#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/01/2011 11:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν είναι πρωθυπουργός αυτός, είναι φιλόσοφος



«Διάδοχο της Άνγκελα Μέρκελ και του Τόνι Μπλερ» χαρακτήρισε τον πρωθυπουργό κύριο Γιώργο Παπανδρέου ο  Γάλλος υπουργός Βιομηχανίας και Ενέργειας, Ερίκ Μπεσόν, κατά τη διάρκεια Συμποσίου με τίτλο «Νέος κόσμος, νέος καπιταλισμός».

Συμπόσιο για το νέο καπιταλισμό ή για την επιστροφή στο προ Μαρξ στάδιο του;

Κι ο Σαρκοζί βλέπω σκίζει από υπουργούς. Κι έλεγα να εξάγαμε κανέναν δικό μας φωστήρα αλλά είναι κομπλέ Μπεσόν.

Δεν αφήνεις τα συμπόσια πρωθυπουργέ μας, να έλθεις να σουτάρεις τον Πάγκαλο; Τι να τον κάνεις πια. Άμα σε κράζουν στα Καλύβια δεν κάνεις για την παράγκα …

Εγχώριος αλλά και διεθνής διάδοχος. Έτσι ξηγιέται το σύστημα. Άντε να μπω μετά στον ανασχηματισμό της Ρηγίλλης. Ένας πύργος που είχαμε πριν τους πολέμους και τους διχασμούς μετράει, ή χρειάζομαι νέα πιστοποιητικά ευγενούς καταγωγής; Θα τηλεφωνήσω στον Μπιλ Κλίντον αν με θέλει για διάδοχο…

Ο Έλληνας πρωθυπουργός ευχαρίστησε με τη σειρά του τον κύριο Μπεσόν, δηλώνοντας πως η πρόσκλησή του οφείλεται στον αγώνα που δίδουν ο ίδιος και η χώρα, ένα αγώνα που «αφήνει ανοιχτές ουλές και που προσπαθούμε να βελτιώσουμε».

Δηλαδή έχεις μια πληγή και δεν θες να την κλείσεις αλλά να τη βελτιώσεις. Να τη διευρύνεις δηλαδή. Επειδή έχω πεισθεί ότι τα ελληνικά του Γιώργου είναι άψογα, ετοιμαστείτε για νέο πογκρόμ… Ο κ. Παπανδρέου μίλησε για τους τρεις μύθους  που κυριαρχούν τον τελευταίο καιρό στην Ευρώπη. Ο πρώτος μύθος αφορά το χρέος», το οποίο «δεν ήταν το αίτιο, αλλά το σύμπτωμα, το οποίο προέκυψε από την έλλειψη διαχείρισης των πόρων, την άνιση κατανομή του χρήματος και τον πελατειακό χαρακτήρα διακυβέρνησης του παρελθόντος.

Άρα ασχολήσου με το αίτιο και άσε καμιά αιτιατή σύνταξη ήσυχη. Δεν σου κάνει τη διαφορά ούτως ή άλλως. Είναι σαν να χρωστάει κάποιος 1 εκατομμύριο ευρώ, να κόβει το κάπνισμα και να νομίζει ότι θα σωθεί. Ο δεύτερος μύθος, σύμφωνα με τον κ. Παπανδρέου αφορά στον χαρακτήρα των διεθνών αγορών, οι οποίες δεν πρέπει να αποτελούν «εργαλεία για τη συγκέντρωση των προνομίων των ολίγων». «Σ’ έναν κόσμο παγκοσμιοποιημένο, θα πρέπει να ρυθμίσουμε και να ελέγξουμε τη δύναμη των αγορών για να υπάρχει μεγαλύτερη ισότητα και ισοτιμία σήμερα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Έλληνας πρωθυπουργός.

Και εγώ ήθελα να ελέγξω το σύστημα, να πάρω ένα ιδιωτικό τζετ κι ένα σκάφος 45 μέτρα μήκος, αλλά αλλιώς μου τα έφερε η ζωή. Αυτά λες έξω που πας αφέντη μου; Δεν καθόσουν εδώ να κάνει το Άγιο Πνεύμα το θαύμα του. Είχε πρόγραμμα για σένα φέτος. Φτάνει με την επιφοίτηση του Καρατζαφέρη…

Τέλος, ο κ. Παπανδρέου ανέφερε τον τρίτο μύθο σύμφωνα με τον οποίο «κάθε κράτος θα μπορούσε να πάρει μέτρα από μόνο του, χωρίς να υπάρχει ανάγκη αλληλεγγύης, ή ισχυρότερης διακυβέρνησης», τονίζοντας την ανάγκη για την ταχύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.

Τρέχω να βάλω τα κλάματα από συγκίνηση και κατάθλιψη ταυτόχρονα. Δεν είναι πρωθυπουργός αυτός, είναι φιλόσοφος. Άκου ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Πρωτότυπος, σθεναρός, αγέρωχος.  Αυτά με την υπερεθνική διακυβέρνηση θα σε φάνε Γιώργη μας. Δεν γουστάρουν τα έθνη κεντρική καθοδήγηση. Άλλο εταίρος κι άλλο εταίρα της ΕΕ.

Μία απορία έχω μόνο: το κράτος που παρέλαβες, θα το παραδώσεις νομαρχία ή δήμο;



Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. STATHIS avatar
    STATHIS 07/01/2011 11:13:01

    {Μία απορία έχω μόνο: το κράτος που παρέλαβες, θα το παραδώσεις νομαρχία ή δήμο;}

    ΩΣ ΣΥΝΟΙΚΙΑ στη ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Ν/Α ΕΥΡΩΠΗΣ !!!!(?)!!!!


    *Μιά άποψη (που είναι από πολλού Γνωστή ).

  2. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 07/01/2011 11:15:07

    M αρέσουν τα κείμενα με χιούμορ αλλά σε ποιό σημείο των λεγομένων του διαφωνείτε ?

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/01/2011 11:17:55

    Ντανταϊστής και σουρρεαλιστής με λίγο από Cacophony Society (και, τελικά, καλός άνθρωπος, αλλά σοσιαλιστής).

    Θα μας τρελάνουν!

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ archaeopteryx 07/01/2011 12:27:08

      Υπάρχει σχέδιο ή μας τρελαίνουν λόγω ιδιοσυγκρασίας?

  4. STATHIS avatar
    STATHIS 07/01/2011 11:38:11

    * ΣΤΟ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΥΠΟΧΩΡΙΣΗ ΤΩΝ "ΕΘΝΙΚΩΝ" ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ" ΣΕ ΜΙΑ ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ Η (συχνά αναφερώμενη από τον ίδιο ,"παγκόσμια διακυβέρνηση" ) . ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΙΤ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ (πράγμα που θα είναι, το λιγότερο , δύσκολο ακόμη και με πλήρη κατάρευση του "ΔΙΚΑΙΟΥ" ή και βίαια επιβολή του . Όση "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ " και να έχει επιβληθεί στις νέες γεννεές και όση ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ να προηγηθεί πάντα θα υπάρχει "το απείθαρχο ΤΡΑΓΙ" στο κοπάδι και θα τραβά και άλλα "κατσίκια" ΜΑΖΙ ΤΟΥ). Σ'ΑΥΤΟ ΔΙΑΦΩΝΩ (και πιθανά και άλλοι) !!!

    *Μιά άποψη.(εν το μέσω πολλών άλλων).

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ STATHIS 07/01/2011 12:04:13

      Καταλαβαίνω. Όμως, αν και εχει αναφερθεί στον όρο "παγκόσμια διακυβέρνηση" που ομολογώ ότι δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς εννοεί , στο συμπόσιο στη Γαλλία μίλησε για την ανάγκη ενιαίας οικονομικής πολιτικής της Ε.Ε. . Αυτό είναι ένα αίτημα που ωριμάζει , πολλοί στα Ευρωπαικά όργανα το υιοθετούν .

  5. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 11:38:51

    Ηγεμονοαυτισμος, λεξη συνθετη ,που τον τελευταιο χρονο,δεν ξερω γιατι,μου ερχεται συνεχεια στο μυαλο.στις δυο εκδοχες της ,ως Αυτισμος του Ηγεμονισκου ή Ηγεμονισμος του Αυτιστικου,εντοπιζονται υψιστης σημασιας διαφορες.η δευτερη περιπτωση εικαζεται οτι περιλαμβανει προσωπικοτητες οπως newton,einstein,mozart,hithccock,michelangelo,και πληστους αλλους.για την πρωτη ουδεις ασχοληθηκε,διοτι προφανως δεν αξιζε τον χρονο και χρημα που θα απαιτουνταν.επειτα απο αυτες τις τελευταιες πληροφοριες αναγκαστηκα να αποκλεισω την δευτερη περιπτωση και να αρχισω να σκεφτομαι ,δηστυχως για μας,ως πιο πιθανη την πρωτη.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ φωτεινη 07/01/2011 12:28:13

      Φωτεινή υποκλίνομαι. Πόσα χρόνια είχα να ακούσω αυτή τη μαγική λέξη: ηγεμονοαυτισμός. Καταπληκτική

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 07/01/2011 11:41:43

    Άκου "θα βελτιώσει!!! τις πληγές". Αυτό δεν είναι μόνο θέμα Ελληνικών. Είναι θέμα νόησης. Το πολύ χορτάρι στη νιότη θα φταίει... Σε καμμία γλωσσα ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙΣ ΠΗΓΕΣ. Αχαχαχαχαχα! Καλοοοο!

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/01/2011 11:47:21

    Επιτέλους, η διεθνής αναγνώριση.
    Μετά από τις πολυσήμαντες διεθνείς καριέρες των αοιδών μας Α. Δημητρίου, Α. Βίσσυ, κλπ. Μετά από τη διεθνή αναγνώριση του υποκριτικού ταλέντου της Β. Μπάρμπα, της Μ. Ντενίση, του Α. Γλέτσου, κλπ. έρχεται τώρα να προστεθεί στο πάνθεον των στοχαστών παγκόσμιας ακτινοβολίας και εμβέλειας, ο "φιλόσοφος της υποταγής" πρωθυπουργός μας. Και σ`ανώτερα.
    Ελλάδα ολέ! Έτσι απλά.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Strange Attractor 07/01/2011 12:33:55

      Μη δούμε άνθρωπο να κάνει διεθνή καριέρα του την πέφτουμε, οι μέτριοι ιθαγενείς

  8. Misha avatar
    Misha 07/01/2011 11:48:20

    Ο Μπεσόν γεννημένος το 1958 παντρευτηκε προσφάτως μια 24χρονη Τυνήσια.
    Ήταν και αυτός σοσιαλιστής μέχρι που είδε την Κάρλα , γύρισε το μάτι του ανάποδα, και έγινε φαν του Νικολά σαν τον άλλο, τον «Μάη του ΄68», Μπερνάρ Κουσνέρ.
    Τα όσα λέει ο ΓΑΠ, αφιερωμένα σε όλους όσους τρέφουν ψευδαισθήσεις για την κατεύθυνση εξαφάνισης των πατρίδων, που έχει πάρει, εδώ και δυο δεκαετίες τουλάχιστον, το ευρωφασιστικό μόρφωμα.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Misha 07/01/2011 12:36:04

      28 χρόνια διαφορά !!! ανέβηκε στην εκτίμηση μου ο Μπεσόν

      • Misha avatar
        Misha @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 12:47:33

        Οδυσσέα, εαν διαθέτεις τα απαραίτητα φράγκα, τα οποία καταφανώς διαθέτει ο συγκεκριμένος, μπορεί να σε «ερωτευτεί» και παντρευτεί μέχρι 60 χρόνια μικρότερη , όπως συνέβη με τον «κουνελακια» Χιου Χέφνερ προσφάτως.

        Θυμάμαι έναν μεγαλοεφοπλιστή ο οποίος «απέψυξε» πάνω ακριβώς στην προσπάθεια του να ικανοποιήσει την χυμώδη, δίμετρη «απόφοιτο» καλλιστείων.
        Της άφησε βεβαιως, μια βίλλα και μια καρριέρα στη σώουμπιζ. Νοτ μπάντ ατ ώλ.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Misha 07/01/2011 12:51:38

          Ο μέσος άνδρας υπολογίζεται ότι θα χρειάζονταν 40-50 πετυχημένες ζωές, για να πιάσει το νούμερο του Χέφνερ σε ζουμερά 20χρονα πιπίνια. Τι να λέμε κι εμείς;
          Εδώ ο δικός μας αρβυλομούρης Λεπά, και σκοράρει στα 20χρονα ανεγκέφαλα μεν πιπίνια δε!

          • Misha avatar
            Misha @ Strange Attractor 07/01/2011 13:03:05

            Σ.Α.
            Υπάρχει ένα εκπληκτικό ντοκυμαντέρ με εικονοπλαστική εξιστόρηση της Θιβετανικής Βίβλου των νεκρών. Εκεί φαίνεται πως μόλις ο έσω άνθρωπος χωριστεί από το σαρκινο περίβλημα του , έρχεται αντιμέτωπος με τις εμπαθείς εξαρτήσεις που απέκτησε κατά τη διάρκεια τούτης της ζωής, και οι οποίες από πηγή ευχαρίστησης έχουν πλέον μετατραπεί σε τέρατα που τον βασανίζουν στο επέκεινα.
            Tην ειχα δει σε μια εκδήλωση θιβετανών στην Τεχνοπολη, πριν 4-5 χρόνια, την ξαναβρήκα στο νετ:
            h--p://video.google.com/videoplay?docid=3219838328703873592#

          • tiramola avatar
            tiramola @ Misha 07/01/2011 13:22:01

            Μίσα αν σταματήσω το σεξ τώρα που είμαι νέος ακόμα, υπάρχει περίπτωση να τη γλυτώσω από τα τέρατα στην μεταθάνατο ζωή?

          • Misha avatar
            Misha @ tiramola 07/01/2011 13:31:09

            Eσύ Τιραμόλα, δεν κινδυνευεις από αυτά. Εισαι λαχιστένιος και ξεφεύγεις.
            Άσε που αν σε ακούσουν τα τέρατα να τους λες πώς μάς έσωσε ο ΓΑΠ, θα εξαφανιστούν και θα μείνεις μόνος, αντιμέτωπος με ένα τεράστιο μουστάκι, πιθανό φερετζε της κοιλιάς του Πάγκαλου.
            Τότε θα είναι τα πραγματικά δύσκολα.
            :)

  9. Aris. A avatar
    Aris. A 07/01/2011 12:03:48

    Βρε Οδυσσέα

    Φαντάσου τι κρίση περνάει το παγκόσμιο σύστημα που ψάχνει να βρει λύση στον Παπανδρέου.

    Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται.

    Βρε μπας και τον έχουμε αδικήσει τον άνθρωπο και ξέρουν έξω κάτι που δεν ξέρουμε εμείς.

    Εγώ πιστεύω ότι τον Γιώργο τον καλούνε στα συνέδρια να μιλήσει γιατί πάει τζαμπέ μέχρι να αποκτήσει την αναγνώριση που του χρειάζεται.

    Δέστε το κασέ του Κλίντον και κάποιον άλλον και θα καταλάβετε.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Aris. A 07/01/2011 12:39:02

      Ουδείς προφήτης στον τόπο του. Θα μας αφήσει όπου να ΄ναι για διεθνές αξίωμα, έτσι δεν διαβάζουμε.
      Μπορεί να διαδεχτεί τον Σημίτη στην Κομισιόν

  10. Misha avatar
    Misha 07/01/2011 12:20:39

    Τον καλούν ως επικεφαλής ενός πολύ σημαντικού γι αυτούς πειράματος μετατροπής μια ευημερούσας, ανεξάρτητης και ομογενούς , σε εθνικό και πολιτισμικό επίπεδο, χώρας σε ένα πενόμενο, υποταγμένο στις εξωχώριες βουλές , πολυπολιτισμικό προτεκτοράτο των Βρυξελλών.

    Αυτό που παίζεται στην Ελλάδα μας αυτό τον καιρό είναι μια πρόβα τζενεράλε , για την άνευ πολεμικών συγκρούσεων , κατοχή μιας πατρίδας.

    Γι αυτό και η δική μας, των απλών σκεπτόμενων πολιτών, αντισταση και ανυπακοή , αποκτά τεράστια σημασία.

  11. STATHIS avatar
    STATHIS 07/01/2011 12:24:41

    *Αυτοί που το υιοθετούν έχουν συγκεκριμένο background και στο μεγαλύτερο μέρος τους δεν αναφέρονται μόνο στην εννιαία οικονομική πολιτική , αλλά και όσοι αναφέρονται μόνο σ'αυτή προσδιορίζουν τη "περιφερειακή οργάνωση παραγωγής & ανάπτυξης" με βάση μοντέλα που εξυπηρετούν τα συμφέροντα των Κρατών τους ή (το συνηθέστερο ) των ΟΜΑΔΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ που εξυπηρετούν (εμανώς ή και μυστικά) και από τις οποίες ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ή ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ !!!


    Η εννιαία "ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ" ,όπως σχεδιάστηκε ως σήμερα ΔΕ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ΄ΟΨΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ και είναι βέβαιο ότι ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ' ΟΨΗ και στο ΜΕΛΛΟΝ .
    Είναι πλέον εμφανές το πώς σχεδιάστηκε η εννοποίηση και το πού ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ να καταλήξει . ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΙΔΕΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΥ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ" (μέσω των οικονομικών πιέσεων αρχικά και των "κοινωνικών κρίσεων" στη συνέχεια που θα δούμε προσεχώς).


    *Μιά άποψη.

  12. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 12:25:15

    @ Χρυσηίς, εύλογες οι απορίες σου.
    Με τις μισές χώρες της ΕΕ σε άθλια κατάσταση δεν χτίζονται εταιρικές σχέσεις αλλά σχέσεις εξάρτησης. Τόσο χρόνια γιατί δεν πήγαμε σε "εμβάθυνση της ΕΕ" και μας έφαγε η διεύρυνση?

    • Misha avatar
      Misha @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 12:34:04

      Σε εμβάθυνση πήγαμε , Οδυσσεύ...
      Τόσο εμβάθυνση που θυμίζει τον ανασκολοπισμό του Αθανασίου Διάκου.
      Το γελοίο του πράγματος είναι πως μερικοί δεν αρκούνται σε αυτό και θέλουν κι άλλο!

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 12:49:26

      TΩΡΑ εγινε συστημική η κρίση και ή θα δοθεί απάντηση
      ή το διαλύουμε .

      • STATHIS avatar
        STATHIS @ χρυσηίς 07/01/2011 13:01:51

        *Τα συστήματα δέχονται και ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ αυτό που που δεν μας ΣΥΜΦΕΡΕΙ είναι ...η διατήριση χωρίς βελτίωση ενός συστήματος που δεν ανταποκρίνεται στη ΚΟΙΝΩΝΙΑ για την οποία (υποτίθεται) δημιουργήθηκε να ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ (πριν εκμαβλιστεί σε σύστημα εκμετάλευσης και διόγκωσης του ΑΕΡΑ με τα πλασματικά παράγωγα ΑΫΛΩΝ ΑΞΙΩΝ ).
        Η επιστροφή στη παραγωγή και αξοιοποίηση ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΩΝ αξιών καθώς και ΔΙΑΧΥΣΗΣ του κέρδους στη ΚΟΙΝΩΝΙΑ συνολικά, πρέπει κατά την άποψή μου να ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ πρίν αρχίσουμε να μιλάμε (πάλι ) για ανύπαρκτους ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ (με την απειλή της συστημικής κατάρευσης ) ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΩΣ ΛΥΣΗ (οι μονόδρομοι οδηγούν πάντα σε αδιέξοδα και επαναλήψεις ).!

        *Μια άποψη (συνοπτικά αν και χωρά ανάλυση).

        • χρυσηίς avatar
          χρυσηίς @ STATHIS 07/01/2011 13:06:03

          Ποιός μίλησε για μονόδρομο ?
          Να την επεξεργαστούν , να την
          συνδιαμορφώσουν την απάντηση.
          Τι σόι εταίροι ειναι τότε ?

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/01/2011 12:35:44

    Τσαμπα λογια!! «Διάδοχο της Άνγκελα Μέρκελ και του Τόνι Μπλερ», ΑΚΡΙΒΑ υπονοουμενα!!, se safe mode h BNP, προμηθειες ερχονται... γιατι να μην πεταξει την κοτρωνα του και ο Μπεσον?? "στα νεα μονοπατια του ΚΑπιταλισμου" - αυτο ηταν το θεμα της ημεριδας ομιλιας του!!

    αντε ρε να χαθειτε. Ελλας-Γαλλια παπαρολογια.

    ΠΠ

  14. κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» avatar
    κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» 07/01/2011 12:39:22

    δωστε τελος στην «αγελαδα καννιβαλο».παρτε μερος στην καμπανια Τερμα Το Βοδινο

  15. ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΟΣ avatar
    ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΟΣ 07/01/2011 12:42:15

    E ρε δούλεμα στους ιθαγενείς ! για να βγαίνουν μετά στο MEGA-ΥΕΝΕΔ και να στάζουν σάλια..

  16. provato avatar
    provato 07/01/2011 12:43:02

    Μύθος πρώτος: :
    -΄΄Ο πρώτος μύθος αφορά το χρέος», το οποίο «δεν ήταν το αίτιο, αλλά το σύμπτωμα, το οποίο προέκυψε από την έλλειψη διαχείρισης των πόρων, την άνιση κατανομή του χρήματος και τον πελατειακό χαρακτήρα διακυβέρνησης του παρελθόντος.΄΄
    Το ιδιωτικό χρέος τραπεζικών , επενδυτικών, ασφαλιστικών και λοιπών ΄΄ευαγών ιδρυμάτων΄΄ απο τα βάθη της ... Μινεσότα, μέχρι τα ΄΄ισώματα΄΄ του Βελγίου και από τα ομιχλώδη τοπία της Γηραιάς Αλβιώνας μέχρι τα υψηλής ΄΄αυτό-πειθαρχίας΄΄ Γερμανικά ΄΄ιδρύματα΄΄ (δες ΄΄SoFFin΄΄ - ΄΄SoFFin may grant guarantees of up to 400bn euros and recapitalize or purchase assets for an additional 80bn euros΄΄) αλλά και αλλαχού της ΄΄έρμης΄΄ (καπιταληστικής) γης ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ. Με ΕΚΒΙΑΣΜΟ και ψευδή πληροφόρηση(θυμάται κανείς τις μεθοδεύσεις στις ψηφοφορίες για το bailout στην Αμερική ;) του λαού. Φυσικά στο κόσμο του μεγάλου στοχαστή η ξεχωριστή περίπτωση της Ελλάδας (μεγάλο δημόσιο , πολύ μικρότερο ιδιωτικό και ΣΥΝΟΛΙΚΑ μικρότερο χρέος (+ τεράστια ακίνητη δημόσια περιουσία) σε αντίθεση με τους ΄΄συντρόφους΄΄ παγκόσμια (μικρότερο δημόσιο πολύ μεγαλύτερο ιδιωτικό και ΣΥΝΟΛΙΚΑ πολύ μεγαλύτερο απο εμάς και χωρίς ΄΄αξιόλογη΄΄ περιουσία για ΄΄κάλυψη΄΄) μπαίνει τυχαία (;) στην ίδια προκρούστεια κλίνη.
    Άρα τα περί σπάταλου κράτους κτλ είναι μισή αλήθεια και αισχρή δικαιολόγηση του ΔΝΤ, ξεπουλήματος ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ αντί πινακίου φακής κτλ και φυσικά δεν ερμηνεύει σε καμία περίπτωση την ευρωπαϊκή και ΔΙΕΘΝΗ κρίση χρέους που προέκυψε από την μεθοδευμένη ΄΄μετατροπή΄΄ του ιδιωτικού σε δημόσιο χρέος.

    Μύθος 2.
    Ο δεύτερος μύθος, σύμφωνα με τον κ. Παπανδρέου αφορά στον χαρακτήρα των διεθνών αγορών, οι οποίες δεν πρέπει να αποτελούν «εργαλεία για τη συγκέντρωση των προνομίων των ολίγων». «Σ’ έναν κόσμο παγκοσμιοποιημένο, θα πρέπει να ρυθμίσουμε και να ελέγξουμε τη δύναμη των αγορών για να υπάρχει μεγαλύτερη ισότητα και ισοτιμία σήμερα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Έλληνας πρωθυπουργός.

    Όταν είσαι (γίνεσαι δηλαδή με τη θέλησή σου και τις ΠΡΑΞΕΙΣ σου για να μην παίζουμε με τις λέξεις) ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του διεθνούς κεφαλαίου δεν μπορείς να ελέγξεις τίποτα και φυσικά ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ Γιωργάκη. Η πολιτική-οι εφόσον έκανε(αν) αυτά που αναφέρονται στο α΄μύθο μετατρέποντας ιδιωτικά χρέη σε δημόσια διογκώνοντας τεράστια τις ήδη υπάρχουσες οικονομικές ανισότητες σε συνδυασμό με την συντονισμένη επίθεση σε εργασιακά και άλλα κατακτημένα δικαιώματα (κατώτατες αμοιβές, περικοπή κοινωνικών επιδομάτων κτλκτλ) όχι μόνο δεν έδωσαν καμία μάχη υπέρ του λαού (εδώ γελάμε ή κλαίμε) αλλά αντιθέτα εφαρμόζουν ΣΧΕΔΙΟ σε ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ που περνάει μέσα ΚΑΙ από την κατάλυση της όποιας κυριαρχίας έμεινε στα έθνη κράτη. Φυσικά μεγαλύτερη οικονομική ισχύς σημαίνει μεγαλύτερη πολιτική ισχύς και μεταφράζεται σε ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ περαιτέρω όξυνση των ανισοτήτων στο προσεχές μέλλον με πιθανή εξαφάνιση της μεσαίας τάξης. Η μεγαλύτερη ΄΄ξεφτίλα΄΄ των κοινωνιών μας είναι να δεχόμαστε από ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ να ξεστομίζουν εκβιαστικά την φράση ΄΄too big to fail΄΄ για όλους αυτούς τους απατεώνες και τζογαδόρους , τις τράπεζες τους κτλ τη ίδια ώρα που επιτίθενται χυδαιότατα (και τις περισσότερες φορές άδικα) κατά ολόκληρων κοινωνιών - κυρίαρχων κρατών (ακόμα) προκειμένου να τα ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ μέσω μηχανισμών όπως το ΔΝΤ.

    Μύθος τρίτος :
    «κάθε κράτος θα μπορούσε να πάρει μέτρα από μόνο του, χωρίς να υπάρχει ανάγκη αλληλεγγύης, ή ισχυρότερης διακυβέρνησης», τονίζοντας την ανάγκη για την ταχύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.

    Ολοκλήρωση με ΄΄κατεβασμένα παντελόνια΄΄ απο κάποιες χώρες δεν μπορεί να γίνει. Δηλαδή χωρίς ισοτιμία και ΄΄μπαμπούλες΄΄ τιμωρίας. Πέρα από τα υπάρχοντα θεσμικά εμπόδια-προβλήματα και τις μεθοδεύσεις που γίνονται, μια πραγματική ΄'ένωση΄΄ σημαίνει ΚΑΙ μεταφορά πόρων από πλούσιες σε φτωχότερες χώρες, περιοχές πράγμα που ούτε θέλουν να ακούσουν κάποιοι (Γερμανία) όταν από την άλλη η ευημερία τους βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στην ενιαία αγορά και στην κατανάλωση των προϊόντων τους εντός της.

  17. κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» avatar
    κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» 07/01/2011 12:51:53

    ετσι οπως σε κοβω Μικρε Οδυσσεα ,πρεπει να υπηρξες και θαυμαστης του ανδρεα παπανδρεου την εποχη της μιμης.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» 07/01/2011 12:57:15

      Ήταν ο προσωπικός της μάντης αστρολόγος στο Προπό. Και κολλητός της Βαγγέλως.

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Strange Attractor 07/01/2011 13:03:30

        Αυτά περί μάγων τα έλεγε ο Επίτιμος, γιατί δεν χώνεψε την ήττα το 1993

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» 07/01/2011 12:58:18

      Πράγματι, επρόκειτο για μια φωτεινή περίοδο της πολιτικής μας ιστορίας, όπου στην κλορονομική διαδοχή, έπαιζαν μπάλα και οι σύζυγοι. Χάθηκε η ιστορική ευκαιρία για αναβίωση των βυζαντινών εθίμων (ίντριγκες, πάθη, εξορίες σε μοναστήρια, τυφλώσεις κτλ)

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 13:02:10

        Το μόνο για το οποίο συμπάθησα τον αχαμνό λογιστάκο, είναι ο εξοβελισμός στα αποδυτήρια της προικισμένης (στα μεμέ) διανοούμενης μπίμπο.
        Λίγο ακόμη αν ζούσε ο μεγάλος την έβλεπα και διάδοχο, ή τουλάχιστον υπουργό παιδείας!
        Ίσως να επιδοτούνταν και τα μπουζουκτσίδικα οπότε δεν θα περνούσαν κρίση.

  18. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 13:03:54

    εσυ strange attractor ξεπερνας και το μικρο οδυσσεα στον θαυμασμο και την φιλοδοξια μου φαινεται.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ φωτεινη 07/01/2011 13:12:30

      Φωτεινή πολύχρονη πρώτα από όλα και έπειτα ελεύθερα δημιούργησε το ψυχολογικό μου προφίλ. Το αναμένω με περιέργεια

  19. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 13:06:38

    αν εσεις θεωρειται την παρουσα διαδοχη πιο συμφερουσα...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 07/01/2011 13:08:43

      Έχεις δίκιο. Η Μιμή θα ήταν σαφώς καταλληλότερη διάδοχος για αρχηγός στο κίνημα. Έχασε το Έθνος.

      • occultist avatar
        occultist @ Strange Attractor 07/01/2011 21:47:49

        Θα προέτασε τα στήθεια της στα Ελληνοτουρκικά και στο Σκοπιανό;;;

  20. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2011 13:14:11

    Ο πρωθυπουργός μας είναι της "Ποδηλατικής' φιλοσοφικής σχολής στην προμετωπίδα της οποίας αναγράφεται το "Μηδείς αγύμναστος εισίτω μου την στέγην".
    Είναι γνωστό ότι η έλλειψη ιστορικής παιδείας είναι η αστείρευτη πηγή έμπνευσης των φιλοσόφων, Ο πρωθυπουργός μας φροντίζει να επιβεβαιώνει αυτό το απόφθεγμα κάθε μέρα. Το βέβαιο είναι ότι παρέλαβε χώρα και θα παραδώσει φέουδο. Είναι επίσης σίγουρο είναι ότι μας βάζει σε τάξη. Των προλετάριων υπηκόοων των νέων φεουδαρχών.

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2011 13:20:26

      Χώρα δεν παρέλαβε με την έννοια της δημοκρατίας δυτικού τύπου , αλλά ένα πελατοκεντρικό σύστημα , μια χώρα χωρίς κοινωνική συνοχή.
      Ελληνες, ναι, αλλά πολίτες , οχι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2011 13:20:34

      Γιάννη,

      Χρόνια πολλά με υγεία και επιτυχίες παντού!
      Για να ζηλεύει και ο Μικρός -Keynes-Οδυσσέας.
      Για τις επιτυχίες εννοώ!
      Να έχει κίνητρο και να εργάζεται περισσότερο!

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 13:25:42

        Η αλήθεια είναι ότι τεμπελιάζω τώρα τελευταία. Πολύχρονος και πάλι Γιάννο

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 13:27:10

        Ευχαριστώ Κώστα για τις ευχές. Ο Μικρός δεν πιάνεται πια. Τον βλέπω senior ανταποκριτή στη WSJ special columnist στους NYT.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2011 13:30:36

          Τον υποτιμάς.
          Για διευθυντικές θέσεις προορίζεται.
          Να γράφει το κύριο άρθρο.

  21. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 13:15:04

    εγω παιρνω μερος στην καμπανια Τερμα Το Βοδινο

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 07/01/2011 13:21:39

      Άρα δεν θα ψηφίσεις Ντόρα;

  22. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 13:33:11

    και Δεν ψηφισα πασοκ.οσο για σενα και το μικρο οδυσσεα αποδυκνυεται το κλασσικο ,μεταξυ της μαμας και της συζυγου διαλεγουμε τη Μητερα,και δεν το περιμενα απο εσας.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ φωτεινη 07/01/2011 14:13:35

      Κάτι δεν κατάλαβα? Γιατί το λες αυτό?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 07/01/2011 14:34:39

      Τρικυμία εν κρανίω...

  23. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/01/2011 13:35:09

    Ωχ!
    Ελπίζω να μη διαβάζει ο Πάγκαλος!

  24. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2011 13:41:28

    Τέτοιες πιένες λοιπόν! Opinion maker στην Ουάσιγκτον. Ελπίζω να μη μας ξεχάσει παρασυρμένος από τις σειρήνες της δημοσιότητας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/01/2011 13:51:43

      Για τους ξεχασμένους λές τώρα!

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 14:15:22

        Η εκτίμηση μου Κώστα προς το πρόσωπο σου είναι δεδομένη και το ξέρεις

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 07/01/2011 14:28:40

        Μικρέ Οδυσσέα,
        Δεν είναι για να απαντάμε στα σοβαρά σε όλα τα σχόλια!

  25. κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» avatar
    κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» 07/01/2011 14:10:28

    αρχη του προφιλ για μικρο οδυσσεα το χιουμορ ειναι εκλεπτυσμενη μορφη μιας υγιους επιθετικοτητας.το υγιης και εκλεπτυσμενο ειναι το αποτελεσμα υψηλων πνευματικων διεργασιων που προυποθετουν μα τη σειρα τους υψηλο δεικτη εφυιας.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ κρεοπωλειον «το Ζωρζακι» 07/01/2011 14:42:04

      Σε ευχαριστώ φίλε μου, αλλά εκτός του ότι η ευφυϊα μου είναι μικρομεσαία, φθίνει κιόλας προϊόντος του χρόνου.

  26. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 14:21:08

    με προλαβε το κρεοπωλειον το «Ζωρζακι».συμφωνω και επαυξανω.

  27. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 07/01/2011 14:33:04

    Σε φιλοσοφικά συμπόσια παρακάθεται πλέον ο πρωθυπουργός της Ελλάδος, και παγκοσμίου εμβελείας στοχαστής, τα οποία αναμένουν έναν νέον Πλάτωνα για να τα συγγράψει. Ίσως υπό τον τίτλο "Φιλοσοφική Οδύσσεια", γραμμένη από τον Μικρό Οδυσσέα...

    Φιλόσοφος, ποιητής και bon viveur o Ερίκ Μπεσόν. (Μόνο ο Ντομινίκ τον συναγωνίζεται, αλλά είναι πολύ brutal.) Γεννημένος στο Μαρόκο με λιβανέζα μητέρα και Τυνήσια ηλιοκαμένη αισθησιακή γυναίκα από τζάκι - συγγενή του πρώην προέδρου Μπουργκίμπα. Πρώην "σοσιαλιστής" , νυν "σοσιαλδημοκράτης", πρώην υπουργός "μετανάστευσης, εθνικής ταυτότητας, κλπ." Κάποτε ψιθυριζόταν ότι προοριζόταν για πρωθυπουργός, αλλά τον γλωσσόφαγε η γαλλίδα πρώην σύζυγος που εξέδωσε βιβλίο με τίτλο Guerrilla Handbook for Women, δηλ. κάτι σαν εγχειρίδιο απατημένων γυναικών.

    ΥΓ. Εξ άλλου ο σουρεαλισμός και ο μαρξισμός είχαν μπλέξει τους μηρούς τους στην Γαλλία, και το συνεχίζουν σε μία μεταμοντέρνα εκδοχή. Ιδού τι μας επιφυλάσσει το μέλλον της γαλλοελληνικής πολιτικής διανόησης, μέσα από ένα προφητικό κείμενο του παρελθόντος:

    "Χτύπησε την γλώσσα και την λογική, ακρογωνιαίους λίθους της κοινωνίας. Έζησε τον παραλογισμό μέχρι την ίδια του την αποσύνθεση."

    (Τριστάν Τζαρά, Ο υπερρεαλισμός και ο Μεταπόλεμος", Σορβόνη, 1947)

    Ομοιότης με πρόσωπα και πράγματα απολύτως συμπτωματική.

  28. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 14:52:35

    μη θυμωνετε.ειμαι φεμινιστρια,και αναφερομουν στο χιλιοειπωμενομενο μεν,και χωρις αμφιβολια kitch δε,πισω απο καθε μεγαλο αντρα κρυβεται μια γυναικα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 07/01/2011 14:54:31

      Με το μέγεθος των "πυραύλων" της Μιμής, θα μπορούσαν να κρύβονται και πολλοί άνδρες!

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Strange Attractor 07/01/2011 21:58:29

        τσ τσ τσ..... παρεκτρέπεστε...

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ φωτεινη 07/01/2011 14:56:55

      ΟΚ κατάλαβα. Δεν θύμωσα, απλά μεταξύ της μητέρας και της συζύγου, επιλέγω την ερωμένη...

  29. kiki avatar
    kiki 07/01/2011 15:05:29

    Αφου η Μιμικο, ηταν αναλυτρια του Κουντερα, γιατι καλε να μην ειναι φιλοσοφος της σκατολογιας και ο ΓΑΠ.
    Υπαρχει σκατολογια, οχι εσχατολογια.
    Και Strange ειχα ρωτησει καποτε μα ποσο μεγαλα ειναι, ειχα και αποριες.
    Και μου απαντησαν ξεκινουν απο την πορτα της πρωτης θεσης και φτανουν στις τουαλετες, πισω.Οντως κρυβονται πολλοι απο κατω.

  30. φωτεινη avatar
    φωτεινη 07/01/2011 15:15:25

    επιτρεψε μου να σου πω οτι αμφισβητω το πρωτο ως προιον μετριοφροσυνης και το δευτερο ως επιστημονικως ανυποστατο.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ φωτεινη 07/01/2011 16:05:09

      Και γιατί να μην σπάσουμε τους επιστημονικούς δυισμούς με μια τρίτη επιλογή;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μικρός Οδυσσέας 07/01/2011 21:51:11

        Οι γνώμες τριίστανται εδώ.

  31. γκαβουλιακας avatar
    γκαβουλιακας 07/01/2011 16:03:11

    Βρε παιδια,αυτος αγγιζει την τελειοτητα,μιλαμε!

  32. Ασφαλτος avatar
    Ασφαλτος 08/01/2011 10:33:38

    Σε πολλά έχετε δίκιο και σε πολλά έχετε άδικο .
    Άσχετα αν συμφωνούμε με τα πεπραγμένα και με τις απόψεις του ΓΑΠ ,ένα είναι όμως σίγουρο .
    Έχει πνευμόνι και επιμονή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.