φαήλε καλησπέρα.
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.
    Ισχύει ή όχι πως το υπάρχον πλαίσιο νόμων και διατάξεων της Ελληνικής Δημοκρατίας είναι υπεραρκετό για τηην καταπολέμηση λχ του παράνομου υπαίθριου παρεμπορίου;
    Από μια ματιά που έριξα μέχρι και το που θα πάνε( σε ιδρύματα) τα κατασχεμένα προιόντα προβλέπεται:

    http://www.gge.gr/up/files/%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3_%CE%93%CE%99%CE%91_%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%9F_%CE%A5%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%98%CE%A1%CE%99%CE%9F_%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%9F.doc

    Δεν πάει άλλο. Χρειαζόμαστε επιπλέον νομοθεσία ή αυτή είναι ικανή να αντιμετωπίσει το θέμα; Γιατί οι Δήμαρχοι Αθηναίων - ισχύει και για τον Νικήτα Κακλαμάνη- δεν κάνουν πόλεμο στο παρεμπόριο; Γιατί δεν τηρούν τις ισχύουσες διατάξεις; Δεν πρέπει να τους ζητηθούν ευθύνες και όχι μόνο πολιτικές;

    "Θα τους ταράξουμε στη νομιμότητα"
    Ηλίας Ηλιού.

  6. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 12/07/2012 20:10:32

    Με βάση όσα είπε ο Δένδιας σήμερα για απόφαση για κατασκευή φράχτη στον Έβρο και για μαζέματα σε χώρους προ απέλασης, θα προχωρήσει το πράγμα. Απλά πρέπει να γίνει χωρίς πολύ ντόρο. Όλες οι σωστές δουλειές (νόμιμες ή παράνομες) γίνονται διακριτικά. Βέβαια έχουμε τις συνιστώσες που θα βγουν στα κάγκελα αλλά αυτό θα διευκολύνει το να γίνει πιο γρήγορα η δουλειά εν τέλει...

  7. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 12/07/2012 20:14:25

    Κ Φαηλο θελουμε ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ απαντησεις πλεον!

    αν ησασταν βουλευτης και καποιο κομμα εκανε προταση να καταψηφιστει ο νομος Ραγκουση

    εσεις τι θα κανατε?

    ακομα και αν ισχυε η ακρως αντιδημοκρατικη κομματικη γραμμη

  8. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/07/2012 20:17:58

    Δέν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ἓνα 6% νά ἐπιβάλλει σέ μιά συγκυβέρνηση τίς θέσεις του περί ''πολιτικῆς ὀρθότητας'' ὃπως λέτε,στά θέματα περί λαθρομεταναστῶν.Τ ί ἐμποδίζει πιά τήν κυβέρνηση νά ἀρχίζει νά τσουβαλιάζει καί νά στέλνει στά λαθροχώρια του ὃλον αὐτόν τόν ἐσμό τῶν τσαμπουκαλεμένων λαθροεπισκεπτῶν;Μήπως ὑπάρχει ἀδυναμία ἢ ἀπροθυμία τῆς Ἀστυνομίας,τῶν ΕΚΑΜ,ἢ δέν ξέρω ποιῶν ἂλλων;Μήπως φταίει ἡ οἰκονομική κατάσταση τῆς χῶρας;
    Ἐχθές διάβασα κάπου ὃτι ὁ κ.Σαμαρᾶς ἐξεμάνη καί δικαίως,γιά τό ἀνεκδιήγητο βιβλίο γραμματικῆς τῆς Ε' καί ΣΤ' Δημοτικοῦ καί ζήτησε νά μήν κυκλοφορήσει τό Σεπτέμβρη,γιατί στοχοποιεῖ τήν ψυχικογλωσική ἀνάπτυξη τῶν παιδιῶν,γιά τά καθημερινά ἐγκλήματα ἀπό τούς λάθρους πού στοχοποιοῦν καί τόν ὑλικοσωματικό ἀφανισμό τῶν Ἑλλήνων,δέν μπορεῖ νά γίνει κάτι δραστικό;
    Τί τόν κρατάει δέσμιο;Σέ τί κάνει πίσω;

  9. anonymous avatar
    anonymous 12/07/2012 20:33:20

    Διότι αυτή είναι η διεθνής τάση. Αυτό το 6% είναι πρόσχημα. Αν έχεις δει τα τελευταία χρόνια τα μόνα προγράμματα που χρηματοδοτούνται είναι αυτά της αποδόμησης του έθνους. Η αθρόα εισροή των μεταναστών εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο. Υπάρχει σχέδιο για να μας διαλύσουν σε κομμάτια επειδή θέλουν να ελέγχουν την περιοχή από την οποία περνάει το 60% του παγκόσμιου εμπορίου.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ anonymous 12/07/2012 21:36:56

      Τό διάβασα πού τό ἒχεις γράψει καί ἀλλοῦ καί δέν βλέπω γιατί νά διαφωνήσω μαζί σου.Ὃμως,ἐδῶ δέν πρόκειται περί διάλυσης σέ κομμάτια,ἀλλά περί ἀλλοτρίωσης ἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς καί σέ περιπτῶσεις οἰκογενειῶν,πρόκειται περί ἀφανισμοῦ.Ἒτσι θά μείνουμε,δέν θά κάνουμε κάτι;

      • anonymous avatar
        anonymous @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/07/2012 22:17:09

        Τι να κάνεις; Λεφτά να αμολήσεις 3-4 κουτσούβελα δεν έχεις, οι κρατικές υποδομές έχουν καταντήσει μέσο πλουτισμού της μαφίας που τις λυμαίνεται, δυνατότητα αυτοοργάνωσης δεν υπάρχει, τα κόμματα σε πουλάνε, έχεις μια πέμπτη φάλαγγα, την αριστερά, με 30%, το μόνο που σου μένει είναι να κάνεις ότι έκαναν στην Κωνσταντινούπολη πριν την άλωση. Έφυγαν για να μη γίνουν σκλάβοι. Πίσω έμειναν μόνο 50.000 για ειδικούς λόγους.
        Η Ελλάδα είναι σε πλήρη σήψη και παρακμή χωρίς εθνικούς στόχους, χωρίς εθνική στρατηγική τσόντα των "συμμάχων" ζητιανεύοντας τα αναγκαία προς το ζην υλικά αγαθά και πνευματικά εφόδια. Πνευματικά δε μπορεί να παραγάγει τίποτε πρωτότυπο πια που να μην είναι αντίγραφο της Δύσης.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ anonymous 12/07/2012 23:06:24

          Κοίταξε νά δεῖς,ὃλοι μας κοινωνικά ἒχουμε μιά θέση,ἀνήκουμε κάπου,σέ μιά ὁμάδα,ἐπηρεάζουμε ἂλλους καί ἐπηρεαζόμαστε-ἐμφοροῦμαστε ἀπό κάποιες ἀρχές καί ἰδέες.Ἂς τίς μεταδίδουμε.Συμφωνῶ μαζί σου ὃτι ἡ σήψη εἶναι βαθειά,ἀλλά δέν συμφωνῶ ὃτι πνευματικά δέν ἒχουμε ἀνθρώπους,πεδίο,νά παράξουμε ἀνόθευτο,δικό μας πολιτισμό.
          Ἒχω 6 παιδιά,ζῶ στήν ἐπαρχία,ὃμως ἐνδιαφέρομαι τά παιδιά μου νά συμμετέχουν σέ ὀμάδες πολιτισμοῦ(χορούς, μουσική,ἀθλητισμό),γιά νά μάθουν νά παράγουν κι ἐκεῖνα ἀργότερα πολιτισμό καί ὂχι καφρίλα καί ψευτομαγκιά!
          Πέρα ἀπό αὐτά δέν βλέπω ἂλλες ἰδέες γιά ἀντίσταση,παρά μόνο ὃ,τι κάνουμε στόν μικρόκοσμό μας...Φοβᾶμαι ὃμως πολύ τόν αἰφνιδιασμό,εἲτε ἐσωτερικό,εἲτε ἐξωτερικό...

  10. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 12/07/2012 21:01:12

    Αγαπητέ Φαήλε, κοίτα πρώτα να γλιτώσουμε από αυτές τις, καταπληκτικής σύλληψης, Ειδικές Οικονομικές Ζώνες, που ορισμένα τζιμάνια του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών έχουν σκαρφιστεί, με πατρονάρισμα των Γερμανών επικυριάρχων μας και άσε τα περί λαθρομετανάστευσης.

    Άλλωστε, οι ΕΟΖ, μπορούν άνετα να απορροφήσουν δεκάδες χιλιάδες εξαθλιωμένους λάθρο, που ως μουσουλμάνοι, μπορούν να αλλοιώσουν εθνογραφικά και θρησκευτικά, τεράστιες περιοχές της χώρας, ιδίως κάποιες που ήδη είναι πολύ ευαίσθητες.

    Δυστυχώς ξέρεις πολύ καλά ότι σε πολιτικό επίπεδο το παιχνίδι έχει χαθεί. Όχι μόνο γιατί ο κυρ Φώτης έχει βραχυκυκλώσει τις τελευταίες αντιστάσεις της ΝΔ στο θέμα, αλλά κυρίως γιατί το πεδίο είναι πλέον προνομιακό για άλλους πολιτικούς χώρους που είτε μέσω της λαθρολαγνείας είτε μέσω της επιθετικής προσέγγισης στο θέμα, συσπειρώνουν κόσμο.

    Η ΝΔ δεν έχει θέση και η αδράνειά της, της κοστίζει και πολιτικά και εκλογικά.

    Ας έχει λοιπόν γνώση, ότι οσονούπω, όταν ο νόμος της αυτοδικίας θα αρχίσει να λαμβάνει διαστάσεις, θα έχει απωλέσει κάθε έξωθεν καλή μαρτυρία και απλώς θα καταστεί στη συνείδηση του κόσμου ένα ακόμη δεκανίκι της εθνολογικής, φυλετικής και θρησκευτικής αλλοίωσης των Ελλήνων.

    Υ.Σ. Ευτυχώς σε τέτοιες καταστάσεις, όταν ο κόμπος φτάσει στο χτένι, λειτουργεί συλλογικά το πανάρχαιο ένστικτο της εθνικής επιβίωσης και αυτοσυντήρησης. Θα πέσει πολύ λεπίδι τότε, και το διακύβευμα θα είναι ένα. Ή αυτοί, ή εμείς...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ιεροφάντης 13/07/2012 00:10:47

      Και φυσικά, το λεπίδι που θα πέσει, οι ντόπιοι χαβιαροαριστερούληδες και οι φουα-γκρα προστάτες τους εις τας Ευρώπας, ξέρεις πώς θα σπεύσουν αμέσως να το ονοματίσουν, ε; "Ρατσιστικό πογκρόμ"...

  11. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 12/07/2012 22:05:36

    Φαήλο γράφεις:
    «Μεγάλο ζήτημα τίθεται με τους εργαζόμενους που θα προσληφθούν στα μεγάλα έργα, στους αυτοκινητόδρομους, στο Ελληνικό, στις μαρίνες, σε όλα αυτά που η κυβέρνηση είναι καταδικασμένη να τα ξεκινήσει…χτες! Οι έφοδοι της Επιθεώρησης Εργασίας και της Αστυνομίας πρέπει να είναι συνεχείς. Θα είναι εθνικό έγκλημα να ανοιχτούν σταδιακά εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας, να εργοδοτηθούν μαζικά και παράνομα λαθρομετανάστες και να μένουν άνεργοι Έλληνες πολίτες και νόμιμοι μετανάστες.»

    Ήδη αυτό που γράφεις παραπάνω είναι πραγματικότητα. Κάθε μέρα περνάω έξω από ένα νεοαναγειρόμενο σχολείο. Έχει και μια μεγάλη ταμπέλα απ έξω που γράφει: Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Οι μόνοι εργαζόμενοι στο έργο αυτό είναι πακιστανοί και μαύροι. Η πλάκα είναι πως έχουν καταλάβει τι γίνεται, γιατί όσες φορές έχω περάσει κανένας δεν δουλεύει, όλοι κάθονται και λιάζονται.

    Τώρα για τις εφόδους της Επιθεώρησης εργασίας και της αστυνομίας άστο, δεν γίνεται τίποτα, το σύστημα είναι διεφθαρμένο. Χρειάζονται πολύ σκληρές ποινές, π.χ. απαγόρευση συμμετοχής σε έργα του δημοσίου, μπαίνεις σε black list, ακύρωση εργοληπτικών πτυχίων, σε όσους εργολάβους χρησιμοποιούν λαθρομετανάστες σε έργα του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως π.χ. ΔΕΗ κλπ. Τότε να δεις τι έχει να γίνει! Δεν θα χρειάζεται καμιά επιθεώρηση, ο ένας θα καρφώνει τον άλλο για να του πάρουνε τη δουλειά και να τον πετάξουνε έξω. Η ράτσα των εργολάβων δεν έχει ιερό και όσιο μπροστά στο χρήμα. Ακόμη και την ίδια την μάνα τους θα καταδώσουν αν είναι να τα κονομήσουν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κώστας Σταματάκης 12/07/2012 23:46:48

      Γιατί νομίζεις ότι πάει να δουλέψει Έλληνας στην οικοδομή και δη για 20-30 Ευρώ ανασφάλιστα;

  12. nik avatar
    nik 12/07/2012 22:20:21

    Oι λύσεις πρέπει να είναι σκληρες και άμεσες. Δεν είναι δυνατόν να υποφέρει και να παθαίνει ο Ελληνικος λαός από την φτώχια, την ανεργία, την υποβάθμιση της υγείας, την εγκληματικότητα των αλλοδαπών -κυρίως-, την πορνεία των αλλοδαπών-κυρίως-, το λαθρεμπόριο και πρεζεμπόριο των αλλοδαπών - κυρίως-, και η κυβέρνηση να σφυρίζει αδιάφορα. Στο διάολο και ο κυρ Φώτης και ο Alexis...Ο αγώνας πρέπει να έχει δύο μέτωπα. Ένα μέτωπο μέσα στο εσωτερικό της χώρας για να αδειάσει από τα λαθροφέρματα. Και ένα στα σύνορα με την Τουρκία κυρίως. Εκεί να μπούνε ξανά ναρκοπέδια στον Έβρο. Ναρκοπέδια υπήρχαν πάντοτε στον Έβρο. Αλλά οι ανθρωπιστές πασοκάνθρωποι τα ξύλωσαν. Στα πλαίσια και της Ελληνοτουρκικής προσέγγισης ( αν είναι δυνατόν). Έκτοτε τα πάσης φύσεως μεμέτια, όπου γης, μπαίνουν ελεύθερα, με τις ευλογίες του τσύριζα, του ανταρcia και των άλλων διαφόρων ΜΚΟ (μπίζνες καλά οργανωμένων) του Σόρος. Λέω μεμέτια γιατί στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι μουσουλμάνοι με οτι αυτό συνεπάγεται μακροπρόθεσμα για την Ελληνική κοινωνία. Τι πιό απλό, να φυλάς τα σύνορα της πατρίδας σου; Άρα ΤΩΡΑ να μπούνε ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα, φράκτης, ναρκοπέδια, και οτι άλλο χρειάζεται κατά μήκος του Έβρου. Για να μην περνάει τίποτα χωρίς έλεγχο μέσα στη χώρα μας. Ο Σαμαράς ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ από αυτό.

  13. GO avatar
    GO 12/07/2012 22:47:14

    Πρέπει επίσης να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι το κέντρο της Αθήνας μας, εκτός από τους "λάθρο", είναι κατειλημμένο και από τα "ζόμπι" και τους πρεζέμπορους.
    Η κατάσταση είναι τραγική.
    Μία συνιστώσα της λύσης του τεράστιου προβλήματος που έχει δημιουργηθεί και προκειμένου να ανακαταληφθεί η πόλη μας, θα ήταν να επανέλθουν οι δημόσιες υπηρεσίες ξανά στο κέντρο, έτσι ώστε να ξανακυκλοφορήσουν μαζικά οι 'Ελληνες πολίτες. Αν μάλιστα οι υπηρεσίες εγκατασταθούν και σε κτήρια ιδιοκτησίας του κράτους -που υπάρχουν άφθονα- θα επιτευχθεί και η τόσο απαραίτητη εξοικονόμηση πόρων από την καταβολή ακριβών ενοικίων που πληρώνει το ελληνικό δημόσιο για τη στέγαση των υπηρεσιών του στην Κηφισίας, στη Μεσογείων, το Μαρούσι κλπ.

  14. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/07/2012 23:19:24

    Μήπως τῶρα εἶναι ἐπιτακτική ἡ ἀνάγκη πιό πολύ ἀπό ποτέ,νά ἐπιβληθεῖ τό μέτρο τῆς φοροκάρτας;

  15. xp avatar
    xp 12/07/2012 23:20:26

    O Κώστας Σταματάκης είπε κάτι απολύτως ρεαλιστικό .Και όμως είναι αλήθεια! Υπάρχει βέβαια και το σύστημα της Αραβίας: Ερχονται οι μετανάστες μόνο αν έχουν σπόνσορα.Ο σπόνσορας λαμβάνει προκαταβολικά ένα μεγάλο ποσό και ποσοστά επί του μισθού.Ετσι ζεί και ο σπόνσορας και ο μετανάστης . Με το "αεράτο" χαρακτήρα του ευρώ, ίσως το δούμε και αυτό το έργο.......

  16. sakis avatar
    sakis 12/07/2012 23:20:55

    Μετά την είδηση πως πασίγνωστοι Έλληνες καλλιτέχνες όπως ο Λευτέρης Πανταζής, ο Δημήτρης Πιατάς, ο Γιάννης Κότσιρας και ο Σπύρος Πώρος, πουλούν τα σπίτια τους γιατί δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά, ήρθε η σειρά και του Λάκη Λαζόπουλου.
    Σύμφωνα με το περιοδικό «Ciao» ο σατυρικός ηθοποιός έβαλε πωλητήριο στο διώροφο νεοκλασικό κτίριο το οποίο βρίσκεται στην πλατεία Κουμουνδούρου.
    Μάλιστα, η ταμπέλα αναφέρει πως είτε πωλείται είτε ενοικιάζεται γεγονός που δείχνει την ανάγκη του Λάκη Λαζόπουλου για να αφήσει αυτό το σπίτι και να εισπράξει κάποια χρήματα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
    Σίγουρα είναι κάτι που δεν ευχαριστεί απόλυτα το γνωστό ηθοποιό, αφού όσοι τον γνωρίζουν λένε πως λατρεύει το κέντρο της Αθήνας και κάποτε του άρεσε πολύ να κάνει βόλτες στα γραφικά σοκάκια της πόλης και να εξερευνά «χαμένους θησαυρούς» και μαγευτικές μυρωδιές.
    Τώρα οι μαγευτικές μυρωδιές είναι από σκατά και κατρουλιά και τα γραφικά σοκάκια έχουν γίνει μόνιμες πιάτσες ναρκωτικών και αλλοδαπών ληστών..Αλλά πως να τολμήσει να τα πει αυτά μετά τις "πλάκες" που έκανε σ' αυτούς που δεν έχουν την οικονομική άνεση του Λάκη να φύγουν από την άθλια αυτή περιοχή που υπομένουν τα πάνδεινα και δεν τολμούν να ξεμυτίσουν από τις πολυκατοικίες τους μόλις σκοτεινιάσει
    Γεια σου ''αντιρατσιστή΄΄ και ''ανθρωπιστή΄΄ λαζόπουλε που δουλεύεις τον απλό κοσμάκη πουλώντας φούμαρα περί αντιρατσισμού και αντιφασισμού ζώντας ο ίδιος στις βιλάρες σου σε πανάκριβες περιοχές

  17. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/07/2012 23:25:53

    Περιπου εως 7% του πληθυσμου της χωρας μας, ειναι λογικο να ειναι μεταναστες. Με συγκεκριμενες δεξιοτητες, μπορουν να αξιοποιηθουν (και να ωφεληθουν και οι ιδιοι) σε συγκεκριμενες εργασιες. Οι υπολοιποι πρεπει να πειστουν οτι ΔΕΝ υπαρχει μελλον για αυτους στην Ελλαδα μας και να αποχωρησουν.

    • Shadowplay avatar
      Shadowplay @ Μικρασιάτης 13/07/2012 02:00:08

      1-2% και με συγκεκριμένη προέλευση (δηλαδή όχι μουσουλμάνους και αφρικανούς).

  18. Κβάντα avatar
    Κβάντα 12/07/2012 23:30:40

    Τα είπαμε και τα ξαναείπαμε. Τι νόημα έχει αυτή η συζήτηση; Το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης δε λύνεται με σχόλια του Κβάντα και των υπολοίπων σε κείμενα του κ. Κρανιδιώτη. Η κυβέρνηση έχει προς το παρόν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Όχι όμως για πολύ!

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κβάντα 13/07/2012 00:10:43

      Κάνετε λάθος, έχει και μάλιστα πολύ νόημα η όλη συζήτηση, και η επανάληψη της συζητήσης.
      Η επανάληψη μήτηρ μαθήσεως γαρ..
      Και εμείς έχουμε σαν λαός πολλά να μάθουμε...

      Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη στο θέμα της Παιδείας (με την ευρύτερη έννοια) να διανύσουμε, ώστε να είμαστε σε θέση και πάλι να υπερασπιζόμαστε με τις πεποιθήσεις μας, τα της Πατρίδας μας, απέναντι σε όποιον τα επιβουλεύεται, και εν προκειμένω, στα κύματα λαθροματαναστών.

      Και για αρχή πρέπει να κινηθούμε αντίστροφα και να κάνουμε UNDO σε όλες τις αριστερίστικες νοοτροπίες περί πολυπολιτισμού και δήθεν ξενοφοβίας, που δυστυχώς πέρασαν ως μοντέρνες ιδέες και ενοχικά συμπλέγματα στους σημερινούς Έλληνες.
      Οι οποίοι Έλληνες, ακόμη και τώρα, στην περιφέρεια διστάζουν να προφέρουν τη λέξη πατρίδα, κοιτάν με ανοχή ή ακόμη και συμπόνια όλους τους παράνομους λαθρο του παραεμπορίου, συχνά-πυκνά τους κάνουν και σεφτέ, ανέχονται να έρχεται ο δημοτικός αστυνόμος στην παραλία και να κόβει πρόστιμο στον ιδιοκτήτη του beach bar για τα δυο έξτρα τραπεζοκαθίσματα, ταυτόχρονα αδιαφορώντας παντελώς για τον παράνομο πλανόδιο πακιστανό πωλητή μαϊμουδίστικων εμπορευμάτων που συνεχίζει απτόητος, σαν να κάνει την πιο νόμιμη δουλειά όλου του κόσμου!

      Ανεξάρτητα λοιπόν, με το πότε και πως θα γίνουν οι συλλήψεις-απελάσεις, πως θα παταχθεί το σχετικό παρεμπόριο, ανεξάρτητα με το πότε θα αλλάξει ο νόμος Ραγκούση,
      χρειαζόμαστε πολύ δουλειά στο θέμα της Παιδείας (με την ευρύτερη έννοια) σχετικά με την εθνική συνείδηση των Ελλήνων και το πως θα μάθουν να προασπίζονται και πάλι τα δικαιώματά τους στην ίδια τους την Πατρίδα. Για παράδειγμα, δεν είδα ούτε έναν Έλληνα, να προσπαθεί έστω να δυσκολέψει έναν λάθρο (όχι εγκληματία εννοείται), ρωτώντας τον απλά και κατά πρόσωπο, αν είναι νόμιμος, αν έχει χαρτιά και αν δεν είναι τουλάχιστον να τον επικρίνει.

      Η επανάληψη τέτοιων άρθρων και συζητ ήσεων βοηθάει και δεν πρέπει να λείψει, αντίθετα να πολλαπλασιαστεί. Και όχι μόνο.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ roadrunner 13/07/2012 00:47:18

        Σωστός roadrunner!

  19. anideos avatar
    anideos 12/07/2012 23:43:21

    Η λυση για τη λαθρομεταναστευση ειναι μια!!!!!!!!!!!!!!
    Ενας νεος μεταναστευτηκος νομος στα προτυπα χωρων της ΕΕ, ουτε διωγμος οσων ζουν 25 και βαλε χρονια στην Ελλαδα, ουτε τους πεταμε στη θαλασσα και υσηχαζουμε, ουτε τους κανουμε ολους Ελληνες.
    Το προβλημα ειναι τεραστιο και δεν λυνεται ουτε με κραυγες, ουτε με συριζαιϊκο ¨ανθρωπισμο¨ της κακιας ωρας υπο τους ηχους του Νταλαρα.

  20. xp avatar
    xp 12/07/2012 23:56:31

    Για έναν μετανάστη από Μπαγκλαντές ,Ινδία,Πακιστάν η Ελλάδα είναι πολύ ελκυστική χώρα.Στην Αραβία τους στίβουν ,στην Ευρώπη τους ελέγχουν περισσότερο ! Επειδή έχω γυρίσει τρίτο κόσμο ,εαν ήμουν από αυτές τις χώρες θα προτιμούσα Ελλάδα.Με το ημερομίσθιο δύο ημερών συντηρούσα την οικογένεια μου, με άλλο ένα- δύο μεροκάματα πήγαινα και με καμιά γυναίκα (έστω και επί πληρωμή). Σκληρό νόμισμα για την πατρίδα και πολλά ανταλλακτήρια συναλλάγματος.

  21. xp avatar
    xp 13/07/2012 00:06:33

    Οταν λέω πχ στην Αραβία τους στίβουν,ενοώ 300 άτομα=3 ντουζιέρες στο campus ,δεκάωρη δουλειά ,χωρίς ασφαλιση και περίθαλψη φυσικά ,εργασία 6 ημερών.Εννοείται ότι τα λεφτά του πρώτου χρόνου τα παίρνει ο σπόνσορας για τα έξοδα και την προμήθεια του. Και με ημερομίσθιο ίδιο με την Ελλάδα.Πρέπει να πούμε ότι για τους Αφγανούς φταίμε και εμείς που πήγαμε ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ,να γίνουμε μέρος του στρατού κατοχής.Οι Αμερικάνοι θα φάνε τον όποιο πλούτο της χώρας και μείς θα παίζουμε καρπαζιές με τους Αφγανούς ! Γιατί η ανθρώπινη ζωή εκεί μετρά λίγο και αυτό το λίγο ,είναι λογικό,να το μεταφέρουν και εδώ......

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 13/07/2012 00:18:29

    Γιατί είναι από τα πράγματα που καμία Τρόϊκα και κανένα Μνημόνιο δεν μας εμποδίζει να κάνουμε.

    Κι όμως, Φαήλο, αυτοί ακριβώς είναι που, λιγότερο ή περισσότερο άμεσα, μας εμποδίζουν να το κάνουμε. Και η απάντηση-εξήγηση δίνεται στην επόμενη παράγραφο, που επισημαίνεις ως φόβο. Αυτό θέλουν οι ευρωναζί: τους εξαθλιωμένους ισλαμολάθρο να μπαινοβγαίνουν ανεξέλεγκτα και να ρίχνουν τα ελληνικά μεροκάματα σε επίπεδα εξαθλίωσης. Πώς αλλιώς θα γίνουμε "ανταγωνιστικοί" και "ελκυστικοί" για "επενδύσεις";

  23. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/07/2012 00:41:41

    Σταμάτα να λες αυτό το "ευρωναζι". Δεν είναι όλοι στην Ευρώπη Ναζί. Ελάχιστοι είναι ακραίοι και χάνουν την παλιότερη επιρροή τους. Και εν παση περίπτωσει η Ελλάδα έχει ανάγκη τη χρηματοδότηδη των ευρωπαίων αλλιώς δεν θα έχεις πληκτρολόγιο να επιτίθεσαι στους υποτιθέμενους και μη ναζί

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/07/2012 02:15:54

      Αν πιστεύει ότι είναι Ναζί θα τους αποκαλεί Ναζί.Απλά πράγματα Μανώλη Μ.
      Εκτός βέβαια αν η thought police δεν το επιτρέπει...

      • Εύα avatar
        Εύα @ Lichnee 13/07/2012 11:56:44

        thoughtcrime, thought-criminals...

  24. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 13/07/2012 01:07:38

    Συγνώμη,αλλά οι εκλογές έγιναν.Τώρα δεν σχεδιάζουμε πολιτική,τώρα εφαρμόζουμε πολιτική!
    Είναι κρίμα που εντός Βουλής λίγοι συμμερίζονται τις απόψεις σας.Το πρόβλημα λύνεται μόνο με αυστηρό έλεγχο και σε βάθος χρόνου.Εως ότου ελέγχεις και γνωρίζεις τον καθένα πολίτη λευκό ή μαύρο.

  25. Nik avatar
    Nik 13/07/2012 08:51:12

    Η "γάγγραινα της πολιτικής ορθότητας" διαχύθηκε στην ελληνική κοινωνία πολύ πριν την αρχή της λαθρομετανάστευσης. Το επισημάναμε, κάποιοι λίγοι, από τα όποια βήματα μπορούσαμε. Χωρίς αποτέλεσμα διότι ο μηχανισμός της ΠΟ βόλευε σε μερικά θέματα, όπως πχ την δήθεν οικολογία και την δήθεν ζωοφιλία που έχει γεμίσει τις πλατείες μας με σκυλιά με "δημοτικά περιλαίμια". Τόλμησε ο Γιανναράς να στιγματίσει το παράλογο αυτής της τακτικής και τα ΜΜΕ έπεσαν πάνω του να τον φάνε.

    Ο "πολιτικά ορθός" λόγος εκτοπίζει την λογική και τον διάλογο, αφού επιτρέπει σε όποιον τον υιοθετεί να καταλαμβάνει τα ηθικά υψίπεδα και να κατακεραυνώνει του πάντες χωρίς όμως να έχει λογικό έρεισμα.

    Εκείνα έφεραν τούτα. Και τώρα το θέμα είναι πολύ μεγαλύτερο από τα οικολογικά και τρέχουμε και δεν προλαβαίνουμε. Ας προσέχαμε. Η κατάσταση είναι μάλλον μη αναστρέψιμη.

  26. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 13/07/2012 09:23:35

    ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,......ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ??
    ....ΑΑΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.....
    ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ !!!!!

  27. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 13/07/2012 09:40:31

    Την ώρα που η μνημονιακή συγκυβέρνηση απαιτεί από τους Έλληνες πολίτες να «σφίξουν και πάλι το ζωνάρι», απαιτώντας νέα αντιλαϊκά μέτρα, η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος προς χάριν των λαθρομεταναστών συνεχίζεται κανονικότατα. Με απόφαση της γενικής γραμματείας Πληθυσμού και Κοινωνικής Συνοχής στις 28/06/2012 αποφασίστηκε ένα κονδύλι 174.000 ευρώ προκειμένου να δημιουργηθεί δίκτυο συνεργασίας των λαθρομεταναστευτικών ενώσεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

    Δεν μας έφτανε, λοιπόν, η μέχρι τώρα «οργάνωση» των λαθρομεταναστευτικών ενώσεων που οδήγησε σε περιστατικά όπως αυτά που ακολούθησαν το περιβόητο δήθεν «σκίσιμο του Κορανίου», αλλά και οι αντίστοιχες ταραχές που έγιναν από λαθρομετανάστες σε άλλες χώρες, όπως η Ιταλία. Δεν μας έφτανε και έπρεπε το ελλαδικό κράτος να βγάλει κονδύλι για να μπορέσουν να οργανωθούν καλύτερα. Μήπως να τους αγοράσουμε κιόλας και τις σημαίες της πορτοκαλί επαναστάσεως;

    Την ώρα που οι Έλληνες πολίτες αυτοκτονούν σωρηδόν από την πολιτική του μνημονίου, το κράτος θα έπρεπε να δώσει μεγαλύτερη βάση στα κονδύλια και στις αποφάσεις που αφορούν τον Ελληνικό Λαό και όχι να ξοδεύει αφειδώς χρήματα για τους λαθρομετανάστες.

  28. elli avatar
    elli 13/07/2012 10:40:18

    Το ότι μας επιβάλλουν να τους χτίσουμε και Μουσουλμανικά Τεμένη μήπως σημαίνει ότι ήρθαν για να μείνουν?
    Άρα σε όποιο μουσουλμανικό κράτος ζουν και εργάζονται χριστιανοί πρέπει να απαιτήσουν να χτιστούν ορθόδοξες εκκλησίες! Αν θέλουμε να μιλάμε για ίση μεταχείρηση! (φυσικά αν τολμήσει χριστιανός να απαιτήσει οτιδήποτε σε μουσουλμανικό κράτος τον έχουν "εξαφανίσει "την επόμενη στιγμή!!)

  29. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 13/07/2012 11:20:47

    Πολυ σωστο το αρθρο γιατι βαζει την οικονομικη διασταση-κερδος των εργολαβων απο τους φθηνους εργατες.Εαν δεν υπηρχαν αυτοι πως θα εκαναν τα Ολυμπιακα & αλλα εργα ,με μεγαλο κερδος για τους ιδιους?
    Επισης θα ηθελα να ρωτησω γιατι δεν γινεται επαναπατρισμος οσων ειναι ηδη στα χερια των αρχων δηλαδη των φυλακισμενων αλλοδαπων.? Δεν ειναι το πιο πρακτικο & ευκολο βημα απαλλαγης απο τους χειροτερους τουλαχιστον?

  30. ΜΕΤΟΙΚΟΣ avatar
    ΜΕΤΟΙΚΟΣ 13/07/2012 11:41:01

    Αγαπητέ Φαήλο, όλα όσα γράφεις είναι απόλυτα σωστά. Θα πρέπει όμως όλοι μας να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση, με ευθύνη και πατριωτισμό και ας αντιδρούν οι λίγοι, έτσι λέει οι δημοκρατία που τόσο πολύ κόπτονται. Για να έχει, όμως, επιτυχή έκβαση και ριζική λύση το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης, θα πρέπει πρώτα να εμποδίσουμε την περαιτέρω είσοδο και αυτό επιτυγχάνεται αν στο πρόβλημα που λέγεται λαθρομετανάστευση εμπλακούν οι Ένοπλες Δυνάμεις, αφού θεωρούμε ότι είναι πρώτα από όλα θέμα εθνικής ασφάλειας. Χωρίς τις Ε.Δ. δεν υπάρχει λύση. Αφού κόψουμε την είσοδο μετά λύνουμε και το πρόβλημα στο εσωτερικό μας. Η λαθρομετανάστευση είναι θέμα όχι ατομικό ή στενά κοινωνικό (του Αγ. Παντελεήμονα) είναι πρωτίστως εθνικό γιατί απειλεί την εθνική μας υπόσταση.

  31. Ζωή avatar
    Ζωή 13/07/2012 13:39:08

    Επειδή ζω 3 μήνες το χρόνο στην Ιταλία και άλλους 9 μήνες το χρόνο στην Ελλάδα (πατέρας Έλληνας, μητέρα Ιταλίδα) μπορώ να διαβεβαιώσω ότι η Ιταλία έχει ακριβώς το ίδιο θέμα με τους μετανάστες όπως και εμείς. Απλώς στην πολιτισμένη Ιταλία τους κρατάνε μακριά από το κέντρο και μακριά από τις τουριστικές περιοχές. Ακριβώς το ίδιο που είχαμε κάνει και εμείς στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εάν θες να λύσεις το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τους μετανάστες (λαθραίους και μη) το λύνεις. Εάν δεν θες απλα το κοιτάς. Οπως κοίταγες και πριν μερικά χρόνια όταν καιγόταν η Αθήνα επί 3 ημέρες απο διάφορους τύπους και δεν κατέβαζες την Αστυνομία μην τυχόν θιχτούν οι αναρχικοί και μη τυχόν η αριστερά σε πει φασίστα. Σήμερα στα Εξάρχεια εάν γίνει κάποια ληστεία το βράδυ και καλέσεις την Αστυνομία σου έρχονται τα ΜΑΤ με την κλούβα, με ποιο σκεπτικό δεν έχω καταλάβει ακόμα. Εάν θες λοιπόν να λύσεις το πρόβλημα πρέπει να αποτινάξεις από πάνω σου όλα τα τυχόν κομπλεξικά που κουβαλάς από το παρελθόν. Πίστεψέ με κανείς δεν θα σε πει φασίστα, ρατσιστή, απάνθρωπο και λοιπά. Ούτε καν οι αριστεροί που μπορεί να το παίζουν ανθρωπιστές, αλλα στην ουσία και αυτοί οι ίδιοι εκμεταλλεύονται τον πόνο των ανθρώπων (ναι για τους λαθρομετανάστες μιλάω) για να ανεβάσουν τα τυχόν ποσοστά τους. Το πολύ πολύ να ακούσεις κάποια σχόλια από μερικούς βουλευτές. Ε και;
    Εάν φοβηθείς και αφήσεις έρμαιο τον κόσμο σε κάθε αλλοδαπό που έχει κάνει τσιφλίκι του το κέντρο της Αθήνας, τότε δεν θα έχεις καμία μα καμία διαφορά με την αριστερά. Θα είσαι απλώς ένα κόμμα που στα λόγια πρεσβεύει άλλα, αλλα στις πράξεις κάθεσαι προσοχή απέναντι σε οποιονδήποτε σου κάνει κριτική.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ζωή 13/07/2012 15:54:40

      Ζωή, πού είναι το μαγαζί σου?

  32. arcane avatar
    arcane 13/07/2012 15:49:55

    Πριν λίγες μέρες στη γειτονιά μου είχε κάποια έργα η ΔΕΗ. Τα σκαψίματα τα έκαναν αποκλειστικά αφρικανοί. Υπάρχουν βέβαια Ελληνες κατάμαυροι, που έχουν τον ένα γονέα Ελληνα και τον άλλο Αφρικανό, αλλά αν έψαχνα επί τούτου να συγκροτήσω ομάδα εκσκαφής αποκλειστικά από τέτοιους Ελληνες μάλλον δεν θα τα κατάφερνα...

    Φαήλο, όταν η ίδια η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού επιτρέπει στα έργα της να απασχολούν οι υπεργολάβοι παράνομους μετανάστες, όλα τα υπόλοιπα που μας λες είναι φούμαρα. Πριν πάμε στους φράχτες και στα στρατόπεδα, είναι διατεθειμένη η κυβένηση Σαμαρά να φτάσει μέχρι απόλυση της διοίκησης της ΔΕΗ γιά κάθε τέτοιο περιστατικό απασχόλησης λαθρομεταναστών; Αν αύριο ιδιωτικοποιηθεί η ΔΕΗ είναι διατεθειμένη η κυβέρνηση Σαμαρά να βάλει όρο ακύρωσης της ιδιωτικοποίησης αν η ιδιωτικοποιημένη εταιρία βρεθεί να απασχολεί έστω και ένα λαθρομετανάστη;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ arcane 13/07/2012 18:25:51

      Εγώ τι λέω στις τελευταίες παραγράφους; Άρα που τα είδες τα φούμαρα;

  33. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 13/07/2012 22:40:42

    To KKE to 41-44 με το ΕΑΜ είχε κατορθώσει να αγκαλιάσει την πλειονότητα του ελληνικού λαού. Αυτό που έκανε τον κόσμο να είναι δίπλα στο ΕΑΜ, πιστεύω ότι ήταν πιό πολύ η αλληλεγγύη που έδειχναν τα μέλη του προς τον ελληνικό λαό. Αλληλεγγύη με συσίτια αλλά και με "περιποιήσεις" μαυραγοριτών. Κάτι που βλέπουμε να το κάνει σήμερα η Χ.Α. Και αλληλεγγύη και "περιποιήσεις". Για μένα σήμερα μαυραγορίτης είναι αυτός που παίρνει ανασφάλιστρο λάθρο στο μαγαζί του (βενζινάδικο, συνεργείο εργολαβιών κλπ), και σαν τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπίζονται πλέον. Κομματάκι δύσπεπτα για ντιντήδες, αλλά υπάρχει το "ξυνό νερό", εφάμιλλο του evian, άν σας ρωτήσουν κε Φαήλο μου.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ήγγικεν 13/07/2012 22:44:10

      Και δεν έχει πάει ακόμη 45 βαθμούς ο καύσωνας. Είναι δυνατόν να συνδέεις το ΕΑΜ με την Χρυσή Αυγή;;;;; Σε λίγο θα μας πεις και ότι ο Χιτλερ ήταν κομμουνιστής

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ Factorx 13/07/2012 23:28:26

        Το γράφω 2-3 φορές. Αυτό που κάνει τον κόσμο να αγκαλιάζει σχηματισμούς, που ήταν λίγο πολύ περιθωριακοί (ΚΚΕ πριν το 40, ΧΑ πριν το 2012), είναι η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ. Τι δεν καταλαβαίνεις;

        • Factorx avatar
          Factorx @ ήγγικεν 14/07/2012 00:11:05

          Το ΚΚΕ κατόρθωσε τότε και αξιοποίησε την παλλαϊκή αντίσταση κατά της κατοχής - τον πατριωτισμό των Ελλήνων δηλαδή. Γι αυτό το ΕΑΜ συσπείρωσε την μεγάλη πλειοψηφία. Στομ εμφύλιο όμως τα πράγματα ήταν διοφορετικά και γι αυτό το ΚΚΕ απομονώθηκε. Τι σχέση έχει ή αλληλεγγύη που τραβάς από τα μαλλιά για να βγάλεις;

          • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
            ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ Factorx 15/07/2012 09:24:23

            ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΛΕΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ.....ΕΜΦΥΛΙΟ???
            ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΤΕ ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ.......

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ήγγικεν 15/07/2012 09:21:19

      KAΛΩΣ ΤΟΝ!!!
      .........ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ "ΒΑΡΚΙΖΑ" !!!
      ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ!!!!
      Η ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ......"ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ"!

  34. Athos avatar
    Athos 14/07/2012 17:24:29

    Στο ίδιο δημοψήφισμα θα μπορούσε ο λαός να ερωτηθεί αν επιθυμεί την απλή αναλογική.

    Αλλά πού κότσια οι "δημοκράτες που ζητούν την γνώμη του λαού με δημοψήφισμα";

  35. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 15/07/2012 09:43:41

    σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: Το καλύτερο όλων όσων είπε η μπολσεβίκα, σταλινοφρουρός Παπαρήγα, ήταν ότι θα πρέπει να κάνει άμεσα κινήσεις η Κυβέρνηση για τη "λεκτική βία" που ασκεί η Χρυσή Αυγή και οι "κακοί ρατσιστές" Έλληνες εναντίον των μεταναστών...

    Σε αυτή την περίπτωση επιτρέπεται για τους προλετάριους να ασκηθεί κατασταλτική βία από το "ιμπεριαλιστικό καθεστώς" και τις "δυνάμεις καταστολής=Αστυνομίας"..;
    Στις επόμενες εκλογές σας βλέπουμε στο 2%...Και θα έχετε τόσο μόνο και μόνο γιατί πολύ απλά στην περίπτωσή σας ισχύει ο νόμος της "κληρονομικότητας" (90 χρόνια προπαγάνδα είναι αυτή)

    Προφανώς τους πείραξε η ζέστη εκεί στον Περισσό αλλιώς δεν εξηγείται τα όσα είπε η γ.γ. του ΚΚ Ελλάδας σε κάποιο φεστιβάλ μεταναστών που πραγματοποιήθηκε στα Πατήσια. Την ώρα που άλλα κόμματα δείχνουν την αλληλεγγύη τους στους σκληρά δοκιμαζόμενους Έλληνες το ΚΚ Ελλάδας επέλεξε να δείξει την αλληλεγγύη του στους… ξένους, που πρακτικά έχουν εισβάλει στη χώρα.

    Μεταξύ άλλων η Αλέκα Παπαρήγα μιλώντας στο φεστιβάλ, εξέφρασε την αλληλεγγύη της προς τους μετανάστες που οδηγήθηκαν με «τον πιο βίαιο τρόπο στην προσφυγιά, στην ξενιτιά, εξαιτίας πολέμων, πείνας, φασιστικών δικτατορικών καθεστώτων και διωγμών» υπογραμμίζοντας παράλληλα την αντίθεσή της στον ρατσισμό, τον εθνικισμό και την ξενοφοβία.

    Δηλαδή κατά την γ.γ. του ΚΚ Ελλάδας, οι πρώτοι μετανάστες που κατά εκατοντάδες χιλιάδες συνέρευσαν στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του '90 μετά την πτώση του κομμουνισμού ήρθαν εξαιτίας και των «φασιστικών δικτατορικών καθεστώτων», αλλά και της πείνας όπως και διωγμών, καθώς πόλεμος δεν υπήρξε. Έτσι κατά την Αλέκα Παπαρήγα ο κομμουνισμός που επικρατούσε στις χώρες αυτές ήταν ένα «φασιστικό και δικτατορικό καθεστώς».

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.