#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/02/2013 23:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γκάφα Τσίπρα με την Deutsche Bank


Κανονικά, αν είχε... τσίπα ο Τσίπρας θα έπρεπε να τρέχει να κρυφτεί στην Κουμουνδούρου, ύστερα από το ατόπημά του μέσα στην αίθουσα της Βουλής αλλά και το «άδειασμα» δια στόματος Βενιζέλου. Είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θέλοντας να χτυπήσει την κυβέρνηση στον τομέα της ανάπτυξης και της προσέλκυσης ξένων επενδύσεων: «Θέλουμε επενδύσεις από το εξωτερικό και τις χρειαζόμαστε. Αλλά χρειαζόμαστε επενδυτές, όχι πειρατές. Κι εσείς θέλετε να προσελκύσετε πειρατές. Η δική σας πολιτική έδιωξε τους επενδυτές, όχι ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε οι πολίτες που βγαίνουν στους δρόμους. Η Deutsche Bank ήταν έτοιμη να χρηματοδοτήσει με14 εκατομμύρια ευρώ την  Deutsche  Aeolia για να επενδύσει στην Ελλάδα σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά δεν παίρνουν την άδεια, γιατί οι άδειες πήγαν στους κολλητούς και τους διαπλεκόμενους».


Για να του απαντήσει ο κ. Βενιζέλος ότι δεν είναι θεσμικά σωστό να φέρνει στην αίθουσα της Βουλής και να στηρίζει τα συμφέροντα της γερμανικής εταιρείας. Ουσιαστικά, με... κομψό τρόπο ή με σφάξιμο με το γάντι, χαρακτήρισε τον κ. Τσίπρα «βαποράκι» της Deutsche Bank. Τον χαρακτήρισε ουσιαστικά και ψεύτη διότι όπως είπε ο κ. Βενιζέλος έφερε ένα έγγραφο στη Βουλή υπογεγραμμένα από κάποιο χαμηλόβαθμο στέλεχος ονόματι Νίλσεν κι όχι τον Γιόζεφ 'Ακερμαν που είναι ο τέως επικεφαλής της Deutsche Bank. Ο κ. Τσίπρας δηλαδή επικαλέστηκε ένα έγγραφο που υπογράφει ένας υπάλληλος πιστεύοντας προφανώς ότι είναι ο πρώην πρόεδρος της τράπεζας!


Τον... κλάδεψε ακόμη περισσότερο στη συνέχεια όταν του θύμισε πως παίρνει μέρος σε συνέδρια που χρηματοδοτεί ο Σόρος


«Δεν ξέρω αν είναι θεσμικά θεμιτό να πηγαίνετε σε συνέδρια χρηματοδοτημένα από διεθνείς κερδοσκόπους όπως ο κ. Σόρος».


ΣΧΟΛΙΑ

  1. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 26/02/2013 23:22:41

    Τσίπρα, δεν παίζεσαι αγόρι μου.
    Ότι να΄ναι...
    Αλήθεια για αυτά τα ρεζιλίκια, πληρώνεις και συμβούλους???

    • alhimistis avatar
      alhimistis @ ~Mara~ 27/02/2013 11:18:24

      Και τώρα οι άνεργοι και οι άστεγοι θα ψηφίσουν αμέσως ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για τί ο Τσίπτας δεν ήξερε τον ΑΚΕΡΜΑΝ ενώ αυτοί δεν ξέρουν την φτώχεια.

  2. Ραβινος avatar
    Ραβινος 26/02/2013 23:29:14

    Παραλειψατε το οτι Τσιπροσορος ειπε οτι το χαρτι ''ειναι υπογεγραμμενο απο τον Προεδρο της Deutsche Bank κ Ακερμαν '' κατι που κανει χειροτερη την γκαφα ολκης που εκανε ο νεοπλουτος της πολιτικης !Πολλα μπορει να πει κανεις για τον Μπενυ αλλα οταν κοβει με λαμα την ευστροφια της γλωσσας δεν παιζει τεμαχιζει κανονικα !Οσο για τον Τσιπροσορος ας προσεχε τι του δινουν οι διαφοροι Μηλιοι,Σταθακηδες και τελευταια το κρυφο ταλεντο της οικονομιας Δραγασακης !Βρε που μπλεξαμε με δαυτους !

    • Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ραβινος 27/02/2013 00:46:53

      «νεόπλουτος τῆς πολιτικῆς»... Ἐξαίρετο!

  3. roadrunner avatar
    roadrunner 27/02/2013 00:01:32

    Τρεις γκάφες του Alexi μέτρησα στο αρθράκι.
    Έτσι όπως πάει, θα χρειαστεί να εισάγουμε νέα μετρική :
    (πλήθος από Τσίπριες γκάφες) / συνεδρίαση της Βουλής.
    Αν και, δεδομένης της παρατεταμένης πια κρίσης,
    είναι πια τραγικός ο Alexis όταν μας αναγκάζει να να μετράμε τα χοντροειδή ατοπήματά του στη Βουλή (πιο τραγικός και από τον ΓΑΠ και τα σαρδάμ του).

  4. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 27/02/2013 00:24:38

    Θεέ Τσίπρα, τώρα ασχολείσαι και με τις ΑΠΕ;_Κ.Π.

  5. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 27/02/2013 00:34:03

    Ποτε γράφτηκε αυτό το έγγραφο;
    O Άκερμαν έχει ένα χρόνο που έφυγε απο την DB. Τη θέση του πήρε ο Άνσου Τζάιν.
    Το ξέρει ο κ. Βενιζέλος;

    • dim avatar
      dim @ Uncle Stgm 27/02/2013 01:12:01

      Τι σχέση έχει τώρα αυτό? Εδώ λέμε ότι το έγγραφο που παρουσίασε ο Τσίπρας είχε την υπογραφή Νίλς Άκερμαν, και αυτός ο αθεόφοβος νόμιζε ότι είναι ο επικεφαλής της τράπεζας... Τι σχέση έχει ο Βενιζέλος?

  6. Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 27/02/2013 00:47:42

    Εἶναι γνωστὴ ἡ γνώμη μου γιὰ τὸν Μπένυ καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ γενικώτερα, ἀλλὰ ἐδῶ τὸν παραδέχομαι, σταυροβελονιά!

  7. alex23 avatar
    alex23 27/02/2013 01:09:24

    ο κ.τσιπρας πηγε με σκονακι στο μαθημα, αλλα δεν φροντισε να κανει μια τυπικη διασταυρωση..τρομαζω στην ιδεα οτι αυτος και οι συμβουλοι του μπορει μια μερα να κληθουν να χειριστουν ευαισθητα εθνικα θεματα..

    αυτο που καταλαβα παντως απο την σταση και τις δηλωσεις του συριζα τον τελευταιο μηνα οσον αφορα τις αποκρατικοποιησεις ειναι οτι επιθυμει και προσπαθει να επιβαλει (ακομα και με 'αυθορμητες' αντιδρασεις τυπου σκουριων) στην κυβερνηση καποιους επιχειρηματιες και την ιδια ωρα να στειλει το μυνημα στους τελευταιους οτι αν θελουν να ειναι σιγουροι για το μελλον της επενδυσης τους θα πρεπει, απο τον φοβο μην γινει το συριζα κυβερνηση, να το διαπραγματευτουν προληπτικα και μαζι του(...αν γινουμε κυβερνηση θα μελετησουμε τις αποκρατικοποιησεις και οσες ΔΟΥΜΕ οτι δεν ειναι συμφερουσες θα τις ακυρωσουμε...

    • Eva avatar
      Eva @ alex23 27/02/2013 03:27:42

      Τσιπρο...μαφια δηλαδη;;;;;;;;;;

  8. παρεξήγηση avatar
    παρεξήγηση 27/02/2013 08:09:24

    Επί της ουσίας, γιαυτό που είπε ο Τσίπρας, θα γράψετε κάτι;

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/02/2013 09:05:15

    Και λοιπόν; Δεν κάνω τον συνήγορο του κ. Τσίπρα, αλλά εδώ ισχύει το "είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα". Όλοι αυτοί δεν πηγαίνουν στις "συνεστιάσεις" που χρηματοδοτεί η Μπίλντερμπεργκ; Πόσοι εκεί μέσα δεν πήραν απ' ευθείας και ατομικά ζεστό χρημα από ξένους "χρηματοδότες"; Εδώ ολόκληρη γενιά "ιστορικών" (ναι, είναι το ίδιο σημαντικοί με τους πολτικούς) χρηματίζονται από ξένα υπουργεία εξωτερικών και δουλεύουν για ξένα συμφέροντα μέσα στο ιδιο μας το "σπίτι" -για να έρθουν -λενε-κοντά οι λαοί, χα, χα, χα! και το ταξίδι του Τσίπρα που χρηματοδότησε ο Σόρος μας πείραξε;
    Πάω στοίχημα πως ούτε οι ίδιοι δεν ήξεραν ποιός έιναι ο χρηματοδότης.

    • Δίας avatar
      Δίας @ Νίκος Αργεάδης 27/02/2013 09:41:18

      Πέστα Νίκο+++++

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Νίκος Αργεάδης 27/02/2013 14:54:27

      Νίκο Αργεάδη.
      Στήν περίπτωση τού Τσίπρα καί τού ΣΥΡΙΖΑ μιλάμε γιά τήν «αμόλυντη» καί «άσπιλη» αριστερά, η οποία υποτίθεται δέν έχει κάποιες «δεσμεύσεις» μέ υπερεθνικά κεφάλαια, σκοπιμότητες καί «δωσιλογισμούς».
      Υποτίθεται ότι η αριστερά βρίσκεται έξω από τήν διαπλοκή τών πρώην κυβερνητικών κομμάτων καί αυτό είναι τό κύριο επιχείρημά τους.
      Λένε:
      Μπορεί νά μήν έχουμε τό καλύτερο οικονομικό πρόγραμμα, αλλά δέν χρωστούμε σέ κανένα. Μπορεί νά λέμε αριστερές ιστορίες γιά αγρίους εκμεταλλευόμενοι τήν δύσκολη οικονομική κατάσταση πρός άγρα ψήφων, αλλά τό κάνουμε αθώα καί άδολα καί στό μυαλό μας μόνο είναι τά λαϊκά συμφέροντα.
      Πόσο αθώα καί άδολη είναι μιά τέτοια στάση όταν υπόσχονται σέ όλους τά πάντα, αρκεί νά πάρουν τήν κουτάλα τού κρατικού κορβανά;
      Ποιόν θά εξυπηρετήσουν σέ τελική ανάλυση ερχόμενοι στήν εξουσία;
      Τά λαϊκά συμφέροντα γενικά ή τό επαναβόλεμα στήν εξουσία τών κρατικιστικών παρασίτων τού χθεσινού παρόντος μέ τήν όσμωση χθεσινών καί επίδοξων τωρινών κρατικολάγνων βδελλών;

      Θά φροντίσουν ή όχι νά ακολουθήσουν τίς συμβουλές τών πληρωμένων οικονομολόγων τού Σόρος, ώστε νά αποπληρώσουν τά αργύρια στήριξής των στό γιουρούσι κατάληψης τής εξουσίας; (Ώς καί τούς καραμανλικούς επιδιώκουν νά παρασύρουν σάν συνοδοιπόρους. Ποιοί είναι αλήθεια οι συμβουλάτορες τού «φρέσκου» Τσίπρα;)
      Καί άν αυτή είναι η επιδίωξή τους, τί θά προσφέρουν στούς διεθνείς προστάτες τους πού τούς σπονσάρουν μέσω τών ιδρυμάτων τού Σόρος;
      Τήν χρησιμοποίηση τής Χώρας ώς μάρκας καζίνου γιά νά βγούν τά δισεκατομμύρια τών στοιχημάτων τού Σόρος;
      Τήν απόδοση τού Αιγαίου στά ψάρια του καί τήν άδεια αλίευσής των στούς «αφιλόκερδους» διεθνείς προστάτες των;
      Τό όνομα Μακεδονία γιά αποκλειστική χρήση στό κρατικό μόρφωμα πού δημιούργησαν ιδρύματα τύπου Σόρος;
      Έδρα σπουδών «μακεδονικής!!!» γλώσσας γιά τούς πληθυσμούς τής βόρειας Ελλάδας καί σχέσεις καλής γειτονίας μέ τούς «μειονοτικούς» ελληνόφωνους καί τούς «επήλυδες» μικρασιάτες, πόντιους καί θρακιώτες; ή αυτονομία τής βόρειας Ελλάδας, Ηπείρου καί Θράκης από τήν βάρβαρη καταπίεση τών Ελλήνων; (Γιά τήν Θράκη δέν τό συζητάμε. Αυτή είναι εξ' ορισμού τουρκική).
      Οι τούρκοι, οι Αλβανοί, οι Βούλγαροι, οι Σκοπιανοί είναι λαοί καί όχι πληθυσμοί μεμιγμένης καταγωγής όπως εμείς είμαστε!!! (κατά τούς αριστερούς Θεοδωρίδηδες).

      Δώστε τους τήν ευκαιρία νά κυβερνήσουν.
      Άν δέν είστε κατάλληλα δικτυωμένοι νά πάρετε κάτι δέκατα από τά αργύρια παράδοσης τής χώρας, τί αλήθεια περιμένετε από τήν φανατική στήριξη τού Τσίπρα;
      Τήν αποκατάσταση τής εθνικής αξιοπρέπειας;
      Τόν λαό στήν εξουσία;
      Τήν οικονομική ανάπτυξη;
      Τήν κοινωνική δικαιοσύνη;
      Τόν σοσιαλισμό;
      Μιά θέση στήν βίλα Αμαλίας;

      Τί ακριβώς;

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Ιαπετός 27/02/2013 14:59:17

        Εύγε Ιαπετέ !!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Ιαπετός 27/02/2013 15:14:44

        Αγαπητέ Ιαπετέ, συμφωνώ με όσα γράφεις για τις θέσεις τους στα ζητήματα που μας καίνε τα εξωτερικά (αλλού έγραψα πως είναι επικίνδυνοι και το εννοώ) πρέπει να φέρνουν και αποδείξεις για να μην γυρίσει μπούμερανγκ. Αλλοιώς ρίχνουμε νερό στο μύλο του Τσίπρα. Και φυσικά δεν υπερασπίζομαι τον Τσίπρα, απλά πρέπει να τεκμηριώνουμε ό,τι λέμε.

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ Νίκος Αργεάδης 27/02/2013 15:52:40

          O Soros ίδρυσε τό 2009 τό Institute for New Economic Thinking (Inet) καί τό πρικοδότηδε μέ 50 εκατομμύρια $.
          Συγκέντρωσε δέ μιά ποικιλία οικονομολόγων, όπως: Barry Eichengreen από τό University of California in Berkeley, Carmen Reinhart από τό Peterson Institute for International Economics in Washington, Charles Goodhart από τό London School of Economics, Kenneth Rogoff από τό Harvard, τόν γερμανό Ottmar Edenhofer από τό Klimainstitut in Potsdam.
          Ένας άλλος Inet-εγκέφαλος είναι ο Thomas Ferguson από τό University Massachusetts, ο οποίος συμμετείχε στό πάνελ συζήτησης στό Columbia Law School τής Νέας Υόρκης μέ καλεσμένο τόν Τσίπρα καί στελέχη τού ΣΥΡΙΖΑ. Ένα πάνελ συζήτησης πού συγχρηματοδότησε τό Institute for New Economic Thinking (Inet), τού Σόρος.
          Είναι τό ίδιο ίδρυμα πού συγχρηματοδοτεί τό συνέδριο τής Λούκα Κατσέλη (πρώην υπάλληλο τού ΔΝΤ καί παντρεμένη μέ τόν Γεράσιμο Αρσένη, υπουργό Εθνικής Άμυνας κατά τήν κρίση τών Ιμίων καί πρώην υπάλληλο τού ΔΝΤ), όπου βέβαια θά συμμετάσχει καί πάλι ο εκλεκτός Τσίπρας.

          Πληροφορίες πάρθηκαν από τό:
          http://www.wiwo.de/politik/europa/portraet-rettungsplaene-fuer-den-euro/7751122-4.html

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Ιαπετός 27/02/2013 18:55:10

            Ιαπετέ, υπάρχει -δυστυχώς- παράρτημα και στη Θεσσαλονίκη υπό την καλύπτρα CDRSEE. Το CDRSEE ή όπως τέλος πάντων ονομαζόντα, χρηματοδότησε αδρά την "επανάσταση" στην Ουκρανία.

      • Δίας avatar
        Δίας @ Ιαπετός 27/02/2013 15:32:01

        Αγαπητέ Ιαπετέ , διατυπώνεις μια σειρά απο υποθέσεις και φόβους για την πιθανή μελλοντική κυβέρνηση Τσίπρα.
        Πράγματι, έχουμε μπροστά μας μια τέτοια κυβέρνηση που μας δημιουργεί το φόβο μήπως και δεν μας βγάλει απο την καταστροφή που μοιάζει με αυτή που πάθαμε με τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο.
        Ομως η σημερινή κυβέρνηση αποτελείται απο τα 3 κόμματα που μας οδήγησαν σ' αυτή την καταστροφή και ομολογεί οτι δεν ξέρει ούτε αν θα μας βγάλει απ' αυτήν . ούτε πότε.
        Οπότε φοβάμαι οτι δεν θα πεισθεί ο κόσμος να μην πάρει το ρίσκο τουλάχιστο να δοκιμάσει και αυτούς που δεν τα παίρνουν απ' τους ντόπιους Νταβατζήδες ή απ' τα ταμεία των Δήμων τους αλλά απο τον Σόρο.
        (Εδώ που τα λέμε μακάρι να τάπαιρναν και οι προηγούμενοι απο τον Σόρο και όχι απο εμάς...)
        * Είναι υποκριτικό να απαιτούμε απο τους πολιτικούς μας αντιπάλους να στέκονται στο ύψος της ιδεολογίας τους επειδή είναι Αριστεροί. Σαν να ομολογούμε οτι οι Δεξιοί δεν χρειάζεται να το κάνουν...

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ Ιαπετός 27/02/2013 18:43:05

        Αγαπητέ Ιαπετέ με κάλυψες πλήρως! Αν περάσει η άποψη πως πρέπει να του δώσουμε την ευκαιρία, επειδή δεν έχει κυβερνήσει, ενώ έχουμε πάμπολλα δείγματα για το πού το πάει, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Κι αυτό γιατί μετά το 1981 και το 2009 θα είναι το τρις εξαμαρτείν!

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Aφροδίτη 27/02/2013 21:43:17

          Συνήθως δεν εκφράζομαι όταν συμφωνώ αλλά εδώ πρέπει να πω Αφροδίτη πως συμφωνώ 150%. Όσοι σκεφτονται πως πρεπει να του δοθεί η ευκαιρία επειδή "δεν κυβέρνησε" χρειάζονται ψυχίατρο.

  10. WY avatar
    WY 27/02/2013 10:07:20

    Αυτό τό ξεκουκούλωμα τού Αλέξη,από τόν Βενιζέλο,ήταν καί τό κλού τής χθεσινής αντιπαράθεσης,εκτός φυσικά τής αστείας/κωμικής παρουσίας τού (Ψε)Κα(Σ)μμένου!!!!

    Αποδεικνύεται τελικά ελαχιστότατος διά νά αντιπαρατεθή,στόν Σαμαρά καί Βενιζέλο!!!!

    • Δίας avatar
      Δίας @ WY 27/02/2013 22:02:55

      Και ο Κουβέλης? Μην τον υποτιμάς . Είναι και αυτός ρήτωρ και σοβαρός αντίπαλος. Μόνος εναντίον τριών ο Αλέξης...Ούτε ο Δαυίδ με τον Γολιάθ να ήταν...Πάντως ωραίες οι μονομαχίες στη Βουλή. Μου θύμισαν τα παληά...

  11. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/02/2013 10:11:48

    Η περίπτωση αυτή καταδεικνύει το πόσο σοβαροί είναι αυτοί που μας κυβερνούν ή θέλουν να μας κυβερνήσουν.
    Η χώρα μας είναι θύμα της κενολογίας και της δικολαβικής ρητορικής.
    Πρόκειται για μορφή πορνογραφίας. Επίδειξη λεκτικής επιδεξιότητας, για να καλυφτεί η άγνοια και η απραξία.

  12. Μπούμστος avatar
    Μπούμστος 27/02/2013 10:49:01

    Που καταντήσαμε ,να επαινούμε τους καταστροφείς της Ελλάδος!

  13. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 27/02/2013 13:28:48

    Τι φταίει το παιδί; Έχει κατά πάσα πιθανότητα συνηθίσει να "δίνει εξετάσεις" με σκονάκια απ' όταν ήταν μαθητής, τότε που ως αγωνιζόμενος νέος συντόνιζε τις καταλήψεις στα σχολεία, για να μην γίνεται μάθημα! Γεννημένος αρχηγός από την εφηβεία του!

    Αυτά είδε και τον πήρε από το χεράκι με πατρική στοργή o Αλέκος και τον ανέδειξε ως το νέο αστέρι, μην υπολογίζοντας βεβαίως πως εκκόλαπτε έναν στυγνό πατροκτόνο. Τον επέβαλε ως φαινόμενο στο κόμμα του και τώρα τρώμε στη μούρη έναν νέο Αντρέα ξανά στην πολιτική ζωή του τόπου. Και όπως εκείνος ρούφηξε την Ένωση Κέντρου στο ΠΑΣΟΚ, έτσι και ο Alexis ρουφάει το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ. Τυχαίο είναι πως σε αυτόν ξαναμαζεύτηκαν οι περισσότεροι πρασινοσκούφηδες, που έλυναν και έδεναν στη δημόσια διοίκηση, στην αυτοδιοίκηση και στον συνδικαλισμό;

    Και γιατί παρακαλώ να μην το "υιοθετήσει" ο Σόρος και να μην αναλάβει τα «στοιχειώδη» έξοδά του; Δεν ταυτίζονται απόλυτα οι εθνομηδενιστικές τους αντιλήψεις; Η θαρρείτε πως επειδή "διέγραψε" τον ανεκδιήγητο Νάσο, σημαίνει πως δεν συμφωνεί μαζί του;

    Ε, και που έκανε ένα λαθάκι στο μικρό όνομα και προήγαγε τον τραπεζικό υπάλληλο σε πρόεδρο της τράπεζας, δεν είναι δα και του θανατά! Είτε το λάθος είναι των υποστηρικτών-συμβούλων του νεόκοπου αρχηγού, αυτοί που του ετοιμάζουν τα σκονάκια, είτε το έκανε εν γνώσει του πιστεύοντας πως κάτι μένει από τη λάσπη όταν εκσφενδονιστεί από τον ανεμιστήρα, κάνει το ίδιο.

    Ημιμαθής και λασπολόγος, αλλά υπέρμετρα φιλόδοξος! Εντός της Ελλάδας υβριστής τους και εκτός προσκυνητής τους! Ο καλύτερος υπαλληλίσκος των ξένων συμφερόντων. Κανονικός διάδοχος του ΓΑΠ. Τουτέστιν βαθύτατα επικίνδυνος!

    • Δίας avatar
      Δίας @ Aφροδίτη 27/02/2013 15:35:52

      Σωστά υποθέτεις οτι μπορεί να βαθύτατα επικίνδυνος όταν και άν δοκιμαστεί...
      Οι άλλοι όμως δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκαν στην πράξη βαθύτατα επικίνδυνοι και εγκληματικοί...

      • Σταύρος ο ...σαύρος avatar
        Σταύρος ο ...σαύρος @ Δίας 28/02/2013 00:00:48

        Επειδή το υφάκι δεν σου πάει, δεν μου το κάνεις πιό λιανά.
        Ονομαστικά ποιοί δοκιμάστηκαν και ποιές πράξεις τους ήταν επικίνδυνες κι εγκληματικές.
        Έναν προς έναν κι μία προς μία.
        Άντε μπράβο.

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Δίας 28/02/2013 14:23:52

        Με αυτό το σκεπτικό ψήφισες και τον Γιωργάκη???
        Να τον δοκιμάσεις ήθελες και αυτόν???

  14. Δίας avatar
    Δίας 27/02/2013 21:55:58

    @Αφροδίτη, @Ιαπετέ,
    Εσείς μπορεί να τα καταφέρνετε έστω δύσκολα, όμως το να λετε σε έναν άνεργο οτι πρέπει να το πάρει απόφαση οτι δεν χρειάζεται καν να δοκιμάσει την αντίθετη πολιτική απ' αυτήν που τον έκανε άνεργο, γιατί μπορεί να γίνει ακόμα φτωχότερος ή γιατί μπορεί να πληρώνεται σε υπερυποτιμημένη δραχμή, δεν νομίζω οτι θα τον πείσετε...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Δίας 27/02/2013 23:10:24

      Φίλτατε Δία.
      Δέν θέλω νά πείσω κανένα άνεργο τί νά κάνει καί ποιόν νά προτιμήσει.
      Τήν νοημοσύνη μου προσπαθώ νά προστατέψω.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Ιαπετός 27/02/2013 23:34:37

        Εξαιρετικά κατατοπιστικά , με τη διεισδυτική ματιά σου , τα σχόλιά σου Ιαπετέ ! Μπράβο !!

  15. tyaneus avatar
    tyaneus 28/02/2013 13:15:55

    «Ο Νιλς Άκερμαν δεν είναι ένας απλός υπάλληλος της Deutsche Bank, όπως υποστήριξε ο πρόεδρος το ΠΑΣΟΚ, αλλά κορυφαίο στέλεχος της γερμανικής τράπεζας - πρόκειται για τον managing director Global Market της Deutsche Bank του Λονδίνου. Η συγκεκριμένη τράπεζα μαζί με την HSBC -γνωστή και από τη λίστα Λαγκάρντ- είχαν αναλάβει την εκτέλεση του PSI, το γνωστό «κούρεμα», με ανάθεση του τότε υπουργού Οικονομικών κ. Ευ. Βενιζέλου. Είναι φανερό γιατί το PSI λειτούργησε υπέρ των δανειστών, εναντίον της χώρας και των ασφαλιστικών ταμείων…». Από την απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ στον Βενιζέλο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.