08/11/2008 19:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για τον meta-blogging wanna-be «αυριανισμό»

Το top-greek-blogs.blogspot.com/ γράφει τα εξής για την κατάταξη των ελληνικών μπλογκς : Μετά την ανανέωση των ranks από την alexa έχουμε νέα εικόνα στο Top 50 των ελληνικών blogs. Η πρώτη τετράδα μένει όπως είχε με Νο 1 troktiko, Νο 2 press-gr, Νο 3 pestaola και Νο 4 techblog και κατόπιν έχουμε αρκετές αλλαγές και ανακατατάξεις. Το antinews ανεβαίνει μία θέση και περνάει το prezatv που περνάει στο Νο 6. Το kourdisto portokali ανεβαίνει συνεχώς και περνάει από τη θέση 13 στη θέση 12. Το pressmme κάνοντας άλματα βρίσκεται πλέον στη θέση 15 (από 18). Άλμα και από το kafeneio-gr που περνά από τη θέση 32 στην 29, όπως και από το sibilla που αφήνει τη θέση 39 και βρίσκεται πλέον στην 34. Πτώση για το indy από 35 στο 39.

Μπορείς όμως να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια και ανόμοια μπλογκς μεταξύ τους; Τι δουλειά έχουν για παράδειγμα το pestaola και το Techblog που ασχολούνται με gadgets  με τα ενημερωτικά, η πολιτικά μπλογκς;

Διαβάστε λοιπόν ένα ωραίο κείμενο του McManus diaries:

«Αποτελεί μέγα θαύμα πως κατορθώνουν κι επιβιώνουν (και στις μέρες μας) ελάχιστα από τα κλασσικά ιστολόγια της αρχικής γενιάς του 2005... μέσα στον ορυμαγδό της νέας meta-blogging εποχής (wanna-be διαδικτυακών «Αυριανών»). Και στο φινάλε είναι κι άδικο να βάζεις σ' ένα τσουβάλι και να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια κι ερασιτέχνες γραφιάδες (δικηγοράκους, γιατρουδάκους του ΕΣΥ, εμποράκους κλπ)  με ιστοσελίδες ακροδεξιών κομμάτων, νεοναζί εφημερίδων, του ιστορικού περιοδικού «Αντί», του εξαρχειώτικου «Indy», της πασοκικής νεολαίας, και σελίδες στημένες πολυσυλλεκτικά από επαγγελματίες TV Stars; Παπαγιάννηδες, Καψαμπέληδες, Zougles, Τroktika και άλλες ...

Ποτές μου δεν είχα εμπιστοσύνη στις μετρήσεις της Αλέξαινας, το΄ χω γράψει πλειστάκις, αλλά Αλέξαινα με Αλέξαινα έχει τεράστια διαφορά. Εδώ τουλάχιστον τα παλικάρια είναι τίμια (ΣΣ εννοεί το top-greek-blogs.blogspot.com). Διότι είδαμε και την ανάγνωση των δεδομένων της Alexa από τους λεβέντες (λέμε τώρα) του SYNC GR. Όπου το θυμικό και το μίσος πρυτάνευσαν της όποιας αντικειμενικότητας κι ισοτιμίας.Εν κατακλείδι, απορώ κι εγώ με τον εαυτόν μου, πως επιβιώνουν και σήμερις οι: Πιτσιρίκος - σ' αυτό το σημείο φθάσαμε: να θεωρούμε τον πιτσιρίκο φυσιολογικό blogger πλέον - Ροΐδης- Καλύβα- Old Boy κι η αφεντιά μου μέσα σ' αυτόν τον κυκεώνα Ιστολογίων ΑΕ κι ΕΠΕ.(*) Σε λίγο καιρό οι Τράπεζες (με το που περάσει η κρίση) θα δίνουν και blog -o-δάνεια για να στήσουν νέοι ιστολόγοι τις επιχειρήσεις τους...»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. potamiotis avatar
    potamiotis 08/11/2008 21:28:48

    ΤΟ ΞΑΝΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ANTINEWS ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ BLOG ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ BLOGERS...

  2. KaryID avatar
    KaryID 08/11/2008 21:32:47

    και η Green Peace έγινε επιχείρηση και ο Τσε μπλουζάκι, ότι ξεφεύγει από ένα στενό κύκλο και απλώνεται κάποτε θα εμπορευματοποιηθεί - δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό - βέβαια τα περισσότερα είναι παραρτήματα εφημερίδων, μικρογραφία του τοπίου των ΜΜΕ

    ο τύπος δεν έχει δίκηο όταν ειρωνεύεται εμποράκους δικηγοράκους γιατρουδάκους κλπ.
    μα αυτοί και διάφοροι άλλοι δεν είναι η δημοσιογραφία των πολιτών; εμείς είμαστε το μέσον που είπε ο Ντ.Φρ.; (εγώ είμαι ένα γραφιαδάκι από τα 20 μου χρόνια, ούτε δικηγοράκι ούτε γιατρουδάκι ούτε εμποράκι)

    ΑΠΟΡΙΑ: το alexa μετράει μόνο τις επισκέψεις ή και τα σχόλια; δεν το γνωρίζω αυτό.

    αν εντυπωσιάζει το antinews με κάτι εκτός από την γενικότερη ποιότητα των κειμένων (ολική ποιότητα θα την έλεγα) είναι για τον όγκο των σχολίων, κανένα από τα blogs του τοπ τεν δεν έχει να εμφανίσει τόσα πολλά σχόλια

  3. KaryID avatar
    KaryID 08/11/2008 21:41:33

    Ξέχασα κάτι σημαντικό: είμαι εναντίον της ανωνυμίας στα blog για χίλιους δυο λόγους, ευνόητους πιστεύω.

  4. Άτακτοs avatar
    Άτακτοs 08/11/2008 23:36:45

    potamiotis- ke go etsi pistebo alla file dikse mou pio ine perisotero politikopiimeno na se akoloutho ke go

  5. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 08/11/2008 23:44:47

    Ιδεατα ειμαι και εγω εναντιον της ανωνυμιας αλλα ελα που θα τρεχουμε σε δικαστηρια μερα παρα μερα...

    Θα πρεπει να πληρωνω και τα ναυλα!

    Ομως εαν γινει μια συγκεντρωση ωστε να γνωριζει ατυπα ο καθενας απο μας ποιος γραφει τι,ειμαι μεσα και πιστευω οτι θα ειναι ουσιαστικη αναβαθμιση της επικοινωνιας μας!

  6. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/11/2008 01:07:42

    @KaryID: "...για τον όγκο των σχολίων, κανένα από τα blogs του τοπ τεν δεν έχει να εμφανίσει τόσα πολλά σχόλια". Μόνο για τον όγκο και το πλήθος των σχολίων; Όχι ΚΑΙ για την ποιότητα; ...Μελαχόλησα!

  7. KaryID avatar
    KaryID 09/11/2008 08:49:07

    @νήπιο και γέροντα: ίσα ίσα ΚΑΙ για την ποιότητα! το λέω ακριβώς παραπάνω στην ίδια πρόταση και την χαρακτηρίζω ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ !!μάλιστα, μήπως υπονοείς ότι δεν εκφράζομαι με σαφήνεια; αν είναι έτσι να το κοιτάξω - κανένα πρόβλημα, έχουμε και δουλειές, κοιτάμε και τα blog, τρέχουν οι υποχρεώσεις, ένα μυαλό είναι αυτό ...

  8. KaryID avatar
    KaryID 09/11/2008 09:56:19

    @χαζέ του χωριού: Για την ΑΝΩΝΥΜΙΑ-ΕΠΩΝΥΜΙΑ:

    1. Δεν χρειάζεται συγκέντρωση, από τα γραφόμενα βγαίνουν μια χαρά τα συμπεράσματα.
    Εγώ δεν ήξερα κανένα blog είμαι μόνο μια εβδομάδα εδώ, έχουν αποκτήσει κακή εικόνα τα blog πλέον, αλλά γνωρίζω και εργάζομαι με Η/Υ, οπότε εξοικειώθηκα αμέσως. Μελέτησα τα περισσότερα, δεν γνωρίζω τον κο FactorX, κατάλαβα ότι ίσως (ίσως λέω) υπάρχει σχέση με το ΑΝΤΙ, αυτό δεν αποτελεί κάποιο είδος εγγύησης, οι εγγυήσεις λήγουν κάποτε, απλά μου αρέσει αυτό που βλέπω και είναι ενδιαφέροντα αυτά που διαβάζω. Διατηρώ τις όποιες λογικές επιφυλάξεις, όπως και όλοι σας άλλωστε, στο πίσω μέρος του μυαλού.

    2. Όσοι αναγκάζονται ή νοιώθουν ότι πρέπει να φορέσουν ΚΟΥΚΟΥΛΑ για να γράψουν ΔΥΟ ΛΟΓΑΚΙΑ σ' ένα blog, και αποκλείοντας τις περιπτώσεις ηλεκτρονικού εγκλήματος (διακίνηση/εγκλήματα κατά παιδιών), αυτοί μπορεί να είναι:
    - δημόσιοι/ιδιωτικοί υπάλληλοι, οικογενειάρχες ή γυναίκες, γενικώς που φοβούνται,
    ή
    - όσοι νομίζουν ότι προστατεύουν το απόρρητο της επικοινωνίας τους (χα χα χα), ή είναι χαριτωμένοι προβοκάτορες από άποψη
    ή
    - της ... Υπηρεσίας, και ακριβώς εδώ πρέπει να προτάσσεται η ΕΠΩΝΥΜΙΑ, άσε που ορισμένα κείμενα φωνάζουν από μακριά, απλά βέβαια οι άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους,
    ή τέλος,
    - είναι προεκτάσεις της διαπλοκής. Οι τελευταίοι είναι οι αποκρουστικότεροι, και συνήθως είναι δημοσιογράφοι ή τα τσιράκια τους, αλλά είναι απολύτως διαφανείς οι προθέσεις τους, δεν είμαστε ηλίθιοι, αποκαλύπτουν το βαθύτερο χαρακτήρα τους μέσω της ανωνυμίας.
    Ο έμμισθος της Υπηρεσίας είναι άγιος μπροστά στο ρουφιάνο από άποψη.

    3. Για τις μηνύσεις: από που και ως που μηνύσεις, βάζουμε την όποια νοημοσύνη διαθέτουμε και προσέχουμε τι γράφουμε με θάρρος και τεκμηρίωση.

    ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ BLOG ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΔΗΣΗ, Ε, ΑΥΤΟΣ/Η ΑΣ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΩΦΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ!!

    Θα τσιτάρω εδώ το πολύ καλό που έγραψε ο FactorX και το οποίο με έκανε τελικά να επικοινωνήσω με αυτό το blog:
    Έγραψε λοιπόν: δημοσιογραφία είναι
    α. ένστικτο!
    β. μόρφωση (παιδεία)
    γ. άποψη.

    (και διευκρινίζω για το πρόσωπό μου ότι είμαι ελευθ. επαγγελματίας που στενάζει, καμία "επαγγελματική" συμβατικού τύπου σχέση με δημοσιογραφία)

  9. Κάλος avatar
    Κάλος 09/11/2008 11:58:33

    Πιστεύω πως το ΑΝΤΙ WEBLOG είναι μακράν το καλύτερο των ομοειδών του. (Εντάξει μή βαράτε δεν τα έχω επισκεφθεί και όλα). Μπορεί να διαφωνώ ενίοτε με κάποιες απόψεις ή σχόλια, αλλά αυτό είναι ένα από τα ζητούμενα. Διάλογος ! Τόσο οι αναρτήσεις του, όσο και οι κατά καιρούς γράφοντες διαθέτουν καί ήθος και παιδεία. Κατα τα άλλα, την ανωνυμία πολλοί ηγάπησαν, τον ανώνυμο (υβριστή), ουδείς...

  10. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/11/2008 18:39:32

    @KaryID: Προς θεού! Σαφέστατα εκφράζεσαι. Πλακίτσα έκανα, για πλάγια έμφαση στην ποιότητα. Πες μου, όμως, γιατί με λες "νήπιο και γέροντα"; Θέλω να δω πώς το σκέφτεσαι.

  11. KaryID avatar
    KaryID 09/11/2008 19:11:29

    @νήπιο και γέροντα: ότι ακριβώς εννοείς και εσύ, αλλά υπάρχει το αρχαίο ο νήπιος, η νηπία, στη νεωτέρα νομίζω έχει επικρατήσει το νήπιο, οπότε προσθέτω το ΚΑΙ, νήπιο και γέρων ταυτόχρονα, με όλα τα συνοδευτικά χαρακτηριστικά του καθενός.

    Την πλάγια έμφαση ομολογώ την είχα ξεχάσει, ευχαριστώ που μου την θύμισες.

  12. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/11/2008 23:21:51

    "Νήπιος γέρων" σημαίνει αυτός που υπήρξε νήπιο, έγινε παιδί, έφηβος, άνδρας και, αφού ωρίμασε και τελείωσε αυτός ο κύκλος, άρχισε ο καινούργιος της γήρανσης. Οπότε, ξανά, ως νήπιο, ξεκινάει τον νέο κύκλο, που είναι της γήρανσης.

    Αφ' ενός...

    Και αφ' ετέρου, ο "νήπιος γέρων", ως "νήπιος" λέι πάντα την αλήθεια, -αφού "από μικρό (και τρελλό) μαθαίνεις την αλήθεια"-, και ως "γέρων" δεν "μασάει", -αφού τα γερόντια δεν έχουν ...δόντια.

    ***

    Το ANTI-WEB-LOG, ή ANTINEWS, και τα μάτια μας!

    Γιατί μόνο εδώ μπορούν να "κονταροκτυπηθούν" καλοπροαίρετα οι αντίθετες απόψεις και, ΑΡΑ, να σφυραλητηθεί η Αλήθεια. Και, συνακόλουθα, ο "Νέος Πατριωτισμός", που όλοι πρεσβεύουμε. Γιατί όλοι είμαστε πατριώτες, +πατριώτες! Δες:

    "Μια από τις κρίσιμες ανακαλύψεις στην πνευματική μου ζωή, την οποία έκαμα - ευτυχώς όχι πολύ αργά -, όταν ακόμα αισθανόμουν και ο ίδιος στρατευμένος, είναι ότι ο απέναντί σου, εκείνον που εσύ θεωρείς αντίπαλο ή εχθρό σου, εκείνος που ίσως είναι διώκτης σου, ΜΠΟΡΕΙ να έχει εξ ίσου καθαρή συνείδηση και εξ ίσου αγνά κίνητρα όσο και εσύ, να διαπνέεται από την ίδια ακλόνητη πεποίθηση για το δίκαιό του.

    Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται στα διδακτικά - προπαγανδιστικά έργα του Brecht, που άσκησαν τόση γοητεία ακριβώς επειδή ξεχωρίζουν με το μαχαίρι το άσπρο από το μαύρο.

    Εδώ ο εχθρός, δηλαδή ο «κακός», όχι μόνον είναι εξ αντικειμένου κακός αλλά και το ξέρει επί πλέον ο ίδιος, και μάλιστα το απολαμβάνει• εννοείται, απέναντι σ' ένα τέτοιο υποκείμενο είναι περιττό να έχουμε οιουσδήποτε διανοητικούς ή ψυχικούς ενδοιασμούς.

    Μπορώ να πω, ΟΧΙ ΔΙΧΩΣ κάποιαν υπερηφάνεια, ότι αφ' ότου κατανόησα ίσαμε τις έσχατες συνέπειές της τη διάκριση ανάμεσα σε ηθικό ποιόν και σε πολιτικοϊδεολογικές προτιμήσεις, ποτέ δεν αντιπάθησα κάποιον επειδή διαφωνούσε μαζί μου σε πολιτικά ζητήματα ούτε και συμπάθησα κάποιον άλλον μόνο και μόνο επειδή έτυχε να συμφωνεί",

    Παναγιώτης Κονδύλης, στο περιοδικό "Διαβάζω"

  13. KaryID avatar
    KaryID 09/11/2008 23:43:59

    @νήπιε γέροντα: αυτή είναι η δική σου εξήγηση για το νήπιος γέρων ή είναι φιλοσοφική έννοια; δεν γνωρίζω.

    λες: " ... ο απέναντί σου, εκείνον που εσύ θεωρείς αντίπαλο ή εχθρό σου, εκείνος που ίσως είναι διώκτης σου, ΜΠΟΡΕΙ να έχει εξ ίσου καθαρή συνείδηση και εξ ίσου αγνά κίνητρα όσο και εσύ, να διαπνέεται από την ίδια ακλόνητη πεποίθηση για το δίκαιό του ... "

    Συμφωνώ απόλυτα. Άλλο κακός (τομάρι, κάθαρμα) άλλο διώκτης.

  14. KaryID avatar
    KaryID 09/11/2008 23:57:38

    @Νήπιε Γέροντα: όσο για το ANTINEWS περίμενε να το ανακαλύψουν περισσότεροι και τότε είναι το επικίνδυνο.

    Γιατί νομίζω προς το παρόν διαβάζουν οι υποψιασμένοι ή δημοσιογράφοι, ή αναγνώστες ίσως του ΑΝΤΙ από παλιά, αλλά δεν έχει γίνει ακόμα αντιληπτή η αξία των σχολίων, που είναι ο πυρήνας αυτού του blog.

    Αν δεις τα άλλα blog από τα ΤΟΡ 50 σχόλια τίποτα, 0 ή 1.

    Όταν το ανακαλύψουν το blog αυτό οι πολλοί blogistas και οι διάφοροι κακοήθεις θα αντιγράφουν και το τελευταίο νι και σίγμα των σχολίων που γράφονται εδώ, γιατί είναι το μόνο blog στο οποίο του γίνεται η τιμή να του γράφουν τόσοι σχολιαστές. Επίσης να προσέχουμε να μην διαστρεβλωθεί και καταλήξει στο τέλος "σκουπίδι".

    Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε κατατάξει τα διάφορα blogs σε μια κλίμακα, και το ελάχιστο αν διαβάσουμε που μας φαίνεται μονομερές ή ότι εξυπηρετεί συμφέροντα, ή αν ακούσουμε για συκοφαντία, για εκβιασμό, για αλητεία, για ρουφιανιά, για πρόστυχη ανωνυμία με κουκούλα χωρίς δεύτερη σκέψη το διαγράφουμε από τις προτιμήσεις μας, μπορεί να μπαίνουμε μεν μέσα να διαβάζουμε τι γράφει για να επιβεβαιώνουμε ημέρα με την ημέρα την προστυχιά, αλλά δεν τους κάνουμε την τιμή να γράψουμε σχόλια, αυτά τα φυλάμε για εκλεκτά σάϊτ.

    Ελπίζω το ΑΝΤΙ news να παραμείνει έτσι.

  15. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 10/11/2008 00:53:39

    @KaryID: δική μου, αλλά, βέβαια, και -το κατά δύναμιν- φιλοσοφική. Διεκδικώ την πατρότητα και την μητρότητα (!) του όρου. Φλάσαρα μια μέρα, μου άρεσε και "κάθησε". Τέλος πάντων, απλά, ήθελα να δω πώς το εξέλαβες, δεν τσεκάρισα τίποτα παραπέρα. Α! να πω και ένα τελευταίο: έχω παρατηρήσει ότι όποιος με αποκαλεί για συντομία "νήπιε" σκέτο , είναι (περίπου) μεσήλικας. Όποιος "γέροντα", μικρότερος έως μικρός. Άντε, είπαμε όλα τα ...μυστικά μας!
    ***
    "Ελπίζω το ΑΝΤΙ news να παραμείνει έτσι": από σένα και μένα και εμάς εξαρτάται, -πιστεύω.

    ΣΥΝ, βέβαια, να είναι καλά ο Φάκτορας! Γι' αυτό, ας στέλνουμε συχνά - πυκνά όλοι κύμματα θετικής Ενέργειας = Ευχές = Αγάπη στον Φάκτορα Χ. Δεν κοστίζει τίποτα, αδέρφια, και κάνει, όπως και δη ποτε, ΚΑΛΟ... PRΕMIUM επιτόκια οι "άλλοι"; PRΕMIUM +αισθήματα ΕΜΕΙΣ.

  16. KaryID avatar
    KaryID 10/11/2008 21:48:40

    σήμερα μια λίστα στα blogs νομίζω δεν περιλαμβάνει το antinews καθόλου στις μετρήσεις ???

  17. Γ. Χολιαστός avatar
    Γ. Χολιαστός 23/01/2009 01:18:57

    ΜΑΚΡΑΝ

    Απομονωμένος εκ των πάντων
    και πάντοτε μετ' αισιοδοξίας προσβλέπων
    εις την μόνωσίν του
    ως πιστός εις τον θεόν του
    αναμένει την λύτρωσιν
    μακράν των ανθρώπων
    και ψέγει τους κοσμικούς
    που διάγουν την ζωήν των διασκεδάζοντες.

    Ως πότε όμως; Θάρθει μια μέρα
    που την ζωήν
    θ' αποζητήσει των κοσμικών
    και πώς εκείνοι θα τον δεχθούν
    που τώρα τόσον ασυλλόγιστα τους λοιδωρεί...

    Γ. Χολιαστός

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.