16/09/2009 23:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν έβρισκαν φλέβες να του κάνουν την θανατηφόρα ένεση



Στο Ohio, ένας καταδικασμένος σε θάνατο κρατούμενος, κέρδισε μια εβδομάδα ζωής ακόμη. Ο λόγος είναι ότι οι υπεύθυνοι για την εκτέλεσή του, δεν μπόρεσαν να βρουν έστω και μια λειτουργική φλέβα επάνω του, προκειμένου να του κάνουν τη θανατηφόρα ένεση,  παρά τις δίωρες προσπάθειές τους.

 Ο 54χρονος Rowell Broom, που  είχε καταδικαστεί σε θάνατο για το βιασμό και τη δολοφονία μιας έφηβης κοπέλας το 1984, προσπάθησε να βοηθήσει τους εκτελεστές του, αλλάζοντας στάσεις, τρίβοντας το χέρι του και ψάχνοντας μαζί τους για πιθανή υγιή φλέβα,  μέχρι που άρχισε να επιδεικνύει έντονα συμπτώματα  αναταραχής οπότε και διακόπηκε η μακάβρια προσπάθεια.

 Όταν ρωτήθηκε αν θέλει να κάνουν κάποιο διάλειμμα, ο Broom τους ζήτησε να συνεχίσουν τις προσπάθειες. Τελικά, οι υπεύθυνοι της φυλακής ήρθαν σε επαφή με τον κυβερνήτη της πολιτείας, και  του ζήτησαν να επιτρέψει αναστολή της εκτέλεσης για μία τουλάχιστον εβδομάδα.  Όπως δηλώνουν οι αρμόδιοι, το πρόβλημα θα έχει επιλυθεί μέχρι την επόμενη απόπειρα εκτέλεσης του κατάδικου.

 Οι ειδικοί νομομαθείς όμως, πιστεύουν πως η εν λόγω αποτυχημένη εκτέλεση θα ανοίξει το δρόμο για νέες πολύχρονες νομικές ενστάσεις, οι οποίες και θα καθυστερήσουν τη συγκεκριμένη εκτέλεση για πολύ καιρό ακόμη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/09/2009 00:24:06

    Καταδικάστηκε το 84 και είναι κρατούμενος (σε θάλαμο μελλοθανάτων) από τότε. Σε αντίστοιχη περίπτωση στην Ελλάδα, αν ποτέ τον έπιαναν, θα ήταν ήδη έξω, από το 1994 περίπου. Αυτή είναι η διαφορά μας με τις ΗΠΑ στο θέμα της αντιμετώπισης της εγκληματικότητας. Δεν είμασταν έτοιμοι ως κράτος να δεχθούμε τέτοια αύξηση εγκληματικότητας. Περνούσαμε τη φάση των κοινονικών ενοχών λόγω των πολιτικών περιπετειών, οπότε και το όλο σωφρονιστικό μας σύστημα είναι άκρως φιλελεύθερο. Κοινώς, υπάρχει πλήρης ατιμωρησία εξ ού και η γενικευμένη ανομία. Οπότε οι κάθε είδους κακοποιοί από όλο το κόσμο, βρήκαν φως και μπήκαν. Πιστεύω πως σε καμιά 20αριά χρόνια θα αναμορφώσουμε το όλο σύστημα της "δικαιοσύνης" προς το αυστηρότερο. Τουλάχιστον να ικανοποιείται το περί δικαίου αίσθημα του απλού λαού. Μέχρι τότε κλειδαμπαρωθείτε και γαία και πυρί μιχθήτω.

  2. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 17/09/2009 02:25:15

    @Strange Attractor

    Άλλο ήταν το νόημα του άρθρου, δεν ήταν μια απλή ειδησεογραφική αναφορά. Αλλιώς το διαβάζαμε και στo in.gr ή οποιοδήποτε άλλο portal ενημέρωσης.
    Έχει να κάνει με την εφαρμογή της θανατικής ποινής γενικώς. Επιτέλους δεν έχουν όλα να κάνουν με την Ελλάδα και το πόσο κατεστραμένη πολιτεία έχουμε.
    Εδώ έχουμε έναν άνθρωπο που έκανε βιασμό μετά φόνου το '84 κι έρχεται το κράτος και θυμάται να του τερματίσει τη ζωή το 2009. Τι εξυπηρετεί αυτό?
    Ας βγει ένας από τους υποστηρικτές τις πρακτικής αυτής, να μου πει για ποιο λόγο πρέπει αυτός ο άνθρωπος να πεθάνει. Επειδή δεν πρέπει να επιβαρύνεται το κράτος οικονομικά για "υπανθρώπους"? Ακόμη κι αν το δεχθεί κανείς το επιχείρημα, τότε το κράτος τόσα χρόνια τι έκανε, δεν επιβαρυνόταν? Ποιός ο σκοπός εφαρμογής της ποινής αυτής μετά από τόσα χρόνια, είναι αδιανόητο.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/09/2009 07:34:09

    πρέπει να πεθάνει γιατί έτσι αποφάσισε το δικαστήριο. Καθυστέρησε (εικάζω) γιατί το δικαστικό σύστημα και οι νόμοι προβλέπουν ένδικα μέσα και προσφυγές που καθυστερούν και είναι χρονοβόρες, αλλά έτσι λένε οι νόμοι. Οι νόμοι αλλάζουν από τους νομοθέτες. Πρέπει να πεθάνει εφ’ όσον δεν υπάρχει αμφιβολία ότι βίασε και σκότωσε. Ρωτήστε την κοπελιά πως αισθάνθηκε που της τον χώσανε και μετά πάπαλα. Ή δεν πειράζει, αυτά τα κουκουλώνουμε;

    Εδώ θεωρούμε ότι η Τσέκου είναι προφυλακιστέα, επειδή προφυλακίστηκε επήλθε κάθαρση, πάσχουμε από συλλογική αμνησία, ενθαρρύνουμε την παρανομία αλλά την θυμόμαστε επιλεκτικά σε εκλογές και όταν ενοχλούμε κάποιον.

    • ανώνυμος avatar
      ανώνυμος @ archaeopteryx 17/09/2009 10:16:14

      Αυτός που βίασε το '84 δεν είναι ίδιος με αυτόν που θανατώνεται το 2009 όμως. Ουσιαστικά τιμωρείς άλλον άνθρωπο.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ανώνυμος 17/09/2009 10:25:35

        Που να δεις ποόσο διαφορετική θα ήταν σήμερα και η έφηβη που τη σκότωσε για το τίποτα αυτό το λέσι το 1984. Μόνο αν ήταν αδελφή σου ή κόρη σου θα καταλάβαινες, με βάση την ανθρωπιστική διάθεση που βλέπω να σε διακατέχει. Πάντως οι Αμερικάνοι μόνο αμερικανάκια δεν είναι σε αυτά τα θέματα. Απλά έχουν αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα από καιρό. Εμείς μόνο τώρα τελευταία τη βλέπουμε σε αυτό το βαθμό.

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ ανώνυμος 17/09/2009 10:33:35

        Κανένα δεν τιμωρείς!!!
        Δηλώνεις όμως στην κοινωνία ότι όποιος συλληφθεί για βιασμό με φόνο θα μείνει το υπόλοιπο της ζωής του στη φυλακή όπου και θα εκτελεστεί. Μπορεί να καθυστερήσει με προσφυγές επί προσφυγών και νομικές ασκήσεις αλλά οι πιθανότητες είναι ότι θα εκτελεστεί στην φυλακή. Δεν είναι τιμωρία λοιπόν αλλά μέθοδος πρόληψης του εγκλήματος.
        (ΟΚ Βάρβαρη μέθοδος….. )

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 17/09/2009 10:19:55

      Η καθυστέρηση που προκύπτει από την εξάντληση των ένδικων μέσων δεν μπορεί να συνεπάγεται την μη εξάντλησή τους. Αυτό προστατεύει τον κατηγορούμενο. Ο θύτης μπορεί να άλλαξε αυτόν τον καιρό. Το θύμα; Θα είχε παιδιά σήμερα; Θα είχε κανει κάτι με την ζωή της; Αν έβλεπε από ψηλά τι θα έλεγε; Αν ήταν κόρη σου, τι θα έλεγες εσύ;

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ archaeopteryx 17/09/2009 10:32:40

        Αν ήταν κόρη μου ή ήμουν άμεσα θιγόμενος από την πράξη του, το μίσος θα θόλωνε την κρίση μου και κατ’ επέκταση δεν θα έπρεπε να γίνεται δεκτή η γνώμη μου. Η όποια όλοι ξέρουν ποια θα ήταν: Να «μποθάνει» κι εκείνος και μάλιστα υπό συνθήκες όσο το δυνατό πιο κοντά σε αυτές που πέθανε η κόρη μου. Γιατί, τι να κάνουμε, πίθηκος είμαι κι εγώ, ατελέστατη οντότητα και θεωρώ οτι το αίμα ξεπλένεται με αίμα και η φωτιά πολεμιέται με φωτιά. Και οτι το φονικό έχει τη μορφή λογιστικού ισοζυγίου όπου αν μπει ο Χάρος στην χρέωση πρέπει να βάλω Χάρο και στην πίστωση να κλείσει ο λογαριασμός.
        Εκεί όμως είναι που η Πολιτεία θα με είχε πάρει από το χεράκι και μέσω της παιδείας θα πρέπει να μου έχει εξηγήσει ήδη ότι αυτή η εκδικητική προσέγγιση από πλευράς του κράτους, είναι θεσμικός λαϊκισμός και οτι δεν εξυπηρετεί τίποτα το να θανατώσω με ναζιστική ψυχρότητα έναν δολοφόνο.
        Και οτι ο κάθε βιαστής δολοφόνος είναι συνηθέστατα ένα μείγμα κακών συνθηκών και κακής παιδείας, άρα ως πολιτεία είμαι ελαφρώς συνένοχη για την απώλεια του κοριτσιού, έπρεπε να το είχα προλάβει από πολύ-πολύ νωρίτερα. Όχι να έρχομαι τώρα με σύριγγες να δώσω «λύτρωση» στο θύμα και τους συγγενείς που κοιτάζουν πίσω από το τζάμι γεμάτοι (δικαιολογημένο μεν, πιθηκίσιο δε) μίσος ζούγκλας.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ archaeopteryx 17/09/2009 10:42:49

        Ανώνυμε, νά ήξερες πόσοι καλοπροαίρετοι ανθρωπιστές σαν και εσένα αλλάζουν γνώμη αν τυχόν βρεθούν κοντά σε κανένα γκέτο τύπου Liberty City στο Miami ή πουθενά στο Chicago. Εκεί κάνεις το σταυρό σου και παρακαλάς να μη σε κοιτάξει κανείς στα μάτια. Εκεί να δεις πιθηκίσιες συμπεριφορές. Όλα τα άλλα είναι καλά για να συνοδεύουν κρασί και τυράκι σε κανένα τζαζ κλαμπ της Αθήνας. Στη πράξη, οι Αμερικανοί έχουν καθημερινό πόλεμο με τους πραγματικούς πιθήκους (στη συμπεριφορά και στη μενταλιτέ). Εμείς θα τα ζήσουμε σε πλήρη μορφή τα επόμενα χρόνια. Προς το παρόν, μαθαίνουμε. Και κλείνοντας, επειδή πολλοί συγχέουν την αριστερή ιδεολογία με δήθεν ανθρωπιστικές και χαλαρές απόψεις, θυμίζω ότι μερικοί κατ`εξοχήν αριστεροί όπως ο Άρης, Ο Τσε και πολλοί ακόμη, το πρώτο που έκαναν για να εγκαταστήσουν τον ανθρωπισμό ήταν το στήσιμο εκτελεστικών αποσπασμάτων. Ο φόβος φυλάει τα έρμα. Όλα τα άλλα είναι λόγια.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 17/09/2009 10:45:23

        μα δεν σου ζητώ να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις με κάτι, αν ψήφιζες στο θέμα, θα ψήφιζες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, υπάρχουν ισχύουσε απόψεις. Από το 1500πΧ μέχρι περίπου το 1800 μΧ, οι ποινές ήταν θανατικές, και είχαν σαν στόχο τον επώδυνο ή βασανιστικό θάνατο. Τα γούστα άλλαξαν και η γκιγιοτίνα θεωρήθηκε ουμανιστική. Γούστα, γούστα, γούστα. Δεν υπάρχει "σωστό" ή "λάθος". Μόνο γούστα. Το θέμα είναι αν η εκτελεστική εξουσία ενεργεί με βάση τα νομοθετημένα γούστα ή όχι, και αν η δικαιοσύνη είναι αμερόληπτη.

        Υπάρχει κίνημα να χαρακτηριστεί η εκτέλεση με θανατηφόρο ένεση cruel and unusual, όπως έτσι κρίθηκε ότι ήταν η αγχόνη ή η ηλεκτρική καρέκλα, σε μεριές πολιτείες. Υπάρχει και κίνημα να καταργηθεί η θανατική ποινή (για τις ΗΠΑ λέω), αλλά χλωμό γιατί δεν είναι σε ομοσπονδιακή δικαιοδοσία, νομίζω. Δεν είσαι υποχρεωμένος/η να μετακομίσεις σε μια χώρα με της οποίας του Νόμους διαφωνείς, αλλά αν είσαι εκεί, είσαι υποχρεωμένος/η να συμμορφωθείς. Και να σου πω, το "έλα δικέ μου πως κάνεις έτσι", ή "ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε" δεν μετράνε.

        Θα σε ρωτήσω υποθετική ερώτηση και συγνώμη για το αγενές και χτύπα ξύλο αν είσαι προληπτικός/ή: Αν είχες κόρη, και σε ηλικία 17 ετών, πριν τελειώσει το σχολείο της συνέβαιναν τα δύο γεγονότα που συνέβησαν, τι θα ψήφιζες σε δημοψήφισμα?

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ archaeopteryx 17/09/2009 10:49:52

        Και μην παραβλέπουμε ότι η λογική σου, αν εφαρμοστεί ειλικρινά, έχει και προεκτάσεις άλλες. Όπως επί του θέματος των συνθηκών διαβίωσης στις φυλακές. Αν τέτοια πράγματα λυνόντουσαν με ψηφοφορίες τύπου «υπό ποιες συνθήκες θα θέλατε να διάγει τον βίο του εντός φυλακών κατά την διάρκεια εκτίσεως της ποινής του ο βιαστής του νηπιακής ηλικίας γιού σας», κι εκεί οι απαντήσεις είναι δεδομένες.
        Και η οχλοκρατική δημοκρατία έχει τον ρόλο της στην εποχή μας, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που θα έπρεπε να είναι έξω από την φθηνή πρακτική «σηκώστε χεράκια να μετρήσουμε γνώμες». Υπάρχουν ζητήματα που είναι υπεράνω «γνώμης» και «άποψης» της πλέμπας.

  4. anetos avatar
    anetos 17/09/2009 08:53:42

    "Πρέπει να πεθάνει εφ’ όσον δεν υπάρχει αμφιβολία ότι βίασε και σκότωσε."

    ο στόχος είναι η παραδειγματική τιμωρία όχι η εκδίκηση.... τα πραγματικά ΙΣΟΒΙΑ είναι τιμωρία . Η αφαίρεση και δεύτερης ζωής και μάλιστα ψάχνοντας για μια φλέβα είναι ανατριχιαστικό ......

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ anetos 17/09/2009 10:16:54

      ο νομοθέτης τα αποφασίζει αυτά. Η αισθητικη του θέματος αφορά τους ψηφοφόρους του νομοθέτη. Αυτοί τον εκλέγουν. Αν ήσουν ψηφοφόρος του νομοθέτη, θα τον επηρρέαζες κατά το δοκούν. Για αυτό γκρινιάζω όιτι ΕΝΑ πρόβλημα έχει η Ελλάδα. Ανυπαρκτο διαχωρισμόι εξουσιών. Εδώ ο νομοθέτης είναι υποχείριο του προϊσταμένου του εκτελεστικού, και ο δικαστης φοβισμένος ή επηρρεασμένος δημόσιος υπάλληλος.

      Επί του θέματος: Να είσαι σίγουρος @άνετε ότι ο Νόμος, εκεί κατι θα προβλέπει για αποτυχημένες εκτελέσεις. Ο Νόμος. Όχι το παραθυράκι που φτιάχτηκε για την κουμπάρα του μπατζανακη του υπουργού.

      Ας μιλήσουμε για παραδειγματική τιμωρία... σε βιασμό με δολοφονία, πριν τον εκτελέσω, θα του έκοβα το αποτέτοιο του και θα του το τάϊζα. Βέβαια, αυτό απαγορεύεται εκεί γιατί εμπίπτει, υποθέτω, στην "βάναυση και παράξενη τιμωρία". Αυτή απαγορεύεται από την 8η Προσθήκη στο Σύνταγμα, από το 1787.

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/09/2009 10:19:31

    20 χρόνια δεν είναι το μέγιστο της φυλάκισης στην Ελλάδα; Και αυτό μόνο στα χαρτιά. Ξέρω πως οι δολοφόνοι βγαίνουν στα 10-15. Θυμάσαι τη περίπτωση αυτού στο Ηράκλειο που σκότωσε το φοιτητή; Είχε ήδη κάνει τη ποινή του για φόμο κάποιου άλλου.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/09/2009 10:53:48

    και γιατί δεν είχε φβλέβες;

    • ataktos avatar
      ataktos @ αλλενάκι 17/09/2009 11:06:00

      εμ....

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/09/2009 11:13:33

    Ο συγκεκριμένος για να τούριξαν θανατική ποινή θα πρέπει να ήταν πολύ βαριά περίπτωση, γιατί οι συνήγοροι υπεράσπισης συνήθως καταρρακώνουν το θύμα του βιασμού προσπαθώντας να ελαφρύνουν τη θέση του βιαστή.
    Σημερα δίνουν κατασταλτικά φάρμακα στις περιπτώσεις βιαστών παιδεραστών τα οποία ζητουν οι ίδιοι πολλές φορές να πάρουν.
    Μιλάμε για βαριά "αρρώστια" των ανθρώπων αυτών.

  8. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 17/09/2009 11:37:29

    @Strange Attractor
    “Ανώνυμε, νά ήξερες πόσοι καλοπροαίρετοι ανθρωπιστές σαν και εσένα μπούρου-μπούρου-μπούρου”.

    Από ότι καταλαβαίνω, νιώθεις πως είσαι πιο συνειδητοποιημένη ποιότητα ανθρώπου και οτι έχεις περισσότερο υπεύθυνη και ζυγισμένη νοοτροπία πολίτη από εμένα.
    Συγνώμη αλλά, ο απαξιωτικός τόνος απέναντι στον «καλοπροαίρετο ανθρωπισμό» πως χαρακτηρίζει αυτόν που τον εκφράζει? Που τον τοποθετεί αν όχι στους «κακοπροαίρετους απανθρωπιστές»? Μήπως από τη συχαμάρα μας απέναντι στους ροζαριστερούλιδες και τους ψευτοπροοδευτικούς της χώρας, καταλήγουμε να λοιδορούμε έννοιες ιερές στον βωμό του καταγγελτικού λόγου?
    Και ο Καβάφης για παράδειγμα, αν ερχόταν το πράγμα έτσι και αναγκαζόταν από την ζωή να είχε κάνει δεσμοφύλακας στις φυλακές της Χίου ή στρατιωτικός ανακριτής στο Σουδάν, πιθανότατα θα έγραφε άλλα. Αυτό τι σημαίνει? Οτι όσα θα έγραφε σε αυτή την περίπτωση θα ήταν σωστά ενώ η προηγούμενη οπτική του ήταν η λανθασμένη?
    Και διερωτώμαι, αν εγώ κι εσύ δεν έχουμε κάποιο οικογενειακό ιστορικό βιασμένης και δολοφονημένης κόρης, τι είναι αυτό που κάνει εμένα να τοποθετούμαι έτσι κι εσύ τόσο αλλιώτικα. Να δεχθώ οτι αν μου συμβεί κάτι τέτοιο, θα έρθω στα λόγια σου. Αν εσύ έχεις αυτά τα λόγια a priori όμως, τότε αν ου μη γένοιτο γίνει το κακό, πόσο παραπέρα θα φτάσει η στάση και συλλογισμός σου? Είσαι πράγματι όσο ανώτερος και εξυπνότερος από εμένα αισθάνεσαι? Ψάξου.

    • Τσάγκας avatar
      Τσάγκας @ ανώνυμος 17/09/2009 12:07:18

      Πες μας για τη ταμπακέρα βρε ανώνυμε. Τι θα έκανες εσύ αν βρισκοσουνα στα μαυράδικα του Ντιτρόιτ; Θα τους μιλούσες για Καβάφη; Ή θα το απολάμβανες ζητώντας βαζελίνη;

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ Τσάγκας 17/09/2009 13:01:01

        Εσύ βρίσκεσαι στα μαυράδικα του Ντιτρόιτ?

  9. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 17/09/2009 11:52:56

    Δεν είναι γούστα, αλλά οι πρακτικές του Λόγου - κατά Φουκό.

  10. parsifal avatar
    parsifal 17/09/2009 12:00:06

    Ο ανθρωπισμός ειναι για τους ανθρώπους. Για τα σκουπίδια φωτιά και τσεκούρι !

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/09/2009 12:00:14

    Ανώνυμε. Το να περιμένεις να πάθεις για να μάθεις, είναι για μένα λάθος. Για αυτό υπάρχει η παιδεία, η εκπαίδευση και προπάντων η αντίληψη. Για να προλάμβάνεις. Αλλιώς θα ξεκινούσαμε τα πάντα από μηδενική βάση και θα περιμέναμε να ξαναανακαλύψουμε τον τροχό, τον ηλεκτρισμό, τη λογοτεχνία κ.ο.κ. Δεν χρειάζεται να μου σκοτώσουν το παιδί για να ξέρω ότι η πράξη αυτή είναι απαράδεκτη και θα πρέπει να τιμωρηθεί σκληρά. Το ξέρω από πριν.
    Όσο για το ποιός σιχαίνεται τους αριστερούληδες, σου ξαναλέω ότι οι πραγματικοό αριστεροί (και γενικά όλοι οι επαναστάτες) έπαιρναν κεφάλια, και πίστευαν στη τάξη και την ασφάλεια πολύ περισσότερο από τον οποιοδήποτε χουντικό. (Ας πηγαίνανε οι μπαχαλάκηδες να σπάσουν και να κάψουν μαγαζιά στην ΕΣΣΔ....)
    Ή αν θέλεις, διάβασε να μάθεις τι έκανε ο Βελουχιώτης σε αυτούς που (πολύ σπάνια) τολμούσαν να βιάσουν! Χωρίς απαραίτητα να συνοδεύουν το βιασμό και με δολοφονία όπως ο ήρωας της ανάρτησης. Έλα μετά να μου μιλήσεις για Καβάφη και μπουρου μπουρου.

    • ανώνυμος avatar
      ανώνυμος @ Strange Attractor 17/09/2009 13:05:27

      Μα δεν μιλάω με τον Βελουχιώτη, ούτε με τον Lavazza. Μιλάω με τον Strange Attractor που δεν μου είχε δώσει δείγματα γραφής τέτοια, γι αυτό και προσπαθώ να κάνω διάλογο ουσίας. Ενώ με τον Βελουχιώτη δεν θα έκανα κανέναν διάλογο. Ούτε με τον στρατιωτικό ανακριτή, ούτε με τον πατέρα που του βιάσανε την κόρη. Καθείς στο είδος του και τις παραστάσεις του και κάποιες κατηγορίες ανθρώπων καλό είναι να μην έρχονται σε ευθεία αλληλεπίδραση γιατί προκύπτουν δυσάρεστες εξελίξεις και άκρη ποτέ δεν βγαίνει.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ανώνυμος 17/09/2009 13:25:19

        Η παραβατική συμπεριφορά και ειδικά η εγκληματικότητα, είναι για μένα ότι χειρότερο, ασχέτως πολιτικών πεποιθήσεων κλπ. Πιστεύω στην αυστηρή τιμωρία των ποινικών αδικημάτων. Αλλιώς ισχύει το: if you can`t do the time, dont do the crime.

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ ανώνυμος 17/09/2009 13:35:08

        Η αυστηρή τιμωρία σε μια κοινωνία που σέβεται τον εαυτό της δεν μπορεί να έχει ρεβανσιστικό χαρακτήρα οφθαλμό αντί οφθαλμού. Η Πολιτεία και οι Θεσμοί σαν σύστημα οφείλουν να εκφράζουν κάτι το υγιέστερο, πιο πολιτισμένο, αντικειμενικό και ψύχραιμο από τα ένστικτα των επιμέρους μονάδων που αποτελούν το σύνολο. Να εκπέμπουν μια φιλτραρισμένη και πιο αποστασιοποιημένη αναδυόμενοι ιδιότητα, χωρίς οχλοκρατικό προσανατολισμό.
        Αλλιώς επιστήμες όπως εκείνες της κοινωνιολογίας, της ανθρωπολογίας, των νευροεπιστημών και της ψυχολογίας, να τις έχουμε μόνο για βιτρίνα, οτι δήθεν κάτι κάνουμε ως είδος. Αν δεν εφαρμόζονται στην πράξη, ας βάλουμε τα συγγράμματα, τις έρευνες και τα συμπεράσματα αυτά προσάναμμα στο τζάκι να πιάσουνε και τόπο.

  12. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 17/09/2009 13:19:47

    Φαντάζομαι επίσης οτι όπως τα βιβλία και οι ταινίες για το ολοκαύτωμα έχουν κατηγορηθεί ως εργαλεία σιωνιστικής ατζέντας, τα αντίστοιχα που τάσσονται εναντίων της θανατικής ποινής με τη συνοδευόμενη επιχειρηματολογία τους, θα πρέπει να ενταχθούν στην κατηγορία των «αμερικανικών democratic νεοταξικών παραπροιόντων και της πέμπτης φάλαγγας που σκοπό έχουν να διαφθείρουν ψυχές και συνειδήσεις με ανθρωπιστικές παρλαπίπες, ρίχνοντας στάχτη στα μάτια κάθε υγιώς σκεπτόμενου ανθρώπου και σωστού πολίτη, προκειμένου να τον ποδηγετίσουν υπογείως».

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.