03/09/2008 17:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν διαγράφεται ο Τατούλης

«Δεν τίθεται θέμα διαγραφής Τατούλη». Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση του Μεγάρου Μαξίμου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Greek citizen avatar
    Greek citizen 03/09/2008 17:19:16

    Εχουν τα guts....να τον διαγραψουν!

  2. Theo avatar
    Theo 03/09/2008 17:22:37

    Ολοκληρώθηκε μόλις σήμερα η τελευταία φάση της Glorious Spartan 2008????

  3. mesas avatar
    mesas 03/09/2008 17:33:24

    "Η Ιστορία θα μας κρίνει όλους."

  4. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 03/09/2008 17:41:32

    ειναι η δεν ειναι Ν.Δημοκρατια .
    Εδω σε θελω factorx.

  5. σασκα avatar
    σασκα 03/09/2008 17:43:19

    Φυσικά και δεν διαγράφεται όπως κανείς δεν μπορεί να διαγράψει απο την μνήμη μας οτι έχει
    α: πολιτική ευθύνη για την απόφαση του να ανοίξει "πάση θυσία" στους τουρίστες το ημιτελές στέγαστρο του αρχαιολογικού χώρου στο Ακρωτήρι, με τις γτνωστές συνέπειες.
    β : Τι απαντήσεις έδωσε σε όλα τα ετοίματα των συμβασιούχων όσο ήταν υφυπουργός;
    γ: και φυσικά γιατί και στις 4 Φεβρουαρίου του 1998 που πρωτοδιαγράφηκε για ένα χρόνο το έπαιξε καλό παιδί για να ξαναμπεί στο μπορδ....

    Τιμωρία λοιπόν εκεί και ας λέι οτι θέλει.

  6. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 03/09/2008 17:45:03

    βλεπω τωρα τον ΓΑΠ να ξανα γραφει στο ΠΑΣΟΚ τον Παχτα,Σημιτη κλπ θα εχουμε νεο δισκο.

  7. Μπομπα avatar
    Μπομπα 03/09/2008 18:12:09

    allhlotrvgontai oi blakes. arxisan na xtypoun ton tatouli gia thn korh toy.

  8. tsougdw avatar
    tsougdw 03/09/2008 18:47:29

    Άρα να συμπεράνουμε ότι θα παραιτηθεί ο Ρουσόπουλος

  9. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 03/09/2008 19:15:13

    ...κάκκαλα έχουν;;;

    θα μους πεις αν είχαν θα ειχαν στείλει τον Βουλγαράκη και όχι τον Τατουλη σπίτι του

  10. real facts avatar
    real facts 03/09/2008 19:36:43

    Επειδή όλοι την έχουν πέσει στον ευφραίμ τον ηγούμενο και αναρωτιούνται τι τα θέλουν τόσα λεφτά οι μοναχοί πρέπει να ξέρετε ότι το μοναστήρι τελικά πήρε πολύ λίγώτερα απο όσα του υποσχέθηκαν απο την κομπίνα με τα 41 εκατομμύρια ευρώ με το ολυμπιακό ακίνητο.

    Εάν αποφασίσει ο Ευφραίμ να μιλήσει θα κλάψουνε μανούλες.

  11. DiPietro avatar
    DiPietro 03/09/2008 19:54:44

    Γιατί, ωρέ, βαράνε όλοι τον Θοδωρή; Ο άνθρωπος υπάλληλος είναι, με δελτίο παροχής. Εντολές εκτελεί. Εκτελεστής.
    Με το αφεντικό, αλήθεια, τι θα γίνει; Ως πότε θα μονάζει ανενόχλητος εκεί στο παραθαλάσσιο Κορλεόν.. συγγνώμη Ραφήνα;

  12. neoinileis avatar
    neoinileis 03/09/2008 20:10:09

    Εκτός αμερικανικών εκλογών το «Σκοπιανό»

    http://neoinileias.blogspot.com

  13. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 03/09/2008 20:29:45

    Χαλαρώνει μετά την επίσκεψη στης Βρυξέλες-Έχει γίνει πτώμα . H μαντάμ του τον χαλαρώνει από τα κιλά που ξαναγέμισε πως θα μας εμφανιστή στη Σαλλονίκη ?

  14. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 03/09/2008 20:40:46

    Πες πως διαγραφεται ο Τατουλης...

    Ποια αιτια θα βαλουν στην διαγραφη? Και ποσοι αλλοι θα μπορουσαν να διαγραφουν απο την ΝΔ με την ιδια προφαση?

    Μηπως φοβαται την διαγραφη ο Καραμανλης,περα απο το αυτονοητο της αυτοδυναμιας,για τους μετασεισμους και τις εξηγησεις που θα αδυνατει να δωσει???

  15. tsougdw avatar
    tsougdw 03/09/2008 20:51:05

    Αν ο Ρουσόπουλος δεν ήταν στο ΕΠικρατείας, δε θα τον ψήφιζε κανένας. Πάλι στο Επικρατείας θα είναι.
    Απο εκεί και πέρα, απορώ πως η Ζαχαρέα είχε τα μούτρα να βγει στο δελτίο. Την εκπομπή της στον Real δε μπορώ να την ακούσω, αλλά στη θέση της θα ντρεπόμουν και να κυκλοφορήσω..

  16. punisher avatar
    punisher 03/09/2008 20:59:45

    Κάτι ψελίζαν στο Μπαϊρακτάρη για νταβατζήδες και φυσικά "πυροβολούσαν" κάποιον αν είχε μετοχές σε τεχνική εταιρία και συμμετείχε σε Media. Αν όμως είσαι υπουργός και μάλιστα με εποπτεία στα media ...ε τότε επιτρέπεται η γυναίκα σου να δουλεύει σε κανάλι... Η ευθυξία μάλλον είναι άγνωστη λέξη στην Βαλκάνια γειτονιά της Ευρώπης.Ενώ στη Γαλλία υπάρχει πολιτική αρχοντιά.

  17. aionios avatar
    aionios 03/09/2008 21:36:52

    Μήπως γίνεται ο φίλος σασκα να μας πει πως κατά τη γνώμη του θα πρέπει να αντιμετωπίσει η ΝΔ τον Τατούλη?
    Η διαγραφή θα ήταν το σωστό για την περίπτωση του?

  18. john avatar
    john 03/09/2008 21:42:46

    Παιδιά ο Τατούλης ξέρει ότι δεν διαγράφεται. Μετά από βαρύ γεύμα, τα αντανακλαστικά χωλαίνουν...Γίνεσαι νωθρός και θέλεις να πάρεις έναν υπνάκο. Όχι να διαγράψεις κόσμο...

  19. Διαπορών avatar
    Διαπορών 03/09/2008 21:42:56

    Για τον Τατούλη που διόρισε την δημοσιογράφο - κόρη του στην ΕΡΤ, όταν εκείνος ήταν Υπουργός, δεν ισχύει "το ηθικό ασυμβίβαστο";;;
    Απλή ερώτηση κάνω;;

  20. cajun avatar
    cajun 03/09/2008 21:53:28

    @ Διαπορών September 3rd, 2008 at 9:42

    Κι εσείς δέρνετε τους μαύρους...

  21. σασκα avatar
    σασκα 03/09/2008 22:00:48

    aionie ξέρεις τι πληγώνει περισσότερο και απο μια σφαίρα την ζωή την υπόσταση, τον εγωισμό μας, την μετά την υπουργοποίηση ανταρσία;
    Η αδιαφορία !!
    Ο Τατούλης έγινε φίρμα απο όλους μας πολύ δε περισσότερο απο τα ΜΜΕ άρα βρίσκει πάτημα και τα κάνει!
    Αδιαφορία χρειάζεται και αυτήν την έχει απο τα υψηλά προσωπα της Ν.Δ ως και σήμερα.
    Η διαγραφή τον κάνει ήρωα !
    Εξάλλου να ένας καλός να δημοσιεύσει ο Factorx ένα κειμενάκι με τίτλο "Τα «σκληρά καρύδια» και οι «αντάρτες» της Αρκαδίας". Τατούλης,Ευάγγελος Γιαννόπουλος, Δημήτρης Αβραμόπουλος, Κώστας Λαλιώτης, Ανδρέας Λυκουρέντζος,Στέφανος Μάνος, σκληροί - αντάτες - απείθαρχοι.

  22. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 03/09/2008 22:03:55

    Ελα μωρέ..
    Ειπαμε εκει στη ΝΔ την είδαν Σουηδία

    Δουλευουν οι γυναικες τους και καααααθονται αυτοι

  23. john avatar
    john 03/09/2008 22:19:59

    Τι γίνεται ρε σασκα, δεν σας προλαβαίνουμε πλεον...Βουλγαράκης, offshore, τροπολογίες που κατατέθηκαν κατα λάθος...Κάντε και κανένα διάλειμμα...

  24. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 03/09/2008 22:21:29

    Συγνώμη, επειδή δεν κατάλαβα, υπάρχει κάτι ζωντανό στο οποίο είναι γραμμένος ο Τατούλης και θα διαγραφεί από εκεί;

  25. σασκα avatar
    σασκα 03/09/2008 22:28:15

    john δεν σε πιάνω φίλε κάνε το ποιο λιανά να το καταλάβω ;
    Για τον Βουλγαράκη αν θες σε άλλο σαιτ εδώ ΤΑΤΟΥΛΗΣ.
    Και φυσικά αν δεν μας προλαβαίνετε μην κάνετε εσείς διάλειμμα.

  26. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 03/09/2008 22:41:45

    Το γελοίο , φίλε #26 , είναι ότι ακόμα και τα αυτονόητα να ακούς , στο χωριό που ζεις , ξέρεις ότι αλλού την πάνε την βαλίτσα με τα ευρά ...

    Ο Ρα-Τατούλης παρόλο που λέει που και που κάτι καλά παραμένει σκιάχτρο της γενιάδας του και της ματαιοδοξίας του .

    Ένας μάγκας δεν υπάρχει πια σ αυτόν τον τόπο ???

  27. aionios avatar
    aionios 03/09/2008 22:53:13

    σασκα η ΝΔ έκανε 11 χρόνια να δει εξουσία και την τελευταία φορά που κυβέρνησε δεν ολοκλήρωσε την τετραετία.Γιατί συμβαίνει αυτό? Έπεσε καμιά κατάρα? Και αυτή είναι η φιλοδοξία νομίζεις των οπαδών της να έρχεται στην εξουσία και να διαλύεται σε ελάχιστο χρόνο? Όχι βέβαια αλλά ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό? Γιατί το πρόβλημα της είναι η ηγετική της ομάδα και τα άθλια τζάκια που την βλέπουν ως ιδιοκτησία τους. Δεν έχουνε καμία παραταξιακή συνείδηση παρά μόνο κοινά συμφέροντα.Στη βάση όμως τα πράγματα είναι μερικές φορές και κάπως αλλιώς. Πολλοί από τον κόσμο της ΝΔ την βλέπουν και λίγο σαν ποδοσφαιρική ομάδα, άλλοι και σαν μία κοινωνική ομάδα με ίδια πιστεύω (όλες οι οργανώσεις που έχουν προέλευση την εκκλησία έχουν και κομματική ταυτότητα), άλλοι κουβάλανε συμπλέγματα του παρελθόντος(εμφύλιος,βασιλιάς)κλπ.Οι περισσότεροι βέβαια έχουν ως στόχο τον προσπορισμό οφέλους από το κόμμα τους. Αυτοί όλοι θα ήθελαν από τη ΝΔ να έρθει να κυβερνήσει με κάποιες αρχές και αξίες και να υπάρχει μια στοιχειώδη αυτοσυγκράτηση για να μείνει καιρό στα πράγματα. Αλλά τι βλέπουν? Όλα αυτά που βγαίνουν καθημερινά.
    Ποιος είναι τελικά αυτός που ωφελεί πραγματικά την παράταξη αυτός που αναδεικνύει τα κακώς κείμενα ή αυτός που βυθίζεται καθημερινά όλο και πιό πολύ στην αθλιότητα? Γιατί αν το πρόβλημα είναι ο Τατούλης αυτή τη στιγμή με μια διαγραφή λύνεται το πρόβλημα. Αλλά δεν είναι καθόλου λύση αυτό και θυμίσου παλιότερα τον Πολύζο.
    Είπες αδιαφορία χρειάζεται και αυτήν την έχει απο τα υψηλά προσωπα της Ν.Δ ως και σήμερα.
    Πόσο αήθες ακούγεται αυτό το συνηδητοποιείς?

  28. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 03/09/2008 22:59:05

    Το θέμα δεν είναι ότι δεν διαγράφεται.
    Να τον διαγράψει ποιος?
    Όταν τους αποκαλεί ηλίθιους, κλέφτες, διαπλεκόμενους, το πρόβλημα το έχει ο κ Τατούλης.
    Ποιος από εσάς θα καθόταν σε ομήγυρη κλεφτών ηλιθίων διαπλεκόμενων και δεν θα έπαιρνε το καπέλο του και να πήγαινε σπίτι του ή σε άλλη παρέα?
    Τρεις απλές λύσεις:
    Παραιτήσου ή καταψήφισε ή φύγε από το ...μαντρί.
    Τόσο απλό.

  29. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 03/09/2008 23:01:52

    Ο Τατουλης ειναι Τατουλης,ο Παυλιδης,Παυλιδης ο Μαντελης,Μαντελης κ.ο.κ.

    Δεν πρεπει ντε και καλα για τον καθε αρπαχτρα να στιγματιζειται συλληβδην το καθε κομμα! Και δεν πρεπει ,κυριως, διοτι αυτο λειτουργει σαν κολυμβηθρα του Σιλωαμ για τον καθε απατεωνα που ντε και καλα, μην τον μαλωνουμε καθως αμαρτησε για το κομμα....

  30. Διαπορών avatar
    Διαπορών 03/09/2008 23:03:05

    Οι Κριστίν Οκράν και η Μπεατρίς Σενμπέργκ σύζυγοι δύο Γάλλων Υπουργών εργαζόταν στην Κρατική τηλεόραση και όχι σε ιδιωτικό κανάλι.

    Δεν παραιτήθηκαν αλλά έπαψαν η μεν πρώτη να παρουσιάζει την εκπομπή του και η δεύτερη το Δελτίο Ειδήσεων στα Κρατικά κανάλια FRANCE 3 και FRANCE 2 αντίστοιχα.

    Ο Σαρκοζί διόρισε την κυρία Κριστίν Οκράν δεύτερη στην ιεραρχία (γενική διευθύντρια) του νέου ραδιοτηλεοπτικού δικτύου France Μonde, στο οποίο θα στεγαστούν τα διεθνή ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα της Γαλλίας (France 24, ΤV5, Radio France Ιnternational). (ΝΕΑ 25/02/2008).

    Επομένως ο κύριος Τατούλης λέει τη μισή αλήθεια άρα ψέματα.

    Τα κίνητρά του κύριου Τατούλη είναι ευτελή.

  31. σασκα avatar
    σασκα 03/09/2008 23:21:58

    aionie τελικά ο Τατούλης είναι πρόβλημα ή δεν είναι ; Να διαγραφεί ή όχι; Δεν σε πιάνω η άποψη σου είναι σωστή στην αρχή αλλά σκέψου το και διαφορετικά την μια είχε 151 με το ζόρι και τώρα 152. Ο μπαμπάς του Γιωργάκη είχε πάντα πάνω από 165 οπότε ήταν εύκολο να πετάξει πολλούς από το τρένο. Αντιδημοκρατικό αλλά μήπως αντιδημοκρατικό δεν είναι να κλείνεις στόματα και απόψεις όταν αυτές δεν πάνε με την κομματική γραμμή;
    Αδιαφορία και μόνο αδιαφορία λοιπόν.
    Φυσικά δεν μιλάω για αντρειοσύνη μιας και αν είχε τίποτα στο παντελόνι του θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί τότε που ήταν υφυπουργός και δεν του άρεσε ο γ. γραμματέας του.
    Ξέρεις τι είναι η μαγκιά σε ένα πολιτικό σε ένα άνθρωπο που δεν του αρέσει η λάσπη, η βρωμιά, η απάθεια, τα τζάκια, το ασυμβίβαστο ;
    Αϊ σιχτίρ παραιτούμε από βουλευτής ξαναγυρίζω στην ιατρική μου εκεί που μπορώ να προσφέρω περισσότερα και καλύτερα . Αυτό θα τον έκανε ήρωα, σήμερα περιμένει την διαγραφεί που δεν έρχεται και όλοι μας τον κάνουμε Λούκι Λουκ ενώ δεν είναι τίποτα άλλο από ένα απείθαρχο Ρανταπλάν.
    Πολιτική δεν είναι να βρίσκεις τα λάθη του άλλου αλλά να προσφέρεις για την κοινωνία για τον άνθρωπο ψηφοφόρο σου.
    Πολιτική δεν είναι να το παίζεις άνετος όσο καιρό σε αποκαλούσαν υφυπουργό και να βρίσκεις χιλιάδες λάθη, λαμογιές, παρατυπίες, μόλις σε απομακρύνουν.
    Γιαυτό λοιπόν φίλε αδιαφορία και μόνο αδιαφορία !

  32. pl avatar
    pl 03/09/2008 23:22:06

    O tatoylhs gia auta pou lene gia thn korh tou

    Blogger Ο/Η Πέτρος Τατούλης είπε...

    όχι, είναι απολύτως ψευδές ότι η κόρη μου υπήρξε διορισμένη οπουδήποτε, είτε στην ΕΡΤ είτε
    σε οποιονδήποτε άλλο δημόσιο ή ημιδημόσιο φορέα. Είναι ένα από τα πολλά παραμύθια που διακινούν οι μισθοφόροι της πληρωμένης παραπληροφόρησης.

  33. Nick avatar
    Nick 04/09/2008 00:09:44

    Τατούλη, όταν ήσουν υπουργός γιατί δεν τα έλεγες;

  34. aionios avatar
    aionios 04/09/2008 01:26:22

    Όχι για μένα σάσκα το πρόβλημα είναι ο Βουλγαράκης και ο Ρουσσόπουλος και όχι ο Τατούλης.
    Αυτοί για σένα είναι πρόβλημα?

  35. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 04/09/2008 01:38:10

    ρε σεις ο τατουλης ποιος ειναι?

  36. μανοσ avatar
    μανοσ 04/09/2008 21:25:32

    Ο Τατούλης πρέπει να παραιτηθεί για το καλό όλων.................................!!!!!!!!!!!!