Δεν υπάρχει πλέον γυρισμός. Ή όλοι μαζί ή με τους... ναζί!
05/06/2014 06:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν υπάρχει πλέον γυρισμός. Ή όλοι μαζί ή με τους... ναζί!

Όσα έγιναν χθες στο ελληνικό κοινοβούλιο ήταν η επισφράγιση μιας διετίας κατά την οποία ο ευτελισμός του κοινοβουλίου έφτασε στο ανώτερο σημείο του.

Τα όσα έγιναν χθες στο ελληνικό κοινοβούλιο τα ξέρουμε όλοι λίγο – πολύ. Το ναζιστικό παραλήρημα μιας δράκας βουλευτών της ΧΑ ήταν απλά η επισφράγιση μιας διετίας κατά την οποία ο ευτελισμός του κοινοβουλίου έφτασε στο ανώτερο σημείο του.

Δεν έχει νόημα να αναπαράγουμε τις αθλιότητες του Μιχαλολιάκου, του Κασιδιάρη και της παρέας του. Ίσως, κάποιοι να καταλάβαιναν περισσότερα αν η Βουλή μετατρέπονταν σε ριγκ και δεν έμενε μόνο στο υβρεολόγιο και τη λάσπη στον ανεμιστήρα. Ίσως ο Πύρρος Δήμας που πράγματι έσωσε την τιμή της Δημοκρατίας βάζοντας στη θέση του τον αρχιτραμπούκο Ν. Μίχο, να μην το κάνει. Να ζήσουμε και στην κοιτίδα της Δημοκρατίας εικόνες σαν κι αυτές που βλέπουμε στην Τουρκία, την Ουκρανία ή την Κορέα με ξυλοδαρμούς βουλευτών.

Κάποιοι που «φτιάχνονται» με τους μπρατσαράδες που ήρθαν για να … τιμωρήσουν το σάπιο πολιτικό σύστημα ίσως να επιθυμούσαν διακαώς να γίνει η Βουλή μπάχαλο. Είναι οι ίδιοι που αποθέωσαν τον Χαστουκιάρη γιατί άπλωσε το χέρι του σε γυναίκες. Είναι οι ίδιοι που εξάπτονται σεξουαλικά όταν βλέπουν τους παλικαράδες να κρατάνε όπλα, να παίζουν βάζοντας το πιστόλι ο ένας στο κεφάλι του άλλου . Είναι οι ίδιοι που κοιτούν με θαυμασμό όταν οι Χρυσαυγίτες χαιρετάνε ναζιστικά και προσκυνούν τα είδωλα του Χίτλερ. Είναι οι ίδιοι που ακόμη και σήμερα χαίρονται γιατί κάποιος άθλιος μαχαίρωσε ένα παλικάρι στο Κερατσίνι γιατί λέει ήταν… αναρχικός.

Ασφαλώς οι 530.000 Έλληνες που ψήφισαν Χρυσή Αυγή δεν είναι αυτοί που χαίρονται για όλα τα παραπάνω. Είναι αδύνατο το 10% του ελληνικού λαού να προσκυνά συνειδητά τους νεοναζί, αυτούς που στηρίζουν μια ιδεολογία η οποία διέλυσε την Ελλάδα και τον κόσμο ολόκληρο. Οι περισσότεροι από τους ψηφοφόρους της οργάνωσης έχουν άλλους λόγους που τους στηρίζουν. Οι «χορηγοί» της Χρυσής Αυγής είναι άλλοι, κι εκεί πρέπει να σκύψουν όλες οι δημοκρατικές δυνάμεις της χώρας.

Είναι η οικονομική κρίση και τα βάρβαρα μέτρα που φτωχοποίησαν μεγάλο μέρος του λαού που δεν έφταιγε σε τίποτε. Δεν τα φάγαμε όλοι μαζί και αυτό είναι το παράπονο των κοινωνικά αποκλεισμένων.

Είναι το πολιτικό σύστημα και κυρίως τα μεγάλα κόμματα που δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και πλήγωσαν πολλές φορές τον κόσμο που τους ψήφισε.

Είναι η χαίνουσα πληγή της αδυναμίας να αντιμετωπιστούν σοβαρά προβλήματα της κοινωνίας. Το μεταναστευτικό που κατατρώει την Ελλάδα, η δημόσια ασφάλεια που όσο πάει και χειροτερεύει, τα εθνικά θέματα που σέρνονται και δεν βρίσκουν λύσεις γιατί κάποιοι είναι άτολμοι. Τι γίνεται με το χάος της Θράκης; Τι συμβαίνει με το ξεσάλωμα της Τουρκίας; Πότε θα αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις των Σκοπιανών και των εδώ συμμάχων τους;

Είναι επίσης η αδυναμία του πολιτικού συστήματος της μεταπολίτευσης να ανανεωθεί. Όχι απλά σε πρόσωπα αλλά κυρίως σε ιδέες, σε πολιτικές. Εν έτει 2014 κι ακόμη συζητάμε για τον Μητσοτάκη ή για τον Ανδρέα Παπανδρέου και πώς θα τον αναπαραστήσει καλύτερα ο Τσίπρας. Εν έτει 2014 και δεν έχουμε λύσει βασικά μεταπολιτευτικά προβλήματα όπως τα ρουσφέτια, η αναξιοκρατία, η λαμογιά, η διαφθορά στο δημόσιο τομέα, η νταβατζιλίδικη οικονομία που στήθηκε και λειτουργεί πάνω στα συμφέροντα μεγαλοεργολάβων και επιχειρηματιών.

Όλα αυτά βλέπει ο κόσμος και αγανακτεί. Ψάχνει αλλά δεν βρίσκει λύσεις και στρέφεται στο εύκολο, στο λαϊκίστικο, στο δήθεν πατριωτικό και φυσικά σ’ αυτό που εμφανίζεται ως θύμα αλλά είναι ένας επικίνδυνος θύτης. Όταν τα πολιτικά κόμματα κάτσουν και σκεφτούν τι είναι αυτό που δίνει δύναμη στη Χρυσή Αυγή, τότε ίσως το φαινόμενο εξαλειφθεί.

Μέχρι τότε, όμως, θα βλέπουμε γεγονότα σαν τα χθεσινά, ίσως και χειρότερα και γι’ αυτό πρέπει η δημοκρατία μας να θωρακιστεί. Οι φταίχτες της χθεσινής αθλιότητας στην Βουλή είναι πολλοί. Και τα κόμματα, και το προεδρείο της Βουλής και οι αστυνομικοί. Διότι δεν μπορεί να καταλύονται βασικοί νόμοι και άρθρα του Συντάγματος και κανείς να μην αντιδρά. Και αυτό δεν πρέπει να ισχύει μόνο για τη Χρυσή Αυγή. Η Βουλή πρέπει να αποκτήσει την ευπρέπεια που πρέπει να έχει σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα. Όσο υπάρχουν βουλευτές από τον ΣΥΡΙΖΑ, τους ΑΝΕΛ και αλλού που με την πρώτη ευκαιρία βρίζουν προδότες τους συναδέλφους τους, μιλάνε για κρεμάλες, για χούντες και για άλλα τέτοια, τόσο και οι έτσι κι αλλιώς άθλιοι Χρυσαυγίτες θα διαλύουν τα πάντα. Όταν βρίσκουν και τα κάνουν είναι σίγουρο ότι τα χειρότερα έπονται.

Η κυβέρνηση έκανε λάθη στην αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Όμως, εδώ που φτάσαμε δεν υπάρχει γυρισμός για κανέναν.

Ή θα είμαστε όλοι μαζί ή θα είμαστε όλοι… ναζί. Από εδώ και στο εξής πρέπει η εγκληματική οργάνωση να πάρει την απάντηση που της πρέπει. Μέσα στα δικαστήρια με ένα δεμένο κατηγορητήριο που θα οδηγήσει στην καταδίκη τους. Στην καταδίκη των «κεφαλών» της οργάνωσης που ξέρουν καλά τι κάνουν και ποιοι είναι. Έξω στην κοινωνία η αντιμετώπιση του φαινομένου πρέπει να είναι άλλη. Να υπάρξει διαφορετική τακτική, όχι βεβαίως η τακτική… Μπαλτάκου για τον κατευνασμό και την προσέλκυση. Αλλά τακτική της επίλυσης των προβλημάτων που έχει η κοινωνία. Μόνον έτσι θα «αφοπλιστεί» η εγκληματική οργάνωση από τα επιχειρήματά της και θα εξαφανιστεί.

Όμως το ξαναλέμε. Για τους δημοκράτες αυτής της χώρας δεν υπάρχει γυρισμός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 05/06/2014 07:50:06

    Αυτό το εκτός τόπου και χρόνου άρθρο , είναι χαρακτηριστικό της καταστροφικής λογικής που επικρατεί σε αυτή την παράταξη 40 χρόνια τώρα . Μιά λογική που βασίζεται στις ενοχές που μας έχει δημιουργήσει η αριστερά επειδή πρίν 65 χρόνια κρατήσαμε στην χώρα την Δημοκρατία και δεν έγινε κομμουνιστική . Ακόμα έχουμε ενοχές που μας δημιούργησε η αριστερά γιά την δικτατορία και πρέπει πάντα να δίνουμε σε αυτούς πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης . Εκείνοι βέβαια μπορούν κάλλιστα να υμνούν τον Στάλιν , να βρίζουν όσους Ελληνες δεν ήταν στο ΕΑΜ και στον "Δ"Σ και την ίδια λογική ακολουθούν οι αριστεροί και οι πασόκοι . Το σύνθημα "Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά" ηχεί ακόμα στα αυτιά μας και μας τρομάζει . Βέβαια αν δούμε στα καταστατικά των αριστερών κομμάτων , θα δούμε ότι αναφέρουν γιά νόμιμη και παράνομη δράση , αλλά αυτό το ξεπερνάμε σφυρίζοντας αδιάφορα . Ασχολούμαστε μόνο με την ΧΑ και την ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ αντιμετώπιση της . Η αντιμετώπιση της ΧΑ έπρεπε να είναι σαφής ως προς τις παράνομες πράξεις κυρίως της δολοφονίας Φύσσα και στα άλλα θέματα έπρεπε να είναι αφορμή να χτυπάμε τις βίαιες πράξεις όλων . Δεν πείθετε κανένα ψηφοφόρο της παράταξης ότι είναι κακή η ΧΑ και η βία της κατά μεταναστών , όταν ο άλλος πέφτει συνέχεια θύμα της βίας των μεταναστών κατά των Ελλήνων . Ακόμα όταν πέφτει θύμα της βίας των αριστερών και των αναρχικών . Οταν του καίνε το αμάξι του , του σπάνε το σπίτι του , όταν του κλείνουν με τσαμπουκά την δουλειά του , όπως κάνει συχνά το ΠΑΜΕ . Οταν αφήσαμε ακριβώς λόγω των ενοχών που μας φόρτωσαν να γιγαντωθεί η αριστερή και αναρχική βία και τα τελευταία χρόνια και η μεταναστευτική βία , τότε όταν κάποιος έρχεται ασκώντας βία στους άλλους , όταν τρομοκρατεί τους τρομοκράτες , τότε είναι προφανές ότι θα γίνει συμπαθής . Οταν θεωρείται "δημοκρατικό δικαίωμα" να πάνε κάποιοι και να λερώσουν με συνθήματα τον τοίχο του σπιτιού του καθενός μας , η να βλέπω όπως είδα χτές στην είσοδο και στον πίνακα ανακοινώσεων μεγάλης ΔΟΥ ανακοινώσεις και εφημερίδες της Ανταρσύας και κανείς να μην τολμά να τις κατεβάσει , όταν βλέπουμε ότι η τρομοκρατία συνεχίζει να κάνει πάρτυ χτυπώντας παιδιά και η αστυνομία δεν μπορεί να βρεί κανένα στοιχείο , όταν ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ότι η 17Ν είχε εντελώς τυχαία σκοτώσει η τρομοκρατήσει όλους τους παραδοσιακούς εκδότες των δεξιών εφημερίδων και έτσι επικράτησαν οι νταβατζήδες , όταν βλέπουμε γύρω μας δεκάδες πασόκους που από πάμπτωχοι έγιναν πάμπλουτοι μετά από θητεία στο δημόσιο , είτε με απίστευτους μισθούς και εφ' άπαξ , είτε με λαμογιές , είτε και με τα δύο , ΤΟΤΕ άρθρα σαν το σημερινό είναι πλήρως αποτυχημένα και φοβικά . Γράφω από την ημέρα των εκλογών ότι οι πασόκοι μας ετοιμάζουν ένα νέο 1981 . Κάθε μέρα που περνάει το βλέπουν όλοι . Τα ΜΜΕ των νταβατζήδων σκίζονται γιά την Κεντροαριστερά και απαιτούν από την ΝΔ να δίνει καθημερινά πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης στην αριστερά . Μας εγκαλούν οι αντιδημοκράτες και οι κλέφτες γιά το αν πιστεύουμε στην Δημοκρατία , εμάς που ματώσαμε γιά να την σώσουμε από αυτούς που ήθελαν να την καταργήσουν . Ο αρθρογράφος και οι περί αυτόν με ανάλογες απόψεις , είναι μακριά από την κοινωνία . Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πλέον η ΧΑ είναι τρίτο κόμμα και μάλιστα μετά τους φόρους που θα έρθουν και αν δεν αλλάξει πολιτική η κυβέρνηση απέναντι στους αστούς και συνεχίσει να χαιδεύει τον δημόσιο τομέα που έτσι και αλλιώς ψηφίζει τους πασόκους και τους αριστερούς , πιθανότατα θα ανέβει . Μάλιστα γιά επίρρωση των λόγων μου , τώρα ο Κος Τζαβάρας στο κρατικό κανάλι , απολογείται σε αριστερούς πασόκους και ανάλογων φρονημάτων δημοσιογράφους γιά την βία των πάγκων , ξεχνώντας βέβαια την άλλη βία που γιά τους ίδιους είναι ανεκτή αφού είναι "δημοκρατική" . Επίσης αναφέρουν μόνο τους φόνους του Φύσσα και του μετανάστη , ξεχνώντας τους φόνους των 2 παιδιών . Οσο λοιπόν απολογούμαστε στους αριστερούς , τόσο οι αριστεροί θα μας λοιδορούν και τόσο ο κόσμος μας θα πηγαίνει στην ΧΑ . Είμαστε η μοναδική χώρα της Δύσης που έχει τόσο ισχυρά κομμουνιστικά κόμματα . Είμαστε η μοναδική χώρα της Δύσης που η Δεξιά ντρέπεται γιά αυτό που είναι . Είμαστε η μοναδική χώρα της Δύσης που αφήνει τους κλέφτες πολιτικούς ατιμώρητους . Δεν ξεχνάμε ότι η συμμορία του πασοκ , 6 μήνες πριν δικαστεί ο Ακης με τα αδιάσειστα στοιχεία που μας ΕΣΤΕΙΛΑΝ από έξω , έκανε εξεταστική επιτροπή και μίλησε περί σκευωρίας . Δεν ξεχνάμε ότι αυτοί οι ίδιοι απαίτησαν και πέτυχαν από το κόμμα μας να μην κατέβουν υποψήφιοι άτομα που έχουν θέσεις ότι πρέπει να είμαστε περήφανοι γιά την ιδεολογία μας και να μαχόμαστε απέναντι στους ιδεολογικούς μας αντιπάλους . Η ΧΑ θα μειωθεί όταν η ΝΔ γίνει ένα κόμμα περήφανο γιά την Ιστορία του . Που έχει και κάθε λόγο να είναι . Οταν η ΝΔ δεν θα είναι πρώτο κόμμα μόνο στα γερόντια , αλλά και στους παραγωγικούς Ελληνες και στους νέους . Οταν η κομμουνιστική αριστερά μπεί και στην Ελλάδα στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας που έλεγε και ο Αντρέας και όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη .

    • Βασίλης Β. avatar
      Βασίλης Β. @ κοινός νούς 05/06/2014 08:53:52

      Πολύ βολικά όμως ξεχνάς οτι η αριστερή ιδεολογική ηγεμονία ήταν απόρροια κυρίως του γεγονότος ότι στην μεταπολεμική Ελλάδα οι συνεργάτες των Γερμανών και οι δωσίλογοι δεν τιμωρήθηκαν ποτέ αλλά αντιθέτως πιάσανε τα καλύτερα πόστα στην κοινωνία κάτω από την ομπρέλα του συντηρητικού χώρου. Ας όψονται οι γεωπολιτικοί συσχετισμοί και οι συνθήκες της εποχής. Λογικό και ακόλουθο λοιπόν ήταν να μην υπάρχει το ηθικό ανάστημα ώστε η δεξιά να μπορέσει με αξιώσεις να αντιταχθεί στην επέλαση της αριστερής ρητορικής και να υπάρχει πάντοτε μια κάποια ενοχή απέναντί της. Μη το ξεκινάμε μόνο από όποιο σημείο μας συμφέρει (μεταπολίτευση), η πέτρα ξεκίνησε να κυλάει στραβά αμέσως μετά το τέλος του πολέμου.

      • κοινός νούς avatar
        κοινός νούς @ Βασίλης Β. 05/06/2014 09:18:23

        Δεν το ξεκινώ από όπου με συμφέρει . Περιγράφω τα γεγονότα και μάλιστα επειδή είμαι και στην μέση ηλικία , πολλά τα έχω ζήσει και τα άλλα τα έχω ακούσει από αυτούς που τα έχουν ζήσει . Η ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς ήταν απόρροια του γεγονότος , ότι ενώ ο Καραμανλής και σωστά θέλησε να επανενωθεί η χώρα και να καταλαγιάσουν τα πάθη , οι άλλοι το θεώρησαν σαν αφορμή ρεβανσισμού και καταξίωσης των απόψεων τους . Ο Αντρέας μάλιστα εκμεταλλεύτηκε και ανύψωσε αυτά τα αισθήματα ώστε να κατακτήσει την εξουσία και να καταχρεώσει την χώρα κατακλέβοντας τον πλούτο της . Αυτά τα περί συνεργατών και δοσίλογων ήταν προφάσεις , αφού ο εμφύλιος ήταν καθοριστικός γιά την χώρα , την οικονομία και τα εθνικά της δίκαια . Το ηθικό ανάστημα υπήρχε , αυτοί που θα το εξέφραζαν δεν υπήρχαν και η αποδοχή της αριστερής βίας στα πανεπιστήμια και στην κοινωνία ήταν επιλογή εξουσίας γιά το πασοκ και φόβου γιά την Δεξιά . Ακόμα ανεχόμαστε να συκοφαντούν τον φιλελευθερισμό , την αστική τάξη , τον πατριωτισμό , προκειμένου να μας κάνουν παρέα οι αριστεροί και οι πασόκοι . Ακόμα ξεχνάμε τα εγκλήματα που έγιναν από τους αριστερούς μέσα στην Κατοχή , είτε εξοντώνοντας όσους ήταν στο Βουνό , αλλά δεν ήταν στις τάξεις τους , είτε εξοντώνοντας χωριά που δεν τους συμπαθούσαν , σκοτώνοντας Γερμανούς κοντά σε αυτά και μετά οι Γερμανοί εξόντωναν το χωριό . Αυτά έχουν αποσιωπηθεί , όπως είχε γίνει με την σφαγή του Κατύν στην Πολωνία . Αν κάποιοι ικανοποιούνται με μιά μικρή ΝΔ που θα είναι ουρά της μεγάλης Κεντροαριστεράς των νταβατζήδων , τότε προφανώς έχουμε άλλα όνειρα γιά την παράταξη .

        • Βασίλης Β. avatar
          Βασίλης Β. @ κοινός νούς 05/06/2014 10:22:42

          Αγαπητέ, όταν ως μεταπολεμική δεξιά τον ιδεολογικό σου αντίπαλο (αριστερά) τον χαρακτηρίζεις προδότη και του επιτίθεσαι δομικά με την κατηγορία της εθνικής μειοδοσίας βάζοντας το κατηγορητήριο σε αυτή τη βάση, τότε από την δική σου πλευρά ως προς αυτό το σκέλος πρέπει να έχεις φροντίσει ώστε να είσαι τουλάχιστον Άγιος. Η μεταπολεμική δεξιά ανέχθηκε και περιέθαλψε πράγματα που μακροπρόθεσμα την καθήλωσαν γυρίζοντάς τα εντελώς εναντίον της μετά την πτώση της χούντας. Είναι σαν το πρόβλημα που έχει σήμερα η κοινοβουλευτική μας δημοκρατία εναντίον της χρυσής αυγής, όπου όταν το πολιτικό μας σύστημα κατηγορεί την χρυσή αυγή για περιφρόνηση της νομιμότητας και των δημοκρατικών θεσμών δυστυχώς αρκετές φορές το πράγμα καταντάει επικίνδυνα άχαρο επικοινωνιακά ακριβώς επειδή λόγω των συνθηκών οι θεσμοί έχουν γίνει σουρωτήρι κυρίως από τους κυβερνώντες που θέλουν να τεντώνουν το δάκτυλο απέναντι στους ναζί. Γι αυτό λέμε πως πριν κανείς ξεκινήσει να επιτίθεται στον ιδεολογικό του αντίπαλο εφ’ όλης της ύλης με σκοπό τον αφανισμό του από τον πολιτικό χάρτη, πρέπει να έχει τα δικά του νότα απολύτως καλυμμένα ώστε να υπάρχει από πλευράς του η απαραίτητη ηθική νομιμοποίηση χωρίς την παραμικρή σκιά. Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια, δεκαετίες τώρα το πολιτικό μας σύστημα δεν βρήκε ποτέ υγιή περπατησιά αφού από τον πόλεμο και ύστερα όπου κι αν το έπιανες (δεξιά, αριστερά, κέντρο) λερωνόσουν. Ώσπου ήρθε η κρίση και το αποτελειώνει εντελώς.

      • Thanos. avatar
        Thanos. @ Βασίλης Β. 05/06/2014 09:33:00

        Aκριβώς. Δεν πολέμησαν τότε οι Δεξιοί για να μην περάσει η Ελλάδα στον Κομμουνισμό, αλλά για να κρατήσουν αυτοί την "κουτάλα" της εξουσίας που κατείχαν απο την συνεργασία με τους Γερμανούς και στη συνέχεια με τους Αγγλους...Οπερ και εγένετο. Οταν λιώνεις κάποιον στο ξύλο και την εξορία και του αρπάζεις ό,τι έχει και δεν έχει, σε καμμία χώρα του κόσμου δεν θα έχεις ηθική δικαίωση και "ιδεολογική" ηγεμονία. Αλλωστε η "ιδεολογία" της άρχουσας τάξης είναι ανέκαθεν οτι "ο ισχυρότερος τα παίρνει όλα, αν δεν συναντήσει αντίσταση" και "όταν τρώμε δεν μιλάμε" . Το "πατρις , θρησκεία, οικογένεια, θέλετε δεν θέλετε" ήταν και παραμένει "ιδεολογία" των φασιστών. Δεν κατάλαβα να έχει η Δεξιά κάποια άλλη ιδεολογία που θα μπορούσε να γίνει ηγεμονεύουσα. Αν την είχε, θα το είχε πετύχει. Προσωπικά είμαι έτοιμος να μάθω την ιδεολογία της και να την ακολουθήσω...

        • κοινός νούς avatar
          κοινός νούς @ Thanos. 05/06/2014 09:44:31

          Τελικά αυτός ο εμφύλιος ακόμα δεν έχει τελειώσει . Ούτε οι ιδεοληψίες του βέβαια . Σχολιάζεις το μετεμφυλιακό καθεστώς που είχε βέβαια περιπτώσεις αδικιών και εκδικήσεων , αλλά ξεχνάς τα εγκλήματα των άλλων . Τα συνθήματα και τα κλισέ βέβαια που αναφέρεις είναι οικεία στην αριστερή ιδεοληψία , αλλά ανύπαρκτα ιστορικά . Η Δεξιά , η φιλελεύθερη δεξιά είχε και έχει την ίδια ιδεολογία που υπάρχει σε όλη την Ευρώπη . Αλλά εδώ έχουμε τους νταβατζήδες των ΜΜΕ που περνάνε ότι τους βολεύει γιά να κάνουν τις δουλίτσες τους και να κατηγορούν μάλιστα τους απλούς πολίτες ως άρχουσα τάξη . Οποία διαστρέβλωση της πραγματικότητας .

          • npcomplete avatar
            npcomplete @ κοινός νούς 05/06/2014 10:13:21

            Αν πιστεύεις οτι η μετεμφυλιακή δεξιά - στην Ελλάδα - είχε οποιαδήποτε σχέση με την Ευρωπαική Φιλελεύθερη δεξιά, μάλλον ζεις σε άλλη χώρα. Ξανά κοίτα - το μεγάλο σχόλιο σου - κυρίως στο σημείο που γράφεις: "Δεν πείθετε κανένα ψηφοφόρο της παράταξης ότι είναι κακή η ΧΑ και η βία της κατά μεταναστών , όταν ο άλλος πέφτει συνέχεια θύμα της βίας των μεταναστών κατά των Ελλήνων" Το παραπάνω μάλλον σε αδικεί και πολύ περισσότερο τους "ψηφοφόρους της Παράταξης".

          • Naruto avatar
            Naruto @ npcomplete 05/06/2014 11:25:06

            Ναί η μετεμφυλιακή δεξιά στην Ελλάδα ήταν σκληρότερη απο την Ευρωπαική δεξιά γιατί έπρεπε να προστατέψει τον ελληνικό λαό απο τους χειρότερους κομμουνιστές της Ευρώπης . Δυστυχώς οταν ολοι νομίζαμε ότι αυτά ανήκαν στήν ιστορία η αριστερά επανήλθε γιά την ρεβάνς .

          • Thanos avatar
            Thanos @ κοινός νούς 05/06/2014 17:10:58

            "Η Δεξιά , η φιλελεύθερη δεξιά είχε και έχει την ίδια ιδεολογία που υπάρχει σε όλη την Ευρώπη." Σ' αυτό συμφωνούμε απόλυτα φίλε μου.Δεν είπα εγώ οτι η Ευρωπαική δεξιά που υπηρετεί τα συμφέροντα της εκεί άρχουσας τάξης είναι καλύτερη απο την Ελληνική . Την ίδια "ιδεολογία¨έχει και εκεί, απλώς καλύτερα καμουφλαρισμένη. Ητοι "ο ισχυρότερος τα παίρνει όλα, αν δεν συναντήσει αντίσταση" και "όταν τρώμε δεν μιλάμε" . Το "πατρις , θρησκεία, οικογένεια, θέλετε δεν θέλετε" ήταν και παραμένει "ιδεολογία" των φασιστών και στην Δυτική Ευρώπη ανέκαθεν. Αν πιστεύετε οτι εκεί οι άρχοντες έχουν πιό "πολιτισμένη" ιδεολογία, σημαίνει οτι δεν καταλάβατε ακόμα τι έχουν κάνει στην Πατρίδα μας τη Λέγκω...

        • παπαδοπουλος ηλίας avatar
          παπαδοπουλος ηλίας @ Thanos. 05/06/2014 17:03:14

          Γιά ψάξε καλύτερα τα ονόματα των οικογενειών και των προσώπων των "συνεργατών" και μετά πές μας σε ποιά παράταξη πήγαν!

    • φΩΤΕΙΝ΄Η avatar
      φΩΤΕΙΝ΄Η @ κοινός νούς 05/06/2014 12:32:06

      Κοινέ Νοῦ, ᾿Εξαιρετική ἀνάλυση, πέρα γιά πέρα ἀληθινή. ᾿Εκφράζει τήν βάση τῆ ΝΔ. Μέ τήν διαφορά, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΝΟΧΕΣ γιά τά ΔΕΞΙΑ πιστεύω μου, ἴσως οἱ πολιτικοί, ἀλλά δέν πιστεύω ὅτι ἡ βάση εἶχε ἐνοχές, IMHO.

    • Karanus avatar
      Karanus @ κοινός νούς 05/06/2014 15:13:16

      Μπράβο σου!!! Είπες με σωστό τρόπο, αυτά που πολλοί θα ήθελαν να πούν.

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 05/06/2014 07:50:07

    Η ευπρέπεια της δημοκρατικής διαδικασίας όπως αυτή εκφράζεται μέσα στο Ναό της Δημοκρατίας,έχει ήδη καταλυθεί από όλους,όπως επισημαίνετε. Οι κάθε λογής ψεκασμένοι και η ρόζ αντιπολίτευση το κάνουν στη θεωρία και η Χ.Α. το κάνει στην πράξη και μάλιστα χυδαία. Μάλιστα,πιστεύω ότι οι περισσότεροι ψηφοφόροι της Χ.Α. από δώ και πέρα,δεν είναι απλώς αγανακτισμένοι που στρέφονται σε λαϊκίστικες πατριωτικές λύσεις. Ούτε και νεοναζιστές έγιναν ξαφνικά. Είναι συνειδητοποιημένοι,που νομίζουν ότι οι τραμπουκισμοί και η βία μέσα στη Βουλή πιά,είναι η σωστή αντίδραση και η μόνη λύση αντιμετώπισης του σάπιου συστήματος που λυμαίνεται την Πατρίδα μας τόσα χρόνια. Τις μούντζες των αγανακτισμένων πρίν από τρία χρόνια στο Σύνταγμα τις ρίχνουν τώρα γι' αυτούς στα μούτρα μπροστά στα έδρανα, οι Χρυσαυγίτες... Έδώ το έχει χάσει το παιχνίδι όχι η κυβέρνηση μόνο,αλλά ολόκληρος ο κοινοβουλευτισμός, γι' αυτό θα πρέπει οπωσδήποτε να αποκατασταθεί η κοινοβουλευτική τάξη,εκτός από όλα τα άλλα που πρέπει να γίνουν.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Κυθήριος 05/06/2014 08:28:01

      Σωστά . Τά έχουμε ξαναπεί άλωστε . Καλημέρα .

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Naruto 05/06/2014 08:50:12

        Την καλημέρα μου φίλε Naruto.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Κυθήριος 05/06/2014 13:44:48

      Α γεια σου.Ακριβώς αυτό. Και προς τον κοινό νου παραπάνω:Keep walking.You are not alone.

  3. Nikos avatar
    Nikos 05/06/2014 08:56:05

    η βουλή γιατί έκλεισε ; ξέρει κανεις;

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Nikos 05/06/2014 09:50:38

      Ναι, για να περισωθεί η ... δημοκρατία, που κινδυνεύει από την ΧΑ!

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ Nikos 05/06/2014 13:38:34

      E, τώρα...Γιατί έκλεισε η Βουλή! Και που είναι ανοικτή, τι όφελος υπάρχει; Περνάνε όλα τα τέρατα, αφού δώσουν τις παραστάσεις τους οι ενδιαφερόμενοι κάθε πλευράς. Και βρε αδερφέ, είναι πολύ κουρασμένοι οι πάνσοφοι!! Καλοκαιράκι έρχεται, ας πάνε για μπάνια κι ότι χρειάζεται, θα γίνει κι εν τη απουσία τους. Να έχουνε και το άλοθι του ...ανήξερου γυρίζοντας και με κάθε υπευθυνότητα, να στηρίξουν ξανά την πατρίδα, την σταθερότητα και τη απρόσκοπτη συνέχιση της Δημιουργίας. Μέχρι να γίνουμε ''κανονικό κράτος'' που λέει κι η Άννα Μισέλ..... Άντε. Καλά μπάνια λοιπόν. :-)

  4. Azarias avatar
    Azarias 05/06/2014 08:56:49

    Ίσως μεγαλύτερος φασισμός από το να σου αλλάζει τη ζωή με τη φορολογία το κράτος μέσα σε 24 ώρες και να σου ζητάει παράνομα χρήματα αναδρομικά.
    Με το πολυνομοσχέδιο (μικρό παράδειγμα), οι καθηγητές που έχουν τα παιδιά τους δωρεάν σε ιδιωτικά σχολεία, φορολογούνται από τον Ιανουάριο 2014 αναδρομικά σαν να πλήρωναν δίδακτρα στο σχολείο! Με άλλα λόγια, φορολογείσαι για μία απαλλαγή που στην παρέχει το ιδιωτικο σχολείο και ήταν στη σύμβαση πρόσληψης. Από το 2015 η παρακράτηση θα γίνεται απευθείας απο τον μισθό. Φυσικά, ετοιμάζονται να τα πάρουν τα παιδιά τους από τον Σεπτέμβριο. Δεν γνωρίζουν καν αν έχουν τα χρήματα να πληρώσουν την αυξημένη φορολογία για το "προνόμιό" τους που θα τους έρθει την επόμενη χρονιά. Μισό χρόνο αναδρομική φορολόγηση. Το αν ο Μιχαλολιάκος και η Ζαρούλια βρίσουν ή κάνουν εμετό μέσα στη Βουλή, αφορά στη δική τους αξιοπρέπεια ή μη. Τους χαρακτηρίζουν ως άτομα. Μέτρα όπως αυτό που περιέγραψα πιο πάνω αφορούν στην αξιοπρέπεια των πολιτών και, αντίστοιχα, στην έλλειψη αξιοπρέπειας που διακρίνει την κυβέρνηση και τον επικεφαλής της, συνεκδοχικά. Σημειώνω ότι ο αδελφός του κ. Σαμαρά είναι Πρόεδρος στο Κολλέγιο Αθηνών, του οποίου επίσης οι καθηγητές θίγονται από το μέτρο. Άρα, γνωρίζουν και πολύ καλά μάλιστα.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Azarias 05/06/2014 10:27:53

      @ Azarias Αυτο που περιγραφεις ειναι αδιανοητο. Θα σε φορολογουν δηλαδη για λεφτα που δεν πληρωσες; τι αλλο ακομα θα σκαρφιστουν;

      • Azarias avatar
        Azarias @ Ρηνα 05/06/2014 18:39:25

        Το ίδιο ισχύει για υπαλλήλους ιδιωτικών εταιρειών που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα. Ενώ το εταιρικό είναι ένα bonus στον εργαζόμενο, θα εκλαμβάνεται ως φορολογητέο εισόδημα, όχι ως αυτοκίνητο, και ένα μικρό εταιρικό ΙΧ θα λογίζεται ως επιπλέον εισόδημα 10.000 ευρώ, φορολογούμενο με 33%. Άρα, μία οικογένεια με μικρομεσαίο εταιρικό αυτοκίνητο καλείται να πληρώσει φόρο άνω των 3000 ευρώ ετησίως μόνο για το αμάξι! Σημειωτέον ότι η εταιρεία για το αμάξι αυτό, που είναι με leasing, έχει ήδη πληρώσει ΦΠΑ και όλα τα σχετικά. Σκοπός της Πασοκο-Νουδου είναι πράγματι η Νέα Ελλάδα, δηλαδή η Ελλάδα της φτωχοποιημένης μεσαίας τάξης και των πολύ πλουσίων.

  5. my way avatar
    my way 05/06/2014 08:59:11

    Πολύ σωστό συμπέρασμα. Πέρα για πέρα λάθος (εκ του αποτελέσματος) η "παιδιάστικη" θεωρία των δύο άκρων.

  6. Tassos avatar
    Tassos 05/06/2014 09:14:50

    Αν αφήναν τον Πύρρο να "σφίξει" κανα δυό τρεις από αυτούς χθες, η υπόθεση ΧΑ θα είχε λήξει.

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ Tassos 05/06/2014 09:47:51

      Δεν μου λες Τασσούλη, επειδή πάντα έχεις ένα σφίξιμο με όποιον μη ΝεοΔημοκράτη, ο Δήμας έπρεπε να σφίξει και τον Βολευτή της ΧΑ, Δ. Κουκούτση; Σου λέω ό,τι ο εν λόγο Βολευτής οδήγησε όλους του ψηφοφόρους της ΧΑ Καλαμάτας να ψηφίσουν τον ΝεοΔημοκράτη Δήμαρχο Π. Νίκα. Γιαυτό άλλωστε και ο Μιχαλολιάκος του φιλούσε τα χέρια! Λοιπόν; Συνεχίζεις κι εσύ και μερικοί άλλοι εδώ να εθελοτυφλείτε και να θεωρείτε "μιάσματα" τους ΧΑυγήτες; Το 53.04% του Νίκα ως "μνημόσυνο με ΧΑυγήτηκα κόλλυβα", δεν σας πειράζει; Η Υπουργική ανυπαρξία δεν σας πειράζει; Το ότι η Τρομοκρατία οργιάζει και δύο άνθρωποι είναι νεκροί, με υπαιτιότητα/ανευθυνότητα των Δένδια/Αθανασίου, δεν σας πειράζει; Το χειροφίλημα του Μιχαλολιάκου στην μικρή εξερευνήτρια Ντόρα δεν σας πειράζει; Επειδή εμένα όλα αυτά με πειράζουν, δοξάζω τον Θεό κι εξαίρω την τύχη μου που ποτέ από το 1981 δεν ψήφησα το μόρφωμα το οποίο λανθασμένα υποστηρίζεις.

      • Tassos avatar
        Tassos @ πΔπ 05/06/2014 11:07:33

        Ναι, εγώ θεωρώ μιάσματα τα στελέχη της ΧΑ, ενώ τους ψηφοφόρους της τους θέλω να ψηφίσουν ΝΔ με σκυφτό το κεφάλι και στην μούγκα.

        • πΔπ avatar
          πΔπ @ Tassos 05/06/2014 15:39:51

          Ονειρέψου Τασσούλη και σκεπάσου καλά για να μην κρυώσεις όταν θα φάτε την Εκλογική παγιάδα. Τα λέει πολύ καλά ο Marcelos @05/06/2014 16:11

  7. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 05/06/2014 09:55:06

    Απλά κοινός νους, γι αυτό λογική τετράγωνη.

  8. George N avatar
    George N 05/06/2014 10:47:03

    Λίγο τρομακτικός ο τίτλος! Γιατί να είμαστε όλοι μαζί-αλήθεια ποιοι?-ή ναζί? Εκλέξαμε κυβέρνηση και αυτή πρέπει να κάνει ότι προτείνει σωστά το άρθρο. Να λύσει τα προβλήματα που ανεβάζουν την ΧΑ. Ίσως το πιο σημαντικό από αυτά όμως να είναι η ακοή. Η μάλλον η έλλειψή της. Όταν ο πολίτης νοιώθει ότι τον γράφουν τότε χρησιμοποιεί την ψήφο στη XA σαν amplifier. Καλώς ή κακώς, έτσι πάει. Αν πχ σου λέει ότι έχει πρόβλημα με την εγληματικότητα και εσύ του απαντάς με στατιστικές για τα πόσα εγκλήματα κάνουν οι μετανάστες και πόσα οι ντόπιοι ή του εξηγείς για τα έξυπνα σύνορα, πας γυρεύοντας μια και τον απελπίζεις τον άλλο. Άκου, λύσε και άσε την ΧΑ να πάει στα ποσοστά που της πρέπουν.

  9. naftis avatar
    naftis 05/06/2014 11:01:35

    Η Ελλάδα είναι Ευρωπαικό- Δυτικό κράτος. Η νίκη το 1949 τα ξεκαθάρισε αυτά. Τι περιμένατε κυριοι αριστεροί στην καρδιά (δεξιοί στην τσέπη), πως να αντιδράσει το κράτος που είχε στον Εθνικό Στρατό περισσότερους νεκρούς στον εμφύλιο από το 1940-41. Αν θελουν καποιοι να μιλήσουν για δωσίλογους δεξιούς, ας ανεβάσουμε αρχεία κι επιστολές της ηγεσίας της αριστεράς του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Μας πρηξατε με τη λέξη δωσίλογοι. Οι αριστεροί αν κυβερνήσουν στην Ελλάδα θα το κάνουν με Ευρωπαικό-Δυτικό πρόγραμμα και στύλ. Θα είναι μόνο στο όνομνα αριστεροί, άντε να αρχίσει πάλι το υπουργειου πολιτισμού να μοιράζει χρήματα στους κουλτουριάρηδες και να βγαλουν και καναδυό αδερφές παραπάνω από τους υπόλοιπους στη βουλή και στα υπουργεία. Η Νέα Δημοκρατία είναι ένα καθαρό 35% δεξιάς. Οι ιδεολόγοι αριστεροί και κομουνιστές είναι γύρω στο 15%. Οι υπόλοιποι 15-20% εχουν ευρωφαφαγούρα και αναλόγως που ξύνονται καλύτερα εκεί πάνε. Αποψή μου είναι προσωπική δεν είμαι πολιτικός, έναν ψηφο ρίχνω. Η ΧΑ εχει μεγάλη απήχηση, το 10% είναι μεγαλο ποσοστό με τα κανάλια άδεια από εκπροσώπους της κι αν μάλιστα το ποσοστό αυτό δεν είναι ιδεολογικό αλλά εκδικητικό, τότε θα ανέβει κι άλλο. Η συμπεριφορά των χρυσαυγητών στη Βουλή μπορεί να μην συγκινήσει θετικά τους νοώντες και έξυπνους αλλά για τους υπόλοιπους δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά.

  10. kk avatar
    kk 05/06/2014 11:02:50

    Ο μιχαλολιάκος απο που ήξερε οτι θα κλείσει η βουλή? Πολλοί κάνετε το άσπρο μαύρο για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα ενω η πραγματικότητα είναι εξώφθαλμη. Η νδ με τη χα είναι συγκοινωνούντα δοχεία απο τη βάση μέχρι το επίπεδο κορυφής.

  11. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 05/06/2014 11:46:45

    Για μια ακόμη φορά σε αυτή τη χώρα έχουμε χάσει τα αυτονόητα. Σε αντίθεση με ότι διάφοροι σχολιαστές πιστεύουν, ΔΕΝ είναι προαπαιτούμενο για τη σύλληψη ενός εγκληματία, η σύλληψη κάποιου άλλου που μερικοί θεωρούν συμψηφιστικά ότι οφείλει να γίνει και θεωρούν ότι (ίσως) "επίτηδες" δεν γίνεται. ΔΕΝ είναι ανεκτή και δικαιολογημένη η ρατσιστική βία, με το πρόσχημα της (πραγματικής) ύπαρξης σοβαρού μεταναστευτικού προβλήματος. ΔΕΝ είναι φασισμός ότι θεωρεί ο καθένας ότι τον θίγει και στη συνέχεια συμψηφίζει με αληθινά φασιστικές πράξεις. ΔΕΝ χρειάζεται καμία "ειδική αντιμετώπιση" της ΧΑ, μόνο αυστηρή δικαιοσύνη για παράνομες πράξεις και έμπρακτη αποδοκιμασία και έλλειψη ανοχής στον πολιτικό τραμπουκισμό. Τα αυτονόητα που θα έπρεπε να κάνει κάθε κόμμα για το καλό της πατρίδας, πρέπει να τα κάνει ούτως ή άλλως όπως τα πιστεύει, κι όχι υπό το πρίσμα του "να κάνουμε αυτό διότι αλλιώς δυναμώνει η ΧΑ". Εκατό χιλιάδες φορές έχει ειπωθεί και είναι στερεότυπο, ότι χωρίς παιδεία ο Έλληνας θα είναι πάντα υπανάπτυκτος πολιτικά και οικονομικά. Ο καθένας μας ζει σε αυτή τη χώρα και βλέπει καθημερινά ότι φαινόμενα μαζικής σταυροδοσίας σε υποψήφιους όπως ο ... "πανέξυπνος" Μ. Γλέζος ή άλλους (ποδοσφαιριστές, παιδιά του κομματικού σωλήνα, δημοσιογράφους, τηλεοπτικούς αστέρες κλπ) και η καταψήφιση άξιων και σεμνών επαγγελματιών που θα ξαναπάρουν τα μάτια τους και θα φύγουν από το πεδίο της πολιτικής, δεν θα έπρεπε να είναι μη αναμενόμενα. Δυστυχώς η ΧΑ είναι απλά το άλλοθι μας για να βγάλουμε το φασίστα που όλοι κρύβουμε μέσα μας. Ποιος Έλληνας δε ονειρεύτηκε κάποια στιγμή να σφαλιαρώσει τον πολιτικό που εξέφραζε διαφορετικές απόψεις, ή και τον διπλανό του όταν του έδωσε στα νεύρα στο σουπερμάρκετ ή στο πάρκιγκ. Όλοι ξέρουμε πως αντιμετωπίζουμε (με ηθική εξόντωση και δημόσιο εκφοβισμό) όσους τολμούν να αρθρώσουν λόγο κόντρα στην κυρίαρχη ιδεολογία και την επίσημη ρητορική. Αν βρεθήκατε ποτέ στη θέση του "τολμώντα", θα νιώθατε το φασισμό από τον περίγυρο στο πετσί σας και θα βλέπατε με άλλο μάτι την κοινωνία που ζείτε. Οι τραμπουκισμοί της ΧΑ, απλά δικαιώνουν τις φαντασιώσεις μας και χαϊδεύουν τα ταπεινότερα ένστικτα μας. Θέλετε να την ξεφορτωθείτε, μάθετε στα παιδιά σας να σέβονται την διαφορετικότητα στην άποψη και μάθετέ τους πέντε πράγματα απαλλαγμένα από φανατισμούς και μίση, μάθετέ τους να ξεχωρίζουν τα διαδικτυακά σκουπίδια και τους "ψεκασμούς" από την γνώση, για να μπορέσουν να ωριμάσουν και να αποκτήσουν μεταξύ των άλλων και πολιτικό και οικονομικό αισθητήριο. Τότε κανένας Μιχαλολιάκος και κανένας Τσοβόλας ("δώστα όλα") δε θα τους πιάνει κορόιδα... Η συνταγή για να προστατέψεις τη Δημοκρατία από φασίστες δεν είναι να εγγυηθείς παχυλούς μισθούς, διορισμούς και συντάξεις, ούτε να εγγυηθείς ότι η ζωή θα μας φέρνει τα πάντα βολικά και δε θάχουμε οικονομική κρίση. Σε αυτό τον κόσμο εγγυήσεις δεν υπάρχουν για τίποτε. Η συνταγή είναι να φτιάξεις ώριμους και καλλιεργημένους πολίτες, που να μη νομίζουν ότι αν φάνε μια σφαλιάρα από τη ζωή, η λύση είναι να σφαλιαρώσουν και το διπλανό τους...

  12. Georgia Town avatar
    Georgia Town 05/06/2014 12:18:32

    Όσο ακούω τους Πρετεντέρη, Τρέμη, Πορτοσάλτε, κάτι κυρίες του δικαστικού ρεπορτάζ, Σρόιτερ, κ.ά. να ωρύονται κατά της ΧΑ και να με νουθετούν για το τι πρέπει να ψηφίζω τόσο θα στηρίζω ΧΑ. Reverse Psychology λέγεται και καθίστε τώρα εσείς να αμολάτε σεντόνια αναλύσεων.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Georgia Town 05/06/2014 13:03:08

      Υπάρχει λύση. Κόβεις την Τρέμη και πιάνεις Δαραβίγκα..

      • Τριφύλιος avatar
        Τριφύλιος @ Κυθήριος 05/06/2014 16:40:44

        Χμμ! Όχι άσχημη ιδέα. Σε ποιό κανάλι όμως, γιατί τόν Χίο τον εξωπέταξαν από το Zoom ;

  13. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 05/06/2014 13:58:05

    Εγώ αυτό που ξέρω, είναι οτι όταν τσακώνονται οικογένειες, όσο ''άγριος'' κι αν είναι ο καυγάς τους, ΔΕΝ πρέπει να παρεμβαίνουν ουδέποτε οι ξένοι. Και η ....κακονοικοκυρά Τατσόπουλος, κακώς πετάχτηκε μες στην αναμπουμπούλα, να πει κι αυτή την σαχλαμάρα της. Αφήστε τους ανθρώπους να μας ενημερώνουν ξεκατινιαζόμενοι, με την ησυχία τους. Ψηφισμένοι εξάλλου απ΄το σοφό λαό δεν είναι και οι 300 υπερυπεύθυνοι και υπερευσυνείδητοι ανιοδιοτελείς σωτήρες; Στο τέλος, ξέρουν αυτοί. Θα ''συνεννοηθούν'' οπωσδήποτε..... Τους ενώνει η σωτηρία της πατρίδας και το συμφέρον ΟΛΩΝ των Ελλήνων. Δεν κάνουν πίσω ως προς αυτό.

  14. DI.KO avatar
    DI.KO 05/06/2014 14:34:14

    Συγχαρητήρια Φάκτορα, "Ή όλοι μαζί ή με τους.....ναζί" Αυτό πρέπει να είναι το διακύβευμα, η στρατηγική. Όλα τα τ' άλλα είναι χιλιοειπωμένα παραμύθια της Χαλιμάς. Πολύ καλό επίσης το κείμενο "για την Ελλάδα ρε γαμώτο"!!!

  15. Marcelos avatar
    Marcelos 05/06/2014 15:11:54

    Τα τελευταία δύο χρόνια ευτελίστηκε η Βουλή ενώ μέχρι πριν από δύο χρόνια ήταν μια ωραία ατμόσφαιρα, μάζωξη μοντέλων, ηθοποιών, τραγουδοποιών, αθλητών και δημοσιογράφων... Συν 3% η Χ.Α μετά τα χθεσινά διότι ο κόσμος την έβαλε στη Βουλή να ρίξει "μπάτσες" (πάντα αλληγορικά). Δεν έβαλε ο κόσμος στη Βουλή τους Bodybuilder για να ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις όπως κάνουν εδώ και 40 χρόνια οι υπόλοιποι ούτε για να κλείνουν "κουμπαριές" (ποικιλοτρόπως ερμηνευόμενο)... Όσο και να προσπαθούν τα κανάλια να "στολίσουν" τους 20 βουλευτές της Χ.Α και να τους επιρρίπτουν χιτλερισμό και ναζισμό, δεν καταφέρνουν απολύτως τίποτε! Πολύ απλά επειδή τον κόσμο δεν τον νοιάζει αν ο Παππάς είχε κρασομπούκαλα με τον Χίτλερ στο σπίτι του! Άλλωστε το να έχει κάποιος κρασομπούκαλα με τον Στάλιν είναι εξίσου κατακριτέο. Τον κόσμο τον νοιάζει που ακούει μονάχα τη Χ.Α να φωνάζει "έξω οι ΛΑΘΡΟμετανάστες", νέτα σκέτα! Ούτε να τους παραχωρηθούν χώροι, ούτε να τους παραχωρηθούν στρατόπεδα, ούτε να τους δοθούν άδειες παραμονής, ιθαγένειες κτλ. Ακούει μονάχα τη Χ.Α να φωνάζει να μπουν φυλακή οι κλέφτες και οι απατεώνες την στιγμή που κάθε μέρα βγαίνουν στην επιφάνεια σκανδαλώδεις "ρυθμίσεις" υπέρ ημέτερων και φωτογραφικά απαλλακτικά βουλεύματα. Όσο είναι έξω και πίνουν καφέ στο Κολωνάκι οι Κοντομηνάδες, τόσο θα ανεβαίνει η Χ.Α... Ο κόσμος δεν μπορεί να δώσει στα παιδιά ένα Ευρώ στο σχολειό να πάρουν τυρόπιτα επειδή δεν μπορεί να βρει δουλειά ούτε στα delivery διότι τα έχουνε πιάσει Πακιστανοί που οδηγούν τα μηχανάκια χωρίς διπλώματα κι εργάζονται για 1,5 Ευρώ την ώρα (!!!), θα τον νοιάξει τι έκαναν τα SS πριν 70 χρόνια και κατά πόσον τα επικροτεί αυτά ο Κασιδιάρης;;;;;; Ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει "εισιτήριο" στα νοσοκομεία και είναι ανασφάλιστος και αν καταφέρνει να δανειστεί από καναν τοκογλύφο πάει στα νοσοκομεία και βλέπει πρώτη γραμμή τους "νίντζα" με 10 παιδιά έκαστος να περιθάλπτονται όλοι τζάμπα, θα τον νοιάξει τι έκαναν τα SS πριν 70 χρόνια και κατά πόσο τα επικροτεί αυτά ο Κασιδιάρης;;;;;;;;; Οι μαγαζάτορες (αυτοί που απέμειναν) πληρώνουν ενοίκιο, ΔΕΗ, ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, (αν έχουν καναν υπάλληλο), εφορία κτλ. και βλέπουν απέξω από τα μαγαζιά τους στα πεζοδρόμια τους μαύρους να πωλούν λαθραία τα ίδια προϊόντα (!!!) με την τιμή 60% κάτω, θα τους νοιάξει τι έκαναν τα SS πριν 70 χρόνια και κατά πόσο τα επικροτεί αυτά ο Κασιδιάρης;;;;;;;;; Ο κόσμος αγόρασε 150.000 Ευρώ με κόπους μιας ζωής ένα διαμέρισμα και τώρα το βλέπει να μην κοστίζει ούτε 10.000 διότι η περιοχή υποβαθμίστηκε πλήρως επειδή άλλαξε όνομα κι έγινε π.χ. "ιρακινά" (Αγ. Ανάργυροι) κτλ., θα τον νοιάξει τι έκαναν τα SS πριν 70 χρόνια και κατά πόσο τα επικροτεί αυτά ο Κασιδιάρης;;;;;;;;; Σχολάνε τα φροντιστήρια στις 20:00 το βράδυ και ενώ παλιά έβλεπες τα παιδιά με τσάντες παρέες-παρέες να πάνε σπίτια τους, τώρα βλέπεις απέξω μποτιλιάρισμα από τα αυτοκίνητα των γονέων που πάνε να τα πάρουν επειδή φοβούνται να τα αφήσουν να κυκλοφορήσουν στις 20:00 στο δρόμο! Τι νομίζετε ότι φοβούνται να τα αφήσουν να κυκλοφορήσουν επειδή είναι ο Κασιδιάρης στη Βουλή ή επειδή ο Παππάς είχε κρασομπούκαλα με το Χίτλερ;;;; Έχετε πάρει χαμπάρι ότι η επιλογή του φροντιστηρίου γίνεται πλέον σύμφωνα με το σε τι ακτίνα βρίσκονται τα γραφεία της Χ.Α (κι από ανθρώπους που δεν την ψηφίζουν);;;;;;;; Ρουμάνοι "αναρριχητές", Βούλγαροι παραχαράκτες, συμμορίες Αλβανών με καλάσνικοφ, ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΕΣΤΙΚΑ ΜΗ ΔΙΝΕΤΕ... Σε Πατησίων, Αχαρνών και αλλού βγαίνουν από τις 19:30 οι μαύρες ιερόδουλες στα πεζοδρόμια και όλος ο συρφετός που τις συνοδεύει (μαστροποί, νταβατζήδες, μπράβοι, έμποροι ναρκωτικών κτλ.)! Μιλάμε για κεντρικότατες αρτηρίες της πρωτεύουσας! Ο κόσμος μέσα στα διαμερίσματα κοιτάζει αποσβολωμένος μην πιστεύοντας στα μάτια του τι γίνεται κάτω από το παράθυρό του και φοβάται να κατεβεί να πάει στο περίπτερο! Τη νύχτα τα κουδούνια χτυπάνε αβέρτα και ο κόσμος τρομοκρατημένος σου λέει "εμένα διάλεξαν σήμερα;;;"... Σε πολυκατοικίες 5-6 ορόφων έχει κοπεί το κοινόχρηστο ρεύμα επειδή οι ΛΑΘΡΟμετανάστες δεν πληρώνουν κοινόχρηστα ετσιθελικά. Αυτό έχει ως συνέπεια να μην λειτουργούνε τα ασανσέρ και άνθρωποι 80 ετών με ιδιόκτητα διαμερίσματα να μην μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν τις σκάλες να πάνε να αγοράσουν ψωμί! Πρέπει να επιστρατευθούν εγγόνια (αν υπάρχουν)... Ο κόσμος φοβάται να κυκλοφορήσει στο δρόμο (τώρα πλέον φοβάται και μέσα στο σπίτι του) μην τον σκοτώσουν να του πάρουν το κινητό, φοβάται να πάει στο ΑΤΜ να σηκώσει 50 Ευρώ, τι νομίζετε ότι φοβάται επειδή υπάρχουν Χρυσαυγίτες;;;;;;;; Έχετε πάρει χαμπάρι ότι όπου πήγε στο κέντρο και στα δυτικά προάστια κι έκανε γραφεία η Χ.Α, γύρω-γύρω από αυτά οι ΛΑΘΡΟμετανάστες εξαφανιστήκαν και ξαναβγήκαν πάλι οι γυναίκες με καρότσια μπεμπέ στους δρόμους;;;;;;; Ή είμαστε με τις Ελληνίδες με τα καρότσια μπεμπέ ή είμαστε με τους ΛΑΘΡΟμετανάστες. Και τα δύο μαζί δεν γίνονται, τέλος. Έχω κάνει ειδική μελέτη για την ασφάλεια στην πρωτεύουσα, τα πράγματα είναι τραγικά. Κι εγώ μάλιστα είμαι και "ήπιος". Που να διαβάσετε μελέτη του καθηγητή κυρίου Κυριακάκη που έχει την έδρα του εγκληματολογικού στο Πάντειο. Θα φρίξετε... Ας αρχίσει η κυβέρνηση να απελαύνει μαζικά ΛΑΘΡΟμετανάστες, να δείτε πως πέφτει η Χ.Α στο 2%, εκεί που ήταν πάντα... Υ.Γ.: στην επαρχία και στην ύπαιθρο ο κόσμος αρχίζει να φοβάται εξίσου από τη δράση των συμμοριών.

    • takis 400 avatar
      takis 400 @ Marcelos 05/06/2014 15:53:46

      παρ ολο που σχεδον παντα διαφωνω με τα σχολια σας,εδω θα συμφωνησω μεχρι κεραιας καθως περιγραφετε την πραγματικοτητα με ανατριχιαστικη λεπτομερεια,ευγε για το συγκεκριμενο σχολιο καθως αιτιολογει μοναδα προς μοναδα το ποσοστο της χ.α

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Marcelos 05/06/2014 16:08:47

      Οι απελάσεις θα ξεφουσκώσουν την Χρυσή Αυγή. Οι ηθικολογίες (όταν δεν συνοδεύονται από απελάσεις, ισονομία μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών, επιβολή τάξης, πάταξη παραεμπορίου), και δή από άτομα της συγκεκριμένης σιελ «συνιστώσας», αντιθέτως, την πριμοδοτούν. Η εφαρμογή της τάξης ΔΕΝ αποτελεί υιοθέτηση της ατζέντας των Χρυσαυγιτών. Είναι κεντρικό και αναπόσπαστο μέρος της ατζέντας της καθαρής, τίμιας Δεξιάς, το οποίο η ΝΔ κακώς άφησε την ΧΑ να το ιδιοποιηθεί. Όποιος δεν ασχολείται με αυτά και ασχολείται μόνο με τις χθεσινές καφρίλες και με ηθικολογίες, δεν θα επιτύχει τίποτα καλό.

    • sos avatar
      sos @ Marcelos 05/06/2014 19:08:01

      Δε θα μπορούσε να τα πει κανείς καλύτερα Marcelos! Λίγο πριν τις εκλογές μια συγγενής μου έπρεπε να κάνει μια επείγουσα χειρουργική επέμβαση. Δεν ήταν ασφαλιστικά ενήμερη και έτσι βοηθήσαμε οι συγγενείς να πληρώσει την ασφάλειά της και να κάνει την επέμβαση σε δημόσιο νοσοκομείο. Σε ιδιωτικό θα ήταν ακριβότερα. Στο θάλαμο ήταν η μόνη Ελληνίδα. Αλβανία, Βουλγαρία, Βαλκάνιοι-Γύφτοι και Ινδία οι υπόλοιπες εθνικότητες. (Καταλάβαμε βέβαια πως κανείς απο αυτούς δεν πλήρωσε τίποτα) Μαντέψτε τι ψήφισε η συγγενής μου.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ sos 05/06/2014 21:31:42

        Σε λίγο θα βλέπουμε τους Έλληνες ανασφάλιστους να αγοράζουν πλαστά διαβατήρια από το Πακιστάν για να περιθάλπτονται τζάμπα. Πιο φτηνά θα τους βγει...

        • helios avatar
          helios @ Marcelos 07/06/2014 14:41:05

          Όποιος δεν βλέπει ότι δημογραφικά καταρρέει αυτή η χώρα και το πολύ σε 10 με 20 χρόνια θα είμαστε μειονότητα μέσα στην ίδια μας την πατρίδα απλά δεν ξέρει τι του γίνεται.
          Ζούμε ένα μοντέρνο 1453,μπροστα μας εξελισεται ενα μοντερνο 1453

          φοβαμαι η χωρα ειναι τελειωμενη και η κατασταση μη αναστρεψιμη,καθημερινα μεταναστευουν προς το εξωτερικο 100 ελληνες την ιδια ωρα η λαθροεισβολη συνεχιζει κανονικοτατα (μεσο ορος 100 καθημερινα) μονο προχθες μπουκαραν μεσα σε μια μερα 400 κατω στην κρητη και γυρω στους 70 στη λεσβο(ποιος ξερει και ποσοι δεν πιαστηκαν) και με τον νεο μεταναστευτικο κωδικα που ψηφιστηκε στη βουλη μπαινει και οριστικα η ταφοπλακα για τος εθνος-κρατος μας,παραλληλα εχεις 3 εκ. συνταξιουχους απο τους οποιους το 1 εκ. κατω των 65 ετων και περιπου1 εκ. δημοσιους υπαλληλους οταν η Ελλαδα θα επρεπε να εχει ολους μαζι το πολυ 300000 δ.υ.

          GAME OVER

          διαβαστε παρακαλω τις 3 παρακατω ειδησεις(εγω τα εχω παρει στο κρανιο),προκειται για γεροντακια που θα μπορουσαν να ειναι οι γονεις μας,για γεροντακια που ουσιαστικα εχτισαν την Ελλαδα και σημερα ετσι απλα σφαζονται,ξυλοκοπουνται,δολοφονουνται και βιαζονται αυτη ειναι η καθημερινοτητα σημερα στην Ελλαδα:

          http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%86%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B5-%CE%B2%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CF%86%CE%B8%CE%B5%CE%AF%CF%82

          http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%83-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD

          http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%8C-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD

          ας ειναι καλα ολη αυτη η αλητεια που αφησε τα συνορα της χωρας ανοιχτα και μετετρεψε την πατριδα μας σε μια απροστατευτη και ανοχυρωτη χώρα οπου δεν τολμας πλεον να κυκλοφορησεις εξω γιατι δεν ξερεις απο που θα σου ερθει

    • annie avatar
      annie @ Marcelos 06/06/2014 08:02:35

      Οι πιο βαθυστόχαστες αναλύσεις δεν πιάνουν μία, μπροστά στη δική σας Marcelos... Aφήστε το "δημοκρατικό τόξο" να διαρρηγνύει τα ιμάτια του για τα υψηλά ποσοστά ενός τέτοιου κόμματος στη "χώρα που γέννησε τη δημοκρατία" κλπ. κλπ. Όσο εγώ φοβάμαι να βγω από την πόρτα της πολυκατοικίας μου μέρα μεσημέρι, θα ψηφίζω Χ.Α., και ας με λένε φασίστρια!

    • Π.Ε avatar
      Π.Ε @ Marcelos 10/06/2014 07:22:49

      Είπες τα πράγματα με το ονομά τους. Μπράβο.

  16. Ρηνα avatar
    Ρηνα 05/06/2014 15:50:22

    Οι λαθρομεταναστες -που κανεις δεν ξερει τον ακριβη αριθμο τους- εχουν ερθει για να επιτελεσουν μια αποστολη τη καταλληλη ωρα. Εχει ερθει αυτη η ωρα; Ολα τα αλλα ειναι απλες διαπιστωσεις, σωστες μεν αλλα διαπιστωσεις. Και συμμοριες θα δρασουν και φωτιες θα μπουν και αναρχια θα προκληθει, αλλα τοτε πανω στην αναμπουμπουλα πολλες δικαιολογιες θα βρεθουν για παντος ειδους επεμβασεις......Μεσα κι εξω.

    • Thanos. avatar
      Thanos. @ Ρηνα 05/06/2014 16:57:48

      Αγαπητή Ρήνα μην ξεχνάς οτι περισσότεροι κι απο την Ελλάδα λαθρομετανάστες πήγαν στην Ιταλία και την Ισπανία. Λες "η Συνομωσία" να περιλαμβάνει όλη τη Μεσόγειο?

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Thanos. 07/06/2014 11:21:43

        Αν η Νεοταξιτικη συμπεριφορα χρησιμοποιει τον μοχλο Ισλαμ για τα σχεδια της, τοτε η λεξη συνομωσια και ο περιορισμος της σε μια χωρα ειναι πολυ λιγη για να εκφρασει τα σχεδια τους. Και ναι πιστευω πολλες δρασεις που δεν ειναι οπως φαινονται.....

  17. Ναπαίος avatar
    Ναπαίος 05/06/2014 15:58:58

    Το πρόωρο κλείσιμο της Βουλής για να γίνει πιο εύκολα ο ανασχηματισμός (όπως ομολογούν κυβερνητικές διαρροές) συνιστά αναβάθμιση της δημοκρατίας;

  18. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 05/06/2014 17:00:58

    το πόσο λάθος ήταν η τακτική της αντιμετώπισης των αυγών με ηλίθιες προφυλακίσεις και αστείες κατηγορίες αποδεικνύεται ακόμη μια φορά από τα παραπάνω σχόλια που σε ποσοστό 99% είναι σε εντελώς άλλο μήκος κύματος από το επιδιωκόμενο.

    ο εντελώς λάθος σχεδιάσμος από τη μία της αναβίωσης εμφυλιοπολεμικών συνθημάτων (που ξεκίνησε μετά την πανωλεθρία των εκλογών του Μαίου του 12) σε συνδυασμό με την μετέπειτα βλακώδη μεθόδευση της κυβέρνησης εναντίον των αυγών βλέπετε που οδήγησε ...

    προσωπικά θεωρώ την μεγαλύτερη απογοήτευση σε επίπεδο πολιτικού σχεδιασμού τον Χρύσανθο ... τόσα πολλά λάθη δεν περίμενα

    είτε ακολουθείς την άποψη Φαήλου (σκληρή δεξιά χωρίς όμως αστείες κορώνες και προφυλακίσεις της χα μετά) ώστε να προσεταιρισθείς τον κόσμο αυτόν

    είτε ακολουθείς την πολιτική Καραμανλή (μεσαίος χώρος και παντελής αδιαφορία για οτιδήποτε δεξιότερα) ώστε να "καβαντζάρεις" το κέντρο ...

    με τις παλινωδίες που έγιναν η ΝΔ πλέον κατηγορείται από τους δεξιότερους ως αριστερίζουσα και από τους κεντρώους ως συνομιλητής των άκρων ... διπλή απώλεια

  19. paul avatar
    paul 09/06/2014 13:39:15

    Πάρτε ένα δάνειο on-line ήταν πάντα ένα μεγάλο πρόβλημα για τους πελάτες της οικονομικό θέμα needs.The της απάτης, κακής πίστωσης και η έλλειψη ασφάλειας είναι κάτι που οι πελάτες είναι πάντα ανησυχούν για το πότε ζητούν δάνεια . " PAUL ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΑΝΕΙΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ . Έχει κάνει μια διαφορά στη λήψη είστε σίγουροι ότι θα πάρετε μια χωρίς άγχος πιστωτική υπηρεσίες πρώτης κατηγορίας . Δίνουμε έξω τα δάνεια για να βοηθήσει τους ανθρώπους , οι επιχειρήσεις που πρέπει να εκσυγχρονίσουν την οικονομική τους κατάσταση σε όλο τον κόσμο , με ετήσιο επιτόκιο σε το λιγότερο μια βαθμολογία του 3 % μέσα σε 1 χρόνο με 50 χρόνια διάρκεια αποπληρωμής διάρκειας σε οποιοδήποτε μέρος του world.we είναι καλά ασφαλισμένα για μέγιστη ασφάλεια είναι προτεραιότητα μας . Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: - * Προσωπικά Δάνεια * Επιχειρηματικό Δάνειο * Διεθνή δάνεια * Εξασφαλισμένα δάνεια * Δάνεια σπουδαστών * Ενοποίηση χρέους Συμπληρώστε αίτηση δανείου σας ως εξής : Όνομα : ...... Ποσό : .... Διάρκεια : .. Χώρα : .. Φύλο : ......... Ηλικία : ......... Τηλέφωνο : ..... Για περισσότερες πληροφορίες , παρακαλώ απαντήστε στο e - mail: harrisonfinancialservices10@gmail.com --- καλύτερο Regard Διευθυντής διαφήμισης. Ο κ. Paul Harrison Paul Financial Δάνειο Εταιρείας .

  20. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 09/06/2014 23:40:23

    Μόλις ανακοινώθηκε Δένδιας+Γιακουμάτος στο ΥΠΑΝ !!!!!!!! Εγώ, μαζί δεν έρχομαι (στο φρενοκομείο) Με τους Ναζί, λοιπόν !!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.