22/11/2008 21:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Γουότ ντου γιου γουόντ;»

Συγκλονιστικές προσωπικές ιστορίες με κοπέλες που μπλέχτηκαν στα δίχτυα της σεξουαλικής σκλαβιάς, αποκαλύπτει στο σημερινό της φύλλο η «Ελευθεροτυπία».

Μια αόρατη αλλά πανίσχυρη κλωστή που μπορεί να κάνει και δυο και τρεις φορές το γύρο του πλανήτη έχει δέσει με τον πιο σφιχτό κόμπο χιλιάδες γυναίκες. Κάποιοι λένε ότι μπορεί να είναι μέχρι και δυο εκατομμύρια. Κανείς δεν ξέρει. Στο διεθνές εμπόριο του καταναγκαστικού σεξ ή αυτού που λέγεται σεξουαλική σκλαβιά ή και πιο μοντέρνα trafficking, όλα τα στοιχεία του οργανωμένου εγκλήματος στήνουν το δικό τους χορό. Εμπόριο ανθρώπων, βία, ξέπλυμα χρήματος, ναρκωτικά.

Η διεθνής του εγκλήματος που μπορεί να ξεκινά από ένα κρύο διαμέρισμα εργατικής πολυκατοικίας στην Ουκρανία ή ένα σπίτι φτιαγμένο από ξεραμένη λάσπη στις όχθες ενός ποταμού στη Νιγηρία. Να κάνει μια στάση σε ένα καλοκαιρινό μπαρ της Ρόδου, σε ένα διαμέρισμα της Κυψέλης με σφραγισμένο φωταγωγό, σε ένα σινιέ ινστιτούτο, και καλά, αισθητικής με φανταχτερά φώτα, σε κάποιο στούντιο με τηλεφωνικό κέντρο. Να περνάει μερικούς μήνες στην ελληνική επαρχία, να μαζεύει λεφτά σε πλαστικές σακούλες, να δέρνει ή να απειλεί ότι θα δείρει τις γυναίκες-εμπόρευμα, να τις αναγκάζει να πουλιούνται σε διάφορους μάγκες, σιχαμένους και καθώς πρέπει.

Να τους δείχνει φωτογραφίες με τα παιδιά τους στην πατρίδα και δίπλα να στέκει ένας μαφιόζος που κρατά μαχαίρι. Να τις ξαναπουλάει και να τις στέλνει στην Αθήνα, να τις βάζει σε καράβια, αεροπλάνα, αυτοκίνητα, άλλες φορές σε νταλίκες και να τις πηγαίνει σε ξενοδοχεία της Ρώμης, της Νάπολης, στο Παρίσι, στη Μαδρίτη, τη Μάλτα, να τις επιστρέφει σε γειτονιές του Φιέρι της Αλβανίας και μετά πάλι σε ένα ξενοδοχείο της Τρίπολης ή στο Ηράκλειο της Κρήτης. Θα έμοιαζε με αέναο ταξίδι στο χώρο και το χρόνο αν το βασικό του συστατικό του δεν ήταν γυναίκες που λιώνουν με δόσεις...

..http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=98604772,11706020,18211876,25972132,40162084,48183460

ΣΧΟΛΙΑ

  1. marta avatar
    marta 22/11/2008 22:12:23

    Όσο υπάρχει ζήτηση η αγορά θα λειτουργεί..... και θα θεριεύει κι όλας... Αλλά για όλα φταίνε οι κακοί που προσφέρουν τις υπηρεσίες.. όχι αυτοί που τις ζητάνε και μάλιστα πληρώνουν και κάτι παραπάνω για φρέσκο πράγμα..... αυτό είναι και θέμα μαγκιάς στην ελληνική πραγματικότητα... δυστυχώς όλοι ξέρουν....

  2. donaE avatar
    donaE 22/11/2008 22:29:13

    Το trafficking ειναι θεμα που οι ανδρες μπορουν να επιλυσουν.Οι ζοφερες περιγραφες και το μελο δεν εχει νοημα.Ας μην επιδιωκουν τετοιες ερωτικες σχεσεις.

  3. KaryID avatar
    KaryID 22/11/2008 22:42:07

    Δεν θα συμφωνήσω ακριβώς, ευθύνες έχουν και οι γυναίκες. Όχι όλες, όχι τα μικρά κοριτσάκια, αλλά για τις ενήλικες έχω ορισμένες αμφιβολίες.

  4. Τηλεθεατής avatar
    Τηλεθεατής 22/11/2008 22:48:55

    υπάρχουν κορίτσια που έρχονται προς τα κάτω , ξεγελασμένα, πως θα τους βρουν νορμάλ δουλειά

    υπάρχουν και κορίτσια που την έχουν δει από μόνες τους διαχειρίστριες/προωθήτριες./πωλήτριες του κορμιού τους. με 5-10.000 ευρώ το μήνα έσοδα... ποια λευκορωσίδα, εσθονή, μολδαβή, τσετσένα,... θα πει "οχι";

    το ζήτημα είναι να καθοριστούν τα ποσοστά, να μπουν τα πράΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΈΣΗ ΤΟΥς.

    ΕΡΩΤΗΣΗ: Η ΧΡΥΣΗ Ε δεν είναι θυγατρική της Ε;
    Γιατί αν ένας εισάγγας έπαινε 2-3 τηλέφωνα από τις αγγελίες της, θα έλυνε αμέσως το πρόβλημα.

  5. makedonas avatar
    makedonas 22/11/2008 22:50:54

    Η πλειοψηφία αυτών των γυναικών γνωρίζει πολύ καλά τι κάνει.Στην Ελλάδα όποια γυναίκα "θύμα" καταγγείλει,δικαιούται αυτόματα άδεια διαμονής.Δε σας κάνει εντύπωση που τα περιστατικά είναι ελάχιστα?Το κυνήγι μαγισσών που αποκαλείται trafficking είναι απλά μια μόδα που ξεκίνησε από τις Η.Π.Α. και το εκμεταλεύονται αρκούντως οι εγχώριες Μ.Κ.Ο. (κάτι αντίστοιχο με τα ανθρώπινα δικαιώματα ή το φαινόμενο του θερμοκηπίου).Εκμεταλλεύονται τον αποτροπιασμό που μας προκαλεί και μόνο η σκέψη για πάρουν τις χρηματοδοτήσεις τους.Καλό είναι να γνωρίζουμε πριν εκφέρουμε γνώμη.

  6. KaryID avatar
    KaryID 22/11/2008 22:51:34

    Μόνο αυτές; Ελληνίδα ας πούμε, δεν ...;

  7. donaE avatar
    donaE 22/11/2008 22:56:17

    Το trafficking ξεφευγει απο τα ορια της πορνειας,ειναι πιο ιδιαιτερη περιπτωση.Για την πορνεια (επισημη και ανεπισημη),συμφωνω πως εχουν ευθυνη και οι γυναικες και κυριως η αγωγη που περνουν απο το περιβαλλον για τις 'δυνατοτητες' που εχουν και τον ρολο τους.

  8. marta avatar
    marta 22/11/2008 23:58:11

    "Η πλειοψηφία αυτών των γυναικών γνωρίζει πολύ καλά τι κάνει.Στην Ελλάδα όποια γυναίκα “θύμα” καταγγείλει,δικαιούται αυτόματα άδεια διαμονής.Δε σας κάνει εντύπωση που τα περιστατικά είναι ελάχιστα?"
    Όχι Μακεδονα, δεν μου κάνει εντύπωση που είναι ελάχιστα, αν μπορούσαν να πάνε βολτίτσα στο αστυνομικό τμήμα να καταγγείλουν δεν θα το λέγαμε trafficking... και η αυτόματη άδεια παραμονής είναι απλά αστείο, θα πάρει άδεια ίσως (χωρίς διασυνδέσεις χλωμό) μετά ομως που θα τη συλλάβουνε (είναι το μόνο που γίνεται αυτόματα σε διαβεβαιώ σε αυτή τη χώρα τίποτε άλλο δεν γίνεται αυτόματα) και θα διερευνηθεί η καταγγελία, και θα παρέμβουν 5-6 οργανώσεις και γίνει δικαστήριο κλπ κλπ αν έχει τη θέληση και τα κότσια να κινήσει το σύστημα....
    Και ναι η πλειοψηφία ξέρει τι κάνει, το αν έχει επιλογές πιά γι αυτό που κάνει είναι ένα άλλο θέμα... όπως και το ξέρω τι κάνω δεν σημαίνει ότι είναι ελεύθερη επιλογή... Και δεν είναι μόνο γυναίκες το trafficking έχει νεαρά αγόρια και παιδια..... πολλά παιδιά αγαπητοί στην γλυκιά μας κοινωνία που τα τιμά και τα κοστολογεί ακριβότερα... και το πρόβλημα βλέπω αντιμετωπίζεται με κλαψερές δημοσιογραφικές αναφορές και πιασάρικες ιστορίες και όλοι ευχαριστημένοι....

  9. Τηλεθεατής avatar
    Τηλεθεατής 23/11/2008 00:31:01

    >αν μπορούσαν να πάνε βολτίτσα στο αστυνομικό τμήμα να καταγγείλουν δεν θα το λέγαμε trafficking… και η αυτόματη άδεια παραμονής είναι απλά αστείο, θα πάρ

    αν μια ξένη κοπέλα πάει σε ξενοδοχείο με πελάτη, μπορεί να καθίσει μέσα, να κλείσει την πόρτα και να τηλεφωνήσει το 100 (α λα βατ_δου), να ζητήσει προστασία.

    αφού έχουν μαζί τους κινητό τηλέφωνο.

  10. Τηλεθεατής avatar
    Τηλεθεατής 23/11/2008 00:33:45

    > Και δεν είναι μόνο γυναίκες το trafficking έχει νεαρά αγόρια και παιδια….. πολλά παιδιά αγαπητοί

    σε έχει επηρεάσει ο κώστας τσαρούχάς;
    με τα βιβλία για το μπινίκο κλπ..

    διαχρονικά πιασάρικα θέματα...

    ---------
    πάντως στην τρίτης σεπτεμβρίου, ντόπιες ρομά κάνουν βίζ_τ_ς (νομίζω)

    για αυτές δεν υπάρχει πρόγραμμα προστασίας;

  11. t avatar
    t 23/11/2008 01:05:12

    Rainbow - Party of Macedonians in Greece to hold its second Congress on Sunday
    Skopje, November 22 (MIA) - Rainbow - a political party of Macedonians living in Greece - will hold its second Congress on Sunday, which as announced is to review the activities for improving the status of Macedonian minority in the Greek society.
    The Congress will assemble delegates from all local party organizations in northern Greece and of the European Free Alliance (EFA), as Rainbow has been its member or several years.
    The event is expected to send a message to Greece's leadership, calling it to respect the rights of the Macedonian minority in compliance with all international conventions.

  12. Καλατζής avatar
    Καλατζής 23/11/2008 01:13:26

    αν μια ξένη κοπέλα πάει σε ξενοδοχείο με πελάτη, μπορεί να καθίσει μέσα, να κλείσει την πόρτα και να τηλεφωνήσει το 100 (α λα βατ_δου), να ζητήσει προστασία.

    -----

    Τα έχεις σκεφτεί όλα ε;

    Και οι μαφιόζοι της χώρας της που απειλούν την εκεί οικογένεια της;

    Και οι μπάτσοι που τα παίρνουν για να κάνουν τα στραβά μάτια;

    Και οι εδώ μαφιόζοι που τη φέρανε και που θα την σαπίσουν στο ξύλο, μετά την καταγγελία;

    Για να μην πούμε πόσο αποτελεσματική είναι η ...προστασία του 100.

  13. Καλατζής avatar
    Καλατζής 23/11/2008 01:15:15

    υπάρχουν και κορίτσια που την έχουν δει από μόνες τους διαχειρίστριες/προωθήτριες./πωλήτριες του κορμιού τους. με 5-10.000 ευρώ το μήνα έσοδα… ποια λευκορωσίδα, εσθονή, μολδαβή, τσετσένα,… θα πει “οχι”;

    ---

    5-10.000 ευρώ το μήνα; Στις κοπέλλες; Τι άλλο θα ακούσουμε θεέ μου...

    Καλά, έχετε εξετάσει ιστορίες τράφικινγκ;

  14. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 01:37:31

    Να είστε πιο πονηροί. Στη χώρα που ζούμε η κρατική μαφία, δηλ. αυτοί που ελέγχουν το κράτος ελέγχει την πορνεία, τα ναρκωτικά και τη νύχτα και χρησιμοποιεί τους κρατικούς μηχανισμούς για ίδιον όφελος, για να καλύπτει τον εαυτό της και να διαλύει τον ανταγωνισμό. Όποιος δεν είναι δικός τους τον τρώνε κι έτσι βγαίνουν οι επιτυχίες. Από την άλλοι οι ίδιοι συνεχίζουν να κονομάνε τρελά λεφτά.

    Διάβασα τα δημοσιεύματα και διαπίστωσα ότι όλα είναι γνωστά. Και τα αφεντικά είναι γνωστά και όλα. Το πρόβλημα όμως γιγαντώνεται κάθε χρόνο.

    Επίσης αυτές τις ιστορίες τις έχουμε ξανακούσει άπειρες φορές. Όλες είναι ίδιες. Κάπου έχουμε βαρεθεί. Κι έχουμε βαρεθεί διότι οι κοπέλες ήξεραν τι δουλειά θα κάνουν. Απλά λένε το εξής. Θα την κάνουμε λίγο καιρό θα βγάλουμε μερικά χρήματα και μετά θα αλλάξουμε ζωή. Κάπου στραβώνει στην πορεία και μετά παραπονιούνται. Αν όμως είχαν κάνει ''καριέρα'' και είχαν πραγματωθεί τα όνειρα της πόρνης τότε θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

  15. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 01:46:48

    # donaE Says:
    Το trafficking ειναι θεμα που οι ανδρες μπορουν να επιλυσουν.Οι ζοφερες περιγραφες και το μελο δεν εχει νοημα.Ας μην επιδιωκουν τετοιες ερωτικες σχεσεις.


    Να φροντίζετε να τους ικανοποιείτε και να τους φέρεστε σωστά για να μην πηγαίνουν με ιερόδουλες. Κάθε ιερόδουλη που εξυπηρετεί χ αριθμό πελατών την ημέρα επί 7 μέρες τη βδομάδα σημαίνει ότι αντικαθιστά ή υποκαθιστά τον αντίστοιχο αριθμό ανεπαρκών ''καθώς πρέπει'' γυναικών.

    Δεν εννοώ μόνο τη σεξουαλική ικανοποίηση των αντρών σας αλλά γενικότερα τη συμπεριφορά σας απέναντί τους.

  16. luky avatar
    luky 23/11/2008 02:03:54

    @16
    Το ίδιο ισχύει για τα κοριτσάκια και τα παιδιά;
    Πολύ συγκαταβατικό σας βρίσκω!

  17. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 23/11/2008 02:34:57

    Έχω μια ΜΕΓΑΛΗ απορία: αφού η τιμή με γυναίκα ή "τραβεστί" είναι ίδια, ΓΙΑΤΙ οι άνδρες πάνε με τους δεύτερους; Είναι σαν να κάνει το μαϊμού και το αυθεντικό τζην τα ίδια λεφτά, κι εσύ να παίρνεις το ...μαϊμουδένιο!

  18. T-Rex avatar
    T-Rex 23/11/2008 03:45:28

    Επειδή το post ξεφτιλήστηκε ολίγον και επειδή το θέμα (δυστηχώς) είναι πολύ πιο σοβαρό, δείτε τη ταινία "La Sconosciuta" του Τορνατόρε και μετά ξανασυζητάμε...

  19. makedonas avatar
    makedonas 23/11/2008 05:58:02

    marta
    δυστυχώς έχω ίδια αντίληψη για το γεγονός της άδειας παραμονής.Μπορεί απλά να δηλώσει ότι είναι θύμα trafficking και θα πάρει την άδεια,έστω και αν συλληφθεί για οιονδήποτε άλλο λόγο.

  20. marta avatar
    marta 23/11/2008 09:02:14

    @ makedonas
    Πειράζει που έχω ιδίαν αντίληψη και έχω δεί από το πιό απλό έως το πιό παράλογο? ΄Εχω δει πράγματα να πηγαίνουν καλά από μόνα τους και απίστευτες ιστορίες εκμετάλευσης από τις ίδιες τις αρχές. Ξέρεις ο εξάκτινος έχει δίκιο τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τη συνέργεια υψηλά ιστάμενων. Σόρρυ αλλά αυτό που λές εσύ "απλά" δεν είναι απλά, εν μέρει γιατί πολλές φορές η υποτιθέμενη καταγγελία είναι και τρόπος πολέμου των κυκλωμάτων και υπάρχουν πάντα επιφυλάξεις και εν μέρει γιατί οι γυναίκες πράγματι είναι οι ίδιες πια μέρος του κυκλώματος και καταγγέλουν πάνω στην αγανάκτιση ή στον καυγά, αλλά μετά ξαναγυρίζουν γιατί δεν έχουν άλλες διεξόδους. Οι μόνες που μπορούν να πετύχουν κάτι είναι ο σχετικά μικρότερος αριθμός των απαγμένων (ακόμα υπάρχει) που είναι πράγματι έγλειστες και καταφέρνουν και το σκάνε καμιά φορά, αλλά συνήθως αυτές είναι ανήλικες από 14-16 και έχουν λιγότερες αντοχές. Οι ίδιες αν μείνουν 4-5 χρόνια στο χώρο, μετά στα 22, ήδη καμένες, ξαναγυρίζουν στο μόνο που ξέρουν στην πλειοψηφία τους
    Και επιμένω για όσους δεν τους αρέσει να το ακούνε είναι πολλά τα ανήλικα γιατί βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος αγαπητοί και η προσφορά πάει με την ζήτηση των "ανικανοποίητων" ανδρών εξάκτινε

  21. tony avatar
    tony 23/11/2008 09:07:59

    οι υπηρεσίες προσφέρονται.Ο τζίρος γίνεται,το
    επίσημο κράτος ξοδεύει για την καταστολή,
    ο υπόκοσμος κάνει τρελλα κέρδη.
    Νομιμοποιήστε τα φορολογήστε τα γλιτώστε τα λεφτά της καταστολής.
    Τι με νοιάζει εμένα σαν φορολογούμενο αν κάποιος
    αγοράζει κοκαΐνη η πρέζα η πουτάνες.Τον φόρο του να πληρώνει και μια χαρά είναι.αφού αυτά τα πράγματα υπάρχουν.Κάποιοι τα αγοράζουν τζίρος γίνεται,ας
    συνεισφέρουν στο ταμείο και μια χαρά είναι.

  22. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 23/11/2008 10:33:51

    Mono paradeigmatiki timoria stous proagogous borei-an mi ti allo-na dioxei kapos to provlima apo ton topo mas...

    Dystichos apo tote pou i gi kineitai, "andres" me apothimena yparchoun kai tha yparchoun...

    Ta complexe fernoun to 90% ton anthropinon adynamion..

  23. donaE avatar
    donaE 23/11/2008 10:34:43

    @Εξάκτινος Συμφωνω.Ολα για σας,μη μας αφηνεται please.

  24. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 10:41:10

    Καθένας με τον πόνο του.

  25. donaE avatar
    donaE 23/11/2008 10:54:07

    Λοιπον Εξακτινε,ειναι αλλο πραγμα το traffiking,αλλο η πορνεια,και αλλο αυτο που κανουν οι κυριες στα κοροιδα.Δεν υπαρχει λογος να συνεργαζεται κανεις με δουλεμπορους.Υπαρχουν αλλες λυσεις.

  26. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 10:59:29

    Ντέρμπι προβλέπω. Εξάκτινος-donaEτοιμοι για όλα.

  27. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 11:18:46

    @ KaryID
    Μπα εγώ δε θα δώσω συνέχεια. ;)
    .
    .
    Προσωπικά δεν έχω σχέση με τέτοιες γυναίκες γιατί τις λυπάμαι και γιατί σιχαίνομαι το όλο σύστημα. Από την άλλη βαρέθηκα και τον θεωρητικό καθωσπρεπισμό και είπα να το ανακατέψω λίγο. Κι από ότι βλέπεις επειδή αυτό που είπα έχει μια δόση αλήθειας, μεγάλη θα έλεγα, το γυρίζουν σε ανήλικα και λοιπές άλλες ακόμη πιο άρρωστες καταστάσεις.

  28. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 11:34:56

    Εσύ σωστά το διαχώρισες από την αρχή.
    Τους παγίδεψε ο φάκτορας με τη φωτογραφία με τα ωραία περιποιημένα πόδια με τη χρυσή αλυσιδίτσα, κόλλησε το μυαλό εκεί, σου λέει τι ανάγκη έχει αυτή ... μόνη της τα κάνει, μόνη της τα ήθελε ...
    Ενώ το trafficking είναι βίαιη διακίνηση νεαρών κοριτσιών, απαγωγές παιδιών για επαιτεία και ότι άλλο, είναι οργανωμένο έγκλημα.
    Πολλές νεαρές γυναίκες από αυτές όμως είναι ελαφρόμυαλες, το αντιμετωπίζουν ελαφρά το θέμα, ενώ ασφαλώς έχουν ακούσει για τους κινδύνους, ξεκινούν και λένε βλέποντας και κάνοντας, και στην πορεία βρίσκονται φυλακισμένες.
    Ειδικά νομίζω οι Ανατολικές είναι ψιλοαπαράδεκτες. Έχουν επίγνωση και συνείδηση. Δεν ζούσαν μέχρι χθες στη ζούγκλα. Εκεί στα σύνορα Αν. Γερμανίας-Τσεχίας απίστευτη κατάσταση. Αυτές όλες είναι γυναίκες που όταν ζούσαν στο Σιδηρούν εργάζονταν στα εργοστάσια, σπούδαζαν, τι έγινε μ' αυτές αδυνατώ να το καταλάβω. Δεν πιστεύω ότι είναι μόνο η ανέχεια.
    Στον τρίτο κόσμο βέβαια το πρόβλημα είναι τραγικό.

  29. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 12:48:56

    Πολλές νεαρές γυναίκες ξέρουν τι τις περιμένει. Οι περισσότερες θα έλεγα. Έρχονται όμως με τη λογική ότι θα δουλέψουμε 2-3 χρόνια θα πιάσουμε την καλή και μετά αντίο. Δεν τους βγαίνει όμως και καταστρέφονται.


    Οι γυναίκες που σπούδαζαν, σπουδάζουν ακόμη. Αυτές που έρχονται για πορνεία είναι γυναίκες που δούλευαν σε χωράφια και είχαν άσχημη ζωή. Η πιο τραγική κατάσταση είναι στη Μολδαβία όπου πλέον δεν υπάρχουν νεαρά κορίτσια. Τα έχουν πάρει όλα για πόρνες.

  30. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 12:53:18

    Τραγική κατάσταση. Υποχωρούμε σε μεσαίωνα.

  31. μανώλης avatar
    μανώλης 23/11/2008 13:35:30

    Επιχείρηση "Λευκός Άρτος": Κατηγορούμενοι με ονοματεπώνυμο εδώ.

  32. Lara avatar
    Lara 23/11/2008 14:29:24

    Καρυ Ιντ
    Ποια ειναι η διαφορα αναμεσα στους τριτοκοσμικους και στους Ελληνες;
    Η καλυτερα αναμεσα στη Βραζιλια, Ταυλανδη και Ελλαδα;
    Και στις δυο εχουμε χαμηλο μορφωτικο επιπεδο

  33. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 14:40:13

    Δεν είναι ακριβώς έτσι, όσον αφορά τα θύματα, μεγαλύτερος πληθυσμός, φαβέλες, σεξουαλικός τουρισμός, παιδιά από μικρά στο δρόμο, πολλά παιδιά σε κάθε φτωχή οικογένεια, ευνοείται το traficking, οι απαγωγές.
    Αυτά συμβαίνουν και σε χώρες των Βαλκανίων με νομάδες πληθυσμούς.
    Αν υπονοείς τους "πελάτες", ε, εκεί δεν θα διαφωνούσα και πάρα πολύ.

  34. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 23/11/2008 14:56:25

    Μία παλιά ιστοριούλα ίσως μπορέσει να κατευθύνει μερικούς σε μία λύση και αν όχι, σε περιορισμο της έκτασης του μεγάλου αυτού προβλήματος, που μαστίζει τις γυναίκες.

    Εβραίος πρωταγωνιστής με την γνωστή έφεση της ράτσας του στην οικονομία πάση θυσία. Πάει λοιπόν το Τζακό στο μπουρδέλο και ψάχνει τις γυναίκες, που περιμένουν έξω απο τα δωμάτιά τους, άν δέν είναι μέσα απασχολημένες. Και κάθε μία μιλάει μαζί του προσκαλώντας τον στα ενδότερα.

    Το Τζακο δεν πείθεται. Λέει οτι, ψάχνει κάποια, που να το κάνει όπως η Μαρία. Κόβει βόλτες μπρος-πίσω μέχρι που κάποια κακομοίρα του λέει ότι, αυτή μπορεί να κάνει ό,τι έκανε και η Μαρία.
    Και τον βάζει μέσα. Φθάνουν κάποτε στο τέλος και πριν να φύγει το Τζακό, τον ρωτάει, άν ευχαριστήθηκε. Και τί τέλος πάντων έκανε η Μαρία περισσότερο απο αυτήν;

    Και ο Εβραίος

    - έκανε πίστωση ...

    ΠΕΛΙΑΣ

  35. donaE avatar
    donaE 23/11/2008 14:58:52

    το σχολειο 35 ειναι δικο μου

  36. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 15:00:13

    Μαστίζει και σένα @ΠΕΛΙΑΣ αλλά δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.

  37. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 15:49:49

    Σε όλη την Ευρώπη ο αριθμός των πορνών και φυσικά και των πελατών τους έχει ανέβει σε τρελά επίπεδα και υπάρχουν και τάσεις περαιτέρω ανόδου.

    Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί υπάρχει τόση μεγάλη ζήτηση για πορνικές υπηρεσίες? Γιατί οι τιμές είναι τόσο ανεβασμένες?

  38. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 15:53:44

    >>>>news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_17_08/01/2006_169248


    >>>amnesty.org.gr/library/report2005/eur.htm

    >>>>athens24.gr/news/news/international/news_detail.html?id=12766

  39. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 15:54:32

    Από τα παραπάνω έχω κόψει τα www για να βγουν.

  40. Ego avatar
    Ego 23/11/2008 16:19:31

    Κλασικά άργησα να διαβάσω το post και έρχομαι καθυστερημένος...
    Αλλά πρέπει να ξεδιαλύνουμε κάτι! Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω πως όποιος/α καταγγήλει πέρνει άδεια παραμονής.

    Μετά από μια σχετικά πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση αν η κοπέλα καταγγείλει ο εισαγγελέας έχει τη διακριτική ευχέρεια να μην προχωρήσει σε ποινική απέλαση. Το τονίζω...ποινική απέλαση!

    Ακόμα κι αν όμως την αφήσει ελεύθερη, ανά πάσα στιγμή μπορούν να την πιάσουν σε έλεγχο στοιχείων αστυνομικοί και να ξεκινήσει από εκεί και πέρα διοικητική απέλαση!

    Ξέρω αρκετές τέτοιες περιπτώσεις. Το σύστημα είναι υδροκέφαλο, έληξε!

    Μύθος λοιπόν το "σηκώνω το τηλέφωνο και καρφώνω"...

  41. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 16:47:20

    Ρε παιδιά το σηκώνω το τηλ και καρφώνω δεν πιάνει διότι οι ίδιοι ελέγχουν τις κοπέλες και τα τα κονομάνε. Τρώει όλος ο μηχανισμός. Από προξενικούς υπαλλήλους μέχρι μπάτσους εισαγγελείς και δικηγόρους.

  42. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 16:55:15

    Κάτι ξέρει ο φλογοβόλος.

  43. Ego avatar
    Ego 23/11/2008 17:00:10

    @ Εξάκτινος (43)

    Καλά εννοείται αυτο και μάλιστα η ουσία είναι εκεί!
    Απλά επειδή δεν έχουμε στοιχεία να μιλήσουμε για το σύστημα αναλωνόμαστε στη θεωρητική ανάλυση του τι θα μπορούσε να κάνει κάποιος/α αν βρεθεί μπλεγμένος στο κύκλωμα.

    Κάτι άλλο όμως εξίσου σημαντικό είναι το εξής.
    Όσο μορφωμένες και να είναι οι κοπέλες (το αφήνω έτσι γενικά) θα πρέπει να έχεις γνώση του ελληνικού νομικού συστήματος για να συνειδητοποιήσεις τα δικαιώματά σου.

    Δεν νομίζω λοιπόν πως είναι θέμα κουλτούρας, ή ότι θέλουν το χρήμα (αφού αυτά που πέρνουν είναι ψίχουλα). Είναι κατεξοχήν θέμα άγνοιας. Της ίδιας άγνοιας δικαίου που έχει κάθε μη νομικός (και νομικός μη σου πω...)

  44. makedonas avatar
    makedonas 23/11/2008 18:46:01

    @ ego,
    ειπα να μην επιμείνω με τη marta αλλα βλεπω και εσύ επιμένεις στην παρα πληροφόρηση.Λοιπόν επειδή τυχαίνει να υπηρετώ σε τμημα αλλοδαπών να σου μάθω πως ποινική απέλαση δεν υπαρχει...υπάρχει δικαστική απέλαση,διοικητικη απέλαση και επαναπροώθηση,ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!Τώρα αυτά μπορεί να στα μετέφεραν λανθασμένα ή να παραπληροφορείς εσκεμμένα οπότε συγνώμη που απαντώ καθώς τα γεγονότα δεν έχουν καμμία σημασία για κάποιον που εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία.Ναι φίλε πετάει,αν έτσι θέλεις!

  45. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 23/11/2008 18:50:41

    Όχι πολλές έχουν πανεπιστημιακή μόρφωση και μέσες άκρες ξέρουν τις θεωρητικές δυνατότητες που έχουν. Στην πράξη όμως κολλάει το πράγμα. Και όπως είπα. Τα κλασσικά αφεντικά είναι στο απυρόβλητο. απλά πιάνουν τους άλλους και μερικούς ξεστρατισμένους πρώην δικούς τους. Έκανα μια αναζήτηση στο google με τις λέξεις κλειδιά πορνεία μολδαβία. Δημοσιεύματα σαν αυτό έρχονται στην επιφάνεια κατά τακτά χρονικά διαστήματα από το 2001 και μετά. Είναι όλα ίδια. Η ίδια ιστορία. Καρμπόν ρε παιδί μου. Και δεν αλλάζει τίποτε. Από όλο αυτό το χάλι τρώνε ενεργητικά οι πάντες μέχρι την ''αποστρατεία'' της κοπέλας και μετά οι διάφορες μη κυβερνητικές οργανώσεις για την ''αποκατάσταση''. Το λινκ της Καθημερινής που έδωσα περιγράφει πχ. την κατάσταση στη Μολδαβία και ότι η εκεί κυβέρνηση ουσιαστικά διευκολύνει την εξαγωγή για πορνεία γιατί δε μπορεί να κάνει κάτι άλλο λόγω φτώχειας.


    Αν σε ενδιαφέρει να δεις κάποια πράγματα για την πορνεία παλιότερα πριν το ανατολικό μπλοκ και τις αλλαγές που έχουμε τα τελευταία χρόνια διάβασε το βιβλίο της Αμαλίας Μεγαπάνου, Διάλογος με την Αννα.

    Κύριος Συγγραφέας: Μεγαπάνου, Αμαλία
    Εκδοτικός Οίκος: LIBRO
    Έτος έκδοσης: 00/1988
    Σελίδες: 172
    ISBN: 9789607009111
    Διαθεσιμότητα: Μη Διαθέσιμο
    Αποστέλλεται εντός 72 ωρών.

    Δεν είναι διαθέσιμο και είναι σπάνιο. Εγώ το έχω αλλά το έχω στην Ελλάδα. Αλλιώς μπορεί να το σκάναρα και να το ανέβαζα κάπου. Τώρα πια είναι ξεπερασμένο. Έχουν αλλάξει τα πράγματα.

  46. Ego avatar
    Ego 23/11/2008 19:57:35

    @ Εξάκτινος
    Thanks για την πληροφορία, θα προσπαθήσω να το βρω. Η πληρέστερη έρευνα (αλλά με κάποια μεθοδολογικά κενά)θεωρείται εκείνη του Λάζου. Εγώ δεν την έχω διαβάσει αλλά έχει καλές κριτικές.

    @ Μακεδόνας
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είσαι τόσο επιθετικός. Επειδή δλδ χρησιμοποίησα έναν άλλο όρο για το ίδιο πραγμα παραπληροφορώ και είμαι σε διατεταγμένη υπηρεσία...μπράβο!

    Ο όρος ποινική απέλαση χρησιμοποιείται εξίσου από νομικούς, προς αντιδιαστολή με τον όρο διοικητική απέλαση (you know...διαφορά ανάμεσα σε ποινικό και διοικητικό δίκαιο...). Προφανώς και είναι δικαστική η ποινική απέλαση αφού σαν ποινική απόφαση μόνο δικαστικός λειτουργός μπορεί να την εκδόσει.

    Και τώρα που ανακαλύψαμε την Αμερική για πες...ισχύει ότι ακόμα και αν δεν ξεκινήσει διαδικασία δικαστικής απέλασης ο εισαγγελέας, εσείς θα προχωρήσετε έτσι κι αλλιώς σε διοικητική απέλαση?

    P.S. Δεν μπορώ να μην σχολιάσω ρε γμτ! Αυτός που δηλώνει πως "υπηρετεί" σε αστυνομικό τμήμα, με κατηγορεί πως είμαι σε διατεταγμένη υπηρεσία...τι άλλο θα ακούσω!!!

  47. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 20:01:47

    Καλό είναι αυτό Ego, το site έχει αναγνωσιμότητα!!!

  48. makedonas avatar
    makedonas 23/11/2008 21:22:41

    Ego,
    Φυσικά και δε θα κινηθεί διαδικασία διοικητικής απέλασης για θύμα trafficking!Όποιος αξ/κός τη ζητήσει θα καταλήξει να συλλέγει ραδίκια στην Κάτω Αχλαδομηλιά! Στην Ελλάδα δεν κάνουν κουμάντο τα θεσμοθετημένα όργανα σύμφωνα με τους νόμους- εδώ και καιρό -, αλλά κάτι Μ.Κ.Ο. όργανα των οποίων συναντά εύκολα κανείς παντού.
    Και ως προς το θέμα-μια και φαίνεται ότι εισαι γνώστης- θα γνωρίζεις φαντάζομαι ότι τα δικαστήρια δεν επιβάλλουν πλέον δικαστικές απέλασεις (μέτρο ασφαλείας-παρεπόμενο της κύριας ποινής) ούτε σε δολοφόνους από τις γειτονικές χώρες των οποίων η απέλαση είναι δυνατόν να επιτευχθεί,πολλώ δε μάλλω σε "υποτιθέμενα" και μη θύματα trafficking.Προσωπικά έχω παρακαλέσει πολλές φορές -κυριολεκτικά- αλλοδαπές κρατούμενες για τις οποίες υπάρχουν υποψίες ότι είναι θύματα τέτοιων περιπτώσεων,να δώσουν πληροφορίες και να ξεφύγουν με μηδενικό αποτέλεσμα.Οσάκις η συζήτηση έφτανε στο δια ταύτα (γιατί κάνεις αυτό και δε δουλεύεις ?π.χ. ,η απάντηση είναι καλά είσαι τρελλός? ξέρεις πόσα βγάζω? και προέρχεται από 18χρονα και 20χρονα).
    Αν νομίζεις πως εγώ δε δικαιούμαι να ομιλώ επειδή υπηρετώ σε τμήμα ενώ εσύ δικαιούσαι ,τότε λυπάμαι πολύ αλλά ξέρεις,πολύ καλά πως λέγεται η ιδεολογία σου.Εγώ φίλε παίρνω 1000 ευρώ και παίζω τη ζωή μου για να κοιμάσαι εσύ ήσυχος και να με βρίζουν αναρχοφασιστοειδή από το πρωί μέχρι το βράδυ χωρίς να έχω ούτε καν δικαίωμα απεργίας ή σχολιασμού αποφάσεων ανωτέρων,αλλά προφανώς σου χάλασα την πιάτσα με τα σχόλιά μου και ειλικρινά αδιαφορώ πλήρως γιατί εγώ δεν ανήκω στο δικό σου ιδεολογικό χώρο των μελανοχιτώνων.

  49. KaryID avatar
    KaryID 23/11/2008 22:04:06

    Λακίσανε όλοι, σου λέει τι γίνεται 'δω πέρα;
    Είδες τι ωραίο πράγμα το blog, μαθαίνονται όλες οι απόψεις, χωρίς τον εκνευριστικό αντίλογο της TV, έχει ο άλλος τη δυνατότητα να το επεξεργαστεί στο μυαλό του, να αναθεωρήσει, να επανέλθει.

  50. Ego avatar
    Ego 23/11/2008 22:12:36

    @ makedonas

    "Φυσικά και δε θα κινηθεί διαδικασία διοικητικής απέλασης για θύμα trafficking"

    Ξέρω 5 υποθέσεις που είτε χειρίστηκα εγώ είτε τις είδα απο κοντά που έγινε ακριβώς αυτό. Σε μία από αυτές ο αξιωματικός υπηρεσίας (ή ότι ήταν τέλος πάντων) μου είπε ότι δεν έχει την δυνατότητα να μην προωθήσει την υπόθεση. Όταν το κοίταξα τότε ήταν όντως έτσι.

    "τα δικαστήρια δεν επιβάλλουν πλέον δικαστικές απέλασεις (μέτρο ασφαλείας-παρεπόμενο της κύριας ποινής) ούτε σε δολοφόνους από τις γειτονικές χώρες των οποίων η απέλαση είναι δυνατόν να επιτευχθεί,πολλώ δε μάλλω σε “υποτιθέμενα” και μη θύματα trafficking"

    Είναι άσχετο με το θέμα που θίγω εγώ. Το αν το δικαστήριο επιβάλλει ή όχι απελάσεις σε θύματα trafficking είναι άλλο πράγμα από το τι συμβαίνει μετά με την διοικητική απέλαση. Στο κάτω κάτω το ότι δεν επιβάλλει απέλαση υποστηρίζει ακριβώς τη θέση μου ότι ενώ ο εισαγγελέας απέχει, η αστυνομία προχωρά έτσι κι αλλιώς.

    "Οσάκις η συζήτηση έφτανε στο δια ταύτα (γιατί κάνεις αυτό και δε δουλεύεις ?π.χ. ,η απάντηση είναι καλά είσαι τρελλός? ξέρεις πόσα βγάζω? και προέρχεται από 18χρονα και 20χρονα)."

    Επίσης άσχετο με το θέμα που θίγω.

    "Αν νομίζεις πως εγώ δε δικαιούμαι να ομιλώ επειδή υπηρετώ σε τμήμα ενώ εσύ δικαιούσαι ,τότε λυπάμαι πολύ αλλά ξέρεις,πολύ καλά πως λέγεται η ιδεολογία σου.Εγώ φίλε παίρνω 1000 ευρώ και παίζω τη ζωή μου για να κοιμάσαι εσύ ήσυχος και να με βρίζουν αναρχοφασιστοειδή από το πρωί μέχρι το βράδυ χωρίς να έχω ούτε καν δικαίωμα απεργίας ή σχολιασμού αποφάσεων ανωτέρων,αλλά προφανώς σου χάλασα την πιάτσα με τα σχόλιά μου και ειλικρινά αδιαφορώ πλήρως γιατί εγώ δεν ανήκω στο δικό σου ιδεολογικό χώρο των μελανοχιτώνων."

    Ρε μάγκα στο σταυρό που σου κάνω...διαβάζω και ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψα παραπάνω και προσπαθώ να καταλάβω πότε τα είπα ολά αυτά!!!
    1. Πότε έγραψα πως δεν δικαιούσαι να μιλάς?
    2. Πότε αμφισβήτησα τη δυσκολία της δουλειάς σου?
    3. Πώς κατάλαβες απ'όσα έγραψα πως είμαι μελανοχίτωνας?
    Κάνε copy-paste εδώ για καταλάβω κι εγώ!

    Αυτό που είπα ήδη από το πρώτο σχόλιό μού ήταν πως το σύστημα είναι προβληματικό. Και ξαφνικά δέχομαι αναίτια επίθεση από εσένα!!! Εκτός κι αν θεωρείς σωστή τη συγκεκριμένη σύγκρουση ενεργειών ανάμεσα στον εισαγγελέα και την αστυνομία και θέλεις με κάθε τρόπο να την υπερασπιστείς!

  51. ... avatar
    ... 23/11/2008 22:33:02

    #45, #48

  52. Τηλεθεατής avatar
    Τηλεθεατής 23/11/2008 22:46:07

    για όσους συζητητές δεν είδαν κάποιο επεισόδιο από την περσινή-πρπέρσινη πετυχημένη αγγλική τηλεοπτική σειρά "το ημερολόγιο ενός κωλγκέρλ"...

    το προτείνω..

    θα το βρουν και σε high definition στα τορρεντάδικα

    θα βρουν και πολλές απαντήσεις

  53. makedonas avatar
    makedonas 23/11/2008 22:50:26

    "Αυτός που δηλώνει πως “υπηρετεί” σε αστυνομικό τμήμα, με κατηγορεί πως είμαι σε διατεταγμένη υπηρεσία…τι άλλο θα ακούσω!!!"
    Αυτό τα λέει όλα.
    Όσο για τις υποθέσεις που χειρίστηκες θα πρέπει να γνώριζες ότι πρόταση απέλασης δύναται να κάνει ΜΟΝΟ ο Δκτης και κανείς άλλος,πολύ περισσότερο ένας απλός αξκός υπηρεσίας.Εσύ δε υποβάλλεις "αντιρρήσεις κατά της κράτησης" προς τον Δκτη της υπηρεσίας και αν απορριφθούν "προσφυγή κατα της απέλασης" στον οικείο Διευθυντή.Κανείς άλλος δεν εμπλέκεται πουθενά,μόνο αυτοί οι δύο αποφασίζουν.Για να γνωρίζεις στην πρόταση απέλασης αναφέρονται τυχόν αντιρρήσεις του-της απελαυνόμενου-νης και ΦΥΣΙΚΑ τυχόν ισχυρισμός ότι πρόκειται για θύμα σωματεμπορίας.
    Στο δια ταύτα:εάν εσύ πιστεύεις πως κάποιος αλλοδαπός που δεν έχει διαπράξει ποινικό αδίκημα (εκτός της λάθρας εισόδου ίσως) και δεν έχει οποιοδήποτε εγγραφο παραμονής στη χώρα,δεν πρέπει να απελαύνεται από τη χώρα (έστω με τη διοικητικη κύρωση της απέλασης)όπως γίνεται στην Πάτρα,στη Μενάνδρου και στα λοιπά "γκέτο" ,τότε προτείνω ως λύση για σένα να ψηφίζεις ένα κόμμα που προτείνει την κατάργησή των.Μέχρι τότε όμως θα μου επιτρέψεις να μην παρανομώ και να πράττω σύμφωνα με το νόμο και μόνο.
    ΥΓ τελευταία φορά που ρώτησα ο εισαγγελέας ασχολείτο με ποινικές υποθέσεις και ΌΧΙ με διοικητικές σ'αυτή τη χώρα.Συνεπώς που βλέπεις τη σύγκρουση;
    Συμπέρασμα:για να θεωρηθείς ότι είσαι θύμα trafficking επισήμως,πρέπει να το ΔΗΛΩΣΕΙΣ!Ο ι μόνες περιπτώσεις που έχω δει είναι προκειμένου να επιτευχθεί ευνοικότερη μεταχείριση σε συνδεδεμένες ποινικές υποθέσεις(π.χ. ναρκωτικά).Η διαδικασία είναι ίσως ευκολότερη αυτής του ασύλου (όποιος θέλει ζητά ασυλο ακόμα κι αν είναι Γερμανός ή Αμερικανός-όσο και αν ακούγεται γελοίο έστω και σαν σκέψη).
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ Η ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ (ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ)

  54. Ego avatar
    Ego 23/11/2008 23:40:14

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν γίνομαι κατανοητός!

    Αυτό που λέω από το πρώτο σχόλιο είναι πως ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ είναι άδικο! Δεν κατηγορώ ούτε τον εισαγγελέα ούτε την αστυνομία. Συγκεκριμένα αναφέρω πως μία απόφαση του εισαγγελέα (για μένα δίκαιη) ανατρέπεται επειδή η αστυνομία δεν έχει εκ του νόμου άλλη επιλογή! Μα τόσο δύσκολο είναι πια?

    "Κανείς άλλος δεν εμπλέκεται πουθενά,μόνο αυτοί οι δύο αποφασίζουν"
    Το πρόβλημα ξεκινάει όχι από το ποιός αποφασίζει αλλά από τι είναι υποχρεωμένος να αποφασίσει.

    "Μέχρι τότε όμως θα μου επιτρέψεις να μην παρανομώ και να πράττω σύμφωνα με το νόμο και μόνο"
    Θα το τονίσω ακόμα μια φορά, εσύ καλά κάνεις και εφαρμόζεις τον νόμο. Το πρόβλημα δεν το έχεις εσυ, το έχει ο νόμος.

    "ΥΓ τελευταία φορά που ρώτησα ο εισαγγελέας ασχολείτο με ποινικές υποθέσεις και ΌΧΙ με διοικητικές σ’αυτή τη χώρα.Συνεπώς που βλέπεις τη σύγκρουση;"
    η σύγκρουση βρίσκεται στο σκόπο του νόμου και στην οικονομία του δικαίου. ο εισαγγελέας, αποφεύγει την ποινική δίωξη και την δικαστική απέλαση για να προστατέψει έναν μάρτυρα για να καταθέσει στη δίκη και η αστυνομία τον απελαύνει και χάνουμε τα ίχνη του.

    "Αυτό τα λέει όλα."
    Άφήνεις έξω ότι εσύ προηγουμένως έχεις πει πως είμαι παπαγαλάκι (μου τα μετέφεραν λανθασμένα) είτε σε διατεταγμένη υπηρεσία. Μελανοχίτωνα με είπες, φασίστα με είπες και στο τέλος συνεχίζεις να αφήνεις υπονοούμενα ότι είμαι κατευθυνόμενος. Εγώ πέρα από το ειρωνικό λογοπαίγνιο δεν έχω πει τιποτα άλλο.

  55. Ego avatar
    Ego 24/11/2008 00:03:51

    Και για να μιλάμε και με στοιχεία:

    Ποινικός Κώδικας, άρθρο 187Β σχετικά με την άσκηση ποινικής δίωξης και δικαστικής απέλασης

    Άρθρο 187Β ΠΚ
    3. Για όποιον καταγγέλλει αξιόποινες πράξεις που τελέσθηκαν σε βάρος του από εγκληματική οργάνωση του άρθρου 187, ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών, αν η καταγγελία πιθανολογείται βάσιμη, μπορεί, ύστερα από έγκριση του εισαγγελέα εφετών, να απόσχει προσωρινά από την ποινική δίωξη για παραβάσεις του νόμου περί αλλοδαπών και περί εκδιδομένων με αμοιβή προσώπων μέχρι να εκδοθεί αμετάκλητη απόφαση για τις πράξεις που καταγγέλθηκαν. Αν η καταγγελία αποδειχθεί βάσιμη, η αποχή από την ποινική δίωξη γίνεται οριστική.


    4. Η απέλαση αλλοδαπών που βρίσκονται παράνομα στη χώρα και καταγγέλλουν αξιόποινες πράξεις που τελέσθηκαν από εγκληματική οργάνωση του άρθρου 187, μπορεί, με διάταξη του εισαγγελέα πλημμελειοδικών και έγκριση του εισαγγελέα εφετών, να αναστέλλεται μέχρι να εκδοθεί αμετάκλητη απόφαση για τις πράξεις που καταγγέλθηκαν. Όσο χρόνο διαρκεί η αναστολή της απέλασης χορηγείται στους αλλοδαπούς άδεια παραμονής κατά παρέκκλιση από την ισχύουσα νομοθεσία περί αλλοδαπών."

    Εν ολίγοις αυτό σημαίνει ότι, αν καταγγείλεις ο εισαγγελέας αναστέλει την δικαστική απέλαση και αν αποδειχθείς σωστός τότε δεν γίνεται απέλαση καθόλου γιατί όπως είπες και πιο πάνω η δικαστική απέλαση είναι παρεπόμενη ποινή.

    ν. 2910/2001 αρ. 44 "διοικητική απέλαση" η παράγραφος 7 όπως τροποποιήθηκε το 2004 έρχεται πιο κοντά στον ποινικό κώδικα αλλά και πάλι αφήνει ένα κενό:

    7. Η απέλαση αλλοδαπών, που βρίσκονται παράνομα στη Χώρα και καταγγέλλουν πράξεις προαγωγής σε πορνεία, μπορεί, με διάταξη του εισαγγελέα πλημμελειοδικών και έγκριση του εισαγγελέα εφετών, να αναστέλλεται έως ότου εκδοθεί αμετάκλητη απόφαση για τις πράξεις που καταγγέλθηκαν. Αν η καταμήνυση αποδειχθεί ψευδής, η απέλαση εκτελείται.

    Που σημαίνει πως αφότου καταστεί αμετάκλητη η υπόθεση απελάσεται η αλλοδαπή. Αφήνω δε έξω την διακριτική ευχέρεια του εισαγγελέα να το κάνει ή να μην το κάνει.

  56. makedonas avatar
    makedonas 24/11/2008 00:12:53

    Μάλλον δε γνωρίζεις ποια είναι τα ποινικά αδικήματα και τα συγχέεις με διοικητικές παραβάσεις.Η λάθρα είσοδος είναι ποινικό αδίκημα(θα γίνει κάποτε ένα δικαστήριο).Η παρανομη παραμονή από την άλλη ΔΕΝ είναι ποινικό αδίκημα,δεν θα ασχοληθεί κανένα δικαστήριο.Ως εκ τούτου ο νόμος προβλέπει τη διοικητική απέλαση για να καλύψει ένα κενό του συστήματος με τρόπο που μάλλον ευνοει τον παραβάτη(είναι απλό αν σκεφτείς οτι τα δικαστήρια δεν ασχολούνται με τα πάντα ενώ -παραδόξως- η αστυνομία ναι,προς μεγάλη μου λύπη).
    Ομολογώ ξαναδιαβάζοντας τις αναρτήσεις ότι υπήρξα υπερβολικά "αναιδής" και γι'αυτό θα ήθελα να απολογηθώ.Απλά το συγκεκριμένο θέμα το ΓΝΩΡΙΖΩ όσο ίσως λίγοι και έχω βαρεθεί να διαβάζω αναλύσεις επί αναλύσεων για τις "δύστυχες" αλλοδαπές και την "μιαρή" αστυνομία.Το γεγονός ότι αυτές οι αναλύσεις βρίθουν από κοινοτοπίες -αν και προέρχονται από διαφορετικά πρόσωπα-με κάνει καχύποπτο.Το μελανοχίτωνας κολλάει στο ότι δε δεχτηκες την πιθανότητα ότι μπορεί κι εγώ ο ανύπαρκτος να γνωρίζω κάτι για το θέμα.
    Όσο για τον εισαγγελέα και τους μάρτυρες...αν ήθελαν τους μάρτυρες παρόντες ίσως θα έπρεπε να δικάσουν και μια φορά για αλλαγή έστω εντός τριμήνου από τη σύλληψη (όσο είναι το ανώτατο όριο διοικητικής κράτησης αλλοδαπού) και να μην αναβάλλουν -συχνότατα με τις ευλογίες της υπεράσπισης- 3,4 και 5 φορές.Οι σκηνές που διαδραματίζονται στους ναούς της Θέμιδος,έχουν ξεφύγει πλέον από τα όρια της φάρσας και πλησιάζουν την τραγωδία μιας απιστευτης παρακμής.

  57. makedonas avatar
    makedonas 24/11/2008 00:39:44

    Μόλις είδα τη δεύτερη ανάρτησή σου.ΣΕ ΟΛΑ τα άρθρα που παραθέτεις η διάταξη είναι αρμοδιότητα του ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ οχι της αστυνομίας.Αν δεν υπάρξει ρητή διάταξη υπερισχύει ο νόμος.Εν προκειμένω ο Ν.3386/05 ο οποιος αντικατέστησε τον Ν.2910/01 και οποίος προβλέπει τη χορήγηση προσωρινής άδειας διαμονής από την εκαστοτε Περιφέρεια μετά από εισήγηση για τέτοιες περιπτώσεις.
    ΥΓ Αμφιβάλλω πολύ για το αν οι εισαγγελείς ή δικαστικοί της χώρας γνωρίζουν τις αρμοδιότητες που έχουν.Εδώ δε γνωρίζουν τις ποινές που προβλέπουν οι νόμοι που καλούνται να εφαρμόσουν.

  58. Ego avatar
    Ego 24/11/2008 02:17:35

    Μόλις είδα τον 3386/2005 και έχει δίκιο.
    Έχει καλυφθεί το κενό του προηγούμενου νόμου με παροχή άδειας παραμονής.
    Όπως μου λέει η βάση δεδομένων το σχετικό άρθρο 46 τροποποιήθηκε μόλις το 2007.

    Όσον αφορά τη φαρσοκωμωδία των δικαστηρίων και την αργοπορεία των υποθέσεων θα με βρεις απολύτως σύμφωνο.

  59. KaryID avatar
    KaryID 24/11/2008 10:56:36

    Ωραία συζήτηση, κατατοπιστική, την διάβασα, και συζητούν νομικά γνωρίζοντες και αστυνομικά γνωρίζοντες υποθέτω για να καταλήξουν στο εξής συμπέρασμα:
    #61 " Μπαίνει, λοιπόν, σφήνα ο εισαγγελέας (αρ. 7 ν.2190/2001) και αναστέλει την απέλαση μέχριν την αμετάκλητη εκδίκαση της υπόθεσης. Αυτό όμως είναι ατελές. Γιατί αφήνοντας έξω τους ανθρωπιστικούς λόγους, τί μήνυμα δίνεις στις υπόλοιπες κοπέλες που θα σκεφτούν και θα παίξω το κεφάλι μου κορώνα γράμματα και θα με στείλουν απο εκεί που ήρθα όπου με περιμένει το εκεί παρακλάδι του κυκλώματος. "

    Οι κοπέλες τα γνωρίζουν ενστικτωδώς αυτά χωρίς να έχουν ιδέα για τους νόμους και την ποινική ή τη διοικητική διαδικασία. Έχουν λοιπόν να παλαίψουν με δύο στοιχειά:
    1. με το δέλεαρ του εύκολου -κατ' αυτές'- κέρδους
    2. με το φόβο για τη ζωή τους
    Όταν κατανικήσει το ένα έρχεται αντιμέτωπη με το άλλο. Εφιάλτης.
    Τουλάχιστον σε ένα βιασμό ή σε ξυλοδαρμό από το σύζυγο έχει να κατανικήσει μόνο το φόβο για το βιαστή και τον διασυρμό που θα υποστεί στο δικαστήριο από τους συνηγόρους υπεράσπισης.
    Εδώ η κατάσταση είναι πολύ πιο πολύπλοκη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.