Γκάλοπ της GPO για το Mega: «Οχι» σε δημοψήφισμα λένε 6 στους 10 - «Οχι» σε εκλογές το 70% των πολιτών - Τεράστια διαφορά ΣΥΡΙΖΑ από ΝΔ
29/04/2015 20:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γκάλοπ της GPO για το Mega: «Οχι» σε δημοψήφισμα λένε 6 στους 10 - «Οχι» σε εκλογές το 70% των πολιτών - Τεράστια διαφορά ΣΥΡΙΖΑ από ΝΔ

Να υπάρξει συμφωνία με τους εταίρους και όχι ρήξη επιθυμεί η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών, περίπου οκτώ στους δέκα, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της GPO για το MEGA, η οποία παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο της Τετάρτης.

Έξι στους δέκα πολίτες τάσσονται κατά της διενέργειας δημοψηφίσματος για να επικυρώσει ο λαός τη συμφωνία με τους δανειστές, στην περίπτωση που αυτή επιτευχθεί, ενώ επτά στους δέκα πολίτες λένε "όχι" σε εκλογές σε περίπτωση που η διαπραγμάτευση οδηγηθεί σε αδιέξοδο.

Οι 7 στους 10 δεν θέλουν πρόωρες εκλογές στο ενδεχόμενο αδιεξόδου στη διαπραγμάτευση, καθώς το 72,2% απαντά όχι και μάλλον όχι στις εκλογές, έναντι του 26,3% που απαντά «ναι» και «μάλλον ναι».

.

Μειωμένη, σε σχέση με τον περασμένο Φεβρουάριο, καταγράφεται η αποδοχή από τους πολίτες της στρατηγικής που ακολουθούν ο Αλέξης Τσίπρας και η κυβέρνηση στη διαπραγμάτευση με τους εταίρους, αφού με αυτήν δηλώνουν ότι συμφωνούν και μάλλον συμφωνούν ποσοστό 58,3% των ερωτηθέντων, από 90,3% στις 10/2.

Μοιρασμένοι εμφανίζονται οι πολίτες αναφορικά με το αν πιστεύουν ότι υπάρχει κίνδυνος να βγει η Ελλάδα από την Ευρωζώνη, ενώ ποσοστό 75,6% θεωρούν ότι η χώρα μας πρέπει να μείνει πάση θυσία στη ζώνη του ευρώ.

Στην πρόθεση ψήφου, ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται να διατηρεί σχεδόν αμετάβλητο το ποσοστό που έλαβε στις εκλογές του Ιανουαρίου, συγκεντρώνοντας 36,5%, ενώ στο 27,8% βρίσκεται η ΝΔ, ενισχυμένη κατά περίπου 6 ποσοστιαίες μονάδες από τις κάλπες της 25ης/1. Τρίτο κόμμα παραμένει η Χρυσή Αυγή, η οποία καταγράφει μικρή άνοδο.

Σε επίπεδο αρχηγών, την υψηλότερη δημοτικότητα, με 63,9% θετικές κρίσεις, καταγράφει ο Αλέξης Τσίπρας και ακολουθούν ο Πάνος Καμμένος με 41% θετικές κρίσεις, ο Σταύρος Θεοδωράκης με 39% ,ο Δημήτρης Κουτσούμπας με 32,5%, ο Αντώνης Σαμαράς με 28,1% και ο Ευάγγελος Βενιζέλος με 20,1%.

Κληθέντες να κρίνουν συνολικά το έργο της κυβέρνησης κατά τις πρώτες 100 ημέρες που βρίσκεται στην εξουσία, το 57% των πολιτών διατυπώνουν θετικές κρίσεις και το 40,9% αρνητικές.

Σχετικά με το πολυσυζητημένο πρόσωπο του Γιάννη Βαρουφάκη, οι θετικές κρίσεις φτάνουν σε ποσοστό 50%, ενώ οι αρνητικές απόψεις έχουν ποσοστό 48,2%.

Αντιστοιχα για το πρόσωπο της Προέδρου της Βουλής, Ζωής Κωνσταντοπούλου οι αρνητικές απόψεις υπερτερούν σε ποσοστό 53,8%, ενώ οι θετικές κρίσεις φτάνουν σε ποσοστό 43,1%.

Για το καυτό θέμα της αποφυλάκισης του Σάββα Ξηρού, το μήνυμα των ερωτηθέντων προς την κυβέρνηση είναι σαφές. Το 74,2% διαφωνεί με αυτή την κίνηση της κυβέρνησης και μόλις ένα 22,6% συμφωνεί.

Άσχημα τα νέα για την κυβέρνηση και στο θέμα της μεταναστευτικής πολιτικής, με το 61,9% των ερωτηθέντων να την κρίνει αρνητικά και το 30,8% θετικά.

Η πλειοψηφία των πολιτών επίσης σε ποσοστό 87,3% συμφωνεί με την απόφαση της κυβέρνησης να εκκενώσει την Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Αθηνών από τους καταληψίες και διαφωνεί μόνο το 9,6%. Ωστόσο, η πλειοψηφία σε ποσοστό 73,8% κρίνει καθυστερημένη την κίνηση της κυβέρνησης, ενώ μόλις 15,9% θεωρεί πως έγινε στον σωστό χρόνο.

Μοιρασμένοι εμφανίζονται οι πολίτες σε ό,τι αφορά την αποτίμηση του έργου της κυβέρνησης στους τομείς της υγείας και της ασφάλειας, ενώ οι αρνητικές κρίσεις υπερτερούν κατά πολύ των θετικών σε ό,τι αφορά την αποτίμηση του κυβερνητικού έργου στον τομέα της παιδείας.

Μόνο δύο στους δέκα πολίτες εμφανίζονται σύμφωνοι με τον νόμο που δίνει τη δυνατότητα στον Σάββα Ξηρό να συνεχίσει να εκτίει την ποινή του στο σπίτι του.

Στον αντίποδα, σχεδόν εννέα στους δέκα πολίτες διατυπώνουν συμφωνία με την απόφαση της κυβέρνησης να εκκενώσει η αστυνομία την Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Αθηνών από τους καταληψίες, με το 73,8% εξ αυτών πάντως να θεωρούν πως η απόφαση αυτή ελήφθη με καθυστέρηση.

Θετικά αποτιμούν τη μεταναστευτική πολιτική της κυβέρνησης τρεις στους δέκα πολίτες.

Η πανελλαδική έρευνα της GPO για το MEGA διενεργήθηκε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων, στο διάστημα από τη Δευτέρα 27/4 έως Τετάρτη μεσημέρι.

imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2015 21:02:37

    Τελικά το μίσος κατά του Σαμαρά και της Ν.Δ. είναι απύθμενο κι ας κατάφερε τόσα μέσα σε δυόμιση χρόνια. Δεν εξηγείται αλλιώς,το συνοθύλευμα που μας κυβερνά,με τα λάθη το ένα μετά το άλλο,με την διεθνή απομόνωση της χώρας εξαιτίας τους,με την άρνηση του κόσμου στα σχέδιά τους στο λαθρομεταναστευτικό και στις αποφυλακίσεις,να συνεχίζει να διατηρεί τόσο μεγάλη διαφορά από την αντιπολίτευση και μάλιστα με τα ίδια ποσοστά που πήρε τη νίκη στις εκλογές του Ιανουαρίου. Ο κόσμος ή είναι μπερδεμένος,ή έχει αυτοκτονικές τάσεις γενικώς!

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2015 21:15:59

      . Αγαπητέ Κυθήριε, το ξαναείπαμε οτι το Μέγα Σφάλμα του Σαμαρά ήταν οτι μετέτρεψε την ΛΑΙΚΗ Δεξιά σε Μεγαλοαστική Δεξιά, όπως σωστά το διαπίστωσε και ο Μπαλτάκος. Αντί να προστατέψει τη ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας, ήτοι την ατομική και οικογενεική επιχείρηση, την συνέτριψε κυριολεκτικά, με χαριστική βολή το φόρο απο το 1ο Ευρώ και τον ΕΝΦΙΑ επι κατόχων ακινήτων αξίας κάτω των 200.000 Ευρώ, ενώ άφησε ανέγγιχτους τους μεγαλοαστούς και την πλειοψηφία των κρατικοδίαιτων Δ.Υ. Δεν πρόκειται περί μεταφυσικού μίσους, αλλά περί τετράγωνης πολιτικής λογικής. Σήμερα πάντως, ο Σαμαράς έδειξε να το έχει καταλάβει και στο Ευρωπαικό Λαικό κόμμα δεν μίλησε κατά του Τσίπρα, αλλά υπερ της Ελλάδος ακόμα και με τον Τσίπρα Πρωθυπουργό, και αυτό είναι ενα νέο θετικό ξεκίνημα κατά την άποψή μου.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ οδυσσεύς Κ. 29/04/2015 21:30:41

        Αυτό που βλέπεις αγαπητέ Οσυσσέα σαν θετικό,δεν είναι ξεκίνημα,διότι ο Σαμαράς πάντοτε υπέρ της Ελλάδος αγωνιζόταν και αγωνίζεται,δεν ξεκίνησε σήμερα να το κάνει...Κάτι που ο Τσίπρας δεν το έκανε πρίν αφού υπονόμευσε και τελικά έριξε με φαύλο τρόπο την Κυβέρνηση Σαμαρά και μάλλον δεν σκέφτεται και τώρα να το κάνει αφού έφερε τη χώρα στο χείλος της αταστροφής και αν την τελευταία στιγμή σωθεί,θα γίνει με ασυγκρίτως δυσμενέστερους όρους,απ' ό,τι θα πετύχαινε ο Σαμαράς άν τον άφηναν...

        • Naruto avatar
          Naruto @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2015 23:13:11

          Δεν έχεις άδικο για τις προθέσεις και τις ενέργειες των Σαμαρά και Τσίπρα και ο Οδυσσέας όμως λέει αλήθειες . Απο προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει οτι οι ΝΔκράτες έχουν διαγράψει τον Σαμαρά . Στην παρέα μου είναι όλοι μικροαστοί επαγγελματίες και τρεις ΔΥ , όλοι δεξιοί , θρησκευόμενοι οικογενειάρχες , ψήφιζαν ΝΔ δαγκωτό . Τον περασμένο Γενάρη εγώ ήμουν ο μόνος που ψήφισα Σαμαρά και η αιτία είναι αυτά που αναφέρει πιο πάνω ο Οδυσσέας . Πιστεύω οτι η απαξίωση του Σαμαρά απο τους ΝΔκράτες έδωσε την νίκη στον Τσίπρα και διατηρεί τα ποσοστά του ακόμη ψηλά παρά τον ερασιτεχνισμό του . Η ανασυγκρότηση του κόμματος και η επάνδρωσή του με νέα και άφθαρτα πρόσωπα πιστεύω οτι είναι εκ των ούκ άνευ . Ο Σαμαρας είναι άξιος και εργατικός αλλά έκανε λάθη και δύσκολα θα ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών .

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Naruto 29/04/2015 23:23:32

            Έχεις δίκιο.Κι εγώ έχω παραδείγματα Νεοδημοκρατών που από αποστροφή τώρα ψήφισαν Τσίπρα.Άλλοι με βαριά καρδιά και άλλοι διότι τον πίστεψαν. Αυτό δεν αλλάζει όμως το γεγονός ότι εξαπατήθηκαν από ερασιτέχνες αερολόγους πολιτικούς,που μόνο στόχο απ' ό,τι αποδεικνύεται τελικά είχαν τις καρέκλες και τη δόξα.

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/04/2015 09:10:49

            Αγαπητοί φίλοι (και σε Μεγάλο βαθμό ομοιδεάτες) Κυθήριε και Naruto, νομίζω οτι και καταλαβαινόμαστε και συμφωνούμε επι της ουσίας...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 13:31:04

            Φίλε Οδυσσέα (και το εννοώ),δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα,σίγουρα η ίδια αγάπη πρός την Πατρίδα μας ενώνει,σε άλλα συμφωνώ μαζί σου σε άλλα διαφωνούμε,αλλά ομοϊδεάτες μάλλον δεν είμαστε.

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/04/2015 20:00:31

            Πώς μπορεί να μην είμαστε ομοιδεάτες οταν ξεκιναμε απο την ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, φίλτατε Κυθήριε? Δεν εκφράζουν πλέον τα κόμματα τις ιδεολογίες των Ελλήνων που δεν έχουν ως θεό τους τον Μαμωνά. Δεν το κατάλαβες ακόμα? Απ' τη στιγμή που πιστεύουμε στην Πατρίδα, την ανθρωπιά, την αγάπη και την ματαιότητα του πλούτου, εγώ νομίζω οτι είμαστε ομοιδεάτες, άσχετα αν πορευόμαστε μέσα απο διαφορετικούς δρόμους αφού κατευθυνόμαστε στον ίδιο στόχο. Χώρια απ' τη λατρεία μας για το απέραντο γαλάζιο της θάλασσα και το γλαυκό του πεντακάθαρου ουρανού μας.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 21:17:03

            Θεώρησα πως εννοείς την κομματική ιδεολογία,που πολύ σωστά λές ότι δεν εκφράζουν τις ιδεολογίες των Ελλήνων που δεν έχουν θεό τους τον μαμωνά. Σαφώς και σε όσα αφορούν την αγάπη πρός την Πατρίδα,τη θρησκεία,την Παράδοσή μας,είμαστε ομόφρονες. Κατά λοιπά,το κόμμα που φαίνεται από τα γραφόμενά σου να υποστηρίζεις,δεν υποστηρίζει την ίδια με εμάς ιδεολογία.Τα στελέχη τους υποστηρίζουν μια πανσπερμία αιρετικών και αντεθνικών ιδεολογημάτων,που πραγματικά με κάνει να απορώ πώς Έλληνες Πατριώτες μπορούν να το ψηφίζουν και,πολύ περισσότερο,να το υποστηρίζουν...

          • Βαγγέλης avatar
            Βαγγέλης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/04/2015 18:01:11

            Το ενδεχόμενο να μην έκανε λάθος αλλά να εξαπάτησε συνειδητά τους μικροαστούς η ΝΔ μετά τα Ζάππεια, υπάρχει ή μόνο η "αριστερά" εξαπατά στην Ελλάδα? Γιατί έχω μια υποψία πως τα κόμματα μας εξαπατούν γενικώς!

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Βαγγέλης 30/04/2015 18:43:55

            Έχετε βαλθεί να εξισώσετε την καλοστημένη πολιτική απάτη του ΣΥΡΙΖΑ με τον παλαιοκομματισμό και την γενική νεοελληνική τάση για προεκλογικές υποσχέσεις. Καταρχάς αυτά όλα δεν έχουν σχέση με τον Σαμαρά. Τα Ζάππεια ήταν πριν τη μνημονιακή στροφή του. Το ταπεινωτικό 18,8% του Μαΐου 2012 δεν ήταν για τα Ζάππεια, ήταν για την υπερψήφιση του PSI, που τον έριξε στα τάρταρα. Με το που ψήφιζε το PSI, τα Ζάππεια είχαν τελειώσει. Άρα, ποιον μπορεί να εξαπάτησε ο Σαμαράς; Μίλησε για σκίσιμο Μνημονίων; Ποιον μπορεί να εξαπάτησε κάποιος που είχε ψηφήσει τουλάχιστον τα μισά μνημονιακά νομοσχέδια του Παπανδρέου όσο ακόμη δήλωνε αντιμνημονιακός; Ποιος ψήφισε το Μάιο και τον Ιούνιο του 2012 τον Σαμαρά για αντιμνημονιακό; Ποια η σύγκριση τώρα με τον αρχηγό σου, για τον οποίο ό,τι και να πούμε είναι λίγο. Χάνουν οι λέξεις το νόημά τους. Εδώ δεν έχουμε απλώς πολιτικαντισμό. Έχουμε μια απίστευτα οργανωμένη ιστορία εξαπάτησης του κόσμου, τροχοπέδησης της χώρας, καταστροφής των πάντων για να γίνει πρωθυπουργός ο αρχηγός σου. Από πού να ξεκινήσουμε και πού να τελειώσουμε. Από την καταψήφιση όλων των νομοσχεδίων Σαμαρά; Από την καταψήφιση της παράτασης του Μνημονίου τον Δεκέμβριο, για την οποία μετά εγκαλούσε τον Σαμαρά ότι την πήρε πολύ σύντομη; Από την οργανωμένη, μαζί με τον ΓΑΠ, απόπειρα παρεμπόδισης της εξόδου της χώρας στις αγορές το βράδυ της Κυριακής 6 Απριλίου 2014 δια της αντισυνταγματικής πρότασης μομφής κατά Στουρνάρα; Από τις λοιδορίες και την υπονόμευση του Σαμαρά όταν πήγαμε να βγούμε μονομερώς από τα Μνημόνια το Σεπτέμβριο του 2014; Από την κοροϊδία όποιου ανθρώπου ήρθε σε επαφή και επικοινωνία; Από την καταστροφή της οικονομίας στο όνομα του να μην λάβει "υφεσιακά μέτρα"; Από την επικοινωνιακή διαχείριση της ψευτοδιαπραγμάτευσης; Από τις καταστροφικές επιλογές σε κυβέρνηση και κόμμα του; Από τα ψέματα που λέει σε όλους και με όλους; Τι να πρωτοθυμηθούμε από τα ψέματά του; Τα 5 δις που θα του έδινε προκαταβολή ο Πούτιν από τον αγωγό; Τη δήθεν υπερ-στήριξη του Ομπάμα που αναγκάστηκε να βγει ο ίδιος ο Λεύκος Οίκος να τη διαψεύσει; Τα άλλα που λέει μέσα στα Eurogroup και άλλα στον κόσμο; Τις ικετευτικές επιστολές για μετρητό προς τη Μέρκελ την ίδια στιγμή που διαβεβαιώνει στο εσωτερικό ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τη ρευστότητα; Θα μπορούσα να συνεχίσω ατελείωτα. Η λίστα δεν έχει τελειωμό. Η διαφορά ήθους μεταξύ των δύο είναι όχι απλά η μέρα με τη νύχτα, είναι το φως με το σκοτάδι. Να τον χαίρεσαι τον αρχηγό σου. Σε χαρακτηρίζει και σένα.

          • Βαγγέλης avatar
            Βαγγέλης @ Διογένης 30/04/2015 19:04:18

            Γιατί γράφεις "ο αρχηγός σου" και μάλιστα 3 φορές? Βλέπω το χρησιμοποιείς και σε άλλους σχολιαστές. Όσοι σχολιάζουν εδώ είναι απεσταλμένοι κάποιου αρχηγού?

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2015 21:33:05

      Το κοντέρ μηδενίστηκε μετά τις εκλογές. εκεί έγραψε 50% Συριζα 15% ΝΔ . Από εκείνο τον καιρό ο σύριζα επέστρεψε στο 35% ενώ η ΝΔ πήρε σχεδόν 10 ποσοστιαίες μονάδες. Και ακόμα δεν έχουν μπει οι φόροι. Η εξήγηση του τι συμβαίνει είναι απλή: Μας διοικά το λόμπυ της δραχμής. Βγάζει τα λεφτά του έξω και μετά λέει "δεν έχω να χάσω κάτι, ας τρολλάρω τους ευρωπαίους". Ο Α.Σαμαράς πρέπει να δώσει όραμα ελπίδα και σχέδιο για την επόμενη μέρα. Ήδη βλέπω ότι έχει αρχίσει σιγά σιγά να το μεταφέρει προς τα έξω. Σύντομα η οδός του σύριζα δηλ της συγκρουσης του καυγά και της μαγκιάς θα ταπεινωθεί και θα ηττηθεί οριστικά. Ο ψεύτης και ο κλέφτης τους πρώτους 5 μήνες χάιρονται..

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Παρατηρητής 29/04/2015 21:41:31

        Συμφωνώ.Τρομάζω όμως ακόμη περισσότερο με την ιδέα,ότι μπορεί οι ίδιοι να διαπραγματευτούν και για την νεομνημονιακή εποχή που θα ξεκινήσει μετά τον Ιούνιο...

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2015 21:46:59

          και να διαπραγματευτούν δεν θα εφαρμόσουν τίποτε. είμαστε στη διακυβέρνηση γαπ 2. θα αρχίσουν τα ίδια: -δεν θα πιανουν τους στόχους -θα αρχίσουν τις εξυπνάδες στην τρόικα και άλλα πολλά.
          θα είναι σαν την υπηρεσιακή κυβέρνηση χωρίς λαική νομιμοποίηση. το 39% τους στηρίζει "για ευρώ χωρίς μνημόνιο η αλλιώς έξοδο από το ευρώ". Αυτή είναι η γραμμή και η λογική τους. άρα μόλις μπουν τα μέτρα αυτό το 39% είτε θα πάει κάπου άλλου η απλά θα κάνει στάση πληρωμών στους φόρους και θα καταρρεύσει η ελλάδα.
          μοναδική λύση είναι η επόμενη κυβέρνηση της ΝΔ να κάνει επανάσταση μεταρυθμίσεων.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Παρατηρητής 30/04/2015 09:08:04

            Νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο σχόλιο. Και με συμφωνία ακόμη, είναι χαμένοι διότι δεν θα ξέρουν ούτε τότε πώς να κυβερνήσουν. Δεν θα πιάνουν τους στόχους και θα αρχίσουν εξυπνάδες στην τρόικα. Που θα μας έχει πάντοτε στη χρηματοδοτική μέγγενη για να μην μπορούμε να σηκώνουμε ψηλά τον τόνο της φωνής. Όπως ακριβώς ήταν τα πράγματα το 2010-11.

    • Παράξενος avatar
      Παράξενος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2015 22:04:16

      Οι οικονομικές αναλύσεις δεν αρκούν για να εξηγηθούν όσα συμβαίνουν σε μια χώρα. Ο λαός βρήκε στο σύριζα τον πολιτικό του καθρέφτη. Δεν έχετε καταλάβει ότι ο χαρακτήρας του Έλληνα έχει αλλάξει ραγδαία προς το χειρότερο στη μεταπολίτευση;

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Παράξενος 30/04/2015 09:06:26

        Έτσι ακριβώς. Γι' αυτό έχει τόσο μεγάλη αποδοχή η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2015 22:34:47

      οι επιδοσεις της ΝΔ στο τομεα της επικοινωνιας και των ΜΜΕ ειναι τραγικες ,για πολυ κοσμο δυστυχως ειναι αληθινο οτι παρουσιαζεται ,πρωτιστως στην τηλεοραση και δευτερευοντως στο ραδιοφωνο,αυτη η εικονικη πραγματικοτητα διαμορφωνει εν πολλοις το εκλογικο αποτελεσμα κι απ' οτι φαινεται στη συγγρου αυτο δεν εννοουν να το καταλαβουν.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΝΙΚΟΣ Π 29/04/2015 23:05:52

        Το σκανδαλώδες και πρωτόγνωρο σιωπητήριο που έχει επιβάλει η κυβερνώσα αριστερά στα συνδικάτα και τα σωματεία (τα οποία ελέγχει σε βαθμό πλήρους χειραγώγησης) συνεπικουρεί την δραματική και αγωνιώδη προσπάθεια του σύριζα να συντηρήσει την εικονική πραγματικότητα που δείχνουν τα γκάλοπ. Όταν οι ίδιοι εκπρόσωποι των επαγγελματικών ομάδων και των εργαζομένων σιωπούν, με εντολές άνωθεν, είναι αναμενόμενες οι χλιαρές αντιδράσεις του κόσμου. Για πόσο ακόμη όμως ; Όταν από τις "αυθόρμητες" συγκεντρώσεις στήριξης της διαπραγμάτευσης του κ.Βαρουφάκη έχουμε φτάσει στους (ημι-)αυθόρμητους προπηλακισμούς του από αντεξουσιαστές και στις "αυθόρμητες" συγκεντρώσεις αγωνίας των συνταξιούχων έξω από ΑΤΜ που δεν έδιναν συντάξεις έγκαιρα, τότε η κλεψύδρα της ανοχής του λαού (αν και κρυμμένη καλά από τους κυβερνώντες) δεν είναι μακριά από το "τέλος χρόνου" για εκείνους που εμπορεύτηκαν την ελπίδα του...

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ ΝΙΚΟΣ Π 29/04/2015 23:14:22

        στο γήπεδο του λαικισμού μόνο ο ορίτζιναλ παίκτης είναι καλός. το εξάμηνο ιούλη δεκεμβρη 2014 είναι αρκετό για επαλήθευση. ο ελληνικός λαός πρέπει να πάθει για να μάθει. δεν υπάρχει τρόπος να το επικοινωνήσει κανένας αυτό.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/04/2015 09:38:10

      Ακριβώς.Η τάση που κυριαρχεί είναι οτι μας κορόιδεψαν για την ψήφο,οτι "έστριψαν" στα περισσότερα αλλα δεν θέλουμε τους προηγούμενους

    • Eva avatar
      Eva @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/04/2015 10:47:30

      Όπως καταλάβατε οι αποφυλακίσεις, οι λαθρομετανάστες, και η απομόνωση της χώρας δεν είναι και τόσο σοβαρά προβλήματα σε σύγκριση με την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Άσε που η επιστροφή στη δραχμή είναι πολύ δελεαστική για τους έχοντες. Οπότε γιατί απορείτε για την διαφορά συριζα ΝΔ? Προσθέστε και το ποσοστό των εύπιστων ηλίθιων και η διαφορά μια χαρά βγαίνει.

    • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
      ΙΦΘΙΜΟΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/04/2015 11:58:47

      "το συνοθύλευμα που μας κυβερνά" , όσοι το υποστήριξαν και όσοι συνεχίζουν να το υποστηρίζουν ομνύει στο σύνθημα "δεν πληρώνω". Γι' αυτό και τόσο μίσος εναντίον του Α. Σαμαρά. Διότι για πρώτη, ίσως, φορά αναγκάστηκαν (μέσω ΕΝΦΙΑ, φυσικά...) να πληρώσουν κάτι και όσοι πέραν των ΔΥ και συνταξιούχων είχαν συνηθίσει να τη βγάζουν καθαρή με σχεδόν μηδενικές φορολογικές υποχρεώσεις, ενώ την ίδια στιγμή ζούσαν ίσως και πιο πλούσια από τα συνήθει φορολογικά υποζύγια. Και προτίμησαν να στείλουν τη χώρα στα τάρταρα ψηφίζοντας Συριζανέλ αντί να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να δώσουν ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ περίπου τριακόσια ευρώ ο καθένας για ΕΝΦΙΑ. Για τριακόσια γ@μημένα ευρώ προτίμησαν να πουλήσουν τη μάνα τους...

  2. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 29/04/2015 21:29:44

    :-) Το Μega (τα διαπλεκόμενα αφεντικά δηλαδή), όσο πλησιάζει ο καιρός να αντιμετωπίσουν τα βαρύτατα αμαρτήματα που κουβαλούν και με κάποιον τρόπο να τα πληρώσουν, θα κατεβάσουν μέχρι και τους εξωγήινους στην Αθήνα. Για την ώρα, προσπαθούν να μας πείσουν οτι δεν μας αρέσει να αποφασίζουμε για τη ζωή μας, ούτε και απαιτούμε να μας ρωτάνε οι ...πάνσοφοι ταγοί για τις καθοριστικές αποφάσεις τους που θα επηρεάσουν δραματικά την πορεία της χώρας. Δίκιο έχουν. Είμαστε εκ πεποιθήσεως άβουλοι πελάτες-οπαδοί-καταναλωτές, που κατευθυνόμαστε κάθε 2-3-4 χρόνια στις κάλπες και μας υποβάλλουνε τα πουλημένα ΜΜΕ, την ''αλήθεια'' που εξυπηρετεί τ΄αφεντικά τους. Δεν θέλουμε να είμαστε, τίποτε καλύτερο. Μονάχα αξιολύπητα πιόνια....

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Άλυτη Εξίσωση 29/04/2015 21:42:36

      Δηλαδή οτιδήποτε κάτω από 60-80% αποδοχή για την "καταπληκτική" κυβέρνηση σύριζα των: -12% κατρούγκαλου -επαναδιορισμός 2000 ερτ -αυξήσεων σε φωτόπουλους -διορισμός γυναικών παιδίων σε υπεύθυνες θέσεις -μίζες στην άμυνα με το καλημέρα - μειον 40 δις στις τράπεζες -αρπαγή αποθεματικών ταμείων κλπ θεωρείς ότι αποτελεί στημένη δημοσκόπηση των διαπλεκόμενων; χαχαχα γελάει ο κόσμος.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Παρατηρητής 29/04/2015 22:53:37

        Και μονο αυτα? Τις προσωπικες διαφημισεις στο καναλι της Βουλης Τα στελεχη του ΣΥΡΙΖΑ που εχουν τα λεφτα τους στο εξωτερικο Ο υπαλληλακος μιας μικρης τραπεζας που εισεπραξε εφαπαξ 1.1 εκ. Ο εργατολογος που απεκρυψε να δηλωσει στην εφορια καποια εκ Ευρω? Ο υπουργος που καταργει την αριστεια αλλα ειναι αποφοιτος κολλεγιου και μελος επιτροπης για την χορηγηση υποτροφιων σε αριστευσαντες. Η επισκευη των αχρηστων αεροπλανων. Η συζυγος του υπουργου που ενοικιαζει τις βιλλες της χωρις αδεια και φυσικα δεν πληρωνει εφορια. Η κα που απειλει με απολυσεις αν δεν της κανουν την δουλεια της.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 29/04/2015 23:38:23

          Καλά όλα ετούτα για το καφενείο, όμως απλοϊκά για το Antinews και για σκεπτόμενους ανθρώπους.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 29/04/2015 22:58:54

      Γνωριζεις την διαπλοκη? Καταδικασες χωρις δικη καποια αφεντικα ή ετσι αποφασισε το λαικο δικαστηριο ? Η μετενσαρκωση του αυριανισμου που παει ΄κοντρα σε ολα , το λομπυ της δραχμης ειναι ενταξει ενω τα παραδοσιακα εντυπα ή ΜΜΕ φταινε για ολα. Μα τοσο η προπαγανδα εχει περασει? Για να συνεχισουμε τα βαζουμε με αλλους και οχι να κανουμε αυτοκριτικη?

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 29/04/2015 23:36:09

        Εσείς δεν την .....γνωρίζετε τη διαπλοκή αλήθεια; Δεν την βλέπετε, δεν την ακούτε, δεν την αντιλαμβάνεσθε παντού γύρω σας; Ε, σε λίγο λοιπόν, μάλλον θα τη μάθετε ακόμα κι εσείς, που αντιστέκεστε πεισματικά στην αλήθεια, γραπωμένος από σαθρά, ξεπερασμένα κλισεδάκια περί ....αυριανισμού, λαϊκισμού και αντίπαλης... προπαγάνδας. :-)

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 30/04/2015 09:00:32

          To μισος και η προπαγανδα σε οδηγει. Βρηκες τους ενοχους , τους δικασες και τους καταδικασες. Η χωρα προτυπο μετα την Β. Κορεα . Το ιδιο και εκει. Λαικοι δικαστες. Αντε καλη καριερα

  3. Αργόστροφος avatar
    Αργόστροφος 29/04/2015 22:17:09

    Εάν κατάλαβα καλά: 1) ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΜΑΣ, Ή ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΡΗΞΗ? 78,1% ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ - 17,9% ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΡΗΞΗ.
    2) ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Ή ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Α. ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ? 58,3% ΣΥΜΦΩΝΕΙ/ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ!!!!!!!!!! - 39,8% ΔΙΑΦΩΝΕΙ/ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ....... Συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω: 1) Τα στοιχεία τα έδωσε ο Καμένος δια χειρός Κουίκ, στην δημοσιότητα.
    2) Έβαλε στοίχημα ο Λαφαζάνης με τον Μπαν Κι Μουν, για τι ποιος λαός είναι ''παίζει καλύτερο θέατρο''. 3) Ήταν πολύ πιωμένοι οι τηλεφωνητές της GPO.
    4) Τη δημοσκόπηση πραγματοποίησε ο Σπίλμπεργκ.
    5) Μας ψεκάζουν με Καμένους
    6) Είμαστε ο πιο ηλίθιος λαός στην υφήλιο.

    • ΠανΖ74Μεσ avatar
      ΠανΖ74Μεσ @ Αργόστροφος 29/04/2015 23:31:11

      Απάντηση: Είμαστε ο πιο ηλίθιος λαός στον κοσμό...

      • ΑΝΤΩΝΗΣ -ΠΙΕΡΙΑ avatar
        ΑΝΤΩΝΗΣ -ΠΙΕΡΙΑ @ ΠανΖ74Μεσ 30/04/2015 10:28:57

        Είμαστε ο πιο ηλίθιος λαός στο σύμπαν. ΚΑΙ μας ψεκάζουν από πάνω...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΠανΖ74Μεσ 30/04/2015 15:25:49

        Hλίθιοι δεν είμαστε φίλε,παρτάκηδες μέχρι αηδίας και ωχαδελφιστές είμαστε...

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ Αργόστροφος 30/04/2015 09:20:11

      Για να σε βοηθήσω λίγο Αργόστροφε φίλε, είναι απλό . Ολαός θέλει συμφωνία με τους δανειστές και όχι Grexit. Tο ίδιο θέλει και ο Τσίπρας που ποτέ δεν είπε οτι θέλει Grexit. Kαι αφού ο λαός δέχεται(78%!) πάσει θυσία συμφωνία, ο Τσίπρας σβήνει σιγα σιγά τις κόκκινες γραμμές το για να την πετύχει, πράγμα που ο λαός εγκρίνει. Πού βλέπεις την αντίφαση?

  4. aris. aold avatar
    aris. aold 29/04/2015 23:02:20

    Η λάθος προεκλογική καταστροφολογική εκστρατεία της ΝΔ τροφοδοτεί κατά κύριο λόγο την σημερινή κοινωνική ανοχή στον Σύριζα. Κάθε μέρα που περνάει και είναι τα ΑΤΜ στην θέση τους ήδη ο κόσμος το θεωρεί μια μεγάλη κυβερνητική επιτυχία. Η οικονομική ευστάθεια που υπάρχει σε συνδυασμό με τον μύθο της σκληρής κυβερνητικής διαπραγμάτευσης εξαερώνει σε επίπεδο κυβερνητικής φθοράς τα πολύ σοβαρά λάθη της κυβέρνησης. Βέβαια τα λάθη συνεχίζονται. Πριν δυο εβδομάδες βουλευτές τις ΝΔ υποστήριζαν με σθένος δημόσια τους φτωχούς καναλάρχες που είχαν δίκιο που δεν πλήρωναν τις υποχρεώσεις τους. Ενώ στην βουλή οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι της ΝΔ έχουν συμπτύξει μέτωπο με τον Λοβέρδο. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουν ότι οποιαδήποτε επαφή με το Πασόκ του Βενιζέλου είναι καταστροφική.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ aris. aold 30/04/2015 08:52:41

      Σωστό αυτό που λες, με τη διαφορά πως όσοι ψηφίσαμε ΝΔ τον Ιανουάριο είχαμε φτάσει σε σημείο ανοχής και μερικής ταύτισης με το Βενιζέλο, μετά από δυόμιση χρόνια αγαστής συγκυβέρνησης, κατά τα οποία ο Βενιζέλος αποδείχθηκε ένα πολύπλευρα πολύτιμο πολιτικό ον για τον Σαμαρά. Αυτά ήταν κάποτε. Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι πια αυτό που ήταν το 2009, ούτε καν αυτό που ήταν το 2012. Το ΠΑΣΟΚ σήμερα είναι ουρά της ΝΔ. Αργά ή γρήγορα θα απορροφηθεί από τη ΝΔ με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 30/04/2015 09:22:21

        .Μέχρι να απορριφθεί όμως, ο λαός θα στηρίζει τον Τσίπρα...

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 09:49:26

          μέχρι να φάω θα πεινάσω. κάτι τέτοιο φίλε... τρία πουλλάκια κάθονται..

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Διογένης 30/04/2015 09:26:26

        Κάτι σαν asset δηλ. ο Βενιζέλος!...Παραγνωρίζετε, ότι είναι πολύ χονδρόπετσος για να τον απορροφήσουν (ή να τον καταπιούν) οι ΝΔτες...

  5. socrates avatar
    socrates 29/04/2015 23:18:49

    Ψυχραιμία. 3 μήνες μετά τις εκλογές του 2010 ο Παπανδρέου ήταν μπροστά αππό τον Σαμαρά 20% (51,3-28,3). http://www.megatv.com/anatropi/default.asp?catid=18188 Ο Τσίπρας είναι τελειωμένος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ socrates 30/04/2015 07:33:57

      Σωστός. Αλλά τι περιμένεις από λαό που ξεχνάει τόσο γρήγορα τόσο μεγάλα γεγονότα;

  6. George N avatar
    George N 30/04/2015 00:06:16

    8 στους 10 δεν θέλουν ρήξη και αυτό πριν τα ΑΤΜ βγάλουν μόνο χαρτάκια με το υπόλοιπο, οι ΔΥ/συνταξιούχοι πάρουν IOU για ταπετσαρίες κι ο Λαπαβίτσας μοιράσει κουπόνια. Κι ο μέγας πολιτικός Λαφαζάνης πιστεύει ότι τότε θα "επιδείξουμε ως λαός ενότητα, αγωνιστικό πνεύμα και πείσμα, θέληση για μεγάλες κινητοποιήσεις, αντοχή και δύναμη σε προσωρινές αντιξοότητες, σκεπτόμενοι το προοδευτικό ανορθωτικό μέλλον που πρέπει να οικοδομήσουμε για τις γενιές που έρχονται" Ο ορισμός της άγνοιας (κινδύνου) ή της άνοιας...

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ George N 30/04/2015 09:31:11

      Αγαπητέ George N. όπως πολύ σωστά το τοποθετεί εδώ παραπάνω ο φίλος aris.aold. ο λαός κάθε μέρα στοιχοιματίζει οτι και την επόμενη τα ΑΤΜ θα βγάζουν λεφτά και επειδή 5 μήνες τώρα διαψεύδονται όσοι προβλέπουν το αντίθετο, και τον Λαφαζάνη με τον Λαπαβίτσα τους έχει "γραμμένους" κανονικά. Αν φύγουν απ' τον Τσίπρα, ούτε η μάνα τους δεν θα τους αναγνωρίζει. Η "πολιτική τους επιρροή" δεν ξεπερνάει σίγουρα εκείνην του Αλαβάνου, ο οποίος είναι ειλικρινέστερος απο αυτούς στις πολιτικές του θέσεις. Θυμάσαι το ποσοστό του? Εγώ ξέχασα αν είναι πάνω ή κάτω απο τη μονάδα... Οσον αφορά τους βουλευτές, ακόμα κι αν "οι δικοί τους" τους ακολουθήσουν ολοι, το Ποτάμι έχει έτοιμη ρεζέρβα και ο Σαμαράς δεν θα αρνηθεί να ψηφίσει τη συμφωνία ακόμα κι αν είναι αντίγραφο του e-mail Χαρδούβελη...

      • George N avatar
        George N @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 16:34:46

        Δεν αμφιβάλλω για την εκλογική τους επιρροή οδυσσεύς Κ. Όπως όμως έχουμε πει στο σενάριο που περιγράφεις μιλάμε για διάσπαση της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ και οικουμενική κυβέρνηση που θα πάει σε εκλογές μόλις ομαλοποιηθεί η κατάσταση μια και δεν αρκεί μια ψηφοφορία αλλά και δεύτερη για το νέο μνημόνιο καθώς και υπερψήφιση εφαρμοστικών νόμων.

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ George N 30/04/2015 12:24:01

      «και αυτό πριν τα ΑΤΜ βγάλουν μόνο χαρτάκια με το υπόλοιπο, οι ΔΥ/συνταξιούχοι πάρουν IOU για ταπετσαρίες κι ο Λαπαβίτσας μοιράσει κουπόνια.» Αυτές τις fiction ιστορίες τις ακούμε εδώ και πέντε χρόνια. Δεν βαρεθήκατε να τις επαναλαμβάνετε εκτιθέμενοι και ταυτιζόμενοι με τους εκβιαστές δανειστές και τον κάθε γελοίο χοιροτροφέα Dijsselbloem;

      • George N avatar
        George N @ Aegean Light 30/04/2015 16:12:33

        Κάνεις λάθος Aegean Light. Κακώς κατάλαβες ότι ισχυρίστηκα ότι κάτι τέτοιο θα γίνει γιατί απλά δεν έχω ιδέα τι θέλει να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ. Ελπίζω να έχει αυτός :-) Αυτά όμως θα γινόντουσαν αναγκαστικά αν κάναμε την ρήξη που λέει ο Λαφαζάνης. Προφανώς αν φεύγαμε από το Ευρώ τα ΑΤΜ όπως και οι τράπεζες θα μένανε κλειστές, οι πληρωμές θα ήταν σε IOU και όπως έχει πει ο ίδιος ο Λαπαβίτσας θα υπήρχαν κουπόνια που είναι και το λογικό. Και φαντάζομαι δεν τον ταυτίζεις κι αυτόν με τον "γελοίο χοιροτροφέα Dijsselbloem" Αυτό που είπα λοιπόν είναι ότι αν 8 στους 10 δεν θέλουν ρήξη πριν συμβούν αυτά, μάλλον μετά από ρήξη θα έχει μείνει μόνος του ο Λαφαζάνης με τον Λαπαβίτσα για να φτιάξουν το "ανορθωτικό, προοδευτικό μέλλον". Πολιτικά δηλαδή αυτό που θέλουν δεν στέκει, δεν βγαίνει και απορώ πως δεν το καταλαβαίνουν.

  7. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 30/04/2015 07:36:04

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως με τόσες κωλοτούμπες και παλινωδίες το Σύριζα διατηρεί μια διαφορά της τάξεως του 14%.Θεωρώ ότι οι ψευτομαγκιές ,οι δήθεν ηρωισμοί και η πατριδοκαπηλία του σύριζα ακόμη πιάνουν σε ένα ατέρμονο και άνευ λογικής λαϊκιστικό κρεσέντο λογική επιτάσσει ουσιαστικές λύσεις χωρίς διακινδύνευση της οικονομίας μας και του γενικότερου συμφέροντος με βάση τη στάθμιση της πρόσκαιρης βλάβης με την ανήκεστο που μπορεί να επιφέρει η έξοδος από το ευρώ. Συνετές και αναγκαίες λύσεις επέτυχε για ένα χρονικό διάστημα ο Σαμαράς αλλά μετά μας τα χάλασε .Διαπιστώνω μετά λύπης ότι η ΝΔ δεν φαίνεται ότι μπορεί να χτυπήσει τον Σύριζα και να ανατρέψει τα δεδομένα των δημοσκοπήσεων ,παρουσιάζεται κουρασμένη και χωρίς κεντροδεξιά ταυτότητα. Πρέπει όλοι να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να βρούμε τρόπο να ανατρέψουμε την υφιστάμενη κατάσταση χωρίς αγκυλώσεις και προσωπικές διαδρομές

    • Naruto avatar
      Naruto @ Μιχάλης 30/04/2015 08:37:34

      Σωστή η απορία σου , σωστότερη η διαπίστωσή σου . Ο ΣΥΡΙΖΑ διατηρεί την διαφορά διότι παίζει στο γήπεδο μόνος του χωρίς αντίπαλο . Η Ν.Δ όπως είναι τώρα οχι τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά σε λίγο καιρό ούτε την Χ.Α δεν θα μπορεί να αντιμετωπίσει . Η επανίδρυση του κόμματος με νέα πρόσωπα και αρχές είναι απαραίτητη , αλλίως θα ακολουθήσει το ΠΑΣΟΚ στην άβυσσο

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Μιχάλης 30/04/2015 08:55:18

      Νομίζω ότι ο Άρης πιο πάνω δίνει τη σωστή απάντηση: Η προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ βασίστηκε στην καταστροφολογία. Ο,τιδήποτε άλλο συμβαίνει, ο κόσμος το πιστώνει στον ΣΥΡΙΖΑ. Στην ουσία, η ΝΔ θα δικαιωθεί μόνον αν ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει πλήρη κωλοτούμπα ή έρθει η χρεωκοπία. Επειδή όμως αργά ή γρήγορα (μάλλον γρήγορα παρά αργά, rather sooner than later, που λένε και οι Αγγλοσάξωνες) θα γίνει το ένα από τα δύο, η δικαίωση της ΝΔ είναι σχεδόν βέβαιο, αν όχι βέβαιο ότι θα έρθει. Προς το παρόν ο κόσμος πιστεύει ακόμη το παραμυθάκι του ΣΥΡΙΖΑ ή τουλάχιστον προσπαθεί να το πιστέψει.

      • οδυσσεύς Κ. avatar
        οδυσσεύς Κ. @ Διογένης 30/04/2015 09:37:07

        Αν έρθει το Grexit, ίσως ο κόσμος να επιστρέψει και στην ΝΔ. Αν η κολωτούμπα που ήδη έχει κάνει κατα τα 2/3 ο Τσίπρας, ολοκληρωθεί, τότε θα συμβεί το αντίθετο φίλε Κυθήριε. Θα χάσει 2%απο αριστερά, αλλά θα κερδίσει πολύν κόσμο απο τη ΝΔ που θέλει την κολωτούμπα και το Ευρώ...

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 10:06:07

          χαχα δηλαδή όταν ο σαμαράς έπερνε τα μέτρα έχαννε κόσμο και τώρα που θα παίρνει τρισχειρότερα ο αλέκος θα παίρνει και κόσμο από σαμαρά; τα πιστεύετε αλήθεια αυτά έτσι;

          • οδυσσεύς Κ. avatar
            οδυσσεύς Κ. @ Παρατηρητής 30/04/2015 11:27:18

            Ναι, διότι ο Σαμαράς μας έχει πείσει οτι δεν υπάρχει εναλλακτική, όποιον κι αν ψηφίσουμε. Ακόμα και τον Μιχαλολιάκο. Κι αυτός τα ίδια μέτρα θα πάρει. Άρα μπορούμε πλέον ελεύθερα να ψηφίζουμε τον Τσίπρα ή και τον Τζημερο ακόμα, αφού τα μέτρα είναι δεδομένα. Τουλάχιστο να μην τρώνε πάντα και μόνο οι ίδιοι...

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 13:42:37

            το πρόβλημα σας με τον σαμαρά είναι άλλο. -σας εκλεισε την ερτ στα μουτρα μαύρο μπαμ και κατω. -σας διεσυρε με το θεμα του μετρο το 2013 -σας αλλαξε τα φωτα στον τομέα υγείας με αλλαγές που ποτέ δεν φαντάζοσταν ότι θα γίνονταν -έδειξε την πολιτική πυγμή που φοβίζει όλο το φασισταριο του συνδικαλισμου και αλλων, που διοικα την ελλαδα. για αυτο βαλτηκατε να τον φατε. η απάντηση στον πανικό σας ήταν να συνασπιστείτε άτομα που μέχρι χθες παίζατε ξύλο (κάτι σαν ποε-οτα ασπουμε) κάνατε ένα κόμμα του 4 να παει στο 34 να σώσετε τα κεκτημένα. και για να σου απαντήσω ευθέως: ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να εφαρμόσει ο τσίπρας αυτά που θα συμφωνήσει. εδώ είναι η διαφορά σαμαρά-τσίπρα. Δεν μπορεις να εφαρμόσεις ένα πρόγραμμα που δεν πιστεύεις ούτε το 1 10000ο του. ο σαμαράς για κάθε ευρώ φόρου που έβαζε έκανε και μισή μεταρύθμιση. για να δούμε τον αλέκο..

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 14:30:06

            Τα μέτρα δεν είναι δεδομένα. το απέδειξε ο σαμαράς κλείνοντας 2 προυπολογισμούς χωρίς την έγκριση της τροικας. πάμε στο δια ταύτα. Θέλετε να φύγει από τη μέση ο Σαμαράς διότι: 1)Σας έκλεισε την ερτ στα μούτρα. 2)Σας πήρε τα εσώρουχα στις τότε απεργίες με το μετρό. 3)Διέλυσε τα αποστήματα στον χώρο της υγείας και του φαρμάκου 4)Έκανε μεταρυθμίσεις που διέλυσαν το Modus vivendi των συνδικαληστων. Γενικά απέδειξε ότι είναι διαθετημένος να τα βάλει μαζί σας. Πάνω στον πανικό σας άτομα που μέχρι χτες παίζατε μεταξύ σας ξύλο(π.χ ΠΟΕ-ΟΤΑ ) συνασπιστήκατε μαζί σε ένα κομματίδιο για να σώσετε τα κεκτημένα που κερδίσατε στην μεταπολίτευση. Παρακάτω έλα πεσμου για προδότες, μέτρα, ανικανότητες Σαμαρά, λοιπές ιστορίες μεσαίου, αριστερού εφυολογήματος κλπ όταν αύριο τινακτεί η χώρα στα χέρια του κόμματος που σε ταίζει όπως είπες.

  8. m.s avatar
    m.s 30/04/2015 08:03:14

    Ευρώ με κυβέρνηση Σύριζα. Τι τον περάσατε τον Ελληναρά ; για κανένα βλάκα; Ο Ελληνάρας είναι ένα κουτοπόνηρο είδος . λέει στην κυβέρνηση Σύριζα, μείνε με κάθε θυσία στο ευρώ, πάρε μέτρα, σκεπτόμενος μετά σιγά μη κάτσω να τα πληρώσω. Γιατί ο Ελληνάρας είναι και αντιμνημονιακός. Ανήκει στο είδος denplirono denplirono .

    • οδυσσεύς Κ. avatar
      οδυσσεύς Κ. @ m.s 30/04/2015 10:07:02

      .Πολύ σωστά φίλε m.s. Ο Σαμαράς αυτό διαπίστωσε και επίσπευσε την πτώση του κατά 3 μήνες. Είδε οτι ο "Ελληναράς" έκανε ήδη στάση πληρωμών έιτε γιατί τα είχε και τα έβγαλε έξω, είτε επειδή ήταν στεγνός και δεν είχε πλέον ούτε μία δεκάρα. Επίσης διαπίστωσε πως όσες συμφωνίες κι αν υπέγραψε με την τρόικα ποτέ δεν τις τήρησε και όλες τις αξιολογήσεις τις πέρασε με πολιτικό μέσον και τις δόσεις τις έπαιρνε σαλαμοποιημένες με το σταγονόμετρο. Το ίδιο θα κάνει και ο Τσίπρας με τη διαφορά οτι αυτός ήταν πιό ειλικρινής με τους "εταίρους" και τους έχει δηλώσει οτι όταν έρθει η ώρα να εφαρμόσει κάποιο μέτρο που παραβιάζει κόκκινες γραμμές, θα το κάνει ίσως, αλλά με "δημιουργική ασάφεια"... Αλλωστε ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ συμφωνήσει οτι το διπλασιασμένο χάριν των Γερμανικών και Γαλλικών τραπεζών δήθεν "Ελληνικό χρέος", ουδέποτε θα εξοφληθεί και θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να κουρευτεί, "χωρίς κούρεμα," που θα προκαλούσε αντιδράσεις σε ψηφοφόρους. Υπάρχουν κι άλλα κόλπα όπως είπε δημόσια πλέον και ο Βαρουφάκης...(Αέναα ομόλογα, περίοδος χάριτος, επιμήκυνση, ρήτρα ανάπτυξης, μείωση επιτοκίου κλπ.)

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 11:51:17

        Αέναη και αγχωμένη μ...

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 12:32:28

        Τελικά αρχιψεύτης δεν είναι μόνον ο αρχηγός σου, αρχιψεύτες είστε όλοι σας. Φυσικά, δεν ντρέπεστε, αλλά δεν παύω να εκπλήσσομαι από την έκταση του ψεύδους και του φούμαρου που πουλάτε στην κοινωνία.

      • m.s avatar
        m.s @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 12:37:15

        Μέχρι στιγμής η κυβέρνηση , 100 μέρες και βάλε , δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα. Μαγκιές , υφάκι, ασάφειες. Αν θέλετε τη γνώμη μου , στην Ελλάδα οι ''δημιουργικές'' ασάφειες θα σταματήσουν και θα αρχίσουμε να μιλάμε για πολιτική , μόλις τα ΑΤΜ βάζοντας την κάρτα , θα απαντήσουν με τη γνωστή χειρονομία του τεταμένου μεσαίου δακτύλου. Τότε όλοι θα γίνουμε σοφοί.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 15:29:42

        Τα πιστεύεις όλα αυτά Οδυσσέα;

        • οδυσσεύς Κ. avatar
          οδυσσεύς Κ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/04/2015 20:10:43

          . Εσύ τί δεν πιστεύεις απ' αυτά Κυθήριε?

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 21:46:21

            1.Ο Σαμαράς επέσπευσε την πτώση του. Ο Τσίπρας κι ο Καμμένος δεν βοήθησαν;... 2. Ο ''Ελληναράς'' έκανε στάση πληρωμών. Δεν είμαστε όλοι ''Ελληναράδες'' ξέρεις... 3.Διαπίστωσε πως όσες συμφωνίες υπέγραψε με την τρόϊκα δεν τις τήρησε. Και το πρωτογενές πλεόνασμα πώς προέκυψε;... 4.Τις ''δημιουργικές ασάφειες'' του Τσίπρα και τα ''αέναα ομόλογα'' του Βαρουφάκη οι εταίροι δεν τα πιστεύουν,εσύ;...

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ οδυσσεύς Κ. 30/04/2015 21:50:27

        Κάνουν κακό τα γενόσημα,κόψτα.
        Εκτός και αν.....με τη λέξη πληρώνεσαι από το Alexis και το Baroufakis ή με το ωκτάωρο;

  9. 1950 avatar
    1950 30/04/2015 15:15:36

    kαλα υπαρχουν ακομη χωριατες που θελουν συριζα ? Ε Λ Ε Ο Σ .......ΞΥΠΝΑΤΕ ΧΩΡΙΑΤΕΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.