#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/03/2011 22:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν βαρέθηκαν να παίζουν στις πλάτες των παιδιών;



Το δικό της μανιφέστο για την παιδεία, τη δική της μεταρρύθμιση, ή το... όραμά της, παρουσίασε η Άννα Διαμαντοπούλου. Όπως και κάθε υπουργός που περνά από αυτό το τόσο κρίσιμο υπουργείο, στου κασίδι το κεφάλι φτιάχνει σχέδια και κάνει επαναστάσεις για την εκπαίδευση οι οποίες είτε υλοποιούνται μισές είτε δεν υλοποιούνται ποτέ.

Έτσι, λοιπόν και η κ. Διαμαντοπούλου, παρουσίασε ορισμένες ενδιαφέρουσες ιδέες που πράγματι θα μπορούσαν να αλλάξουν πολλά στο Λύκειο. Ως εδώ όμως τα καλά.

Μα αυτή η κυβέρνηση, αλλά και η προηγούμενη και η άλλη και η παράλλη, δεν βαρέθηκε να παίζει στις πλάτες του μέλλοντος των παιδιών μας; Ξεκινούν μεταρρύθμιση από το Λύκειο και από το εξεταστικό για τα Πανεπιστήμια χωρίς πρώτα να έχουν φτιάξει το σχολείο; Είναι δυνατόν; Αν μιλήσει κάποιος με έναν οποιονδήποτε εκπαιδευτικό ή ακόμη και παιδί θα καταλάβει τι συμβαίνει στην ελληνική παιδεία που θέλει η κ. Διαμαντοπούλου να φτιάξει.

Τα νηπιαγωγεία έχουν γεμίσει με παιδιά και οι δήμοι δεν δέχονται άλλα ή στοιβάζονται σε μικρές και άθλιες αίθουσες διότι ούτε νηπιαγωγοί έχουν προσληφθεί, ούτε λεφτά για νέα κτίρια υπάρχουν.

Στα δημοτικά δεν έχουν λεφτά ούτε για πετρέλαιο θέρμανσης και για φωτοτυπίες. Οι δάσκαλοι είναι λίγοι και τα ολοήμερα που τόσο πομπωδώς εξαγγέλθηκαν, ουσιαστικά δε λειτουργούν ή είναι πάρκινγκ για τα παιδιά. Ο λόγος, δεν υπάρχουν δάσκαλοι δεν υπάρχει πρόγραμμα.

Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν αίθουσες πάνω από 25 μαθητές αλλά ψεύδεται καθώς υπάρχουν εκατοντάδες σε όλη τη χώρα. Μάλιστα, με τις συγχωνεύσεις αναμένεται να γίνουν σχολεία – μαμούθ, έτσι για να κόψουμε και κάτι λόγω Μνημονίου.

Η κυβέρνηση μείωσε δραματικά τα κονδύλια για την Παιδεία, έχει αποδιαλύσει ένα διαλυμένο εκπαιδευτικό σύστημα και τώρα έρχεται να ανακοινώσει το νέο Λύκειο;

Εδώ ταιριάζει το γνωστό: Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κ...ς.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σταύρος avatar
    Σταύρος 30/03/2011 23:01:12

    "...Η κυβέρνηση υποστηρίζει... ...αλλά ψεύδεται..."

    Έλα!
    "ψεύδεται η κυβέρνηση"!
    Δεν το πιστεύω!!!

    Και που λέτε εκεί που η Αννούλα του Βοριά καθόταν και σκεπτόταν, τι νομίζετε ότι πέρασε από το κεφάλι της;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Σταύρος 30/03/2011 23:20:13

      Σκέπτοταν;

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ anonymous 31/03/2011 00:43:15

        Έλα μην το παίρνεις τοις μετρητοίς!

        Παραλλαγμένο το κρύο ανέκδοτο είναι:
        Τι πέρασε από το μυαλό του Γιώργου όταν ήταν στον πόλεμο;
        ;;;;;
        Ένα βλήμα, να!!!

  2. vassilis avatar
    vassilis 30/03/2011 23:11:43

    Ασφαλως παιδεια δεν ειναι το γελειο συστημα που το διαμορφωνει καθε κομπλεξικος φαντασμενος διαχειριστης που κανονιζει τον τροπο εκμαθησης και το εξεταστικο συστημα.Στη χωρα του πολιτισμου δεν διδασκεται ο Αριστοτελης ,ο Πλατων κ.λ γιατι ειναι ασυμβατοι με την χριστιανικη θρησκεια, η οποια διδασκεται επι δωδεκαετιας γιατι ειναι ακατανοητη απο τους μαθητες και ως εκ τουτου πρεπει να εμπαιδωθει δια της επαναληψεως.Δεν θελει χρηματα η παιδεια,ανθρωπους με παιδεια θελει .

    • GSV avatar
      GSV @ vassilis 30/03/2011 23:19:42

      Φιλε βασιλη στη χωρα του πολιτισμου αυτοι που μας κυβερνουν τωρα εαν ζουσαν στην εποχη του Πλατωνα και του Αριστοτελη θα ειχαν εξοστρακιστει εδω και χρονια. Που το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα υπηρχαν καν στη πολιτικη σκηνη γιατι δεν συγκρινονται σε πολιτικη οξυδερκεια με τους αρχαιους μας προγονους.

      Οποτε καταλαβαινεις θεωρω γιατι δεν διδασκεται ο Πλατωνας και ο Αριστοτελης οπως ανεφερες. Γιατι χαλανε τα σχεδια αποχαυνωσεως του ελληνικου λαου!

  3. GSV avatar
    GSV 30/03/2011 23:16:18

    To αστειο της υποθεσης ειναι οτι ολοι προσποιουνται τους μεσσιες της δημοσιας εκπαιδευσης, αλλα τα παιδια τους τα στελνουν σε πανεπιστημια του εξωτερικου!

    Επομενως οταν εκ πρωιμιου στο μυαλο του εκαστοτε εμπλεκομενου υπουργου, το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα ειναι δευτερης κατηγοριας, τι περιμενουμε?

    Ενα εκπαιδευτικο συστημα που διαμορφωνεται καθε φορα συμφωνα με τα ψηφοθηρικα ενστικτα του εκαστοτε κομματος. Η δημοσια εκπαιδευση στην υπηρεσια των μικροκομματισμου και της πολιτικης ματαιοδοξιας.

    Ενα εκπαιδευτικο συστημα για το λαουτζικο! Ουτε καν για τον λαο!

    Καιγονται να μαθουν οι μαθητες αγγλικα απο τα γεννοφασκια τους. Γιατι δεν διδασκεται η φιλοσοφια απο το δημοτικο? Να μαθουν τα παιδια να σκεφτονται? Να προβληματιζονται? Να μαθουν οτι σκοπος στη ζωη δεν ειναι μονο ο καφες και η τηλεοραση!

    Γιατι πολυ απλα θελουν ο λαος να παραμεινει λαουτζικος, εις τους αιωνας των αιωνων, αμην.

  4. Orestios avatar
    Orestios 30/03/2011 23:16:36

    To παιδί της όμως το έστειλε εκτός η σοσιαλίστρια.
    Επειδή νοιάζεται για τα παιδιά των Ελλήνων

    • GSV avatar
      GSV @ Orestios 30/03/2011 23:20:57

      Ε βεβαια, μα ο σοσιαλισμος του ΠΑΣΟΚ αυτο φωναζει εδω και χρονια !!

      Δωρεαν παιδεια για το λαο! Τα δικα μας τα παιδια στο εξωτερικο. Ειναι σαφης ο διαχωρισμος μεταξυ λαου και κομματικης ηγεσιας.

    • sawas avatar
      sawas @ Orestios 30/03/2011 23:26:17

      Να ήταν μόνο αυτή......έχουμε συνέχεια βλέπεις στην υποκρισία
      h**p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_13/07/2008_277587

      Ανακάλυψες κάποιον γνωστό?

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ sawas 30/03/2011 23:54:26

        Πώ, πώ, μια μεγάλη χαρούμενη παρέα! Μπράβο sawas γοα το post

  5. anonymous avatar
    anonymous 30/03/2011 23:22:55

    Ο Λοβέρδος σας τό ειπε την Αλήθεια.
    Και η Αλήθεια είναι η εξής
    Εχουμε εντολή από τα ξένα αφεντικά μας
    Να διαλύσουμε την παιδεία ώστε
    να βγαίνουν υποτακτικοί υπήκοοι.

    • GSV avatar
      GSV @ anonymous 30/03/2011 23:32:01

      Αυτο που με προβληματιζει περισσοτερο απο ολα ειναι αυτος ο μυθος που πλαναται γυρω απο μια υποτιθεμενη δηλωση του Κισινγκερ περι τροπων κατακτησεως του Ελληνικου εθνους.

      Και μυθος να ηταν, καποιοι εχουν βαλθει να τον κανουν πραγματικοτητα.

  6. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 30/03/2011 23:25:22

    Λυπάμαι γιατί χέρι – χέρι με τις «δυνάμεις της αγοράς», οι οποίες πλέον επιβάλλουν τις διάφορες πολιτικές, μετατρέπετε την ΠΑΙΔΕΙΑ σε αγορά εκπαιδευτικών υπηρεσιών …

    Λυπάμαι, που επανέρχονται, κατά τα φαινόμενα οι δέσμες υπό άλλη μορφή και η βαθμοθηρία …

    Λυπάμαι που μου στερείτε το δικαίωμα να αποκτήσω εφόδια να μπορώ να αντιστέκομαι στην κατηφόρα, τη σαπίλα, την κατάθλιψη, τη μαυρίλα …, να βρω ένα χέρι να πιαστώ, να πιαστώ να κρατηθώ … τώρα που τα έχω τόση ανάγκη …

    Λυπάμαι για όλα αυτά που γίνονται για μένα χωρίς εμένα …

    Λυπάμαι για τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα …

    Λυπάμαι γιατί κατάντησα γρανάζι της μηχανής και ανταλλακτικό, ως άριστο υλικό, στη δούλεψη - καλύτερα υποδούλωση - του συστήματος …

    Λυπάμαι για εκείνους που δεν σήκωσαν το ανάστημά τους, λέγοντας κάθε φορά: δεν βαριέσαι …

    Λυπάμαι για όλους εκείνους τους ανεύθυνους - υπεύθυνους που κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, χωρίς να παίρνουν χαμπάρι, ποιο είναι το διακύβευμα …

    Σσσ … Σιγά … η Πατρίδα κοιμάται!

    (Ένα κείμενο προβληματισμού από τον Γιάννη, μαθητή Γ΄ Λυκείου στα Γιάννενα, με πολλούς αποδέκτες)

  7. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 30/03/2011 23:26:32

    Λυπάμαι γιατί χέρι – χέρι με τις «δυνάμεις της αγοράς», οι οποίες πλέον επιβάλλουν τις διάφορες πολιτικές, μετατρέπετε την ΠΑΙΔΕΙΑ σε αγορά εκπαιδευτικών υπηρεσιών …

    Λυπάμαι, που επανέρχονται, κατά τα φαινόμενα οι δέσμες υπό άλλη μορφή και η βαθμοθηρία …

    Λυπάμαι που μου στερείτε το δικαίωμα να αποκτήσω εφόδια να μπορώ να αντιστέκομαι στην κατηφόρα, τη σαπίλα, την κατάθλιψη, τη μαυρίλα …, να βρω ένα χέρι να πιαστώ, να πιαστώ να κρατηθώ … τώρα που τα έχω τόση ανάγκη …

    Λυπάμαι για όλα αυτά που γίνονται για μένα χωρίς εμένα …

    Λυπάμαι για τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα …

    Λυπάμαι γιατί κατάντησα γρανάζι της μηχανής και ανταλλακτικό, ως άριστο υλικό, στη δούλεψη - καλύτερα υποδούλωση - του συστήματος …

    Λυπάμαι για εκείνους που δεν σήκωσαν το ανάστημά τους, λέγοντας κάθε φορά: δεν βαριέσαι …

    Λυπάμαι για όλους εκείνους τους ανεύθυνους - υπεύθυνους που κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, χωρίς να παίρνουν χαμπάρι, ποιο είναι το διακύβευμα …

    Σσσ … Σιγά … η Πατρίδα κοιμάται!

    (Ένα κείμενο προβληματισμού από τον Γιάννη, μαθητή Γ΄ Λυκείου στα Γιάννενα, με πολλούς αποδέκτες)

    http://paterikos.blogspot.com/2011/03/blog-post_1854.html

    • GSV avatar
      GSV @ Ιέραξ 31/03/2011 00:19:19

      Αγαπητε Ιεραξ εχοντας πληρη γνωση των αγγλοσαξωνικων συστηματων εκπαιδευσεως που θελουν να εφαρμοσουν και στην Ελλαδα, εχω να δηλωσω οτι αυτα τα συστηματα εχουν προσαρμοστει στις αναγκες τις αγορας και μονο. Τα πανεπιστημια παραγουν αυριανους αβουλους εργατες, δεν προαγουν την πνευματικη καλλιεργεια.

      Οι ελληνες ειναι ισως ο πιο πνευματικα ανησυχος λαος του κοσμου αν και και ποιες φορες οδηγουμαστε και στην υπερβολη. Αυτο θελουν να το αλλαξουν. Χαλαει τα σχεδια! Δεν μπορεις να επιβαλλεις ευκολα τις βουλες σου εαν το ποιμνιο σου ειναι ανησυχο. Οι ανεπτυγμενοι Ευρωπαιοι του Βορρα ειναι προβατα, καθονται φρονημοι, εμεις ειμαστε ακομα κατσικια. Δεν πιανομαστε ευκολα. Αλλα αυτο θα το αλλαξουν.

      Ελατε εξω να δειτε πως δουλευει το συστημα που θελουν να εφαρμοσουν. Πολιτες ρομποτακια. Ολη ημερα στη δουλεια και τo απογευμα στις μπυραριες για να μεθυσουν και να πεσουν για υπνο. Αυτη ειναι η ζωη του μεσου Ευρωπαιου. Δεν διαμαρτυρεται κανεις. Και το εκπαιδευτικο συστημα κινειται σε αυτη τη βαση. Ο μονος προβληματισμος των φοιτητων ειναι εαν εχουν αγορασει ικανες ποσοτητες μπυρας για να τους εξασφαλισει το παρτυ για ολο το βραδυ.

      Θελουν να εξαφανισθει ο ορος παιδεια. Τεχνικη καταρτιση θελουν προκειμενου να παραγουν εργατικο δυναμικο χωρις βουληση.

      • ο ξένος avatar
        ο ξένος @ GSV 31/03/2011 00:45:23

        Η ποιότητα της παιδείας αντανακλάται στο σύγχρονο πολιτισμό κάθε χώρας και ξέρεις σε ποιου το σπίτι δεν μιλάνε για σχοινί.

  8. ierofantis avatar
    ierofantis 30/03/2011 23:32:34

    Είχα γράψει στο παρελθόν ένα σχόλιο που αναφέρονταν στην εκπαίδευση και τις μεταρρυθμίσεις της.

    Είχα πει τότε ότι έχουμε ανάγκη παιδείας και όχι εκπαίδευσης.

    Η κυρία Υπουργός έρχεται και αυτή με τη σειρά της να βάλει τη δική της υπογραφή σε ακόμη μια μεταρρύθμιση.

    Κύκλοι ενδιαφέροντος, μείωση μαθημάτων, αλλαγή στην ύλη, περισσότερες ώρες διδασκαλίας, υποβολή εργασιών στα Αγγλικά (!) κλπ.

    Βάζουμε τα ξενικά συστήματα κάτω, παίρνουμε μια κοπτοσυρραφή αυτών και τσουπ, να σου η μεταρρύθμιση.

    Αλήθεια, αναρωτιέμαι, έχει κανείς βαθυστόχαστος υπουργός ή υπηρεσιακός παράγοντας καθίσει ποτέ κάτω να στίψει το μυαλό του, πως θα μπορέσει επιτέλους να εισάγει σε αυτή τη χώρα όχι το γερμανικό, όχι το φινλανδικό, όχι το γαλλικό, αλλά επιτέλους το ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύστημα παιδείας; Φοβούμαι πως όχι.

    Είναι άραγε τόσο δύσκολο; Είναι άραγε τόσο απίθανο για τα δεδομένα της εποχής μας, να τηρήσουμε έστω και στο ελάχιστο την συνταγματική επιταγή του άρθρου 16 του Συντάγματος;

    Θα σας πω τη δική μου κουταμάρα. Πιστεύω ότι ο σκοπός της παιδείας θα πρέπει να είναι η προετοιμασία ικανών πολιτών. Και μέσα από την προετοιμασία ικανών πολιτών, ένα οργανωμένο και σεβαστό κράτος, αναδεικνύει και τους ικανούς οπλίτες του.

    Πολίτης και Οπλίτης. Μία λέξη με τα ίδια γράμματα, στον ίδιο αριθμό, που προσδιορίζει όμως για μένα την πεμπτουσία της παιδείας. Αλλάζεις τις θέσεις του "Π" και του "Ομικρον" και να το μαγικό, ελληνικό, δίδυμο

    Δύο όψεις του αυτού νομίσματος. Δύο ιδιότητες ακραιφνώς σχετιζόμενες με το ζην ελληνικώς.

    Ποιος είναι ο ικανός πολίτης;

    Μήπως δεν είναι αυτός που διαθέτει ηθικό κώδικα;
    Μήπως δεν είναι αυτός που έχει γνώση και πληροφορίες της ζωης;
    Μήπως δεν είναι αυτός που γνωρίζει να ομιλεί σωστά, γραμματικά, συντακτικά και νοηματικά;
    Μήπως δεν είναι αυτός που καλλιεργεί το πνεύμα του, με τις τέχνες;
    Μήπως δεν είναι αυτός που τηρεί και τρέφει σέβας για τους νόμους του κράτους του;
    Μήπως δεν είναι αυτός που σέβεται τα Θεία;
    Μήπως δεν είναι αυτός που ζητά να τηρηθούν για όλους οι πρόνοιες της πολιτείας;
    Μήπως δεν είναι αυτός που μαθαίνει ότι η συμμετοχή στα κοινά, τον διαχωρίζει από τις άβουλες μάζες και τα λοβοτομημένα πλήθη, που περιμένουν τις λύσεις από άλλους;
    Μήπως δεν είναι αυτός που δεν θα φοβηθεί να αναλάβει πρωτοβουλίες;
    Μήπως δεν είναι αυτός που με θάρρος αναλαμβάνει τις ευθύνες του;
    Μήπως δεν είναι ο πειθαρχημένος άνθρωπος, ο, σωματικά και πνευματικά θωρακισμένος, που δεν ρέπει προς τρυφηλότητα και άλλες εκφυλιστικές τις προσωπικότητάς του, τάσεις;
    Μήπως δεν είναι αυτός που διαθέτει εθνική συνείδηση;
    Μήπως δεν είναι αυτός που μαθαίνει να θυσιάζει δικά του πράγματα για το κοινό καλό;
    Μήπως δεν είναι αυτός που γνωρίζει από φιλοξενία αλλά τιμωρεί και την αυθάδεια;
    Μήπως δεν είναι αυτός που διαθέτει τα πνευματικά εφόδια για να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες της ζωής χωρίς να λυγίσει από το βάρος τους;
    Μήπως, Μήπως....

    Αλλάξτε στα παραπάνω ερωτήματα τη λέξη "πολίτης" και αντικαταστήστε τη από τη λέξη "οπλίτης"...

    Μήπως ισχύουν τα ίδια; Μήπως κατά ένα μαγικό τρόπο οι ιδιότητες του πολίτη εφάπτονται, "κουμπώνουν" πάνω στις ιδιότητες του οπλίτη; Ο ίδιος άνθρωπος δεν είναι και στη μία και στην άλλη περίπτωση;

    Έχω σκεφτεί πάμπολλες φορές, αν ένα ελληνικό σύστημα παιδείας έχει τύχη στον 21ο αιώνα...

    Τις περισσότερες φορές απογοητεύομαι από την προχειρότητα και την ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων που αντί να δίνουν στους νέους ανθρώπους τα αναγκαία πνευματικά εφόδια να αντικρύσουν κατάματα τη ζωή και όχι να τη φοβηθούν αλλά να την πιάσουν στα χέρια και να τη στίψουν σαν λεμονόκουπα, τελικά οδηγουν στην παραγωγή φοβισμένων, οργισμένων ή απλώς ακίνανων και φτωχών σε εφόδια νέων, ανθρώπων που δεν παρουσιάζουν συγκροτημένες νοητικές λειτουργίες διότι πρωτίστως διαθέτουν περιορισμένο λεξιλόγιο και αποστειρωμένη από εμπειρίες, κοινωνικότητα.

    Ένα σοβαρό κράτος παλεύει με νύχια και με δόντια για μιά παιδεία που από την τρυφερή ηλικία έχει στόχο και όραμα. Ειδικά στη χώρα μας και στη γειτονιά που ο καλός Θεός μας έχει τάξει.

    Την προετοιμασία Πολιτών υγιών, νουνεχών, συγκροτημένων. Πολιτών με κριτικη σκέψη, όραμα, εσωτερική δύναμη και αντίληψη των ατομικών τους δυνατοτήτων σε ένα σφριγηλό και ζωντανό κοινωνικό περιβάλλον.

    Τους έχεις αυτούς τους πολίτες;

    Ε, αν ποτέ κληθεί το κράτος να αντιπαρατάξει δυνάμεις έναντι πολεμίων, είναι σίγουρο ότι θα παρουσιάσει και ανίκητους οπλίτες....

    • kiki avatar
      kiki @ ierofantis 31/03/2011 10:09:08

      @ Ιεροφαντη,
      χαιρομαι να σε διαβαζω.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ kiki 31/03/2011 17:42:59

        Σε ευχαριστώ Κική...

        Σε διαβεβαιώ, είναι αμοιβαίο.

  9. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 30/03/2011 23:39:03

    Μια ακόμη απόπειρα απορρύθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος επιχειρείται για τον εξανδραποδισμό και τον εγκλεισμό των παιδιών από το πρωί ως το βράδυ με τα φροντιστήρια,για να εισαχθούν στα άθλια πανεπιστήμια της πιστοποιημένης αμάθειας.Οι γονείς θα καταβάλουν το τίμημα με το αζημίωτο,για να μάθουν τα βλαστάρια τους να εκπονούν project,αλλά να αδυνατούν να απολαύσουν το χάδι της ποίησης και την ευλογία της λογοτεχνίας.Ηκιστα τοις ελευθέροις αρμόζει το ζητείν το χρήσιμον,έλεγε ο Αριστοτέλης.Οι σημερινοί Νεοέλληνες δούλοι πότε θα το καταλάβουν;Γιατί μόρφωση είναι το θηρεύειν το άχρηστο.

  10. factorx avatar
    factorx 31/03/2011 00:01:59

    Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

    Σχετικά με το νέο Λύκειο:

    «Την ημέρα που οι εκπαιδευτικοί απεργούν για την κατάργηση σχολικών μονάδων στην χώρα, διάλεξε η Υπουργός Παιδείας να ανακοινώσει τις αλλαγές για το Νέο Λύκειο και τις πανελλαδικές εξετάσεις. Δυστυχώς οι φόβοι μας επιβεβαιώθηκαν. Η Υπουργός εξαγγέλλει ένα νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ που ενισχύει την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια. Ανακοίνωσε την εισαγωγή φοιτητών σε Σχολή, αλλά δεν γνωρίζει το σύστημα πρόσβασης και κρατά ως επτασφράγιστο μυστικό για τον εαυτό της τον τρόπο κατανομής των φοιτητών από την Σχολή σε τμήμα. Οι αλλαγές προέκυψαν από μονόλογο, προειλημμένες αποφάσεις και προσχηματικό διάλογο. Η βιασύνη, η προχειρότητα και η έλλειψη σχεδιασμού αποδεικνύονται ξεκάθαρα. Το άγχος και τη σύγχυσή τους την μετακυλύουν σε μαθητές και γονείς και μεταβιβάζουν τις ευθύνες τους στα Πανεπιστήμια για να σώσουν τα προσχήματα».


    Σχετικά με δημοσιεύματα του Τύπου για Συγχωνεύσεις ΑΕΙ:

    «Τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν αλλεπάλληλα δημοσιεύματα στον τύπο περί “Καλλικράτη” και στην Ανώτατη Εκπαίδευση με συνενώσεις και καταργήσεις Τμημάτων και Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, μετά τη “μεγάλη επιτυχία” που είχε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στον “Καλλικράτη” για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
    Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν έχει γίνει καμία συζήτηση, δεν έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση δεν έχει υπάρξει καν μία έκθεση ή μία μελέτη για το συγκεκριμένο θέμα.
    Η Κυβέρνηση μετά την επικοινωνιακή οικονομική πολιτική με τα γνωστά και οφθαλμοφανή αποτελέσματά της προχώρα σε μία επικοινωνιακή εκπαιδευτική πολιτική με αποτελέσματα, πολύ φοβούμαστε, χειρότερα και αυτών της οικονομίας για το μέλλον της χώρας.
    Ο χάρτης της Ανώτατης Εκπαίδευσης δεν μπορεί να αλλάξει με ασκήσεις επί χάρτου και επικοινωνιακά τερτίπια. Είναι θέμα μελέτης, αξιολογικών στόχων και κριτηρίων, συζήτησης και διαβούλευσης με την Πανεπιστημιακή κοινότητα και αυτή των Τ.Ε.Ι. Δυστυχώς η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας φαίνεται ότι αντί για στήριξη της Ανώτατης Εκπαίδευσης προχωρά σε υποβάθμιση . Αντί για οικονομική βοήθεια των ΑΕΙ προχωρά σε μείωση των πιστώσεών τους και ως μοναδική λύση για αυτή την υποβάθμιση βρίσκει το κλείσιμο ή τη συνένωση αυτών. Με ύποπτες διαρροές, με ακριτομυθίες και μισόλογα δεν αντιμετωπίζονται τα θέματα της Παιδείας. Όλα αυτά τα τεχνάσματα άλλους σκοπούς εξυπηρετούν και πάντως όχι τα ίδια τα Πανεπιστήμια.
    Καλούμε για μια ακόμη φορά την Υπουργό Παιδείας να ξεκαθαρίσει τις πραγματικές της προθέσεις για το τι προγραμματίζει για την Ανώτατη Εκπαίδευση».

  11. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 31/03/2011 00:02:09

    Σχολεία σωφρονιστικά κέντρα εκπαίδευσης για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο προτείνει το παιδαγωγικό ινστιτούτο στην πρόταση που έδωσε στη δημοσιότητα για το νέο πρόγραμμα σπουδών
    Οι προτάσεις του Π.Ι. θέλουν τη σχολική μέρα στο δημοτικό σχολείο να ξεκινά στις 8:00 π.μ. και να λήγει στις 3:30 μ.μ και στο Γυμνάσιο στις 4:00 μμ όταν είναι γνωστό ότι η υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σημερινές ανάγκες των μαθητών, οι εκπαιδευτικοί μειώνονται ή προσλαμβάνονται με τετράωρη απασχόληση και τα χρήματα που διατίθενται στην παιδεία λιγοστεύουν χρόνο με το χρόνο.
    Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές θα πρέπει να μελετούν, να γευματίζουν και να ξεκουράζονται σε χώρους που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ανθρώπινης και αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    Με την υποχρεωτική ολοήμερη λειτουργία του σχολείου οι μαθητές θα περνούν το χρόνο τους εσώκλειστοι σε σχολεία που θα θυμίζουν περισσότερο σωφρονιστικά καταστήματα.
    Όπως ένας κρατούμενος είναι αναγκασμένος να παραμένει σε ένα αυστηρά ελεγχόμενο περιβάλλον, έτσι και οι μαθητές θα περνούν σχεδόν ολόκληρη τη μέρα τους στα στενά και σε πολλές περιπτώσεις ανήλιαγα δωμάτια – τάξεις των ελληνικών σχολείων επαναλαμβάνοντας άκαμπτες ρουτίνες, αρχίζοντας και τελειώνοντας τις ίδιες ώρες, με ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα για γεύμα και ξεκούραση. Ετσι οι μαθητές θα χάσουν την ελευθερία τους και οι δραστηριότητες τους θα είναι απόλυτα ελεγχόμενες για ολόκληρη τη μέρα. Επίσης, είναι σχεδόν σίγουρο ότι με την ολοήμερη λειτουργία των σχολείων, ειδικά στις μεγάλες πόλεις, θα προκύψουν στην πορεία σοβαρά προβλήματα ασφάλειας.
    Το νέο σχολείο που προτείνει το ΠΙ δεν φροντίζει μεταξύ άλλων για την ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη των μαθητών καθώς η φυσική αγωγή δεν περιλαμβάνεται μεταξύ των προτάσεων.
    Παράλληλα, προτείνεται η ενοποίηση διδακτικών ωρών σε μακρύτερες διδακτικές περιόδους γεγονός που σημαίνει ότι οι μαθητές θα αναγκάζονται να βρίσκονται στην τάξη χωρίς διάλλειμα τουλάχιστον για ένα δίωρο δλδη μια κατάσταση που θα κουράζει τους μαθητές, δεν θα παράγονται μαθησιακά αποτελέσματα και θα αποτρέπει την εμβάθυνση καθώς καταργούνται ή συγχωνεύονται διδακτικά αντικείμενα. Στην ουσία τους οι προτάσεις του Π.Ι. σηματοδοτούν την ουσιαστική υποβάθμιση του ρόλου του διδάσκοντος στην εκπαίδευση με πιθανότερο το σενάριο οι εκπαιδευτικοί να μετεξελιχθούν σε σχολικοί φύλακες.
    Δυστυχώς, για ακόμη μια φόρα το υπουργείο παιδείας προτιμά να πειραματίζεται με την κατανομή του διδακτικού χρόνου και τη δομή του προγράμματος χωρίς να ενδιαφέρεται για την αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής, χωρίς να ενδιαφέρεται για τους μαθητές, χωρίς να ενδιαφέρεται για τους εκπαιδευτικούς.

  12. drider avatar
    drider 31/03/2011 00:24:57

    Απαίδευτοι, εξειδικευμένοι εργαζόμενοι. Ευέλικτοι και επιμορφώσιμοι. Χωρίς κατωχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα. Εμπρός για μια εκπαίδευση που θα στελεχώνει μια "ευέλικτη" αγορά.

    "Πουθενά δε χωράς και παντού περισσεύεις". Όπως ακριβώς το είπανε οι Τρύπες.

    Όπου σε κάθε "καπιταλιστική κρίση" ξέρουμε ποιοί θα ρίχνονται στον καιάδα...

    • sawas avatar
      sawas @ drider 31/03/2011 00:49:13

      Δεν είναι ελληνικό το φαινόμενο....εμείς μόνο αντιγράφουμε χωρίς να αντιδρούμε...

      Ευτυχώς υπάρχουν και οι άλλες φωνές (αν ακούγονται είναι ένα άλλο θέμα)
      h**p://tinyurl.com/6dpvwsl

      εδώ το πρωτότυπο
      h**p://genomebiology.com/2010/11/10/138

  13. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 31/03/2011 02:34:04

    Στο ερώτημα "δεν βαρέθηκαν να παίζουν στις πλάτες των παιδιών ; " η απάντηση
    είναι φυσικά πως όχι. Μήπως όλες αυτές οι μεταρρυθμίσεις αφορούν τα δικά τους παιδιά ; Για μετρήστε πόσες μεταρρυθμίσεις έχουν γίνει στο χώρο της παιδείας ή καλύτερα του παιδέματος των παιδιών μας έχουν γίνει από το '81 μέχρι σήμερα.
    Κι αν κάτι έχει μείνει όρθιο στη δημόσια παιδεία, αυτό οφείλεται στο πατριωτισμό και στην αγάπη τους για τα παιδιά και το λειτούργημά τους που νιώθουν κάποιοι εκπαιδευτικοί. Τουλάχιστον αυτούς μόνο θυμάμαι από τα μαθητικά και φοιτητικά χρόνια και όχι τα ονόματα των υπουργών και των απορρυθμίσεών τους.
    Όσον αφορά τα περί μύθου της ρήσης του Κίσσιγκερ, οι παλιότεροι θυμούνται καλά. Ας ρωτήσει τον κ. Σαράντο Καργάκο για παράδειγμα. Λοβοτομή στη μνήμη μας δεν θα κάνουμε, όπως και δεν ξεχνάμε αυτούς που καλούνται σε διάφορες κλειστές λέσχες αποφάσεων...

  14. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 31/03/2011 07:33:28

    Εκστρατεία για την επιστροφή των αρχαίων ελληνικών και των λατινικών στα βρετανικά σχολεία, ξεκίνησαν συγγραφείς, ηθοποιοί και ιστορικοί στη Βρετανία.

    Επικεφαλής της εκστρατείας είναι η ιστορικός, συγγραφέας και παρουσιάστρια ιστορικών εκπομπών, Μπέτανι Χιουγκς.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Sunday Times, την ένθερμη υποστήριξή τους στο εγχείρημα έχουν εκφράσει, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον, ο θεατρικός συγγραφέας Τομ Στόπαρντ, ο συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων, Κόλιν Ντέξτερ και η ηθοποιός Τζοάνα Λάμλεϊ.

    «Όλοι τους δηλώνουν ευεργετημένοι από την εκμάθηση κλασικών γλωσσών στο σχολείο» αναφέρεται στο δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας.

    «Με έκαναν αυτό που είμαι» δηλώνει ο Μπόρις Τζόνσον. «Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μου συνέβησαν είναι ότι υποχρεώθηκα να κάνω λατινικά από 11 χρόνων και αρχαία λατινικά από 12» λέει ο Κόλιν Ντέξτερ. Ο ίδιος δίδαξε αρχαία ελληνικά και λατινικά πριν γίνει επιτυχημένος συγγραφέας.

    Η Μπέτανι Χιουγκς, η οποία έχει παρουσιάσει στη βρετανική τηλεόραση ντοκιμαντέρ για την αρχαία Σπάρτη, τον βασιλιά Μίνωα και την Ωραία Ελένη, επισημαίνει ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για τις γλώσσες αυτές .

    «Η ταινία 300 για τη μάχη των Θερμοπυλών έκανε εισπράξεις 72 εκατ. δολαρίων το πρώτο Σαββατοκύριακο της προβολής της. Η σειρά λατινικών βιβλίων Minimus με ήρωα έναν ποντικό, έχει πουλήσει 115.000 αντίτυπα. Κάθε βδομάδα λαμβάνω περισσότερα από 150 μηνύματα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο από ανθρώπους που μου γράφουν: "Αγαπούσα πάντοτε τις κλασικές γλώσσες. Που μπορώ να απευθυνθώ για να κάνω μαθήματα;". Ξέρουμε ότι υπάρχει πολλή όρεξη» εξηγεί.

    Η Βρετανίδα παρουσιάστρια και ιστορικός δημιούργησε μια ειδική ιστοσελίδα στη διεύθυνση www.classicsforall.com.

    Τα σχολεία που θέλουν να συνεργαστούν με καθηγητές αρχαίων ελληνικών ή λατινικών μπορούν να αναζητήσουν εκεί το προσωπικό αλλά και κατάλληλα βιβλία.

    Χορηγοί - λάτρεις των κλασικών σπουδών, έχουν ήδη ενισχύσει την εκστρατεία με 250.000 στερλίνες, ενώ στόχος είναι να συγκεντρώνεται το ποσό αυτό κάθε χρόνο.

    Οι υπεύθυνοι της εκστρατείας φιλοδοξούν να εισάγουν τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά στην διδακτέα ύλη 100 δημόσιων σχολείων έως το 2020.

    Αυτήν την εβδομάδα, σκοπεύουν να συναντηθούν με τον υπουργό Παιδείας Νικ Γκιμπ προκειμένου να τον πείσουν να συμπεριλάβει τη διδασκαλία των δυο γλωσσών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της χώρας.

    Σήμερα στη Βρετανία, μόνο στο 16% των δημόσιων σχολείων διδάσκεται μια από τις δυο γλώσσες.

    Στα λεγόμενα «ανεξάρτητα» σχολεία, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 70%.

    Κάθε χρόνο συνταξιοδοτούνται 60 καθηγητές κλασικών γλωσσών, αλλά το υπουργείο Παιδείας προσλαμβάνει μόλις 27, δημιουργείται ένα κενό που είναι δύσκολο να καλυφθεί. Παράλληλα, οι γονείς που ζητούν να διδαχθούν τα παιδιά τους αρχαία ελληνικά ή λατινικά αυξάνονται διαρκώς.

    Σύμφωνα με έρευνα που επικαλείται η Μπέτανι Χιουγκς, οι μαθητές που έχουν διδαχθεί κλασικές γλώσσες απορροφώνται πιο εύκολα στην ενήλικη ζωή τους, από την αγορά εργασίας.

    Αμερικανική μελέτη έχει δείξει ότι οι μαθητές που διδάσκονται λατινικά παρουσιάζουν καλύτερες επιδόσεις στα αγγλικά, τα μαθηματικά, ενώ μαθαίνουν πιο εύκολα άλλες ξένες γλώσσες.

    «Είναι τραγωδία, με την ελληνική έννοια του όρου, να στερούμε από τα παιδιά αυτή την ευκαιρία» αναφέρει στους Sunday Times η Χιουγκς.


    Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=368812&dt=22/11/2010#ixzz162IBFohU

  15. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 31/03/2011 10:17:01

    Όταν τα υπουργεία είναι φέουδα και οι φεουδάρχες δεν έχουν τίποτα να κάνουν γιατί όλα τα κάνει το προσωπικό ,πληρώνουν ανεξέλεγκτα μελετητές για τους γνωστούς λόγους ροκανίσματος κονδυλίων ,και τις εφαρμόζουν όπως νομίζουν στα μόνιμα πειραματόζωα ,μαθητές, σπουδαστές εκπαιδευτικούς και κοινωνικό περίγυρο ,αδιαφορώντας για τις συνέπειες και την άσκοπη κοινωνική αναταρχή και την τεράστια οικονομική σπατάταλη.
    Δυστυχώς αντί να ασκείται ΠΟΛΙΤΙΚΗ, υπάρχουν "πολιτικοι" που εξασκούν
    μικροπολιτική και είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην πρόοδο της χώρας.

  16. Rote Phane avatar
    Rote Phane 31/03/2011 12:17:50

    H Διαμαντοπουλου αντεγραψε το γερμανικο εκπαιδευτικο μοντελλο αλλα δεν αντεγραψε καλα. Παντως διαφαινεται για αλλη μια φορα ο στοχος των γνωστων μηχανισμων του εξωτερικου για την απεμποληση της εκμαθησης της μητρικης γλωσσας μας με την επιβολη εξετασεων στην...αγγλικη γλωσσα, κατι το οποιο ονειρευοταν ανεκαθεν οι εντελλοντες αυτην την κυρια οπως βεβαιως βεβαιως και αυτη..

  17. Απόστολος avatar
    Απόστολος 31/03/2011 15:40:07

    To Ελληνικό σχολείο βγάζει άριστους μαθητές που μπορούν να σταθούν διεθνώς (μετά τους Κορεάτες , τους Ινδούς και ελάχιστους ακόμα) όσον αφορά τους έξυπνους (είναι θέμα genetics) που γενικώς δεν στηρίζονται στο σχολείο μόνο. Όσον αφορά το μέσο και χαμηλό επίπεδο έχει σοβαρό πρόβλημα γιατί εκεί εμφανίζονται τα δομικά του προβλήματα. Όλα αυτά έχουν σχέση με την πολιτική δυστυχώς και το χρεοκόπησαν πολύ πριν χρεοκοπήσουμε σαν οικονομία.
    --Διορίζοντας αγράμματους (πχ απόφοιτους ΚΑΤΕ και ΤΕΙ) που παριστάνουν τους καθηγητές χωρις να μπορούν να διδάξουν τίποτα αφού και οι ίδιοι είναι άσχετοι.
    --Διορίζοντας χιλιάδες γυμναστές (gkaou) με προγράμματα όπως Ολυμπιακές Παιδείες , Καλλιπάτειρες!!! και το λουρί της μάνας. Όλοι αυτοί είναι πρόκληση κοροϊδεύοντας με τις μπάλες στην αυλή και οι βασικές ειδικότητες που απαιτούν διάβασμα και υπευθυνότητα είναι εξοργισμένοι και μάλιστα αμοιβόμενοι το ίδιο ή πολλοί από αυτούς έχοντας γυμναστήρια , σχολές χορού , όντας προπονητές σε ομάδες (νόμιμα μπορούν να έχουν και ιδιωτική δουλειά!!!) και μη πατώντας στο σχολείο (άλλοι παριστάνοντας τον άρρωστο και άλλοι δίνοντας μια μπάλα στα παιδιά και φεύγοντας για την ιδιωτική δουλειά).
    --Καθηγητές που πάνε στο σχολείο μόνο για να βγάζουν φροντιστήρια (ωμοί εκβιασμοί με χαμηλούς βαθμούς).
    --Διορίζοντας κάθε χρόνο χιλιάδες καθηγητές και δασκάλους που αμέσως την κάνουν για γραφεία, πανεπιστήμια , μεταπτυχιακά , δήμους και βουλευτές.

    --Πως γίνεται να υπάρχουν καθηγητές ξένων γλωσσών που όχι μόνο δεν μπορούν να μάθουν τα παιδιά αλλά και οι ίδιοι δεν μπορούν να τιε μιλήσουν;

    Όσο για τις εισαγωγικές πολύ κουβέντα κάνουν ενώ δεν υπάρχει άλλο σύστημα τόσο αξιόπιστο και αδιάβλητο. Πως θα ξεχωρίσουμε χωρίς εξετάσεις τον ξύπνιο και τον επιμελή που μπορεί να γίνει γιατρός ή μηχανικός από τον βλακέντιο και τον αδιάφορο; Δεν καταλαβαίνουν ότι μπαίνοντας σε σχολή και όχι σε τμήμα θα τα κάνουν όλα μπάχαλο και θα αρχίσουν τα ρουσφέτια και τα λαδώματα στα πανεπιστήμια γιατί όλοι θα θέλουν να γίνουν γιατροί και όχι πχ κτηνίατροι και όλοι πολιτικοί μηχανικοί και όχι πχ χωροτάκτες;

    Τι θα μπορούσε να περιμένει κανείς από θολωμένους ή παταγωδώς αποτυχόντες στις εισαγωγικές που αναζήτησαν την τύχη και την ευφυΐα!!! (αυτή δεν μπόρεσαν ακόμα να τη βρουν) στις Αμερικές και μας ήρθαν να να μας κάνουν και τους έξυπνους;

  18. ST avatar
    ST 31/03/2011 15:53:00

    Αληθευει ότι η Αννούλα δεν ήξερε αγγλικά όταν έγινε Επίτροπος;
    Από τότε που τα έμαθε όμως, υπήρξε κεραυνοβόλος έρως!

  19. Απόστολος avatar
    Απόστολος 31/03/2011 17:32:28

    Δείτε την ανθρωπογεωγραφία της Κυβέρνησης για να πάρετε μια ιδέα :
    -GAP
    -Γεννηματά
    -Νταλάρα
    -Κατσέλη
    -Χρυσοχοίδης
    -Δρούτσας ( η θεία από το Σικάγο ...looos angiiiilliiiis!!!!!)
    -Μπιρμπίλη....
    sum(όλων)< Πάγκαλου...... και δεν αναφέρομαι στα κιλά.

    Μεγάλε Πάγκαλε .. λες αλήθειες που πονάνε και ιδιαίτερα τους θολωμένους (Πασόκους και αριστερούς της μπούρδας).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.