Γυρίζει το σκηνικό
14/12/2014 13:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γυρίζει το σκηνικό

Ο κόσμος ήδη καταλαβαίνει ότι το παιχνίδι «χόντρυνε». Το δείχνουν και οι δημοσκοπήσεις. Πάνε οι 6 και 10 μονάδες διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ. Έχει μειωθεί στο 3% και πολύ είναι. Με αναποφάσιστους 2 στους 10, με χαμηλή συσπείρωση της ΝΔ και με τα διλήμματα να μην έχουν πέσει για τα καλά στο τραπέζι, όχι απλά γυρίζει το σκηνικό αλλά ανατρέπονται τα πάντα.

Σε ένα γνωστό αμερικανικό σίριαλ ο πρωταγωνιστής λέει την εξής ατάκα: «Η ζωή είναι σαν το καρουσέλ. Γυρίζει και ποτέ δεν σταματά».

Έτσι και στην πολιτική όλα γυρίζουν, τίποτε δεν σταματά κι εκεί που νομίζεις ότι έρχεται το ένα αλογάκι, να’ σου φεύγει αμέσως για να εμφανιστεί το άλλο. Για παράδειγμα, μέχρι πριν λίγες ημέρες, ακόμη και τώρα ίσως, οι περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν ότι τις εκλογές, όποτε κι αν γίνουν αυτές, θα τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά επειδή η ζωή είναι ένα καρουσέλ, ποτέ μη λες ποτέ. Κι επειδή στην ελληνική περίπτωση διακυβεύεται το μέλλον της χώρας, τα πάντα είναι ανοικτά. Όποιος νομίζει ότι ο Σαμαράς θα αφήσει με κατεβασμένα τα χέρια να έρθουν οι απίθανοι καρπαζοεισπράκτορες στα φοιτητικά τους χρόνια και στις κλαδικές, να κάνουν κουμάντο στη χώρα, είναι γελασμένοι.

Μέχρι τέλους θα παιχτεί το παιχνίδι προκειμένου να πειστεί ο κόσμος ότι πίσω από τις αθώες υποσχέσεις και τα απίθανα σενάρια διακυβέρνησης, κρύβεται η ανειλικρίνεια, το ψέμα και κυρίως μια ανθελληνική στάση που δεν πρέπει να ζήσει αυτός ο τόπος. Όταν επισημαίνεις σε έναν Συριζαίο ότι λέει ψέματα αμέσως σου γυρίζει το εξής: «Ναι, αλλά και ο Σαμαράς είχε το Ζάππειο 1 και 2 και δεν έκανε τίποτε». Αντί να παραδειγματιστούν από τα λάθη της ΝΔ πάνε να κάνουν χειρότερα. Μια οικονομία που στηρίζεται αποκλειστικά στο δανεισμό, που έχει επί δεκαετίες ένα λάθος παραγωγικό μοντέλο και που τώρα μόλις πάει να ισοσκελίσει τους προϋπολογισμούς της, το να υπόσχεται χωρίς αντίκρισμα είναι το απόλυτο λάθος.

Ναι, ο Σαμαράς πίστευε ότι θα μπορούσε να κάνει καλύτερη την Ελλάδα, όμως, ένας ρεαλιστής πολιτικός που βλέπει ότι η χώρα καταρρέει το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να την σώσει. Αυτό κάνει ένας πολιτικός που αγαπά την πατρίδα του και δεν την παίζει στο μπαρμπούτι. Δυόμισι χρόνια τώρα έγιναν αγωνιώδεις προσπάθειες να μη δουν οι Έλληνες τα χειρότερα. Δυσκολεύτηκαν, ζορίστηκαν, πολλοί μάλιστα ήταν μεγαλύτερα θύματα από άλλους, υπήρξαν αδικίες, αλλά η Ελλάδα στέκεται στα πόδια της. Για βγείτε αυτές τις ημέρες έξω στην αγορά να δείτε. Ο κόσμος αισθάνεται πιο σίγουρος, πιο αισιόδοξος απ’ ότι το 2011 και το 2012. Ακόμη και τώρα που οι διάφοροι Λαφαζάνηδες του λένε ότι μπορεί να γίνει η χώρα Αλβανία, ο λαός, βγαίνει, κάνει βόλτες, ψωνίζει τα απαραίτητα, αυξάνει την κατανάλωση. Ο ελληνικός λαός προσαρμόζεται εύκολα. Και στα πολύ δύσκολα βρήκε τρόπους να επιβιώσει. Δεν μπορεί λοιπόν τώρα που γίνεται η τελική προσπάθεια να έρχονται οι αυτόκλητοι σωτήρες να μιλάνε για δραχμές, για κλειστά σύνορα και να κάνουν μαγκιές με τους δανειστές και τις αγορές.

Στην πορεία προς τις κάλπες, εφόσον δεν εκλεγεί Πρόεδρος, θα τεθούν διλήμματα που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες, δεν είναι τωρινά. Θα πρέπει ο κόσμος να απαντήσει αν θέλει μια Ελλάδα στην Ευρώπη, έστω και με προβλήματα, αγώνα και θυσίες ή θέλει μια χώρα βαλκανική, απομονωμένη, με χίλια δυο περισσότερα προβλήματα. Επίσης θα πρέπει να αποφασίσει αν αυτά που διαθέτει ως περιουσία, ακίνητα, καταθέσεις, επενδύσεις, είναι ασφαλή ή θα ξαναγυρίσουμε στα χρόνια των υποτιμήσεων και του πληθωρισμού του 15% αλλά και των τραπεζικών δανείων με επιτόκιο πάνω από 20%. Γιατί αυτή θα είναι η εικόνα της χώρας που υπόσχεται η παρέα του Τσίπρα.

Στις επόμενες εκλογές θα γίνει το Μεγάλο Ξεκαθάρισμα, ελπίζουμε αναίμακτα διότι κάποιοι στήνουν σκηνικό εμφυλίου και πολώνουν το κλίμα. Και σ’ αυτή την πορεία οι ευρωπαϊκές δυνάμεις της προόδου, οι φιλελεύθεροι, μετριοπαθείς πολιτικοί πρέπει να εξηγήσουν στον κόσμο τι είναι το ένα σενάριο και τι είναι το άλλο. Ήδη, πέντε μόλις ημέρες ασφυκτικών πιέσεων από την αγορά, κατάρρευσης του Χ.Α. και εκτόξευσης των ομολόγων, έστειλαν το μήνυμα. Άλλοι το λένε ρεαλισμό, ένα καπιταλιστικό σύστημα που έχει πολλές αδυναμίες αλλά που είναι αυτό που είναι και χορεύουμε στο ρυθμό του. Δείτε, ολόκληρη Γαλλία και προχθές έφαγε υποβάθμιση που τη γυρίζει χρόνια πίσω.

Άλλοι το λένε εκβιασμό και παρέμβαση στα εσωτερικά μιας χώρας. Μπορεί να είναι κι έτσι. Αλλά ποιος είναι ο Τσίπρας που θα κάνει μαγκιές με ξένα κόλλυβα; Μπορεί να ρισκάρει το μέλλον της χώρας; Έχει το θάρρος να πάρει στις πλάτες του το ιστορικό βάρος μιας νέας καταστροφής της χώρας;

Ο κόσμος ήδη καταλαβαίνει ότι το παιχνίδι «χόντρυνε». Το δείχνουν και οι δημοσκοπήσεις. Πάνε οι 6 και 10 μονάδες διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ. Έχει μειωθεί στο 3% και πολύ είναι. Με αναποφάσιστους 2 στους 10, με χαμηλή συσπείρωση της ΝΔ και με τα διλήμματα να μην έχουν πέσει για τα καλά στο τραπέζι, όχι απλά γυρίζει το σκηνικό αλλά ανατρέπονται τα πάντα.

Σε τέσσερις δημοσκοπήσεις στα κυριακάτικα φύλλα τα ποσοστά των δύο πρώτων κομμάτων έχουν ως εξής:

•Βήμα της Κυριακής: ΣΥΡΙΖΑ 25,5% ΝΔ 22,7%

•Πρώτο Θέμα: ΣΥΡΙΖΑ 27,6% ΝΔ 24%

•Παραπολιτικά: ΣΥΡΙΖΑ 24,2% ΝΔ 21,1%

•Παρόν: ΣΥΡΙΖΑ 28,5% 21,5%

Στην ερώτηση ποιον θεωρείτε καταλληλότερο για πρωθυπουργό σε τρεις δημοσκοπήσεις προηγείται ο Αντώνης Σαμαράς, με τους δύο μονομάχους να λαμβάνουν τα εξής ποσοστά:

•Βήμα της Κυριακής: Σαμαράς: 45,1% Τσίπρας: 33,5%

•Πρώτο Θέμα: Σαμαράς: 37% Τσίπρας: 25%

•Παραπολιτικά: Σαμαράς: 34% Τσίπρας: 20%

•Παρόν: Τσίπρας: 38% Σαμαράς: 34%

Εντός Βουλής θα βρεθούν επίσης σίγουρα, όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις:

•Ποτάμι (από 4,1% έως 6,8%)

•ΠΑΣΟΚ (από 4,3% έως 6,7%)

•Χρυσή Αυγή (από 4,1% έως 5,9%) και

•ΚΚΕ (από 4,1% έως 5,8%)

Αντίθετα, οριακά είναι τα ποσοστά των Ανεξάρτητων Ελλήνων, που συγκεντρώνουν από 2,5% έως 2,9%.

Παράλληλα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες θέλουν εκλογή Προέδρου τώρα κι όχι πρόωρες κάλπες ενώ 6 στους 10 φοβούνται ότι η χώρα μπορεί να επιστρέψει στο ευρώ.

Όλα αυτά σταθμίζονται από τα κόμματα τα οποία βλέπουν ότι όλα πλέον είναι ανοικτά στην πιο κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση της Μεταπολίτευσης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. m.s avatar
    m.s 14/12/2014 16:56:54

    έχουν άλλη βαρύτητα οι βουλευτικές εκλογές (αν γίνουν). Η ψήφος διαμαρτυρίας των ευρωεκλογών μετατρέπεται σε ψήφο αυτοκτονίας .

  2. Fiscal avatar
    Fiscal 14/12/2014 17:34:50

    Πάντως είναι κρίμα και τελείως αντιδημοκρατικό να γίνονται "παίκτες" στο πολιτικό παιχνίδι οι "αγορές" οι "επενδυτές" και τα χρηματιστήρια. Κατά τα άλλα τα δυτικά κράτη(γεγονός είναι ότι οι εντιμότατοι κύριοι των αγορών και αλλού κάνουν το ίδιο) έχουν κοινοβουλευτικό δημοκρατικό πολίτευμα όπου αποφασίζει ο λαός και όχι άλλοι παράγοντες.

    • ΔΔΝ avatar
      ΔΔΝ @ Fiscal 14/12/2014 19:43:52

      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΙΜΑΝΙΚΟ, ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΣΚΟΛ ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ !?!?

  3. Hunter avatar
    Hunter 14/12/2014 17:53:06

    Και πέστε ότι γίνονται βουλευτικές εκλογές και βλέπουμε (με τις αναγωγές κτλ.) πάνω-κάτω: ΣΥΡΙΖΑ 30% Ν.Δ 27% ΠΑΣΟΚ 8% ΠΟΤΑΜΙ 8% Χ.Α 8% ΚΚΕ 8% οι υπόλοιποι εκτός Βουλής, συν άκυρα, λευκά κτλ.... ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΜΕΡΑ;;;;;;;;;;

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β. avatar
      ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β. @ Hunter 14/12/2014 18:06:26

      Πολύ απλά 27+8=35=Πρωθυπ. Σαμαράς και συγκυβέρνηση ΝΔ+ΠΑΣΟΚ+ΠΟΤΑΜΙ=43% . Γιατί ρωτάς?

      • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β. 14/12/2014 19:52:13

        Το πρώτο κόμμα έχει το μπόνους των 50 εδρών ή ισχύει κάτι άλλο;

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/12/2014 21:11:32

          Να λέμε ομως και ποιοί είχαν την ιδέα να θεσπίσουν (και μόλις πρόσφατα να κρατήσουν) ως απόσταγμα δημοκρατικής σοφίας το bonus των 50. Ο κακός και επικίνδυνος ΣΥΡΙΖΑ φυσικά. Και οι άλλοι "δράκοι" του greek story.

          • KM avatar
            KM @ Uncle Stgm 15/12/2014 03:17:22

            Το μπόνους των 50 εδρών ορθώς υπάρχει και ότι δεν το γουστάρεις εσύ ειδικά είναι η καλύτερη απόδειξη. Όπως και να'χει πάντως, για πολλούς που αλλιώς θα ψήφιζαν Σύριζα καθαρά λόγω αγανάκτησης, θα λειτουργήσει ως λόγος να το ξανασκεφτούνε.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ KM 15/12/2014 11:29:37

            Το μπόνους βγάζει πάντως (προς το παρόν), στο δια ταύτα, αυτό που έγραψα απο κάτω. Ακούω προτιμήσεις λοιπόν ...

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 14/12/2014 21:16:27

          ΄Εβαλα το παραπάνω σκόρ στον αλγόριθμο (με το ισχύον bonus φυσικά). Η κυβέρνηση που βγάζoυν τα μαθηματικά είναι ή ΣΥΡΙΖΑ + ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ + ΠΑΣΟΚ + ΠΟΤΑΜΙ. Ακούω προτιμήσεις.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β. 14/12/2014 20:47:43

        Μην το χεις σίγουρο, το χαμαιλεοντικό ΠΑΣΟΚ μπορεί εύκολα να τα βρει και με το σύριζα, αν χρειαστεί είναι ικανό να τα βρει και με το ISIS.

      • GregA avatar
        GregA @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β. 15/12/2014 00:10:38

        Αλέξανδρε με 135 βουλευτές δεν κάνεις κυβέρνηση. Άσε που το πασοκ το 8%, ούτε στον ύπνο του δεν θα το δει, το παλεύει το 3,2-3,5 και αν.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Hunter 14/12/2014 19:21:58

      Της κακομοίρας

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Hunter 14/12/2014 19:45:08

      Θα ανάψουν τα τηλέφωνα.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Hunter 14/12/2014 20:13:28

      "Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ πληκτρολογίῳ µου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ δάκτυλά µου»"

  4. ANTILOGOS avatar
    ANTILOGOS 14/12/2014 18:09:03

    Οταν οι επαναστάτες του καναπέ και του Κολωνακιου φτάσουν μπροστά στις κάλπες τα πράγματα θα αλλάξουν . Πρόσφατα δραστηριοποιούμε στη γειτονική Αλβανια. Ας πάρουν το λεοφωρειο απο την Αχαρνων μέχρι τους Αγ. Σαράντα να πιστοποιησουν απο πρώτο χέρι τι συντρίμμια εχουν αφήσει πίσω οι ομοϊδεάτες του Μηλιού, Λαφαζανη κλπ. Απλά πράγματα.

  5. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 14/12/2014 18:45:32

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ,ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ. . ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ .ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΝΕΛ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡ,
    ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΣ. ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ...ΛΟΓΙΚΟ.

  6. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 14/12/2014 18:51:50

    Υποθετική απορία: Δεν βρίσκονται οι 180. Γίνονται εκλογές. Βγαίνει η ΝΔ πρώτη με βραχεία κεφαλή, πχ 125 βουλευτές, δεύτερος ο συριζα με 85. Ο συριζα εξακολουθεί να μην συναινεί για πρόεδρο. Αν και η επόμενη βουλή δεν μπορεί να εκλέξει πρόεδρο τι συμβαίνει, τι προβλέπεται;

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Άπαντα Επιστάμενος 14/12/2014 19:23:19

      Με 120 βγαίνει ο Πρόεδρος σε αυτην την περίπτωση.Ετσι νομίζω συμβαίνει αφού οι εκλογές θα εχουν προκληθει απο την αδυναμία εκλογης Προέδρου

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Άπαντα Επιστάμενος 14/12/2014 19:38:53

      Η επόμενη βουλή θα χρειάζεται 151 βουλευτές στην τρίτη ψηφοφορία για εκλογή προέδρου. Αν δεν είναι δυνατόν να συγκεντρωθεί και αυτός ο αριθμός, δε ξέρω αν το προέβλεψε και αυτό ο Συνταγματικός Νομοθέτης , αλλά η αυθόρμητη απάντηση είναι πάλι εκλογές.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Γιάννης Κιαπέκος 14/12/2014 19:44:22

        Εκλογή με απλή πλειοψηφία είναι η τελευταία επιλογή

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ ορεσείβιος 14/12/2014 21:12:45

          Λογικό και σωστό. Το τσεκάρισα στο "άγιο" Google.

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ Γιάννης Κιαπέκος 15/12/2014 00:16:38

            Ok Ευχαριστώ!

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ Γιάννης Κιαπέκος 14/12/2014 20:57:21

        Ποιος θα διανοηθεί να σύρει τη χώρα ξανά σε εκλογές, ύστερα από την τόσο νωπή, νέα σύνθεση της Βουλής, που θα υπάρξει; Όποιος το κάνει, θα αυτοκτονήσει εκλογικά. Θα εκλεγεί ΠτΔ ο κόσμος να χαλάσει!

      • ΣΜ avatar
        ΣΜ @ Γιάννης Κιαπέκος 15/12/2014 05:46:46

        Δεν είναι έτσι, στην τρίτη -μετά τις εκλογές- ψηφοφορία αρκεί η σχετική πλειοψηφία (οι περισσότερες ψήφοι, όχι απαραίτητα 151).

    • dim avatar
      dim @ Άπαντα Επιστάμενος 14/12/2014 23:25:51

      Τι να μη συναινεί αν βγεί δεύτερος? Πλάκα κάνουμε? Αν δε κερδίσει ο Σύριζα, διαλύεται αυτομάτως... Τέτοιο κάζο δε θα έχει ξανανασυμβεί στη παγκόσμια ιστορία... Και πλάκα πλάκα, δεν είναι και απίθανο σενάριο... Ήδη μέσα σε δύο μέρες η ψαλίδα έκλεισε κατά 2%... Μέχρι το Φλεβάρη, μπορεί να κερδίσει ξανά η ΝΔ, ειδικά αν συσπειρωθούν γύρω της όλες οι πατριωτικές - φιλελεύθερες - φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις, που θα έχουν πια καταλάβει και οι πέτρες ότι: ΣΥΡΙΖΑ = ή χρεωκοπια και δραχμή...ή νέο σκληρότερο μνημόνιο (λόγω της χειρότερης δημοσιονομικής κατάστασης μετά τα τσαλιμάκια του Τσίπρα κλπ, και αφού οι δανειστές θα επιμένουν να βλέπουν νούμερα, και άρα δανεισμό για να κλείσει το κενό, αλλά με αυστηρά μέτρα, δηλαδή νέο μνημόνιο...).. Πάρτε το χαμπάρι πατριώτες Έλληνες... Το μνημόνιο το καταργείς μόνο «εφαρμόζοντας» το... Μόνο αν πας στις μεταρρυθμίσεις που λέει, και φυσικά δεν ακυρώσεις τους εφαρμοστικούς νόμους, τελειώνει η ασφυκτική εποπτεία... Από εκεί και πέρα, θα έχεις τον «μόνιμο μηχανισμό εποπτείας» όπως όλη η Ευρώπη... Κάθε φορά που θα αποκλίνεις, θα έχεις δύο επιλογές: ή παίρνει μέτρα για να μηδενίσεις το έλλειμμα, ή κάνεις ό,τι γουστάρει η καρδιά σου αλλά ξέρεις ότι η ΕΚΤ θα κλείνει τη κάνουλα (το είπε ο Ντράγκι, και μπράβο του και έτσι πρέπει για όλους: «ναι στη ρευστότητα, αλλά για όσους τηρούν τους κανόνες»...).... Και φυσικά θα ξέρεις ότι όταν η κάνουλα κλείνει, αυτό συνεπάγεται φαύλο κύκλο ύφεσης κλπ, και άρα ή θα αναγκαζεσαι να πάρεις τελικά μέτρα, και μάλιστα όσο το καθυστερείς να συμμορφωθείς με τους κανόνες, τόσο πιο σκληρά θα είναι τα μέτρα, ή το παίρνεις απόφαση και φεύγεις από το κοινό νόμισμα για να κάνεις ό,τι γουστάρεις (με 10-20 χρόνια να τυπώνεις νόμισμα για κωλόχαρτο φυσικά, και να έχεις και το κίνδυνο να υποστείς εθνικές καταστροφές εκτός Ε.Ε, και χωρίς διεθνείς συμμαχίες...)

    • GregA avatar
      GregA @ Άπαντα Επιστάμενος 15/12/2014 00:14:08

      Η επόμενη βουλή εκλέγει ούτως ή άλλως πρόεδρο. Εκλογές με αφορμή την αδυναμία εκλογής προέδρου δεν πρόκειται να ξαναγίνουν.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/12/2014 19:09:41

    H επόμενη βουλή θα εκλέξει πρόεδρο οπωσδόποτε.Βγαίνει και με σχετική πλειοψηφία,δηλαδή κάτω από 150. Φυσικά κυβέρνηση δεν σχηματίζεται με κάτω από 150. Ή θα γίνει κυβέρνηση συνασπισμού ή νέες εκλογές.

    • George N avatar
      George N @ ψυχραιμια 14/12/2014 22:35:02

      Νέες εκλογές...δεν θα έχει μείνει και τίποτα άλλο να κάνουμε. Κάπως πρέπει να περάσει και η ώρα. Απλά οι προεκλογικοί λόγοι αντί για μέλλοντα θα χρησιμοποιούν τον παρατατικό χρόνο.

  8. foros1 avatar
    foros1 14/12/2014 21:07:44

    μιας και γράφονται διάφορα σενάρια, να ακόμη ένα: βρίσκονται οι 180, βγαίνει πρόεδρος, η τρόικα ζητά παράλογα μέτρα, δεν περνούν από την βουλή, πάμε σε εκλογές... ποιος μπορεί να το αποκλείσει και ποιο θα είναι τότε το δίλλημα;

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ foros1 14/12/2014 21:22:31

      Να είσαι βέβαιος ότι η τρόικα θα ζητήσει νέα και παράλογα μέτρα. Για εκείνο για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι αν τα αποκρούσει η σημερινή συγκυβέρνηση. Ήδη έχουν ακουστεί φωνές από το εσωτερικό της Ν.Δ. όπως οι Α.Γεωργιάδης , Γ.Κίρτσος και άλλοι που λένε άντε να συμφωνήσουμε με την τρόικα να "τελειώνουμε" ! Βέβαια δεν διευκρινίζουν ποιους θα "τελειώσουν".

    • Hunter avatar
      Hunter @ foros1 14/12/2014 21:58:49

      Τα όποια "μέτρα" μας ζητούνται, είναι για να αντισταθμίσουν, αφενός μεν τα πενιχρά έσοδα (επειδή η φοροδιαφυγή είναι άνω του 60% σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους) κι αφετέρου τα τεράστια έξοδα π.χ. 850.000 μισθοί του Δημοσίου, 20-30 χιλιάδες εφάπαξ κάθε χρόνο, συντάξεις 8-9 κατοστάρικα και άνω σε ανθρώπους 45-50 ετών, τζάμπα σίτιση, στέγαση, περίθαλψη σε εκατομμύρια ΛΑΘΡΟμετανάστες κτλ. κτλ. Τα όποια "μέτρα", μας ζητούνται επειδή αφενός μεν δεν κάνουμε ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ που θα μικρύνουν το κράτος και τα έξοδά του κι αφετέρου δεν μπορούμε να πατάξουμε αποτελεσματικά τη φοροδιαφυγή!

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Hunter 14/12/2014 22:23:25

        Εσείς βρίσκετε πάντα λογικό να απαιτούν οι ''δανειστές'' παράλογα μέτρα. Εγώ πάλι, όχι... Ωστόσο τα όποια ''μέτρα'', από ποιόν εκτιμάτε οτι θα πληρωθούν; Τα πενιχρά έσοδα, είναι μοιραίο να παραμείνουν πενιχρά. Γιατί αν δεν συμμετέχουν ούτε και τώρα οι κάθε είδους φοροδιαφεύγοντες, τα συνήθη υποζύγια μάλλον είναι αδύνατο να καλύψουν το τεράστιο κενό. Και το να πάμε τη συνταξιοδότηση στα 70 χρόνια όταν ο Ιδ.Τομέας είναι εντελώς διαλυμένος, ή το να αυξήσουμε την ανεργία κι άλλο ενώ τα ασφαλιστικά ταμεία είναι έτοιμα για την έκρηξη, δε βλέπω σε τι θα μας βοηθήσει. Αυτού του είδους οι ...μεταρρυθμίσεις που απαιτούν εκβιάζοντας, δεν οδηγούν σε ανάπτυξη. Δεν πρέπει να γίνουνε αποδεκτές. Θα μας διαλύσουνε ολοσχερώς.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Hunter 14/12/2014 22:25:15

        Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ πληκτρολογίῳ µου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ δάκτυλά µου.

      • Savaren avatar
        Savaren @ Hunter 14/12/2014 23:02:01

        'Ετσι.Έτσι. Καλά κάνουν και απαιτούν την κεφαλή μας επί πίνακι οι Τροϊκανοί. Δίκιο έχουν. Όσοι συμφωνούν και αισθάνονται ένοχοι λοιπόν, όσοι θέλουν να εξιλεωθούν για τα βαριά τους αμαρτήματα, ας κάνουν χαρακίρι. Μην απαιτούν να εξοντωθούμε όμως και οι υπόλοιποι.

        • Hunter avatar
          Hunter @ Savaren 14/12/2014 23:11:15

          ΔΥΣΤΥΧΩΣ μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά... Αυτοί πόυ τόσα χρόνια δεν πλήρωναν στο κράτος τα νόμιμα, αλλά και αυτοί που τόσα χρόνια εισέπρατταν από το κράτος χωρίς να προσφέρουν τίποτε (υπάλληλοι κι επιχειρηματίες), πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό ΔΕΝ μπορεί να συνεχιστεί! Και δεν είναι "θέλημα" της Τρόικας αλλά πρωτίστως εμάς των υπολοίπων που δεν ανήκουμε στις παραπάνω δύο κατηγορίες.

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Hunter 15/12/2014 00:53:44

            Εγώ που είμαι χλωρό, θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου πάντως, ώστε να μην καώ από το μένος της Τρόϊκας και των εντός Ελλάδος θαυμαστών της. Εσείς οι άλλοι, αυτοπυρποληθείτε ομαδικά στο Σύνταγμα αν σας ευχαριστεί.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 13:44:29

            Δεν καίγεστε από το μένος της Τρόικας αλλά από το μένος της εγχώριας Τρόικας (συνδικάτα, συντεχνίες, υπεράριθμοι δημόσιοι υπάλληλοι, φοροδιαφεύγοντες κ.λ.)!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Savaren 14/12/2014 23:12:58

          Δεν πρέπει να έχεις παράπονο για τα ''μέτρα'' που θα μας πάρουν! Είναι για το καλό μας...

          • Hunter avatar
            Hunter @ Κυθήριος 14/12/2014 23:20:58

            Κυθήριε, έχεις δει εσύ τράπεζα να ζητάει "μέτρα" όταν είσαι συνεπής στην πληρωμή των δόσεων;;; Πήγαινε σε μια τράπεζα και πες οτι έχεις κατάστημα το οποίο επισκέπτονται 50 πελάτες την ημέρα και προκειμένου να τους εξυπηρετήσεις θεωρείς ότι χρειάζεσαι 500 υπαλλήλους... Και ζήτα δάνειο για να μην κλείσεις...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Hunter 15/12/2014 00:11:30

            Θ ασταθώ στην απάντησή σου στον Savaren και θα ρωτήσω,γιατί πρέπει μετα ξερά να καούν και τα χλωρά; Γιατί είναι κι αυτοί που πλήρωναν και συνεχίζουν να πληρώνουν στο κράτος τα νόμιμα,γιατί κι αυτοί να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι μ' αυτούς που δεν πλήρωναν; Από τους 500 υπαλλήλους που λές,γιατί να πληρώνουν κι οι 10-20 που είναι απαραίτητοι;...

          • Hunter avatar
            Hunter @ Κυθήριος 15/12/2014 13:45:46

            Εγώ δσεν είπα "πρέπει" Κυθήριε, εγώ είπα τι γίνεται συνήθως (δυστυχώς)...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ foros1 14/12/2014 22:09:51

      Θέλεις να δείς τί μέτρα ακόμη προτείνουν οι του ΔΝΤ,να πάρουν οι χώρες με υψηλή ανεργία και μεταξύ αυτών και η Ελλάδα; : Μείωση του κατώτατου μισθού και των επδομάτων ανεργίας.Για το επίδομα ανεργίας μάλιστα, με τη δικαιολογία ότι,όποιοι παίρνουν υψηλό επίδομα,μειώνεται η θέλησή τους για αναζήτηση εργασίας... Αυτά για όποιους νομίζουν ότι αν βγεί ο Τσίπρας ,αυτοί θα σταματήσουν να ζητούν παράλογα μέτρα... http://www.newsbomb.gr/oikonomia/news/story/532836/dnt-meioste-ton-katotato-mistho-kai-to-epidoma-anergias

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Κυθήριος 14/12/2014 22:37:03

        «Αυτά για όποιους νομίζουν ότι αν βγεί ο Τσίπρας ,αυτοί θα σταματήσουν να ζητούν παράλογα μέτρα...» Ουδείς το νομίζει αυτό και ουδείς το ισχυρίζεται. Αυτοί που ψηφίζουν ΣΥ.ΡΙΖ.Α. εύχονται και ελπίζουν ο Τσίπρας να έχει ισχυρότερη αντοχή αντίστασης από την σημερινή κυβέρνηση είτε γιατί δεν έχει βάλει την υπογραφή του πουθενά είτε διότι όντας νεότερος στην πολιτική είναι σχετικά άφθαρτος και άρα λιγότερο ευάλωτος σε προσωπικές πιέσεις κ.λ.π. Αν από την άλλη μεριά υποκείψει και αυτός στις παράλογες (όπως σωστά το διατυπώνεις και ελπίζω να το εννοείς) απαιτήσεις της τρόικα τότε τι να πω είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Γιάννης Κιαπέκος 14/12/2014 22:47:31

          Το νόημά μου είναι ότι,οι απαιτήσεις των δανειστών είναι και θα συνεχίσουν να είναι τόσο παρανοϊκές ,που και ο Τσίπρας όσο ισχυρή αντοχή αντίστασης κι αν προβάλλει,τελικά κι αυτός θα υποκύψει...

          • Hunter avatar
            Hunter @ Κυθήριος 14/12/2014 23:27:58

            Κυθήριε, γιατί την έχουμε ανάγκη την Τρόικα και τους δανειστές;;; Ποιος παίρνει τα λεφτά της Τρόικας;;; Τα παίρνει ο γονατισμένος ιδιωτικός τομέας;;; Τα παίρνουν οι έμποροι, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι επιχειρηματίες (μικροί μεγάλοι);;; Για ποιο πράγμα έχουμε σαν κράτος ανάγκη να έρχονται ΖΕΣΤΑ λεφτά από το εξωτερικό;;; Γιατί άλλα κράτη, με έως και τριπλάσιο πληθυσμό από εμάς, δεν έχουν ούτε τα μισά έξοδα (σαν κράτος) από ότι εμείς;;;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Hunter 15/12/2014 00:02:11

            Hunter,έχεις καταλάβει ότι οι δανειστές ζητούν εντελώς παρανοϊκά πράγματα για να εξασφαλίσουν το δημοσιονομικό κενό του '15; Είναι δυνατόν με αστείες δικαιολογίες του τύπου''κόψτε το επίδομα ανεργίας στους ανέργους,για να έχουν όρεξη να ψάξουν για δουλειά'',τη στιγμή που δεν υπάρχουν δουλειές; Και μέχρι να βρεί δουλειά πώς θα ζεί αυτός και η οικογένειά του; Να κατεβάσουν επίσης κι άλλο τον κατώτατο μισθό; Αυτά ανεβάζουν τα έξοδα περισσότερο κι από άλλα κράτη με πολλαπλάσιο από τον δικό μας πληθυσμό;...

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Hunter 15/12/2014 01:03:21

            Τα περισσότερα από τα Τροϊκανοδανεικά, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Ξοδεύονται για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους (τοκοχρεολύσια) προηγούμενων ετών. Δεν πληρώνονται μισθοί και συντάξεις από αυτά. Μην παραμυθολογείτε αδίκως λοιπόν.

          • KM avatar
            KM @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 03:04:49

            Έχεις δίκιο σε αυτό, ότι μας δανείζουν μόνο και μόνο για να τους ... ξεπληρώσουμε, και όχι για να μας μένουν και για μισθούς και συντάξεις. Όμως, ακόμα κι έτσι, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα: Άν τυχόν οι Τροϊκανοί (που κι εγώ τους θεωρώ γερμανικά μιάσματα και άξιους φρικτών δεινών) μας κόψουν αυτά τα δάνεια πριν ακόμα μπορούμε να δανειστούμε από τις αγορές, τότε με την αναταραχή που θα γίνει την επόμενη μέρα κιόλας (στάση πληρωμών, μπανκ ραν, έλεγχοι στην ροή κεφαλαίων κλπ) , ως αποτέλεσμα αυτής της αναταραχής (και όχι ως πρωτογενές αποτέλεσμα από τον μη δανεισμό από την Τρόικα), όντως θα περιέλθουμε σε αδυναμία καταβολής μισθών και συντάξεων. Αυτό το ξέρουν τα γερμανικά μιάσματα και εκβιάζουν όσο μπορούν, κοιτώντας να μας κρατάνε πάντα σε αδυναμία εξόδου από το μνημόνιο (παρά τις περί του αντιθέτου διακηρύξεις εκ μέρους τους). Υπό την έννοια αυτή, ήδη τους έκανε μεγάλο δώρο ο Σύριζα (άθελά του ή ηθελημένα) με την αβεβαιότητα που καλλιεργεί σχετικά με την εκλογή Προέδρου. Τα σπρεντ τσίμπησαν τον ανήφορο, πάνω που η κυβέρνηση (με όλα τα στραβά της, που τα ξέρεις και τα ξέρω) επιχειρούσε την έξοδο από το μνημόνιο. Τώρα μας λένε: άν σας παίρνει, βγείτε στις αγορές! Όμως η ζημιά αυτή μπορεί να γίνει πολύ μεγαλύτερη ακόμα... Θα με ρωτήσεις: άν βγάλει πρόεδρο η ΝΔ και/ή κερδίσει και τις εθνικές εκλογές, βλέπεις φώς στο τούνελ; Όχι δεν βλέπω, γιατί οι τροϊκανοί πάντα θα κοιτάνε να μας κρατάνε εσαεί διασωληνωμένους. Όμως, ίσως τελικά και να γλιτώσουμε χάρη σε κάποιον απρόβλεπτο παράγοντα (που ιστορικά πάντα χάλαγε τα σχέδια των Γερμανών). Αντιθέτως, άν δεν βγει Πρόεδρος Δημοκρατίας και προκηρυχθούν εκλογές με προβάδισμα Σύριζα στις δημοσκοπήσεις, τότε οι εξελίξεις θα είναι αστραπιαίες και μη αντιστρέψιμες και το κακό θα μας βρει πολύ πριν φτάσουμε στις εκλογές.

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ KM 15/12/2014 07:28:42

            Συμφωνούμε απόλυτα, μόνο που τα σπρεντς εκτοξεύθηκαν μόλις ο Πρωθυπουργός διανοήθηκε να εκστομίσει ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, την απομάκρυνση δηλαδή της τρόϊκας, την άρνηση αποδοχής νέου μνημονίου και τη επιχείρηση δανεισμού μας από τις αγορές. Οι δανειστές αποδείχτηκαν αισχροί ψεύτες και κοινοί εκβιαστές, οι προθέσεις τους δε, αποκαλύφθηκαν πλήρως. Δεν προχώρησαν σε απομείωση του χρέους όπως μας είχαν υποσχεθεί, πράγμα που θα μας διευκόλυνε να δανειστούμε με ευνοϊκότερους όρους, πίεσαν και πιέζουν για λήψη παρανοϊκών μέτρων, που μόνο να βοηθήσουν την οικονομία μας να ανακάμψει δεν πρόκειται. Σήμερα πια, κανείς μας δε γίνεται να διατηρεί αυταπάτες. Μας θέλουν υποτακτικά υποχείρια και υπανάπτυκτο προτεκτοράτο. Πρέπει λοιπόν να σοβαρευτούμε και να βρούμε σύντομα τρόπο ακύρωσης των σχεδίων τους, πάσει θυσία.

          • Geros avatar
            Geros @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 10:51:09

            Μπορείτε να μου πείτε ποιά είναι τα παρανοϊκά μέτρα και να μου εξηγήσετε την παρανοϊκότητα τους ένα ένα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας και συγγνώμη για τον κόπο που σας βάζω.

          • dim avatar
            dim @ Geros 15/12/2014 13:30:49

            Η παρανοϊκότητα είναι στο εξής ένα και μόνο σε αυτό: ότι ζητούν να πάρουμε προληπτικά δημοσιονομικά οριζόντια μέτρα περικοπών, επειδή πιστεύουν οτι ΘΑ έχουμε κενό... Αυτό όμως θα λειτουργήσει ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία, γιατί όντως αν πάρουμε νέα περιοριστικά μέτρα, θα ανακοπεί ξανά η αναπτυξη, και άρα τότε ναι, θα υπάρξει κενο... Όλα τα άλλα τα διαρθρωτικά (συνταξη στα 62, μισθολόγιο δημοσίου κλπ), όχι μόνο δεν είναι παρανοϊκά αλλά από μόνοι μας έπρεπε να τα έχουμε κάνει εδώ και δεκαετίες...

          • Geros avatar
            Geros @ dim 15/12/2014 13:59:02

            Η τρόικα δεν προτείνει οριζόντια μέτρα, ποιό είναι οριζόντιο? Δεν λέει "μείωση συντάξεων" , μιλάει για συγκεκριμένες επεμβάσεις που έχουν μια λογική δικαιοσύνης. Το ότι ο Έλληνας θεωρεί την σύνδεση των εισφορών με την σύνταξη "παράλογο μέτρο" το μόνο που δείχνει είναι πόσο παράλογος είναι ο Έλληνας, όχι η πρόταση της τρόικας. Οριζόντιο μέτρο ήταν η ρύθμιση για τις εκατό δόσεις που έβαλε στο ίδιο τσουβάλι μπαταχτσήδες και αγωνιζόμενους να τα βγάλουν πέρα με νύχια και με δόντια οικογενειάρχες, δεν νομίζω να το πρότεινε η τρόικα ... Σε τελική ανάλυση Η ΤΡΟΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΞΟΔΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ, μας ρωτάει τι θα κάνουμε αν τα νούμερα δεν μας βγούν, μας λέει ότι αν έρθουμε να ζητήσουμε λεφτά ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗ, αυτούς τους όρους θέτει. Γιατί η Ελληνική κυβέρνηση δεν τους στέλνει στα τσακίδια αν εσείς έχετε δίκιο και αυτοί άδικο? Τέλος αγαπητέ δεν γνωρίζω μέτρο που θα παρθεί τον Αύγουστο και θα μπορέσει να αλλάξει την πορεία του προϋπολογισμού ....

          • kapar13 avatar
            kapar13 @ Geros 15/12/2014 19:27:46

            Με αυτό, το συγκεκριμένο, σχόλιό σου θα μπορούσε να συμφωνήσει εύκολα και κάποιος που ξεκινά από την αντιδιαμετρική αφετηρία. Δεν είναι μόνο ποια πολιτική εφαρμόζεται, είναι και το πως. Αν δεκαετίες τώρα ακολουθούνταν μία οποιαδήποτε (νεοφιλελευθερισμός, ορθόδοξος κομμουνισμός, ταλιμπανισμός ρε παιδί μου) με συνέπεια όμως, και χωρίς αναξιοκρατίες, ευνοιοκρατίες και ατιμωρησία, μπορεί να μην είμασταν στους G8, αλλά δεν θα είχαμε φτάσει και στο σημερινό χάλι.

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Geros 15/12/2014 14:10:09

            Κανονικά δεν θα έπρεπε να σας απαντήσω, γιατί είναι αυτονόητο οτι για να μην τα θεωρεί ο Πρωθυπουργός της χώρας αποδεκτά (που δεν είναι πνεύμα… αντιλογίας), δε θα μπορούσε να τα θεωρήσει ένας πολίτης σαν εμένα, τη στιγμή που αυτά, τον απειλούν άμεσα. Ωστόσο για να μη μένει αναπάντητο το ερώτημα: Σύμφωνα με τα όσα γράφονται στον τύπο η Τρόϊκα : ''- Επιμένει στο δημοσιονομικό κενό που θα πρέπει να κλείσει με μέτρα.
            - Εξακολουθεί να ζητά εισοδηματικά κριτήρια για τη ρύθμιση των 100 δόσεων
            - Συνεχίζει να πιέζει στο ασφαλιστικό για τον περιορισμό των δαπανών, τη σύνδεση εισφορών-απολαβών και την σταδιακή κατάργηση πρόωρων συνταξιοδοτήσεων.
            - Ζητά αλλαγές στα εργασιακά και τον συνδικαλιστικό νόμο και επιμένει στην εξέταση του θέματος των ομαδικών απολύσεων
            - Ολική ανατροπή στο πτωχευτικό δίκαιο '' ** Εμένα λογικά, μου φαίνονται μονάχα τα σημεία με τα bolds. Και αν προσθέσουμε και την απαίτηση μείωσης του κατώτατου μισθού καθώς και του επιδόματος ανεργίας αλλά και κάτι σχετικά με μειώσεις στις δαπάνες της Υγείας, οι Τροϊκανοί πρέπει να παίρνουνε παραισθησιογόνα για να φαντάζονται οτι έχουν το δικαίωμα να απαιτούν την καταστροφή μας κι αυτό να τους ''περνάει''.

          • Geros avatar
            Geros @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 14:53:56

            Αφού μόνο τα bolds σας μοιάζουν λογικά ας ξεκινήσουμε. 1. Αφού είναι παράλογο το δημοσιονομικό κενό να κλείσει με μέτρα, θα κάνω άλλες εποικοδομητικές προτάσεις. α) Να κλείσει με προσευχές. β) Να κλείσει από μόνο του, με την λεγομενη αυτοΐαση. γ) Να κλείσει με δανεικά. δ) Να κλείσει έχοντας βαρεθεί να μένει ανοιχτό. 2. Δηλαδή είναι παράλογο να ζητάει ο άτιμη η τρόικα να μην μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι απατεώνες και νοικοκυραίοι. Και μετά αντιδράτε όταν μας αποκαλούν κατσαπλιάδες , αφού τα συμφέροντα των κατσαπλιάδων υπερασπίζεστε με μανία .... 3. Αν η σύνδεση εισφορών - απολαβών είναι παράλογη, σηκώνω τα χερια! Βρείτε το λευτόδεντρο από όπου θα μαζεύουμε τα λεφτά για να καλύψουμε την διαφορά. 4. Ένας εργοδότης απολύει μαζικά επειδή τρελάθηκε? Όχι, ένας εργοδότης αν δεν έχει το δικαίωμα να απολύσει μαζικά αποκτά ένα πολύ χειρότερο για την εργατική τάξη δικαίωμα: να φαλιρίσει! 5. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα στην αξιοπρεπή χρεοκοπία! Ο κάθε νέος που προσπάθησε αλλά απέτυχε δικαιούται να έχει επόμενη μέρα στην ζωή του. Είναι έγκλημα το να αποτύχεις στην πρώτη σου επιχειρηματική προσπάθεια? Είναι εγκληματίας αυτός που προσπάθησε να δημιουργήσει θέσεις εργασίας, ενώ το κρατικοδίαιτο παράσιτο είναι ευηπόληπτος πολίτης? Έτσι ονειρεύεστε ότι θα έρθει η ανάπτυξη? Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω, είναι ανυπόστατες φήμες που δεν προκύπτουν από πουθενά, κουτσομπολιά και καταστροφολογίες συνηθισμένες μέσα στην κακομοιριά του αντιμνημονίου.

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Geros 15/12/2014 17:55:30

            1. Δημοσιονομικό κενο ΔΕΝ υπάρχει. '' Μέτρα'' προαιρετικά, δεν γίνονται δεκτά. 2. Αν είστε κατσαπλιάς, τότε αισθανθείτε ενοχές. Εγώ δεν είμαι και τους Τροϊκανούς, τους έχω για δουλάκια συμφερόντων και για κοινούς μικρομεσάζοντες εκβιαστές. 3.Οι ''απολαβές'', ίσως υπάρχει ένα όριο και πάνω απ΄όπου θα μπορούσαν να θεωρηθούν..... ''πολυτελείς'', μα στην Ελληνική πραγματικότητα για την πλειοψηφία αυτές, δεν υφίστανται. Οι απολαβές αναλογικά με το ύψος των εισφορών, είναι πλέον μηδαμινές. Έχουμε ήδη χτυπήσει ναδίρ. 4. Ένας εργοδότης, πρέπει να μην υπερφορολογείται, να υποστηρίζεται και να ωθείται ώστε να δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, να τιμωρείται αυστηρά όταν φοροδιαφεύγει ή εισφοροδιαφεύγει και να αποθαρρύνεται σκληρά όταν τολμά να προβεί σε εκμετάλλευση εργαζομένων. Τα αντιεργατικά δε μέτρα που προτείνουν οι ντόπιοι ''εργοδότες'' και μας ...πλασάρει η Τρόϊκα, δεν πρέπει να περάσουν ποτέ, εφόσον δεν ισχύουν πουθενά, σε κανένα άλλο κράτος της Ε.Ε. 5. Σε αυτό και ΜΟΝΟ, συμφωνούμε απόλυτα. 6. Στα …υπόλοιπα που αδυνατείτε να σχολιάσετε, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥΡΤΑΣ.

          • Geros avatar
            Geros @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 10:46:43

            Αν είναι έτσι τότε ποιός πλήρωσε την διαφορά που προέκυψε στους προϋπολογισμούς των ετών 2010, 2011 και 2012? Οι εξωγήινοι? Οι προϋπολογισμοί των ετών αυτών ήταν πρωτογενώς ελλειμματικοί, δηλαδή τα έσοδα δεν κάλυπταν ούτε τις τρέχουσες ανάγκες του κράτους μας, τις τρύπες αυτές φυσικά και τις κάλυψε το μνημόνιο. Το μνημόνιο α) Κάλυψε τα πρωτογενή ελλείμματα του προϋπολογισμού. β) Κάλυψε τις λήξεις των ομολογων αποτρέποντας άτακτη χρεοκοπία και τις συνέπειες που αυτή θα είχε. γ) Μετέτρεψε τα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα δάνεια σε μακροπρόθεσμα με εντυπωσιακά ευνοϊκότερους όρους, κάνοντας το χρέος μας σε βάθος χρόνου ασύγκριτα ελαφρύτερο σε σχέση με πριν. Όσο αφορά την πλευρά του χρέους νομίζω το μνημόνιο ήταν εξαιρετικά ευνοϊκό για την Ελλάδα. Για το κομμάτι της δημοσιονομικής προσαρμογής και των μεταρρυθμίσεων μπορούμε να συζητήσουμε όσο θέλετε και να διαφωνούμε για το πόσο η συνταγή ήταν σωστή ή όχι, αλλα όχι και στο κομμάτι της διαχείρισης του χρέους. Με δυο χαζούς και αστήρικτους μύθους το αντιμνημόνιο προσπαθεί να μηδενίσει την συνεισφορά των δανειστών μας στον τομέα αυτό. Ο πρώτος είναι ο μύθος που εσείς είπατε και νομίζω απάντησα, ο δεύτερος είναι ακόμα πιο χαζός, λένε: "ήρθαν να μας ρυθμίσουν το χρέος και αυτό μεγάλωσε αντί να μικρύνει, άρα απέτυχαν". Ο παραλογισμός της φράσης είναι τόσο μεγάλος που πραγματικά απελπίζομαι όταν το ακούω από Έλληνες βουλευτές, μιας και δείχνει το νοητικό επίπεδο των εκπροσώπων του Ελληνικού λαού στο κοινοβούλιο. Το μνημόνιο δεν ήρθε για να μας χαρίσει δάνεια, κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατον. Μονο αν κάποιος έλεγε "πόσα χρωστάτε? 200 δις? Πληρώνω εγώ τα 100 και σας τα κάνω δώρο" θα μειωνόταν το χρέος. Οποιαδήποτε κίνηση βοηθείας προς την Ελλάδα θα αύξανε σε απόλυτους αριθμούς (όπως και αύξησε) το ποσό που χρωστάμε. Ο μόνος τρόπος για να είχαμε τα χρόνια από το 2010 ως το 2014 μείωση του ποσού του χρέους, θα ήταν η άμεση και άτακτη χρεοκοπία της χώρας το 2010. Μετά από μια τέτοια εξέλιξη θα μπαίναμε σε συνομιλίες με το κλάμπ των Παρισίων για διαγραφή τμήματος του χρέους. Οι επιπτώσεις της χρεοκοπίας αυτής θα ήταν αδιανόητες για τα σημερινά δεδομένα, το θέλουμε? Δεν νομίζω .... Υπήρχε και ένας άλλος μύθος που χρησιμοποιούταν, ο μύθος ότι μας δανείζουν με τοκογλυφικά επιτόκια, έχει πάψει όμως να χρησιμοποιείται κάτω από το βάρος των πραγματικών αριθμών και για αυτό δεν το συμπεριέλαβα. Εν κατακλείδι αυτός που "παραμυθολογεί" είσαστε εσείς. Αν θέλετε να απαντήσετε θα σας παρακαλούσα αυτό να γίνει στην βάση των στοιχείων, απαντήσεις για "Νενέκους", "προσκυνημένους" και "γιουσουφάκια" έχουμε χορτάσει εδώ μέσα και στην τελική το μόνο που δείχνουν τέτοιες απαντήσεις είναι έλλειψη επιχειρημάτων και παιδείας.

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Geros 15/12/2014 13:59:11

            Εδώ δεν θα σας απαντήσω, γιατί δεν υπάρχει κανένα επίπεδο επικοινωνίας πλέον με κάποιον που γράφει κατεβατά, για να υποστηρίξει την ευεργετική αναγκαιότητα των δημιουργικών και αναπτυξιογόνων Μνημονίων. Τα αποτελέσματα εξάλλου, τα διαπιστώνουμε όλοι εκτός από τους ευεργετηθέντες, καθημερινά στη ζωή γύρω μας. Δεν έχει καμιά σημασία να αναλωνόμαστε σε παραμυθολογίες και σε κουτοδιαξιφισμούς λοιπόν. Έχουμε διαφορετική οπτική και αντίθετες προτεραιότητες, γιατί να χάνουμε άδικα και την ώρα μας; Σε τίποτε δεν ωφελεί και κανέναν δεν βοηθάει.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 20:19:27

            Αργά το συνειδητοποιήσατε ότι δεν μπορεί να υπάρξει σημείο σύγκλισης με τον συγκεκριμένο. Σαν να ακούω τον Paul Thomsen παλιά και τώρα τον Ινδό του κλώνο Rishi Goyal.

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Γιάννης Κιαπέκος 15/12/2014 20:40:29

            :) Εγώ αγαπητέ, δεν έκανα το λάθος. Παρακολούθησα κι εσάς και τους άλλους συνσχολιαστές να προσπαθείτε ματαίως να επικοινωνήσετε κι έμαθα από το ...παράδειγμά σας.

          • zame avatar
            zame @ Γεωργία Βασιλειάδου 02/01/2015 15:52:09

            σωστη!!! η Γ.Β

        • Μυριβήλης avatar
          Μυριβήλης @ Γιάννης Κιαπέκος 14/12/2014 23:16:43

          Εντάξει, κύριε Καπέκο, το πιάσαμε το υπονοούμενο, τι μας το μπολντίζεις;

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Μυριβήλης 15/12/2014 06:14:09

            Κύριε Μυριβήλη κανένα υπονοούμενο. Οι λόγοι που θα ψηφίσω ΣΥ.ΡΙΖ.Α. είναι συμπυκνωμένοι στην παραπάνω ανάρτησή μου και επίσης στο γεγονός ότι δεν πιστεύω όλη αυτή την καταστροφολογία με την οποία μας βομβαρδίζουν τις τελευταίες 15 - 20 μέρες. Το "μπολντίζω" τι σημαίνει,για να εμπλουτίζω το λεξιλόγιό μου ;

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Γιάννης Κιαπέκος 15/12/2014 07:16:59

            :) Γράφετε με bolds = έντονα γράμματα

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 09:37:19

            @Μυριβήλης Αλλού για αλλού κατάλαβα συγνώμη. Σχετικά με το μπολντισμένο : για τους πολλούς το τόνισα δεν είναι όλοι υποψιασμένοι σαν και σας.

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Γιάννης Κιαπέκος 15/12/2014 07:17:23

            :) Γράφετε με bolds = έντονα γράμματα

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Γιάννης Κιαπέκος 15/12/2014 07:17:45

            :) Γράφετε με bolds = έντονα γράμματα

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Γιάννης Κιαπέκος 15/12/2014 07:18:10

            :) Γράφετε με bolds = έντονα γράμματα

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Γεωργία Βασιλειάδου 15/12/2014 07:33:50

            Ζητώ συγνώμη, δεν ξέρω τι έγινε. Εγώ μία φορά πάτησα Enter !

    • dim avatar
      dim @ foros1 14/12/2014 23:13:57

      Σωστό κι αυτό... Για αυτό και πολλοί λένε να παραδώσει τελικά τη καυτή πατάτα ο Σαμαράς στο Τσίπρα, αφού η ΕΚΤ κυρίως μέσω της κάνουλας, θα τον κάνει να κλίσει τα ρήματα σκύβω, προσκυνώ, παρακαλάω, κλαίω, μετανοώ κλπ κλπ κλπ, σε όλους τους χρόνους και σε όλες τις κλίσεις, μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα... Αλλά εδώ μπαίνει και το εξής δίλημμα και για το Σαμαρά και για τον κάθε πατριώτη: α) κι αν ο Τσίπρας λειτουργεί ήδη βάσει σχεδίου? Και προτιμήσει να μας πάει στη δραχμή για να πραγματοποιήσει το παιδικό του όνειρο, περί μιας λενινιστικής – μαρξιστικής κοινωνίας, όπου δεν θα υπάρχουν ταξικές ανισότητες, γιατί πολύ απλά όλοι θα είναι ίσοι (αλλά πάμπτωχοι ίσοι...)?? β) άντε και την κάνει τη κωλοτούμπα... Πρώτον, θα έχουμε πάει ήδη άλλα 5-6 χρόνια πίσω, λόγω της φυγής κεφαλαίων, λόγω του νέου σκληρού μνημονίου ως παραδειγματισμό για τον νταή Τσίπρα, και δεύτερον, θα φάμε στη μάπα μια εθνομηδενιστική, αναρχοελευθεριακή ριζοσπαστική αριστερά, για 4 χρόνια, με απαξίωση παραδοσιακών θεσμών, με ελληνοποιήσεις, με προδοσία της Μακεδονίας, της Θράκης, του Αιγαίου κλπ κλπ κλπ.... Εκτός αν πιστεύουμε ότι κάνοντας τη κωλοτούμπα, στην ουσία θα πέσει μέσα σε λίγες μέρες... Αλλά η ιστορία έχει δείξει, ότι μόλις πάρει την εξουσία η αριστερά (1981 κλπ), στρογγυλοκάθεται και άντε να τους βγάλεις μετά...

    • dim avatar
      dim @ foros1 14/12/2014 23:40:38

      Σωστό κι αυτό... Για αυτό και πολλοί λένε να παραδώσει τελικά τη καυτή πατάτα ο Σαμαράς στο Τσίπρα, αφού η ΕΚΤ κυρίως μέσω της κάνουλας, θα τον κάνει να κλίσει τα ρήματα σκύβω, προσκυνώ, παρακαλάω, κλαίω, μετανοώ κλπ κλπ κλπ, σε όλους τους χρόνους και σε όλες τις κλίσεις, μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα... Αλλά εδώ μπαίνει και το εξής δίλημμα και για το Σαμαρά και για τον κάθε πατριώτη: α) κι αν ο Τσίπρας λειτουργεί ήδη βάσει σχεδίου? Και προτιμήσει να μας πάει στη δραχμή για να πραγματοποιήσει το παιδικό του όνειρο, περί μιας λενινιστικής – μαρξιστικής κοινωνίας, όπου δεν θα υπάρχουν ταξικές ανισότητες, γιατί πολύ απλά όλοι θα είναι ίσοι (αλλά πάμπτωχοι ίσοι...)?? β) άντε και την κάνει τη κωλοτούμπα... Πρώτον, θα έχουμε πάει ήδη άλλα 5-6 χρόνια πίσω, λόγω της φυγής κεφαλαίων, λόγω του νέου σκληρού μνημονίου ως παραδειγματισμό για τον νταή Τσίπρα, και δεύτερον, θα φάμε στη μάπα μια εθνομηδενιστική, αναρχοελευθεριακή ριζοσπαστική αριστερά, για 4 χρόνια, με απαξίωση παραδοσιακών θεσμών, με ελληνοποιήσεις, με προδοσία της Μακεδονίας, της Θράκης, του Αιγαίου κλπ κλπ κλπ.... Εκτός αν πιστεύουμε ότι κάνοντας τη κωλοτούμπα, στην ουσία θα πέσει μέσα σε λίγες μέρες... Αλλά η ιστορία έχει δείξει, ότι μόλις πάρει την εξουσία η αριστερά (1981 κλπ), στρογγυλοκάθεται και άντε να τους βγάλεις μετά...

      • Hunter avatar
        Hunter @ dim 14/12/2014 23:56:50

        ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! Αυτά πρέπει να αναλογιστούν αρχικά όλοι που ψηφίζουν Χρυσή Αυγή! Τι θα ωφελήσει την πατρίδα να υπάρχουν στη Βουλή 15-20 χρυσαυγίτες βουλευτές τη στιγμή θα κυβερνάει ο Τσίπρας με μια παρέα ακροαριστερών κι αναρχοαυτόνομων;;;;;;;;;; Εδώ τους έβαλε φυλακή ο Σαμαράς, φανταστείτε (εσείς που ψηφίζετε Χ.Α) τι θα τους κάνει ο Τσίπρας με το Λαφαζάνη... Εάν η διαφορά με το ΣΥΡΙΖΑ είναι όντως μόνο 3%-4%, τότε είναι ΈΓΚΛΗΜΑ να πάρει η Χρυσή Αυγή 6%-7% και ο ΛΑ.ΟΣ 1,5% από ψήφους δυσαρεστημένων Δεξιών!

      • karenin avatar
        karenin @ dim 15/12/2014 00:54:40

        Με την ίδια λογική, για πιο προφανή λόγο Σαμαράς Βενιζέλος εριξαν δυο κυβερνήσεις που ηταν σε αυτή την λογική, και πήγαν την χώρα σε δυο εκλογικές αναμετρήσεις παίρνοντας τα χαμηλώτερα ποσοστα που ειχαν πάρει οι παρατάξεις τους;

        • dim avatar
          dim @ karenin 15/12/2014 01:33:01

          Είδες εσύ κανένα Σαμαρά να παραδίδει Μακεδονία, Θράκη, Αιγαίο, λαθρό, να μην υπερασπίζεται θεσμούς και παραδόσεις? Είδες εσύ κανένα Σαμαρά να εγκαθιδρύει μαρξιστική - λενινιστική διακυβέρνηση? Εντελώς άστοχη εδώ η παρέμβαση σου... Ο μόνος παραλληλισμός εδώ, θα ήταν ότι ο ΓΑΠ παρέδωσε τη καυτή πατάτα στο Σαμαρα, και ο Σαμαράς όμως έδρασε υπερ του εθνικού συμφέροντος, και στα οικονομικά, και φυσικά πάντα και στα εθνικά θέματα (σε αντίθεση με τους νεομπολσεβίκους λενινιστές του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς, με 9 στις 10 συνιστώσες να είναι βγαλμένες από τα πιο σκληρά μονοπάτια Κομμουνιστικών και Αναρχοαυτόνομων εθνομηδενιστικών διαδρομών – Μηλιός (υμνοι υπερ του μαρξισμού και μηδενισμού του έθνους), Στρατούλης (εδώ Στρατούλης με σκοτώνει η Χρυσή Αυγή), Σκουρλέτης (ξυνισμένη φάτσα ακροαριστερού κρατιστή κομπλεξικού), Μπαλάφας (θα το ρισκάρουμε με τους Τούρκους). Γιαννόπουλος και Αγγελόπουλος (Ρόζα, τρομοκράτες), Καραγιαννίδης (καδρόνια), Γαϊτάνη (Αιγαίο, Θράκη, Μακεδονία), Τσίπρας (κήρυξα πόλεμο στο παγκόσμιο καπιταλισμό, και θα τους βαράω τα νταούλια και αυτοι θα χορεύουν στους ρυθμούς μου)...)

      • ΤΤ avatar
        ΤΤ @ dim 15/12/2014 02:46:57

        ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν αυτά. ΠΡΕΠΕΙ να κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλιώς η ιδεολογία του, ειδικά ο εθνομηδενισμος θα ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ, γιατί θα συνεχίσουν να το παίζουν αδικημένοι που δεν κυβέρνησαν. Μόνο μετά απο καταστροφή θα συνέλθει ο ελληνας. Δυστυχώς. Τολμάει σήμερα κάποιος στη Ρουμανία ή την Βουλγαρία να πει την λέξη κομμουνισμός ; Αφού κυριαρχούν ιδεολογικά οι χαμένοι του εμφυλίου, ας κυβερνήσουν, ας ελληνοποιήσουν όλη τη Νιγηρία, ας κάνουν αργία το Ραμαζάνι, ό,τι θέλουν τέλος πάντων. Σε τελική ανάλυση, αν ο ελληνας θεωρεί οτι θα κάνει 1 παιδί ανα δυο άτομα, θα τον θρέφει ο πλανήτης, θα έχει σύνταξη στα 20, στράτευση στα 80 , που λέγανε κάποτε, 20.000 ευρώ κατα κεφαλήν εισόδημα χωρις να δουλεύει, 2-3 εκατ. Παράνομους στη χώρα, ατιμωρησία για τις ληστείες και τις απαγωγές, κλέφτες και καταχραστές του δημοσίου αμετακινητους, δυο εκατομμύρια ιδιώτες φορολογούμενους για τα βάρη 12 εκατ. και τους φόρους στο 60% του ΑΕΠ να τους λέμε "υποφορολογηση", ε τότε ας γινει και μικρασιατική καταστροφή που λεει ο Αδωνις, και Τρίτη Άλωση και Δευτέρα Παρουσία. Κάποτε πρέπει να λάβουμε αυτό που μας αξίζει. Όσο το αναβάλλουμε χειροτερεύουν τα πράγματα.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/12/2014 22:24:33

    Eπί των λεγόμενων νέων μέτρων : έχετε καταλάβει ότι είναι η τελευταία αξιολόγηση,ότι μπαίνουμε σε άλλο μηχανισμό και ότι έτσι κι αλλιώς από το 2016 δεν υπάρχουν σοβαρές δανειακές ανάγκες; Με άλλα λόγια οποιοδήποτε νέο μέτρο μπορεί να καταργηθεί μαζί με τα υπάρχοντα σε ένα χρόνο. Μην ψαρώνετε λοιπόν.Ο μόνος λόγος που υπάρχει πρόβλημα είναι η εσωτερική πολιτική δημαγωγία και αδυναμία συνεννόησης.Εάν δεν υπήρχε αυτή κάλλιστα συμφωνούσαμε με την τρόικα ότι μέτρα ζητεί,παιρναμε τα λεφτά και σε ένα χρόνο ή και 6 μήνες - γιατί το βασικό εμπόδιο είναι ένα ομόλογο 14 δις που λήγει τον Αύγουστο - καταργούμε τα νέα μέτρα.Φυσικα δεν μπορούμε να καταργήσουμε τυχόν μέτρα που χρειάζονται πραγματικά,δηλαδή ισορροπούν τον προυπολογισμό.Αυτά όμως έτσι κι αλλιώς δεν πρέπει να τα καταργήσουμε. Συνεπώς όλη η φιλολογία περί νέων μέτρων είναι άσφαιρη.Το ζήτημα είναι να μείνουμε στο ευρώ για ένα ακόμη χρόνο.Από το 2016 οι δανειακές ανάγκες είναι ελάχιστες και είμαστε μόνοι μας με τον προυπολογισμό μας.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ψυχραιμια 14/12/2014 22:32:10

      Ξέχασες το χρέος.

      • George N avatar
        George N @ Κυθήριος 14/12/2014 22:50:03

        Δεν το ξέχασε Κυθήριε. Έχουμε μαξιλάρι 10ετίας και φυσικά θα γίνουν και άλλες παρεμβάσεις από τους δανειστές (ακόμα κι αν εμείς δεν θέλαμε!) για να μπορέσουν να το πουλήσουν πίσω στις αγορές.

        • panas avatar
          panas @ George N 14/12/2014 23:30:09

          Αν υπάρχει μαξιλάρι 10ετίας από το 2016, τότε ο Σύριζα πρέπει να φθαρεί επειγόντως εντός του 2015. Μετά θα είναι αργά αφού θα μπορεί να κυβερνήσει και δύο τετραετίες... :)

          • dim avatar
            dim @ panas 15/12/2014 00:11:17

            Εξυπνάκηδες νεοέλληνες όλων των κατηγοριών καταλάβετε το... "Το παιχνίδι έχει νέους κανόνες"... Όποιος θέλει να έχει υγιή οικονομία, ευρώ, και επενδύσεις, ανάπτυξη και χαμηλή ανεργία, με την ασφάλεια της συμμετοχής στην Ε.Ε., θα πρέπει να τηρεί τους κανόνες, αλλιώς ο Ντράγκι το είπε: “για όποιον δεν τηρεί τους κανόνες, ρευστότητα τέλος"... Τραπεζική ενοποίηση = Μαγκιές γίοκ... Εκτός και αν θέλεις να γυρίσεις σε εθνικό νόμισμα... Τι θα κάνει ο κύριος Τσίπρας επί 2 τετραετίες δηλαδή? Υψηλό αντιπαραγωγικό δημόσιο? Έπανακρατικοποιήσεις? Επιστροφή 13ής σύνταξης? Επαναπροσλήψεις? Κυνήγι μεγαλοεπενδυτών? Και πως θα κρατάει έτσι πρωτογενές πλεόνασμα 5-6 δις? Και αν δε τηρεί πλεόνασμα 5 δις, επεμβαίνει ο Ντράγκι και του επιβάλλει να πάρει άμεσα νέα δημοσιονομικά μέτρα... Και αν δεν τα πάρει... ρευστότητα τραπεζών γιόκ... και άρα, φαύλος κύκλος ύφεσης, ανεργίας, ελλειμμάτων, και άρα ανάγκη ή για νέο μνημόνιο ακόμα πιο σκληρό, ή μονόδρομος η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, να κόβουμε όσο θέλουμε (για να σκουπιζόμαστε κυρίως... αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα...)

          • karenin avatar
            karenin @ dim 15/12/2014 00:45:32

            Το δίλημα είναι Αδωνις η Λαφαζάνης;

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ karenin 15/12/2014 16:14:44

            Το δίλημμα είναι πηδάς από το 6ο, ή σε πυροβολώ; ...Κι αν πετάξεις, πέταξες!

    • Hunter avatar
      Hunter @ ψυχραιμια 14/12/2014 23:34:22

      Ψυχραιμία, θεωρείς ότι με 850.000 μισθούς στο Δημόσιο, με τη φοροδιαφυγή στο 60% κατά μέσο όρο καθώς και με το υπάρχων ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό σύστημα, δεν έχουμε ανάγκη από δάνεια;;;; Από όπου κι αν είναι αυτά, θέλει να είναι από την Τρόικα, θέλει από το ΔΝΤ, θέλει από τη Βραζιλία, το Ιράν και την Υεμένη που λέει ο Τσίπρας ή απ' οπουδήποτε... Εάν δεν αλλάξουν αυτά τα τρία πράγματα αρχικά, θεωρείς ότι δεν έχουμε ανάγκη από δάνεια;;;

      • Hunter avatar
        Hunter @ Hunter 14/12/2014 23:41:23

        *υπάρχον

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Hunter 15/12/2014 00:05:58

        Πάντα θα έχουμε ανάγκη από δανεισμό, όπως και κάθε άλλη χώρα. Το συσσωρευμένο χρέος κάθε χώρας αναχρηματοδοτείται στο μεγαλύτερο μέρος του με νεο δανεισμό, απλώς σε υγιή δημοσιονομικά η αναλογία του ως προς το ΑΕΠ μειώνεται ή έστω μένει σταθερό. Επίσης μέρος των τρεχουσών αναγκών καλύπεται πάλι με νέο δανεισμό: γι αυτό ακριβώς και το Μάαστριχτ (και το Σύμφωνο Δημοσιονομικής Σταθερότητας) προδιαγράφει περιορισμό του ετήσιου δημ/μικού ελειμματος στο 3 % και οχι μηδενισμό. Με τι καλύπτεται το ετήσιο δημ/μικό έλλειμμα άν όχι με νέο δανεισμό; Ακόμη και η Κίνα εκδίδει ομόλογα δημοσίου και τα πουλάει στις αγορές. Τα πραγματικά ζητήματα είναι άλλα: 1. Που πάνε οι εισροές απο το νέο δανεισμό; Σε μια υγιή κατάσταση, σε παραγωγικές δημόσιες επενδύσεις και σε εξυπηρέτηση τόκων. ¨Οχι σε τόνωση της κατανάλωσης και ει δυνατόν όχι σε πάγια μισθοδοσία. Γι αυτά, δημιουργεί (σε έναν πλήρη οικονομικό κύκλο) σταθερά πρωτογενή πλεονάσματα. 2. Με τι όρους αναχτηματοδοτείται; Εφόσον με το νέο δανεισμό πληρώνει τόκους παλιότερου δανεισμού, ο χρυσός κανόνας ειναι ένας: τα επιτόκια του νέου δανεισμού να είναι πιο ευνοικά απο του παλιού. Όταν δεν το εξασφαλίζεις, "κρατιέσαι", αναβάλλεις το δανεισμό για πιο ευνοική στιγμη. Πως; έχοντας πάντα ένα απόθεμα, ρεζέρβα. Η δονκιχωτική εξαγγελία για "έξοδο στις αγορές" μετά το καλοκαίρι σηματοδοτούσε ακριβώς αυτό το λάθος-σύγχυση: σκέφτηκαν να αντικαταστήσουν δανεισμό του ΔΝΤ (με επιτόκιο 3,5 - 4 %) με δανεισμό απο την αγορά (ήταν ήδη το λιγότερο 6 % το 10ετές, τώρα ....) Εδώ η στοιχειώδης λογική καλής διαχείρισης σηκώνει απαγορευτικό σήμα. Πόσα τέτοια έγιναν επι δεκαετίες...

        • karenin avatar
          karenin @ Uncle Stgm 15/12/2014 01:01:45

          Ειχαν κάνει τους υπολογισμούς τα παπαγαλάκια και διέδιδαν στις αναλύσεις τους πως η διαφορά ηταν μερικές εκατοντάδες εκτμ. αλλά μικρό το κακό για το ρεσπέκτ της χώρας. Κάλυπτε βλέπεις η κίνηση αυτή πάγιες και επείγουσες επικοινωνιακές ανάγκες.

      • panas avatar
        panas @ Hunter 15/12/2014 00:09:21

        Τελικά υπάρχουν αξιόπιστα στοιχεία για τον αριθμό των υπαλλήλων στο δημόσιο; Γιατί έβγαλε άλλα η απογραφή; Κατα τά άλλα, δεν νομίζω η φοροδιαφυγή να είναι και στο 60%, αφού οι άπειροι έμμεσοι φόροι καλύπτουν κάποιο ποσοστό. Για τις συντάξεις έχετε δίκιο. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει σύνταξη σήμερα πάνω από 1000 ευρώ συνολικά για ΚΑΝΕΝΑΝ, μέχρι να βγούμε από τα αδιέξοδα. Με βασικό μισθό στα 400 ευρώ είναι αδιανόητο να παίρνει ένας ανενεργός πια πολίτης τόσα πολλά λεφτά. Ειδικά αν ήταν και βολεμένος του δημοσίου μάλιστα.

        • dim avatar
          dim @ panas 15/12/2014 01:00:45

          Η απογραφή έβγαλε ότι ήταν 973.000 το 2009, και ότι τώρα είναι 657.000... τέλος... Τώρα το πόσους χρειαζόμαστε είναι προφανώς υποκειμενικές εκτιμήσεις. Σίγουρα δε χρειαζόμασταν πάντως 973.000 και σίγουρα δε χρειαζόμαστε 657.000....
          Εγώ λέω 450.000, ohunterθα πει 300.000, κάποιος άλλος θα πεί 500.000 και κάποιος άλλος 550.000 max… Η ουσία είναι ότι επί 15 χρόνια μεσοσταθμικά (1981 – 2011 = 30/2 = 15) πληρώναμε 400.000 (μίνιμουμ βάζω) υπεράριθμους επί 30.000 ευρώ ετησίως επί 15 χρόνια = 180 δις ευρώ ελλείμματα για να εξυπηρετούνται οι «πελάτες» του ΠΑΣΟΚ... Δε τα κλέψανε οι άνθρωποι, απλά αντάλλαξαν τη ψήφο τους με διορισμό... Αλλά να ξέρουμε επιτέλους πώς φθάσαμε στο έλλειμμα των 350 δις, και να μη λέμε ότι για όλα φταίνε τα λαμόγια που έκλεψαν... Έκλεψαν και αυτοί από 1 – 2 – 5 εκατ. έκαστος ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΠΙΣΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ... Αλλά όσο και να αθροίσεις δε ξεπερνάνε τα 10 δις, θέλεις 20, θέλεις 50, βάλε 60, βάλε 70 δις για να συννενοηθούμε... Τα άλλα 300 δις, είναι από τους Δ.Υ. και φυσικά από τη φοροδιαφυγή 1 εκατ. ΜμΕ, Ελ.Επ. κλπ που ΠΑΝΤΑ, μα ΠΑΝΤΑ, μα ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ, δήλωναν εισόδημα στα όρια του αφορολόγητου... ΜΑ ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ... Και ναι, να μη πάθουν τίποτα όλοι αυτοί, δε με νοιάζει, δε μας νοιάζει, αλλά ήμαρτον, ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΛΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ...., ας σταματήσουν δηλαδή να υποκρίνονται ότι για όλα φταίνε οι άλλοι, και ότι αυτοί δεν συνέβαλαν με τη στάση τους (πελάτες...) στο χρέος, και τώρα είναι έτοιμοι να ψηφίσουν τους επόμενους κρατιστές που τους τάζουν τα πάντα....

          • karenin avatar
            karenin @ dim 15/12/2014 01:07:47

            Η συμφωνία της ανταλλαγής ισχυε για 20 χρόνια. Πέρασαν, εληξε είναι ελευθεροι οι άνθρωποι... και ξέρεις δεν υπάρχει πιο αχάριστος απο τον ευργετεθέντα....

          • Hunter avatar
            Hunter @ dim 15/12/2014 14:06:08

            Dim, έχω συμμετάσχει σε ειδική μελέτη για τους δημοσίους υπαλλήλους για λογαριασμό μεγάλης επιχείρησης που ήθελε να συμμετάσχει σε διαγωνισμό εισόδου σε ΔΕΚΟ που θα ιδιωτικοποιούνταν. Οι υπάλληλοι μπορέι να είναι όπως λες 657.000 (αν και αυτός ο αριθμός εμφανίστηκε ελέω τρόικας) αλλά οι μισθοί που πληρώνει το κράτος είναι γύρω στις 850.000 (κάποτε είχαν περάσει και το εκατομμύριο)! Τα φυσικά πρόσωπα είναι κάπως λιγότερα διότι πολλοί παίρνουν 2-3 μισθούς επειδή παράλληλα συμμετέχουν σε διάφορες "επιτροπές" που δημιουργήθηκαν φωτογραφικά! Να σου δώσω ένα παράδειγμα από τα ευρήματά μας κατά την μελέτη: Το ΚΕΕΛΠΝΟ είχε θεσπίσει "ομάδες εργασίας" (κατάλαβες, για βιζματίες) οι οποίες πήγαιναν στην Πλατεία Βάθη και σε άλλα μέρη της Αθήνας και διένειμαν δωρεάν προφυλακτικά στις Νιγηριανές. Αυτό γινόταν με ένα βαν από τις 19:00 εώς τις 20:30, μια φορά την εβδομάδα για κάθε ομάδα εργασίας. Για αυτό το πράγμα αυτοί που συμμετείχαν έπαιρναν (επιπλέον του μισθού) 600 Ευρώ μηνιαίως για να συμμετέχουν σε αυτές τις ομάδες για μιάμιση ώρα την εβδομάδα!!! Μόνο με βουλευτικό και υπουργικό βίζμα έμπαινες σε αυτές τις ομάδες, οι οποίες απαρτίζονταν από γεωλόγους μέχρι αρχαιολόγους... Μιλάμε για εκατοντάδες άτομα... Τι να σου πω άλλο;;; Να σου πω για παλαιότερη μελέτη για την Ολυμπιακή (πριν ιδιωτικοποιηθεί) που βρήκαμε στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης για δύο πουλμανάκια να είναι στο μισθολόγιο 67 οδηγοί (!!!) με φουλ μισθό και επιδόματα παραμεθορίου περιοχής και να έχουν καταρτίσει εσωτερικό πρόγραμμα εργασίας ώστε να του έρχεται του καθενός η σειρά του να εργαστεί ανά 26 ημέρες;;;;;;; Όλα αυτά τα έκανε το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα! Εφεύρεσε θέσεις και "αντικείμενα" προκειμένου να βολέψει τα παιδιά των πρασινοφρουρών και σήμερα μας έχουνε μείνει αμανάτι οι θέσεις που πρέπει να επανδρώνονται εκ νέου κι επιπλέον έχει βγει και εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος στη σύνταξη μετά από 25ετία με κανα 1,5 χιλιάρικο το μήνα...

  10. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 15/12/2014 00:32:25

    Το πρόβλημα βρίσκεται στην προεδρική εκλογή: Αν καμμιά 10αρια βολευτές αποφασίζουν με σύνεση τότε δεν χρειάζεται τίποτε άλλο. Ο Σαμαράς πρωθυπουργός με δεξιό πρόεδρο. Η μέγιστη ήττα των "μπαχαλάκηδων"!!! Θα είναι πολύ εύκολο να αλλάξουν αυτοί οι 10 παρά να μεταστραφεί μια κοινή γνώμη που έχει θυμώσει για τους ατέλειωτους φόρους που καλείται να πληρώσει. Το χειρότερο είναι ότι θέλει να πληρώσει αλλά δεν μπορεί. Αυτό δυστυχώς θα πληρώσει η ΝΔ, αφού ούτε τους φοροφυγάδες κατάφερε να αποκαλύψει.

  11. Μικρασιάτης.. avatar
    Μικρασιάτης.. 15/12/2014 01:52:58

    Απ τη μια η ΝΔ μοιαζει σα να θελει να χασει , με τραγικες επιλογες σε καιρια θεματα όπως φορολογια μεσαιων εισοδηματων , ακινητων, μικρων & μεσαιων επιχειρήσεων, και γενικα απαραδεκτη συμπεριφορα προς τους μικρο-μεσαιους και μεσαίους εισοδηματικα Ελληνες. Απ την άλλη το σκορποχώρι του ΣΥΡΙΖΑ, κανει τη μια γκαφα πισω απ την άλλη. Με δεδομενο ότι 180 ΔΕΝ θα βρεθουν, αρα παμε σε εκλογες αμεσα, αν η ΝΔ κανει 6-7 σωστες εξαγγελίες , μπορει να το γυρισει. Βεβαια υπαρχει και το ερωτημα, ποσοι θα πιστεψουν ότι θα τις εφορμοσει πραγματικα. Γιατι από λογια χορτασαμε, αλλα προς το παρον εχουμε δει: ΕΝΦΙΑ , εκτακτη εισφορα, μειωσεις στις συνταξεις, σχεδόν καμια στηριξη στους μακροχρονια ανεργους, και τοσα άλλα απαράδεκτα. Προφανως κατι πρεπει να γινει, ώστε η ΝΔ να γινει ΞΑΝΑ το κόμμα που εξέφραζε τα εκατομμύρια απλων ανθρωπων, και ειχε σταθερα ένα ποσοστο γυρω στο 40% με δεκάδες χιλιαδες ΕΝΕΡΓΑ μέλη σε ολη την Ελλαδα. Κι όχι να βολοδέρνει σε τραγικα ποσοστα του 20-κατι τοις εκατο. Ιδωμεν...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μικρασιάτης.. 15/12/2014 10:24:53

      Θα ξαναγίνει όταν λήξει το πρόγραμμα.Πιο απλά δεν μπορεί να ειπωθεί.Η φορολογία θα αρχίσει να μειώνεται από το 2016 και μετά.

      • George N avatar
        George N @ ψυχραιμια 15/12/2014 17:16:54

        Ο τρόπος υλοποίησης του προγράμματος που ήταν ευθύνη της Ελληνικής κυβέρνησης κρίνεται αυτές τις μέρες. Αν αποδειχθεί ότι δεν μπόρεσε να βγει....ήταν λάθος. Πάντα μετράνε τα αποτελέσματα και τίποτα άλλο.

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/12/2014 07:39:58

    @ Ηunter Δεν έχουμε ανάγκη από άλλα δάνεια παρεκτός για την εξυπηρέτηση των υπαρχόντων.Είμαστε βαθιά μέσα στην περιοχή του πρωτογενούς πλεονάσματος όπου τα έσοδα είναι πιο πολλά από τα έξοδα και πηγαίνουν για τόκους. Το χρέος είναι μεγάλο αλλά σημασία έχει πως είναι κατανεμημένο.Είναι λοιπόν κατανεμημένο σε μεγάλο χρονικό διάστημα με μικρούς τόκους ανά χρόνο. Μη γίνεστε θύματα ιδιοτελών πολιτικών προπαγάνδας. Από το 2016 εξυπηρετείται εύκολα λόγω μικρών τόκων. Για την ακρίβεια μετά το καλοκαίρι 2015 που λήγει ένα μεγάλο ομόλογο.Αυτός είναι και ο λόγος που εμφανίσθηκαν πολλοί εραστές της εξουσίας.Οι προτάσεις των "ανεξάρτητων" για εκλογές το φθινόπωρο 2015 - αφού έχει πληρωθεί το ομόλογο του Αυγούστου - γίνονται για να παίξουν μπάλα εκ του ασφαλούς. Ο Τσίπρας παγιδευμένος στην αντιμνημονιακή ρητορική του δεν μπορεί να αφήσει την ευκαιρία ανατροπής επ αφορμή της προεδρικής εκλογής γιατί θα εκτεθεί απέναντι στους οπαδούς του.Λύση όμως για να περάσει τον κάβο του καλοκαιριού δεν έχει. Αν και είναι κρίμα να την πατήσουμε στο τέλος είναι πιθανό λόγω των πολιτικών φιλοδοξιών πολλών και διαφόρων. Το καλύτερο είναι να κλείσουμε τα αυτιά σε υποσχέσεις και να ψηφίσουμε πάλι Σαμαρά για να λήξει το πρόβλημα.Οτιδήποτε νέο μέτρο και να ληφθεί εφ όσον μείνουμε στο ευρώ θα καταργηθεί από το 2016 αν δεν είναι απαραίτητο.

    • GregA avatar
      GregA @ ψυχραιμια 15/12/2014 11:31:27

      Το πρόβλημα δεν είναι λογιστικό, αλλά πολτικό. Οι "φίλοι δανειστές" δεν επιθυμούν την ανατροπή της πορείας της Ελληνικής οικκονομίας και επουδενί θα δεχθούν αιτιάσεις σαν αυτές που αναφέρεις. Στόχος τους είναι η παραμονή της Ελλάδας σε καθεστώς συμπίεσης προκειμένου να ελέχουν συνεχώς τις χώρες του νότου, με την χώρα μας να αποτελεί το απόλυτο ινδικό χοιρίδιο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ GregA 15/12/2014 12:27:46

        Δεν είναι θέμα τι θα δεχθούν και τι δεν θα δεχθούν. Καταλαβαίνεις ότι το πρόγραμμα έληγε κανονικά σε ένα χρόνο;Γιατί νομίζεις έληγε;Επειδή δεν υπάρχουν σοβαρές δανειακές ανάγκες από το 2016 έως το 2020.Δεν υπάρχουν.Μπορούν να καλυφθούν από εμάς.

  13. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 15/12/2014 11:06:41

    Αν δεν μαζέψουν Βουλτεψη, Γιακουμάτο, Ντινόπουλο δεν υπάρχει ελπίδα. Υπάρχουν άλλοι πολύ πιό αξιοπιστοι ομιλητές που μπορούν να κάνουν την δουλειά...

  14. in medias res avatar
    in medias res 15/12/2014 11:54:34

    Υπάρχουν ενδείξεις ότι εντός του "στρατοπέδου" αποτροπής του κινδύνου μιας κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ γίνονται δεύτερες σκέψεις όσον αφορά την καταλληλότερη οδό επίτευξης του στόχου. Υπό την πίεση, δηλ., των διαμορφωθέντων δεδομένων, ένα μάλλον περιθωριακό μέχρι σήμερα σενάριο φαίνεται να "σπρώχνεται", ώστε να διεκδικήσει εφαρμογή. Πιο συγκεκριμένα, πληθαίνουν τα δημοσιεύματα που είτε υπαινίσσονται είτε υποστηρίζουν ανοιχτά την συγκρότηση κυβέρνησης "ειδικού σκοπού", ως μοναδική λύση για την άρση του αδιεξόδου περί την εκλογή ΠτΔ. Αν, δε, τα δημοσιεύματα αυτά συνδυασθούν και με διάφορες πρόσφατες "κινήσεις", π.χ. ΓΑΠ, ... Είναι προφανές ότι ο "σχεδιασμός" αυτός δεν περιλαμβάνει τον ΑΣ. Θα είχε, πραγματικά, ενδιαφέρον να δούμε αν το σενάριο αυτό θα διακινηθεί έτι περαιτέρω -και από ποιούς ... Όπως ενδιαφέρουσες, φυσικά, θα είναι και οι αντιδράσεις όλων στο σενάριο αυτό ... "Παίζει", μήπως, αλλού να τους ψάχνουν και αλλού να βρίσκονται οι "αποστάτες"?

    • Ντάμα Σπαθί avatar
      Ντάμα Σπαθί @ in medias res 15/12/2014 13:03:13

      Σενάρια παίζουν πολλά κι ο κάθε συμφεροντολόγος φτιάχνει εκείνο που τον εξυπηρετεί. Ο Αντώνης Σαμαράς αν δεν εξασφαλίσει την εκλογή ΠτΔ, δεν έχει λόγο να υποχωρήσει σε πιέσεις και να αποδεχτεί μεσοβέζικες ...λύσεις τύπου κυβερνήσεων ''ειδικού σκοπού''. Ας απευθυνθεί στον Ελληνικό λαό για να κρίνει εκείνος το έργο του. Σιγά μη σχεδιάσουνε το μέλλον μας ο ΓΑΠ, οι μηντιάρχες και οι κάθε είδους τυχοδιώκτες. Ο Ελληνικός λαός εξουσιοδότησε τον Πρωθυπουργό, ο Ελληνικός λαός μπορεί να του δώσει εντολή να συνεχίσει. Οι καλοθελητές, θα μείνουν με τα όνειρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.