#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/07/2010 14:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν πάμε για εκλογές, αλλά για γενικό χαμό



Στην χθεσινή του ομιλία στην ΠΕ ο Αντώνης Σαμαράς …απαγόρευσε τις θερινές διακοπές στα στελέχη της ΝΔ («φέτος δεν θα κάνουμε διακοπές») επειδή, όπως εξήγησε «μπορεί να μην έχουμε χρόνο, μπορεί όλα να γίνουν πολύ πιο γρήγορα, πρέπει λοιπόν να βιαστούμε, να κάνουμε τη νύχτα μέρα...» (http://www.antinews.gr/?p=52292)

Όπως ήταν φυσικό, το απόσπασμα αυτό κυριαρχεί στα σημερινά ρεπορτάζ των εφημερίδων, τα οποία δίνουν την ερμηνεία ότι « ο Σαμαράς ζητεί εκλογική ετοιμότητα», «έθεσε σε προεκλογική ετοιμότητα τη Ν.Δ.» κλπ. κλπ.

Στην πραγματικότητα ο Σαμαράς δεν προβλέπει «διπλές εκλογές». Υπάρχει κι αυτό το ενδεχόμενο στην «ατζέντα», αλλά αυτό που τον ανησυχεί κυρίως και το βλέπει να έρχεται είναι κοινωνική έκρηξη και κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ το Φθινόπωρο. Και το λέει καθαρά στην προαναφερθείσα ομιλία του «μπορεί όλα να γίνουν πολύ πιο γρήγορα… πρέπει να βιαστούμε».

Από την άλλη μεριά ο φόβος της κατάρρευσης του ΠΑΣΟΚ απεικονίζεται σαφώς σε σημερινά πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα

«Το Βήμα»: Η κυβέρνηση ανησυχεί για τους αστάθμητους παράγοντες που θα κρίνουν την επιτυχία του Προγράμματος

«Ελευθεροτυπία»: 7 απειλές βλέπει η τρόικα (Παρατεταμένη κοινωνική αναταραχή, οξείες πολιτικές εντάσεις, υψηλά επιτόκια, τράπεζες, αποπληθωρισμός, εισαγόμενες εντάσεις και εκπλήξεις είναι οι «7» πληγές που μπορεί να τινάξουν στον αέρα το Πρόγραμμα Οικονομικής Προσαρμογής της Ελλάδας)



«Τα ΝΕΑ»: Εβδομάδα παθών από τη Δευτέρα για την κυβέρνηση, καθώς αρχίζει την Τρίτη στη Βουλή η συζήτηση για το Ασφαλιστικό, αλλά παρά το εντατικό «μασάζ» στο οποίο έχουν υποβληθεί τα περισσότερα από τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ το Μέγαρο Μαξίμου εξακολουθεί να ανησυχεί σοβαρά για το αποτέλεσμα των ψηφοφοριών που αναμένεται να είναι απανωτές

Θα τα πούμε και στην συνέχεια, αλλά σειρά στελεχών του ΠΑΣΟΚ και κυρίως ο κομματικός πυρήνας του αρχίζουν και κατηγορούν πλέον ανοικτά τον Γιώργο Παπανδρέου και τον περί αυτόν ηγετική ομάδα ότι παρέσυρε το κόμμα στις πρόωρες εκλογές του περασμένου Οκτωβρίου και την …καταστροφή.

«Ήταν μεγάλο λάθος που πήγαμε σε πρόωρες εκλογές», λένε τώρα. «Επειδή αν το Μνημόνιο και η υπαγωγή στο ΔΝΤ και την Τρόικα ήταν προαποφασισμένα και δεδομένα, τότε χάσαμε την ευκαιρία να αφήσουμε τη ΝΔ και τον Καραμανλή να βγάλουν το φίδι από την τρύπα για να έλθουμε μετά εμείς και να κυβερνήσουμε για είκοσι χρόνια».

Τα σχόλια δικά σας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GSV avatar
    GSV 03/07/2010 14:50:42

    "για να έλθουμε μετά εμείς και να κυβερνήσουμε για είκοσι χρόνια».

    Ελευθερη μεταφραση

    για να έλθουμε μετά εμείς και να τρωμε για είκοσι χρόνια».

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ GSV 03/07/2010 15:24:36

      Aυτά είναι πράσινη λογική. Και προς επίρρωσιν αυτού, επισημαίνω ότι το ΠΑΣΟΚ πράγματι κυβέρνησε για 20 χρόνια και "έφαγε"....για 20 χρόνια.

      • Drifτ avatar
        Drifτ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 04/07/2010 22:05:36

        Συγνώμη για την παρατήρηση, αλλά δεν ''εφαγε'' για 20, αλλά για 200 χρόνια !!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ GSV 03/07/2010 22:02:52

      χαχαχα... εντυπωσιάζομαι τα μάλα...

      Δηλαδή τώρα μόνο καταλαβαίνουν οι κομματικοί πως δεν τους συνέφεραν οι πρόωρες εκλογές? Αυτό θα πει πολιτική διαύγεια σκέψης!

      Καλό αυτό, γιατί αν αντέξει λίγο ακόμη ο ΓΑΠ θ'αρχίσει στ'αλήθεια να μαζεύει εύσημα ανάταξης της δημοσιονομικής κατάστασης και συμμαζέματος της οικονομίας...τρομάρα μας!

  2. ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ avatar
    ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 03/07/2010 14:58:27

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΦΟΒΑΜΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΤΟ ΠΑΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΑΝ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    • GSV avatar
      GSV @ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 03/07/2010 15:02:33

      Μη φοβασαι αγαπητη νελλη η ιστορια εχει αποδειξει οτι παντα εμφανιζεται τη κρισιμη στιγμη ενας απο μηχανης θεος.

      Δεν ειναι τυχαιο που εχουμε επιζησει τοσες χιλιετιες.

      • anonymos avatar
        anonymos @ GSV 03/07/2010 15:30:39

        Η ελλάδα υπάρχει για τους Ελληνες και το ότι έχουμε ζήσει τόσες χιλιετίες δεν μας παρηγορεί

      • GSV avatar
        GSV @ GSV 03/07/2010 15:35:42

        Εγω φιλε anonyme δεν το ειπα για να παρηγορηθεις.

        Το ειπα ως δεδομενο. Η επιβιωση του ελληνα ειναι δεδομενο. Τελεια και παυλα.


        Εχουμε αντεξει πολλα χειροτερα. Ας καταλαβουμε λιγο τι σημαινει να εισαι ελληνας και ολα θα πανε καλα.

        Εαν καταλαβεις οτι εισαι ελληνας και οχι Πασοκατζης, η Νεοδημοκρατης η Κουμουνιστης η αριστερος που απλα ζει στην Ελλαδα, τοτε ολα θα πανε καλα.

        Αυτη τη στιγμη οι κομματικες προτιμισεις πρεπει να πανε περιπατο. Πρεπει να ενωθουμε ολοι μαζι.

      • Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! avatar
        Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! @ GSV 03/07/2010 16:49:39

        Η Ελλάδα για να επιζήσει πρέπει να πέσει το ψεύτικο οικοδόμημα που λέγεται ΕΕ και ΟΝΕ. Δύο φορές η ΕΕ προσπάθησε να περάσει Ευρωπαϊκό σύνταγμα και 2 φορές δεν το δέχτηκαν τα άλλα δημοκρατικά κράτη της ΕΕ. Οι κυβερνώντες την Ελλάδα δεν θα ρωτούσαν ποτέ τους Έλληνες πολίτες αν θέλουν ή όχι αυτό το Ευρωπαϊκό σύνταγμα. Η ΕΕ δεν θα ενωθεί ποτέ πολιτικά γιατί υποπτεύομαι ότι η Γερμανία θέλει να είναι αρχηγός. Ότι δενκατάφερε ο Χίτλερ το 1940, θέλει να το κάνει η κάθε Μέρκελ το 2010. Πέρασαν 60 χρόνια από τότε και δεν τους πέρασε η μανία κατάκτησης της Ευρώπης.

    • maestros avatar
      maestros @ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 03/07/2010 17:59:19

      ΜΙΚΡΕΣ ΧΑΡΕΣ...

      http://aliartos-city.blogspot.com/2010/04/blog-post_3059.html

  3. sauraki avatar
    sauraki 03/07/2010 15:03:14

    Οι σύντροφοι του ΠΑΣΟΚ πρέπει επιτέλους να συνειδητοποιήσουν πως η είσοδος της πατρίδας μας στο ΔΝΤ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ. Ήταν αποκλειστική επιλογή του κ. Παπανδρέου ο οποίος στον πόλεμο μεταξύ ευρώ και δολλαρίου πήρε θέση υπερ του δολλαρίου όπως είχε υποχρεωση να κάνει..! Δεν ήταν καθόλου τυχαίο το σορτάρισμα των κρατικών ομολόγων που ξεκίνησε την επόμενη της εκλογής του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Μόνο οι κομματικά τυφλοί δεν μπορούν να δουν αυτήν την απλή αλήθεια.

    • anonymos avatar
      anonymos @ sauraki 03/07/2010 15:28:04

      Ετσι ακριβώς είναι για όλα φταιει το σύστημα ΓΑΠ. Και να είναι έτοιμο να πληρώσει,όχι μόνον με την απώλεια της εξουσίας, αυτό πια δεν αρκεί.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ sauraki 03/07/2010 15:29:00

      Μα ο ΓΑΠ ήθελε και να "τακτοποιήσει" τους δικούς του (δυστυχώς για τους πασόκους, τακτοποιήθηκαν κυρίως οι Ο.Φ.Α με τους οποίους κυβερνά) -η ίδια η Βάσω Παπανδρέου τον κατηγόρησε για το Τ10- και να περάσει τα μέτρα, και να μην ανοίξει μύτη. Ε, όλα αυτά δεν γίνονται.

    • Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! avatar
      Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! @ sauraki 03/07/2010 16:54:05

      συμφωνώ με το sauraki, καλά τα λέει. Μήπως η Μέρκελ όχι μόνο έστειλε τον ΓΑΠ στο ΔΝΤ αλλά και όλη την ΕΕ. Όποιος τολμήσει να ζητήσει δάνειο, θα μπει μέσα και η ΕΕ. Μήπως όλη η ΕΕ εργάζεται για κάτι παγκόσμιο που λέγεται ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ; ή ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ; ή ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ της οικονομίας; ή ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! 03/07/2010 17:45:40

        Οπως διατυπώνεται εδώ φαίνεται σαν το ΔΝΤ και η ΕΕ να έχουν διαφορετικά συμφέροντα.

        Μα δεν έχουν. Είναι υπηρεσίες του ΙΔΙΟΥ κεντρικού συστήματος. Και φυσικά έχουν τον ίδιο στόχο και τα ίδια συμφέροντα.

        Δεν έγινε ακόμη φανερό αυτό;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! 03/07/2010 17:58:47

        Η ΕΕ όμως δεν είναι ενιαία η στάση της. Ταυτίζεται με το ΔΝΤ μόνον το "νεοταξικό" κομμάτι της. Δηλαδή, στα σίγουρα η Επιτροπή και κάποια κράτη μέλη που έχουν απολύτως "ελεγχόμενες" κυβερνήσεις. Διαφοροποιείται κάπως η Γερμανία, που πάει να ακολουθήσει δική της πολιτική, που δεν ταυτίζεται απολύτως με αυτή της Νεάς Τάξης. Βέβαια, μην περιμένουμε αντινεοταξικό αγώνα από τη Μέρκελ. Απλώς, αυτή τη στιγμή που υπάρχει σύγκρουση ευρώ-δολαρίου, τα συμφέροντα Νέας Τάξης και Γερμανίας-Ευρώπης είναι κάπως αντίθετα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! 03/07/2010 17:58:54

        Ο Ομπάμα που έχει αναιρέσει κάθε του προεκλογική δέσμευση και υπόσχεση είναιαπλά βασικό όργανο (αχυράνθρωπος) των παγκόσμιων τραπεζιτών οι οποίοι μέσω του ΔΝΤ, της Μπίλτερμπεργκ, της τριμερούς κλπ. επιτυγχάνουν το σκοπό που έχουν θέσει εδώ και 100 χρόνια. Παγκόσμια διακυβέρνηση, παγκόσμια τάξη, παγκόσμιο νόμισμα. Ο δικός μας ο ΓΑΠ είναι περιφερειακός υποπράκτορας της ίδιας συνομωσίας. Η σπουδή του να πάμε στο ΔΝΤ το αποδεικνύει.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! 03/07/2010 18:40:38

        Εντυπωσιάζομαι S.A. για αυτή σου την τοποθέτηση.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! 03/07/2010 18:51:19

        @Aλλενάκι γιατί; Όλες οι τοποθετήσεις και οι διορισμοί που έκανε ο Ομπάμα είναι άτομα της Γουόλ Στριτ. Ο υπουργός οικονομικών του ήταν πρωην Δ/ντης του Federal Reserve, που παρά το όνομα του είναι ιδιωτική τράπεζα που εκδίδει το δολάριο. Ο Ομπάμα όχι απλά συνεχίζει τη πολιτική Μπους αλλά την επεκτείνει κιόλας. Εν ολίγοις είναι απλά μια μαριονέτα (όπως όλοι οι πρόεδροι των ΗΠΑ)που καλείται να ξεγελάσει το κοινό, ενόσω οι πραγματικοί άρχοντες της κατάστασης (χρηματιστές, τραπεζίτες, κεφάλαιο) κάνουν τα σχέδια τους και εφαρμόζουν τις πολιτικές τους. Ένας που πήγε να ξεφύγει κάπως, αναπτύσσοντας μια ανεξάρτητη πολιτική, και που στην αρχή τον στήριξαν ως δεδομένα δικό τους (Κένεντι) τον φάγανε λάχανο προς παραδειγματισμό. Το καλό του Ομπάμα είναι η χαρισματικότητα του. Κατά τα άλλα είναι έξοχος ηθοποιός. Άλλωστε όλοι οι απατεώνες είναι χαρισματικοί. Αλλιώς δεν θα πετύχαιναν ως τέτοιοι.

  4. blue nile avatar
    blue nile 03/07/2010 15:13:46

    Δεν έχουν άδικο.

    Τα κομματικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ ξέρουν καλύτερα από κάθε άλλον ότι παρά την σκανδαλωδώς προνομιακή μεταχείριση των ΜΜΕ απέναντι στη κυβέρνηση στη συνείδηση του λαού έχουν χρεωθεί την υπαγωγή της χώρας στο ΔΝΤ και στα κελεύσματα της τρόικας.
    Αυτοί ξέρουν καλύτερα από κάθε άλλον αυτό που έχει γραφεί πολλές φορές εδώ μέσα.
    Το ΠΑΣΟΚ έρχεται όλο και πιο πολύ πλέον σε σύγκρουση με τις κοινωνικές δυνάμεις που στηρίχθηκε όλα αυτά τα χρόνια.
    Μόνο χαμένο μπορεί να βγει απ'αυτή την συγκρουσιακή κατάσταση.
    Αυτό που δεν προσμετρούν είναι όμως ότι αν ο Καραμανλής πήγαινε να πάρει παρόμοια ή πολύ πιο μαλακά μέτρα θα είχε ξεσηκωθεί το σύμπαν να κατασπαράξει τη τότε κυβέρνηση.
    Οπότε αυτό που ίσως να εύχονται να είχε γίνει είναι μια μη ρεαλιστική σκέψη.
    Το άλλο που δεν υπολογίζουν είναι ότι έτσι πως δείχνουν τα πράγματα το μνημόνιο και τα συναφή ήταν προαποφασισμένα μόνο από τους δικούς τους οι οποίοι έκλεψαν τις ψήφους με το πολυθρύλητο λεφτά υπάρχουν ενώ στο μυαλό τους είχαν τη λύση-διάλυση του ΔΝΤ.
    Κατανοώ τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκονται τώρα που αυτοί είναι οι πρώτοι που αντιμετωπίζουν τη λαική δυσαρέσκεια σε αντίθεση με τους πρωτικλασάτους που μπορούν και κρύβονται.
    Δύσκολο όμως να συγχωρτήσω την για πολλοστή φορά επαναλαμβανόμενη φτηνή κομματική ιδιοτέλεια.
    Σε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους για τη χώρα κάποιοι εξακολουθούν να ενδιαφέρονται περισσότερα για τα μικροκομματικά τους συμφέροντα.
    Δυστυχώς πολλοί παρόμοιοι συνεχίζουν να είναι απτόητοι και στην κατά ΝΔ μεριά.
    Προχθές έπινα καφέ με ένα από τα σημαίνοντα πρόσωπα της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη.
    Πέμπτη απόγευμα με ανοιχτή αγορά είναι ότι πρέπει μια βολτούλα στα καφέ της Μητροπόλεως.
    Στο συγκεκριμένο μάλιστα συνιδιοκτήτης είναι έτερος γνωστός νεοδημοκράτης πολιτικός και είναι στέκι για τα στελέχη της αντιπολίτευσης.
    Στο τραπέζι μας παρήλασαν αρκετοί από δαύτους κάποιοι έκατσαν και αναπόφευκτα η κουβέντα πήγε στην επιλογή των υποψηφίων της ΝΔ για τις προσεχείς εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης ενώ πλάτιασε αργότερα με αφορμή τη δυσχερή οικονομική κατάσταση.
    Απογοητεύτηκα όταν ακούστηκε το ότι για τη σημερινή κατάσταση φταίει ο λαός που ζούσε πάνω από τις δυνατότητες του και όχι η φαυλότητα τω πολιτικών, η διαφθορά .
    Ούτε λίγο ούτε πολύ έλεγαν ευθαρσώς ότι άντε και όλοι οι πολιτικοί να έχουν φάει 60-70 δις μέχρι εκεί είναι οι ευθύνες τους.
    Προσπάθησα να διαμαρτυρηθώ να αντικρούσω τους ανυπόστατους ισχυρισμούς τους έφτασα μέχρι σΤΟ σημείο τρσαντισμένος να τους πω ότι καλές οι απόψεις του αλλά πιο πολύ συμπλέουν με Ντόρα μεριά παρά με την πραγματικότητα ή τουλάχιστον με την άποψη του Σαμαρά.
    Στεναχωρήθηκα αναλογιζόμενος ποιοι άνθρωποι θα πρέπει να έρθουν σε επαφή με το λαό και να πρεσβεύσουν τις αξίες της νέας ΝΔ.
    Μονομιάς συνειδητοποίησηα αυτό που γράφει το antinews, ότι η ΝΔ έφτασε στα όρια της με το συνέδριο και κάποια στιγμή ο Σαμαράς πρέπει να αλλάξει το όνομα, τους συμβολισμούς και πολλά από τα πρόσωπα που τώρα την απαρτίζουν.
    Επίσης συνειδητοποίησα το πόσο δύσκολο είναι να μεταδώθούν νέες ιδέες με τέτοιο φθαρμένο κομματικό μηχανισμό και το γιατί δεν εκλέχθηκε ο Φαήλος...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ blue nile 03/07/2010 22:16:25

      ένας τόσο πολυπλόκαμος οργανισμός είναι εξαιρετικά δύσκολο να μετουσιωθεί από τη μία στιγμή στην άλλη - και πώς ν'αλλάξεις πρόσωπα, αν δεν "εκπαιδεύσεις" πρώτα τα καινούργια, τουλάχιστον για την προς τα έξω εκπροσώπηση? Χρειάζεται πολύς χρόνος και κόπος για να φανούν αποτελέσματα, το παρήγορο όμως είναι ότι, σε αντίθεση με το παρελθόν, κάτι έχει αρχίσει να κινείται.

  5. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 03/07/2010 15:23:06

    Ο Σταύρος Λυγερός τόνιζε πρόσφατα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής, πως η δικαιολογημένη,συσωρευμένη αλλά και σιωπηλή οργή για τα μέτρα, που επιβάλει η κυβέρνηση, μέσω ΔΝΤ, στην Ελληνική κοινωνία, οφείλει, να ανησυχεί την κυβέρνηση. Ομως κανείς τους δεν τον ακούει...

    Οσο πιό σιωπηλή δε η οργή, τόσο πιό απρόβλεπτη κι η εκτόνωσή της....

    Το φαιδρό μάλιστα είναι, ότι σιωπούν κι οι συνήθεις ... Κασσάνδρες!

  6. Χρήστος avatar
    Χρήστος 03/07/2010 15:26:03

    σε λίγο καιρό θα μιλάμε και για δικαίωση καραμανλή που επέλεξε να πάει σε εκλογές τον οκτώβριο. ο καραμανλής με αυτή του την κίνηση διέλυσε το συστημα πασοκ. αν επαιρνε τα μέτρα ο ίδιος και μετα πηγαιναμε σε εκλογές, τα μέτρα θα παρέμεναν, και το πασοκ θα κυβερνούσε 20 χρονια αφού δε θα τα χρεώνονταν.

    • Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! avatar
      Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! @ Χρήστος 03/07/2010 16:59:37

      ο Καραμανλής φεύγοντας είπε "φεύγω γιατί θα είμαι υποχρεωμένος να πάρω μέτρα για την πατρίδα μου και τους Έλληνες και δεν θέλω να συνδεθεί το όνομά μου με αυτά τα μέτρα". Άφησε το ΠΑΣΟΚ να πάρει τα μέτρα.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! 03/07/2010 17:06:38

        δεν ήθελε να πάρει τα μετρα και προεκλογικα έταζε μέτρα; ο καραμανλής είπε δεν μπορώ να πάρω μέτρα που δεν είχα αναφέρει προεκλογικά (εκλογές 2007). ψηφίστε με να τα πάρω. και ας συνδεθεί το όνομά μου με τα μέτρα. τι πιο τίμιο;

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/07/2010 15:40:47

    Ο Καραμανλής υπήρξε ευφυής ή τουλάχιστον ευφυέστερος από τους άλλους. Πολλοί φίλοι από την Αριστερά δεν το συμμερίζονται, έχοντας υιοθετήσει την πιπίλα του "κουρασμένου με το playstation" από τις κεντροαριστερές εφημερίδες. Αλλά πρόσφατα ένας από τον ΣΥΡΙΖΑ μου "παραπονέθηκε" γιατί ο Καρ. "δεν πήρε σκληρότερα μέτρα".

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Προφήτης 03/07/2010 15:48:44

      “κουρασμένου με το playstation” ...:

      Εκφραση προσφιλής σε κυρίες Κολωνακίου, Βορείων και Νοτίων περιχώρων, γνωστές κι ως μόνιμες γλάστρες σε φιλόπτωχες, φιλανθρωπικές κι άλλες ευαίσθητες fund raising συνεστιάσεις της οικογένειας Μητσοτάκη, τις οποίες ουδέποτε τίμησε η Νατάσα!

      • Y. avatar
        Y. @ χελιδόνι 03/07/2010 22:31:42

        Έτσι είναι. Όλα τελικά καταλήγουν στο στοιχείο της αισθητικής.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 03/07/2010 16:38:15

      Ο Παπανδρέου έβαλε το κεφάλι στο ντορβά γνωρίζοντας ότι δεν πρόκειται να ξαναεκλεγεί όταν ο"ευφυέστατος" που δημιούργησε το μπορδέλο έκανε σολάριουμ.
      Μια χαρά σου ήρθε μπρε, μην μιλάς καθόλου.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tiramola 03/07/2010 16:44:37

        Τα εξαπτέρυγα του ΠΑΣΟΚ- και τα εξαπτερυγάκια εδώ. Άιντε βρε, χαιρετισμούς στον συνεταίρο σου τον Άδωνι, προχθές έβριζε τη παλιά σου καθοδήγηση.

      • Μisha avatar
        Μisha @ tiramola 03/07/2010 16:50:06

        Ο ΓΑΠ εκτελει διατεταγμένη υπηρεσία.
        Όπως ο Μητσοτάκης στην αποστασία και ο Ιωαννίδης στη Χούντα.

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ tiramola 03/07/2010 16:52:01

        Το κεφάλι στο ντορβά με σύμμαχο τους Μητσοτάκηδες, δεν το έβαλε ο Παπανδρέου, αλλά οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ κι οι Ελληνες γενικότερα, φίλε Τιραμόλα...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ tiramola 03/07/2010 16:55:12

        που να ξανά εκλεγεί; αφού δεν θα υπάρχει Ελλάδα... ας μπει κάποιος να δει την έκθεση του ελεγκτικού με τις επισημάνσεις για το δημογραφικό και τις ελληνοποιήσεις...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 03/07/2010 16:58:13

        Η κρίση που ζούμε είναι δημιούργημα ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, τιραμόλα, του Παπανδρέου. Δεν μας εξηγείς γιατί φταίει ο Καραμανλής για αυτή την κατάσταση. Άλλες χώρες έχουν υψηλότερα ελλείμματα από αυτά που άφησε ο Καραμανλής.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ tiramola 03/07/2010 17:00:24

        αυτό που λες θα ήταν σωστό αν: 1. ο γαπ έλεγε προεκλογικά την αλήθεια, οτι λεφτά δεν υπαρχουν ή 2. αν δεν ήξερε, να εκανε νέες εκλογές το νοέμβρη λέγοντας οτι θα πάμε δντ και οτι θα πάρει μέτρα. ο γαπ ειναι ενα τίποτα που είπε τα μεγαλύτερα ψέμματα που εχει πει ποτέ πολιτικός στην Ελλάδα, απλά για να γίνει πρωθυπουργός. προεκλογικά, μας θεώρησε ιθαγενείς και προβατα, και δικαιώθηκε.

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ tiramola 03/07/2010 17:00:32

        Σολάριουμ άλλωστε, ουδέποτε έκανε ο Καραμανλής, αντιθέτως με κάποιους υπουργούς του Παπανδρέου,όπως ο Γερουλάνος, που μόλις έλαβαν το υπουργικό χρίσμα, τρέξανε για σολάριουμ στο Ελούντα, για να βγούν΄"ομορφοι" στα εξώφυλα του ΔΟΛ!

        Τι να λέμε τώρα Τιραμόλα μου...

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 03/07/2010 17:30:32

        Καλά Επώνυμε...
        Ζήσε εσύ στον μικρόκοσμο του οπαδικής φανατίλας.
        Αν έχεις άκρες στο κόμμα πες τους να το ξανασκεφτούν να ξεκινήσουν την πορεία προς το λαό γιατί εκεί να δεις ζούγκλα...
        Όσο περνάει ο καιρός αντι να γίνεσαι σοφότερος γίνεσαι εκνευριστικότερος.
        Επειδή λοιπόν δεν είσαι αριστερός όπως ο Misha ωστε να μπορείς να φανταστείς και να πιστέψεις ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης, καλό θα ήταν να μας εξηγήσεις που θα έβρισκε να δανειστεί η χώρα προκειμένου να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της εκτός από το ΔΝΤ, το οποίο υπάρχει για αυτόν ακριβώς το λόγο.
        Τα τεμπέλικα λαμόγια που κυβερνούσαν επί 6 χρόνια κορόιδευαν όλους με συνταγές λούληδων.
        Έλα όμως που μας πήραν χαμπάρι και εκτός συνόρων...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 03/07/2010 18:06:48

        Αχ βρε τιραμόλα, μην μιλάς ΕΣΥ για οπαδική φανατίλα γιατί γίνεσαι γελοίος.

        Το έχω γράψει πολλές φορές, πώς θα μπορούσε να δανειστεί η Ελλάδα, αλλά φυσικά δεν σε ενδιαφέρει να το κατανοήσεις, γιατί τα βλέπεις όλα με πράσινα γυαλιά. Η Ελλάδα θα μπορούσε ΑΝΕΤΑ να επαναλάβει τη μαγκιά που είχε κάνει στις 25 Ιανουαρίου (η ίδια κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ήταν, δεν ήταν καν η ΝΔ), που πάλι είχαν εκφραστεί σοβαρές αμφιβολίες αν μπορεί η Ελλάδα να δανειστεί: Να πάει πολύ απλά σε αυτούς που είχαν τα ομόλογα και να πει πολύ απλά, θα κάνω ένα πλειστηριασμό με εσάς αναδόχους και καλή προμήθεια, αλλά θα δεσμευτείτε ότι θα αγοράσετε μια άλφα ποσότητα, ώστε να θεωρηθεί επιτυχημένη η έκδοση. Αλλιώς, πάω σε στάση πληρωμών και εγγράφετε όλοι σας τεράστιε ζημίες.

        Όταν το έκανε αυτό η χώρα στις 25 Ιανουαρίου, μάζεψε 25 δις (!!) και από αυτά κράτησε τελικά τα 8, ενώ είχε πει ότι θα βγει για να μαζέψει 3 με 5 δις. Πίστεψέ με, αν το είχε επαναλάβει, θα είχε μαζέψει αντίστοιχο ποσόν, διότι το παν ήταν να βρεθούν δυο-τρεις να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης και η αγορά είναι λίγο πρόβατα, μετά θα ακολουθούσαν.

        Αν εξακολουθήσεις να βλέπεις με πράσινα γυαλιά δεν θα καταλάβεις ΠΟΤΕ ότι ο δικός σου ΗΘΕΛΕ και μας έβαλε στο ΔΝΤ. Η πιστοληπτική ικανότητα της χώρας μπορούσε να διαφυλαχθεί. Άλλοι με μεγαλύτερα ελλείμματα από αυτά που άφησε ο Καραμανλής τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα από εμάς τώρα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 03/07/2010 22:36:41

        Επώνυμε, πας να τα βάλεις με τον τιραμόλα? Τον πιο φανατικό οπαδό του GAP, μετά τον μήτσο?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Προφήτης 03/07/2010 19:47:24

      Aπο το ΣΥΡΙΖΑ;Αυτο ζητουσαν οι καταστροφεις του Δεκεμβριου και ο Αλαβανος και εκαψαν την Αθηνα;να παρει σκληροτερα μετρα;

  8. GREKO avatar
    GREKO 03/07/2010 15:51:29

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕΖΗΣΕ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ,ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ,ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΙΔΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΔΙΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ.ΤΩΡΑ ΒΑΛΤΕΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΥΠΑΡΧΗ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΗΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ,ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ελληνες ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ GREKO 03/07/2010 16:11:36

      Σωστοτατος Greco!!!!

      Μα πως στο καλο διαφευγει αυτο το βασικο στοιχειο στους περισσοτερους ειναι ενα μυστηριο για μενα!

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ GREKO 03/07/2010 17:08:01

      ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΙΔΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΔΙΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ.
      Λάθος... αφήνω άλλους να το σχολιάσουν αλλά είναι λάθος...

      • jack avatar
        jack @ skeptiki 03/07/2010 17:23:58

        Αυτο που αντιλαμβανομαι οτι θελει να πει ο φιλος ειναι οτι υπηρχε εντονοτερα το στοιχειο της εθνικης συνειδησης παρα τωρα που επιβαλλεται ενα Αμερικανοφερτο(και αποτυχημενο ευρωπαικα)πολυπολιτισμικο μοντελο.

  9. jack avatar
    jack 03/07/2010 15:57:27

    Ειτε Σεπτεμβρη ειτε Οκτωβρη γινει, ενα ειναι το σιγουρο(και πιο παρηγορο):Οτι αυτη θα ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ θητεια του Πασοκ στην Ιστορια.
    Μετα απ'ολο αυτο το ξεβρακωμα ειτε θα διαλυθει, η θα πεσει κατακορυφα και θα καταχωρηθει στις συνειδησεις των Ελληνων ως ακομα μια μαυρη σελιδα στη Νεοελληνικη Ιστορια- ο "ψευδοσοσιαλισμος" μετα τον εμφυλιο-βασιλεια και χουντα.

    • Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! avatar
      Έλεος, φτάνει πια, ας σιχτίρ! @ jack 03/07/2010 17:04:00

      jack μην το λες αυτό. έχω ένα φίλο που είναι ακόμα ΠΑΣΟΚ. Εύχομαι να είναι και ο μοναδικός.

  10. eo avatar
    eo 03/07/2010 16:50:46

    δεν ξερω πως τα σκεφτονται και τα λενε τα πασοκοκαναλα αλλα λεει στο ΠΑΣΟΚ περιμενουν τον Σεπτεμβριο να καλυτερεψουν τα πραγματα και να φανει φως στο τουνελ.
    ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ;;;;; πολυς κοσμος αυτη τη στιγμη τρωει απο τις ψευτοαποταμιευσεις που ειχε και τρωει απο τα ετοιμα. Το σεπτεμβριο θα αρχιζουν να εξανεμιζονται οι οποιες οικονομιες και τοτε θα μιλαμε γι ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ.
    αυτη ειναι η προσωπικη μου πειρα στον κυκλο μου που το θεωρω αντιπροσωπευτικο. το κακο ειναι οτι ουτε η ΝΔ μπορει να αντιδρασει η να πεισει με πακηδες και λοιπους

  11. panos avatar
    panos 03/07/2010 17:02:22

    http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=200964

    ΑΝ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ....

    • σορός απο αποκαϊδια avatar
      σορός απο αποκαϊδια @ panos 04/07/2010 00:19:12

      Όπου επενδύει ή προσπαθεί η Κίνα τελευταία, οι τοπικές οικονομίες καταρρέουν. Βλέπε Ντουμπάι, βλέπε Ελλάδα.
      Τυχαίο? Δεν νομίζω.
      Οχι δεν φταίνε οι Κινέζοι.
      Το εγκεφαλικό το έπαθε ο Σόρος, ή μάλλον θα το πάθει αν οι Κινέζοι τα καταφέρουν για να είμαστε ακριβείς, καθώς η είσοδος της Κίνας στη Νεα Τάξη Πραγμάτων που άνθρωποι σαν αυτόν εκπροσωπούν αποδείχτηκε κατά πολύ δυσκολότερη απο οτι πιθανότατα υπολόγιζε.
      Ελπίζω να είμαστε εμείς η χώρα όπου θα γίνει ο τάφος τους, οχι των Κινέζων. Με περισό άγχος ο Παπαχελάς βολιδοσκόπησε τη συζήτηση.

  12. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 03/07/2010 17:02:30

    Ούτε ο πιο αισιόδοξος υποστηρικτής της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα μπορούσε να περνά όλα αυτά τα μετρά με σχεδόν μηδενικές απώλειες, σε αυτή τη φάση.
    όπως πάει η κατάσταση είναι ικανοί να κατασκευάσουν εχθρούς για το ενδεχόμενο να πανικοβληθεί η κοινωνία…

    Αυτό που φοβούνται δεν είναι ο λαός, είναι η δημοκρατία, γ αυτό θα κάνουν τα πάντα να την απαξιώσουν στα μάτια του λαού!

    Το ζήτημα εδώ είναι ότι ένα τμήμα του πολιτικού προσωπικού είναι σούργελα περιορισμένης αντίληψης .

    • Nick avatar
      Nick @ o βουνίσιος 03/07/2010 18:43:22

      όπως πάει η κατάσταση είναι ικανοί να κατασκευάσουν εχθρούς για το ενδεχόμενο να πανικοβληθεί η κοινωνία…
      -------------------

      Δεν χρειάζεται, υπάρχει ήδη ένας από την άλλη πλευρά του Αιγαίου...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Nick 03/07/2010 18:48:13

        Δεν εννοεί αυτούς, με αυτούς έχει υπογράψει 21 μυστικά μνημόνια συνεργασίας.
        Εννοεί να κατασκευάσουν "εσωτερικούς εχθρούς", στοχοποιώντας δλδ. όσους είναι αντίθετοι στο ΔΝΤ αλλά και μηδενίζοντας τις αντιδράσεις της κοινωνίας με άλλες, κρατικές μεθόδους που παίζουν στα δάχτυλά.

      • Nick avatar
        Nick @ Nick 03/07/2010 22:05:48

        Δεν παν να φτιάξουν χιλάδες εσωτερικούς εχθρούς, ο εξωτερικός εχθρός πανικοβάλλει περισσότερο την κοινωνία και γενικά όλο το σύστημα, οριζοντίως και καθέτως.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Nick 03/07/2010 22:12:32

        έχεις δίκιο σε αυτό Nick.

  13. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/07/2010 18:53:51

    Η Μερκελ φίλησε και το μαύρο, απ' τη χαρά της.
    Βράστε το Μουντιάλ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Προφήτης 03/07/2010 18:56:15

      Τον γλυκοκοίταζε απ` την αρχή...
      Απλά βρήκε ευκαιρία με το γκολ για να του ορμήξει στα ίσα!

  14. k avatar
    k 03/07/2010 19:03:46

    Μα φυσικά και θα κάνει ο Παπανδρέου πρωθυπουργό τον Σαμαρά, μόλις είναι έτοιμος ο Σαμαράς εσωκομματικά και εξωκομματικά. Αλλά ακόμη δεν είναι. Το ίδιο έγινε και με Καραμανλή - Παπανδρέου. Ο Καραμανλής έκανε τον Παπανδρέου πρωθυπουργό, όταν ήταν έτοιμος.
    Αυτό είναι το παιχνίδι των ισχυρών κυβερνήσεων και της αυτοδυναμίας, που ζητούν οι πάντες στο εξωτερικό από τη χώρα (μυστικοί και φανεροί). Αν δεν το έπαιζαν αυτό το παιχνίδι οι κορυφαίοι πολιτικοί, ποιοι θα το έπαιζαν? Εμείς?
    Το ζήτημα είναι, όμως, ότι με τις τρέχουσες καταστάσεις ένα χρόνο το πολύ τον βλέπω και τον Σαμαρά. Και μετά ποιός? Άλλος για κάψιμο ???

  15. mitsosms avatar
    mitsosms 03/07/2010 20:31:15

    Αν καταρρεύσει το ΠΑΣΟΚ η ΝΔ θα εξαφανιστεί. Πάνε μαζί τα δύο κόμματα, και με την απαξίωση που έχει υποστεί η ΝΔ είναι πλέον σε δυσχερή θέση. Προβλέπω ότι με την ανακοίνωση του κόμματος της Ντόρας όλο το βάρος θα μετατοπιστεί εκεί και θα γίνει το δεύτερο κόμμα μηδενίζοντας ουσιαστικά την εκλογική δύναμη της ΝΔ σε ποσοστά ακροδεξιού κόμματος. Είναι μεγάλο λάθος του Σαμαρά η μετατόπιση τόσο δεξιά αποκόβοντας ουσιαστικά το κόμμα από το κέντρο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ mitsosms 03/07/2010 20:37:33

      Η ΝΔ δεν ειχε αποφασισει τι θα κανει μετα τη ληξη του ψυχρου πολεμου και ειδικα μετα τη στροφη του ΠΑΣΟΚ προς τον ρεαλισμο επι Σημιτη.
      Ο Καραμανλης καλυψε το κενο επιβαλλοντας ιδεολογικο σιωπητηριο αλλα μετα τη πτωση του αυτο δεν μπορουσε να διατηρηθει.
      ΟΙ διαφορες δεξιων και φιλελευθερων ειναι πραγματικες και η διασπαση ηταν αναποφευκτη τελικα.Ο Σαμαρας μαλλον καλα το χειρισθηκε απο τη σκοπια του.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ψυχραιμια 03/07/2010 21:03:32

        Ναι αλλά ο δεξιός χώρος δεν έχει πλέον κόσμο. Οι πολίτες προσδιορίζονται πλέον στο κέντρο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 03/07/2010 21:09:11

        Δεν ειναι ακριβως ετσι γιατι τα εθνικα θεματα και μια πιο κοινωνικη πολιτικη συγκινουν το μεγαλυτερο κομματι της ΝΔ που ειναι η λαικη δεξια.
        Ισως δεν μπορεις να το καταλαβεις γιατι εισαι σε αλλο χωρο και θεωερεις τη λαικη δεξια παραπλανημενους και αντιφατικους.
        Βεβαια με οσα γινονται ειναι συζητησιμο ποια ιδεολογια ειναι παργματοποιησιμη και ποια παραπαλανητικη.
        Εν πασει περιπτωσει στον χωρο της ΝΔ η αναλογια δυναμεων ειναι αυτη που φανηκε στις εσωκομματικες εκλογες.
        Εγω δεν ψηφισα το Σαμαρα -το εχω γραψει-αλλα αναγνωριζω οτι οι λαικοδεξιοι ειναι περισσοτεροι,Θεωρω ακρως απιθανο να περασει το κομμα της Ντορας τη ΝΔ εκτος αν υπαρξει μεγαλη εισροη ψηφων απο το ΠΑΣΟΚ προς αυτο.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ψυχραιμια 03/07/2010 21:20:43

        Αυτό ακριβώς. Το κόμμα της Ντόρας θα χτυπήσει και τον μεσαίο χώρο ξεπερνώντας την ΝΔ και μειώνοντας τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ. Αυτό εκτιμώ.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 03/07/2010 21:25:09

        Θα το δουμε.Η συγκεκριμενη οικογενεια εχει μεγαλες αντιπαθειες και στο χωρο του ΠΑΣΟΚ.Μονο οι σημιτικοι επικοινωνουν μαζι της.Για το κλασικο ΠΑΣΟΚ ειναι δρακουλας με φυλαχτο.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ mitsosms 03/07/2010 21:10:58

      είναι διαφορετικές οι δύο περιπτώσεις. το πασόκ απο το 1996 ειναι, και σωστα, ένα φιλελευθερο κόμμα που με το έπαιζε σοσαλιστικο. η ΝΔ αυτο που ήταν αυτο δήλωνε. π.χ. η ΝΔ έλεγε ναι στις ιδιωτικοποιήσεις και σαν αντιπολίτευση και σαν κυβέρνηση. το πασόκ ελεγε οχι σαν αντιπολίτευση και ναι σαν κυβέρνηση. παραμύθιαζε τον κόσμο. αυτό τελείωσε τώρα. το πασόκ επέλεξε να γίνει φιλελεύθερο κόμμα. μεταξύ ΝΔ και του σημερινού πασόκ δεν υπάρχει χώρος για νέο κομμα. χωρος, και πολυ μάλιστα υπάρχει αριστερα του πασόκ. αυτον το χώρο πάει να εκμεταλευτει ο κουβέλης. ο κουβέλης ήξερε ότι ο σύριζα και κυρίως καποιες συνιστώσεις του προκαλούν αηδία στο μέσο σοσιαλιστη. το νέο του κόμμα όμως άνετα μπορει να τραβήξει κόσμο από το πασόκ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ mitsosms 03/07/2010 21:16:38

      Το ποσοστό των δεξιών στο εκλογικό σώμα είναι 30 με 32%. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει σήμερα κι ένα 2% μάξιμουμ στο ΛΑΟΣ, τότε μένει ένα 28% με 30% ατόφιο για τη ΝΔ.

      Η Ντόρα είναι μισητή και στο χώρο της ΝΔ και στο χώρο του ΠΑΣΟΚ. Οι περισσότεροι που την ψήφισαν το Νοέμβριο δεν ήταν "φιλελεύθεροι", αλλά βολεμένοι του κομματικού συστήματος, που έβλεπαν τη φυσική του συνέχεια στην αρχιδιαπλεκόμενη Ντόρα.

      Ο Σαμαράς έχει τεράστια απήχηση σε χώρους εκτός της παραδοσιακής δεξιάς κι αυτό φάνηκε και στις δημοσκοπήσεις πριν την 29η Νοεμβρίου. Περίπου οι μισοί του ΠΑΣΟΚ και οι μισοί της αριστεράς τον βλέπουν με συμπάθεια.

      Καθόλου τυχαία και η προσχώρηση Λεντάκη στην ΠολΑν το 1993.

      Ποιος ο λόγος να ψηφίσει κάποιος τη Ντόρα; Βασικά, ένα λαμόγιο είναι και το παίζει φιλελεύθερη για ξεκάρφωμα.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Επώνυμος 03/07/2010 21:32:02

        Με συμπάθεια τον βλέπουν, για πρωθυπουργό δεν τον βλέπουν! Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Η Μπακογιάννη έχει ερείσματα στον μεσαίο χώρο και στο 40% των ψηφοφόρων της ΝΔ. Πολύ άνετα θα ξεπεράσει την ΝΔ χτυπώντας στην δεξαμενή των αναποφάσιστων, δηλ. των μη παραδοσιακών ψηφοφόρων.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 03/07/2010 21:48:43

        Καταρχάς, να μη μπερδεύεις το ποσοστό που ανακοινώθηκε για τη Μητσοτάκαινα με το πραγματικό. Έγινε σαφής διαστρέβλωση του αποτελέσματος υπέρ της. Έπειτα, μην πιστεύεις ότι αυτοί που την ψήφισαν είναι όλοι οι "φιλελεύθεροι". Την ψήφισαν και πάρα πολλοί παραδοσιακοί δεξιοί που είχαν πρόβλημα με τον "προδότη Σαμαρά".

        Έπειτα, εγώ θα έλεγα να μην κάνεις τις επιθυμίες σου φαντασιώσεις. Η Ντόρα είναι αμφίβολο αν θα ξεπεράσει το 3%, γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να την ψηφίσει κανείς. Δεν εκπροσωπεί το κέντρο (όπως π.χ. το εκπροσωπεί ο Βενιζέλος) και δεν εκπροσωπεί βασικά απολύτως τίποτα πέρα από το όνομα του πατέρα της, για όσους (πολύ λίγους) αυτό το όνομα σημαίνει κάτι θετικό.

        Ο Σαμαράς ακολουθέι με το "συμπαθής" πολύ έξυπνη πολιτική και θα βρεθεί με το 60% του εκλογικού σώματος χωρίς να το καταλάβει κανείς. Μέχρι κι εσύ είναι πιθανόν να ψηφίσεις Σαμαρά στις επόμενες εκλογές, άλλο ότι δεν το ξέρεις ακόμη.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Επώνυμος 03/07/2010 22:08:32

        Μάλλον εσύ κάνεις τις επιθυμίες σου φαντασιώσεις Επώνυμε. Όλα αυτά που λες είναι υποθετικά. Όταν ανακοινωθεί η ίδρυση του νέου κόμματος θα δούμε τις δημοσκοπήσεις και τότε θα μπορούμε να μιλάμε επί κάποιας βάσης. Τώρα ότι και να πούμε είναι απλά υποθέσεις. Αίσθησή μου όμως είναι ότι η ΝΔ δεν θα επιβιώσει μετά τις επόμενες εκλογές. Ο χρόνος θα δείξει.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 03/07/2010 22:33:09

        Πώς γίνεται μήτσο εσείς οι φανατικοί οπαδοί του GAP να υποστηρίζεται την Μπακογιάννενα? Η Ιπποκράτους είναι γνωστό πως στηρίζει Μητσοτάκη και το ανάποδο.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Επώνυμος 03/07/2010 22:54:08

        Μήτσο, σημερινή δημοσκόπηση δείχνει ότι κανείς δεν βλέπει χώρο για νέο κόμμα και ανάγκη δημιουργίας του-δες ειδήσεις

      • Σταμ avatar
        Σταμ @ Επώνυμος 04/07/2010 03:00:23

        Το κόμμα της Ντόρας θα ξεπεράσει τη ΝΔ; Σωστή πρόβλεψη. Σαν να λέμε Βραζιλία-Β. Κορέα 1-4.
        Το χταπόδι Paul με το κληρονομικό χάρισμα ρώτησες και στο είπε;

  16. ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ avatar
    ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 03/07/2010 21:22:54

    ΦΙΛΕ MITSOSMS ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ.ΕΙΔΙΚΑ Η ΝΤΟΡΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΑΛΕΠΟΥΣ.Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 03/07/2010 21:33:22

      Και γιατί να μην πάθει ο Σαμαράς που μετατόπισε το κόμμα τόσο δεξιά;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ mitsosms 03/07/2010 21:38:14

        Γιατι η μετατοπιση αυτη δεν ειναι οδυνηρη για καποιους.
        Τι ακριβως θα πει "δεξια",δηλαδη επι του πεδιου της εφραμοσμενης πολιτικης τι φοβαται καποιος απο το Σαμαρα;
        Οτι δεν θα τηρησει την υποσχεση του να απεμπλακει απο το μνημονιο;Μα οι αλλοι δεν εδωσαν καν υποσχεση.
        Μεχρι στιγμης ο Σαμαρας κατηγορειται οτι μετατοπισε τη ΝΔ προς τα δεξια χωρις ομως να συγκεκριμενοποιουνται ποιες εξαγγελιες του θα πληξουν καποιους που δε θελουν τη "δεξια".

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 03/07/2010 21:41:10

        Η μετατόπιση αυτή όμως είναι αποκρουστική για τον μεσαίο χώρο και αυτός ακριβώς ο χώρος είναι που κυριαρχεί σήμερα και συνιστά την δεξαμενή των αναποφάσιστων.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ mitsosms 03/07/2010 21:53:57

        Ως ενα σημειο.Θα πρεπει να εξειδικευθει το αποκρουστικο στοιχειο.Εννοειται οτι οποιος πει σημερα οτι ο Σαμαρας θα ανοιξει τα ξερονησια θα γινει καταγελαστος.
        Στο μεταναστευτικο που ειναι ευαισθητο θεμα ο Σαμαρας πηρε μετριοπαθη θεση -θα ελεγα στο mainstream των αποψεων του ελληνικου λαου.
        Υπαρχει ο μεσαιος χωρος ως γεωγραφικη εννοια και ο μεσαιος χωρος ως συνισταμενη των αποψεων του λαου για διαφορα θεματα.
        Σε ποιο ζητημα οι θεσεις Σαμαρα ειναι ακραιες και εκτος mainstream; Σε κανενα.
        Απλως υπαρχει η ατμοσφαιρα οτι δεν ειναι μεσαιος χωρος χωρις να καθοριζονται τα σημεια ακροτητας γιατι δεν υπαρχουν.Προφανως και οι εντυπωσεις παιζουν ρολο αλλα οχι απολυτο.

      • k avatar
        k @ mitsosms 03/07/2010 22:02:11

        Ο μεσαίος χώρος ήταν ένα απολιτίκ εφεύρημα των Λούλη - Καραμανλή. Το ζήτημα είναι αν ο Σαμαράς ασπάζεται ή όχι το εφεύρημα αυτό. Από προσυνεδριακή ομιλία του προέκυψε σαφώς ότι δεν το ασπάζεται. Αυτή η ομιλία του οδήγησε τον Λούλη σε ανταπάντηση από την Ημερησία με μύδρους και λεκτικές - ιδεολογικές βόμβες. Εκεί είναι το ζήτημα και όχι στη Μπακογιάννη. Η ιδεολογική καθαρότητα είναι ωραία, αλλά στοιχίζει!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ mitsosms 03/07/2010 22:58:24

        Μήτσο, ο Σαμαράς θα πάθει ό,τι και ο ΓΑΠ που μετακίνησε το ΠΑΣΟΚ παρασάγγες δεξιότερα και το κάνετε όλοι σας τουμπεκί ψιλοκομμένο

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ mitsosms 03/07/2010 23:01:40

        και ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό? επειδή η δεξιά μετατόπιση είναι πραγματική ανάγκη της κοινωνίας, μετά την πολύχρονη επικράτηση του εθνομηδενισμού, που στην πραγματικότητα η ελληνική κοινωνία ΔΕΝ αποδέχεται.

      • Orestios avatar
        Orestios @ mitsosms 03/07/2010 23:37:12

        Δρόμε, η κοινωνία στρέφεται δεξιά και το ΠΑΣΟΚ αριστερά με τα σοσιαλιστικά μέτρα του.

  17. Νίκος avatar
    Νίκος 03/07/2010 22:28:53

    Η μόνη έκπληξη για μένα είναι η "έκπληξη" σας με τον θίασο των νεοταξιτών παπατζήδων και των ανδρεικέλων τους στα ΜΜΕ. Μα, εδώ και δυο+ χρόνια το λέω καθαρά περι τίνος πρόκειται.

  18. jack avatar
    jack 03/07/2010 23:05:57

    Mεσαιος χωρος=Λαϊκισμος.
    Ουσιαστικα για αυτο προκειται, το βαρυ πυροβολικο του ΠΑΣΟΚ, απλα οριστηκε με πιο "βελουδινες λεξεις".
    Οι ιδεολογικες ξεκαθαρισεις κοστιζουνε, αλλα μακροπροθεσμα θα ανταμοιφθουνε.

  19. yannidakis avatar
    yannidakis 04/07/2010 10:50:51

    "καταχώρηση τσι μέρας" για το Σάββατο σύμφωνα με την ομώνυμη λίστα του yannidakis live, η καταχώρηση σου τούτη.
    Καληνωρίσματα :[

  20. tatoulis avatar
    tatoulis 04/07/2010 13:15:25

    Κε Σαμαρά τον πολυεκατομμυριούχο συνδικαλιστή Νίκο Κανελλόπουλο, που βρέθηκαν στον τραπεζικό λογαριασμό του 9 εκατ. ευρώ τον έχεις ακόμα στην ΔΑΚΕ;

  21. george hell avatar
    george hell 04/07/2010 13:39:28

    ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ!!!!!ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΣΑΝ ΕΛΙΤ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?.ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΦΕΡΟΝΤΕΣ ΣΤΟΛΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟΙ ΛΟΓΩ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ MATRIX ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ.

  22. mitsosms avatar
    mitsosms 04/07/2010 19:52:48

    Δημοσκόπηση πάντως δίνει την διαφορά της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στις 7 μονάδες. Αν ο Σαμαράς αδυνατεί να συσπειρώσει τον κόσμο τώρα που έχουν επιβληθεί σκληρά μέτρα μάλλον δεν θα το κάνει ποτέ. Και αυτό γιατί φέρει το βαρύ φορτίο του στελεχιακού του δυναμικού που οδήγησε την χώρα στην κατάσταση αυτή με 5 χρόνια απραξίας. Ο Καραμανλής εξελέγη για να "τα αλλάξει όλα" και δεν άλλαξε τίποτε. Επι ημερών του κατέρευσαν οι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί καθιστώντας την χώρα ευάλωτη στην επερχόμενη κρίση. Απέτυχε παταγωδώς και αυτό χρεώθηκε σε όλη την ΝΔ. Ο Σαμαράς μετατόπισε την ΝΔ δεξιότερα χωρίς όμως να προτείνει λύσεις στο σημερινό αδιέξοδο. Καταψήφισε το μνημόνιο και τριπλασιάστηκαν τα spreads. Έχει ευθύνη και ο κόσμος το βλέπει αυτό. Δεν μασάει από τον άκρατο λαϊκισμό στον οποίο έχει επιδοθεί. Βλέπει την παγίδα και γι' αυτό δεν τον ακολουθεί. Ο Σαμαράς δεν πρόκειται να κερδίσει τις επόμενες εκλογές με τίποτε με τα δεδομένα αυτά. Δεν είμαι καν σίγουρος αν θα καταφέρει ποτέ να κερδίσει εκλογές ή θα αντικατασταθεί όπως έγινε και με τον Έβερτ. Με τον σχηματισμό του κόμματος της Μπακογιάννης η κατάσταση για την ΝΔ θα χειροτερέψει διότι, μπορεί εσείς εδώ μέσα να λέτε ότι δεν θα την ψηφίσει κανένας, η πραγματικότητα όμως λέει άλλα. Οι δημοσκοπήσεις για το ιδεατό ακόμα κόμμα της την φέρνουν κοντά στα ποσοστά της ΝΔ. Η ιδρυσή του μπορεί να την ξεπεράσει κιόλας αφού θα αντήσει από την δεξαμενή των μη ιδεολογικά τοποθετημένων ψηφοφόρων που δεν μοιράζονται τα δικά σας συναισθήματα για το προσωπό της. Συνεπώς καλό θα ήταν λίγος ρεαλισμός, διότι μόνο έτσι θα αντιμετωπίσει η ΝΔ τα επικείμενα τρομακτικά προβλήματα που κρέμονται από πάνω της ως δαμόκλειος σπάθη.

  23. enianos avatar
    enianos 05/07/2010 13:11:27

    Εφεδρείες πολλές! Τον βγενόπουλο τον ξεχνάμε?

  24. ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ avatar
    ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 05/07/2010 13:54:01

    ΦΙΛΕ eniane ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΣΑΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΞΕΡΑ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.