11/08/2008 01:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν μας σώζει τίποτα

 

_________________________________________________________ 

Πέστε πως γίνονται πρόωρες εκλογές (όπως πιστεύουν πλέον – και μου έλεγαν – κυβερνητικά στελέχη). Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα; Ο ελληνικός λαός θα στείλει πάλι στο Κοινοβούλιο για να μας κυβερνήσουν τους ίδιους κληρονόμους πολιτικών ονομάτων, εκπροσώπους διαπλεκόμενων ομίλων, ηθοποιούς, μπασκετμπολίστες, προπονητές, εκφωνητές του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης, λαϊκές τραγουδίστριες. Τα τηλεοπτικά κανάλια των κρατικοδίαιτων αρπακτικών θα συνεχίσουν (στηριζόμενα στη δύναμη που τους δίνουν τα πιο καθυστερημένα και ηλίθια στρώματα της ελληνικής κοινωνίας) να ελέγχουν ασφυκτικά το δημόσιο βίο, υπαγορεύοντας την θέληση και τις επιθυμίες τους στους εκλεγέντες αντιπροσώπους και τις κυβερνήσεις που αυτοί εγκρίνουν.

Ας μην ξεχνάμε ότι η ελλαδική κοινωνία έχει ένα απελπιστικά μεγάλο ποσοστό λειτουργικώς αναλφάβητων και καθυστερημένων πολιτικά και κοινωνικά μαζών, που ψηφίζουν. Χάρις σ΄ αυτούς παραμένει ως «αξιωματική αντιπολίτευση», το κόμμα που επί μια εικοσαετία διέφθειρε και διέλυσε τα πάντα εν ονόματι του «κοινωνικού μετασχηματισμού». Χάρις στους ίδιους επανεξελέγη πέρυσι για δεύτερη τετραετία μια κυβέρνηση που υποσχέθηκε «επανίδρυση του κράτος», αλλά δεν έκανε τίποτε άλλο από το να στήσει τη δική τους φαυλεπίφαυλη, αναιδέστατη καμαρίλα.

Συνεχίζει έτσι να αναζητείται ως θαύμα, το αυτονόητο για άλλους λαούς. Να αποκτήσουμε δηλαδή υπουργεία, δημόσιους οργανισμούς, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας που να λειτουργούν και να υπηρετούν τις κοινές ανάγκες. Να είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι κοινωνικοί λειτουργοί, όχι συνδικαλισμένα παράσιτα, εκβιαστές του πολίτη. Τα νοσοκομεία, τα σχολειά, οι κοινωνικές ασφαλίσεις, η δημόσια τάξη, τα τρένα, τα λιμάνια, η είσπραξη των φόρων να λειτουργούν αυτοδύναμα και αποτελεσματικά όποια κυβέρνηση κι αν βρίσκεται στην εξουσία.

Τι μπορεί να μας σώσει λοιπόν; Η επιχειρούμενη και πολυδιαφημιζόμενη «μεταπολίτευση» του συστήματος δεν θα είναι παρά η πολιτική εκδοχή του «άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς». Μπροστά στην διαφαινόμενη κατάρρευση του συστήματος (που είναι μια αργή διαδικασία) οι 300 βουλευτές και οι πολιτικοί ηγέτες τους προσπαθούν να βρουν νέους ρόλος για να διασωθούν, διαπραγματευόμενοι αφενός μεταξύ τους και αφετέρου με τους πέντε – έξι οικογενειακούς ομίλους που διαφεντεύουν τον τόπο.

Όπως γράφει ο Χρήστος Γιανναράς «ένα καινούργιο Γουδί (βραχυχρόνιο μεταπολιτευτικό κίνημα και όχι πραξικόπημα δικτατορίας στρατιωτικών) αποκλείεται…». Έτσι, «το τελευταίο ενδεχόμενο για μεταπολιτευτική αλλαγή είναι μια εθνική καταστροφή: Να επιβάλει η Υπερδύναμη ένα καινούργιο μακεδονικό Κόσοβο με πρωτεύουσα τη Θεσσαλονίκη ή να προσαρτήσει η Τουρκία τη δυτική Θράκη και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου. Τότε ίσως συμβεί η κοινωνική έκρηξη που θα στείλει στο σπίτι τους (ή στον Κορυδαλλό) τις σημερινές, εγκληματικής ιδιοτέλειας και αηδιαστικής φαυλότητας πολιτικές «δυνάμεις»….

Υπάρχει κάτι χειρότερο από το να πεθάνει ιστορικά ένας λαός: Να νομίζει ότι ζει παρακολουθώντας καθημερινά, για κάποιες δεκαετίες, την κηδεία του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kraepelin avatar
    Kraepelin 11/08/2008 01:57:48

    "Ας μην ξεχνάμε ότι η ελλαδική κοινωνία έχει ένα απελπιστικά μεγάλο ποσοστό λειτουργικώς αναλφάβητων και καθυστερημένων πολιτικά και κοινωνικά μαζών, που ψηφίζουν"

    Είναι οι ίδιοι που υπέγραψαν για τις ταυτότητες, μαζί με τη νηπιαγωγό και το λευκό πρωθυπουργό.

  2. Ξένιος Δίας avatar
    Ξένιος Δίας 11/08/2008 02:32:23

    Όσοι ονειρεύονται δικτατορίες, ας κοπιάσουν. Θα φάτε πολύ καλά, πάρα πολύ καλά. Μιλάμε ότι θα σας ακούσουν μέχρι το Πεκίνο. Άντε, τι κάθεστε, τόσο αξιόμαχοι που είστε. Σας περιμένουμε να σας θυμίσουμε σε ποιά τρύπα του Μελιγαλά είναι χωμένοι κάτι παλιοί σας φίλοι...

  3. george avatar
    george 11/08/2008 02:49:38

    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ... ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ... ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ,ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ...
    ΕΔΩ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΔ-ΛΑΟΣ ,ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ "american" ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ... ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΥΝ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ,ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ...ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ... ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥΤΖΩΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΣΥΝ,ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΛΕΝΕ ΛΕΝΕ ΟΛΟ ΛΕΝΕ ΓΙΑ "ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ", "ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ", "ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ", "ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙΣ" ΚΛΠ...

    Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟ,ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΦΘΑΛΙΝΕΙ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΕΧΩ ΠΑΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΩ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΠΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ.

  4. Factorx avatar
    Factorx 11/08/2008 03:01:30

    @Ξένιος Δίας: Η δεν καταλαβαίνεις τι γράφει το κομμάτι, ή είσαι στημένος, ή βλαξ. Τα επόμενα παρόμοια, θα κόβονται γιατί το πολύ του κύριε ελέησον το βαριέται κι ο θεός.

  5. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 11/08/2008 03:06:27

    Σήμερα εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρώπη σκέφτονται και ζουν ακριβώς με τον τρόπο που καθόρισαν οι μεγάλοι φιλόσοφοι της Ηπείρου. Την ιστορική πορεία δεν την καθορίζουν οι μάζες, αλλά τα μεγάλα πνεύματα. Κατά συνέπεια από αριθμητική σκοπιά το ποσοστό που καθορίζει τις εξελίξεις είναι πάντα πολύ μικρό. Εκτός εάν καταντήσουμε όλοι ανεγκέφαλοι, οπότε σταματάει η εξέλιξη. Αυτό που καθορίζει το βαθμό οργάνωσης ενός συστήματος είναι η εντροπία. Το δεύτερο αξίωμα της θερμοδυναμικής, που αναφέρεται στην μόνιμη αποδυνάμωση της εντροπίας θεωρείται πλήρως ξεπερασμένο. Η Ελλάδα έχει μέλλον γιατί έχει ανθρώπους με φιλότιμο και ευφυία.
    Το μόνο σύστημα στην Ελλάδα που δεν έχει πλέον εντροπία, αλλά και ούτε ίχνος ντροπής είναι κάτι δεξιά ραμολιμέντα και το σκουφί του αλόγου για τον κακό λύκο.

  6. Kraepelin avatar
    Kraepelin 11/08/2008 03:53:50

    Η Ελλάδα έχει ανθρώπους με φιλότιμο και ευφυία. Αλλά εκείνοι που λαμβάνουν τις αποφάσεις δεν ανήκουν σε αυτούς.

  7. wert01gf avatar
    wert01gf 11/08/2008 05:26:02

    «Η ενσυνείδητη κατάρα της μεταηρωϊκής εποχής. Κανείς δεν θέλει πλέον να είναι ήρωας. Κανείς δεν έχει το κουράγιο και την τόλμη να είναι ήρωας.
    Αν παρατηρήσετε τις ταινίες θα δείτε ότι δεν υπάρχουν άντρες ήρωες.
    Ο άντρας δεν γνωρίζει τον ρόλο του πλέον. Δεν έχει πρότυπο. Δεν ξέρει πώς πρέπει να είναι οι άντρες.»
    Τόμας Οστερμάιερ

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/08/2008 06:08:28

    κοίτα σύμπτωση...το 1900τόσο, κάποιος συνταγματάρχης Ζορμπάς ανέτρεψε μια ευνουχισμένη κυβέρνηση. Αργότερα, στήσανε έξη στον τοίχο pour encouragez les autres.

    Το πολίτευμά μας είναι Κοινοβολευτική Κληρονομική Τσιφλικοκρατία. Και επειδή αισθανόμαστε ανήμποροι να την αλλάξουμε, για αυτό ονειρευόμαστε Γουδί (ή Γουδή). Όχι με 6 αλλα με 600. Βούρδουλα και το κεφάλι κάτω. Θα αρχίσουν οι ποιητές να γράφουν, οι λαϊκοί τροβαδούροι να συνθέτουν, και 10 χρόνια αργότερα, ξανά κάποιος λαοπλάνος πορ-όγερος θα μας εκδημοκρατήσει.

    Και επειδή αυτά, ρεαλιστικά, δεν γίνονται πολύ φοβάμαι factorx, ότι το δικό σου σενάριο είναι πιο πιστευτό...

  9. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/08/2008 06:49:32

    Ωραίο ποστ. Ειδικά σε ένα σημείο που δεν θα ήθελα να διευκρινίσω, γιατί θα παρεξηγηθώ σκόπιμα και ποιος μπλέκει με επεξηγηματικά σεντόνια πρωί-πρωί. Επίσης, από τις λίγες εκείνες φορές που συμφωνώ με κουβέντα του Γιανναρά.

  10. Γραικος εκ Κρητης avatar
    Γραικος εκ Κρητης 11/08/2008 09:33:18

    Περιμένοντας τους Bαρβάρους — Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;

    Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

    — Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
    Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;

    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
    Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
    Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.


    —Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
    και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
    στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
    Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
    τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
    για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
    τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.


    — Γιατί οι δυο μας ύπατοι κ’ οι πραίτορες εβγήκαν
    σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
    γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
    και δαχτυλίδια με λαμπρά, γυαλιστερά σμαράγδια·
    γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
    μ’ ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλιγμένα;

    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
    και τέτοια πράγματα θαμπώνουν τους βαρβάρους.


    —Γιατί κ’ οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
    να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;

    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
    κι αυτοί βαρυούντ’ ευφράδειες και δημηγορίες.

    — Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
    κ’ η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν).
    Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ η πλατέες,
    κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;

    Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
    Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
    και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

    __

    Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.



    (Από τα Ποιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984)

  11. χαμένη αξιοπρέπεια avatar
    χαμένη αξιοπρέπεια 11/08/2008 09:40:24

    Η μεγαλύτερη αλήθεια δυστυχώς για όλους μας είναι η φράση που απομόνωσε ο Kraepelin, και θα εξηγήσω γιατί. Πριν από μερικές μέρες επέστρεψα από την Ιρλανδία με τις καλύτερες εντυπώσεις. Τό επόμενο πρωϊνό παίρνω το ενός έτους μωρό μου να πάμε μια βόλτα καθόμαστε στην αυλή ενός άδειου καφέ, μετά από λίγο κάθονται δύο άντρες δίπλα μας γύρω στα 40 που κάπνιζαν απανωτά και ο καπνός πήγαινε όλος πάνω στο μωρό που κοιμόταν, όποτε τους παρακαλώ να προσέξουν λίγο το κάπνο του τσιγάρου τους. Απάντηση : Είναι δημόσιος χώρος και αν θέλω να προστατέψω το μωρό μου να μην το βγάζω έξω !!!!!!

    Οταν μάθουμε να λειτουργούμε ως σύνολο και όχι ο καθένας για την πάρτη του τότε ίσως μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι.

  12. Ρομαντικός avatar
    Ρομαντικός 11/08/2008 10:21:20

    Καλό θα είναι ο κ. Γιανναράς αντί να δημιουργεί σκεπτομορφές καταστροφής για την Ελλάδα, να ασχοληθεί πρώτα με τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΦΑΥΛΟΤΗΤΑΣ καθηγητάδες των Ελληνικών ΑΕΙ ,αυτούς τους δικτάτορες της παιδείας,απόντες μονίμως απο το πολιτικό γίγνεσθε, η μονίμως καταστροφολογούντες η και μονίμως διαπλεκόμενους,να μας πει επιτέλους και κάτι για τους εν δυνάμει σπόνσορές του Μηντιαρχήδες που τόν προβάλλουν συνεχώς οταν μιλάει εστω και αν λέει τέτοιες βλακείες.

  13. ν.λ. avatar
    ν.λ. 11/08/2008 11:00:38

    Αυτά ξαναπέστα. Έπιασες την καρδιά του προβλήματος. ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Αυτοί βγάζουν πασοκ και ν.δ.

    Ας μην ξεχνάμε ότι η ελλαδική κοινωνία έχει ένα απελπιστικά μεγάλο ποσοστό λειτουργικώς αναλφάβητων και καθυστερημένων πολιτικά και κοινωνικά μαζών, που ψηφίζουν. Χάρις σ΄ αυτούς παραμένει ως «αξιωματική αντιπολίτευση», το κόμμα που επί μια εικοσαετία διέφθειρε και διέλυσε τα πάντα εν ονόματι του «κοινωνικού μετασχηματισμού». Χάρις στους ίδιους επανεξελέγη πέρυσι για δεύτερη τετραετία μια κυβέρνηση που υποσχέθηκε «επανίδρυση του κράτος», αλλά δεν έκανε τίποτε άλλο από το να στήσει τη δική τους φαυλεπίφαυλη, αναιδέστατη καμαρίλα.

  14. dona E avatar
    dona E 11/08/2008 11:10:22

    Ρομαντικε.νομιζω οτι ετσι ειναι.Αυτη η καστα περιμενει απλως την σειρα της,και δημιουργει σκεπτομορφες...Η πραγματικοτητα θα ξεπερασει την φαντασια παλι.

  15. ahab avatar
    ahab 11/08/2008 11:11:50

    Ιδιο θέμα με το "...αναλόγως ο καθείς, εχομεν να ζήσομεν εδώ" 6/8/08
    Απορώ με την εμμονή του host , μάλλον το γραδάρισμα δεν είχε αποτέλεσμα.

    Σε εκείνο το ανάλογο θέμα ανέφερα για τον Χ.Τρικούπη πως κατάφερε μέσα
    σε τρία χρόνια να φτιάξει κράτος .
    Αρχικά προσφέροντας τάξι και ασφάλεια στούς πολίτες που και σήμερα είναι πρωτεύον.
    (Ας μήν μερμυγκιάζουν κάποιοι ακούγοντας 'τάξι & ασφάλεια' που θα ειναι ελεγχόμενη ,
    χειρότερα θα ειναι στην μή ελεγχόμενη με το σύστημα Γιανναρά/Γουδί )

    Ακολούθησε το άγριο κυνήγι καταχραστών δημοσίου χρήματος και η εκκαθάριση
    του δικαστικού σώματος απο επίορκους κ.λ.π

    Επαναλαμβάνω λοιπόν , ένας ελαφρά κουζουλός που δεν θα τον νοιάζουν οι ισορροπίες
    ειναι αρκετός να φέρει τα πάνω-κάτω .

    Δεν χρειάζονται οι ακρότητες Γιανναρά, ούτε οι συμμαχίες του κώλου , ούτε να περιμένουμε
    η δουλειά να γίνει με αυθόρμητη εξέλιξη γιατι αυτό μόνο ισχύει σε απομονωμένα συστήματα .

    Βρείτε τον , και αφού τα φέρει σε μια σειρά σταυρώστε τον .

    Κάνω λάθος ?

  16. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 11/08/2008 11:40:30

    Τους βρίζουμε 4 χρόνια και μετά ένας συρφετός υποανάπτυκτων ,τσεπώνουν μια μικρή επιδότηση και τους ξαναψηφίζουν...

  17. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 11/08/2008 11:41:05

    Κυριοι, κατ`εμε το πολιτικο και οικονομικο συστημα της ελλαδας, εχη πλεον εξαντλησει τα ορια του. Ολοι οι πολιτικοι είναι τοσο κοντοφθαλμοι που εστιαζουν το προβλημα, με ποιο σχημα θα μπορεσουν να παρουν την κυβερνηση και κανενας δεν αντιλαμβανεται ότι την επομενη ημερα των εκλογων τα προβληματα θα είναι τα ιδια και πιο δυσκολα.
    Ότι ο ελληνας εχη βυθισθει στην ναρκη του ατομισμου και εχη διαγραψει την κοινωνικη συμμετοχη του ειναι γεγονος ,αλλα αυτό λοιτουργει και σαν μπουμεραγκ.
    Το να βαζεις τα σκουπιδια κατω από το χαλι είναι προσκαιρη λυση,καποια μερα θα ξεχειλισουν και αυτό θα γινεται συνεχως από εδώ και περα.
    Καταστροφες όπως τις περιγραφει ο Γιανναρας δεν θα γινουν, αλλα πραγματι η ελλαδα Ζη προ πολλου αυτην την μακροσυρτη διαδικασια του αργου Θανατου.
    Βεβαιως η εννοια του θανατου είναι διαφορετικη για τον καθενα. Για μενα το να εξισωθει η χωρα με τους βαλκανιους γειτονες της σε βιοτικο και κοινωνικο επιπεδο , και να αυξηθη ο πλυθυσμος στα 20.000.000 με «βιαιη» εισροη εξαθλιωμενων μεταναστων , για να αυξηση των αριθμο των φορολογικως αποδιδοντων ,γιατι πρεπει να πληρωθει το δυσθεωρητο δημοσιο χρεος ,είναι εθνικος θανατος.
    Η κάθε κριση και δυσκολια εχη και θετικα σημεια. Και εκει διαφωνω με τον Γιανναρα, παρ`ολο που συμφωνω σε πολα μαζι του. Αντι να μιλα για Γουδια και εθνικες καταστροφες αυτος αλλα και αλλοι που εχουν κατι αξιολογο να προτεινουν θα επρεπε να πρωταχθουν μπροστα ,τωρα που το πολιτικο συστημα δημιουργει τοσο κενο. Κατηγορουν τον λαουτζικο για υπεθυνο αλλα ταυτοχρονα και οι ιδιοι στην πραγματικοτητα ζητουν σπονσορες ,υποστηριξη ΜΜΕ κτλ για να «πρωταχθουν» . Προτιμουν να γραφουν από Καθ`εδρας στην Καθημερινη παρα να πανε με μια Ντουτουκα στο Συνταγμα και να ξεφωνισουν αυτό το πολιτικο συστημα.

  18. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 11/08/2008 11:57:02

    4 factor

    Ευγε! Τελεια και παυλα.


    12 χαμενη αξιοπρεπεια

    Να σας ζησει το μωρο! Αλλο το Ballsbridge του Δουβλινου και αλλο το ποιος ειμαι γω,ρε! της γειτονιας μας...(της καθε γειτονιας)

  19. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 11/08/2008 12:18:25

    Η Ελλάδα έχει μέλλον γιατί έχει ανθρώπους με φιλότιμο και ευφυία.

    Πλέον έχουν χαθεί κι αυτοί. Ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και έχει βυθιστεί σε μια κατάσταση συναλλαγής και τίποτε άλλο. Τι θα μου εκχωρήσεις από το κράτος. Αυτή ήταν πάντα η λογική του Έλληνα. επίσης το 3% των σκεπτόμενων που μετακινούνται σαν ψηφοφόροι και βγάζουν κυβέρνηση είτε έχει εκφυλιστεί είτε διαψεύδεται τραγικά μέσα στον πρώτο χρόνο μετά τις εκλογές. Για να κυβερνήσει μόνο του αυτό το 3% είναι πολύ μικρό. Προσωπικά βλέπω κι εγώ την κατάσταση μαύρη όχι λόγω ηγεσίας αλλά λόγω πολύ κακού επιπέδου λαού που έχει εξαχρειωθεί τα τελευταία χρόνια.

  20. Africa avatar
    Africa 11/08/2008 12:22:09

    ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΝΕWS!! ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ? Η ΤΟΛΜΗ, ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ? Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ? ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ! ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ (ΟΜΙΛΩΝ?) ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΝΤΕΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.... ΥΠΟΜΟΝΗ, ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ!

  21. isnogood avatar
    isnogood 11/08/2008 12:23:19

    ΣΥΡΙΖΑ: Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ!


    Ναι, και δεν είναι πλάκα, δυστυχώς!
    Την ώρα της μεγάλης αμφισβήτησης αξιοπιστίας του πολιτικού μας συστήματος, την ώρα της τεράστιας οικονομικής κρίσης που μαστίζει την ελληνική κοινωνία, την ώρα της Νέας Εθνικής Καταστροφής που πλησιάζει, την ώρα αυτή, τα δυο μεγάλα κόμματα εξουσίας – Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ- τραγουδούν και τα δυο αγκαλιά, το άσμα : ‘αλλού η θάλασσα κι αλλού το πλοίο’….
    Επειδή λοιπόν τα μυαλά των γνωστών πολιτικών, των θαμώνων της Πλατείας και της Μυκόνου δεν αλλάζουν με τις απλές… νουθεσίες των δημοσκοπήσεων, απαιτείται μια πιο ριζοσπαστική μέθοδος: η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία!
    Όλοι λοιπόν στις εκλογές να ψηφίσουμε τον Αλέξη, να πάρει ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ο ΣΥΡΙΖΑ και να σχηματίσει επιτέλους τη νέα κυβέρνηση!
    Τότε ίσως ταρακουνηθεί το …Κολωνάκι…
    Τότε ίσως αντιδράσει ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, όταν δει -για παράδειγμα -τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, να υποδέχεται με …σαγιονάρες τον Μπάρακ Ομπάμπα σε καφέ των Εξαρχείων…
    Ή να υποδέχεται τον Μεντβέντεφ της Ρωσίας, σε κάποιο μπαράκι της πλατείας Βάθης ή στο σαλόνι κάποιου καλού σπιτιού στην οδό Φυλής, για να συμβολίσει έτσι την καταπίεση των Ρωσίδων, από τους εδώ ιθαγενείς…
    Ή όταν δούμε, για παράδειγμα, υπουργό των εξωτερικών της Ελλάδας, το νέο μουσουλμάνο ΣΑΔΙΚ του ΣΥΡΙΖΑ, τότε ίσως ταρακουνηθούν οι φαρδύκωλοι της καθεστηκυίας τάξης του Κολωνακίου…
    Όταν δούμε τον Μπάμπη τον Μολότοφ των Εξαρχείων, διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ, τότε ίσως αποφασίσουν ο Καραμανλής και ο Γιωργάκης να τα …αλλάξουν όλα!
    Όταν η οδός Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη αλλάξει όνομα και γίνει Κεμάλ Ατατούρκ και η Μαρία Ρεπούση γίνει η νέα υπουργός Παιδείας, τότε ίσως ο λαός να σηκωθεί από τον καναπέ και βγει στους δρόμους!
    Όταν ο Αλαβάνος θα υποδέχεται ως υπουργός Εσωτερικών της Ελλάδας, τον Γκρουέφσκι σαν πρωθυπουργό της … ‘Μακεδονίας’ και θα του ζητά συγνώμη για τον εθνικισμό των εδώ ιθαγενών, τότε ίσως …κουνηθεί κάτι!
    Όταν ο Κοροβέσης γίνει υπουργός Οικονομικών και ο Κουράκης υφυπουργός και τα εργοστάσια θα κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο, επειδή οι εργαζόμενοι θα απεργούν απαιτώντας βασικό μισθό 1500 ευρώ, τότε ίσως οι διάφοροι Αλογοσκούφηδες και οι διάφορες Βασούλες, Ανούλες και Μιλένες, αποφασίσουν να ….ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ και τα οργανωμένα στελέχη των δυο μεγάλων κομμάτων να ξεσηκωθούν!
    Όταν τα δημόσια πανεπιστήμια, τα δούμε να γίνονται ένα απέραντο άντρο του υποκόσμου – λόγω της επέκτασης του Άβατου- και η αστυνομία θα έχει για υπουργό της τον …Νώντα τον Γκαζάκια, τότε ίσως κάποιοι Πρυτάνεις και κάποιοι καθηγητές ορθώσουν το ακαδημαϊκό τους ανάστημα…
    Όταν λοιπόν με λίγα λόγια, το υπουργικό συμβούλιο γίνει μια απέραντη …ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ και στο μέγαρο Μαξίμου εγκατασταθούν για τα καλά η ‘Οικολογική Παρέμβαση’ και το ‘Κόκκινο’, τότε ίσως υπάρξει λύση!
    Γι αυτό λοιπόν στις εκλογές: ΔΑΓΚΩΤΟ ΑΛΕΞΗ!
    Διότι μόνο μια ολική καταστροφή του σημερινού πολιτικού συστήματος, θα φέρει την ανάσταση.
    Και το πιο σίγουρο κόμμα που θα μας οδηγήσει σε αυτήν γρηγορότερα, δεν είναι άλλο από τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Ποιες συνεργασίες μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και τρίχες κατσαρές;
    (Αν και η προοπτική του να συνεργαστούν μπλέ με πράσινα λαμόγια ΕΠΙΣΗΜΑ, μπορεί να είναι μια εναλλακτική λύση…όχι όμως τόσο σίγουρη!)
    Ο Αλέξης μπορεί να τα καταφέρει και μόνος του…


    Υ.Γ.
    Είδες μπάρμπα Αλέκο, τι καλή είναι η κίτρινη κριτική, οι ασκήσεις επί χάρτου και η κινδυνολογία;
    (Αν και πολλοί Έλληνες, δεν θεωρούν αυτές τις απόψεις….κινδυνολογία, αλλά πραγματικότητα για τον ΣΥΡΙΖΑ)
    Οι πολίτες ζητούν από τον Αλέξη σου, να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει Υπουργός Παιδείας και όχι να παραμένει απλά ο πρόεδρος τους 15μελούς του γυμνασίου της γειτονιάς μας, που διοργανώνει μόνο ωραία χάπενινγκ για να μαζέψει χρήματα για την ημερήσια εκδρομή!

  22. χαμένη αξιοπρέπεια avatar
    χαμένη αξιοπρέπεια 11/08/2008 12:47:40

    19 @ Ο Χαζος του χωριου. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου. Αυτό το ταξίδι το έκανα με τα μεγαλύτερα παιδιά μου και να φανταστείς ήμουν σε επαρχία βορειοδυτικά της Ιρλανδίας και δεν υπήρξε στιγμή ή σημείο που να νιώσω ότι προσβάλεται η αισθητική και η αξιοπρέπεια της δικιάς μου και των παιδιών μου. Γι' αυτό και η θλίψη που εξέφρασα προηγουμένως γιατί όταν είσαι αναίδης μπροστά σε ένα βρέφος φαντάσου τι γίνεται μεταξύ ενηλίκων.

  23. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 11/08/2008 13:07:32

    23@ xamei axioprepeia

    Poanei poly afto pou les kathos einai dystichos kathreftis mas oudolos paramorfotikos...

    Y.G. Stin Elvetia mou kanoun plaka rotontas ti marka ouzou pinei i Thanou na pioun ki aftoi...

  24. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 11/08/2008 13:10:57

    Κυριε Εξακτινε , δεν πιστευω οτι πχ τον Λενιν να τον ακολουθουσαν πανω από 3% μορφωμενων ,οι υπολοιποι ηταν πεινασμενοι ,αμορφωτοι χωριατες. Μια προσφατη δημοσκοπηση περιειχε το εξης στοιχειο. Ότι ένα μεγαλο μερος του κοσμου ενδιαφερετε όχι για την ηθικη και τα σκανδαλα,αλλα για την οικονομικη του θεση.
    Ετσι τον καταντησανε ,αλλα αυτό είναι που θα τους κυνηγαει κιολας. Δεν φτανουν τα επιδοματακια πλεον, θα βγαινουν ολοκληρες μαζες στην φτωχεια. Και άλλο να εισαι φτωχος και συμβιβασμενος και άλλο να κυκλοφορεις με την Τζιπαρα σου και να σου την παιρνουν. Σκεφτειτε το.
    Δεν πιστευω ότι ο κυριος παραπανω που λεει ότι θα ψηφιση ΚΚΕ εγινε ξαφνικα κουμουνιστής…..

  25. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 11/08/2008 13:31:51

    Με όλα αυτά θυμήθηκα ένα τραγούδι του Πάνου Τζαβέλλα, τον κυρ-Παντελή.

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    έχεις κατάστημα κάπου στη γη
    πουλάς εμπόρευμα, βγάζεις λεφτά
    πολλά λεφτά, πολλά λεφτά
    Τις Κυριακές πρωί στην εκκλησιά
    σταυροκοπιέσε στην παναγιά

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    έχεις και σύζυγο, κόρη, παιδί
    μοντέρνα έπιπλα, έγχρωμη tv,
    τρως τροφή πνευματική.
    Μακριά από κόμματα μην βρεις μπελά,
    “Πατρίς, θρησκεία και φαμελιά”

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    τι κι αν πεθαίνουνε πάνω στη γη
    χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς ψωμί,
    μαύροι, λευκοί ή κίτρινοι.
    Ο γιός σου μοναχά να ‘ναι καλά
    ν’ αφήσεις τ’ όνομα και τον παρά.

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    σκεύρωσες, σάπισες στο μαγαζί
    τη νιότη ξόδεψες και την ορμή
    για τη δραχμή, για το πετσί
    δίπλα σου τ’ όνειρο, η ζωή και το φως
    μα εσύ στο κουφάρι σου κλεισμένος εντός.

    Ξέρεις πως δώσανε κυρ-Παντελή
    άλλοι τα νιάτα τους και τη ζωή
    να γίνει τ’ όνειρο φέτα ψωμί
    να φας και ‘ συ κυρ-Παντελή;

    Κι εσύ τι έδωσες κυρ-Παντελή;
    πες μας τι έκανες σ’ αυτή τη γη;
    πες μας τί άφησες κληρονομιά
    που να εμπνέει τη νέα γενιά

    Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή
    έντρομε, άβουλε συ φασουλή
    βρώμισες τ’ όνειρο και την ψυχή
    άδειο πετσί χωρίς πνοή.

    Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά
    θάψτε τους έντιμους μες στα σπαρτά
    κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή
    σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη.

  26. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 11/08/2008 13:55:06

    @ Μακρης Κωνσταντινος

    Αυτή τη στιγμή τόσο στην Ελληνική κοινωνία όσο και στη δυτικοευρωπαϊκή ή δυτική γενικότερα δεν υπάρχει εκείνο το κοινωνικό μείγμα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε επανάσταση είτε του προλεταριάτου είτε αστική. Δύο επαναστάσεις είχαμε τη Γαλλική (αστική) και την κόκκινη (του προλεταριάτου).

  27. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 11/08/2008 14:09:49

    @ εξακτινοσ
    σωστη η αναλυση σας ,αλλα δεν αναφερομουν σε επαναστασεις, απλως ενδεικτικα το ανεφερα για να υποδειξω οτι δεν χρειαζεται να ειναι τοσο μεγαλος ο αριθμος των μορφωμενων.Σε ολες τις κοινωνιες και με μεγαλυτερο μορφωτικο επιπεδο,υπαρχουν αμορφωτα και αντικοινωνικα στρωματα. Προσωπικα πιστευω οτι υπαρχει κενο στο πολιτικο συστημα και θα διευρυνεται συνεχως.Επικρινω αυτους που βαθυστοχαστα αναλωνονται σε συζητησεις και αφ`υψηλου παρατηρησεις ,ενω ο λαος με αγωνια επιζητα νεα προτυπα,νεες αξιες,νεες φωνες.Πιστευω οτι υπαρχει χωρος για νεο κομμα ,κινημα η οπως θελετε το βαπτιζετε. Δυστυχως αυτοι που μπορουν να το εκφρασουν "καθωνται" να επικρινουν αφ`υψηλου.

  28. Kraepelin avatar
    Kraepelin 11/08/2008 14:10:39

    “Ας μην ξεχνάμε ότι η ελλαδική κοινωνία έχει ένα απελπιστικά μεγάλο ποσοστό λειτουργικώς αναλφάβητων και καθυστερημένων πολιτικά και κοινωνικά μαζών, που ψηφίζουν” και γράφουν σχόλια σε blog,

  29. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 11/08/2008 14:19:16

    @Kraepelin
    κυριε δεν ξερω εαν αναφερεσθε και σε μενα ,αλλα σιγουρα περικλειετε και τον εαυτο σας αφου και εσεις γραφετε στα σχολια. Αντι ομως να "Παιρνατε απο εξετασεις πνευματικου επιπεδου" τους σχολιαζοντες,καλο ειναι να "μυριζετε το αρωμα" αυτων που λενε. Προσωπικα σε αντιθεση με τον καθιερωμενο τυπο, στα Blogs, πιο ενδιαφερον βρισκω στα σχολια παρα στο αρθρο, το οποιο εδω δεν ειναι ο απο καθ`εδρας λογος αλλα ουσιαστικο εναυσμα για συζητηση και προβληματισμο.

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/08/2008 14:21:02

    Κι εγώ πιστεύω ότι υπάρχει χώρος για νεο «κίνημα» ή «κόμμα» ή «φιλική εταιρία». Αν θα γίνει από ιντελλιγκέντσια ή καθυστερημένους που σχολιάζουν σε μπλογκ, δεν το ξέρω. (Εγώ θα είμαι με τους καθυστερημένους).

    Όταν διώξετε τις Φιλιπινέζες και τους Αλβανούς υπηρέτες και κηπουρούς σας, όταν σας πάρουν το αυτοκίνητο και το σπίτι που δεν μπορείτε να ξεπληρώσετε, τότε θα είστε έτοιμοι...

  31. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 11/08/2008 14:25:21

    @archaeopteryx
    και εγω μαζι σας,γιναμε ηδη δυο, αυξανεσθαι και πληθυνεσθαι...

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/08/2008 14:28:27

    είμαστε πάνω από δύο... αν πας πίσω σε προηγούμενες αναρτησεις θα δεις ότι ξεπερνάμε τους 10. Ο factorx πρέπει να κρατάει λογαριασμό.

  33. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 11/08/2008 14:38:42

    archaeopteryx
    αυτη την πληροφορηση, παρεχουν τα Blogs,αγαπητε φιλε μου, και χωρις εγωισμο η επαρση, εχω παρατηρησει οτι τα κομματα και οι πολιτικαντηδες τα αναλυουν προσεκτικα. Εχω την αισθηση μην πω την βεβαιοτητα, επειδη εχω γραψει διαφορα σχολια και σε αλλα Blogs, αμεσως μετα διαφοροποιηθηκαν καποιες συμπεριφορες ορισμενων.Εχουν δυναμη τα σχολια μην τα παραγνωριζετε,αισθηση μου

  34. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 11/08/2008 14:42:34

    Επικρινω αυτους που βαθυστοχαστα αναλωνονται σε συζητησεις και αφ`υψηλου παρατηρησεις ,ενω ο λαος με αγωνια επιζητα νεα προτυπα,νεες αξιες,νεες φωνες.Πιστευω οτι υπαρχει χωρος για νεο κομμα ,κινημα η οπως θελετε το βαπτιζετε. Δυστυχως αυτοι που μπορουν να το εκφρασουν “καθωνται” να επικρινουν αφ`υψηλου

    Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω ως προς αυτό. Ο λαός δεν επιζητεί τίποτε παρά μόνο τη βολή του. Δεν ενδιαφέρεται πλέον για τίποτε αλλά μόνο πως να κάνει τη δουλίτσα του. Για το λόγο αυτό δεν υπάρχει χώρος για νέο κίνημα ή κόμμα. Επίσης όσοι πήγαν κόντρα στο σύστημα ή επιδίωξαν να εκφράσουν κάτι διαφορετικό απαξιώθηκαν. Βασικά έχω ως δείκτη τις δημοτικές εκλογές όπου όλοι γνωριζόμαστε. δυστυχώς εκεί τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Όταν λοιπόν σε ένα μικρό μέρος δεν υπάρχει χώρος για κάτι διαφορετικό πως θέλετε να υπάρξει αυτό το διαφορετικό σε επίπεδο χώρας? Μερικοί ρομαντικοί είμαστε που απλά γράφουμε σε blogs. Τίποτε άλλο.

    Πολύ φοβάμαι ότι η κοινωνία θα συνεχίσει να πορεύεται με τον ίδιο τρόπο.

  35. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 11/08/2008 14:44:04

    Μακαρι να εχουν δυναμη τα μπλογκ η μαλλον μακαρι η δυναμη τους να εχει ουσια. Αμφιβαλλω ειναι αληθεια...
    Ομως μονο και μονο το να ανταλλαζεις αποψεις με αξιολογους και συμπαθεις(επι το πλειστον) ανθρωπους ειναι και ευχαριστο και μορφωτικο!

  36. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/08/2008 14:54:14

    μα μερικοί ρομαντικοί που γράφουμε είναι μία αρχή. Δεν έιναι εγγύηση ότι θα κυβερνήσουμε αύριο, αλλά αν ξεκαθαρίσουμε τον λόγο μας, αν συνειδητοποιήσουμε αυτό ακριβώς που λές εξάκτινε ότι «όλοι ψάχνουν την βολή τους», και εγώ την βολή μου ψάχνω, αλλά δεν θέλω να με «βολέυουνε» στην πορεία.

    δεν θέλω να πω μεγάλες κουβέντες, αλλά και ο Ρήγας πως ξεκίνησε; του είχε τάξει κανείς εξουσία; ή είχε λύσει όλες τις λεπτομέρειες μέχρι που τον έφαγαν;

  37. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 11/08/2008 14:58:08

    @Εξάκτινος
    νομιζω οτι σας εδοθη η απαντηση απο αλλον ηδη¨
    "Όταν διώξετε τις Φιλιπινέζες και τους Αλβανούς υπηρέτες και κηπουρούς σας, όταν σας πάρουν το αυτοκίνητο και το σπίτι που δεν μπορείτε να ξεπληρώσετε, τότε θα είστε έτοιμοι…"
    και ηδη αυτο θα γινεται,επιτρεψτε μου να πιστευω.
    @ Χαζος του χωριου
    και εγω συμφωνω μαζι σας, αλλα προτιμω να τονιζω και την θετικη του πλευρα ,του να διαπιστωνεις οτι δεν εισαι μονος μεσα στον βουρκο. Μηπως ειμαστε πολλοι και δεν το υπολογιζουμε αυτο? ενδεικτικοτατος ο τιτλος "ο χαζος του Χωριου" εχη να μας πει επ`αυτου? δυστυχως πρεπει να λειψω για καμποση ωρα ,αλλα με προσοχη αναμενω την απαντηση. γεια σας

  38. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 11/08/2008 15:41:02

    Μακαρι να ειμαστε πολλοι και να πλυθαινουμε συνεχως. Το πιο θετικο στοιχειο του μπλογκ ειναι η ποιοτητα του συνεκτικου του ιστου.
    Αυτο δηλαδη που λειπει απο την κοινωνια.

    Σαφως το παρατσουκλι Χαζος του χωριου ειναι το πως αισθανθηκα καποιες φορες στην ιδια μου την χωρα...

    (Π.Χ. Για να γελασουμε και λιγο και χωρις να μακρυγορησω αφου πηγα 3 μερες συνεχομενες σε υπηρεσια να παρω αντιγραφο της ληξιαρχικης πραξης γαμου-ειχα μαζι μου το διαζευκτηριο-με ρωτησε (χωρις πλακα) μηπως παντρευτηκατε αλλου?)

    Υπαρχουν βεβαια, ο καθενας μας εχει, πολλα αλλα παραδειγματα οπου νοιωθεις οτι μονο αν τους το πεις δεν θα σου πιασουν τον κο..! Ε Οχι...

  39. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 11/08/2008 16:15:09

    Ο λαός πάντα είχε περίεργη συμπεριφορά κι αχάριστη. Πριν από 2-3 βδομάδες συνέλαβαν τον Κάρατζιτς. Κανονικά θα έπρεπε να είχε καεί η Σερβία. Δεν άνοιξε ρουθούνι. Δυστυχώς έτσι είναι οι λαοί σήμερα, αυτή είναι η κυρίαρχη τάση, και ανάλογης ποιότητας ηγέτες την εκφράζουν. Επίσης τα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα είναι εντελώς διαφορετικά από τις καταστάσεις που βιώνουμε σήμερα.

  40. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 11/08/2008 17:24:22

    Εάν δεχθούμε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν άνθρωποι με ευφυία και φιλότιμο, τότε ας εντοπίσουμε τι άλλο λείπει για να αλλάξουν και αυτοί που μας κυβερνούν. Διότι ούτε οι δημοσιογραφικοί οδυρμοί του κ. Γιανναρά επαρκούν - όσο σωστοί και εάν είναι - ούτε η γενικολογία για επαναστάσεις ωφελεί, ούτε η συζήτηση σχετικά με τι χρώμα τιράντες φόραγε ο Λένιν μπορεί να λύση το πρόβλημα.
    Και ήρωες διαθέτει ο Ελληνισμός με το τσουβάλι. Μόνο που ο αγώνας τους:
    1. Εκπνέει χωρίς να συγκεκριμένη συνέχεια, ή γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης "καλοθελητών". Πχ. Μιχάλης Μαραγκάκης, 74 ημέρες απεργίας πείνας.
    2. Καταλήγει να βλάπτη το λαϊκό κίνημα. Πχ. Χρήστος Τσουτσουβής, ένοπλος μαχητής, που θυσίασε τη ζωή του (δυστυχώς και τη ζωή κάποιων άλλων, κατά βάση αναίτια και από σκόπιμη παρεξήγηση τρίτων) για τα ιδανικά του.
    3. Αποκτά μόνο συμβολική μορφή, χωρίς να σταθή δυνατόν να αξιοποιηθή μεσοπρόθεσμα, από δυνάμεις που έχουν επεξεργαστή σχέδιο δράσης και αγωνίζονται να το προωθήσουν προς όφελος του λαού και τόπου. Πχ. Σολομός Σολομού. Θυσιάστηκε καταγγέλλοντας τα σύνορα διχοτόμησης του Αττίλα.
    4. Κομάντος 74. Οι 18 ανθρωποθύελλες που μετέτρεψαν τον Πενταδάκτυλο σε νεκροταφείο χιλιάδων διεκπεραιωτών της εισβολής. Πεθαίνουν σιγά - σιγά από καρκίνο, λόγω των δηλητήριων που εισέπνευσαν κατά τη διάρκεια των μαχών.
    Οι ήρωες στην κυριολεξία μου περισσεύουν. Τι να πρωτοαναφέρω; Τους νεκρούς του Πολυτεχνείου, που με καθιστούν περήφανο για τη γενιά που ανήκω και που οπωσδήποτε δεν πρόσφεραν τη ζωή τους για να βαυκαλιζόμαστε εμείς ότι συμμετέχουμε στην εξουσία με τα θέατρα των εκλογών; Η ζωντανή μας ιστορία είναι γεμάτη ηρωισμό. Άλλο λείπει.
    Όποιος δε θέλει ζημώση δέκα μέρες κοσκινίζει.
    Όσοι πιστοί προσέλθετε στα σχόλια.

  41. kretanos avatar
    kretanos 11/08/2008 18:39:27

    @42.Μποτίλια στο πέλαγος:
    Εξήγησέ μου και εμένα σε παρακαλώ αν θέλεις, με ποιόν τρόπο ταιριάζεις σαν ήρωες του Ελληνισμου τους Κομμάντο του '74 και τον κ. Μ. Μαμαγκάκη. Αν δεν απατώμαι η απεργία πείνας των 74 ημερών ηταν για να μην υπηρετήση ένοπλη θητεία
    (κατ'εμέ δικαίωμά του για να μην παρεξηγούμαστε),
    αλλά δεν ταιριάζει με τους
    "...18 ανθρωποθύελλες που μετέτρεψαν τον Πενταδάκτυλο σε νεκροταφείο χιλιάδων διεκπεραιωτών της εισβολής" κομμάντο του '74.

  42. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 11/08/2008 21:15:33

    @kretanos
    Αγαπητέ Κρετάνε ευχαριστώ για την εύλογη και ενδιαφέρουσα ερώτηση.
    Ας παραθέσω στο προοίμιο της απάντησης ένα στίχο του Νίκου Καββαδία, όπως περίπου τον θυμάμαι:

    Τρία πράγματα στον κόσμο αυτό να μοιάζουν είδα τόσο:
    Τα ολόλευκα μα πένθιμα σχολεία των δυτικών
    των καραβιών οι βρώμικες σκοτεινιασμένες πλώρες
    και τα σπίτια των πορνών

    Γιατί τα ίδια πράγματα σ΄αυτά τα τρία λείπουν
    παρ΄όλη τη μεγάλη τους στο βάθος διαφορά
    και αυτά είναι
    .... η άνεση του χώρου και η χαρά

    (Ζητώ συγνώμη για την απόδοση στο περίπου)

    Αναμφίβολα ο Μιχάλης Μαραγκάκης και οι Κομάντος 74 ηχούν αντιδιαμετρικά. Ο ένας αντιρρησίας συνείδησεις. Οι άλλοι στρατιώτες ταγμένοι στο καθήκον μέχρι εσχάτων.
    Αν αναλογιστούμε όμως ότι αυτός που έχει μετατρέψει το στρατό από μηχανισμό προάσπισης της Πατρίδας σε μηχανισμό ευτελισμού των στρατευσίμων και σε μηχανισμό δευτερογενούς κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στο σύστημα της υποτέλειας μέσω του εκμηδενισμού της προσωπικότητας τους είναι ο "ξένος παράγων" και το ΝΑΤΟ, ίσως κατανοήσουμε το συσχετισμό. Ή δεν ήταν οι ίδιες δυνάμεις πίσω από την εισβολή;
    Τα "στρατηγέ μου ιδού ο στρατός σας" και η θέσπιση Στρατιωτικού Κανονισμού από το Δροσογιάννη που ήταν μετάφραση του χουντικού 20/1, διώξανε τη νεολαία από το στρατό.
    Έχω χρηματίσει εκπαιδευτής ταξιαρχιών ανυποτάκτων στα θέματα προβολής και προάσπισης της Εθνικής Ανεξαρτησίας ενάντια στην οχιά του ιμπεριαλισμού. Και όσο αφορά τις "εκπαιδεύσεις" που μπορεί να επικαλείσαι υπάρχουν και άλλοι τρόποι.
    Ο Μαραγκάκης και οι Κομάντος 74 κατέχουν επάξια θέσεις στο πάνθεον του Ηρωισμού, γιατί τους ενώνει μια άνευ όρων μαχητικότητα. Οι μάχες δεν δίνονται μόνο με τα όπλα. Δίνονται και όταν ακουμπάμε το κορμί μας πάνω στο πάγκο του χασάπη.
    Αν εσύ θέλεις μόνο τους Κομάντος και όχι το Μαραγκάκη, πάλι είμαι στο πλευρό σου. Ας κάνουμε κάτι για να αναγνωριστή η αυτοθυσία τους από το κράτος, που τους αντιμετωπίζει με τη χείρηστη περιφρόνηση.

  43. Ρομαντικός avatar
    Ρομαντικός 11/08/2008 21:49:25

    Aγαπητέ-τη Μποτίλια στο πελαγος υποκλίνομαι στο σχολιασμό και την ανάλυση που κάνεις.
    Πιστεύω πως μπορείς να προσφέρεις πολλά στην υπόθεση ενημέρωσης προκειμένου να ξυπνήσουν οσοι από μας κοιμόμαστε τόν υπνο του δικαίου.
    Απόψε ημουν ετοιμος να γράψω πολλά και να διαφωνήσω με πολλούς,αλλά προτίμησα απλώς να σε διαβάσω και να σε απολαύσω.

  44. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 11/08/2008 23:24:00

    44 Μποτιλια

    Ναξερες φιλε σε τι μαρτυριο υποβαλλεις Κεφαλονιτη ξενιτεμενο τετοια ωρα καλοκαιριατικα μιλωντας για Νικο Καββαδια...

    Πριν απο λιγα χρονια ενας λογιος Κεφαλονιτης(και ομως υπαρχουν!) ο Νικος Σουρης εφερνε ενα προβολεα εξω απο το πατρικο του Καββαδια στο Φισκαρδο και στον ασπρο σοβαντισμενο τοιχο περναγε διαφανειες απο την ζωη του ενω τραγουδουσε τα ποιηματα του η μαγευτικη Αργυρω Καπαρου με μουσικη συνοδεια τον Διονυση Φραγκοπουλο...Μας ταξιδευαν εκει που νομιζα οτι πρεπει να πεθανεις ως καλος χρηστιανος για να πας!

  45. kretanos avatar
    kretanos 11/08/2008 23:25:22

    44.@μποτίλια στο πέλαγος:
    Λοιπόν αγαπητέ Μποτίλια εμένα δεν με ενσωμάτωσε ο στρατός στο σύστημα της υποτέλειας,και ούτε καταφερε να με ευτελίση, και ούτε μπόρεσε να εκμηδενίση την προσωπικότητά μου. Το ίδιο και τους φίλους μου.
    Αν θέλεις δικαιολογίες δεν χρειάζεται να προσβάλης όλους τους υπόλοιπους (κορόιδα;;) που κάτι κάνανε για τούτη την έρμη τη χώρα.
    Δεν ξέρω αν έκαμες καλόγερος αλλα η ταχτική σου μοιάζει με το κόλπο των "αγίων" που όταν νηστεύουν βαφτίζουνε το κρέας ψάρι κι'έτσι...
    Οταν λες "...Έχω χρηματίσει εκπαιδευτής ταξιαρχιών ανυποτάκτων στα θέματα προβολής και προάσπισης της Εθνικής Ανεξαρτησίας ενάντια στην οχιά του ιμπεριαλισμού" τι άλλο κάνεις απο το να κοροιδεύεις τον εαυτό σου.
    Πως γίνεται να προασπίζεις την Εθνική Ανεξαρτησία
    εκπαιδεύοντας ταξιαρχίες ανυπότακτων;
    "Η στερνή, η πιο ιερή μορφή της θεωρίας είναι η πράξη. Όχι να βλέπεις πως πηδάει η σπίθα, παρα να πηδάς, να καίγεσαι μαζί της" έγραψε κάπου ο Καζαντζάκης.
    Και όσο για τους κομάντο του '74 έχω την άποψη οτι το κράτος δεν χρωστάει σε κανέναν τίποτα όταν κάνει το χρέος του (πέραν απο την ηθική αναγνώριση).

  46. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/08/2008 01:38:16

    @kretanos
    Αγαπητέ φίλε λυπάμαι εάν σε προσέβαλα. Ουδόλως αμφισβητώ την προσφορά σου και των φίλων σου, που όπως παραθέτεις έγινε με ανιδιοτέλεια και ειλικρινή διάθεση και σου εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου (χωρίς την παραμικρή διάθεση ειρωνείας). Εύχομαι ο θεός να σου δίνη δύναμη για να εξακολουθής να προσφέρης στην Πατρίδα. Εξ΄άλλου η συμμετοχή σου στα σχόλια της σελίδας είναι για μένα ικανό κριτήριο, για να σε θεωρώ προβληματισμένο πρόσωπο.
    Φοβάμαι όμως ότι τα κριτήρια σου είναι σχετικά επιφανειακά. Όχι γιατί με καταδικάζεις. Αυτό είναι πλήρες δικαίωμα σου, χωρίς να προδικάζη τίποτε. Επίτρεψε μου να ισχυριστώ ότι δεν με ενδιαφέρει το χειροκρότημα και ζω μια ταπεινή ζωούλα στο κουρμπέτι, σε μια προσπάθεια να κατανοήσω τον εαυτό μου και τους αντιπάλους μου.
    Ότι η σκέψη σου κινείται κάπως στην επιφάνεια των πραγμάτων, κατάλαβα όχι από το ερώτημά σου, το οποίο ήδη χαρακτήρισα εύλογο,αλλά από τον τρόπο που διατυπώθηκε. Διότι αντιπαρέβαλες μόνο τον Μαραγκάκη στους Κομάντος και όχι τον Τσουτσουβή, ο οποίος ήταν επίσης ανυπότακτος εσωτερικού. Το γεγονός ότι αυτός δούλευε άριστα το σαρανταπεντάρι, ίσως ήτανε αιτία να μην τον θεωρείς λουφαδόρο. Η προσφορά όμως φίλε, το επαναλλάμβάνω, δεν κρίνεται από τα σαραπεντάρια, τα Μ1 και το πόσους μήνες κάθησες στον Έβρο.
    Ισχυρίζεσαι ότι ο στρατός δεν σε ευτέλισε ούτε σε ενσωμάτωσε στο σύστημα της υποτέλειας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δεχθώ τον ισχυρισμό σου και χαίρομαι που το ακούω, διότι εν πολλοίς με δικαιώνει.
    Εδώ υπάρχουν λογικά μόνο δύο δυνατότητες: Ή επεχείρησε ο στρατός να σε ευτελίση η δεν επιχείρησε.
    Εάν το επιχείρησε και δεν το πέτυχε αυτό σημαίνει ότι είσαι ή θεός ή αναίσθητος, οπότε αυτόματα σου δίνω δίκιο και κλείνω εδώ την απάντηση.
    Εάν όμως δεχτούμε ότι δεν το επιχείρησε, πράγμα που θωρώ και την εν τέλει πιθανή εκδοχή, τότε δικαιώνομαι και μου οφείλει το στράτευμα τιμητική διάκριση. Το έτος που καλέστηκα να παρουσιαστώ (1982) έλαβαν χώρα στο στρατό 27 αυτοκτονίες. Ο τύπος με την πτώση της δεξιάς, που εξασκούσε κυριολεκτικά τρομοκρατία στο στρατό, ιδιαίτερα τα χρόνια μετά την πτώση της δικτατορίας, είχε γεμίσει καταγγελίες, επειδή ο κόσμος με τον Αντρέα νόμιζε ότι θα ανέσαινε. Ένας στρατιώτης που έκανε απόπειρα αυτοκτονίας το 1985 και επέζησε, πέρασε από στρατοδικείο με κατηγορία "απόπειρα καταστροφής υλικού του στρατού". Φίλε αυτά είναι κατάπτυστα. Και μη μου ξεκινήσεις τις ιστορίες για "βουτυρόπαιδα", γιατί τότε θα είσαι για σφαλιάρες. Κατάπτυστη είναι η στολή που φόραγε και ο Δερτιλής, όταν γύριζε κατά τη διάρκεια της Κατάλυψης Του Πολυτεχνείου και πυροβολούσε φοιτητές. Κατάπτυστη και η στολή που φορούσε ο Ιωαννίδης, όταν πρόδιδε την Κύπρο.
    Δεν αμφιβάλλω ότι στην πορεία άλλαξαν πολλά πράγματα προς το καλύτερο. Όχι διότι τα καθήκια οι πολιτικοί πρόσβλεπαν στην παραμικρή καλιτέρυση (το έδειξε εξάλλου από την αρχή η σκληρή και απάνθρωπη αντιμετώπιση του φασίστα της κόκκινης προβιάς Δροσογιάννη) αλλά γιατί κάποιοι άνθρωποι κάναμε πάνω από δέκα χρόνια να δούμε Ελλάδα, ενώ η μάννα μας ήτανε άρρωστη με λευχαιμία, για να καταγγείλουμε αυτές τις καταστάσεις ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ. Εάν εσύ πέρασες αξιοπρεπώς στη θητεία σου, μάθε να σέβεσαι ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
    Όταν γράφω "εκπαίδευσα ταξιαρχίες ανυποτάκτων", κάθε ευθυκρινής και καλοπροαίρετος αναγνώστης, είναι σε θέση να καταννοήση ότι δεν μένω στο "εκπαίδευσα" αλλά στο "ταξιαρχίες". Διότι πατρίδα εάν χαμπαρίζης τίποτε από στρατό, οι 40.000 ανυπότακτοι της δεκαετίας του 1980 φτιάχνουν ταξιαρχίες. Και βεβαίως μπήκαμε άνθρωποι σ΄αυτή την κίνηση για να πείσουμε τους παθόντες - και εδώ δεν βάζω την προαίρεση όλων των ανυπότακτων στο ίδιο τσουβάλι, γιατί αν για σένα ήταν όλοι βολεψιματίες, για μένα δεν ήταν όλοι διαμαρτυρόμενοι - ότι δεν φταίει η Πατρίδα γι΄αυτό το χάλι, αλλά κάποια καθίκια πολιτικοί και κάποιοι καραβανάδες, που εκπαιδεύτηκαν στα επιτελεία της CIA. Με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των μελών στην πολυπληθή Επιτροπή Για Τα Εθνικά Θέματα της πόλης να ήσαν ανυπότακτοι.
    Όσο αφορά την ηθική αναγνώριση, που αποδέχεσαι, τουλάχιστον λεκτικά, ότι οφείλει η πολιτεία στους Κομάντος 74, όταν πήγαν να επισκεφθούν τον Υπουργό "Οικονομίας" Αλογοσκούφη, αυτός τους απέπεμψε για να πάη σε επίδειξη μόδας.
    Όσο αφορά την πράξη έχω επισκεφθεί κάποια πράγματα και όταν έλθει η ώρα με το καλό θα αξιοποιήσω αυτά που έμαθα. Εσύ δε μας είπες όμως, όταν τελείωσε η εξαναγκαστική διάρκεια τη θητείας, πόσες μερούλες κάθησες εθελοντικά επί πλέον από δική σου προαίρεση στο στρατό, αφού εκτιμάς τόσο πολύ την πράξη και αγαπάς πέρα από καταναγκασμούς την Πατρίδα.

    Άντε και καλό βόλι,

    Θαλασσομπούκαλος, πλωτάρχης ανυπότακτων πνευμάτων.

  47. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/08/2008 01:54:36

    @Ρομαντικός 45
    Αδελφέ σε έχω μέσα στην καρδιά μου, αλλά δεν μπορώ να μην το πώ:
    Απλά καταθέτω άποψη, χωρίς να μονοπολώ αλήθειες. Οι απόψεις μου στηρίζονται στην προσωπική μου μαρτυρία. Με απόψεις χωρίς μαρτυρία δεν μπορεί να αλλάξη τίποτε. Αν με απολαμβάνης, χαίρομαι μόνο γιατί είμαι τζαζίστας. Αν καταλήξω πηγή απόλαυσης καλύτερα να τραγουδάω παρά να γράφω. Χρειάζεται η άποψη σου, μη μένεις στις απολαύσεις.
    Γράφοντας ο ίδιος απολαμβάνεις καλύτερα, γιατί μην ξεχνάς ότι το απολαυστικότερο στο σεξ είναι οι δαγκωνιές.

  48. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/08/2008 02:03:11

    Χαζέ είμαστε από το ίδιο χωριό (Λιξούρι). Στο Φισκάρδο ίσως άκουσες τίποτε για τη μακαρίτισσα την Εριέττα.

  49. Melos avatar
    Melos 25/10/2008 17:34:21

    ΒΟΔΙΩΝ ΚΟΠΑΔΙ


    Ελληνικέ λαέ,βοδιών κοπάδι
    που πας όπως τυφλοί πάνε στον Άδη
    ελληνικέ λαέ βουρκοθρεμμένε
    λαέ στην ίδια σου τη χώρα ξένε!

    Κοπάδι δουλικά υποταγμένο
    που μες στη φτώχεια σ' έχουν βουτηγμένο
    πότε τα δυο σου μάτια θα σηκώσεις
    να δεις,να καταλάβεις και να νιώσεις;

    Σα σε κεντρίζουνε με τη βουκέντρα
    δακρύζουν λούλουδα,πουλιά και δέντρα.
    όμως ηδονικά συ μουγκανίζεις
    και τον αυχένα πιότερο λυγίζεις.

    Τις γραββάτες τους βλέπεις; αν τις σφίξεις
    με τη δύναμη που 'χεις θα τους πνίξεις.
    Τις ζωστήρες τους βλέπεις: αν θελήσεις
    δυο κομμάτια μπορείς να τους χωρίσεις.

    Μ' αντίς δάχτυλα οπλές έχεις στο πόδι-
    δεν εισ' άνθρωπος έλληνα,είσαι βόδι
    κι αν την έγκυα κοιλιά σου τηνε σκίσουν
    σαν και σένα βοδάκια θ' αντικρύσουν.

  50. Melos avatar
    Melos 25/10/2008 17:34:22

    ΒΟΔΙΩΝ ΚΟΠΑΔΙ


    Ελληνικέ λαέ,βοδιών κοπάδι
    που πας όπως τυφλοί πάνε στον Άδη
    ελληνικέ λαέ βουρκοθρεμμένε
    λαέ στην ίδια σου τη χώρα ξένε!

    Κοπάδι δουλικά υποταγμένο
    που μες στη φτώχεια σ' έχουν βουτηγμένο
    πότε τα δυο σου μάτια θα σηκώσεις
    να δεις,να καταλάβεις και να νιώσεις;

    Σα σε κεντρίζουνε με τη βουκέντρα
    δακρύζουν λούλουδα,πουλιά και δέντρα.
    όμως ηδονικά συ μουγκανίζεις
    και τον αυχένα πιότερο λυγίζεις.

    Τις γραββάτες τους βλέπεις; αν τις σφίξεις
    με τη δύναμη που 'χεις θα τους πνίξεις.
    Τις ζωστήρες τους βλέπεις: αν θελήσεις
    δυο κομμάτια μπορείς να τους χωρίσεις.

    Μ' αντίς δάχτυλα οπλές έχεις στο πόδι-
    δεν εισ' άνθρωπος έλληνα,είσαι βόδι
    κι αν την έγκυα κοιλιά σου τηνε σκίσουν
    σαν και σένα βοδάκια θ' αντικρύσουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.