#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/05/2012 20:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για την Ντόρα και το Μέτωπο



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Δεν γνωρίζω αν θα έρθει η Ντόρα, ο Καρατζαφέρης, ο φίλος μου Θάνος Πλεύρης ή όποιος άλλος. Πάντως σίγουρα στον παραπάνω σκοπό δεν με χωρίζει τίποτα με αυτούς ή με όσους επιστρέφουν στη ΝΔ τρέχοντας από τους ΑΝΕΛ και την Χρυσή Αυγή. Δεν με χωρίζει τίποτα με τα 9/10 της Χρυσής Αυγής, αφού είναι απλά δίκαια θυμωμένοι συμπολίτες μας, που ψήφισαν έτσι από απελπισία κι οργή κι όχι «νεοναζί». Δεν με χωρίζει τίποτα με όποιον ή όποια δεν θέλει κανείς να παίξει στο πόκερ την ασφάλεια 10.000.000 Ελλήνων, δεν θέλει να δει στην κυβέρνηση τους ιδεοληπτικούς της Υπατίας, αυτούς που θέλουν να νομιμοποιήσουν όλους τους κατσαπλιάδες μουσουλμάνους που πλημμύρισαν την χώρα και να διώξουν και την τελευταία επιχείρηση από την Ελλάδα υπερφορολογώντας την. Ο γιαλαντζί νεομπολσεβικισμός είναι αξιοθέατο για τα Εξάρχεια, όχι για κυβερνητική πολιτική.

Δεν θα συμφωνήσω ποτέ με την Ντόρα Μπακογιάννη πάνω στο Σχέδιο Ανάν, το σχέδιο απαρτχάϊντ σε βάρος του Κυπριακού Ελληνισμού. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στάση της απέναντι στον μεγάλο Έλληνα ηγέτη, τον Τάσσο Παπαδόπουλο. Είχα, έχω και θα έχω τεράστιες διαφορές μαζί της, όπως και με άλλους, πάνω στα εθνικά θέματα, στην στάση της Πατρίδας απέναντι στον τουρκικό επεκτατισμό και σε άλλα ζητήματα.

Αντίστοιχα έχω διαφορές με το ΛΑΟΣ, ακόμη και στην αισθητική του ύφους.

Αυτά όμως δεν έχουν σημασία σε αυτή τη φάση. Οφείλουμε όλοι να φράξουμε τον δρόμο στους ψευδόμενους τυχοδιώκτες, σε όσους έχουν κρυφή ή φανερή ατζέντα δραχμής, σε όσους ονειρεύονται μαζί με το Μνημόνιο να καταγγείλουν και την συμφωνία της Βάρκιζας και να εφαρμόσουν στην καμπούρα του λαού μας καταστροφικές και μισελληνικές ιδεοληψίες.

Διαφωνούσα με την συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου και ήμουν υπέρ του όχι στη δανειακή σύμβαση. Όμως δεν έχω «προσωπική ατζέντα» και δεν πρόκειται να αποκτήσω τώρα. Κατανοώ τα κίνητρα τότε του Αντώνη Σαμαρά και το αίσθημα ευθύνης του, που εκτίμησε ως υπαρκτό ενδεχόμενο κίνδυνο κατάρρευσης. Θεωρούσα ότι άξιζε να πάρουμε το ρίσκο, αντιπροτείνοντας πάντοτε την φιλελεύθερη, αναπτυξιακή κι ευρωπαϊκή πρόταση μας. Έκρινε αλλιώς. Είμαι απλό μέλος κι είναι ο Αρχηγός μου, ο σημαιοφόρος των ιδεών μας.

Σήμερα είμαστε εδώ, με άλλα και θανάσιμα επικίνδυνα δεδομένα. Οφείλουμε όλοι να παραμερίσουμε τις όποιες διαφορές μας, να ξεχάσουν πολλοί τις προσωπικές φιλοδοξίες ή εμμονές τους και να συγκροτήσουμε, με πυκνή ενότητα στρατιωτικής φάλαγγας, το Μέτωπο απέναντι στους τυχοδιώκτες κάθε απόχρωσης για την διάσωση της αστικής δημοκρατικής Ελλάδας.

Όλοι δε, μα όλοι, εμείς οι πολλοί του κόσμου της εργασίας, στον οποίο ανήκω αλλά κυρίως οι λίγοι αληθινοί αστοί και οι ισχυροί, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι την μεγαλύτερη ασφάλεια, την μεγαλύτερη εγγύηση για την κοινωνική συνοχή, την εθνική και κοινωνική ενότητα, την παρέχει η κοινωνική δικαιοσύνη, η διασφάλιση της κοινωνικής κινητικότητας. Οφείλουμε να βρούμε τρόπους και πολιτικές που θα δώσουν ανάσα κι ελπίδα στους πολλούς, που ήδη υποφέρουν. Την νομιμοφροσύνη των πολλών την κερδίζει η δικαιοσύνη, η αξιοκρατία, η φροντίδα για τους αδύναμους. Όχι ο φόβος κι οι απειλές. Λαϊκή είναι η βάση μας. Οι πολλοί εκλέγουν τους λίγους.

Και να θυμίσω ότι η βασική μας διαφορά από τους τυχοδιώκτες του ΣΥΡΙΖΑ, από αυτούς που επενδύουν στην καταστροφή και τον κοινωνικό πόλεμο, δεν είναι μόνο η πίστη μας στην εθνική ιδέα. Είναι και η πίστη μας στην εθνική και κοινωνική ενότητα. Όλοι, πλούσιοι και φτωχοί, ισχυροί ή αδύναμοι, έχουμε δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις απέναντι στην Πατρίδα, της οποίας πολυτιμότερο κεφάλαιο είναι οι Άνθρωποι.

Κι απευθυνόμενος στις εκατοντάδες χιλιάδες φίλους που στις 6 Μαΐου επέλεξαν ΑΝΕΛ και Χρυσή Αυγή, θα τους πω ότι δεν νοείται στις 17 Ιουνίου πατριωτική ψήφος, η οποία θα δώσει στον ΣΥΡΙΖΑ την πρωτιά και το μπόνους των 50 εδρών. Θα πω στους νοικοκυραίους, στους σοβαρούς ανθρώπους, που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ ή νεοφιλεύθερα προσωπικά μορφώματα ότι οι διαφορές μας θα είναι άνευ σημασίας αν η χώρα μετατραπεί σε μπατιρημένη κι απόβλητη Βενεζουέλα, χωρίς μάλιστα πετρέλαιο και με γείτονα την καραδοκούσα Τουρκία.

Η Πατρίδα, αδέρφια, σήμερα είναι ένα πολιορκημένο κάστρο. Και σ’ ένα πολιορκημένο κάστρο κάθε διαφωνία ισοδυναμεί με προδοσία. Ας κάνουμε, εμείς, της ευρύτερης Φιλελεύθερης και Πατριωτικής Παράταξης το καθήκον μας, αφήνοντας επί μέρους διαφορές στην άκρη, φέρνοντας ένα κραταιό ποσοστό στην κάλπη, σταματώντας τους επικίνδυνους τυχοδιώκτες κάθε απόχρωσης. Πάντα σε μας έπεφτε το χρέος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΧΟΡΧΕ avatar
    ΧΟΡΧΕ 19/05/2012 20:33:21

    γράφεις: ήμουν υπέρ του όχι στη δανειακή σύμβαση!'
    και ο Τσίπρας υπερ του οχι ειναι!
    δεν καταλαβαινω γιατι εσυ δεν εισαι ρισκαδορος ενω ο Τσιπρας είναι!

    Τερμα Φαηλο τα ψεμματα!
    Ο Αντωνιος στις 17/06 θα μας αφησει χρόνους!!
    Ειναι δευτερος σε ολες τις δημοσκοπησεις της Κυριακης (εκτος ισως απο μια, με διαφορα στα ορια στατιστικου λαθους!!!)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΧΟΡΧΕ 19/05/2012 21:31:11

      Σε μία μονο είναι δεύτερος. Στις περισσότερες των κυριακάτικων εφημερίδων είναι πρώτος. Και καταλληλότερος για πρωθυπουργός. Μην λές ψέμματα και δες την σχετική ανάρτηση στο antinews.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 19/05/2012 21:31:47

        Σε μία μόνο είναι δεύτερος ο Σαμαράς. Στις περισσότερες είναι πρώτος.

    • mx avatar
      mx @ ΧΟΡΧΕ 19/05/2012 21:45:14

      poios sou eipe oti i "kentrodexia" parataxi einai xazi kai skopeyei na "xrewthei" tin draxmi pou erxetai...?

    • Jim Bim avatar
      Jim Bim @ ΧΟΡΧΕ 19/05/2012 21:52:56

      Ολοκληρώνεται η στρατηγική του Α Σαμαρά. Αφού ξεκαθάρισε τα εξωτερικά μέτωπα (ΠΑΣΟΚ – ΓΑΠ), τώρα εξομαλύνει τα εσωτερικά προβλήματα της κεντροδεξιάς, ΚΑΙ ΑΝΑΔΥΚΝΕΙΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΗΓΕΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ !!!

      ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΟΤΑΝ ΕΝΩΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Jim Bim 19/05/2012 22:48:04

        Ακριβώς όπως το λες. Πολλοί έχουν την τάση να υποτιμούν το πόσα πράγματα προσέφερε, στο τόσο μικρό αλλά και πολυτάραχο χρονικό διάστημα, από την εκλογή του μέχρι τώρα. Μένει η μεγάλη επίθεση - ας συστρατευθούμε όλοι.

      • Παναγιώτης avatar
        Παναγιώτης @ Jim Bim 20/05/2012 22:49:48

        πάλι ήπιες;

    • chris avatar
      chris @ ΧΟΡΧΕ 20/05/2012 14:45:23

      Σε βλεπω καθε μερα ολο και πιο συγκαταβατικο με τις τουμπες του Σαμαρα.
      Δεν καταλαβαινεις ποσο εκτιθεσαι;
      Παραδεξου και δημοσια οτι σε αδειασε ο Σαμαρας.
      Ο στοχος του ειναι να μεινει αρχηγος στη Ν.Δ.
      Δεν εχει καμια σχεση μ΄αυτα που μας λες οτι πιστευεις.
      Ή δεν τα πιστευεις κι εσυ;

  2. airman avatar
    airman 19/05/2012 20:35:20

    Πάντα σ' εμάς έπεφτε το χρέος και ποτέ δεν το αποφύγαμε!
    Δεν είμαστε από εκείνους που επενδύουν στη θεωρία της ''αρπαχτής''. Είμαστε τα ''κορόιδα'' που μπαίνουν μπροστά όταν χρειάζεται για να πουλάνε μετά ''μούρη'' οι ''εξυπνάκηδες''.
    Αλλά όπως έχει πει και ο Αντώνης Σαμαράς ''το χρέος προς την Πατρίδα είναι αυτό που δε θέλεις να το ξεπληρώσεις''.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/05/2012 20:41:32

    Μπράβο ρε Φαήλο. Έτσι ακριβώς είναι.
    ΣΥΡΙΖΑ:
    -Επανακρατικοποίηση ΟΑ, κλπ
    -Προσλήψεις Δ.Υ.
    -Αυξήσεις μισθών (σε τι άραγε; Σε χουρμάδες;)
    -Δικαίωση των φουκαριάρηδων λαθρομεταναστών κ.ο.κ.
    Αυτή την λύση θέλει ο λαός;
    Ελπίζω πως όχι.

  4. nikos k avatar
    nikos k 19/05/2012 20:43:07

    ΧΟΡΧΕ,
    ωραιο το παραμυθι σου, αλλα δεν εχει ... δρακουλα!

  5. blue nile avatar
    blue nile 19/05/2012 20:45:30

    Πάντωςστη Θεσσαλονίκη σήμερα οι εικόνες που είδαμε ήταν τραγικές...Γνωστές παρέες κομματαρχών της ΝΔ να είναι εκδηλωτικά χαρούμενοι για την ένταξη της Ντόρας πάλι στο κόμμα...από την άλλη σε πλείστες παρέες απλών ψηφοφόρων κατήφεια και απογοήτευση. Μίλησα με κάποιους που δεν έκρυβαμ την πργή τους

  6. TAKHS avatar
    TAKHS 19/05/2012 20:56:35

    Τι θα φερει ρε φαηλο η κυρια που και σε κηδεια να παει χαμογελαει.
    Ο θηλυκος γκρουεζας.

    • Άπολις avatar
      Άπολις @ TAKHS 19/05/2012 21:57:29

      Έχει 2% μπετόν αρμέ. Δεν το θες?? win-win είναι η φάση.

      • dim avatar
        dim @ Άπολις 20/05/2012 05:47:01

        Ετσι είναι. 2% μπετοναρισμένο. Και η μάχη ενάντια στους λαϊκιστές θα κριθεί στο πόντο. Καμία ψήφος δε περισσεύει...

  7. τας avatar
    τας 19/05/2012 20:56:46

    Κύριε Φαήλο για διαβάστε και αυτό και πέστε μας τη γνώμη σας.

    www.bankingnews.gr

    "Η κυβέρνηση Παπαδήμου εγκλημάτισε κατά των ελληνικών τραπεζών.
    Η προηγούμενη αδύναμη κυβέρνηση της Ελλάδος όχι μόνο δεν κατάφερε να διαπραγματευτεί μια αξιοπρεπή και βιώσιμη λύση για την Ελλάδα αλλά επέδειξε εγκληματική συμπεριφορά κατά των ελληνικών τραπεζών τις οποίες κατόπιν εορτής θέλει να διασώσει.

    Η απαράδεκτη κωλυσιεργία στο σχέδιο ανακεφαλαιοποίησης, έχει φέρει τις τράπεζες σε αδιέξοδο και με ημιπαράνομες λύσεις προσπαθούν να βρουν λύση άρον άρον.
    Σχεδιάζουν να προκαταβάλλουν κεφάλαια στις τράπεζες πλην καν εγκριθούν από τις γενικές συνελεύσεις και όλα αυτά γιατί η Κυβέρνηση Παπαδήμου αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά αργοπορημένη.
    Όσον αφορά το PSI+ αποτελεί το μεγάλο φιάσκο.
    Είναι πρόκληση και προσβολή όλες οι Γερμανικές τράπεζες να έχουν εγγράψει ζημίες από το PSI+ στα 12,1 δις ευρώ και μόνο η Εθνική τράπεζα, να έχει εμφανίσει ζημίες 10,751 δις ευρώ.
    Τι ακριβώς έχει συμβεί;
    Το σχέδιο μεγάλης απομείωσης του χρέους είχε αποφασιστεί πάνω από 1,5 χρόνο.
    Στο διάστημα αυτό είχαν την δυνατότητα οι Γερμανικές, οι Γαλλικές και άλλες τράπεζες να ξεφορτωθούν ελληνικά ομόλογα σε αντίθεση με τις ελληνικές που ούτε μπορούσαν να πωλήσουν ούτε μπορούσαν να αγοράσουν CDS με το πρόσημα της ηθικής τάξης.
    Το PSI+ λοιπόν δεν ζημίωσε τις ευρωπαϊκές τράπεζες σε βαθμό που να μην μπορούν να απορροφήσουν τις ζημίες αλλά αποδεκάτισε το ελληνικό τραπεζικό σύστημα.
    Μπορεί να υπάρχει μέριμνα να ανακεφαλαιοποιηθούν οι ελληνικές τράπεζες αλλά όλα αυτά θα μπορούσαν να είχαν αποσοβηθεί στην περίπτωση που δεν είχαν εξαιρεθεί η ΕΚΤ και οι εθνικές κεντρικές τράπεζες αλλά οι ελληνικές τράπεζες. Η συμμετοχή της ΕΚΤ στο PSI+ ήταν μηδενική όταν οι έλληνες ομολογιούχοι έχασαν την περιουσία τους και την ίδια ώρα τα hedge funds από τα νησιά Cayman πληρώθηκαν κανονικότατα τα 436 εκατ ευρώ.
    Οι ελληνικές τράπεζες κακομεταχειρίστηκαν από το ελληνικό δημόσιο κατά τρόπο ιστορικά απαράδεκτο.
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου και οι υπουργοί Οικονομικών Παπακωνσταντίνου και Βενιζέλος έχουν τεράστιες ηθικές ευθύνες για την εγκληματική τους αμέλεια να προνοήσουν ώστε το τραπεζικό σύστημα να διασωθεί.
    Οι ελληνικές τράπεζες βρέθηκαν σε αδιέξοδο, κεφαλαιακά έχουν χρεοκοπήσει και τεράστια ευθύνη φέρει η Κυβέρνηση Παπαδήμου που δεν διαπραγματεύτηκε και δεν ενήργησε έγκαιρα."

  8. Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης avatar
    Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης 19/05/2012 21:06:16

    Ούτε λίγο ούτε πολύ κύριε Κρανιδιώτη, μας λέτε να ακολουθούμε τον αρχηγό, εμείς τα απλά μέλη ή ψηφοφόροι, σε κάθε του επιλογή, τυφλά και ανεξαρτήτως πολιτικών. Γιατί κύριε Κρανιδιώτη; Γιατί να λοβοτομήσουμε την κρίση μας; Με ποιο δικαίωμα μας ζητάτε κάτι τέτοιο;

    • marios avatar
      marios @ Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης 19/05/2012 21:22:10

      Εσύ θέλεις συνιστώσες να σε κυβερνούν;

      • Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης avatar
        Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης @ marios 19/05/2012 21:26:41

        Θέλω η ηγεσία να αφουγκράζεται τη βάση, όχι να την καπελώνει, πολιτική ζύμωση και δημοκρατικές εσωκομματικές διαδικασίες, αντάξιες με αυτές που έφεραν τον κύριο Σαμαρά στην αρχηγία του κόμματος.

        • dim avatar
          dim @ Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης 20/05/2012 06:01:18

          Και η βάση και η λογική τι λέει? Πάμε να το παίξουμε τσαμπουκάδες, ειδικά τώρα που η Ευρώπη έχει αποφασίσει πια ότι αν η νέα κυβέρνηση εκβιάσει για ακύρωση του μνημονίου τότε: (αντιγράφω από άλλο site)

          "Το πιθανότερο είναι ότι ο βομβιστής θα πεθάνει μονάχος, με τα εκρηκτικά του. Η Ευρώπη, ούτως ή άλλως, θα στρίψει προς μια κατεύθυνση λιγότερης δημοσιονομικής πειθαρχίας, αυτό είναι βέβαιο. Αλλά χωρίς εμάς. Για λόγους όχι τόσο οικονομικούς όσο πολιτικούς. Για την Ευρώπη, το κόστος υποχώρησης σε πολιτικό εκβιασμό είναι ασύγκριτο με το κόστος της ελληνικής αυτοχειρίας."

          Η φωνή της λογικής είναι ο Σαμαράς, που είπε "εμπιστευτείτε με, δεν εγινα ξαφνικά μνημονιακός, απλά μας κρατάω μέσα στο τρένο, ώστε όταν η Ευρώπη αλλάξει (και να, ήρθε η ώρα), εμείς να ειμαστε μέσα και να καρπωθούμε και εμείς από την αναπτυξιακή στροφή της Ευρώπης"

          Οι σκηνές εξαθλίωσης που θα κάνουν το γύρο του κόσμου, με άδεια ράφια, λεηλασίες από συμμορίες κλπ, θα είναι ένα ισχυρό όπλο για να παραδειγματίσει η Ευρώπη τους άλλους λαούς, που βλέποντας αυτές τις σκηνές τρόμου, θα αποδεχθούν να τηρήσουν τη δημοσιονομική προσαρμογή.

          Ας κάνει λοιπόν η βάση την επιλογή της:

          Σαμαράς, Επαναδιαπραγμάτευση για επιμήκυνση και μέτρα ανάπτυξης, και μένουμε Ευρώπη, ή

          Τσίπρας (ή Καμμένος), καταγγελία, (ή ακύρωση, κατάργηση, επανεξέταση από μηδενική βάση, ή οπως αλλίως το λέει η κάθε συνιστώσα), μη υπόκυψη της Ευρώπης στο πολιτικό εκβιασμό, και πάμε Αφρική...

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης 19/05/2012 22:02:03

      ΔΕΝ λέει αυτό ο Φαήλος. ΠΡΙΝτη μάχη, όλοι λένε την άποψή τους. Στο τέλος, προκρίνεται ΜΙΑ. Με ΑΥΤΗ την άποψη πάμε στη μάχη. Συντεταγμένα, όχι σκορποχώρι

    • Φιλίστωρ avatar
      Φιλίστωρ @ Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης 20/05/2012 06:52:25

      Είναι δικαίωμά σου να εκφράζεις την άποψή σου, σαν τέτοια όμως: χρησιμοποίησε το "εγώ" αντί του "εμείς". Δεν συμφωνούν όλοι μαζί σου ...

  9. Aris. A avatar
    Aris. A 19/05/2012 21:13:43

    Πιστεύει κανείς ότι τους νέους ανθρώπους τους ενδιαφέρει το αλισβερίσι Σαμαρά Μπακογιάννη Σαμαρά Καρατζαφέρη.

    Ο Σαμαράς συνεχίζει να συνομιλεί με τους οπλαρχηγούς την μούχλα και την καμαρίλα και όχι με την κοινωνία.

    Ο κόσμος του έδωσε οπλισμένο εξάσφαιρο για να καθαρίσει το κόμμα και αυτός έκανε σκοποβολή στα τενεκεδάκια.

    Δηλαδή η Νέα Ελλάδα θα χτιστεί με την ομάδα της αποτυχημένης Μπακογιάννη που ο κόσμος αποδοκίμασε ηχηρά δύο φορές.

    Η Νέα Ελλάδα της αξιοκρατίας των ίσων ευκαιριών θα στηριχθεί στον ορισμό της μετριοκρατίας φαυλοκρατίας και οικογενειοκρατίας.

    Δυστυχώς Φαήλο χάθηκε το μέτρο και το φιλότιμο.

    • man8os avatar
      man8os @ Aris. A 19/05/2012 22:02:46

      Προτιμας να σε κυβερνισει ο Τσιπρας και οι ιδεοληπτικοι του?

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ man8os 19/05/2012 22:56:19

        ma8os kai apolis

        Με τα ξεβράσματα από τα ναυάγια δεν χτίζεις ανώγια και κατώγια.

        Δηλαδή η πρόταση Σαμαρά ποια είναι.

        Μια κυβέρνηση στην καλύτερη περίπτωση από καπετανάτα που το ένα θα υπονομεύει το άλλο.

        Εχεις ακούσει τι λέει το Μπακογιανέικο για τον Σαμαρά.

        Πλάκα κάνετε μπορεί να λειτουργήσει μια τέτοια ομάδα.

        Τον Τσίπρα ας τον κρίνουμε όταν θα κυβερνήσει από τα αποτελέσματα του.

        Τα χαίρια αυτών των κυκλωμάτων τα είδαμε επί Καραμανλή και θα μας μείνουν αξέχαστα.

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Aris. A 20/05/2012 01:29:47

          Αγαπητέ ari.A
          Οι ταγοί μας δε θέλουν σκεπτόμενους πολίτες.
          Ανέχονται τους προβληματισμένους,δίνοντάς τους
          την ψευδαίσθηση των συναποφάσεων,απεχθάνονται
          δε αυτούς που βασίζονται στη λογική τους και τολμούν
          να αλλάξουν άμαξα κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
          Το δικαίωμα αυτό το κρατούν βέβαια για τους εαυτούς τους.
          Για το καλό μας πάντα και στο όνομα της πατρίδας.
          Τον Τσίπρα δε χρειάζεται να τον δούμε..τον έχουμε ήδη κρίνει από αυτά που λέει.
          Εάν τώρα κρίνουμε και το Σαμαρά από αυτά που έλεγε και αυτά που έκανε..πως θα έπρεπε να τον κρίνουμε;
          Ακούγονται πολλά..ότι τον έχουν στριμώξει..ότι τον
          έχουν απειλήσει..ότι τον έχουν συμβουλεύσει λάθος..
          ότι δεν μπορεί να διώξει αυτούς που τον υπονομεύουν..(τα παραπάνω τα ακούω και τα διαβάζω από δεξιούς και από φανατικούς Σαμαρικούς) μα εάν είναι έτσι,τότε πως θα μπορέσει
          να εφαρμόσει αυτά που έχει εξαγγείλει;
          Βαρίδια,σαβούρα,φθαρμένα υλικά.
          Αυτή είναι η βάση τελικά;

    • Άπολις avatar
      Άπολις @ Aris. A 19/05/2012 22:20:44

      Το μέτρο, το φιλότιμο & πολλά πολλά άλλα θα χαθούν αν αφήσουμε να βγει 1ος ο Τσίπρας. Μπροστά στον Εθνικό κίνδυνο, τέτοιες συμμαχίες επιβάλλονται.
      & αν η επιστροφή της Ντόρας πχ, μας ενοχλεί εμάς μία, τον Σαμαρά τον ενοχλεί 100... Ο σκοπός όμως, αγιάζει τα μέσα. Καλό αγώνα!

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ Aris. A 19/05/2012 22:40:09

      Ετσι είναι ari.A έχεις μεγαλο δίκιο. η κυρία μόνο σγουρια κουβαλάει μαζί της

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Aris. A 20/05/2012 15:16:28

      Aris A, με συγχωρείς αλλά πλέον θα στο πω, δεν υπάρχει ένα σχόλιό σου που να μη βγάζει 'γκρίνια'.
      Δεν θέλεις να πεισθείς, δεν συζητάς, καταθέτεις ένα κατηγορώ κάθε φορά. Είσαι από τους «διαρκώς απογοητευμένους».
      Το είδαμε το είδος. To είδαμε και στις εκλογές.
      Και εύκολος στόχος, όλο το βρώμικο πολιτικό σύστημα κλπ κλπ.

      Οποιοσδήποτε από εμάς μπορεί να γράψει από έναν Κόλαφο για αυτό.

      Το θέμα είναι πως πρέπει να διαλέξεις, εσύ και όσοι σκέφτονται σαν εσένα, άσχετα από το δικαίως ή αδίκως, πού θα τοποθετηθούν στην πορεία για το αύριο.

      Σταματήστε να κάνετε μαθήματα.
      Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του για το ΜΕΛΛΟΝ. Δεν θα αρχίσουμε τι τον πονάει τον καθένα, έχουμε ένα εθνικό προβληματάκι σε περίπτωση που δεν το έχουμε καταλάβει. Αυτό λέει κι ο Φαήλος!

  10. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 19/05/2012 21:16:46

    Μπράβο Φαήλο!
    Μπροστά στον κίνδυνο να φτιαχτεί μία "Κούβα" εντός της ΕΕ πρέπει όλοι να αντιδράσουμε.
    Θεωρ'ω θετική ακόμα και την πρόταση Λοβέρδου για συνένωση ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, Οικολόγων όχι φυσικά κάτω από τη σημαία του ΠΑΣΟΚ γιατί πρέπει να υπάρχει και Κεντροαριστερή Φιλοευρωπαική διέξοδος που θα στερήσει ψήφους σοβαρών Κεντροαριστερών Πολιτών από το ΣΥΡΙΖΑ.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα παραμείνει με τις συνιστώσες κομμουνιστικής και ακροαριστεροαναρχικής προέλευσης που έχει συν τους νοσταλγούς του κρατισμού και τις διαφθοράς που εξέθρεψε το ΠΑΣΟΚ 30 χρόνια και τώρα κάτω από την πίεση της Ευρώπης για μεταρρυθμίσεις, εγκαταλείπουν το ΠΑΣΟΚ για χάρη του ΣΥΡΙΖΑ.
    Σε μία φιλελεύθερη Ευρώπη (είτε μας αρέσει είτε οχι) κρατικιστικά οικονομικά μοντέλα δεν είναι αποδεκτά και ιδιαίτερα δεν μπορούν να χρηματοδοτηθούν για χώρες που δεν έχουν την οικονομική αυτάρκεια να τα επιβάλουν (όπως η Ελλάδα).
    Κατά συνέπεια, εάν ο μη γένοιτο, βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κομμα και σχηματισει κυβέρνηση (το πιο εφιαλτικόσενάριο ειναι κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΚΚΕ αν και απίθανο) είτε θα εγκαταλείψει το κρατικίστικο μοντέλο, θα πάει κοντρα στις διακυρήξεις του και θα μετεξελιχθεί σε σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, είτε θα εφαρμόσει τις διακυρήξεις του ΜΕ ΤΟΠΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ (δραχμή) αφού η Ευρώπη δεν θα μπορέσει να τις χρηματοδοτήσει. Ακόμα όμως και εάν ο ΣΥΡΙΖΑ αναγκαστει να εγκαταλείψει τις κρατικίστικες διακυρήξεις του, η ζημιά που θα έχει κάνει ενδιάμεσα με την εγκατάλειψη και πλήρη αποβιομηχανοποίηση της χώρας μπορει να είναι και μη αναστρέψιμη και η Ελλάδα να έχει φθάσει σε επίπεδο Βουλγαρίας.

  11. Κάτων avatar
    Κάτων 19/05/2012 21:24:22

    Φαήλο για τα τιμολόγια θα μας πεις κάτι;
    Για την Ζήμενς;
    Για το λιβάνισμα που πέφτει στον Σαμαρά από το συγκρότημα Αλαφούζου από τότε που συμφώνησε με τα πλάνα του Alexis για την "Μεγαααλη Κεντροδεξιά" (19%) και τον γάμο με την αγαπημένη του;
    Εχεις καταλάβει ότι θα είσαι ο επόμενος αποδιοπομπαίος τράγος της ΝΔ
    Εκείνος ο δυστυχής Λαζαρίδης θα είναι στο Επικρατείας αν μπει η Ντόρα;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κάτων 20/05/2012 11:01:43

      Τα δικά μου τιμολόγια είναι ασήμαντου ποσού κι όλα πληρωμένα με το αίμα μου.
      Προτιμώ ελληνικές συσκευές κι αν δεν βρίσκω, τότε αμερικάνικες, γιαπωνέζικες ή έστω κορεάτικες.
      Ποιό λιβάνισμα; Χτες το πρωί είχαν γύρω στις δυόμιση ώρες Τσίπρα, Καμμένο. Σου λέει, να δώσουμε εναλλακτικές, αρκεί ο κόσμος να μην ψηφίσει ΝΔ.
      Οι τράγοι είναι ζόρικα ζώα και κάνουν χαρούμενες τις κατσικούλες. Η αφεντιά μου δεν μπορεί να αποπεμφθεί, διότι απλούστατα είμαι εκεί που ήμουν πάντα, στο δικηγορικό μου γραφείο.
      Που να ξέρω; Δεν μαγειρεύω ψηφοδέλτια. Τώρα πάω να φτιάξω ομελέτα με λουκάνικα καραμαλίδικα και ηπειρώτικο καπνιστό τυρί.

  12. diman avatar
    diman 19/05/2012 21:28:14

    "Η Πατρίδα, αδέρφια, σήμερα είναι ένα πολιορκημένο κάστρο."
    Πολύ σωστά.
    Και η Ντόρα-Χριστοφοράκου θά πάρει τ΄άρματα να μας απελευθερώσει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ diman 20/05/2012 10:54:52

      Αυτό κατάλαβες ότι είπα;

  13. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 19/05/2012 21:32:32

    Σιγά μωρέ τον ακροδεξιό

  14. The southern sword avatar
    The southern sword 19/05/2012 21:32:51

    Νομίζω οτι μια μερίδα του κόσμου της ΝΔ κι όχι μονο αντιλαμβάνεται οτι οι επικλήσεις του εθνικού συμφέρονοντος δεν είναι το πρωτεύον πολλούς απ' αυτούς που το επικαλούνται αλλά καλό προσωπικό πλασάρισμα στα ψηφοδέλτια ενόψει λίστας. Πως θα ενεργήσει στις εκλογές δεν το γνωρίζω. Αν όμως κάποιοι εννούν πράγματι αυτά που λένε θα έπρεπε ταυτόχρονα αν ανακοινώσουν οτι δεν επιθυμούν να είναι σε εκλόγιμη θέση η να μην συμμετέχουν καθόλου στα ψηφοδέλτια. Τότε, ναι, οι αναφορές στο εθνικό συμφέρον θα ήταν πιο πιστευτές. Αναφέρομαι σ' όλους τους παλλινοστούντες, π.χ. Ντόρα, Πλεύρη κ.τ.λ. καθώς και στους υπολοίπους εντός των τειχών.

  15. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 19/05/2012 21:43:04

    Μράβο Φαήλο ,με εκφράζεις απόλυτα!

    (με μιά επιφύλαξη στο θέμα της δανειακής ,που κατα τη γνώμη μου τη δεδομένη στιγή ήταν αναγκαίο κακό)

    Αλλα αυτά είναι δευτερεύοντα τώρα ,το σημαντικό είναι πως το πολιορκημένο κάστρο δέχεται επίθεση ,και πρέπει να είμαστε όλοι στα τείχη!

  16. Dal avatar
    Dal 19/05/2012 21:43:55

    Ο πρόεδρος της κεντρικής Τράπεζας της Γερμανίας, Γιενς Βάιντμαν ζητεί από τους Ελληνες και από τους ευρωπαίους υπεύθυνους "να συννενοηθούν ταχέως", για τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η Ελλάδα, με συνέντευξή του, που θα δημοσιευτεί στο αυριανό φύλλο της "Frankfurter Allgemeine".

    Ο ίδιος υπογραμμίζει επίσης ότι "οι παρούσες αβεβαιότητες... μπορεί να οδηγήσουν σε υψηλό κίνδυνο τόσο την ΕΚΤ, όσο και τις άλλες κεντρικές τράπεζες στην Ευρώπη, που συνθέτουν το ΄ευρωσύστημα".
    πηγή:Capital

    Άρχισαν να σφίγγουν οι ποποί. Η Μέρκελ έχει χάσει τον ύπνο της (της το πέταξε το καρφί και ο Ομπάμπα) και κάνει σπασμωδικές κινήσεις όπως πχ με το δημοψήφισμα.Είδαμε με τα αποτελέσματα ενός εκλογών τι μπορεί να γίνει. Οργή λαού οργή Θεού.Τρέχουν και δεν φτάνουν. Η Ντόρα ήταν μνημονική πριν του μνημονίου και φίλη της Γερμανίας. Τι να διαπραγματευτεί ?

  17. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 19/05/2012 21:49:04

    Συριζα εδω Συριζα εκει αμαν πια ουτε ενα ησυχο σαβατοκυριακο δεν θα περασω με τα γλοιωδη ερπετα του εθνωμηδενισμου

  18. Γιάννης avatar
    Γιάννης 19/05/2012 21:51:34

    Γιατί μερικοί ξεχνάνε ότι στις εκλογές του Νοεμβρίου 2009 η Ντόρα πήρε αρκετά μεγάλο ποσοστό ΝΔκρατών το οποίο μόνο μικρό δεν ήταν. Όλοι χρειάζονται πλέον, δεν υπάρχουν πολυτέλειες, ένα κόμμα πρέπει να είναι πάντα ανοιχτό και να μην διώχνει - διαγράφει διότι μετά το ξανασκέφτεται. Όπως είχε γίνει και με το Σουφλιά και τον Καραμανλή. Ο Καραμανλής έχασε από την εικόνα του τότε και ξανακέρδισε όταν κάλεσε το Σουφλιά πάλι πίσω. Ο πρόεδρος πρέπει πάντα να ενώνει και όχι να διαλύει. Όπως δεν έπρεπε να κάνει και με τη διαγραφή 20 κάτι βουλευτών το Μάρτη και τώρα τους λέμε ελάτε πάλι πίσω.

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Γιάννης 19/05/2012 22:04:08

      Σωστός!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιάννης 19/05/2012 23:09:40

      Οι διαγραφές δεν γίνονται από βίτσιο στην πολιτική. Φέρουν ένα μήνυμα, περνούνε μια γραμμή, που πρέπει να γίνει αποδεκτή από το σύνολο. Όταν η γραμμή αυτή έχει περάσει, ο στόχος της διαγραφής έχει επιτευχθεί, άρα το θέμα με τα πρόσωπα - φορείς της άλλης άποψης θεωρείται λήξαν.

      Στην περίπτωση της Ντόρας, το ζητούμενο στη συγκυρία εκείνη ήταν να καταδειχθεί η ανάγκη προώθησης της -αιρετικής τότε- άποψης ότι οι πολιτικές στυγνής του μνημονίου θα έφερναν κατάρρευση της οικονομίας. Αυτό είναι σήμερα αυταπόδεικτο, λόγω του ότι επιβεβαιώθηκε στην πράξη. Αν είχατε παρακολουθήσει την εκφορά πολιτικού λόγου της Ντόρας όλον αυτό τον καιρό, θα βλέπατε ότι σιγά-σιγά μετρίαζε και προσάρμοζε τα λεγόμενά της σ'αυτή την πραγματικότητα, που γινότανε σταδιακά αποδεκτή από όλους πια. Ο λόγος λοιπόν της διαγραφής ουσιαστικά έχει εκλείψει.

  19. Άπολις avatar
    Άπολις 19/05/2012 21:54:54

    Βασιλική ή δεν ξέρεις τον Θάνο τον Πλεύρη, ή τους Χρυσαυγίτες.....

  20. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 19/05/2012 22:06:05

    Επανεκτίμηση Τακτικής Καταστάσεως. Να την μάθετε και να την κάνετε πριν πείτε
    κάτι. Θα κάνετε λιγότερα λάθη.Και οποιος κάνει τα λιγότερα λάθη Σε Τόπο και Χρόνο κερδίζει την μάχη.Καλό Ξημέρωμα .

  21. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 19/05/2012 22:08:52

    Εγώ ένα θα πώ: ο Φίλιππος Β της Μακεδονίας, ένωσε ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες, εχθρούς και φίλους. Η αρχιστρατηγία ήταν, αναμφισβήτητα, δική του: αλλά δεν απέκλεισε κανέναν. Ο σκοπός ξεπερνούσε τα επιμέρους βασίλεια/πόλεις, αφορούσε όλο τον Ελληνισμό.
    Έτσι και τώρα, που ο "εχθρός" δεν είναι απ' έξω, αλλά από μέσα: το άθλιο ζόμπυ του πιο στυγνού αριστερού λαϊκισμού, είναι λίγο πριν την εξουσία.

  22. TopGunZ avatar
    TopGunZ 19/05/2012 22:11:08

    Νομίζω πως μερικοί ακόμα κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου. Μιλάτε με παρέες, "απλούς" και "τίμιους" ψηφοφόρους, αγανακτισμένους οπαδούς της κάθαρσης της παράταξης και μπλα μπλα μπλα. 19% πήραμε! Και ένας άνθρωπος σαν τον Φαήλο δεν εκλέχτηκε. Και κόντεψε να βγει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ. Και μπήκε η ΧΑ στην βουλή. Δηλαδή εσείς βγάζετε άκρη με το εκλογικό σώμα? Επειδή μαζευόμαστε 5 νοματαίοι που γουστάρουμε Σαμαρά ασχέτως προιστορίας και τα λέμε, νομίζετε ότι όλος ο κόσμος έχει την όποια πολιτική οξυδέρκεια και το ελάχιστο συναίσθημα αυτοσυντήρησης ώστε να πειστεί από το Σαμαρά? Ο Αντώνης έδωσε έναν καλό και υπεύθυνο αγώνα σε ένα πολιτικό σκηνικό παραζάλης, απέναντι σε ένα εκλογικό σώμα που δε θα δίσταζε να πετάξει τα παιδιά του στον γκρεμό από πολιτικό καπρίτσιο και λανθάνοντα καιροσκοπισμό. Τώρα πλέον δείχνει να καταλαβαίνει ότι αυτά δεν φτουράν. Ελπίζω να βουτήξει ακόμα πιο βαθιά τα χέρια του στη λάσπη της μεταπολιτευτικής υποκουλτούρας μας, γιατί το φως του τελικά δεν μπορούσε να τη διαπεράσει. Τι να κάνουμε, δεν μπορούσε. Οπότε καιρός του να λερώσει τα χέρια του, μπας και "ψαρέψει" το δικό μας χέρι και μας τραβήξει στην επιφάνεια. Αν ο νεοδημοκράτης βάζει την Ντόρα πάνω από το κόμμα και την πατρίδα, δεν φταίει ο Σαμαράς. Αν ο άνεργος νομίζει ότι τιμωρεί κάποιον εκτός του εαυτού του με τη σταλινοποίηση της οικονομίας δεν φταίει ο Σαμαράς. Αν ο πατριώτης νομίζει ότι ενδυναμώνοντας άμεσα ή έμμεσα τον εμετό των σορόπαιδων ενισχύει την εθνική μας υπερηφάνεια δεν φταίει ο Σαμαράς. Και μύρια άλλα παραδείγματα. Σε ένα φταίει ο Σαμαράς. Που μας υπερτίμησε σα λαό και νόμιζε ότι έστω την ύστατη αυτή ώρα θα ξυπνήσουνε κάποια αντανακλαστικά αυτοσυντήρησης. Σκατά με φράουλες. Γκόρτσους και Μαυρογιαλούρους δε θέλουμε? Λεφτά υπάρχουν και τσάμπα επανάσταση δε θέλουμε? Ε, εκεί είναι η μαγκιά που περιμένω να δείξει ο Σαμαράς. Να βουτήξει σε αυτό το επίπεδο και να μη λερωθεί. Και πολύ θα είμαστε εκεί δίπλα, μέσα στη λάσπη. Όσοι πιστέψαμε στο Σαμαρά, πιστεύουμε στο Σαμαρά. Ούτε πρόβατα είμαστε όμως, ούτε τυφλοί. Φιλότιμοι και ανιδιοτελείς είμαστε. Μείναμε στις δύσκολες αποφάσεις, θα μείνουμε και στις δυσκολότερες. Δεν κιοτεύουμε σαν κάποιους άλλους. Ούτε οφίτσια κυνηγάμε, ούτε ανταμοιβή για τη στήριξή μας ζητάμε, ούτε παραμάγαζα θέλουμε να στήσουμε. Αν οι πέτρες που πρέπει να "τρώγωμεν" για την πατρίδα που "θέλομεν" είναι να ανεχτούμε αυτά που μας πληγώνουν, ας είναι. Εμείς στον καναπέ και στη θαλπωρή της εγωτιστικής μιζέριας δε γυρνάμε. Δε θα θυσιάσουμε καμιά σπιθαμή της πατρίδας μας επειδή μας ξινίζει ή μας γυαλίζει η φάτσα κάποιου. Αντιθέτως και τα ξινά θα φάμε και αυτά που λαχταράμε θα θυσιάσουμε. Γιατί αυτό είναι Έλληνας τελικά. Να τρως και πέτρες αν χρειαστεί...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ TopGunZ 19/05/2012 23:18:44

      Α ρε Τοπ, οι δοκιμασίες σε κάνανε φίνο και λεβέντη, εκτός από οξυδερκή και καλλιγράφο. Μπράβο σου παλλικάρι μου, κι εμείς μαζί σου.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ TopGunZ 19/05/2012 23:28:43

      Τοπ

      Κάποιοι βλέπουμε έναν Σαμαρά να διολισθαίνει και να κάνει συνέχεια εκπτώσεις σε αρχές και αξίες τις οποίες του δόθηκε εντολή να υπερασπιστεί από την θέση του προέδρου της ΝΔ.

      Μήπως φταίει ο Σαμαράς και η πολιτική του όπως την εκφράζει και όχι οι ψηφοφόροι που δεν το αντιλαμβάνονται.

      Η ανανέωση την οποία υποσχέθηκε που είναι.

      Η ιδεολογική πρόταση που παρουσίασε στις εσωκομματικές εκλογές και με βάση αυτήν τον εκλέξαμε που πήγε.

      Εγώ δεν πιστεύω στα μάτια μου από τις υποχωρήσεις μην πω άτακτες οπισθοχωρήσεις του Σαμαρά.

      Συγκινούν κανέναν πολίτη ο λόχος συμφερντολόγων που έχει η κυρία Μπακογιάννη γύρω της και τους καλοδέχεται στο κόμμα ο Σαμαράς.

      Λέτε για εθνομηδενισμό του Σύριζα δηλαδή οι απόψεις της Μπακογιάννη στα εθνικά θέματα πόσο διαφέρουν.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Aris. A 20/05/2012 00:05:09

        Την ανανέωση τη σχόλασε ο μέσος νεοέλληνας. Ο Κυριάκος βγήκε με τα τσαρούχια, ο Φαήλος δεν μπήκε και επαναστάτες του γλυκού νερού χρίστηκαν ο μπούλης με τις τρίγωνες τυρόπιτες και ο Ελικοπτεράκιας. Για ποια ανανέωση μιλάμε? Εδώ πήρε φωτιά ο κώλος μας και λέμε ζέστη κάνει...

  23. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 19/05/2012 22:16:24

    Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον κ. Κρανιδιωτη.ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ Η ΠΑΤΡΙΣ.
    Τελειωσανε τα ψεματα...Πρεπει να ανακοπει η πορεια του ΣΥΡΙΖΑ , που υποστηριζε φαινομενα Δεκεμβριανων 2008 , Υπατιας και ονομασιας της Μακεδονιας μας.Ολοι οι πατριωτες μαζι , για να παραμεινει η -πραγματικη- και οχι η λεκτικη , ελπιδα στον τοπο.Ολοι μαζι λοιπον να βγαλουμε την Πατριδα απο την κριση , ενωμενοι , γιατι ιστορικα στις δυσκολες στιγμες το Εθνος μας παντα τα καταφερνει.Δεν δικαιολογουμαστε τωρα , να ριξουμε τις ασπιδες.

  24. sitting duck avatar
    sitting duck 19/05/2012 22:19:52

    Φίλε μου Φαήλο, μη προσπαθείς να τετραγωνίσεις τον κύκλο! Η κυρία σε αυτή τη συστράτευση ήταν απολύτως αχρείαστη. Πόσο δε μάλλον που συμβολίζει ευθέως όλη τη μνημονιολαγνεία του διαπλεκόμενου μιντιακού εσμού. Τεράστια αστοχία του Σαμαρά. Εκανε προσκλητήριο και του ήρθε πρώτη-πρώτη(και τελευταία...) η Ματζίκα ντε Σπελ. Εθεσε όρους μάλιστα όπως αποκαλύπτει το φιλομνημονιακό έθνος του Μπόμπολα. Μία ερώτηση: Σε τίνος επιχειρηματία το σπίτι έγινε το συνοικέσιο;...

    • chris avatar
      chris @ sitting duck 19/05/2012 22:47:48

      Αν διαλυθεί η Ελλάδα τότε βάση νόμου σβήνονται όλα τα χρέη.
      Μήπως τελικά να ναι αυτή η λύση του Τσίπρα και του σύριζα?

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ chris 19/05/2012 22:56:19

        "Διαλυθεί" και "βάσει νόμου" μάλλον δε συστεγάζονται...

        • chris avatar
          chris @ TopGunZ 19/05/2012 23:58:06

          βαση διεθνες δικαιου

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ chris 19/05/2012 23:23:25

        Για να σβηστούνε τα χρέη που "εσύ" συσώρευσες, ως μη ώφειλες, δέχεσαι να διαλυθεί ο τόπος? Παιδιά δεν έχεις, υποθέτω ... γιατί αν έχεις, περίμενε την ημέρα που θα σου ζητήσουνε το λόγο. Και σύντομα!

        Τι σας ποτίζουνε μωρέ? Χάθηκε λίγο τσιπουράκι του θεού?

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ δρόμος 20/05/2012 09:21:56

          Οι μισοί απ αυτούς που ψήφισαν Τσίπρα χρωστάνε στους πάντες, και ελπίζουν πως μέσα στον γενικό χαμό που θα ακολουθήσει μια νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, θα την σκαπουλάρουν.
          Νυν αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλλων δηλαδή.
          Οι άλλοι μισοί είναι στον κόσμο τους. Μπαχαλάκηδες, λαθρολάγνοι, άσχετοι, σεληνιασμένοι, απολιτίκ, περιθωριακοί, και πολλοί πραγματικά αγανακτισμένοι που δεν έχουν τίποτα να χάσουν και θέλουν να εκδικηθούν το σύστημα κλπ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sitting duck 20/05/2012 10:53:27

      Που να ξέρω; Δεν με καλέσανε. Κι αν με καλούσαν, είχα δουλειά στο γραφείο.

  25. Θωμάς avatar
    Θωμάς 19/05/2012 22:24:58

    Φαήλο, αυτοί που ψήφισαν Χρυσή Αυγή δεν γυρίζουν πίσω σε ένα ''Κεντροδεξιό Μέτωπο Διάσωσης της Καρέκλας''.
    Σε ένα πατριωτικό αντιμνημονιακο δεξιό κόμμα μπορεί και να γυρίζαμε, αλλά όχι σε ένα νεοφιλελεύθερο μόρφωμα με Ντόρα, Κυριάκο Μητσοτάκη, Αρη Σπηλιωτοπουλο, Άδωνι και Θανάση Πλευρη.
    Όσο η ΝΔ επιμένει να μην βλέπει την καταστροφή που έφερε στη ζωή μας το Μνημόνιο και προσπαθεί να μας φέρει πίσω με προπαγάνδα δεκαετίας 1950, τόσο θα απομακρυνόμαστε εμείς.
    Ο χρεοκοπημένος, ο κατεστραμμένος, ο άνεργος, ο προλεταριοποιημενος από το Μνημόνιο δεν έχει τίποτα να φοβηθεί απο την αριστερά ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ.
    Οι νοικοκυραίοι έγιναν προλετάριοι. Πότε θα το καταλάβετε; 18% πήρατε!
    Μυαλά έχουμε μέσα στα κεφάλια μας. Αν ο Τσιπρας είναι κίνδυνος, άλλο τόσο είναι το Μνημόνιο και η Ντόρα.
    Μονο που οι δεύτεροι ξέρουμε τι ακριβώς θα μας κάνουν απο 18 Ιουνίου.

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Θωμάς 19/05/2012 22:42:10

      "οι δεύτεροι ξέρουμε τι ακριβώς θα μας κάνουν απο 18 Ιουνίου": ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ. Ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχουμε ιδέα τί μας ξημερώνει από 18 Ιουνίου και μετά!
      Ο πρώτος γιατρός της Ελλάδας, το Μνημόνιο, ήταν λάθος: ο Σαμαράς το είπε από το 2010. Και αντί να αλλάξουμε γιατρό, πάμε στον κομπογιανίτη Τσίπρα! Με ΜΗΔΕΝ εμπειρία, με ΜΗΔΕΝ στελεχειακό δυναμικό, με ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ προτάσεις. Πριν 2 χρόνια, διοικούσε ένα συνοθύλευμα του 4%. Και τώρα έχει την αλαζονεία να διοικήσει την Ελλάδα! Ποντάροντας στην απελπισία του Έλληνα, στον πόνο του, στο θυμό του. Ο τρομο-κάπηλος!
      Ας του πει κάποιος ότι, αν γίνει Πρωθυπουργός, να ετοιμάζει το ελικόπτερο σε 2 μήνες: τόσο θα χρειαστεί για να κάνει την Ελλάδα συντρίμια, και να νοιώσει την οργή του εξαθλιωμένου Έλληνα όταν θα χάνει τις καταθέσεις του.

      • kas avatar
        kas @ Κόνδωρας 19/05/2012 22:47:21

        ...θα κατεβάσει τον στρατό τότε βρε να τον προστατέψει.....χαχαχαχα!!!!

        να δω δεξιά επανάσταση και τίποτα άλλο

        • Κόνδωρας avatar
          Κόνδωρας @ kas 19/05/2012 22:52:34

          ... αν προλάβει, χα...χα...χα
          Πιστεύω ότι ούτε ο ίδιος δεν έχει ιδέα τί επικίνδυνο παιχνίδι παίζει. Οι ευρωπαίοι θα καλύψουν τα εξωτερικά χρέη μας, και θα κλείσουν την ταμειακή στρόφιγγα για τα ελλείματα: τέρμα μισθοί, τέρμα συντάξεις, bank run, ελικόπτερο, ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ...

    • kas avatar
      kas @ Θωμάς 19/05/2012 22:45:45

      υπερβολές....
      δεν υπάρχει η λέξις προλετάριος....είναι προηγούμενης χιλιετίας

      σαφώς και όλοι γουστάρουμε μιά πραγματική Δεξιά...αλλά όχι τώρα
      δεν είναι εποχή παχαίων αγελάδων τώρα

      ο κατσαπλιάς ζεί και βασιλεύει τώρα...και είναι άντε πόρτας

      ας ηρεμήσουν τα πράγματα και μετά θα οριστεί...ούτως ή άλλως το τοπίο

      αυτό που φώναξε ο κόσμος στις εκλογές είναι και πέραν της αριστερής εμμονής του Τσίπρα...και πέραν της Ντόρας και όλων

      και όχι δεν είναι πιό επικινδυνο το μνημόνιο από τον Τσίπρα._
      Χαλάρωση θα επέλθει στο μνημόνιο, όπως πρέπει να γίνουν και μεταρρυθμίσεις.

      Μην μπερδεύεσαι αγαπητέ μου

      • Θωμάς avatar
        Θωμάς @ kas 19/05/2012 22:59:07

        Προλεταριος ειναι αυτος που τα εχει χασει ολα και δεν τον νοιαζει τιποτα πια. Αυτος που δεν εχει τιποτα να χασει. Ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε; Υπαρχουν χιλιαδες, εκατομμυρια τετοιοι ανθρωποι γυρω μας που διαλυθηκαν οι ζωες τους απο το μνημονιο. Αυτους δεν τους αγγιζουν οι εμφυλιακες ρητορικες. Και μενα μου αρεσει η αντικομμουνιστικη προπαγανδα, στο σοι μου εχω νεκρους απο το ΚΚΕ. Αλλα οι εποχες εχουν αλλαξει. Οπως η προεκλογικη ρητορικη της ΝΔ την εφερε στο 18,8%, ετσι και η υστερια για τον Τσιπρα θα την παει ακομη πιο χαμηλα. ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΝΔ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ, αλλα επιμενουν να θετουν ηλιθια διλημματα του στυλ ''Ευρω ή δραχμη'' ''Δεξια ή αριστερα''. Ο δρομος που εχετε παρει ειναι τελειως λαθος, ΞΑΝΑ.

        • Κόνδωρας avatar
          Κόνδωρας @ Θωμάς 19/05/2012 23:09:00

          Το "ευρώ ή δραχμή" ΕΙΝΑΙ το πρόβλημα του κόσμου. Είναι το ίδιο με "ελπίδα ή εξαθλίωση" ή "οξυγόνο ή ασφυξία".
          Ο Σαμαράς μιλάει ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ για τα προβλήματα του κόσμου, εδώ και 3 μήνες: πλήρεις προτάσεις/λύσεις.
          Αντίθετα, όταν μιλάω αόριστα για τη φτώχεια, και μετά λέω "οι άλλοι φταίνει" χωρίς να δίνω λύσεις, απλά λαϊκίζω επικίνδυνα σε έναν λαό που θέλει να πιαστεί από τα μαλλιά του.

  26. rally monkey avatar
    rally monkey 19/05/2012 22:26:44

    εχει διαπιστωθει οτι το στυλ 'το νομιμο ειναι και ηθικο' γυρναει μπουμεραγκ..
    και οι ψηφοφοροι/οπλιτες τεινουν να γινουν ειδος υπο εξαφανιση
    ειδικα οταν βλεπουν ηγεσιας να κανουν 'εκπτωσεις' σε θεματα αρχων..

    τα εργα & ημερες της κ. Ντορας ειναι επαρκως καταγεγραμμενα
    ειναι αλλο το ανοιγμα σε στελεχη και ψηφοφορους της Δησυ, ΧΑ, Δραση κλπ κλπ και αλλο το ανοιγμα στην Ντορα,

    τα προβατα που θα ερθουν μεσα θα τα χασει απο σκεπτομενους πολιτες
    εκανε τους υπολογισμους του για το ποιοι ειναι περισσοτεροι και αποφασισε
    - εδω θα ειμαστε

  27. Γραβατοφορος avatar
    Γραβατοφορος 19/05/2012 22:29:42

    Φαηλο.

    Οταν ελθει η Ντορα, πρεπει να φερει και την αυγουλιερα που της χαρισε ο Χριστοφορακος ???

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γραβατοφορος 20/05/2012 10:51:06

      Ich weiss nichts!

  28. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/05/2012 22:41:04

    Φίλε Φαῆλο ἒχεις δίκιο σέ ὃλα.Ἐνωμένοι πρέπει νά εἲμαστε,γιατί ὁ ἐπερχόμενος κίνδυνος εἶναι μεγάλος!
    Νά ξέρεις ὃμως ὃτι πολλοί Ἓλληνες καί μεταξύ αὐτῶν κι ἐγῶ,ἀναγκαστικά θά καταπιοῦμε τήν ἐν λόγω κυρία.Μάλιστα ἐγῶ προσωπικά δέν θά τήν βλέπω σάν κομμάτι τῆς Νέας Δημοκρατίας,ἀλλά σάν συνιστῶσα.Ἐκτός καί ἂν στήν πορεία δώσει ἂλλα δείγματα.Καί κάτι ἂλλο,ἐξαιτίας τῆς Ντ.Μπακογιάννη,πολλοί θά ψηφίσουν ὂχι Ἀντώνη Σαμαρᾶ ὃπως στίς 6 Μαϊου,ἀλλά Νέα Δημοκρατία...Δέν πειράζει,ἒστω κι ἒτσι.Τέλος,ἐκτιμῶ πολύ τόν κ.Πλεύρη,μακάρι νά ἒλθει.

  29. ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 19/05/2012 22:50:32

    ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΕ ΤΟ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ?ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ Ο ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ 'Η ΟΙ ΝΕΟΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Ν.Δ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΕΛΟΣ.ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΒΑΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΝ ΜΙΛΤΟ,ΤΟΝ ΑΡΗ,ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ,ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ.ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΕΡΥΘΡΟΙ.

    • Α avatar
      Α @ ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 19/05/2012 23:03:18

      ΣΥΡΙΖΑ = ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ
      Άστοχο το δίλλημα!

  30. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 19/05/2012 22:58:23

    "ΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΕ ΤΟ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ?"

    Ναι!

    Και στο λέει κάποιος με σχεδόν παθολογικό μίσος για το ΠΑΣΟΚ!

    Αλλα οτιδήποτε είναι καλύτερο απο το να πέσει η Ελλάδα μας στα νύχια των INDYMEDIA! Ακόμα και εμφύλιος πόλεμος. αν ω μη γένοιτο χρειαστεί!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/05/2012 23:29:24

      Πρόταση για όλους: μπείτε στο site τους, έτσι για πλάκα - θα καταλάβετε.

  31. δρόμος avatar
    δρόμος 19/05/2012 23:11:28

    πολιτικές στυγνής λιτότητας, συγνώμη!

  32. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 19/05/2012 23:14:34

    Κατ’ επανάληψη, μέσα σε αυτόν τον φιλόξενο ιστότοπο, έχω γράψει τις απόψεις μου σχετικά, με το ποια εγώ πιστεύω ότι πρέπει να είναι η στόχευση της ΝΔ, όσον αφορά την δημιουργία του από δω πόλου.
    Έχω γράψει, ότι ο πόλος θα λειτουργούσε ως μαγνήτης και θα δημιουργούνταν ένα μαγνητικό πεδίο στον περιβάλλοντα χώρο, το οποίο θα έλκυε τα υλικά που χρειαζότανε για να μεγαλώσει.
    Όμως κάποιοι θεώρησαν ότι μέσα σε αυτά τα υλικά έπρεπε να είναι και υλικά τα οποία δεν δύνανται θα κολλήσουν στον μαγνήτη, με την παρούσα μορφή του.
    Η κα Μπακογιάννη και τα στελέχη της, κατά την γνώμη μου, όσο θα είναι η ΝΔ στα χέρια του Σαμαρά, θα είναι ξένο σώμα. Όχι επειδή οι ήδη εντός θα τους βλέπουν έτσι, αλλά γιατί και οι ίδιοι θα αισθάνονται κατ΄ αυτόν τον τρόπο.
    Οι εκλογές, μπορεί να κερδηθούν, όμως το θέμα μας είναι το μετά.
    Ο Σαμαράς θα πρέπει να βρει τον τρόπο, να συμβεί, η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αφομοίωση νικητών και ηττημένων (ο καθένας βάζει όποιον θέλει στην οποιαδήποτε θέση), να δημιουργήσει τις συνθήκες για ειρηνική συνύπαρξη, να τους κάνει ίσους μεταξύ τους και πρώτος αυτός να δώσει το παράδειγμα, γκρεμίζοντας τα φθαρμένα και χτίζοντας από την αρχή το κόμμα, καλλιεργώντας και παιδαγωγώντας τα στελέχη, σε νέα νοοτροπία.
    Αμέσως μετά τις εκλογές, η Ν.Δ. πρέπει να ξαναχτισθεί, σε νέες βάσεις.
    Μόνο τότε θα ολοκληρωθεί η συνάσπιση του πόλου.
    Εάν συνεχίσουμε με την υπάρχουσα μορφή, ανεμομαζώματα-διαβολοσκορπίσματα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ dikefalosaitos 19/05/2012 23:26:12

      Εξ οσων λεγονται στις ειδησεις η Ντορα δεν θελει να διαλυσει το κομμα της αλλα συνεργασια κομματων οπως το 2004 με τον Παπαθεμελη.
      Αυτο σημαινει οτι δεν θα εχει λογο στις μετεκλογικες εξελιξεις στη ΝΔ αφου θα κρατησει δικο της κομμα.
      Ειναι καθαρα συνεργασια για την παραμονη στην Ευρωπη που ειναι κοινος στοχος.
      Και ειναι η καλυτερη ωρα της Νεας Δημοκρατιας η ωρα που θα υπερασπισει την αποφαση του ιδρυτη της Κωνσταντινου Καραμανλη για την ενταξη στην ΕΟΚ.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ ψυχραιμια 19/05/2012 23:36:10

        "υλικά τα οποία δεν δύνανται να κολλήσουν στον μαγνήτη με την παρούσα μορφή του"
        Γι' αυτό θεωρώ ότι ήταν λάθος στιγμή.
        Αυτή την στιγμή σε ενδιαφέρει ο κόσμος και μη πρωτοκλασάτα στελέχη.
        Εάν ήθελες να πάρεις τα υπολείμματά τους, μετά τις εκλογές, την στιγμή που θα ξαναέστηνες το κόμμα από την αρχή.
        Δεν βλέπεις μια εβδομάδα προσπαθούν και δεν μπορούν να ταιριάξουν τα αταίριαστα.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ ψυχραιμια 19/05/2012 23:56:35

        Σιγά βρε ψυχραιμία η Ντόρα στα 60 της με απανωτές αποτυχίες θα υπερασπιστεί την παραμονή της χώρας στο ευρώ.

        Οι τρακαδόροι του Χριστοφοράκου οι ανυπόληπτοι εντός και εκτός Ελλάδας από πότε αποτελούν την λύση του ελληνικού προβλήματος.

        Να φωνάξουμε και τον Σουφλιά τότε.

        Κάτι τέτοια βλέπει ο κόσμος και θα ψηφίζει Σύριζα με τα δύο χέρια.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Aris. A 20/05/2012 02:08:44

          Φυσικα και να τον φωναξουμε.
          Τι προβλημα εχεις με τον Σουφλια;Επειδη ξεκινησε το κτηματολογιο που τα ειχε σαμποταρει ο Λαλιωτης;
          Επειδη εβαλε μπροστα μεγαλα εργα;
          Εισαι κατα των εργων και θες να σταματησουν;
          Προτιμας τη συριζαια Μπιρμπιλη που τα παγωσε ολα και εριξε τον κοσμο στην ανεργια;

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ ψυχραιμια 20/05/2012 10:00:01

            Ο Σουφλιάς κατάφερε να κάνει την Αθήνα Θεσσαλονίκη 5,5 ώρες από τα πολλά διόδια που έβαλε.

            Ο ορισμός του διαπλεκόμενου μέχρι το μεδούλι ψυχραιμία.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ψυχραιμια 20/05/2012 00:16:16

        Αν η κ.Μπακογιάννη διατηρήσει το κόμμα της, σημαίνει πως την 18η Ιουνίου η ΔΗΣΣΥ θα έχει ένα δικό της ποσοστό, το οποίο ενδεχομένως να είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω της συμφωνίας συνεργασίας μαζί μας . Σε αυτή την περίπτωση, η αύξηση αριθμητικά στη ΔΗΣΣΥ θα προέρχεται ΚΑΙ από μείωση ποσοστού στη ΝΔ. Πιθανόν δε, να επιτρέψει στη ΔΗΣΣΥ και είσοδο στη νέα Βουλή. Με ποιον ακριβώς τρόπο παρέχονται εγγυήσεις ότι θα συνεργαστεί πρωτίστως με τον Αντώνη Σαμαρά και όχι με το Βενιζέλο - ΔΗΜΑΡ--ΛΑΟΣ ή ακόμη και ΛΑΟΣ; Μπαίνουν υπογραφές ; Γίνεται κάτι άλλο ;
        Ας μου συγχωρεθεί το αφελές ερώτημα...αλλά δεν γνωρίζω με ποιον τρόπο εγγυώνται οι μετεκλογικές συνεργασίες μεταξύ διαφορετικών κομμάτων ....

  33. kimon avatar
    kimon 19/05/2012 23:17:37

    Φαήλε
    "ες αύριον τα σπουδαία" δηλαδή στις 18 ιούνη

  34. yianna avatar
    yianna 19/05/2012 23:22:20

    Εάν η Ντόρα είχε τη δύναμη που της αποδίδετε εδώ μέσα πιστεύω ότι θα ήταν η ευτυχεστέρα των θνητών. Την επόμενη μέρα χρειάζεσαι ανθρώπους με επαφές στο εξωτερικό που καλώς ή κακώς διαθέτει.
    Αντί να επικεντρωθούμε στα ουσιώδη ασχολούμεθα με το εάν μας αρέσει η φάτσα της Ντόρας. Αντί να μαζέψουμε και κανένα σοβαρό και έντιμο από την απο κει πλευρά για να δημιουργήσουμε το ευρωπαϊκό μέτωπο, ασχολούμεθα με τη Ντόρα.
    Είναι προτεραιότητα τώρα η ιδεολογική καθαρότητα ή πως θα πείσουμε ότι αυτά που λένε οι Τσιπροκαμμένοι είναι παπ...λογίες?
    Για να συνέλθουμε. Λίγη λογική και μυαλό χρειάζεται στον καθένα από μας που εξαθλιώνεται μέρα με την ημέρα.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ yianna 20/05/2012 00:04:27

      yianna

      η χώρα χρειάζεται τίμιους αννθρώπους με αρχές και αξίες να δουλέψουν σκληρά χωρίς μικροπολιτικά παιχνίδια.

      Τις γνωριμίες στο εξωτερικό τις είδαμε.

      Από τότε έχασε την αρχηγία της ΝΔ από όσο θυμάμαι δεν την δέχτηκε κανείς σοβαρός ευρωπαίος πολιτικός.

      Δομημένους και τίμιους ανθρώπους έχουμε ανάγκη όχι την Λόλα Νταιφά.

      Κυρία Νταιφά σας ζητώ συγνώμη για τον παραλληλισμό απλά έχει μεταφορική έννοια η παρομοίωση.

  35. natassa11 avatar
    natassa11 19/05/2012 23:31:26

    λυπαμαι που 700000 νεοδημοκρατες πηγαν και ψηφισαν σαμαρα και του εδωσαν εντολη -αλλαξε τα ολα και τωρα παρακαλαει εφιαλτες και βρυκολακες του παρελθοντος που απαιτουν θεσεις π,χ υπουργειο εξωτερικων και πρωθυπουργια ακομη με συμφωνη γνωμη παντα βενιζελου. λυπαμαι γιατι δεν εχετε καταλαβει οτι οι επικοινωνιολογοι,οι συμβουλοι και ολη αυτη η κομματικη καμαριλα σας θετει εκτος κοινωνιας και οι πολιτες σας γυριζουν τη πλατη. ο κοσμος εχει προβληματα,η κοινωνια ειναι κομματια ,πειναει εχει ορεξη να βλεπει κοκορομαχιες και αηδιες απο ολους αυτους τους περισπουδαστους που περιοδευουν στα καναλια και δεν λενε τιποτα ουσιαστικο.κια ειναι αυτοι που οδηγησαν τη χωρα στη καταστροφη και την κοινωνια στον ολεθρο. φυγετε ολοι ο κοσμος εχει αναγκη απο νεους να παλεψουν και να δημιουργησουν και οχι να καρπωθουν θεσεις και αξιωματα

  36. δρόμος avatar
    δρόμος 19/05/2012 23:35:54

    Φαήλο, respect.

    Παράκληση: αυτό με τα Εξάρχεια να μην το ξαναπείς. Εμείς που ζούμε εδώ τι σας φταίξαμε? Δεν τους παίρνεις λιγάκι στον Πειραιά, που είστε και μάγκες, να τους κουλαντρίσετε? Αρκετά βαστάμε τις Θερμοπύλες τόσα χρόνια μόνοι μας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ δρόμος 20/05/2012 10:48:27

      Έχεις δίκιο, απολογούμαι. Είναι κι ο Κάβουρας εκεί. ΄Ηταν και το Dada, που πηγαίναμε καμμιά φορά μετά τον Μπελεζίνη.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/05/2012 12:56:18

        Αυτά "ήταν". Σήμερα πολλά δημόσια κτίρια είναι υπό κατάληψη και οι αναρχικοί λειτουργούν παράνομα σαν καφενείο (για να μαζέψουνε λεφτά προκειμένου να απελευθερώσουν τους ομοϊδεάτες τους) το πρώην "ΒΟΞ" όπου έχουν εγκατασταθεί, παραβιάζοντας τις λαμαρίνες με τις οποίες το σφράγισε η αστυνομία παρουσία τριών εισαγγελέων, με συντονισμένη επιχείρηση που κράτησε ένα ολόκληρο πρωϊνό. Ελάτε λίγο κατά δω για να πάρετε μια πρώτη ιδέα του τι σημαίνει κατάλυση του κράτους, όπως ευαγγελίζονται τα καλά παιδιά του Αλέξη.

  37. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 19/05/2012 23:39:12

    Με το παραρτημα του state department (Ντορα) μεσα στην ΝΔ το παιχνιδι ειναι χαμενο!5-6 φιλοι μου που ψηφισαν στην εκλογες ΝΔ με το που ακουσαν οτι γυριζει η Ντορα μου ειπαν οτι τωρα θα ψηφισουν ΧΑ η ΑΝΕΛ!

    Υποστηριξη σχεδιου Αναν και ακυρωση της αποστολης Ελληνων αξιωματικων το 2008 στην ρωσια για την υποστηριξη των S-300 με εντολη της Ντορας (γνωστο σε ολους τους στρατιωτικους συντακτες) αποτελουν κινησεις που αντι για την Ντορα θα μπορουσε να ειχε κανει ως κυβερνηση ο ΣΥΡΙΖΑ.

    Να μην προσθεσω και το οτι ο Πουτιν δεν θελει να βλεπει την Ντορα ουτε ζωγραφιστη!Παλι στα ιδια θα γυρισουμε?

  38. voter avatar
    voter 19/05/2012 23:42:48

    Η επιστροφή και η ενσωμάτωση όλων αυτών είναι ενα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα . Παρα το ότι η ανάγκη γιά συσπειρωση και ενότητα είναι επιτακτικότατη προκειμένου να αντιμετωπισθεί η ακρως επικίνδυνη πολιτική του Συριζα που ,προσωπικά μου προκαλεί τρόμο ,πολύ φοβάμαι ότι στην πολιτική αναπτύσσονται και δυναμικές που είναι ισχυρότερες από το απλο αριθμητικό αθροισμα των ψηφοφόρων.
    Ισως να κανω και λάθος .

  39. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 19/05/2012 23:49:46

    Άθροιση δυνάμεων, συμπαράταξη και αγώνας.

  40. yianna avatar
    yianna 19/05/2012 23:49:47

    Όταν η Ηγεσία αποκόπτεται από τη βάση αυτά συμβαίνουν. Και δυστυχώς η ΝΔ αυτά έκανε τόσα χρόνια, και εμείς παρακολουθούσαμε από τον καναπέ.
    Τα προβλήματα μας είναι τεράστια δεν ξέρω αν αντιμετωπίζονται πλέον, όμως το διακύβευμα είναι να μείνουμε στην Ευρώπη και να μην καταντήσουμε Αλβανία και ακόμη χειρότερα.
    Άν πιστεύεις ότι τα αντιμνημονιακά κόμματα όπως λέγονται προσφέρουν λύσεις στα προβλήματά σου, ψήφισέ τα. Εγώ από τα προγράμματά τους και από τα λόγια τους, κρίνω ότι είναι κατά της Ευρωπαϊκής πορείας της χώρας και συναγωνίζονται σε λαϊκισμό το ένα το άλλο.
    Λίγο μέσα στα πράγματα να είσαι, βλέπεις ότι αυτά που λένε μας οδηγούν μαθηματικά σε χειρότερη εξαθλίωση από τη σημερινή.
    Οι λύσεις τους χρειάζονται χρηματοδότηση, και οι πηγές που αναφέρουν είναι αστείες ακόμα και για πρωτοετή φοιτητή Οικονομικών.
    Ό,τι και πει κανείς έχει δίκηο, ο κόσμος υποφέρει και υποφέρει πολύ.
    Η λύση όμως -για μένα- δεν είναι η αυτοκτονία.

    • sotrod avatar
      sotrod @ yianna 20/05/2012 12:35:31

      Εχεις δικιο ,σιγα μην καταντησουμε Αλβανια γι αυτο ας καταντησουμε Βουλγαρια , πολυ καλυτερη απο την Αλβανια !

  41. partyman avatar
    partyman 19/05/2012 23:51:15

    σε λίγες λιτές γραμμές είπες τα πράγματα όπως ακριβώς έχουν..

    χωρίς εκπτώσεις και σάλστες..! συμφωνώ μαζί σου..

    Αγαπητοί, ΑΥΤΗ είναι φωνή της σημερινής κοινωνίας μας..

    δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν νομίζω να λαμβάνεται υπόψιν από κανένα πλέον.. όλοι αναλίσκοντε σε έναν αγώνα κομματικής πρωτιάς και δήθεν σωτηρίας της χώρας, αλλά για κάποιον λόγο αδυνατούν να ερμηνέυσουν τα ξεκάθαρα μηνύματα της κοινωνίας μας.. είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει με τους πολιτικούς μας.. ντροπή..

  42. vaggelis avatar
    vaggelis 19/05/2012 23:53:33

    γιατι διαμαρτυρεστε με τη ντορα ετσι και αλλιως ηταν το Νο 2 μετα τις εσωκοματικες εκλογες του 2009 και αν δεν την ειχε διαγραψει θα παρεμενε στη Ν.Δ τις υπολοιπες πολιτικες του αντωνη να κρινετε εγω παντως εχω αποφασισει και δεν εχω καθολου ΤΥΨΕΙΣ οπως και πολλοι ομοιδεατες

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ vaggelis 20/05/2012 01:43:22

      Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ επίδειξη πυγμής του Σαμαρά ήταν η αποπομπή της Ντόρας. Τώρα;;;

  43. stefano avatar
    stefano 19/05/2012 23:53:50

    To στελεχειακό δυναμικό της ΔΗ.ΣΥ πανελαδικά το ζηλευει όχι μόνο η νδ,αλλά και το Πασόκ....!Εχουν στηθεί σε όλους τους νομούς ενεργές τοπικές!Το αξιοσημείωτο είναι πως τα έξοδα τα μοιράζονται τα μέλη της εκάστοτε τοπικής,να μήν αναφέρω τη διαδυκτιακή παρουσία!Που δέν αναπαράγει μόνο τη γραμμή του κόμματος,αλλά προσθέτουν και τις δικές τους απόψεις...!Εάν λοιπόν ευοδωθεί η συνεργασία η όπως αλλιώς λεχθεί...θα προσφέρει περισσότερα απο ότι οι δικές μας τοπικές που δέν πατα ψυχή....!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ stefano 19/05/2012 23:56:28

      χααχαχαχαχαχαχαχ το ζηλευτό αυτό κόμμα - μηχανισμός παρότι κάθε μέρα βλέπαμε τη Ντόρα (λες και ήταν 3ο κόμμα) πήρε στην Α' Αθηνών λιγότερους ψήφους από όσους σταυρούς πήρε ο Τατσόπουλος ΜΟΝΟΣ του !!!!

      αλήθεια πιστέυει κανέις ότι είναι λαοπρόβλητο στέλεχος η Ντόρα το 2012 ??? ή τα λέτε για χαβαλέ ???

  44. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 19/05/2012 23:57:24

    -στελεχειακό δυναμικό.
    -ενεργές τοπικές.
    -διαδυκτιακή παρουσία.
    Που να μην είχαν και αυτά!!!!!! :)

  45. stefano avatar
    stefano 20/05/2012 00:16:10

    Σκέψου να μην τα είχαν......γιατί με αυτά μας καπέλωσαν σε κάμποσους νομούς,χώρια που σε κάποιους άλλους πήραμε 3 θέση,4,ακόμα 5....!Οι αριθμοί έχουν σημασία!Ολα τα άλλα αέρας...!

  46. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 20/05/2012 00:22:51

    Φίλε Στέφανε, με αυτά που γράφεις, εάν κάποιος δεν ξέρει τα αποτελέσματα των εκλογών, θα νομίζει ότι η κα Μπακογιάννη, έκανε περίπατο στις εκλογές.
    Την πέρασαν μέχρι και οι Οικολόγοι, παρατρίχα μέχρι και ο Τζίμερος, παρατρίχα μέχρι και ο Βαλλιανάτος.
    Αέρας είναι το στελεχειακό δυναμικό, οι ενεργές τοπικές και η διαδυκτιακή παρουσία.
    Με τα βαφτηστήρια και τα ρουσφέτια ότι έκαναν.
    Οι τοπικές τους, τουλάχιστον σε όσες έχω άποψη, σχεδόν δεν άνοιξαν κατά την προεκλογικής περίοδο.
    Εξαιρώ Κρήτη και Ευρυτανία λόγω υιού.

    • stefano avatar
      stefano @ dikefalosaitos 20/05/2012 00:29:01

      Αυτό που θέλω να καταδείξω φίλε dikefalosaitos,είναι πώς το 2,6% είναι μπετό.Οργανωμένοι και με πίστη......και όπως έλεγε και ο Μανώλης,και ο κυριάκος....οι μάχες κερδίζονται απο τα μεσαία ή μικραμεσαία στελέχη....τη βάση δηλαδή...!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ stefano 20/05/2012 01:00:29

        Ήταν μπετό, όταν υπήρχε έστω και μια μικρή ελπίδα να μπουν στην Βουλή, μόλις αυτό εξανεμίσθηκε, το μπετό μετατράπηκε σε άμμο ποταμίσια.
        Έχεις μιλήσει ποτέ με στελέχη της ΔΗΣΥ;
        Έχεις ακούσει πως μιλάνε για τον Σαμαρά;
        Από αυτούς περιμένεις να δώσουν αγώνα;
        Ειδικά όταν ελπίζουν σε ήττα της ΝΔ, για να ξαναεπιστρέψουν στις καρεκλίτσες τους;

  47. stefano avatar
    stefano 20/05/2012 00:22:54

    Αντε αφού πιάσαμε την α"αθηνών,πάμε τώρα και στη β"αθηνών...........ποιοί τα έφεραν τα ψηφαλάκια μετράει!Αυτοί που τους έθαβε 9/10 εδώ μέσα..κάνω λάθος???Τώρα ποιός κάνει χαβαλέ???

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ stefano 20/05/2012 00:53:06

      είναι όντως απίστευτο πως 2 χρόνια μετά ο Σαμαράς ΚΑΤΑΦΕΡΕ να είναι πλειοψηφούσα θέση στην καταρρέουσα -εκλογικά- ΝΔ η μηστοτακική πτέρυγα !!! ... βέβαια όταν αποχωρεί από το κόμμα 20% δεν είναι το πρόβλημα τι ψήφισαν όσοι παρέμειναν ... αλλά ΓΙΑΤΙ δεν ψήφισαν οι υπόλοιποι ???

      εκτός αν θεωρείς ότι απασχολεί κάποιον , με τη ΝΔ στο 18% , το ότι ο Κυριάκος είναι 1ος βουλευτής ...

      πάντως η επιστροφή της επίσημης ηγέτιδας της νεοφιλελέυθερης πτέρυγας στη ΝΔ -κατ εμέ- επισημοποιεί την πλήρη αποτυχία της στρατηγικής ...

      βέβαια ΠΑΛΙ θα με κατηγορήσουν ότι δεν έχω εμπιστοσύνη στο Σαμαρά (όπως και μετά τη συγκυβέρνηση) και ότι η κίνηση αυτή είναι τελικά σωστή και επιβεβλημένη κλπ κλπ

      τέσπα δεν μου πέφτει πλεον λόγος αφού εγώ ψηφίζω τους "άπλυτους" , "εθνοπροδότες" , "κατσαπλιάδες"

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ stefano 20/05/2012 01:05:24

      Στην Β Αθηνών αυτοί που υπονοείς έδιωξαν ψήφους δεν έφεραν.

      Δες αναλυτικά τα αποτελέσματα ειδικά στα Δυτικά προάστια και θα καταλάβεις.

      Λειτούργησε καταπληκτικά ο Μητσοτακικός μηχανισμός και έβγαλε Μητσοτάκη Χατζηδάκη Βούλτεψη.

      Δεν ψήφισε η κοινωνία ψήφισε το σκληρό κομματικό και με συμφέροντα γύρω από το δημόσιο ακροατήριο/

      Με 18.000 σταυρούς στην Β ερχόσουνα πρώτος όταν κάποτε ήθελες πάνω από 35000 για να βγεις.

  48. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 20/05/2012 00:27:59

    Ποιός μπορεί να εγγυηθεί, ότι δεν θα βγάλει βουλευτές με την υποστήριξη της ΝΔ, με πρωτιές στις λίστες, αφήνοντας άλλα στελέχη έξω και μετά τις εκλογές, δια ασήμαντη αφορμή, την κάνει με ελαφρά;

  49. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 20/05/2012 00:28:28

    Φαηλο εστιαστε τον αγωνα στη νεολαια μας..Ειναι τραγικα χαμηλα τα ποσοστα της ΝΔ στους κατω των 40 ετων ψηφοφόρους! Και στο λεκανοπέδιο της Αττικης γενικότερα. Η νεολαία δεν πρέπει να παραδωθει αμαχητι στους Τσιπραίους...

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 20/05/2012 02:55:13

      με την φραστική απαξία και συνεχή καθύβριση με κοσμητικά επίθετα της επιλογής του 30 και πλεον % της νεολαιας ... πιστεύεις ότι γίνεσαι εσύ ή κάποιος άλλος με παρόμοια τακτική ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΣ ???

      στα σοβαρά πιστέυετε ότι με το να ανεβοκατεβάζετε "άπλυτους" και "τσιπραίους" και "κατσαπλιάδες" και "προδότες" ... θα πείσετε ΕΣΤΩ και έναν ψηφοφόρο του Συν να ψηφίσει ΝΔ ???

      πιστέυετε ότι η κραυγές στυλ Ντινόπουλου βρίσκουν ευήκοα ώτα σε κάποιον ΠΕΡΑΝ του σκληρού πυρήνα των άνω των 50 της ΝΔ ???

      μήπως η άποψη μερικών για το πως σκέφτεται η "νεολαία" περιορίζεται στις θύμισες τους από το κατηχητικό και την εκοφ του 50 ???

      σοβαρά δεν μπορώ να πιστέψω ότι η ΝΔ πιστέυει ότι με την τακτική αυτή θα έχει εκλογικά οφέλη !!!

      υ.γ. ναι μετά από 20 χρόνια ψήφισα τους "άπλυτους" ... οπότε ξέρω την απάντηση ... "κι εσένα τι σε νοιάζει τι κάνει η ΝΔ" ...

  50. akenaton avatar
    akenaton 20/05/2012 00:29:37

    Άντε και ξεπάτωσε όλον τον φιλελεύθερο - κεντροδεξιό χώρο. Άντε και πήγε στο 28%. Και μετά τι;;;;;; Έχει κανείς απάντηση;;;; (κυβερνητική πρόταση εννοώ βεβαίως, όχι ιστορίες για αγρίους).

    ΥΓ. Όταν ένα κόμμα (ή έστω μέτωπο) εξουσίας στηρίζεται στην αρνητική (μέσω δαιμονοποίησης αντιπάλων) και όχι στη θετική (μέσω προγραμματικού πολιτικού λόγου) ψήφο των πολιτών, είναι βέβαιο πως ακόμη και αν κερδίσει, η νίκη του θα είναι "πύρρειος" και η διαχείρισή της προβληματική.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ akenaton 20/05/2012 00:58:57

      Μετά κυβέρνηση προσωπικοτήτων μπας και γίνει τίποτα.

      Αν είναι να δούμε τους γνωστούς υπουργούς Παναγία μου.

      Πικραμμένους και άγιος ο Θεός.

    • Ιωαννης Τ avatar
      Ιωαννης Τ @ akenaton 20/05/2012 01:07:14

      θα κανει κυβερνηση με το πασοκ. πολυ απλα. για την κυβερνητικη προταση δες μνημονιο 800 σελιδες.

    • popaia avatar
      popaia @ akenaton 20/05/2012 18:57:07

      Ποιοί μιλάνε για δαιμονοποίηση! Μα αν υπάρχει κάτι δαιμονοποιημένο στην Ελλάδα είναι η....επάρατος. Η φασιστική Δεξιά!.. Κι όλη η κακοδαιμονία της ΝΔ εκεί οφείλεται. Στο ότι ήταν πάντα ένα ενοχικό και κομπλεξικό κόμμα που προσπαθούσε ν' αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας!...

  51. Aris. A avatar
    Aris. A 20/05/2012 00:31:23

    Ακόμα και τον Φαήλο σε λάθος περιφέρεια τον κατεβάσανε.

    Οι υπόλοιποι βγήκανε γιατί δεν υπήρχαν σοβαρές επιλογές ειδικά στην Β Αθηνών που ψηφίζω.

    Για να μην μιλήσουμε για την περίπτωση Ψυχάρη που καταγγέλαμε την διαπλοκή και ο γυιός του Ψυχάρη σουλάτσαρε κάθε πρωί στο Μέγκα ως σύμβουλος του προέδρου.

    Τοπ εμείς εδώ είμαστε στην ουρά που στηθήκαμε να τον ψηφίσαμε να τα αλλάξει όλα.

    Ο Σαμαράς χάθηκε στην διαδρομή.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Aris. A 20/05/2012 10:54:48

      Εμείς που τον ψηφίσαμε όμως δε φτάνουμε να τον κάνουμε πρωθυπουργό. Απλά και ρεαλιστικά.

  52. roadrunner avatar
    roadrunner 20/05/2012 00:40:14

    Το είχε πει κάποιος σχολιαστής πριν μέρες, η καλύτερη λύση γαι τα μικρά κόμματα τύπου ΔΗΣΣΥ: καταργούν το μικρό κόμμα, κατευθύνουν το 2% στη ΝΔ, δεν καταλαμβάνουν καμία εκλόγιμη θέση στα ψηφοδέλτια με αντάλλαγμα υπουργείο ή κάτι άλλο στη νέα κυβέρνηση. Τίποτα άλλο. Εκτός αν έχουν άλλα κόλπα στη Συγγρού...

  53. Aris. A avatar
    Aris. A 20/05/2012 00:44:07

    Σιγά το μπετό.

    Θέλεις και τα λες η γυναίκα δύο φορές βγήκε στο διάσελο όπου έπρεπε να καθαρίσει μόνη της και διασύρθηκε.

  54. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 20/05/2012 00:49:06

    Εδώ έκαναν δηλώσεις, για το ποιές αλλαγές θα κάνουν στην ΝΔ, μόλις εγκατασταθούν.
    tragic

  55. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 20/05/2012 00:49:41

    καλα ρε φιλε τον τσιπρα βλεπεις καθε βραδυ στον υπνο σου? μη χειροτερα μια κουβεντα 1000 φορες.

  56. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 20/05/2012 00:53:54

    Φαήλο καλημέρα! Είναι ίσως η πρώτη φορά που θα διαφωνήσω μαζί σου, διότι εκτιμώ πως μπήκες στον πειρασμό να μου κάνεις πιο εύπεπτο το πικρό ποτήρι!
    Μη βιαστείς να μου χρεώσεις πως θεωρώ ότι ανήκεις σε αυτούς που το ήπιαν ως αναψυκτικό, το ξέρω πως αυτό δε συμβαίνει. Και για εσένα κώνειο είναι, αλλά νοιώθω πως κάνεις την ανάγκη φιλοτιμία. Ποιά όμως είναι η ανάγκη του Έθνους σήμερα, πέραν του ότι έπρεπε να εμπιστευθεί την πρόταση και τον αναμφισβήτητο πατριωτισμό του Αντώνη;
    Είναι οι συνεργασία με εκείνους που στα Εθνικά ζητήματα έχουν αντίθετες απόψεις από αυτόν; Δηλαδή το ζήτημα της χώρας είναι ποσοτικό και καθόλου ποιοτικό;
    Όχι Φαήλο, εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Η ατυχήσασα επιστρέφει γιατί έδυσε η ΔΗ.ΣΥ. της και αντί έρθει με την ταπεινότητα που επιβάλλεται σε μία «απλή στρατιώτη» που αυτομόλησε όμως, έρχεται με εξωφρενικές αξιώσεις. Αυτές οι αξιώσεις είναι που με φοβίζουν, γιατί ούσα ξανά μέσα στο μεγάλο μαγαζί, θα κάνει τα πάντα να πάρει το μπεζαχτά! Αν γυρίζει παίρνοντας τα οφίκια που απαιτεί, είμαι περισσότερο από βεβαία πως δεν έχουν κανένα λόγο οι μπιστικοί της να ψηφίσουν στις 17 Ιουνίου τον Αντώνη. Θα ψηφίσουν την αποδυνάμωσή του, την απαξίωσή του και στη συνέχεια την αμφισβήτησή του και τουλάχιστον αυτό το υποψιάζεσαι, αν δεν το θεωρείς βέβαιον, όπως εγώ η δύσπιστη!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αφροδίτη 20/05/2012 01:16:11

      Όλα αυτά, φίλη Αφροδίτη, μικρή σημασία θα έχουν για την Ελλάδα μας, αν στις 17 Ιουνίου πέράσει μπροστά ο ΣΥΡΙΖΑ και την χώρα την κυβερνήσουν οι Στρατούληδες κι ο αναμαλλιασμένος "μπαρμπα Θωμάς". Τόσο απλό είναι...

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/05/2012 02:04:05

        Πιο εύκολα φίλε Φαήλο θα περάσει μπροστά ο ΣΥΡΙΖΑ, αν εμείς ταυτιστούμε με τους ένθερμους υποστηρικτές του λεγόμενου 1ου και καταστροφικού μνημονίου!
        Εκείνου, που ο Αντώνης το πολέμησε λυσσαλέα, ενώ η Ντόρα προθύμως το υπερψήφισε. Ο κόσμος είναι θυμωμένος ακόμα, το αφουγκράζεσαι καθημερινά.
        Πόσο έχει κατανοήσει σήμερα ο πολίτης, πως η στάση του Αντώνη τον περασμένο Νοέμβριο ήταν στάση ευθύνης, απέναντι στα αποκυήματα εκείνου μνημονίου; Και πώς θα επιτευχθεί αυτό, όταν αποφασίζεται συμπόρευση και μάλιστα με υψηλά μπόνους, με τη Ντόρα;

  57. logios avatar
    logios 20/05/2012 01:01:07

    όνομα και πράμα.

    • Νασος avatar
      Νασος @ logios 20/05/2012 02:27:25

      AAAAA ωστε όλα αυτά έγιναν βάση σχεδίου...Ε πέστε το βρε παιδιά να ησυχάσουμε γιατί νομίζαμε ότι ο τύπος τα έχει απλώς χαμένα...

  58. partyman avatar
    partyman 20/05/2012 01:04:51

    σε λίγες λιτές γραμμές είπες τα πράγματα όπως ακριβώς έχουν..

    χωρίς εκπτώσεις και σάλστες..! συμφωνώ μαζί σου..

    Αγαπητοί, ΑΥΤΗ είναι φωνή της σημερινής κοινωνίας μας..

    δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν νομίζω να λαμβάνεται υπόψιν από κανένα πλέον.. όλοι αναλίσκοντε σε έναν αγώνα κομματικής πρωτιάς και δήθεν σωτηρίας της χώρας, αλλά για κάποιον λόγο αδυνατούν να ερμηνέυσουν τα ξεκάθαρα μηνύματα της κοινωνίας μας.. είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει με τους πολιτικούς μας.. ντροπή.. .

  59. dorothea avatar
    dorothea 20/05/2012 01:21:20

    To πρώτο "κεφάλι" που θα απαιτήσουν οι υπάλληλοι της Ζιμενς και της εγχώριας διαπλοκής, είναι του Φαήλου! Δυστυχώς ο Σαμαράς μας πρόδωσε. Καταλάβετε το. Εδωσε μάχη με τους δικούς του, για να ξαναγίνει η Ντόρα βουλευτής! Αυτή είναι η σωτηρία της πατρίδας; Τα συνοικέσια του Χριστοφοράκου και του Μαρινάκη; Α, ρε Χρυσή Αυγή που τους χρειάζεται...

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ dorothea 20/05/2012 02:12:26

      Ποιοι είσαστε εσείς που σας πρόδωσε ο Σαμαράς και γιατί;
      Μήπως στενοχωριόσαστε περισσότερο από τον Σαμαρά;
      Μήπως ο Σαμαράς θέλει το κακό της πατρίδας του;
      Μήπως έχετε την εντύπωση ότι ο Σαμαράς βάζει δεύτερους ή πρώτους όλους εμάς;
      Μήπως εσάς κυνήγησε το Μητσοτακέϊκο ή τον Σαμαρά;
      Ποιός σηκώνει σήμερα τον ¨σταυρό του μαρτυρίου¨, ο Σαμαράς ή εσείς με την μικρόψυχη κριτική;
      Αν δικαιούται κάποιος να μιλήσει για το θέμα, να έχει πικρίες , αντιθέσεις , είναι ο ίδιος ο Σαμαράς, που σήμερα σας μιλά αλλά δεν καταλαβαίνετε τι σας λέει, ή κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε.
      Εμείς γιατί καταλαβαίνουμε και βλέπουμε ξεκάθαρα το στόχο, μήπως είμαστε κατώτερου πνευματικού επιπέδου από σας;
      Ο Σαμαράς είναι τέτοιου διαμετρήμματος άνθρωπος, πολιτικός και πατριώτης, που αυτήν την δύσκολη ώρα για την πατρίδα του, ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ , τα πάντα, δίνει την μάχη με όλο του το ¨είναι¨ και το λιγώτερο που θα έπρεπε , όλοι εμείς να καταλαβαίνουμε.
      Για μας και για τα παιδιά μας τα κάνει όλα, με αυτοθυσία , παραμερίζοντας τα προσωπικά.
      Όλοι εσείς και εμείς που κοπτόμαστε σήμερα ότι θέλουμε το καλό αυτής της πατρίδας, μένει και να το αποδείξουμε.
      Όχι εύκολα λόγια, αλλά δύσκολες πράξεις.
      Φτάνει με το εμείς και οι άλλοι. Στον πόλεμο όλοι έχουν θέση και δεν κοιτούμε τι μας χωρίζει, αλλά τι μας ενώνει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dorothea 20/05/2012 10:45:00

      Θα βγω κλαρίτης στον Παρνασσό.

    • Mara avatar
      Mara @ dorothea 20/05/2012 22:04:34

      Πάντως είναι εντελώς για γέλια η κατάσταση...
      Να φοβούνται οι δεξιοί περισσότερο την Ντόρα... από τον Τσίπρα...
      Ήμαρτον Παναγία μου ....!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ Mara 20/05/2012 22:49:21

        Mάρα,
        καλησπέρα ,τα σκιάχτρα γιατί τα βάζουν στα χωράφια για να φεύγουν τα πουλιά....
        Και το τυράκι στη φάκα γιατί το βάζουν ...για να πιάνουν τα ποντικάκια...
        Μάθημα πατριδογνωσία νυχτερινό.
        Τα σέβη μου.....
        :)

  60. Factorx avatar
    Factorx 20/05/2012 01:27:55

    Να σχολιάσω κι εγώ κυρίως για να απαντήσω σε διάφορους κονδυλοφόρους της διαπλοκής που επιχειρούν καιρό τώρα να ταυτίσουν τον Φαήλο είτε με τις απόψεις της Συγγρού, είτε με το Antinews, εξυπηρετώντας έτσι τα προβοκατόρικα παιχνίδια κάποιων που δεν ήρθε η ώρα ακόμα να αποκαλύψουμε. Με την συγκεκριμένη περίπτωση δεν συμφωνώ με την θέση του Φαήλου για τη Ντόρα . και - . Ο Φαήλος εκφράζει και θα εκφράζει πάντα εδώ, θαρραλέα τις προσωπικές του απόψεις, όπως άλλωστε όλοι οι αρθογράφοι και σχολιάστες μας. Κι εμείς θα τον στηρίζουμε στις όποιες πολιτικές του περιπέτειες, επειδή μυαλό δεν βάζει με την πολιτική, αλλά έτσι είναι οι φίλοι.Δεν συμφωνούμε πάντα σε όλα, αλλά αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από εκείνα που μας χωρίζουν κι αυτά λέγονται πατριωτισμός και δημοκρατία. Και για όσους αδυνατούν να το καταλάβουν αυτό είναι το Antinews.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Factorx 20/05/2012 21:38:02

      Αγαπητέ Φάκτορα καλησπέρα! Κάπου διάβασα το παρακάτω και στο μεταφέρω αυτούσιο.
      "Ποτέ μη δίνετε εξηγήσεις, οι φίλοι σας δεν τις χρειάζονται και οι εχθροί σας δεν θα τις πιστέψουν"!
      Μάλλον έτσι θα πρέπει να είναι, οπότε εσύ συνέχισε όπως ξέρεις. Άλλωστε οι σχολιογράφοι είμαστε πολύ λίγοι, σε σχέση με τους πολυπληθείς αναγνώστες του Antinews.Και όσοι είναι απ' έξω, με τις κακιούλες τους, σε διαφημίζουν και σου φέρνουν νέους αναγνώστες!

  61. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 20/05/2012 02:08:49

    ποιος συριζα ρε παιδια. εδω στην χωρα ειναι ο reichenbach και 3 μονιμες επιτροπιες. εχουμε δανεικακες με ειδκους λογαριασμους, μνημονια υπογεγραμμενα και μετρα ψηφισμενα. και αντι να βγουμε να πουμε την αληθεια τι θα γινει μετα τις εκλογες μιλαμε για light διαπραγματευσεις και αερολογιες του στυλ αλλαζει η ευρωπη, θα μας δωσει χρονο, θα βρεξει αναπτυξη αυριο, ευρω η δραχμη(αληθεια ποιος σας ειπε θα λεγεται δραχμη?), φερνουμε την ντορα πισω και το κανουμε για να σωσουμε την πατριδα απο τον τσιπρα? hello? η αλλη πηρε τηλ τον παπουλια και εδωσε εντολες και εσεις μιλατε για πατριδα? εδω ψηφίστηκε απο τον παπαδημο το συμφωνο δημοσιονομικης σταθεροτητας που περιεχει πληρη καταλυση εθνικης κυριαρχιας και μιλατε για σωτηριες πατριδας με επιστροφη ψωμιαδη/πλευρη?
    ε αντε να ερθει και ο βουλγαρακης και ο ρουσοπουλος πισω ρε παιδια. για την πατριδα δεν περισσευει κανεις!!! αυτο δεν ειναι το motto πολλων εδω μεσα?
    τι να πω!!! απο τον νοεμβριο και μετα ειμαι μονιμως σοκαρισμενος με τις επιλογες της ΝΔ.

    • sotrod avatar
      sotrod @ Ιωαννης Τ 20/05/2012 12:47:14

      +10000000

  62. οχι δεν πρεπει avatar
    οχι δεν πρεπει 20/05/2012 02:17:59

    Με πολύ μετριοφροσύνη και αυτογνωσία γράφεις στο τέλος "Πάντα σε μας έπεφτε το χρέος" και εγώ αναρωτιέμαι ποιος τελικά διακατέχεται από ιδεοληψίες;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ οχι δεν πρεπει 20/05/2012 10:36:44

      Η γνώση της ιστορίας δεν είναι ιδεοληψία. Πάντα η ΝΔ ερχόταν να γεμίσει τα άδεια ταμεία που άφηναν οι αριστερόστροφες κυβερνήσεις, με την επιλεκτική τους "κοινωνική" πολιτική. Για να τα βρουν γεμάτα μετά οι πονηροί, και άντε πάλι από την αρχή. Πολύ νέος είσαι, αν δεν το ξέρεις.

  63. airman avatar
    airman 20/05/2012 02:18:56

    Απ' ότι φαίνεται αυτοί που δεν θέλουν με τίποτα να γίνει Πρωθυπουργός ο Σαμαράς τα έπαιξαν όλα και τελικά κατάφεραν να πετύχουν τον αντικειμενικό σκοπό τους.
    Σε περίπτωση που ο ΣΥΡΙΖΑ βγει πρώτο κόμμα στις 17/6 ή θα έχουμε μια από τα ίδια και χειρότερα (ακυβερνησία) ή θα σχηματίσει Κυβέρνηση (απλά χειρότερα).
    Σε περίπτωση που η ΝΔ βγει πρώτο κόμμα και σχηματίσει Κυβέρνηση, ο Σαμαράς θα είναι ''ελεγχόμενος'' εκ των έσω. Τελικά δεν ήταν καθόλου τυχαία η δήλωση της κ. Μπακογιάννη λίγες μέρες πριν από τις εκλογές ότι ο Αρχηγός του κόμματος που θα τις κερδίσει δικαιούται να είναι ο Πρωθυπουργός.
    Αν και δεν είναι η ώρα, πολύ θα ήθελα να δω πως θα ενεργούσε η κ. Μπακογιάννη στην υποθετική περίπτωση που η ΔΥΣΗ στις 6/5 έμπαινε στη Βουλή και το άθροισμα των βουλευτών ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΥΣΗ ήταν π.χ.160. Θα είχε ενδιαφέρον τόσο εάν τελικά σχηματιζόταν Κυβέρνηση (με το ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ στα ''κάγγελα'') όσο και εάν οδηγούμασταν σε νέες εκλογές.
    Και επειδή για μεγαλόψυχη δεν την έχω ή θα ''επέβαλε'' τρίτο ως Πρωθυπουργό (π.χ. κάποιον Αντιπρόεδρο) ή θα ''περιποιόνταν'' κατάλληλα το Σαμαρά για τη στάση του επικαλούμενη παράλληλα τον κίνδυνο του ΣΥΡΙΖΑ.
    Με τα διλήμματα όμως στην πλάτη του Σαμαρά, όλοι μπορούν να ''κάνουν παιχνίδι''. Τελικά μήπως ο Σαμαράς πιάστηκε ''κορόιδο'' που δε ρίσκαρε ''παιχνίδια'' στην πλάτη της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο;
    Κάποτε είχα γράψει ότι ο αείμνηστος Ευάγγελος Αβέρωφ είναι ίσως ο πλέον αδικημένος πολιτικός της Μεταπολίτευσης, αφού ακόμα και ο ΓΑΠ έγινε Πρωθυπουργός ενώ πλέον διεκδικεί το αξίωμα και ο κ. Τσίπρας. Φαίνεται ότι και το ''πολιτικό του τέκνο'' πιθανόν να έχει την ίδια μοίρα, για να επαληθευτεί και η λαϊκή ρήση περί μηλιάς και μήλου.
    Η αναδρομή στο παρελθόν πάντα βοηθάει στο να βγάζει κάποιος συμπεράσματα. Τότε ήρθε ο Αντρέας με το ΠΑΣΟΚ, τώρα επέρχεται ο Τσίπρας με το μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ. Ξυπνάνε μνήμες που ακόμα και τη Ντόρα μπορείς να ''καταπιείς''. Γιατί τότε μόλις είχαμε περάσει την πόρτα της ΕΟΚ με προοπτικές μπροστά μας ενώ τώρα είμαστε στο ίδιο σημείο αλλά με αντίθετη κατεύθυνση.
    Υ.Γ. Πως πέρασαν τόσα χαμένα χρόνια! Ας είναι, κάθε μέρα που ξημερώνει είναι η πρώτη της υπόλοιπης ζωής μας! Και η ζωή είναι μια προσπάθεια που δεν δικαιούσε να εγκαταλείψεις αλλά και μια δοκιμασία που δεν μπορείς να αποφύγεις.

  64. DI.KO avatar
    DI.KO 20/05/2012 03:11:46

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    Έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα κείμενα σας, δημοσιευμένα στο Antinews. Στη σημερινή ανάρτηση είστε αντιφατικός. Από τη μια γράφετε ότι δεν σας χωρίζει τίποτα με την Ντόρα, Καρατζαφέρη, τον φίλον σας τον Πλεύρη «ή όποιον άλλον» (ελπίζω να μην εννοείτε και πρώην χουντικούς) στον παραπάνω σκοπό (ασφαλώς θα εννοείτε το Μέτωπο) και κατόπιν αναφέρεστε σε πάρα πολλά στα οποία δεν συμφωνείτε με αυτούς (και φαντάζομαι ότι πλέον για σας δεν παίζουν κάποιο ρόλο). Με άλλα λόγια ξεχνάμε κάθε τι που υπήρχε προηγουμένως μπροστά στον εθνικό σκοπό. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί υποκρισία. Μου κάνει επίσης εντύπωση η διαπίστωση που κάνετε για την Χρυσή Αυγή. Δεν νομίζω πολλοί να είναι της ίδιας γνώμης με σας. Αν νομίζετε ότι το ‘εγέρθητοι’ το φώναξε μόνο το εν δέκατο δεν χρειάζεται να κάνουμε άλλη συζήτηση σ’ αυτό το θέμα.
    Σχετικά με την «Λαϊκή Δεξιά» που αναφέρεστε σε προηγούμενο άρθρο σας ‘Να προσελκύσουμε την Λαϊκή Δεξιά’ διερωτήθηκα πολλές φορές αν εννοείτε μ’ αυτό ότι η Λαϊκή Δεξιά είναι η κ. Μπακογιάννη ή πρόσωπα όπως οι κκ. Αβραμόπουλος, Βαρβιτσιώτης, Παυλόπουλος, Σπηλιωτόπουλος κ.α.
    Αναφέρεστε ότι έχετε διαφορές με το ΛΑΟΣ ακόμη και στην αισθητική του ύφους. Διαπίστωσα όμως ότι και το δικό σας ύφος μοιάζει αρκετά μ’ αυτό του ΛΑΟΣ όταν αναφέρεστε σε άλλα κόμματα ή όπως τα λέτε μορφώματα. Δεν θέλω να σας κάνω καμμιά υπόδειξη. Ο καθένας μπορεί να εκφράζεται όπως νομίζει (χωρίς βέβαια να προσβάλλει τον άλλον) και μέσα σε ορισμένα πλαίσια. Μην δημιουργούμε λοιπόν ‘εμφυλιακό’ κλίμα και μην ξεχνάμε ότι όλοι είμαστε παιδιά αυτής της Ελλάδας, άσχετα με το που ανήκει ο καθένας πολιτικά. Τον αντίπαλο πρέπει να τον πολεμάμε με επιχειρήματα. Γι’ αυτό καλό θα ήταν να έχετε και εσείς την προσωπική σας ατζέντα και τα επιχειρήματα σας τόσον όσον αφορά στους ‘κατσαπλιάδες μουσουλμάνους και στους ισλαμοφασίστες της Άγκυρας’ αλλά και για τους ‘ψευδόμενους τυχοδιώκτες’.
    Τέλος θα περίμενα από εσάς κάτι το διαφορετικό από το ‘Είμαι απλό μέλος κι είναι ο Αρχηγός μου, ο σημαιοφόρος των ιδεών’. Σας θεωρώ κριτικά σκεπτόμενο άνθρωπο και ελπίζω αυτή τη φορά να πετύχετε.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ DI.KO 20/05/2012 10:40:36

      Αγαπητέ Di.Ko,
      Το πραγματικό ποσοστό της Χρυσής Αυγής είναι 0,5%, όσο έπαιρνε συνήθως. Το υπόλοιπο 6,5% που πήρε είναι ψήφοι οργής και διαμαρτυρίας. Λες ξαφνικά το 7% των Ελλήνων να έγιναν "νεοναζί"; Δεν είναι έτσι. Επειδή ζω μέσα στον κόσμο, θα σου πω το πιο συχνό επιχείρημα που ακούω από ανθρώπους που δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι ψήφισαν ΧΑ: "Να μπουν στην Βουλή και να τους πλακώσουν στο ξύλο"! Είναι τόσος ο θυμός, τόση η απαξίωση του πολιτικού συστήματος στις συνειδήσεις πολλών ανθρώπων, που έκαναν την επιλογή που θεώρησαν ως πιο προκλητική. Γι' αυτό θεωρώ λάθος πολιτική το να τους επιτιθέμεθα ως "ναζιστική συμμορία". Οι ναζιστικές ιδέες δεν αφορούν τα 9/10 των ψηφοφόρων τους. Προσωπικά δεκάρα δεν δίνω για το "εγέρθουτου" (χαχαχα, έτσι αυτοκτόνησε ο Τζάρτζανος). Πιο σημαντικό θεωρώ ότι διευθυντάδες και μεγαλοδημοσιογράφοι κάθονται σούζα μπροστά στα αφεντικά τους και τη διαπλοκή.
      Έχω γράψει Έχω γράψει ότι έχουμε χάσει χάσει 16% προς τα δεξιά μας κι ότι προϋπόθεση δημιουργίας ενόε τέτοιου μετώπου είναι να υπάρχει διεύρυνση και προς τα κει, σηματοδοτημ΄λενη με πρόσωπα, ως υποψηφίους.
      Όσον αφορά τους "κατσαπλιάδες μουσουλμάνους επιδρομείς, που σπρ΄ψχνει η Άγκυρα, δεν έχω απλά επιχειειρήματα, τα έχω γράψει κατ' επανάληψη: η διάρρηξη του κοινωνικού ιστού, η υπονόμευση της ομοιγένειας του λαού μας, η διάλυση του κέντρου, το παρεμπόριο κλπ, το ότι η Τουρκία τους σπρώχνει προς τα εδώ και βγάζει χιλιάδς δολάρια από τον καθένα, τα έχω γρ΄σάψει κατ' επανάληψη. Και ναι, είναι ισλαμοφασίστες. Είναι μια άλλη μορφή ολοκληρωτισμού κι αυτό το αποδεικνύει η θέση των γυναικών, το μίσος που καλλιεργούν για τους αλλόθρησκους, η αμείωτη επιθετικότητα τους απέναντι στον Ελληνισμό. Τα επιχειρήματα είναι μέσα στην ίδια την πραγματικότητα, η οποία μας τα κραυγάζει, όσο κι αν προσπαθούν να τα σκεπάσουν οι ιδεοληπτικοί ενός μισελληνικού διεθνισμού.
      Ναι, είναι ο Αρχηγός μου, βάσει των κοινών ιδεών μας και φυσικά και δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να τον εγκαταλείψω και μάλιστα σε τέτοια στιγμή, πριν από μια τέτοια μάχη.
      Και η αλήθεια είναι αυτή: παρά τις μπούρδες που γράφουν είμαι απλό μέλος, δεν μετέχω σε συσκέψεις, δεν παρεμβαίνω για πρόσωπα. Λέω την γνώμη μου και δεν διαφέρει από αυτήν που γράφω δημοσίως και επωνύμως. Μακάρι να ήμουν "μυστικοσύμβουλος" και να είχα την επιρροή που νομίζουν καλόπιστοι και κακόπιστοι. Τυγχάνει όμως να ζω μόνο από την δουλειά μου, 12 με 16 ώρες την ημέρα είμαι στο γραφείο μου, απ' όπου και τώρα σου γράφω. Λέω αυτά που πρέπει αλλά όταν διαφωνώ δεν λιποτακτώ.
      Εμφυλιοπολεμικό δυστυχώς θα γίνει το κλίμα, όχι από το ύφος του οποιουδήποτε αρθρογράφου αλλά γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ έχει εμφυλιοππολεμικές επιδιώξεις και μια ατζέντα που δεν είναι πια καθόλου κρυφή. Οι περιοσσότεροι τον ψηφίζουν χωρίς να ξέρουν το πρόγραμμα τους. Ακούνε μόνο ευχ΄΄αριστα όλα αυτά τα "φιλολαϊκά" που λέει. Μόνο παιδιά δεν τους υποσχέθηκε ότι θα τους κάνει. Υπόσχεται τα πάντα στους πάντες. Θα έρθει όμως ο λογαριασμός και θα πληρώσει κι αυτός, ο νέος Γιώργος Παπανδρέου, το νέο "λεφτά (και προσλήψεις) υπάρχουν".

      • airman avatar
        airman @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/05/2012 11:37:37

        Φαήλο, το ποσοστό των ''σκεπτόμενων'' Ελλήνων (ας μου επιτραπεί να ''βαφτίσω'' έτσι - αυθαίρετα - αυτούς που περιγράφεις στα κείμενά σου) οι οποίοι κατανοούν σε βάθος αυτά που διατυπώνεις, δυστυχώς δεν είναι παρά μια μικρή μειοψηφία. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
        Σε στιγμές μεγάλης ευφορίας - πραγματικής ή πλασματικής - ο λαός παρασύρεται σε υπερβολές (ποιος δε θυμάται την ανάληψη της Ολυμπιάδας, την είσοδο στο Ευρώ, την επιτυχή διοργάνωση των Ολυμπιακών, ακόμα και τις επιτυχίες σε ομαδικά αθλήματα, σε Ολυμπιακά αγωνίσματα ακόμα και στη Eurovision!). Ότι και να του πεις δεν καταλαβαίνει τίποτα.
        Το ίδιο συμβαίνει και όταν σε στιγμές κρίσης παρουσιάζεται κάποιος και του λέει ότι έχει τη ''μαγική συνταγή'' που οι άλλοι του έκρυβαν και συνεχίζουν να του κρύβουν.
        Σε αυτό βοηθάει και το θυμικό του Έλληνα, πάνω στο οποίο έχουν ''επενδύσει'' συστηματικά για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα πολλοί και διάφοροι. Η αποχαύνωση, η υποβάθμιση της Παιδείας, η καλλιέργεια νοοτροπίας ''περαβρεχισμού'' και η έλλειψη - ή ελλιπής προβολή - ''φωτεινών'' παραδειγμάτων μας οδήγησαν εδώ που φτάσαμε.
        Θα παραθέσω ένα απλό παράδειγμα που όμως θεωρώ χαρακτηριστικό. Θυμάμαι στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού όταν ερχόταν ο επιθεωρητής στην τάξη, ο δάσκαλος είχε την αγωνία να φανεί το επίπεδο των μαθητών του (ο επιθεωρητής ρωτούσε τους μαθητές και όταν έπερνε λάθος απάντηση κοίταζε το δάσκαλο). Στις δύο τελευταίες τάξεις ''μάθαμε'' να εκλέγουμε ''πενταμελές συμβούλιο'' και ο επιθεωρητής δεν ξαναφάνηκε.
        Σήμερα ένας πρόεδρος δεκαπενταμελούς (πιθανόν και πενταμελούς πριν από αυτό) διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο στην πολιτική σκηνή του τόπου. Δεν είναι απαραίτητα κακό και πιθανόν να είναι για το καλό του τόπου. Εγώ δεν πείθομαι με τίποτα, τόσοι άλλοι όμως και ιδιαίτερα αυτοί που μεγάλωσαν μαζί με αυτόν τι πιστεύουν άραγε;

  65. leleki avatar
    leleki 20/05/2012 08:43:15

    Eίναι σαφές πως η Ντόρα και το σόι της είναι πολύ αντιπαθείς στη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού εκλογικού σώματος, πλήν μιας μερίδας κρητικών και ευρυτάνων.
    Ο Σαμαράς με την επαναφορά της , κάνει μια κίνηση πολύ υψηλού ρίσκου, η οποία μάλλον θα τον δυσκολέψει παρά θα τον βοηθήσει.
    Κάποιοι την χαρακτηρίζουν κίνηση με την πλάτη στον τοίχο και υπό το κράτος πανικού, καθώς μέχρι πριν λίγες μέρες η οικογένεια Μητσοτάκη τον κατηγορούσε σαν προδότη.
    Το επιχείρημα «Ντόρα και μνημόνιο ή Τσίπρας και δραχμή» που προσπαθεί να οριοθετήσει, δείχνει να έχει πάρει από τώρα την απάντηση του.
    Βλέπω ορισμένους οι οποίοι στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο ανέμεναν αυτοδυναμίες και πανηγύριζαν για τις «μεγάλες» συγκεντρώσεις σε μισοάδεια κλειστά γήπεδα των 1000 θέσεων, να δείχνουν πως ακόμη και τώρα, δεν έχουν κατανοήσει απολύτως τίποτα από τις διαθέσεις του εκλογικού σώματος παρά την συντριπτική απόρριψη της προβαλόμενης από τη ΝΔ επιχειρηματολογίας και το 18% της 6/5.

    • android.K. avatar
      android.K. @ leleki 20/05/2012 09:07:38

      και που να δεις τι θα γίνει στις 17/6!!
      στις 6/5 ήταν ο προ-σεισμός!
      στις 17/6 έρχονται τα 9 Ρίχτερ!!!!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ android.K. 20/05/2012 09:40:23

        γιατί δεν λες και σε μας τι θα γίνει, να καταλάβουμε?

        τα υπονοούμενα δεν είναι τρόπος επικοινωνίας

        μιλήστε καθαρά

  66. Χρήστος Σ. avatar
    Χρήστος Σ. 20/05/2012 09:10:56

    Μπράβο, Φαήλε! Είσαι καθαρός άνθρωπος και πατριώτης γνήσιος, αληθινός. Από την πάστα την καλή, των πατεράδων μας και των παππούδων μας. Διαθέτεις δυνατό και θετικό μυαλό και μπορείς να βγάλεις στο χαρτί με ακρίβεια την ομορφιά του μυαλού και της ψυχής σου. (Δεν ήθελα να σου πλέξω εγκώμια, αλλά πόσοι μιλάνε έτσι σήμερα; Όπου και ν' ανοίξεις, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα κλπ., σου 'ρχεται αηδία και οργή. Τι 'ναι όλοι αυτοί, που βρεθήκανε;)

  67. Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης avatar
    Κωνσταντίνος Αγραπλιώτης 20/05/2012 10:42:03

    Αν ο ΣΎΡΙΖΑ έρθει πρώτος στις εκλογές το κόμμα μετά πάσης βεβαιότητας περνάει στη Ντόρα Μπακογιάννη και η σημερινή της επιστροφή μοιάζει με τελετή παραλαβής παράδοσης. Ζητούμενο το πως θα κινηθεί η λαϊκή δεξιά πριν και μετά τις εκλογές.

  68. O METΟΙΚΟΣ avatar
    O METΟΙΚΟΣ 20/05/2012 11:31:59

    ΦΑΗΛΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ,ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΥΠΟΤΑΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ Κ.Λ.Π. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ-ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΤΙΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΦΘΑΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, Ο ΞΥΛΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΤΑ ΔΕΙΛΗΜΑΤΑ,ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΟΛΠΑ,ΤΟ ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ,ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ 25 ΣΥΝΠΟΛΕΜΙΣΤΕ ΤΟΥ ,ΤΟ ΟΤΙ ΖΗΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΓΡΑΠΤΗ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙς ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ, .....( ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΟΛΛΑ).ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ- ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΕ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΩΡΑ; ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΙ; ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΣΟΥ, ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΑΝΕ ΚΑΤ' ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;

  69. george avatar
    george 20/05/2012 12:44:56

    Άν ύπάρχουν τόσες διαφορές μέ τήν ντόρα[καί συμφωνώ μαζί σου άπόλυτα],άπλά μήν τήν καλέσετε στό κόμμα.Έμείς έδώ στήν θεσσαλονίκη δέν μπορούμε νά ψηφίσουμε κόμμα πού θά έχει μέσα τήν ντόρα άπλα καί καθαρά.Ή κυρία έχει ψηφοφόρους μόνο στήν ροδόπη[γιατί άραγε??]

  70. sotrod avatar
    sotrod 20/05/2012 13:22:06

    Ντορα ( το 2% μπετον αρμε , ντε ) =ΝΑΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
    Καμμενος ( το 10% ας το ονομασουμε λασπη για τουβλα ) = ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
    Λοιπον αριθμητικη ξερουμε , προσθεστε αφαιρεστε , βαλτε και ολιγον στατιστικη αν ο κοσμος λεει ναι ή οχι στο μνημονιο , ε βουαλα το αποτελεσμα .
    Αντε εμεις τωρα να εξηγησουμε στις οικογενειες των 2000 συνανθρωπων μας που αυτοκτονησαν και του 1.000.000 + ανεργους οτι ειναι ανεγκεφαλοι και μη σωστα σκεπτομενοι
    ..............Αυτα .

  71. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 20/05/2012 14:15:09

    Κατ' αρχάς, για να μην ξεχνιόμαστε, η απόλυτη προτεραιότητα στις εκλογές του Ιουνίου, είναι να τελειώνουμε πάση θυσία με τα μνημόνια και τις δανειακές. Όλοι ξέρουμε για τα απάνθρωπα μέτρα, των 11,7 δις, που έρχονται τον Ιούνιο!
    Κατά δεύτερο λόγο, κόμμα όπου συμμετέχει η ατυχήσασα κόρη του πατρός της, δεν μπορούμε να το ψηφίσουμε, δυστυχώς, οι δρόμοι μας χωρίζουν.
    Αν και ουδέποτε υπήρξα ακροδεξιός, αλλά υπέρμαχος της λαϊκής, πατριωτικής δεξιάς, βλέποντας όμως την αντιδημοκρατική - εμετική συμπεριφορά των ΜΜΕ προς την Χρυσή Αυγή, απομονόνωντάς την και περιβάλλοντάς την με ένα μανδύα γραφικότητας, στερώντας της την δυνατότητα να περάσει τις πολιτικές της θέσεις - προτάσεις στον Λαό, αποφάσισα ήδη πού θα πάει η επόμενη ψήφος μου.

  72. Κυριάκος Χήνας avatar
    Κυριάκος Χήνας 20/05/2012 17:53:56

    Ντρέπομαι για την επάνοδο Ντόρας.Ετσι μεταφέρεται στο συλλογικό υποσυνείδητο ένα σύστημα κοινωνικών νοημάτων σύμφωνα με το οποίο ο καθένας μπορεί να βλάπτει π.χ.στήριξη στο σχέδιο Ανάν,ο λαός να αποδοκιμάζει κι εσύ να τον επιβραβεύεις.Αλλά η κατάβαση-αντί για υπέρβαση-φάνηκε σε πολλά π.χ.στο ψηφοδέλτιο ΝΔ της Α'Αθήνας που είχε 6 συγγενείς παλαιών και 6 γλάστρες ή στους αδιανόητους συμβούλους του στυλ Λαζαρίδη-Μιχελάκη κ.λ.π.ή στην προώθηση των τραγικών Τραγάκη-Νεράντζη στη Β'Πειραιά και υιού Δήμα και τάδε κόρης κ.λ.π.Φίλε Φαήλο,είναι σοβαρό λάθος το δε μιλάω μπροστά στη μάχη.Μετά είναι αργά.Να είσαι πάντα ακμαίος.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Κυριάκος Χήνας 20/05/2012 22:16:54

      Συνάδελφε Κυριάκο σε χαιρετώ!

  73. Οδυσσεας Μελανος avatar
    Οδυσσεας Μελανος 20/05/2012 20:48:56

    Ψυχραιμος και μιλιχιος ο Τσιπρας σαγινευει και υπνοτιζει τις μαζες οπως η κομπρα πριν το χτυπημα. ΑΦΗΠΝΙΣΗ ΤΩΡΑ!!!

  74. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 21/05/2012 03:53:22

    Αγαπητέ Φαήλο,
    η δική μου ερμηνεία των αποτελεσμάτων των εκλογών λέει ότι η οργή των ψηφοφόρων για τα κατορθώματα του δικομματισμού έδιωξε τους περισσότερους ανιδιοτελείς από την ΝΔ (εξ ού και τα ποσοστά των ΑΝΕΛ και ΧΑ) ενώ της έμειναν ΟΛΑ τα ιδιοτελή κομματόσκυλα και οι "κατά παράδοσιν" (εξ ού και οι βράχοι του παλαιοκομματισμού και η δική σου αποτυχία). Και αυτό, παρά το ότι, ο Σαμαράς εξήγγειλε ΟΛΑ όσα προέκυψαν από την κάλπη (ΝΑΙ στο ευρώ, καταδίκη του μνημονίου, ΟΧΙ στους λάθρο- κλπ), δηλαδή είχε αναμφίβολα θετική συνεισφορά. Τόσο αρνητική η κληρονομιά της ΝΔ στην πλάτη του (και την δική σου)! Αν, λοιπόν, μπροστά στον κίνδυνο του ΣΥΡΙΖΑ θελήσουν, όπως φαντάζομαι, να επανέλθουν πολλοί έντιμοι στην ΝΔ, το να τους ξαναεξαγριώσετε, επανεντάσσοντας την Ντόρα (αρχιέρειας της μεταπολιτευτικής πολιτικής κατάντειας) καταντάει αυτοκτονία. Έτσι κι αλλοιώς το προσωπικό της 2% δεν είναι επαρκές για τίποτα. Μήπως χαθούν πολύ περισσότεροι; Και, πέραν των παραστρατημένων ΝΔτών, πως να τολμήσει ο ψηφοφόρος του φίλου σου του Πλεύρη να μεταναστεύσει στο κόμμα της Ντόρας μαζί του;
    Περιττό δε, να τονίσω ότι, αν, τελικά, παρά την Ντόρα (ή λόγω αυτής), δεν επιτευχθεί και το ζητούμενο αποτέλεσμα της κάλπης, η Ντόρα θα είναι ο επόμενος πρόεδρος της ΝΔ και η "κοσμοπολιτίκ" Κεντροδεξιά θα ξεπατώσει την "πατριωτική" και θα ξαναβγεί στον δρόμο της "γόνιμης οσφυοκαμψίας", ξεχνώντας τα εθνικά θέματα, τους λάθρο- και την αναδιαπραγμάτευση. ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΩΘΕΙ ΤΟΤΕ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.