#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/03/2010 15:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν είμαστε του χεριού σας...

 

«Δεν είναι δουλειά της κυβέρνησης να εμποδίζει τους πολίτες να κάνουν λάθη. Είναι δουλειά των πολιτών να εμποδίζουν την κυβέρνηση να κάνει λάθη», έλεγε ο Robert H. Jackson.

 Είναι δική μας δουλειά λοιπόν, να εμποδίσουμε όποιους φαλκιδεύουν το μέλλον μας, όποιους από την κυβέρνηση και τη Βουλή, υπονομεύουν τις ζωές, τις δικές μας και των παιδιών μας.

Είναι δική μας δουλειά, να μην αφήσουμε κανέναν να αποφασίζει για μας χωρίς εμάς.

Τους ψηφίσαμε για να μας εκπροσωπούν στη Βουλή, να νομοθετούν και να κυβερνούν, για το καλό του τόπου και των πολιτών που ζουν σ αυτόν.

Τους ψηφίζουμε να φροντίζουν, για την ευημερία των ελλήνων και του τόπου, για την ασφάλεια των πολιτών, για την παιδεία των νέων γενεών, για τον πολιτισμό μας, για όσα είμαστε ως λαός και όσα μας αξίζουν.

 - δεν δώσαμε σε κανέναν λευκή επιταγή, με τις εκλογές, να ξεπουλάει κομμάτια της επικράτειάς μας,

- δεν δώσαμε σε κανέναν λευκή επιταγή να μπασταρδεύει και να αλλοιώνει τον πληθυσμό της χώρας,

- δεν δώσαμε σε κανέναν λευκή επιταγή να νομιμοποιεί ανομίες,

- δεν δώσαμε σε κανέναν λευκή επιταγή να κάνει την Ελλάδα χώρα, πόλο έλξης ή κέντρο υποδοχής παράνομης μετανάστευσης, και στη συνέχεια εξαγωγής μεταναστών με ελληνική ταυτότητα,

- δεν δώσαμε σε κανέναν λευκή επιταγή να κάνει τους Έλληνες επαίτες του κόσμου,

- δεν δώσαμε σε κανέναν λευκή επιταγή να ταπεινώνει την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια αυτού του λαού,

- δεν δώσαμε σε κανέναν λευκή επιταγή να μας υπονομεύει.

Σύμφωνα, με  τα τελευταία στοιχεία, 532,898 αλλοδαποί θα ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές, αφού με το νομοσχέδιο, δίνεται παράταση εγγραφής στους εκλογικούς καταλόγους έως τις 30/06/10.

Από αυτούς οι 378,34 προέρχονται από την Αλβανία και οι υπόλοιποι 154,552 από τριτοκοσμικές χώρες.

Το 80% αυτών που θα ελληνοποιηθούν σε μια νύχτα, είναι μουσουλμάνοι!!!

 Πρέπει να πούμε σε όλους, προς κάθε κατεύθυνση, σε κάθε τόνο ότι: είμαστε εδώ και θα διεκδικήσουμε ότι μας πρέπει, ότι μας ανήκει. Ότι θα φωνάξουμε:

για την κυριαρχία μας,

για την αξιοπρέπεια μας,

για τις οικογένειες μας,

για να σταθούμε στα πόδια μας χωρίς δεκανίκια,

για την ιστορία μας,

για τον πολιτισμό μας,

για αυτά που δώσαμε στον κόσμο,

για αυτά που είμαστε υπερήφανοι.

Αν κάποιοι νομίζουν ότι πήραν την λαϊκή εντολή για να κάνουν ότι γουστάρουν, είναι απλά γελασμένοι, είναι απλά κομπάρσοι σε άλλο έργο, όχι στο δικό μας...

 Αναγνώστης

(η φωτογραφία είναι απο τα σημερινά συλλαλητήρια)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. maria avatar
    maria 11/03/2010 15:38:34

    Αγαπητε "Αναγνωστη" δεν ξερω αν θα βρεις καποιον να διαφωνησει με τα περισσοτερα απο αυτα που γραφεις.
    Δεν μας γραφεις ομως που θα βρουμε αυτους που παιρνουν λαικη εντολη και κανουν αυτο που θελει ο λαος (εκτος απο τον Περισσο...), δεν μας γραφεις τι προτεινεις και τι ακριβως ειναι αυτο που πρεπει να ρθει μετα την αντιδραση μας!
    Εκτος και αν τα τελευταια 50 χρονια ζουμε σε αλλο πλανητη εσυ και σε αλλο εγω. Γιατι καλες οι κωρωνες αλλα δεν φτανουν....

    • ΘΑΚΗΣ avatar
      ΘΑΚΗΣ @ maria 11/03/2010 18:04:38

      Κύριε,α Αν δεν το έχετε καταλάβει (που λε΄τε ότι τοέχετε αφου συμφωνείται) είμαστε η Παγκόσμια Πολιτιστική Πρωτεύουσα του κόσμου!!
      Όλη η χώρα μας είναι ένα απέραντο πολιτιστικό-Ιστορικό Μουσείο.Αυτό
      μόνο αν εκμεταλευτούμε (υπάρχουν χιλιάδες ιδέες)θα έχουμε από 20 εκ.
      τουρισμό τουλ.60 εκ. Θα δουλέωουν γύρω από αυτό χιλιάδες επαγγέλματα
      Αυτά για την Οικονομία εκτός των ανεκμετάλευτων φυσικών πόρων μας...
      Ποιοί θα τα κάνουν;Αυτοί που θα δεχτούν 5-10 προτάσεις-συμφωνίες και
      θέλουν να ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ για την Πατρίδα.Και πιστέψτε με είναι πολλοί & άξιοι!Αν υπογράψουν ότι δέχονται να υπηρετήσουν,να δημεύετε η περιου-
      σία τους αν ανακατευτεί το όνομά τους σε σκάνδαλο μέχρι να καθαρίσει,
      αν αποποιειθούν την ασυλία και 2-3 πραγματάκια (που δεν τα νομίζω φοβερά γι'αυτόν που λέει αλήθεια ότι θέλει να προσφέρει)ακόμα,υπάρχουν
      και μερικοί ΜΕΣΑ στους τριακόσιους.Και αν δεν υπάρχουν εκλογές με αυτά τα κρητήρια.Ειδατε που υπάρχουν & λύσεις και τρόποι για την Παγκόσμια
      Ελλάδα;Μήπως όμως εσείς θέλετε να ζείτε σε ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ;

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ maria 12/03/2010 11:48:41

      "...κορώνες..."

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/03/2010 15:48:33

    Δεν δίνω σε κανένα _ούστη να με κοροϊδέυει είτε με πράσινες αναπτύξεις, είτε με ελληνοποιήσεις πακιστανών για το καλό του έθνους, ούτε για φταίξιμο ...κερδοσκόπων. Η κοροϊδία δεν θα περάσει. Και αν επιβληθεί φασιστικά, ας την πούμε δικτατορία, και ας μην κοροϊδευόμαστε.

    Θα μου πείτε "κολλάς με τον δεύτερο νόμο;..." θα πώ "ναι βρε καθίκια, ο ψεύτηες είναι ψεύτης, όπως και να το κάνουμε"

    • maria avatar
      maria @ archaeopteryx 11/03/2010 15:52:20

      Μια χαρα ομως δεχοσουν την κοροιδια και τα σκανδαλα των προυγουμενων!
      Μαλλον για το καλο του Εθνους και για το κυνηγι των Νταβατζηδων απο τον Αχρηστο και Ανικανο!
      Τωρα κλαις αλλα ειναι αργα για δακρυα....

    • ataktos avatar
      ataktos @ archaeopteryx 11/03/2010 16:23:20

      εμείς έχουμε τον Θεοδώρα Πάγκαλο όσο θα τον βγάζει η Τρεμη στο γυαλί τόσο θα φουντώνει η αγανάκτηση .Εμείς μόνο με τέτοιους ευγενής μαθαίνουμε και παθαίνουμε

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 11/03/2010 16:52:55

      maria κάνεις λάθος... για πήγαινε να δεις τι έγραφα... απλά η απογοήτευση με την μπαρουφολογία σε καιρό κρίσης δεν είναι απογοήτευση είναι απόγνωση που γίνεται οργή. Να πάς να διαβάσεις τι έγραφα εδώ από το φθινόπωρο του 2008. Φιλάκια (κι αν είσαι μουστακαλής, άκυρα τα φιλάκια)

      Αργά για δάκρυα που ζω στην Ελλάδα και μιλάω Ελληνικά.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ archaeopteryx 11/03/2010 16:53:49

      Μαρία, βρες με αποδείξεις ένα σκάνδαλο της διακυβέρνησης Καραμανλή. Πρόσεχε, μην βιαστείς γιατί δεν υπάρχει τίποτα που να στοιχειοθετεί σκάνδαλο. Αντίθετα, τα ψέμματα Πασοκ τις 100 πρώτες μέρες (και πούσαι μέχρι σήμερα) ήταν 90!

      Α, ξέχασα. Πες μου ποιό μεγάλο έργο έγινε επί διακυβέρνησης Σημίτη (για να μην πάμε στο απώτερο παρελθόν και σε συγχύσω με Κοσκωτάδες κλπ. του Ανδρέα)για την καλυτέρευση της ποιότητας ζωής των Ελλήνων; Γιατί επί Καραμανλή έγινε το έργο του Μαλιακού, τελείωσε η Εγνατία, άρχισε το μετρό Θεσσαλονίκης....Σήμερα, ούτε τα Τέμπη οι ανάξιοι μπορούν να φροντίσουν να τελειώσει εντός των προθεσμιών. Και μην μου πείς για την Αττική Οδό και το αεροδρόμιο Ε.Βενιζέλος γιατί την λεόντειο σύμβασή τους θα την ξεπληρώνουν και τα παιδιά των εγγονών μας.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ archaeopteryx 11/03/2010 19:40:35

      Aigiaigiai MARIA,MARIA de Bahija.......

  3. kwlotoumpas avatar
    kwlotoumpas 11/03/2010 16:00:02

    δεν σταματάτε επιτέλους με μία ανοησία που δεν είπε ποτέ ο Κίσινγκερ και κανένας Κίσινγκερ...; έλεος πια με τα παραμύθια με δράκους και Κίσινγκερ...αν θέλετε να τον κατηγορήσετε για κάτι, έχει κάνει πράγματα και θάματα...εκτός αν δεν σας συμφέρει γιατί τα μισά τα έχει κλάνει με βασιλικούς επίτροπους, ελληναράδες πατριώτες και χουνταίους.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kwlotoumpas 11/03/2010 17:14:04

      Τι γίνεται ρε παιδιά;;; Παντού ξεφυτρώνουν υπερασπιστές του Κίσιγκερ!!!

    • ΘΑΚΗΣ avatar
      ΘΑΚΗΣ @ kwlotoumpas 11/03/2010 18:19:03

      Ακριβώς αυτά έχει και συνεχίζει να κάνει ακόμα και στα μέσα του Φλεβάρη
      όταν συναντήθηκε με τους ¨κερδοσκόπους¨ Σόρος & σια (Αμερικάνική εφημερίδα)και αποφάσισαν το μέλλοντης Ελλάδας.ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ!
      Και ΦΥΣΙΚΑ τα έχει πει αλλά και τα έχει γράψει και σε επιστολές (με αυτές και τηλ. συνήθως κάνει κινήσεις και αποφεύγει την δημοσιότητα).
      Ξέρω πολλά για τον ¨κύριο¨γιάυτό μην αμφιβάλεις ότι έχει απέραντο κόμπλεξ και λύσσα για τους Ελληνες.Όσο για τους δικούς μας ,κανένας δεν
      αμφισβητεί ότι ο Εφιάλτης ήταν πρόγονός μας ...(Αλλά ακόμα μια φορά θα
      χάσει από τους Ελληνικούς - Παγκόσμιους Θεούς )

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ kwlotoumpas 11/03/2010 19:07:54

      'βασιλικούς επίτροπους, ελληναράδες πατριώτες και χουνταίους'

      Το γεγονός ότι δεν κάνεις τον κόπο να ξεχωρίσεις μεταξύ των τριών αυτών κατηγοριών δείχνει το βαθμός αντικειμενικότητας και αξιοπιστίας σου.

      'εκτός αν δεν σας συμφέρει'

      Ευτυχώς εσύ δεν εξυπηρετείς ιδιοτελή συμφέροντα.

  4. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 11/03/2010 16:06:43

    Είναι βέβαιο ότι από τα 3.000.000 πολιτών που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ στις εκλογες είναι ζήτημα 1000 από αυτούς να θέλουν πραγματικά το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό που υπονομεύει άμεσα το μέλλον των παιδιών μας.

    Πρέπει ΤΩΡΑ οι υπόλοιποι 2.999.000 να δείξουν έμπρακτα την δυσαρέσκειά τους διαμαρτυρόμενοι έντονα στους βουλευτές και πολιτευτές που υποστηρίζουν.

    • maria avatar
      maria @ Αγανάκτηση 11/03/2010 16:15:29

      και απο που αυτη η βεβαιοτητα φιλε "Αγανακτηση";

    • Σαος avatar
      Σαος @ Αγανάκτηση 11/03/2010 16:39:15

      Ε, όχι και ψήφισαν ΠΑΣΟΚ 3.000.000 πολίτες! Εκτός αν ψήφισαν και πεθαμένοι...

    • Σαος avatar
      Σαος @ Αγανάκτηση 11/03/2010 16:49:04

      @maria
      Αν κρίνουμε από τον αλβανικής καταγωγής Πάγκαλο (κατά δήλωση του ιδίου σε κάποια συγκέντρωση), μπορεί αρκετοί ΠΑΣΟΚοι,ΣΥΡΙΖΑιοι,ΝΔατες,ΚΚΕδες,ΛΑΟΣιτες να το υποστηρίζουν με σθένος το νέο νομοσχέδιο καθώς θα συνενωθούν με συγγενικά και πολιτισμικά συγγενικά πρόσωπα και ομάδες. Από εκεί και πέρα τι φταίμε όλοι οι υπόλοιποι;;;

    • Kεραυνός avatar
      Kεραυνός @ Αγανάκτηση 11/03/2010 16:49:10

      Πρέπει να βγούν οι ίδιοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να διαμαρτυρηθούν, οι ψηφοφόροι απο μόνοι τους δέν μπορούν να κάνουν τίποτα. Όσα κατάφεραν οι διαδηλωτές σήμερα άλλα τόσα μπορούν να καταφέρουν και αυτοί.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Αγανάκτηση 11/03/2010 17:28:59

      maria είμαι επίσης βέβαιος ότι και εσύ δεν ανήκεις σε αυτούς τους "χίλιους" γιατί εαν ανήκες δεν θα καθόσουν μεσημεριάτικα να βάζεις πλάτη σε ένα κόμμα που αργοσβήνει, αλλά θα έπινες και συ τα κονιακάκια σου μαζί με τις πουράκλες σου κάπου στο Κολωνάκι με τους υπόλοιπους μεταναστολάγνους "πασοκτζήδες".

  5. Κρης avatar
    Κρης 11/03/2010 16:08:02

    επειδη ερχεται και το Πάσχα
    Yorgo βάζει τη λαμπάδα στο μανουάλι!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=OTE4WSg4_AI

  6. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 11/03/2010 16:13:41

    Μετα απο την ψηφιση αυτου του νομοσχεδιου ερχεται μια σειρα αλλων νομοσχεδιων τα οποια θα ελληνοποιησουν το συνολο των αλλοδαπων που κατοικουν στην Ελλαδα και φυσικα οσων μπαινουν καθημερινα στην χωρα.Ακομα δεν ειδαμε τιποτα.

    Η ψηφιση του νομοσχεδιου ηταν απλα μια εξοφληση γραμματιου απο τον ΓΑΠ προς τις ΗΠΑ για την στηριξη που του εδωσαν ωστε να γινει πρωθυπουργος.Με την αλλοιωση του πληθυσμου λυνονται ταυτοχρονα ολα τα τοπικα γεωπολιτικα προβληματα των ΗΠΑ εις βαρος φυσικα της Ελλαδος.

    Η θρακη θα μετατραπει σε μουσουλμανικη περιφερεια με την εγκατασταση εκει χιλιαδων μουσουλμανων που σε συνδυασμο με τους υπαρχοντες μουσουλμανους συντομα θα αποτελουν την πλειοψηφια του πληθυσμου.Οποτε μια αυτονομηση του ''ισλαμικου κρατιδιου θρακης'' θα ειναι εφικτη με μια λυση τυπου κοσσοβου.

    Απο εκει και περα η νεο-οθωμανικη τουρκια θα διεκδικησει τον ρολο του προστατη των μουσουλμανων της Ελλαδας οι οποιοι θα δεσουν χειροποδαρα τις ελληνικες ενοπλες δυναμεις ωστε να μην μπορουν να αντιδρασουν αποτελεσματικα σε περιπτωση πολεμου με την τουρκια.Που θα στειλει τον στρατο η κυβερνηση σε μια κριση?Στα νησια του αιγαιου οπου θα εισβαλουν οι τουρκοι η στην...Αθηνα που θα εχει 600 χιλιαδες μουσουλμανους αντρες μεταξυ 20-45 ετων?Οπλα κυκλοφορουν αφθονα οποτε αυτοματως η αθηνα θα καταληφθει απο την πεμπτη φαλαγγα των 600 χιλιαδων μουσουλμανων.Οποτε σε περιπτωση κρισης θα εχουμε ''μπρος γκρεμο και πισω ρεμα''.

    Ενα αλλο θεμα ειναι αυτο της στελεχωσης των ενοπλων δυναμεων.Παρα πολλα παιδια μεταναστων θα τρεξουν να καταταγουν ως ΕΠΟΠ στις ενοπλες δυναμεις για λογους επαγγελματικης αποκαταστασης ενω ενας ικανος αριθμος θα εισελθει στις στρατιωτικες σχολες με αποτελεσμα να εχουμε σε μερικα χρονια αλβανο λοχαγο πεζικου,αφγανο πιλοτο μαχητικου αεροσκαφου,σομαλο κυβερνητη υποβρυχιου και μετα απο καποια χρονια πακιστανο αρχηγο ΓΕΣ.

    Επισης θα εχουμε εξελιξεις και στο θεμα της ''τσαμουριας'' με την (επιδοτουμενη απο γνωστους κυκλους) εγκατασταση αλβανων στη περιοχη της θεσπρωτιας και δεν αποκλειεται καποιοι θερμοκεφαλοι να ξεκινησουν ακομα και ανταρτικο οπως εγινε στα σκοπια και φυσικα στο κοσσοβο.Οι σχετικες αλβανικες οργανωσεις (που διαθετουν μαλιστα πακτωλο χρηματων) εχουν εδω και καιρο ξεκινησει τον αγωνα τους για την ''απελευθερωση της τσαμουριας''.

    Το αμεσως επομενο βημα παντως ειναι η ιδρυση του κομματος μεταναστων με προεδρο τον οδυσσεα τσεναι και η στελεχωση του με γνωστους πρακτορισκους των αμερικανων που τοσο καιρο στελεχωναν τις διαφορες ΜΚΟ made in soros.Οποτε η επομενη βουλη των ελληνων θα ειναι πολυεθνικη αφου ανετα μπορουν να πιασουν ενα 3% ωστε να εισελθουν στο κοινοβουλιο.

    Η Ελλας ως εθνικο κρατος εχει πλεον τελειωσει.

  7. νικος γεωργιοπουλος avatar
    νικος γεωργιοπουλος 11/03/2010 16:19:40

    Κοφτε τις βλακειες με την δηλωση Κισσινγκερ. Αρνουμαι να λαβω στα σοβαρα οποιοδηποτε κειμενο που την αναπαραγει.

    • Σαος avatar
      Σαος @ νικος γεωργιοπουλος 11/03/2010 16:58:20

      Και εγώ φίλε Νίκο έχω διαβάσει διάφορα σενάρια γι' αυτή την περιβόητη ομιλία του Κίσσινγκερ. Αν δεν κάνω λάθος η πρώτη αναφορά ήταν στο περιοδικό Νέμεσις της κ. Λιάννας Κανέλη και ο Κίσσιγκερ έχει αρνηθεί πως έχει δώσει ποτέ τέτοια ομιλία. Τώρα να πω την αλήθεια, γιατί πρέπει να πάρω ως εγγύηση τον λόγο ενός εγκληματία; Απλά το όλο concept της υποτιθέμενης ομιλίας ξετυλίγεται ζωντανό μπροστά μας ασχέτως αν την έδωσε ή όχι ο Κίσσινγκερ...

    • ataktos avatar
      ataktos @ νικος γεωργιοπουλος 11/03/2010 18:12:59

      μήπως ήρθε ο καιρός να μάθουμε για το τεράστιο έργο του πατριώτη μας ονόματι Καραμουζη ...

  8. anonymous avatar
    anonymous 11/03/2010 16:22:58

    "κουκουλοφοροι" εσπασαν το Πλαισιο και εχουν εγκλωβισει υπαλληλους και πελατες

  9. άστεγος avatar
    άστεγος 11/03/2010 16:36:38

    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν πρέπει να σταματήσει να τους υπενθυμίζει ότι θα πάρει τα διαβατήρια πίσω και θα φέρει και την κατάλληλη συμπληρωματική νομοθεσία.
    Όσους εικονικούς γάμους και εάν κάνουν δεν θα γίνουν ποτε Έλληνες.

  10. rs avatar
    rs 11/03/2010 16:43:28

    Η "δήλωση" του Κίσινγκερ είναι τελικά αληθινή; μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε;
    Σε λίγο θα αναφέρουμε και τον.... Νοστράδαμο προκειμένου να υποστηρίξουμε αυτά που γράφουμε!

    • Dimitra avatar
      Dimitra @ rs 11/03/2010 21:00:27

      Ο Kissinger δεν τολμά να ταξιδεύσει εκτός ΗΠΑ, διότι υπάρχουν διεθνή εντάλματα συλλήψεως εναντίον του γιά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας http://bit.ly/a3eqWz

      Υπενθυμίζεται ότι το 1973, ο κατά συρροή φονιάς των λαών Kissinger, βραβεύθηκε – κατά το ήμισυ – με το Nobel Ειρήνης ως “Peace Dove”!

      Οσοι αμφισβητούν τις κτηνωδίες Kissinger, της πρώτης επιλογής Bush του μικρού γιά την διερεύνηση της 9/11, ιδού μερικές αποδείξεις, ιδού και εμετικές φωτογραφίες του να σκαλίζει τη μύτη του και μετά τα τρώει.. http://bit.ly/aNwKKN

      Μεταξύ πολλών άλλων άτυχων χωρών, την αποδόμηση της Ελλάδας - που ΔΕΝ του κάθεται με τίποτα - την πλανάρει ανεπιτυχώς μέχρι σήμερα, από την 10ετία του 1960 http://bit.ly/cs7aBG

  11. kanenas avatar
    kanenas 11/03/2010 16:53:11

    Έλεος με τον Κίσινγκερ και τις δηλώσεις που ποτέ δεν έκανε.

  12. maria avatar
    maria 11/03/2010 17:10:34

    archaeopteryx δεκτα τα φιλακια και ο λογος σου....
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ, δεν μπορω να συζηταω με μηδενιστες....Ο.Κ την Ελλαδα την εφτιαξαν οι λοιπες δυναμεις εκτος ΠΑΣΟΚ. καλε ποτε κυβερνησε το ΠΑΣΟΚ;
    Το θετικο εργο της ΝΔ; Αναγνωρισε ως καταπληκτικο θεσμο τα ΚΕΠ και μαλιστα δια στοματος ΚΚ (ο ανικανοτερος και αχρηστοτερος Ελληνας!) που ειχε προεκλογικα υποσχεθει να καταργησει...

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ maria 11/03/2010 19:45:26

      Aigiaigiai MARIA,MARIA de BAHIJA......

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ maria 12/03/2010 12:02:50

      Ακριβώς! Γιατί το ΠΑΣΚΟ από το1981 και μετά άρχισε να τη διαλύει. Για του λόγου το αληθές υπενθυμίζω:
      - διάλυση της παιδείας,
      - διόγκωση του δημοσίου χρέους,
      - διόγκωση του δημόσιου τομέα με άχρηστους υπαλλήλους,
      - καταστρατήγηση του συνδικαλιστικού κινήματος,
      - κομματικός στρατός δημοσίων υπαλλήλων (βλ. 80% ΠΑΣΚΕ, θυμάσαι τον Λ. Κανελλόπουλο, Πρωτόπαπα, Πολυζωγόπουλο, Παναγόπουλο, Παπασπύρο, όλοι τους πρώην, νυν και μελλοντικοί βουλευτές)
      - συρρίκνωση του ιδιωτικού τομέα,
      - συρρίκνωση της βιομηχανίας & της βιοτεχνίας,
      - ο απαγχονισμός του εμπόρου,
      - αύξηση της μίζας και των ρουσφετιών,
      - κατασπατάληση των Μ.Ο.Π., του 1ου & 2ου πακέτου ΝΤΕΛΟΡ, του 1ου, 2ου, 3ου και 4ου ΚΠΣ,
      - ανικανότητα να απορροφήσουν λόγω αδυναμίας σύνταξης σοβαρών μελετών και συμβάσεων κατά τη περίοδο 1981 έως και το 2003 80 τρις δραχμές (περίπου 230 δις ευρώ!!!) - τα οποία θα άρχιζαν να αποδίδουν τώρα με νέες θέες εργασίας,
      - μη εγγραφή των δανείων με διάφορα λαμόγια εταιρείες ΓΚΟΛΤΜΑΝ ΣΑΚΣ κλπ., που θα τα βρούμε μπροστά μας,
      - μη ενημέρωση του κόσμου ότι το 2012 & το 2013 "σκάνε" τα δάνεια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που είναι άλλα 5 δις ευρώ,
      - ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ;;;;;;

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ maria 12/03/2010 20:14:15

      το ΠΑΣΟΚ διαχειρίστηκε από το 1981 τεράστια κονδυλια που θα μπορούσαν με την σωστή επένδυσή τους να έχουν αλλάξει τη εικόνα της Ελλάδας-και για το σκοπό συτό δόθηκαν.Αντ'αυτού όμως το ΠΑΣΟΚ επιδώθηκε σε ένα αγώνα "ξεπατώματος" της "επάρατης δεξιάς" κτίζοντας νέα "πράσινα τζάκια".Η επιδρομή στα λεφτά της ΕΟΚ ήταν γεγονός και είναι η συνήθεια που μας έμεινε ότι οι κουτόφραγκοι θα δίνουν επ'αόριτον που μας κάνει να δυσανασχετούμε τώρα που μας λένε ότι η περίοδος του "πάρε" τελείωσε....καιρός να δώσουμε και κάτι πίσω...όταν π.χ. ο ΑΚΗΣ έβαζε χέρι στην γερμανία στις συνδρομές του ΠΑΚ για να πιεί κανένα ουζάκι ....πώς και με τι λευτά έκανε γάμο στην γκόμενα στο φορ σήσονς πρόσφατα;αληθεύει δηλαδή ή όχι ότι επί υπουργείας του στο ανάπτυξης έπρεπε να (προ)καταβάλεις το 10% της επένδυσης για να πάρεις την έγκριση; (χώρια τα γρηγορόσημα στα τρωκτικά των ¨διαδρόμων"του υπουργείου................







      .................και διηγόντας τα να κλαίς.

  13. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 11/03/2010 17:25:05

    Σήμερα είχε πολύ κόσμο από όλες τις παρατάξεις, γιατί αν εξαιρέσουμε το ΠΑΜΕ δεν είχε παρατάξεις...
    Ολοι θα πληρώσουν τα μέτρα μόνο που το όλοι περιλαμβάνει τους συνήθεις ύποπτους οι άλλοι είναι από έξω.
    Βάλε στη σουμα τώρα:

    -μειώσεις μισθών (τα δώρα)
    -μειώσεις επιδομάτων
    -ΦΠΑ + έμμεσους φόρους
    -πάγωμα των συντάξεων
    -νομοσχέδιο Ιθαγένειας
    -νομοσχέδιο της Δ Διοίκησης (αφού πετά έξω τους αφισοκολλητές του 1980 που είναι δικοί του εκτός αν δώσουν εξετάσεις χαχαχα)
    -ασφαλιστικό

    Αν βάλεις και τα προεκλογικά Σχέδια+Λεφτά Υπάρχουν τότε τα ...γέλια έρχονται....

    ΥΓ

    Με τα 25 - 30 δις τον Μάιο και 200 - 230,000 απολύσεις που προαναγγέλλει, θα είναι οι τίτλοι τέλους

  14. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 11/03/2010 17:27:53

    Έλεος πια με τον Τσίπρινγκερ και τις δηλώσεις που ποτέ δεν έκανε.

    «Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή…»

    Ήταν απλά μύχιες σκέψεις.

  15. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 11/03/2010 17:42:50

    Βρε δεν πάτε να στηρίζεται το ΘΑΣΟΚ βρήκε νέους ψηφοφόρους στην υγειά σας κορόιδα.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ «Κασσάνδρα» 11/03/2010 17:43:08

      τσιρίζεται*

  16. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 11/03/2010 17:47:06

    άστεγε,
    μή μας κάνεις νά γελάμε.Ο Σαμαράς δέν θά βγή ποτέ.Από δώ καί στό εξής,θά βγαίνη τό Πασοκ,καί οσονούπω,Αλβανοί θά μας κυβερνούν καί πάω στοίχημα.
    Ετσι,μετά τήν Ρωμαική,Οθωμανική,καί Φραγκοκρατία,θά δούμε καί Αλβανική κατοχή.
    Νά ξέρετε ότι οί Αλβανοί είναι πολύ ρατσιστές καί είναι οί μόνοι πού θά μας απαλλάξουν από τούς Ασιάτες διότι δέν τούς χωνεύουν.
    Εμείς ώς Ελληνες θά ξαναπάρουμε τά βουνά,καί αυτή ή ευλογημένη χώρα,ευτυχώς έχει πολλά.Δέν είχε πή ό Πατροκοσμας,"ευλογιμένα βουνά πόσους θά σώσετε τίς δυσκολες ώρες;Νάτο,επαληθεύεται,χά!

  17. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 11/03/2010 17:51:39

    Συγνώμη,διορθώνω:Πατροκοσμάς,ευλογημένα,ειχε πεί.

  18. kanenas avatar
    kanenas 11/03/2010 18:02:35

    @Beyond The Stars

    Δεν είπα ότι μας αγαπάει κιόλας ή ότι δεν κάνει τέτοιες σκέψεις.

    Αλλά για φαντάσου επιτυχημενό (καλώς κακώς για την χώρα του επιτυχημένος θεωρείται) διπλωμάτη πολιτικό να βγαίνει σε ομιλίες και να δηλώνει τα παραπάνω... Στόκος θα πρέπει να ήταν.

    Και άντε πες ότι τα δήλωσε ... ΕΜΕΙΣ τι κάναμε ώστε να αποτρέψουμε αυτά που λέει; Που είναι ο πολιτισμός μας, κουλτούρα μας, κτλ να μπούν μπροστά; Πουθένα! Μας έπνιξαν οι κουμπάροι της μεταπολίτευσης, ξεπεσμένες μουνίτσες και σκάνδαλα! Α ναι θέλαμε να γίνουμε και όλοι δημόσιοι υπάλληλοι.

    Αλλά θα μου πεις τι μπορείς να περιμένεις από έναν λαό που δεν παράγει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα!

    Δεν φταίει κανένας Κισινγκερ, Κερδοσκοπος, Αλβανός, Γερμανός, Focus, Mokous, Spokus... εσύ και εγώ φταίμε για την καταντιά μας και η αντίληψη ότι οι άλλοι πάντα φταίνε την πατρίδα μας...

    • Σαος avatar
      Σαος @ kanenas 11/03/2010 18:18:20

      @Kanenas

      Ωραία, αποδιοπομπαίος τράγος ο κάθε Έλληνας ασχέτως αν είναι τσογλάνι ή τίμιος. Υποθέτω πως δεν πρέπει να εναντιώνομαι σε πάτρωνες που πέρασαν ή και μένουν ακόμα στην εξουσία της Ελλάδας. Πότε ήταν αλήθεια η Ελλάδα πραγματικά ανεξάρτητη από το τέλος της Επανάστασης και μετά; Είτε Βαβαρούς βασιλιάδες είχε, είτε φιλοδυτικούς είτε φιλοανατολικούς είτε πρακτοράκους με προβιές...Αν όντως ήταν ανεξάρτητο κράτος η Ελλάδα και όχι προτεκτοράτο, τότε θα το δεχόμουν ότι φταίμε μόνο εμείς, αλλά απ' ότι φαίνεται για το μόνο που φταίμε είναι ότι δεν συνεχίσαμε την Επανάσταση από εκεί που σταμάτησε...

  19. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 11/03/2010 18:10:20

    Υπέροχο θέαμα!
    Επι τέλους τα αντανακλαστικά του κόσμου φαίνεται να ξυπνάνε.
    Φωνή λαού οργή Θεού!

  20. Kostas avatar
    Kostas 11/03/2010 18:15:13

    Ελεος ρε παιδια με την δηθεν δηλωση Κισσινγκερ, ειναι πασιγνωστο πλεον οτι δεν εχει γινει ποτε αυτη η δηλωση και ειναι κατασκευασμα των φιλων μας "εθνικοφρονων" , ο πιο πανουργος σατανικος διπλωματης της Ιστοριας βγηκε και ειπε φορα παρτιδα για την ιδιαιτεροτητα των Ελληνων και την εξοντωση τους...
    Standar

  21. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 11/03/2010 18:15:41

    Μήπως τελικά έχει διαχυθεί περίτεχνα ώστε να περιχαρακώνεται σε αλλότριες αιτιάσεις και να λοιδωρείται και γελοιοποιείται το πατριωτικό φρόνημα το οποίο είναι και ο ακριβής στόχος;
    Ανακεφαλαιώνω από μνήμης τι κυκλοφορεί και έχει εκθρέψει το ελληνικό διαδίκτυο:
    -δήλωση Κίσσιγκερ
    -βιβλίο Σημίτη
    -Κρυφό σχολειό
    -λάβαρο του 21
    -δικέφαλος αητός
    -σπηλιές και βελανίδια
    -ελληνική γλώσσα
    Εδώ συμπεριλαμβάνονται οι επικρατέστεροι:
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_29/11/2009_381299

    Σχετικά με την δήλωση Κίσσιγκερ επαναλαμβάνω πως υπήρχε αναπαραγωγή της το 74 στο ελληνικό ραδιόφωνο και πως κατά τα φαινόμενα είναι δημιούργημα Τούρκου που συνομιλούσε με τον Κίσσιγκερ εκείνη την εποχή και διοχέτευε δηλώσεις του στις τουρκικές εφημερίδες προς εσωτερική κατανάλωση. Είναι εμφανές άλλωστε και από τα κακά αμερικάνικα της πρωτότυπης δήλωσης πως είναι υποβολιμιαία και εκφράζει τους ευσεβείς πόθους της τουρκιάς η οποία έχοντας καταλάβει τότε την μισή Κύπρο είχαν ονειρώξεις για την οριστική άλωσή μας. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος στη συγκεκριμένη κατασκευασμένη "δήλωση" περιγράφεται επακριβέστατα ο ξεπεσμός της ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία τριάντα χρόνια.
    Έχει γίνει πολύ καλή έρευνα στο μπλογκ του Σαραντάκου για το θέμα και το δίνω κι εδώ για τους εραστές των πηγών:
    http://sarantakos.wordpress.com/2009/11/12/kisinger1/

  22. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 11/03/2010 18:18:54

    Η φερόμενη ως δήλωση του Κίσσινγκερ λέει την αλήθεια για το χαρακτήρα και τη δύναμη του ελληνα κι αποτελεί κάρφο στο μάτι κάθε προσκυνημένου στα ξένα συμφέροντα, ειδικά αν φορά κουκούλα "αριστερού". Εχει την πλάκα της καθώς ξεσκεπάζει όσους εγκάθετους θέλουν να εκτρέψουν το διάλογο...

  23. ΘΑΚΗΣ avatar
    ΘΑΚΗΣ 11/03/2010 18:38:14

    Έχετε ψάξει την ζωή του δολοφόνου παιδιών & αμάχων ;Η λέσχη Μπίντελμπεργκ δεν σας λέει τίποτα ;Ούτε ότι βγαίνουν ΟΛΑ όπως τα λέει
    γιατί ϋπογράφουν¨για να πιάσουν μια 'μοκέτα" οι πατριώτες μας; Η μήπως
    θα το παραδεχόταν ο άνθρωπος που δεν έχει καμιά συνείδήση εκτός από το
    κέρδος (στο οποίες αξίες ειναι απέναντι στις Ελληνικές...)

  24. anonymous avatar
    anonymous 11/03/2010 18:48:20

    Αμφισβητείται το back up του Κίσινγκερ στο χουντικο πραξικόπημα με τη συνεργασία της τοτε κρατικής υπηρεσιας πληροφοριων -σημερα εθνικης- και στην προδοσία της Κύπρου, εκτός από την ανάμιξη σε ένα σωρό πραξικοπήματα σε ολόκληρο τον κόσμο;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ anonymous 11/03/2010 18:53:34

      μα ακριβώς αυτός είναι ο στόχος! να μιλάμε για μια χαλκευμένη δήλωση και να αγνοούμε τις Πράξεις!

  25. Anarxo-eresios avatar
    Anarxo-eresios 11/03/2010 18:49:03

    Παιδιά το μόνο που θα σας προτείνω είναι να διαβάσεται το 1984 ο μεγάλος αδελφός του orwell !!

  26. kwlotoumpas avatar
    kwlotoumpas 11/03/2010 18:50:05

    ναι ναι έτσι είμαστε οι κουκουλοφόροι αριστεροί..πες μας τώρα πότε έγινε η δήλωση, που , σε ποιά πρακτικά θα την βρούμε, έστω ένα σοβαρό περιοδικό που τη δημοσίευσε...

  27. kwlotoumpas avatar
    kwlotoumpas 11/03/2010 18:53:28

    αυτά ακριβώς έκανε ανώνυμε ο Κίσινγκερ παρέα με χουνταίους και πατριώτες ελληναράδες...την δήλωση δεν έκανε! ( αλλά αν ήταν από μία μεριά και έβλεπε το πανό των ελληναράδων-εγώ είμαι προδότης- με το "γεννιέσαι" με ένα νί, τότε σίγουρα θα μας ζήταγε την βοήθειά μας για να καταστρέψουμε την γλώσσα μας)

    • anonymous avatar
      anonymous @ kwlotoumpas 11/03/2010 19:02:17

      και θα ευρισκε πολλους γραικυλους να τον συνδραμουν σιγουρα

  28. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 11/03/2010 18:55:18

    Το σιγουρο ειναι παντως πως οι αμερικανοι μαζι με τον ΓΑΠ πετυχαν το σχεδιο τους.Η Ελλας δεν αποτελει πλεον εθνικο κρατος και αυτο δεν αναστρεφεται διοτι δεν γινεται με τιποτα να στερησεις την ιθαγενεια απο καποιον.Ξερουν πολυ καλα τι κανουν.

    Αναμενετε τωρα την ελληνοποιηση 2 εκατομμυριων αλλοδαπων οι οποιοι θα αποτελουν περι το 2030 το 50% του πληθυσμου.

    Το πασοκ θα μεινει παντως στην εξουσια για πολλα χρονια ακομη.Ουτως η αλλως ποιοι εβγαλαν προεδρο του κινηματος τον γιωργο?
    Οι χιλιαδες πακιστανοι και αλβανοι που ψηφισαν στις εσωκομματικες εκλογες του ΠΑΣΟΚ.Τους χρωσταει ο ανθρωπος πολλα.

  29. Factorx avatar
    Factorx 11/03/2010 18:59:05

    Εβγαλα την επίμαχη φράση του Κισσινγκερ. Αλλάζει τίποα σε αυτά πο θέλει να πει το κείμενο. Αλλάζει τίποτα επι της ουσίας;

    • Σαος avatar
      Σαος @ Factorx 11/03/2010 19:13:30

      Αυτό ήθελα να τονίσω και εγώ Φάκτορα λίγο πιο παραπάνω. Ασχέτως τι έχει πει ή τι έχει κάνει ο Κίσσινγκερ, αυτά που ζούμε τώρα στην Ελλάδα είναι σχεδόν σουρεαλιστικά και δυστυχώς επικίνδυνα για το μέλλον μας.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Factorx 11/03/2010 20:04:11

      τουναντίον η αφαίρεσή του δίνει ακόμη μεγαλύτερη δύναμη στο κείμενο! Γιατί σα κοράκια κυκλοφορούν στο διαδίκτυο να βρίσκουν πατήματα και η σκέψη να σκαλώνει στο σημαίνον και όχι στο σημαινόμενο...
      Ας μη τους κάνουμε το χατήρι πλέον. έχω αναλλωθεί σε ατελείωτες συζητήσεις για το κρυφό σχολειό και για την ελληνική γλώσσα και αυτό που καταλάβαινα στο τέλος είναι πως ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ αυτές τις μάχες μετά μανίας, είναι εργαλείο για να αποδομούν και να στήνουν εν τέλει "συνωστισμούς" ερήμην μας....

  30. socrates avatar
    socrates 11/03/2010 19:05:49

    Σύμφωνα, με τα τελευταία στοιχεία, 532,898 αλλοδαποί θα ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές, αφού με το νομοσχέδιο, δίνεται παράταση εγγραφής στους εκλογικούς καταλόγους έως τις 30/06/10.
    Από αυτούς οι 378,34 προέρχονται από την Αλβανία και οι υπόλοιποι 154,552 από τριτοκοσμικές χώρες.
    Το 80% αυτών που θα ελληνοποιηθούν σε μια νύχτα, είναι μουσουλμάνοι!!!
    Αν o Γιωργάκης νομίζει ότι έκλεψε τη λαϊκή εντολή για να κάνει ότι γουστάρει κα να διαλύσει τη χώρα, να το ξανασκεφτεί.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ socrates 11/03/2010 19:56:35

      Εγω δε βλεπω να εχει κανενα αντιπαλο.Χθες κατα τη ψηφιση του νομοσχεδιου δεν υπηρχαν παραπανω απο χιλιοι αντιδρωντες.
      Αντιθετα σημερα υπηρχαν χιλιαδες για να μη χασουν χρηματα απο το μισθο τους.

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ socrates 12/03/2010 20:28:48

      ναι ......θα φοβηθεί μερικές "υψηλές νότες" στο διαδύκτυο......έκλεψε γιατί είχε σχέδιο...όπως αποδεινύεται....και σε λίγο καιρό μας βλέπω να δαγκώνουμε την γλώσα μας που τον θεωρούσαμε "χαζο"........

  31. ΙΔ avatar
    ΙΔ 11/03/2010 20:05:19

    Factorx τί ήταν αυτό πού ενόχλησε και κατέβασεs το σχόλιο;

  32. mara avatar
    mara 11/03/2010 20:13:22

    MΑΡΤΙΟ ΤΟΥ ΄65 ο Γεώργιος Παπανδρέου είχε επισκεφθεί στην Αμερική τον τότε πρόεδρο Τζόνσον. Ο πρόεδρος λοιπόν του είπε ότι "πρέπει και εσείς να υποχωρήσετε... λίγο στο θέμα της Κύπρου, γιατί η Τουρκία είναι μία χώρα μεγάλη και αρκετά εξοπλισμένη στρατιωτικά" η απάντηση του γέρου Παπανδρέου ήταν ότι "ευχαριστώ πολύ που μας ενημερώνετε πόσο πολύ έχετε βοηθήσει... την Τουρκία να εξοπλιστέι αλλά στο θέμα της Κύπρου δεν υποχωρούμε. Άν όμως η Τουρκία θέλει να εισέλθει στο "φρενοκομείο" δεν θα διστάσουμε να τους ακολουθήσουμε. Έτσι προστάζει η Ιστορία μας" Κατά την διάρκεια της επιστροφής του στην Ελλάδα, μέσα στο αεροπλάνο ο γραμματέας του Ανδρέας Μοθωνιός του είπε "Μπράβο πρόεδρε έτσι έπρεπε να μιλήσεις ως Έλληνας πρωθυπουργός!!!" η απάντηση για όσους δεν την γνωρίζουν, ήταν η εξής... "Δεν ξέρω όταν θα φθάσουμε στην Ελλάδα αν θα είμαι ακόμα πρωθυπουργός....." και φυσικά όταν έφθασε άρχισαν... τα όργανα.... τον Ιούλιο του ΄65 είχαμε την γνωστή αποστασία του γνωστού προδότη.

    ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2010 ο εγγονός του επισκέφθηκε τον σημερινό πρόεδρο Ομπάμα και έπραξε τα ακριβώς αντίθετα από τότε. Ξεπούλησε τα πάντα έτσι απλά και αβίαστα.... ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα υπάρξει κάποιος να τον ανατρέψει και να σταματήσει τις προδοσίες που διαπράτει ανενόχλητος....

    Όσο για τον Σαμαρά έχασε με το θέμα του λαθρονομοσχεδίου μία πολύ μεγάλη ευκαιρία. Δεν ξέρω γιατί δίστασε να ξεσηκώσει το "σύμπαν", ξέρω όμως ότι μπορούσε και δεν το έκανε. Μπορούσε να αποτρέψει την ψήφιση του. Δεν βιάζομαι να τον κρίνω, ελπίζω να ξέρει κάτι περισσότερο από εμάς και δεν το έκανε. Θα δείξει όμως πολύ πιό γρήγορα από ότι φανταζόμαστε αν έπραξε σοφά ή όχι. Δεν ξέρω τί ακριβώς περιμένει. Ίσως μεγαλύτερη λαϊκή οργή???

  33. Anagnostis avatar
    Anagnostis 11/03/2010 20:49:54

    Θέλω να στους φίλους ότι η δήλωση του Κισινγκερ υπάρχει και υπάρχει και σε οπτικό υλικό. Όσον αφορά τα υπόλοιπα που είναι και η ουσία, αυτό που μας ενδιαφέρει, θέλω να πω ότι σ αυτό τον τόπο δεν μας έχει χαρίσει κανένας ποτέ τίποτα. Σαφώς έχουμε τεράστιες ευθύνες για τα δεινά που μας συμβαίνουν, αλλά τώρα είναι μια ξεχωριστή στιγμή που μπορεί να μας σημαδεψει για πάντα. Για το λόγο αυτό πρέπει να αφυπνιστουμε. Να αφήσουμε τον ωχαδελφισμο στην άκρη και να σηκωθούμε απο τον «καναπέ» που μας έχει ρουφηξει. Δεν έχουμε την πολυτέλεια, αν θελουμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως Ελληνες και όχι ως αχταρμάς, να καθόμαστε και να βλέπουμε τον ΓΑΠ και την παρέα του να μας αλλοιώνει. Εδώ θέλω να πω ότι είναι ιστορικές οι ευθύνες και των υπολοίπων κομμάτων και πολύ περισσότερο του Αντωνη Σαμαρα, για το αν θα αφήσει να συνεχιστεί το ταπεινωτικο έγκλημα που γίνεται με τον νομό ντροπή και τις συνεπείς που θα φέρει στην ελληνική κοινωνία. Όλοι τους έχουν ευθύνες και εμείς έχουμε ευθύνη ο καθένας ξεχωριστά για την στάση που θα κρατήσουμε το επόμενο διάστημα.
    Αντωνη, περιμένουμε όλοι οι Ελληνες, πράγματα απο εσένα. Τώρα είναι η ώρα. Δεν έχουμε χρόνο!!!

  34. zame avatar
    zame 11/03/2010 20:52:11

    Tι σοι δημοκρατια ειναι αυτη ρε σεις......η συντριπτική πλειοψηφία δεν θέλει το λαθρο-νομοσχέδιο και αυτοί πάνε και τι περνάν με το έτσι θέλω..?... .....Κακο μπελα βαλαμε.....

  35. Spm avatar
    Spm 11/03/2010 22:08:03

    Φίλε αναγνώστη, το κείμενο και οι απόψεις που εχεις εκφρασει, με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
    Συγχαρητήρια.

  36. νικος γεωργιοπουλος avatar
    νικος γεωργιοπουλος 11/03/2010 22:37:03

    Συγγνωμη αλλα αρνουμαι να μπω σε μια συζητηση του απολογισμου του εργου του Κισσινγκερ. Προσωπικα θεωρω πως ειναι η πλεον παρεξηγημενη προσωπικοτητα. Οχι πως ηταν αγιος, αλλα αν κατσει και διαβασει κανεις τοσο το εργο του οσο και το τι εχουν γραψει οι μη φιλικοι βιογραφοι του (εξαιρω τον απατεωνα Κριστοφερ Χιτσενς), θα δει οτι ο Κισσινγκερ δεν ηταν καθολου διαφορετικος σε σχεση με την γενικη πολιτικη των ΗΠΑ. Σε πολλα σημεια, ηταν μετριοπαθεστερος και ηταν ο πρωτος ο οποιος ανοιξε τον διαλογο για τον ελεγχο των πηρηνικων οπλων. Δαιμονοποιηθκε απο το λιμεπραλ κατεστημενο (αμερικανοι ΓΑΠ, Δημοκρατικοι της Ανατολικης Ακτης, σοσιαλφιλελευθεροι) επειδη ανελαβε ριζικες πρωτοβουλιες στο Βιετναμ (μαζικους βομβαρδισμους). Και η υποκρισια ειναι πως για το Βιετναμ εχει ξεχασθει, πως ο φιλελευθερος Κενεντυ το ξεκινησε με υποστηριξη απο τους Σωμεριτηδες των ΗΠΑ (και οι οποιοι μετα εβριζαν τον Νιξον). Ξερετε και εκει υπαρχουν Σωμεριτηδες και Γουσετηδες και ψηφιζουν Δημοκρατικο κομμα.

  37. νικος γεωργιοπουλος avatar
    νικος γεωργιοπουλος 11/03/2010 22:49:17

    Να υποθεσω πως οταν οι Μπους της αρχαιας εποχης, οι Αθηναιοι, οταν κατεσφαζαν του Μηλιους, το εκαναν για να προωθησουν τις Ελληνικες αξιες. Οπως ο Μπους, την δημοκρατια στο Ιρακ.
    Κοινως αφηστε τους Ελληναρισμους, τα πατριδοκαπηλικα και αντιληφθειτε πως οι Ελληνες δεν ειναι η εξαιρεση στην πολιτικη. Οταν ειχαμε τα μεσα να ριξουμε τους συμμαχους μας και να σφαξουμε, το πραξαμε ανευ αιδους. Μεσα στην ιστορια μας ειναι αυτο που εγραψε ο Θουκυδιδης στον διαλογο των Μηλιων. Οι Αθηναιοι ειπαν στους Μηλιους. Οι δυνατοι πραττουν οσο εκει που φτανει η δυναμη τους και οι αδυναμοι υποχωρουν ως εκει που φτανει η αδυναμια τους. Ο Κισσινγκερ ηπηρξε ο καλυτερος μαθητης των μεθοδων της Αθηναικης Ηγεμονιας.
    Τα αλλα περι ελληνικων αξιων και κουραφεξαλων τα αφηνω για τον Αδωνι και τον Βελοπουλο.

  38. terpid avatar
    terpid 11/03/2010 23:41:46

    Dear Greeks.
    Ellas is to be protected. The political leaders of Greece cannot be trusted. They have undermined the unity and proeperity of the nation. It is up to us to defend Ellas. Do not wait for anybody else to do this. Nobody loves Ellas as the Greeks citizens do. So, unite and educate your children the Glorious History of Ellas, the very one that is now getting corrupted and dilluted in the school texts. Teach your children the TRUTH abou the Greatest nation that ever existed on our planet. Education is another way to protect Ellas. We are the portal to Globalization. If Ellas falls evrybody else will. Close the doors tight. Ellas is for the ELllenesnot for anyone else.

  39. nospam avatar
    nospam 12/03/2010 00:01:06

    δηλαδή τώρα έχουμε και οπτικό υλικο με τον Κισσινγκερ! Στην αρχή την είδανε κάπου γραμμένη την δήλωση (δεν βρέθηκε ποτε), μετά την άκουσε ο Μεταλληνος, και τώρα έρχεσαι εσυ και ταραζεις τα νερα και μας λες ότι έχουμε και οπτικό υλικό! Αν εχεις υλικο ανεβασε το κάπου!! να το δουμε αλλιώς ψέμματα σου είπαν.

    Μακάρι να είχαμε ένα Κισσινγκερ και εμεις όχι στην κουτουπονηριά αλλά στο διπλωματικό επίπεδο. Αποτυχία και εκεί.

    Η κατάσταση λοιπόν έχει ως εξής: είμαστε ραγιάδες που έχουν κάποια προνόμια, δεν λεω δικαιώματα γιατί τα δικαιωματα σου δεν καταπατούντε σε μια νύχτα από κολο-νομοσχέδια. Εφόσον έχουμε προνόμια μπορούν εύκολα να μας στα στερήσουν! Ναι εντάξει θα φωναξουμε, θα κάνουμε και θα δείξουμε αλλά στην ουσία την έχουμε αποδεχτεί την μοίρα μας... γιατί καταβάθος ξέρουμε ότι και ΓΑΠ, ΜΑΠ κτλ εντολές πέρνουν!

    Εδώ ρε κάνουμε διαδηλώσεις και αντι να κάνουμε μια πορεία όλοι μαζί, κάνουμε ξεχωριστά ανάλογα το κόμμα. 3 είμαστε 2 πορείες θα κάνουμε.

    Πριν από μερικές μέρες είχε σηκωθεί ένα group στο facebook, Κάτω τα χερια από τον 14 μισθό, κάτι τετοιο... είχε περίπου 300 fans! Σήμερα ανέβηκε ένα νέο group στο facebook Λευτερια στο Gamato.info... μέσα σε ένα 24ώρο είχε 60.000! Ορίστε τι μας νοιάζει πολύ! Η τσοντούλα μας, η μουσική, οι ταινίες και τα games! Το έχουμε αποδεκτεί ότι έχουμε χάσει;

    Αυτά βλέπει ο ΓΑΠ και λέει εκεί βάρα φόρους, δώσε τσόντες!!! όσο τους έχω και κάνουν downloads porn, ταινίες κτλ στο χέρι τους έχω!

  40. νικος γεωργιοπουλος avatar
    νικος γεωργιοπουλος 12/03/2010 05:43:11

    Πολλα. Η αξιοπιστια ενος κειμενου κρινεται στις λεπτομερειες.
    Χρονια φωναζουμε καποιοι ο λεγομενος αντι-ΠΑΣΟΚικος (αλλοι τον λενε πατριωτικο) χωρος να αποκτησει μια δεσουσα σοβαροτητα και να αντιμετωπιζει τον αντιπαλο με επιχειρηματα και οχι κραυγες περι Κισσινγκερ, Εβραιων, μασονων κλπ. Χρονια κυκλοφορει η δηλωση Κισσινγκερ, χρονια του Ελλενικ Κουεστ και αναπαραγονται απο τους ιδιους ιδεολογικα χωρους. Και χανουν πληρως σε αξιοπιστια.

  41. MAYROS IPPOTIS avatar
    MAYROS IPPOTIS 12/03/2010 12:45:43

    LOIPON FILOI MOU KALOI.....PRWTON FTAINE AYTOI POU KYBERNANE>??????
    FTAINE AYTOI POY KYBERNHSANE???????
    OXI AGAPITOI MOU EKTOS KAI AN MAS ARESEI O STROYNTHOKAMILISMOS
    O LAOS EMEIS OI IDIOI FTAIME APLA NETA KAI KSASTERA....O LAOS EINAI ANTAKSIOS TOY IGETI TOY.....AS EINAI KALA I PASOKARA AS EINAI KALA KAI O KARAMANLIS POU EXASE TON ELEGXO ME AYTOUS POU EMPISTEYTIKE KAI TWRA TON FTYNOUN AS EINAI KALA KAI O ELLINIKOS LAOS POU EPILEGEI...ALLA AFOU EPILEGEI NA SKASEI NA TO BOYLWSEI KAI NA MI GKRINIAZEI.....GIATI AMA PSIFIZEIS GIWRGAKI DAGKWTO META DEN SE PAIRNEI NA TO PAIZEIS DIAFWNWN KAI TSAMPA MAGKAS.....ARA SKASMOS MIN AKOUW OTI PASOKOI DIAFWNOUN ME TO NOMOSXEDIO GIATI ME PIANEI EMETOS....MIN AKOUW NEODIMOKRATES NA GKRINOIAZOYN GIATI ME PIANEI EPISIS AIDIA....KAI PIO POLI ME AIDIAZOUN OI NEODIMOKRATES AUTOI POU KANOUN TOYS DITHEN EPIKRITES TOU PASOK ALLA PERIFANA DILWNAN OI ALITES OTI DEN KSANAPSIFIZW NEA DIMOKRATIA GIATI 5 XRONIA DEN M EBALAN TO KOLOPAIDAKI M KAPOY KAI PAEI STIN EYXI NA T AKOUS APO KANENAN KAKOMOIRI POU ONTWS EXEI ANAGKI ALLA NA TRWS TO FILETO STO KOLWNAKI KAI NA LES DEN ME KOITAKSE I NEA DIMOKRATIA KAI DEN KSANAPSIFIZW KAI META NA KRINOIAZEIS PAEI POLI.....SKASMOS LOIPON KAI OXI TOSO ESEIS TOY PASOK GIATI ESEIS MIA ZWI DILWNATE PROODEYTIKOI ALLA TO KANATE GARGARA OTAN O PROODEYTIKOS PRWTHIPOURGOS DILWNE OTI TA DIKAIWMATA TWN ALLODAPWN EINAI EPIKINDINO NA TA KRINE O LAOS ME DIMOPSIFISMA.....EINAI SA NA LES EINAI EPIKINDYNO SE ENA DIKATIRIO NA APOFASIZEI O DIKASTIS.....THLIOMAI GIA THN ELLADA THLIBOMAI GIA MAS I ELPIDA PETHANE KAI DEN THN LENE LAZARO NA ANASTITHEI LOIPON KALI PSIXI PAIDIA KAI ALLI FORA PRWTA SKEPSI KAI META EPILOGI

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.