#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/11/2011 17:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν θα είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ οι "πέντε" που συνεργάστηκαν με το ΠΑΣΟΚ

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες δεν θα είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ όσοι κινήθηκαν ερήμην του κόμματος και του προέδρου του για να προωθήσουν κυβέρνηση συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ.

Πως έχει το θέμα:

Γράψαμε χθές, ότι την ώρα που ο Παπανδρέου έπεφτε και η κυβέρνηση του Μνημονίου γκρεμιζόταν ορισμένοι βουλευτές της ΝΔ έσπευσαν να δώσουν χείρα βοηθείας στο ΠΑΣΟΚ συζητώντας με στελέχη και βουλευτές του τον σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής ενότητας. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες στο γραφείο του προέδρου της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ντίνου Βρεττού, έγινε συνάντηση στην οποία συμμετείχαν μεταξύ άλλων η Βάσω Παπανδρέου και οι βουλευτές της ΝΔ Αρης Σπηλιωτόπουλος, Κωστής Χατζηδάκης, Κυριάκος Μητσοτάκης, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και Ευάγγελος Αντώναρος, με αντικείμενο την συγκρότηση "κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας".

Σήμερα, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Βρεττός, μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5 διαμήνυσε ότι εάν η προσπάθεια για συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής ενότητας δεν ευοδωθεί, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που συνυπέγραψαν χθες, Πέμπτη, το non paper που καλούσε τις ηγεσίες των δύο κομμάτων να προχωρήσουν σε αυτήν την κατεύθυνση, είναι έτοιμοι να «ξεπαγώσουν» την πρωτοβουλία τους,

Το κείμενο συντάχθηκε αρχικά από μερικούς βουλευτές της ΝΔ και εν συνεχεία υπεγράφη από 18 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, αποκάλυψε ο Ντίνος Βρεττός, ένας εκ των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που ανέλαβαν την πρωτοβουλία να συνεργαστούν με τους συναδέλφους τους της ΝΔ για την κίνηση αυτή.

Όπως είπε, χαρακτηριστικά, το θέμα ξεκίνησε από μια συζήτηση βουλευτών της ΝΔ έξω από το εντευκτήριο της Βουλής, οι οποίοι εξέφραζαν την άποψη ότι πρέπει να συγκροτηθεί κυβέρνηση εθνικής ενότητας. «Συμφώνησα με τους προβληματισμούς που εξέφραζαν και τους είπα πως αν το γράψετε, θα το συνυπογράψω και θα φέρω κι άλλους» ανέφερε ο κ. Βρεττός.

Την ώρα δηλαδή που όλοι οι βουλευτές της ΝΔ έπρεπε να είναι στοιχισμένοι στον αγώνα που δίνει η παράταξη για την σωτηρία της πατρίδας, ορισμένοι παίζουν προσωπικά και διαπλεκόμενα παιχνιδάκια.

Κατόπιν τούτου φαίνεται πως στην Συγγρού έχουν ήδη ληφθεί οι δέουσες αποφάσεις. Όσοι κινήθηκαν ερήμην της παράταξης και του Προέδρου της δεν θα είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές

Διαβάστε και το κείμενο της "πρωτοβουλίας":

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 04/11/2011 13:48:56

    +1000 Και όχι μόνο της παράταξης αλλά όλης της χώρας.

  2. Tassos avatar
    Tassos 04/11/2011 13:49:41

    Δώσε το όνομά του. Βάζω το σαπούνι (σκοινί δεν έχω).

  3. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 04/11/2011 13:50:41

    .....ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ Ο "ΚΟΥΛΗΣ" ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΕ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ...ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 04/11/2011 14:30:25

      Ο εκτυπωτής που τυπώθηκε άραγε τι μάρκα είναι;

      • Heaven avatar
        Heaven @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 16:21:34

        Heidelberg

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 18:59:53

        Siemens!!!!

        • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
          "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Ραβινος 04/11/2011 19:11:35

          Μαρτυριάρη!

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 13:04:22

        Αν υποπτεύεσαι Φαήλε, ότι ο εκτυπωτής είναι SIEMENS, πολύ φοβάμαι ότι είσαι καχύποπτος, κακοπροαίρετος και πρέπει να αυτομαστιγωθείς πάραυτα, ζητώντας ταυτόχρονα συγνώμη από την ...αγία οικογένεια...

      • Αχθος Αρουρης avatar
        Αχθος Αρουρης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 15:04:16

        Α ρε Φαηλο, οι παρεμβασεις σου ειναι καταλυτικες...

  4. ΜΠ avatar
    ΜΠ 04/11/2011 13:51:06

    Διαγραφή εδώ και τώρα. Όχι λόγια, ΕΡΓΑ. Επιτέλους να μπουν στη γωνία όλοι αυτοί και να γίνει ξεσκαρτάρισμα. Ας πάνε στης Ντόρας το τσαρδί. Αι σ....ρ!!!!!!

  5. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/11/2011 13:52:27

    Δεν είχαν αρχηγό αυτοί οι βουλευτές μας για να του πουν τις προτάσεις τους;
    Επρεπε να συναντηθούν με τη .. Βασω;

  6. asterix avatar
    asterix 04/11/2011 13:53:57

    άστους να κάνουν όπως νομίζουν. Να πέσουν και επισήμως οι μάσκες. Ούτως ή άλλως είναι τελειωμένοι αυτοί. Θα τους διαγράψει και δεν θα ανοίξει και μύτη! Γιατί είναι και αλλού τα άτομα...Τί νομίζουν ότι αν τους διαγράψει ο Σαμαράς, θα πέσει η κυβέρνησή του?
    Στο κάτω κάτω η συνεισφορά τους στον σημερινό αγώνα της ΝΔ είναι σχεδόν μηδαμινή.
    Εδώ πάει το σοφό: Τί είχαμε? Τί χάσαμε?
    Στο καλό και ας μην μας γράφουν, παρακαλώ πολύ

    • Ratca avatar
      Ratca @ asterix 04/11/2011 14:39:29

      Θα τους διαγράψει ομως;

    • Μara avatar
      Μara @ asterix 04/11/2011 18:39:57

      Mην σου πώ ότι θα κερδίσει κιόλας!

  7. Lampros avatar
    Lampros 04/11/2011 13:54:55

    Αυτές οι πρτωτοβουλίες ειναι καλοδεχούμενες.
    θα λύσουν τα χέρια του Σαμαρά απο βαρίδια. Σιγα, έχασε η Βενετιά βελόνι με αυτούς

  8. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/11/2011 13:56:39

    Α ρε Κούλη, άνθρωπος δεν γίνεσαι...εκεί στην αποστασία. Στο καλό εσύ και ο συρφετός σου.

  9. Quid avatar
    Quid 04/11/2011 13:58:58

    Αγαπητοί, μην μας διαφεύγει ότι το σημαντικότερο όνομα ανάμεσα στα πέντε δεν είναι των γνωστών υπόπτων, αλλά αυτό του κου. Αντώναρου!

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ Quid 04/11/2011 14:14:47

      Αν νομίζεις και υπαινίσεσαι ότι υπάρχει πίσω από τον Αντώναρο δάκτυλος του Κώστα Καραμανλή, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Δεν είναι ο Κώστας Καραμανλής πολιτικά αφελής και το κυριότερο, είναι ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ και το έχει αποδείξει. Λίγο έλειψε μάλιστα, σύμφωνα με τα ''ΕΠΙΚΑΙΡΑ'', να πληρώσει τον Πατριωτισμό του με την ίδια του την ζωή.

      • Quid avatar
        Quid @ Ίωνας 04/11/2011 14:26:09

        Προφανώς αγνοείτε ότι υπάρχει και σχετικό ρεπορτάζ του protothema, που αναφέρει ακριβώς ότι συμφωνεί και ο κος. Καραμανλής με την κυβέρνηση "εθνικής σωτηρίας". Ισχυρή ένδειξη επιβεβαιωτική αυτού του ρεπορτάζ είναι το ΓΕΓΟΝΟΣ της παρουσίας του κυρίου Αντώναρου μεταξύ των "πέντε". Συνεπώς, δεν είμαι εγώ που το νομίζω ή το υπανίσσομαι.

        Σαφώς και προτιμώ να έχετε δίκαιο εσείς και να είναι αληθινός πατριώτης ο κύριος Καραμανλής, όμως τα φαινόμενα λένε ότι οι πιθανότητες είναι άνω του 90% να μην έχετε δίκαιο εσείς. Τα φαινομένα, βέβαια, απατούν πολλές φορές και μακάρι για όλους μας να απατούν και αυτή τη φορά.

        Όσο για το παρελθόν, και ο κος. Παπούλιας υπήρξε αντάρτης στα 15 του, αλλά αυτό δεν αθωώνει τη στήριξη του Μνημονίου σήμερα.

        Το θέμα είναι να μην είναι αλήθεια αυτή η έντονη υποψία που επικρεμάται πάνω από τον κο. Καραμανλή. Διότι, αν είναι αλήθεια, τότε...

        Τότε τα παιχνίδι παίζεται με όρους πολύ πιο βίαιους εις βάρος της χώρας μας από ό,τι θα μπορούσαμε να φανταστούμε.

        Δεν ωφελεί να κλείνουμε τα μάτια και, εάν είναι αλήθεια η εμπλοκή του κου. Καραμανλή, η μόνη διέξοδος για τον κο. Σαμαρά είναι να τον εκθέσει στα μάτια της παράταξης ως αποστάτη.

        ΑΝ είναι αλήθεια.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Quid 04/11/2011 14:28:46

          Το να μπερδεύεις τον Καραμανλή με τον Αντώναρο, είναι μην πω τι...

          • Quid avatar
            Quid @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 15:02:50

            Αγαπητέ κύριε Κρανιδιώτη,

            Δηλαδή έχω άδικο; Μακάρι. Εύχομαι να γνωρίζετε κάτι περισσότερο από εμένα.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Quid 04/11/2011 15:07:19

            Για τον Καραμανλή είμαι βέβαιος ότι έχεις άδικο.

        • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
          "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ Quid 04/11/2011 19:14:06

          Τίνος είναι το "ρεπορτάζ" είπες;
          "Πρώτο Θέμα";
          Ά, καλά! Ησύχασα!

    • seven avatar
      seven @ Quid 04/11/2011 18:08:15

      Σωστόοοοοοος !!!!!

  10. Κάποιος avatar
    Κάποιος 04/11/2011 14:05:24

    Είναι εμφανές ότι η χώρα είναι ουσιαστικά ακυβέρνητη.
    Οποιαδήποτε πρωτοβουλία να συσταθεί κυβερνητικό σχήμα, είτε απλά με αντικατάσταση του ΓΑΠ στην πρωθυπουργία, είτε με διαπαραταξιακές υπόγειες κινήσεις τύπου non paper, είτε με οικουμενικές τύπου φρανκενστάιν καθώς και οποιεσδήποτε κινήσεις για ψήφιση διεθνών συμβάσεων, πριν ο λαός αποφασίσει με εθνικές εκλογές ποια παράταξη και ποιο πολιτικό πρόγραμμα τον αντιπροσωπεύει, αποτελούν δημοκρατική εκτροπή και κοινοβουλευτικό πραξικόπημα.

    Ήρθε η ώρα ο λαός να αποφασίσει για το μέλλον του με δημοκρατικές εκλογές.
    Όλα τα άλλα πολιτικά και κομματικά μαγειρέματα είναι εκ του πονηρού.

  11. Censoras avatar
    Censoras 04/11/2011 14:15:36

    Όλα τα ονόματα δώστε μας να ξέρουμε ποιούς θα ξαναψηφίσουμε και ποιούς ΟΧΙ

    • monroe avatar
      monroe @ Censoras 04/11/2011 16:25:38

      νομιζεις οτι τωρα πια θα τους κατεβασει υποψηφιους;

  12. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ 04/11/2011 14:16:05

    Με αυτά που γράφουν στην επιστολή δεν διαφωνώ, μόνο που έπρεπε να ενημερώσουν τον πρόεδρο πρώτα..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ 04/11/2011 14:37:31

      Το δημοψήφισμα ακυρώθηκε.
      Ο Αντώνης Σαμαράς εγγυήθηκε την ευρωπαϊκή θέση της χώρας.
      Ζήτησε παραίτηση του Παπανδρέου, μεταβατική κυβέρνηση (=υπηρεσιακή στην ουσία), από μη πολιτικά πρόσωπα υποδειχθησόμενα από τον ΠτΔ, που θα φέρει την συμφωνία για επικύρωση, θα εκταμιεύσει την 6η δόση και θα οδηγήσει την χώρα σε λίγες εβδομάδες σε εκλογές.
      Άρα τι νόημα είχε αυτή η παρασυναγωγή σε "πράσινο" γραφείο;
      Ο Σαμαράς δεν θέλει συγκυβέρνηση αλλά θα "ενημερώσουν" και θα συζητήσουν γι' αυτό οι αροκυριακοκούληδες κι ο ... Αντώναρος; "Εθνικοί σωτήρες" σινιέ. Τέλος πάντων άλλοι είναι αρμόδιοι για τέτοιες συμπεριφορές.

      • gynner avatar
        gynner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 14:47:22

        Εγώ μπορώ να ρωτήσω γιατί τέτοια λυσσαλέα άρνηση του Σαμαρά για το δημοψήφισμα;Τόσο σεβασμό τρέφει για τις δημοκρατικές διαδικασίες;Τόσο πολύ φοβάται την κρίση του Ελληνικού Λαού την ίδια στιγμή που την επικαλείται για να κυβερνήσει;Κριμα.......

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ gynner 04/11/2011 14:53:17

          Αν ο ΓΑΠ έστηνε δημοψήφισμα με ερώτημα " 2 και 2 κάνει 4 ,ναι ή όχι?" ,ο λαός με την οργή που έχει θα ψήφιζε όχι!

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 15:17:47

            +100000000

          • sofia or8h avatar
            sofia or8h @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 18:02:38

            Τώρα το κατάλαβες?gynner
            Σε ενα υποθετικό ερώτημα Δραχμή η ευρώ? ολοι θα ψηφίζαμε δραχμή απο αντίδραση στην κυβέρνηση και θα βγάζαμε τα ματια μας μόνοι μας.
            Αυτά

      • aptoitos avatar
        aptoitos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/11/2011 12:27:45

        H παρεμβαση εγινε ΠΡΙΝ κάνει τη δηλωση ο Σαμαρας ότι δέχεται την συνεργασία. Και τελικως αυτο που συμφωνηθηκε και θέλει σημερα η ΝΔ δεν ειναι πολύ διαφορετικό από αυτό που προτειναν οι 5.
        Αρα, αντι να ψεγετε αυτους που επραξαν το αυτονοητο, να ψέξετε την ηγεσία που κινείται στο δικό της συμπαν και με τους δικους της ρυθμούς, χωρίς να παρει χαμπάρι το κλίμα που ειχε δημιουργηθει σε εσωτερικό και εξωτερικό.

  13. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 04/11/2011 14:20:52

    Μαύρο και στους πέντε στις εκλογές.Έτσι θα καταλάβουν ποιός κάνει κουμάντο. Άν οι Νεοδημοκράτες τους ξαναεκλέξουμε τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 14:26:32

    Βρε, βρε κάτι σωτήρες με βαρέα ένσημα σε πάρτυ, κολλητοί συμμαθητών της οικογενείας και ανταύγειες.
    Αρμόδιο μόνο το υπό τον κ. Τραγάκη όργανο.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 14:38:31

      Έχω υπ όψη μου και άλλα όργανα στα οποια πρεπει να γραφτουν οι εν λόγω σωτήρες. Να το γράψω ή θα κοπεί?

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 19:10:03

      Εθνική Παιδεία και ενίσχυση της εθνικής ταυτότητας με τέτοιους τύπους δεν γίνεται. Ήρθε ο καιρός για να προχωρήσει απερίσπαστη η Παράταξη.

  15. Βρούτος avatar
    Βρούτος 04/11/2011 14:38:10

    Χωρίς καν να μπει κανείς στην ουσία, εξετάζοντας και μόνο από αισθητικής άποψης το κείμενο φαίνεται ότι στερείται σοβαρότητας. Κατ' αρχήν η γραμματοσειρά που επιλέξανε είναι κατάλληλη μόνο για προσκλήσεις σε παιδικά πάρτι και, γενικά, light περιεχόμενο. Έπειτα, υπάρχουν ορθογραφικά και συντακτικά λάθη αδικαιολόγητα για ένα κείμενο 150 λέξεων, τα σημεία υπ' αριθμόν 3 και 4 έχουν χάσει την στοίχιση τους, τα σημεία 1, 3 και 4 τελειώνουν με τελεία, το σημείο 2 όχι (γιατί?) κ.λπ. Προσωπικά αρνούμαι να πάρω στα σοβαρά ένα τέτοιο κείμενο. Το δε "άρδην" που βάλανε στην αρχή θυμίζει το "φύγε, φύγε από κοντά μου, ποταπέ" στην ελληνική ταινία με τον Βουτσά που έκανε ο Καλογήρου τον παραγωγό / σεναριογράφο.

  16. boanerges avatar
    boanerges 04/11/2011 14:52:19

    Αυτό που έπραξαν οι πέντε συνιστά ευθέως απόπειρα αποστασίας. Αν μάλιστα συνδυαστεί με τις δηλώσεις της Έλσας Παπαδημητρίου ένα εικοσιτετράωρο πριν ότι μπορεί να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στον Παπανδρέου, το σχέδιο προκύπτει ολοκληρωμένο (;).
    Και τι είναι αυτή η απειλή του Βρεττού σήμερα από το «Βήμα» περί «ξεπαγώματος της πρωτοβουλίας αν οι ηγεσίες δεν προχωρήσουν σ’ αυτή την κατεύθυνση»; Από πότε οι ομάδες των ελαχίστων και όχι οι πλειοψηφίες δίνουν γραμμή και προκαθορίζουν τις αποφάσεις της ηγεσίας- ειδικά όταν στην περίπτωση του Σαμαρά είναι εκλεγμένη από τις εκατοντάδες χιλιάδες μέλη του κόμματος τους;
    Η απειλή Βρεττού έχει σαφώς ευθεία βολή τον Σαμαρά που εδώ και ενάμιση χρόνο προσπαθούν να τον μπάσουν στο κάδρο της συνυπευθυνότητας καταστροφής της χώρας. Μήπως η κίνηση των πέντε την στιγμή που εκδηλώθηκε να έσωσε τον Παπανδρέου από το να τον ρίξουν οι δικοί του; Διότι αν συνέβη ΚΑΙ αυτό, συνιστά μια πράξη που αρχίζει από «π» και στρέφεται κατά της πατρίδας.
    Μήπως αυτή η κίνηση αποστασίας ανάγκασε τον Σαμαρά –προκειμένου να μην μπει η χώρα σε περιπέτειες- να συναινέσει σε μεταβατική κυβέρνηση με άμεσο στόχο τις εκλογές, αλλά με προηγούμενα την αποδοχή του πρόσφατου κουρέματος; Γι’ αυτό επανέρχεται σήμερα ο Βρεττός επισείοντας το ξεπάγωμα να μην χαθεί η ευκαιρία δέσμευσης του Σαμαρά;
    Η καταγγελία της αποστασίας από τον γόνο του Μητσοτάκη και τους ακόλουθούς του μερικές δεκαετίες μετά, θα έπρεπε ήδη να ηχεί παντού ανά την Ελλάδα.

  17. letta avatar
    letta 04/11/2011 15:07:01

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ. ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ. ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ. ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. ΘΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΟΛΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ, ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ. ΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ; ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.

  18. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 04/11/2011 15:33:44

    Πέρα από το θέμα της διαγρασής αποτελεί και μέγιστη ευθύνη των ψηφοφόρων της ΝΔ στις περιφεριές τους να ψηφίσουν σωστά και όχι με κριτήρια λάιφ στάιλ (βλέπε Άρης) ή κληρονομικότητας (βλέπε Κυρίακος) ή διορισμών (βλέπε Χατζηγάκης). Διότι όταν ο Κυριάκος και ο Άρης κονταρροχτυπιούνται για την πρώτη θέση στην Β΄Αθηνών δικαιούνται κατά κάποιο ποσοστό να πιστεύουν ότι εκφράζουν ένα τμήμα της ΝΔ με παρόμοιες ιδέες με αυτούς. Προσοχή λοιπόν στο ποιόν ψηφίζουμε και γιατί το ψηφίζουμε.

  19. dimsag avatar
    dimsag 04/11/2011 15:58:18

    Και γιατί να διαγραφεί όποιος θελήσει κάτι ποιο ευρύ από την μονοκομματική κυβέρνηση;;; Τι έχει γίνει μέχρι τώρα από αυτές; Γιατί να μην αναλάβει και ένας τεχνοκράτης;; Οι πολιτικοί έως σήμερα τα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Τους νοιάζει ΜΟΝΟ το πολιτικό τους συμφέρον. Επίσης, έστω ότι βγαίνει η Νέα Δημοκρατία. Δεν θα τηρήσει τους όρους του μνημονίου;; Και τα έσοδα πως θα τα βρει;; Πιστεύετε ότι θα πιάσει κανέναν (γιατί όλους δεν υπάρχει περίπτωση) μεγαλο-φοροφυγά;; Εγώ ΘΕΛΩ κυβέρνηση προσωπικοτήτων και ΟΧΙ πολιτικών...

  20. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 04/11/2011 16:00:26

    +1000000 και σ'εσένα!

  21. Σταμάτης avatar
    Σταμάτης 04/11/2011 16:54:32

    Λοιπόν ενώ βρισκόμαστε στην πιό κρίσιμη στιγμή της κορύφοσης του δράματος της πατρίδας μας και πρέπει η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στον σκληρό πυρήνα της Ευρώπης να είναι ενωμένη κάποιοι ονειρεύονται διαγραφές και ψάχνουν για θύματα. Κοινός εχθρός ειναι η παρανοική και προδοτική κυβέρνηση ΓΑΠ και όχι τα στελέχη της παράταξης. Αν αυτοί οι βουλευετές έσφαλαν δεν είναι σαφέστατα το θεμα μας. Αν δεν συνενωήθηκαν με τον πρόεδρο και πάλι δεν ειναι το θέμα μας. Τουλαχιστον όλων εμας που στηρίξαμε στηρίζουμε και θα στηριζουμε την παραταξη ανεξάρτητα ηγετών της παράταξης. Και ο σημερινός πρόεδρος πλήγωσε την παράταξη αλλά η παραταξη τον δέχτηκε και πάλι και τον ανέδειξε σαν προεδρό της. Καμία προσοχή δεν χρειάζεται στο ποιον θα ψηφιοσει ο κάθε ένας μας. Αν για κάτι ξεχωρίζει η παραταξή μας ειναι για το ότι σκεφτεται και δεν δρα με το χέρι στη τσέπι. Μείνεται ενωμένοι λοιπόν γιατί η διακυβερνηση της χωρας απο την παραταξή μας ειναι κοντά και μονο εύκολη δεν θα ειναι. Δεν περισεύει κανεις.Καλύτερα να σχολιασεται και να ασχοληθείτε αυτή τη στιγμή στο ότι ο Ομπάμα προσπαθεί να προκαταλάβει την παραταξή μας με την αναφορά στον προεδρό μας. Η καυτή πατάτα περνάει στα χέρια των ικανών και οχι του ανίκανου θίασου ΓΑΠ.

  22. ΜΠ avatar
    ΜΠ 04/11/2011 17:17:24

    @ Βρούτος: χαχαχαα :) και η Μάρθα Καραγιάννη ως "Κική Γκρέκα" !!!! Χαχαχαα

  23. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 04/11/2011 17:31:13

    ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΚΟΥΝΙΣΤΟΙ;;;;

  24. spiros avatar
    spiros 04/11/2011 17:38:38

    Επιβάλλεται άμεση διαγραφή μετά την ψήφο εμπιστοσύνης στην Βουλή. Δεν επιτρέπεται να εκμεταλλεύονται την θέση τους . Σήμερα με την κίνησή τους βρίσκονται σε πλήρη δυσαρμονία με την βάση της ΝΔ και επιπλέον με τον Ελληνικό Λαό. Την θέλουν την ξεφτίλα πρέπει να προχωρήσει ο Βρετός.

  25. Δικηγόρος avatar
    Δικηγόρος 04/11/2011 18:03:08

    Απορώ με τι στοιχεία κ. Κρανιδιώτη βγάζετε συμπέρασμα ότι οι βουλευτές αυτοί δεν θα είναι υποψήφιοι στις επόμενες εκλογές.

  26. blue nile avatar
    blue nile 04/11/2011 18:07:02

    Κάτι δεν κατάλαβα. Αυτό το ότι δεν θα είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ σημαίνει διαγραφή;

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ blue nile 05/11/2011 02:17:08

      Όχι βέβαια!
      Αναβάθμιση σημαίνει.

  27. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 04/11/2011 18:09:58

    Αυτό οι αχώνευτοι και ανεκδιήγητοι βουλευτές δεν πρέπει να διαγραφούν τώρα.
    Πρέπει να τους υποσχεθεί ο Σαμαράς ότι θα είναι στο ψηφοδέλτιο και την τελευταία μέρα που κλείνουν και κατατίθενται να είναι εκτός.
    ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ Β ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ...

  28. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 04/11/2011 18:16:07

    Οι ενεργούντες στο σκοτάδι ανήκουν στον Αδη. Θα τους φάει η μαρμάγκα.

  29. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 04/11/2011 18:17:23

    Και γιατί δεν έχουν διαγραφεί ακόμα; Για να μην δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στον ΓΑΠ Β';

  30. Υ. avatar
    Υ. 04/11/2011 18:39:21

    Το 'οτι ο Καραμανλής έχει όποτε χρειάζεται απ' ευθείας επικοινωνία με τον Σαμαρά, εκ των...,
    Για τους 4, όλοι τους ξέραμε και όλοι τους είχαμε κατατάξει, προ πολλού
    Αυτόν τον Αντώναρο όμως, που τον βρήκες βρε αγαπητέ Κώστα? Κακής κόπιας υπαλληλάκος είναι ο άνθρωπος

  31. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 04/11/2011 18:40:27

    τελειωσε τωρα με τους αδουλευτους και χωρις ενσημα ''παιδακια'' των αγορων.
    ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ.

  32. Αλέξης Παπάγος avatar
    Αλέξης Παπάγος 04/11/2011 18:59:46

    Φάκτορα, σε πάω στοίχημα ό,τι θες, πως τουλάχιστον οι 3 στους 5 αυτούς βουλευτές (γιατί μπορεί να συμβεί και κάτι άλλο στο μέλλον, που δεν θα συνδέεται με την κίνησή τους αυτή) ΘΑ ΕΙΝΑΙ υποψήφιοι στις εκλογές, και μάλιστα θα εκλεγούν ό,τι κι αν λες τώρα. Στοίχημα.

  33. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/11/2011 19:07:21

    Αυριο Σαββατο θα λαμψει σ'ολη του την μεγαλοπρεπεια το ''Της νυκτας τα καμωματα τα βλεπει η μερα και γελα ''.Υπομονη Πατριωτες θανει μακρα η νυκτα πρωτα θα βγει το χουι και μετα η ψυχη του ΓΑΠ.Τα σινιε παλληκαρια εχουν προ πολλου διαγραφει στην συνειδηση του κοσμου της ΝΔ .Ρωτηστε τους απο ποτε εχουν να κανουν εμφανιση ιδιως στην Β ! Αθηνων !

  34. Ηλίας avatar
    Ηλίας 04/11/2011 19:14:01

    Μπράβο. Τέλειο timing κιολας.
    Σαμαρα καθαρισε τους στεγνά, αυτοί πηγαίνουν στη νεα συμμαχικη κυβερνηση παπανδρεου, καθαριζει το κομμα απο ντορακια, και καθαρος απο ψευτοσυναινεσεις και τρωκτικα εντος του κομματος, πανισχυρος εκλεγεσαι στις επομενες εκλογες.

  35. apis22 avatar
    apis22 04/11/2011 20:47:35

    +1.000

  36. Ntinos avatar
    Ntinos 04/11/2011 22:34:29

    Σίγουρα δεν μπορεί να τους διαγράψει και αυτό διότι δεν δημοσιοποίησαν την επιστολή. Όμως, αυτή καθεαυτή η πράξη τους είναι κομματικά (και όχι πειθαρχικά) κολάσιμη, διότι επιχείρησαν κινούμενοι στην πλάτη του Α. Σαμαρά να συνεργαστούν και με το ΠΑΣΟΚ προκειμένου να του υποδείξουν τι πρέπει να κάνει. Αυτό και μόνο θα πρέπει να προβληματήσει αφενός τον Σαμαρά και αφετέρου τους νεοδημοκράτες ψηφοφόρους (όταν έρθει η ώρα) διότι φαίνεται κάποιοι να προετοιμάζουν πέμπτη φάλαγγα μέσα στη ΝΔ. Εμφανίστηκαν μαζί, ως καρκίνωμα.

  37. Πετρος Σκοτιδας avatar
    Πετρος Σκοτιδας 04/11/2011 22:42:19

    Τι κανει ο κος Αντωναρος στο σκάι;
    Σχολιαζει για τη ΝΔ;

  38. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/11/2011 22:45:06

    "Δικηγόρε", προφανώς δεν απευθύνεσαι σε μένα, δεν το έγραψα εγώ αυτό σε σχόλιο μου. Μάλλον απευθύνεσαι στον Φάκτορα Χ, που έγραψε την ανάρτηση. Τί να σου πώ; Ρώτα τον. Πάντως έχω ακούσει ότι είναι ενορατικός και σαββατογεννημένος κι όπου ρίξει το μάτι του, χορτάρι δεν φυτρώνει.

  39. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 04/11/2011 23:49:23

    Όλοι είναι στη Β Αθηνας που αποδεικνύεται σφιγγοφωλιά. Ξεσκαρταρισμα στο ψηφοδέλτιο της μεγαλύτερης περιφέρειας της χώρας..

  40. Βασιλης Σταυρουλοπουλος avatar
    Βασιλης Σταυρουλοπουλος 05/11/2011 19:35:00

    oi βΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΣΥΝΟΜΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ !
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

  41. Dimitris avatar
    Dimitris 08/11/2011 13:39:19

    Γιατι να τιμωρηθούν? Δεν δικαιώθηκαν?

  42. KOSTIS avatar
    KOSTIS 14/12/2011 18:58:30

    Kαλά τα ΤΖΑΚΙΑ, είναι γνωστό που πάνε, αλλά οι υπόλοιποι τι ζητούν;;
    Θα την φάνε καξά στη ΜΑΠΑ τους!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.