08/05/2011 22:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για όσους τρέφουν κυβερνητικές αυταπάτες



Το βίντεο που βλέπετε προβάλλεται στο διαδίκτυο  - από τον πρωταγωνιστή προφανώς - ως "δυναμική παρέμβαση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ  στις 28-7-2009 αμέσως μετά την παρεμπόδιση της συνεδρίασης του Δ.Σ. όταν το προεδρείο πληροφορήθηκε από ανακοίνωση της Διοίκησης ότι αμέσως μετά ή και κατά τη διάρκεια της παρουσίας των εργαζομένων στα κεντρικά γραφεία, το Δ.Σ. συνεδρίασε!!Αυτό βεβαίως συνέβη χωρίς την παρουσία των εκπροσώπων των εργαζομένων στο Δ.Σ. παρά τις περί του αντιθέτου δηλώσεις του κ. Αθανασόπουλου"

Μπορεί ο κ. Φωτόπουλος να είχε όλα τα δίκαια του κόσμου, στο συγκεκριμένο θέμα. Τα χάνει όμως από το γεγονός και μόνο ότι αισθάνεται την ανάγκη να βιντεοσκοπήσει εαυτόν την στιγμή που δίνει μια ακόμα σκληρή μάχη εναντίον της επαράτου δεξιάς

Το ύφος και το εργατοπατερικό αγωνιστικό στυλάκι αφήνουμε να το κρίνετε εσείς.

Εμείς θα πούμε μόνο ότι η εικόνα είναι ενδεικτική και χαρακτηριστική της πολιτικής ασυδοσίας και αυθαιρεσίας που επέβαλε η λογική του "πρασινοφρουρού" και ο κρατικός εργατοπατερισμός στα συνδικάτα του δημόσιου τομέα.

Ποιος είναι τόσο αφελής ώστε να πιστεύει ότι μόλις ο Γιωργάκης και το ΠΑΣΟΚ πέσουν από την εξουσία και αναλάβει ο Σαμαράς με αυτόν τον κομματικό και συνδικαλιστικό μηχανισμό στην διάθεσή του δεν θα βλέπουμε καθημερινά τέτοια και πολύ χειρότερα;

Ποιος είναι τόσο αφελής ώστε να πιστεύει ότι αν έλθει στην εξουσία μια άλλη κυβέρνηση οι πράσινοι συνδικαλιστές δεν θα τα διαλύσουν όλα καλυμμένοι πίσω από τον "αντιμνημονιακό αγώνα" αλλά στην πραγματικότητα υπερασπιζόμενοι τα συντεχνιακά "δικαιώματα" που το δικό τους σύστημα ΠΑΣΟΚ διαμόρφωσε διαχρονικά για να ελέγχει και ποδηγετεί τον κρατικό μηχανισμό;

Μόνο ένα πλατύ και ισχυρό λαϊκό αντιμνημονιακό μέτωπο μπορεί να αντιπαρατεθεί σε αυτά και να στηρίξει μια κυβέρνηση που θα αναλάβει να απαλλάξει τον τόπο από το προδοτικό μνημόνιο και την Τρόϊκα.

Μόνο με μια κυβέρνησης ισχυρής πλειοψηφίας θα μπορέσει ο Αντώνης Σαμαράς να υλοποιήσει το πρόγραμμα που θα εξαγγείλει στο Ζάππειο 2.

Και όπως έχουμε ξαναπεί δεκάδες φορές, με αυτή τη  ΝΔ ο Σαμαράς δεν μπορεί να γίνει ο πρωθυπουργός που υπόσχεται.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/05/2011 22:48:47

    Εμπρός, νεοφιλελεύθεροι σχολιαστές, οργιάστε υπέρ του ξεπουλήματος κάθε εθνικού πόρου...

    (Ασφαλώς και δεν επικροτώ τέτοιες ενέργειες. Πρέπει όμως, όπως έχει στηρίξει με επιχειρήματα και ο archeopteryx, να ξεκαθαρίσουμε πρώτα μέσα μας αν θέλουμε ελληνική ΔΕΗ, με τις όποιες παθογένειες αλλά και με αυτή την τιμή κιλοβατώρας, ή αν θέλουμε RWE και σία με την ενέργεια της Ελλάδας να αποτελεί γερμανικό κτήμα. Και, να με συγχωρήσετε οι υπόλοιποι, αλλά εγώ ενώπιον ενός τέτοιου διλήμματος προτιμώ τη ΔΕΗ των Φωτόπουλων.)

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αυριανιστής 08/05/2011 23:31:29

      Εγώ προτιμώ ΔΕΗ χωρίς φωτόπουλους. Απόλυση, αποζημίωση και στα σπίτια τους.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ anonymous 09/05/2011 00:35:35

        Συμφωνώ, τι πάει να πει αυτό το ψευτοδίλημμα? Δηλαδή, σώνει και καλά, κάποιον στο σβέρκο μας? Ας κρατήσουμε όποια κομμάτια είναι ζωτικής σημασίας για περιόδους εθνικής κρίσης (δίκτυο, εθνικά αυτάρκεις παραγωγικές μονάδες), με υπεύθυνους και υπόλογους διοικητές, και την υπόλοιπη ενέργεια με όρους ανταγωνισμού, πάντα με ισχυρή ρυθμιστική αρχή και εθνικοκεντρικό πλαίσιο επενδύσεων.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 09/05/2011 00:49:39

      Άμα θεωρείς περιουσιακό στοιχείο τον Φωτόπουλο να τον ομολογοποιήσεις να δούμε ποιος θα ενδιαφερθεί να αγοράσει..

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φακ Κωστας 09/05/2011 13:06:56

        h__p://www.antinews.gr/2010/09/24/63064/

  2. akis avatar
    akis 08/05/2011 22:50:01

    ετσι ειναι...

  3. socrates avatar
    socrates 08/05/2011 23:04:42

    Το πάν είοναι να μην τσιμπάμε στα διλήματα.
    Σαφώς πρέπει το κράτος να έχει την ιδιοκτησία και το μάναζμεντ στη ΔΕΗ αλλά ενδεχομένως πρέπει να αλλάξει το τρόπο που λειτουργεί η επιχείρησ αυτή.
    Πρέπει επίσης να δοθεί ένα τέλος στη αρρωστημένη σχέση του ανύπαρκτου ταμείου των εργαζομένων με τον κρατικό προϋπολογισμό (να δώ ως πότε θα πληρώνουμε τις ^&%$^* του Σημίτη, του Παπαντωνίου και του Χριστοδουλάκη).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ socrates 08/05/2011 23:08:48

      Ακριβώς έτσι.

  4. dimos avatar
    dimos 08/05/2011 23:07:07

    Ωραία να σταματήσει το κράτος κάθε επιδότηση (αμεση και εμμεση) στη ΔΕΗ (για να μην πληρώνει ο φορολογούμενος τα ταξιδάκια των λαμόγιων) και να μείνει για πάντα 100% ελληνική. Αλλα μπορείς να εμπιστευτείς το ελληνικό κράτος και τους νταβατζήδες του ??

  5. Romios avatar
    Romios 08/05/2011 23:08:01

    Δεν μου κάνει εντύπωση η συμπεριφορά των κυρίων συνδικαλιστών. Μήπως η συμπεριφορά της σημερινής κυβέρνησης είναι καλύτερη;
    Τώρα ας "λουστούν" τον συνδικαλιστή τους.
    Εδώ βέβαια δεν κάνω σχόλιο το εάν έχει δίκαιο ή όχι ο Φωτόπουλος. Το θέμα δεν το γνωρίζω έτσι που να μπορώ να τους κρίνω.
    Εδώ κρίνουμε τις φασιστικές μεθόδους και την προσχεδιασμένη "αγανάκτηση" με τις κάμερες.

  6. Oliver avatar
    Oliver 08/05/2011 23:08:14

    Πριν γίνει όποια ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ πρέπει να εφαρμοστεί πολιτική που θα σπάσει τα εσωτερικά στεγανά και θα αποσυνδέσει τη λειτουργία του οργανισμού από τις συντεχνίες και τις σχέσεις τους με τους διοικητικούς κύκλους. Αλλιώς και να μεταβιβαστεί η ιδιοκτησία σε ιδιώτες, ο τρόπος λειτουργίας δεν θα αλλάξει.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Oliver 08/05/2011 23:27:37

      Η ΝΔ ως κόμμα έχει καταλάβει ότι η δύναμη του ΠΑΣΟΚ είναι οι κρατικοδίαιτοι. Για το λόγο αυτό ζητάει μικρό κράτος, ιδιωτικοποιήσεις και σπάσιμο μονοπωλίων.
      Για το μικρό κράτος συμφωνώ, για το σπάσιμο των μονοπωλίων συμφωνώ, με την έννοια ότι θα πρέπει να δουλέψει ο ανταγωνισμός, ενώ για τις ιδιωτικοποιήσεις διαφωνώ, διότι πρόκειται για ξεπούλημα εθνικού πλούτου και είναι κοντόφθαλμο να ξεπουλάς εθνικό πλούτο για να πολεμήσεις συνδικαλιστές και τρωκτικά.
      Η λύση ήταν απλή και δεν την εφάρμοσαν. ΑΣΕΠ σε όλο το δημόσιο. Αντ αυτού πάτησαν στο σύστημα ΠΑΣΟΚ για να διορίζουν δικούς τους. Αν είχε αλλάξει το σύστημα και είχε κόψει τη δυνατότητα στο ΠΑΣΟΚ να βολεύει τους δικούς του το κόμμα αυτό θα έχανε το 20% της δύναμής του και θα έμενε πάντα δεύτερο.

      ΥΓ. εννοείται ότι ο συνδικαλισμός στο δημόσιο πρέπει να απαγορευθεί και οι συνδικαλιστές να πάνε σπίτια τους.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ anonymous 09/05/2011 00:13:17

        "ΑΣΕΠ σε όλο το δημόσιο."

        Συμφωνώ και επαυξάνω. Μήπως όμως γνωρίζεις ότι, αυτή τη στιγμή, με τους μέσω ΑΣΕΠ διορισμούς να υφίστανται εδώ και 17 χρόνια, και με τις μαζικές συνταξιοδοτήσεις των τελευταίων ετών, το ποσοστό των εργαζομένων στο δημόσιο που έχει προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ αγγίζει το 60% (ίσως και παραπάνω), ενώ σε κάποιες υπηρεσίες είναι καθολικό;

        Έχεις λοιπόν σκεφτεί ότι αν ακολουθήσουμε τις νεοφιλελεύθερες ρετσέτες της τρόικας, ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που θα απολυθούν θα είναι ακριβώς όσοι διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ και δεν έχουν υποχρέωση σε κανέναν π...τη;

        Ζευγάρι φίλων μου, με δύο μικρά παιδιά, διορίστηκαν πριν από 10 χρόνια σε (υπό κατάργηση σήμερα) δημόσια υπηρεσία, με ΑΣΕΠ φυσικά (και χωρίς μαϊμουδομοριοδοτήσεις). Έχεις να τους πεις κάτι περί "αξιοκρατίας" όταν αύριο τα κτήνη της τρόικας και οι εδώ εκτελεστές τους θα ζητήσουν το κεφάλι τους επί πίνακι;

        • anonymous avatar
          anonymous @ Αυριανιστής 09/05/2011 00:50:35

          Δε θα απολυθούν αυτοί, θα απολυθούν οι συμβασιούχοι, όσοι έχουν μείνει τέλος πάντων.
          Επίσης όπου απαιτούνται συμβασιούχοι και αυτοί πρέπει να προσλαμβάνονται μέσω ΑΣΕΠ. Να προκηρύσσονται κάθε χρόνο εξετάσεις ανά ειδικότητα και να καταρτίζεται επετηρίδα. Από την επετηρίδα να γίνονται όλες οι προσλήψεις.
          Ο βαθμός να κρατιέται και η επετηρίδα να ανανεώνεται κάθε χρόνο με τους καινούριους.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ anonymous 09/05/2011 01:09:10

            Επαναλαμβάνω, συμφωνώ 100% με τις προτάσεις σου.

            Αλλά ως προς το ποιοι θα απολυθούν -δεδομένου ότι η απόλυση ακόμα και όλων των συμβασιούχων δεν θα επαρκεί για τα κτήνη της τρόικας-, επίτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη, εφ' όσον οι απολύσεις είναι βέβαιο θα γίνουν με κριτήρια συλλήβδην κατάργησης λειτουργιών και όχι με κριτήρια διάσωσης των αρίστων.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 09/05/2011 01:11:16

            Δες και το παρακάτω, και σε διαβεβαιώ ότι θα το θυμηθείς οσονούπω:

            h**p://www.antinews.gr/2010/04/23/41925/

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 09/05/2011 01:10:12

          Θα σου πω εγώ..
          Να απολυθούν, όπως τόσοι και τόσοι Ι.Υ.
          Ξέρεις, Αυριανιστή, και αυτοί έχουν παιδιά..και υποχρεώσεις..
          Αυτούς δεν τους λυπάσαι εξίσου..

          Οι φίλοι σου, όταν θα επαναπροκηρυχθούν θέσεις, θα επαναπροσληφθούν εφόσον έχουν τα κατά ΑΣΕΠ προσόντα..
          Και φυσικά για όσο καιρό χρειάζονται..μετά ξανά στο ψάξιμο..(θα έχεις ακούσει ότι έτσι γίνεται στον Ιδιωτικό Τομέα)..

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 09/05/2011 01:37:06

            Χαίρομαι πολύ που ρίχνετε σιγά-σιγά και το τελευταίο φύλλο συκής εσείς οι νεοφιλελεύθεροι, και πλέον μπορεί όλος ο κόσμος να δει σε ποια κτηνωδία πιστεύετε...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ anonymous 09/05/2011 00:42:51

        Αυτό θα μου μείνει πάντα ως απορία, τι δουλειά έχει ο συνδικαλισμός στο Δημόσιο. Αντίκειται στη λογική και τις αρχές της Δημοκρατίας, είναι δυνατόν να δίνεται σε μια μερίδα πληθυσμού (εργαζόμενοι δημοσίου τομέα) το δικαίωμα να προβάλλουν τα συμφέροντά τους απέναντι και πάνω από αυτά του υπολοίπου έθνους? Αφού η εξουσία του δημοσίου, δηλαδή του κράτους, πηγάζει από το λαό εν τέλει. Δεν είναι μια ιδιωτική επιχείρηση, ώστε οι εργαζόμενοι να αιτούνται δικαιότερη συμμετοχή στα κέρδη βάσει της προσφοράς τους (βλέπε μισθός, εργασιακά δικαιώματα κλπ.).

  7. Y. avatar
    Y. 08/05/2011 23:08:36

    Αυτή είναι η κατάντια αυτών που επέλεξε ο Δημήτρης και όποιοι άλλοι της κυβέρνησης ΚΚ. Ηγεσία μηδέν
    Αντί να τον πετάξει με τις κλωτσιές, κότα ο Αθανασόπουλος. Και ο σύμβουλος δίπλα του, έπεζε το μπεγλέρι.
    Κώστα τα βλέπεις???

  8. man8os avatar
    man8os 08/05/2011 23:12:41

    Αμμεση απολυση . Δεν προσφερουν τιποτα.

  9. ΦΩΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ avatar
    ΦΩΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ 08/05/2011 23:17:25

    Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ....ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΑΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΠΩς ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΗ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΑΚΙΤΕΣ Ή ΜΗΠΩς ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΕΙΩΣΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΟΥΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΕΝΩ ΕΠΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Ο ΠΟΥΠΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ(...ΔΙΚΑΙΩΣ) ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

  10. navydiax avatar
    navydiax 08/05/2011 23:20:02

    Πρέπει να αλλάξουν πολλά στο δημόσιο...

  11. Vtheod avatar
    Vtheod 08/05/2011 23:40:20

    Κάπως έτσι έκαναν και οι εργατοπατέρες του ΟΤΕ και μετά ανέλαβαν τις θεσούλες τους κι αρκετοί βρέθηκαν με παχυλές τσέπες- ένας εξ αυτών με 8 μύρια.
    Να τους χαιρόμαστε! Τι θα πάθουμε από τον γερμανικό ΟΤΕ? με τον ανταγωνισμό έχουμε φθηνότερες τιμές. Μήπως το ίδιο συμβεί και με την ιδιωτική ΔΕΗ αλλά με ισχυρή ΡΑΕ?

  12. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/05/2011 23:56:35

    Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΤΑΝ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ?

  13. freef avatar
    freef 08/05/2011 23:58:39

    για γέλια και για κλάματα... 'Η δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα..

  14. mike avatar
    mike 09/05/2011 00:43:01

    ο Φωτόπουλος είναι από τα χείριστα παραδείγματα που επαληθεύουν την παροιμία "δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ'ανέβει στο κρεβάτι" καθώς και της άλλης που λέει "χόρτασε η ψείρα και βγήκε στο γιακά".
    Είναι, νιώθει και δίνει σε όλους να καταλάβουμε ότι είναι κράτος εν κράτει, ότι θα επιβάλει αυτό που ο ίδιος γουστάρει ή κρίνει ως δίκαιο, ότι δεν αμφισβητείται η ισχύς του από κανέναν.
    Ο τρόπος του είναι ο ενδεδειγμένος για να επιτύχει όσα επιδιώκει προς το συντεχνιακό και κυρίως το προσωπικό του όφελος, ενώ η τραγική αμορφωσιά του, του στερεί κάθε δυνατότητα διαφορετικής συμπεριφοράς.
    Στο όνομα της Δημοκρατίας (sic) εκκολάφθηκε ένα διαφορετικό αυγό φιδιού και το χειρότερο είναι πως επωάστηκε, μεγάλωσε, θέριεψε και απειλεί θεούς και δαίμονες.
    Καταντάει κωμικοτραγικό το γεγονός ότι τόσοι αγώνες και αίμα για ελευθερία, δημοκρατία, αξιοκρατία, οδήγησαν σε φαινόμενα (περί φαινομένου πρόκειται) τύπου Φωτόπουλου.

  15. Orestios avatar
    Orestios 09/05/2011 01:22:56

    Πασόκος παλαιάς κοπής.
    Από τα βάθη του ΠΑΚ και της Αλλαγής.
    Όχι σαν τους τωρινούς "τζιτζιφιόγκους", που σε τακτική είναι το ίδιο κάφροι, αλλά στο πιο αδερφίστικο.

  16. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 09/05/2011 02:19:36

    Δεν περίμενα να απαντήσεις...
    Καταφεύγεις στην ταμπελίτσα...η εύκολη λύση...
    (η αντιπαράθεση επιχειρημάτων με έναν παλαιό-αριστερό είναι σαν να κλέβεις εκκλησία - ταμπελίτσα και εγώ)

    Ο κρατικός προστατευτισμός που πρεσβεύεις είναι απολύτως εκλεκτικός..
    Έτσι σκέφτονται όμως οι ομοϊδεάτες σου..με βολικά αλλά ξεπερασμένα αξιώματα..."το κακό κράτος και ο καλός πολίτης"..

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Φακ Κωστας 09/05/2011 09:45:26

      Φακ Κώστα, θα συμφωνούσα απολύτως μαζί σου, αν η ιδιωτική οικονομία και ο ανταγωνισμός ήταν υγιείς στην Ελλάδα. Από ό,τι ξέρεις, δεν είναι. Η ιδιωτική οικονομία είναι εξίσου κρατικοδίαιτη με τη δημόσια, αφού χωρίς κρατική χρηματοδότηση δεν δουλεύει τίποτα στη μικρή σοβιετική μας πατρίδα. Γι'αυτό και οι μεγαλοεπιχειρηματίες διαπλέκονται με τους πολιτικούς μας. Τώρα, κανείς δεν χαίρεται με τα παθήματα των ΙΥ, των νέων δουλοπάροικων που δουλεύουν 50ωρα (που δηλώνονται σαν παρτ-τάιμ) για 400 και 500 ευρώ τον μήνα. Καλώς ή κακώς, μόνο ο ΔΥ έχει αξιοπρέπεια ως εργαζόμενος στην Ελλάδα σήμερα. Οι ΙΥ θα έπρεπε να αγωνίζονται για να εξισωθούν τα δικαιώματά τους με αυτά των ΔΥ, και όχι να τραβήξουν τους ΔΥ προς τα κάτω. Αλλά, όπως έλεγε κι ο μακαριστός Χριστόδουλος, στην Ελλάδα παρακαλούμε τον Θεό, όχι να μας δώσει κι εμάς μια κατσίκα σαν κι αυτή που έχει ο γείτονας, αλλά να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα για να εξισωθούμε όλοι προς τα κάτω.
      Δεν είναι κρίμα κι άδικο, παράξενο μεγάλο, να συνηγορείτε οι νεοφιλελεύθεροι στη διαιώνιση ενός σοβιετικού μοντέλου για την Ελλάδα;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Φακ Κωστας 09/05/2011 11:47:33

      Μα Στέργιο εκεί βρίσκεται η ταύτιση των αριστερών ιδεολογιών με το νεοφιλελευθερισμό, η εξίσωση-εξαθλίωση της μάζας προς τα κάτω, στη μεν περίπτωση των αριστερών για εξασφάλιση της υπακοής στο κρατικό μηχανισμό του κόμματος, στη δε περίπτωση των νεοφιλελεύθερων για φτηνό εργατικό δυναμικό και πειθήνιους καταναλωτές.

  17. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 09/05/2011 09:32:36

    1) Άνθρωποι νοήμονες δεν πουλούν εθνικό πλούτο
    2) Το Δ.Σ. είναι απαραίτητο να παρεβρίσκεται στις συνεδριάσεις γιατί το αντίθετο επιφέρει άγνωστα αποτελέσματα
    3) Ο συνικαλιστής που φωνάζει επί σειρά ετών εξυπηρέτησε το σύστημα Πασόκ.
    4) Αποδείχτηκε στην πράξη ότι όταν ακουμπούν την τσέπη μας γινόμαστε θηρία. ΑΛΛΑ μόνο όταν ακουμπούν την τσέπη μας .Κρίμα......

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ναυσικά... 09/05/2011 10:01:26

      Το (1), πες το στους κοινωνικούς αυτοματιστές, που δεν πα' να ξεπουληθεί κάθε εθνικός πλούτος ακόμα και στους Τούρκους, αρκεί να δούν αίμα δημοσίων υπαλλήλων...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 09/05/2011 16:16:17

        Τι σχέση έχει η αρνητική για τον εθνικό πλούτο πώληση της ΔΕΗ με την απόλυση των δημοσίων υπαλλήλων της ΔΕΗ?
        Τι λογικοί ακροβατισμοί είναι αυτοί?

        Δεν θες να πωληθεί η ΔΕΗ για να μη "ματώσουν" (σιγά, θα απολυθούν, δεν θα πεθάνουν κιόλας) οι Φωτόπουλοι ή για να μη χάσουμε τον ορυκτό μας πλούτο και τον έλεγχο των δικτύων?

        Αντι των παραπάνω γιατί δεν προτείνεις την κρατικοποίηση όλων των ιδιωτικών επιχειρήσεων και τον διορισμό όλων των πολιτών με συμβάσεις αορίστου χρόνου (για πάντα)? και αυτό κοινωνικός αυτοματισμός είναι...

  18. Στέργιος avatar
    Στέργιος 09/05/2011 09:37:49

    Το ΠΑΣΟΚ έσπειρε, το ΠΑΣΟΚ θερίζει.

  19. fotini avatar
    fotini 09/05/2011 11:38:24

    το ποσο βρωμικος ειναι ο συνδηκαλισμος της σας λεω μονο υπαλληλος [ανεψια ενος απο αυτους που φωναζουν στο βιντεο] συνταξιοδοτηθηκε στα 40 προσκομηζοντας ψευτικα δικαιολογητικα οτι πασχει απο σκλυρηνση κατα πλακας[το τονιζω ψευτικα]

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ fotini 09/05/2011 12:56:00

      Για το αν βγαίνουν τέτοιες μαϊμουδοσυντάξεις, αρμοδιότητα έχουν οι κρατικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί.

      Αλλά όταν δεν μπορούμε να κάνουμε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς αποτελεσματικούς, παίρνουμε το μαχαίρι κι αρχίζουμε τις απολύσεις. Όπως και όταν δεν μπορούμε να κάνουμε τους φοροεισπρακτικούς μηχανισμούς αποτελεσματικούς, βαράμε στα αφτιά φόρους και κόντρα φόρους.

      Ο νεοφιλελευθερισμός α λα ελληνικά, σε όλο του το μεγαλείο...

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/05/2011 11:43:30

    Tι ακριβως ομως εννοει το αρθρο λεγοντας ενα λαικο αντιμνημονιακο μετωπο για να αντιμετωπισει το Φωτοπουλο;
    Αν εννοει συμπαραταξη με αριστερες δυναμεις ειναι εξωπραγματικο αφου αυτοι θελουν περισσοτερους Φωτοπουλους.
    Οταν η αριστερα μιλα για αντιμνημονιακο μετωπο εννοει την παραμονη και την επεκταση της ισχυος του συνδικαλισμου και του δημοσιου τομεα.Ειναι κατα του μνημονιου ακριβως για να εξακολουθησουν να εχουν ρολο οι Φωτοπουλοι και μαλιστα κατηγορει τη ΝΔ οτι δεν ειναι πραγματικα αντιμνημονιακη αφου ψηφιζει τις ιδιωτικοποιησεις.Αρα δεν υπαρχει περιπτωση συνεργασιας.

  21. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 09/05/2011 13:34:30

    Εάν προτεραιότητα του καθενός από εμάς ήταν η προκοπή της χώρας μας και δεν αναφέρομαι μόνο στο τώρα και σε όσα συμβαίνουν, αλλά από ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, να' στε σίγουροι πως όλα θα δούλευαν ρολόϊ. Απαιτείται πολύ δουλειά, συντονισμός, όραμα και ΠΙΣΤΗ στις δυνάμεις μας, που πιστέψτε με είναι πολλές.

  22. επαναστατης του καναπεος avatar
    επαναστατης του καναπεος 09/05/2011 16:31:31

    Kαι τωρα το μεγαλο διλημα:

    Αν καποιος ψηφιζε μια ζωη ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ τωρα τι θα κανει;
    Μηπως θα ψηφισει αλλο κομα;
    Ολοι ξερουμε την απαντηση.
    Η το ιδιο ή δεν θα παει καθολου.
    Ο γνωστος ο μαλακας ο ελληνας που λεει και ο Γεωργιου...

  23. chrisss avatar
    chrisss 09/05/2011 16:43:55

    Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με τις απολύσεις...έχουμε κάποια κρατικά μονοπώλεια σε σημαντικούς στρατηγικούς τομείς όπως το νερό, η ενέργεια κλπ και βλέπουμε πως αυτές οι δημόσιες εταιρείες μπαίνουν μέσα και μπαίνουν μέσα πολύ..ξέρουμε παράλληλα ,παίρνοντας το παράδειγμα των ξένων χωρών, πως η δουλειά μπορεί να γίνει με λιγότερους και καλύτερα. Είναι επίσης πολύ γνωστό πως τα έξοδα του δημοσίου είναι κατά 70-75% μισθοί και συντάξεις και τα λοιπά είναι τα λειτουργικά έξοδα και κάποιες πάγιες ανάγκες για την λειτουργία του δημόσιου τομέα(μέσα και σε αυτά η μίζα και η διαπλοκή). Εάν υποθέσουμε πως εξαλείφουμε πλήρως την διαπλοκή και την διαφθορά στον δημόσιο τομέα, οι οποίες είναι πράγματι εξοργιστικά διαδεδομένες, πάλι μέσα θα μαστε...
    Οπότε μάλλον είναι λάθος οργανωμένη η όλη υπόθεση, θέλει καλύτερη οργάνωση από την αρχή, με λιγότερους, καλύτερους , με συνεχή αξιολόγηση υπαλλήλους..και αυτό δεν είναι θέμα ιδεολογίας..μπορείς να είσαι κρατιστής αν το θες αλλά εξήγησε μας γιατί το κράτος έφτασε σε αυτό το σημείο...για εμάς τους φιλελεύθερους ο κρατισμός είναι συνδεδεμένος με την διαφθορά.

  24. chrisss avatar
    chrisss 09/05/2011 16:44:31

    ως απάντηση στον ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΗ

  25. Aeroporos avatar
    Aeroporos 10/05/2011 09:16:23

    Γουστάρω !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΡΕ ΠΑΣΟΚΙΑΑΑΑΑΑΑ να βγάζετε μεταξύ σας τα μάτια σας !!!!!!!!!!

  26. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 10/05/2011 10:59:34

    Οι καλοί μας κύριοι ... που συνδιοικούν (αναλαμβάνοντας διευθυντικές θέσεις πολλοί και συχνά) τον ΟΣΕ, τα ΕΛΠΕ κλπ., αλλά ευθύνες διοίκησης δεν θέλουν. Η πονηριά με την ΔΕΗ είναι στην (μη) τιμολόγηση του λιγνίτη. Ο λιγνίτης έχει αξία ως κοίτασμα που εξαντλείται αλλά δεν μπαίνει στην εξίσωση τιμολόγησης του ρεύματος. Είναι η μεγάλη απάτη των προηγούμενων κυβερνήσεων. Πουλάνε δήθεν φτηνό ρεύμα, ενώ η διαφορά πάει στην τσέπη μόνον των εργαζομένων και του σωματείου τους. Πλήρωνε ηλίθιε καταναλωτή τους εργατοπατέρες της ΔΕΗ και των ΕΛΠΕ. Πλήρωνε βλάκα φορολογούμενε πρόστιμα γιατί η ΔΕΗ δεν έχει λεφτά (γιατί;) να αναβαθμίσει τους βρώμικους σταθμούς της Πτολεμαϊδας (πχ Αγ. Δημήτριος 1 κλπ). Πλήρωνε βλάκα οδηγέ το ολιγοπώλειο ΕΛΠΕ/Motor oil - AVIN και τους 17,5 μισθούς των προνομιούχων στα ΕΛΠΕ. Δύσκολη δουλειά λένε ... ας πάνε να δουλέψουν σε σήραγγες και σε μεταλλεία να δουν τη γλύκα. Να τους στείλουμε στον αγύριστο μαζί με τα κομματικοά αφεντικά τους. Το διπολικό πολιτικό σύστημα βούλιαξε στα κόπρανά του αλλά παρασύρει και την πατρίδα. Οι πολίτες αυτής της χώρας πλήρωσαν ήδη αρκετά και τα παιδιά μας ακόμη περισσότερα. Δεν πάει άλλο στο δούλεμα.

  27. makis avatar
    makis 10/05/2011 12:57:00

    Είμαι κατά τις ασυδοσίας του συνδικαλισμού και τους θεωρώ υπεύθυνους γιατί μαζί με το ΠΑΣΟΚ κατέστρεψαν την Ελλάδα, όμως είμαι ενάντια στο ξεπούλημα του Δημόσιου τομέα.
    Δεν γίνεται μετά από μια προσχεδιασμένη κρίση που σε φέρνουν σε έσχατο σημείο με σκοπό να στα πάρουν όλα να είναι για το συμφέρον σου.
    Πρώτα εξασφαλίζω ότι παραμένει στο δημόσιο και μετά την εξυγιαίνω ώστε το ήδη μεγάλο κέρδος που προσφέρει κάθε χρόνο στο κράτος να γίνει πολύ μεγαλύτερο. Τα ψίχουλα που θα μας δώσουν για την εξαγορά θα πέσουν στην τεράστια μαύρη τρύπα του χρέους χωρίς να φανούν και θα χάσουμε όλους τους πλουτοπαραγωγικούς τομείς της οικονομίας μας.
    Χωρίς αυτά τα λεφτά πως θα κυβερνήσει ο Σαμαρά με την ανάπτυξη μόνο;
    Η ΝΔ παίρνει τη θέση των ιδιωτικοποιήσεων γιατί πολύ απλά είναι η θέση που επιβάλουν τα μεγάλα αφεντικά απέξω (τραπεζίτες) και το ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε γιατί μπορούσε να τις κάνει ΟΤΕ 67% ως αντίθετο! ενώ η ΝΔ δεν μπορούσε να τις περάσει γιατί τις υποστήριζε φανερά.
    Για τα σημερινά χάλια φταίει κυρίως το ΠΑΣΟΚ αλλά και ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι που στην ουσία είναι στο κόλπο και το αφήνουν.
    Αν γίνονται όλα αυτά και δεν μπορείς να ρίξεις την κυβέρνηση (δεν προσπάθησε καν) και να υποστηρίξεις την εφαρμογή του συντάγματος τότε είσαι ή ανίκανος ή πουλημένος.
    Πρών ΝΔκράτης και μέλος τοπικής ΝΔ Λέρου
    Λυπάμαι ειλικρινά γιατί θα περάσουν όσοι ακόμα πιστεύουν την απογοήτευση αμέσως μετά την χαρά της νίκης (δεν το βλέπω) της συνέχισης του κατήφορου της χώρας και του λαού.
    Αφήστε τα κόμματα και σκεφτείτε ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.