Δεκανίκι του Τσίπρα  ο Καμμένος
23/11/2014 14:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεκανίκι του Τσίπρα ο Καμμένος

Σε δεκανίκι του Τσίπρα μετατρέπεται οριστικά ο Πάνος Καμμένος και μένει πλέον να φανεί αν όλοι αυτοί που τον στήριξαν τόσο καιρό ήταν πραγματικοί δεξιοί απογοητευμένοι από τη ΝΔ αλλά πατριώτες, ή γιαλαντζί δεξιοί και άλλοι περιφερόμενοι από κόμμα σε κόμμα που είδαν… ψευτοπατριωτισμό και μπήκαν.

Μένει δούμε τελικά τι ήταν αυτό το 6% και πλέον που ψήφιζε Ανεξάρτητους Έλληνες. Πολλοί βεβαίως είναι «ψεκασμένοι», όμως, υπήρξαν και άλλοι που γελάστηκαν με όλες τις πολιτικές αρλούμπες του Καμμένου για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία. Να δούμε τώρα; Θα στηρίξουν το συνεταιράκι του ΣΥΡΙΖΑ;

Ο Καμμένος στην ομιλία του στο συνέδριο του –ας το πούμε- κόμματος επιβεβαίωσε τη στροφή προς την Κουμουνδούρου ή για να το πούμε πιο ορθά ικετεύει για συνεργασία μπας και διασωθεί πολιτικά. Διότι αν δεν του βγει και το κομπρεμί με τον Τσίπρα τότε θα τον φάει το μαύρο πολιτικό σκοτάδι. Το πολύ – πολύ να ασχολούνται μαζί του οι Χρυσαυγίτες. Σε μια ομιλία που θυμήθηκε την Ορθοδοξία, την πατρίδα μέχρι και τον… Γοργοπόταμο ο πρόεδρος έστειλε μήνυμα στους υποψήφιους αντάρτες και μίλησε για μια μεγάλη πατριωτική δημοκρατική συμμαχία. Τώρα τι δουλειά έχει ο Καμμένος με δημοκρατία, πατριωτισμό και με τον Τσίπρα αυτό είναι αντικείμενο επιστημονικής έρευνας. «Θα βάλουμε στο πλάι τις διαφορές μας, θα βάλουμε μπροστά αυτά που μας ενώνουν, θα κάνουμε συμμαχία για να ανατραπεί αυτή η κυβέρνηση», πρόσθεσε.

Τη σφραγίδα της συμφωνίας για συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ έβαλε ο γραμματέας του κόμματος, Δ. Βίτσας που πήγε στο συνέδριο και μίλησε. Αίσθηση προκάλεσε, μεταξύ άλλων, το γεγονός ότι ο Νάιτζελ Φάρατζ, ο Βρετανός ακροδεξιός Ευρωβουλευτής, απέστειλε μαγνητοσκοπημένο μήνυμα, ενώ πρότεινε να γίνει συνάντηση των Ευρωπαίων Ευρωσκεπτικιστών για να πιέσουν στην κατεύθυνση ενός νέου οράματος της Ευρώπης.

Πρωταγωνιστής, πάντως, τη βραδιάς ήταν ένας άνδρας ντυμένος τσολιάς ο οποίος παραβρέθηκε στο συνέδριο και είχε όρεξη για αστεία και... «selfies».

Αλλά τα ερωτήματα παραμένουν:

1.Τι δουλειά έχει ένα υποτίθεται δεξιό κόμμα με τον Τσίπρα;

2.Τι δουλειά έχει ένα υποτίθεται αριστερό κόμμα με τον Καμμένο;

3.Τι δουλειά έχουν και οι δύο με έναν ακροδεξιό αντιευρωπαϊστή όπως ο Φάρατζ;

Όλα αυτά δεν θυμίζουν μια ευκαιριακή συμμαχία για την κατάληψη της εξουσίας και την πολιτική διάσωση ορισμένων; Είναι καιρός να τελειώνουμε με τον «κατιμά» την ελληνικής πολιτικής σκηνής. Τη λύση και τη διέξοδο θα τη δώσει ο λαός, όμως, είναι αδιανόητο να υπάρχουν γραφικοί στην Ελλάδα που βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GregA avatar
    GregA 23/11/2014 14:51:12

    Aκροδεξιός ο Φάραντζ, αλλά δημοκράταροι οι νεοναζί της Ουκρανίας!! Μπράβο σας συνεχίστε έτσι.

    • Tassos avatar
      Tassos @ GregA 23/11/2014 17:51:38

      Γιατί νεοναζί? επειδή το λες εσύ και συμφωνείς με τον εαυτό σου? Εσένα η οικογένεια πρέπει να ταν ΚΚΕ στον εμφύλιο, από κείνουν που θέλαν απόσχιση της Μακεδονίας από την Ελλάδα. Οπως θέλει μια μειοψηφία στο Ντονέτσκ (και πάλι) με την εντολή της Μόσχας.

      • pythagorean avatar
        pythagorean @ Tassos 23/11/2014 22:46:31

        @Tassos, γιατί κόπτεσαι τόσο πολύ για τον Γιατς (τον εκλεκτό της Victoria -“F*ck the EU”- Nuland), τον Γιάρος, τον Τουρτσίνωφ, τον Παρούμπι, τον Κολομόισκι και τις συμμορίες τους? Τι σχέση άραγε έχεις μαζί τους? Όλοι από αυτούς είναι, εκτός από πολεμοχαρείς εγκληματίες, ομολογημένοι θαυμαστές είτε του Χίτλερ είτε του Μπαντέρα. Γνήσιοι νεοναζιστές. Τρέφουν ασίγαστο μίσος όχι προς τον ψυχοπαθή Γεωργιανό Στάλιν, αλλά προς τη Ρωσία και καθετί ρωσικό, διότι το τρίτο Ράιχ και οι σύμμαχοί του (αρκετοί εξ αυτών Σοβιετικοί πολίτες) κατατροπώθηκαν από εκατομμύρια ανθρώπους που πολέμησαν όχι για τον κομμουνισμό ή για την ΕΣΣΔ αλλά για τη Ρωσία.

      • GregA avatar
        GregA @ Tassos 23/11/2014 23:41:35

        Αχ τασούλη τη πάτησες και μάλιστα άσχημα. Όχι χαζούλη η οικογένειά μου δεν ήταν με το ΚΚΕ, αντίθετα διώχθηκε από τη 'Μακεδονία" και συγκεκριμένα από το Μοναστήρι, (τώρα εσείς το λέτε Μπίτολα) γιατί κέρδισαν οι κομουνιστές. Ναι αγαθούλη είμασταν με τον Μιχαήλοβιτς και οι δικοί μου έφυγαν νύχτα και από τα βουνά, μην τους πετσοκόψουν και αυτούς. Εαν έχεις διάθεση μπορώ να επεκταθώ σε πολλές λεπτομέρειες για να μάθεις και κάτι χρήσιμο, να διευρύνεις τους ορίζοντές σου. Αλλά προσπάθησε να μην εκτίθεσαι σε ιστορικές ασυναρτησίες παραλληλίζοντας άσχετες μεταξύ τους καταστάσεις. Σου παραθέτω και τρεις διευθύνσεις για να μάθεις και κάτι, πέρα από την νεοφιλελέ και νεοταξική προπαγάνδα. Είδες πως σε φροντίζω ατιμούλη; http://www.mixanitouxronou.gr/i-oukrani-sinergates-ton-nazi-pou-foresan-ti-stoli-ton-ss-ke-exolothrefsan-evreous-roma-ke-omofilofilous/ http://www.imerodromos.gr/nekranastasi-nazi-ukraine/ https://www.youtube.com/watch?v=Gy8RCj9R6RY

        • Tassos avatar
          Tassos @ GregA 24/11/2014 08:58:02

          Με τον Μιχαίλοβιτς? Και είσαι εναντίον των Ναζί? Μήπως μπερδεύεσαι?

          • GregA avatar
            GregA @ Tassos 24/11/2014 10:46:46

            Δεν σε πιάνω πουθενά. Τελικά τι είμαι ΚΚΕ ή ναζί; Εκτός εαν με θεωρείς τον συντάκτη του συμφώνου Ρίμπεντροπ - Μολότωφ. Για τη πληροφόρησή σου, ο Μιχαήλοβιτς ήταν μοναρχικός και αντιναζί. Εκτίθεσαι πρόσεχε. Ο νεοφιλελέ ινστρούκτορας θέλει περισσότερη εκπαίδευση.

          • Tassos avatar
            Tassos @ GregA 24/11/2014 15:53:23

            Ο Μιχαίλοβιτς πολεμούσε με τους Γερμανούς εναντίον των παρτιζάνων του Τίτο. Γι' αυτό σε λέω μήπως δεν τα ξέρεις, ή αυτοί που στα είπαν ντράπηκαν να στα πουν σωστά...

          • GregA avatar
            GregA @ Tassos 24/11/2014 22:51:19

            Σύμφωνα με τον Περισσο σίγουρα. Ψάξτο όμως σωστά και θα δεις ότι έχεις ελλιπή ενημέρωση.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ GregA 23/11/2014 22:53:11

      Η Ουκρανία δεν είναι μέλος της ΕΕ και οι δικοί της "Φάρατζ" ούτε μπορούν ούτε θέλουν να τη διαλύσουν. Ενώ ο Φάρατζ και η Λεπέν σαφώς θέλουν, ενώ ο Κάμερον και κατά βάθος ο ίδιος ο Καμμένος (μέλος της ομάδας Κάμερον) το σκέφτονται σοβαρά... Οι διαχωριστικές γραμμές για τα κόμματα είναι πολιτικές, πολιτικού προγράμματος. Τα ιδεολογήματα είναι για τους "ιδεολόγους", δηλαδή για αερο-εμπόρους και αφελείς.

      • GregA avatar
        GregA @ Uncle Stgm 23/11/2014 23:46:55

        Α μπράβο τώρα τα είπες ολα ιδεολόγοι =αεροέμποροι και αφελείς. Και για πες μου αγαπητέ εσένα σου αρέσει η σημερινή γερμανοκρατούμενη Ευρώπη; Σου αρέσει η συνέχεια του Γ΄Ραϊχ , υπό τη ψευτοδημοκρατική νομιμότητα; Όχι λοιπόν, εμένα μου αρέσει μια Ευρώπη ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΕΧΘΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, την οποία μπορεί να αντικαταστήσει η Ρωσία και το Ισραήλ, που έχουν πολύ πιό ανεπτυγμένη Ευρωπαϊκή συνείδηση από τους ημιάγριους Ούννους.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ GregA 24/11/2014 00:21:55

          Δεν έχω πρόβλημα με καμιά χώρα ή λαό. Απεναντίας έχω μέγιστα και ανεπίλυτα προβλήματα με πολιτικές δυνάμεις, με πολιτικά πρόσωπα, με ιδεολογήματα και ιδεολογίες, με πολιτικά προγράμματα...Και με νοοτροπίες και συμπεριφορές κοινωνικών ή οικονομικών ομάδων και τάξεων, βεβαίως βεβαίως. Κυρίως έχει σημασια τι πράττουν όλοι αυτοί και όχι τι λένε. Όμως να έχω πρόβλημα με λαούς ως όλον, οποιουσδήποτε, το θεωρώ παράλογο. Ανορθολογικό. Οι ευθύνες για ό,τι γίνεται είναι ατομικές και πολιτικές - κοινωνικές.

          • GregA avatar
            GregA @ Uncle Stgm 24/11/2014 10:41:39

            Με κανέναν λαό δεν έχω πρόβλημα, πλην του Γερμανικού. Αυτοί προκάλεσαν το αιματοκύλισμα του Β' ππ και ετοιμάζουν και το νέο που είναι πολύ πιθανό μετά τη διάλυση της Ε.Ε. με τα κοινωνικά και οικονομικά μέτρα τα οποία εκβιαστικά επιβάλλουν με μοναδικό κριτήριο τη δική τους βραχυπρόθεσμη ευημερία. Είναι οι παρίες της Ευρώπης και οι γεννήτορες κάθε κακού. Ναι, οι ευθύνες είναι ατομικές και πολιτικές, αλλά στη δική τους περίπτωση, το 90% του λαού τους ακολούθησε τον Χίτλερ και τώρα ακολουθεί τη Μέρκελ, άρα η ατομικότητα γίνεται συλλογικότητα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ GregA 24/11/2014 15:40:45

            Αυτοί που προκάλεσαν τον όλεθρο δεν ζούν πιά. Άλλοι άνθρωποι ζουν τωρα. Είπαμε: οι ευθύνες είναι ατομικές και πολιτικές. Και δεν κληρονομούνται μέσω του DNA στα παιδιά και στα εγγόνια. Ευθυνόμαστε εμείς, οι ζωντανοί σήμερα, για το αμφίπλευρο έγκλημα του Εμφυλίου Πολέμου 1946 - 1949; Μην τρελαθούμε κιόλας...

          • GregA avatar
            GregA @ Uncle Stgm 24/11/2014 22:33:21

            Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι προκαλούν συνεχώς βίαιες και ανώμαλες καταστάσεις, χωρίς προφανή λόγο. Είναι κάτι σαν τον ψυχανώμαλο χρυσαυγίτη που ψάχνει να βρει σκούτο μετανάστη για να ξεσπάσει και να ξεδώσει το σύμπλεγμα κατωτερότητας που τον καταδυναστεύει. Μετα τον Α και τον Β' ππ, έρχονται σήμερα με τη εκβιαστική βίαιη και απάνθρωπη πολιτική τους να διαμορφώσουν αντίστοιχες συνθήκες με αυτές των δύο ππ, με τεράστιες ανθρώπινες αλλά και άϋλες απώλειες. Άρα καταλήγω στο απόλυτο συμπέρασμα ότι αυτό είναι γραμμένο στο DNA τους και κατά συνέπεια δεν ανήκουν στην Ευρώπη.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ GregA 25/11/2014 00:50:19

            Το δικό τους κόμμα της κοινοβουλευτικής δεξιάς πολέμησε τους δικούς τους "χρυσαυγίτες" "bis auf Messer" ("μέχρι και με μαχαίρια", φράση του τεώς Γενικού Γραμματέα του Χαινερ Γκάισλερ). Το δικό μας αντίστοιχο έβαλε συνομιλητές των χρυσαυγιτών σε υπευθυνες κυβερνητικές θέσεις (ξέρετε ποιόν) και προσέλαβε ως βουλευτές πρώην ομοιδεάτες τους. Όταν οι "Χρυσαυγίτες" τους σκότωσαν εκεί μετανάστες, κατέβηκαν στους δρόμους εκατοντάδες χιλιαδες διαδηλωτές. Ειρηνικοί, μετα παιδιά τους, κρατώντας κεριά. Εδώ μούγκα. Μόνον αντεκδικήσεις, φόνοι χρυσαυγιτών απο "αριστερούς" τρομοκράτες. Ο πολιτικός μας πολιτισμός ειναι για τα μπάζα. Της σημερινής Γερμανίας είναι κλάσεις ανωτερος. Ίσως γιατί η σημερινή γενιά έχει ενοχές για τους προγονους της. Και πολύ καλά κάνει. Εδώ κανείς δεν έχει ενοχές για τίποτε και κανείς δεν παραδέχεται ότι στη ντουλά[α του έχει σκελετούς. Αθώες περιστερές είμαστε όλοι... Αυτή είναι η αλήθεια. Όποιος δεν την αντέχει, άς βρεί τη λύση μόνος του. Σ' αυτά η πολιτική σηκώνει τα χέρια, είναι μόνον θέμα παρατηρητικότητας και ειλικρίνειας.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. @ GregA 24/11/2014 10:15:44

          ΧΤΥΠΗΣΕΣ ΔΙΑΝΑ !!! φίλε Greg. Αυτό λέω και εγώ απο χρόνια εδώ μέσα! Ο Ντε Γκώλ που είναι ο ηθικός αυτουργός της ΕΕ, πρώτη και καλύτερη χώρα για ένταξη έχει προτείνει τη Ρωσία. Μιά ΕΕ απο "τον Ατλαντικό ως τα Ουράλια" Η Ευρωπαική χώρα που πληρεί καλύτερα απο κάθε άλλη τους όρους ένταξης είναι η Ρωσία. Και ακόμα καλύτερα τις πληρεί το Ισραήλ αν και γεωγραφικά είναι μαζί με την Τουρκία εκτός Ευρώπης γεωγραφικά, αλλά όπως και με την Τουρκία, αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού είναι όμορη χώρα με εμάς π.χ.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. 24/11/2014 15:53:22

            Η Ρωσία είναι ευρασιατική χώρα (όπως η Τουρκία). Επιπλέον - και διαφορετικά απο την Τουρκία - είναι μεγάλη βασική χώρα που έχει συνεισφέρει στο νεοτερικό Δυτικό Πολιτισμό (επιστήμες, τέχνες, λογοτεχνία, φιλοσοφία κτλ) όσο η Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία. Απο την άποψη αυτή, δικαιωματικά ανήκει στην Ευρώπη, στον πολιτισμικό πυρήνα της θα έλεγα. Το μόνο πρόβλημα είναι το μέγεθος: πληθυσμιακά είναι όσο ολόκληρη η ΕΕ σήμερα, εδαφικά πολλές φορές μεγαλύτερη, ενεργειακά είναι πια ο μεγαλύτερος τροφοδότης της. Ήδη ξεπέρασε σε παραγωγή πετρελαίου την κάποτε πρώτη Σαουδική Αραβία, για φυσικό αέριο μη το συζητάμε. Η ενέργεια δημιουργεί τις πιο σκληρές εξαρτήσεις και καταναγκασμούς... Αυτό είναι πολιτικό, οικονομικό και οργανωτικό πρόβλημα ισορροπιών. Δυσεπίλυτο τώρα, στο μέλλον θα δούμε. Η πολιτική είναι πρακτική τέχνη. Πρέπει να λύνει τα προβλήματα με πρακτικό τροπο. Και αυτό είναι πρακτικό πρόβλημα. Το Ισραήλ ανήκει στον Ευρωπαικό πολιτισμό επειδή οι περισσότεροι κάτοικοί του έχουν προγόνους Ευρωπαίους (Ασκεναζίμ και Σεφαραδίτες). Η σημερινή γενια πλειοψηφικά δεν γεννήθηκε στην Ευρώπη, αλλά είναι πάντα "τιμης ένεκεν" άξιοι Ευρωπαίοι. Φοβάμαι όμως ότι με το πέρασμα του χρόνου θα "μεσανατολικοποιούνται" στις νοοτροπίες και στο πως βλέπουν τον κόσμο και τους άλλους. Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα της Μέσης Ανατολής είναι πολύ δυνατη και δεν δείχενι να γίνεται καλύτερη. Μάλλον χειρότερη. Δεν είμαι αισόδοξος.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ GregA 24/11/2014 15:14:07

      ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΩΝ "ΠΛΕΡΙΑ" ......ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΠΡΩΗΝ".

  2. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 23/11/2014 16:25:57

    Αλλά τα ερωτήματα παραμένουν: 1.Τι δουλειά έχει ένα υποτίθεται δεξιό κόμμα με τον Τσίπρα; 2.Τι δουλειά έχει ένα υποτίθεται αριστερό κόμμα με τον Καμμένο; 3.Τι δουλειά έχουν και οι δύο με έναν ακροδεξιό αντιευρωπαϊστή όπως ο Φάρατζ; Μόνη κοινή συνισταμένη οι ΗΠΑ που θέλουν τη διάλυση ή έστω τον έλεγχο της Ευρώπης. Δούρειοι ίπποι το ΔΝΤ και η Αγγλία (κλασικά). Και υποβοηθούνται από κόμματα όπως ο Καμμένος και το Σύριζα. Κοινές απόψεις άλλωστε βλέπουμε: Ο Καμμένος ήθελε δραχμή με σταθερή ισοτιμία με το δολλάριο (τότε δηλαδή θα κάναμε υποτίμηση ή το δολλάριο δεν είναι σκληρό νόμισμα σαν το ευρώ;) και ο Σύριζα δηλώνει καθαρά πως το δάνειο από το ΔΝΤ (με 7% επιτόκιο) θα πληρωθεί ολόκληρο ενώ το διακρατικό με τους Ευρωπαίους θέλει κούρεμα (με 1,5-2% επιτόκιο). Καθαρά τα πράγματα για το ρόλο που παίζουν τη στιγμή που στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα μόνο το ΔΝΤ μας μπλοκάρει να συμφωνήσουμε γιατί τότε απλά τελειώνει ο ρόλος του εδώ και στην Ευρώπη πράγμα που δε θέλουν οι ΗΠΑ. Συνδέστε όλα αυτά και με τη δήλωση Μπάιντεν από την Πόλη χθες για μοίρασμα των κοιτασμάτων και με την Τουρκία (ενώ δεν έχει κανένα δικαίωμα) και βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα του πολέμου που υπάρχει.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. @ Γεώργιος Τ. 23/11/2014 21:05:19

      Αγαπητέ Γεώργιε Τ.μπορεί να έχεις δίκιο τελικά. Μακάρι να είναι όπως τα λες, διότι αν έχεις δίκιο , τότε υπάρχει ελπίδα να απαλλαγούμε απο τη Γερμανική λιτότητα. Ούτως ή άλλως μην ξεχνάς οτι είμαστε η τελευταία χώρα της ΕΕ που θα αποχωρούσαμε απο την Αμερικανική επικυριαρχία με τις βάσεις της Σούδας και του Ακτίου εντός μας...Δεν μπορεί να είμαστε ταυτόχρονα Αμερικανικό και Γερμανικό προτεκτοράτο, εκτός αν είμαστε βασικά Αμερικανικό και ολίγον Γερμανικό, όσο συμφέρει και μας επιτρέπουν οι Αμερικάνοι σύμμαχοι και φίλοι. Αλλωστε στην Αμερική είχαμε κάποτε την Αντιπροεδρία και παρα λίγο να πάρουμε και την Προεδρία και πάντα είμαστε στο γκουβέρνο, ενώ στη Γερμανία, μόνο το Χατζημαρκάκη καταφέραμε να έχουμε κι αυτόν υπο αίρεσιν βεβαίως...

      • MCA avatar
        MCA @ ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. 23/11/2014 23:01:34

        Μα η Γερμανία είναι Αμερικάνικο προτεκτοράτο.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. @ MCA 24/11/2014 00:28:01

          Ο Γεώργιος Τ. όμως δεν σε πιστεύει. Λέει επι λέξει:" οι ΗΠΑ που θέλουν τη διάλυση ή έστω τον έλεγχο της Ευρώπης.(ήτοι του προτεκτοράτου τους που είναι η Γερμανία, και των δορυφόρων της?) Δούρειοι ίπποι το ΔΝΤ και η Αγγλία (κλασικά)."

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Γεώργιος Τ. 23/11/2014 22:47:38

      7 % και λίγο παραπάνω στο δεκαετές ζητούν οι αγορές - μετά το coup των "πολιτικών μας τζογαδόρων". Το δάνειο από το ΔΝΤ έχει 3,5 % επιτόκιο και είναι πολύ μεγαλύτερης διαρκειας. ¨Ολη αυτή την ιστορία με το "κακό ΔΝΤ που θέλει να μείνει" την σηκώνουν σήμερα στα ουράνια ο ΔΟΛ και ο Μπόμπ ο Μάστορας στα Μέσα τους. Δεν σας προβληματίζει; Υπάρχει συγκρουση γύρω από τα θαλασσοδάνεια των "μεγαλοεπιχειρηματιών" - κλείνει ο δρόμος για "κούρεμά" τους... Ο νοών νοείτω.

  3. iconology2009 avatar
    iconology2009 23/11/2014 18:17:31

    Ο Γεώργιος Τ. έχει ήδη απαντήσει σε μεγάλο βαθμό και νομίζω πολύ πειστικά και θεμελιωμένα. Απλά σ'όλα αυτά μπορούμε-όχι, μην την σνομπάρετε καθόλου-τη παράμετρο της ψυχοπνευματικής προσωπικότητας του συγκεκριμένου ατόμου, τα συμπλέγματα του, που σε μεγάλο βαθμό είναι απολίτικου χαρακτήρα συνδρομές στη πολιτική-δυστυχώς παράγουν πολιτικά αποτελέσματα! Μεγάλο μέρος του πολιτικού προσωπικού κατατρύχεται από τέτοιου είδους συμπλέγματα και περιπλέκει την άσκηση της πολιτικής με στοιχεία που δεν μπορούν να ερμηνευθούν λογικά, οπότε η πολιτική ανάλυση δεν βοηθάει αρκετά.

  4. Hunter avatar
    Hunter 23/11/2014 18:25:11

    Στο τέλος ο Καμμένος και οι βουλευτές του (αυτοί που θα του απομείνουν μέχρι τις εκλογές) θα μπούνε στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ όπως πήραμε εμείς τη Ντόρα και τους Αυγενάκηδες όταν βάρεσε διάλυση το ΔΗ.ΣΥ... Θα γελάει ο κόσμος...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Hunter 24/11/2014 15:17:03

      ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΕΡΕΝΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ...ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ.

      • Eva avatar
        Eva @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/11/2014 22:51:36

        Για το εξωτερικών έχετε καμμία πρόβλεψη?

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Eva 25/11/2014 12:45:13

          ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΤΟΛΙΟΣ ΜΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ).

  5. NTINOS avatar
    NTINOS 23/11/2014 18:35:56

    Η απορία μου είναι ...απέραντη, πως είναι δυνατόν μέσα σ΄ αυτό το κόμμα του Καμμένου να συνυπάρχουν και να εξακολουθούν να υπάρχουν, τόσο σοβαροί άνθρωποι! Δεν έχουν αντιληφθεί ότι έχουν ως Αρχηγό ένα τόσο μικρό ανθρωπάκι; Τι στιμή μάλιστα που το πολιτικό ανάστημα καθ΄ενός απ΄ αυτόν , αναλογικά με του Καμμένου, είναι τεράστιο!

    • Tassos avatar
      Tassos @ NTINOS 23/11/2014 20:25:17

      Για πες τους "πολιτικούς γίγαντες" που είναι στους ανελ...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ NTINOS 23/11/2014 21:02:54

      Ντίνο, αντιγράφω το σχόλιό σου αφαιρώντας απλά δύο λέξεις και με καλύπτει όσο τίποτα άλλο.

      Η απορία μου είναι ...απέραντη, πως είναι δυνατόν μέσα σ΄ αυτό το κόμμα του Καμμένου να συνυπάρχουν και να εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι! Δεν έχουν αντιληφθεί ότι έχουν ως Αρχηγό ένα τόσο μικρό ανθρωπάκι; Τι στιμή μάλιστα που το πολιτικό ανάστημα καθ΄ενός απ΄ αυτόν , αναλογικά με του Καμμένου, είναι τεράστιο!

  6. NTINOS avatar
    NTINOS 23/11/2014 22:29:58

    Και βεβαίως δεν υπάρχουν πολιτικοί γίγαντες, πάντως μεγαλύτεροι από τον Καμμένο σίγουρα υπάρχουν! Εκτός βέβαια και αν νομίζεις ότι είναι ο μονόφθαλμος εν μέσω των τυφλών!

    • iconology2009 avatar
      iconology2009 @ NTINOS 24/11/2014 00:34:42

      Δες καλύτερα αυτό: ο "τυφλός" ανάμεσα στους μονόφθαλμους. Η αστική του καταγωγή-δεν είμαι σίγουρος όμως ότι έχει αστική κουλτούρα- δεν τον εμποδίζει να είναι χειρότερος και από τα απλά, λαϊκά ίσως, μέλη του κόμματος του.

  7. Dim avatar
    Dim 23/11/2014 23:27:54

    Ρωτάει ο αρθρογράφος: Τι δουλειά έχει ένα υποτίθεται δεξιό κόμμα με τον Τσίπρα; Τι δουλειά έχει ένα υποτίθεται αριστερό κόμμα με τον Καμμένο; Μα την ίδια δουλειά που έχει ένα υποτίθεται φιλελεύθερο κόμμα (ΝΔ) με ένα υποτίθεται σοσιαλιστικό (ΠΑΣΟΚ).

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Dim 25/11/2014 12:46:27

      ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΒΒΑΤΑ.

  8. Μάρξανδρος avatar
    Μάρξανδρος 24/11/2014 17:45:24

    Ο Φάρατζ δεν είναι ακροδεξιός. έλεος με τις υπερβολές.

    • iconology2009 avatar
      iconology2009 @ Μάρξανδρος 24/11/2014 21:30:09

      Όπως οτιδήποτε άλλο, έτσι και σε θέματα πολιτικής και ιδεολογικής ορολογίας στο Ενωμένο Βασίλειο οι όροι δεν αντιστοιχούν με ό,τι ισχύει στην ηπειρωτική Ευρώπη. Νομίζω ότι ο Φάρατζ μπορεί να χαρακτηριστεί Συντηρητικός Εθνικιστής. Το δεύτερο συνθετικό τον χαρακτηρίζει με πολλή ενάργεια. Έτσι δέχεται να υπάρχουν ξένοι εργάτες στη χώρα, αρκεί να προέρχονται από τις πρώην αποικίες και στα πλαίσια δηλαδή του μεγαλοιδεατικού αυτοκρατορικού παρελθόντος της Μεγάλης Βρετανίας, που πάντα είχε υπηρετικό προσωπικό προερχόμενο από αποικίες. Όμως-μια ματιά στα διακηρυκτικά του κόμματος του θα πείσει και τον τελευταίο-δεν το συζητάει για Ευρωπαίους εργαζόμενους που τους θεωρεί ούτε λίγο ούτε πολύ μίασμα για τη χώρα του. Έτσι εκδηλώνει έναν, ομολογουμένως πολύ ιδιόρρυθμο αλλά ευεξήγητο, επιλεκτικό ρατσισμό, που άνετα πια τον κατατάσσει στη κατηγορία των σκληροπυρηνικών εθνικιστών. Μη διανοηθεί φυσικά κάποιος να τού μιλήσει για Κύπρο ή για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα-ο Λεπέν μπροστά του είναι η Παρθένος της Ορλεάνης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.