#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/12/2011 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γλέζος: Η Γερμανία χρωστάει στην Ελλάδα ένα τρισ. Ευρώ!



Σε μποϊκοτάζ κατά των γερμανικών προϊόντων κάλεσε όλους τους Έλληνες χθες ο Μανώλης Γλέζος, προκειμένου να στείλουμε στους Γερμανούς το μήνυμα ότι δεν πάει άλλο. «Η Ελλάδα ολόκληρη είναι ένα ολοκαύτωμα της ναζιστικής Γερμανίας» υποστήριξε ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου για τη Διεκδίκηση των Γερμανικών Αποζημιώσεων επαναφέροντας ακόμα μια φορά το φλέγον ζήτημα. Ο κ. Γλέζος προωθεί, από κοινού με μια ομάδα αντιστασιακών, τη συγκεκριμένη κίνηση απαιτώντας, από το 1995, την αποζημίωση του ελληνισμού για τα εγκλήματα που υπέστη από τη ναζιστική Γερμανία.

«Χάσαμε στον πόλεμο των ναζί το 13,5% του τότε ελληνικού πληθυσμού, κατά την περίοδο 1940-1944. Με βάση τις διεθνείς συνθήκες, ανθρώπινες απώλειες άνω του 10% του πληθυσμού ορίζονται ως ολοκαύτωμα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μανώλης Γλέζος και εξήγησε αναλυτικά πώς διαμορφώνεται το ύψος των γερμανικών αποζημιώσεων προς την Ελλάδα, βάσει επίσημων στοιχείων και καταγραφών της Εθνικής Τράπεζας αλλά και της απόφασης της Διασυμμαχικής Επιτροπής στο Παρίσι το 1945 αναφορικά με τις μεταπολεμικές επανορθώσεις.

«Η διασυμμαχική του Παρισίου αποφάνθηκε ότι η Γερμανία χρωστά στην Ελλάδα 7 δισ. δολάρια. Βάσει της αναγωγής που έκανε η Εθνική Τράπεζα, τα χρήματα αυτά ισοδυναμούν σήμερα με 162 δισ. ευρώ δίχως τους τόκους. Με επιτόκιο 3% το ποσό θα ανερχόταν στο 1 τρισ. ευρώ. Γιατί λοιπόν πρέπει εμείς να οφείλουμε στη Γερμανία και όχι αυτή σε εμάς;» υποστήριξε ο αγωνιστής, αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά ότι το πάθος του ιδεολόγου δεν έχει ηλικία.

Αναφερόμενος στην καταβολή αποζημιώσεων από τη Γερμανία προς τις χώρες που υπέφεραν από τον ναζισμό ο κ. Γλέζος επεσήμανε ότι ενώ έχουν αποζημιωθεί, και μάλιστα με υψηλά ποσά, μέσω διμερών συμφωνιών χώρες όπως η Ρωσία, η Πολωνία, ακόμα και οι ΗΠΑ, οι οποίες έχασαν μόλις 0,03% του πληθυσμού τους, η Ελλάδα δεν πίεσε ποτέ για την αποκατάστασή της.

«Η στάση της πολιτικής ηγεσίας είναι λίγο ως πολύ γνωστή. Ολα αυτά τα χρόνια ισχυρίζονται ότι δεν παραιτούμαστε των διεκδικήσεών μας, αλλά θα διεκδικήσουμε μόλις οι περιστάσεις και οι διμερείς σχέσεις το επιτρέψουν. Αέρα κοπανιστό δηλαδή» σημείωσε με νόημα ο Μανώλης Γλέζος και σκιαγράφησε πιθανές λύσεις. «Δεν διαιωνίζουμε το μίσος. Η Γερμανία μπορεί να αποζημιώσει τους Έλληνες πληρώνοντας ορισμένα έργα που έχουν κατασκευάσει στην Ελλάδα γερμανικές εταιρίες. Επίσης, προκειμένου να γεφυρωθούν οι διαφορές, μπορεί να καλέσει τα Ελληνόπουλα να σπουδάσουν στη Γερμανία και να τους καλύψει τα έξοδα» είπε ο κ. Γλέζος καθιστώντας σαφές ότι λύσεις υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει η αντίστοιχη πολιτική βούληση.

«Εάν εξακολουθήσουμε να ανεχόμαστε την κατάσταση, αυτό θα σημάνει την πλήρη υποδούλωση της Ελλάδας στη Γερμανία» επεσήμανε και κάλεσε τον ελληνικό λαό σε μποϊκοτάζ κατά των γερμανικών προϊόντων. «Δεν είναι κάτι που αποφασίσαμε και διατάζουμε. Καλούμε τον ελληνικό λαό, εάν συμφωνεί, να συμμετάσχει στο μποϊκοτάρισμα των γερμανικών προϊόντων, αρχής γενομένης από τις 23 Δεκεμβρίου, για να στείλουμε στη Γερμανία το μήνυμα “ως εδώ και μη παρέκει”».

"Δημοκρατία"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 16/12/2011 08:57:36

    Σωστά! Έτσι! Κι αφού τα πάρουμε από τους Γερμανούς, για να κάνουμε κι έναν απολογισμό των απωλειών που είχαμε λόγω ληστοσυμμοριτών, ΕΑΜοβούλγαρων καιι "αντιστασιακών" προνομίων. Αυτοί και οι απόγονοί τους δεν πρέπει να μας επιστρέψουν τα κλεμμένα και να μας αποζημιώσουν για τα παιδομαζώματα?

    • Michal.V. avatar
      Michal.V. @ TopGunZ 16/12/2011 10:28:14

      Μπράβο! Θερμά συγχαρητήρια TorGunZ. Κάποιος επί τέλους πρέπει να ξεμπροστιάσει και το μονοπώλιο της αντίστασης την Ελλάδα την περίοδο 41-44 και τα συνεπακόλουθα του εμφύλιου.Μπράβο και άλλη μια φορά για την αναφορά στο παιδομάζωμα, πράγμα το οποίο φρόντισαν οι αριστεροκουλτουριάρηδες να ξεχαστεί. 28.000 παιδιά ήταν αυτά. Ανεξάρτητα από αυτά όλα όμως και για να είμαστε αντικειμενικοί, είναι σωστή η διεκδίκηση των πολεμικών αποζημιώσεων από τη Γερμανία, για την οποία πολεμάει οΓλέζος και οι σχετικές οργανώσεις.

  2. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 16/12/2011 09:13:51

    Όταν φύγει κι αυτή η γενιά θα μείνουμε με τους πολέμαρχους του Κολωνακίου και τους αντιστασιακούς του Εκάλη Τένις Κλαμπ να προασπίζονται τα συμφέροντα της πατρίδας μας.
    ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, θα έπρεπε σήμερα κιόλας να καλούσαν τον κόσμο να υπογράψει για τη διεκδίκηση των πολεμικών αποζημιώσεων (αφού φοβούνται να θέσουν μόνοι τους το ζήτημα στους Γερμανούς).
    Με 5.000.000 υπογραφές μπορείς να μετακινήσεις βουνά.
    Αλλά, θα μου πείτε, μετά θα χάσεις τις προσκλήσεις στις δεξιώσεις της Γερμανικής πρεσβείας, οπότε...άφησε τα πράγματα ως έχουν.
    Και έτσι η ζωή συνεχίζεται.
    Τουλάχιστον να ντρέπονταν... (τι λέω τώρα !)

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Γιάννης Καλαματιανός 16/12/2011 09:24:36

      Έλα τώρα κοντοπατριώτη μου...τι λες τώρα;; Δεν ξέρεις ότι το "κράτος έχει συνέχεια" και ότι "τιμούμε τις υπογραφές μας";;;;
      Ραγιάδες μπρε.

  3. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 16/12/2011 09:21:36

    Η Γερμανία κρυβόταν δεκαετίες πίσω από τη δικαιολογία του διχοτομημένου κράτους και μετά το 1989 άλλαξε τροπάριο και λέει ότι τώρα πια έχει περάσει πολύς καιρός και ότι τάχας μας έχουν πληρώσει με κάτι ψίχουλα τη δεκαετία του '60 και με τις κοινοτικές επιδοτήσεις ( μεγάλο μέρος των οποίων πήγαν σε γερμανικές εταιρείες σε υπερτιμολογημένα έργα του δημοσίου ).

    Ο Μανώλης Γλέζος είναι από τους ελάχιστους Έλληνες πολιτικούς που συνεχίζει να διεκδικεί τα αυτονόητα από μια χώρα που θέλει τάχας να υποδεικνύει στους άλλους δημοσιονομική πειθαρχία και να απαιτεί την εξόφληση των δανεικών , ενώ τα δικά της παραμένουν ανεξόφλητα.

    Οι υπόλοιποι πολιτικοί, σε ανταπόδοση των προνομίων και των πλούσιων αποζημιώσεων που ένας φτωχός και χρεωκοπημένος από τη πολιτική τους λαός τους παρέχει δεκαετίες τώρα, δεν βγάζουν μιλιά. Πολλοί από αυτούς είναι γραμμένοι στα κιτάπια της Μίζενς και της γερμανικής κυβέρνησης με το αντίστοιχο ποσό ή δωράκι που δέκτηκαν με βαριά καρδιά ...

    Ο Αντώνης Σαμαράς επισκέφτηκε πριν κάποιους μήνες τον Μανώλη Γλέζο για το συγκεκριμένο θέμα και αυτό είναι προς τιμή του. Το ερώτημα είναι :
    έχει το σθένος και την θέληση να το θέσει ευθέως στην ίδια τη Μέρκελ και στη γερμανική κυβέρνηση ή ακόμα καλύτερα με μια σωστά προετοιμασμένη επιτροπή ενώπιον των διεθνών δικαστηρίων ;

  4. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 16/12/2011 09:29:21

    εδω και δυο χρονια τουλαχιστον οχι λογω μποϋκοταζ αλλα με κοινη λογικη επρεπε συστηματικα να προτιμαμε προϊοντα κι εργατικα χερια του τοπου μας για να μεινουν εδω λεφτα θεσεις εργασιας και εισφορες αλλα δεν εχουμε καμμια κοινωνικη συνειδηση καμμια αισθηση αλληλεγγυης και αντιληψη κοινης λογικης.

    • kristim avatar
      kristim @ ΝΙΚΟΣ Π 16/12/2011 11:07:40

      Οκ Νίκο, αλλά και στις πολυεθνικές ή και στις Γερμανικές θυγατρικές στην Ελλάδα, Έλληνες εργάζονται και μάλιστα πάρα πολλοί στον αριθμό. Αν κλείσει η πόρτα στα προϊόντα τους, στο δρόμο θα βρεθούν και αυτοί.
      Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί στη χώρα μας είναι η εξαφάνιση και του τελευταίου ίχνου αλληλεγγύης, όπως λες κι εσύ. "Όχι αυτός δουλεύει στο δημόσιο, να του κοπεί ο μισθός, όχι αυτός δουλεύει στην πολυεθνική πολλά παίρνει, είναι golden boy, να απολυθεί, όχι εκείνος, όχι ο άλλος".
      "Βοήθα καλέ μου μη φαγωθούμε μεταξύ μας" λέει ο ποιητής και σε αυτό ποντάρουν οι έξω. Ο εμφύλιος είναι εχθές σαν ιστορικός χρόνος!

  5. Silence t. avatar
    Silence t. 16/12/2011 09:48:24

    Τι θα έλεγαν τα κόμματα αντί να το κάνουν γαργάρα , να βάλουν το συγκεκριμένο θέμα ψηλά στην ατζέντα των προγραμματικών τους δηλώσεων (την διεκδίκηση των χρημάτων) , για τις επόμενες εκλογές .

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ Silence t. 16/12/2011 10:17:03

      Μήπως θά'ταν καλύτερα να βάζαμε πρώτα να δουλέψει ο δημ. τομέας, να παράγουν κάτι κάποιοι τεμπελχαναίοι, να σταματήσει το γρηγορόσημο και η διαφθορά, να σταματήσουν να παίρνουν επίδομα για 19 παιδιά κάποιοι συνταξιούχοι αστυνομικοί που βγήκαν στη σύνταξη 45 χρονών γομάρια...

      Τα 2 τρίς θα μας σώσουν, φίλε μου, ή το να ξεφύγουμε απ'τη μιζέρια μας ;

  6. Γερμανοτσολιάς avatar
    Γερμανοτσολιάς 16/12/2011 10:02:27

    Μόνο 1 τρις; Μα 1 τρις έτσι όπως έχουμε μάθει θα μας φτάσει για καμιά 20 χρόνια... μετά τι; Έχει ο θεός πάλι....

  7. Ν.Γ. avatar
    Ν.Γ. 16/12/2011 10:09:13

    Ορίστε ένας σχετικός σύνδεσμος

    http://www.greece.org/blogs/wwii/

  8. SABI avatar
    SABI 16/12/2011 10:11:45

    TopGunZ
    Eχεις δίκιο.!!! Αν δεν μας αποζημιώσει πρώτα το ΚΚΕ για το παιδομάζωμα, Εμείς σαν τετραπέρατοι δεξιοί-εθνικόφρονες δεν πρέπει να ζητάμε τις Γερμανικές αποζημιώσεις ,να πηγαίνουμε όλο και πιό βαθειά στη χρεοκοπία ως χώρα, έτσι ώστε να παρασέρνουμε μαζί μας στο γκρεμό και τους ληστοσυμμοριτες, ΕΑΜοβούλγαρους και τά λαμόγια των “αντιστασιακών” προνομίων, μέχρι να πεθάνουν κι αυτοί μαζί μας ...

  9. ΜΠ avatar
    ΜΠ 16/12/2011 10:12:19

    Ο Α.Σ έχει πάρα ΠΟΛΥ μεγάλο βάρος να σηκώσει στους ώμους του.
    Αν υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση, θα πρέπει να καταγγελθεί η μνημονιακή σύμβαση από την νέα ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ, και να κάνουμε αναθεώρηση του προϋπολογισμού εγγράφοντας το ακριβές νούμερο που μας οφείλουν στο ενεργητικό μας με το έτσι θέλω.
    Άντε να δούμε μετά τί θα κάνει η Γερμανία, όταν θα βαρέσει εκείνη το κανόνι και θα πρέπει να το εξηγήσει και στους Γερμανούς περιελαμβανομένου του Βιετναμέζου.
    Θα το έκανε όμως αυτό ο Πρόεδρος; Ή θα επαναδιαπραγματεύονταν τη σύμβαση για να εξακολουθούμε να πληρώνουμε επιτόκια στους ληστές;;;; Δεν φτάνει μόνο να είσαι Ηγέτης για να κάνεις το αυτονόητο στην Ελλάδα, πρέπει να δηλώσεις ότι δεν θα σταματήσεις πουθενά και να το εννοείς. 13,5% είναι απίστευτο νούμερο για να το καταπιεί κανείς. Λυπάμαι και για την παράταξή μας όταν μέχρι σήμερα δεν έχει αποφασίσει μια σκληρή γραμμή σχετικά με το θέμα επί εποχής ακόμη του Εθνάρχη Καραμανλή. Θα το αντέξει ο Α.Σ να πράξει τα δέοντα και να μπει στο Πάνθεον της Ιστορίας μας με χρυσά γράμματα;;

  10. Πητ avatar
    Πητ 16/12/2011 10:41:08

    Δεν πιστεύω ότι υπάρχει η παραμικρή ελπίδα να δώσει λεφτά η Γερμανία, είτε για αποζημιώσεις είτε για το δάνειο. Να πετάγεται κάθε λίγο όμως ο κάθε γεροξεκούτης και να αμολάει του νούμερα του έρχονται στο μυαλό καταντάει την υπόθεση ανέκδοτο ακόμα και γι αυτούς που την βλέπουν σοβαρά. Πριν μερικούς μήνες ο ίδιος έλεγε ότι οι αποζημιώσεις είναι 1.4 τρις συν μερικές εκατοντάδες δις για το δάνειο. Την ίδια στιγμή άλλοι, θεωρητικά πιο σχετικοί με το θέμα από τον Μίκυ (καθηγητές, πολιτικοί κλπ.) έχουν μιλήσει για πολύ μικρότερα ποσά.
    Μίκυ συνέχισε πάντως να επιμένεις. Όλο και κάποιος θα τσιμπήσει και θα πουλήσεις κανά δίσκο παραπάνω. Οι φόροι ακινήτων στη Γαλλία είναι υψηλοί.

  11. Κλεόστρατος avatar
    Κλεόστρατος 16/12/2011 10:56:48

    Από τη μία χαίρομαι που βλέπω τον Μανώλη Γλέζο με τέτοια ζωντάνια να μας καλεί όλους να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα.
    Από την άλλη με πιάνει μελαγχολία όταν συνειδητοποιώ ότι ο άνθρωπος αυτός αναγκάζεται να κάνει στα 89 του χρόνια αυτά που θα έπρεπε να κάνουν νεώτεροι.

  12. juliet avatar
    juliet 16/12/2011 11:06:05

    Κάποια στιγμή θα πρέπει να δεχτούμε ότι οι πατριώτες αυτής της Πατρίδας ήτανε μετρημένοι στα δάκτυλα.Προνόησαν να μην υπάρχει τιμωρία γι΄αυτούς και άρχισαν ένα βρώμικο παιγνίδι που πάντοτε οι κερδισμένοι θα ήτανε αυτοί .
    Αρχισαν ν΄ισοπεδώνουν όλες τις αξίες .Επικρατεί η επίδειξη του νεοπλουτισμού ,του δε βαριέσαι ,της αδιαφορίας για τον συνάνθρωπο ,ο αγώνας της δικής του ο καθένας ευημερίας και καλοπέρασης.Η Γ ερμανία ήτανε ο παράδεισος για την απόκτηση χρήματος αλλά και σκληρής δουλειάς.Εδω ο Ελληνας δεν μπορεί να δουλέψει σκληρά ....στις φάμπρικες της Γερμανίες ,στα εστιατόρια της Αμερικής ,στις επιχειρήσεις της Σαουδικής ,στα αλιευτικά της Αφρικής είτε Σενεγάλη είναι είτε Ντακαρ,Μαδαγασκάρη ΔΟΥΛΕΥΕΙ .Γιατί; Στη Πατρίδα γίνεται ο τεμπέλης της εύφορης κοιλάδας ενώ εκτός γίνεται ο εργάτης -ο επιστήμονας- ο Ανθρωπος.
    Μήπως δεν φταίει αυτός αλλά αυτοί που κυβερνούν είναι οι τεμπέληδες της κοιλάδας που ταΐζουν τους κατοίκους κουτόχορτο και φούμαρα για να παιρνούν καλά αυτοί; Ο Γλέζος ίσως είναι απο τους τελευταίους ιδεολόγους .
    Η τακτική είναι αν κάποιος αρχίζει να λέει τη ν αλήθεια αρχίζει η ''αποκαθήλωση.'' Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε.Ισως τώρα είναι η μοναδική ευκαιρεία να αποκαταστήσουμε τις χαμένες αξίες για τα παιδιά περισσότερο.
    Πριν από κάποιες μέρες στη Βουλγαρία άρχισα να λέω την ιστορία του Κύριλλου και του Μεθόδιου σε μια Βουλγάρα ..αφού μ΄άκουσε δάκρυσε και μου λέει είμαι από Ελληνες και μάλλον απ΄ότι κατάλαβα ο νόνος της ήτανε αυτό που ανέφερε ο Top ..παιδομάζωμα.Γιατί να ντρεπόμαστε για τις ηθικές μας αξίες και να καμαρώνουμε για τo Lacoste που φοράμε ....για ...για....γιατί έτσι τους βολεύει!

  13. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 16/12/2011 11:13:14

    Που υπογράφω;

  14. anonymous avatar
    anonymous 16/12/2011 11:39:55

    Όταν οι Αμερικάνοι έβαλαν μεταπολεμικά πόδι στην Ευρώπη αποφάσισαν να στηρίζουν τη Γερμανία έναντι της Ρωσσίας. Γι αυτό το 1952 μας υποχρέωσαν, αν όχι να παραιτηθούμε, τουλάχιστον να μη διεκδικούμε. Δηλ. έκαναν πολιτική στην πλάτη μας.

    Κατά τη γνώμη μου η Ελληνική Κυβέρνηση πρέπει να καλέσει τους 5 Πρεσβευτές, 4 των νικητριών δυνάμεων κι έναν της Γερμανίας και να τους πει ότι κάνει στάση πληρωμών προς αυτούς μέχρι να κανονιστεί το θέμα των αποζημιώσεων, δηλ. είτε να μας επιδικαστούν αφού συγκληθεί η διάσκεψη των νικητών είτε να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με τη Γερμανία οι οποίες όμως θα ολοκληρωθούν.

    Το κατοχικό δάνειο είναι άλλη περίπτωση. Αυτό πρέπει να επιστραφεί εντόκως στο ακέραιο.

    Ο Ελληνικός χρυσός δεν περιλαμβάνεται στις απαιτήσεις κατά της Γερμανίας. Αυτός μεταφέρθηκε στη νότιο Αφρική και μετά τον κράτησαν οι Άγγλοι για τα έξοδα του στρατού μας στη Μ. Ανατολή. Μόνο έμμεσα ως πολεμική αποζημίωση θα μπορούσε να συνυπολογιστεί.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ftvlu67vonI&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=NOXWUtenzM4
    http://www.youtube.com/watch?v=huoPtVqV3gE

    http://www.youtube.com/watch?v=X3UUzXsOlBE

  15. anonymous avatar
    anonymous 16/12/2011 11:44:14

    Εδώ το κατοχικό δάνειο σε ένα βίντεο, όχι σε κομμάτια.

    http://www.youtube.com/watch?v=WpHATcEzsgk&feature=related

  16. teos avatar
    teos 16/12/2011 12:13:55

    Σωστά είναι αυτά που λέει ο Γλέζος αλλά εαν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και αποζημιώσεις να πληρωθούν θα καταλήξουν πάλι στις τσεπες των καναλαρχων, διαπλεκομενων, κουμπάρων και καρτέλ; στην Ελλάδα ο τίμιος που δεν τα παίρνει αναγκάζεται να ζήσει με 900 ευρώ εάν ειναι τυχερός και εχει δουλειά εάν είναι γνωστός και φίλος εχει τις μιζες στην Ελβετία και τρώει και πινει στην υγεία των κορόιδων, αυτό ας μην κολλάμε τόσο στο παρελθόν, γιατί με το βρώμικο παρόν της μπανανίας που λέγεται Ελλάδα από παντού κλωτσιές θα τρώμε και κανένας δε θα μας λυπηθεί.

  17. Silence t. avatar
    Silence t. 16/12/2011 12:46:48

    Δεν έχεις άδικο , αλλά αυτό που λες αφενός είναι άσχετο αφετέρου το έχουμε πεί και συμφωνήσει 657 φορές.

    Και με την ευκαιρία και οι Γερμανοί έχουν τεμπελχαναίους (και πολύ μεγάλους μάλιστα) και λαμόγια , παρόλο μάλιστα που πρόκειται για ανθρωπόμορφα ρομπότ , δημιουργημένα για να παράγουν , να ντύνονται , για να μην κρυώνουν , να τρέφονται για να μην πεθάνουν και να πηγαίνουν ένα μήνα διακοπές το καλοκαίρι (κλισέ αλλά ισχύει) .

    Οπότε ας στάξουν τα φράγκα , για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε σαν και αυτούς , κράτος χωρίς διαφθορά , λαμογιά και μαϊμού επιδόματα .

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ Silence t. 16/12/2011 14:01:56

      Οπότε ας στάξουν τα φράγκα , για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε σαν και αυτούς , κράτος χωρίς διαφθορά , λαμογιά και μαϊμού επιδόματα .

      Αλήθεια πιστεύεις ότι θα στάξουν τα φράγκα και δεν θα εκτιναχτούν οι πωλήσεις των Mercedes στα ύψη?

      Αλήθεια πιστεύεις ότι θα γεμίσουν οι τσέπες μας και αυτομάτως θα εξαφανιστεί το φαινόμενο της λαμογιάς στην Ελλάδα?

  18. anonymous avatar
    anonymous 16/12/2011 12:47:32

    Οι αριστεροί λένε ότι τα παιδιά ήταν δικά τους και τα έστειλαν στις χώρες που τα έστειλαν για να μην πέσουν στα χέρια της άλλης παράταξης. (Μοναρχοφασίστες κατά την κατάπτυστη ορολογία τους)

    • tak avatar
      tak @ anonymous 16/12/2011 14:21:13

      Ναι; Δικά τους; Φαίνεται πως η αρπαγή ανηλίκων ήταν άρθρο στο δίκαιο της κυβέρνησης του ... βουνού! Με προϋπόθεση το φόνο της μάνας! [Νίκος Γκατζογιάννης: ΕΛΕΝΗ]... Άσε που εκ των γενιτσάρων γεννήθηκαν και ... Γκρουέφσκηδες!

      • Μ Α avatar
        Μ Α @ tak 17/12/2011 01:03:04

        Απο κατι τετοια σχολια γινεται σαφες ποιοι ευθυνονται για τον εμφυλιο

  19. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 16/12/2011 14:09:40

    Βήμα 1 - Τσαμπουκαλευόμαστε μέχρι να μας δώσουν τις αποζημιώσεις

    Βήμα 2 - Παίρνουμε τα φράγκα και με γεμάτες τσέπες τρέχουμε να προλάβουμε ανοιχτές τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων (Γερμανικών φυσικά).

    Βήμα 3 - Χαρούμενοι, ξεκινάμε παρέλαση στη παραλιακή με cayen και Audi Q7. Η ζωή είναι υπέροχη...

    • mark avatar
      mark @ Χαζούλης 17/12/2011 19:16:08

      Σωστος!του φευγατου η μανα δεν εκλαψε ποτε!

  20. jctergal avatar
    jctergal 18/12/2011 00:14:34

    Διαβάζοντας πολλά από τα παραπάνω σχόλια συμπεραίνω με λύποη ότι τα αξίζουμε αυτά που παθαίνουμε. Γιατί είμαστε λαός σκλάβων και ραγιάδων.

    Μας αξίζει η Siemens, η Ferostaal κ η Hochtief να κλέβουν δις από την δημόσια περιουσία.

    Μας αξίζει η Γερμανία να μας φεσώνει με κατοχικά δάνεια κ πολεμικές αποζημιώσεις.

    Μας αξίζει το Focus να προσβάλλει εθνικά σύμβολα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς (την οποία είμαστε ανάξιοι να υπερασπιστούμε).

    Γιατί απλά δεν έχουμε τα κότσια να διεκδικήσουμε αυτά που μας ανήκουν. Δεν έχουμε το σθένος να απαιτήσουμε σεβασμό.

    Οι αδύναμοι και οι ραγιάδες έχουν τη μοίρα που τους αξίζει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.