19/06/2008 19:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν τα λεφτά ήταν για το κόμμα ή για τις τσέπες

Δεν θα αναφερθώ εκτενώς στους ισχυρισμούς του κ. Θ. Τσουκάτου ότι τα λεφτά της Ζήμενς ήταν για την προεκλογική εκστρατεία του ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές του 2000. Ούτε και στους ισχυρισμούς των κ. Σπ. Αυγερινού και Στ. Σουμάκη (της τότε επιτροπής οικονομικών του κόμματος) ότι ουδέποτε έφτασε τέτοιο ποσό, «που να προέρχεται μάλιστα από εταιρία, επιταγή ή τραπεζικό λογαριασμό», στα ταμεία του κόμματος. Όχι μόνο επειδή υπάρχουν αναλυτικά στα ρεπορτάζ των αναγνωστών μας στο προηγούμενο σχόλιο. Αλλά και επειδή δεν ενδιαφέρουν ίσως κανένα. Αυτό που μετράει πλέον για όλους είναι η δημόσια παραδοχή του κ. Τσουκάτου ότι όντως έλαβε το 1999 από τα μαύρα ταμεία της Ζήμενς και με την μεσολάβηση του κ. Χριστοφοράκου, το ποσό του ενός εκατομμυρίου μάρκων (420.000 ευρώ). Δεν ενδιαφέρει λοιπόν καθόλου αν τα λεφτά αυτά πήγαν στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ, ή στις τσέπες ορισμένων. Αυτά είναι προβλήματα του ΠΑΣΟΚ και ας τα λύσουν μεταξύ τους.

Αυτό που ενδιαφέρει την κοινή γνώμη είναι ότι εκείνη την εποχή ο κ. Τσουκάτος ήταν το δεξί χέρι του κ. Σημίτη και ότι έλυνε και έδενε στο ΠΑΣΟΚ. Και ότι η κυβέρνηση που είχε ως πρωθυπουργό τον φίλο του κ. Τσουκάτου είχε ήδη δώσει στην Ζήμενς και την Ιντρακόμ τις 1.000.000 ψηφιακές παροχές και τις προγραμματικές συμβάσεις του ΟΤΕ και ετοιμαζόταν να δώσει και τα υπόλοιπα, την ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων, το C4I, τους Πάτριοτ, το σύστημα ΕΡΜΗΣ και τόσο άλλα που δεν τα θυμάμαι πλέον. Πιστεύει άραγε κανείς ότι ο κ. Σημίτης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργός ταυτόχρονα εκείνη την εποχή δεν γνώριζε τίποτα γι αυτό το τεράστιο ποσό; Και φυσικά δεν είναι μόνο η περίπτωση Τσουκάτου. Είναι και η περίπτωση Μαντέλη, η περίπτωση Τσοχατζόπουλου, τα αλλεπάλληλα σκάνδαλα στις Ένοπλες Δυνάμεις που τα ξεχάσαμε, το τεράστιο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, το παμμέγιστο των Ολυμπιακών Αγώνων και τόσα που δεν μας φτάνουν χίλιες λέξεις για να απαριθμήσουμε απλώς. Ανεξάρτητα με τις «δικαστικές αποδείξεις» και τα «στοιχεία», η περίπτωση του πρώην στενού πρωθυπουργικού συμβούλου που «συλλαμβάνεται» με τόσα λεφτά στα χέρια επιβεβαιώνει και τα υπόλοιπα. Αποτελεί το πλέον αδιάψευστο τεκμήριο της διαφθοράς που επικρατούσε στο ΠΑΣΟΚ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Theodore avatar
    Theodore 19/06/2008 19:52:20

    Γραφτε για ο,τι σκανδαλο θελετε, αλλα οχι για το Χρματιστηριο. Σ αυτο, οποιος μπαινει, πρεπει να ξερει που παταει και που παει.
    Δεν ειναι ανηλικο, για να χρειαζεται διπλα του τη μαμα του συνεχεια για το τι κανει.
    Αλλα η απληστια βλεπετε, ειναι πιο μεγαλη απο τη συνεση.
    Γι αυτο, πληρωστε και μη μιλατε.Γινατε πολυ βαρετοι.
    Ετσι κι αλλοιως, οσοι ειχαν μυαλο, δεν ρισκαρησαν τα λεφτα τους, στη γκανιοτα.
    Οι αλλοι, ας κλαινε τωρα και ας ψαχνουν αποδιοπομπαιους τραγους, για να τα φορτωσουν.
    Αυτοι και μονον αυτοι, ειναι οι υπευθυνοι των πραξεων τους, ειτε σας αρεσει, ειτε οχι.Και οχι ο Γιαννος η ο Σημιτης.
    Τι να κανουμε τωρα;

  2. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 19/06/2008 20:09:40

    Aφού ο Τσουκάτος λέει ψέμματα γιατί το κόμα του δεν τον διώχνει με οριστική διαγραφή; Ή μήπως λέει αλήθεια και τα λεφτά πήγανε στο ΠΑΣΟΚ;

  3. Basil avatar
    Basil 19/06/2008 20:19:27

    Οχι νομίζω ότι έχει σημασία που πήγαν. Σημαίνει ότι το κομματικό κράτος για να λειτουργήσει χρειάζεται αυτά τα χρήματα. Καποιοί βγάζουν και το νόμιμο ποσοστό. Θυμάστε αυτό ότι η δημοκρατία για να λειτουργήσει χρειάζεται χρήμα ή κάπως έτσι. Σημαίνει ότι υπάρχει ένας κομματικός στρατός-υπάλληλοι που ρυθμίζουν πρόσωπα, πράγματα και ανθρώπους. Αυτό δεν είναι δημοκρατία, είναι μονά ζυγά χάνετε. Και αυτό φαίνεται σε κάθε μακροσκοπικό δείκτη, είτε οικονομικό είτε ανθρώπινο. Διαισθητικά κάποιοι το έλεγαν. Τώρα επαληθεύονται.

    Το είπα και πριν:
    Τα δικά μου, τα δικά σου, και της Ρώμης.

  4. ahab avatar
    ahab 19/06/2008 20:32:11

    @Theodore
    Για μιλάς έτσι σημαίνει είτε εισαι άσχετος με τα χρηματιστήρια , είτε είσουν και εσύ χωμένος στα σκατά. Το manipulation και inside information
    θεωρείται έγκλημα .___

  5. mennen avatar
    mennen 19/06/2008 20:40:09

    Δίκιο έχει ο Theodore. Οι άπληστοι την πάτησαν και τώρα κλαίγονται. Εγώ, αν και εύπορος και με διαθέσιμο ρευστό, γιατί δεν έπαιξα ποτέ μετοχές; Γιατί σέβομαι τον κόπο μου και την περιουσία μου.

  6. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 19/06/2008 20:42:59

    Μπράβο ahab απάντησες αντί για εμένα. Όταν αγαπητέ theodore αφού έπαιρναν θέση τα λαμόγια των τραπεζών κινούσαν το κρατικό χρήμα με τη σέσουλα ανέβαζαν τις τιμές στα ύψη και αφού έσπρωχναν τα χαρτιά τους παράταγαν τη μετοχή και πήγαινε άπατη και την πλήρωνε ο κοσμάκης έπρεπε να τα σκεφτούν αυτά.
    Εγώ είχα αποκλειστικά κρατικά χαρτιά θυγατρικές κρατικών τραπεζών και πέσανε 20 φορές. Πήρα πίσω ένα μέρος από τα χαμένα όταν έμαθα το κόλπο. Έβλεπα το χαρτί να κουνιέται αγόραζα μερικά και μετά από 3 βδομάδες έβγαινα. Ναι για τέτοια χάλια μιλάμε. 3 Βδομάδες 5% τη μέρα. αυτούς έπρεπε να τους κλείσουν μέσα όχι μόνο τους διοικητάδες αλλά τα μεσαία στελέχη.

  7. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 19/06/2008 20:46:09

    @ Factor X Για ποιο κόμμα μιλάς? Κοινό ταμείο των λαμόγιων ήταν. Έμπαινε το χρήμα εκεί και το μοιράζονταν μεταξύ τους. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

    Και στην τελική να μπούνε ορκωτοί λογιστές να κάνουν έλεγχο να δεις τι έχει να βγει.

  8. Στελιος avatar
    Στελιος 19/06/2008 20:49:29

    Ε ναι ahab....και το ΧΑΑ ηταν το πρωτο χρηματιστηριο στο οποιο συνεβη αυτο. Ανεκαθεν υπηρχε αυτο το φαινομενο και αν εσυ ξερεις -οπως ισχυριζεσαι- τοτε επισης οφειλεις να γνωριζεις οτι δεν υπαρχει καμμια αμυνα 100% ασφαλης για να αντιμετωπισει αυτο το φαινομενο. Παγκοσμιως οι επιτροπες κεφαλαιοαγορας επαφυονται στην οποια ηθικη των υπαλληλων σε τετοιες θεσεις μεσα στις εταιριες. Οπως επισης ειναι εξαιρετικα δυσκολα να αποδειξεις οτι κατι τετοιο συμβαινει (δεν ισχυριζομαι το αντιθετο) επειδη υπαρχουν μονο ενδειξεις.
    Αλλα και παλι οταν κανεις βουτια σε αγνωστα νερα, οφειλεις να ρωτησεις και να μαθεις. Κατι που απεχει παρα πολυ απο το φαινομενο που ειδαμε στην Ελλαδα, με τον καθε πικραμενο να σπρωχνει οτι εχει σε μετοχες φουσκες χωρις να γνωριζει οτιδηποτε για τις εταιριες και τις δραστηριοτητες τους, με τον καθε μπαστουνοβλαχο να νομιζει οτι βρηκε τη κοτα που κανει τα χρυσα αυγα και να ειναι με το ενα ματι στο κοπαδι και με το αλλο στον Σαμοιλη.

    Συμφωνω με Theodore 100%. Για ολα να γραψετε και να ξεσκεπαστουν αλλα το χρηματιστηριο ειναι αλλο καπελο.

  9. Xase avatar
    Xase 19/06/2008 21:15:54

    Καλα, εσεις τι λετε;; Ενας ανθρωπος που παει στον καδη καποιον αλλο και του κατασχει καμια πεντακοσαρια λουρακια ρολογιων κλεινει τα ματια του σε ενα μιλιον μαρκα;;. Ε δεν ειμαστε και τρελλοι.

  10. Xase avatar
    Xase 19/06/2008 21:23:01

    Α ναι, και ειναι δυνατον, το δεξι χερι του τοτε πρωθυπουργου να μην ρωτησε κανεναν;; Ο τοτε πρωθυπουργος δεν εμαθε;; Το ποσον ηταν τεραστιο για την εποχη του και ο Πρετεντερακος προσπαθησε παλι να μαζεψει τα.. τις ακαθαρσιες εννοω αλλα αυτον δεν μπορω να τον βλεπω πανω απο δυο λεπτα, μουτο εχει απαγορεψει ο γιατρος.

  11. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 19/06/2008 21:38:53

    Στελιος αρκετά εμπαθή σε κόβω. Έχεις για εικόνα το μπαστουνόβλαχο. Εδώ είχαμε σοβαρές εταιρίες που ξέραμε τι κάνανε κι επειδή ήθελαν να τα κονομήσουν τις έκαναν ασανσερ. Γι αυτό μιλάμε.

  12. Xase avatar
    Xase 19/06/2008 21:51:23

    Εξακτινε, το να χειραγωγουν τα λαμογια μετοχες ειναι παλιο κολπο. Το να χειραγογει μια κυβερνηση ειναι μαλλον δικη μας πατεντα ετσι;;

  13. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 19/06/2008 22:06:46

    Τα λαμόγια όπου χειραγωγούν αν τους πιάσουν που συνήθως τους πιάνουν πάνε φυλακή. Είδες να πάει κανείς φυλακή στην Ελλάδα? Όχι. Προφανώς γιατί χειραγωγούσε η κυβέρνηση. Κι έρχονται οι εξυπνάκηδες και λένε τους άλλους βλάκες γιατί πέσανε στη λούμπα της Κυβέρνησης που χειραγωγούσε έκαναν πάρτυ τα κονόμησαν και το παίζουν έξυπνοι.

  14. Προφήτης avatar
    Προφήτης 19/06/2008 22:40:35

    Όσα υποστηρίζει ο Theodore και άλλοι για το χρηματιστήριο βασίζονται στη σάπια κοσμοθεωρία του κοινωνικού δαρβινισμού και του "μαλθουσιανισμού"
    http://en.wikipedia.org/wiki/Malthus%2C_Thomas_Robert

    Κοντολογίς, η ανθρώπινη κοινωνία απηχεί τη ζούγκλα.
    Όποιος είναι δυνατότερος (πονηρότερος, εξυπνότερος κ.λπ.) ΟΦΕΙΛΕΙ να φάει τον άλλον.
    Η πράξη του δεν έχει ηθική αποτίμηση, όπως το να φάει ένα λιοντάρι μια ζέμπρα είναι πέραν ηθικής, "πέραν του καλού και του κακού", η φύση των πραγμάτων.

    Πάνω σ΄ αυτή τη βασική ιδέα στήθηκε η οικονομική ζωή των αγγλοσαξωνικών κοινωνιών και όλη η λατρεία του τζόγου με τα οικονομικά γεγονότα, που στις μέρες μας έγινε παροξυσμός κερδοσκοπίας πάνω σε όλα τα προϊόντα, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ.

    Το Ελληνικό Χρηματιστήριο, άσχετα αν μάτωσε 2 εκ. Έλληνες, αποτελεί παρωνυχίδα στην ιστορία των χρηματιστηριακών κρίσεων. Στα 1700 είχαν παραφρονήσει με την τιμή της τουλίπας, που είχε γίνει "χρηματιστηριακό προϊόν".

    Εδώ λοιπόν τίθεται το ζήτημα πώς τοποθετείσαι πάνω σε αυτά.
    Η Οικονομία είναι Πολιτική. Και οι κοινωνίες διοικούνται με βάση ορισμένες απλές -στο βάθος- ιδέες.

    Καθημερινά έχουμε δείγματα κοινωνικού δαρβινισμού. Δεκτό. Και σε αυτά στηρίζεται το αίσθημα ευρέων στρωμάτων για "κοινωνική αδικία". Αλλά η κατεύθυνση της εξέλιξης οφείλει να είναι προς την απάλυνση τέτοιων φαινομένων και όχι την όξυνσή τους.
    [Λέω «απάλυνση», όχι «απαλοιφή» που αποτελεί υψηλό αλλά ουτοπικό πρωτοχριστιανικό και κομμουνιστικό όραμα].

    Γιατί αν αποδεχθούμε τη θεωρία "λιοντάρι-ζέμπρα" τότε δεν έχει νόημα η συγκροτημένη κοινωνία.

    Οι άνθρωποι, υποτίθεται, συγκρότησαν κοινωνίες αναγνωρίζοντας την ανάγκη να αλληλο-προστατεύονται από πάσης φύσεως κινδύνους.
    Εξ αυτού προέκυψε η ανάγκη ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ των κοινωνικών φαινομένων (Νόμοι), μια των οποίων είναι τα περί manipulation και inside information, ανεξάρτητα αν η ανθρώπινη απληστία τις καταστρατηγεί.
    Το σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ότι η καταστρατήγηση αποτελεί κολάσιμη ενέργεια, με σκοπό κοινωνικό παραδειγματισμό.

    Αν δεχθούμε βαθειά μέσα μας ότι "καλά τούς τα 'φαγαν οι μάγκες", η λογική προέκταση είναι ότι αν εγώ τυχαίνει να είμαι πιο δυνατός από τον Theodore θα τον κοπανήσω με το ρόπαλο στο κεφάλι και θα τού πάρω τα λεφτάκια που ως σώφρων δεν έπαιξε στο Χρηματιστήριο.
    Παρανομία ;
    Λιοντάρι-ζέμπρα.

  15. Στελιος avatar
    Στελιος 19/06/2008 22:49:50

    Εξάκτινος, δεν ειμαι καθολου. Απλα τονιζω οτι αυτες οι πρακτικες για τις οποιες κατηγορουνται ολοι ανεξαιρετως υπηρχαν παντοτε, αρα οποιος παιρνει την αποφαση να μπει στον χορο επρεπε να ρωτησει για να εχει καποια επιγνωση του πιθανου ρισκου.
    Την εικονα του μπαστουνοβλαχου την εδωσα διοτι αυτοι αποδειχθηκαν οι μεγαλυτεροι χαμενοι της υποθεσης και αυτοι που προκαλουν τον μεγαλυτερο θορυβο τωρα.
    Οσο γι'αυτο που γραφεις περι χειραγωγησης εκ μερους της τοτε κυβερνησης ειναι σχετικο. Ισχυει οτι παιχτηκαν πολλα παιχνιδια και με καποια κρατικα χαρτια αλλα εγω αμφιβαλω για το ποσο υπουργοι και υφυπουργοι επαιξαν ρολο σε αυτο. Αν μιλαμε για ατομα σε θεσεις μεσα σε ΔΕΚΟ κλπ κι αυτο ειναι παλι αλλο καπελο και πιστευω ανεξαρτητο απο το ποιος ηταν κυβερνηση τοτε. Για μενα υπηρχαν ευθυνες της τοτε ηγεσιας αλλα κυριως ως προς την σωστη ενημερωση του λαου. Παντως οι μεγαλυτερες κομπινες εγιναν με μικροτερα χαρτια και κυριως μεσα απο διαφορες χρηματιστηριακες.
    Ετσι λειτουργουν τα χρηματιστηρια ομως και τα παιχνιδια μεταξυ των traders. Απλα τοτε καταλαβαν ποσοι ασχετοι με το αντικειμενο ειχαν μπλεχτει και αποφασισαν να το εκμεταλευθουν προς οφελος τους. Ανηθικο? Πιθανοτατα. Παγκοσμια πρακτικη? Σιγουρα ναι. Μονος σου εγραψες οτι αφου παρακολουθησες και απεκτησες καποια εμπειρια αποκωδικοποιησες και καποιες πρακτικες. Αλλα το χρηματιστηριο ειναι παιχνιδι και σε καθε παιχνιδι καποιοι κερδιζουν και καποιοι χανουν και στην περιπτωση μας για να κερδισουν καποιοι λιγοι πολλα, επρεπε πολλοι να χασουν.
    Ελπιζω το σχολιο σου περι εξυπνακηδων να μην πηγαινει σε μενα. Σε πληροφορω πως δεν ισχυει καθολου....κι εγω στους χαμενους συγκαταλεγομαι.

  16. Basil avatar
    Basil 19/06/2008 23:08:14

    Μπαστουνόβλαχοι, εγώ ταχω αλλά δεν είμαι κορόιδο κλπ. Άναλύσεις της πλάκας. Καταρχάς δεν μιλάμε για προσωπικά θέματα. Αυτά είναι για το σπίτι.

    Δηλαδή τώρα θα μας πείτε ότι εμείς είμαστε πίσω από τις μίζες. Το θέμα είναι ότι είχε στηθεί ένας μηχανισμός και με συμμετοχή του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου που "έπαιζε" στο χρηματιστήριο και η κυβέρνηση "εγγυόνταν" αυτές τις συναλλαγές. Αλλά αφού το σύστημα είναι τέτοιο που αποδέχεται την ύπαρξη κρατικών μυστικών για το κοινό καλό, αυτό γιατί δεν ισχύει στην περίπτωση του ΧΑΑ. Που ήταν η κυβέρνηση που υποτίθεται ότι προστατεύει το δημόσιο συμφέρον και εργάζεται για το κοινό καλό?
    Από φαίνεται διάφοροι επαιζαν τον παπα. εδώ παπάς εκεί παπάς....

    Η κυβέρνηση δεν είχε καμμία ευθύνη στη μεγαλύτερη αναίμακτη μεταφορά κεφαλαίων στην ιστορία της Ελλάδας. Από τους πολλούς στους λίγους. Και μην ξεχνάτε τι μπαλαμούτια μας έλεγαν τότε.. Ισχυρή ελλάδα, μπήκαμε στην ΟΝΕ,τι άλλο θέλετε...

    Μην ξεχνάτε την αλλάγη πλαισίου που είχε συμβεί τότε Ευρώ αναδυόμενες αγορές και διάφορες άλλες ...

    Χειραγώγιση ανθρώπων με στόχο το κομπόδεμα τους, έγινε τότε με την συνδρομή του κράτους-κομματικών μηχανισμών.

    Προφανώς κάποιος την πάτησε. Αν δείτε γύρω σας θα το καταλάβαιτε: όλοι μας, παίξατε-δεν παίξατε και δεν είναι ευθύνη μας.

  17. Β. Π. avatar
    Β. Π. 19/06/2008 23:15:37

    Ο κόσμος το'χει τύμπανο και μεις κρυφό καμάρι. Όλοι γνωρίζουμε ή υποψιαζόμαστε ότι οι μίζες πέφτουν βροχή. Στα κόμματα εξουσίας, στα στελέχη τους, στους ανώτερους κρατικούς λειτουργούς και πάει λέγοντας. Όταν οι μίζες είναι μεγάλες αφήνουν ίχνη που μπρεί να αποκαλυφθούν για να γεμισουν τα παράθυρα από έκπληκτους σχολιαστές.
    Υπάρχουν και οι μικρές μίζες, οι πολλές. Γεμίζουν τα ίδια ταμεία με ασφάλεια. Τις γνωρίζουν πολλοί, αλλά χωρίς αποδείξεις μαυρο φίδι σ'έφαγε.΄Ετσι ζουν αυτοι (και βασιλεύουν) καλά και εμείς χειρότερα. Ως πότε?????

  18. ahab avatar
    ahab 19/06/2008 23:23:56

    @Στελιος

    Ολη η αλητεία και τα λαμόγια κάνανε πάρτυ στη πλάτη των μπαστουνόβλαχων οπως τους είπες, μανιπουλάροντας
    κρατικόχαρτα και τούς πήραν τις περιουσίες.
    Σε άλλο κράτος θα τούς είχαν χώσει μέσα και το κλειδί στη θάλασσα.
    Ολοι αυτοί Διοικητές κλπ ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία για τα ΤΑΜΕΊΑ ΤΟΥ ΚΌΜΜΑΤΟΣ και φυσικά την τσέπη τους.

  19. Vass avatar
    Vass 19/06/2008 23:58:39

    Ως έθνος έχουμε το μονάδικό χάρισμα να μη διδασκόμαστε ποτέ. Μετά το χρηματιστήριο όπου έπεσε ξύλο και των γονέων, πέρσι είχαμε άλλη μια ευκαιρία μπίζνας στην οποία έσπευσαν καί πάλι όλοι όσοι τους έτρωγε η τσέπη τους. Η δημιουργία φωτοβολταϊκών κι αιολικών πάρκων ήταν η ευκαιρία εύκολου κέρδους για το μικρομεσαίο επενδυτή (τρομάρα του) όπως διαφημίστηκε από το γνωστά παπαγαλάκια. Η πιο δυνατή γνωριμία που έπαιζε ήταν στη ΡΑΕ. Κι εκεί λοιπόν στον αχταρμά που προσπαθούσαν οι εκκολαπτώμενοι μικροκαρχαρίες να πάρουν μεζέ, εμφανίστηκαν οι μεγάλοι λευκοί οι οποίοι ήξεραν ότι το τραπέζι είχε στηθεί για εκείνους.

  20. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/06/2008 00:01:04

    Τό οτι θα δικαιολογούσαν ορισμένοι την μεγαλύτερη απάτη πού συνέβη στην Ελλάδα με συνεργό τον Σημίτη και τον Παπαντωνίου πού δήλωνε οτι ΄στίς 14 Απριλίου η κρίση θα τελειώσει΄είναι πρωτάκουστο...
    Οπως φυσικά όλοι θυμόμαστε τήν ανάλγητη δήλωση τού λογιστή ΄Ας πρόσεχαν΄.
    Καλά οι κρατικές εταιρείες πού χειραγωγήθηκαν τά αποθεματικά τών Ταμείων πού παίχτηκαν για να στηρίξουν τό Χρηματιστήριο μέχρις τίς εκλογές τού Απριλίου τυχαία έγιναν??
    Ποιός παλιός αντρεϊκός μάνατζερ τού ΟΤΕ πού επαναπροσλήφθηκε επί Σημίτη στην Αγροτική τά κινούσε όλα αυτά???
    Μερικοί νομίζουν ότι δέν έχουμε μνήμη...
    Τι έγινε τελικά βρέ παιδί μου???
    Ο Μαοϊκός ο Τσουκάτος μάζεψε το ΄χαρτί΄???
    Tάχουν αυτά οι οπαδοί τής Πολιτιστικής Επανάστασης μόλις ανακαλύψουν το παντεσπάνι..
    Και ήταν και άλλοι Μαοϊκοί Σημιτικοί

  21. Στελιος avatar
    Στελιος 20/06/2008 00:01:18

    @ahab
    Mε τη διαφορα φιλε οτι η αλητεια και τα λαμογια τοτε ηταν διακομματικοι.
    @basil
    Αυτο που λες ισχυει σε καποιο βαθμο. Αλλα αν θεωρουμε υπολογη την εκαστωτε κυβερνηση για αυτα τα φαινομενα τοτε πρεπει να ζηταμε και την καταργηση του καπιταλισμου. Δειξε μου καποιον πολιτικο που μπορει να το πραξει και δεν λογαριαζει το κοστος να τρεξς να προσφερω τις υπηρεσιες μου δωρεαν.
    @Προφήτης
    Συμφωνω μεχρι τελειας με αυτα που γραφεις. Μια σημειωση ομως, στην κοινωνια ανηκουμε ολοι ειτε μας αρεσει ειτε οχι απο την μερα που γεννιομαστε. Η εισοδος καποιου για να παιξει στο χρηματιστηριο ειναι εθελοντικη.

  22. Basil avatar
    Basil 20/06/2008 00:10:48

    Ελα Σπύρο υπερβάλεις τώρα εσύ. Τι σχέση έχει "το κάτω οι δύο υπερδυνάμεις" το πιό ωραίο σύνθημα τότε με τον τσουκάτο και την πόπη. Αλλώστε η γενιά του πολυτεχνείου, που προέρχεται από πάμπολλα σχήματα και ομάδες, είναι αυτή που καθόρισε τα πράγματα από το 81 και μετά με τα γνωστά αποτελέσματα. Αν εσύ λες για 5-10 Μαοικούς θα σου βρώ 100 από το ΚΚΕ και το εσ. Αυτά συμβαίνουν, δεν έχει σημασία από που προέρχεσαι αλλά τι δίνεις για να μάθεις να σκαλφαλώνεις.

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/06/2008 00:53:27

    Απο το εσ.,φίλε Basil μπορώ να σού βρώ περισσότερους ,ασυζητητί..
    Αλλά ειλικρινά μού κάνει εντύπωση ότι Πανταγιάς,Τσουκατος ,Κούλογλου ηράσθησαν τόσο πολύ τον Σημίτη.
    Υ.Γ.
    Η γενιά τού Πολυτεχνείου εξαργύρωσε όντως τήν εξεγερση σε μεγάλο βαθμό..
    Και μάλιστα έχοντας και σπουδαίο άλλοθι.

  24. Anonymous avatar
    Anonymous 20/06/2008 03:23:32

    Μόλις σκάσει και στην Ελλάδα η φούσκα των ακινήτων (βλέπε ήδη τις ΗΠΑ, Ισπανία, Μ. Βρετανία), οι ιστορίες με τα Χρηματιστήρια θα φαίνονται απλές παιδικές αταξίες.
    Δείτε τι γίνεται με τις ΗΠΑ: Προσπαθούν να πείσουν την υφήλιο ότι πάλι οι φτωχοί φταίνε (όλη η φιλολογία περί επισφαλών δανείων - subprime). Ωστόσο η μεγαλύτερη πτώση της τιμής των ακινήτων συμβαίνει στις "καλές" περιοχές, Φλόριντα, Λάς Βέγκας, Καλιφόρνια. Και ποιός κρατά χαμηλά τα επιτόκια δανεισμού για να συνεχίζεται το rally; Το κράτος με τους εκάστοτε Greenspan, βεβαίως.
    Άν φοβόμαστε να μιλήσουμε για καπιταλισμό και ανάπτυξη, είναι πιό έντιμο να μή μιλάμε και για διαφθορά ή διαπλοκή.

  25. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 20/06/2008 10:08:49

    Γιατί τιμές είναι αυτές που έχουν τα ακίνητα? Άκου 300.000 Ευρώ για ένα διαμέρισμα σε μια περιοχή χωρίς στοιχειώδη πράγματα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.