18/11/2009 22:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν κατεβάζει η πρυτανεία του ΕΜΠ το indymedia

Οι πρυτανικές Αρχές του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, με ανακοίνωσή τους, σχετικά με την ποινική δίωξη που ασκήθηκε εναντίον τους για τη λειτουργία της ιστοσελίδας INDYMEDIA, από το δίκτυο του Ιδρύματος διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να κάνουν έξωση στην ιστοσελίδα από τους σέρβερς της σχολής. Αποκαλούν επίσης την άσκηση ποινικής δίωξης εις βάρος τους πρόσχημα για την άσκηση ποινικής και πολιτικής πίεσης, ώστε να αποποιηθούν τη συνταγματικά κατοχυρωμένη ακαδημαϊκή ελευθερία και αυτοτέλεια των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.

«Το Πολυτεχνείο για μια ακόμη φορά βρίσκεται στο επίκεντρο συντονισμένων επιθέσεων για τις θέσεις που εκφράζει και τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται το χρέος του απέναντι στην υπέρτατη αρχή της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών. Αυτή τη φορά η αφορμή δόθηκε απο επίκαιρες ερωτήσεις στη Βουλή κατά την προηγούμενη κοινοβουλευτική περίοδο. Οι ερωτήσεις αυτές ενεργοποίησαν σειρά παρεμβάσεων αρχικά απο την ΟΤΕ Α.Ε. Οι οποίες στη συνέχεια κατέληξαν στη σημερινή ποινική δίωξη των πρυτανικών αρχών από την εισαγγελική αρχή που διεξήγαγε προανακριτικό έλεγχο για παράβαση καθήκοντος και παρότρυνση υφισταμένων σε ανοχή».

  Στην ανακοίνωση προστίθεται πως «το Πολυτεχνείο, ως εκπαιδευτικό και ερευνητικό ίδρυμα, επιφυλάσσει αποκλειστικά σε αυτό, όπως κάνουν και όλα τα άλλα ΑΕΙ, την κρίση για το τι συνιστά τους "εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς σκοπούς" και το πώς αυτό συνδέεται όχι μόνο με την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, αλλά και την καταγραφή τους. Δεν προβαίνει σε ενέργειες προληπτικής ή κατασταλτικής λογοκρισίας ανεξάρτητα από το ιδεολογικό και πολιτικό χάσμα που μπορεί να το χωρίζει από τις απόψεις που εκφράζονται».

Νωρίτερα, η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, εξέφρασε τη στήριξή της στις πρυτανικές αρχές του ΕΜΠ, δηλώνοντας ότι "απαντούν με επάρκεια και θέτουν τα ζητήματα στη σωστή τους βάση". Υπογράμμισε ότι πάνω από όλα πρέπει να μπαίνει η ελευθερία της έκφρασης και όχι ο φόβος, αλλά διευκρίνισε ότι δεν θα κρίνει τη δικαιοσύνη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Edo avatar
    Edo 18/11/2009 22:58:00

    Για τον 16χρονο μαθητή που συνελήφθη στις 17 Νοεμβρίου, πριν την πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου


    Κάλεσμα σε συμπαράσταση , στο συμμαθητή μας Λ. .Όλοι στα δικαστήρια στη σχολή Ευελπίδων , στις 9 το πρωί Πέμπτη 19 Νοεμβρίου . Καλούμε μαθητές, γονείς , καθηγητές .

    Μαθητές , Μαθήτριες, συμμαθητές και φίλοι.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Edo 18/11/2009 23:02:44

      Δηλαδή το παιδάκι προχωρούσε ωραία και καλά στο δρόμο και το συνέλαβαν; Μήπως κουβαλούσε τίποτις μαζί του, εντελώς τυχαία; (δεν λέω σαντουιτσάκι της μαμάς...).

      Φίλοι, όποιος θέλει να κάνει τον επαναστάτη, πρέπει να το λέει η ψυχή του. Τζάμπα επανάσταση, όπως τη θέλουν τα διάφορα συριζομπαχαλόπαιδα της καλοπέρασης, δεν γίνεται.

      Α, και να μην ξεχάσετε να καλέσετε και την Ιωάννα Κούρτοβικ και τον Θανάση Κούρκουλα. Θα σας χρειαστούν, έχουν καλά κονέ, είναι επαγγελματίες οι άνθρωποι. Μπορεί να φέρουν και τίποτις Αφγανούς μαζί τους.

      • Edo avatar
        Edo @ Μάρκο Τ 18/11/2009 23:50:01

        Για 16 χρονων παιδί μιλάμε

        • Orestios avatar
          Orestios @ Edo 18/11/2009 23:56:14

          Βρε το καημένο! Μόλις έβγαλε την πιπίλα!

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Edo 19/11/2009 01:07:27

          Ναι, ειναι πολύ συνηθισμένο ένα 16χρονο να κυκλοφορεί με λοστούς, μολότωφ και λοιπά γκατζετάκια.

      • Ikaros avatar
        Ikaros @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:02:24

        Μαρκο Τ είσαι ενας δεξιος βλαξ

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Ikaros 19/11/2009 01:06:01

          Ευχαριστώ για τη διάγνωση. Έχεις κληρονομικό χάρισμα;

        • Ikaros avatar
          Ikaros @ Ikaros 19/11/2009 01:34:58

          Όχι, είναι πασιφανές σε μη βλάκες.

        • trellakias avatar
          trellakias @ Ikaros 19/11/2009 10:47:50

          Μήπως λέω φίλε ίκαρε μήπως, ξέρεις την διάταξη της Π.Δ. που μιλάει για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και για τις ποινές που συρέουν για τον έχων την επιμέλια κηδεμόνα? Σίγουρα ο δεκαεξάχρονος σαν ΑΝΗΛΙΚΟΣ από τον νόμο έχει περιορισμένη ευθύνη αλλά τους κηδεμόνες να τους "αλλάξουν τα φώτα". Είναι δουλεία αυτή να παρατάνε τα παιδιά στο έλεος του θεού και το κάθε ΠΑΙΔΙ να γίνεται υποχείριο του κάθε "επαναστάτη της δεκάρας" που στηρίζει απόλυτα με τις πράξεις του το ίδιο το σύστημα!
          Μας έφαγε ο καταναλωτισμός και η μ...κινση του δυτικού τρόπου ζωής που το μόνο που θέλουμε είναι το φαί και η καλοπέραση.

    • Edo avatar
      Edo @ Edo 18/11/2009 23:58:59

      @Orestios

      Τα δικά σας παιδιά είναι. Αντί για αφορισμούς, καλύτερα σκεφτείτε τι οράματα (δεν) τους δίνετε. Σκεφτείτε επίσης, ότι ο ατομικισμός σας και η καταναλωτική σας μανία και απομόνωση, τα οδηγούν σε τυφλές εκρήξεις. Και ακόμα δεν έχετε δεί τίποτε. Ξεσπάστε στα σκυλάδικα της παραλιακής. Και αυτά σε σας.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ Edo 19/11/2009 00:02:22

        Οι νόμοι υπάρχουν και για τα 16 χρονών παιδιά. Τα αναμορφωτήρια φτιάχτηκαν για την εφηβική εγκληματικότητα. Δεν μπορείς να αθωώσεις κάποιον μόνον λόγω της ηλικίας του. Μπορείς και πρέπει να τον μεταχειριστείς διαφορετικά, αλλά δεν παύει να εγκληματεί.

        • Ikaros avatar
          Ikaros @ Blimblomblim 19/11/2009 01:05:05

          Εχεις δίκιο. Τα αναμορφωτήρια είναι για τους μελλοντικούς απατεώνες πολιτικούς και επιχειρηματίες που έχουν ρημάξει την χώρα και τον κόσμο. Ίσως θα έπρεπε να μπορούμε να διαβλέψουμε ποιος θα εξελιχθεί σε λαμόγιο του Πασοκ και της Δεξιας και να τους στέλνουμε σε αναμορφωτήρια...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Blimblomblim 19/11/2009 01:11:28

          Να διαβλέψουμε όχι, αλλά αν κάνουν κάτι προς την κατεύθυνση της λαμογιάς από μικροί, γιατί όχι; Ίσως σ' αυτούς και περισσότερο από όσο στους μπαχαλάκηδες. Αλλά αυτό δεν αθωώνει τους μπαχαλάκηδες. Κακό το ένα, κακό και το άλλο. Δεν δικαιολογεί ούτε αναιρεί το ένα το άλλο.

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ Edo 19/11/2009 00:02:33

        Πολύ "σας" έβαλες...
        Βάλε και λίγο "μας".

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Edo 19/11/2009 00:04:02

        Εχουμε αναρωτηθει και ξερουμε.Προκειται για τα παιδια των παιδιων του Πολυτεχνειου και της λιγο μικροτερης γενιας της μεταπολιτευσης.Αν υπολογισεις τα χρονια και τις πιθανες ηλικιες γαμου βγαινει ευκολα.

        • Edo avatar
          Edo @ ψυχραιμια 19/11/2009 01:14:20

          @ψυχραιμια
          Ο εγγονός του Θεοδωράκη (ντράμερ στην Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης) μεταξύ των συλληφθέντων χτες.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Edo 19/11/2009 00:06:32

        Σίγα, θα αεριστώ από την συγκίνηση. Όταν μαμιούνται δεν είναι παιδιά? Τί είναι τότε? Σκυλιά? Βρε δεν κάνετε μα τούμπα που σας πήρε ο πόνος για τους εφήβους. Τους έχετε για ανθρώπινη ασπίδα και τους οδηγείτε στον θάνατο ρίχνοντας τους πάνω σε ζαβούς αστυνομικούς. Άχρηστοι.

        • Edo avatar
          Edo @ Orestios 19/11/2009 00:14:00

          Σωστά. Δεν πρέπει να είναι ανθρώπινη ασπίδα (άλλων), αλλά αιχμή του δικού τους δόρατος. Κάποιος δεν πρέπει να τους το μάθει;

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 19/11/2009 00:17:08

          Πήγαινε να κάνεις τον ινστρούχτορα τώρα σε κανένα παιδάκι. Θα σε ζήλευαν οι αρχαίοι.

        • Edo avatar
          Edo @ Orestios 19/11/2009 00:24:50

          Χαρίστε τα στους "μπαχαλάκηδες", τους "αντιεξουσιαστές" φίλους του Χρυσοχοΐδη, και -κάποιους από αυτούς- τους ρουφιάνους της ασφάλειας. Κοιμηθείτε, μακάριοι καταναλωτές (φτηνών κινέζικων προϊόντων).

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 19/11/2009 00:28:03

          Θα σας κάνει ο Χρυσοχοΐδης, κομματάκια. Κοιμηθείτε όσο μπορείτε γιατί στον Κορυδαλλό δεν έχει καλά στρώματα. Ούτε εφήβους με σφριγηλή σάρκα.

        • Edo avatar
          Edo @ Orestios 19/11/2009 00:35:18

          Σωστά θα τους κάνει κομματάκια, όπως εξάρθρωσε και τη 17Νοέμβρη (γιατί άραγε μας είπε ότι ξανανοίγει τον φάκελλο 17Ν; Δεν την εξάρθρωσε; Δεν είναι στον Κορυδαλλό; Ρε γαμώτο, βγήκαν έξω σχεδόν όλοι τους). Α, και τον ΕΛΑ εξάρθρωσε ε; Και έβαλε μέσα αυτά τα ονόματα που γράφονταν στα αρχεία της Στάζι -πλήν ενός Ελληνα!!!- αλλά, βρε γαμώτο, αυτός δεν έλεγε ότι τα αρχεία της κωλο-μυστικής υπηρεσίας δεν είναι φερέγγυα; Ασε ρε Ορέστιε. Στην πουτάνα πουτανιές δεν περνάνε.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 19/11/2009 00:49:58

          Τρέμετε. Ο ΠΡΟΠΟ σας ετοιμάζει κάζο.
          Απροπό, μπορείς να μου εξηγήσεις από που χρηματοδοτείται η "έρευνα" στο ΕΜΠ? Γιατί ο πρύτανης κρατά κλειστό το Πανεπιστήμιο και δεν δίνει στη δημοσιότητα τα έσοδα για να γίνονται "έρευνες"? Πληρώνεται ή όχι από τους φόρους του ελληνικού λαού? Πως υπερασπίζει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών κρατόντας σε ομηρία φοιτητές με αυτό το πρόσχημα και επιτρέποντας παρανομίες? Τί είδους διδαχές είναι αυτές?

        • Edo avatar
          Edo @ Orestios 19/11/2009 01:10:53

          Πλάκα μας κάνεις ρε Ορέστιε. Δεν πάς να ρωτήσεις τους φίλους σου τους ΠΑΣΟΚους (αΠΡΟ-ΠΟ και τον Χρυσοχοΐδη, που ήταν όταν ο Ακης έδινε τα τεράστια ευρωπαϊκά κονδύλια που προορίζονταν για την έρευνα, στον ... τουρισμό (ρουσφέτια) και στο κομματικό ταμείο. Αν δεν κάνω λάθος ο κύριος Γκόλντεν τότε στο ΠΑΣΟΚ ήταν. Ε; Αν έχετε πρόβλημα με τα πανεπιστημιακά κονδύλια (σιγά τα κονδύλια) κόφτε τον κώλο στο πρυτανικό και το πανεπιστημιακό κατεστημένο. Αλλά μετά μην παραπονιέστε ότι ην έρευνα στην Ελλάδα την χρηματοδοτεί το ΝΑΤΟ (και τα κάθε λογής Σοράκια). Ετσι;

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 19/11/2009 01:18:20

          Ο ΠΡΟΠΟ κρατά την γάτα με τις 9 ουρές. Και δεν διστάζει να την χρησιμοποιήσει. Γι'αυτό αφήστε τους εφήβους ήσυχους.
          Το πανεπιστημιακό κατεστημένο το συντηρούν τα κονδύλια για ερευνητικούς σκοπούς, όπως αυτό του Indymedia, μαζί με τις κομματικές κλίκες του τίποτα, που καταπατούν κάθε έννοια δημοκρατίας και εφαρμόζουν την δικτατορία στο πανεπιστήμιο. Η χούντα του ΕΜΠ πρέπει να πέσει.

        • Edo avatar
          Edo @ Orestios 19/11/2009 01:24:51

          Ορέστιε διακρίνω οργασμό "πολιτικής" σκέψης απύθμενου βάθους εκ μέρους σου. Δε μου λες βρε σύ, το Πολυτεχνείο το βλέπουμε να καίγεται από το '90. Εχεις ξεχάσει ότι την τριετία Μητσοτάκη (μπρρρ) κάθε τρείς και λίγο καιγόταν η Αθήνα και με το που βγήκε το ΠΑΣΟΚ όλα ηρέμησαν.Τόσο γρήγορα ξέχασες ότι του Καραμανλή του γάμησαν τα πρέκια όλο αυτό το διάστημα και ότι η Δεξιά δεν τολμούσε ούτε ένα ντου να κάνει στα Εξάρχεια μην και την ξανα-πουν επάρατο; Τώρα, που αποκαταστάθηκε ο "σοσιαλισμός" στην Ελλάδα, επήλθε η "τάξις" και η "ηρεμία", ε; Μα καλά, τι συνέβη; Εκάναμεν κίνημα, φέραμε τον σοασιαλισμό στην Ελλάδα, και δεν το καταλάβαμε; Αλλού τα παραμύθια. Μήπως ο Σημίτης, ο Αντρέας και οι λοιποί έλυσαν τα του Πολυτεχνείου; Και εν πάση περιπτώσει, αν θές συζητάμε και για το ποιά ονόματα του ΠΑΣΟΚ στήριζαν τους -σοβαρούς τότε σε σχέση με σήμερα- μπαχαλάκηδες της δεκαετίας του 90.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 19/11/2009 01:34:17

          Edo, oι εποχές άλλαξαν. Ο Χρυσοχοΐδης, και πριν αυτόν ο Πετσάλνικος, μπόρεσαν και επιβλήθηκαν στους ναζιστές του Πολυτεχνείου. Αυτούς που κοροϊδεύουν εφήβους και τους χρησιμοποιούν. Τα λαμόγια και οι φαταούλες του Πανεπιστημίου έχουν λίγο καιρό ακόμα για να χαίρονται και να συντηρούν εγκληματίες. Κρατούν κλειστά τα Πανεπιστήμια με το πρόσχημα της "ελεύθερης διακίνησης ιδεών" ενώ εφαρμόζουν πρακτικές που η Βόρεια Κορέα θα τις ζήλευε. Δικτατορίσκοι με ιδιαίτερα γούστα στις τρυφερές ηλικίες. Αηδία και βρωμιά.

        • Edo avatar
          Edo @ Orestios 19/11/2009 01:55:40

          Ορέστιε είσαι και αν"ιστόρητος". Ο Βαλυράκης ήταν ο πρώτος που έκανε τη μεγάλη σκούπα στο Πολυτεχνείο το 95 (600 άτομα μάζεψε). Αυτό είναι ρε παιδί μου, το παμε. Οι "σοσιαλιστές" κάνουν αυτό που δεν μπορούν να κάνουν οι δεξιοί. Βαράνε στο ψαχνό τα ΜΑΤ και σε πείθουν ότι σε ρένουν με ροδοπέταλα. Κοντολογίς: Τόσο μαλάκες είναι οι δεξιοί και οι λοιπές "προοδευτικές" δυνάμεις ρόζ και ρούζ.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 19/11/2009 02:05:46

          Αφού πρώτα κάηκε το ΕΜΠ και ο πρωθυπουργός δεν τρεφόταν από το στόμα. Ο Πετσάλνικος το 97 κατάφερε να απομονώσει όλους όσους ετοιμαζόταν για "χαβαλέ". Και εσύ είσαι ανιστόρητος όπως βλέπω αλλά τώρα θα πάω για ύπνο καθώς βαρέθηκα να συζητώ μαζί σου. Φρόντισε να μηνύσεις σε όσους χαίρονται τα εφηβικά προσωπάκια πως η ώρα να ξαπλώσουν στο resort Κορυδαλλός πλησιάζει.

        • Edo avatar
          Edo @ Orestios 19/11/2009 02:10:06

          Καληνύχτα και καλά "σοσιαλιστικά" όνειρα Ορέστιε

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Edo 19/11/2009 00:55:10

        1. Αν και τα δικά μου παιδιά γίνουν έτσι (είναι μικρά ακόμα), θα αναλάβω τις ευθύνες μου και θα κοιτάξω βαθιά μέσα μου. Οχι σαν τον κύριο Γιόσπα και κάτι μαμάδες ΒΠ.
        2. Τις τυφλές εκρήξεις τα κακομαθημένα (συγγνώμη, τα καταπιεσμένα ήθελα ν πω) να τις κάνουν στο σαλόνι της μαμάς, στο laptop που τους αγόρασε ο μπαμπάς, άντε και στο i pod.
        3. Σε σκυλάδικο δεν έχω πάει ποτέ μου, παρά μόνο 1 φορά στην πενθήμερη και 1 από υποχρέωση, καλεσμένος ενός τοπικού συλλόγου. Δεν ακούω επίσης σκυλοποπ μουσική. Αν ενδιαφερθώ να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου στο θέμα αυτό, θα σου ζητήσω πληροφορίες (μαγαζιά, τραγουδιστές, τραγουδιάρες κλπ).

        Θα έπρεπε όμως κανείς να τραβήξει μερικά αυτάκια γονιών, που νομίζουν ότι το μόνο που χρωστάνε να δίνουν στα παιδάκια τους είναι μπόλικο χαρτζηλίκι. Και μετά τα ψυχολογικά των κακομαθημένων τα πληρώνει η κοινωνία ως "επανάσταση". Οι γονείς της Χελιώτη, εκ Πεντέλης, με μαιζονέτα, της είχαν νοικιάσει διαμέρισμα στα Εξάρχεια, να μην κουράζεται το χρυσό μου στο πηγαινέλα. Και ενώ ήταν γνωστή "αντιεξουσιάστρια" (τρομάρα της!) ΔΕΝ έχει καν το στοιχειώδες θάρρος να παραδεχτεί ότι ήταν μπλεγμένη. Ε όχι φίλε, το τσόλι δεν θα το σεβαστώ!

        • Ikaros avatar
          Ikaros @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:09:12

          Μαρκο συνεχίζεις να λες ηλιθιότητες. Από που είσαι ρε άνθρωπε, απο το ηλίθιο Αρδην ή από το ξεφτιλισμένο ΛΑΟΣ;

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:11:22

          Από τον ΣΥΡΙΖΑ είμαι, είμαι της φασιστικής συνιστώσας.

        • Eastrader avatar
          Eastrader @ Μάρκο Τ 19/11/2009 11:42:54

          Δεν το καταλαβα αυτο για το Αρδην.Γιατι ηλιθιο?Οτι δεν μας αρεσει ειναι ηλιθιο?Και εσυ τετραπερατε τι διαβασεις?Δωσε μας σε παρακαλω μια λιστα να δουμε και εμεις το φως το αληθινο.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Edo 19/11/2009 01:02:34

        Εdo, αν θέλεις κόσμημα σε καλή τιμή από πολύ σίκ αθηναϊκό κοσμηματοπωλείο, φωτοτύπησε τα ποστ σου και προσκόμισέ τα εκεί, μπορεί να λειτουργήσουν ως εκπτωτικά κουπόνια.

        • Edo avatar
          Edo @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:06:39

          @Μάρκο Τ

          Δεν διαθέτω ούτε το χρήμα, ούτε και την επιθυμία για ακριβά κοσμήματα. Εάν τα θέλεις εσύ όμως, μπορείς να απευθυνθείς εκεί στη Βουκουρεστίου. Ξέρεις που, ε;

        • Edo avatar
          Edo @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:16:25

          @Μάρκο Τ
          Σκέφτομαι πριν απο σενα για σένα. Με την ευκαιρία, όταν θα πάς στην κυρία, μην ξεχάσεις να της πείς αυτά που μου απευθύνεις εμένα, για τον γιό της.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:23:38

          @Εdo: Επειδή έχω το θάρρος της γνώμης μου, και επειδή είμαι και γονιός, να είσαι σίγουρος ότι αυτό που πίστευα θα της το έλεγα. Οχι για το καημένο το παιδί, αλλά για την ίδια.
          Μικρή η Αθήνα, και αν έχεις και στο περιβάλλον σου άτομα που εργάζονται στα "καλά" ιδιωτικά σχολεία, μαθαίνεις.

  2. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 18/11/2009 23:05:49

    Ο φαιδρός Μουτζούρης, όνομα και πράγμα, διαμαρτύρεται κιόλας για την κάλυψη που παρέχει στην τρομοκρατία! Πόσες φορές έχει βανδαλιστεί το ΕΜΠ κατά τη διάρκεια της πρυτανείας του; Καλά τους κάνουν και τους χτίζουν οι μπάχαλοι, είναι τόσο ηλίθιοι που δεν τους αξίζει ο παραμικρός σεβασμός.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Μάρκο Τ 18/11/2009 23:14:49

      Γιατί, τα πληρώνει από τη τσέπη του? Λεφτά υπάρχουν!

  3. thouthou avatar
    thouthou 18/11/2009 23:26:16

    Μπα; Επαναστάτησαν οι καταναλωτες οικονομικών πακέτων; Οι καθηγητάδες που πρέπει να είναι υπερασπιστές της επιστημονικότητας, τί έχουν να πουν για την νομική διάσταση του θέματος;
    Για το αξιακό θέμα, μπορεί να μας πει η πρυτανεία ποιους “εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς σκοπούς” ικανοποιεί το Ιντυ;
    Μπορεί να μας εξηγήσει με ποιους κανόνες αποφασίζει και επιλέγει ποιοι θα χρησιμοποιούν την εκπαιδευτική δυνατότητα διαδικτυακής έκφρασης;
    Δηλαδή είναι ανοικτό σε οποιαδήποτε "έκφραση", ακόμη και στην δικιά μου; Ή επειδή είμαι άσχετος εγώ, αναλαμβάνει την στεγαση έκφρασης του antinews;
    Αν είναι ενδοακαδημαϊκό το θέμα, μπορεί να μας πει αν το Ιντυ είναι έκφραση-προσπάθεια φοιτητών, κομματικών νεολαιών; Γιατί κάποιος το ζήτησε, κάποιος πήρε άδεια για αυτό, ή έστω κάποιος το έστησε με κάποια διαδικασία...
    Και μπορεί να μας απαντήσει, εφόσον δεν ασκεί λογοκρισία, αν θελήσει κάποιος να αναδείξει ναρκωτικά, παιδεραστία, ή "πώς να φτιάξετε πυρηνική βόμβα για να διαλύσετε την Αθήνα", αν αυτό περιλαμβάνεται στην "ελευθερία της έκφρασης";

    Αφήστε τα σάπια κυριοι καθηγητάδες. Αυτά αφήσε τα για τους τηλεθεατές που δεν έχουν περάσει από τα μαγαζιά σας... Αν θέλετε την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών ΣΑΣ, δώστε πέντε φράγκα από τον "ιδρώτα" σας, να μην μπορεί να πει κανένας κάτι... Και οι υπόλοιποι, που απλά θέλετε να επανεκλεγείτε, ή απλά φοβάστε, απλά κάντε τους κινέζους και μην περιφέρετε την μικρότητά σας....

    • Υ. avatar
      Υ. @ thouthou 18/11/2009 23:36:55

      Σόρυ thouthou, αλλά σε πιάνω αδιάβαστο. Βεβαίως και ικανοποιεί εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς σκοπούς. Αυτούς της παγκοσμιοποίησης. Πολλοί φωστήρες ΔΕΠ, είναι ακραιφνείς οπαδοί της.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ thouthou 18/11/2009 23:40:42

      Ναι, αλλά τον Μουτζούρη και τους περί αυτόν γελοίους τους κάλυψε πλήρως η προϊσταμένη της κυρίας Ειδικής Εισαγγελέως κυρίας Θάλειας Δραγώνα. Για την ηγέτιδα του εκσυγχρονισμού, την κυρία Διαμαντοπούλου μιλάω.

  4. Orestios avatar
    Orestios 19/11/2009 00:01:06

    Ο πρύτανης οφείλει να παραιτηθεί όταν στηρίζει εχθρούς της δημοκρατίας και συντηρεί την δικτατορία εντός του χώρου του Πολυτεχνείου.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Orestios 19/11/2009 01:00:09

      Τον Μουτζούρη του ΕΜΠ και τον Μάνθο του Αριστοτέλειου τους φτύνουν και νομίζουν ότι τους αγιάζουν. Προφανώς είναι πολλά τα λεφτά και χαλάλι το ξεφτύλισμα, το γιαούρτι, το χτίσιμο και το ξύλο. Ρε τι κάνει ο άνθρωπος για το χρήμα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:03:17

        Και να φανταστείς ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν τίτλους τρομάρα τους. Θλιβεροί, σκιές των προκατόχων τους, μολύνουν τις θέσεις που κατέχουν.

  5. Lavazza avatar
    Lavazza 19/11/2009 00:14:56

    Καλά φωνάζαν μερικοί οτι η Πρυτανεία είναι μαζί στο κόλπο και τα αρπάζει χοντρά από τον Σορος και λοιπούς...

    40 χρόνια μετά πρέπει να φωνάζουμε "πού 'σαι Παπαδόπουλε"...

    • Edo avatar
      Edo @ Lavazza 19/11/2009 00:19:03

      Που πάς ρε καραμήτρο Lavazza.Γιατί ο Παπαδόπουλός σου από τα Σοράκια της εποχής του δεν τα παιρνε για να κατεβάζει τα τανκς στους δρόμους και να ξεπουλάει την Κύπρο; Σιγά μην κάτσω να λέω τέτοιες μαλακίες επειδή σήμερα είμαστε μια χώρα που χει πεθάνει και δεν το χουμε καταλάβει. Με τις υγείες σου

      • trellakias avatar
        trellakias @ Edo 19/11/2009 11:00:27

        Όπα ρε μεγάλε που τα ξέρεις όλα ! Ποιός είσαι ρε φίλε που ξέρεις από ποιόν έπαιρναν διαταγές οι χουντικοί? Μέλος της κάστας τους ήσουν? ΗΜΑΡΤΟΝ ρε ξεψυχισμένα κουμούνια που καπηλεύστε τα πάντα! Ποιός πούλησε την Κύπρο είναι μια άλλη ιστορία! Και ναι δυστηχώς για την ελλάδα ρε φίλε θα φωνάξουμε "που είσαι ρε Παπαδόπουλε" γιατί τουλάχιστον αυτός ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΕ όπως όλα τα καθίκια της μεταπολίτευσης και μετά!

        • Edo avatar
          Edo @ trellakias 19/11/2009 13:36:31

          @trellakias

          Το σύμπαν και η βλακεία είναι απέραντα. Και για το σύμπαν δεν είμαι τόσο σίγουρος, που λεγε κι ο Αϊνστάϊν. Δεν χρειάζεται να ναι κανείς Αϊνστάϊν για να καταλάβει την βλακεία σου. Αν γουστάρεις χούντα με γειά σου και χαρά σου. Αξιος της μοίρας σου και της ηλιθιότητάς σου είσαι.Καλά ρε συ, δεν ξέρεις ούτε καν ότι τα καθίκια της χούντας και ο φίλος σου ο Παπαντό ήταν δευτεροκλασάτοι και κακοπληρωμένοι υπάλληλοι της ΣΙΑ. Εγώ δεν ήμουν μέσα για να τα ξέρω, εσύ όμως, που είσαι οπαδός των προδοτών δεν φρόντισες να μάθεις από ποιούς έπαιρναν διαταγές;

    • Ikaros avatar
      Ikaros @ Lavazza 19/11/2009 01:12:15

      Έχεις το σωστό ψευδώνυμο π Lavazza - καπως σαν πλύστρα μου ακούγεται. Πλύστρα, ξεπλύστρα της Χούντας βέβαια. Ουστ ρε χουντικοί που ξυπνήσατε...

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Ikaros 19/11/2009 01:20:00

        Συγγνώμη κύριε, τους "Πυρήνες της Κατσαρόλας στη Φωτιά" τους γνωρίζετε προσωπικώς; Ήθελα να επικοινωνήσω μαζί να μου δώσουν μία παραδοσιακή συνταγή Βορείων Προαστίων.

        • Ikaros avatar
          Ikaros @ Μάρκο Τ 19/11/2009 01:53:37

          Παίρνεις ενα παιδάκι του κατηχητικου που το βάραγε ο πατέρας του και του έλεγε για φωτιές που θα τον κάψουν αν κοιμόταν με το δεξι χέρι μέσα από την κουβέρτα. Το στέλνεις στο σχολείο για να σου φέρνει 18 και 19. Μετά τον περνάς στην Νομική και τον στέλνεις για αμισθι εξάσκηση στο θειό του τον δικηγόρο με πελατεία ακροδεξιούς απατεώνες, με οικογενειακό ιστορικό μαυραγοριτισμού και συνεργασίας με Γερμανούς. Πάνω σ' αυτή την φάση ανακαλύπτει το ιντερνετ και τα δεξια μπλόγκς και αρχίζει να εκτονώνεται γράφοντας δεξιές παπαριές...

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 19/11/2009 02:19:53

          Για να τα λες κάτι θα ξέρεις. Γιατί εγώ του κατηχητικού ποτέ δεν ήμουν, ούτε ο μπαμπάς μου μου έλεγε τέτοια πράγματα, ούτε θεούσος ήταν. Ούτε έχω σχέση με τη Νομική. Ευχαριστώ πάντως για την πληροφορία.

        • Ikaros avatar
          Ikaros @ Μάρκο Τ 19/11/2009 02:32:08

          Εμ βέβαια κάτι ξέρω, έτσι τα γράφω;

          Είναι καλό πάντως να μην αποκηρύσσει κανείς εύκολα τις οικογενειακές ρίζες της παράταξης του, άσχετα εάν η περίπτωση του δεν εμπίπτει επακριβώς στο περιγραφόμενο πρότυπο. Για τις ρίζες της μεταπολεμικής δεξιάς μιλάμε.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 19/11/2009 02:37:10

          Ικαρε, με τους 2 παππούδς να έχουν πάει φυλακή στην Κατοχή, ο ένας από τους Γερμανούς, ό άλλος από τους Ιταλούς, και τον ένα προπαππού από τους Ιταλούς επίσης, μιλάς για δοσιλογισμό;
          Ε ρε συμπλεγματικοί της Αριστεράς, κρίμα χάσατε την ευκαιρία να μας κάνετε Καμπότζη του Πολ Ποτ και Αλβανία του Εμβέρ Χότζα. Η χειρότερη αριστερά της Ευρώπης. Κάποτε είχατε πολλούς ανθρώπους με αξία στους κόλπους σας, τώρα σας έχουν μείνει κάτι τελειώματα.

        • Edo avatar
          Edo @ Μάρκο Τ 19/11/2009 02:45:29

          @Μάρκο Τ
          Το ξέρουμε ότι οι αριστεροί έχουν πάει σπίτι τους, εξαιτίας του ότι τους έχει απογοητεύσει η ίδια η "υπαρκτή" αριστερά. Αλλά μην μας λές ότι τα "τελειώματα" έχουν μείνει στην Αριστερά. Γιατί, στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έχουν μείνει τα διαμάντια και οι χαρισματικοί ηγέτες; Χαχαχαχαχα

        • Edo avatar
          Edo @ Μάρκο Τ 19/11/2009 02:59:50

          @Μάρκο Τ
          Κανένας δεν κουβαλάει πάνω του πιστοποιητικό το απόλυτο πατριωτοσύνης. Και μενα οι παπούδες μου, ο ένας εκτελέστηκε από τους γερμανούς και ο άλλος από τους χίτες. τα παιδιά και του μεν και του δε, είχαν βγεί στο κλαρί της αντίστασης. Το παιδί του πρώτου στη συνέχεια, εκτελέστηκε από το εμφυλιακό στρατοδικείο. Τα άλλα βγήκαν από τις φυλακές και τις εξορίες το '60. Τι λες λοιπόν;

      • Eastrader avatar
        Eastrader @ Ikaros 19/11/2009 11:50:22

        Καημενε Ικαρε.Τωρα εξηγουνται ολα.Μηπως ησουν και εσωκλειστος σε κανενα απο αυτα τα αυστηρα θρησκευτικα σχολεια?Σε "αγγιζαν" η σε θωπευαν κρυφα τα βραδια?Θελεις να τους εκδικηθεις ετσι?Τους μισεις που σε κατεστρεψαν?Τα βλεπουμε και τα διαβαζουμε αυτα τα πραγματα αλλα μας συγκλονιζουν οταν ερχομαστε σε επαφη με ενα απο τα θυματα.
        Να τους καταγγειλεις φιλε μου.Αξιζουν φυλακη τα καθαρματα.Και μετα το κρατος θα σε φροντισει σε ενα μεγαλο καθαρο ευαγες ιδρυμα.Μην φοβασαι τιποτα.Ειμαστε μαζι σου

  6. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 19/11/2009 01:09:17

    Μα πως σου πέρασε από το μυαλό ότι εννοούσα κατάστημα στη Βουκουρεστίου; Λάθος, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι (που λέει και το ανέκδοτο).

  7. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/11/2009 02:48:36

    Τι εγινε ρε σείς??Θα κατέβει και ο μουτζούρης να γράφει πονήματα τού στύλ΄Ομπρός να καταστρέψουμε τά Χριστούγεννα τών Αστών΄,όπως καλούσαν πέρυσι τά τραμπουκάκια τού Inymedia???Αντε μπρέ με το καλό και να κάψει και το Χριστουγεννιατικο δένδρο ,που ως γνωστόν είναι ΄μεγίστη επαναστατική πράξη΄...
    Προφανώς ως ΄αστούς΄θεωρούσαν τον ΄λαουτζίκο΄ που θα κατέβαινε στο Σύνταγμα και τούς μετανάστες ...
    Αλλοίμονο: Tο Indymedia είναι πρωτοπόρο στην έρευνα:Λειτουργεί σάν παρακρατικός χαφιές,προγράφει ανθρώπους προτρέπει στο να πλακώσουν στο ξύλο τον καθηγητή Πανούση και γενικώς συμβάλλει στην δημιουργία νεο-λούμπεν στοιχείων οπαδών τής Νυκτας τών Κρυστάλλων...

    • Edo avatar
      Edo @ Σπύρος 19/11/2009 02:54:47

      @Σπυρος

      Να σου πω την αλήθεια θα το χαιρόμουνα να καιγαν την δεντράρα των Κακλαμάνη-Ντόρας. Οχι ότι καταπίνω τις παπαριές περί επανάστσης καίγοντας δεντράκια. Αλλά να, δεν γουστάρω να πληρώνω ακόμα τα δάνεια της Ντόρας -που καλύπτει ο Κακλαμάνης- και τα ρουσφέτια της, με τα οποία γέμισε το Δήμο. Και κάτι ακόμα. Στη πιο βρώμικη πόλη της Ευρώπης, μου λειπε πράγματι η βιτρίνα του κωλόδεντρου. Θα μου πείς με το δεντράκι ασκούμε ουσιαστική μεταναστευτική πολιτική. Πολιτική αφομοίωσης των μεταναστών, ε; Τρομάρα μας. Να καεί, να το απολαύσουμε και εμείς και οι μετανάστες. Θα μαζέψει περισσότερους το θέαμα. Ασε που θα το απολαύσουν μετά και τα ΜΑΤ ρίχνοντας πυροτεχνήματα με κρότου-λάμψης.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Edo 19/11/2009 03:03:33

        Απορία: Του ΑΝΤΑΡΣΥΑ είσαι, αυτουνού του μακακοκύπριου του Κωνσταντίνου και της αλληνής, του θηλυκού ζόμπι της Ζευγώλη; Φιγούρες cult. Σκέψου, τον Κωνσταντίνου υψηλόβαθμο στέλεχος της μουσουλμανικής κοινότητας μού τον αποκάλεσε "μεγάλο μακάκα". Φοβερή και η αισθητική που είχαν τα περίπτερα του ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις εκλογές. Σαν τις παράγκες που πουλάνε φρούτα και λαχανικά στους επαρχιακούς δρόμους.
        Οι άνθρωποι είναι για θεματικό πάρκο.

        • Edo avatar
          Edo @ Μάρκο Τ 19/11/2009 03:14:59

          @Μάρκο Τ

          Για τα περί Ανταρσυα, τι να πώ. καλά από όλα όσα είπαμε αυτό κατάλαβες;

          @Μάρκο Τ
          Καλά, τα πιστοποιητικά πατριωτισμού θα βγάλουμε τώρα; Εν πάση περιπτώσει.
          Και μενα οι παπούδες μου, ο ένας εκτελέστηκε από τους γερμανούς και ο άλλος από τους χίτες. τα παιδιά και του μεν και του δε, είχαν βγεί στο κλαρί της αντίστασης. Το παιδί του πρώτου στη συνέχεια, εκτελέστηκε από το εμφυλιακό στρατοδικείο. Τα άλλα βγήκαν από τις φυλακές και τις εξορίες το ‘60. Τι λες λοιπόν;

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Edo 19/11/2009 03:07:16

        Σωστά, η Αθήνα είναι και βρώμικη και δεν μπορείς να περπατήσεις στα πεζοδρόμια, αφού είτε μηχανάκια έχει επάνω, είτε κουρελούδες που πουλάνε λαθραία πραμάτεια οι λαθρομετανάστες. Εγώ λέω να τα απομακρύνουμε όλα αυτά και να καθαρίσει λίγο η πόλη. Συμφωνείς; (ρητορικό το ερώτημα).

        • Edo avatar
          Edo @ Μάρκο Τ 19/11/2009 03:12:12

          @Μάρκο Τ
          περισσότερο ενοχλούν τα ιχ που είναι στα πεζοδρόμια και στους δρόμους παρά τα κιλίμια και πολύ περισσότερο οι μηχανές. Σύμφωνοι λοιπόν, σκούπα... και στους μισούς "αθηναίους" επίσης που ναι εδω

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 19/11/2009 03:18:51

          Ναι δεν έχω αντίρρηση, και ΙΧ και μηχανάκια και οι φίλοι σου οι λαθραίοι, σκούπα σε όλα! Σε όλα όμως, όχι εξαιρέσεις για "κατατρεγμένους" μετανάστες...
          Εγώ με το Μετρό πηγαίνω στο Κέντρο, έτσι κι αλλιώς, στάνταρ.

        • Edo avatar
          Edo @ Μάρκο Τ 19/11/2009 03:21:29

          Και θα αφήσεις τον άμοιρι ελληνικό αντρικό πληθυσμο χωρίς λευκή-μαύρη σάρκα μετανάστριας βρε Μάρκο; 'Η αυτές θα τις αφήσουμε και θα διώξουμε μόνο τους άντρες;

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 19/11/2009 03:28:51

          Εγώ είπα να πάρουν δρόμο όλα, ήμουν σαφής.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 19/11/2009 03:30:42

          Ασε που πολύς λευκός ανδρικός πληθυσμός γουστάρει αρσενική σκούρα λαθραία σάρκα, πού το πας αυτό; Κάνουν χρυσές δουλειές κάτι Πάκηδες (δεν εννοώ τον Παυλόπουλο).

  8. smd avatar
    smd 19/11/2009 03:01:16

    απλυτοι για ποιο λογο ωρυεστε?
    Δεν τον καταλαβαινω?...τι θελετε να μας πειτε? οτι ειστε δημοκρατες?
    επαναστατες? θα μας σωσετε απο τον αδικο καπιταλισμο?
    ελα παιδακια, υπνο και breakfast αυριο πρωι με ποστακια στο indymedia
    τον πνευματικο σας πατερουλη.
    βρε αχορταγοι που ειστε...
    κατακλυσατε τα ΒΠ, στειλατε τα παιδια σας εν Λονδινω, κι ακομα μας ασχολειστε μ εμας τους απλους αστους, νυν μη προνομιουχους???
    αχ βρε Ανδρεα. Δεν ειναι οτι μας εβαλες μεσα αλλα να κανεις κι ολους
    τους μη προνομιουχους διεθνιστες με πισινα, αυτο ηταν ασυγχωρητο...

  9. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/11/2009 03:08:46

    Aμα θές ΄επανάσταση΄δι΄αντιπροσώπου και μάλιστα τέτοιας υποστάθμης,λυπάμαι αλλά δεν με αφορά.
    Σαν τα άλλα τα καλοπαιδα που έκαψαν τον συρμό τής Κηφισιάς και στίς προκηρύξεις τους έγραφαν γιά τούς ΄κοιμισμένους εργαζόμενους΄.
    Αν θεωρείς πώς ετσι ΄ξυπνάει΄ο κόσμος, γνώμη σου μέν,αλλά δεν τη ασπάζομαι..
    Το δέντρο και το κάθε δέντρο είναι μιά παπαριά ,οπως και η αντίστοιχη πραξη των ΄επαναστατών΄..
    Μεγάλο μέρος τών κειμένων τού Indymedia εκφράζει μικροαστικό μίσος και παραπέμπει σέ φασιστικές απόψεις..
    ΄Αριστερός΄ πού μισεί γενικώς και τυφλά ,μόνον αριστερός δέν είναι..

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Σπύρος 19/11/2009 03:15:32

      Πέρυσι, όταν τα μπαχαλοβλαμένα είχαν κάψει το δέντρο, είχα πει ότι κακώς έκανε ο Δήμος και το αντικατέστησε. Επρεπε να το είχε αφήσει εκεί το ρημάδι, μνημείο αριστερής επαναστατικότητας.
      Αλλά ο χλεχλές ο Κακλαμάνης ήθελε να βάλει καινούριο και έβαλε και ο άλλος χλεχλές, ο Παυλόπουλος, ΜΑΤ να φυλάνε το δέντρο και τον Αη Βασίλη! Τέτοια ξεφτίλα. Και νόμιζαν ότι πήγαιναν κόντρα στους καμμένους χουλιγκάνους του ΣΥΡΙΖΑ και των διαφόρων γκρουπούσκουλων που ξυπνούν στις 2 το μεσημέρι να πάνε για καφέ και το παίζουν "επαναστάτες".

    • Edo avatar
      Edo @ Σπύρος 19/11/2009 03:17:03

      Σωστά τα περισσότερα

  10. ambrosiac avatar
    ambrosiac 19/11/2009 03:27:03

    Τους ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ τους ανθρωπους. Τους απειλουν. Θα σε καθαρισουμε, εσενα, τη γυναικα σου, τα παιδια σου.

    Γι' αυτο δεν λενε κιχ για τους "αντεξουσιαστες". Γι' αυτο "δεν ξερουν" για τα μπιντονια βενζινη στα υπογεια του Γκινη.

    Ο σωστος ομως σε τετοια περιπτωση παραιτειται. Δεν κανει παπαροδηλωσεις.

    Ντρεπομαι για το σχολειο μου.

  11. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/11/2009 03:35:33

    Nά υποθέσω πώς το Σαββατο οι Ιοί θα έχουν κύριο θέμα τήν ΄απόπειρα φίμωσης΄τού ΄δημοκρατικού΄Ιndymedia.............................

  12. Τόπος αλλού avatar
    Τόπος αλλού 19/11/2009 09:39:11

    Εκτός από τον φασισμό του κακού υπάρχει και ο φασισμός του καλού.
    Η επανάσταση και ο φασισμός είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος: της απολυτοποίησης του εγώ. Και τα δύο αγγίζουν τα όρια του μεσσιανισμού: διεκδικούν τη μοναδική αλήθεια που σώζει. Για το λόγο αυτό, οι φασίστες βαφτίζονται επαναστάτες και οι επαναστάτες, συνήθως, είναι οι απόλυτοι φασίστες.
    Δεν είναι να απορεί κανείς με την όσμωση που υπάρχει στις μέρες μας, μεταξύ πρώην ακροαριστερών, αριστερών, πατριωτών και ακροδεξιών

  13. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 19/11/2009 09:54:32

    Εσείς πού ζείτε στήν Αθήνα,Θεσσαλονίκη,κ.λ.π.έχετε καταλάβει ότι οί δρομοι πού σκοτώνουν,οί αποχετεύσεις πού φράζουν,οί καμινάδες πού μολύνουν κ.λ.π. φέρουν υπογραφές τών παιδιών μας πού πήραν πτυχία από τέτοιους "Ακαδημαικούς δασκάλους"

  14. Σαος avatar
    Σαος 19/11/2009 10:19:37

    @Βραχυκέφαλος
    Καλά, τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι, γενικότερα, για τον βίλλον (που λένε και οι κυπραίοι)!

  15. dkfar avatar
    dkfar 19/11/2009 11:08:38

    Τι ενδιαφέρον νάχει ένα σάιτ που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε δεξιών πεποιθήσεων πολίτες να κουβεντιάζει για το δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης αντιεξουσιαστών ή αναρχικών; Το σίγουρο είναι ότι δεν σας πέφτει λόγος και το επίσης σίγουρο ότι δεν θα σας ρωτήσουν. Και βέβαια το δικαίωμα αυτό δεν μπαίνει σε ψηφοφορίες πλειοψηφίας, αν έχουν δικαίωμα έκφρασης οι αναρχικοί, οι κουμμουνιστές, οι ομοφιλόφυλλοι, οι μειονότητες. Τάχει λύσει το Σύνταγμα αυτά, όσο και αν διαμαρτύρονται τα φασιστάκια του ΛΑΟΣ κλπ. Αν πάλι το, υποκριτικό, ερώτημα είναι αν έχουν το δικαίωμα αυτό χρησιμοποιώντας τους server του ΕΜΠ απαντήθηκε από τον πρύτανη και την υπουργό παιδείας.

  16. tiramola avatar
    tiramola 19/11/2009 12:19:46

    Πολύ καλά έκανε η πρυτανία και δεν κατέβασε το indymedia.
    Είναι από τις λίγες ιστοσελίδες πραγματικά ανεξάρτητες.Κανένα σχόλιο δεν κόβεται.Όλες οι πολιτικές αποχρώσεις φιλοξενούνται.
    Από την άκρα δεξιά μέχρι την άκρα αριστερα.
    Και όπως πάει το πράγμα θα μείνει στο τέλος η μοναδική ιστοσελίδα που δεν θα χρωστάει σε κανένα.
    Η συντριπτική πλειοψηφία των άλλων πολιτικών ιστοσελίδων αν όχι τώρα στο προσεχές μέλλον θα δεθεί στο άρμα κάποιου πολιτικού ή επιχειρηματία.
    Το βλέπουμε ήδη να συμβαίνει...
    Οι κανόνες της αγοράς και στο διαδύκτιο.
    Όταν η ενημέρωση γίνεται επάγγελμα παύει να είναι ανεξάρτητη και είναι κατευθυνόμενη ανάλογα με τα συμφέροντα του σπόνσορα.
    Όλοι δεν καταγγέλετε τις πιέσεις των νταβατζήδων που εξασκούνται από τα μέσα που διαθέτουν?
    Μην γίνεται κομπάρσοι στο θέατρο της ενημέρωσης...

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ tiramola 19/11/2009 22:26:30

      Χα χα χάαα!

      Μπράβο σου ρε Τιραμόλα!
      Μέκανες να γελάσω με την καρδιά μου!
      Έξοχο κείμενο!
      Η αλήθεια είναι οτι τα "παιδιά" αυτά,
      δεν έχουν σπόνσορες...μόνο χορηγούς!
      Χαχαχα χου χούιιιιι!

  17. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/11/2009 14:40:55

    Ανεξαρτητο το Indyemedia/....Xεχε...Μια ματιά στούς ΄Χορηγούς΄του αρκεί.
    Σιγά μην μας βγει η φασιστοσελίδα ως η μεγάλη ανεξάρτητη προοπτική ενημέρωσης τού ΄μέλλοντος΄..
    Αμα γινει αυτό απλά θάχουν μεινει μονοι τους στον Πλανήτη.

  18. παύλος avatar
    παύλος 19/11/2009 15:01:17

    Φίλε tiramola δεν πρέπει να έχεις μπει ποτέ στο indymedia, μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί ή άγνοια σου και η κατά τα άλλα αστεία άποψη σου που ακολουθεί.

    "Είναι από τις λίγες ιστοσελίδες πραγματικά ανεξάρτητες.Κανένα σχόλιο δεν κόβεται.Όλες οι πολιτικές αποχρώσεις φιλοξενούνται"

    Έλεος δηλαδή !!!!!. Γιατί δεν δοκιμάζεις να βάλεις ένα post με το οποίο να έρχεσαι σε αντίθεση με τις "δημοκρατικότατες" πρακτικές του σπασίματος μαγαζιών, καψίματος βιβλιοπωλείων κλπ και γενικότερα επιθετικότητας κατά οποιασδήποτε αντίθετης άποψης (κοινώς ναζισμός) ? Για δοκίμασε και θα δεις σε πόσα δευτερόλεπτα θα έχει κατέβει το post σου, αν ανέβει ,ποτέ. Mιλάμε για την απόλυτη λογοκρισία όπου όχι μόνο αφαιρούνται διαφωνούντες απόψεις αλλά και ολόκληρα threads όπως για παράδειγμα αυτό που είχε ανοιχτεί μετά το σπάσιμο bar στα Eξάρχεια από "δημοκράτες'" αναρχοάπλυτους επειδή το μαγαζί είχε μέσα ομοφυλλόφιλους. Ένα ολόκληρο thread με πάνω από 50 posts εξαφανίστηκε εν μία νυκτί καθώς θα έπρεπε να ξεχαστεί άμεσα...Kαι θα μπορούσα να σου αναφέρω δεκάδες παραδείγματα. H λειτουργία του indymedia έχει ταυτιστεί με τη σταλινικού τύπου λογοκρισία και ουδεμία σχέση έχει με οποιαδήποτε δήθεν ανεξάρτητη πληροφόρηση.

    Eπίσης είναι πραγματικά αξιέπαινη η προσπάθεια όλων να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη και να μεταθέσουν το θέμα σε μία δήθεν προστασία της ελεύθερίας της διακίνησης ιδεών. Bασικά το μόνο μέρος στην Eλλάδα όπου δεν υπάρχει ελεύθερη διακίνηση ιδεών και επικρατεί η τρομοκρατία και ο φασισμός των άθλιων μειοψηφιών είναι τα Eλληνικά Πανεπιστήμια. Kαι επίσης το διακύβευμα της ποινικής δίωξης δεν αφορά την ύπαρξη της συγκεκριμένης ιστοσελίδας αυτής καθεαυτής αλλά της παράνομης φιλοξενίας/χρηματοδότησης της από τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες χωρίς την έγκριση τους. Oι "επαναστάτες" της δεκάρας του indymedia έχουν το δικαίωμα να ανεβάσουν τη σελίδα τους σε δικό τους server, να πληρώνουν οι ίδιοι γι' αυτό και βέβαια να ισχύει για αυτήν την ιστοσελίδα ό,τι ισχύει και στη νομοθεσία για τα blogs. Έτσι γίνεται σε κάθε χώρα που θέλει να αποκαλείται δημοκρατική όσο και αν δεν αρέσει αυτό στους φασίστες του indymedia. Oπότε όλες αυτές οι μπουρδολογίες που ακούγονται για ελεύθερη έκφραση και διακίνιση ιδεών , όπως μπορείτε να καταλάβετε είναι για τα σκουπίδια μιας και πρόκειται περί αθλίας γκεμπελικής προπαγάνδας.

    Aπορίας άξιον είναι το πως οι "επαναστάτες" των βορείων προσατίων που μάχονται για την κατάλυση του κράτους, φιλοξενούνται από κρατικό server.Tόσο πολύ σέβονται τον εαυτό τους...

  19. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 19/11/2009 17:06:35

    Το γύρισαν σε πολιτικές διώξεις και ελευθερία του λόγου... μα καλά ποιος τους είπε ότι ο εισαγγελαίας αν πρέπει να κλείσει η όχι η ταμπακέρα είναι αν πρέπει να είναι δωρεάν στους σέρβερ του πολυτεχνείου και αν μπορούν να φιλοξενούν αυτοί οι χώροι τέτοιου είδους θεματολογίας σελίδες. Αν μπορεί να είναι εκεί το ιντιμιντια τότε να πάνε και όλες οι ιστοσελίδες των κομμάτων στους σερβερ του πολυτεχνείου.

    Άλλη μια απόδειξη το πόσο κωλοχανεία είναι τα ΑΕΙ ΤΕΙ της χώρας που ελέγχονται από κάτι αριστερούληδες σαν και του λόγου τους. Ιδιωτικά πανεπηστήμια εδώ και τώρα να βρουν δουλειά και άλλοι Ελληνες καθηγητές και να τελιώνουμε με μια από τις ποιο σκληρές συνομοταξίες που διοικούν τα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

    • dkfar avatar
      dkfar @ «Κασσάνδρα» 19/11/2009 18:41:14

      Να πάνε και τα άλλα κόμματα; Μα τι λέτε; Με τόση επιχορήγηση από το κράτος, χορηγίες πλούσιες από siemens και άλλες μεγάλες εταιρείες με πακτωλό χρημάτων από μίζες και να πάνε και για τσάμπα server; Τι θα πει ο κόσμος;

  20. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/11/2009 22:08:29

    Αυτά που γραφεις τά πρεσβευει το δεξιό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα σου??
    Γιατί αν δεν τα πρεσβευει-οτι ειναι ανεξαρτητη ιστοσελιδα-πηγαινε καλύτερα να γραφτείς σε κανα μπαχαλάδικο γιατί μάλον λαθος χώρο διάλεξες ή μας δουλευεις ψιλό γαζί τοσο καιρό.
    Α και αν θυμάσαι:To ΠΑΣΟΚ τις κέρδισε τις εκλογές..Δεν χρειαζεται να ψαρευεις ακομα σε θολά νερά ..Γινατε κυβέρνηση.
    Ακου ανεξάρτητη ιστοσελίδα τά φασισταριά..Μόνον ο Ρωχάμης δεν γράφει εκεί μέσα και αυτό δεν ειναι βεβαιο....
    @Tiramola..

    • tiramola avatar
      tiramola @ Σπύρος 19/11/2009 22:41:14

      @Σπύρος
      Καλύπτομαι πλήρως από την απάντηση της πρυτανίας και της υπουργού παιδείας.

      Το ανωτέρω ισχύει και για τον γελαδερό αστροκαλόγερο...

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ tiramola 19/11/2009 22:58:07

        Να χαιρομαστε την πρυτανεια και την Υπουργο Παιδειας...

  21. παύλος avatar
    παύλος 20/11/2009 14:07:14

    Tελικά όντως καλά κάνουν και τους χτίζουν στα γραφεία τους ή τους πλακώνουν στο ξύλο μέσα στις αίθουσες. Eίναι τόσο γελοία και φοβισμένα ανθρωπάκια που έχουν καταντήσει τα πανεπιστήμια μας αναρχοαπλυτο/ακροαριστερούς φασιστικούς πυρήνες επιβολής και τρομολαγνείας με πρώτα θύματα αυτούς τους ίδιους και κατόπιν μιλούν για "ελευθερία του λόγου και διακίνησης ιδεών".

    Oλόκληρη η κοινωνία γελάει μαζί τους παρά τις όποιες προσπάθειες της κας υπουργού να διαστρεβλώσει ακόμη περισσότερο την αλήθεια. Mάλλον για πολύ ηλίθιο περνούν τον ελληνικό λαό.

    Kύριοι, η "δήθεν ελευθερία του λόγου και διακίνησης ιδεών" που βασίζεται στο "πλακώνουμε στο ξύλο και καταστρέφουμε την περιουσία όποιου τολμά και διαφωνεί μαζί μας" μάλλον μας βρίσκει αντίθετους. Eίναι πραγματικά τουλάχιστον γελοίο να προσπαθείς να αποδείξεις ότι μάχεσαι τον φασισμό όταν ταυτόχρονα ενεργείς και πράττεις ως μέγας χιτλεροφασίστας. Aς απομονώσουμε επιτέλους τον κόκκινο φασισμό και ας τον στείλουμε εκεί που του αξίζει.

    • dkfar avatar
      dkfar @ παύλος 20/11/2009 14:31:58

      Σε καμιά Γυάρο, Μακρόνησο ίσως; Ή να τους πνίγατε στο Αιγαίο να ησυχάσετε μιά και καλή; Είναι λυπηρό να δίνει το ΛΑΟΣ τα όρια της ανεκτικότητας των συντηρητικών. Φρόνιμο θα ήταν να ξεχωρίσετε από τους φασίστες.

  22. παύλος avatar
    παύλος 20/11/2009 15:22:06

    Όταν τα επιχειρήματα τελειώνουν πιπιλάμε την ίδια καραμέλα, τι να γίνει, κάτι πρέπει να πείτε και σεις, έστω και αν με τις συγκεκριμένες μπουρδολογίες απαξιώνετε περισσότερο τις θέσεις σας.

    Eυτυχώς ο ελληνικός λαός - που δεν είναι τόσο ηλίθιος όσο νομίζουν κάποιοι - μπορεί και αναγνωρίζει από που προέρχονται οι βάναυσες και φασιστικές συμπεριφορές και γι' αυτό τις καταδικάζει. Mπορεί και λαμβάνει θέση απέναντι στον "κόκκινο φασισμό" που μέσω του "πλακώνουμε στο ξύλο και καταστρέφουμε την περιουσία όποιου τολμά και διαφωνεί μαζί μας” στοχεύουν στη βίαιη επιβολή ιδεών από οικτρές μειοψηφίες εις βάρος συντριπτικών πλειοψηφιών, με όπλο τη βία και την τρομοκρατία, και λυμαίνονται τα πανεπιστήμια με την ανοχή ή το φόβο "πρυτάνεων" που ντροπιάζουν τη θέση τους. Eυτυχώς έχουμε ακόμη δημοκρατία παρά τις προσπάθειες κάποιων να την καταλύσουν και να την αντικαταστήσουν με τη βαρβαροκρατία, τη χαοκρατία και το δίκαιο του ισχυρού όπου θα μπορούν να ξυλοφορτώνουν και να καταστρέφουν πιο εύκολα πλέον τους όποιους διαφωνούντες. "Tο απάγαυσμα της δημοκρατίας και του ανθρωπισμού".

    Φίλε/η dkfar στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Άσε τον κόσμο να κρίνει ποιοί είναι οι φασίστες, είναι οφθαλμοφανές σε όλους πια...
    Aν βέβαια υπάρχει και κανα σοβαρό επιχείρημα να αντικρούσει πολλά και ενδιαφέροντα που έχουν γραφτεί θα ήταν ευπρόσδεκτο.

    • dkfar avatar
      dkfar @ παύλος 20/11/2009 20:24:38

      "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί"; επειδή υπερασπίστηκα το δικαίωμα του καθενός στην ελεύθερη έκφραση; Μάλλον έχεις ξεφύγει, εκτός και αν υπερασπίζεσαι τη δημοκρατικότητα του ΛΑΟΣ οπότε τι να πούμε; Μιλάμε άλλη γλώσσα.

  23. παύλος avatar
    παύλος 23/11/2009 13:32:00

    Φίλε/η dkfar, δεν μπορώ να καταλάβω την συνθηματολογική εμμονή σου σε κομματικές κατευθύνσεις και αρλούμπες τύπου "ελεύθερη έκφραση" κλπ κλπ.

    Aν διαβάσεις παραπάνω (όχι μόνο τα δικά μου post) θα δεις ένα σωρό σοβαρών επιχειρημάτων που αν μη τι άλλο αποδεικνύουν το ποιοί είναι οι φασίστες και το ασυμβίβαστο ελεύθερης έκφρασης και indymedia (εδώ γελάνε). Aντί λοιπόν να διαβάσεις προσεχτικά όλα αυτά και να εκφράσεις την όποια άποψη σου με σοβαρά επιχειρήματα έτσι ώστε να γίνει διάλογος (δεν χρειάζεται απαραίτητα να συμφωνήσεις) , κάνεις απλά ότι δεν καταλαβαίνεις και επαναλαμβάνεις μπουρδολογίες για ΛAOΣ και δικαιώματα ελεύθερης έκφρασης και φασίστες....

    Aν πραγματικά σε ενδιαφέρει εποικοδομητικός διάλογος και όχι συνθηματολογία, περιμένω τις απόψεις σου επί ουσιωδών συγκεκριμένων θέσεων που έχουν αναφερθεί παραπάνω. Δεν στα επαναλαμβάνω, έξυπνος άνθρωπος φαίνεσαι, μπορείς να τα βρεις, αρκει να τα διαβάσεις.

    "και ναι - στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σκοινί" δηλαδή δεν μπορούν να μιλάνε για οποιαδήποτε μορφή φασισμού οι απανταχού υποστηρικτές του indymedia γιατί όπως έχει γραφτεί παραπάνω πεντακάθαρα από πολλούς αναγνώστες, το indymedia και ο αναρχικός/αντιεξουσιαστικός χώρος ασκεί τη μεγαλύτερη μορφή φασισμού στην κοινωνία μας σήμερα, μέσω της βίας, της λογοκρισίας και της προσπάθειας επιβολής των απόψεων του, μη αποδεχόμενος τα ουσιώση δημοκρατικά δικαιώματα των πολιτών περί ελεύθερης πολιτικής έκφρασης, ελεύθερης πολιτικής επιλογής κλπ κλπ, αρνούμενη να σεβαστεί τις απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας. Tόσο απλά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.