#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/08/2010 15:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιουχάισαν τον Πάγκαλο στην Τήνο





Η φωτογραφία από την πρώτη σελίδα του Ελεύθερου Τύπου.

Η επέμβαση της αστυνομίας και οι  λεπτομέρειες εδώ:

http://dexiextrem.blogspot.com/2010/08/blog-post_16.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 16/08/2010 16:25:52

    ΤΙ ΕΓΕΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΕ. ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΗ ΣΠΑΣΕΙ.
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΆ;

    • lpap avatar
      lpap @ ΑΝΤΩΝΗΣ 16/08/2010 17:41:41

      Είναι ο μόνος που κάθεται!!!!!! Μαλλον πρέπει να υπέφερε πολύ! Σοβαρά μιλάω!

    • 3birdssitting avatar
      3birdssitting @ ΑΝΤΩΝΗΣ 16/08/2010 18:44:58

      Εχει Ζάχαρο.

      Δεν ειναι η πρωτη φορά που λιποθυμά κατά την διάρκεια εκδηλώσεων.

  2. donaE avatar
    donaE 16/08/2010 18:11:15

    Χωρις εθιμοτυπιες πλεον.Οπως-οπως παντου.

  3. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 16/08/2010 18:25:42

    τι να καταλάβει ο υπερτραφής

  4. μοναχός ρουσσόπουλος avatar
    μοναχός ρουσσόπουλος 16/08/2010 18:46:42

    Μάλλον πρέπει να αλλαξεις ψευδώνυμο

    Μοναχός Γαπιστής

  5. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 17/08/2010 08:33:36

    Γιατί αυτοί οι Ιεράρχες ΑΝ θέλουν να λέγονται έτσι, ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΑΝΘΙΜΟΥ που τους τα χώνει χοντρά όπου βρεί ευκαιρία, και δεν ξεσηκώνουν τον κόσμο?
    Μπροστά σου τον έχεις τον ΠΑΓΚΑΛΟ σεβασμιότατε κύριε Μητροπολίτη Παροναξίας Καλλίνικε που έχεις εκλεγεί απο την 24η Ιουνίου του 2008, γιατί δεν τους κατακεραυνώνεις?

  6. κικη avatar
    κικη 17/08/2010 08:51:50

    Απο παλια τον ελεγα υδροκεφαλο,τωρα εχει γινει υδρομπαλα.
    Οταν την δεκαετια του εξηντα,ειναι πραγματικη ιστορια αυτη,γινοντουσαν συλλαλητηρια στο Πανεπιστημιο της Αθηνας, μεγαλες συγκρουσεις τοτε με την αστυνομια,για τα φοιτητικα αιτηματα,αρχηγος του φοιτητικου τμηματος της ασφαλειας ηταν ο Καραπαναγιωτης με το ονομα,ο Υδροκεφαλος ενταγμενος στην αριστερα,ΕΔΑ τοτε,οπου σε καποιο ντου της αστυνομιας συνεληφθησαν πολλοι,ο Παγκαλος διπλα στον Καραπαναγιωτη ξεφωνιζε για να συλληφθει να γινει ηρωας,οποτε γυρναει ο αρχηγος και του λεει ,τι θες ρε Παγκαλε εσενα δεν σε πιανω,αει παρατα μας.Σε τοση εκτιμηση τον ειχε,ουτε για διαδηλωτης δεν ηταν σοβαρος ο χοντρος.

  7. ερημιτης τσοχατζοπουλος avatar
    ερημιτης τσοχατζοπουλος 17/08/2010 10:43:21

    γελοιο θεαμα..

    διωξτε τον πρασινο θιασο,
    δεν παει αλλο

    • CRAZY DOCTOR avatar