16/06/2008 21:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Δεν είμαι του αντρός μου»

Με το σύνθημα «δεν είμαι του αντρός μου» γυναικείες οργανώσεις αντιδρούν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που δίνει τη δυνατότητα στους συζύγους να διατηρούν το ίδιο επώνυμο. Και καταγγέλλουν ότι στην πατριαρχική Ελλάδα αυτό σημαίνει να αφήνονται οι γυναίκες βορά στις πιέσεις για αλλαγή του επωνύμου τους μετά τον γάμο. Με το νομοσχέδιο που εγκρίθηκε προ ημερών από την Κυβερνητική Επιτροπή αλλάζει ένα άρθρο του νόμου 1329/1983, που υιοθέτησε η πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για το οικογενειακό δίκαιο και αποτέλεσε τομή για τα γυναικεία δικαιώματα στην Ελλάδα και για την ισότητα των δύο φύλων στην οικογένεια. Συγκεκριμένα προτείνεται η γυναίκα να μην διατηρεί αναγκαστικά το οικογενειακό της επίθετο, όπως προβλέπει ο ισχύων νόμος, αλλά να παίρνει αυτό του συζύγου, εφόσον υπάρχει συναίνεση και των δύο.
Οι γυναικείες οργανώσεις, Ομάδα Γυναικών Θεσσαλονίκης, Παγκόσμια Πορεία Γυναικών, και τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών για θέματα φύλου και ισότητας στα ΤΕΙ Πάτρας (που υπογράφουν τη σχετική ανακοίνωση) ζητούν να αποσύρει η κυβέρνηση «μαζί και τα γελοία επιχειρήματα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, πάνω στα οποία στηρίζει την πρότασή της. Η επιχειρηματολογία της κυβέρνησης στηρίζεται στο γεγονός ότι «μετά τη διαγραφή, αρχικά από τα διαβατήρια και κατόπιν από τις ταυτότητες, του ονόματος του συζύγου είναι πολύ δύσκολο στα νόμιμα ζεύγη να αποδείξουν, ταξιδεύοντας κυρίως στο εξωτερικό, ότι είναι καθ’ όλα νόμιμα ζεύγη και όχι παράνομα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται, κατά τη διενέργεια διαφόρων συναλλαγών. Το πρόβλημα ωστόσο αφορά μόνο τις χώρες με αυστηρά θεοκρατικά καθεστώτα και ως εκ τούτου δεν προκύπτει ανάγκη αλλαγής της ελληνικής έννομης τάξης με επιστροφή, όπως καταγγέλλουν οι γυναικείες οργανώσεις, «μετά από ένα τέταρτο του αιώνα στην παράδοση της ελληνικής πατριαρχικής οικογένειας και στην υποτέλεια της γυναίκας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 16/06/2008 21:25:20

    Βασικά δε βρίζω αλλά σήμερα θα πώ:

    Δε πάνε στο διάολο οι φεμινίστριες?


    ΥΓ. Δε θέλω η γυναίκα μου να έχει το όνομά μου για να μπορώ να την ξαποστείλω όποτε θέλω.

  2. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 16/06/2008 21:28:22

    Πάνε στο Ντουμπάι για ξέπλυμα με τις γυναίκες τους και γι αυτό το κάνουν
    :D :P
    .
    .

  3. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 16/06/2008 22:11:58

    Χόρχε,

    προσυπογράφω και με τα δυο χέρια! Τα 'πες όλα σ' εννιά σειρές...

  4. Χόρχε avatar
    Χόρχε 16/06/2008 22:12:23

    Τι κατάλαβαν οι γυναίκες με τις ισότητες. Εκεί που καθόντουσαν στο σπίτι και άντε να τρώγανε καμμιά σφαλιάρα από το βλάκα άντρα τους τώρα όλη μέρα τρέχουν στη δουλειά για να βγάλουν κανένα ξεροκόμματο να βγει πέρα η οικογένεια που πρώτα ζούσε μόνο από τη δουλειά του πατέρα.

    Έτσι φτάσαμε όλη μέρα να τρέχει ο μπαμπάς στο Πέραμα για δουλειά, η μαμά για δουλειά στη Κηφισιά, τα παιδιά στο σπίτι να τα μεγαλώνει η "αλβανέζα", η γιαγιά ή η γειτονιά και τρέχα γύρευε και ψάξε κοινωνικούς ιστούς και κύτταρα της κοινωνίας που είναι η οικογένεια...

    Ούξου στους άντρες σατράπηδες, ούξου και στις φεμινίστριες...

  5. Σπύρος avatar
    Σπύρος 16/06/2008 23:09:07

    ΄Δεν είμαι τού ανδρός μου΄ούτε στίς διατροφές όμως...Εντάξει???
    Τελικά την καλύτερη απάντηση σε μερικά ΄φεμινιστικά΄κινήματα τήν είχε δόσει μιά πρώην φεμινίστρια εξ Αμερικής όταν σχολίασε την περικοπή διατροφών πού συνέβη στίς Η.Π.Α όπως κάποιες ακραιες φεμινίστριες απαίτησαν ,υπό το πρίσμα τής λογικής πώς οι ΄χωρισμένες γυναικες δεν έχουν ανάγκη κανεναν΄...
    Είπε λοιπόν πώς ΄Ο ακραίος φεμινισμός μοιάζει σάν οι γαλοπούλες να απαιτούσαν να γιορτάζονται τά Χριστούγεννα δυό φορές τόν χρόνο.΄
    Σαφές και σοφό.

  6. Skinious avatar
    Skinious 17/06/2008 00:17:27

    Πλεον η παράνοια χτυπάει κόκκινο.. Ο φασισμός της μειοψηφίας ξανακτύπησε. Ολοι στη μάχη για τη διάλυση των θεσμών ή στη μάχη ενάντια στη διόρθωση των λαθών.
    Λες και δεν ειναι δικαίωμα της κάθε μιας να διαλέξει το όνομά της! ΕΛΕΟΣ πιά!!

  7. Gianni avatar
    Gianni 17/06/2008 01:04:20

    Pros Σπύρος Egrapses triponto megale

  8. Λαρα avatar
    Λαρα 17/06/2008 07:56:25

    Η δυστυχια στο μεγαλειο της σαν βλεπεις ανατολιτικα αποσπορα αρσενικα μογγολοειδη να εξυψωνουν εαυτους εφεντηδες σε αρχηγους απολυτης εξουσιας και τους επιβαλουν υποδειγματικα στις ευρωπαικες δομες της δυτικης μας κουλτουρας.
    Λαρα

  9. ANToNIO B avatar
    ANToNIO B 17/06/2008 08:15:34

    Παιδιά θέλω λίγο σοβαρότητα όταν μιλάτε για την γυναίκα.
    Μην ξεχνάτε ότι μιλάτε για τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου !!!!
    ( Άνθρωπος = Άνδρας )

  10. syntaktis avatar
    syntaktis 17/06/2008 08:36:29

    Τελικά, όπως βλέπω από τα σχόλια, η καταπίεση και ο ρατσισμός κυκλοφορούν και εδώ μέσα. Κρίμα. Το ποστ με βρίσκει απολύτως σύμφωνη.

  11. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 17/06/2008 10:39:34

    Γιατί φωνάζετε κοπέλες? Είπαμε δε θα σας υποχρεώσουμε και δε θα σας εξαναγκάσουμε. Εγώ προσωπικά δεν το θέλω καθόλου να πάρει η γυναίκα μου το όνομά μου οπότε θα της πω να κρατήσει το δικό της.

  12. ange-ta avatar
    ange-ta 17/06/2008 12:33:28

    Ε άει στα τσακίδια να πάνε! Ακόμα και αυτό το τόσο ελάχιστο προνόμιο μας παίρνουν!!!!


    ΑΠό χιούμορ πάντως οι απανταχού φανεροί και κρυφοί φαλοκράτες πάνε καλά!
    Εντάξει εξάκτινε

  13. Vrennus avatar
    Vrennus 17/06/2008 15:38:10

    Συμφωνώ να παίρνει υποχρεωτικά ο άνδρας το επώνυμο της γυναίκας του αν είναι να μην υπάρχουν προβλήματα στα ταξίδια στη Σ. Αραβία πχ. (στο Ιράν δεν θα υπήρχε πρόβήμα γιατί εκεί οι άνθρωποι είναι πιο πολιτισμένοι από εμάς εδώ). Επίσης, είμαι υπέρ του να παίρνει ο άνδρας τα παιδιά μετά από διαζύγιο (χε, χε, χε, αναρωτιέμαι πόσοι "άντρακλες" σαν τους προλαλήσαντες σχολιαστές θα συμφωνούσαν με κάτι τέτοιο).

    Και επειδή κανένας δεν κατάλαβε τι παίζει, ο νόμος θέλει να περάσει από την πίσω πόρτα ότι γάμος υπάρχει μόνο μεταξύ άνδρα και γυναίκας - να μην έχουμε άλλες Τήλους δηλαδή.

  14. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/06/2008 15:44:40

    Κάποτε είχε παρουσιασθεί στην τηλεόραση ο άνθρωπος που υπήρξε το αρχέτυπο για τον "Μελισσουργό" του Αγγελόπουλου.

    Μελισσουργός ό ίδιος, ερασιτέχνης μουσικός, γενικός μάστορας, γνήσιος ρεμπέτης.
    Τέτοιοι κιμπάρηδες δεν φυτρώνουν σε γραφεία πολυεθνικών.
    Και όσοι έχουμε γνωρίσει παρόμοιους θα είμαστε πάντα αντι-αμερικανοί και αντι-ευρωπαίοι, για τον ανθρωποτύπο-φορέα λαϊκού πολιτισμού που κατέστρεψε η φραγκολεβαντίνικη εισαχθείσα "πρόοδος" τους.

    Με την γυναίκα του συζούσαν 25 χρόνια και είχαν 4 παιδιά, χωρίς να είναι παντρεμένοι.
    Ο άνθρωπος είπε το "τεράστιο" : " τα στεφάνια είναι για τα βαρέλια".΄

    Υπήρξε κοινωνικός πρωτοπόρος σε μια εποχή (δεκ. 60-70) που η Ελλάδα βρισκόταν μεσ' την μαυρίλα.

    Ακραίο το παράδειγμα, σύμφωνοι.
    Όμως η αλήθεια του ακατάλυτη.
    Μόνο ο ψυχικός δεσμός έχει αξία σε μια ένωση.
    Και οι ξεκάθαροι ρόλοι, θα πρόσθετα.

    Όταν οι γάμοι γίνονται από υστερική κοινωνική πίεση "αποκατάστασης", και "για τη Κοινωνία" όπως βλέπω από τις φαραωνικού τύπου ξενόφερτες βλακώδεις και πολυδάπανες τελετές, ποιος μπορεί να αναμένει εσωτερική ποιότητα στην πορεία;
    Το τελευταίο είναι το όνομα ...

    Που για να "τσιγκλίσω" περισσότερο τις φίλες σχολιάστριες ήταν μια παροχή στον άνδρα για την εκχώρηση της πολυγαμίας του.
    Ο Ευγένιος Αρανίτσης το διατύπωσε, εγώ προσυπογράφω :
    " ... τίποτα δεν είναι αληθέστερο απ' το ότι, ακριβώς, ο γάμος είχε ήδη χαρακτήρα συμβολαίου πολύ πριν απ' την αναγνώρισή του ως τέτοιου• όμως το συμβόλαιο αυτό ήταν κάποτε πλήρες περιεχομένου.
    Για να το πω μια κι έξω, αν οι συμβαλλόμενοι, άντρας και γυναίκα, αντάλλασσαν κάτι περισσότερο από σωματικά υγρά, αυτό συνέβαινε επειδή ο πρώτος υποσχόταν κατ' ουσίαν ότι θα παραιτηθεί από την πολυγαμική του φύση προκειμένου να αναλάβει χρέη ιθύνοντος νου στο οικογενειακό σχήμα, σαν να λέμε θυσίαζε τον σεξουαλικό τυχοδιωκτισμό του με αντάλλαγμα το πρωτείο στην ιεραρχία, ενώ η δεύτερη παραχωρούσε την ισότητα στις αποφάσεις, υποτασσόμενη στη δομή του φαλλοκρατικού μοντέλου, με αντάλλαγμα την ερωτική κατοχή του συζύγου στο διηνεκές.
    Ο,τι κι αν λέγεται από χριστιανική ή ρομαντική σκοπιά, ο γάμος, γενικά μιλώντας, δεν ήταν κάτι καλύτερο ή χειρότερο απ' αυτό το ισοζύγιο δικαιωμάτων και υποχρεώσεων."
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=23.03.2008,id=46879712

  15. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 17/06/2008 15:51:26

    Χθες ο Πρετεντέρης είχε την φεμινίστρια Μπάρμπα, στον εμετικό θίασο που είχε μαζέψει, για να μιλήσουν για τα ΜΜΕ (!;!). Η κυρία αυτή, χρησιμοποιώντας έναν ηλίθιο (πάντα πίσω από μια τέτοια γυναίκα είναι ένας τέτοιος άνδρας) και όλα τα φιλελεύθερα δικαιώματά της, απέκτησε παιδί μ' αυτόν, ΑΛΛΑ με προσύμφωνο ότι δεν θα συζούν μαζί (!!!).

    Πριν λίγο καιρό, δημοσιεύθηκαν φωτογραφίες σε περιοδικό, (δεν θυμάμαι ποιο, αλλιώς θα το έγραφα), που σε μια ήταν η μαμά ΓΥΜΝΗ με το κοριτσάκι επίσης γυμνό και σε "γαργαλιστική" απεικόνιση, αμφότερες! Την γύμνια των επίμαχων σημείων της πουρής ΜΗΤΕΡΑΣ (μπλιάχ!) έκρυβε επιμελώς το γυμνό σωματάκι του ΠΑΙΔΙΟΥ, που το είχε αγκαλιά μπροστά της, με τα μακριά του μαλλιά λυμένα σε στυλ ΛΟΛΙΤΑΣ!..

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/06/2008 17:39:01

    Συγχωρείστε με που έκανα τον "Μελισσοκόμο" μελισσουργό.

  17. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 17/06/2008 22:49:02

    Οταν η ανδρική υστερια απαντά στην θηλυκή. Φάκτορα, εισαι προβοκάτορας τελικά.

  18. Σπύρος avatar
    Σπύρος 17/06/2008 23:50:54

    Ωραίο αυτό γιά τά μογγολοειδή αποσπόρια...
    Καλά έχει άντρα η κυρία??

  19. Factorx avatar
    Factorx 18/06/2008 00:26:20

    @Αλεξάνδρα: Γιατί ρε Αλεξάνδρα;

  20. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 18/06/2008 01:01:31

    Καποια στιγμη θα πρεπει να τελειωνουμε με αυτες τις υστερικες ανεραστες τριχωτες κυρίες και με τις ψυχωσεις τους που βασανισαν την Ελληνικη κοινωνια επί 23 χρόνια.

    Διοτι δεν αντιλαμβανονται οι ηλίθιες οτι με την ισχυουσα νομοθεσια η οποία ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ και δεν ισχυει σε ΚΑΜΜΙΑ άλλη χωρα στον κοσμο, από την Σουηδια και την ισλανδια μεχρι το Ιραν, έχουν μεταβληθει σε παλλακιδες του καθε αγα ο οποίος τις χρησμιμοποιει σαν αναπαραγωγικη μηχανη που του κανει παιδια.

    Και τουτο διοτι τα τεκνα παιρνουν το επωνυμο του πατερα και η μαννα δεν μπορει να αποδειξει οτι ειναι μαννα των ίδιων της των παιδιων διοτι εχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ επώνυμο από αυτα, όπως και από τον συζυγο.

    Ξεχνανε οι υστερικες μου ότι ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ειναι η ενοτητα της οικογενειας και το να εχουν οι συζυγοι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ διαφορετικο επωνυμο βαλει κατα της ενοτητας αυτης. Ο Χατζηπαπαρας με τα Χατζηπαπαρακια του και η ΔΟΥΛΑ που του κανει τα παιδια.

    Το ηλιθιο καθεστως αυτο που ειναι αλλη μια αρρωστημενη επινόηση της Margaret Papandreou (που ο Θεος να την εχει καλα την Δημητρα Λιάνη) δημιουργει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβληματα στο οικογενειακο δικαιο ιδιατερα σε οσους εχουν παντρευτει αλλοδαπες ακομα και ευρωπαίες.

    Ετσι οι αλλοδαπή κα Jahonsen που παντρευεται τον κο Παπαδοπουλο και δηλωνει τον γαμο της στην χωρα της αλλαζει το επωνυμο της οπως κανει η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ στην Σουηδια (που το κομπλεξ ΔΕΝ δινει ρεστα) και ονομαζεται Papadopoulos.

    Ελα ντε ομως που ο ηλιθιος νομος που οι ΛΥΣΣΑΡΕΣ εχουν θεσπισει αρνειται στις ευρωπαιες υπηκοους να εχουν ΤΟ ΙΔΙΟ επωνυμο με τον αντρα τους (ήμαρτον Κύριε) και αρνειται επισης οτι η κα Papadopoulos ειναι συζυγος του Παπαδοπουλου και μαννα των Παπαδοπουλακιων!!!! Και προχωραει ακομα η βαθεια διανοητικη αρρωστεια των φεμινιστριων: Αρνειται να εκδοσει ΕΛΛΗΝΙΚΟ διαβατηριο στα Παπαδοπουλακια διοτι αρνειται την ταυτοπροσωπια και την συγκαταθεση της μαννας τους, επειδη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να την λενε Papadopoulos παρα μονο Jahonsen η οποία δεν υφίσταται πλεον ουτε στην χωρα της.

    Ετσι μενουν ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ χωρις διαβατηριο, ενω προσβαλεται βαναυσα η Μητροτητα και η συνοχη της οικογενειας εκξ αιτιας καποιων που δεν εχουν ουτε πάνω, ουτε κατω κεφαλι.

    Επί δε όλων αυτων προσεφυγα στον Συνηγορο του Πολίτη, καθως και στους ελεγκτες Δημοσιας Διοικησης και δικαιωθηκα ΠΑΝΥΓΗΡΙΚΑ. Δεν αποκλειεται μαλιστα η ολη διαδικασια να δρομολογηθηκε και απο τις δικες μου ενεργειες

    Ειχα σκοπο να ξεκινησω αγωνα στα Ευρωπαϊκα δικαστηρια μεχρι να αποκτησει η γυναικα μου το διακιωμα να εχει το ιδιο επωνυμο με εμενα ΚΑΙ στην Ελλαδα καθως και το ιδιο επωνυμο με τα παιδια της αλλα ευτυχως με προλαβε η κυβερνηση

    Αντε και... τσοκαριες μου μπας και ξελαμπικαρει το μυαλουδακι σας γιατι με τετοια μυαλα ουτε λεσβία στην Τήλο δεν σας παίρνει.

    Δεν ειστε πιο δημοκρατικες από την Σουηδεζα μαννα

    ΥΓ. Τα παιδια μου εξακολουθουν να μην μπορουν να εχουν ελληνικο διαβατηριο. Αλλα δεν πειραζει, τους εβγαλα διαβατηριο ΞΕΝΗΣ υπηκοοτητας.
    Ηλίθιες.

  21. ange-ta avatar
    ange-ta 18/06/2008 02:06:45

    Εγω θα σου πρότεινα να πάρεις ιρανικό διαβατηριο και να φορέσεις στη γυναίκα και στις κόρες σου φερετζε!!!

  22. elbon avatar
    elbon 18/06/2008 07:42:52

    θεωρω αντιδημοκρατικο τον νομο ο οποιος δε μου δινει επιλογη να αποφασισω πως θελω να επωνομαζομαι μετα τον γαμο. πως ειναι δυνατον να εχω δυνατοτητα επιλογης του επωνυμου των παιδιων μου και οχι για εμενα την ιδια??

    ας απαντησουν οι φεμινιστριες που κοπτονται για τα δικαιωματα τους. ποσες απο εσας ειστε παντρεμενες? οι παντρεμενες σιγουρα γνωριζουν πως ενα απο τα χαρτια που υπογραφουν πριν τον γαμο αφορα το επωνυμο των παιδιων. οταν τα παιδια σας παιρνουν το επωνυμο του πατερα τους, και συζυγου σας, και η μητερα ειναι η μονη με διαφορετικο επωνυμο πως νομιζετε οτι αισθανονται? γιατι η μητερα τους εχει διαφορετικο επωνυμο??? θα ρισκαρατε την ψυχικη υγεια των παιδιων σας?

    το καλυτερο θα ηταν ο νεος νομος να προβλεπει η γυναικα/μητερα να κραταει το επωνυμο της και το παιδι να παιρνει και τα δυο, οπως πχ στην ισπανια, η η οικογενεια να εχει κοινο επωνυμο, της μητερας η του πατερα.

    τελικα το επιχειρημα των φεμινιστριων οτι με τον νεο νομο θα ανηκουν στον ανδρα τους καταριπτεται αμεσως. μα αν διατηρησουν το πατρικο τους θα ανηκουν στον πατερα τους. και ο πατερας σας αντρας ειναι.... για μια στιγμη σκεφτειτε ως (μελλοντικες) μητερες, οχι μονο ως γυναικες.

  23. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 18/06/2008 08:55:44

    @ange-ta

    Οταν το δακτυλο σε μια κοινωνια δειχνει το φεγγαρι, η ηλιθια φενινιστρια κοιταει τις αραχνες στο πραμα της από το οποίο ούτε μπαίνει ούτε βγαινει ποτε τίποτα μπας και γινουν ποτε μάννες.

    Τοσο η γυναικα μου όσο και τα παιδια μου ΕΥΤΥΧΩΣ έχουν υπηκοοτητα Σκανδιναυικης χωρας για να ξεχναμε που και που πως η υποτιθεμενη ισότητα σχετίζεται με την ηλιθιότητα.

    Φανταζομαι πως αφου οι Νορβηγοι, ή οι Φινλανδοι οι καημενοι δεν ξερουν τοσα χρονια τι σημαινει ισοτητα περίμεναν τις δικες μας τις κατσίκες να τους διδαξουν.

    Οπως βλεπεις παντως υπαρχουν και χειροτερες χωρες απο το Ιραν, όπου η μαννα ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να εχει το ιδιο επωνυμο με τα παιδια τους. Οι δικες μας οι κατσικες κατι θα είχαν ακουσει περι του θεσμου της ΔΑΝΕΙΚΗΣ ΜΗΤΡΑΣ, οι δαιμονιες.

  24. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 18/06/2008 16:21:43

    Γιατί έβαλες μια ανάρτηση που θα ξεσήκωνε πλήθος περίεργων σχολίων, σεξιστικών, υστερικών,μεγάλο τζέρτζελο. Βρίσκω αυτονόητο το να θέλει να έχει κάποιος το όνομα που προτιμάει, σίγουρη την αντίδραση κάποιων ομάδων του χώρου που πίσω απο τον όρο ομάδες γυναικών, ανθρωπινα δικαιώματα των..., οχι στην καταπιεση των...., χωράει πολλούς και πολλά και άλλους που σε δουλειά να βρίσκονται, και άλλους επαγγελματίες που κάνουν γυμναστική γιατί σκουριάσανε και ψάχνουν ευκαιρίες να θυμηθούνε τα παλιά.

  25. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 18/06/2008 16:26:49

    Το προηγούμενο σχόλιο ήταν η απάντηση στο σχόλιο νο20 του φάκτορα. Δες τι λύσσα και τι αθλιότητα στα σχόλια Ηρεμα παιδιά, γλυστράει.

  26. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 18/06/2008 17:22:33

    Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ένα πραγμα:

    ΔΕΝ καταφερομαι συλληβδην σε νομοθεσίες οι οποίοι βοηθουν στην κατευθυνση της ισοτητας των δυο φύλων (αν και προτιμω τον όρο αλληλοσεβασμο). Απλα αναδεικνυω το ΠΟΣΟ μακρυα μπορει να παει η φεμινιστικη υστερία καθιστωντας ενα ζητημα το οποίο αφορα στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ οικογενειακου ονοματος, (όπως ακριβως ισχύει και στις πλεον προηγμενες χωρες του κόσμου) σαν αντικειμενο διαπραγματευσης, το οποίο μαλιστα οπως ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ στην πραξη λειτουργει σε βαρος και των γυναικων και των παιδιων.

    Ο σκοταδισμος δεν κρυβεται μονο στην "θεοκρατία". Κρυβεται και στον φυλετικο ρατσισμό, ακομα και όταν αυτος σερβιρεται καμουφλαρισμενος ως "ισα δικαιωματα".

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/06/2008 22:05:49

    Αντε νάχεις τέτοιες γυναίκες σπίτι σου...
    Ούτε στον χειρότερο εχθρό μου...
    Ε,ρέ μίσος πρός τούς άντρες....
    Ε,ρε φθόνος τού πέους...
    Πόσο θάθελαν νάχουν καμιά ντουζίνα η καθεμιά τους να τσακίσουν ολόκληρη τήν κοινωνία...
    Και η Θάτσερ κάπως έτσι ξεκίνησε.

  28. Le canard avatar
    Le canard 19/06/2008 03:52:00

    Ευτυχώς, η παγκοσμιοποίηση έλυσε σοβαρά προβλήματα του απομονωτικού ελληνικού -ανδρικού- εθνικισμού. Υπάρχει μήπως καμμιά αντίθετη γνώμη;

  29. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 19/06/2008 09:26:52

    Προφανως δεν κατορθωσε να λυσει τα ακομα σοβαροτερα προβληματα του ελληνικου ανδροποιημενου "γυναικειου" εθνικισμου.

    Οι μεταλλαγμενες παλαι ποτε πεθερες-δυναστες διεκδικουν τωρα το δικαιωμα να καπελωσουν μια ολοκληρη κοινωνια θεωρωντας πως οι ανθρωπινες σχεσεις περιοριζονται στο επίπεδο μανουλας-δυναστη και ευνουχισμενου γιοκα ή πεθεράς-δυναστη και ταλαιπωρης συζυγου που η big mother της υπαγορευει τι θα κανει και τι οχι.

  30. ΠΔύο avatar
    ΠΔύο 19/06/2008 14:04:29

    Μα και με αυτό το νόμο, ΠΑΛΙ επιλογή των γυναικών είναι. Τι διάολο, δεν είναι αρκετά δυναμικές να πουν όχι; Τότε να χέσω το φεμινισμό τους.

    Αλήθεια, δεν βλέπω καμιά φεμινίστρια να λέει πως θέλει υποχρεωτική θητεία για τις γυναίκες.

  31. sotris avatar
    sotris 14/04/2009 16:02:37

    Η γυναίκα μου είναι πολωνίδα και είμαστε μαζί 10 χρόνια. Όμορφα, αγαπημένα χρόνια με σεβασμό και με αλληλοεκτίμηση. Ξέρετε πόσα προβλήματα έχουν προκύψει που στην Πολωνία έχει το δικό μου επώνυμο ενώ στην Ελλάδα τρέχουμε από εδώ και από εκεί και δεν μπορούμε να λύσουμε τον γόρδιο δεσμό;

    Όταν ήρθε η άδεια γάμου από την Πολωνία, έγραφε ότι μετά τον γάμο η υπήκοός μας θα έχει το επώνυμο του συζύγου. Όταν τους το είπα στον δήμο (στην αρχή πολιτικός γάμος) απάντησαν οτι εδώ είναι Ελλάδα και θα κρατήσει το δικό της επώνυμο. Τώρα πήγα στην Νομαρχία Αθηνών για να κάνω την αλλαγή επωνύμου (το νέο της διαβατήριο έχει το δικό μου επώνυμο) μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να αλλάξουν το επώνυμο γιατί έχει ξένη ιθαγένεια.

    Όποτε θέλουμε επικαλούμαστε τους ελληνικούς νόμους και κάνουμε ότι θέλουμε. Σε αυτήν την χώρα μας ο καθένας κάνει ότι θέλει και ερμηνεύει όπως θέλει τους νόμους. Συμφωνώ με πολλούς από τους παραπάνω ανθρώπους. Αφήστε την γυναίκα να επιλέγει εκείνη τι θέλει...

    Υπόψιν, το 75% των αιτήσεων για διαζύγιο υποβάλλεται από γυναίκες εν έτη 2009. Λέτε, αν αλλάξει το επώνυμο να είναι πάλι οι γυναίκες βορά των ανδρών; Όταν δεν υπήρχε αυτή η ψευτο-ισότητα δεν υπήρχαν και πολλά διαζύγια...

    Υποκρίτριες νεο ελληνίδες φεμινίστριες τις κακιάς ώρα;... Οσονούπω και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ετοιμάζεται να βγάλει απόφαση η οποία θα λέει προς το ελληνικό κράτος να αλλάξει τον νόμο. Ήδη μια αλλοδαπή που παντρεύτηκε έλληνα έχει προσφύγει στην Ε.Ε. Για αυτό η κυβέρνηση ήθελε να αλλάξει τον νόμο πριν από λίγους μήνες… Πάλι πρόστιμο θα πληρώσουμε ως χώρα… τουλάχιστον όλοι όσοι έχουν παντρευτεί ξένες θα λύσουν τα προβλήματά τους και άσε τις άλλες μόνες τους…

  32. karamalis avatar
    karamalis 16/10/2009 13:19:16

    Εντάξει δεν είσαι του αντρός σου , τότε γιατί η Ντόρα καπηλεύεται το όνομα του Π. Μπακογιάννη για να ικανοποιήσει προσωπικές φιλοδοξίες?
    Βγήκε καμιά φεμινιστική κωλοοργάνωση να απαιτήσει να πάψει να το χρησιμποιεί?
    Η Ντόρα Μητσοτάκη

  33. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 16/10/2009 13:42:27

    Τι σας έκανε ο δράκουλας του Ψηλορείτη, φίλοι Νεοδημοκράτες, και του έχετε τόσο άχτι; Δεν σας έκανε κυβέρνηση τρία χρόνια; Δεν νίκησε τον Ανδρεοπαπανδρέα;
    Και καλά τον ίδιο, αλλά τα τέκνα του τι φταίνε;

  34. marinela avatar
    marinela 20/02/2010 19:48:59

    eseis ginekes ellinides pistevete pos an exete kratisei ton diko sas eponimo den tha sas tsakisi sto xilo - kai kala tha kanoun oi andres - an arxeisete me ma.....ies feministikes????????
    kitate na kanete oikogeneia na kanete paidia kai na prosehete ton andra sas giati sas agapaei kai to mono ti thelei o andras einai ena hamogelo kai na einai kala to spiti tou , ohi paparies femenistikes.
    isterikes lesies tis ellados na pate sto diavolo kai na afisete tis ginekes na einai sostes
    oi oikogenies den kratoune para me agapi kai sevasmos
    AKOUTE AYTO???????????

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.