#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/06/2011 11:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΔΕΗ: το πρώτο θύμα της οικονομικής υποδούλωσης της Πατρίδας μας



Η μόλις (21/6/2011) λαβούσα ψήφο εμπιστοσύνης αναδομημένη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζεται, με αξιοζήλευτη προθυμία, να ψηφίσει το λεγόμενο και «μεσοπρόθεσμον»  πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων (εκποιήσεων) της περιουσίας του Ελληνικού

Λαού, πάντοτε σύμφωνα με τις οδηγίες και τις επιταγές των δανειστών μας και του συνδίκου πτωχεύσεως της Πατρίδος μας , του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ΑΕ (παγκοίνως γνωστή ως ΔΕΗ) πρόκειται - σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις - να αποτελέσει το πρώτο (και μεγαλύτερο) θύμα της προωθούμενης λεηλασίας της Πατρίδας μας. Αν η ΔΕΗ απωλεσθεί γιά την Ελλάδα , το ξεπούλημα των υπολοίπων ΔΕΚΟ ,που θα ακολουθήσει ευθύς αμέσως,θα είναι πιά θέμα απλών διαδικασιών τύπου fast track !

Η εκποίηση της ΔΕΗ , δηλαδή η απώλεια του κρατικού ελέγχου που διασφαλίζει η κατοχή του 51% των μετοχών της από το Ελληνικό κράτος , θα είναι καταστροφική για την Πατρίδα μας και τον Λαό της. Είναι βέβαιον ότι , αν – ό μη γένοιτο- αυτή συμβεί , η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος για το ελληνικό νοικοκυριό θα διπλασιασθεί μέσα σε λίγα χρόνια. Στην Γερμανία, η απελευθέρωση της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, αύξησε την μέση τιμή για το γερμανικό νοικοκυριό κατά 132% μέσα σε μόλις 10 χρόνια…

Στην Ελλάδα θα συμβεί και κάτι άλλο, ακόμη πιο εφιαλτικό : η νέα ιδιοκτήτρια της ΔΕΗ (ξένη πολυεθνική) , θα μπορεί να ελέγχει και να καθορίζει αποφασιστικά με την «κατάλληλη» τιμολογιακή της πολιτική , την όποιαν ΑΝΑΠΤΥΞΗ βαυκαλιζόμαστε ότι θα επιτύχουμε το … 2020 ή το 2030 , αφού, ως γνωστόν, χωρίς ανταγωνιστική τιμή ηλεκτρικού ρεύματος , καμία βιομηχανία δεν μπορεί να λειτουργήσει…

Δεν πρέπει λοιπόν , σε καμία περίπτωση , να δεχθούμε ή να επιτρέψουμε την εκποίηση της ΔΕΗ στα διεθνή καρτέλ και μάλιστα σε εξευτελιστική τιμή.

Η ΔΕΗ είχε ,τα τελευταία χρόνια, αξιοσημείωτα κέρδη , διαθέτει δε ιδιόκτητα λιγνιτωρυχεία δυναμικότητος εκατοντάδων εκατομμυρίων τόνων καυσίμου λιγνίτου, που μπορούν να μας εξασφαλίσουν ενεργειακή επάρκεια για τουλάχιστον 40 χρόνια από σήμερα. Ομιλώ φυσικά για τα ήδη γνωστά , τεχνικώς και οικονομικώς απολήψιμα κοιτάσματα του ορυκτού. Αναμφιβόλως υπάρχουν και άλλα που μέλλει να αποκαλυφθούν. Η καύση του λιγνίτου παράγει σήμερα το 50% περίπου της καταναλισκομένης ηλεκτρικής ενεργείας στην Ελλάδα ! Υπάρχουν λοιπόν και στρατηγικοί λόγοι που μας υποχρεώνουν να αγωνισθούμε για την προστασία της Πατρίδας μας από την λεηλασία των Καρτέλ.

Υπάρχει σωρεία άλλων λόγων που μας επιβάλλει να εμποδίσουμε τις Δυνάμεις εκείνες , τους διεθνείς τοκογλύφους και το ΔΝΤ , που με κάθε τρόπο προσπαθούν να μας υποχρεώσουν να δεχθούμε την λεηλασία της δημόσιας περιουσίας μας  υπαγορεύοντας στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ένα ευρύτατο και πρωτοφανές πρόγραμμα «ιδιωτικοποιήσεων» (εκποιήσεων), το οποίο συμπεριλαμβάνει ΟΛΕΣ

τις κερδοφόρες, κοινωφελείς και μη επιχειρήσεις , καθώς επίσης τεράστιες εκτάσεις γής, άδειες εκμετάλλευσης κερδοφόρων υπηρεσιών , δικαιώματα ΥΠΕΔΑΦΟΥΣ  και πολλά άλλα , έναν κυριολεκτικά τρομακτικό «Πίνακα Ξεπουλήματος» , ο οποίος

συνοδεύει το «μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα Υποτέλειας και Κατοχής της Πατρίδας μας , που κατέθεσε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για ψήφιση.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση της ΔΕΗ , η κυβέρνηση μπορεί να εισπράξει μεν ποσόν 1,2 έως 1,3 δις ευρώ από την πώληση του ποσοστού του Ελληνικού Δημοσίου, θα χάσει όμως μερίσματα ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως (σε περυσινές τιμές) , ενώ η ξένη πολυεθνική που θα την αγοράσει θα πληρώνει αφ΄ενός μεν ολιγότερους φόρους (με την γνωστή μέθοδο της φοροαποφυγής μέσω off-shore εταιριών), αφ΄ετέρου δε θα μειώσει δραστικά το προσωπικό της , επιβαρύνοντας τα Ελληνικά Δημόσια Ταμεία με 70 -100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως ! Συνεπώς η συνολική ετήσια ζημία της Πατρίδας μας θα είναι της τάξεως των 350 εκατομμυρίων ευρώ , του όποιου εσόδου πώλησης (εκποίησης) εξανεμιζομένου μέσα σε 3 χρόνια !

Ταυτόχρονα , οι Έλληνες Πολίτες θα αναγκαζόντουσαν να επιβαρυνθούν στο μέλλον με υψηλότερους φόρους για να καλύψουν τα απωλεσθέντα έσοδα της ΔΕΗ, παράλληλα με την αδυναμία εθνικής ανάπτυξης της Οικονομίας μας , λόγω έλλειψης δικών μας  επιχειρήσεων (γεγονότος που θα επιβάρυνε ακόμη πιο πολύ την ήδη δυσμενή σχέση Χρέους προς ΑΕΠ).

Η Πατρίδα μας δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο σήμερα να ιδιωτικοποιήσει (ξεπουλήσει) την δημόσια περιουσία της , ούτε οικονομικό, ούτε εθνικό, ούτε στρατηγικό. Το «μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα που με υποτακτικό ζήλο προωθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην Βουλή θα μας οδηγήσει αναπόφευκτα ,κατ΄αρχήν στην ελεγχόμενη χρεωκοπία και εν συνεχεία στην απόλυτη υποδούλωση μίας λεηλατημένης και εξαθλιωμένης Χώρας, που θα την προσφέρουμε βορά-θυσία στους δανειστές και διεθνείς τοκογλύφους μας, σημερινούς “φίλους” και συνομιλητές μας….

Θα πρέπει όλοι εμείς που συγκροτούμε τον σκληρό πυρήνα των εθνικών και πατριωτικών δυνάμεων της Πατρίδος μας να αγωνισθούμε σκληρά με κάθε τρόπο ,για να ματαιώσουμε την καταστροφή της !

Μιχάλης Σ. Βάρδας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 23/06/2011 11:44:10

    Ξεκαθαρα λογια.
    Ποια ειναι η θεση της ΝΔ για το ιδιοκτησιακο καθεστως της ΔΕΗ?
    Τι θα γινει με τους συνδικαλιστες?

    Γιατι ειναι αντιφατικα αυτα που ακουω απο τις ειδησεις. Ημαστε υπερ η κατα της πωλησης της ΔΕΗ?
    Αν δεν την πουλησουμε εχουμε δυνατοτητες να την εξυγιανουμε?

    • μετρό-στάση γουδί avatar
      μετρό-στάση γουδί @ man8os 23/06/2011 11:48:45

      την ξέρεις την απάντηση

    • louis avatar
      louis @ man8os 23/06/2011 12:30:59

      Μan8os

      Δουλεμα ψιλο γαζί!
      Πουλαει τον ΟΤΕ ο Σημίτης κι ο Κωστάκης και μετά τα εξαπτερυγα τους οδύρονται για την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας.
      Δεν είναι απλά ξεφτίλες, είναι broker.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ man8os 23/06/2011 12:39:20

      Εχει απαντησει ο Σαμαρας στο Ζαππειο.Τα εργοστασια θα πουληθουν και θα μεινει κρατικο το δικτυο διανομης.
      Δεν θελει παντως το σχεδιο του ΠΑΣΟΚ να πουλησει το 17% ως εχει.Θελει σπασιμο της ΔΕΗ και πωληση καποιων τμηματων εξ ολοκληρου.

  2. koinos_nous avatar
    koinos_nous 23/06/2011 11:52:02

    Δεν πρεπει να πουληθει η ΔΕΗ, αλλα θα πρεπει να κοπουν τα προνομια των ΔΕΗτζηδων και να αμοιβονται και αυτοι με το μισθολογιο του υπολοιπου δημοσιου τομεα.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ koinos_nous 23/06/2011 12:57:14

      Σωστός...

  3. xreos avatar
    xreos 23/06/2011 11:53:54

    H Δεη πουλαει φτηνοτερο ρευμα σε συγκριση με αλλες χωρες της ευρωπης οχι γιατι ειναι κρατικη Αλλα γιατι εχει λιγνιτη, που αλλες χωρες δεν διαθετουν,και χρησιμοποιουν μονο ακριβο πετρελαιο.
    Ο ιδιωτης θελει να κερδιση ,δεν ειναι ανθελληνας συνωμοτης,που θα επιδιωξει να κλειση ολες τις βιομηχανιες, που θα πουληση ρευμα τοτε?
    Πισω απο την τρομοκρατια του αρθρου,οτι κινδυνευει η πατριδα και θα καταστραφουμε εαν πουληθει η δεη,κρυβεται το "πατριωτικο πελατιακο κρατος",τα συμφεροντα των προμηθευτων της δεη, οι μιζες των συνδικαλιστων,κτλ κτλ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΙΑ, με αυτες τις αποψεις φτασαμε εως εδω.

    • ΗΡΩΝ avatar
      ΗΡΩΝ @ xreos 24/06/2011 07:17:52

      Η Γερμανία δεν έχει λιγνίτη; Μήπως έχει και λιθάνθρακα επί πλέον; Ο λιγνίτης είναι δωρεάν; Οι λιγνιτορύχοι δεν πληρώνονται; Οι ταινιόδρομοι (κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα) και οι καδοφόροι εκσκαφείς δεν αγοράζονται; Ολα αυτά τα μηχανήματα δεν χρειάζονται ρεύμα για να κινηθούν; (Εχω ακούσει ότι καταναλώνουν περί το 8%-10% της ηλεκτροπαραγωγής). Και τέλος πάντων αφού τα πράγματα είναι τόσο ρόδινα γιατί κανείς ιδιώτης δεν προχωρά σε κατασκευή θερμοηλεκτρικού με λιγνίτη (έχουν το δικαίωμα εδώ και χρόνια όπως και στην εξόρυξη) αλλά προτιμούν μονάδες φυσικού αερίου με πανάκριβο καύσιμο; Η απάντηση όπως καταλαβαίνεις είναι το κεφάλαιο που πρέπει να επενδυθεί και ο χρόνος απόσβεσης του. Προτιμούν να περιμένουν να αγοράσουν την ΔΕΗ στο 10% της πραγματικής της αξίας παρά να επενδύσουν 1,2 δις για μια λιγνιτική μονάδα (συν το κόστος εξόρυξης). Οσο για την ΝΔ, η θέση της για την πώληση των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής που αναφέρει στο πρόγραμμα της, φέρνει συνειρμούς αντίστοιχους με αυτούς για τον GAP. Είναι ηλίθιοι ή προδότες; Και τέλος για τους συνδικαλιστές που αναφέρεις σαν επιχείρημα, εσύ όταν έχεις πονόδοντο αφαιρείς το δόντι ή κόβεις το κεφάλι σου;

  4. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 23/06/2011 11:54:00

    Μήπως πρέπει να ξεκινήσει κάποιος έναν Ανένδοτο για την ΔΕΗ;
    Ή ισχύει το "όλο λάδι-λάδι και από τηγανίτες τίποτα" ;
    Τουτέστιν : όχι μόνο λόγια...

  5. paraliaslaz avatar
    paraliaslaz 23/06/2011 11:54:29

    ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ! ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ http://www.thepressproject.gr/external.php?link=http://bit.ly/lSAX9r&id=5072
    Ιστορική αναδρομή της πολιτικής ξεπουλήματος του ΔΝΤ...

  6. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 23/06/2011 11:59:17

    Βάσει των στοιχείων της Eurostat, στην Ευρώπη των 27 ο μέσος όρος χρέωσης του ηλεκτρικού ρεύματος για τα νοικοκυριά το 2010 ανερχόταν σε 0.1223 ευρώ ανά κιλοβατώρα, ενώ στην Ελλάδα μετά και την περυσινή μεγάλη αυξηση, στα 0.0975 ευρώ δηλαδή 20% φθηνότερα.

    Για πιο ακριβώς λόγο λοιπόν πουλιεται η κερδοφόρα ΔΕΗ;

  7. ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ avatar
    ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ 23/06/2011 11:59:40

    Δεν είναι αλήθεια ότι είναι το πρώτο θύμα. Ο ΟΤΕ με παρουσία στα βαλκάνια ήδη έχει δοθεί για ένα κομμάτι ψωμί. Για τη ΔΕΗ ίσως πάρουμε κουλούρι. Ολοστρόγγυλο.
    http://proslalia.blogspot.com/2011/06/blog-post_2863.html

  8. xreos avatar
    xreos 23/06/2011 12:04:48

    ενας λογος που αξιζει να αγωνιστουμε για να μην παει η δεη σε "ξενα χερια",ειναι να την κρατησουμε για να την "φανε" οι ντοπιοι πατριωτες ,μπομπολας ,κοπελουζος μυτιληναιος,που θα μας πουλανε το ρευμα σε διπλασια "πατριωτικη" τιμη ,σε σχεση με μια ξενη σοβαρη εταιρια.
    Τα ειδαμε αυτα με τους δρομους που ειναι σε ελληνικα χερια και τα πληρωνουμε δεκαπλασια απο οτι θα τα πληρωναμε εαν τα κατασκευαζαν ξενοι.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ xreos 23/06/2011 13:17:39

      Xreos, έχεις δίκιο για την ηθική των Ελλήνων μεγαλοκαρχαριών. Σε σχέση με το προηγούμενο σχόλιο σου, καλό είναι να λάβεις υπόψη σου ότι, υπάρχει κίνδυνος και από το εξωτερικό, δεν είναι εθνικιστικές κορώνες. Οι εκτάσεις λιγνίτη που είναι στα σύνορα, οι μονάδες παραγωγής που είναι στα σύνορα (υπόψη, η ΒΔ Ελλάδα έχει κι από τα δύο) το δίκτυο διανομής σε ευαίσθητες περιοχές με ήδη εκεί την παρουσία τουρκικών τραπεζών, όλα αυτά αν εκχωρηθούν σε εταιρίες σκοπιανών, τούρκικων και άλλων συμφερόντων, αλλάζουν άρδην το σκηνικό. Τα κεφάλαια δε λείπουν, ούτε οι πρόθυμοι με εταιρίες προμετωπίδες.

  9. of8almos avatar
    of8almos 23/06/2011 12:06:23

    Κατάργηση της μονιμότητας στο Δημόσιο απόλυση όσων πληρώνονται κάπου στην Στουρνάρη και δεν δουλεύουν ποτέ.
    Το κράτος δεν πληρώνει; αν δεν πληρώσει αυτούς που τρώνε και δεν δουλεύουν θα έχει μαζί του τον λαό και όποιες απεργιακές κινητοποιήσεις θα είναι καταδικασμένες, σε συνδυασμό πάντα με τον έλεγχο της ΔΕΗ από το κράτος και σε καμία περίπτωση οποιαδήποτε είδους ξεπούλημα.
    Φως και νερό είναι αγαθά της Ελλάδας και δεν πωλούνται. Ας πουλήσουν ότι άλλο θέλουν ακόμα και ΟΠΑΠ που από ότι βγαίνει και με αποδείξεις είναι οργανισμός ξεπλύματος χρήματος από στημένα παιχνίδια.
    Ρεύμα-Νερό δεν πωλούνται. Όσοι τρώνε όμως από το ρεύμα και το νερό θα πάνε σπίτια τους.
    Όποιο κόμμα πει αυτό το σύνθημα θα πάρει πάνω από 45% για πολλά χρόνια...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ of8almos 23/06/2011 13:01:23

      Ενεργοί κομματικά ειναι κυρίως οι συνδικαλισμένοι...απεχουμε πολυ απο το να εκλέγονται κόμματα από ακομμάτιστους πολίτες..

  10. Yannis avatar
    Yannis 23/06/2011 12:12:19

    Εκτος απο τα φοβικα και τρομοκρατικα κειμενα που εμφανιζονται με μισες αληθειες και αμφιβολΑ και σιγουρα αμφιβολου προελευσης στοιχεια, ας μας αναφερει ο κ. Βαρδας παραδειγματα και απο άλλες Ευρωπαϊκες χωρες που ανοιξαν αυτο το κρατικο μονοπωλειο, Ας μας πει π.χ. τι εγινε στο Βελγιο. Ας μας πει ποσο ειναι το προσωπικο της ΔΕΗ στο Βελγιο και ποσο αμοιβονται, Αναφερω το Βελγιο που εχει συγκριτικα τον ιδιο πληθυσμο με την Ελλαδα, πολλαπλασια καταναλωση ρευματος, αν και πυρινικη και με ανοδικες τασεις αιολικης εβεργειας και παρολη την περιορισμενη ηλιοφανεια, δινει γενναιες επιδοτησεις στους πολιτες για φωτοβολταϊκα, που δεν τα σαμποταρει η βελγικη ΔΕΗ!! Ειναι ωρα να σταματησει η Ελλαδα να ειναι τριτοκοσμικη χωρα και να βρισκεται στην ΕΕ. Ας αποφασισουν οι Ελληνες ειτε μεσα, και ακολουθουν τους κανονες της οικογενειας αυτης ειτε ΕΞΩ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Yannis 23/06/2011 12:18:00

      Αν "κανόνες της οικογένειας" σημαίνουν ξεπούλημα μπιρ παρά, τότε ναι, χίλιες φορές ΕΞΩ από αυτή τη δυναστική "οικογένεια".

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Yannis 23/06/2011 13:49:18

      Σε αυτό το λίνκ φαίνεται ότι είμαστε φθηνότεροι και για τις βιομηχανίες - ως ιδιαίτερο κομμάτι της αγοράς. h__p://rwecom.online-report.eu/factbook/en/marketdata/electricity/supply/electricitypricesineurope.html

      Και για τη γενικότερη εικόνα δες h__p://www.energy.eu/
      Ελπίζω τα παρακάτω στοιχεία να σου δείχνουν ότι το άρθρο έχει δίκιο ως προς την τιμολόγηση. Έχουμε από το φθηνότερο ρεύμα στην Ευρώπη. Και ο αρθρογράφος ήδη αναφέρει το παράδειγμα της Γερμανίας. Εσύ αντίθετα δε μας είπες τίποτα για το πως εξελίχθηκε η αγορά παραγωγής και πώλησης ρεύματος στο Βέλγιο. Από το οποίο είμαστε κατά πολύ φθηνότεροι. Και το επιχείρημα σου για επιδότηση ΑΠΕ δε στέκει, η επιδότηση είναι κόστος για επένδυση σε βάρος του καταναλωτή, άρα εντελώς άδικη. Βρες μου εσύ κάποιον ιδιώτη να επενδύσει τις ΑΠΕ και εγώ μαζί σου. Όχι τον κρατικό προϋπολογισμό ή τον καταναλωτή.

      Και γενικά αν ψάξεις λίγο παραπάνω θα βρείς ότι μάλλον στο άρθρο υπάρχουν αξιόπιστα στοιχεία.
      – ELECTRICITY RATES FOR HOUSEHOLDS–

      - Average price per one kilowatt-hour.
      - Incl. energy taxes & VAT.
      - Prices based on a consumption of 3,500 kWh per year
      - Effective: January, 2011
      Austria € 0.2038 Latvia € 0.1207
      Belgium € 0.1921 Lithuania € 0.1061
      Bulgaria € 0.0970 Luxembourg € 0.2011
      Cyprus € 0.1764 Malta € 0.1580
      Czech Rep, € 0.1557 Netherlands € 0.1952
      Denmark € 0.2632 Poland € 0.1457
      Estonia € 0.1010 Portugal € 0.1779
      Finland € 0.1401 Romania € 0.1084
      France € 0.1305 Slovakia € 0.1630
      Germany € 0.2455 Slovenia € 0.1363
      Greece € 0.1139 Spain € 0.1855
      Hungary € 0.1798 Sweden € 0.1536
      Ireland € 0.1855 United Kingdom € 0.1447
      Italy € 0.2085

  11. xreos avatar
    xreos 23/06/2011 12:34:53

    Mην τσακωνεστε αδικα, αυτοι που ελεγχουν τους δρομους μας, εχουν καπαρωση το ρευμα και το νερο, σιγα μην αφησουν τα σιγουρα μονοπωλια οι ντοπιοι μαγκες ,να τα παρουν οι ξενοι.
    Πως θα ζηση η διαπλοκη χωρις ρευμα και νερο?
    Τα συμφεροντα τους θα τα υπερασπιση το πολιτικο και δημοσιογραφικο προσωπικο τους, ας μην ανακατευομαστε εμεις.

  12. TopGunZ avatar
    TopGunZ 23/06/2011 12:36:03

    Πρώτον, το φθηνό ρεύμα οφείλεται, όπως έχει προειπωθεί, στο φθηνό καύσιμο. Το κερδοφορία σκέτο δε μου λέει πολλά. Είναι μεγαλύτερη από ότι αν φορολογούσαμε μια εταιρεία χωρίς Φωτόπουλους?

    Τα διακυβεύματα είναι δύο, η όσο το δυνατόν πιο φθηνή και διαθέσιμη (συνέχεια και ποσότητα) ενέργεια πρώτον και δεύτερον η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εθνική ενεργειακή ανεξαρτησία. Το αν θα είναι σε χέρια Ελλήνων, Γερμανών, Σουηδών ή Φωτόπουλων είναι δευτερευούσης σημασίας. Δικιά μου άποψη είναι να μείνουν δίκτυο και πόροι στο κράτος, ώστε να τα "νοικιάζει" σε εταιρείες παραγωγής και διανομής. Αντί για τζάμπα ρεύμα σε ΔΕΗτζήδες, ζητάς από τις εταιρείες κοινωνικό τιμολόγιο για ακρίτες και αναξιοπαθούντες. Υποχρεώνεις σε ανάπτυξη και συντήρηση του δικτύου για δικαίωμα χρήσης. Το κράτος πρέπει να ρυθμίζει και να εισπράττει φόρους, όχι να το παίζει επιχειρηματίες με υπαλλήλους στυλ Φωτόπουλος.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 23/06/2011 12:36:54

      *επιχειρηματίας

  13. koukou avatar
    koukou 23/06/2011 12:50:30

    Οι Γερμανοι δηλωνουν οτι θα κλεισουν τα πυρηνικα τους εργοστασια και θα παρουν ενεργεια με αλλους τροπους πχ λιγνιτη ανθρακα και ηλιακη, τετοια μορφη ενεργειας μονο στην ελλαδα σερβια κοσοβο θα βρει.Μαλλον θα κανει εξαγορα τις εταιριες απο αυτα τα κρατη για να μπορει να ελενχει την αγορα ενεργειας και για την αναπτυξη τις Γερμανιας και χωρις ρυπους τους ρυπους θα τους πληρωνει η χωρα που τους παραγει και οι βορειο ευρωπαιοι θα λενε πως ειναι σε πρασινη αναπτυξη με ποιοτητα ενεργειας ...... και θελουν να κανουν εξαγορα γιτι να εξαγορασουν με 6 ευρω την μετοχη και οχι με 30 που ειναι κοντα στην πραγματικη αξια ...?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ koukou 23/06/2011 13:07:30

      Η Γερμανία έχει άφθονο λιγνιτη και λιθάνθρακα, και άφθονα αιολικά στο Βορρά της και στις γύρω χώρες (Δανία κτλ).
      Εμείς μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και να πουλήσουμε στους Γερμανούς μόνον "ηλιακό" ρεύμα από φωτοβολταικά.
      "Αιολικό ρεύμα" μπορούμε να εξάγουμε στις λοιπές Βαλκανικές χώρες, Κεντρική Ευρώπη (Αυστρία, Ουγγαρία κτλ).
      Φυσικά, πρέπει ...να παράγουμε για να πουλήσουμε σε άλλους. Δηλαδή κάποιοι να επενδύσουν στους σχετικούς τομείς. Και μπήκαμε πάλι στη γνωστή συζήτηση.
      Είμαστε ως γνωστόν χώρα της αμπέλου και της φιλοσοφίας.
      Άντε λοιπόν, καλά κρασιά και σήμερα.

  14. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 23/06/2011 13:21:08

    Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΗ
    ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΗ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΩΣΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΟΛΗ ΓΕΝΟΠ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ. ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ BONUS ΠΟΥ ΑΦΕΙΔΩΣ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣΕ ΟΤΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ. NA ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ...ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ ΤΑ ΤΣΟΥΓΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ.
    Η ΔΕΗ ΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΕ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ!!
    Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100%( ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΡΗΤΡΑ ΠΕΡΙ ΜΗ ΑΥΞΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΑΥΞΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ;).
    Η ΔΕΗ ΧΟΡΗΓΕΙ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΕΙΣ , ΣΕ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ,ΣΤΡΑΤΟ, ΟΤΑ,(ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ). ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΕΙΣΕΙΣ ΑΣΚΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΛΠ,ΚΛΠ. Ο ΙΔΙΩΤΙΚΩΣ ΦΙΡΕΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΕΙΕΣ ΧΟΡΗΓΕΙΕΣ,ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΒΑΡΗ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΜΑΣ. ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ!!

    • ΚΑΠΟΙΟΣ avatar
      ΚΑΠΟΙΟΣ @ ΝΤΙΝΟΣ 23/06/2011 13:59:45

      ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ, ΜΑΓΑΖΙ ΓΩΝΙΑ ΕΙΑΝΙ Η ΔΕΗ, ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΕΙΝΑΙ, ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΓΕΝΟΠ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΟΔΡΑΣΟΥΝ .

    • nikos avatar
      nikos @ ΝΤΙΝΟΣ 23/06/2011 23:50:11

      αυτα δεν τα λεει κανεις αν και ειναι απολυτως αληθινα!!
      ολοι στεκονται στα δωρακια των συνδικαλιστων..περα απο αυτους ομως υπαρχουν εργαζομενοι που δεν πληρωνονται με επιδοματα προθερμανσης αυτοκινητων ουτε πλυσιματος χεριων αλλα με ανθυγειινης εργασιας και μπονους ενα τουλαχιστον μελος με καρκινο σε καθε οικογενεια. φετος το καλοκαιρακι η ελλαδα θα δροσιζεται με ρευμα απο υποστελεχωμενα εργοστασια που ομως παραγουν ρευμα. για οσους αναρρωτιουνται αν δουλευουν οι ''δεητζηδες''.

  15. Ελληνας Πολιτης σε Απογνωση avatar
    Ελληνας Πολιτης σε Απογνωση 23/06/2011 15:23:44

    Αγαπητέ φίλε xreos , Κάνεις λάθος όταν φαντάζεσαι ότι κανείς ξένος δεν
    είναι τόσον ανθέλληνας ώστε να μην θέλει να κερδίσει κλπ κλπ .

    Δεν πρόκειται περί αυτού . Ο συντάκτης του άρθρου , πρώην Νο.2 , στον
    ΛΑΟΣ , εκφράζει φόβους γιά το τι μπορεί να συμβεί . Ποιός μπορεί να
    αποκλείσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο , με βεβαιότητα ;

    Τα δίκτυα της ΔΕΗ είναι βέβαιον ότι θα ξεπουληθούν και αυτά , όσο-όσο .
    Ποιός θα αρνηθεί να τα ξεπουλήσει ; Ο Γιωργάκης ή ο Παπακωνσταντίνου;

    Και εν πάση περιπτώσει, ο νέος πολυεθνικός ιδιοκτήτης της ΔΕΗ, θα μπορεί
    από τα μεγάλα κέρδη που θα αποκομίζει από την βλακεία και την αφέλεια
    κάποιων Ελλήνων, να στήσει σιγά-σιγά το δικό του δίκτυο προς τα μεγάλα
    κέντρα κατανάλωσης και να αφήσει τα ορεινά χωριά , τα νησιά και τις
    "άγονες γραμμές" (Ηπειρος, Θράκη) στην εξαθλιωμένη τότε ΔΕΗ, που θα
    είναι απλά η σκιά του παλαιού εαυτού της !

    Ευχαριστώ τον φίλο μας που μας υπενθύμισε την Κρήτη , όπου το κόστος
    του παραγομένου εκεί ηλεκτρικού ρεύματος είναι σχεδόν διπλάσιο από αυτό
    που πληρώνουν οι Κρήτες καταναλωτές, λόγω της λειτουργίας ενεργοβόρων
    αεριοστροβίλων γιά την κίνηση των γεννητριών. Εκεί η κιλοβαττώρα θα
    ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΘΕΙ , δεν θα διπλασιασθεί απλώς. Μάλλον διέφυγε της προσοχής
    του κ. Μιχ. Βάρδα η μικρή αυτή λεπτομέρεια.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ελληνας Πολιτης σε Απογνωση 23/06/2011 19:17:07

      Γεια στην πένα σου. Πολύ σωστά, τόσες φορές έχουν γράψει σχολιαστές του antinews για αυτά. Με το Λιγνίτη και τις μονάδες παραγωγής της Β.Ελλάδος σε χέρια "επενδυτών" με φιλοσκοπιανή στρατηγική, ή με μέρος του δικτύου, π.χ. στη Θράκη στα χέρια Τούρκων "επενδυτών", τί ωραία θα περνάμε... Ελπίζω μόνο αυτά να μείνουν σενάρια φαντασίας...
      Α! Περιττό να πούμε ότι τέτοια σενάρια συνεπάγονται και μπόλικη ανεργία, ειδικά για τους ντόπιους εργαζομένους της Β.Δ. Ελλάδος...

      Το ζήτημα έχει πολλές πτυχές και είναι και βαθύτατα εθνικό/πολιτικό, όχι μόνο ζήτημα αγορώ/κόστους/καταναλωτή

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 23/06/2011 19:17:47

        αγορών..

  16. ataktos avatar
    ataktos 23/06/2011 21:18:10

    H 5 χθεσινές σεισμολογικές τεχνικές δόνησεις στην περιοχή Δυτ. Μακεδονίας επιβεβαίωσαν τα όρια του "ελλαδικού συστήματος???" ..το να επιμένετε για υπάρξει εκμεταλλεύσιμου λιγνιτική κοιτάσματος για 40 χρόνια είναι τουλαχειστων τουλάχιστον αφέλεια

  17. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 23/06/2011 23:08:58

    Προσπαθώ να σκεφτώ επιχειρηματικά:
    1. Λογικό είναι να πουλήσουμε ("αξιοποιήσουμε" κατά την ΝΔκρατική ορολογία) κατά πρώτον, τα τμήματα της Δημόσιας περιουσίας, που σήμερα δεν αποφέρουν τίποτα, ή και επιβαρύνουν, αμέσως ή εμμέσως: Ένα χαρισματικό μέρος για τουριστική αξιοποίηση (και μόνο γι αυτή), μία ζημιογόνο εταιρεία του Δημοσίου, που θα μπορούσε να γίνει κερδοφόρος, ένα κοίτασμα, που άλλως θα παρέμενε ανεκμετάλλευτο, κλπ. Είναι αδιανόητο να πουλάμε, αυτά που αποσβαίνουν επαρκώς το, υποτιθέμενο, εκ της πωλήσεως αντίτιμο.
    2. Η ΔΕΗ είναι, ήδη, "κάπως" κερδοφόρος και θα γινόταν πολύ κερδοφόρος, άν έλλειπαν οι Φωτόπουλοι, που, παρεμπιπτόντως, με τα σημερινά τους καμώματα, ίσως εσκεμμένα, πετυχαίνουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, να δικαιολογούν, δηλαδή, στα μάτια του πολίτη την εκποίηση της ΔΕΗ. Αλλά με αυτό το πολιτικό σκηνικό, κάτι τέτοιο δεν (φαίνεται να) γίνεται από ΚΑΝΕΝΑΝ. Έτσι "ευλόγως" καταλήγουμε να "ξεφορτωνόμαστε" την ΔΕΗ γιατί αδυνατούμε να ξεφορτωθούμε τις βδέλλες της!
    ´Αρα, δεν κόπτονται να αξιοποιήσουν, αλλά να διαχειριστούν την πώληση. Με ευνόητα κίνητρα και κατάληξη.

  18. ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ 24/06/2011 01:16:21

    ΠΟΥΛΑΤΗΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

  19. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 24/06/2011 03:59:49

    Η πώληση της ΔΕΗ (όπως κι αν γίνει αυτή) αποτελεί πράξη εθνικής προδοσίας σε δύσκολους καιρούς για την πατρίδα μας. Το καλύτερο που έχουν να κάνουν οι κομπραδόροι της κυβέρνησης (και όχι μόνο), είναι να μειώσουν τις συνολικές αποδοχές των υψηλά αμειβόμενων υπαλλήλων της ΔΕΗ, να μειώσουν ακόμη και το προσωπικό αλλά να μην αγγίξουν ούτε τρίχα από την ΔΕΗ. Να τσακίσουν αν θέλουν και τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ, αλλά να μη διανοηθούν να ξεπουλήσουν την μεγαλύτερη δημόσια επιχείρησή μας, ένα από τα λίγα αναπτυξιακά εργαλεία που έχουμε ως έθνος. Όποιος το κάνει, πρέπει να στηθεί στον τοίχο.

  20. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 24/06/2011 13:12:42

    ΑΓΑΠΗΤΕ κ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΕ , ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟΙ .. ΗΛΙΘΙΟΙ( ΛΥΠΑΜΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΛΛΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ), ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΝ (ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ) ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΝΙΟΝΙΟ ΟΤΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΛΟΙΓΟ ΚΑΙΡΟ Η ΗΛΕΚΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΠΕΣΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΘΑ ΜΕΤΑΛΑΧΘΕΙ ΣΕ ΟΛΙΓΟΠΩΛΕΙΟ ;!!!
    ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.