#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/12/2011 22:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεκατρείς μονάδες μπροστά η ΝΔ



Πανομοιότυπη εικόνα ως προς την πρόθεση ψήφου και στη νέα δημοσκόπηση της Alco για λογαριασμό του Kontra Channel. Δεκατρείς μονάδες η διαφορά μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, 12% το ΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ ξεπερνά τον ΛΑΟΣ, άνετα η ΔΗΜΑΡ στη Βουλή.

Μιλάμε για ενδεχόμενο να υπάρξουν επτά κόμματα στη νέα βουλή (μαζί με τους οικολόγους). Οριακά περί του 3% η ΔΗΣΥ, όγδοο κόμμα στις προτιμήσεις.

Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η Κυβέρνηση συνεργασίας δεν απολαμβάνει πλέον ούτε της δημοσκοπικής εμπιστοσύνης των πολιτών. Παράλληλα φθείρεται κι ο Παπαδήμος, αλλά με πιο αργό ρυθμό.

Αξιοσημείωτη είναι η πρωτιά του Βενιζέλου στην κούρσα διαδοχής του ΠΑΣΟΚ (σε αυθόρμητες απαντήσεις), αλλά και η υψηλή δημοφιλία τόσο του Αντώνη Σαμαρά, τον οποίο ξεπερνά μόνο ο Φώτης Κουβέλης. Ο αρχηγός της ΔΗΜΑΡ δείχνει να καρπούται -πιο πολύ από όλους-και ως κόμμα (11,5% των πρώην ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ) αλλά και προσωπικά την αποσύνθεση του ΠΑΣΟΚ.

Στην ερώτηση για τη στήριξη Σαμαρά στην Κυβέρνηση Παπαδήμου, η πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ επικροτεί την απόφαση του (62 έναντι 21) ενώ στο σύνολο του εκλογικού σώματος, οι απόψεις είναι μοιρασμένες (41-41).

Τέλος, στην ερώτηση για τις εκλογές το 40% υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνουν όταν το επιτρέψουν οι οικονομικές συνθήκες και το 37% γύρω στις 19/2.





ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 13/12/2011 22:38:45

    Άμα βλέπεις "Κουβέλης 9%" τι να πεις για τη δημοσκόπηση...
    Το 9% δεν τον γνωρίζει εξ όψης, πόσο μάλιστα να τον επιλέγει...

    • Μακης avatar
      Μακης @ Φακ Κωστας 13/12/2011 22:57:26

      Γιατι το 3% της Ντορας πως εγινε ξαφνικα; Επειδη πηρε εκεινη την τραγουδιάρα;;

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Μακης 14/12/2011 03:22:24

        μην κοροιδευεις! λογω της τραγουδιαριας μπαινει στη βουλη με διαφορα... στηθους!

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ Φακ Κωστας 14/12/2011 09:49:32

      Κάθε μέρα στα καθεστωτικά δελτία είναι αδερφέ...
      Και η γιαγιά στο χωριό τον ξέρει πια.

  2. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 13/12/2011 22:46:14

    τα γνωστα ποσοστα εδω και παρα πολυ καιρο . με τη μονη διαφορα οτι βαζουν και την ντορα στη βουλη εστω και οριακα, ενω γνωριζουν οτι σε συνθηκες πραγματικων εκλογων ουτε 1% δε θα παρει. αλλα το πολυ το κλαψιμο κατι βγαζει στο τελος. το ποσοστο του κουβελη μου φαινεται υπερβολικο, προκειται για δυσαρεστημενους πασοκους οι οποιοι ειναι παντα προθυμοι να επιστρεψουν με την εκλογη νεου μεσια στο πασοκ. οσο για τη νου δου?.τι να πουμε ταχουμε πει τοσες φορες αλλα...αγρον αγοραζαν εκει στη συγγρου. αντι να εχει 40% παιρνει με τα βιας 30%. και με επτακομματικη βουλη ή εξακομματικη βουλη η αυτοδυναμια δε πιανεται ουτε με σφαιρες. που να ψηφισουμε και τη νεα δανειακη συμβαση να δειτε τι εχει να γινει. το 30% θα μας φαινεται μεγαλο.

  3. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 13/12/2011 22:52:47

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ: Ο κόσμος αποδοκιμάζει το ΠΑΣΟΚ και γι αυτό βλέπουμε τα παραπάνω ποσοστά στο ΚΚΕ και στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο κόσμος αποδοκιμάζει την παραδοσιακή αριστερά του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ και γι αυτό βλέπουμε τα παραπάνω ποσοστά της ΔΗΜΑΡ. Ο κόσμος αποδοκιμάζει το πολιτικό μας σύστημα (και επομένως και την ΝΔ) και γι αυτό βλέπουμε τα παραπάνω ποσοστά στους αναποφάσιστους και στην αποχή.

  4. TakisPatra avatar
    TakisPatra 13/12/2011 22:52:52

    Ποιός έκανε την παραπάνω δημοσκόπηση ?

    Διότι εγώ κάνω αναγωγή στα έγκυρα, και βγάζω 28.6% ΝΔ, 17.22% ΠΑΣΟΚ, 12.4% ΚΚΕ, 6.70% ΛΑΟΣ, κτλ

    Εαν όμως αφαιρέσεις και τα Δεν ξέρω / δεν απαντώ, τότε βγάζεις την ΝΔ στο 29,9%, το ΠΑΣΟΚ στο 18%, το ΚΚΕ στο 13% και πάει λέγοντας !

    Μικρή η διαφορά θα μου πείτε ...

  5. makis p avatar
    makis p 13/12/2011 22:54:18

    1) Ποιας εταιρίας είναι η δημοσκόπη?
    2) πολύ μου φαίνεται το 9% του Κουβέλη.
    3) Έχουμε ποσοστά συσπείρωσης των κομμάτων?
    3) η αναγωγή της πρόθεσης ψηφου σε εδρες δείχνει οριακή αυτοδυναμία.

  6. Ηλίας avatar
    Ηλίας 13/12/2011 23:48:23

    Επιτέλους μια δημοσκόπηση που έχει τους εκπροσώπους της λαικής, ηθικής και υγιούς δεξιάς (Μανώλη και Καμμένο), στη λίστα των πιο δημοφιλών της παράταξης. Επιτρέψτε μου όμως να διατηρώ τις όποιες επιφυλάξεις μου, πώς τα καταφέρνει αυτός ο Αρούλης να είναι μόλις μια ανάσα πίσω από τον αγωνιστή και ηθικό Γιάννη Μανώλη και με διαφορά....στήθους μπροστά από τον εξίσου αγωνιστή και μάγκα Πάνο Καμμένο. Εμείς οι ηθικοί, τίμιοι, ειλικρινείς Νεοδημοκράτες, είμαστε υπερήφανοι να δηλώνουμε οπαδοί και ψηφοφόροι του Μανώλη, του Καμμένου και κάθε άλλου υποψήφιου, που προτάσσει τα στήθη του για το καλό της Ελλάδος. Κλείνοντας, ένας ομοιδεάτης μου, μου διέγειρε την φαντασία, προτρέποντας μου να ντύσω τσολιάδες κάτι Βαρβιτσιώτηδες, Αρούληδες, Χατζηδάκηδες, Κυριάκους. Τα σχόλια και τα αποτελέσματα από αυτήν την φαντασίωση, πολύ θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Ζήτω η Ελλάς!!!!!!!!!! Γιάννη Μανώλη και Πάνο Καμμένο, συνεχίστε έτσι γιατί με τις δικές σας φωνές παίρνουμε δύναμη σαν Ελληνες και ας ελπίσουμε να παραδειγματίσετε και άλλους του Κοινοβουλίου να ταυτιστούν στη σκληρή γραμμή που έχετε επιλέξει να εκφράζεστε.

    • ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΜΠΙΔΗΣ avatar
      ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΜΠΙΔΗΣ @ Ηλίας 14/12/2011 17:23:04

      Με καλύπτεις απόλυτα

  7. Agni avatar
    Agni 13/12/2011 23:48:38

    ηλίθιο η επικίνδυνο το ΚΚΕ?ΚΚΕ,ΣΥΝ στέλνουν το Πασόκ για βρούβες,τι να πω εκεί στο ΚΚΕ τους έφαγε η "καθαρότητα" και έχουν γραμμένο τον κόσμο και την Ελλάδα κανονικότατα,το ΚΚΕ προδίδει την πατρίδα δευτερη φορά,στην πιο κρίσιμη στιγμή της που έχει την ευκαιρία να την απαλλάξει για πάντα απο την 30ετή πράσινη τυραννία??..

    • μητσοs avatar
      μητσοs @ Agni 14/12/2011 00:06:22

      μια αριστερα που θα υποσχοταν λυσειs ΜΕΣΑ στον καπιταλισμο θα εβγαινε ΧΑΛΛΛΑΡΑ πρωτο κομμα!
      και μετα ΤΙ?
      σε 6 μηνεs/ενα χρονο θα επεφτε οπωs ο αλιεντε στην χιλη και θα γυρναγε ο λαοs 50 χρονια πισω....
      οχι οτι τωρα δεν γυρναει αλλα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα....
      αλλα παρτε το χαμπαρι εσειs οι δεξιοι:ανθρωπινοs καπιταλισμοs δεν θα υπαρξει στην ευρωπη του 21ου αιωνα....
      μακαρι να βγω ψευτηs αλλα το σκηνικο θυμιζει δεκαετια του 1930.....

      • Agni avatar
        Agni @ μητσοs 14/12/2011 00:43:13

        To πηγάδι άνοιξε,τίποτα δεν είναι το ίδιο..Τίποτα απολύτως,το ΚΚΕ δεν δικαιολογείται να μην θέλει να είναι αξιωματική αντιπολίτευση,μετά απο όσα έκανε στη χώρα το Πασόκ!!Με τις σωστές συμμαχίες και την σταδιακή απεξάρτηση,στην σωστή στιγμή απο τις παλιές,ΝΑΙ μπορεί να υπάρξει,πραγματική ελεύθερη αγορά απο τα κάτω απο εγχώριους ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοδημιούργητους ανθρώπους,μιας και η τράπουλα ανακατεύεται,γιατί αυτό που συμβαίνει είναι σοσιαλισμός απο τα πάνω και με την νομενκλατούρα του και με τα όλα του..

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ μητσοs 14/12/2011 00:50:22

        ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ: Καπιταλισμός και ανθρώπινος δεν γίνεται. Δυστυχώς όμως και ο σοσιαλισμός που εφαρμόστηκε ήταν και αυτός απάνθρωπος. Επίσης ο διαλεκτικός υλισμός και ο κομμουνισμός (όπως τον εννοεί το ΚΚΕ) δεν είναι η μοναδική απάντηση στον καταχθόνιο καπιταλισμό. Και τέλος μπορεί κάποιος να πιστεύει στην κοινοκτημοσύνη και στην ακτημοσύνη (δηλαδή να είναι κομμουνιστής) και ταυτοχρόνως να μην είναι κομμουνιστής με τον τρόπο που το εννοεί το ΚΚΕ.

        • Agni avatar
          Agni @ Χρήστος Δημάρης 14/12/2011 02:17:07

          Tο ζήτημα είναι η ελευθερία,σε μια ουσιωδώς ελεύθερη οικονομία όπως ήταν αυτή των ισχνά φεουδαρχικών Προ-νεωτερικών αυτοκρατοριών,αν κάποιοι ήθελαν να ζήσουν με κοινοκτημοσύνη,η με συντεχνίες,η ατομική πρωτοβουλία η και εγώ δεν ξέρω πως είχαν τα περιθώρια να το πράξουν στα πλάισια της θρησκευτικής,εθνικής,επαγγελματικής τους ταυτότητας και μάλιστα να επιτυγχάνεται και υγιής ανταγωνισμός(τα Κιμπούτζ,οι Φατιμίδες,η συνθήκη του κιουτσούκ Καιναρτζή,η Βενετία και η Φλωρεντία,η τάξη του παζαριού στον Αραβικό κόσμο και την Περσία). Την επιβίωση εξασφάλιζαν οι μεταξυ τους σχέσεις,τα ήθη,οι κανόνες και οι θεσμοί(φιλανθρωπία,οργανική αλληλεγγύη,εμπρόσωπες σχέσεις κλπ),χωρίς καμμία παρέμβαση απο την μισητή και φορολάγνα, κεντρική εξουσία.Στη μεσαιωνικη Κινεζική,Μογγολική,Ινδική,Εβραική και Ισλαμική οικονομία υπάρχουν απτά παραδείγματα εφαρμοσμένης ελεύθερης αγοράς με ανθρώπινο πρόσωπο όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλα γιατί η οικονομία/το εμπόριο ΔΕΝ ήταν η κυρίαρχη αξία,και ο ρυθμιστής των εκδηλώσεων της ανθρώπινης ζωής όπως στις μέρες μας αλλα τρόπος επικοινωνίας,εξερεύνηση,παιχνίδι,τέχνη,φετίχ,παράδοση,κουλτούρα και επίσης...κέρδος και διαβίωση..Ο Μάρξ κατα κάποιο τρόπο επικράτησε σε ολόκληρο τον κόσμο ως προς το δόγμα του οτι τα πάντα πάντοτε είχαν και θα εχουν οικονομικά κίνητρα και αυτή ήταν μια πολύ λάθος αντίληψη,εφόσον έκανε μια υποκειμενική προβολή της εποχής του σε ολόκληρη την ανθρωπότητα,όσο όμως και να σπάει το κεφάλι του με υλιστικές αλχημείες,ποτέ δεν θα μπορέσει να κατανοήσει για πιο λόγο σε ένα αραβικό παζάρι μπορούσες να αγοράζεις ένα λυχνάρι πιο φθηνά απο το κόστος κατασκεύση του,απλώς...παζαρεύοντας!!Πράγματι η βιομηχανική επανάσταση τα άλλαξε άρδην όλα αυτά νεες μεταφυσικές αξίες όπως η παραγωγικότητα και η αποδοτικότητα αλλοτρίωσαν τον άνθρωπο,αλλα αυτές οι "αξίες" τις μοιράζεται και ο κομμουνισμός εξίσου,πια η διαφορά "μανατζαρέου" και "εργάτη της χρονίας"?Πρωτού φανούν ρομαντικά όλα αυτά προτείνω μια ματιά στη μεγάλη εικόνα..δεν ζούμε ήδη στη μετα-βιομηχανική εποχή?Δεν παραιτείται το έθνος κράτος όπως το γνωρίσαμε για χάρη αναδυόμενων αυτοκρατοριών?Πόση διαφορά έχει τελικά απο την πρόβιομηχανική?Δεν περνουν άραγε οι νέοι ενεργειακοί κόμβοι απο το δρόμο του μεταξιού???

        • φωνη avatar
          φωνη @ Χρήστος Δημάρης 14/12/2011 04:03:06

          Αριστοτέλης

          Η πολιτεία δεν αποτελεί ενιαίο σύνολο,αφού από τη φύση της υπόκειται σε διαφοροποίηση. Η κοινοκτημοσύνη περιουσιών, δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πολιτείας, αφού, όταν όλα ανήκουν σε όλους, μοιραία κανένας δεν θα φροντίζει για τίποτα. Όλοι θα λένε «ας το φροντίσει ο άλλος».

          Ο Αριστοτέλης είναι υπέρμαχος των θεσμών που ισχύουν για την ιδιοκτησία και την οικογένεια, και ισχυρίζεται ότι οι τυχόν παρεκβάσεις στην εφαρμογή δεν μειώνουν την αξία τους. Με άλλα λόγια δεν αναζητά την«ιδανική πολιτεία», αλλά ερευνά με κριτικό μάτι τις πραγματικές συνθήκες και προσπαθεί να προσδιορίσει το «άριστο πολίτευμα», δηλαδή το πολίτευμα που θα λειτουργήσει καλύτερα κάτω από συγκεκριμένες πραγματικές συνθήκες.

          Δεν είναι η ισότητα των περιουσιών εκείνη που εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, αλλά η μεσάτης, δηλαδή το μέτρο: κατοχή περιουσίας που δεν οδηγεί ούτε στον αδικαιολόγητο πλουτισμό ούτε όμως και στην ανέχεια.

          Μέχρι ένα βαθμό πρέπει να υπάρχει κοινοκτημοσύνη, γενικώς όμως ισχύει η ατομική ιδιοκτησία. Τις συγκρούσεις δεν τις προκαλεί το ιδιαίτερο ενδιαφέρον κάθε ιδιοκτήτη, μάλλον θα μειωθούν όταν καθένας προσέχει τη δουλειά του.

          Μόνο για λόγους καλοσύνης υπάρχει κοινή χρήση, σύμφωνα με την παροιμία «τα πράγματα των φίλων είναι κοινά»
          .....Μια τέτοια νομοθεσία θα φαινόταν και ελκυστική και φιλάνθρωπη' μόλις την ακούσει κανείς τη δέχεται ευχάριστα, επειδή πιστεύει ότι θα δημιουργήσει αξιοθαύμαστη φιλία ανάμεσα σε όλους· περισσότερο μάλιστα όταν ακούει να κατακρίνουν όσα κακά προκαλεί το ισχύον σύστημα,επειδή τάχα δεν υπάρχει κοινοκτημοσύνη" και εννοώ τις δίκες για συμφωνητικά, ψευδομαρτυρία και κολακεία προς τους πλούσιους. Τούτα όμως δεν οφείλονται στο ότι δεν ισχύει κοινοκτημοσύνη, αλλά στη μοχθηρία των ανθρώπων , αφού διαπιστώνουμε περισσότερες συγκρούσεις μεταξύ συνιδιοκτητών παρά μεταξύ εκείνων που έχουν χωριστές περιουσίες (Το να λένε όλοι το ίδιο πράγμα με ετούτο τον τρόπο μπορεί να είναι καλό αλλά αδύνατο να γίνει κι αν όλοι λένε το ίδιο πράγμα με άλλον τρόπο σε καμιάν περίπτωση δεν οδηγεί σε ομόνοια).

          Είναι δίκαιο να μην πληροφορήσουμε τον κόσμο μόνο για τα κακά, από τα οποία θα τους απαλλάξει η κοινοκτημοσύνη, αλλά και για τα καλά που θα τους στερήσει. Η ζωή με το σύστημα της κοινοκτημοσύνης φαίνεται εντελώς αδύνατη


          Η κοινοκτημοσύνη, υποστηρίζει ο Σταγειρίτης φιλόσοφος, έχει αρνητικά αποτελέσματα για την πόλη διότι:
          Οι πολίτες δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον γι’ αυτό που είναι κοινό σε όλους· αντίθετα φροντίζουν και ενδιαφέρονται γι’ αυτό που αισθάνονται δικό τους.
          Δημιουργούνται έριδες ανάμεσα σε αυτούς που δουλεύουν και σε εκείνους που δεν είναι εξίσου εργατικοί, αφού αμείβονται εξίσου και οι δύο κατηγορίες.
          Η κοινοκτημοσύνη δεν επιτρέπει στους πολίτες να αναπτύξουν την αρετή της «ελευθεριότητος» (=της γενναιοδωρίας) προς τους συμπολίτες τους καθώς και την αρετή της «σωφροσύνης» (=της εγκράτειας).

          Ο Αριστοτέλης όμως δεν είναι υπέρ ενός άκρατου ατομικισμού· από τη μια δέχεται την ατομική ιδιοκτησία, από την άλλη όμως τονίζει ότι πρέπει να υπάρχει μια κοινή χρήση στα αγαθά, με τρόπο που θα ορίσει ο νομοθέτης, και επικροτεί θεσμούς που προάγουν τη συλλογικότητα.

          • Agni avatar
            Agni @ φωνη 14/12/2011 10:50:27

            Πόσο λίγο κατάλαβε η δύση τον Πρώτο δάσκαλο..Αυτό το θαύμα που συνέβη απο την Εποχή του Ομήρου και του Ησίοδου ως την εποχή του Αριστοτέλη(γιατί δεν μπορούμε να τον δούμε ξεκομμένο απο την παράδοση που έφερε)ειναι κάτι που τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν,ίσως ότι καλύτερο υπήρξε ποτέ στη γη,και δεν το λέω απο εθνικισμό προς θεού,έτσι είναι όμως γιατί σχεδόν καμμία άλλη μεταγενέστερη,η προγενέστερη συλλογική οντότητα δεν κατάφερε να εξισορροπήσει σε τέτοιο βαθμό τον πολιτισμό με την καλλιέργεια(Παιδεία),Να βρει τη χρυσή τομή,αυτήν που εξέφρασε και ο Αριστοτέλης την Μεσότητα..

          • φωνη avatar
            φωνη @ Agni 14/12/2011 16:12:08

            Ο Κοινωνικός Φιλελευθερισμός [Κοινωνική Οικονομία της Αγοράς] είναι μια συνεχής αναζήτηση ισορροπίας

            Ανάμεσα στην Αγορά και την Κοινωνία

            Ανάμεσα στην Ανάπτυξη και τη Σταθερότητα

            Ανάμεσα στα Δικαιώματα και τις Υποχρεώσεις

            Ανάμεσα στα Κίνητρα και τους Περιορισμούς.

            Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός συνοψίζεται σε δύο συνθήματα: «ανταγωνιστικότητα παντού» και «αξιοκρατία παντού» :.....Δεν αρκεί να ευημερούν μόνο κάποιοι «εθνικοί πρωταθλητές». Πρέπει να ανθεί η επιχειρηματικότητα παντού, σε όλα τα μεγέθη και σε όλες τις κλίμακες. Όλοι να έχουν τις ευκαιρίες να αναδειχθούν. Και το κράτος να επεμβαίνει όχι για να υποκαταστήσει τους επιχειρηματίες, αλλά για να εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρχουν στρεβλώσεις, ούτε «μονοπωλιακές καταστάσεις», ούτε «ολιγοπωλιακές πρακτικές», ούτε «δεσπόζουσες θέσεις», ούτε «εμπόδια εισόδου» νέων επιχειρήσεων.

            Η διάχυση εισοδήματος: Διάχυση, σημαίνει να κάνουμε την οικονομική επιτυχία μεταδοτική στους πολλούς, όχι αποκλειστικό προνόμιο των ισχυρών. «Ανταγωνιστικοί» δεν είναι μόνο – και δεν είναι αναγκαστικά - όσοι είναι ήδη «ισχυροί». Ανταγωνιστικοί είναι όσοι μπορούν να γίνουν καλύτεροι. Και στο δημόσιο (παράδειγμα Υγεία, Παιδεία) και στον ιδιωτικό τομέα.

            «Μεσαία τάξη»: Είναι το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας. Είναι το πιο δημιουργικό κομμάτι της, ουσιαστικά όλοι, εκτός απ’ αυτούς που ήδη βρίσκονται στην κορυφή κι αυτούς που βρίσκονται στο περιθώριο. Η μεσαία τάξη βγάζει από το περιθώριο αυτούς τους τελευταίους: Δημιουργεί το 70% των θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Και παράγει το 85% των δημοσίων εσόδων. Η μεσαία τάξη είναι η «ραχοκοκαλιά» της οικονομίας, και η ευρεία κοινωνική βάση της δημοκρατίας.

            Τέλος, η έννοια της Πατρίδας δεν είναι «άσχετη» ούτε «ξένη» με τα προτάγματα του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Μόνο ένας λαός που πιστεύει στον εαυτό του μπορεί να είναι ανταγωνιστικός στη συμπεριφορά του.

            Τα βάζω αυτά τα πολύ αποσπασματικά, γιατί δείχνουν οτι ο κοινωνικός φιλελευθερισμός αναζητά ακριβώς αυτό: αναζητά τη μεσότητα, καταστάσεις ισορροπίας. Και αυτό είναι το ρεαλιστικό και βιώσιμο.

  8. Δημήτριος Αποστολου avatar
    Δημήτριος Αποστολου 14/12/2011 07:21:18

    Bρισκόμαστε στην πιο δύσκολη και επικίνδυνη κατάσταση ως κράτος και ως άτομα. Ο λαός μας δεν εμπιστεύεται τους πολιτικούς ,γιατί αυτοί με τις πράξεις κα τα έργα τους τους έφεραν στην σημερινή κατάσταση και τους έχει αηδιάσει. Και από την απελπισία του στρέφεται προς τα κόμματα που δεν κυβέρνησαν,αν και αυτά είχαν κάποια ευθύνη ,που δεν είχαν αντιδράσει την κατάλληλη στιγμή που έπρεπε και νέα που δημιουργούνται σε τέτοιες περιπτώσεις.Α ΠΟΤΈΛΕΣΜΑ δεν θα υπάρξει αυτοδυναμία και το χειρότερο δεν θα προσπαθήσουν να συγκυβερνήσουν και τότε θα οδηγηθούμε στην ολική καταστροφή. Δεν θα ήθελα να σκέπτομαι τέοια καταστροφή. Ας ελπίσουμε ότι θα το κατανοήσουν και θα ενωθούν προς το συμφέρον και της σωτηρίας της Πατρίδας,αν φυσικά ην σκέπτονται αυτή τη δύστυχη ΠΑΤΡΙΔΑ. ΙΔΩΜΕΝ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.