17/11/2008 21:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για την πολιτική κουλτούρα των blogs

Στο τεύχος Νοεμβρίου του Monthly Review δημοσιεύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το καλοκαίρι το περιοδικό σε συνεργασία με την εταιρία δημοσκοπήσεων VPRC, για την πολιτική κουλτούρα των μπλογκς στην Ελλάδα σήμερα. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματά τους με τα οποία δεν συμφωνούμε κατ΄  ανάγκη. Τα δημοσιεύουμε όμως στο πλαίσιο του γενικότερου προβληματισμού όλων μας:

Τα κύρια χαρακτηριστικά που συνθέτουν τη φυσιογνωμία των bloggers στην Ελλάδα του 2008 είναι: Άνδρες, ανώτερης μόρφωσης, μάλλον εξασφαλισμένης κοινωνικής ένταξης, μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα και φοιτητές, με ενδιαφέρον για την πολιτική, με υψηλό δείκτη παρακολούθησης της δημόσιας σφαίρας, δυσαρεστημένοι από τη λειτουργία της δημοκρατίας και την ποιότητα της πολιτικής ενημέρωσης που παρέχεται σήμερα στην Ελλάδα, ενεργοποιημένοι, ωστόσο, κοινωνικά πολίτες,

Πρόκειται, όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας, για μια «άλλη κοινωνία», μια «αντικοινωνία» που αντιπαραβάλλεται σε όλες τις μορφές της κυρίαρχης πολιτικής συμπεριφοράς. Όλοι οι σχετικοί δείκτες που παρουσιάζονται στην έρευνα (δείκτης ιδεολογικών τοποθετήσεων, δείκτης «πολιτισμικού φιλελευθερισμού», δείκτης «οικονομικού φιλελευθερισμού», δείκτης «ατομικισμού / συλλογικότητας») πιστοποιούν την τοποθέτηση του ειδικού αυτού πληθυσμού σε ένα πεδίο που έρχεται σε ριζική αντιπαράθεση με τις κυρίαρχες τοποθετήσεις της ελληνικής κοινωνίας.

Το γεγονός αυτό πιστοποιεί και από αυτήν την πλευρά, ότι μια βασική διαίρεση που χαρακτηρίζει τη σημερινή ελληνική κοινωνία εντοπίζεται μεταξύ ενός «νέου κοινωνικού σώματος» και ενός «παλαιού κοινωνικού σώματος». Η διαίρεση αυτή δεν παραπέμπει απλώς (αν και την εμπεριέχει) σε μια διάκριση «ηλικίας» ή «τεχνολογικών - ιντερνετικών δεξιοτήτων» ή ακόμα και μορφών ένταξης στον εργασιακό τομέα. Είναι, επιπλέον, μια διαίρεση σε βασικούς ιδεολογικούς και αξιακούς προσανατολισμούς, σε τρόπους και μορφές αξιολόγησης του δημόσιου χώρου και των κεντρικών πολιτικών επιλογών, σε τρόπους πολιτικής συμμετοχής και παρέμβασης στη δημόσια σφαίρα.

Το blogging αποτελεί για την κοινωνική αυτή ομάδα τρία πράγματα, τρόπο έκφρασης, μορφή πολιτικής συμμετοχής και χώρο δημοσιοποίησης ιδεών και «προσωπικών» απόψεων. Εμφανίζεται να υποκαθιστά την «παλαιότερη» συμμετοχική πρακτική της κομματικής (πολιτικής) στράτευσης, από μεγάλο δε μέρος του πληθυσμού αυτού (44%) εκφράζεται η άποψη ότι τα blogs έχουν τη δύναμη να αλλάξουν το κοινωνικο-πολιτικό σκηνικό της χώρας. Πιστεύεται, επίσης, ότι στο μέλλον θα έχουν τη δύναμη να προκαλούν μαζικές κοινωνικές κινητοποιήσεις (34%) και να αποτελούν το κύριο μέσο αντικειμενικής πολιτικής ενημέρωσης (21%).

Βρισκόμαστε πιθανόν μπροστά σε μια νέα δυναμική πολιτικής επικοινωνίας και κοινωνικής ενεργοποίησης. Η κρίση της δημοκρατίας και των αντιπροσωπευτικών θεσμών, η χαμηλή αξιοπιστία του κομματικού συστήματος και των κομμάτων, η κρίση εμπιστοσύνης στην πολιτική ενημέρωση, η απαξίωση του ενημερωτικού και πολιτισμικού τηλεοπτικού προϊόντος τροφοδοτούν την καθημερινότητα του blogging, αλλάζοντας σταδιακά όλη την ιδεολογικο-πολιτική χαρτογράφηση των μέσων επικοινωνίας, αλλά και της πολιτικής κουλτούρας. Τα ερωτήματα που θέτει η «πολιτιστική επανάσταση» των blogs είναι σημαντικά: Πόσος (πραγματικός) χώρος θα απομείνει σε λίγο καιρό στο τηλεοπτικό ενημερωτικό προϊόν; Πόσο εφικτή θα είναι η ανάκαμψη των εφημερίδων και υπό ποίους όρους μπορεί να συμβεί πιθανόν αυτό; Πόσο αποτελεσματικά θα είναι τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης στο να εκφράσουν και να εκπροσωπήσουν τις νέες κοινωνικές ταυτότητες και πρακτικές; Διαμορφώνεται μήπως ένας νέος, ανεξάρτητος από την πολιτική και την οικονομική εξουσία κοινωνικός χώρος, εντός του οποίου συγκροτούνται αναμειγνυόμενες πολλαπλές κοινωνικές ταυτότητες, πολύμορφες αλλά πάντοτε «αντιεξουσιαστικές» πολιτικές ιδέες και, κυρίως, νέες μορφές κοινωνικής συσπείρωσης και κινητοποίησης;

Τα στοιχεία της έρευνας, τουλάχιστον για το τελευταίο ερώτημα, απαντούν καταφατικά. Οι ενδείξεις που προκύπτουν οδηγούν στη διαπίστωση ότι οι αλλαγές που εγκυμονούνται στην ελληνική κοινωνία θα είναι στα επόμενα χρόνια βαθύτατες. Απομένει να αποκρυσταλλωθεί η μορφή τους και η θεσμική τους συγκρότηση.

Πατήστε εδώ για να δείτε τη διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας

Περισσότερα για τη μηνιαία επιθεώρηση MONTHLY REVIEW στο http://www.monthlyreview.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lara avatar
    Lara 17/11/2008 22:51:27

    Ως κυριο χαρακτηριστικο των Ελληνικων μπλογκερς θεωρειται η συμμετοχη ανδρων ανωτερης μορφωσης και προχωρημενης καπως ηλικιας
    ενω παρατηρειται μια πληρη και καθολικη απουσια των Ελληνιδων απ' ο,τιδηποτε δεν εχει σχεση με το κομμωτηριο και τις επιτευξεις εξωτερικης εξωραισης και καλλωπισμου.

  2. KaryID avatar
    KaryID 17/11/2008 22:56:55

    Δεν το πιστεύω αυτό, έχει πολλά blog δημιουργημένα από γυναίκες, εκατοντάδες θα έλεγα, και μάλιστα με επισκέψεις, και εδώ εγώ έχω συναντήσει δέκα τουλάχιστον, που είμαι μόνο στη δεύτερη εβδομάδα.

  3. mesmer avatar
    mesmer 17/11/2008 22:58:31

    τώρα τι να σου πω Lara!

    Τα λόγια είναι περιτά.....Μαρινέλα

    'Αντε χρυσή μου, μη με νευριάζεις και δεν θα μου πετύχουν κι οι ανταύγειες αύριο.

    ελληνικοί μπλόγκερς όπως ελληνική φέτα...
    μα θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν!

  4. Le canard avatar
    Le canard 17/11/2008 23:09:40

    Κατ’αρχήν η έρευνα είναι πολύ καλή βάση για προβληματισμό και ανταλαγή απόψεων.

    Συμφωνώ:

    -«Βρισκόμαστε πιθανόν μπροστά σε μια νέα δυναμική πολιτικής επικοινωνίας και κοινωνικής ενεργοποίησης. Τα ερωτήματα που θέτει η «πολιτιστική επανάσταση» των blogs είναι σημαντικά: Πόσος (πραγματικός) χώρος θα απομείνει σε λίγο καιρό στο τηλεοπτικό ενημερωτικό προϊόν; Πόσο εφικτή θα είναι η ανάκαμψη των εφημερίδων και υπό ποίους όρους μπορεί να συμβεί πιθανόν αυτό; Πόσο αποτελεσματικά θα είναι τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης στο να εκφράσουν και να εκπροσωπήσουν τις νέες κοινωνικές ταυτότητες και πρακτικές;»

    Εύλογα ερωτήματα. Να ξέρουμε όμως, ότι αργά ή γρήγορα το κατεστημένο εκδοτικό σύστημα θα φροντίσει και τα μπλόγκ να βάλει στο χέρι και να φτιάξει δικά του. Προς το παρόν έχει καθυστερήσει, διότι οικονομικά δεν το συμφέρει, επειδή θα χάσει κι’άλλο από τις κυκλοφορίες των εφημερίδων του και της ΤΒ. Όταν δεί όμως, ότι τα πράγματα αλλάζουν θα ρίξει και το χρήμα που έχει και θα στρατολογήσει τους ανθρώπους των μπλόγκς. Τότε φοβούμαι ότι θα βρεθούν πολλοί πρόθυμοι «αντιαεξουσιαστές», κατά την έρευνα, μπλόγκερς για να υπηρετήσουν το σύστημα. Αρα, το παν είναι σήμερα να υπάρξει η ενδυνάμωση κάποιων πραγματικά ανεξάρτητων και συνεπών μπλόγκ και ο μετασχημασμός τους σε μπλόγκ-σάϊτ, ηλεκτρονικόι περιοδικό-εφημερίδα.

    -«με ενδιαφέρον για την πολιτική, με υψηλό δείκτη παρακολούθησης της δημόσιας σφαίρας, δυσαρεστημένοι από τη λειτουργία της δημοκρατίας και την ποιότητα της πολιτικής ενημέρωσης που παρέχεται σήμερα στην Ελλάδα, ενεργοποιημένοι, ωστόσο, κοινωνικά πολίτες».

    Αν αφορά αποκλειστικά τα πολιτικά ή πολιτικοποιημένα μπλόγκς, ναι σε μεγάλο βαθμό. Αν κρίνω όμως, από τα εκατοντάδες ίσως χιλιάδες προσωπικά μπλόγκς, πόθεν προκύπτει αυτό;

    Διαφωνώ:

    -«Πρόκειται για μια «άλλη κοινωνία», μια «αντικοινωνία» που αντιπαραβάλλεται σε όλες τις μορφές της κυρίαρχης πολιτικής συμπεριφοράς. Όλοι οι σχετικοί δείκτες (ιδεολογικών τοποθετήσεων, «πολιτισμικού φιλελευθερισμού», «οικονομικού φιλελευθερισμού», «ατομικισμού/συλλογικότητας») πιστοποιούν την τοποθέτηση του ειδικού αυτού πληθυσμού σε ένα πεδίο που έρχεται σε ριζική αντιπαράθεση με τις κυρίαρχες τοποθετήσεις της ελληνικής κοινωνίας».

    ‘Η οι τύποι που έφτιαξαν την έρευνα μας τα στρογγυλεύουν και τα απολυτοποιούν, μόνο και μόνο διότι ως «δημοσκόποι», θέλουν να δώσουν μια χοντροκομμένη, ίσως μπακαλίστικη, εικόνα των μπλόγκερς ή θέλουν να τους παρουσιάσουν ως το «προβληματισμένο περιθώριο» της κοινωνίας. Αν κρίνω από τα πολιτικά μπλόγκς, πολλά συμπλέουν απόλυτα με το κατεστημένο σύστημα και την κυρίαρχη πολιτική συμπεριφορά. Οσον αφορά εκείνους που θέλουν να είναι έντιμοι, ανεξάρτητοι, παρεμβατικοί και εναλλακτικοί, είναι μεν μια «άλλη κοινωνία», αλλά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας και εκφράζουν τις ανησυχίες της.

    -« Το γεγονός αυτό πιστοποιεί και από αυτήν την πλευρά, ότι μια βασική διαίρεση που χαρακτηρίζει τη σημερινή ελληνική κοινωνία εντοπίζεται μεταξύ ενός «νέου κοινωνικού σώματος» και ενός «παλαιού κοινωνικού σώματος». Η διαίρεση αυτή δεν παραπέμπει απλώς (αν και την εμπεριέχει) σε μια διάκριση «ηλικίας» ή «τεχνολογικών - ιντερνετικών δεξιοτήτων» ή ακόμα και μορφών ένταξης στον εργασιακό τομέα. Είναι, επιπλέον, μια διαίρεση σε βασικούς ιδεολογικούς και αξιακούς προσανατολισμούς, σε τρόπους και μορφές αξιολόγησης του δημόσιου χώρου και των κεντρικών πολιτικών επιλογών, σε τρόπους πολιτικής συμμετοχής και παρέμβασης στη δημόσια σφαίρα».

    Επιφανειακή είναι η προσέγγιση και εδώ. Μα τι προσπαθούν να μας πούν; Ότι ανακάλυψαν την Αμερική; Ότι οι νέοι είναι πιο εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρονικά; Χαρήκαμε. Από πού την βγάζουν την κοινωνική διαίρεση του παλαιού και του νέου και το σμίγουν μάλιστα και με ηλικιακά κριτήρια; Και εδώ η έρευνα «μοιρίζει».

    -«Το blogging εμφανίζεται να υποκαθιστά την «παλαιότερη» συμμετοχική πρακτική της κομματικής (πολιτικής) στράτευσης, (…) τα blogs έχουν τη δύναμη να αλλάξουν το κοινωνικο-πολιτικό σκηνικό της χώρας (…) στο μέλλον θα έχουν τη δύναμη να προκαλούν μαζικές κοινωνικές κινητοποιήσεις και να αποτελούν το κύριο μέσο αντικειμενικής πολιτικής ενημέρωσης».

    Είπαμε στη γριά να χέσει κι εκείνη ξεκωλώθηκε. Ως εργαλείο και πόλος ναι, αλλά όχι και να παρουσιάζεται το μπλόγκινγκ και η επόμενη κοινωνική συλλογικότητα που θα αλλάξει τον κόσμο ή θα καταργήσει τους οποιουσδήποτε συλλογικούς σχηματισμούς (κόμματα, οργανώσεις, φορείς, όπως κι’αν αυτοι μετεξελιχθούν ή βγούν καινούργιοι).

    Προς διευκρίνιση:

    -«μάλλον εξασφαλισμένης κοινωνικής ένταξης». Τι θέλει να πεί ο ποιητής εδώ. Ότι είναι εξασφαλισμένοι οικονομικά; Εάν είναι έτσι διαφωνώ. Μπορεί να έχουν πέντε δραχμές, όχι όμως και οι άνετοι που δεν έχουν τι άλλο να κάνουν και τους ήρθε να γίνουν μπλόγκερς.

  5. Mίμης ο σιδεράς avatar
    Mίμης ο σιδεράς 17/11/2008 23:25:44

    Ο ΣΥΡΙΖΑ μακράν πρώτος μεταξύ των bloggers. Αυτό το κάνουμε γαργάρα;

  6. Oυάου avatar
    Oυάου 17/11/2008 23:30:37

    Ουάου, γουστάρω!

    ΣΥΡΙΖΑ 24
    ΠΑΣΟΚ 9
    ΝΔ 7
    ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 6
    κκε 5
    λαος 2

  7. μανώλης avatar
    μανώλης 17/11/2008 23:36:39

    Ο Αλέξης την παράγγειλε την έρευνα;

  8. Θανάσης ο μπετατζής avatar
    Θανάσης ο μπετατζής 17/11/2008 23:49:16

    @Mίμης ο σιδεράς


    Κοίτα να δείς καημοί! Καλά ρε συ αυτό σε μάρανε; Τόσα άλλα μέσα στην έρευνα για να σχολιάσεις, τίποτε άλλο δεν βρήκες; Δε μου λές, μεταξύ μας τώρα: Αυτοί είναι οι "αντιεξουσιαστές", για τους οποίους λέει η έρευνα; Χοχοχοχοχωχωχωχωχωχωχ

  9. donaE avatar
    donaE 17/11/2008 23:58:03

    @ Lara Τι να πεις και ποιος θα σε ακουσει?Υπαρχει υπουλη τρομοκρατια.Ενω με ενα αρλεκιν ξεχνιεσαι.

  10. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 00:50:23

    Θα συμφωνήσω με την Λάρα στο πρώτο μήνυμα. επειδή παρακολουθώ κάποια γυναικεία blogs για να χαλαρώνω, έχω διαπιστώσει ότι πρόκειται κυρίως για προβληματικές προσωπικότητες με προβλήματα στην προσωπική τους ζωή (κυρίως έλλειψη άντρα ή δεν τα πάνε καλά με το δικό τους) που ξεσπάνε στο blog. Μόλις στρώσει λίγο η προσωπική ζωή (βρουν άντρα) εξαφανίζονται. Βέβαια αυτό συμβαίνει σπανιότερα γιατί αφού σου τσακίζουν τα νεύρα μέσα από το blog φαντάσου να την είχες και στο real life.

    Προσωπικά η κοινότητα των bloggers με απογοήτευσε και σκέφτομαι σοβαρά να αποχωρήσω. Μια στείρα κριτική και ανάλυση-σύλληψη προβλήματος που είναι το πρώτο βήμα για τη λύση του καθώς και προτάσεις για λύση προβλημάτων μηδέν.

  11. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 00:56:36

    @Εξάκτινος: δεν συμφωνώ, π.χ. αν διαβάσεις σήμερα την πολύ ωραία ανάρτηση με το εικονογράφημα για το πικρό νόημα του Πολυτεχνείου είναι από blog πολιτικού προβληματισμού το οποίο το έχει δημιουργήσει μία εικαστική καλλιτέχνης, έχει το Lex-eikon.blogspot.com και πολύ αξιόλογος άνθρωπος και εξαίρετη εικαστικός. Δεν τη γνωρίζω, σήμερα το διάβασα, αλλά αξίζει να δεις τη δουλειά της στο blog. Εμένα μου άρεσε πολύ.
    Απλά η κοινωνία έχει μεταφερθεί και στα blogs και είναι πολύ φυσικό αυτό.

  12. donaE avatar
    donaE 18/11/2008 01:02:20

    Καταλαβες τωρα Λαρα γιατι οι γυναικες λειπουν απο τα blogs?Ηρθε η επιβεβαιωση οσων εγραψα,αμεσα.

  13. donaE avatar
    donaE 18/11/2008 01:09:50

    @ KaryID δεν κανεις τιποτα ετσι.Ο συσχετισμος ειναι με την προσωπικη ζωη των γυναικων,αν προσεξες,ασχετα επιπεδου.Πονηρια και direct κτυπημα.

  14. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 01:19:26

    @donaE: το είδα και το αντιπαρήλθα, δεν εμπλέκομαι σε αυτού του είδους την ανούσια αντιπαράθεση, θα είχε νόημα ίσως πριν από 30 χρόνια.
    Σας παραπέμπω όμως στην ανάρτηση "Αναγνωρίζουν οι Τούρκοι τη γενοκτονία" με 105 σχόλια προχτές όλη τη νύχτα που είχα χαλασμένο Η/Υ και ξενύχτησα αναγκαστικά, για να δεις πως τσακώνονταν.
    Από τα 105!!! σχόλια τα 60 ήταν μεταξύ Εξάκτινου και Ξένου Δάκτυλου - τελείωσαν στις 4 το πρωί μου φαίνεται. Αφού ομολόγησαν στο τέλος ότι κουράστηκαν και παρακαλούσε ο ένας τον άλλο να γράψει το τελευταίο και να κλείσουν. Φοβερή πλάκα!

    Σ' ευχαριστώ πάντως, καλό είναι που μιλάμε και μεταξύ μας εδώ.

  15. donaE avatar
    donaE 18/11/2008 01:25:45

    @ KaryID Α, ειναι απολαυση,θα τολμησω να πω πως αυτη η παιδικοτητα εχει φοβερη γοητεια,χωρις παρεξηγηση φυσικα.Αλλωστε τους συγχωρουμε παντα.

  16. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 01:29:26

    Συμφωνώ! Μεγάλα παιδιά, είπαμε! Με όλη μας την αγάπη!

  17. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 01:29:49

    @ KaryID

    Σαφώς και υπάρχουν αξιόλογες γυναίκες στο blogging. Δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά. Το θέμα είναι όμως ποιος δίνει το ρυθμό και ποια είναι η πλειοψηφία και γιατί τα στήνουν κλπ. Κατά τη γνώμη μου πάντα και με βάση τις δικές μου εμπειρίες και παραστάσεις νομίζω ότι το ρυθμό τον δίνουν οι γυναίκες που περιέγραψα.

    Θα μου πεις αφού τις θεωρείς παλαβές γιατί τις διαβάζεις? Για λόγους εμπειριών και στατιστικής. Θέλω να ξέρω πως σκέφτονται όταν θα έχω μια παρόμοια απέναντί μου και δε θα λέει αυτό που σκέφτεται. Ξέρεις επειδή βγάζουν καλυμμένες από την ανωνυμία τα απωθημένα τους μαθαίνεις κάποια πράγματα για τα κίνητρα της συμπεριφοράς τους που αλλιώς δε θα τα μάθαινες.

    Πάντως ήδη από το RSS άρχισε το ξήλωμα. Βαρέθηκα πια.

  18. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 01:40:06

    @Εξάκτινε, απλώς υπάρχουν ΚΑΙ οι γυναίκες, κάθε τύπου, χαρακτήρα, ηλικίας, φυλής, κλπ. Τίποτε άλλο.

  19. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 01:45:01

    @Προς όλους και όλες: αυτό που με διασκεδάζει πολύ στο blogging είναι ο πειρασμός που σε βάζει καμιά φορά να "ακολουθείς" έναν σχολιαστή/μία σχολιάστρια "κατά πόδας" και να απαντάς, ή να προβοκάρεις, ή να αστειεύεσαι! Είμαι μόνο δύο εβδομάδες στα blog, αλλά έχω καταλάβει ότι όλοι πότε πότε το κάνουν.

  20. Factorx avatar
    Factorx 18/11/2008 01:45:04

    @Λάρα: Μην παίρνεις ως απόλυτιο δεδομένο την μελετη. Εμεις πχ ουτε ρωτηθηκαμε ουτε απαντήσαμε σε σχετικό ερωτηματολόγιο. Ανέβασα το θέμα μόνο για τον γενικότερο προβληματισμό.

  21. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/11/2008 02:21:07

    Όχι 105. 115!!! έχασες το φίνις. Αλλά ο Ξένος Δάκτυλος είναι μακράν ο ρέκορντ-μαν τού ελλ. Διαδικτύου στην αντιπαράθεση. Άμα τσιμπήσεις, την έβαψες. Να φανταστείτε, το 115 είναι ...πολύ κακή επίδοση! Θυμάμαι 200+ και 197 σχόλια. Και όχι τέσσάρων, πέντε σειρών. Κατεβατά.

    @εξάκτινος: "Προσωπικά η κοινότητα των bloggers με απογοήτευσε και σκέφτομαι σοβαρά να αποχωρήσω". Σκέψου του και αλλοιώς: καμιά εκατοστή σχόλια, φέτος, ΕΝΩ, πέρσι, ένα και μοναδικό! -και, μάλιστα, την ...επόμενη ημέρα:

    Εξάκτινος Says:
    November 18th, 2007 at 3:54 pm
    "Κανένα σχόλιο εδώ. Το Πολυτεχνείο δεν ενδιαφέρει πια κανέναν. Δικαίως?".

    Και χωρίς απάντηση...

    Πάντως, στο χέρι μας είναι να μην γίνουν τα μπλπγκ ...Speakers' corner

  22. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 02:22:01

    Tώρα πάω να τα δώ!!

  23. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/11/2008 02:45:17

    (Σόρυ! Το σωστό:)

    @donaE: “θα τολμησω να πω πως αυτη η παιδικοτητα εχει φοβερη γοητεια”: Ladies, επισήμως, η παιδική ηλικία του άνδρα τελειώνει στα …33! Όχι είπατε; Λάθος κάνετε. Το μόνο που είναι υπό αίρεση είναι ΑΝ, όντως, …τελειώνει.

    Υγ. Είπα να το αλλάξω και ...ξέχασα να σβήσω αυτά που έπρεπε.

  24. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 18/11/2008 02:53:49

    ...δηλαδή ρε παιδιά ποιος κέρδισε ?

  25. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/11/2008 03:02:25

    Αα! κι ένα νέο από την μπλογκόσφαιρα:

    από την Παρασκευή, ο Σωκράτης Γκιόλιας- "troktiko" προσελήφθη Σύμβουλος Επικοινωνίας της "Demco" του Κοντομηνά.

    Λίγο πιό πριν, "τα 'σπασε" με τον Ζούγκλα.

  26. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/11/2008 03:23:13

    @greekpoliticalreview: Ισοπαλία, στην έδρα του Ξένου Δάκτυλου, ΟΜΩΣ! Και ο Εξάκτινος σκόραρε. Έχει επαναληπτικό στην έδρα του.

    Ή τέλειωσε ισόπαλο το πρώτο ημίχρονο και τώρα είμαστε στην ανάπαυλα. Βλέπω, όμως, τον Εξάκτινο λίγο "πεσμένο". Όχι από την μονομαχία, γενικότερα.

    Όταν ανέβασα εκεί το ποστ μου και είδα ότι, εν τω μεταξύ, ο Εξάκτινος είχε απαντήσει και, άρα, ανοίξει διάλογο με τον ΞΔ, έγραψα ένα "ΩΧ!!!" να ανεβάσω, ΑΛΛΑ το ξανασκέφτηκα και είπα ότι ο Εξάκτινος ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μπει σε διαδικασία πινγκ-πονγκ, οπότε το εγκατέλειψα. Το ΩΧ! εγώ το έλεγα για καμιά 50 σχόλια.

    Πέρα από την πλακίτσα, όμως, με έχει προβληματίσει αυτό που δήλωσε ο Εξάκτινος περί "ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ". Προβληματίζομαι γενικότερα και με το "γιατί εξαφανίζονται, ΞΑΦΝΙΚΑ, διάφοροι καλοί σχολιαστές.

  27. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/11/2008 05:48:19

    Νομίζω ότι μέσα από το μπλόγκινγκ όλοι προσπαθούμε να καλύψουμε κάτι από το κενό μας. Μιλάω για τον εαυτό μου, αλλά προσπαθώ να εντοπίσω αυτό που δεν είναι μόνο δικό μου και "βλέπω" και σε άλλους, αναγνωρίζοντας δικές μου καταστάσεις. Πιστεύω ότι δεν είναι άσχετο αυτό με το γεγονός ότι η πλειονότητα των μπλόγκερς είναι άντρες. Και δεν είναι τυχαίο ότι πολλές μπλόγκισσες όντως έχουν προσωπικά προβλήματα - όχι όλες βέβαια. Απλά οι γυναίκες καλύπτουν το κενό τους πιο εύκολα. Δεν το έχουν καν. Κάτι η μητρότητα, κάτι οι αυξημένες υποχρεώσεις, κάτι η φροντίδα, το ένστικτο της φροντίδας για όλους και για όλα, ακόμη και για την εξωτερική εμφάνιση, όλα αυτά τις κάνουν να έχουν μια πληρότητα που λείπει απο τους άντρες. Ο άντρας βαριέται πιο εύκολα, κακά τα ψέμματα, από τη σχέση του μέχρι τη δουλειά του, ακόμη και το χόμπυ του και ακόμη στα της εξωτερικής εμφάνισης.

    Νήπιε Γέροντα, εγώ δεν προβληματίζομαι από την ξαφνική εξαφάνιση σχολιαστών. Κάποια στιγμή κουράζονται, δεν νιώθουν ότι είναι πια τόσο σημαντικό το να πουν κάτι. Για μένα είναι πρόσφατη ανακάλυψη το antinews, όμως έχω αποχωρήσει από πολλά άλλα παλιότερα, απλώς επειδή κουράστηκα. Η ανωνυμία είναι και δυνατότητα αυθορμητισμού. Μπορείς να πεις ό,τι θέλεις, όσο θέλεις, αν θέλεις, χωρίς να δώσεις λογαριασμό γιατί ναι ή γιατί όχι. Σου καλύπτει πιο εύκολα το κενό σου και πιο αποτελεσματικά από άλλες καταστάσεις. Δεν είναι τηλεόραση, δεν είναι παρέα φίλων, είναι περισσότερο και λιγότερο ταυτόχρονα. Στην παρέα επιβάλλεται μια κάποια συμβατικότητα που δεν υπάρχει στο μπλογκ. Πρέπει π.χ. να ντυθείς, ίσως να βγεις, να πάρεις ίσως το αυτοκίνητο, ίσως και για να ψάξεις για παρκάρισμα γυρνώντας. Έχεις όμως και προσωπική επαφή. Άραγε βαριόμαστε πλέον την προσωπική επαφή. Μιλώντας για τον εαυτό μου, σε κάποιο βαθμό ναι. Χάνεις την πραγματική ζωή μέσα από το Ίντερνετ. Όταν το καταλάβει αυτό ο "σχολιαστής" αποσύρεται, για να επανέλθει πάλι μετά από λίγο καιρό.

  28. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 09:47:24

    Exactine,

    Μισογυνισμό, ρατσιμό διακρίνω ή δεν τα πάμε καλά με τις γυναίκες!
    Μάλλον ανήκεις και συ στην συντριπτική πλειοψηφία των ανδρών, που θεωρούν τις γυναίκες, παιχνίδι «για να χαλαρώνουν».

    Κάτι σαν Caroussel, σκέψου.

    Ναι συμφωνώ μαζί σου, είναι προβληματικές προσωπικότητες! Πώς θα μπορούσαν να μην είναι άλλωστε όταν όλη τους την ζωή έχουν να κάνουν με προβληματικούς άνδρες.
    Πατεράδες, συζύγους, συντρόφους, υιούς, κακομαθημένοι κι απαιτητικοί όλοι που θέλουν την γυναίκα στα πόδια τους και στη γωνία ταυτόχρονα.

    Έχεις αναρωτηθεί βαθειά όμως μέσα σου «αξιοσέβαστε», εσύ γιατί μπλογκάρεις! Μήπως κάποιος δεν σ’ ακούει, γιατί δεν θέλει πια ή γιατί δεν βρίσκει σημαντικά όλα όσα λές κι έτσι βρίσκεις άλλο τρόπο να τα πείς, κάποιο τρόπο που θα σ’ ακούσουν θέλουν δεν θέλουν.
    Μήπως ταυτόχρονα η σύντροφός σου μπλογκάρει στο διπλανό δωμάτιο, γιατί δεν της λένε τίποτα πια όλα όσα λές?

    Μήπως αφού τα πεις, ξαπλώνεις στον αναπαυτικό καναπεδάκο σου και λές «άσε, να βγάλουν άλλοι το φίδι από την τρύπα».
    Γνωστή άλλωστε η φύση του άνδρα. Ανασφαλής, αβέβαιη, αδύναμη, ασταθής, συναισθηματικά ελλειπής.

    Άλλωστε τι περίμενες Εxactine, «Να πάρουμε τα όπλα και να βγούμε στους δρόμους!»

    Σε καλώ, έρχεσαι ή έχει ποδόσφαιρο απόψε;

    Απόψεις ανταλλάσσουμε, ιδέες. Ιδέες κι απόψεις που ίσως μας κάνουν περισσότερο διαλλακτικούς, φωτισμένους απέναντι στα δικαιώματά μας.

    Δες όμως Εξάκτινε τι κόσμο οι άνδρες έφτιαξαν! Αυτόν ακριβώς που δεν σου αρέσει.

    Δίνουμε και παίρνουμε αν και από μια ηλικία και μετά, δεν γίνεται τίποτα.

    Αυτόλογη Στείρωση έχει επέλθει.

    Ακροατές ψάχνουμε να τους επιβάλλουμε την αποψή μας.

    Αυτή για μένα είναι η κακή ιδέα που έχουν οι περισσότεροι για το “blogging”.
    Γιατί υπάρχει κι άλλη, πιο επικοδομητική.

  29. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 10:20:18

    Μισογυνισμό, ρατσιμό διακρίνω ή δεν τα πάμε καλά με τις γυναίκες!

    Έχεις αναρωτηθεί βαθειά όμως μέσα σου «αξιοσέβαστε», εσύ γιατί μπλογκάρεις!

    Καθόλου μισογυνισμός και καθόλου ρατσισμός. Απλά από τα 5 μπλογκς που διάβαζα τα 4 έβγαλαν αυτά τα χαρακτηριστικά που έγραψα.

    Εγώ blogάρω για να γράψω ότι θα ήθελα να πω για κάποια θέματα και γιατί μένω εκτός Ελλάδας και το βλέπω σαν ένα σύνδεσμο με τα Ελληνικά πράγματα, τα οποία όμως όσο περνάει ο καιρός με απογοητεύουν όλο και περισσότερο. Βλέπω να ισχύει το κάθε πέρυσι και καλύτερα. Έχω πάνω από 300 μοναδικούς επισκέπτες το μήνα, παρόλο που γράφω μια στο τόσο, άρα δεν έχω έλλειψη ακροατηρίου και δεν έβγαλα προσωπικά μου στη φόρα ούτε κορόιδεψα στο ένα Post την κοπέλα που βγήκε μαζί μου και στο άλλο παραπονιόμουν για τη μοναξιά μου όπως κατά σύστημα έκαναν οι κοπέλες τα blogs των οποίων διάβαζα καθώς και μια σειρά άλλα.

    Δε βλέπω ποδόσφαιρο, μου αρέσει να μιλάω και να πηγαίνω σε μαγαζιά που μπορώ να μιλήσω, υπό τον όρο ότι τα βρίσκω με τον άλλο. Δεν έχω καναπέ, σε ένα γραφείο κάθομαι και στο ενδιάμεσο κοιτάω λίγο ίντερνετ. Επίσης το να ασχοληθεί μαζί σου ένας άντρας και να μη σε φτύνει προϋποθέτει ότι έχει εισπράξει την ανάλογη συμπεριφορά που τον οδηγεί στην ενασχόληση και όχι στο φτύσιμο, γιατί αν στο δίλημμα ποδόσφαιρο ή εγώ προηγείται το ποδόσφαιρο έχεις χάσει σαν προσωπικότητα από ''11 τύπους που κυνηγάνε μια μπάλα σε ένα λιβάδι'' όπως είπε κάποιος και ξεράθηκα στα γέλια. Θα πρέπει να ψάξεις λοιπόν γιατί έχασες.

  30. Ήμουν νιος και γέρασα avatar
    Ήμουν νιος και γέρασα 18/11/2008 10:31:54

    Νήπιο Γέροντα,

    ως συνήθως όλοι ή μάλλον οι περισσότεροι, λίγα ή μάλλον κάποια πράγματα συγκεκριμένα έχουμε να πούμε.
    Και μόλις τα βγάλουμε,τα πούμε, ΄"σταματάμε", "βαριόμαστε","απογοητευόμαστε" και συνήθως μας φταίνε οι άλλοι.

    Αλλά η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι, μάλλον δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο. Αυτά είχαμε.
    Σαν λαός πάντα όλα χωρίς ουσία, αλλά σαν μόδα τα κάναμε όλα κι έτσι τα αντιμετωπίζαμε.
    Γι αυτό και βαριόμαστε σύντομα. Γιατί το νόημα του καθε τι που κάνουμε και γιατί το κάνουμε, συχνά λείπει.

    Εγώ πάντως ασχολούμαι με το διαδίκτυο από τίς πρώτες στιγμές,σε όλες τις μορφές του, από 1995 συγκεκριμένα και δεν βαρέθηκα κι ούτε πρόκειται.

    Και δεν είμαι αργόσχολη για να μην παρεξηγούμαστε, ούτε καν προβληματική.

    Αλλά,

    "Παν μέτρον Άριστον".

  31. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 10:44:28

    Σε παρακολουθώ από τις πρώτες σου "αράδες".

    Θα μπορούσα να μπω σαν "ανώνυμους" και να γράψω τη γνώμη μου, αλλά δεν ήθελα.

    Το "αξιοσέβαστος" το εννοώ, δεν είναι ειρωνία κι ούτω είρων είμαι.

    Αλλά, πρέπει να καταλάβεις ότι τα Blogs είναι σαν τα έντυπα.

    Καλά, κακά, αδιάφορα, απαράδεκτα πολλές φορές, αλλά υπάρχουν και πολλά στολίδια πραγματικά.

    Είτε τα έχουν άνδρες είτε γυναίκες.
    Δεν διαφώνησα σ' αυτό μαζί σου. Ως προς την γνώμη σου για τις γυναίκες διαφώνησα.

    Υπάρχουν blogs που τα συντηρούν άνδρες που σε κάνουν να τρέχεις χιλιόμετρα....και πίσω να μην κοιτάς.

  32. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 18/11/2008 10:45:17

    Cool brothers and sisters !

    @ Νήπιος , καλά κάνεις και προβληματίζεσαι e-φίλε . Είναι φυσιολογικό τα κοινωνικά μας και προσωπικά μας προβλήματα να περνούν και στις ιντερνετικές μας κοινωνίες .

    Το ζητούμενο , που νομίζω πως είναι και ο προβληματισμός του συγκεκριμένου ποστ , είναι πως θα καταφέρουμε να τα ξεπεράσουμε και τα κοινωνικά και τα προσωπικά αν και εμένα μ΄αρέσει να βγαίνει κάτι original ανθρώπινο στα μπλογκς .

    Και τσακωμοί θα γίνουν και διαφωνίες θα προκύψουν αλλά τα συμπεράσματα που θα βγουν θα είναι πιο ολοκληρωμένα και μεστά (sic) . Σε γενικές γραμμές πάντως αυτό που λέει ο Επώνυμος ισχύει (το λέω από προσωπική εμπειρία) .

    Όσων αφορά ρε παιδιά τα θέματα ανδρών γυναικών μην γενικεύετε . Αιώνες αιώνων το ζήτημα δεν λύθηκε τώρα θα λυθεί ? Άλλο ζώο οι άνδρες άλλο οι γυναίκες . Φύση . Τι να κάνουμε τώρα ?

  33. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 10:57:06

    Το blogging είναι πολύ ζωντανό. Μου αρέσει πολύ σε αυτή τη μορφή που γίνεται στο Antinews.
    Διαβάζω νέες απόψεις, μαθαίνω πράγματα, μοιράζομαι ανησυχίες, έχω απορίες. Αναρτώ κάτι που θεωρώ σημαντικό, μια είδηση στην οποία μπορεί να σκοντάψω.
    Δουλεύω με Η/Υ από το 1985. Επειδή ειμαι σε φάση γενικότερης αναθεώρησης της επαγγελματικής μου πορείας μετά από τόσα χρόνια, σκέπτομαι σοβαρά με τον καιρό να μπορέσω να βρω ένα τρόπο να ασχοληθώ μόνο με το blogging και να μειώσω την τωρινή δουλειά στο ελάχιστο (οικονομικό είναι πάντα το θέμα γ@μ*τ*).

  34. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 18/11/2008 11:33:55

    Η αλήθεια είναι ότι με κούρασε κάπως η συνεχόμενη ενασχόληση με τα πολιτικά ανδραγαθήματα των πολιτικών αλλά και οι συχνές διενέξεις μεταξύ συνσχολιαστών. Δεν σταμάτησα να ενημερώνομαι όμως ούτε μία ημέρα. Γράφω μετά από καιρό θέλοντας απλά να πω και εγώ την γνώμη μου για τα blogs, με αφορμή την έρευνα. Για μένα προσωπικά είναι ένα βήμα προς έκφραση απέναντι σε πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους, εξετάζοντας με αυτόν τον τρόπο και την ικανότητά μου για αντιπαράθεση αλλά και διαμόρφωση άποψης διαφορετικής από την δική μου. Επίσης είναι ένας χώρος όπου βρίσκω σημαντικές πληροφορίες και αφορμές για σκέψη και έλεγχο αυτών που μας σερβίρεται από τους επιτήδειους της πληροφόρησης. Τέλος είναι ο χώρος όπου συνάντησα πολύτιμους ανθρώπους και αξιολογότατα μυαλά, νήπιος γέρων, αρχαιοπτέρυξ, ΠΠ, Νίκος, Μακρής, Σπύρος, φυσικά ο φάκτορας αλλά και άλλοι λιγότερο ή περισσότερο, που μου ενίσχυσαν την ελπίδα ότι δεν πιάσαμε πάτο σαν χώρα. Δεν θέλω να χαθώ στα λαγούμια της ανάλυσης της έρευνας. Μου φθάνουν τα παραπάνω.

  35. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 11:43:22

    Ως προς την γνώμη σου για τις γυναίκες διαφώνησα.

    Η γνώμη μου αναφέρεται στη συγκεκριμένη κατηγορία γυναικών, που έγραψα, και όχι σε όλες.

  36. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 11:57:40

    @ Πανέξυπνη
    Πάρε ένα ανέκδοτο για το ποδόσφαιρο


    Ήταν 3 φίλοι και κάθε Κυριακή πήγαιναν στο γήπεδο. Συναντιόνταν μπροστά στην πύλη. Μια φορά εξαφανίζεται ο ένα και δεν πήγε. Την άλλη Κυριακή τα ίδια. Τράβηξε κάμποσο καιρό αυτή η ιστορία και κάποια στιγμή τον πέτυχαν στο δρόμο.
    -Ρε του λένε που χάθηκες?
    -Άσε παντρεύτηκα και δε με αφήνει η γυναίκα μου να έρχομαι στο γήπεδο.
    -Καλά την άλλη Κυριακή να της πεις να σε αφήσει.
    Την άλλη Κυριακή δεν πήγε στο γήπεδο
    Τον ξαναβλέπουν και του λένε
    -Τι έγινε γιατί δεν ήρθες? Της είπες να σε αφήσει?
    -Της είπα αλλά δε με άφησε.
    -Καλά την άλλη Κυριακή να της βάλεις τις φωνές
    Την άλλη Κυριακή δεν πήγε στο γήπεδο
    -Τι έγινε γιατί δεν ήρθες? Της έβαλες τις φωνές?
    -Της έβαλα αλλά αυτή φώναζε πιο δυνατά.
    -Καλά αφού ούτε με το καλό ούτε με φωνές γίνεται να τις ρίξεις δυο ψιλές στα οπίσθια. Θα την βάλεις στα γόνατα, θα σηκώσεις τη φούστα θα βγάλεις το κιλοτάκι και θα της τις ρίξεις.
    Την άλλη Κυριακή πάλι δεν πήγε.
    -Τι έγινε γιατί δεν ήρθες? Έκανες ότι σου είπαμε?
    -Έκανα ρε παιδιά μέχρι που της έβγαλα το κιλοτάκι.
    -Και μετά?
    -Μετά σκέφτηκα που να τρέχεις τώρα στο γήπεδο.....
    :D :P
    .
    .

  37. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 12:25:41

    Exactino

    Γύρισε μια γυναίκα στην παρέα της που έπαιζαν μπιρίμπα κι ήταν εξουθενωμένη, με τσαλακωμένα ρούχα και με λάσπες στα χέρια και με ύφος έξαλλο.

    Της λένε οι φίλες της,

    - Μα τι συνέβη;
    -Που να σας τα λέω!
    -Λέγε επαναλαμβάνουν οι φίλες της.

    -Έθαψα, τον άνδρα μου!
    -Ε και, λένε οι φίλες!

    -Δεν ήθελε....

    απαντά η γυναίκα!

  38. aftershock avatar
    aftershock 18/11/2008 12:52:54

    "Βρισκόμαστε πιθανόν μπροστά σε μια νέα δυναμική πολιτικής επικοινωνίας και κοινωνικής ενεργοποίησης. Η κρίση της δημοκρατίας και των αντιπροσωπευτικών θεσμών, η χαμηλή αξιοπιστία του κομματικού συστήματος και των κομμάτων, η κρίση εμπιστοσύνης στην πολιτική ενημέρωση, η απαξίωση του ενημερωτικού και πολιτισμικού τηλεοπτικού προϊόντος τροφοδοτούν την καθημερινότητα του blogging, αλλάζοντας σταδιακά όλη την ιδεολογικο-πολιτική χαρτογράφηση των μέσων επικοινωνίας, αλλά και της πολιτικής κουλτούρας"

    Από αυτό ξεκινάνε όλα.
    Από τη στιγμή που έχει διαρραγεί (σε παγκόσμιο επίπεδο)η σχέση πολιτών-οργανωμένης πολιτείας τότε η πρώτη αντίδραση μετά τη συνειδητοποίηση είναι η έρευνα εναλλακτικού μέσου δικτύωσης.
    Το διαδίκτυο προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.Σε πολλά επίπεδα.Παραμένει φυσικά πάντα η αμφιβολία αξιοπιστίας των "συνομιλητών" αλλά εκεί ισχύουν 2 απλά πράγματα που ο κόσμος κοντεύει να ξεχάσει:
    1)η επχειρηματολογία και η τεκμηρίωση σε αντίθεση με τον λαϊκισμό και την καθοδηγούμενη χειραγώγηση και 2)η παρατήρηση και η ανάπτυξη προσωπικού κριτηρίου, κάτι το οποίο προϋποθέτει προσωπική άσκηση-εκπαίδευση-καλλιέργεια.Αυτενέργεια δλδ και κατόπιν συνέργεια κατά το αριστοτελικό πρότυπο.
    Πάρα πολύ δύσκολο...αλλά κατά την άποψή μου και η μόνη διέξοδος από την "κρίση" του πολιτισμού μας.

    "Πόσος (πραγματικός) χώρος θα απομείνει σε λίγο καιρό στο τηλεοπτικό ενημερωτικό προϊόν; Πόσο εφικτή θα είναι η ανάκαμψη των εφημερίδων και υπό ποίους όρους μπορεί να συμβεί πιθανόν αυτό; Πόσο αποτελεσματικά θα είναι τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης στο να εκφράσουν και να εκπροσωπήσουν τις νέες κοινωνικές ταυτότητες και πρακτικές; "

    Εδώ αν θέλετε ρίξτε μια ματιά σ'αυτό:http://news.cnet.com/8301-10787_3-10098194-60.html

    Φράσεις κλειδιά:
    "...and now finding they have to compete for an audience they once took for granted."
    "They acted as sort of demigods. If they ran a story, it became news. If they ignored an event, it never happened. Today editors are losing this power."
    "This is a polite way of saying that these editors and reporters think their readers are too stupid to think for themselves."

    Το διαδίκτυο έχει "χτυπήσει" (άσχημα) ήδη δισκογραφικές και διαφημιστικές εταιρίες καθώς και πνευματικά δικαιώματα...ένα κατεστημένο "μεσιτών" που λειτούργησε βαμπιρικά εδώ και δεκαετίες δημιουργώντας τεράστια συσώρευση πλούτου, μη αποδίδοντας τα δέοντα στους παραγωγούς αξίας και -το χειρότερο όλων- σχεδόν απαγορεύοντας έμμεσα ή άμεσα την διανομή "αξίας" εάν αυτό δεν γινόταν με τους όρους τους.
    Αυτοί όλοι προσπαθούν με σπασμωδικές κινήσεις να μειώσουν τη χασούρα τους μέχρι να οικειοποιηθούν τις νέες τεχνολογίες και να εφεύρουν νέους τρόπους εκμετάλευσης της παραγωγής και διανομής αξίας (εμπορικής, πολιτιστικής ή άλλης).
    Το ίδιο γίνεται και μετα media...
    Και θα ακολουθήσουν κι άλλοι.

    Καλημέρα στην παρέα του antinews.

  39. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 14:03:33

    Γιατί να το θάψει το ανθρωπάκι ρε Πανέξυπνη? Αφού δεν πήγε στο γήπεδο!

  40. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/11/2008 14:15:13

    Πανέξυπνη νομίζω ότι αυτό που γράφεις το ανέκδοτο με το θάψιμο αποδεικνύει μίσος δικό σου για τους άντρες και όχι το αντίθετο. Μισανδρισμός καθαρός. Δεν σε βοηθάει να κερδίσεις δίκιο στη συζήτηση. Μάλλον χάνεις.

  41. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 14:25:47

    Επώνυμε,

    Λάθος απάντηση και δεν διεκδικώ δίκιο.
    Ούτε νιώθω μίσος για κανέναν άνθρωπο.

    Αλλά συλλογίσου λίγο γιατί το έγραψα.

    Απάντηση ήταν,

    στο ανέκδοτο του φίλτατου Εξάκτινου, όπου περιγράφει ότι στις γυναίκες οι άνδρες πρέπει να φωνάζουν, να ρίχνουν κανα δυο ψιλές ή .....

    γιατί ξέχασα να πω ότι και οι γυναίκες όταν αφήσουν την γλάστρα τους -που για ποικίλους λόγους βρίσκονται εκεί- μπορούν να γίνου πολύ κυνικές και πολύ σκληρές, ευτυχώς όμως το μυαλό τους δουλεύει λίγο περισσότερο και τελικά παραμένουν τρυφερές, μαμάδες, σύζυγοι, σύντροφοι και στηρίζουν άνδρες επιφανείς και μεγάλους.

    Ποιος είχε πει ότι πίσω από έναν "μεγάλο άνδρα κρύβεται μια μεγάλη γυναίκα"?

  42. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 14:28:47

    Ώχου ρε παιδιά, ακόμα εκεί είσαστε;

  43. Μεσμέρ avatar
    Μεσμέρ 18/11/2008 14:31:43

    Τι έγινε KaryID, ξυπνήσαμε?

  44. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 14:41:19

    Σ' ευχαριστώ που με διαβάζεις Μεσμέρ.

  45. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 14:48:38

    @Πανέξυπνη: το σχόλιο #42 δεν ήταν για σένα, ήταν για τον Επώνυμο#40, αλλά εμφανίστηκε μετά από το δικό σου και διαβάζεται σαν απάντηση.
    Βάλτε κανα όνομα ρε παιδιά, nickname, οτιδήποτε, αλλά εδώ γράφουν ένα σωρό ανώνυμοι, ένα σωρό επώνυμοι, ψάχνεις να βρεις τα σχόλια.

  46. Μεσμέρ avatar
    Μεσμέρ 18/11/2008 14:53:38

    KaryId,

    πιες καφεδάκι γιατί στην συγκεκριμένη ανάρτηση δεν υπάρχει ούτε ένας ανώνυμος!

  47. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 15:10:03

    @Μεσμέρ, έχει πλάκα να παίρνεις στο κατόπι καμιά φορά κάποιον σχολιαστή/στρια αλλά όταν επαναλαμβάνεται το αστείο χάνει το γουστο του.

  48. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 15:12:36

    Απάντηση ήταν,

    στο ανέκδοτο του φίλτατου Εξάκτινου, όπου περιγράφει ότι στις γυναίκες οι άνδρες πρέπει να φωνάζουν, να ρίχνουν κανα δυο ψιλές ή …..
    Το ανέκδοτο αυτό το είχα πει σε ένα ζευγάρι μη Ελλήνων που έβλεπαν μαζί ποδόσφαιρο κι έσκασαν στα γέλια γιατί η γυναίκα είχε το πάνω χέρι και στις τρεις περιπτώσεις. Δεν περίμενα ότι θα ερμηνευτεί έτσι. Τέλος πάντων αφού δε μπορούμε να συνεννοηθούμε ούτε στα ανέκδοτα δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε τη συζήτηση ούτε στα σοβαρά ούτε στα αστεία.
    Ασυμφωνία χαρακτήρων που λέγανε παλιά.

  49. Daft n direct avatar
    Daft n direct 18/11/2008 15:34:14

    Εγώ πάντως προτιμώ να διαβάζω blogs απ'το τηλεγράφημα του Νταβατζή που πουλιέται στα περίπτερα για εφημερίδα και είναι όλο πρακτοριλίκι και copy/paste απο το ΑΠΕ.

  50. Lara avatar
    Lara 18/11/2008 15:40:52

    Εξακτινε

    Πως συμφωνεις μαζι μου οταν υποστηριζει οτι ο θηλυκος πληθυσμος των μπλογκερς περιοριζεται στις προβληματικες γυναικες με συζυγικα προβληματα, που μολις λυνονται εξαφανιζονται.
    Φασκεις και αντιφασκεις.
    Αν η δικη σου λογικη ευσταθει,
    θα επρεπε τοτε να ειχαμε εδω μεσα το 75%των Ελληνιδων, που αδικαιολογητα ξυλοφορτωνονται απο ψυχοπαθεις συντροφους μεσα και εξω απο το γαμο.

  51. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/11/2008 15:43:08

    Αν η δικη σου λογικη ευσταθει,
    θα επρεπε τοτε να ειχαμε εδω μεσα το 75%των Ελληνιδων, που αδικαιολογητα ξυλοφορτωνονται απο ψυχοπαθεις συντροφους μεσα και εξω απο το γαμο.

    Λάθος άποψη έχεις.

  52. donaE avatar
    donaE 18/11/2008 15:54:59

    Σωνει και καλα πρεπει να ειμαστε προβληματικοι ανρδες-γυναικες που γραφουν στα blogs?Τι χαμηλη αυτοεκτιμηση ειναι αυτη.Και γιατι να ειμαστε τελειοι και σωστοι,ας ειμαστε λαθος.

  53. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 15:56:33

    Εξάκτινε, πραγματικά γέλασα και γω με το ανέκδοτό σου και χάρηκα που είχες τη διάθεση να γράψεις ανέκδοτο,

    αλλά αν το αναλύσεις ψυχρά θα δεις ότι δεν έχω άδικο...(περι ανδρών και γυναικών).

    έγραψες κάτι αντρικό, έγραψα κάτι γυναικείο, καλό κακό δεν έχει σημασία.

    τελειώνοντας θα τολμήσω να πω την γνώμη μου, ταπεινή πάντα, το blogging δεν είναι συμφωνία χαρακτήρων...ασυμφωνία είναι, κυρίως κι ανταλλαγή για να βγει η αλήθεια που κάπου στη μέση κρύβεται πάντα.

    Σ' ευχαριστώ πάντως για την συζήτηση...άντε για χάρη σου θα πετάξω το φτυάρι που έχω κρυμμένο στη σοφίτα.

  54. Lara avatar
    Lara 18/11/2008 15:57:07

    donaE

    Το κακο ειναι οτι εχουν αναλαβει τη διακυβερνηση αυτου του πλανητη με κινδυνο κι αυτη ακομη την υπαρξιακη μας υποσταση.

  55. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/11/2008 16:08:11

    Πανέξυπνη, μου κάνει εντύπωση που σχολίασες άλλο σχόλιο πιο "φαλλοκρατικό" και όχι το δικό μου, που έδινε μια άλλη οπτική της αδιαμφισβήτητης πραγματικότητας ότι το Ίντερνετ και το μπλόγκινγκ είναι πιο πολύ αντρική και λιγότερο γυναικεία υπόθεση. Θεωρώ, και όχι για λόγους επίδειξης έναντι έναντι του ετέρου σχολιαστή, αλλά για λόγους οικονομίας της συζήτησης, ότι η δική μου προσέγγιση ήταν πιο πραγματιστική και λιγότερο επιφανειακή από την προσέγγιση του ετέρου σχολιαστή.

    Αντί να γελάσεις με ένα ανέκδοτο που δείχνει την πλήρη αντρική υποταγή στο γυναικείο φύλο, εσύ το πήρες τελείως κομπλεξικά και πήγες να μας θάψεις κατευθείαν. Λυπάμαι πολύ, αλλά το σύνολο των αντιδράσεών σου δείχνουν ότι ανήκεις στην κατηγορία εκείνη των προβληματικών, στην οποία αναφερόμαστε και αναφέρθηκα κι εγώ. Ψάξου λίγο και κάνε αυτοκριτική μάλλον, παρά να σπεύδεις να κατακεραυνώνεις τους άλλους.

    Και όσο για το "75% των Ελληνίδων που αδικαιολόγητα ξυλοφορτώνονται από ψυχοπαθείς συντρόφους", να καταλάβω ότι το 75% των Ελλήνων αντρών είναι ψυχοπαθείς; Απλά τα πράγματα, η γυνακεία υπεροχή σε συναισθηματικό επίπεδο είναι τόσο μεγάλη σήμερα και ο φεμινισμός έχει κουράσει και φοβίσει τους άντρες τόσο πολύ, ώστε να κατακτούν τεράστιο έδαφος οι γυναίκες, να στριμώχνουν συναισθηματικά τον άντρα και μετά αυτός, ανώριμα και χωρίς να σκεφτεί, έχει ως μόνη διέξοδο το μοναδικό σημείο υπεροχής του, τη σωματική ρώμη. Σκέψου το λίγο αυτό που σου λέω. Ο μέσος άντρας που θα δείρει τη γυναίκα του έχει "δαρθεί" προηγουμένως από αυτήν συναισθηματικά σε πολλαπλά επίπεδα. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και οι ψυχοπαθείς. Υπάρχουν, αλλά οι περισσότερες που τρώνε ξύλο κάτι έχουν κάνει πιο πριν. Δεν αθωώνω το ξύλο, αλλά να κοιτάτε καλύτερα κι εσείς τις δικές σας ευθύνες πριν παραπονεθείτε μονομερώς για το ξύλο.

  56. Dennyl avatar
    Dennyl 18/11/2008 16:17:20

    "αλλά οι περισσότερες που τρώνε ξύλο κάτι έχουν κάνει πιο πριν. Δεν αθωώνω το ξύλο, αλλά να κοιτάτε καλύτερα κι εσείς τις δικές σας ευθύνες πριν παραπονεθείτε μονομερώς για το ξύλο."

    Θα τρελαθούμε τελείως μου φαίνεται. Ζητάς από το δαρμένο να κάνει αυτοκριτική πριν παραπονεθεί 'μονομερώς' για το ξύλο??? Αν σου έκανα κάτι με τα λόγια ή με τις πράξεις μου που σε πείραξε ή σε πλήγωσε να αμυνθείς κι εσύ με όποιον τρόπο νομίζεις για να με τιμωρήσεις ή να με πληγώσεις, χωρίς όμως να πειράξεις ούτε τρίχα απ'το μαλλί μου!
    Όποιος προβαίνει σε σωματική βία χάνει ό,τι δίκιο και να είχε.
    Μη φέρουμε τα πάνω κάτω τώρα δηλαδή!!! Ειδικά το να παραπονιέσαι ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ για το ξύλο μου άρεσε πολύ. Πώς γίνεται να παραπονεθούν και οι δύο για το ξύλο δηλαδή? Όταν έρθει ισοπαλία και ρίξει καμιά γλάστρα (που λέει κι η πανέξυπνη) και η γυναίκα μάλλον, ε?

  57. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 18/11/2008 16:19:24

    Lara-μαζι σου !!

  58. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/11/2008 16:20:56

    Εννοώ, να καθήσει να σκεφτεί, μήπως έκανα κάτι κι εγώ και έφτασαν τα πράγματα σε αυτό το σημείο; Γιατί σήκωσε χέρι πάνω μου; Δεν με αγαπάει και το έκανε αυτό; Είναι ψυχοπαθής και το έκανε αυτό; Μήπως όμως το έφερα εγώ το πράγμα σε αυτό το σημείο; Αυτά να καθήσει να σκεφτεί. Όχι να λέει "για να σηκώσει χέρι πάνω μου, άρα φταίει και το δίκιο που ενδεχομένως είχε το χάνει". Φυσικά και το χάνει. Χαίρω πολύ. Αυτό είναι το πρόβλημα. Αυτό είναι που αποκαλώ "συναισθηματική υπεροχή της γυναίκας".

  59. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 16:28:00

    Θεωρείται δεδομένο το ξύλο δηλαδή.
    Να ρωτήσω κάτι; Έχει φάει/ρίξει κανείς εδω μέσα τις ψιλές της/του;

  60. Dennyl avatar
    Dennyl 18/11/2008 16:29:18

    Μπορεί όμως να γίνει και αντίστροφα Επώνυμος. Πριν σηκώσει το χεράκι του ο άντρας μπορεί να κάτσει να σκεφτεί τι είναι αυτό που τον ενοχλεί και, αν αγαπάει πραγματικά τη γυναίκα του να τη βάλει κάτω και να μιλήσουν. Και αν πάλι δεν τα βρίσκουν, υπάρχουν και οι ειδικοί που μπορεί να απευθυνθεί το ζευγάρι για να βοηθηθεί και επίσης υπάρχει και το διαζύγιο αν τόσο πια τον καταπιέζει και του δίνει στα νεύρα η γυναίκα του. Το ξύλο όχι μόνο δεν λύνει τίποτα, αλλά τα κάνει χειρότερα. Όπου υπάρχουν τέτοιες καταστάσεις δεν φτάνει η αυτοκριτική του ενός. Πρέπει να κάτσουν μαζί να συζητήσουν τι φταίει, τι τους τη δίνει, κλπ κλπ. Όση αυτόκριτική και να κάνει η γυναίκα, όταν ο άλλος δείχνει την αγανάκτησή του μόνο με το ξύλο, μπορεί ποτέ να μη βρει τη σωστή απάντηση.
    Και δεν δικαιολογώ κανέναν, όσα 'ψυχολογικά βασανιστήρια' και να έχει υποστεί να σηκώνει το χέρι του επειδή θεωρεί τον άλλον πιο αδύναμο.

  61. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 16:31:19

    Επώνυμος
    Για να είμαι ειλικρινής μετά την πρώτη μου απάντηση στον Εξάκτινο, ετοιμαζόμουν να απαντήσω σε εσένα. Κύλισε όμως η κουβέντα όπως κύλισε....

    Θα έλεγα λοιπόν ότι η δική σου προσέγγιση επί του θέματος ήταν περισσότερο ήπια κι ευγενική θα έλεγα και χωρίς ακραίους χαρακτηρισμούς περί ανδρών και γυναικών...εν μέρει την δέχτηκα
    Αυτά θα σου έλεγα...

    Τώρα όμως σε ρωτάω, εσύ που ενοχλήθηκες?

    Στο ότι αγνόησα τον σχολιασμό σου?

    Δεν βρήκα τίποτα το επιλήψιμο γι αυτό. Ήταν μια τοποθέτηση κατά βάση σωστή κι αποδεκτή.

    ΟΜΩΣ, αν εγώ όπως λες δεν γέλασα με το ανέκδοτο (που γέλασα), εσύ γιατί δεν γέλασες με το δικό μου, αλλά ανατρίχιασες?

    Ανέκδοτο το ένα, ανέκδοτο και το άλλο!

    Και να σου πω και κάτι, το παραποίησα -το πραγματικό είναι με άντρα και την πεθερά του-!!!

    Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ όμως είναι αλλού: εγώ δεν έκανα ψυχολογικές αναλύσεις και ιδιαίτερα στο πρόσωπό σας.
    Ή νομίζεις πως δεν θα μπορούσα!
    Δεν κάνω επιπόλαιους χαρακτηρισμούς.
    Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά μας Επώνυμε.
    Γιατί όταν τις κάνω πονάνε. Πολύ!

    Αλήθεια τι μαγείρεψες σήμερα!
    Η μαγείρεψε καμιά κομπλεξική προβληματική?

  62. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 16:36:24

    Sorprise!!!!!!!!!

    Δεν είμαι γυναίκα, άντρας είμαι! Φεμινιστής!

  63. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 18/11/2008 17:24:31

    Μετά τα 115 των Εξ-ΞΔ έχουμε κι άλλο ντέρμπυ ????

  64. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/11/2008 18:26:06

    Το "έρως" και το "έρις" έχουν κοινή ρίζα, -wise guys & nice dolls...

  65. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 18:46:29

    Το περίμενα το σχόλιο #65. Και ενδεχομένως από τον συγκεκριμένο.
    Και λύνει την απορία του σχολίου #59, αποκαλύπτοντάς μου αυτό που οι περισσότεροι, αν όχι όλοι στη συζήτηση αυτή, έχουν στο νου τους (για τους άντρες μιλώ) όταν αναφέρονται σε θέματα άσκησης σωματικής βίας. Και που δεν το λένε.

    Δηλαδή πόσο επιδερμικά - ως ένα καυγαδάκι μεταξύ ερωτευμένων - το αντιμετωπίζουμε το ζήτημα. Αν κάποιος/α από εμάς έχει έλθει ποτέ αντιμέτωπος με τον πραγματικό ψυχοπαθή.

    Για το ακαδημαϊκό ή όχι της συζήτησης.

  66. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/11/2008 18:57:16

    Ποια να βάλουν κάτω να μιλήσουν και ποιοι ειδικοί ρε παιδιά; Μην τρελαθούμε. Πόσοι τα έχουμε ζήσει αυτά, να ξέρουμε τι λέμε, και πόσοι έβγαλαν άκρη με αυτά; Κανένας - ελάχιστοι. Και να γιατί:

    Οι γυναίκες κινούνται μεταξύ δύο καταστάσεων και από κει και πέρα υπάρχουν πολλές ενδιάμεσες στη μεγάλη περιοχή του γκρίζου. Από τη μια είναι τα στουρνάρια, που τρώνε χοντρό δούλεμα και κέρατο από τον άντρα τους, οι καθημερινές ηρωίδες που πίσω τους κρύβονται τεράστια αποθέματα αγάπης, στοργής, δημιουργικότητας, υπομονής και λοιπά. Και οι πριγκηπέσσες, αυτές που δεν μπορείς να τους πεις μια κουβέντα χωρίς να τη μετανοιώσεις διπλά και τριπλά. Αν βρεις μια ενδιάμεση κατάσταση με τη σωστή δόση από το ένα και από το άλλο, γίνεσαι ευτυχισμένος. Αν όχι, την πάτησες. Η γυναίκα δίνει τις κατευθύνσεις στον άντρα και αυτή κάνει όλο το ζευγάρι ευτυχισμένο.

    Αν κλίνει περισσότερο προς την πρώτη κατάσταση, σε βλέπει σαν το μικρό θεό της και δεν θέλει πολλά λόγια. Θα σου κάνει το χατήρι προτού να σκεφτείς εσύ. Το κακό είναι ότι εσύ τη βαριέσαι και τείνεις να γίνει κωλόπαιδο. Δεν θέλει, δεν κάνει να σου δίνει τόσο αέρα. Αν κλίνει περισσότερο προς τη δεύτερη κατάσταση, τότε ζεις μια κατάσταση σαν αυτή που ζούσε ο Βουτσάς σε εκείνη την ταινία με τη Μάρθα Καραγιάννη που ήθελε να γίνει ηθοποιός. Όταν κατάλαβε η Μάρθα Καραγιάννη και η μάνα της τι βλακείες κάνανε, λέει η Καραγιάννη στη μαμά της: "Ο καημένος ο Κώστας" (Κώστα νομίζω τον έλεγαν σε εκέινη την ταινία το Βουτσά). Και απαντάει η μάνα της "αυτός φταίει, δεν φταίμε εμείς. Αφού μας είδε ότι δεν πηγαίναμε καλά, έπρεπε να μας σταματήσει, αυτός είναι ο άντρας του σπιτιού". Εντωμεταξύ βέβαια τον άνθρωπο τον είχαν τρελάνει, αλλά έφταιγε κι από πάνω που δεν τις σταμάτησε! Ως άντρες ζούμε πολλές φορές τέτοιες καταστάσεις και όλοι λίγο πολύ ξέρετε τι θέλω να πω (ακόμα κι οι γυναίκες της παρέας), πέρα από το χιουμοριστικό μαξιμαλισμό της ταινίας.

    Δεν μου κάνει έκπληξη που είσαι άντρας "πανέξυπνη". Είχα διακρίνει μια συμπλεγματικότητα στις κουβέντες σου που θα μπορούσε να είναι και αντρική. Αν και τα συμπλέγματα δεν έχουν φύλο.

    Εγώ είμαι αντιφεμινιστής. Εκφράζοντας τον απεριόριστο σεβασμό μου στο γυναικείο φύλο, για όσα είναι και για όσα μας δίνει, για όσα δεν είμαστε εμείς και για όσα σημαίνουν για μας, πριγκηπέσσες ξε-πριγκηπέσσες, εκφράζω ταυτόχρονα την απόρριψη κάθε συμπλεγματικής φεμινιστικής προσέγγισης της ανθρώπινης κοινωνίας, της οικογένειας, των διαπροσωπικών σχέσεων. Μακάρι να ήμουν γυναίκα να μην έχω το άλλοθι της κατηγορίας του φαλλοκράτη, στο θέμα αυτό, να έδιναν έναν πανελλήνιο και παγκόσμιο αγώνα κατά του φεμινισμού, όσο περνούσε από το χέρι μου.

  67. Dennyl avatar
    Dennyl 18/11/2008 19:07:07

    Ωραία. Αφού βρήκαμε τα 2 είδη γυναίκας και το ένα γκρίζο, περιμένω τώρα από κάποιον σχολιαστή να απαριθμήσει τα είδη αντρών. Και ας τα χρωματίσει όπως εκείνος/η επιθυμεί.

    Ε ρε που καταντήσαμεεε.. Εν έτει 2008 να βάζουμε σους ανθρώπους ταμπελίτσες οι οποίες αντιπροσωπεύουν το χαρακτήρα και την προσωπικότητά του. Είσαι γυναίκα? Άρα είσαι α,β, ή γ. Δε δέχομαι ότι μπορεί να υπάρχει και δ,ε,ζ...κλπ κλπ.
    Και για επιχειρήματα να επικαλούμαστε ταινίες του '70...

    Και δεν είναι θέμα φεμινισμού. Είναι θέμα ρατσισμού, ο οποίος έχει πολλά πρόσωπα.

  68. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 19:15:10

    Αντρίκιες κουβέντες Επώνυμε!!!

    Σταράτες και ξεκάθαρες.

    Προς το τέλος της ετυμηγορίας σου διακρίνω μια αμφιταλάντευση υπαρξιακή ή μου φάνηκε!

  69. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 18/11/2008 19:17:02

    Dennyl, που είσαι τόσες ώρες και χαροπαλεύω εδώ μόνη μου!

  70. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/11/2008 19:19:26

    Καμιά αντίρρηση. Σίγουρα θα υπάρχουν.

  71. Dennyl avatar
    Dennyl 18/11/2008 19:26:57

    Πανέξυπνη εδώ είμαι, αλλά τι να πω... Έχω χάσει τα λόγια μου μ'αυτά που διαβάζω σήμερα...
    Τελικά το μόνο που αρμόζει μάλλον είναι: Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις...

  72. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/11/2008 22:35:07

    59. KaryID Says:
    November 18th, 2008 at 4:28 pm

    Θεωρείται δεδομένο το ξύλο δηλαδή.
    Να ρωτήσω κάτι; Έχει φάει/ρίξει κανείς εδω μέσα τις ψιλές της/του;

    65. "νήπιος γέρων" Says:
    November 18th, 2008 at 6:26 pm

    Το “έρως” και το “έρις” έχουν κοινή ρίζα, -wise guys & nice dolls…

    66. KaryID Says:
    November 18th, 2008 at 6:46 pm

    Το περίμενα το σχόλιο #65. Και ενδεχομένως από τον συγκεκριμένο.
    Και λύνει την απορία του σχολίου #59, αποκαλύπτοντάς μου αυτό που οι περισσότεροι, αν όχι όλοι στη συζήτηση αυτή, έχουν στο νου τους (για τους άντρες μιλώ) όταν αναφέρονται σε θέματα άσκησης σωματικής βίας. Και που δεν το λένε".

    "Το μυαλό σου και μια λίρα και της ...προκατάληψης ο κόπανος"! Δεν μιλούσα για την σωματική βία. Εννοούσα τον "καυγά"- "διχόνοια"- "αντι-παρά-θεση", ή "ΕΡΙΔΑ", μεταξύ αρσενικού - θηλυκού, και, γενικά, όλων των αντιθέτων μεταξύ τους, διότι, ως αντίθετα, έλκονται: "ΕΡΩΣ".

    ΜΑΚΡΥΑ από μένα οι αηδίες περί ξύλου. Οι άνδρες πρέπει να ξέρουν ότι, ΑΝ σηκώσουν χέρι, την έχασαν την γυναίκα. Κι αυτό το λέμε εμείς που μας μεγάλωσαν οι παππούδες μας λέγοντάς μας: "Την γυναίκα σου πρέπει να την βαράς μια φορά την εβδομάδα. Εσύ μπορεί να μην ξέρεις, αυτή ...ξέρει"!


    ΥΓ. Και για να 'χουμε καλό ρώτημα, για εξήγησε από πού κι ώς πού τεκμέρεται το "ενδεχομένως από τον συγκεκριμένο";;;

  73. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 22:53:31

    @Ήπιε Γέροντα: το ακριβώς αντίθετο εννοούσα Ήπιε! Έχω διαβάσει αναρτήσεις σου και από αυτές λοιπόν τεκμαίρεται ότι συχνά παρεμβαίνεις για να κατευνάσεις τα πνεύματα με μια δόση χιούμορ και με αντιπαράθεση λημμάτων - ΕΡΙΣ ΕΡΩΣ κλπ. Αυτό ήθελα να πω με "τον συγκεκριμένο".

    Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση όλοι μας εδώ αντιμετωπίσαμε επιδερμικά και ακαδημαϊκά το ζήτημα της σωματικής βίας.
    Εσύ απλώς με χιούμορ εξέφρασες ανοιχτά αυτό που όλοι είχαν στο βάθος του μυαλου τους, όπως βγαίνει από τη συζήτηση, όλοι το γύρισαν στο επιπόλαιο, στη Μάρθα Καραγιάννη, στη γελοιοποίηση, στο καυγαδάκι και στο χαστουκάκι.

    Γι' αυτό ρώτησα: γνωρίζουμε εδώ πέρα για τι μιλάμε;

    ΥΓ: να παραθέτεις όλο το σχόλιό μου, να μην το πετσοκόβεις, άθελά σου ίσως, εκεί που το πετσόκοψες του προσδίδεις άλλο νόημα.

  74. κόπανος avatar
    κόπανος 18/11/2008 23:05:11

    "όλοι είχαν στο βάθος του μυαλου τους", τι λε ρε KaryId...ξαναδιαβάζεις αυτά που γράφεις?

  75. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 19/11/2008 00:04:51

    @KaryID: δεκτά αυτά που λες και σ' ευχαριστρώ, κι όλας. Πάντως, και τώρα που το ξαναδιάβασα, πάλι, μπερδεύτηκα. Προσπάθησε να γράφεις πιό συγκεκριμένα, ει δυνατόν. Και το υπόλοιπο δεν το έβαλα, γιατί δεν κατάλαβα ότι έχει σχέση με την πρώτη παράγραφο. Για διευκόλυνση το έκανα, όχι για να στερήσω το νόημα των λεγομένων σου. Τα ρήματα εκεί ήταν "έχουν", "λένε", "αναφέρονται" και το υποκείμενό τους ξεκάθαρο: "(για τους άντρες μιλώ)". Στην άλλη έχουμε α΄ πληθυντικό και καρα- μπερδεμένο, ΠΑΛΙ, το όλο νόημα της παραγράφου:

    "Δηλαδή πόσο επιδερμικά - ως ένα καυγαδάκι μεταξύ ερωτευμένων - το αντιμετωπίζουμε το ζήτημα. Αν κάποιος/α από εμάς έχει έλθει ποτέ αντιμέτωπος με τον πραγματικό ψυχοπαθή.

    Για το ακαδημαϊκό ή όχι της συζήτησης".


    ΥΓ. Κοίτα, τώρα, φιλενάς, τα "μαγικά" της συν-ζήτησης: δεν είχα συνειδητοποιήσει τόσο καιρό ότι το "νήπιος" κρύβει το "ήπιος" μέσα του! Και με κάτι τέτοια χαίρομαι πολύ, πλέον, ξέρεις! Thanks...

  76. συλφίς avatar
    συλφίς 19/11/2008 06:06:39

    πω πω μπουρδολογία...

  77. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/11/2008 10:43:11

    Αν θέλετε την προσωπική μου κατάθεσή, εγώ έχω ρίξει μία σφαλιάρα στα 22 μου, αρκετά χρόνια πριν, μετά από δίωρες τουλάχιστον προειδοποιήσεις ότι "θα τη φας τη σφαλιάρα σου". Αποτέλεσμα: εκρηκτικό στην αρχή, καταπληκτικό στη συνέχεια. Δεν το έχω ξαναδοκιμάσει έκτοτε, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι πιάνει. Την κρατάω καβάντζα τη σφαλιάρα για πολύ ειδικές περιπτώσεις.

    ΥΓ.: Θεωρώ ότι άλλο η σφαλιάρα άλλο το ξύλο. Σφαλιάρα μπορεί να ρίξει και η γυναίκα στον άντρα. Είναι ηθικό το χτύπημα της σφαλιάρας, δεν είναι ακριβώς σωματική κακοποίηση. Κάπου είχε πει η Βάνα Μπάρμπα ότι η γυναίκα καμιά φορά τη θέλει τη σφαλιάρα της. Και ο άντρας καμιά φορά, συμπληρώνω εγώ. Βγήκε μετά η Κατερίνα Παπακώστα και είπε ότι η κυρία Μπάρμπα με τις δηλώσεις της προάγει την ενδοοικογενειακή βία. Διαφωνώ. Άλλο η ενδοοικογενειακή βία, άλλο η σφαλιάρα. Δεν μιλάμε να τη σπάζεις στο ξύλο, αν είναι δυνατόν. Μια σκέτη σφαλιαρίτσα όμως καμιά φορά της χρειάζεται. Όπως και σε μας, αν παρεκτροπόμαστε.

  78. Μεσμέρ avatar
    Μεσμέρ 19/11/2008 10:48:17

    Υπάρχουν πολλοί, γυναίκες και άνδρες που είναι για σφαλιάρες.

    Και μάλλον ανάμεσά τους βρίσκεσαι Επώνυμε!

  79. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 11:18:24

    Αφού ξεκαθαρίσαμε το ζήτημα και όλοι εδώ μέσα είναι καλοί άνθρωποι και οι γυναίκες που γράφουν στα blog δεν είναι προβληματικές, αλλά κανονικές γυναίκες της διπλανής πόρτας, η γυναίκα σου, η γυναίκα του, η αδελφή του, η μάνα του, η φίλη του, η συνάδελφος, η διευθύντρια, η νοικοκυρά, ας γυρίσουμε στο θέμα της ανάρτησης που είναι η κουλτούρα των blog.

  80. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/11/2008 20:17:56

    :-) εγω πάντως χρησιμοποίησα τον όρο «Κατίνα» μια φορά (όχι απευθυνόμενος σε κάποιον) και έφαγα ξύλο εδώ πέρα... Από τότε δεν λέω «Κατίνα», λέω _ατίνα.

  81. Μεσμέρ avatar
    Μεσμέρ 19/11/2008 21:41:12

    ...οι καϋμένες οι γυναίκες ο ένας τις λέει συμπλεγματικές, άλλος κατίνες, άλλος λέει ότι είναι για "ψιλές"....
    αχ...που είσαι Σαπφώ Νοταρά!

  82. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/11/2008 21:52:27

    μπα, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

  83. Lara avatar
    Lara 21/11/2008 09:37:32

    Τις αποκαλει κατινες, κομπλεξικες η φεμινιστριες προκειμενου να κρυψει το κουσουρι χαρη του οποιου μοιραζει και προσποιειται τη ζωη του αναμεσα σε συζυγο και ερωμενο.
    Μονο στην Ελλαδα οι αμφιδρομοι αντρες τελουν γαμους και στηνουν οικογενειες με εμφανη τα προβληματα βιας και κοινωνικης δυστυχιας.

  84. KaryID avatar
    KaryID 21/11/2008 10:12:37

    @Lara η ενδιαφέρουσα είδηση είναι σήμερα σε άλλη ανάρτηση, για την ασφάλεια των blogs. Αστους αυτούς.

  85. Οι νέοι «ηγέτες» της Μπλογκόσφαιρας; « SOFISTIS avatar
    Οι νέοι «ηγέτες» της Μπλογκόσφαιρας; « SOFISTIS 07/08/2009 17:45:30

    [...] γίνουμε οι νέοι Λαμπράκηδες και Μπόμπολες..) Η έρευνα εδώ.. Και όμως υπάρχει αγνό και άδολο [...]

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.