20/10/2008 12:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν διαψεύδουν ΗΠΑ και Νίμιτς

(Ανανεωμένο) Οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Νίμιτς επιβεβαίωσαν ουσιαστικά την ύπαρξη του τηλεγραφήματος που αποκάλυψε χθες το ΕΘΝΟΣ και έτσι και το στημένο παιχνίδι με τα Σκόπια για την προώθηση πέραν της ονομασίας και της αναγνώρισης «μακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας.

Εκπρόσωπος της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα σε δήλωσή του στη ΝΕΤ δήλωσε ότι: «οι ΗΠΑ υποστηρίζουν τη διαδικασία υπό την αιγίδα του ΟΗΕ για την επίτευξη αμοιβαία αποδεκτής λύσης στο θέμα της ονομασίας, το συντομότερο δυνατόν. Όπως και άλλες ενδιαφερόμενες κυβερνήσεις ενίοτε προσφέρουμε τις παρατηρήσεις μας στον κ. Νίμιτς κατά τη διάρκεια της δεκάχρονης θητείας του. Δεν έχουμε να κάνουμε κανένα σχόλιο για τη γνησιότητα ή οτιδήποτε άλλο σχετικά με το έγγραφο που δημοσιεύεται σήμερα στο «Έθνος της Κυριακής»».

Στο ίδιο μήκος κύματος, με δήλωσή του και πάλι στη ΝΕΤ, εκπρόσωπος του κ. Νίμιτς τόνισε: «Ο κ. Νίμιτς δέχεται βοήθεια από όλες τις πλευρές που δείχνουν ενδιαφέρον, αλλά δεν εργάζεται για τα συμφέροντα κάποιας κυβέρνησης ούτε δέχεται οδηγίες από καμιά κυβέρνηση, καθώς είναι αμερόληπτος μεσολαβητής...».

Μόνο η κυβέρνηση των Σκοπίων επιχειρεί να διαψεύσει την ύπαρξη «μυστικού σχεδίου» για το θέμα της ονομασίας και καλεί τα ΜΜΕ να «μην πέφτουν θύματα εικασιών που εξυπηρετούν διάφορα συμφέροντα, και στο μέλλον να ζητούν πληροφόρηση για τα ευαίσθητα ζητήματα της «μακεδονικής» χώρας και έθνους από τα αρμοδία θεσμικά όργανα του κράτους...»!

Δηλώσεις Παπανδρέου


Έντονή ήταν αργά το απόγευμα η αντίδραση του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος χαρακτήρισε το μυστικό σχέδιο «κατάφορη παραβίαση των σχετικών αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας του Ο.Η.Ε» και «υπέρβαση από τον κ. Νίμιτς της διαπραγματευτικής εντολής που έχει λάβει». «Πρόκειται για σαφή διολίσθηση από το διαπραγματευτικό πλαίσιο και εκτροπή από την εθνική «κόκκινη γραμμή»» συνέχισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε: «Είναι βέβαια τακτικά λάθος να αποδέχεται η κυβέρνηση κάθε νέα πρόταση του κ. Νίμιτς ως «καλή βάση για περαιτέρω διαπραγμάτευση».

Το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του επικρίνει την κυβέρνηση που αρκέσθηκε στο να επαναλαμβάνει τη θέση της αντί να πάρει σαφή θέση και να καταδικάσει τις μεθοδεύσεις των ΗΠΑ. «Αν η κυβέρνηση δεν το πράξει, σημαίνει ότι ήταν σε γνώση της», επισημαίνει η ανακοίνωση του ΚΚΕ.

Ο ΛΑΟΣ εξέφρασε την ελπίδα ότι «η κυβέρνηση έπειτα από αυτό θα σοβαρευτεί και θα σταματήσει πάραυτα τις διαπραγματεύσεις».

Ντόρα: «Εμείς είμαστε μέσα στη διαπραγμάτευση»


«Η Ελλάδα έχει μία σταθερή θέση, γνωστή σε όλους. Μία μόνη γλώσσα ενιαία και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Εμείς είμαστε μέσα στη διαπραγμάτευση», δήλωσε η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη, κληθείσα να σχολιάσει την αποκάλυψη για το τελευταίο «πακέτο Νίμιτς». «Επιδιώκουμε μία σύνθετη ονομασία με σαφή γεωγραφικό προσδιορισμό έναντι όλων. Το μήνυμα το δικό μας είναι καθαρό», πρόσθεσε η υπουργός Εξωτερικών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panilithios avatar
    panilithios 20/10/2008 12:11:23

    Οχι ότι πιστεύαμε πως τα πράγματα έχουν διαφορετικά...200 ακόμα τανκσάκια από Ρωσία χρειάζεται να παραγγείλουμε τώρα (με option για άλλα 300). Μόνο έτσι καταλαβαίνουν οι Αμερικάνοι.

  2. vromopasokos avatar
    vromopasokos 20/10/2008 12:42:44

    Έχει σημασία να δούμε και τη στάση του ΣΥΝ όπως εκφράστηκε με τη χθεσινή δήλωση του κ. Μπαλάφα.
    Με δυό λόγια μας λέει ο ΣΥΝ ότι πρέπει να συνεχιστούν οι διαπραγμετεύσεις με βάση τις ίδιες προτάσεις. Γραμμή Μπακογιάννη δηλαδή.

  3. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 20/10/2008 13:04:07

    Όσο οι άνθρωποι δέχονται τα σκουπίδια που τους προσφέρουν, θα υπάρχουν και κάποιοι που θα κερδίζουν από την παραγωγή τους.


    ΠΠ

  4. Rogue avatar
    Rogue 20/10/2008 13:22:01

    Το πρόβλημα είναι με το τί κάνει η Ελληνική πλευρά. Η απάντηση Κουμουτσάκου (βλέπε τηλεχειριζόμενο κουκλάκι Ντόρας) απάντησε οτι η διαπραγμάτευση στον ΟΗΕ συνεχίζεται μόνο για το ΟΝΟΜΑ.

    Καλά, αν δηλαδή αλλάξουν τη διεθνή ονομασία σε Βόρεια Μακεδονία, εμείς είμαστε καλά και καταθέτουμε το βέτο;

    Τί προβλέπεται για την εθνικότητα (σλάβικη & αλβανική), τη γλώσσα (παραλλαγή βουλγάρικης) και την προπαγάνδα / καλές σχέσεις (Μ. Αλέξανδρος, Μακεδόνες του Αιγαίου, γενοκτονία από Έλληνες κλπ);

    Μήπως το ΥΠΕΞ μας συντάσσεται πλήρως με τη γραμμή του ΟΗΕ; Έχει κανείς αμφιβολίες για το ποιόν της Ντόρας; Να θυμηθούμε τις δηλώσεις του "επίτιμου". Είχε πει για το Μακεδονικό πως "σε 15 χρόνια δεν θα θυμάται κανείς το θέμα". Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει.

    Στον επόμενο ανασχηματισμό παρακαλώ βάλτε κάποιον άλλο στο ΥΠΕΞ. Και κρατήστε την μακριά και από το υπουργείο Παιδείας. Δώστε της το Εργασίας, να δει τι πάει να πει ζόρι.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/10/2008 13:34:56

    @ rogue
    Θέση όλων των κομμάτων -πλην ΛΑΟΣ - είναι ότι συζητηση γινεται μόνο για το όνομα και το Βόρεια Μακεδονία είναι καλό.Ονομα έθνους και γλώσσας δεν θέλουμε να συζητησουμε γιατί δεν μας συμφέρει.
    Καλές σχέσεις θα προβλέπονται.Αγάλματα του Μ. Αλέξανδρου θα στήνουν και οι δύο.Γενοκτονίες και τα παρόμοια δε συζητούνται.

  6. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 13:48:05

    Το γεγονός ότι οι ΗΠΑ τρέχουν να πιστοποιήσουν τη γνησιότητα του τηλεγραφήματος (που κατά την άποψη μου δεν είναι γνήσιο) πιστοποιεί το γεγονός, ότι αυτοί το άφησαν να διαρρεύσει και μάλλον τον αντίστοιχο Λάλα αυτή τη φορά δεν θα τον πειράξει κανείς. Με τον Γκρουέφσκι υπάρχει αυταπόδεικτα καταμερισμός εργασίας.
    Το αίτημα να διακοπούν αμέσως οι διαπραγματεύσεις είναι και σωστό και επιβεβλημένο. Από την άλλη, η κυβέρνηση κάνει πολύ καλά που τις συνεχίζει, μια και εκ των προτέρων διαφαίνεται, ότι δεν πρόκειται να βγει τίποτε από δαύτες. Η αύξηση της έντασης συμφέρει μόνο τις ΗΠΑ και τα γεράκια τους.
    Η γραμμή που πρέπει να ακολουθηθεί είναι:
    1. Σκληρότατη αλλά όχι αδιάλλακτη στάση στις διαπραγματεύσεις από την κυβέρνηση, με μόνο στόχο την κωλυσιεργία και την επίδειξη δήθεν διάθεσης για λύση.
    2. Παρεμβολή της ΕΥΠ για να μπει τάξη σε κάποια χωριά με τη γνωστή μέθοδο. Απομάκρυνση του στρατού από τις περιοχές που οι Σκοπιανοί στήνουν προκλήσεις και συγκέντρωση στρατιωτικών δυνάμεων στα σύνορα με τα Σκόπια, ούτως ώστε να μην μπορεί να περάσει κανένας από αυτά και να επιχειρηθεί εκεί εισβολή, σε περίπτωση που δεχθούμε επίθεση από την Τουρκία, για δημιουργία αντιδεδομένων.
    3. Ανυποχώρητη στάση από το λαό και ίδρυση ομίλου "Νέων Μακεδονομάχων". Δεκτά και τα στελέχη του στρατεύματος στην πρωτοβουλία.

  7. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 14:12:01

    @Anonymous 8
    Ευχαριστούμε για τη διευκρίνηση, αγαπητέ φίλε. Αλλά που βρίσκεται το πρόβλημα; Γιατί επιμένουν οι ΗΠΑ να δηλώνουν ότι παρεμβαίνουν στο Νίμιτς, για να τον διευκολύνουν; Δεν έχει νοημοσύνη ο άνθρωπος, ή χρειάζεται φροντιστήριο; Γιατί τον εκθέτουν σκόπιμα; (πέραν του ότι η πλειοψηφία της κοινής γνώμης στην Ελλάδα τον θεωρεί ενεργούμενο).

  8. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 14:38:28

    @Anonymous 10
    Πολύ λογική και ικανοποιητική η απάντηση.

  9. t avatar
    t 20/10/2008 14:45:32

    Η κυβέρνηση της ΦΥΡΟΜ «διαψεύδει ότι υπάρχει μυστικό σχέδιο ή σχέδια σχετικά με το θέμα της ονομασίας και την εκκρεμότητα με την Ελλάδα».
    Απευθύνει έκκληση προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, «να μην πέφτουν θύματα εικασιών από διάφορες πλευρές που εξυπηρετούν διάφορα συμφέροντα και όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα ευαίσθητα ζητήματα για το μακεδονικό κράτος και έθνος, να τις επιβεβαιώνουν από τα αρμόδια θεσμικά όργανα»

  10. t avatar
    t 20/10/2008 14:45:48

    http://balkaninsight.com/en/main/news/14100/

  11. isnogood avatar
    isnogood 20/10/2008 15:03:47

    Να παραιτηθεί η ΝΤΟΡΑ ΤΩΡΑ.
    Να ζητηθεί αλλαγή του ΝΙΜΙΤΣ.
    Στους Λόφους είπαμε οτι η φασαρία γίνεται για την ΜΑΡΜΙΤΑ της ΔΕΗ.

    Να μη ξεχνάμε οτι ο πραγματικός εχθρός είναι η ΤΟΥΡΚΙΑ.

  12. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 15:05:35

    @t 13
    Και γω μαζί της. Ας τα πει όμως και στον πρέσβυ των ΗΠΑ στην Αθήνα, γιατί αυτός άλλα ισχυρίζεται.

  13. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 15:17:02

    @isnogood
    Η Ντόρα είναι εντάξει και να την αφήσουμε να κάνει τη δουλειά της (με την ευκαιρία της εύχομαι "χρόνια πολλά" και για τον μπαμπά της). Και ο Νίμιτς είναι εντάξει, γιατί άμα φύγει θα του πληρώνουμε τζάμπα το επίδομα ανεργίας, γιατί αν φύγει, ο επόμενος θα είναι τα ίδια χάλια. Και η τουρκία δεν είναι εν τέλει εχθρός. Εχθρός είναι οι ΗΠΑ και τα ανθελληνικά κυκλώματα, που κινούν τα νήματα. Αλλά και οι ΗΠΑ να φύγουν, θα έρθουνε άλλοι. Γιατί όταν ζητάμε προστάτες για να βγούμε στο πεζοδρόμιο, τέτοιοι υπάρχουν πολλοί.

  14. isnogood avatar
    isnogood 20/10/2008 15:31:12

    @
    Πως είναι εντάξει, όταν παίρνει τηλέφωνο τον ΑΝΘΙΜΟ και του -!!!απαγορεύει!!!- να βγάλει αμερικάνικο χάρτη που έχει την περιοχή της ελληνικής Μακεδονίας ως 'κατεχόμενη περιοχή απο έλληνες';
    Πως είναι εντάξει όταν μαλώνει με απύθμενο θράσος τον Απόστολο Κακλαμάνη, επειδή κατηγόρησε τις μεθοδεύσεις του Τουρκικού Προξενείου στην Κομοτηνή, στην εκδήλωση΄΄τρεις γενοκτονίες μια πολιτική΄;
    Πως είναι εντάξει όταν στέλνει συλλυπητήριο τηλεγράφημα στον Τούρκο, επειδή οι Κούρδοι μαχητές σκώτωσαν 17 Τούρκους στρατιώτες σε μάχη στο Κορυρδιστάν;

    Θες κι άλλα;

  15. isnogood avatar
    isnogood 20/10/2008 15:33:26

    @ Μποτίλια

    Μη ξεχνάς οτι ο Νίμιτς ήταν ο πρώτος πρόεδρος της ΜΚΟ CDRSEE, της οργάνωσης που προσπαθεί να ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ τα ιστορικά γεγονότα στα Βαλκάνια, με μοναδικό σκοπό την προώθηση των αμερικανικών συμφερόντων.

  16. Greco avatar
    Greco 20/10/2008 15:51:26

    επομενως με τα νεα δεδομενα δε θα πρεπει η χωρα μας να απαιτησει εκτος απο βορεια μακεδονια και βορειο μακεδονικη ιθαγενεια για τους γειτονες?(αμα τους αφησοουμε να μονοπωλουν το "ολον",οπως λεν κ οι διπλωματες ,θα χουμε προβληματα στο μελλον..)

    τωρα για το νιμιτς..τ ν πω?να τετραγωνισει τον κυκλο προσπαθει...

    νομιζω παντως οτι η ελλαδα δεν θα πρεπει να υποτιμησει το σκοπιανο εθνικισμο...οπως ανοιξαν αυτοι την παρτιδα με ανοησιες,ας κανουμε κ μεις το ιδιο...πριν καποιες μερες ενας"ρομαντικος"ειπε να ζητησουμε κ μεις μειονοτητα στα σκοπια(μαλλον γ τ μοναστηρι ελεγε)-δε θα πρεπει να διεκδικουμε και μεις απτο να καθομαστε στη γωνια και να περιμενουμε ποια περιοχη θα χασουμε παλι στο μελλον?

    αυτα..χαιρετισματα στο @μποτιλια κ στον @ψυχραιμια
    νομιζω οι συζητησεις για τα εθνικα,συγκεντρωνουν την πλειοψηφια στο blog

  17. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 16:06:08

    @isnogood
    Φίλε isnogood, φυσικά έχεις δίκιο και πολύ καλά κάνεις που φωνάζεις και μακάρι να φώναζαν και άλλοι, όπως εσύ.
    Οφείλουμε όμως να κάνουμε ένα διαχωρισμό, όσο αφορά τα συνθήματα, γιατί αυτά είναι - κατά παράδοση - δύο ειδών, χωρίς να θέλω να το παίξω δάσκαλος:
    Υπάρχουν τα λεγόμενα συνθήματα ζύμωσης και τα συνθήματα τακτικής.
    Όπως το λένε και οι προσδιορισμοί, τα συνθήματα ζύμωσης προσβλέπουν στο να δημιουργήσουν αίσθηση αναφορικά με μια κατάσταση, να δημιουργήσουν μια γενική ατμόσφαιρα για να ξεπεράσουμε την αδράνεια, να προβληματίσουν, να δημιουργήσουνε ρεύμα. Εκεί χωράνε πολλά. Οτιδήποτε μπορεί να αξιοποιήσει την συναισθηματική φόρτιση μιας συγκυρίας και να μεταφέρει ίσως τους άξωνες στη μέση συνείδηση.
    Τα συνθήματα τακτικής εντάσσονται στην στρατηγική, που έχει επιλεχθεί για τη συγκεκριμένη περίοδο και αποσκοπούν να δημιουργήσουν συσπείρωση στην προώθηση συγκεκριμένου στόχου. Φυσικά και ωφελούν οι ενδιάμεσοι στόχοι. Με ποια κριτήρια όμως μπορούν αυτοί να επιλεγούν; Οι δυνάμεις μας είναι πάντοτε συγκεκριμένες. Αλλά και η επέκταση τους σε συμμαχίες, που είναι ίσως δυνατόν να συγκροτηθούν. Για να μιλήσω στη Μαοϊκή διάλεκτο: Ποια είναι η κύρια αντίθεση, που μπορεί να συσπειρώσει το σκόπιμο και πραγματοποιήσιμο μπλοκ των δυνάμεων; Και ποια η κύρια πλευρά της; Πως μπορεί να επιδράσει σημειολογικά η αποκρυστάλλωση του στόχου σε σύνθημα, αλλά και η πραγματοποίηση του στόχου; Ποια μπορεί να είναι η σκόπιμη συνέχεια, στην προοπτική της αξιοποίησης μιας επιτυχίας; Αλλά και που βρίσκονται τα αδύνατα σημεία του αντιπάλου; Μπορούμε να αντλήσουμε δύναμη από αυτόν και να τη στρέψουμε εναντίον του; Πως μπορούμε να ξεγελάσουμε τον αντίπαλο, αποπροσανατολίζοντας τις εκτιμήσεις του, όσο αφορά την τακτική μας και κάνοντας χρήση του πλεονεκτήματος του αιφνιδιασμού; Αλλά και πως θα μπορέσουμε να περάσουμε σε αναδίπλωση, εάν η τακτική μας δεν αποδώσει;
    Με αυτή την έννοια, ήθελα απλά να δείξω, ότι δεν φτάνει να μας ενώνουν οι πόθοι. Κατ΄αρχήν όλοι το ίδιο διαδηλώνουμε. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι θα απαιτηθεί συνέχεια.
    Φίλε καλή δύναμη.

  18. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 16:19:17

    @Anonymous 19
    Φίλε μου σε νοιώθω απόλυτα. Και εγώ τρέμω στην ίδια ιδέα. Όμως το τρέμολο είναι ότι καλύτερο για τον καλό βιολιτζή. Θέλει βέβαια και κάποια μαεστρία. Γι αυτό μίλησε ο Θείος Όμηρος για τις συμπληγάδες. Οι κρίσιμες καταστάσεις απαιτούν ζύγισμα, νεύρα, ευστοχία, ετοιμότητα διακινδύνευσης των πάντων, αλλά και πριν απ΄όλα αρετή. Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς.
    Και να μην το ξεχνάμε: Ο Θεός δεν πρόκειται να μας αφήσει. Αλλά κι αν ακόμη συμβεί αυτό, εδώ είναι ο σκηνοθέτης με τον από μηχανής.
    Όσο τρώμε τις σάρκες μας τα γεράκια πανηγυρίζουν.
    Θα περάσουμε μέσα από τη σκισμή ένας ένας.

  19. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 16:32:33

    @isnogood 17
    Δεν θέλω και άλλα.
    Μου φτάνει ότι είναι εντάξει.

  20. isnogood avatar
    isnogood 20/10/2008 16:37:01

    @μποτίλια

    Και κάτι ακόμη για τη Ντόρα
    Είναι δυνατόν να μην έχει κάνει τόσο καιρό, κάτι για να ενώσει τις δυνάμεις της Ομογένειας στις ΗΠΑ σαν μια ΓΡΟΘΙΑ, με μόνο σκοπό τον επηρεασμό υπέρ των ελληνικών συμφερόντων των εκεί διάφορων θεσμικών παραγόντων;
    Είναι δυνατόν να ασχολείται ΜΟΝΟ με εκείνη την άθλια περίπτωση του κουμπάρου της εκδότη και απο εκεί και πέρα ΤΙΠΟΤΑ;
    Είναι δυνατόν να μην έχει πλησιάσει τις άλλες ΕΘΝΙΚΕΣ ομάδες και τις οργανώσεις τους στις ΗΠΑ, με σκοπό την ΚΟΙΝΗ δράση με την ομογένεια;
    Να μην έχει πλησιάσει τους ΣΕΡΒΟΥΣ, τους ΑΡΜΕΝΙΟΥΣ, τους ΡΩΣΟΥΣ, τους ΡΟΥΜΑΝΟΥΣ κτλ;
    Τι σόι υπουργός των Εξωτερικών είναι δηλαδή;
    Μόνο για να εκτελεί τις εντολές των Ρεπουμπλικάνων;

  21. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 17:01:03

    @isnogood
    Το θέμα της ομογένειας δεν τολμάει να το ακουμπήσει κανείς. Έτσι και ενωθούμε, η οικουμένη θα γίνει πάλι σύντομα Ελληνική.
    Οι Εθνικές ομάδες στο εξωτερικό είναι δυστυχώς στη συντριπτική πλειοψηφία δοτές και το ΣΑΕ είναι ένα μπάχαλο για κλάματα. Επειδή με αυτά έτυχε να έχω ασχοληθεί, έχω αναφέρει παλιότερα, ότι κατάντησα στο τέλος να κυκλοφοράω στα τραίνα με εικοσιδύο πόντους λάμα μαχαίρι. Αυτό δε σημαίνει ότι σταματάμε.
    Κατά τα άλλα δεν είναι μόνο αυτοί που αναφέρεις. Είναι και η μισή Συρία, η Κάτω Ιταλία, ο μισός πληθυσμός της "τουρκίας", τμήμα της Γεωργίας και του Ευξείνου Πόντου γενικότερα, η Νότιος Αλβανία, η Ίμβρος, η Τένεδος, τμήμα από τα Νότια Σκόπια, αλλά και κάτι εκατομμύρια Φιλέλληνες, που τους ποτίζουμε ούζο.
    Αλλά μακάρι να ήταν η Ντόρα φίλε μου, αυτή που φταίει.
    Κάποιοι Καραμανλικοί κύκλοι πίστεψαν πως στηριγμένοι στην Ευρώπη θα μπορέσουν ίσως να χαλαρώσουν τον εναγκαλισμό των ΗΠΑ. Ξέχασαν ότι η Ευρώπη είναι πορνίδιο των ΗΠΑ.

  22. Ψυχρος Πολεμος avatar
    Ψυχρος Πολεμος 20/10/2008 17:10:22

    Ο "ψυχρος Πολεμος" μεταξυ Ρωσια και ΗΠΑ για το "ελεγχο" της Ελλαδος ξεκιναει την Παρασκευη!
    Καλη τυχη στην διαλυση του πολιτικου συστηματος στην Ελλαδα!

  23. Greco avatar
    Greco 20/10/2008 17:20:05

    ρε @μποτιλια δεν χρειαζεται ν "κατακτησουμε" την οικουμενη...
    ενα σωστο υπουργειο απανταχου ελληνισμου επρεπε να χουμε που σε συνεργασια με το εξωτερικων ν προωθει τα ελληνικα συμφεροντα

    ενω εχουμε τοσο πλουσια παραδοση σαν λαος,εδω και δεκαετιες η εσωστρεφεια περισσευει...μιλω για το αθηναικο "μπαχαλο"...πολιτικο κυριως αλλα και γενικοτερο,με την εικονα που'χει η πολη.

    αυτο το χαλι,με συγχωρειται αλλα ειναι ντροπη....λες και δεν εχει μερη η ελλαδα και μαζευτηκαν 5000000 "στας αθηνας"ο ενας πανω στον αλλο...

    αντε ρε παιδια να κανουμε την ελλαδα ν'ανασανει και εγχωρια(αποκεντρωση)και διεθνως!

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 20/10/2008 17:24:10

    "Μποτιλια.." (#7)
    "2....συγκέντρωση στρατιωτικών δυνάμεων στα σύνορα με τα Σκόπια, ούτως ώστε να μην μπορεί να περάσει κανένας από αυτά και να επιχειρηθεί εκεί εισβολή, σε περίπτωση που δεχθούμε επίθεση από την Τουρκία, για δημιουργία αντιδεδομένων".

    Η Τουρκια δεν εχει ζωτικα συμφεροντα στα Σκοπια. Η προταση δεν εξυπηρετει τα εθνικα συμφεροντα. Συγκεντρωση στρατου ναι, εισβολη διοτι θα μας ριχτει η Τ...;;;;!!!

    "Και να μην το ξεχνάμε: Ο Θεός δεν πρόκειται να μας αφήσει". Συγνωμη αλλα κανεις λαθος φιλε Μποτιλια. Συν Αθηνα και χειρα κινει. η Σκεψη σου αυτη ειναι σκεψη ανατολιτικης αφεσης στην κακομοιρια, παθητικη θα ελεγα.
    Οι περαν του ατλαντικου φιλοι μας εχουν ζωτικα συμφεροντα σε Σκοπια, Βουλγαρια, Αλβανια και κυριως Κοσσοβο, αυτους πρεπει να προσεχουμε.

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 20/10/2008 17:33:05

    Η Αθηνα, οπωε ειπα και αλλου, εκανε δυο ακομη λαθη και συνεχιζει να τα κανει:
    1) Συνεθεσε το ιδεολογημα της ὁλης"Μακεδονιας, τμημα της οποιας διεκδικουν τα Σκοπια. Τριχες δηλαδη. Το πρωτο λογικα οδηγησε στο δευτερο.
    2) Ας τους δωσουμε το Μακεδονια με ολιγην Βορεια, Νοτια και ουτω καθεξης, παλι τριχες.

    Αυτο ειναι μεγιστη παγιδα και κανεις δεν το βλεπει. Ακομα και γαι λογους τακτικης να το εκαναν ηταν λαθος. Μα φυσικα τα Σκοπια θα ανεβαζαν τον πηχυ σιγα-σιγα με μειονοτητα κ.α. Δηλαδη τι περιμεναν οι Τσαμπαιρλανολογοι της Αθηνας; να πουν οι Σκοπιανοι, ρε συ αυτοι οι ελληνες ειναι γενναιοδωροι, ας κανουμε πισω λιγο να τα βρουμε στη μεση. Το προβλημα των Ελληνων ειναι οτι δεν μαθαινουν ως συνολο (organizational learning) το λεν οι φιλοι μας εδω. Γι'αυτο υπαρχουν δομες και παραδοση, αυτο εξυπηρετουν. Τι να το κανω αν εχουμε ολοι πτυχια απο το Χαρβαρντ, ειναι αχρηστα. Ως (εθνικο) συνολο (να με ξυγχωρεσουν οι Λιακοι και οι λοιποι Σοροπροδρομοι) δεν μετραμε, και το βλεπουμε. Με τα Σκοπια ειναι να κλαις.

  26. miaouth avatar
    miaouth 20/10/2008 17:59:14

    Αυτός ο τόπος, o δικός μας, δεν θα φτιάξει ποτέ.
    Εκτός άν μάθουμε να σκεφτόμαστε (και να πράττουμε) με λογικό και διαλεκτικό τρόπο.
    Πολύ Σωκράτη, Αριστοτέλη και Πλάτωνα χρειαζόμαστε (για να περιοριστώ στα θεμέλια της λογικής σκέψης).
    Όχι Κarl Schmitt, Klausewitz και Mao Tse Tung (που έχουν γεμίσει το μυαλό μας με ανορθολογισμό).

  27. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 18:33:20

    @Νίκος 27
    Φίλε σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο 7, γιατί εκεί έγινε και η βασική μου τοποθέτηση.
    Στην τελευταία φράση του σχολίου σου βρίσκεται όλη η αλήθεια και πάνω στην συγκεκριμένη αναγκαιότητα, που εκεί εντοπίζεις επιχειρηματολόγησα εκτενώς στη συνέχεια.
    Επίτρεψε μου όμως, να ξεκινήσω με το θέμα της επικλήσεως του Θεού, διότι αυτό επιβάλει η επουράνειος ιεραρχία. Κατ΄αρχήν η αναφορά του Θεού έγινε σε συνδυασμό με τον Όμηρο, και μας παραπέμπει στις ρίζες του συλλογικού μας ασυνειδήτου και όχι σε κάποιον ανατολίτη. Η ανατολίτικη μοιρολατρία δεν στηρίζεται στην πίστη στο Θεό, που είναι καθαρά Ελληνική-αγωνιστική, αλλά στο κισμέτ, το πεπρωμένο. Που κατά την άποψή τους είναι προφανώς αναπόφευγο. Αλλά για τους Έλληνες: "Όπου βούλεται Κύριος, πάσα φύσεως τάξις καταργείται". Είτε κισμέτια είναι αυτά, είτε πεπρωμένα, είτε λουριά της μάνας. Και να μην ξεχνάμε ότι ο ΗΡΩΑΣ, ως υιός Θεάς, έχει πάντοτε Θεία Προέλευση και απολαμβάνει της Θείας Συνδρομής. Γιατί οι Έλληνες έχουμε κληθεί να πραγματοποιήσουμε το απραγματοποίητο και θα το πραγματοποιήσουμε, με τη βοήθεια του Θεού, χιλιάδων Αγίων, χιλιάδων Ηρώων, χιλιάδων Μαρτύρων, χιλίάδων Διδασκάλων, αλλά και την ευχή της μανούλας και της γιαγιάκας μας, που φυλάει και συντροφεύει το μονοπάτι που βαδίζουμε. Γιατί "ολημερίς βοηθάν κι αποθαμένοι".
    Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι ο Νεστοριανικός Μονοφυσιτισμός, αυτοί δηλαδή που απέδιδαν μόνο ανθρώπινη υπόσταση στο Χριστό, αναπτύχθηκε στην Ανατολή, την κοιτίδα της μοιρολατρίας και του δεσποτισμού. Γιατί δεν "παίρνει χαλινό του Ρωμιού και του Αγριμιού το πόδι".
    Αν δεν απειλούσε ο Γέρος του Μοριά, ότι όποιος είναι ενάντια στην επίθεση στην Τριπολιτσά, προσβάλει την Παναγιά, που του υποσχέθηκε στο όνειρο του ότι θα πετύχει η επίθεση, ίσως σήμερα να κυκλοφορούσαμε εμείς ακόμη με την αλυσίδα και τη μπάλα στο πόδι.
    Βέβαια δικαιούσαι να πιστεύεις όπου θέλεις και να αντλείς θάρρος και αισιοδοξία από όπου προτιμάς. Εάν αυτά υπάρχουν, προχωράμε και στο δια ταύτα:
    Επειδή όπως λές "οι πέραν του Αντλαντικού φίλοι μας" έχουν ζωτικά συμφέροντα σε μια περιοχή πακέτο, θα πρέπει να καταλάβουνε ότι εάν βάλουνε την τουρκία να μας επιτεθεί, θα την φάνε στο μαλακό τους υπογάστριο και θα κλαίνε. Πυροδότης των εξελίξεων δεν μπορεί να είναι οι Τουρκία, αλλά κάποιοι άλλοι, που τους ξέρουμε όλοι. Στην ουσία, αλλού πρέπει να χτυπήσουμε, αλλά γι αυτά δεν μιλάνε, γιατί οι Έλληνες Στρατιωτικοί δεν παίρνουν εντολές μόνο από το ΓΕΣ και κάποιοι θα τρίβουν τα μάτια τους, όταν έρθει η ώρα.
    Χαίρομαι που συμφωνείς με τη συγκέντρωση στρατού στα σύνορα με τα Σκόπια. (Εξάλλου συμφωνώ και με όλη την ανάλυσή σου). Άστη να γίνει "δια παν ενδεχόμενον" και βλέπουμε.

  28. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 18:37:08

    @Miauth
    "Μην πετάξεις τίποτα".
    Διονύσης Σαββόπουλος

  29. Νίκος avatar
    Νίκος 20/10/2008 19:06:36

    Φιλε Μποτιλια, μου ειναι δυσκολο να επιχειρηματολογησω εναντιον των σημειων σου γιατι ειναι καλα εμπεριστατωμενα. Αλλα θα μου επιτρεψεις να πω οτι δυστυχως για μας, το "πακετο" για την ωρα ελεγχεται μεσω εκμεταλευσης των ανθελληνικων μικροεθνικισμων των Βαλκάνιων προτεκτορατων (διαιρει και βασιλευε)πραγμα το οποιο δυστυχως αναγκαζει την Ελλαδα να τα αντιμετωπιζει ξεχωριστα το καθενα. Η Ελλαδα ως Ελλαδα δεν πρεπει να τρεφει δικους της μικροεθνικισμους. Δεν ειμαι σε θεση να κρινω αν στην τωρινη φαση η Ελλαδα διπραγματευεται απο θεσεως ισχυος ή μη. Ανεξαρτητως, θελω να πω οτι η προσφατη ιστορια της Ελλαδας (`50 χρονια) δειχνει οτι δεν μπορει ή δεν θελει να υπερασπιστει το γεωπολιτικο της χωρο, κυριως διοτι μετα τον εμφυλιο δεν εκανε (με εξαιρεση το '64 ισως) ποτε κρατος της προκοπης. Η Τ. ως ορθολογικος διεθνης παικτης με μακροπροθεσμους στρατηγικους στοχους απεδειξε οτι παρ'ολες τις εσωτερικες της συγκρουσεις και προβληματα, εχει συγκροτησει ικανο και σοβαρο κρατος που δρα ως εθνικη συνισταμενη. Το κυριο που μ' απασχολει ειναι η βαθμιαια εσωτερικη διαλυση, ειδικα τελευταια με ολους να θελουν να φανε τον Καραμανλη (δεν ειμαι Καραμανλικος αλλα βρε αδελφε ολο το πολιτικο κατεστημενο ειναι αλυσσιδωμενο σε παιγνιο μηδενικου αθροισματος), με οτι αυτο συμεπαγεται για την διεθνη θεση της χωρας.
    Σε τακτικο επιπεδο φανηκε η γυμνια της Ελληνικης αποτερπτικης ικανοτητας το '96. Με πρωθυπουργο ενα αχρωμο Ελληνα διεθνιστη (με καλη εννοια Ελληνα) που πριν λιγα χρονια επιχειρηματολογουσε, με τον επιεικως ανεκδιηγητο Παγκαλο, υπουργο του "να παρει ο αερας τη σημαια", στη βουλη για την ελαττωση των αμυντικων δαπανων, και 12 χρονια μετα να μην εχουν σοβαρη καλυψη του Αιγαιου π.χ. σε ικανα ελικοπτερα μεταφορας, κρουσης κλπ. Ολα αυτα δειχνουν σε ολους μας οτι το Ελλαδικο κρατος ειναι διαβρωμενο και η ανικανοτητα ειναι ο κανονας. Αντιπαρεβαλε το αυτο με την μαεστρια που οι Τ. ξεκινησαν και χειριστηκαν ενα απλο επεισοδιο (brinkmanship).
    Ολα αυτα λενε οτι καμμια μεμονωμενη ικανοτητα (καλυτεροι πιλοτοι κλπ) δεν αρκει και γιατι θα παει χαμενη η ικανοτητα τους κερδιζοντας μαχες αλλα οχι τον πολεμο και, κυριως, διοτι η Ελλαδικη ηγεσια-ελιτ εχει μακρα παραδοση στην ηττοπαθεια και στο χαραμισμα των θυσιων του λαου, και θα κανει το απονενοημενο, θα καλεσει του ασπονδους φιλους μας να διετητευσουν.

  30. miaouth avatar
    miaouth 20/10/2008 19:23:30

    @ Μποτίλια στο πέλαγος (34):
    ΟΚ φίλε, ευχαριστώ.

  31. miaouth avatar
    miaouth 20/10/2008 19:33:06

    @ Μποτίλια στο πέλαγος (34), συνέχεια:
    Αλλά το μέλλον διαρκεί πολύ. Είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ουκ έχω.

  32. Factorx avatar
    Factorx 20/10/2008 19:46:36

    Την έντονη αντίδραση του υπουργείου Εξωτερικών προκάλεσαν οι ισχυρισμοί της σκοπιανής κυβέρνησης περί παραπληροφόρησης από την πλευρά της Ελλάδας σε ό,τι αφορά τη στάση του Παναμά, του Μεξικού και του Κονγκό στο ζήτημα του ονόματος της ΠΓΔΜ.

    Στη ανακοίνωση που εξέδωσε το ελληνικό υπουργείο καταλογίζει στη σκοπιανή κυβέρνηση απόπειρα συνέχισης της επιχείρησης παραπληροφόρησης «στην οποία έχει επιδοθεί όλο το τελευταίο χρονικό διάστημα».

    «Είναι προφανές ότι το μήνυμα από τις πρόσφατες κατηγορηματικές διαψεύσεις του ΝΑΤΟ και του Υπουργείου Εξωτερικών της Ρωσίας, δεν ελήφθη από την κυβέρνηση Γκρούεφσκι» προστίθεται στη σχετική ανακοίνωση, όπου επίσης παρατίθενται οι επίσημες διπλωματικές ανακοινώσεις που έχουν συνυπογράψει οι εκπρόσωποι των κυβερνήσεων του Παναμά, του Μεξικού και της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό.

    Από αυτές προκύπτει ξεκάθαρα πως οι προαναφερθείσες χώρες δεσμεύονται να χρησιμοποιούν την προσωρινή ονομασία των Σκοπίων (ΠΓΔΜ) μέχρι την οριστική διευθέτηση του ζητήματος, την οποία και υποστηρίζουν.

    Στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών της γειτονικής χώρας υποστηρίζει ακόμη πως αυτό δεν ισχύει και κατηγορεί τη χώρα μας πως «συνεχίζει το παιχνίδι των προκλήσεων, το οποίο έχει παραπλανητικούς στόχους προκειμένου να παραπληροφορηθεί η κοινή γνώμη της, η οποία με αυτό τον τρόπο πρέπει να πεισθεί για τον "θρίαμβο" της ελληνικής διπλωματίας. «Η Αθήνα δεν μπορεί να αποδεχθεί το γεγονός ότι 125 χώρες ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν το συνταγματικό μας όνομα» σημειώνει, μεταξύ άλλων, σε προκλητικό τόνο.

  33. t avatar
    t 20/10/2008 20:13:13

    Ο πρωθυπουργός Ν. Γκρούεφσκι πέραν της εθνικιστικής εξαλλοσύνης που τον διακρίνει, εκμεταλλεύεται το πρόβλημα της ονομασίας για ίδιον όφελος. Μέχρι τις προεδρικές εκλογές τον Μάρτιο στα Σκόπια ο Γκρούεφσκι θα πολώσει περισσότερο τα πράγματα ώστε να κερδίσει την προεδρία από τον Τσερβένκοφσκι.
    Η ελληνική διπλωματία πρέπει να παγώσει μέχρι τον Μάρτιο τις διαπραγματεύσεις.
    Σε αυτή την οικονομική συγκυρία οι πολίτες στα Σκόπια θα ασχοληθούν πλέον με τα προβλήματα τις καθημερινότητας τους και το πώς να επιβιώσουν. Θα στραφούν κατά του πρωθυπουργού Ν. Γκρούεφσκι που με την οικονομική πολιτική του η ανεργία στην ΦΥΡΟΜ είναι λίγο κάτω του 40%. Και έρχονται πιο δύσκολες μέρες.
    Στο άμεσο μέλλον θα καταλάβουν πως, για το δικό τους συμφέρον, πρέπει να συνεργασθούν με την Ελλάδα, να βρεθεί μια λύση και να ομαλοποιηθούν οι σχέσεις των δύο χωρών.

    Υ.Γ. Το ότι η οικονομική κρίση έρχεται ανατολικά (και στα Βαλκάνια) το βεβαιώνει σήμερα στους Financial Times ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) Thomas Mirow.

  34. t avatar
    t 20/10/2008 20:41:51

    Τα Σκόπια δεν έτοιμα να αρχίσουν συνομιλίες με ΕΕ
    BRUSSELS (AFP) -Η ΠΓΔΜ δεν είναι ακόμη έτοιμη να αρχίσει συνομιλίες με Ευρωπαϊκή Ένωση, δήλωσε σήμερα Δευτέρα, ο Επίτροπος για τη διεύρυνση
    Olli Rehn.
    Λιγότερο από τρεις εβδομάδες πριν από την αξιολόγηση των Βαλκανίων είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP) ότι θα είναι δύσκολο να συστήσει την έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την ΠΓΔΜ,
    Στις 5 του Νοεμβρίου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα δημοσιεύσει έκθεση προόδου για τα Σκόπια τις προσπάθειες της για την κάλυψη οκτώ σημεία αναφοράς για την έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων και να αντιμετωπίσει τα προβλήματα εκλογές τις 1 Ιουνίου στις οποίες σε ορισμένες περιοχές, είχαν γίνει βίαια επεισόδια.
    Τα σημεία αναφοράς σε τομείς όπως ο πολιτικός διάλογος, η εφαρμογή των αστυνομικών διατάξεων, την καταπολέμηση της διαφθοράς, της δικαιοσύνης και της δημόσιας διοίκησης, καθώς και μέτρα για την τόνωση της απασχόλησης και των επιχειρήσεων.
    Η ΠΓΔΜ έγινε επίσημα υποψήφια για ένταξη στην ΕΕ το 2005, αλλά ποτέ δεν άρχισε ενταξιακές διαπραγματεύσεις. Η Επιτροπή, εκτελεστικό όργανο της ΕΕ, θα συστήσει στα 27 κράτη-μέλη πότε θα πρέπει να αρχίσουν οι συνομιλίες.
    Ο Ρεν δήλωσε Δευτέρα: "Προς το παρόν, μου φαίνεται, ότι οι οκτώ όροι δεν έχουν τηρηθεί, και ούτε την ένατη, δηλαδή τις εκλογές.
    Τα Σκόπια, επίσης, αντιμετωπίζουν ένα άλλο μεγάλο εμπόδιο: περισσότερο από 15 χρόνια έχουν διαφορά με την Ελλάδα σχετικά με το όνομα "Μακεδονία"

  35. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/10/2008 20:44:21

    @Νίκος
    Φίλε Νίκο, δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη αντιπαράθεσης, γιατί εγώ τουλάχιστον συμφωνώ με όλα όσα γράφεις και μακάρι να γίνει η οπτική σου μια μέρα κοινός τόπος.
    Ότι έγραψα δυο πράγματα, δεν το έκανα για να υπερασπιστώ την κακομοιριά μου, την οποία ομολογώ ανοιχτά, αλλά με αφορμή αυτή, ήθελα να προβάλω κάποιες ίσως σκιασμένες γωνίες της κοινής μας ψυχής, γιατί αισθάνομαι ότι αυτή χτυπάει στον ίδιο σκοπό.

    @miauth
    Καλά κάνεις και λαλείς και όχι μόνο αμαρτία ουκ έχεις, αλλά η παρουσία σου είναι γλυκία στον ταραγμένο ντουνιά μας.
    Το μέλλον διαρκεί, αλλά η παράδοξος ενότητα αμαρτωλών και αγίων, στα όρια της σωτηριακής σύναξης, καταργεί τις τρεις διαστάσεις του χρόνου.
    Εδώ και τώρα. Μπορεί να έχουμε άφθονο κρέας και ψάρι. Αλλά θα αξιοποιήσουμε και τον μαντανό και την κάπαρη, δείχνοντας ότι δεν υπάρχουν κακά υλικά, για τον δικό μας τσελεμεντέ.

  36. Νίκος avatar
    Νίκος 20/10/2008 22:05:45

    Φιλε Μποτιλια, λες "Φίλε Νίκο, δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη αντιπαράθεσης".

    Συμφωνω, αλλα ελα που τοχω στα " Ελληνικα γονιδια" μου. Επειδη ειμαι εξω απο τα πραγματα, οταν διαφωνω (οχι ως αυτοσκοπο, οπως βλεπεις η διαλεκτικη διαφωνια εχει σκοπο να εκμαιευσει θεσεις) το κανω για να αντιληφθω καλυτερα τη θεση του συνομιλητη. Τελικα, αν μεταμορφωσουμε (οι Ελληνες) τις (οποιες) διαφωνιες σε κοινα αποδεκτη συνθεση θεσεων (institutional learning) ισως και μπορεσουμε να γεννησουμε εθνικη (Θου Κυριε!) πολιτικη. (να με ξυγχωρεσουν οι μη αταβιστες ιστορικοι και λοιποι των ΜΜΕ (μεσων μαζικης ελλεινολογιας)

    καλη σου μερα οπως και σε ολους, πρεπει να φυγω για συνεδριο στη Βραζιλια. Η πολη λεγεται Πετρουπολις παρακαλω.

  37. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/10/2008 22:23:08

    Οχι μόνον Σωκράτη και Πλάτωνα αδέλφια.
    Αλλά και Θουκυδίδη.
    Κάτι έλεγε ο δόλιος περί διαφοράς πολιτικής κατευνασμού και αποτροπής..
    Στον κατευνασμό τούς αφήνεις να μπούν στον κήπο σου ,τούς κερνάς και γλυκό νεραντζάκι και μετά σού καταλαμβάνουν ολόκληρο το σπίτι μαζί με το Οικόπεδο..
    Μην τον ξεχνάμε τον Θουκυδίδη,μέρες πούναι..
    Λέει πολλά γιά το τί σημαίνει ΄ενδοτισμός΄.

  38. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/10/2008 22:31:44

    Και φυσικά η Λιακορεπούσειος σχολή στην οποία μετέχει και ο Νίμιτς(όποιος έχει αντιρρήσεις ας επισκεφθεί την επίσημη ιστοσελίδα τού C.D.R.S.E.E.στο οποίο ο Μαθιός βρίσκεται σέ περίοπτη θέση.)αποτελεί μνημείο υποταγής.
    Πάντως οι Λιακορεπούσηδες διαπρύσιοι κήρυκες τού ξεβρακώματος και τού πλήρους ενδοτισμού σύντομα θα γίνουν επίτιμα μέλη Τουρκικών και ΄Μακεδονικών΄Πανεπιστημίων.
    Ηδη οι συνεντευξεις τους στην Τurkish Daily News μαζί με την Κουλούρη και τον Βερέμη δείχνουν το λαμπρό μέλλον τους..

  39. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/10/2008 22:51:36

    Είναι μεγάλος ο πειρασμός λόγω ύπαρξης των λιακορεπούσειων να αφήσουμε τους κραυγάζοντες "γιουργια και τους φάγαμε" να μιλούν απερίσπαστοι για αντίβαρο αλλά δεν είναι το καλύτερο.
    Δεν θα συζητούσαμε τώρα για τα Σκόπια αν δεν είχε μπει το βέτο.Κάλλιστα θα μπορούσαν να μπουν στο ΝΑΤΟ με το όνομα ΦΥΡΟΜ και το ζήτημα να παραπεμφθεί επ αόριστον.
    Πριν όμως μπει το βέτο η Ντόρα πήγε στο Παρίσι όπου απέσπασε τη γαλλική υποστήριξη.Αυτή όμως δόθηκε για επιδίωξη σύνθετης ονομασίας.Εκείνοι λοιπόν που ζητούν και τωρα καθόλου Μακεδονία είναι εκτός τόπου και χρόνου.
    Εάν αυτό συμβεί την επόμενη στιγμή τα Σκόπια θα προσφύγουν στο Συμβούλιο Ασαφαλείας του ΟΗΕ και δεν θα βάλει κανείς βέτο σε απόφαση να ονομασθούν Δημοκρατία της Μακεδονίας και το θέμα θα λήξει.

  40. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/10/2008 23:03:30

    Ονομασία μέ γεωγραφικό προσδιορισμό μέ υποχρεωτική χρήση(και όχι ώς ΄σύσταση')πρός τρίτες χώρες σύν τά ζητήματα εθνότητας και γλώσσας πού χαρίζονται στά Σκόπια.
    Προσωπικά συμφώνησα με το βέτο..Τα Σκόπια χρειάζονται το ΝΑΤΟ γιατί η αστάθειά τους σάν κρατίδιο είναι δεδομένη.
    Και δέν απαιτείται άμεση λύση απο την ελληνική πλευρά.
    Αλλως τε μιάς και οι Σκοπιανοί έχουν χτίσει τήν ύπαρξή τους πάνω στην ΄Μακεδονική ταυτότητα΄πάντα θα τίθεται θέμα, ειδικά μάλιστα εάν επικρατήσουν γιά πολύ καιρό ΄εκεί΄οι Αλύτρωτοι.

  41. Νίκος avatar
    Νίκος 21/10/2008 00:51:13

    ψυχραιμια: "...το θέμα θα λήξει".
    Το θεμα θα ληξει μονο αν μπει Ελληνικη υπογραφη. Ποτε θα το καλαβουμε αυτο; Γιατι τοση ηττοπαθεια; Και ο Θεος να τους υποστηριξει Ελληνικη υπογραφη σε ο,τιδηποτε περιεχει "Μακεδονια" θα ειναι υπογραφη για διαμελισμο της Ελλαδας (οχι απο τα Σκοπια αυτα καθ'αυτα). Ποτε θα το καταλαβετε επι τελους οι του Αθηναισταν; Αμαν πια, και βιαζομαι να φυγω.

  42. t avatar
    t 21/10/2008 10:56:22

    Τα Σκόπια υπέστησαν στρατηγική ήττα στην ΕΕ.
    Ο Επίτροπος για τη διεύρυνση Olli Rehn δήλωσε την Δευτέρα, ότι η ΠΓΔΜ δεν είναι ακόμη έτοιμη να αρχίσει συνομιλίες με Ευρωπαϊκή Ένωση.

    www.eubusiness.com/news-eu/1224508622.02

  43. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/10/2008 11:31:11

    @ Nίκος
    Εάν το θέμα ήταν απλώς εμείς να μην αναγνωρίζουμε το κράτος αυτό με το όνομα Μακεδονία θα ήταν πολύ εύκολο : Τα ίδια τα Σκόπια ζητούν διπλή ονομασία δηλ. η Ελλάδα να τα αποκαλεί όπως θέλει και να αφήσει τις άλλες χώρες ήσυχες.Εμείς όμως θέλουμε όνομα κοινής αποδοχής δηλ. και οι άλλοι να αποκαλούν με αυτό το όνομα τα Σκόπια.Ε, αυτό δε γίνεται να μη περιέχει τον όρο Μακεδονία γιατί θα σε περάσουν για τρελλο.
    Ηδη το ΦΥΡΟΜ σημαίνει πρώην γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας δηλαδή ήδη τους έχουμε αναγνωρίσει με όνομα που γράφει Μακεδονία.Το ζήτημα είναι τι θα αντικαταστήσει το ΦΥΡΟΜ.

  44. t avatar
    t 21/10/2008 11:55:51

    Θεωρητικά υπάρχει τρόπος τα Σκόπια να παύσουν να είναι «πρώην γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας» .
    Δηλαδή να αρχίσουν διαπραγματεύσεις με την Σερβία με στόχο να σχηματίσουν πάλι μια ομοσπονδιακή μικρή νέα Γιουγκοσλαβία.

  45. isnogood avatar
    isnogood 21/10/2008 12:07:12

    Βλέπω η κουβέντα συνεχίζεται και σήμερα.
    Έχω να κάνω μια πρόταση στον Φάκτορα, χωρίς προλόγους και μπλα,μπλά.
    Κάνε δημοσκόπηση με το ερώτημα:
    ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ;

    Είναι η μόνη λύση για να τελειώνουμε με αυτές τις ΑΘΛΙΕΣ για την πατρίδα μας πολιτικές κατευθυνόμενες φιγούρες.
    Να τελειώνουμε με τους σύγχρονους ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟΥΣ!

    Τι λες φάκτορα;

  46. Ego avatar
    Ego 21/10/2008 13:08:07

    Μερικές εκπλήξεις:

    1. Τόσες μέρες μετά θα περίμενα μία πιο δυναμική κίνηση από τον Νίμιτς. Όχι απαραίτητα να παραιτηθεί αλλά να δώσει τουλάχιστον ο ίδιος πιο πειστικές εξηγήσεις από αυτές που είπε ο εκπρόσωπός του.

    2. Από την άλλη μεριά θα περίμενα να δω τουλάχιστον κάποια σχετική ερώτηση από Έλληνα δημοσιογράφο στο Briefing του State Department.
    http://www.state.gov/r/pa/prs/dpb/2008/oct/111076.htm

    Εγώ επιμένω....κάτι δεν πάει καλα!

  47. Swell avatar
    Swell 21/10/2008 13:20:14

    Ουσιαστικά μιλάμε ΓΙΑ ΤΟ DORA'S GATE!

  48. ntinos avatar
    ntinos 21/10/2008 13:20:43

    Βλέποντας κανείς ότι όσο πιο "πατριώτης" ή "Ελληναράς" είναι κάποιος, τόσο πιο εύκολα προτιμά να υιοθετήσει ισχυρισμούς του ΥΠΕΞ του υποτιθέμενου "εχθρού" παρά του αντίστοιχου της χώρας του, δεν μπορεί παρά να σκεφτεί πως επιβεβαιώνεται η παρατήρηση ότι ο πιο άγριος "πόλεμος" δεν είναι μεταξύ των αντιπάλων χωρών, αλλά των "σκληρών" (και των δύο πλευρών) εναντίον των "περιστεριών" (και των δύο πλευρών). Προτάσεις για απελάσεις, αφαιρέσεις ιθαγένειας, δημόσιος λιθοβολισμός κ.α. είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα.

    Και μια αφελής ερώτηση. Το Εθνος που βρήκε το τηλεγράφημα; Υπάρχει περίπτωση να το διέρρευσε το Ελληνικό ΥΠΕΞ; Υπάρχει περίπτωση να έγινε σε αντίποινα για το θέμα της βίζας; Μήπως τελικά η Ντόρα κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της και οι φωνασκούντες είναι απλά είτε ξεμωραμένα γερο-ραμολιμέντα είτε αγουρωπά μειράκια; Στα μυαλά τουλάχιστον...

    Spyros, bring it on...

  49. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 21/10/2008 13:22:56

    Mας έπεισε Η ΝΤΟΡΑ ΜΠΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

  50. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 21/10/2008 13:37:12

    @isnoggood
    Η Ντόρα θα κριθεί από ένα και μόνο:
    Εάν θα υπογράψει ή εάν δεν θα υπογράψει.
    Όλα τα άλλα είναι άνευ σημασίας, διότι παρέρχονται, είτε τηλεγραφήματα, είτε Κακλαμάνηδες, είτε οτιδήποτε άλλο είναι αυτά.
    Η εκτίμηση μου είναι ότι υπό την παρούσα κυβέρνηση η Ντόρα αποκλείεται να υπογράψει.
    Στην αντίθετη περίπτωση όμως, μπορείς να αποφύγεις και τον κόπο της δημοσκόπησης για ιθαγένεια. Γιατί τότε θα εφαρμοστούν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά.

  51. Σπύρος avatar
    Σπύρος 21/10/2008 21:23:06

    ntino αγορι μου,απλά δεν υπάρχεις.
    Εσύ διαφήμιζε Οσετία ,Σαακασβίλι και Ουράνιο Τόξο και όλα καλά.
    Την υγειά σου νάχεις και νά μήν κρυώσεις πρόσεχε.
    Διάλογος τέρμα.

  52. Σπύρος avatar
    Σπύρος 21/10/2008 21:29:40

    Οπου Οσετία,βάλε και Γεωργία και ΄Πορτοκαλί επαναστάσεις΄.
    Και πάλι τά σέβη μου.

  53. ntinos avatar
    ntinos 22/10/2008 10:22:15

    Ότι και να λες, δεν υπάρχει περίπτωση να μη τσιμπήσεις "Σπύρο αγόρι μου".

  54. Προβοκάτορας avatar
    Προβοκάτορας 22/10/2008 22:01:40

    Προς Άνω Σχώμεν, Σπύρο και λοιπούς «Πατριώτες».
    Παιδιά είστε σκέτη πρέζα. Με εμπνέετε ασυστόλως.
    Λοιπόν ως γνήσιος μεταμεληθείς εθνοπροδότης δηλώ υπευθύνως και θέτω εαυτόν εις την χλεύην των απανταχού πατριωτών, ότι δια τας ρυπαράς εμού αναρτήσεις εις το σεπτόν blog, έλαβον ως αμοιβήν υπό του Διεθνούς Σιωνισμού πτυελοδοχείον, τεμάχιον έν (1), φασιόλους εις ξηράν μορφήν κιλά δυο (2), ωά Τουρκίας τεμάχια τρία (3, γιαούρτην Μανωλάδος κεσέδες τρεις (3)και ρούβλια του 1916 χιλιάδας οκτώ (8.000)
    Ωσαύτως δηλώ ότι αποκηρύσσω μετά βδελυγμίας τον διεθνήν Κομμουνισμόν και όλας τας αυτού παραφιάδας, αίτινες από καταβολής κόσμου απεργάζονται τα μύρια δεινά εις βάρος της Ελληνικότητος της Μιας και Μοναδικής Μακεδονίας, υπό την οικογενειακήν επήρρειαν των οποίων προέβην είς τα ρυπαράς εμού πράξεις. Δηλώ δε ότι ομού μετά των Λιακορεπούσηδων και από κοινού συμφέροντος ορμώμενοι, απεργάσθημεν πλήθος δεινών δια τον Ελληνισμόν.
    Της Μιας και Μοναδικής Ελληνικής Μακεδονίας, ήτις, την εποχήν καθ' ην ο βάρβαρος Ξέρξης εξεστράτευε κατά Αιωνίου Ελληνικού Έθνους, τον συνέδραμε στρατιωτικώς ίνα αναδειχθεί μετά βεβαιότητος το Μεγαλείον του Ελληνικού έθνους δια της θυσίας του Λεωνίδα.
    Της Μιας και Μοναδικής Ελληνικής Μακεδονίας, ήτις επιτυχώς, δια του Βασιλέως της Αμύντα του Α', απέκρουσεν τα επιχειρήματα των Λιακορεπούσηδων και λοιπών πρακτόρων του Διεθνούς Κομμουνιστοσυμμοριτισμού, οίτινες απήτησαν όπως αποδείξει ότι Αργείος ει, ίνα δικαιούται συμμετοχής εις τους Ολυμπιακούς Αγώνας.
    Προς τούτον, ομολογώ την ρυπαράν εμού προδοσίαν και θέτω εαυτόν εις την χλεύην του έθνους.

    Μετά τιμής
    Προβοκάτωρ

  55. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/10/2008 22:07:03

    Αμα αυξηθεί ο πληθωρισμός δέν θάχουν αξία και τά ΄πακέτα΄.
    Οπότε οι αγοραπωλησίες θα συνεχιστούν μέ λάδι.
    Εχουν γνώση οι μαυραγορίτες τής Κατοχής.
    Και αυτούς μόλις τούς έπιαναν γιά προδότες δήλωναν ΄αντιστασιακοί΄.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.