#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/07/2013 19:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν μπορεί οι πιο διεφθαρμένοι της Ευρώπης να μιλάνε για τους Έλληνες



Λαλίστατοι και… φιλικοί προς την Ελλάδα, εμφανίστηκαν δύο υπουργοί της γερμανικής κυβέρνησης, κι όχι όποιοι κι όποιοι. Είναι οι ίδιοι που ρίχνουν χολερικές αναλύσεις κάθε φορά που βλέπουν ότι δεν εκπληρώνονται οι απαιτήσεις τους.

Και μόλις ψηφίστηκε ακόμη και το 22ο προαπαιτούμενο, τότε αποφάσισαν να πουν καλά λόγια.

Ο Σόιμπλε που πριν λίγα 24ωρα μας… απαγόρευσε να πάρουμε τη δόση δήλωσε: «Στο βαθμό που η Ελλάδα θα επιδεικνύει τη δύναμη να εκπληρώνει τους όρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα είμαστε απέναντί της αλληλέγγυοι. Κάθε άλλη στάση θα κατέστρεφε την Ευρώπη». Ο κ. Σόιμπλε τονίζει ότι «η δημιουργία μίας λειτουργικής κατά τα κοινά πρότυπα φορολογικής διοίκησης είναι πολύ δύσκολη υπόθεση, την οποία η Ελλάδα δεν έχει ακόμα φέρει εις πέρας» και προσθέτει ότι η κοινωνική ανισότητα στην Ελλάδα «από ορισμένες απόψεις είναι μεγαλύτερη απ' ό,τι αλλού».
Ο Γερμανός υπουργός αναγνωρίζει ότι στην Ελλάδα οι άνθρωποι υποφέρουν, αλλά διευκρινίζει ότι η αιτία δεν εντοπίζεται στο Βερολίνο ή τις Βρυξέλλες, αλλά στο γεγονός ότι οι ελίτ της χώρας επί δεκαετίες απέτυχαν. «Η Ελλάδα θα πρέπει εκ νέου να ανακαλύψει τον εαυτό της και σε αυτό μπορούμε και θέλουμε να βοηθήσουμε, όμως τις μεταρρυθμίσεις θα πρέπει να τις κάνουν οι ίδιοι οι Έλληνες».

Έρχεται και ο αντικαγκελάριος και υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Φίλιπ Ρέσλερ ο οποίος μας είπε μέχρι και… επιτυχημένους. «Δεν χρειαζόμαστε άλλο κούρεμα στην Ελλάδα, επειδή θεωρώ ότι είναι πολύ επιτυχημένοι στη δημοσιονομική προσαρμογή τους, στην αύξηση των εξαγωγών τους. Η συζήτηση γύρω από το κούρεμα δεν είναι καλή για την Ελλάδα, δεν είναι καλή για την Ευρωζώνη», είπε ο Γερμανός υπουργός σε δηλώσεις που έκανε στην τηλεόραση του Bloomberg. «Το χρέος στην Ελλάδα είναι τεράστιο και δείχνει ότι η Ελλάδα έχει ακόμη μακρύ δρόμο να διανύσει. Παρά ταύτα, το να κόψουμε δρόμο δεν θα αποτελούσε λύση, στην πραγματικότητα θα έκανε μόνο μακρύτερη τη διαδρομή», σημείωσε ο κ. Ρέσλερ στη συνέντευξη που έδωσε. «Η υγιής δημοσιονομική πολιτική στην Ελλάδα από τη μία πλευρά και οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας από την άλλη αποτελούν τη σωστή διέξοδο. Δεν υπάρχει γρήγορος δρόμος, όπως διάσωση ή κουρέματα» ούτε τύπωμα χρήματος, το οποίο έχει αποτύχει να τονώσει τις οικονομίες που επιζητούν να ξεφύγουν από τη δυσπραγία τους.

Οι δηλώσεις των δύο κυβερνητικών αξιωματούχων αποδεικνύουν γιατί κανείς δεν πρέπει να εμπιστεύεται τους Γερμανούς, αλλά και το κόμπλεξ που έχουν ως απόγονοι των ναζί. Παρά το γεγονός ότι είναι αυτονόητο πως δεν είναι όλοι οι Γερμανοί φασίστες ή ναζιστές (όπως δεν είναι και όλοι οι Έλληνες τεμπέληδες, λαμόγια κ.λπ. στερεότυπα) η στάση που κρατούν απέναντι στην Ελλάδα δείχνει ότι στο βάθος του μυαλού τους πρέπει να δείξουν καλή συμπεριφορά.

Αυτός ο φόβος μήπως τους υπενθυμίσουν το «βρόμικο» παρελθόν τους, τους κάνει να θέλουν να φρονιμέψουν όλη την Ευρώπη. Σκληρή πειθαρχία, λένε, πρόγραμμα προσαρμογής και λιτότητα. Αυτή είναι η επιτυχημένη συνταγή τους, αλλά για ποια επιτυχία μιλάμε όταν διαλύονται όλες οι χώρες στις οποίες παρεμβαίνει η Γερμανία;

Και πόσο μπορούν να ανεχθούν οι λαοί να καταστρέφονται στο όνομα ενός ανομολόγητου παρελθόντος, το οποίο κανείς δεν τους το θυμίζει παρά μόνον οι ίδιοι;

Ο Σόιμπλε και ο Ρέσλερ είναι το κλασικό δείγμα της γερμανικής αποτυχίας, όσο κι αν θέλουν να πλασάρονται ως επιτυχημένοι. Άλλωστε, πριν μερικές ώρες βγήκαν τα στοιχεία για την απασχόληση στη Γερμανία που δείχνουν ότι 1 στους 4 Γερμανούς υποχρηματοδοτείται για την εργασία του, δηλαδή παίρνει μισθούς πείνας. Πόσο επιτυχημένο είναι ένα μοντέλο όπου στο εσωτερικό της χώρας υπάρχουν τα mini jobs και η όποια ανάπτυξη στηρίζεται στο γεγονός ότι βγάζουν τρελά κέρδη από τη δυστυχία των άλλων και κυρίως από το ακριβό χρήμα που δανείζουν ενώ οι ίδιοι δανείζονται με μηδενικό επιτόκιο;

Και μια τελευταία επισήμανση. Ο Σόιμπλε όλα τα παραπάνω τα είπε σε μια συνάντηση με Γερμανούς επιχειρηματίες. Ένας από αυτούς ο Ε. Κολ δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται τους Έλληνες, καθώς συναλλάσσεται μαζί τους εδώ και πολλά χρόνια και εκφράζει τον εκνευρισμό του για την μη αξιοποίηση της λίστας Λαγκάρντ. «Γιατί δεν αξιοποιείται το CD, ακόμα και αν πρέπει να ασκηθεί πίεση από τον ΟΟΣΑ;», αναρωτιέται ο κ. Κολ και σημειώνει ότι υπάρχει και ρήγμα στην ελληνική κοινωνία, στην οποία οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι.

Θα του απαντήσουμε και του ίδιου και του Σόιμπλε με τα εξής: Στη λίστα Λαγκάρντ ίσως υπάρχουν λογαριασμοί και «μαύρα» χρήματα τα οποία προήλθαν από γερμανικά «μαύρα ταμία». Από τη Siemens, ΜΑΝ, Ferostaal και όλες εκείνες τις επιχειρήσεις που «μίζωναν» επί χρόνια για να πάρουν δουλειές. Δεν μπορεί οι πιο διεφθαρμένοι της Ευρώπης να μιλάνε για τους Έλληνες. Δεν μπορεί ο Σόιμπλε, που έχασε την ηγεσία του κόμματός του επειδή εμπλέκεται σε παράνομες χρηματοδοτήσεις, να μιλά για την Ελλάδα με απέχθεια. Έλεος πια με τους Γερμανούς. Ας κοιτάξουν τα μούτρα τους προτού ξαναβάλουν στο στόμα τους την Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 26/07/2013 20:09:40

    *Δεν υπάρχει λαός στον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα πολλά στην Ανθρωπότητα όσα ο Ελληνικός Λαός, και να έχει πολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς οι οποίοι δεν προσέφεραν απολύτως τίποτα σ’ αυτήν.* ~Νίτσε

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ η Dimi 26/07/2013 20:38:03

      Αν επιτρέπετε, που το είπε αυτό ακριβώς ο Νίτσε; (πέρα από το σύγχρονο ελληνικό διαδίκτυο).

      • tak avatar
        tak @ MAYRO XABIARI 26/07/2013 20:56:43

        Πιο επίκαιρος από ποτέ ο Φρειδερίκος Νίτσε.
        Στο πρώτο του βιβλίο, με τίτλο «Η Γέννηση της Τραγωδίας» (1872) και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 15, ο Νίτσε κάνει μία ιδιαίτερα μνεία στο ελληνικό έθνος αποδεικνύοντας ότι ο Νίτσε είναι πολύ μπροστά από την εποχή του.
        Διαβάστε το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το βιβλίο:
        «Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.
        Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.
        Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ό,τι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ’ αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.
        Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».
        ΠΗΓΗ: Το ΒΗΜΑ

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ MAYRO XABIARI 26/07/2013 21:00:15

        Friedrich Wilhelm Nietzsche’s famous quote:
        “There is no population in the world who have offered so much to humanity as the Greeks and it has been fought so much from so many people who did not offer anything to the humanity.”

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ η Dimi 26/07/2013 21:35:30

          Πηγή ζήτησα, όχι μετάφραση.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ MAYRO XABIARI 26/07/2013 21:47:53

            Δώστε το απόφθεγμα στην αναζήτηση και θα έχετε περίπου 19.300.000 αποτελέσματα (σε 0,82 δευτερόλεπτα) ΤΕΛΟΣ

          • Ανδρεας45 avatar
            Ανδρεας45 @ η Dimi 27/07/2013 06:38:03

            Αστην αυτην βρε Ντιμη.Αυτην ηταν στην ιδια ταξι με τη Ρεπουση και εχει μαθει ακριβως τα ιδια με αυτην.Χανεις τα λογια σου μονο.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ MAYRO XABIARI 27/07/2013 00:28:01

            @ΜΑΒRO XABIARI
            Ορίστε μια πηγή: "Die Geburt der Tragödie" (1872).... και ένα λινκ
            http://www.authorama.com/die-geburt-der-tragoedie-1.html
            καλή ανάγνωση...

          • Επισκέπτης avatar
            Επισκέπτης @ MAYRO XABIARI 27/07/2013 20:11:03

            Εγώ δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αν το είπε ή όχι ο Νίτσε. Σαν καθηγητής της (αρχαίας) ελληνικής φιλοσοφίας, ασφαλώς γνώριζε την αρχαία ελληνική σκέψη και σωστά γράφει αυτά που γράφει. Δεν είναι δα και ο μόνος θαυμαστής του αρχαίου ελληνικού πνεύματος!

            Αλλά όλα αυτά τι σχέση έχουν με το παρόν; Μήπως είμαστε προγονόπληκτοι;

          • Νίκος Αγεάδης avatar
            Νίκος Αγεάδης @ MAYRO XABIARI 28/07/2013 11:31:51

            Ό,ι και να σου δώσουν πάλι θα βρείς αφορμή για κάτι άλλο, έιναι η δουλειά σου αυτή.

      • Α avatar
        Α @ MAYRO XABIARI 26/07/2013 21:11:38

        <> (1872) και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 15:
        «Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.

        Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.

        Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας
        από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ' αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.


        Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».

      • _Mara_ avatar
        _Mara_ @ MAYRO XABIARI 26/07/2013 21:20:58

        Ο Φρειδερίκος Νίτσε, στο πρώτο του βιβλίο, με τίτλο <> (1872) και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 15, κάνει μία ιδιαίτερα μνεία στο ελληνικό έθνος αποδεικνύοντας ότι ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του.

        Το χαρακτηριστικό απόσπασμα από το βιβλίο έχει ώς εξής:

        «Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.

        Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.

        Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας
        από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ' αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.


        Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».

        Υ.Γ.
        Μωρέ... κάτι ξέρει η βασίλισσα που σε λέει "...άσπρο τζατζίκι..."

        • _Mara_ avatar
          _Mara_ @ _Mara_ 26/07/2013 21:58:05

          Ο τίτλος του βιβλίου είναι "Η Γέννηση της Τραγωδίας"

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ MAYRO XABIARI 26/07/2013 23:18:08

        Να υποθέσω Μαύρο χαβιάρι, έχεις διαβάσει όλο το έργο του Νίτσε και μόνο αυτή η φράση για τους έλληνες σου διέφυγε!

        Γελάσαμε πάλι!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 26/07/2013 21:11:53

      *Εδώ, είν Ελλάδα κι είναι αλλιώς μες της Ευρώπης τον χειμώνα
      Εδώ, ο Ήλιος μας παλιός κι είναι μεγάλη η σκιά του Παρθενώνα*
      http://bit.ly/13LD361

  2. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 26/07/2013 20:33:16

    Φρήντριχ Νίτσε :
    '' Το σκουλήκι μαζεύεται όταν το πατούν. Αυτό είναι έξυπνο. Με τούτον τον τρόπο μειώνει τις πιθανότητες να το πατήσουν πάλι. Στη γλώσσα της ηθικής, αυτό λέγεται «ταπεινοφροσύνη».''
    '' Όταν το σαχλό, το μεταχειρισμένο, το αδύναμο, το χυδαίο, εκλαμβάνεται ως κανόνας και το άσχημο και διεφθαρμένο ως χαριτωμένη εξαίρεση, τότε το δυνατό, το ασυνήθιστο και το όμορφο δυσφημίζονται.''

  3. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/07/2013 20:53:56

    Να με συγχωρούν οι φίλοι Νεοδημοκράτες, αλλά επίλεκτα μέλη της δικής τους πολιτικής οικογένειας είναι οι λεγάμενοι.
    Μοιράζονται τις ίδιες πάνω κάτω ιδεολογίες, προγραμματικές αρχές, και κυρίως τις ίδιες Αξίες, τις ίδιες πυξίδες για την πολιτική και την κοινωνία.
    Άς αποφασίσουν επιτέλους, άν απλώς κατηγορούν (δια το θεαθήναι) τον "Βαρραβά", ή εκτός απο αυτό, κόβουν και τα πάρε δώσε μαζί του...

    ΥΓ. (όλο το ζουμί): Στη "λίστα Λαγκάρντ" όχι ίσως, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ θα υπάρχουν ΚΑΙ λογαριασμοί και «μαύρα» χρήματα τα οποία προήλθαν από γερμανικά «μαύρα ταμεία». Αλλά δεν βλέπω να κινείται στην Ελλάδα κάποια πραγματική διαδικασία για να απαλλοτριώσει τους φοροφυγάδες της "λίστας". Βούληση μηδέν, μόνον θέατρα, συγκάλυψη, η μπάλα στην εξέδρα, νομικίστικες υπεκφυγές.
    Τουλάχιστον κάποιοι κυβερνώντες στη Γερμανία (όπως και στη Γαλλία, Ισπανία κτλ) μπουκάρανε σε λογαριασμούς και χρηματοκιβώτια των δικών τους φοροφυγάδων από τέτοιες λίστες. Εδώ;
    Οπότε, διπλή η υποκρισία αγαπητοί: Παχειά λόγια για τους αφελείς, αλλά απο πράξεις ΜΗΔΕΝ

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Uncle Stgm 26/07/2013 23:23:03

      Υπερεθνικές «πολιτικές οικογένειες» υφίστανται μόνο για τους διεθνιστές. Και μπορεί η αριστερά να κυριαρχείται από αυτούς, όμως δεν ισχύει το ίδιο για την δεξιά (και δη για τον κόσμο της). Μην κρίνεις εξ ιδίων λοιπόν.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΚΜ 27/07/2013 02:04:42

        Το σημαντικό είναι ποιά γνώμη έχει επί του προκειμένου η ΝΔ ως κόμμα.
        Η γνώμη του ΚΜ (και ακόμη περισσότερο του Uncle Stgm) επι του προκειμένου είναι στην πράξη παντελώς αναρμόδιες καί έχουν σημασία μόνον για να προχωρά η μεταξύ μας συζήτηση.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Uncle Stgm 27/07/2013 06:30:28

          Την ΝΔ την ψηφίζουν, κατά κύριο λόγο, άτομα σαν τον ΚΜ όμως. Άν ποτέ καταντήσει (γιατί,παρά τα όσα στραβά της, δεν είναι τέτοια!), διεθνιστικό κόμμα, τότε θα την ψηφίζουν κατά κύριο λόγο άτομα σαν τον Θείο, και θα πάει να κάνει παρέα στην προσφιλή σου ΔΗΜΑΡ εκτός Βουλής.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΚΜ 27/07/2013 20:49:07

            Αυτό ήδη συμβαίνει σε κάποιο βαθμό.
            Γι αυτό ακριβώς τον Μάιο και Ιούνιο έλαβαν τα ποσοστά που έλαβαν ΝΔ, ΧΑ και ΑΝΕΛ.
            Είναι όμως πρόβλημα της κοινωνικής Δεξιάς - αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ, με τις ταξικά φάλτσες συμμαχίες του.
            Προσωπικά ομολογώ οτι δεν πήγα να ψηφίσω τον Ιούνιο και αισθάνομαι δικαιωμένος.

  4. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/07/2013 20:57:04

    "Υπάρχει και ρήγμα στην ελληνική κοινωνία, στην οποία οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι".
    Δεν περιμέναμε βέβαια από τον κ. Κόλ να μας το πεί. Το ξέρουμε, εδώ και δεκαετίες.
    Αλλά τουλάχιστον αυτός το λέει. Τολμά όμως να το πεί ο κ. Δασκαλόπουλος ή ο κ. Μίχαλος, για παράδειγμα;
    Αστειευόμουν φυσικά. "Κακοί αστοί" είναι πάντα οι αστοί των άλλων...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Uncle Stgm 27/07/2013 11:19:41

      Μια ζωή δικαιολογείς τα λεγόμενα των Γερμανών τη στιγμή που είναι οι ηθικοί αυτουργοί για τη διαφθορά στον τόπο με τις μίζες που έριχναν. Δηλαδή νομικά από πότε βγαίνει αθώος ο ηθικός αυτουργός για να διακολογείται η στάση σου; Και μάλιστα, ηθικά, ο ηθικός αυτουργός έχει πάνω από το μισό της ευθύνης. Ξέρουμε τα χάλια μας στην παιδεία και την ηθική κατάπτωση οι περισσότεροι Έλληνες που σκέπτονται. Οι Γερμανοί έχουν καταλάβει πως έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθύνη ηθική και υλική για το ότι από το 1945 και μετά δεν ανακάμψαμε ποτέ πραγματικά και είμαστε οικονομικά και γεωπολιτικά υπόδουλοι σε αυτούς από το 1995 και μετά (Σημίτης) και τις ΗΠΑ από τότε με το σχέδιο Μάρσαλ και το ΝΑΤΟ αργότερα; ΟΧΙ! Και είναι διπλά ένοχοι ως λαός. Γιατί οι πολιτικοί τους με αυτά που λένε χαϊδεύουν τα αυτιά των ψηφοφόρων τους με το απύθμενο κόμπλεξ απέναντι των Ελλήνων που τους κατέστρεψαν το σχέδιο του Γ ράιχ...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Γεώργιος Τ. 27/07/2013 20:40:43

        Δηλαδή "είμαστε" ανήλικοι, ανεύθυνοι και μας διαφθείρουν οι ηθικοί αυτουργοί;
        Πρώτον δεν "είμαστε", λάθος επιλογή προσώπου του ρήματος. Δεν αισθάνομαι να έχω τίποτε κοινό με αυτούς τους 'Έλληνες" που παίρνουν τις μίζες.
        Δεύτερον δεν είναι ανήλικοι οι μιζολήπτες. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, μιζοδότες και μιζολήπτες. Business.
        Γερμανοί αστοί αρπάζουν χρήματα Γερμανών εργαζομένων και τα δίνουν ως μίζες σε Έλληνες αστούς.
        Ξέρω πολύ καλά ότι αυτοί οι συγκεκριμένοι Έλληνες και Γερμανοί αστοί είναι εξίσου εκμεταλλευτές και αντίπαλοί μου, όσο είναι και του Γερμανού εργαζομένου.

  5. Dal avatar
    Dal 26/07/2013 21:19:26

    Eίπαμε οι Γερμανοί δεν βάζουν μυαλό και στάθηκαν τυχεροί που σχεδόν μετά την λήξη του ΒΠΠ άρχισε ο ψυχρός πόλεμος. Ειδάλλως θα ήταν υπό περιορισμό αυτό δηλαδή που αρμόζει αυτό το λαό και τη χώρα. Βέβαια λαό. Όλοι σχεδόν τάχθηκαν στο πλευρό του Χίτλερ όπως τώρα στο πλευρό της Μέρκελ είναι πάνω απο 40%.

    Δεν θέλω να ακούσω κάτι περι ρατσισμού. Έκαναν δύο παγκόσμιους πολέμους τον 20 αιώνα και στις αρχές του 21 εξαπέλυσαν οικονομικό. Απο τα εγκλήματά τους του ΒΠΠ έχουν αναγνωρίσει μόνον των Εβραίων και επιλεκτικά κάποια άλλα.

    Τη συντριπτική πλειοψηφία των εγκλημάτων της η Γερμανία αρνείται να τα αναγνωρίσει ,όπως αυτό της σφαγής 4.500 Ιταλών στη Κεφαλλονιά που σε ενάμιση μήνα συμπληρώνονται 70 χρόνια.

    Τέλος ως χώρα από την Γερμανία μόνο δεινά υποστήκαμε και ποτέ μα ποτέ ούτε και με μια δήλωση δεν μας υπερασπίστηκαν σε εθνικά ζητήματα, καίτοι στα χαρτιά είμαστε σύμμαχοι. Ράους λοιπόν στους Γερμανούς.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Dal 27/07/2013 01:54:22

      Ολο αυτο το αντι-deutsland που βγαζετε οι περισσοτεροι αφορα και αλλους λαους η' οχι;Ειστε δηλαδη και αντι-usa και αντι-russia;
      Εκτος εαν οι δυο τελευταιες χωρες ωφελησαν σε κατι τη χωρα και δεν το εμαθα στο σχολειο!

      • Dal avatar
        Dal @ Μεγαλες στιγμες 27/07/2013 08:28:20

        Κύριε απάντησε επί της ουσίας ,εάν υπάρχουν επιχειρήματα που δεν υπάρχουν. Μην παριστάνεις τον αφελή. Η Γερμανία είναι η αιτία 50.0000.000 θυμάτων και με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να είναι υπο περιορισμό για 2 αιώνες. Πως λοιπόν παραδίνουμε τα κλειδιά της χώρας στην Γερμανία από την οποία ΜΟΝΟΝ ΔΕΙΝΑ , ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΣΜΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΚΑΜΕ. ΜΟΝΟΝ ΜΙΖΕΣ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΠΟΥ ΓΕΡΝΟΥΝ. Από μια χώρα που ο εθνικός τους ύμνος έχει ως τίτλο deutschland uber alles τι να αναμένουμε όχι μόνον εμείς αλλά και η υπόλοιπη Ευρώπη. Εαν κάνω λάθος αναμένω αντίλογο.

        • Μεγαλες στιγμες avatar
          Μεγαλες στιγμες @ Dal 28/07/2013 07:42:47

          Κατα την γνωμη μου...
          Αν υπαρχει ενας λαος τον ρολο του οποιου πρεπει να μην ξεχασουμε ποτε,αυτος ειναι οι Βρετανοι.Οι Γερμανοι ηταν τουλαχιστον ορατος εχθρος!!
          Για τα υπολοιπα,σαφως και δεν πρεπει να ξεχασουμε τα δεινα της Κατοχης αλλα ειλικρινα δεν οδηγει πουθενα αυτη η πρακτικη.Ειναι ανωφελο να μιλαμε για σφαγες και λεηλασιες καθε φορα που μιλαει η Μερκελ η' ο Σοιμπλε.

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ Μεγαλες στιγμες 27/07/2013 09:18:28

        Να θυμόμαστε πάντα ποιοί μας έσφαξαν, ποιοί μας έκαψαν, ποιοί μας κατέκλεψαν, ποιοί μας χρέωσαν, ποιοί μας προσέβαλαν και ποιοί εκβιάζοντας μας κατέχουν! Εγκλήματα διέπραξαν κι άλλοι λαοί, αλλά τώρα μιλάμε για τους εγκληματίες Ναζί και τους αχρείους απογόνους τους. Για τα αίσχη που διέπραξαν και διαπράττουν ενάντια στον Ελληνισμό. Λαός χωρίς μνήμη, λαός χωρίς μέλλον.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Μεγαλες στιγμες 27/07/2013 16:08:06

        Μη συγκρίνουμε τις σφαγές και το ξεκλήρισμα της Ελλάδας από τους ναζί με οτιδήποτε άλλο εκτός των σφαγών από τους Οθωμανούς και τους Σταυροφόρους. Οι ΗΠΑ έχουν ευθύνες σε ηθικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο. Όχι ότι σκότωσαν και πέθανε κόσμος από την πείνα και μας πήραν και το χρυσό φεύγοντας όμως. Υπάρχει η ζυγαριά της λογικής. Για όποιον την έχει.

  6. δημης avatar
    δημης 26/07/2013 21:32:36

    Το ...τανγκό ...Κύριοι Υπουργοί...Φίλοι...σύμμαχοι ...συνέταιροι... ΘΕΛΕΙ ΔΥΟ...
    Μήπως ,λέμε τώρα.., γνωρίζετε ποιοί ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΣΑΣ ,της Ελίτ ντε,συναγελάζονταν ,δάνειζαν, συνεργάζονταν,επιχειρούσαν , δωροδοκούσαν,προέβαλαν κλπ τους διεφθαρμένους δικούς μας;;;;;;

  7. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/07/2013 21:35:53

    Στην παρατήρηση του κ. Κόλ "υπάρχει ρήγμα στην ελληνική κοινωνία, στην οποία οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι", ο κ. Σόιμπλε απάντησε "ναί, από ορισμένη άποψη, οι κοινωνικές ανισότητες είναι μεγαλύτερες στην Ελλάδα απο άλλες χώρες"!
    Τι μας τσαμπουνάς κυρ-Βόλφ! Άκου "από ορισμένη άποψη"! Φως φανάρι είναι! Χάρις ΚΑΙ στους Έλληνες πολιτικούς σας ομοιδεάτες. Και βεβαια χάρις στους Έλληνες επιχειρηματίες και "επιχειρηματίες" που συναλλάσσονται με τους δικούς σας "τύπου Ζίμενς".
    Ή με ανθρώπους σαν τον καταδικασμένο φοροφυγάδα έμπορο όπλων Karlheinz Schreiber που εσείς συναντούσατε στο ξενοδοχείο της Βόννης το 1994.
    Εκτός από το νεόκοπο "Χριστοφοράκος", μήπως σας θυμίζει τίποτε το όνομα "Βουλπώτης" κυρ Βόλφ;
    Κάποιοι από αυτούς τους Έλληνες που σας κατηγορούν δημόσια "ως κακό Γερμανό", ιδιωτικά είναι προσκολλημενοι σ' αυτούς τους γαλαντόμους Γερμανούς "τύπου Ζίμενς" ή Schreiber , όσο είστε και σείς, ως καλοί αστοί πολιτικοί.
    Αφού όμως δεν σας αρέσουν οι ανισότητες, όπως λέτε, και σας κατηγορούν από πάνω, κόψτε τις επαφές.
    ¨Οπως ακριβώς τις κόψατε έγκαιρα με τον έμπορο όπλων, μόλις σας κατήγγειλε ο συνάδελφός σας βουλευτης Στρέμπελε - και σας απάλλαξε το δικαστήριο "λόγω αμφιβολιών"...

  8. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/07/2013 22:02:58

    O έμπορος όπλων Karlheinz Schreiber ήταν εξειδικευμένος στις πωλήσεις αρμάτων μάχης Leopard. Η υπόθεση με τη διοχέτευση χρημάτων προς τα ταμεία της CDU, κατά τα δικαστικά χρονικά αφορούσε πωλήσεις στη Σαουδική Αραβία (1991-1994).
    h**p://www.fr-online.de/politik/panzerdeal-gruene-stellen-strafanzeige-gegen-leopard-hersteller,1472596,8643564.html

    Την ιδια εποχή, αλλά και αργότερα, έγιναν όμως και εντατικές αγορές Leopard απο την Ελλάδα. Είναι στη μέση ο Schreiber ; Το έψαξαν οι "δαιμονιοι";
    Σύμφωνα με το Ινστιτούτο SIPRI της Στοκχόλμης, ο πιό σημαντικός πελάτης της Γερμανικής βιομηχανίας όπλων για τα έτη 2003 - 2007 ήταν η Ελλάδα !
    Το γράφει μάλιστα πρόσφατα εφημερίδα απο το Augsburg, επιφανέστατος και πάμπλουτος δημότης του οποίου είναι ο Schreiber (φυγάδας τώρα στον Καναδά) !
    http://www.augsburger-allgemeine.de/politik/Deutschland-auf-Platz-drei-Griechenland-bester-Kunde-id24494271.html

  9. fitsoulas avatar
    fitsoulas 26/07/2013 22:05:01

    Χάσαμε την πρωτιά;;;;;

  10. Jay Gatsby avatar
    Jay Gatsby 26/07/2013 22:33:25

    Έζησα 5 χρόνια στο Βερολίνο για επαγγελματικούς λόγους.

    Λυπάμαι που θα σας χαλάσω την αντιγερμανική μανέστρα.

    Πουθενά αλλού δεν ένιωσα πολίτης, υποκειμενο δικαιωμάτων και υποχρεώσεων και δεν απήλαυσα ποιότητα δημόσιου λόγου, ποιότητα δημόσιων υπηρεσιών και αίσθηση κοινωνικής δικαιοσύνης, όχι ως πολιτικό τσιτάτο κενό περιεχομένου, αλλά ως βαθιά ριζωμένο στον πληθυσμό βίωμα και αξίωση.

    Ανεξάρτητα από την ορθότητα ή μη του συνόλου της γερμανικής εφαρμοζόμενης πολιτικής στην ευρωζώνη, η κριτική στην σημερινή Γερμανία με παραπομπές σε πολέμους και "χαρακτηριστικά" των Γερμανών υποδηλώνει αγραμματοσύνη και λαϊκισμό.
    Δύο από τα βασικά γνωρίσματα της νεοελληνικής κοινωνίας.

    Καλή σας νύχτα και καλή όρεξη με την μανέστρα.

    ΥΓ. Η Γερμανία δεν ξεκίνησε τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος ξεκίνησε με αφορμή την δολοφονία από ΣΕΡΒΟ - "ορθόδοξο αδερφό μας" - εθνικιστή του διαδόχου της Αυστροουγγαρίας στο Σεράγεβο της σημερινής Βοσνίας Ερζεγοβίνης. Η δολοφονία αυτή οδήγησε στην αμοιβαία κήρυξη πολέμου μεταξύ Σερβίας και Αυστρίας. Ένα περίπλοκο πλέγμα αμοιβαίων συμμαχιών και συμβατικών υποχρεώσεων έφερε την Γερμανία στον πόλεμο.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Jay Gatsby 26/07/2013 22:42:11

      Και ως γνωστόν το ελληνικό πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο, αντιστάθηκε σθεναρά σε αμερικανικές, γαλλικές, ρωσικές μίζες, αλλά έπεσε αμαχητί στο άκουσμα των γερμανικών μιζών! Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

    • Dal avatar
      Dal @ Jay Gatsby 26/07/2013 23:20:30

      Πότε οι Γερμανοί μας υποστήριξαν αφού είμαστε σύμμαχοι;.Πάντα σε όλα τα ζητήματα απέναντί μας΄ήταν και είναι.

      Ο υπουργός οικονομικών του Ρούσβελτ Μοργκενταου , είχε εκπονήσει σχέδιο για την μεταπολεμική Γερμανία που προέβλεπε την μετατροπή της σε αγροτική χώρα , με αρκετά υποδεέστερη βαριά βιομηχανία σε σχέση με το προπολεμικό της εύρος. Δηλαδή να τεθεί υπό περιορισμό αυτό που άρμοζε και αρμόζει αυτή τη χώρα. Με το ψυχρό πόλεμο το σχέδιο αφέθηκε γιατί χρησιμοποιήθηκε η Γερμανία ως ανάχωμα στο σοβιετικό μπλόκ.

      Αφού οι Νότιο Ευρωπαίοι είναι αυτοί που είναι για τους Γερμανούς, γιατί δεν ξεκουμπίζονται οι ίδιοι από την ευρωζώνη ,εάν έχουν τα κότσια. Τότε να δούμε τι σημαίνει παγκόσμιος ανταγωνισμός και που θα καταντήσει μη Γερμανία με το σκληρό νόμισμα που θα έχει. Αρκετά με δαύτους. Τα 50.000.000 των θυμάτων του ΒΠΠ δεν ξεχνιούνται και μια συγγνώμη δεν αρκεί. Τα θύματα στην Ελλάδα από την πολιτική της Γερμανίας αυτοκτονίες, καρδιακά, εγκεφαλικά κλπ είναι πάρα πολλά και ίσως περισσότερα από τις εκτελέσεις των Γερμανών στη κατοχή.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Jay Gatsby 26/07/2013 23:44:18

      Αυτά τα περί χαλασμένης αντιγερμανικης μανέστρας να πας να τα πεις στους απογόνους και τα ορφανά των εκτελεσθέντων από τα τάγματα θανάτου των SS. Να πας να μάθεις για τα Ελληνικά Ολοκαυτώματα
      (όχι 1 το γνωστό, αλλά, 100 τον αριθμό, εκ των οποίων τα 89 έχουν επισήμως αναγνωρισθεί). Κι επειδή αυτά τα γελοία περί χαλασμένης μανέστρας είναι χιλιοειπωμένα και χαρακτηρίζουν τους ανεγκέφαλους που τα λένε, είσαι κι εσύ μήπως μεταξύ αυτών που θυμούνται κάθε Πάσχα τη Σαμαρίνα; Και κάνουν τη παρουσία τους εκεί αισθητή με θορύβους εκκωφαντικούς (όπως οι άδειοι τενεκέδες) και με συμπλεγματικές επιδείξεις πλουτισμού (με τ' αυτοκίνητά τους και τη «χαρτούρα») και ξενομανίας (πιό γερμανοί κι από τους γερμανούς), προκαλώντας αλγεινές εντυπώσεις στους αποσβολωμένους εντοπίτες;

      • Μεγαλες στιγμες avatar
        Μεγαλες στιγμες @ η Dimi 27/07/2013 02:00:04

        Μην μενεις στο υστερογραφο,σε αυτα που ειπε για την ζωη του απλου πολιτη στη Γερμανια εχει 100% δικιο

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ η Dimi 27/07/2013 02:07:51

        !!!!!!!!!!!!!!!!! Μαζί σου, Dimi. ᾿῎Εζησα καί ᾿γώ στήν Γερμανία 6 χρόνια καί ἡ ἐντύπωση πού σοῦ δίνουν οἱ Γερμανοί στίς καθημερινές συναλλαγές εἶναι, "If we could, we would do it all over again!"

        • Dal avatar
          Dal @ Φωτεινή 27/07/2013 08:31:46

          Ετσι είναι. Αφού ο εθνικός τους ύμνος έχει ως τίτλο deutschland uber alles. Τι να περιμένεις από δαύτους .Οχι μόνον εμείς αλλά και η υπόλοιπη Ευρώπη.

          • Jay Gatsby avatar
            Jay Gatsby @ Dal 27/07/2013 10:33:39

            H φράση Deutschland ueber alles στον γερμανικό εθνικό ύμνο παραπέμπει στην φιλελεύθερη-δημοκρατική επανάσταση του 1848. Οι επαναστάτες τόνιζαν την πρωτεύουσα σημασία της ενοποίησης της Γερμανίας "πάνω από όλα". Ως τότε η Γερμανία ήταν διασπασμένη σε κρατίδια, πριγκηπάτα και βασίλεια.

            Αν δεν μπορείτε Ρεπούση, διαβάστε έστω λίγη wikipedia, κάνει καλό.

          • Dal avatar
            Dal @ Jay Gatsby 27/07/2013 12:43:14

            Πάλι μας φώτισες, εμάς τους λαϊκιστές και αγράμματους. Σήμερα οι Γερμανοί δεν θέτουν τη χώρα τους "πάνω από όλα;". Σήμερα δεν επιδιώκουν όπως και επί Χίτλερ να επιβάλουν το δικό τους μοντέλο στην υπόλοιπη Ευρώπη?
            Αύτό ξέρεις πως λέγεται;. ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ. Αυτοί δε αποκαλούν εθνικισμό τον πατριωτισμό των άλλων. Άστο μην το παιδεύεις έχεις ένδεια επιχειρημάτων , είναι προφανές.
            Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν υποστηρικτές της Γερμανίας στην Ελλάδα , από την οποία μόνον καταστροφές υποφέραμε παλαιότερα και τώρα. Στη χώρα αυτή μόνον η απομόνωση της άρμοζε.

          • Επισκέπτης avatar
            Επισκέπτης @ Dal 27/07/2013 13:23:45

            Όχι, δεν είναι αυτό εθνικισμός, αλλά σωβινισμός. Η λέξη εθνικισμός έχει δαιμονοποιηθεί μετά την μεταπολίτευση και ο καθένας την ερμηνεύει κατά το δοκούν.

        • Jay Gatsby avatar
          Jay Gatsby @ Φωτεινή 27/07/2013 12:29:22

          Μάλλον στις καθημερινές σου συναλλαγές είχες να κάνεις με έλληνες σκυλάδες, θαυμαστές του Ρέμου. Η απέχθεια των γερμανών για οτιδήποτε που έχει να κάνει με ναζισμό και πόλεμο είναι μεγαλύτερη εκεί από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Ειδικά στις νεώτερες γενιές. Δεν κατάλαβες τίποτα από Γερμανία, όπως πήγες γύρισες.
          Είμεθα όντως έθνος ανάδελφον τελικά .

          • Fotini avatar
            Fotini @ Jay Gatsby 27/07/2013 13:19:10

            Jay Gatsby,

            You're so wrong! I knew no Greeks whatsoever, only Germans and other nationalities--nature of work. . .so quit assuming! You sound like them!!!

          • Jay Gatsby avatar
            Jay Gatsby @ Fotini 27/07/2013 13:54:49

            Sorry dear!

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Jay Gatsby 27/07/2013 21:54:54

            @Jay Gatsby
            Lebensraum ueber alles !

          • Dal avatar
            Dal @ Jay Gatsby 27/07/2013 13:41:45

            Από λόγια και καλές προθέσεις έχουμε χορτάσει από τους Γερμανούς. ΈΡΓΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. Για πληροφόρησε από τα 50 εκατομμύρια θυμάτων του ΒΠΠ πόσα εγκλήματα και σφαγές αναγνώρισαν?. Μονον το ολοκαύτωμα των Εβραίων (φυσικά δεν το αμφισβητώ) και ορισμένα άλλα. Στην Ιταλία πχ διέπραξαν 400 εγκλήματα και θηριωδίες (υπολογίζω αυτά άνω 8 θυμάτων) με πάνω από 15.000 θύματα, εξ αυτών μόνον 10 αναγνώρισαν. Για τους 4.500 Ιταλούς δολοφονημένους στην Κεφαλλονιά (έργο Βέρμαχτ) γιατί ποιούν τη νήσσαν? . Αλλα τι να πείς για δαύτους που ούτε ιερούς χώρους και υπέργηρους ιερείς σεβάστηκαν(όπως στο χωριό μου) , σημειωτέον από την αρχαιότητα στο απυρόβλητο. Επί πλέον τους περισσότερους εγκληματίες πολέμου προσπάθησαν να τους να τους σώσουν(Μέρτεν πχ). Γιατί δεν αναγνωρίσουν το κατοχικό δάνειο που ακόμη και ο Χίτλερ έδωσε κάποιες δόσεις?. Τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας των Γερμανών είναι άπειρα και κατ' εξακολούθηση .
            Μην το συνεχίζεις εκτίθεσαι.

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Jay Gatsby 27/07/2013 09:23:30

      Οι θαυμαστές των ναζιστών, είναι παντελώς ελεύθεροι να μετοικίσουν στη ...μητέρα πατρίδα της ψυχής τους και να μοιραστούν έναν ευτυχή βίο με τους απογόνους των σφαγέων. Εγγόνια δοσιλόγων να φανταστώ....Καλό ταξίδι, δε θα μας λείψετε καθόλου αγαπητοί.
      Α, και μη γυρίσετε πίσω, ποτέ. Δε χρειαζόμαστε άλλους συμπλεγματικούς ανθέλληνες στη χώρα.

    • Νίκος Αγεάδης avatar
      Νίκος Αγεάδης @ Jay Gatsby 28/07/2013 11:35:38

      Αν ναι! φταίνε οι Σέρβοι (και) για τον 1ο ΠΠ. Φωταδισμένος είσαι και εσύ απο τον πολιτισμό των Γερμανών. Τι άλλο θα ακούσουμε από τους (εκούσιους και ακούσιους) πράκτορες εδώ με΄σα.

  11. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 26/07/2013 23:08:22

    "η δημιουργία μίας λειτουργικής κατά τα κοινά πρότυπα φορολογικής διοίκησης είναι πολύ δύσκολη υπόθεση, την οποία η Ελλάδα δεν έχει ακόμα φέρει εις πέρας"

    Καλά το πρόβλημα είναι η μη λειτουργικότητα της φορολογικής διοίκησης;;;;;
    Άρρωστοι είναι ή ηλίθιοι;;;;;;

    Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούν να πληρωθούν οι φόροι ακόμη και με την πιο τέλεια φορολογική διοίκηση του κόσμου. Είναι παράλογο να απαιτούνται οι ίδιοι ή περισσότεροι φόροι με το 2008, όταν έχουμε 1 εκατομμύριο περισσότερους ανέργους σε σχέση με τότε. Ή να μιλάμε για διεύρυνση της φορολογικής βάσης.

    Είναι η λάθος συνταγή που καταστρέφει την χώρα όχι το φορολογικό σύστημα.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Γιώργος Αχαιός 27/07/2013 02:06:06

      Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα Γιωργο.Ουτε ηλιθιοι ειναι,ουτε αρρωστοι.
      Το προβλημα μας δεν ειναι τοσο οι δαπανες οσο τα εσοδα.Περιορισαμε σημαντικα τις σπαταλες αλλα αν δεν αυξανονται τα εσοδα (αντιμετωπιση φοροδιαφυγης) δεν θα βγει ποτε θετικο προσημο

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 27/07/2013 02:12:12

    Γνωστό ποιός πουλούσε τα Leopard στην Σαουδαραβία δίνοντας μίζες.
    Ο χρηματοδότης των "μαύρων ταμείων" της CDU.
    Υπαρχουν όμως ΜΟΝΟΝ υποψίες ποιός πουλούσε τα Leopard στην Ελλάδα (δυστυχώς οι αμυντικές δαπάνες στη Νοτιοβαλκανία είναι απόρρητες). Ο χρηματοδότης των "μαύρων ταμείων" της CDU;
    "Καταλαβαινόμαστε τώρα,
    δεν χρειάζονται περσότερα"

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Uncle Stgm 27/07/2013 06:46:18

      Η παλιά σου κασέτα περί κακών και καλών Γερμανών (Αριστεροί Γερμανοί=το Ξανθό Γένος). Σαν να μην έλειψες μια μέρα!

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΚΜ 27/07/2013 20:29:30

        Σε τι είμαι ανακριβής πραγματολογικά;
        Ο κ. Σόιμπλε στο δικαστήριο αθωώθηκε "λόγω αμφιβολιών" για τη μίζα στο κόμμα απο τον έμπορο.
        Ξέρουμε τι σημαίνει αυτο απο τα εδώ αντίστοιχα.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Uncle Stgm 27/07/2013 08:43:28

      Πόρνη και σωματέμπορος, συγκοινωνούντα δοχεία, αγαπητέ Θείο.
      Ο ένας συντηρεί τον άλλο και ουδείς εξ αυτών ανεύθυνος.
      Ομως στη πατρίδα μας Ελλάδα, μετά τα όργια και τους κατά συρροή και παρά φύσει βιασμούς, Οι βιαστές, τώρα της ζητούν και τα ρέστα, επειδή.. Δεν είναι παρθένα.

  13. Jay Gatsby avatar
    Jay Gatsby 27/07/2013 10:22:52

    Eγγονός κομμουνιστή είμαι.

    Οι συνεργάτες των γερμανών βρίσκονταν στην απέναντι παράταξη από του παππού μου. Βέβαια τα δικά τους εγγόνια είναι κάποιοι από τους μεγαλύτερους "πατριώτες" σήμερα.

    Μάλλον θα σας προκαλώ μεγαλύτερη απέχθεια τώρα.

    Δεν πειράζει, υγεία. Και πάλι καλή όρεξη.

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Jay Gatsby 27/07/2013 16:50:39

      Καμία απέχθεια αγαπητέ! Τα γονίδια δε μας σώζουν πάντα κι απ' τα πάντα! Πάντα οι γενίτσαροι υπήρξαν σκληρότεροι από τους ορίτζιναλ διώκτες, στην απελπισμένη τους προσπάθεια ν' αποδείξουν τη συμμόρφωση... Μ' εννοείτε έτσι;... Καλή τύχη.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Jay Gatsby 27/07/2013 17:47:23

      Για να ζεστάνεις τη χαλασμένη μανέστρα σου, μερικοί από τους φούρνους όπου τα κτήνη- «έψηναν» νεογέννητα Ελληνόπουλα. http://www.greekholocausts.gr/
      *
      ~Heinrich Luitpold Himmler, Αρχηγός των SS:
      «Τι θα κάνουμε με τις γυναίκες και τα παιδιά; Αποφάσισα να βρω μια εντελώς ξεκάθαρη λύση και γι αυτό το θέμα. Θεωρώ ότι δεν έχω κανένα δικαίωμα να ξεριζώσω (ausrotten) τους άντρες -με άλλα λόγια, να τους σκοτώσω ή να βάλω να τους σκοτώσουν- και να αφήσω τους εκδικητές με τη μορφή παιδιών να μεγαλώσουν και ν' αναμετρηθούν με τους γιούς και τα εγγόνια μας. Έπρεπε να παρθεί η δύσκολη απόφαση να εξαφανιστούν οι άνθρωποι αυτοί από πρoσώπου γης.»
      *
      Και πάλι καλή σου όρεξη.

  14. tassos avatar
    tassos 27/07/2013 11:26:50

    Τα μάθατε να νέα; Η ΧΑ ανέβηκε στο 18%. Αντε και σ΄ανώτερα. Έτσι θα την χτυπήσουν; Καλά κρασιά!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ tassos 27/07/2013 16:12:26

      Καλά μυαλά στο λαό μας αφού σκέφτεται και μόνο να ψηφίσει νεοναζί. Δηλαδή θαυμαστές των σφαγέων ες-ες. Από το λεφτά υπάρχουν του ΓΑΠ, στο φαΐ υπάρχει (μια σακούλα στον καθένα) της ΧΑ. Τόσο βόδια καταντήσαμε πια; Και ο Καρατζαφέρης κάποτε είχε επιστρέψει 1 εκ. από την κρατική επιδότηση στο ΛΑΟΣ. Μέγας ευεργέτης κι αυτός;

  15. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 27/07/2013 13:30:43

    Ίσως η μη απόδοση πραγματικής δικαιοσύνης είναι η μήτηρ όλων όσων ταλανίζουν τη χώρα. Αν μετά το Β' Π.Π. οι συνεργάτες των κατακτητών, οι μαυραγορίτες και οι κουκουλοφόροι καταδότες είχαν διωχθεί απηνώς, αντί να μπαίνουν με καμάρι στη στοργική αγκάλη της "πατριωτικής" δεξιάς, ίσως οι απόγονοί (που σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι σήμερα ζουν μέσα στον πλούτο) και οι επίδοξοι μιμητές των να είχαν συνετισθεί. Μπροστά στον κομμουνιστικό κίνδυνο η ελληνική δεξια επέλεξε και αποδέχθηκε τον σφικτότατο εναγκαλισμό (ενίοτε μέχρι βιασμού παρά φύσει, βλ. χούντα) της χώρας από άγγλους και αμερικάνους. Δεν υπήρχε δίκαιο και άδικο, μόνο "οι δικοί μας" και "οι άλλοι". Η ίδια περίπου ατιμωρησία σε μικρότερο βαθμό επελέγη και μετά την πτώση της χούντας.

    Η δικαιοσύνη δεν λειτούργησε, επειδή οι νόμοι στην Ελλάδα είναι "εύκαμπτοι", όπως και το σύνταγμα. Αυτό το πληρώσαμε και θα το πληρώσουμε ακριβά.

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Αντίθεσις 27/07/2013 14:45:44

      +1.000!

  16. Dal avatar
    Dal 27/07/2013 14:14:08

    'Ισως γιατί σκοπίμως από όλο το πολιτικό φάσμα έχει διαγραφεί από το λεξιλόγιο η λέξη "Εθνισμός" . Η ελληνική γλώσσα και σ' αυτό το ζήτημα είναι η πλέον σαφής. Η λέξη χρονολογείται από το 1824 και έχει απ' ευθείας σύνδεση με το πατριωτισμό. Η λέξη Εθνικισμός είναι μεταγενέστερη, περί τα 1880 και είναι η μετάφραση της λέξεως nationalismus, προερχόμενη από τη λατινική natio που σημαίνει γένος, φυλή. Έτσι λοιπόν καθιερώθηκε με τον "Εθνικισμό" να εννοείται η υπεροχή και προσπάθεια επιβολής της υπεροχής ενός έθνους σε άλλα έθνη. Η λέξη Έθνος είναι Ομηρική και στην κλασσική Ελλάδα 'έλαβε την σημερινή της εννοιολογία. Δεν υπάρχει αντίστοιχη σε καμιά άλλη γλώσσα, γι΄αυτό την δανείζονται .Ας σημειωθεί ετυμολογικά η λέξη εμπεριέχει με μεγάλη προσέγγιση την ερμηνεία που δίνεται σήμερα στην έννοια τούτη.

  17. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 27/07/2013 16:16:55

    Επειδή πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί, και στο Πασόκ και το ΚΚΕ μετά τον εμφύλιο χώθηκαν τα μεγαλύτερα τέρατα που είχαν οι συμμορίτες για αντάρτες. Και καλύφθηκαν πολιτικά εκεί για να μην πάνε για κρεμάλα. Μιλάμε για τέρατα που τα άγρια ζώα της ζούγκλας τέτοια εγκλήματα δεν κάνουν. Για αυτό εδώ φωνάζω τόσους μήνες: μακρυά από τα άκρα. Θέλουν να μας βάλουν να σκοτωθούμε. Είδατε στην Πάτρα τι γίνεται; 5η φορά τον τελευταίο χρόνο που πιάστηκαν αναρχικοί-συριζαίοι με χρυσαυγίτες και από θαύμα δεν έχουμε νεκρούς ακόμη. Το ζητάνε όμως για να ανάψει φωτιά όπως επί Καραμανλή με τον πιτσιρικά που είχαν αρχίσει καταλήψεις και επεισόδια και με μια σπίθα άναψε η φλόγα και ακόμη πληρώνουμε τον ερχομό του ΓΑΠ ως σωτήρα...

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ Γεώργιος Τ. 27/07/2013 17:04:37

      Συμφωνώ ότι ο πόλεμος και δη ο εμφύλιος γεννούν τέρατα αμφοτέρωθεν (κατ' άλλους ανακαλούν στην επιφάνεια απωθημένα -πλην υπαρκτά- μας ένστικτα, τα οποία σε ειρηνικές περιόδους τελούν υπό καταστολή).

      Για το Κ.Κ.Ε.: από την παρανομία δεν μπορούσε αντικειμενικά να επιβάλει την απόδοση ή μη δικαιοσύνης. Οι μετεμφυλιακές κυβερνήσεις φέρουν ακεραία την ευθύνη για τον μη εξοντωτικό κολασμό των συνεργατών των ναζί. Και αυτό δεν ήταν τυχαίο, ήταν απόλυτα μελετημένη και εσκεμμένη ενέργεια.

      Για το ΠΑ.ΣΟ.Κ.: το σχόλιο "χώθηκαν τα μεγαλύτερα τέρατα που είχαν οι συμμορίτες για αντάρτες" κατά το τμήμα που το αφορά είναι τουλάχιστον φαιδρό. Εκτός και αν οι 60ρηδες και 70άρηδες τη δεκαετία του '80 και '90 που μεσουρανούσε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. μπορούσαν να θέσουν θέμα αναδρομικής απόδοσης δικαιοσύνης ή αμνηστίας...

      Συμμερίζομαι την ανησυχία σας για ενέργειες που πυροδοτούν την εσωτερική έριδα και πολώνουν το ευερέθιστο πια (λόγω απότομης αλλαγής επί τα χείρω του βιοτικού του επιπέδου) ακροατήριο. Βλέπετε άλλο δρόμο αποφυγής εμφύλιων διενέξεων μικρότερης ή μεγαλύτερης κλίμακας πλην της πιστής και απαρέγκλιτης τήρησης των νόμων και του συντάγματος, προς πάσαν κατεύθυνση (μη εξαιρουμένων φυσικά "των δικών μας παιδιών", όποια κι αν είναι αυτά); Βλέπετε να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο σήμερα; Δυστυχώς, όχι...

      Ευχαριστώ για την απάντησή σας.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Αντίθεσις 27/07/2013 20:26:31

        Για το θέμα της διαχείρισης της κατοχικής και εμφυλιακής κληρονομιάς, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.

  18. Dal avatar
    Dal 28/07/2013 09:07:17

    Μην πατάμε την μπάλα στην εξέδρα. Δεν είναι έτσι γιατί οι Γερμανοί δεν βάζουν μυαλό. Ό,τι δεν κατάφερε ο Χίτλερ με τα όπλα τ επιχειρούν τώρα οικονομικά.Μην είμαστε τόσο αφελής.Υπάρχει πχ Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης Χριστοφοράκου. Οι αδιάφθοροι Γερμαναράδες γιατί δεν τ εκτελούν?.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Dal 28/07/2013 11:22:58

      Ας αρχισουμε απο το τελος...γιατι να τον εκδωσουν;Παλι ζηταμε απο αλλους να καλυψουν την ανικανοτητα μας.Δεν νομιζω να νομιζεις οτι το εσκασε χωρις βοηθεια.
      Δευτερον,δεν διαφερει η Γερμανια απο τις αλλες χωρες.Οποια χωρα μπορει να κυριαρχησει,το κανει.Οποια χωρα μπορει να κερδισει απο τις αλλες,το κανει.

      • Dal avatar
        Dal @ Μεγαλες στιγμες 28/07/2013 14:47:12

        E αυτούς έχουμε τώρα μπροστά μας αυτούς χτυπάμε. Γιατί δεν βάζουν και μυαλό. Η Γερμανία δεν είναι οποιαδήποτε χώρα. Είναι υπαίτια μεταξύ των άλλων του ΒΠΠ με 50.0000.000 θυμάτων. ΚΑΜΜΙΑ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ., τον προηγούμνο αιώνα. Εαν είχαν αυτογνωσία, που δεν την έχουν, θα έπρεπε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να ήταν σεμνοί όταν επισκέπτονται την ΕΛΛΑΔΑ όχι να είναι θρασείς και αυθάδεις όπως ο Σοιμπλες . Τέλος πολύ ασχολήθηκα με δαύτους.Οι Γερμανοί ήταν πάντα απέναντί μας ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ δεν ήταν στο πλευρό μας ΠΟΥΘΕΝΑ. Τι σε έπιασε και τους υποστηρίζεις?¨Για το Χριστοφοράκο, ποιοι εμείς φταίμε και πάλι?. Αυτοί οι αδιάφθοροι γιατί προφυλάσσουν ένα διεφθαρμένο?. Και οι "αμόλυντοι' Γεραμανοί τι κάθονται στη Ευρώπη με τα μιάσματα του νότιους και δεν ξεκουμπίζονται από αυτήν? εαν έχουν το κότσια ας το πράξουν. Που όμως? . "Η Γερμανία είναι μεγάλη για την Ευρώπη και μικρή για την υπόλοιπο κόσμο" Χ.Κίσσινγκερ.
        ΓΙΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Σχεδιάζουν την μετατροπή της ΕΥΡΩΠΗΣ σε ζωτικό τους χώρο. Θα αποτύχουν, είναι βέβαιο, αλλά δυστυχώς πάλι με εκατόμβες θυμάτων. Αυτό είναι το πεπρωμένο αυτής της χώρας. ΔΥΣΤΥΧΩΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.