#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/07/2010 11:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΔΟΛιες επιθέσεις απο τα παπαγαλάκια της Τρόικας κατά Σαμαρά



Έ, όχι και να κινδυνεύουν οι καταθέσεις μας αν βγούμε από το Μνημόνιο!!!

Η προπαγάνδα του «συστήματος ΔΝΤ» ξεπερνάει σιγά σιγά κάθε όριο!

Σε σημερινό της άρθρο, η πρωινή του ΔΟΛ, δια του γνωστού κυρίου Καρακούση, εξαπολύει ύπουλη συκοφαντική επίθεση κατά της πολιτικής Εξόδου από το Μνημόνιο (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=344627&dt=22/07/2010). Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο κ. Καρακούσης λέει ότι «ο κ. Σαμαράς […] πέφτει στο λαϊκισμό» και ότι «η ρητορική κατά του μνημονίου […] είναι αστήρικτη καθώς αγνοεί τις ανάγκες και το μέγα πρόβλημα της χώρας, που δεν είναι άλλο από την επανάκτηση της χαμένης αξιοπιστίας. […] Χωρίς το μνημόνιο η Ελλάδα θα ήταν τώρα πτωχευμένη, οι καταθέσεις δεσμευμένες και οι νοικοκυραίοι χαμένοι από χέρι»!

Χωρίς να το λέει άμεσα, βέβαια, αφήνει να πλανάται μέχρι και η εντύπωση ότι με την πολιτική Εξόδου από το Μνημόνιο, υπάρχει κίνδυνος δέσμευσης των καταθέσεων, ώστε οι νοικοκυραίοι να είναι δήθεν «χαμένοι από χέρι», με την «λαϊκίστικη» πολιτική Σαμαρά!

Πρόκειται βέβαια για αισχρό ψέμα, καθώς η εξαιρετικά υπεύθυνη τοποθέτηση του Αντώνη Σαμαρά δεν κηρύττει την άμεση και «δυναμική» απεμπλοκή από το Μνημόνιο. Αυτό μάλιστα, με υπαρκτό κίνδυνο να δυσκολεύεται, έτσι, να πείσει μεγάλο τμήμα του ελληνικού λαού για την ειλικρίνεια των προθέσεών του για Έξοδο από το Μνημόνιο. Η δυσπιστία αυτή είναι βέβαια πέρα για πέρα εσφαλμένη, αφού μόνον η πολιτική Σαμαρά είναι ρεαλιστική πρόταση εξόδου από το Μνημόνιο, ενώ τυχόν διακηρύξεις για «δυναμική» έξοδο θα ήταν πράγματι εξαιρετικά αμφίβολης αξιοπιστίας. Όμως ακριβώς το ότι ο Σαμαράς δεν υπέπεσε στον πειρασμό του λαϊκισμού, για το πρόσκαιρο κέρδος κάποιων ψήφων με την πολιτική απάτη, δείχνει πόσο αξιόπιστη είναι η πολιτική του πρόταση για Έξοδο από το Μνημόνιο.

Σε μια χώρα που θα λειτουργούσε το κράτος δικαίου, η επιβαλλόμενη απάντηση του κ. Σαμαρά θα ήταν να μηνύσει τον κ. Καρακούση για διασπορά ψευδών ειδήσεων και συκοφαντική δυσφήμιση. Ωστόσο, μια που ούτε το κράτος δικαίου λειτουργεί, ούτε τα αντανακλαστικά της κοινωνίας είναι σε εγρήγορση, τέτοιες σχεδόν αδιόρατες συκοφαντίες θα εξακολουθούν να γεμίζουν τον καθεστωτικό τύπο.

Το ότι αυτές παραμένουν, στην πλειονότητά τους, αναπάντητες, δείχνει πάντως το σοβαρό επικοινωνιακό έλλειμμα της Ρηγίλλης.

Ένα έλλειμμα που κινδυνεύει πια να παγιωθεί και να γίνει και έλλειμμα πολιτικής, καθώς ο κόσμος δυστυχώς στερείται των αναγκαίων γνώσεων υποβάθρου, που θα του επιτρέψει να διαγνώσει τα ψέματα της κυβέρνησης Παπανδρέου και του καθεστωτικού της τύπου.

Εμείς οι «εθελοντές κομμάντος του διαδικτύου» κάνουμε ότι μπορούμε, αλλά η δική μας δράση ΔΕΝ αρκεί!

Επώνυμος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/07/2010 11:29:12

    Γράφεις "ο Σαμαράς δεν υπέπεσε στον πειρασμό του λαϊκισμού, για το πρόσκαιρο κέρδος κάποιων ψήφων με την πολιτική απάτη", και είναι σωστό αυτό.

    Αυτό όμως είναι που πονάει και τους καθεστωτικούς. Πολύ θα ήθελαν να προσεταιριστούν όλο και περισσότερες "κάποιες ψήφους" υποταγής ώστε να εμφανίζουν δήθεν "ευρεία συναίνεση" και να ολοκληρώσουν ασύδοτοι το έγκλημά τους κατά του ελληνισμού, και ο Σαμαράς τους χάλασε τη σούπα!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αυριανιστής 22/07/2010 11:55:50

      Υπαρχει πληρωμενη απαντηση.Μεγαλυτερος λαικισμος απο τα "λεφτα υπαρχουν" δεν υπηρξε και αυτο το προβαλλε οχι μονο ο Παπανδρεου αλλα φυσικα και οι απατεωνες του ΔΟΛ.
      Τι παριστανει το συγκροτημα του νερου του Καματερου;βουτηγμενοι στο πασοκικο λαικισμο ειναι για δεκαετιες.
      Η απαντηση της ΝΔ πρεπει να ειναι η ακολουθη : ο ΔΟΛ να ζητησει συγνωμη για την εξαπατηση του ελληνικου λαου με το λαικιστικο συνθημα "λεφτα υπαρχουν" που προβαλλε προεκλογικα και μετα να ασχοληθει με το λαικισμο των αλλων.
      Και δεν καταλαβαινω τι θα χασει η ΝΔ αν καταγγειλει ανοιχτα τους εχθρους της.Ετσι κι αλλιως τη βριζουν και απο τις εφημεριδες τους και απο τα καναλια τους.

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ ψυχραιμια 22/07/2010 18:47:21

        Νομίζω ότι η μετωπική αντιπαράθεση με τους στυλοβάτες του "καθεστώτος" ΠαΣοΚ είναι τολμηρή και ρεαλιστική συνάμα. Αν δηλαδή η ΝΔ έπαυε να νομιμοποιεί με την παρουσία των στελεχών της το MEGA, τα Νέα, Το Βήμα, την Ελευθεροτυπία κ.λ.π., με παράλληλη ρητή καταδίκη της μέχρι σήμερα στάσης τους, θα έδειχνε εμφατικά την επιλογή της να ακολουθήσει έναν άλλον δρόμο και πιθανόν θα έκανε και βαθιά εντύπωση στην ελλαδική κοινωνία.

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/07/2010 11:31:05

    Eδώ η Ν.Δ. δεν μπόρεσε να αναδείξει και να αξιοποιήσει πολιτικά την υπόθεση με το Τ10 (ευτυχώς που κατέθεσε η κ. Β. Παπανδρέου δυο ερωτήσεις) που κατά τη γνώμη μου είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο μετά το χρηματιστήριο, και εσύ λές να κάνει τόσο τολμηρά πράγματα, να στραφεί δηλαδή εναντίον του Συγκροτήματος;
    Ας μη έχουμε ψευδαισθήσεις.
    Οσο η Ν.Δ. δεν τολμά ρήξεις, θα δέχεται τέτοιες επιθέσεις και το χειρότερο θα τις αφήνει αναπάντητες.
    Είναι ΄δυνατόν ο κ. Παναγιωτόπουλος να συγκρουσθεί με το συνάφι από το οποίο προέρχεται;
    Υστερα μιλάμε για επικοινωνιακό έλλειμμα...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 11:35:39

      Πράγματι, Κώστα, όπως το λες. Με μία διαφορά: Ότι αυτό που κάνει τώρα ο Καρακούσης είναι να τρομοκρατεί τον κοσμάκη με ψέματα, χωρίς καλά-καλά να τα λέει κιόλας, αλλά να τα αφήνει μόνον ως έμμεσες υπόνοιες. Και είναι για μένα ισχυρότερη μορφή παραπληροφόρησης από οτιδήποτε άλλο.

      Δηλαδή, το κέντρο βάρους εδώ είναι ο Καρακούσης και όχι ο Παναγιωτόπουλος.

      Βέβαια, για το ότι επιτρέπεται στους Καρακούσηδες να αλωνίζουν ελεύθερα το πρόβλημα είναι ο Παναγιωτόπουλος.

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ Επώνυμος 22/07/2010 11:40:00

        Είναι ΤΟΣΟ ζαλισμένος ο κοσμάκης που δε "τα πιάνει" όλα όσα πασάρουν τα "κανάλια" τελευταία.
        Αυτό μπορεί να βγει και σε καλό........

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 22/07/2010 11:45:28

        Δε διαφωνώ ότι είναι ο Καρακούσης,γνωστό εξαπτέρυγο του Σημισμού, το ερώτημά μου είναι, αν η Ν.Δ. έχει μια επικοινωνιακή στρατηγική που μπορεί να διαχειρίζεται τα βασικά, τα καθημερινά. Προς θεού,δεν έχω απαιτήσεις για μακροχρόνιο σχεδιασμό!
        Η άποψή μου είναι πώς όχι.
        Απο εκεί πρέπει να ξεκινήσει η συζήτηση.
        Και μη μου πείς ότι δεν περίμεναν αντιδράσεις και τέτοιες επιθέσεις;
        Ο Σαμαράς είχε προαναγγείλει συνέντευξη για να εκλαϊκεύσει το πρόγραμμμα. Πότε θα γίνει τον δεκαπενταύγουστο;
        Αν η πρόταση δεν αποκτήσει δυναμική, (που προς στιγμήν δεν φαίνεται να αποκτά) θα δέχεται τέτοιες επιθεσεις για να την απαξιώσουν.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 22/07/2010 11:48:03

        "Και μη μου πείς ότι δεν περίμεναν αντιδράσεις και τέτοιες επιθέσεις;"

        Μα, αν τις περίμεναν, τότε θα είχαν... μακροχρόνιο σχεδιασμό!

        ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να τις περιμενουν, αλλά βασικά δεν ασχολείται κανείς.

        Εδώ τους είπαν χθες-προχθές στη Βουλή ότι "εσείς φταίτε για το Μνημόνιο" και το κατάπιαν αμάσητο.

        Τι να λέμε τώρα;

    • Green St avatar
      Green St @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 11:59:37

      Ο Σαμαράς και κατά συνέπεια η ΝΔ δεν δημιούργησε μια ομάδα απάντησης στην προπαγάνδα. Μια στρατηγική που με καυστικό και δεικτικό τρόπο να καταρρίπτει τα ψέμματα του ΠΑΣΟΚ και την προπαγάνδα τους. Αν κάνουν μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο κε Ροδινέ κ κε Επώνυμε θα βρούν αρκετούς ικανούς να στελεχώσουν ένα τέτοιο εγχείρημα.
      Αυτό όμως που ακόμα ο Σαμαράς δεν λεει να καταλάβει είναι, ότι η ΝΔ και οι απόψεις της είναι το πλειοψηφικό ρεύμα στην κοινωνία. Οφείλει λοιπόν να του δώσει ένα χώρο να εκφραστεί και να το εμπνεύσει.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Green St 22/07/2010 12:23:23

        Ετσι είναι.

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ Green St 22/07/2010 14:56:51

        Πείτε τα επιτέλους, πείτε τα. Υπάρχουν πολλές ιδέες επ' αυτού, υπάρχει όμως και ακατανόητος αυτοκτονικός δισταγμός από κάποιους υπέυθυνους.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 21:12:12

      Κ.Ροδινέ

      Ο Σαμαράς κατέθεσε την πρότασή του για έξοδο από το μνημόνιο,
      πήρε αριθμό πρωτοκόλλου... και όλα πάνε καλά.

  3. nikos kriti avatar
    nikos kriti 22/07/2010 11:41:02

    Αυτά είναι τα Δημοκρατικά μέσα ενημέρωσης του ΔΟΛ . Έτσι στηρίζουν τα λαικά συμφέροντα,τι μπορεί κανείς να κάνει για αυτό;
    Έχεια δίκαιο κ.Ροδινέ , έγκυρες τις ανεβάζουν ,έγκυρες τις κατεβάζουν .Μήπως πρέπει και ο Σαμαράς να βρεί τίποτα ΜΜΕ που να τον προβάλουν τουλάχιστον δίκαια , να διαπλακεί δηλαδή; ή να βάλει στη θέση του Πανάρα ένα ΝΔ Πάγκαλο;

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/07/2010 11:54:04

    Αν δεν ασχολείται κανείς, να βάλουν κάποιους να ασχολούνται!
    ΄
    Το καλοκαίρ του 1999,ο Καραμανλής κέρδισε τις Ευρωεκλογές, στη συνέχεια πήγαν όλοι ευτυχισμένοι και αμέριμνοι για διακοπές, το ΠΑΣΟΚ έστησε τη γνωστή ιστορία με το Χρηματιστήριο, και μετά στη Ν.Δ. έψαχναν να βρούν γιατί έχασαν!

    Και τώρα δίνουμε διαλέξεις στα Γιάννενα!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 12:01:02

      Κώστα: η επιλογή Σαμαρά να μιλήσει στα Γιάννενα και στη Μυτιλήνη δεν είναι διόλου άστοχη!
      Θεωρώ ότι είχε και εθνικό συμβολισμό μια ομιλία σε ακριτική περιοχή!
      Η επιτυχία της εκδήλωσης νομίζω τον δικαίωσε.

      Και πλήρης αναντιστοιχία με τη θλιβερή αντίστοιχη εμφάνιση του πρωθυπουργού από το Καστελόριζο όπου μόνος και απομονωμένος διάβασε το διάγγελμα παράδοσης της χώρας μας στη νέα κατοχή.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 22/07/2010 12:04:44

        Aλλενάκι,
        Συμφωνώ απολύτως με την επιλογή.
        Διαφωνώ με την προσέγγιση.
        Σε τέτοιες εκδηλώσεις χρειάζεται μια σύντομη ομιλία με απτά και κατανοητά επιχειρήματα και επαφή με τον κόσμο.
        Οχι διαλέξεις απο καθέδρας!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 22/07/2010 12:06:32

        Τις μακρόσυρτες διαλέξεις να τις κόψει είπαμε.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ αλλενάκι 22/07/2010 21:13:59

        Συμφωνώ

        Δεν είναι ο Ελληνικός Λαός μεταπτυχιακοί του Χάρβαρντ.

  5. SAM avatar
    SAM 22/07/2010 11:57:59

    τους ξέραμε σαν αδιστακτους, αλλα τλωρα τους μάθαμε σαν δολοφόνους.......
    αυτα τα λεει ο θεμος αναστασιαδης
    "Είμαστε σε ένα ψιλοκατοχικό καθεστώς,με ΔΝΤ-ΕΕ.
    Από Σεπτέμβρη θα χρειαστεί να περάσουν νέα αντιλαϊκά μέτρα και γι αυτό απαιτείται αυξημένη καταστολή σε όλα τα επίπεδα.
    Απέναντι τους βρίσκονται 3-4 μέσα ενημέρωσης .Όλα τα υπόλοιπα είναι ελεγχόμενα με γνωστούς και άγνωστους τρόπους.
    Ένα από αυτά τα μη υπάκουα μέσα , με τεράστια απήχηση, το ήλεγχε ο Σωκράτης Γκιόλιας.
    O ίδιος όμως ο Γκιόλιας δεν ήταν ελεγχόμενος, παρότι προσπαθησαν με διάφορους τρόπους να τον προσεγγίσουν και να τον ελέγξουν.
    Δολοφονώντας τον Γκιόλια πέτυχαν ένα βασικό στόχο τους : να σιγήσει το απρόβλεπτο Τρωκτικό, το πιο δημοφιλες από αυτά τα 3-4 ΜΜΕ, και να δοθεί το μήνυμα τού φόβου στα υπόλοιπα

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ SAM 22/07/2010 12:50:53

      ενδιαφέρουσα εξέλιξη, όσο κι να δεν συμπαθώ τον Θέμο, η κατηγορία είναι απροκάλυπτη (κι ας τα μαζεύει λίγο με το "ψιλοκατοχικό").

    • tiramola avatar
      tiramola @ SAM 22/07/2010 12:59:00

      Μάλλον τον πλησίασε το ΣΔΟΕ για την τύχη των 5,5 εκατ. μαύρων...
      Τώρα θα μπορεί άνετα να κάνει αγώνα και αυτός κατά του μνημονίου...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ tiramola 22/07/2010 13:41:39

        καθόλου δεν κολλάει αυτό που λες - σε τέτοια περίπτωση (ΣΔΟΕ) μάλλον θα τους έγλυφε πατώκορφα.
        Θεωρείς πως είμαστε όλοι πνευματικά υπανάπτυκτοι και τα γράφεις αυτά τιραμόλα? ή είναι ο τρόπος έκφρασής σας αυτός?

  6. Orestios avatar
    Orestios 22/07/2010 12:33:45

    Ο ΔΟΛ μάλλον χρωστά πολλά και θέλει εξασφάλιση.
    Για την απραχτή με την Πειραιώς δεν λέει κουβέντα. Εκεί κι αν φαγωθούν οι καταθέσεις.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 22/07/2010 12:36:14

      Πωπω, Ορέστιε, αυτό είναι το σημαντικότερο!

      Και το πιο τρομερό είναι ότι, όχι μόνον δε λένε κουβέντα, αλλά έμμεσα στηρίζουν τις προθέσεις Σάλλα!

      Και θέλουν να μπούν οι ασφαλείς καταθέσεις του Ταμιευτηρίου μέσα σε μια σχεδόν χρεωκοπημένη Τράπεζα, όπως η Πειραιώς!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 22/07/2010 12:41:55

        Έτσι χάνονται οι καταθέσεις μια και καλή.
        Ενώ τώρα οι μόνες που κινδυνεύουν είναι της Πειραιώς.
        Και η ρευστοποίηση της τράπεζας θα βάλει νέα αφεντικά στα δάνεια του ΔΟΛ, οπότε.......φουλ στήριξη GAP.
        Για να πετύχουν οι αρπαχτές.

  7. ganasta avatar
    ganasta 22/07/2010 13:06:59

    Factor

    Επίτρεψέ μου να συμπληρώσω το τίτλο «MEGAλες και ΔΟΛιες επιθέσεις από τα παπαγαλάκια της Τρόικας κατά Σαμαρά»

    Κώστα Ροδινέ

    Είχα πει όταν έγινε η παρουσίαση των προτάσεων Σαμαρά ότι ήταν μια καλή ημέρα για τη Ν.Δ και τον ίδιο. Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου, ότι η πρόταση πρέπει να αποκτήσει δυναμική διαφορετικά θα δέχεται επιθέσεις για να την απαξιώσουν.
    Αυτό όμως προϋποθέτει εκλαΐκευση της πρότασης και δυναμική παρουσίαση στη κοινωνία. Κομματάκι δύσκολο για τους φραπεδιάρηδες της Ρηγίλλης. Η Ν.Δ δεν έχει έλλειμμα πολιτικής, έχει πρόβλημα επικοινωνίας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ganasta 22/07/2010 13:26:01

      "φραπεδιάρηδες της Ρηγίλλης;"
      Για λέγε...

      • ganasta avatar
        ganasta @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 13:44:53

        Δεν βλέπεις ότι …δεν.
        Άρα πως σκοτώνεις την ώρα;

  8. Misha avatar
    Misha 22/07/2010 13:40:32

    Kατά τη γνώμη μου έχουν δοθεί σαφέστατες εναλλακτικές έξω από το Μνημόνιο και από τη λογική Σαμαρά, η οποία και ασφαλώς δεν είναι η μόνη διέξοδος.

    h--p://youpayyourcrisis.blogspot.com/

    Αν βγούμε από το μνημόνιο με Αβραμό και Δήμα θα ξαναπρασινίσει κι η Πάρνηθα και ο Κοκός θα μας οδηγήσει στην Κόκκινη Μηλιά.

  9. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 22/07/2010 13:51:35

    Πολλά δεν βλέπουν οι δημοσιογράφοι, όπως δεν βλέπουν και το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών,
    σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2010 το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών αυξήθηκε κατά 399 εκατ. ευρώ ή 3,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009 και διαμορφώθηκε σε 12,6 δισεκ. ευρώ. Η αύξηση του συνολικού ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου κατά 181 εκατ. ευρώ προήλθε από την αύξηση των καθαρών πληρωμών για εισαγωγές καυσίμων κατά 803 εκατ. ευρώ.
    Η μικρή μείωση του πλεονάσματος του ισοζυγίου υπηρεσιών κατά 16 εκατ. ευρώ αντανακλά τον περιορισμό των καθαρών εισπράξεων από ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ελλάδα από μη κατοίκους μειώθηκαν κατά 8,8%.
    Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ότι η χώρα εισάγει τρέχουσα κατανάλωση [εισαγωγές καυσίμων κ.α. ] που χρηματοδοτείται με καθαρό δανεισμό από το εξωτερικό. Άρα η αυξημένη τρέχουσα κατανάλωση επιβαρύνει την μελλοντική κατανάλωση και στο μέλλον η χώρα θα πρέπει να αποπληρώσει τον δανεισμό. Επίσης, φαίνεται καθαρά ότι έχουμε σημαντική μείωση του τουρισμού. γεγονός που θα επιδεινώσει περαιτέρω την οικονομική κρίση.
    Αξίζει να σημειωθεί ότι το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών αντιπροσωπεύει την «καθαρή» οικονομία της χώρας, η οποία αντανακλά βαθύτερες επιλογές, ανεξάρτητα από την ανταγωνιστικότητα και μακροπρόθεσμα [δλδη την εποχή που η κυβέρνηση υπολογίζει ότι θα βγούμε από την κρίση] θα έχει επιπτώσεις στην ανάπτυξη και την εργασία .

  10. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 22/07/2010 14:01:32

    Oι προτασεις του κυριου Σαμαρα για εξοδο απο την κριση και απο την επιτηρηση ΔΝΤ και ΕΕ πρεπει να συνοδευθουν και με την κατανομη των βαρων και σε εκεινους που ειναι οι βασικοι υπευθυνοι για τη σημερινη καταντια της χωρας: Τουτεστιν, και στο αποκληθεν πολιτικο προσωπικο. Δηλαδη, να καταβαλουν ενα σημαντικο αντιτιμο απο την τσεπη τους οσοι διετελεσαν απο το 1974 εως σημερα πρωθυπουργοι, υπουργοι, γενικοι γραμματεις, βουλευτες, νομαρχες, προεδροι και διευθυνοντες συμβουλοι ΔΕΚΑ, οσοι, με δυο λεξεις, ασκησαν οποιουδηποτε ειδους εξουσια στη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο. Και το αντιτιμο αυτο να ειναι αναλογο με τον χρονο που μας ειχαν φορτωθει στην πλατη και ετρωγαν και επιναν στην καμπουρα των Ελληνων. Ειναι οπωσδηποτε καλο το σχεδιο του κυριου Σαμαρα για την εξοδο απο την κριση, αλλα προβλεπει οτι μονον εμεις, τα συνηθη υποζυγια, τα θυματα της άνομης πολιτικης ολων αυτων που ανεφερα προηγουμενως πρεπει να πληρωσουμε παλι, χωρις ολοι αυτοι να βαλουν το χερι στην τσεπη τους, ενω επρεπε να πληρωσουν πρωτα αυτοι.

  11. SAM avatar
    SAM 22/07/2010 14:09:30

    ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ.....ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΔΕΞΙΟΣ Η ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ......ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.

  12. klausevitz avatar
    klausevitz 22/07/2010 15:19:02

    Το σημερινό άρθρο ΄στο ΒΗΜΑ είναι προσαρμοσμένο στίς
    ανάγκες αυτών που υποδύονται την "αστική τάξη",σε μια
    χώρα που κάτι τέτοιο είναι πλέον ανέφικτο! Εδώ, ο
    αρθρογράφος υποκύπτει στίς ανάγκες και τίς πειθαρχίες
    της, καθ'ημάς, κλεπτοκρατίας!
    Για όσο καιρό η κεντροδεξιά και η κεντροαριστερά δεν
    παίρνουν σαφείς αποστάσεις απο τή "νεοφιλελεύθερη λοίμωξη",
    θα έχουμε διαρκή επιδείνωση των εσωτερικών μετώπων και
    διασυρμό της πολιτικής με απρόβλεπτες εξελίξεις!
    Ρίξτε μια ματιά στο γερμανικό FDP και τη σημερινή του
    κατρακύλα, υπο την ηγεσία αυτού του ανεκδιήγητου...μήν πώ!
    Τό τέλος της "λοίμωξης" πλησιάζει, το κόστος της αποθεραπείας
    μπορεί να είναι,όμως, πανάκριβο!

  13. armatistis avatar
    armatistis 22/07/2010 15:19:31

    Έίδα πριν λίγο το ΓΑΠ, να καταθέτει στεφάνι στο μουσείο του Ολοκαυτώμτος, στο Ισραήλ.
    Φορούσε στι κεφάλι το γνωστό καπελάκι των Εβραίων.

    Ερώτηση:
    Έπιβάλεται σε όποιο επισκέπτεται το μουσείο να φορά το καπελάκι;
    Το καπελάκι, δεν το φορούν μόνο οι θρησκευόμενοι Εβραίοι;
    Το καπελάκι, δεν είναι διακριτικό των Εβραίων;
    Μήπως είναι ένα θέμα αβρότητος των επισκεπτών και τίποτε περισσότερο;
    Τελικά τι θέλει να μας πει ο ποιητής;;

    Όποιος γνωρίζει, ας με διαφωτίσει....

    • ataktos avatar
      ataktos @ armatistis 22/07/2010 15:23:11

      αφού τόσο φτηνά ..δέχτηκαν οι νοικοκύρηδες ..το συγνώμη του εγγονού ..εμάς δεν μας πέφτει ο λόγος

    • klausevitz avatar
      klausevitz @ armatistis 22/07/2010 15:39:47

      Το καπελλάκι το φόρεσε και ο Fini, διάδοχος του Αlmirante.
      Απλώς, κάποιοι το φορούν...αναγκαστικά και κάποιοι...μετά χαράς!
      Τοποθετείστε τον ΓΑΠ στην οικεία θέση...δεν είναι δά και δύσκολο!

      Υ.Γ Ο Ανδρέας Παπανδρέου ούτε πήγε, ούτε θα το φόραγε ποτέ,
      believe it or not!

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ armatistis 22/07/2010 16:41:20

      Αγαπητέ αρματιστή

      Ασχετο αλλά ........γιατί "αρματιστής" ; Είσαι δικός μας ;!

    • armatistis avatar
      armatistis @ armatistis 22/07/2010 18:04:04

      Το "άσχετο", το ξέρω. Αλλά το έβαλα την ώρα που το άκουσα. Ήταν "real time" δηλαδή.

      Το "δικός μας", δεν το καταλαβαίνω. Ότι ανήκω στον εαυτό μου, το γνωρίζω. Γίνε πιο σαφής, δεν πειράζει...

      Όσο αφορά τις ερωτήσεις μου, ευχαριστώ τους ataktos και klausevitz που απάντησαν στη σχετικη με το καπελάκι του Γιωργάκη, αλλά και όλους τους άλλους που δεν δεν καταδέκτηκαν να απαντήσουν στις απορίες μου τις σχετικές με τους λόγους που επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι και υπέρογκο πρόστιμο στον Αγγέλου.

      Είναι φανερό ότι, για πολλούς, η δικαιοσύνη είναι κάτι που μοιάζει με λάστιχο, ή με πλαστελίνη.

      Επίσης σχετικά με το "άσχετο", διάβασε λίγο τα 249 σχόλια στην ανάρτηση "Ο κ. Καραμανλής πρέπει να μιλήσει επιτέλους" και εκεί θα δεις για Κούβες, Κάστρο, Κατρίνα ΚΚΕ, κομμουνισμό κλπ. Προσωπικά βεβαίως, πιστεύω ότι η συζήτηση δεν μπορεί να περιορίζεται.

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ armatistis 22/07/2010 18:43:29

        Πως λέμε λαστιχένιος άνθρωπος...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ armatistis 23/07/2010 00:34:15

        πω πω βρε παιδί μου...μια ερώτηση για το ψευδώνυμό σου έκανε ο άνθρωπος, αναγνωρίζοντας πως είναι άσχετη με την κουβέντα - πώς αρπάζεσαι έτσι (εκτός αν δεν θες να απαντήσεις)

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ armatistis 23/07/2010 00:38:11

      σίγουρα δεν επιβάλλεται να φορούν καπελάκι οι επισκέπτες του μουσείου. Τις απορίες θα σου λύσει η επίσκεψη στο επόμενο κράτος, παρατηρώντας αν τιμά παντού την τοπική ενδυμασία.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 23/07/2010 00:39:21

        (απάντηση στον αρματιστή περί καπέλου)

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ armatistis 23/07/2010 14:39:51

      Δυστυχώς, το είχε φορέσει και ο Μητσοτάκης, και το φορά εννοείται με μεγάλη χαρά η Χίλαρι και ο άντρας της...

  14. armatistis avatar
    armatistis 22/07/2010 15:45:20

    Στο ίδιο ως άνω δελτίο της ΝΕΤ

    Ενημέρωση από τη δημοσιογράφο του δικαστικού ρεπορτάζ της ΝΕΤ

    Το στοιχείο που βάρυνε περισσότερο εις βάρος του Αγγέλου, ήταν η κατάθεση του Π. Δούκα.

    Απορίες δικές μου:
    * Γιατί να λέει αλήθεια ο Δούκας;
    * Ακόμη και αν λέγει αλήθεια, η ευθύνη της υπογραφής δεν ήταν του Δούκα;
    * Αν ο Δούκας με την υπογραφή του παρανόμησε και έβλαψε το δημόσιο συμφέρον, ποιος ευθύνεται; Αυτός που με βάση το σύνταγμα ήταν υπεύθυνος και υπέγραψε, ή ο χωρίς συνταγματική ευθύνη "γραφιάς" του Καραμανλή; Και αν είναι έτσι, επιβλήθηκαν αντίστοιχοι, τουλάχιστο, περιορισμοί και πρόστιμα στο Δούκα;
    * Αν με τους περιορισμούς και το πρόστιμο που επέβαλαν στο Δούκα, θέλουν να πιέσουν το Καραμανλή να μιλήσει, αυτό νομιμοποιεί τη διακαιοσύνη να κτυπά το σαμάρι αντι για το γαιδούρι;;;;

    Παρακαλώ διαφωτίστε με, ιδιαίτερα αυτοί που οι ερωτήσεις μου, δεν συμφωνούν με τις δικές τους απόψεις.

  15. anonymos avatar
    anonymos 22/07/2010 16:19:25

    Οσο στριμώχνονται θα επιτίθενται. Δεν τους σώνει κανένας. Ας έρθουν οι 30 το ζήτημα είναι να κάνουν καμμια βόλτα έξω από υπουργεία στον κόσμο, αν τολμήσουν

  16. ataktos avatar
    ataktos 22/07/2010 16:20:43

    καλα τώρα τον ωμό εκβιασμό στον κύριο Ρακιτζη από πλευράς αντιεισαγγελέα Α.Π. ..την λένε .. πρόσκληση

  17. Νασος avatar
    Νασος 22/07/2010 16:26:59

    Νέα από τα Γίαννενα

    Πράγματι πολύς κόσμος παιδιά στην ομιλία Σαμαρά.

    Σήμερα το μεσημέρι τον είδα στον μώλο (σε καφετέρια της λίμνης) λίγο πριν φύγει και του είπα απλά, πρόεδρε όχι στα λάθη του παρελθόντος, προέχει η ενημέρωση του κόσμου - γιατί τα καλόπαιδα του πασοκ το πέρασαν το μήνυμα ότι για όλα φταίει η επάρατος δεξιά, πρέπει να δώσεις βάση να ανατραπεί αυτή η εντύπωση που λυσσαλέα προσπαθεί να καρφώσει στο μυαλό των Ελλήνων η προπαγάνδα του πασοκ.

    Δεν ξέρω τι θα κάνει πάντως μου απάντησε ότι το πιστεύει και το θεωρεί βασική προτεραιότητα.

    Είδωμεν.

  18. Alex avatar
    Alex 22/07/2010 16:57:10

    Η επικοινωνιακη πολιτικη της Ν.Δ ειναι ενα θεμα προς συζητηση εδω και πολλα πολλα χρονια. Τη περιοδο 1997 - 2008 πριν σκασει το θεμα με το Βατοπεδι το επικοινωνιακο αρμα της Ν.Δ ηταν ο ιδιος ο αρχηγος της ομως απο τακτικη και στρατηγικη επικοινωνιακη ηταν μηδεν. Και εξακολουθει να ειναι υπό το μηδεν.Τη 10ετια του 80 η κεντροδεξια ηταν στη γωνια απο τη λαιλαπα του ΠΑΣΟΚ και του Ανδρεα ομως ο κεντροδεξιος τυπος ηταν εκει!! Δυνατος με απηχηση και δυναμισμο..απο το 1990 και μετα και ενω η Ν.Δ ειχε πρωτοστατησει για την απελευθερωση των Ηλεκτρονικων ΜΜΕ η επιροη της εφθινε ακθως μεγαλοκαναλαρχες εγιναν οι εκδοτες του πρασινου δηθεν κεντρωου τυπου.Σημερα δεν υπαρχει ουσιαστικα εντυπο με ισχυ στον ημερισιο τυπο εφημεριδες κατακερματισμενες με χαμηλη κυκλοφορια και ραδιοτηλεοπτικα μεσα που να ειναι εστω και φαινομενικα αντικειμενικα ανυπαρκτα κερασακι στη τουρτα η διαχρονικη επικοινωνιακη καχεκτικοτητα της παραταξης και ιδου τα αποτελεσματα.Συμπληρωνω δε οτι το 1990 που το ΠΑΣΟΚ ηταν στη γωνια υπυηρχε το Κ29 του Κουρη και κρατουσε θερμοπυλες.....

  19. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 22/07/2010 16:58:52

    Ο Σαμαράς δεν πρέπει να πέσει στη παγίδα που έστησαν τύποι σαν τον Ρουσσόπουλο στον Καραμανλή,δηλαδή να μη συγκρουσθεί με το κατεστημένο του ΔΟΛ και του ΜΕGA.Πρέπει σε κάθε προβοκατόρικο δημοσίευμα από τους γνωστούς "αναλυτάδες" να υπάρχει τεκμηριωμένη αλλά σκληρή απάντηση.Αλλά με τύπους σαν τον Παναγιωτόπουλο αυτό δεν πρόκειται να γίνει.Θα αρκούμαστε σε νερόβραστες διαψεύσεις δυστυχώς.

    • Νασος avatar
      Νασος @ Γιώργος Γκ. 26/07/2010 13:42:42

      Δυστυχώς φίλε μου ο αντίπαλος του Σαμαρά δεν είναι φυσικά το Πασοκ και ο ανεκδιήγητος αλλά επικίνδυνος ΓΑΠ !!!

      Ο εχθρός βρίσκεται ( ακόμη) εντός των πυλών κατά την ταπεινή μου άποψη.

      Δεν εννοώ μόνο πρόσωπα αλλά και νοοτροπίες κτλ...........

  20. spiros avatar
    spiros 22/07/2010 16:59:52

    Η προπαγάνδα με αεροστολογία για την τις προτάσεις Σαμαρά χωρίς να αντικρούονται στην βάση της πρότασης και ο χαρακτηρισμός¨"λαικισμός" σε συνδυασμό με τον πόλεμο που αποτόλμησε να αναγγείλει οικονομική διέξοδο δεν προκαλούν ΔΟΛιες επιθέσεις αλλά προπαγάνδα υπέρ του ΣΑμαρά . Δείχει φόβο και ανυπαρξία επιχειρημάτων. Από αυτά και αυτά το ΒΗΜΑ έπεσε χαμηλά. Δεν μπορεί ένας Καρακούσης να ανατρέψη την παγιωμένη αντίληψη ότι το μνημόνιο πρέπει να ανατραπεί. Αφήστε τους χαμελαίοντες να εκδηλώνονται.

  21. tzager avatar
    tzager 22/07/2010 17:14:23

    Άντε πάλι τα παπαγαλάκια... Αυτά τα πράσινα κακοήθη παπαγαλάκια που διασπείρουν συκοφαντιές και ψεύδη στην πολιτική πιάτσα...

    θα ήθελα πολύ να ήξερα γιατί πάντα κάθε κόμμα εξουσίας (κατά κύριο λόγο) που βλέπει τη δυναμική του στην κοινωνία να εξασθενεί κατηγορεί τα ΜΜΕ για πολεμική στις θέσεις του και για μεροληψία υπέρ του αντίπαλου δέους (πολεμικά άρθρα συγκεκριμένων-στοχοποιημένων δημοσιογράφων, σικέ και παραπλανητικές δημοσκοπήσεις, στημένα talk shows κτλπ κτλπ).

    Είναι μία αναχρονιστική λογική που διέπει τη συμπεριφορά των κομμάτων εξουσίας τα τελευταία 20 χρόνια. Kαι είναι καιρός να λήξει γιατί καμία απήχηση δεν έχει στους σκεπτόμενους και κριτικούς πολίτες. Ίσα ίσα προκαλεί λύπη και θυμηδία.

    Και πάλι ο θυμόσοφος λαός έχει δίκιο λέγοντας: "Δεν είναι στραβός ο γυαλός. Εμείς στραβά αρμενίζουμε"...

  22. pikras avatar
    pikras 22/07/2010 17:23:34

    Η ΝΔ πρέπει να προκαλέσει το ενδιαφέρον των πολιτών, να κάνει ελκυστικό και κατανοητό το λόγο της και τις προτάσεις της.

    Το παιχνίδι χάθηκε όταν η επικοινωνιακή λαίλαπα του ΠΑΣΟΚ και των ΜΜΕ πέρασαν στον κόσμο ότι για όλα φταίει ο ΚΚ και η διακυβέρνηση της ΝΔ.

    Με βάση αυτό δικαιώθηκαν όλες οι επιλογές του ΓΑΠ και εξαφανίστηκαν τα αντανακλαστικά όλων των Ελλήνων.

    Πολύ δύσκολο είναι τώρα, ή μάλλον θέλει προσπάθεια μεγαλύτερη για να πείσεις για να περάσεις τις ρεαλιστικές θέσεις σου και τις προτάσεις σου.

    Η ΝΔ σήμερα κάνει ουσιαστική πολιτική με υπέυθυνες προτάσεις και το ΠΑΣΟΚ με την μαύρη προπαγάνδα έχει προκαλέσει μπλακάουτ στην λογική και λοβοτομή στον κάθε πολίτη.

    Τι 'επρεπε να κάνει το επιτελείο της ΝΔ?????

    1.Να παρουσιάσει τις προτάσεις της για την έξοδο από την κρίση ....την ημέρα συζήτησης του ασφαλιστικού!

    2.Να χρησιμοποιήσει καταληπτούς οικονομικούς όρους όπως πχ κυκλικό έλλειμα , ενάρετος κύκλος κα

  23. SAM avatar
    SAM 22/07/2010 17:46:16

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/

    φριξτε

    • SAM avatar
      SAM @ SAM 22/07/2010 21:24:54

      ΔΕΙΤΕ ΤΟ......ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ SAM 22/07/2010 21:43:52

      ΑΙΣΧΟΣ!!!!οποιος θελει ας το στειλει σε οσους περισσοτερους γινεται,πρεπει να το δει ο κοσμος,να μαθευτει!!!

  24. ΣΤΡΑΤΟΣ avatar
    ΣΤΡΑΤΟΣ 22/07/2010 19:13:36

    Ουδεμία αντίρρηση σ΄ όσα λέει ο κ. Σαμαράς, τον οποίον παρεπιπτόντως ψήφισα όχι μόνο τον Νοέμβριο του 2009 αλλά και το φθινόπωρο του 1993. Το θέμα είναι άλλο κι αυτό περιμένουμε. Τι προτείνει στην ουσία και πέρα από θεωρίες και ωραίες προτάσεις...

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/07/2010 21:18:45

    ΣΟΝ ΠΕΝ,
    Θέλεις τώρα να το σχολιάσω αυτό;

  26. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 22/07/2010 21:18:47

    "Πρόκειται βέβαια για αισχρό ψέμα, καθώς η εξαιρετικά υπεύθυνη τοποθέτηση του Αντώνη Σαμαρά δεν κηρύττει την άμεση και «δυναμική» απεμπλοκή από το Μνημόνιο"

    Δηλαδίς, τι εννοείς Επώνυμε; Θα ανέβει στην εξουσία ο Σαμαράς, θα κατακεραυνώνει το Μηνμόνιο αλλά θα πέρνει, παράλληλα, τις δόσεις με τα λεφτά από το ΔΝΤ και την ΕΕ;

    Αυτά είναι αντιφάσεις... το πρόβλημα, ειδικά στην οικονομία, είναι οι, δήθεν μου και, "σοσιαλιστικοί", ψευτό-αριστερίζοντες μύθοι που έχουν χαλάσει το μυαλό των Ελλήνων τόσες δεκαετίες τώρα.

    Και η ρητορική του Σαμαρά δεν βοηθάει καθόλου στην απεμπλοκή και στην είσοδο φρέσκων ιδεών, τουλάχιστον στον οικονομικό τομέα.

    Άποψη μου τουλάχιστον...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Μαλτέζος 23/07/2010 13:37:37

      Μα δεν είναι φρέσκιες ιδέες όσα είπε ο Σαμαράς;

      Και μόνο ο διαχωρισμός του ελλείμματος σε κυκλικο και διαρθρωτικό, κάτι γνωστό στην οικονομική θεωρία, αλλά τελείως απόν από το δημόσιο λόγο, είναι μεγάλη καινοτομία.

      Με αυτό, μπορούμε να μιλήσουμε με τελείως διαφορετικούς πολιτικούς όρους για τα οικονομικά μας προβλήματα.

      Όταν βγει ο Σαμαράς στην εξουσία, δεν θα υπάρχει λόγος να κατακεραυνώνει το μνημόνιο. Δεν θα πρέπει κιόλας. Απλώς θα πρέπει να εφαρμόσει την πολιτική εξόδου από το μνημόνιο.

      Άλλωστε, και ο μηχανισμός στήριξης έχει ΣΑΦΗ στόχο την προσωρινότητά του και επιδιώκει τη συντομότερη δυνατή επάνοδο του κράτους μέλους στις αγορές για χρηματοδότηση. Δηλαδή, δεν θα κάνει κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι η ίδια η στόχευση του μηχανισμού στήριξης.

      Οπότε, δεν συνιστά αντίφαση, συνιστά το αυτονόητο που θα έπρεπε να επιδιώξει η χώρα.

      Σήμερα, η χώρα μένει ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ στο μνημόνιο, επειδή αυτό θέλει η κυβέρνησή της, για όποιους λόγους και αν συμβαίνει αυτό.

      Αν αύριο μια κυβέρνηση θελήσει να φύγουμε, αυτό θα γίνει πολύ πιο εύκολα από ότι νομίζουμε.

      • jj avatar
        jj @ Επώνυμος 23/07/2010 13:43:20

        Εαν είναι να μιλήσουμε με πολιτικούς όρους για τα οικονομικά μας προβλήματα θα συνεχίσουμε να βυθιζόμαστε στο βούρκο. Τέρμα πια οι πολιτικοί όροι για ... το οτιδήποτε ... να μιλήσουμε για την οικονομία με οικονομικούς όρους, για τις ΔΕΚΟ και τους δημόσιους υποαλλήλους με επιχειρήματικούς όρους κ.ο.κ. Ολοι οι αυτοί οι πολιτικοί όροι θυμίζουν πολιτική κάλυψη !

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 13:50:33

        Εννοώ το ίδιο με σένα, εννοώ δηλαδή να γίνουν όλα αυτά κοινή συνείδηση στον κόσμο. Να το πάρουμε απόφαση ως σύνολο προς το πού πρέπει να πορευτούμε. Δεν γίνεται να πας με το "αποφασίζομεν και διατάσσομεν". Ο κόσμος θέλει να πειστεί από μέσα του για το τι πρέπει να γίνει και αυτό θα συμβεί αν μιλήσεις για την (δεδομένη) οικονομική πραγματικότητα με όρους πολιτικούς, όχι να χρησιμοποιήσεις πολιτική ρητορική για να εξαπατήσεις σε σχέση με τα οικονομικά, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.

      • jj avatar
        jj @ Επώνυμος 23/07/2010 13:54:11

        Πολλές προσδοκίες έχεις από τον Σαμαρά ! εγώ δεν τον έχω ακόμη ακούσει να μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας ...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 13:56:42

        Τι σε κάνει να το λες αυτό;

      • jj avatar
        jj @ Επώνυμος 23/07/2010 13:59:25

        Ποιό από τα δύο ;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 14:00:14

        Το "δεν τον έχω ακούσει ακόμη να μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας".

      • jj avatar
        jj @ Επώνυμος 23/07/2010 14:07:06

        Η γλώσσα της αλήθειας είναι
        1. το να μήν παίζεις ένα παιχνίδι διπλωματικό αλλά ένα παιχνίδι με τον ευατό σου.
        2. το να μην έχεις άλλο κίνητρο παρά μόνο την αλήθεια
        3. το να μην πιστεύεις σε πολιτικές συμμαχίες
        4. το να λές ότι ξέρεις
        κ.α.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 14:09:43

        Ομολογώ ότι δεν σε καταλαβαίνω, μιλάς με γρίφους. Αν γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος...

      • jj avatar
        jj @ Επώνυμος 23/07/2010 14:40:22

        Εγώ δεν θέλω να ακούσω ότι ... το μνημόνιο δεν παρέχει ευελιξία στην κυβέρνηση να μειώσει τους φόρους για να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα και κουραφέξαλα ... αυτά είναι εκτιμήσεις και υποθέσεις ... εγώ θέλω να ακούσω

        1. Θα απολυθούν το 50% των δημοσίων υπαλλήλων με ταυτόχρονη αναδιάρθρωση οργανισμών γιατί εκεί πάνε οι φόροι μας.

        2. Θα δικαστούν από τα κανονικά δικαστήρια και όχι από ειδικά και κουραφέξαλα όλες οι υποθέσεις παρανομίας που έχουν γίνει οποτεδήποτε στην Ελλάδα είτε έχουν παραγραφεί είτε όχι σε σχέση με πολιτικούς.

        3. Θα γίνει έλεγχος σε όλους τους πολίτες με διασταύρωση στοιχείων για το εάν έχουν παράνομα πλουτίσει και σε περίπτωση που είναι δημόσιοι θα χάνουν τη δουλειά τους, τις συντάξεις τους, θα δημεύεται η περιουσία τους ώστε να καλυφτεί το ποσό ζημίας του δημοσίου σύν τους τόκους σύν τα έξοδα της έρευνας και του δικαστηρίου.

        4. Κατάργηση όλων των νόμων προστασίας υπουργών βουλευτών κ.τ.λ. καθώς ειδικών δικαστηρίων κ.τ.λ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 14:45:52

        Άλλα αντ' άλλων λες jj, δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα άλματα τις συλλογιστικής σου.

      • jj avatar
        jj @ Επώνυμος 23/07/2010 14:50:24

        Να στο πώ διαφορετικά : Η χώρα χρειάζεται αποκατάσταση της ηθικής της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης, αυτά φέρνουν οικονομική ανάπτυξη ... και ο εν λόγω κύριος δεν έχει πεί τίποτε για αυτά !

  27. undercover gpr avatar
    undercover gpr 23/07/2010 14:39:09

    Επώνυμε το κυκλικό και το διαρθρωτικό έλλειμα το γνωρίζουμε όλοι αιώνες τώρα , το ότι εσύ κι ο πολύς κόσμος δεν το γνώριζαν δεν σημαίνει ότι είναι καινοτομία και φρέσκια ιδέα.Έλεος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ undercover gpr 23/07/2010 14:44:27

      Είπα εγώ ότι δεν το γνώριζα; Είχες μιλήσει παλιότερα εσύ για αυτά τα πράγματα; Το αυτονόητο δεν είναι αυτονόητο και ευτυχώς που βρέθηκε ο Αντώνης και κάποια πράγματα γίνονται ξανά αυτονόητα. Επί 40 χρόνια το "αυτονόητο" να μη δεχόμαστε ομόσπονδο κρατίδιο με το όνομα "Μακεδονία" βορείως της Μακεδονίας δεν ήταν καθόλου αυτονόητο. Έπρεπε να γίνει ο Σαμαράς υπουργός εξωτερικών για να ξαναγίνει αυτονόητο, και πάλι πόσο το πολέμησαν και το πολεμούν! Και τώρα με το κυκλικό και το διαρθρωτικό έλλειμμα, δεν ξέρω να ειπώθηκαν αυτά τα πράγματα δημόσια ποτέ, ούτε στον οικονομικό τύπο τα έχω δει ποτέ γραμμένα.

      Αυτά όλα ήρθαν τώρα στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΟ. Αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά και τη σημασία τους, και λες πράγματα απλώς για να δείξεις πόσο καλά τα ξέρεις εσύ τα πράγματα και πόσο άσχημα τα ξέρουν οι άλλοι, τι να σου πω. Ο καθένας μας έχει συγκεκριμένες ψυχολογικές ανάγκες ανάδειξης του εγώ του.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Επώνυμος 23/07/2010 14:47:00

        φρέσκια ιδέα είπες , κολοκύθια καλαβρέζικα σου λέω εγώ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 14:50:14

        Αααα, αν εσύ θέλεις συγγραφή διδακτορικού που να σου βρει καινοτομίες και φρέσκιες ιδέες, πήγαινε γράψε λέω εγώ εσύ κανένα που το παίζεις και τόσο έξυπνος.

        Το να αναζητήσουμε λύσεις και εργαλεία μελέτης από την υπάρχουσα γνώση δεν σημαίνει ότι κάτι είναι "μπαγιάτικο". Είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που άκουσα να λέγονται καινούργια πράγματα στο δημόσιο λόγο για την οικονομία. Όλο τα ίδια και τα ίδια.

        Πήγαινε γράψε λοιπόν κανένα διδακτορικό στο οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας να βρεις καινούργια πράγματα που δεν ειπώθηκαν "αιώνες πριν" και όταν βρεις κάτι πραγματικά καινούργιο εσύ από μόνος σου, έλα και τα ξαναλέμε.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Επώνυμος 23/07/2010 14:51:49

        "Ουδέν καινόν υπό τον ήλιον".
        Ηράκλειτος (;)

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Επώνυμος 23/07/2010 15:03:58

        Ρε Επώνυμε , μέσα στο κατακαλόκαιρο κι έχεις όρεξη για καυγάδες βρε παιδάκι μου? Είπα την άποψή μου.Άμα δε σ'αρέσει φάε ένα παγωτό να δροσιστείς κι άσε τις αγριάδες.

        Ξαναλέω το ότι ΕΣΥ τα άκουσες για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια αυτά είναι αποκλειστικά δικό ΣΟΥ πρόβλημα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 15:06:34

        Το χαβά σου. Ούτε που κατάλαβες τι σου είπα. Όπως νομίζεις. Χρειάζεσαι ρόλο και καταξίωση, είναι φανερό αυτό.

      • antiathlitikos avatar
        antiathlitikos @ Επώνυμος 23/07/2010 15:06:58

        Προσοχή strange, γιατί ο επώνυμος μπορεί να σου κατεβάσει κι άλλον Εκκλησιαστή ... Ο Ηράκλειτος δε θα μπορούσε ποτέ να έχει πει τέτοιο πράγμα ...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Επώνυμος 23/07/2010 15:10:49

        Εξ`ού και το ερωτηματικό.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Επώνυμος 23/07/2010 15:15:42

        Ρόλο και καταξίωση?

        Δεν είμαι εγώ , αγαπητέ, αυτός που νομίζει ότι ασκεί πολιτική και επηρεάζει την ατζέντα της χώρας μέσω του σχολιασμόυ του στο αντί..

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 15:17:13

        Γιατί, υπάρχει κάποιος που να πιστεύει συγκεκριμένα αυτό;

  28. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 26/07/2010 11:19:14

    Το καθεστωτικό MEGA και όλοι οι σε payroll ευρισκόμενοι τύποι αλά Καρακούση, του δολίου ΔΟΛ, έχουν χάσει κάθε πρόσχημα και σοβαρότητα. Όλοι του "Συστήματος" εναντίον του Αντώνη Σαμαρά. Βλέπουν εφιάλτες μπροστά τους. Βλέπουν υη δυνατότητα συνέχισης της ρεμούλας των να εξαφανίζεται. Βλέπουν τα σχέδιά τους για αφελληνισμό να γκρεμίζονται. Το μνημόνιο αποτελεί ταφόπλακα για κάθε αξιοπρεπή Έλληνα. Και όλοι οι Έλληνες πρέπει να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους. Όλοι μας συνειδητοποιούμε καθημερινά οτι το ακατάσχετο ψεύδος δεν οδηγεί πουθενά, παρά μόνο στην παρακμή και μιζέρια. Ήρθε η ώρα να τελειώνομε με την επικρατούσα πολιτική κατάσταση. Οι θέσεις του Αντώνη Σαμαρά για την έξοδο από το μνημόνιο πρέπει να γίνουν πυρσός που θα φωτίζει κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Και ο Αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας δεν μπορεί μόνος του, στην κυριολεξία, να τραβάει το κουπί. Το κόμμα, όπως τώρα εμφανίζεται, δεν έχει ζωντανά κύταρα να σπρώξουν μπροστά. Είναι ανήθικο ο Σαμαράς να κουβαλάει τους περισσότερους στην πλάτη του. Και οι τελευταίοι να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου ή να τον πολεμούν κρυφά και δόλια, σαν τους πουλημένους κονδυλοφόρους του ΔΟΛ, του MEGA και του Χατζηνικολάου. Ντροπή. Η Νέα Δημοκρατία μόνο με ρήξεις θα προχωρήσει. Ο Αρχηγός είναι απόλυτα συνειδητοποιημένος οτι το φώς στο γκρίζο τούνελ θα γίνει λαμπερό με ριζικές ρήξεις. Μην έχει κανένας αυταπάτες. Η διαδικασία της αναδιάρθρωσης της Νέας Δημοκρατίας βρίσκεται σε εξέλιξη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.